[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.342 views

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

iemand nu met n bijna lege batterij? met n knipperende rode led.
als je op t balkje drukt bovenaan het scherm(die je naar beneden kan schuiven), knippert het ledje extra heel kort.
niks boeiends verder, maar t viel me op en vroeg me af of meerdere het hier hadden?

[ Voor 6% gewijzigd door marcel-o op 15-09-2012 22:37 ]

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

St!nG schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:29:
Ik heb sinds gister de One X, en nu valt mij op dat met mijn headset (denon 1100) het geluid minder hard is dan met mijn oude Iphone 4, hebben meer mensen dit?
Mijn ervaring is juist andersom. Al mijn eerdere phones (samsung, motorola, nokia en andere HTC's) hadden minder volume en geluidskwaliteit.

Het zou niet gezond zijn voor mijn trommelvlies als ik het geluid nog harder zou zetten dan ik nu doe. Op vol volume is mijn pijngrens al lang overschreden.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:57

Zorian

What the fox?

Is het normaal dat ik de USB-connector ietsjes op en neer kan bewegen als deze in de telefoon zit?
Hij kan een heel klein stukje op en neer, en 'klikt' ook in de positie vast.
Het heeft verder zover ik zie geen invloed op het laden, maar het lijkt toch niet normaal te wezen.
Hoop niet dat de connector binnenin aan het afbreken is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nog meer mensen die het probleem hebben, dat wanneer je de telefoon meer dan 15-20 graden naar je toe kantelt het automatisch draaien van de vensters niet meer werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik weet niet of het al in dit topic is langsgekomen, maar ik ergerde me groen en geel aan het feit dat HTC bij locaties (bijvoorbeeld in je contacten als je op de woonplaats van een contact drukt) i.p.v. Google Maps het eigen HTC Locations (Route66) opent. Dit is schijnbaar nergens in te stellen. Het is een soort verplichting waar je normaal gesproken Apple voor vervloekt en vervolgens het toestel moet gaan rooten om het eraf te kunnen halen..

Voor de mensen die daar ook mee worstelen heb ik hier een kleine app die dit probleem op een elegante manier omzeilt:
Google Play: Select Other Map for HTC
Je ziet het niet als app verschijnen, maar de eerstvolgende keer dat je op de locatiegegevens van een contact drukt krijg je een keuzeschermpje waarop je kan kiezen voor "Select Other Map" (=Google Maps). Als je de ander als standaardkeuze instelt, dan wordt voortaan altijd Google Maps geopend i.p.v. HTC Locations.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:53
Een tip voor als je een rondtollend kompas hebt (had ik na reparatie): installeer GPS Status & Toolbox (in het menu wordt het enkel 'GPS Status'), en kies daarin voor Menu, Tools, Calibratie rol/inclinatie en kalibreer dan. M'n kompas draait nu niet meer willekeurig om z'n as maar is gewoon 'steady' zoals het hoort.

Het is toch wel echt een tweaker-toestel vind ik, als je dit soort dingen moet doen om iets op te lossen. Eerder ook al een keer de a-GPS data moeten wissen omdat ik ineens in Las Vegas was. Daar moet je ook maar achter komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:43
Accessoires horen hier niet thuis.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 17-09-2012 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
The_Sukkel schreef op zondag 16 september 2012 @ 15:20:
Voor de mensen die daar ook mee worstelen heb ik hier een kleine app die dit probleem op een elegante manier omzeilt:
Google Play: Select Other Map for HTC
Ik had deze ook erop staan voor de reparatie, maar nu ik hem er terug op wilde zetten, zag ik dit in de omschrijving staan bij de app:
Htc modify something in sense 4.0, so this solution may not support for new sense 4.0 device with some version (One X, One S).
If you doesn't use the new OTA upadte, you may still use it.
Betekent dit dat het nu niet meer werkt, of werkt het toch wel gewoon bij jou? Ik neem aan dat je ook de laatste OTA-update hebt geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je toch zelf even proberen en gelijk ontkrachten of bevestigen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Eegee schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:32:
[...]

Ik had deze ook erop staan voor de reparatie, maar nu ik hem er terug op wilde zetten, zag ik dit in de omschrijving staan bij de app:

[...]

Betekent dit dat het nu niet meer werkt, of werkt het toch wel gewoon bij jou? Ik neem aan dat je ook de laatste OTA-update hebt geïnstalleerd?
Ik heb even getest en hij werkt niet meer op de One-X

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
Eegee schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:22:
Een tip voor als je een rondtollend kompas hebt (had ik na reparatie): installeer GPS Status & Toolbox (in het menu wordt het enkel 'GPS Status'), en kies daarin voor Menu, Tools, Calibratie rol/inclinatie en kalibreer dan. M'n kompas draait nu niet meer willekeurig om z'n as maar is gewoon 'steady' zoals het hoort.
Andere tip: vergeet niet je WiFi uit te zetten als je GPS gebruikt. Dat helpt ook enorm voor de GPS-stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
_gibeon_ schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:18:
[...]

Andere tip: vergeet niet je WiFi uit te zetten als je GPS gebruikt. Dat helpt ook enorm voor de GPS-stabiliteit.
Dat heb ik nog nooit gehoord en ook nog nooit gedaan en niks problemen met mijn GPS.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Laatst online: 24-08 22:21
Xanion schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:48:
[...]
Dat heb ik nog nooit gehoord en ook nog nooit gedaan en niks problemen met mijn GPS.
Toch kan het werken, dit is onomstotelijk bewijs.
Dus ik zou het gewoon proberen, als iemand er last van heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
One X met 4.1.1 gespot...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=G2qnAaj_tck&feature=player_embedded#!]

