[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.344 views

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Denzis schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:35:
[...]

De vraag was ook niet of dynafix het op kwam halen op niet. in mijn geval moet ik hetzelf versturen.. zo staat het in de mail. de vraag was of het mogelijk was de tel uit te zetten zonder scherm. :D
Snap ik, maar je was bang dat de postbode zou denken dat er een bom in zit. Ik denk dat dat geen probleem is omdat hij dus door een koerier wordt opgehaald. :)

Verwijderd

mhulsegge schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:56:
[...]

Als vervanging voor de battery pull, heb je bij de One X dat als je 10 seconden de powerbutton vast houdt deze een "harde" reboot gaat doen, wat hetzelfde effect heeft als een batterypull.
Ok, bedankt voor de tip: dat zullen we een (eventuele) volgende keer proberen. 10 seconden hadden we nog niet getest, denk ik. ;)

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Denzis schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:35:
[...]
EDIT: Ik moet het zelf opsturen omdat ik hem zelf rechtstreeks heb aangemeld bij dynafix. Ik denk dat ik maar een briefje op de doos plak met (telefoon wekker gaat af telefoon kan niet uit) en ik stuur hem wel aangetekend op!
Dat zou ik absoluut niet doen! Je wilt niet weten hoeveel pakketjes er "vermist raken" bij PostNL. Zeker vermelden dat het een telefoon betreft, is de kat op het spek binden.
Maar ik begrijp überhaupt niet dat je het toestel niet op laat halen. Nu ligt het risico van verzending volledig bij jouzelf en anders bij HTC/Dynafix. Alleen al vanwege de afhandeling van de garantie zou ik het via HTC spelen en de normale weg bewandelen.

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Holgersson schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:07:
[...]

Dat zou ik absoluut niet doen! Je wilt niet weten hoeveel pakketjes er "vermist raken" bij PostNL. Zeker vermelden dat het een telefoon betreft, is de kat op het spek binden.
Maar ik begrijp überhaupt niet dat je het toestel niet op laat halen. Nu ligt het risico van verzending volledig bij jouzelf en anders bij HTC/Dynafix. Alleen al vanwege de afhandeling van de garantie zou ik het via HTC spelen en de normale weg bewandelen.
Maar de reparatie is al aangemeld. Alsnog HTC bellen zeg jij? Ik neem aan dat als hij verzekerd verzonden wordt er weinig kan gebeuren ?

:excuses voor off topic.

https://www.youtube.com/@droommotor

Uhm ja tuurlijk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 13:51
Ik heb ook Tele2 en bij mij pakt de dataroaming ook niet direct op als ik van wifi af kom. Dit probleem had ik via het KPN netwerk niet. Die schakelde altijd direct over. Mijn conclusie is dan ook dat het aan het netwerk van tele2 (t-mobile) ligt. Na dit jaar ben ik sowieso weg bij tele2

• Holgersson
  • Niet online
ViNOK16Bit schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:29:
[...]

Ik heb ook Tele2 en bij mij pakt de dataroaming ook niet direct op als ik van wifi af kom. Dit probleem had ik via het KPN netwerk niet. Die schakelde altijd direct over. Mijn conclusie is dan ook dat het aan het netwerk van tele2 (t-mobile) ligt. Na dit jaar ben ik sowieso weg bij tele2
Hier nooit last van met Vodafone.

• Holgersson
  • Niet online
Denzis schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:13:
[...]
Maar de reparatie is al aangemeld. Alsnog HTC bellen zeg jij? Ik neem aan dat als hij verzekerd verzonden wordt er weinig kan gebeuren ?
PostNL heeft ooit eens een (defecte) laptop van mij laten verdwijnen. Was verzekerd opgestuurd aangezien ik al eerder een wijze les had geleerd met een raadselachtige vermissing van een (oude) gsm, die via hetzelfde boevengilde was verstuurd.
Voor die laptop heb ik het volle verzekerde bedrag van €500 geclaimd, maar dan kun je dus maanden op je geld wachten, omdat er allerlei onderzoeken en procedures doorgelopen moeten worden.

De normale weg - HTC bellen - heeft niet alleen als voordeel dat zij zorgen dat het toestel door Dynalogic/Dynafix bij je wordt opgehaald, maar tevens dat het via de garantie wordt afgehandeld. Want als jij zelf rechtstreeks naar Dynafix gaat, ben ik benieuwd wie de factuur toegestuurd gaat krijgen...

• mace

mace

Sapere Aude

ViNOK16Bit schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:29:
[...]

Ok, het ligt dus niet aan mij. :)

Op mijn Desire heb ik het probleem niet, dus het is een combinatie One X met Tele2.

Ik denk dat het niet Tele2 specifiek is, maar wel een probleem met virtuele providers.
Holgersson schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:43:
[...]

Hier nooit last van met Vodafone.
Ik had hiervoor Vodafone en ook een tijdje mijn Vodafone-sim in mijn One X gehad toen dat abo nog afliep, en idd ook geen problemen.

