[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.351 views

• Christiaan101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 11:53
Beste Allen,

Afgelopen week heb ik mijn One X in ontvangst mogen nemen, naar grote tevredenheid moet ik zeggen!
Alleen heb ik 1 toch wel vervelend probleem...

Thuis heb ik last van een erg trage wifi verbinding... via www.mobilespeedtest.com maar 120 Kbps!
Erg vervelend traag! (3G vele malen sneller)

Op mijn werk haal in tot 3800 Kbps in dezelfde 2MB test op www.mobilespeedtest.com.
Nu weet ik niet hoe betrouwbaar deze gegevens zijn, maar het blijft een gegeven dat mijn WIFI thuis erg langzaam is... Op mijn andere android apparaten (Transformer Prime + SGS 3 vriendin) geen problemen...

Al verschillende WIFI verbindingen geprobeerd en echt alleen thuis doet hij niet goed!
Misschien is dit niet het goede topic omdat het waarschijnlijk een 'Thuis-netwerk' probleem is, maar ik probeer het toch even...

Als iemand wat weet.. hoor ik het graag!

Groet, Christiaan

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Christiaan101 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:51:
Beste Allen,

Afgelopen week heb ik mijn One X in ontvangst mogen nemen, naar grote tevredenheid moet ik zeggen!

Thuis heb ik last van een erg trage wifi verbinding... via www.mobilespeedtest.com maar 120 Kbps!

Op mijn werk haal in tot 3800 Kbps in dezelfde 2MB test op www.mobilespeedtest.com.
Nu weet ik niet hoe betrouwbaar deze gegevens zijn, maar het blijft een gegeven dat mijn WIFI thuis erg langzaam is... Op mijn andere android apparaten (Transformer Prime + SGS 3 vriendin) geen problemen...

Al verschillende WIFI verbindingen geprobeerd en echt alleen thuis doet hij niet goed!
Misschien is dit niet het goede topic omdat het waarschijnlijk een 'Thuis-netwerk' probleem is, maar ik probeer het toch even...

Groet, Christiaan
Als WiFi het overal goed doet, behalve thuis, ligt het hoogstwaarschijnlijk eerder aan je configuratie thuis dan aan je One X. Heb je thuis al geprobeerd je router/modem te resetten?

• Christiaan101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 11:53
DarkFly schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:54:
[...]

Als WiFi het overal goed doet, behalve thuis, ligt het hoogstwaarschijnlijk eerder aan je configuratie thuis dan aan je One X. Heb je thuis al geprobeerd je router/modem te resetten?
Nee nog niet geprobeerd... Het gekke is in Wifi Analyzer app ziet hij de verbinding gewoon als 'GOED'
Maar ik ga het even proberen.. Bedankt!

Als iemand nog andere tips/trucs heeft..

Thx voor de hulp!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:55
Leuk probleem.

Pak mijn telefoon op en zie dit:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/mls4rt.jpg

Niet op gezeten, geen scheuren en barsten alleen dit donker plekje....

Leuk, kan er een tweede scherm in

EDIT: Is dit het bekende gele vlekje?

[ Voor 8% gewijzigd door Mr.Joker op 23-08-2012 18:46 ]

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:36

Rudios

Lost in space?

Trekt langzaam weg, kijk morgen nog maar eens. Ook vaker gehad bij m'n Note.

Whole lot of stars ***

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:55
Laten we het hopen, het toestel is al een paar maanden oud :)

• ys8574
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:01
Normaal heb je dat in het begin door de lijm.. Vreemd dat het bij jou nu pas komt. Maar inderdaad, gewoon even wachten en zien of het niet langzaam wegtrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Christiaan101 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:57:
[...]

Als iemand nog andere tips/trucs heeft..

Thx voor de hulp!
Probeer eens een ander kanaal in te stellen op je router....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ik heb zojuist in precies één uur tijd mijn batterij zien opladen van 23% naar 29%. Tijdens het uur heb ik de telefoon niet gebruikt; scherm uit, wifi aan, gps uit. Bewust even getest hoe snel het gaat, omdat het me opvalt dat het altijd toch wel errug langzaam gaat.

Nu weet ik dat de OX niet bekend staat om de snelle laadtijden, maar dit lijkt me ook niet normaal... Wat zijn jullie ervaringen?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat het per oplader / kabel verschilt :) Wat stond er? USB charging of AC?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

CLB schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:21:
Dat het per oplader / kabel verschilt :) Wat stond er? USB charging of AC?
Originele lader, 5 meter lange USB-kabel, telefoon zegt opladen (AC). Om de opmerking "zal aan de kabel liggen" voor te zijn; volgens the interwebz is een langere kabel verwaarloosbaar trager, én als de telefoon zegt "AC" dan ga ik ervan uit dat gewoon de volledig geleverde spanning getrokken wordt...

Bedenk me nu; 6% in één uur betekent volledig opgeladen in 16 uur. Lijkt me niet de bedoeling.

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
Obiter dictum schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:28:
[...]

Originele lader, 5 meter lange USB-kabel, telefoon zegt opladen (AC). Om de opmerking "zal aan de kabel liggen" voor te zijn; volgens the interwebz is een langere kabel verwaarloosbaar trager, én als de telefoon zegt "AC" dan ga ik ervan uit dat gewoon de volledig geleverde spanning getrokken wordt...