[ Voor 67% gewijzigd door CLB op 17-09-2012 18:29 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 21:40
Nice :)

Sommige dingen lijken idd sneller te werken, maar sommige dingen lijken nog wat 'stroperig' te gaan.
Dit ligt misschien ook aan de filmer maar ik gebruik mijn phone dan ook 10x sneller :P

Beetje apart dat ze in het settings menu 'Beats audio' niet gewoon onder 'Sound' laten vallen, maar er dus een aparte knop voor maken. Net als 'Media link settings'; dump die knop onder 'More' ofzo..
Hoevaak stel je dat Media link ding nou in, ALS je er al 1 hebt, 1x :F al dat gescrol steeds :|

Hopen dat er binnenkort wat betere filmpjes komen :9
Of de 4.1.1 OTA update natuurlijk :+

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Ziet er interessant uit. Ben benieuwd wanneer we hem kunnen verwachten. Het is inderdaad apart dat de 'beats audio' apart hebben gezet van 'sound'. Maar goed, zo vaak kom ik nou ook weer niet in 'settings'.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En een One X met een 5'' display:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2012/09/htc-one-x-5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:18
Zou dit de verwachte HTC One X+ zijn?
Hij ziet er wel erg mooi uit! (zeker met die erg dunne bezelfs enzo :*) )

[ Voor 6% gewijzigd door yannickie111 op 17-09-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk het niet persoonlijk...
Bij de Sensation XE was het een restyle en wat andere kleurtjes... Dit is totaal anders!

Hmm vind een nog strakkere render en USA Only info,
Afbeeldingslocatie: http://www.aapstatic.nl/photos/134/78/771513087/htc-dix-concept.png?7151
http://www.allaboutphones...-een-1080p-hd-scherm.html

16GB geheugen en geen microSD slot... 1 1080P film erop = geheugen vol... |:(

[ Voor 68% gewijzigd door CLB op 17-09-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Maar dat is gewoon een Maximus custom rom op Sense gebaseerd weliswaar, maar geen testversie van HTC ofzo hoor!

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Eegee schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:32:
[...]

[...]

Hmmm... ik heb een Vodafone branded toestel en nu heb ik dus waarschijnlijk geluk bij een ongeluk: nog geen update. dus doet 'ie het nog. Maar ik wordt er niet vrolijk van als wanneer de update er eindelijk is, deze app het niet meer doet :-(
Alvast een "Aarghhhhh!!!!"

edit: dat wordt dan toch maar rooten en het toestel naar je eigen hand zetten... (ervan uitgaande dat dat helpt)

[ Voor 7% gewijzigd door The_Sukkel op 18-09-2012 08:29 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:38
The_Sukkel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:27:
[...]

Hmmm... ik heb een Vodafone branded toestel en nu heb ik dus waarschijnlijk geluk bij een ongeluk: nog geen update. dus doet 'ie het nog. Maar ik wordt er niet vrolijk van als wanneer de update er eindelijk is, deze app het niet meer doet :-(
Alvast een "Aarghhhhh!!!!"

edit: dat wordt dan toch maar rooten en het toestel naar je eigen hand zetten... (ervan uitgaande dat dat helpt)
En ik zit op 2.17.401.2 (Volgens mij de update waar jullie het over hebben), heb net als test deze app geinstalleerd, en het werkt gewoon zoals in het 1e bericht erover stond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook, kon het programma al van 'vroeger', stond er dus al op en werkt gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:48:
[...]

Bij mij wel herkenbaar, het zijn bij mij drukplekken van het hoesje wat ik gebruik!
Idem hier. Ondanks het pamperen van mijn telefoon, (Ik gebruik een screen protector, een siliconen hoesje en een pouch) is het bij rond de volume knoppen, glad gesleten. Ook heb ik sinds een paar dagen ineens last van een krakende behuizing, als ik linksboven op het scherm druk. Aan de achterkant merk ik dat er een soort loze ruimte is ontstaan tussen de behzuing en de binnenkant van de telefoon...ik kan hem een halve millimeter indrukken.
Begin toch wel te twijfelen aan de duurzaamheid van de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:33

BPP

CLB schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:14:
Denk het niet persoonlijk...
Bij de Sensation XE was het een restyle en wat andere kleurtjes... Dit is totaal anders!

Hmm vind een nog strakkere render en USA Only info,
[afbeelding]
http://www.allaboutphones...-een-1080p-hd-scherm.html

16GB geheugen en geen microSD slot... 1 1080P film erop = geheugen vol... |:(
Pffff kut HTC. :P Hun telefoons vind ik hardwarematig niet altijd top, maar kwa uiterlijk blijven ze mij toch elke keer weer verbazen. Eerst met de Desire en toen de HTC Sensation en de One X en nu deze. Wat een prachtding. Ik zei vorig jaar dat ik nooit groter zou nemen als een 4'3 inch scherm (Sensation) en toch heb ik dit jaar een One X genomen. Als deze in Nederland uitkomt, ga ik toch maar weer eens eens stapje groter proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groter scherm vind ik ansich geen probleem, als ze de bezel dan maar dunner maken, zodat hij niet groter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