Zoals gezegd komt het denk ik omdat Tele2 een virtuele provider is op het T-Mobile netwerk. :)

Wat ik dus zoek is een manier om de One X voor de gek te houden en hem te laten denken dat hij niet aan het roamen is. (Waarschijnlijk root voor nodig, maar soit) Ik heb hier alleen nog niet echt hele goede info over kunnen vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door mace op 30-08-2012 12:55 ]

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
Vervelend probleem - had ik ook op m'n Desire. Daar was het op te lossen door de spn-conf.xml aan te passen, aangezien ik AOSP draaide.
Op een Sense rom zou dit moeten werken, maar ik neem aan dat er root voor nodig is.
Zoeken op "MVNO roaming android" geeft redelijk wat nuttige informatie.
Hij zal er vast zijn, maar ik kijk er overheen...
Een instelling om te kiezen of je wel of niet automatisch attachments download bij mailtjes...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• _gibeon_
Bij GMail te vinden in de app>settings>accountnaam>Download attachments (helemaal onderaan).
Dank, even kijken of er ook zoiets staat bij de standaardemailapplicatie :)

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Wat is nou die verrassing? :p

Huub Huub Barbatruc!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Heb z'n gevoel dat die niet meer komt. |:(

Rupsen, Rapsen.

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Metian schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:21:
[...]

Die update is toch al geweest?

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
Metian schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:21:
[...]

Volgens mij die beats headset voor de helft van de prijs voor HOX owners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is nog steeds niks bekend, ik ga gewoon weer eens Tweeten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ken dus alleen deze deal:

http://www.htcbeats.nl/

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

dat was al bekend. Maar is alleen voor nieuwe kopers van de HOX. Oude kopers kunnen geen gebruik ervan maken.
Mark Moonen heeft toen gezegd dat oude eigenaren ook een verrassing zouden krijgen...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

_gibeon_ schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:54:
Vervelend probleem - had ik ook op m'n Desire. Daar was het op te lossen door de spn-conf.xml aan te passen, aangezien ik AOSP draaide.
Op een Sense rom zou dit moeten werken, maar ik neem aan dat er root voor nodig is.
Zoeken op "MVNO roaming android" geeft redelijk wat nuttige informatie.
Dank je, ik ben in ieder geval een stuk wijzer.

Die link die je noemt echter is voor 2.3 telefoons, dus ik weet niet of het slim is om JAR files te gaan disassemblen enz van een paar versies terug. Ik denk dat ik mijn vraag maar even op xda moet posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Denzis schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:13:
[...]

:excuses voor off topic.
yup, hun sturen een eigen koeriersdienst, Dynalogistics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met tele2 hetzelfde probleem dat van wifi naar tele2 netwerk de overgang niet altijd soepel verloopt. Soms wel trouwens, geen idee hoe dat komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Het zal er van afhangen waar je woont dan ofzo, want bij mij was het koeriersdienst Zwolle o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Fuck, One X net op straat laten vallen, scherm aan diggelen :( Hij reageert nog wel goed, maar een grote bende.
Iemand enige idee wat het vervangen kost? Ik las ergens in het topic hier een indicatie van 200-300 euro, maar dat lijkt me wel heel duur. Iemand het daadwerkelijk laten doen?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Check daarvoor het garantietopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Gugger schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:49:
Fuck, One X net op straat laten vallen, scherm aan diggelen :( Hij reageert nog wel goed, maar een grote bende.
Iemand enige idee wat het vervangen kost? Ik las ergens in het topic hier een indicatie van 200-300 euro, maar dat lijkt me wel heel duur. Iemand het daadwerkelijk laten doen?
Ja, kostte me 214 euro. Kon het gelukkig op mijn inboedelverzekering verhalen.

*Knip* Klinkt als fraude, dus weg.

[ Voor 19% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik de TR knop, je weet waar die zit.

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Offtopic, dus weg.

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gugger schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:49:
Nee joh ben je gek, een scherm inclusief digitizer (Dus af fabriek aan elkaar, geen stofjes ertussen) kost je 75,- inclusief verzending. (Er loopt nu een bieding op ebay welke pas op $31,- staat)

Plaatsen kost je een middagje als het je eerste keer is, is absoluut geen hoge wiskunde, kan iedereen met wat geduld prima zelf doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 01-09-2012 00:01 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Die zijn dan wel altijd imitatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Niet altijd hoor, gewoon even goed rondkijken.
Ding kost HTC nog geen $250 aan onderdelen dus retail $100,- voor een schermpje is prima Mogelijk als je de juiste kanalen weet

op eBay shoppen heeft bij dit soort onderdelen ook altijd wel zin, gewoon wat biedingen afwachten en wat geluk hebben.

Schermpjes die allin voor 200a300,- worden ingebouwd zij inkoop echt niet veel duurder dan 75,- rest is arbeid, risico afkoping en marge

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Even een update over mijn vorige probleem en een nieuwe issue :o)

Het probleem waarover ik eerder een post heb geplaast, het geen verbinding kunnen maken met een Wifi HotSpot Portal, was ineens opgelost. Toen ik afgelopen woensdag naar de bioscoop ging waar het probleem speelde, bleek ik ineens wel het aanmeldformulier naar voren te krijgen op mijn HTC One X en me zonder problemen te kunnen aanmelden op het WiFi netwerk.

Maar sinds de update heb ik ineens het volgende probleem...
Ik maak in de auto altijd verbinding met de Parrot MKI9100. Afgezien van het handsfree bellen vind ik dit vooral fijn om via het audiosysteem in de auto de muziek die ik op mijn telefoon heb staan af te spelen.
Eerder kon ik via de Parrot de Muziek app starten en begon hij gelijk te spelen, maar nu doet ie dit dus niet meer. Ik kan wel verbinding maken met Parrot, en ook de Bluetooth Audio is verbonden. Maar als ik op Play druk probeert ie de muziek te starten, steeds tevergeefs.
Als ik vervolgens de Muziek app handmatig start wordt dit wel over de Parrot en dus het audiosysteem van de auto afgespeeld. Ik kan dan ook met de Parrot vooruitspoelen ed.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik hoop dat het ergens via instellingen zit verstopt, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Thx alvast!