Bedenk me nu; 6% in één uur betekent volledig opgeladen in 16 uur. Lijkt me niet de bedoeling.
Zou toch eens proberen met andere stekker/kabel, kan altijd ergens iets niet goed functioneren;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb het wel eens gehad met een micro USB kabel van $0,50 uit China. Opladen daarmee duurde een uurtje of 15 aan de USB poort, met een goede kabel uit de winkel hier slechts 3 uur. Dat was trouwens met een ander toestel, maar om maar even aan te geven dat de kabel wel degelijk veel verschil kan maken.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
[...]
Gebruik de originele lader en originele (korte) USB kabel!

Proefsgewijs heb ik ondervonden dat dit absoluut de snelste manier van laden is. Ik heb een namaak lader in Hong Kong besteld, inclusief langere USB kabel en haal daarmee ook dramatische laadtijden. Ik heb alle mogelijke combinaties uitgeprobeerd en het maakt wel degelijk groot verschil uit welke USB kabel je neemt! Ook de Hong Kong-lader presteert niet maximaal. En zelfs een andere losse (complete) thuislader is niet zo snel als de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 13:44
[...]

Ik vind het zelf ook heel spooky klinken, maar een collega van mij heeft thuis hetzelfde probleem (alleen thuis).
Als hij vervolgens een ander stopcontact pakt, laadt ie een stuk sneller, bij hem lijkt het met het stopcontact te maken hebben.
Hoe wat waar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
Heb gisteren een One X gekocht en heb hem nu binnen. Wat mij direct opvalt is dat bij het laden mijn scherm om de paarminuten uit zichzelf aanspringt. Ik heb al gezocht op het forum maar kan niet zo snel vinden of dit een bekend probleem is (of is dit de Screen glitch waarover gesproken wordt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Baddie09 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:05:
Heb gisteren een One X gekocht en heb hem nu binnen. Wat mij direct opvalt is dat bij het laden mijn scherm om de paarminuten uit zichzelf aanspringt. Ik heb al gezocht op het forum maar kan niet zo snel vinden of dit een bekend probleem is (of is dit de Screen glitch waarover gesproken wordt?)
Ik heb bluetooth uitgezet en sindsdien is het bij mij weg

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
lekzzz schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:59:
[...]

Ik heb bluetooth uitgezet en sindsdien is het bij mij weg
Die heb ik niet aanstaan, Hij is out of the box aan de lader gegaan. Ik had eerst een andere usb kabel gebruikt omdat die bij mijn Desire S ook gewoon werkte. Ik dacht dat het daar aan lag, maar met de orignele lader heb ik hetzelfde. Het lijkt wel of er een applicatie elke keer het scherm activeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baddie09 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:27:
[...]

Die heb ik niet aanstaan, Hij is out of the box aan de lader gegaan. Ik had eerst een andere usb kabel gebruikt omdat die bij mijn Desire S ook gewoon werkte. Ik dacht dat het daar aan lag, maar met de orignele lader heb ik hetzelfde. Het lijkt wel of er een applicatie elke keer het scherm activeert.
Instellingen - scherm - scherm tijdens opladen 'aanvinken' reboot gsm, uitvinken en reboot again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:36

Rudios

Lost in space?

Probeer 'm eens compleet te resetten, terug naar fabrieksinstellingen, je hebt er immers toch nog niet veel opstaan.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiexp
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:16
Christiaan101 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:51:
Beste Allen,

Groet, Christiaan
Uit nieuwschierigheid net even lopen testen, maar ik denk dat het aan de site ligt.
Ik heb de testen gedraaid op mijn HTC One X en de pc.
Op de pc via mobilespeedtest.com 2MB file en via speedtest.net
Op de One X via Mobilespeedtest.com 2MB file en speedtest.net app
Ik heb 10 testen per combinatie gedaan met 1 apparaat per keer.

Mobilespeedtest.com
Op de One X en de pc varieren de snelheden van 900kbps tot 3800kbps

Speedtest.net
Op de One X 17000 kbps
Op de Pc 50500 kbps Max verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Hoe stel je in dat Opera je standaard browser is. Dan bedoel ik dus niet de standaard instelling maar als je bv op linkjes klikt in de mail of chat. Die gaat nog steeds naar stock..?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:22
Dan moet je voor de stock browser de standaardwaarden (Onder 'Apps') wissen, zodat het je weer gevraagd wordt.
Dan kies je voor Opera.

Als dat niet werkt, weet ik het ook niet.