hij ziet er ook steviger uit als je het mij vraagt. meer One-V-achtig qua stevigheid. Mooi ding man!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Weet iemand of het mogelijk is om in te stellen hoe snel de radio switch van netwerk?
Als ik thuis ben (net over de grens in Belgie) zit ik op Belgisch netwerk en als ik dan naar mijn werk rijd duurt het enorm lang voor hij switch naar NL netwerk. Ik ben vaak al 20km van de grens af voordat hij over gaat schakelen. Dat terwijl je 8km van de grens al geen gesprek meer kunt voeren omdat het signaal te zwak ik. Ik heb NL Vodafone en zou het toch logisch vinden dat hij altijd probeert om het hoofdnetwerk te pakken als deze sterker is dan het gastnetwerk. Mijn vorige telefoons had ik dit probleem namelijk niet mee.
Zogauw ik in NL was zaten ze zo op NL netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Toevallig zat ik afgelopen weekend met een paar man in een auto en reden we vanuit België Nederland binnen. Met mijn HTC One X met Vodafone netwerk had ik als eerste weer het Nederlandse netwerk te pakken. Jouw probleem herken ik dus niet.
Overigens draai ik een custom rom (Android Revolution HD v9.6.0), maar met standaard kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Upbeat schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:06:
Ik heb de oplossing op XDA gevonden. Ik had voor de zekerheid mijn Hotmail-account verwijderd en weer ingevoerd en toen kwam er ook geen mail meer binnen; hij gaf simpel aan dat er geen mail was!

Nu moet je dus je account verwijderen en opnieuw handmatig de instellingen invoeren:

Als server voer je het volgende in: log op je pc in op Hotmail en kijk wat in het adres staat voor de cijfers; bij mij was dat "snt". Er zou zoiets moeten staan: https://snt***.mail.live.com. Op je toestel voer je in dit geval bij server in snt-m.hotmail.com

Bij domein niks invullen, als gebruikersnaam je volledig emailadres
Waar kun jij die server instellingen aanpassen?
Bij mij is dit grijs en kan ik het dus niet veranderen.
heb dit zowel bij exchange en hotmail geprobeerd. (ik wil graag de mail app van de htc zelf gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:22
Ik heb nu een paar weken de One X(mijn eerste android btw) maar hij crashed regelmatig, en de standaard browser stopt er ook best vaak plots mee(heb flash uitstaan). Ik heb overigens de laatste updates geinstalleerd. Het crashen gebeurd als ie niet eens in gebruik is... Nu ben ik een Android noob, dus als iemand mij advies zou kunnen geven wat ik het beste zou kunnen doen zou ik dat erg fijn vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:02
Denthis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:07:
[...]

Waar kun jij die server instellingen aanpassen?
Bij mij is dit grijs en kan ik het dus niet veranderen.
heb dit zowel bij exchange en hotmail geprobeerd. (ik wil graag de mail app van de htc zelf gebruiken)
Je moet bij Exchange handmatig instellen kiezen, dan kan je dit wel invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Holgersson schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:50:
Toevallig zat ik afgelopen weekend met een paar man in een auto en reden we vanuit België Nederland binnen. Met mijn HTC One X met Vodafone netwerk had ik als eerste weer het Nederlandse netwerk te pakken. Jouw probleem herken ik dus niet.
Overigens draai ik een custom rom (Android Revolution HD v9.6.0), maar met standaard kernel.
Wellicht met andere Radio Rom?
Ik draai laatste 2.17 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Xanion schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:17:
[...]
Wellicht met andere Radio Rom?
Ik draai laatste 2.17 versie.
Kernel-versie 2.6.39.4
Smallbandversie 2.1204.13520
Build-nummer 2.17.401.2

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Xanion schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:20:
Weet iemand of het mogelijk is om in te stellen hoe snel de radio switch van netwerk?
[...]
Heb je al eens geprobeerd om hem op handmatige keuze te zetten ipv automatisch?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:17
wimdezoveelste schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 22:09:
Ik heb nu een paar weken de One X(mijn eerste android btw) maar hij crashed regelmatig, en de standaard browser stopt er ook best vaak plots mee(heb flash uitstaan). Ik heb overigens de laatste updates geinstalleerd. Het crashen gebeurd als ie niet eens in gebruik is... Nu ben ik een Android noob, dus als iemand mij advies zou kunnen geven wat ik het beste zou kunnen doen zou ik dat erg fijn vinden.
Kan zijn dat een app hiervoor zorgt. Je kunt je One X in veilige mode starten (telefoon start dan alleen de standaard apps die bij aflevering zijn geinstalleerd) en daarmee testen of het ook gebeurt. Als het dan goed gaat dan is het een app die je hebt geinstalleerd die voor het probleem zorgt en kun je het

1. resetten naar fabrieksinstellingen en daarna steeds 1 app installeren en testen of het weer gebeurt. Zo kom je er achter welke app problemen geeft.
2. Steeds een app verwijderen en testen.
Persoonlijk zou ik voor 1 gaan zodat je zeker weet dat alles schoon is en een beter test situatie hebt.

Veilige Mode
Safemode will boot your device up without any 3rd part apps. This is only to diagnose issues you may be experiencing with your phone by determining if it is caused by a 3rd party app or not.

1. Turn fastboot off in your power settings.

2. Power down device.

3. Power device on

4. Once you see the FIRST htc splash screen appear, press and hold volume up(+) ONLY. DONT BE PRESSING ANY OTHER BUTTONS.

5. continue to hold it until the phone boots up. It will give a big vibrate and say safemode at
your screen upon booting:)

6.try to recreate whatever issue you were having. If it recreates, its not a 3rd party app. If it doesnt, its a 3rd party app.

Reboot to exit safemode:)

• miggeltje
MikeOO schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:36:
[...]

Kan zijn dat een app hiervoor zorgt. Je kunt je One X in veilige mode starten (telefoon start dan alleen de standaard apps die bij aflevering zijn geinstalleerd) en daarmee testen of het ook gebeurt. Als het dan goed gaat dan is het een app die je hebt geinstalleerd die voor het probleem zorgt en kun je het

1. resetten naar fabrieksinstellingen en daarna steeds 1 app installeren en testen of het weer gebeurt. Zo kom je er achter welke app problemen geeft.
2. Steeds een app verwijderen en testen.
Persoonlijk zou ik voor 1 gaan zodat je zeker weet dat alles schoon is en een beter test situatie hebt.