Kurai Vriendelijk bedoeld maar groeten is niet nodig ;)

[ Voor 2% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Heb zojuist mn One X binnengekregen, nu vroeg ik me af of jullie wat handige tips hadden en dingen waarop ik moet letten in het begin?

Mvg
icekoudd
Vriendelijk bedoeld maar groeten is niet nodig ;)

[ Voor 17% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartdrunkeys
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-11-2023
Heeft er iemand ook problemen met de data verbinding? Ik heb vaker als ik veel data verbruik in een sessie dattie zomaar uitspringt op het datanetwerk. Dan staat er wel nog het icoontje van dataverbinding met g of 3g netwerk, maar er is geen gegevensverbinding. Ik heb dit toch nog toe altijd kunnen fixen door een manuele oudere update te installeren op het wifinetwerk... weten jullie misschien meer over dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:00:
Beste,

Heb zojuist mn One X binnengekregen, nu vroeg ik me af of jullie wat handige tips hadden en dingen waarop ik moet letten in het begin?

Mvg
icekoudd
We gaan je hier niet aan het handje houden. Op GoT is het de bedoeling dat je zelf initiatief toont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC ONE X vreemd probleem.. Bij gebruik van de standaard ROM verkrijg ik alleen connectie als ik de telefoon aan de usb lader heb hangen (telefoonconnectie).. Meerdere sim kaarten van verschillende providers geprobeerd. Nu heb ik de viper rom die nog het beste lijkt maar nog steeds verliest de telefoon de connectie met de sim kaart en ben ik dus niet bereikbaar. Erg vreemd probleem omdat hij het aan de accu dus gewoon wel doet. Omdat ik hem dus geroot heb ben ik bang voor onnodig hoge kosten van HTC terwijl het misschien een kleinigheidje is? Ik heb de nieuwste radio en de ... eindende op 19 kernel werkt het beste. Kent iemand het probleem van verliezen van sim connectie op zijn/haar HTC ONE X?

mvg Ramon Vriendelijk bedoeld maar groeten is niet nodig ;)

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik wil hier graag even mijn probleem kwijt, misschien dat een van jullie mij kan helpen.

Sinds gisteravond werd mijn One X opeens heel heet tijden het browsen aan de lader. Zo heet dat het LED lampje rood\groen begon te knipperen. Als ik deze af liet koelen gebeurde het na 5 minuutjes whatsappen ed. opnieuw. Ook kreeg ik dan de melding dat de telefoon niet verder kon laden omdat deze te veel stroom gebruikte.

Vandaag heb ik de maar een halve dag met de accu kunnen doen, hij werd steeds heet, en hij ging ontzettend snel leeg. Wat ook opviel is dat bij accugebruik niet het scherm bovenaan stond als grootste gebruiker, maar android besturingssysteem.

Dus net even een harde reset gedaan om te kijken of ik het op kon lossen. Maar na het opnieuw opstarten had ik helemaal geen mobiel netwerk meer! Geen gsm verbinding, geen wifi en geen mobiel internet... Na nog een harde reset nog geen verbetering.

Ik kan ook niet meer booten in Hboot, want zodra ik daarin probeer te komen (power + volume down), blijft er staan: "Checking SD card update...". Is er een manier om in een keer in de recovery te komen? Kan het er aan liggen dat mijn batterij op dit moment ergens tussen de 10 en 20% is?

Verder iemand nog tips wat ik kan proberen?

Edit: Via All in one toolkit toch in recovery gekomen. Nandroid teruggezet, en alles werkt weer. Maar dus ook nog steeds het hitte probleem. Kan dit een hardware fout zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan ja, of 'n hele hoge belasting van de CPU/GPU?
Als ik 10x achter elkaar AnTuTu benchmark draai, wordt die ook te heet... Bij jou lijkt het altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:54:
Dat kan ja, of 'n hele hoge belasting van de CPU/GPU?
Als ik 10x achter elkaar AnTuTu benchmark draai, wordt die ook te heet... Bij jou lijkt het altijd...
Ik ben al nagegaan welke apps ik onlangs heb geïnstalleerd en er een hoop vanaf gegooid. Als ik kijk bij accugebruik, staat android-besturingssysteem bovenaan. Dus lijkt het inderdaad de CPU/GPU te zijn. Maar wat doe ik hier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Draai je een stock rom+kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, stock rom en kernel, met cwm en root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Probeer eens met CPU Spy of TegraStats te kijken wat de processor doet, zou ik zeggen. Het klinkt alsof deze altijd op maximale snelheid draait, wat misschien op te lossen is met een andere kernel of CPU governor oid.

[ Voor 18% gewijzigd door _gibeon_ op 01-09-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_gibeon_ schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:34:
Probeer eens met CPU Spy of TegraStats te kijken wat de processor doet, zou ik zeggen. Het klinkt alsof deze altijd op maximale snelheid draait, wat misschien op te lossen is met een andere kernel of CPU governor oid.
Net even 5 minuten zitten browsen (na 1 minuut al erg heet en laadde niet meer op hierdoor). Even een screenshot gemaakt van CPU spy.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tKsOb.png