[ Voor 19% gewijzigd door RudolfR op 25-08-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Vandaag voor 't eerst de One X laten vallen (hij gleed gewoon uit mn hand) en viel daarbij met de rechter bovenkant op dr grond, hierdoor zit er nu een barst rechtsboven niet in het scherm maar echt heel klein boven onder het glas lijkt het...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam er vandaag achter dat mijn telefoon wat ritselend/rammelend geluid maakt als ik hem schud. Alsof er iets in of los zit in de telefoon. Bij de camera ongeveer. Is dit normaal of ben ik de enige die hier last van heeft?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ruim een maand de HTC one X in bezit. Een prima toestel! Ik heb alleen sinds kort een probleem met het geluid. De volume is erg laag,Zowel ring toon als media geluid. Alles staat bij geluid op max. Ook heb ik de telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen maar het probleem blijft.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Afbeeldingslocatie: http://www.hoortzo.nl/images/AHO.png

En als dat dan óók niet werkt, is het waarschijnlijk een hardware issue... Zou ik zelf om perceptie uit te sluiten even langs een winkel gaan en testen met een nieuwe OX, en als die van jou écht duidelijk zachter is even opsturen naar HTC :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:55:
ik heb ruim een maand de HTC one X in bezit. Een prima toestel! Ik heb alleen sinds kort een probleem met het geluid. De volume is erg laag,Zowel ring toon als media geluid. Alles staat bij geluid op max. Ook heb ik de telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen maar het probleem blijft.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik had laatst een vergelijkbaar probleem, mijn media volume (zowel op mijn headphones uitgang als speaker) was ineens super zacht. Een reboot loste het toen op voor mij, maar ik zie dat dat bij jou niet heeft geholpen. Je zou eens een 3d party volume control management app uit de store kunnen proberen om te kijken of het toch niet een software issue oid is...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Obiter dictum schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:11:
[afbeelding]

En als dat dan óók niet werkt, is het waarschijnlijk een hardware issue... Zou ik zelf om perceptie uit te sluiten even langs een winkel gaan en testen met een nieuwe OX, en als die van jou écht duidelijk zachter is even opsturen naar HTC :).
Heb zelf gehoorapparaten maar zonder hoor je beter als met.
Komt omdat geluid in je oor komt ipv erbuiten.

Heb geen last dat het zacht is maar kan soms wel harder
.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:53:
Ik kwam er vandaag achter dat mijn telefoon wat ritselend/rammelend geluid maakt als ik hem schud. Alsof er iets in of los zit in de telefoon. Bij de camera ongeveer. Is dit normaal of ben ik de enige die hier last van heeft?
Zoek in dit draadje... nee je bent niet de enige. Ik heb het zelf ook. Heel zacht. Er zijn mensen die hem hiervoor hebben teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als je nog verder zoekt, is het bij heel veel (andere types) telefoons ook zo, is iets van de camera...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Iemand ervaringen met het opsturen van je One X?

Ik zelf heb namelijk last van het bekende "wi-fi probleem"

Nu wil ik hem wel opsturen maar hoelang ben ik hem dan ongeveer kwijt? Krijg namelijk de klantenservice van HTC niet te pakken.

Zouden ze dan ook gelijk me scherm gaan vervangen? (krasjes) Of maken ze alleen dan het wi-fi probleem?

Ik word namelijk gek als ik tegen het scherm aankijk in de felle zon en ik zie allemaal haarkrasjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien kun je dat beter vragen in dit net geopende topic:
Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:09
Knamix schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:45:
Iemand ervaringen met het opsturen van je One X?

Ik zelf heb namelijk last van het bekende "wi-fi probleem"

Nu wil ik hem wel opsturen maar hoelang ben ik hem dan ongeveer kwijt? Krijg namelijk de klantenservice van HTC niet te pakken.

Zouden ze dan ook gelijk me scherm gaan vervangen? (krasjes) Of maken ze alleen dan het wi-fi probleem?

Ik word namelijk gek als ik tegen het scherm aankijk in de felle zon en ik zie allemaal haarkrasjes..
Weet je heel zeker dat het het "bekende WIFI probleem" is? Met andere woorden, als je lichtjes op de achterkant van je toestel drukt, wordt de ontvangst van WIFI dan heel veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Roost schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:26:
[...]

Weet je heel zeker dat het het "bekende WIFI probleem" is? Met andere woorden, als je lichtjes op de achterkant van je toestel drukt, wordt de ontvangst van WIFI dan heel veel beter?
als ik in me eigen kamer ben (4-6 meter van de router) dan heb ik nog geen eens 1 streepje ontvangst (alleen dat balletje onderin)

druk ik er lichtjes op krijg ik 2 van de 3 streepjes wi-fi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Knamix schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:35:
[...]

als ik in me eigen kamer ben (4-6 meter van de router) dan heb ik nog geen eens 1 streepje ontvangst (alleen dat balletje onderin)

druk ik er lichtjes op krijg ik 2 van de 3 streepjes wi-fi
Da's dan wel duidelijk... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Roost schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:38:
[...]

Da's dan wel duidelijk... :O
denk je dat ze dan (als ik het toestel opstuur) ook gelijk het scherm vervangen? of doen ze daar moeilijk over?

in principe is er niks met het scherm, maar de krasjes die er op zitten irriteren me mateloos! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Knamix schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:39:
[...]

denk je dat ze dan (als ik het toestel opstuur) ook gelijk het scherm vervangen? of doen ze daar moeilijk over?

in principe is er niks met het scherm, maar de krasjes die er op zitten irriteren me mateloos! :(
Er is geen enkele reden om iets aan het scherm te doen, dus het zou me verbazen als ze dat wel deden. Meestal krijg je wel een nieuwe achterkant en plaatsen ze vier stukjes plastic op het moederbard om in de toekomst te voorkomen dat de (te) dunne achterkant de contactjes opnieuw te veel indrukt.
Hoe oud is je toestel en heb je veel druk op de achterkant van je phone gehad? Bijvoorbeeld door hem in je kontzak te dragen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Roost schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:42:
[...]