Veilige Mode
Safemode will boot your device up without any 3rd part apps. This is only to diagnose issues you may be experiencing with your phone by determining if it is caused by a 3rd party app or not.

1. Turn fastboot off in your power settings.

2. Power down device.

3. Power device on

4. Once you see the FIRST htc splash screen appear, press and hold volume up(+) ONLY. DONT BE PRESSING ANY OTHER BUTTONS.

5. continue to hold it until the phone boots up. It will give a big vibrate and say safemode at
your screen upon booting:)

6.try to recreate whatever issue you were having. If it recreates, its not a 3rd party app. If it doesnt, its a 3rd party app.

Reboot to exit safemode:)
Kleine aanvulling: Je zult als je die safemode hebt gebruikt en je toestel weer opnieuw gestart hebt wel de widgets opnieuw moeten toevoegen / configureren.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Edit:
Whoops, rom-gerelateerde zaken moeten in het andere topic. :)

[ Voor 96% gewijzigd door bazs2000 op 19-09-2012 09:21 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Xanion
jules schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:31:
[...]

Heb je al eens geprobeerd om hem op handmatige keuze te zetten ipv automatisch?
Dat kan ik doen, alleen ben ik dan thuis niet meer bereikbaar op de GSM. :)
Ik zou verwachten dat de telefoon het eigen netwerk prefereert boven het roaming netwerk tenzij het eigen netwerk te zwak is. Als ik op NL netwerk zit heb ik bij de grens vol bereik, het signaal is dus erg sterk van Vodafone.
Als ik op BE netwerk zit en dan de grens over ga blijft hij echter dus op BE netwerk. Er wordt niet geswitched totdat het signaal van de Belgische masten echt niet meer op te vangen is.

Voor de mensen die het kennen. Ik woon in Hamont, net over de grens bij Budel en rijd iedere dag met de auto naar Eindhoven over de A2. Pas bij afslag Valkenswaard (ongeveer)!!! besluit mijn one-x over te schakelen naar NL vodafone.

• Holgersson
  • Niet online
Xanion schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:50:
[...]
Voor de mensen die het kennen. Ik woon in Hamont, net over de grens bij Budel en rijd iedere dag met de auto naar Eindhoven over de A2. Pas bij afslag Valkenswaard (ongeveer)!!! besluit mijn one-x over te schakelen naar NL vodafone.
It's a small world! De situatie waar ik het eerder over had, ging over vanuit Achel (België) naar Valkenswaard (Nederland) rijden.

• Rezyek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11-2023
KaiseRRuby schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:07:
[...]

Dit heb ik ook. Overgestapt van iPhone naar HTC One X. Mijn VW Bluetooth Carkit verbond automatisch met mijn telefoon en ik kon ook vanaf dat ding in mijn contacten etc.

Op mijn HTC One X zegt hij: Bluetooth Map Server gestopt, ik kan niet in mijn contacten oid. Muziek afspelen wil al helemaal niet.

Ik begreep dat een update van de VW software het probleem zou verhelpen..
Ik had hetzelfde probleem (map server melding) i.c.m een Parrot CK3100 en ik kan bevestigen dat een software update van de parrot het probleem heeft verholpen.

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:28
Rezyek schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:20:
[...]

Ik had hetzelfde probleem (map server melding) i.c.m een Parrot CK3100 en ik kan bevestigen dat een software update van de parrot het probleem heeft verholpen.
Ik heb dus geen update van een parrot want ik heb geen parrot maar dat ding in mijn auto. Daar is geen softwareupdate voor en de huidige versie ondersteunt de One X niet. Dat werd me tenminste verteld bij de dealer.

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:45
HTC's One X Jelly Bean rollout plans detailed
Are you using a HTC One X and eagerly awaiting Jelly Bean? Well, we have news on HTC's rollout plans for Google's latest and greatest.

If you're using a generic device you don't have too long to wait... HTC will be starting the rollout in October for generic devices with rollout to all devices (including operator branded units) set for completion before Christmas (subject to operator / Google approvals etc. of course).

The forthcoming One X+ will ship with Jelly Bean 'out of the box' as will the One XL destined for EE.

Unfortunately we don't have schedules for the One S yet, but we'll keep you posted if we hear anything!
http://www.modaco.com/pag...llout-plans-detailed-r725

d:)b

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 21:48
Dat ze maar snel plannen maken voor de One S :p
Mooi mooi, maar toch wil ik het ook op een Europese website zien O-)

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:18
CLB schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:55:
En zelfs als een update officieel aangekodigd is ben je er nog niet zeker van dat hij ook echt komt...
*kuch* Desire HD *kuch*

• Metian

Metian

Snert is vies

yannickie111 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:11:
[...]

En zelfs als een update officieel aangekodigd is ben je er nog niet zeker van dat hij ook echt komt...
*kuch* Desire HD *kuch*
Dat is waar, maar denk niet dat HTC dat waar zou kunnen maken met One X. Dat zou dan wel heel veel schade opleveren voor ze.

Hoe dan ook, als het inderdaad klopt dat we hem in oktober kunnen verwachten, is dat goed nieuws!

Overigens is er vanavond toch z'n persco van htc, is die nog ergens te volgen op internet ?

Live blog is http://live.theverge.com/htc-event-live-blog/ hier te volgen.

[ Voor 27% gewijzigd door Metian op 19-09-2012 17:29 ]

Rupsen, Rapsen.

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Metian schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:13:
[...]

Dat is waar, maar denk niet dat HTC dat waar zou kunnen maken met One X. Dat zou dan wel heel veel schade opleveren voor ze.

