[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.397 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 20:04
Ik gebruik ook de creative in ear dopjes. 1 van de goedkoopste en voor mij altijd de best ook op de htc One x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NL-RaVeR schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:43:
Ik ben toch wel tevreden over de accutijd.
Geregeld whatsappen, af en toe wordfeud. verder niet zo veel speciaals. Wel constant wifi aan.
[afbeelding]
(firmware: 1.29.401.7)
Je moet je scherm zo zetten dat hij nog maar 28% verbruikt. Nu 8 uur online en nog steeds een volle accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 21:44
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:39:
[...]

Je moet je scherm zo zetten dat hij nog maar 28% verbruikt. Nu 8 uur online en nog steeds een volle accu.
?

Je kunt je scherm niet "zo zetten dat hij nog maar 28% verbruikt". Die 28 is het percentage energieconsumptie van het scherm t.o.v. de gehele ernergieconsumptie. Als je je scherm dus veel vebruikt, is het percentage hoger.

Je kunt wel de brightness lager zetten, zodat het percentage naar beneden zal gaan bij hetzelfde gebruik.

[ Voor 10% gewijzigd door Vozze op 15-05-2012 14:04 ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-10 11:19
Ik gebruik de Beats Audio oordopjes die ook bij de Sensation werden geleverd. Geluid is prima (Beter dan de Creative 630 en Sennheiser CX300II die ik hiervoor gebruikte), heldere hoge tonen en diepe bass, maar waar ik pas echt tevreden over ben, zijn de drie knoppen (play, prev, next) op de afstandsbediening en ingebouwde mic. De headset is via eBay voor rond de 40 euro te koop.

Afbeeldingslocatie: http://pavansingh.files.wordpress.com/2011/12/beats-by-dre.jpeg?w=640

http://www.ebay.nl/itm/Or...m41659b9387#ht_2059wt_929

Dat er Beats op staat kan me echt gestolen worden, maar voor deze prijs vind je denk ik geen goed klinkende headset met afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-10 22:45

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb de Denon AH-C360 inears gekocht via IBOOD. Ik zet het audioprofiel op mijn One X op BEATS OTHER en we're good to go. Geen problemen hier.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verdere discussie over headsets e.d. mogen verder gaan in Accessoires voor de HTC One X ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:08

Zorian

What the fox?

Duurt het bij jullie ook even voordat het scherm aangaat zodra je hem unlocked? Het duurt circa anderhalve seconde hier voordat het scherm inschakelt nadat ik op de power druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nagenoeg instant... zeker geen seconde...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 11:15
Duurt mij mij ook wel ongeveer een seconde voordat het scherm aangaat na het indrukken van de powerknop.
Ik heb dit nooit zo'n punt gevonden, maar nu ik laatst weer even mijn Desire HD en een Sensation gebruikte merkte ik weer hoe lang het duurde voordat mijn One X uit standby komt. Toch wel jammer.
Mijn verklaring zou zijn dat het door de companion core komt. Dat deze te langzaam is om het toestel snel gebruiksklaar te maken.
Ongeveer zo'n zelfde effect krijg je dacht ik als je te zwaar underclockt. Dan reageert het toestel ook te sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Er is een nieuwe update beschikbaar.

Toch wel aardig dat het apparaat zelf melding maakt van nieuwe updates. Net de laatste update gedraaid naar 1.29.401.11. Wel jammer dat er niet bij vermeld wordt wat de veranderingen zijn, daar wordt nu op XDA ook naar gevraagd...

[ Voor 6% gewijzigd door Appelsap op 15-05-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Appelsap schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:26:

Toch wel aardig dat het apparaat zelf melding maakt van nieuwe updates. Net de laatste update gedraaid naar 1.29.401.11. Wel jammer dat er niet bij vermeld wordt wat de veranderingen zijn, daar wordt nu op XDA ook naar gevraagd...
Ik kreeg geen melding hier, maar heb dankzij jouw melding zojuist even gekeken en inderdaad is er een update.
Nu nog uitzoeken wat 'the big change' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 19:44
Xereon schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:33:
[...]

Ik kreeg geen melding hier, maar heb dankzij jouw melding zojuist even gekeken en inderdaad is er een update.
ik las op een duitse site dat het de flikkeringen van het scherm moet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
volgens mij lost het ook "groene waas" op, wanneer je een foto met flits maakt van iets wits

iemand melde ook, dat er meer storage is, want somige mensen miste een paar GB

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Xereon schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:33:
[...]