Er is geen enkele reden om iets aan het scherm te doen, dus het zou me verbazen als ze dat wel deden. Meestal krijg je wel een nieuwe achterkant en plaatsen ze vier stukjes plastic op het moederbard om in de toekomst te voorkomen dat de (te) dunne achterkant de contactjes opnieuw te veel indrukt.
Hoe oud is je toestel en heb je veel druk op de achterkant van je phone gehad? Bijvoorbeeld door hem in je kontzak te dragen of zo?
Heb het toestel van iemand overgenomen op marktplaats dus ik weet niet wat hij er allemaal precies mee heeft gedaan.

Hij had wel zijn werkkleding aan toen ik het toestel van het overnam (werkt in de bouw tot zover ik het kon zien)

toestel is van 15-05-2012 (aankoopbon aanwezig)

Er zitten ook 4 stickertjes bij? Dat iets met garantie te maken heeft (staat IMEI nummer enz op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals ik zei, kun je zulke vragen beter in het andere topic plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
CLB schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:53:
Zoals ik zei, kun je zulke vragen beter in het andere topic plaatsen!
Niet gelezen!

mijn excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Net een HTC one X opgehaald. Ik legde het toestel even neer bij de initiele setup en werd gelijk getracteerd om een volledig screrm met ruis. Het ging na een paar seconden over en heb het sinds niet meer gezien.

Komt iemand dit bekend voor? Ook krijg ik bij ieder boot een crashreport.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had jij niet ook ooit de Motorola Milestone... Of heb ik van jou een Milestone gekocht, of jij iets van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
CLB schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:00:
Had jij niet ook ooit de Motorola Milestone... Of heb ik van jou een Milestone gekocht, of jij iets van mij?
Jij had mijn milestone overgenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Terug van vakantie en de One X heeft echt schitterende foto's gemaakt. Heb voor het eerst echte avond foto's gemaakt en foto's tijdens het uitgaan. Het ziet er echt zoooo goed uit.

Maare, is er nou bekend wat de kleine verrassing is? :D

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik mijn scherm uit zet en vervolgens beide volume knopjes tegelijk indruk. Begint mijn toestel te trillen. Het toestel blijft dan nadat de telefoon is wordt gebruikt op bepaalde punten een beetje hangen totdat hij voor de tweede maal een ander soort trilling opwekt.

Ook wanneer ik hem in mijn broekzak heb, begint hij soms uit het niets te trillen. Denk ik, weet ik nog niet helemaal zeker. Meer mensen die dit probleem herkennen?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik een berichtje, sms/whatsapp/email typ, met de haptische feedback aan, dan trilt mijn one x soms extra. Meer dus dan nodig om aan te geven dat ik een letter heb getypt. Het is alsof ik meerdere knoppen tegelijk indruk en hij dat registreert. Weet iemand wat dit is? Ik meen ergens te hebben gelezen dat het te maken kan hebben met NFC wat aanstaat, maar die heb ik al uitgezet en het gebeurt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
vandaag m'n One X retour van reparatie gekregen vanwege het wifi probleem.
Dat probleem is dus niet opgelost, sterker nog.. de speaker aan de achterzijde is er ook mee opgehouden én de trilfunctie is nagenoeg onmerkbaar geworden... -O-

kan ie dus weer terug... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:33:
Wanneer ik een berichtje, sms/whatsapp/email typ, met de haptische feedback aan, dan trilt mijn one x soms extra. Meer dus dan nodig om aan te geven dat ik een letter heb getypt. Het is alsof ik meerdere knoppen tegelijk indruk en hij dat registreert. Weet iemand wat dit is? Ik meen ergens te hebben gelezen dat het te maken kan hebben met NFC wat aanstaat, maar die heb ik al uitgezet en het gebeurt nog steeds.
Hou oud is jouw toestel, toevallig ook net nieuw? Want die van mij trilt ook op momenten, waarvan ik denk dat het niet hoort. Heel zelden in mijn broekzak maar dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen. Zonder dat ik een bericht heb ontvangen.

Ik kan het zelf opwekken, door met het scherm uit beide volume knoppen tegelijk in te drukken. Is dit een bepaalde functie?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:11:
Wanneer ik mijn scherm uit zet en vervolgens beide volume knopjes tegelijk indruk. Begint mijn toestel te trillen. Het toestel blijft dan nadat de telefoon is wordt gebruikt op bepaalde punten een beetje hangen totdat hij voor de tweede maal een ander soort trilling opwekt.

Ook wanneer ik hem in mijn broekzak heb, begint hij soms uit het niets te trillen. Denk ik, weet ik nog niet helemaal zeker. Meer mensen die dit probleem herkennen?
Als je de volume knoppen ingedrukt houd word er een debug log op je 'sd kaart' geplaatst. Het trillen in je broekzak komt meestal door het ingedrukt houden van de aan en uit-knop. Deze herstart de telefoon na x seconden, ongeacht het lockscreen. Dit is omdat je bij de unibody de accu er niet uit kunt trekken als de telefoon vast loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joolee schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:24:
[...]