Hoe dan ook, als het inderdaad klopt dat we hem in oktober kunnen verwachten, is dat goed nieuws!

Overigens is er vanavond toch z'n persco van htc, is die nog ergens te volgen op internet ?

Live blog is http://live.theverge.com/htc-event-live-blog/ hier te volgen.
Niks over eventuele android toestellen dus, laat staan updates. HTC is verliefd op microsoft :p

• Metian

Metian

Snert is vies

EJPostema schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:51:
[...]

Niks over eventuele android toestellen dus, laat staan updates. HTC is verliefd op microsoft :p
Ik had er mee van verwacht, enige wat ik heb gezien is HTC en Microsoft. Jammer, maar goed dan maar hopen dat een deze dagen wat meer informatie komt over JB update.

Of die 'kleine' verrassing voor One X gebruikers... |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Metian op 19-09-2012 18:14 ]

Rupsen, Rapsen.

Het was ook wel nagenoeg duidelijk dat het alleen WP8 zou zijn :)

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:33
CLB schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:55:
Modaco is een Engelse website :)

• Metian

Metian

Snert is vies

Lizard schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:05:
[...]
Modaco is een Engelse website :)
Die gevestigd is in US ?

[ Voor 0% gewijzigd door Metian op 19-09-2012 20:38 . Reden: typo fix ]

Rupsen, Rapsen.

• Denthis
rdohmen schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 22:52:
[...]

Je moet bij Exchange handmatig instellen kiezen, dan kan je dit wel invullen.
Zonder iets te veranderen werkte het opeens :S.
heel raar.
en gewoon met de m.hotmail. server.

Nu zijn we aan het vechten met het signaal lampje.
Dat kun je instellen welke kleur hij moet knipperen bij berichten enzo.
Maar net zoals haar vorige gsm werkt het bij deze ook niet.
Knippert altijd groen
Dat ligt helaas aan HTC en hun stupide manier van implementatie: Notificatieled-tweaks HTC One X

En nog een vraagje wat meer specifiek One X is dan WhatsApp...
Ik heb m'n lockscreen gekozen voor 'productivity' zodat ik m'n emails, smsjes and so on zie...

WhatsApp-berichten komen daar helaas nooit op, dus krijg daarvan altijd 'n icoontje in mijn notificatiebalk...
Zal dit ooit geïmplementeerd gaan worden denken jullie? Ligt dit aan HTC, ligt dit aan WhatsApp? Zou leuk zijn!

[ Voor 62% gewijzigd door CLB op 19-09-2012 21:31 ]

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Denk dat het meer aan het feit ligt dat het een systeem app moet zijn wegens beveiliging?
Of misschien kan Whatsapp dat wel programmeren, maar is dit zo HTC specifiek dat ze het niet doen?

Huub Huub Barbatruc!

Verwijderd

Welke op gebruikte jij voor het weer gebruiken van de homedock zonder originele dock?
mhulsegge schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:32:
In het kader van "Daar is een app voor": Vanochtend eindelijk een frustratie opgelost. Ik heb via ebay vrij goedkoop een dock aangeschaft enkele maanden geleden voor mijn One X.
Werkt mooi, 1 frustratie: Homescreen van Sense blijft altijd op portrait, al het andere roteert wel.
Op dit moment bevalt Sense mij verder nog steeds goed, dus wilde die graag blijven gebruiken.
Vanochtend kwam ik in de playstore de app Rotation Locker tegen.
Na starten van deze app en het 2 seconden vasthouden van de button Auto, kantelt mijn scherm mooi mee in landscape. Wellicht ook handig voor anderen?
Had ook al een app geprobeerd die het standaard "Home dock" scherm naar voren tovert, maar die kon ik niet customizen, en wil op mijn werk gewoon alleen maar alles gekanteld hebben.

• miggeltje
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:41:
Welke op gebruikte jij voor het weer gebruiken van de homedock zonder originele dock?

[...]
Ik gebruikte als test hiervoor Dock Simulator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Welke navigatie app gebruiken jullie?
de google maps die erop staat werkt voor geen meter.
die stuurt ons echt compleet de andere kant op dan het moet zijn.
Op haar vorige HTC werkt dit wel nog enigszins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

maps die verkeerd stuurt?
lijkt me eerder een probleem met je toestel.

sygic heeft een trial.. is wel de moeite waard om te proberen

[ Voor 31% gewijzigd door marcel-o op 21-09-2012 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Denthis schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:14:
Welke navigatie app gebruiken jullie?
de google maps die erop staat werkt voor geen meter.
die stuurt ons echt compleet de andere kant op dan het moet zijn.
Op haar vorige HTC werkt dit wel nog enigszins
Enigzins ? Ik heb echt nog nooit last gehad van Google Maps dat die het niet goed doet.. Niet op me Oude HTC Desire.. niet op me Galaxy Tab 8.9 en ook niet op me HTC One X...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Sygic werkt wel lekker. Maar google maps zou normaal gesproken ook geen probleem moeten zijn. Tot nu toe alleen last gehad van nieuwbouwwijken waarvan Google maps vind dat ze al bestaan :P. En sommige ringwegen (Zoals die van Den Bosch) snapt ie niet, omdat de weg dezelfde naam heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door Comgenie op 21-09-2012 11:59 ]

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:29
.Heb laatste tijd steeds vaker dit fenomeen met de HTC one X ism Google Chrome:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/kqky1.png

Vrienden met andere telefoons herkennen dit probleem niet :/
Je kan overigens wel op links erachter klikken etc. maar pagina blijft zwart :? .