Ik installeer de RUU maar even opnieuw. Misschien heb ik dan meer geluk.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:59
De companion core zou voor het browser werk moeten zorgen, is hier niet te zien.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

laat hem eens een nachtje liggen, kijk of hij dan in een deepsleep gaat, zodra hij in een deep sleep is gaat de companion core aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:52:
[...]
Net even 5 minuten zitten browsen (na 1 minuut al erg heet en laadde niet meer op hierdoor). Even een screenshot gemaakt van CPU spy.
[afbeelding]
Ik installeer de RUU maar even opnieuw. Misschien heb ik dan meer geluk.
Met deze stats is niets geks aan de hand en zelfs de GPU moet zulke hitte niet kunnen veroorzaken in 5 minuten. Je kan de RUU proberen, maar het lijkt toch meer op iets hardwarematigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, nadat ik de RUU teruggezet heb, en al mijn apps ge restored had via titanium, bleef het probleem zich voordoen. Toch maar weer eens wat apps gaan verwijderen, en ja hoor! "notification bar battery free" was de boosdoener. Deze verwijdert en nergens meer last van. Wel vreemd overigens, ik had deze app er al 1.5 week op staan ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-08 09:00
Ik kan met mijn htc one X niet inloggen op mijn router die ik aan een extern vast ip adres heb gehangen. Als ik met windows PC het vaste IP adres invoer dan krijg ik een inlogscherm te zien in windows, als ik via mijn htc one X ditzelfde ip adres invoer, dan krijg ik een blanco scherm.

Ligt dit aan het toestel of kan het aan de beperkingen van android liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik gok inloggen over wifi uitgeschakeld of gescheiden lan voor kabel en wifi.
Zou iig eerste controleren, want die lijkt het meest aannemelijke.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:39
Tjongejonge, kijk ik op m'n One X, weer helemaal geen netwerk/dienst... en in m'n oude gsm wel met een sim-adaptertje. Begin nu toch wel een beetje de balen te krijgen van de kwaliteit van HTC.
IMEI onbekend, dat klopt toch ook niet zeker...?!

Edit: en nou doet ie het ineens weer 8)7
Misschien dat het een bep. instelling in Prey is geweest, maar dat weet ik ook niet zeker, omdat die niet direct iets uit leek te maken. Nou ja, ik hoop 't niet nog een keer mee te maken vanaf nu.

Edit2: en weer geen verbinding meer (dinsdag) :( Hij is ook wel erg warm nu, en <= 30% batterij, zondag was dat ook. Raarrr

[ Voor 58% gewijzigd door Eegee op 04-09-2012 18:15 . Reden: hij doetutweer, dat niet verbinden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbeste
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-11-2023
Als ik bij taakbeheer alles stop' en op vernieuwen druk, blijft mijn cpu gebruik op 578 mb staan. Ik heb het idee dat dat niet het optimale is, hebben jullie dezelfde score?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Twee vraagjes:

Hoe kan je snel het mediavolume aanpassen?
Als ik bijvoorbeeld een spelletje speel en ik wil het geluid zachter zetten dan krijg ik wanneer ik de knoppen aan de zijkant gebruik dat het belvolume wordt ingesteld.
Pas wanneer het spel een geluid produceert kan ik deze knoppen gebruiken om het mediavolume aan te passen. Maar zodra er geen geluid speelt dan altijd het belvolume.
Is daar iets handigs voor ?

Wifi hotspot:
Ik vermoed dat het helemaal niet kan wat ik wil.
Als ik bijvoorbeeld in een hotel zit waar een WIFI verbinding is oppgezet, dan zou ik graag mijn HTC als hotspot willen gebruiken. Ik wil bijvoorbeeld ook mijn laptop of een ander toestel via de HTC verbinding willen laten maken. Dit omdat vaak in hotels je een aanlogcode krijgt en er slechts 1 toestel de verbinding kan gebruiken. Als ik nu mijn HTC zo zou instellen dat ik elk apparaat via de HTC kan laten verbinden kan ik dus meerdere apparaten aansluiten.
Echter zodra ik een WIFI verbinding heb en ik schakel WIFI hotspot in dan wordt de verbinding verbroken.
Blijkbaar kan ik alleen de 3G/H verbinding via WIFI hotspot gebruiken. Maar dat wil ik dus niet.

Is er iets te verzinnen zodat ik een WIFI verbinding kan delen met andere apparaten?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Xymox schreef op maandag 03 september 2012 @ 08:53:
[..]
Hoe kan je snel het mediavolume aanpassen?
[..]
Volgens mij moet dat eerste vrij eenvoudig met Volume Control+ kunnen, of een andersoortige app. Bij custom roms kan je vaak via een snelmenu sliders krijgen van alle volumes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:58
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:20:
Hallo allemaal,

Even een update over mijn vorige probleem en een nieuwe issue :o)

Het probleem waarover ik eerder een post heb geplaast, het geen verbinding kunnen maken met een Wifi HotSpot Portal, was ineens opgelost. Toen ik afgelopen woensdag naar de bioscoop ging waar het probleem speelde, bleek ik ineens wel het aanmeldformulier naar voren te krijgen op mijn HTC One X en me zonder problemen te kunnen aanmelden op het WiFi netwerk.

Maar sinds de update heb ik ineens het volgende probleem...
Ik maak in de auto altijd verbinding met de Parrot MKI9100. Afgezien van het handsfree bellen vind ik dit vooral fijn om via het audiosysteem in de auto de muziek die ik op mijn telefoon heb staan af te spelen.
Eerder kon ik via de Parrot de Muziek app starten en begon hij gelijk te spelen, maar nu doet ie dit dus niet meer. Ik kan wel verbinding maken met Parrot, en ook de Bluetooth Audio is verbonden. Maar als ik op Play druk probeert ie de muziek te starten, steeds tevergeefs.
Als ik vervolgens de Muziek app handmatig start wordt dit wel over de Parrot en dus het audiosysteem van de auto afgespeeld. Ik kan dan ook met de Parrot vooruitspoelen ed.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik hoop dat het ergens via instellingen zit verstopt, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Thx alvast!