+1 >:)

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alweer 'n update, hulde aan HTC :) Even een (onofficiele) changelog afwachten...

en de Hboot is geupdatet... Ach weet niet eens wat 't is, onTweakerwaardig ben ik :+

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 15-05-2012 20:38 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij circuleerde die softwareversie al als een testbuild. Afaik zijn er geen noemenswaardige vernieuwingen. Althans, de mensen op XDA die deze versie al draaiden hebben niets gemeld. Lees wel dat het flikkeringen op moet lossen, maar misschien dat de sample size op XDA te klein was om dit op te merken.

[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 15-05-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flikkeren is bij mij niet verholpen in elk geval, maar volgens een paar posts op XDA zou het probleem zich na een poos moeten verhelpen dankzij update. Hoe dan ook, wel goed dat er zo regelmatig updates verschijnen (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Nu online
had geen screen flicker en nog steeds niet, gelukkig :P

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan schermflikkeringen en de groene waas in foto's met flits is alvast geen verandering gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperVeloce schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:40:
had geen screen flicker en nog steeds niet, gelukkig :P
ik heb het alleen bij sommige grijze schermen. Een goed voorbeeld om the checken of je het probleem hebt: instellingen -> energie -> accugebruik -> op de grijze balk drukken. Het grijze vlak wat je te zien krijgt, flikkert.
Ik vind het niet storend genoeg om mijn toestel om te ruilen en heb goed hoop op een sw fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Heb hier nog steeds mn screen flikker , het enigste wat bij mij na de laatste update eindelijkt werkt is de htc hub , kreeg voor de update steeds de melding dat ie niet kon aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:43:
[...]
ik heb het alleen bij sommige grijze schermen. Een goed voorbeeld om the checken of je het probleem hebt: instellingen -> energie -> accugebruik -> op de grijze balk drukken. Het grijze vlak wat je te zien krijgt, flikkert.
Ik vind het niet storend genoeg om mijn toestel om te ruilen en heb goed hoop op een sw fix.
nope nog niet.. en zoals sommige melde, bij play store.. maar ook daar niet ;) en heb gewoon One X van bouwdatum 28-maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 20:09
luappul schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:40:
Dat is mooi om te horen, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze wegtrekken!
De vlek zit er nu voor zover ik weet 1 dag waarin hij niet intensief is gebruikt en is nu nog goed zichtbaar, ik zal in de gaten houden hoe lang het duurt voordat hij weer weg is.

Edit @ David: dat zou dan wel weer minder zijn. Bij mij is hij dus pas na een maand verschenen....
Ben nu bijna een week verder, en die gele vlek is helaas niet weggetrokken uit mijn scherm.... Behoorlijk balen, ga m dus maar terug sturen voor reparatie (want ik kan niet meer naar mijn scherm kijken zonder naar die gele vlek te gaan zitten kijken.... :'( ). Neem wel direct contact op met het HTC repair centre, want met mijn vorige telefoong (HTC Legend) kwamen ze m thuis ophalen en weer bezorgen binnen een week, en kreeg je m nog in een mooi doosje terug ook. Hopelijk dus weer net zulke goeie service als de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb al een tijdje een probleem het het draaien van het scherm.

nu heb ik gevonden dat het aan het ijken van het scherm ligt. Nu wil ik dus dit opnieuw doen via instellingen, maar dan geeft hij een fout weer bij het uitvoeren van het ijken. Ook in safe mode wil die het niet doen.

Iemand nog ideeën hoe ik mijn scherm weer lekker mee kan laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt niet gevonden dat meer mensen hier last van hebben?
Die hebben alles eraf gegooid en zijn na elke installatie van een app gaan testen.

Ligt zeer waarschijnlijk namelijk aan een brakke / verkeerde applicatie. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Zo.
heb m nu ook!
Hij is nu n 3e!! update aan t afronden
en klaar
1.29.401.11

leuk, op de dag dat je m koopt gelijk up to date is :P

Dat NFC is wel leuk. dr zijn apps die bijvoorbeeld je passport of ov-chip kunnen uitlezen en er data van tonen.