Als je de volume knoppen ingedrukt houd word er een debug log op je 'sd kaart' geplaatst. Het trillen in je broekzak komt meestal door het ingedrukt houden van de aan en uit-knop. Deze herstart de telefoon na x seconden, ongeacht het lockscreen. Dit is omdat je bij de unibody de accu er niet uit kunt trekken als de telefoon vast loopt.
Ok dat verklaard ook waarom hij het niet doet, wanneer de telefoon als disk drive aan de computer hangt. Dat trillen in mijn broekzak ben ik nog niet helemaal achter. Want het opnieuw opstarten zou je moeten horen en tevens zou jeje pincode opnieuw moeten invoeren. Het lijkt dat de debug mode er in sommige gevallen mee op houdt, wanneer je het apparaat in gebruik hebt. Of iig dan krijg ik een ander soort trilling en ook pas vanaf dat moment kan ik de debug mode starten door de twee volume knoppen ingedrukt te houden.

Misschien dat dat ook was gebeurt in mijn broekzak, maar goed heb de telefoon nog maar net twee dagen serieus in gebruik. Ga het iig in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Nu online

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Een vriend van mij heeft een Vodafone branded HOX.
Maar zijn telefoon heeft continue random reboots. Hij heeft al een factory reset gedaan, maar nog steeds zijn de problemen er.

Iemand met dezelfde problemen en weet hoe je het op kan lossen? Kan niet echt iets vinden op Google.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
DNA_Saint schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:32:
Een vriend van mij heeft een Vodafone branded HOX.
Maar zijn telefoon heeft continue random reboots. Hij heeft al een factory reset gedaan, maar nog steeds zijn de problemen er.

Iemand met dezelfde problemen en weet hoe je het op kan lossen? Kan niet echt iets vinden op Google.
Meestal kan dit 3 oorzaken hebben.

1) een oude of slechte SIM-kaart (testen door andere SIM)
2) een defect mainboard
3) een foute app die zorgt voor de reboots (factory reset en geen apps installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:53
En optie 4) De powerbutton die een aantal seconden in de broekzak ingeklemd wordt . Bijvoorbeeld bij het veter strikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, hij doet dat bij mij echt alleen als ik aan het typen ben. Het is me nog nooit gebeurd terwijl ik een spelletje speelde of aan het surfen was op het internet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:33:
Dat herken ik. Ik heb me ook al vaak afgevraagd waarom dat gebeurt maar snap het ook niet. Gebruik jij ook SwiftKey 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
renem schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:46:
[...]

Dat herken ik. Ik heb me ook al vaak afgevraagd waarom dat gebeurt maar snap het ook niet. Gebruik jij ook SwiftKey 3?
Ik had dit ook bij Swiftkey, gewoon random ineens extra vibraties. Heb de vibraties maar uitgeschakeld, werd er gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Weet iemand een manier om apps langer op de achtergrond open te houden? De instelling staat nu op "standaard", maar het is écht idioot. Ik zit te browsen, krijg een mail, lees de mail, ga terug naar de browser en de pagina moet herladen omdat het achtergrondproces is afgesloten.
Nu is dat niet (altijd) een enorme ramp, maar het illustreert hoe idioot snel en onnodig de OX achtergrondprocessen sluit. Dat kan bést wat minder, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Volgens mij is dat HTC eigen momenteel.
zeer irritant.

vooral bij sites die weer bovenaan staan en je weer 5 min naar beneden kan scrollen(9gag is n goed voorbeeld :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Obiter dictum schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:04:
Weet iemand een manier om apps langer op de achtergrond open te houden? De instelling staat nu op "standaard", maar het is écht idioot. Ik zit te browsen, krijg een mail, lees de mail, ga terug naar de browser en de pagina moet herladen omdat het achtergrondproces is afgesloten.
Nu is dat niet (altijd) een enorme ramp, maar het illustreert hoe idioot snel en onnodig de OX achtergrondprocessen sluit. Dat kan bést wat minder, iemand tips?
Een custom ROM installeren. Volgens HTC is dit "not a bug, it's a feature! :*) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik het standaard keyboard, heb geen custom rom, niets van dat alles...
renem schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:46:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obiter dictum schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:04:
Het kan nog erger; probeer je een linkje te posten via de fb app, switch je vervolgens even tussen de apps om nog wat andere info te copyen, dan gaat vervolgens de gehele fb app herladen en ben je alles kwijt wat je hebt getypt. Multitasken is op die manier vrijwel niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhulsegge schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:54:
[...]

Ik had dit ook bij Swiftkey, gewoon random ineens extra vibraties. Heb de vibraties maar uitgeschakeld, werd er gek van.
Dit heb ik ook met Swiftkey, maar met standaard tobo heb ik nergens last van. Lijkt dus specifiek Swiftkey <-> One X te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien staat er 'n instelling van de One X op tril en 'n Swiftkey instelling op tril... wat dus twee keer wordt?
Net zoals het installeren van bijv. Handcent SMS, dan krijg je ook twee notificaties (normale sms en Handcent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:32:
[...]