[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 21-09-2012 12:21 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Quad schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:20:
Heb laatste tijd steeds vaker dit fenomeen met de HTC one X:
[afbeelding]

ook wel eens last van ja, als ik het tabblad sluit en opnieuw open doet ie et wel ... erg irritant ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Heb ik ook vaak. Super irritant! Ligt meer aan Chrome dan aan de One X volgens mij.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Je kan overigens wel op links erachter klikken etc. maar pagina blijft zwart :? .
Gebeurt mij iedere dag wel, geen idee waarom. Chrome uit de lijst met recente apps swipen helpt maar is wel vervelend om steeds te moeten doen. Heb het op alle ARHD versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:51
Ondertussen nu 2 dagen de Android 4.1 update aan het draaien! WAT EEN GROOT VERSCHIL!!!
Als je van 4.0.3 naar 4.0.4 groot vond, moet je eens wachten tot 4.1

Meer info op mijn Twitter: https://twitter.com/Xmoo/status/249106541700071424
USB OTG werkt nu ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Xmoo schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:52:
Ondertussen nu 2 dagen de Android 4.1 update aan het draaien! WAT EEN GROOT VERSCHIL!!!

Klinkt goed, maar hoe zit met het de stabiliteit en accuduur van die release?

Mike heeft schijnbaar al een release vrijgegeven dus wel interessant om die dan te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Nou aan die releases heb je niks aan. RIL is verbonden met de HBOOT. Dus je kut rom wel booten maar geen GSM, data etc...

Op dit moment is het nog te vroeg om iets over de accu te zeggen. Maar ook goed nieuw, die geruchten van October zijn waar. HTC heeft al OTA klaarstaan voor de HTC Elevate mensen. Verwacht binnen nu en twee weken dat zij de update krijgen. Zodra zij ze hebben dan krijgt de rest het meestal 2/3 weken later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Xmoo schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:01:
Nou aan die releases heb je niks aan. RIL is verbonden met de HBOOT. Dus je kut rom wel booten maar geen GSM, data etc...

Op dit moment is het nog te vroeg om iets over de accu te zeggen. Maar ook goed nieuw, die geruchten van October zijn waar. HTC heeft al OTA klaarstaan voor de HTC Elevate mensen. Verwacht binnen nu en twee weken dat zij de update krijgen. Zodra zij ze hebben dan krijgt de rest het meestal 2/3 weken later.
Zou prettiger zijn als je bronnen hebt? ;-)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Quad schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:12:
[...]

Zou prettiger zijn als je bronnen hebt? ;-)
Je kent mij duidelijk niet ;)

Ik heb nooit bronnen, maar wat ik zegt klopt :)

Nieuwe Google Applicatie (Google Shopper) tevens zelfde voor HTC (HTC Deals)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlsberg
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-12-2020

Jarlsberg

Meer dan een emmentaler

Binnenkort wil ik de htc one x aanschaffen icm. een abo.
Zijn er hier mensen die mij advies kunnen geven over dat toestel, of ervaringen kunnen delen met mij over dat toestel? postief en negatief, allebei welkom. (:
Alvast bedankt.

[ Voor 26% gewijzigd door Jarlsberg op 21-09-2012 14:40 ]

Ligt het liefst in de kaasfondue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirstIntro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05-2023
Na de update ging mijn accu veel langer mee. Sinds gisteren valt mijn HTC echter weer terug naar standtijden van voor de update. Hebben anderen deze ervaring ook?

Ik heb wel updates van apps binnen gehaald, maar verder is mijn gebruik niet anders en heb ik ook geen nieuwe apps geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Jarlsberg schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:39:
Binnenkort wil ik de htc one x aanschaffen icm. een abo.
Zijn er hier mensen die mij advies kunnen geven over dat toestel, of ervaringen kunnen delen met mij over dat toestel? postief en negatief, allebei welkom. (:
Alvast bedankt.
Ik zou zeggen begin 10 pagina's terug ofzoiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
FirstIntro schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:10:
Na de update ging mijn accu veel langer mee. Sinds gisteren valt mijn HTC echter weer terug naar standtijden van voor de update. Hebben anderen deze ervaring ook?

Ik heb wel updates van apps binnen gehaald, maar verder is mijn gebruik niet anders en heb ik ook geen nieuwe apps geïnstalleerd.
Had vanochtend ook een battery drain... Ff reboot gedaan en het is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
JKratos schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:26:
Heb ik ook vaak. Super irritant! Ligt meer aan Chrome dan aan de One X volgens mij.
Fout.
Pages are blank, distorted, or flickering on my HTC One V, HTC One X, HTC Amaze 4G, HTC Sensation XL, and Huawei MediaPad.
This is a known issue with the graphics driver on specific devices. We have reported this issue to hardware manufacturers and software vendors and are working to fix it. As a workaround, try rotating your device or refreshing the page to resolve temporary rendering issues.
http://support.google.com...ssues.cs&ki_topic=2451255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Aha ok, wist ik niet maar lijkt me duidelijk idd. Hopelijk binnenkort een update waarin onder andere dit is gefixt.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
Inderdaad, het is eigenlijk de hoofdzakelijke reden dat ik de stock browser nog gebruik. :(

Oh, en het gebrek aan "double tap to zoom" is ook vrij apart imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
USB OTG is wel 'n toffe feature zo zonder root en dergelijke...
Zat me gisteren te bedenken dat ik al 5 maanden een One X heb, en ik nog niks anders hoef, valt me mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
CLB schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:18:
USB OTG is wel 'n toffe feature zo zonder root en dergelijke...
Zat me gisteren te bedenken dat ik al 5 maanden een One X heb, en ik nog niks anders hoef, valt me mee :p
Dat ken ik. Op zich zien de roms allemaal best uit. Maar totaal geen behoefte tot dusver om te unlocken en te rooten etc.
Misschien komt het door ontbreken van S-off methode voor onze devices, maar tot dusver ook niet nodig.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Billie schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:42:
Inderdaad, het is eigenlijk de hoofdzakelijke reden dat ik de stock browser nog gebruik. :(