Dat(niet witte) scherm stoort me niet, ik denk persoonlijk dat we dat gerwend zijn van bijvoorbeeld de Desire.
Als ik daar nu(na wat uurtjes) naar kijk, vind ik m blauwig.
Wast me wel opviel in de trein naar huis dat ik met de zon in me bakkes, het scherm gewoon goed kon blijven zien.
Echt n grote vooruitgang!!!

nu weer verder exploren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:53

D33F

Tweelingtemmer

Lees dan ook de topicwaarschuwing.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 15-05-2012 21:51 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

marcel-o schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:44:

Wast me wel opviel in de trein naar huis dat ik met de zon in me bakkes, het scherm gewoon goed kon blijven zien.
Echt n grote vooruitgang!!!
Valt mij ook nog steeds elke keer op, is echt helemaal super! :*)
(kom van een Desire en die heeft vriendin nu en kan dus nog regelmatig vergelijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:25
CLB schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:13:
Je hebt niet gevonden dat meer mensen hier last van hebben?
Die hebben alles eraf gegooid en zijn na elke installatie van een app gaan testen.

Ligt zeer waarschijnlijk namelijk aan een brakke / verkeerde applicatie. Succes!
Vreemd dat je hier dan nooit bij andere toestellen over hoort. Misschien speelt er wel een app mee in het verhaal, maar het ligt toch zeker ook aan het toestel

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:53

D33F

Tweelingtemmer

*weg* commentaar op de moderatie kan via mail of DM.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 15-05-2012 21:55 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:32
Appelsap schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:26:

+1
hey appelsap, ook aan de 1X zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zal aan mij liggen, maar waar kan ik mijn Vodafone-MMS-instellingen invoeren in de One X?
Via de site laten doorsturen / smsen werkt niet, dus dan moet het handmatig, ansich geen probleem mja:

MMSC / Mms centrale / Berichtenserver / URL startpagina mmsc.mms.vodafone.nl
Verbinden via account / profiel Vodafone Internet

Maar in de 'MMS settings' kan ik nergens wat toevoegen? Of is nieuwe APN de optie die ik moet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
Heeft er iemand CoPilot live premium al uitgeprobeerd op de HTC ONE X? Het lijkt wel te werken maar soms is de indeling van het scherm omzeep en dan moet je het tig keer heropstarten vooraleer het goed is.

Weet iemand of hier een update voor komt of oplossing voor is?

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:55

Fixer

FP ProMod
CLB schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:11:
Het zal aan mij liggen, maar waar kan ik mijn Vodafone-MMS-instellingen invoeren in de One X?
Via de site laten doorsturen / smsen werkt niet, dus dan moet het handmatig, ansich geen probleem mja:

MMSC / Mms centrale / Berichtenserver / URL startpagina mmsc.mms.vodafone.nl
Verbinden via account / profiel Vodafone Internet

Maar in de 'MMS settings' kan ik nergens wat toevoegen? Of is nieuwe APN de optie die ik moet hebben :)
Dat kun je, neem ik aan, instellen in: Instellingen > Mobiel netwerk > Namen toegangspunten > Op je APN tikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:18

The Executer

Lekker belangrijk!

Onlangs mijn One X laten vallen. Toestel viel van de bank, heb hem nog gedeeltelijk op kunnen vangen met de voeten, waarna hij op de grond terecht kwam. De telefoon zit in een hoesje van een hd2 welke vrij dikke "naairanden" heeft welke redelijk stug zijn. De telefoon is op zo'n rand terecht gekomen. Eigenlijk al met al dus helemaal niet spannend ofzo.
Merk sindsdien dat de wifi stukken minder ontvangst heeft. Op de eerste verdieping had ik eerst 2 of 3 blokjes, waar ik nu alleen de stip over heb. Telefoon is nu geconnect op 6mbps, waar dit voorheen boven de 20 zat. Ook regelmatig disconnects, waar ik voorheen gewoon normaal ontvangst had. De deathgrip is nu letterlijk een deathgrip geworden: Toestel gekanteld aan de bovenkant beet pakken is vaak disconnects.

Iemand nog een idee wat ik hier aan zou kunnen doen? De wifi werkt dus nog wel, maar in mindere mate...