Kurai [mbr]Vriendelijk bedoeld maar groeten is niet nodig ;) [/]
Dit heb ik ook. Overgestapt van iPhone naar HTC One X. Mijn VW Bluetooth Carkit verbond automatisch met mijn telefoon en ik kon ook vanaf dat ding in mijn contacten etc.

Op mijn HTC One X zegt hij: Bluetooth Map Server gestopt, ik kan niet in mijn contacten oid. Muziek afspelen wil al helemaal niet.

Ik begreep dat een update van de VW software het probleem zou verhelpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 14:27

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Misschien heb je hier iets aan -> Workaround gevonden voor 4.0.4 bluetooth auto pair probleem
Geen idee of dat helpt maar ben wel benieuwd :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Xymox schreef op maandag 03 september 2012 @ 08:53:

Wifi hotspot:
Ik vermoed dat het helemaal niet kan wat ik wil.
Als ik bijvoorbeeld in een hotel zit waar een WIFI verbinding is oppgezet, dan zou ik graag mijn HTC als hotspot willen gebruiken. Ik wil bijvoorbeeld ook mijn laptop of een ander toestel via de HTC verbinding willen laten maken. Dit omdat vaak in hotels je een aanlogcode krijgt en er slechts 1 toestel de verbinding kan gebruiken. Als ik nu mijn HTC zo zou instellen dat ik elk apparaat via de HTC kan laten verbinden kan ik dus meerdere apparaten aansluiten.
Echter zodra ik een WIFI verbinding heb en ik schakel WIFI hotspot in dan wordt de verbinding verbroken.
Blijkbaar kan ik alleen de 3G/H verbinding via WIFI hotspot gebruiken. Maar dat wil ik dus niet.

Is er iets te verzinnen zodat ik een WIFI verbinding kan delen met andere apparaten?
Je zou via usb kunnen theteren, heb je iig 2 apparaten die t doen :)
Evt je laptop weer laten delen via adhok wifi.
Anders een ddwrt router meenemen :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wifi verbinding delen kan niet iig. Heb dat zelf ook geprobeert.
Alleen mobiele data kan je delen.

Wifi kan maar een kant op in deze phone.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:28:
Misschien heb je hier iets aan -> Workaround gevonden voor 4.0.4 bluetooth auto pair probleem
Geen idee of dat helpt maar ben wel benieuwd :)
Ik ga het morgen uitproberen!
Keep you posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Ben helaas niet meer happy met de accuduur van mn One X deze is binnen enkele weken na de update met 40% naar beneden gegaan! Waar ik eerst 5-6.5u mee kon doen gaat nu rond de 3-4Uur mee!! Aan scherm aan stand dan. En dit bij alles standaart en dan luister ik een uur muziek per dag en whats app ik veel soms lees ik een keer twitter en facebook.

Dit mag toch niet kunnen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
CristianSchriev schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:52:
Ben helaas niet meer happy met de accuduur van mn One X deze is binnen enkele weken na de update met 40% naar beneden gegaan! Waar ik eerst 5-6.5u mee kon doen gaat nu rond de 3-4Uur mee!! Aan scherm aan stand dan. En dit bij alles standaart en dan luister ik een uur muziek per dag en whats app ik veel soms lees ik een keer twitter en facebook.

Dit mag toch niet kunnen zo!
Ik heb hetzelfde probleem. Haal nog geen twee uur. Misschien ligt het aan de HTC zelf en ga ik hem terug sturen.
Heb hem nog maar 3 weken namelijk. Had vandaag ook problemen met de GPS. Kreeg maar geen fix met runkeeper en GPS fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Quad schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:48:
Wifi verbinding delen kan niet iig. Heb dat zelf ook geprobeert.
Alleen mobiele data kan je delen.

Wifi kan maar een kant op in deze phone.
Je kan volgens mij wel via bluetooth tetheren als je wifi gebruikt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Mijn accu giert ook leeg na de laatste update.....ga 's-ochtends om 07:15 de deur uit (100%), 40 min. muziek op de fiets, 3g en wifi uit, 08:00 op werk (90%), vervolgens gaat er 8% per uur af in voornml. standby, af en toe mail checken; webcam checken; beetje weer kijken; beetje internet, er staat nog ca 25% op bij het naar huis gaan voor een half uurtje muziek :) alles stock.....kill regelmatig.....baal ervan dat ik bij thuiskomst direct naar het stopcontact moet rennen met een telefoon van 550 euro.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunZip schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:54:
Mijn accu giert ook leeg na de laatste update.....ga 's-ochtends om 07:15 de deur uit (100%), 40 min. muziek op de fiets, 3g en wifi uit, 08:00 op werk (90%), vervolgens gaat er 8% per uur af in voornml. standby, af en toe mail checken; webcam checken; beetje weer kijken; beetje internet, er staat nog ca 25% op bij het naar huis gaan voor een half uurtje muziek :) alles stock.....kill regelmatig.....baal ervan dat ik bij thuiskomst direct naar het stopcontact moet rennen met een telefoon van 550 euro.....
Stop om te beginnen eerst maar eens met killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 13:51
FunZip schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:54:
Why You Shouldn’t Be Using a Task Killer with Android: http://www.xda-developers...ask-managers-for-android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben waarvan de OneX leeg loopt als een tierelier! Dan is er iets fout in de update lijkt me?! We zullen zien, en anders gaat ie terug ;')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

CristianSchriev schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:54:
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben waarvan de OneX leeg loopt als een tierelier! Dan is er iets fout in de update lijkt me?! We zullen zien, en anders gaat ie terug ;')
Heb je al geprobeerd om al je geïnstalleerde meuk apps volledig te verwijderen?
Ik had na een tijdje best veel van die apps geinstalleerd om eens te gebruiken maar totaal vergeten dat ze erop stonden. Ik heb het gevoel dat na een flinke opruiming het toestel langer met de accu doet.