Oh, en het gebrek aan "double tap to zoom" is ook vrij apart imo.
Bij is 2 keer tappen in chrome gewoon zoomen..
Verder erg vaak last van witte pagina's, ook de bladwijzers laden vaker niet dan wel. Ondanks dat blijft chrome mijn standaard browser, het synchroniseren van bookmarks en history met laptops etc is te handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Laatst online: 15-01 12:36
Nu 4 dagen in bezit van de HTC ONE X en ben er zeer tevreden over, mijn 1 jaar oude DESIRE S had geen ontvangst in huis met het KPN en nu met de ONE gewoon 2 soms 3 streepjes. Jammer dat ik dit niet eerder wist want had om slechte bereik een overgang naar Vodafone bewerkstelligt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
Ik heb nu deze week weer iets erbij in het rijtje van problemen... de g-sensor of tiltsensor of i.i.g. die sensor die voor auto-rotate en Teeter zorgt, deed het twee keer niet meer. Ik had die g-sensor voor de kompasfunctionaliteit kunnen fixen, maar heb deze week nu twee keer gehad dat geen enkel programma meer draaide naar landscape. Op zich een probleem dat wel meer mensen hebben gehad.

Ik heb dat kunnen 'repareren' door wat apps te verwijderen die ik als laatste heb geïnstalleerd, maar uiteindelijk daarna alles weer teruggezet en toch bleef hij het toen weer goed doen die dag.
Dus ik weet alsnog niet welke app het precies zou veroorzaken. Vandaag echter helaas weer hetzelfde geconstateerd, dus ik heb nu wat minder apps teruggeplaatst. Het leek ook pas weer goed te gaan nadat ie een keer in veilige modus was opgestart. Nu afwachten of het goed blijft... #zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellos
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 01:04
Morgen mn One X toch maar afleveren.

Na een kleine val nu zulke trieste wifi ontvangst, dat ik vermoed nu ook te maken heb met de beruchte antenne faal...

Eindelijk kan ik dan wel eens ervaren hoe de klantenservice van HTC is >:)
Leuk!

[ Voor 31% gewijzigd door Ellos op 22-09-2012 00:02 ]

• peedee
  • Laatst online: 12-09-2022
Hallo, ik heb een haperende U-tube ontvangst zowel op betaald internet als Wifi, misschien is het al besproken maar ik vind het nogal irritant vandaar...
Is het een Wifi kwestie? Heeft iemand anders hier ervaring mee. Verder geen probleem met deze prachtige mobiel. Behalve dan het batterijprobleem...

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:19
Ellos schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:59:
Morgen mn One X toch maar afleveren.

Na een kleine val nu zulke trieste wifi ontvangst, dat ik vermoed nu ook te maken heb met de beruchte antenne faal...

Eindelijk kan ik dan wel eens ervaren hoe de klantenservice van HTC is >:)
Leuk!
Even Wifi Analyzer downloaden en zachtjes op de achterkant van je toestel drukken tussen camera en volume knop. Als hij omhoog schiet, is de connector idd lsgeraakt! Succes.

• marcel-o

marcel-o

Xmoo schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:52:

out of the box? :D
tof! laatst mee geknoeid met de Desire, usb-hubje, toetsenbord, muis en usbstick en en t werkte.
[afbeelding]

heb k zowat elke dag wel.. vaak ook witte schermen. Geen idee waar t door komt.
idd ff wegswipen bij recente apps werkt prima. maar toch...

[ Voor 35% gewijzigd door marcel-o op 22-09-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
marcel-o schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:43:
[...]

out of the box? :D
tof! laatst mee geknoeid met de Desire, usb-hubje, toetsenbord, muis en usbstick en en t werkte.

[...]

heb k zowat elke dag wel.. vaak ook witte schermen. Geen idee waar t door komt.
idd ff wegswipen bij recente apps werkt prima. maar toch...
Yup, out of the box!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
peedee schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 07:23:
Hallo, ik heb een haperende U-tube ontvangst zowel op betaald internet als Wifi, misschien is het al besproken maar ik vind het nogal irritant vandaar...
Is het een Wifi kwestie? Heeft iemand anders hier ervaring mee. Verder geen probleem met deze prachtige mobiel. Behalve dan het batterijprobleem...
Zelfde verhaal hier, maar alleen met de YouTube app, kijken via de browser werkt prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Zelfde probleem, geluid is soms ook aan het kraken hier. Gebeurd ook alleen met youtube-app verder nergens anders..

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Laatst online: 02-02-2021
Nafi schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:03:
Heb mijn One X nu 2 maanden en hoewel ik er erg zuinig mee ben en er een hoesje bij gebruik is de mooie witte achterkant van het toestel behoorlijk veranderd. Als je hem in het licht houdt zie je hem op bepaalde, onregelmatige plekken een soort van glimmen. Ben ik de enige of hebben jullie dit ook? Vind het wel erg jammer dat dit al na 2 maanden gebeurt.
Nog mensen die dit probleem herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Nope. Net ff zitten kijken maar kan jouw omschrijving niet herkennen. Wit is nog steeds wit hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Laatst online: 15-09 22:35
Hier hetzelfde, lijkt er echter wel op dat hij het niet met elk filmpje doet. Als hij kraakt of overslaat is het wel heel erg vervelend. Hopen dat hier snel een update voor komt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb dit nooit gehad, tot een aantal dagen geleden.
Opeens kreeg ik hier last van en inderdaad erg irritant dat gekraak en gehaper.