[ Voor 16% gewijzigd door The Executer op 15-05-2012 23:55 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Nondeju, wat een beroerd WiFi bereik sinds de update. Als ik op de plee zit welke amper 7 meter van de router af zit met enkel een dun muurtje ertussen ben ik al een streepje kwijt waar ik eerst vol bereik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fixer schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:32:
Dat kun je, neem ik aan, instellen in:
Instellingen > Mobiel netwerk > Namen toegangspunten > Op je APN tikken
Werkte out-of-the-box met alle telefoons behalve die van m'n moeder, die kon niks versturen naar mij.. Nou best..
indofk schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:45:
Heb hier nog steeds mn screen flikker , het enigste wat bij mij na de laatste update
eindelijk werkt is de htc hub, kreeg voor de update steeds de melding dat ie niet kon aanmelden
Werkt bij wel gewoon goed op de eerste 1.29 FW... Maar wat moet je daar nou mee?
Enige leuke zijn de wallpapers die ik allemaal binnen heb gehaald, nu nog even op de PC zetten...
Kan ze momenteel niet vinden op m'n telefoon en geen zin om ze een voor een te 'sharen' (met DropBox)

Found them! Naja 50 vd 70 stuks ofzo...1440x1280 plaatjes, morgen is kijken of die resolutie met zelfgemaakte / gecropte plaatjes goed werkt, op de One X, ook icm verschuiven naar andere screens.
Xereon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:23:
Nondeju, wat een beroerd WiFi bereik sinds de update. Als ik op de plee zit welke amper 7 meter van de router af zit met enkel een dun muurtje ertussen ben ik al een streepje kwijt waar ik eerst vol bereik had.
Kan ook toeval zijn toch? Opeens meer apparaten op het netwerk? Downloaden?

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 16-05-2012 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

CLB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:31:
[...]

Werkte out-of-the-box met alle telefoons behalve die van m'n moeder, die kon niks versturen naar mij.. Nou best..

[...]

Werkt bij wel gewoon goed op de eerste 1.29 FW... Maar wat moet je daar nou mee?
Enige leuke zijn de wallpapers die ik allemaal binnen heb gehaald, nu nog even op de PC zetten...
Kan ze momenteel niet vinden op m'n telefoon en geen zin om ze een voor een te 'sharen' (met DropBox)

[...]

Kan ook toeval zijn toch? Opeens meer apparaten op het netwerk? Downloaden?
Ik ben de enigste bewoner van dit pand en tevens de enigste gebruiker op het netwerk. Beide zaken zijn niet aan de orde. De wind zal wel verkeerd staan ofzo. Ik zit nu namelijk amper 2 meter van dat ding af en nog steeds een streepje weg.

[ Voor 4% gewijzigd door Zorian op 16-05-2012 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd of andere (Tweakers) dit ook gaan melden, dan update ik nog even niet :)
Het zal toch een minieme update zijn denk ik persoonlijk: van xxxxx.7 naar xxxxx.11, we will see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

CLB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:56:
Ben benieuwd of andere (Tweakers) dit ook gaan melden, dan update ik nog even niet :)
Het zal toch een minieme update zijn denk ik persoonlijk: van xxxxx.7 naar xxxxx.11, we will see!
De telefoon wordt wel opmerkelijk minder warm.

[ Voor 7% gewijzigd door Zorian op 16-05-2012 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xereon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:23:
"Beste WiFi-prestaties" aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:56:
Hij update wel 48 apps stond er tijdens het installeren, maar wat ie nog meer doet weet ik niet. Ik merk niet dat mijn WiFi er slechter of beter van geworden is. Ik merk wel dat als ik in woonkamer of slaapkamer zit ik best snel kan internetten (met oude en nieuwe 1.29) maar in de keuken en computerkamer heb ik wel 2-3 streepjes WiFi maar is het doodeenvoudig niet vooruit te branden en zoals nu krijg ik een timeout zelfs...

Het speelt misschien een rol maar ik woon dus in een flatgebouw en hier zijn dus tig WiFi netwerken. Als ik WiFiAnalyzer uitprobeer zie ik werkenlijk geen vrije kanaal. Ik heb wel een kanaal gekozen waar ik het makkelijkst hoogst scoor.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 02:29:
[...]

Hij update wel 48 apps stond er tijdens het installeren, maar wat ie nog meer doet weet ik niet.
Dat is volgens mij het opnieuw opbouwen van dalvik cache. Heeft niks met de apps te maken

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:28

Nakebod

Nope.