Instellingen - scherm - scherm tijdens opladen 'aanvinken' reboot gsm, uitvinken en reboot again.
Na enkele systeemupdates heb ik nergens meer last van. Waarschijnlijk een kleine bug die nu is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Nu online

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Swiftkey heeft een aantal bugs.
Ik heb bijvorobeeld soms in Chrome een rare bug. Als ik bij google iets intyp, dan verdubbelt hij het woord en met backspace ook. Moet dan eerst de hele input leeghalen voordat ik weer kan typen.

Had bij de notities ook een rare bug met Swiftkey, dat ik geen cijfers met tekst erachter kon typen.

Heel weird.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
DNA_Saint schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:46:
Ik heb bijvorobeeld soms in Chrome een rare bug. Als ik bij google iets intyp, dan verdubbelt hij het woord en met backspace ook. Moet dan eerst de hele input leeghalen voordat ik weer kan typen.
Ik weet niet of dat aan swiftkey ligt, heb dezelfde bug inwhatsapp met het standaard sense keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
Ik heb het ook met beide, Swiftkey + standaard, maar wel maar zeer zelden. Misschien is iets trager typen de oplossing? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

DNA_Saint schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:46:
dat is bij mij opgelost met de laatste update van een week terug, nu heb ik nergens meer last van. Het was een probleem dat alleen in Chrome optradt. Wel vreemd dat het bij jou niet op is gelost. Heb je gewoon de laatste versie van de betaalde app?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:41:
[...]

Ok dat verklaard ook waarom hij het niet doet, wanneer de telefoon als disk drive aan de computer hangt. Dat trillen in mijn broekzak ben ik nog niet helemaal achter. Want het opnieuw opstarten zou je moeten horen en tevens zou jeje pincode opnieuw moeten invoeren. Het lijkt dat de debug mode er in sommige gevallen mee op houdt, wanneer je het apparaat in gebruik hebt. Of iig dan krijg ik een ander soort trilling en ook pas vanaf dat moment kan ik de debug mode starten door de twee volume knoppen ingedrukt te houden.

Misschien dat dat ook was gebeurt in mijn broekzak, maar goed heb de telefoon nog maar net twee dagen serieus in gebruik. Ga het iig in de gaten houden
Het debuggen gaat als volgt: beide knoppen ingedrukt dan volgt er een korte trilling. Er word nu een logfile gegenereerd. Tijdens dit loggen reageert het toestel erg traag mocht je het op dat moment gebruiken. Als het loggen klaar is dan volgen er 3 korte trillingen. Bij mij duurt het loggen +/- 10 seconden.

Bij mij gebeurde het redelijk vaak doordat ik een heel strak hoesje heb. Mijn sd geheugen liep ook vol omdat er continue debug logfiles werden aangemaakt. Ik heb met Tasker een task gemaakt die elke dag die directory met logfiles wegpleurt. Heb het hoesje trouwens ook de hoek in gepleurt...
Nu eigenlijk nergens geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Schaamteloze crosspost :
Quad schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:21:
Wauwie!! Vette vuurwerkshow in Rijssen!
Vuurwerkdealers uit NL bij elkaar die een uur lang 200% kwaliteit de lucht in schieten.

Heb paar filmpjes gemaakt, moet het editen dus komt snel :).
Relevant? Ja, is gefilmt met de One X :-).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Nee, is filmpje :')

Edit: Oke oke :>

[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 28-08-2012 23:46 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Laatst online: 10:01
Idd, pleur het maar in het foto/pic's topic. Zolang het met de camera van de OneX is gemaakt, mag het er in wat mij betreft.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:39

mace

Sapere Aude

Ik heb al een tijd een One X met Tele2 Mobiel, via het T-Mobile netwerk.

Hij vindt alleen wel steeds dat hij aan het roamen is, is er een mogelijkheid om die MVNO-lijst bij te werken op een of andere manier? (Eventueel handmatig).

Bijkomend issue is dat hij niet goed schakelt tussen wifi en dataroaming. Vaak heb ik geen internet als ik van de wifi afkom en duurt het soms wel een uur ofzo voordat ik internet heb. Niet handig.

Quad schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:35:
Schaamteloze crosspost :

[...]

Relevant? Ja, is gefilmt met de One X :-).
Ah, dat hoorde ik dus.

Nu is het hier in Twente niet zo gek dat er eind augustus al wat vuurwerk wordt afgestoken, maar meestal niet zo lang achter elkaar. :P

[ Voor 57% gewijzigd door mace op 28-08-2012 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 21:00
Hebben jullie ook gemerkt dat de lader een hoog, piepend / fluitend geluid maakt als de accu van je One vol is? Hij ligt bij mij op het nachtkastje, en het is door de hele slaapkamer duidelijk te horen. Ik vermoed een condensator ofzo, maar heel technisch ben ik niet. Het gebeurt ook echt als de accu 100% is, daarvoor tijdens het laden niet.

Iemand dezelfde ervaring?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Groentenboer schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 07:44:
Hebben jullie ook gemerkt dat de lader een hoog, piepend / fluitend geluid maakt als de accu van je One vol is? Hij ligt bij mij op het nachtkastje, en het is door de hele slaapkamer duidelijk te horen. Ik vermoed een condensator ofzo, maar heel technisch ben ik niet. Het gebeurt ook echt als de accu 100% is, daarvoor tijdens het laden niet.