Aangezien er geen nieuwe YouTube app is gereleased en ook de OneX firmware er al langer op staat kan het niet anders zijn dat er iets is veranderd tussen het moment van niet en wel krakende youtube.

Het enige wat ik heb aangepast is wat updates gedownload/geïnstalleerd van andere apps.
Dus ik heb getracht de situatie te herstellen van een aantal dagen geleden om te zien of dit de oplossing is.
Helaas ben ik niet zo slim geweest om dit stapje voor stapje te doen zodat ik nu niet weet welke app de veroorzaker was.
Eerst getest of alleen een reboot de oplossing is: dus niet.

Ik heb een aantal apps die ik wilde uitproberen gewoon gedeinstalleerd en een reboot gedaan van de phone.
Nu is het gehaper weg.

Ik denk dat je kan concluderen dat de oorzaken van haperingen aan inefficiënte of conflicterende andere apps ligt.

Zoals ik al eerder zei is het van belang zeer selectief en kritisch te zijn welke apps je toelaat op je telefoon.
Sommige apps draaien op de achtergrond en kunnen de telefoon nadelig beïnvloeden (performance bijv.)
Als een app om de zoveel tijd gaat pollen kan dit een dip veroorzaken in de vloeiendheid binnen andere apps (vermoed ik).

Ik heb ook een flauw vermoeden dat een update op een app die je al op je phone had staan soms anders is dan wanneer je schoon begint met een kale installatie.
Wellicht is dit onzin, maar het zou kunnen zijn dat als je apps helemaal verwijderd en daarna de laatste versie opnieuw download/installeert dat er geen troep blijft hangen in plaats van elke keer alleen een update eroverheen te zetten.

Maargoed. Ik zou dus in het geval van de youtube issues eerst eens al je apps doorlopen en weghalen wat je echt niet gebruikt en stapje voor stapje nagaan of de haperingen weg zijn. En vergeet de reboot niet.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapcharlie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 16:22
Ik mag vanwege het aflopen van mijn abo een nieuwe telefoon uitzoeken, het One X staat op mijn verlanglijstje, hoe zijn jullie ervaringen in het dagelijks gebruik en nog belangrijker: hoe is de kwaliteit van de camera ? Voor mij is de nieuwe Desire X nl ook een goede optie, ligt wat makkelijker in de hand, batterij WEL te wisselen, Wel een micro SD kaartslot enz, maar wel een camera met minder megapix (zegt niets over de kwaliteit, ik weet het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
cheapcharlie schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:24:
Ik mag vanwege het aflopen van mijn abo een nieuwe telefoon uitzoeken, het One X staat op mijn verlanglijstje, hoe zijn jullie ervaringen in het dagelijks gebruik en nog belangrijker: hoe is de kwaliteit van de camera ? Voor mij is de nieuwe Desire X nl ook een goede optie, ligt wat makkelijker in de hand, batterij WEL te wisselen, Wel een micro SD kaartslot enz, maar wel een camera met minder megapix (zegt niets over de kwaliteit, ik weet het)
Ik vind de camera erg goed voor een telefoon camera. Kijk anders even in het desbetreffende topic voor wat plaatjes. De camera van de desire is denk ik wel wat minder. Is toch meer een mid-end low-end telefoon. Als je de One X te groot vind dan kan je voor de One s gaan. Die heeft precies dezelfde camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Camera is - voor een smartphone dan - echt wel prima. Minpuntje is foto's met tegenlicht, dan zie ik wat waas rond contrastplekken, maar dat is bij de meeste compactcamera's ook best lastig. Maak er regelmatig 'kiekjes' mee op werk, van de kinderen enz, en de afdrukken op fotopapier zien er prima uit, goeie kleuren, scherp en prima belichting. Sluitertijden zijn ook goed, dus foto van kinderen op de draaimolen lukt ook gewoon, en dat vind ik buitengewoon goed. Scherpstellen is snel en die burst-modus is geweldig, eerst schieten en dan de beste kiek uitzoeken. Alles bij elkaar ben ik er zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Geen dedicated camera knop is echt wel een minpunt.

Maar...heb iets verzonnen dit weekend. Als ik nu een foto wil maken, met de camera naar mij toe, zet ik hem op zelfontspanner voor 2 sec. Werkt prima tot nu toe.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 07:51
Nafi schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:28:
[...]

Nog mensen die dit probleem herkennen?
Jep hier ook last van. Op zich niet zo heel erg, je toestel keer goed schoonmaken en je word wat minder.
Kan het niet echt als een minpunt omschrijven aangezien het materiaal super mooi blijft (op die kleine plekjes na wat niet direct opvalt.) zelf een krasje is niet te zien, dat is bij andere telefoons wel anders.

Tip telefoon dus goed schoonhouden dan valt het bijna niet op.

[ Voor 5% gewijzigd door Practics op 25-09-2012 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Laatst online: 02-02-2021
Practics schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 00:18:
[...]

Jep hier ook last van. Op zich niet zo heel erg, je toestel keer goed schoonmaken en je word wat minder.
Kan het niet echt als een minpunt omschrijven aangezien het materiaal super mooi blijft (op die kleine plekjes na wat niet direct opvalt.) zelf een krasje is niet te zien, dat is bij andere telefoons wel anders.

Tip telefoon dus goed schoonhouden dan valt het bijna niet op.
Bij mij is het bijna op de gehele achterzijde. Ben er heel zuinig mee omgegaan, altijd in een hoesje gehad maar erg jammer dat dit gebeurd met een telefoon van 500 euro. Een van de redenen waarom ik voor de One X heb gekozen was de bouwkwaliteit en het uiterlijk, jammer dit.
Pagina: 1 ... 72 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.