Ik heb een vaagheidje met bluetooth en mijn radio (Toyota Touch&Go)
Zover ik weet is de koppeling helemaal goed gelukt, ik zie in ieder geval contacten, en ik kan bellen. En BT audio werkt ook denk ik, hij is in ieder geval gekoppeld. En zelfs BT tethering werkt out of the box, zodat de navigatie ook online kan _O_ (Was met de Desire altijd gekloot)

Echter krijg ik iedere keer als ik in de auto zit, en de radio de verbinding opzet met de telefoon, een MAP Request (Message Access Profile) die ik kan weigeren of toestaan.
Echter, op de telefoon heb ik aangevinkt dat hij dit altijd mag, maar toch blijft hij er iedere keer om vragen.
Ik heb eigenlijk nog niet gekeken of SMS berichten überhaupt ook echt werken, ik verwacht van wel.

Kom niet veel tegen, enige topic lijkt op XDA te zijn die hier enigszins over gaat.
Daar wordt ook gezegd dat je MAP profile via Settings >Bluetooth > Advanced zou moeten kunnen zien, ik zie alleen FTP Server.
En als ik bij de pairing van mijn Touch&Go kijk zie ik alleen Phone audio en Media audio.

Ik gok op een bugje, alleen is het de telefoon of de radio die vaag doet :+ Vermoed zelf de telefoon.
Dit is met firmware 1.29.401.11, maar ook met 1.29.401.7. Ouder heb ik niet gebruikt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 16:27
Ik moet ook zeggen dat ik heel erg veel last heb van slechte wifi ontvangst (deathgrip aan de bovenkant van het toestel. Dit is echter niet begonnen met de 1.29.401.11 firmware maar was daarvoor ook al aan de orde. Ik meen me te herinneren dat ik geen enkel probleem had met de 1.27... Toen viel me zelfs op dat het wifi bereik een stuk beter was dan die van mijn Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-10 22:45

Deathchant

Don't intend. Do!

De nieuwe update heeft me 4% accu gekost en ik zag voor het eerst echt dat hij alle applicaties ging optimizen. Hij zei ook iets van finishing boot....Dit heb ik bij vorige updates niet gehad. Duurde toch wel een minuut of 3 voordat de complete update gedaan was (was maar iets van 16 MB ofzo).
Ik heb het idee dat mijn scherm een stuk minder gelig is dan eerst. Ik heb mijn Screen Adjuster app moeten aanpassen van BLUE+7 naar BLUE+5.

Mijn batterystats zijn inderdaad gewiped. Ik had iets gehoord dat het flikkeren vanzelf weg zou moeten gaan binnen een paar weken en je dit zou kunnen versnellen door de helderheid op 100% te zetten.....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Laatst online: 17-09 20:04
Ik had ook voor de vorige update betere wifi ontvangst. Vanaf update .7 viel hij opeens regelmatig weg en ook vaak als ik hem pakte had hij ook geen gegevensverbinding. Pas als ik het lockscreen eraf haalde pakte hij eerst 3g en daarna pas weer de wifi. Terwijl hiervoor ik het idee had hij het het juist stukken beter deed dan mijn incredible s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opeens wel veel problemen, net geupdatet naar .11, geen (WiFi) problemen, nooit gehad ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-10 14:42
CLB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:10:
Opeens wel veel problemen, net geupdatet naar .11, geen (WiFi) problemen, nooit gehad ook...
Maar heb je nu veel problemen na de laatste update naast dat je geen wifi problemen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nooit problemen met m'n toestel gehad, niet bij / na elke firmware-update, top-apparaat :)

Ik doelde erop dat 'hier opeens veel problemen worden gemeld'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 16:27
CLB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:19:
Nooit problemen met m'n toestel gehad, niet bij / na elke firmware-update, top-apparaat :)

Moet zeggen dat ik niet heel veel last heb van mindere wifi ontvangst, maar het was me wel al opgevallen. Verder ook geen enkel probleem met mijn toestel, dus mij hoor je niet klagen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ik wacht nog even af, klinkt mij allemaal wat te onzeker.