Dus je zou een testje kunnen doen door eens alles te verwijderen en alleen die apps te laten staan die je echt gebruikt. Wellicht helpt het.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Xymox schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 17:41:
[...]

Heb je al geprobeerd om al je geïnstalleerde meuk apps volledig te verwijderen?
Ik had na een tijdje best veel van die apps geinstalleerd om eens te gebruiken maar totaal vergeten dat ze erop stonden. Ik heb het gevoel dat na een flinke opruiming het toestel langer met de accu doet.

Dus je zou een testje kunnen doen door eens alles te verwijderen en alleen die apps te laten staan die je echt gebruikt. Wellicht helpt het.
Ga ik dit weekend wel even proberen. Ik heb de accutest ook gedaan, zoals je die kan doen op de HTC.
Had zo'n 80% over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 17:31
Ik heb de update nu ook een paar weken lopen en moet zeggen dat mijn accu nog steeds langer mee lijkt te gaan dan voor de update (heb sindsdien ook vrij weinig apps meer geinstalleerd). Ik denk toch dat degenen met accu problemen eerst eens moeten zoeken of het niet gewoon een app is die de boosdoener is...
Nu mijn wifi probleem weer een week of twee is verholpen ben ik nog steeds erg tevreden met dit toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:51

Felyrion

goodgoan!

Sinds de laatste update haal ik juist weer veel langer met de accu. Ik heb er wel relatief weinig apps op staan denk ik (nog geen 40 inclusief de standaard meuk).

Ik heb wifi altijd aan staan, check een paar keer per dag het nieuws of wat mails, paar telefoontjes per dag, check het weer soms, af en toe wat social meuk en bankieren, af en toe een foto of filmpje schieten.. en dat is het wel.

Daarmee haal ik minstens twee dagen, en als ik tot 0% zou gaan zou ik de drie dagen meestal halen.

Volgens cpu spy brengt mijn telefoon de meeste tijd door in deep sleep (meer dan 80%!), omdat ik geen zaken gebruik zoals muziek.
Ik denk ook net als ruurd v. hierboven dat je goed moet nagaan of je geen apps hebt die de telefoon beletten compleet in die sleep mode te gaan.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disrupt0r
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
Sorry, verkeerde topic.

[ Voor 97% gewijzigd door Disrupt0r op 04-09-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Ik ben een flinke battery drainer maar moet toch zeggen dat sinds na de update de accu langer meegaat met mijn gebruik. Uren langer... ben eigenlijk zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Na 2,5 week mijn HTC One X terug gekregen van de RMA verlost van de bekende wifi bug. Ondanks de unlockte bootloader gewoon netjes op garantie gerepareerd en wat een verschil! Waar ik voorheen 1 streepje had heb ik nu 5 streepjes. Verder is het fijne aan Android (en een unlockte bootloader) dat je dan je NANDbackup terug kan zetten en dan ook meteen je telefoon precies is zoals je toen die telefoon backupte. Na dit "avontuurtje" toch voor mij een heel groot pluspunt!

Ik heb ook na de 4.0.4 update een enorme battery-boost gekregen! Ik game veel op mijn telefoon (GTA III, Max Payne, Dead Trigger, Coin Dozer etc.), lees mijn mail actief (dus zo'n 20-30 mailtjes per dag), Whatsapp, Twitter, Facebook, Belstatus etc. kijk ik zeer regelmatig en toch, als ik de schermhelderheid op de laagste stand zet, kan ik nét de dag doorkomen met 1 volle accu! Dit alles doe ik trouwens op een 3G verbinding, dus niet Wifi. Dit kon voor de update niet en was ik genoodzaakt halverwege de dag mijn telefoon op te laden op mijn werkplek. Een enorme verbetering dus.

Hier dus nu een hele tevreden gebruiker over zijn HTC One X. Ook de garantieafhandeling is prima vanuit HTC en het repaircenter. Ik hoop persoonlijk wel dat de uitrol van Android 4.1 sneller gaat dan de 4.0.4 update, maar hier is HTC helaas wel (te) traag mee en dus vrees ik dat dit nog wel een tijdje gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:38:
[...]

Stop om te beginnen eerst maar eens met killen.
Ok, helder......kill twee a driemaal per dag maar stop hier mee na dit gelezen te hebben:

Why You Shouldn’t Be Using a Task Killer with Android: http://www.xda-developers...ask-managers-for-android/

Maar dat paar maal killen zal niet de boosdoener zijn....ga het verder bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Bij mij liep de accu ook regelmatig in aardig tempo leeg. Regelmatig accu gebruik bekeken. Met name 's nachts was interessant. Zaten soms apps tussen die ik in tijden niet gebruikt had. Meteen gedeïnstalleerd.
Wat ook een aanrader is, is om te kijken welke apps data verbruiken. Komt dit overeen met jouw verbruik? Als dit onevenredig veel is, lekker verwijderen. Dit kan namelijk ook een enorme battery drain zijn.