Nee, niet met mijn HTC's, vroeger wel met mij Nokia's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Hier ligt mijn HTC ook elke nacht aan de oplader, maar nog geen piepend geluid gehoord, in tegenstelling tot de BlackBerry van mijn vriendin, die oplader piept wel (wat alleen zij hoort :?)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
Vraagje.....

kan ik HTC apps die ik "gedwongen gestopt" heb weer "aanzetten"....
Ik kan ze nl. niet verwijderen en opnieuw installeren o.i.d....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Ik neem aan dat je bedoelt: "uitgeschakeld" ipv "gedwongen gestopt" ?
Je kan ze in de lijst van apps weer inschakelen: Instellingen -> Apps -> tabblad alle apps -> zoek ze op en schakel ze weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
Fitz schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:53:
Ik neem aan dat je bedoelt: "uitgeschakeld" ipv "gedwongen gestopt" ?
Je kan ze in de lijst van apps weer inschakelen: Instellingen -> Apps -> tabblad alle apps -> zoek ze op en schakel ze weer in.
Ik heb bij de app. HTC Lockscreen op "gedwongen stoppen" geklikt en heb hem in feite dus uitgeschakeld, vraag is: hoe schakel ik hen weer in als ik dat zou willen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
FunZip schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:02:
[...]

Ik heb bij de app. HTC Lockscreen op "gedwongen stoppen" geklikt en heb hem in feite dus uitgeschakeld, vraag is: hoe schakel ik hen weer in als ik dat zou willen....
Telefoon opnieuw opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ja, heb ik ook. Ook als er niks op zit aangesloten doet hij dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:47

Dat is niet je telefoon maar je schakelende voeding die je gebruikt om de accu op te laden. Deze werken met een pulserend signaal en die kan hoorbaar zijn. Oplossing? Telefoon elders opladen of telefoon niet opladen bij je bedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
luappul schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:45:
[...]

Telefoon opnieuw opstarten?
Nee, kan HTC Lock Screen niet meer starten nadat ik op "gedwongen stoppen" geklikt heb, geen groot probleem, just curious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

FunZip schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:58:
[...]

Nee, kan HTC Lock Screen niet meer starten nadat ik op "gedwongen stoppen" geklikt heb, geen groot probleem, just curious....
Wat hij dus voorstelt is om je telefoon opnieuw op te starten waardoor alles opnieuw laadt, dus ook je lock screen.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
RomeoJ schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:03:
[...]

Wat hij dus voorstelt is om je telefoon opnieuw op te starten waardoor alles opnieuw laadt, dus ook je lock screen.
Begrijp ik, telefoon opnieuw opgestart maar lockscreen start niet meer op....

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 29-08-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Statusbar naar beneden swipen -> Menu -> Apps -> Alle applicaties (tabblad) -> HTC Lock Screen selecteren.
Kan je in dat scherm de app niet weer starten of inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:04:
Statusbar naar beneden swipen -> Menu -> Apps -> Alle applicaties (tabblad) -> HTC Lock Screen selecteren.
Kan je in dat scherm de app niet weer starten of inschakelen?
Nee, kan de app niet weer starten of inschakelen, knoppen zijn niet meer "actief"
Toestel ook al opnieuw opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
FunZip schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:14:
[...]

Nee, kan de app niet weer starten of inschakelen, knoppen zijn niet meer "actief"
Toestel ook al opnieuw opgestart.
Wellicht domme vraag, ik weet namelijk niet wat letterlijk dit HTC Lock Screen doet, maar klinkt mij als zijnde het lock screen (dus beveiliging) deel.
Als je die nu eens op een andere waarde zet, en dan weer terug op niets (?) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Stel anders eens bij lockscreeninstellingen in dat je een patroon wilt oid. Wellicht dat dat hem weer activeert.
Maar wat ik nog niet lees, als je de telefoon van zijn standby haalt, krijg je dus lockscreen of ga je direct naar je homescreen?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat als je de blokkeerschermstijl verandert je hem weer activeert?
Instellingen, Aanpassen, Blokkeerschermstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

mace schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:47:
Ik heb al een tijd een One X met Tele2 Mobiel, via het T-Mobile netwerk.

Hij vindt alleen wel steeds dat hij aan het roamen is, is er een mogelijkheid om die MVNO-lijst bij te werken op een of andere manier? (Eventueel handmatig).

Bijkomend issue is dat hij niet goed schakelt tussen wifi en dataroaming. Vaak heb ik geen internet als ik van de wifi afkom en duurt het soms wel een uur ofzo voordat ik internet heb. Niet handig.
Anyone?

Verwijderd

Vandaag had mijn dochter een zwart scherm direct na een telefoongesprek met haar One X (nauwelijks twee weken in gebruik). Het rode lichtje van 'gesprek' bleef aan maar voor de rest deed 'ie niets. Na een paar minuten steeds maar weer drukken op de aan/uit-knop werkte het scherm opeens weer...

Schrikken! Vooral omdat 'ie net nieuw is!