Ik heb na een valpartije nu een nieuw scherm en glas in mijn toestel. Echter ze waren niet goed in staat het glas aan het scherm te plakken, gevolg; een grote gele lijmvlek in het midden. Ze gaan nu een scherm+g;las aan elkaar bestellen bij HTC en die er dan inzetten. Voorlopig heb ik iig wat.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-10 14:42
CLB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:19:

Oke! :) Ik heb zelf namelijk ook totaal geen problemen. Werkt allemaal perfect!!

Maar ik vind ook dat er veel posts over problemen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:11
Zo heb ik ook mijn upgrade naar 1.29 een tijdje uitgesteld vanwege:
NLuna schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:41:
Bah, alle kleuren zijn minder mooi en 'zachter' ( en eerder faler ) dan vóór de update was uitgevoerd.

Thnx HTC :(
Maargoed, was gewoon dikke bs want ik merk echt geen verschil, iig is dat al noooit zo groot om zo'n reactie te typen :P

Er zit ook een degelijk verschil tussen 'ik zie een streepje minder' en 'het ontvangst is slechter'

Ik heb liever 10Mb/s download met 1 WiFi streepje, dan dat ik er 3 zie, maar met maar 5Mb/s kan downloaden :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gekke vraag, maar het is wel zo leuk... screenshot maken terwijl er een vinger op het scherm drukt...?
Maar dat lukt dus niet... Wil even een screenshotje maken met 10 vingers op m'n scherm (multitouch test)

Hoe dan screenshots maken? Heb geen rootacces en heb geen zin in malafide applicaties zoals No Root Screenshot It
Ook geen zin om alle drivers te installeren om via de PC een screenshotje te maken eigenlijk...

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 16-05-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens power en home, misschien werkt dat wel!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteraard ook geprobeerd... zodra je het scherm aanraakt, is screenshots maken 'n no-go... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:16
CLB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:39:
Uiteraard ook geprobeerd... zodra je het scherm aanraakt, is screenshots maken 'n no-go... :)
Met de powerknop en volume down lukt het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:35:
Gekke vraag, maar het is wel zo leuk... screenshot maken terwijl er een vinger op het scherm drukt...?
Maar dat lukt dus niet... Wil even een screenshotje maken met 10 vingers op m'n scherm (multitouch test)

Hoe dan screenshots maken? Heb geen rootacces en heb geen zin in malafide applicaties zoals No Root Screenshot It
Ook geen zin om alle drivers te installeren om via de PC een screenshotje te maken eigenlijk...
Hoe krijg je 10 touches voor elkaar dan? Als ik bij een test applicatie meer dan 2 vingers gebruik dan zie ik niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 14:45
Joolee schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:54:
[...]

Hoe krijg je 10 touches voor elkaar dan? Als ik bij een test applicatie meer dan 2 vingers gebruik dan zie ik niets meer.
Bij settings>Display & Gestures: HTC gestures uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Powrot schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:57:
[...]

Bij settings>Display & Gestures: HTC gestures uitzetten.
Ah, dan kom ik tot de 10 :P
Meer vingers heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

iemand enig idee of je de witte menu achtergronden bij bijv. contacten en instellingen standaard kan veranderen naar donker? (tekst wit natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tzanten schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:52:
Hier niet ;) Heel die screenshotfunctie werkt trouwens niet (meer), gebruik altijd al Power + Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tzanten schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:52:
[...]

Kan ik bevestigen, zoiets wilde ik nou al de hele tijd, blijkt het er gewoon al in te zitten....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:11:
[...]

Hier niet ;) Heel die screenshotfunctie werkt trouwens niet (meer), gebruik altijd al Power + Home
Ook dit werkt, maar het levert een iets andere resultaat op: power+home=meteen screenshot en dat is het. Power+vol down=meteen screenshot maar image blijft in statusbalk benaderbaar om opnieuw te kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook de map is anders waarin het wordt opgeslagen, maar dat is al vaker besproken...
Power + home laat me geen screenshots nemen met aanrakingen op het scherm, Power + vol-, werkt hier niet (meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:26:
Ook de map is anders waarin het wordt opgeslagen, maar dat is al vaker besproken...
Power + home laat me geen screenshots nemen met aanrakingen op het scherm, Power + vol-, werkt hier niet (meer)
Hoe komt dat dat het niet meer werkt?