Een ander voorbeeld is Spotify. Zelfs in de offline modus verbruikte deze data. Via het data verbruiks overzicht ingesteld dat Spotify niet meer op de achtergrond data mag verplaatsen. Sindsdien is mijn data verbruik met een soms wel 200MB in de week verlaagt!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

FunZip schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:38:
[...]

Ok, helder......kill twee a driemaal per dag maar stop hier mee na dit gelezen te hebben:

Maar dat paar maal killen zal niet de boosdoener zijn....ga het verder bekijken...
Je linkje is niet goed, kun je aub een werkende posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 21:48
mace schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:11:
[...]

Je linkje is niet goed, kun je aub een werkende posten?
Kijk eens 8 berichten hoger dan die... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vet
Afbeeldingslocatie: http://www.aapstatic.nl/photos/134/68/302788326/htc-one-x-cushnie-et-ochs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aapstatic.nl/photos/134/68/302836677/htc-one-x-cushnie-et-ochs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:31
Haha handig voor als je niet kan kiezen tussen wit of zwart :P

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:44
Ziet er geweldig uit, maar wat ik las komt dit als gelimiteerde oplage in US uit, kans dat het bv hier komt is vrij klein... maar ik had het graag willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Dat is dus gewoon een lullig marketing prietpraatje waar je totaal niets aan hebt (inhoudelijk dan) :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Klopt uiteraard, maar ach ;)

• EJPostema
Nou mijn telefoon gaat rma, gps doet het niet. Jammer dat ik op vakantie ging zodra ik hem kreeg anders kon hij doa terug.

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:01
Zijn er onder jullie mensen, die de One X gewoon al enige tijd in de broekzak meedragen zonder problemen met de WIFI gekregen te hebben? Dit in verband met de veronderstelling dat er de relatief flexibele unibody het zou toelaten dat de contact-pinnetjes van WIFI en BT zouden verbuigen en geen contact meer maken. Ik kan echt nauwelijks de achterkant van het toestel indrukken...Echt onvoldoende speling om iets te verbuigen lijkt mij.

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 18:29
bij mij lijkt het alsof hij de verbinding steeds verbreekt als de one x schakelt van de ene zendmast naar de andere, provider is vodafone.

heb al reset geprobeerd, instellingen gecontroleerd, telefoon opgestuurd voor reparatie maar het probleem is er nog. dit had ik eerst niet met mijn htc desire. andere mensen hier ook nog last van?

• Hydroxine
  • Laatst online: 14-09 16:37
stefan-smit20 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:14:
bij mij lijkt het alsof hij de verbinding steeds verbreekt als de one x schakelt van de ene zendmast naar de andere, provider is vodafone.

heb al reset geprobeerd, instellingen gecontroleerd, telefoon opgestuurd voor reparatie maar het probleem is er nog. dit had ik eerst niet met mijn htc desire. andere mensen hier ook nog last van?
Heb er nooit echt op gelet, wat ik wel is opgemerkt heb is bij het onderweg zijn dat de verbinding af en toe blijft 'hangen' voor m'n gevoel. Dit is ongeveer wanneer ik van zendmast aan het wisselen ben, maar de verbinding wordt niet geheel afgesloten, hij reageert gewoon kortstondig niet.

• MSTRfighter
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Als je last van wifi problemen heb moet jeje case eraf halen en je telefoon iets uit mekaar trekken. Als je wel een case wilt gebruiken is het het verstandigst als je last krijgt van de problemen met de wifi om er een muntje in te doen aan de rechterbovenhoek.

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Roost schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:40:
...Ik kan echt nauwelijks de achterkant van het toestel indrukken...Echt onvoldoende speling om iets te verbuigen lijkt mij.
Ach, het gaat echt om een fractie van een millimeter.
Bij mij was het waarschijnlijk de oververhitting die binnenin de case het zaakje ietsjes vervormd heeft.

En er verbuigt niet echt iets. Het is de koperfolie die een beetje indeukt en ingedeukt blijft. Dus het pinnetje zit normaliter precies op de koperen folie en door licht indrukken, drukt het pinnetje ietsjes harder tegen het folie zodat deze een klein deukje krijgt. Dan na het indrukken van de case veert het pinnetje weer naar de oorspronkelijke stand, maar het folie blijft ingedeukt. En voila, ze maken net geen contact meer.

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 18:29
Hydroxine schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:32:
[...]

Heb er nooit echt op gelet, wat ik wel is opgemerkt heb is bij het onderweg zijn dat de verbinding af en toe blijft 'hangen' voor m'n gevoel. Dit is ongeveer wanneer ik van zendmast aan het wisselen ben, maar de verbinding wordt niet geheel afgesloten, hij reageert gewoon kortstondig niet.
bij mij valt soms het hele netwerk weg, dus dan dat kruisje door het signaal rechts boven in. en dan naar half minuutje weer verbinding, maar nog wel weer traag internet.
maar soms is het ook dat bijvoorbeeld de ''3G'' of de ''H'' verbinding terug valt naar ''G'' en dan zo een paar minuten blijft, zeer irritant.
ik heb dit probleem zowel in emmen, zwolle, amsterdam, den haag en ga zo maar door, dus ligt niet aan de omgeving waar ik mij bevindt. Misschien moet ik me telefoon toch maar is opsturen voor de 3e keer....