In dit topic vond ik het volgende:
i-sk schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 23:13:
Eergister deed mijn stock HOX na een telefoongesprek ineens helemaal niets meer... Zwart scherm, kon niet meer aan (of uit?), in oplader deed hij ook niks voor een paar uur. Uiteindelijk op internet een manier gevonden om in het bootmenu te komen en hem te restoren (power butten + volume omlaag inhouden), waarna hij weer prima werkte.
Mocht dat zwarte scherm nog een keer gebeuren (hopelijk niet) en als het dan langer duurt, dan zullen we 'power butten + volume omlaag inhouden' eens proberen, alleen... in wat voor bootmenu kom je dan precies en betekent 'restoren' restoren naar fabrieksinstellingen...?

Heeft sowieso iemand dit vaker gehad, dat het scherm zwart werd en bleef na een gesprek? Zo ja, wat deed je dan? Je kan bij deze foon niet simpelweg ff de batterij eruit halen om 'm te resetten...

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Na een val van mijn bed (10 cm) doet ook mijn scherm het niet meer. Een hard reset heeft bij mij geen zin dus ik vrees dat mijn telefoon op hardware gebied kaduuk is. Nou neem ik aan dat dit een garantie kwestie is maar dat terzijde. ( heb ook een verzekering) Nou moet ik mijn telefoon opsturen naar dynafix, alleen heb ik een klein probleem, aangezien het scherm niet werkt kan ik hem niet uit zetten, en omdat mijn wekker elke dag om 8 uur afgaat ben ik bang dat ze bij de post gaan denken dat er een bom in zit. Heeft iemand een idee hoe je de telefoon dmv hardware buttons uit kan zetten?

https://www.youtube.com/@droommotor

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Denzis schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:06:
Na een val van mijn bed (10 cm) doet ook mijn scherm het niet meer. Een hard reset heeft bij mij geen zin dus ik vrees dat mijn telefoon op hardware gebied kaduuk is. Nou neem ik aan dat dit een garantie kwestie is maar dat terzijde. ( heb ook een verzekering) Nou moet ik mijn telefoon opsturen naar dynafix, alleen heb ik een klein probleem, aangezien het scherm niet werkt kan ik hem niet uit zetten, en omdat mijn wekker elke dag om 8 uur afgaat ben ik bang dat ze bij de post gaan denken dat er een bom in zit. Heeft iemand een idee hoe je de telefoon dmv hardware buttons uit kan zetten?
Klinkt zoals ook mij is overkomen: Holgersson in "Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X"

Als het goed is komt Dynafix (Dynalogic) het toestel bij je ophalen. De koerier zorgt zelf voor de verpakking e.d. en het blijft dus al intern. Ze zullen echt niet denken aan een bom, tenzij je een countdown als wekker hebt ingesteld ;)

• miggeltje
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:47:
Vandaag had mijn dochter een zwart scherm direct na een telefoongesprek met haar One X (nauwelijks twee weken in gebruik). Het rode lichtje van 'gesprek' bleef aan maar voor de rest deed 'ie niets. Na een paar minuten steeds maar weer drukken op de aan/uit-knop werkte het scherm opeens weer...

Schrikken! Vooral omdat 'ie net nieuw is!

In dit topic vond ik het volgende:

[...]

Mocht dat zwarte scherm nog een keer gebeuren (hopelijk niet) en als het dan langer duurt, dan zullen we 'power butten + volume omlaag inhouden' eens proberen, alleen... in wat voor bootmenu kom je dan precies en betekent 'restoren' restoren naar fabrieksinstellingen...?

Heeft sowieso iemand dit vaker gehad, dat het scherm zwart werd en bleef na een gesprek? Zo ja, wat deed je dan? Je kan bij deze foon niet simpelweg ff de batterij eruit halen om 'm te resetten...
Als vervanging voor de battery pull, heb je bij de One X dat als je 10 seconden de powerbutton vast houdt deze een "harde" reboot gaat doen, wat hetzelfde effect heeft als een batterypull.

• mace

mace

Sapere Aude

Ja Dynafix stuurt een koerier, je vult dat formuliertje in en gooit de telefoon in een bubbeltjesenvelop die de beste man/vrouw dan meeneemt.

Terug komt hij wel met de post.

e: Maar we hebben toch een ander topic hiervoor?
Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X :)

[ Voor 27% gewijzigd door mace op 30-08-2012 11:12 ]

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
mace schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:10:
Ja Dynafix stuurt een koerier, je vult dat formuliertje in en gooit de telefoon in een bubbeltjesenvelop die de beste man/vrouw dan meeneemt.

Terug komt hij wel met de post.

e: Maar we hebben toch een ander topic hiervoor?
Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X :)
De vraag was ook niet of dynafix het op kwam halen op niet. in mijn geval moet ik hetzelf versturen.. zo staat het in de mail. de vraag was of het mogelijk was de tel uit te zetten zonder scherm. :D

EDIT: Ik moet het zelf opsturen omdat ik hem zelf rechtstreeks heb aangemeld bij dynafix. Ik denk dat ik maar een briefje op de doos plak met (telefoon wekker gaat af telefoon kan niet uit) en ik stuur hem wel aangetekend op!

Als ik het dus goed begrijp is het dus niet mogelijk om het toestel uit te zetten zonder scherm.

[ Voor 20% gewijzigd door Denzis op 30-08-2012 11:45 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Pagina: 1 ... 69 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.