mbt je vraag: ik ken wel een app die screenshot maakt als je je toestel omkeert. Of wil je echt perse het scherm aanraken om een screenshot te maken?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je ne sais pas... :)
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:29:
Of wil je echt perse het scherm aanraken om een screenshot te maken?
Ik wil een screenshot maken terwijl ik het scherm aanraak ;)

[ Voor 86% gewijzigd door CLB op 16-05-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke geen frans kunnen. Maar ik neem aan dat dit: ikke nie wete betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het werkt nu wel na 100x proberen, vind het maar een brakke manier... Dank allen!
Maar inderdaad hij kan ook screenshots maken als het scherm wordt aangeraakt.. Nu nog proberen :p

Lastig, maar gelukt, 9 vingers >:)
HTC One X - 9 fingers...

[ Voor 61% gewijzigd door CLB op 16-05-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is er weer een nieuwe update geweest voor de telefoon maar ik heb nu een probleem met inkomende oproepen gekregen. Als je gebeld wordt en je neemt op hoor je de eerste 3 seconden niets en dan pas geluid. Zeer vervelend dit.

Meer mensen dit probleem sinds de update van vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:11
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:07:
Vandaag is er weer een nieuwe update geweest voor de telefoon maar ik heb nu een probleem met inkomende oproepen gekregen. Als je gebeld wordt en je neemt op hoor je de eerste 3 seconden niets en dan pas geluid. Zeer vervelend dit.

Meer mensen dit probleem sinds de update van vandaag?
Ik neem aan dat je de update 1.29.401.11 bedoeld? (van gisteren)

Al een reboot gedaan?, dat wil nog wel eens werken.

Als het me opvalt zal ik het melden :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het buitenland schijnen de updates wat sneller te gaan?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1656373

Is update 1.32.401.00 ook geschikt voor de modellen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet goed gelezen? Het gaat om een aankomende firmware-versie, die er nog helemaal niet is, geruchten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:07:
Niet goed gelezen? Het gaat om een aankomende firmware-versie, die er nog helemaal niet is, geruchten...
Ok bedankt. Was te enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-09 14:49

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Heb vanochtend de update gedaan. Tot nu toe nog niks fouts gevonden.

offtopic:
CLB: Waarom deze gare avatar? :p

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 09:30

westergas

rikkie_pc

1.29.401.11 is volgens mij echt merkbaar sneller. Verder is mij niets opgevallen maar kan ook niet anders zeggen dat dit toestel me vanaf dag 1 uitstekend bevalt :P

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:54
westergas schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:36:
1.29.401.11 is volgens mij echt merkbaar sneller. Verder is mij niets opgevallen maar kan ook niet anders zeggen dat dit toestel me vanaf dag 1 uitstekend bevalt :P
Idd, heb dezelfde ervaring. Lijkt allemaal een stuk sneller en responsiever te gaan.

offtopic:
CLB doe eens heel snel dat BB logo weg! :o Mag niet in deze topics ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Als dit waar is en de accumeting correct is, dan is mijn conclusie dat de companion core zijn werk uitmuntend doet. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ws2Vxl.png
Dit is inclusief incidenteel een Whatsappje en even wat internetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Zorian op 16-05-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Xereon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:17:
Als dit waar is en de accumeting correct is, dan is mijn conclusie dat de companion core zijn werk uitmuntend doet. :)

[afbeelding]
Dit is inclusief incidenteel een Whatsappje en even wat internetten.
Dat klopt wel. Mits er geen rare drains zijn (wat helaas wel bij veel mensen voorkomt) wordt er op de achtergrond nauwelijks energie verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

RoD schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:18:
[...]

Dat klopt wel. Mits er geen rare drains zijn (wat helaas wel bij veel mensen voorkomt) wordt er op de achtergrond nauwelijks energie verbruikt.
Gisteravond viel me ook al op dat zelfs als je bezig bent met Whatsappen ofzo de accu al weinig interesse heeft in leeglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:36
Zijn er geen apps/instellingen voor om er voor te zorgen dat je bijvoorbeeld maar 1 of 2 cores gebruikt, ipv 4? Want tijdens browsen loopt hij dus snel leeg, maar ik kan me voorstellen dat je -als je zuinig wil doen ooit- het beter is om iets langzamer te zijn, maar wel wat stroom besparen.
Bij mijn Desire was het overigens vaak ook het systeem van Android zelf, dat vaak bij een bijna lege telefoon bedacht, dat hij al zijn apps wou updaten. En slechte apps, zoals Draw Something, die leek echt mijn batterij in no-time op te krijgen. Benieuwd hoe dat op de One X gaat. (Nog een weekje wachten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je kan cores uitschakelen, maar ik denk dat je daar root voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De flikkering begint bij mij merkbaar te verminderen (merkbaar in de accu status graph) dus de update lijkt te werken. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
RoD schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:18:
[...]