• Hydroxine
  • Laatst online: 14-09 16:37
stefan-smit20 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:20:
[...]

maar soms is het ook dat bijvoorbeeld de ''3G'' of de ''H'' verbinding terug valt naar ''G'' en dan zo een paar minuten blijft, zeer irritant.
Dit heb ik in meerdere plekken ook wel, maar ik stoor me daar nog niet zo zeer aan, vaak blijft m'n internet wel doorgaan. Verder als een korte stotter heb ik er nooit last van, ook in zwolle niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT: Laat maar, het is al laat... Ben nog wel benieuwd naar de 'kleine verassing', duurt lang! En JellyBean!

[ Voor 78% gewijzigd door CLB op 07-09-2012 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickoNL
  • Laatst online: 13:01
stefan-smit20 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:14:

Wat toevallig ik ervaar precies hetzelfde met vodafone. Dit is sinds ik mijn telefoon ter reparatie gestuurd heb voor het WIFI probleem. Ik twijfel nu om hem weer op te sturen, maar ik wist niet zeker of het aan de one x ligt of aan vodafone. Ik merk dit als ik in de auto zit of op willekeurige plekken waar ik iets slechter bereik heb. Regio Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Nu valt me dit ook steeds meer op, muziek.. HTC brengt een van de snelste telefoontjes uit ter wereld en het kan niet eens muziek normaal afspelen zonder gekraak gelagg of andere problemen, dit is toch schandalig te noemen?! Zelfs mijn 6jaar oude ipod doet het foutloos of mijn 10jaar oude mp3 (die met een usb er aan) die doet het nog beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopspeen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik heb het topic al doorgezocht, maar kon het niet vinden. Ik heb gisteravond de update 4.0.4 gedraaid die werd aangeboden. Toen heb ik er verder neit opgelet, en ben naar bed gegaan. Nu word i kvanmorgen wakker en blijft mijn wifi op: "verbinding verbroken" staan. Ik kan geeneens netwerken scannen, hij vind niets. Ik heb alle netwerken al eens verwijderd uit de telefoon en wifi uit/aan, telefoon uit/aan enz, maar niets mocht baten, heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:24
CristianSchriev schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:32:
Nu valt me dit ook steeds meer op, muziek.. HTC brengt een van de snelste telefoontjes uit ter wereld en het kan niet eens muziek normaal afspelen zonder gekraak gelagg of andere problemen, dit is toch schandalig te noemen?! Zelfs mijn 6jaar oude ipod doet het foutloos of mijn 10jaar oude mp3 (die met een usb er aan) die doet het nog beter!
+1

Tijdens mijn vakantie heb ik me hier ook helemaal blauw aan geergerd. Bijna geen track kunnen luisteren zonder haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 14:27

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

fopspeen schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:34:
Ik heb het topic al doorgezocht, maar kon het niet vinden. Ik heb gisteravond de update 4.0.4 gedraaid die werd aangeboden. Toen heb ik er verder neit opgelet, en ben naar bed gegaan. Nu word i kvanmorgen wakker en blijft mijn wifi op: "verbinding verbroken" staan. Ik kan geeneens netwerken scannen, hij vind niets. Ik heb alle netwerken al eens verwijderd uit de telefoon en wifi uit/aan, telefoon uit/aan enz, maar niets mocht baten, heeft iemand enig idee?
Hmm, je hebt alles wat ik voor zou stellen al gedaan. De laatste optie zou voor mij een fabrieksreset zijn maar dan ben je wel alles kwijt. Maak eerst wel een kopie van je geheugen, sms backup etc., dan heb je iig je foto's etc. nog.
Na de reset is je toestel echt weer helemaal leeg en ben je al je apps en instellingen kwijt :/

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopspeen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-08-2023
janvanduschoten schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:45:
[...]

Hmm, je hebt alles wat ik voor zou stellen al gedaan. De laatste optie zou voor mij een fabrieksreset zijn maar dan ben je wel alles kwijt. Maak eerst wel een kopie van je geheugen, sms backup etc., dan heb je iig je foto's etc. nog.
Na de reset is je toestel echt weer helemaal leeg en ben je al je apps en instellingen kwijt :/
Dat is balen, ik was er al bang voor! Ik heb dat ding van KPN en daar zit dan met dat lease gedoe een 4 uurs support monteur op locatie bij, denk dat ik dat maar eens ga inschakelen na 1 week de telefoon te hebben, gaat lekker zo. Het was verder een prima telefoon, was heel tevreden tot aan die 4.0.4 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
fopspeen schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:17:
[...]

Dat is balen, ik was er al bang voor! Ik heb dat ding van KPN en daar zit dan met dat lease gedoe een 4 uurs support monteur op locatie bij, denk dat ik dat maar eens ga inschakelen na 1 week de telefoon te hebben, gaat lekker zo. Het was verder een prima telefoon, was heel tevreden tot aan die 4.0.4 update.
Ga er wel van uit dat het eerste wat een reparatieservice zal doen het her-flashen van de software is. Dan ben je dus alsnog alles kwijt!

Als ik jouw was zou ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om je telefoon te rooten, dan kun je voortaan backups maken. Nadeel is dat je technisch gezien je toestel niet mag rooten omdat het toestel niet van jouw is ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
renem schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:37:
[...]

+1

Tijdens mijn vakantie heb ik me hier ook helemaal blauw aan geergerd. Bijna geen track kunnen luisteren zonder haperingen.
Voor mij persoonlijk denk ik dat het komt omdat de one X switcht tussen de processoren en daardoor de haperingen vaak als ik mn mobiel namelijk het scherm uit zet hoor ik altijd gestutter en dan als ik hem aan zet hetzelfde verhaal. Dus dit maakt het in ieder geval erger.
Pagina: 1 ... 70 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.