Schermtijd is volgens mij één van de key factors. 19% schermtijd zegt niet zoveel... dat kan 5 minuten van de 5 uur zijn zeg maar.

Reken er ongeveer op dat je een onscreen tijd van 1.5 à 2 uur wel moet kunnen halen.

FF geen screenshots maar mijn telefoon geeft nu aan:

41% not charging, 14h4m11s on battery
1h0m35s onscreen (50%)

(bluetooth continue aan, wifi continue aan, NFC aan geen idee of dat ook draint).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Graag wil nogmaals een probleem onder de aandacht brengen.
Onder Google play (voormalig market) kun je onder instellingen kiezen voor ''mijn apps''.
Als ik hier naartoe ga heb ik 2 tabbladen genaamd
Geïnstalleerd en Alle.

Maar niet zoals bij de old school market niet geïnstalleerde. Waar de wel gekocht maar niet geïnstalleerde apps staan.
Het vervelende is dat ik nu mij tel opnieuw geïnstalleerd heb en mijn gekocht apps niet weer kan vinden. En dit zijn er nog al wat.

Iemand hier een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa dat is geen One X probleem, dus hoort hier ook niet in het topic...
Is vaker gemeld als klachten, op verschillende fora dus ik hoop dat Google het snel gaat fixen.
JKratos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:47:
offtopic:
CLB doe eens heel snel dat BB logo weg! :o Mag niet in deze topics ;)
offtopic:
Fixed, tijd voor m'n goede :)

EDIT @ Hieronder: Gewerkt! Zodoende... Jammer dat er niet altijd films €0,05 zijn in HTC Watch...
Had wel zin in 'n filmpje huren haha.. Wel jammer trouwens dat het aantal films maar marginaal is qua aanbod.

[ Voor 61% gewijzigd door CLB op 17-05-2012 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zouden gewoon op die plaats moeten zijn die je beschrijft. Wil je ff via pc inloggen op Market en daar ff kijken of de gekochte maar niet geinstalleerde apps/games daar wel staan? Misschien heb je per ongeluk de apps/games onder andere mailadres gekocht of is de koop op 1 of andere reden ongedaan gemaakt.

Overigens lees ik net de topicwaarschuwing. Je vraag hoort hier niet, en verder is je probleem niet eens HTC One X ervaringen& discussies gerelateerd. Vraag zulke dingen voortaan in : Google Play & Androidapps - Deel 17

offtopic:
Ha CLB, ook nog wakker.? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2012 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Wat kan je toch een toffe plaatjes schieten :)

Was vannacht @ PRSPCT :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jTiym.jpg

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Barryvdh schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:28:
Zijn er geen apps/instellingen voor om er voor te zorgen dat je bijvoorbeeld maar 1 of 2 cores gebruikt, ipv 4? Want tijdens browsen loopt hij dus snel leeg, maar ik kan me voorstellen dat je -als je zuinig wil doen ooit- het beter is om iets langzamer te zijn, maar wel wat stroom besparen.
gaat weinig tot niks schelen... Je scherm is hier de grootste factor, die beperkt je totale browse tijd tot 3(-4) uur

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Laatst online: 20:16
Maar die apps zijn er wel:

http://www.xda-developers...x-cores-with-corecontrol/

Root vereist, uiteraard.

[ Voor 10% gewijzigd door RudolfR op 17-05-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:54
NLuna schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 09:16:
Wat kan je toch een toffe plaatjes schieten :)

Was vannacht @ PRSPCT :

[afbeelding]
Zeer mooie foto! Denk dat die niet zou misstaan in het 'foto forum' *hint hint*

Ik vind het trouwens vervelend dat de schermhelderheid voluit gaat nadat ik of een film heb gekeken met Dice Player of nadat ik de camera heb gebruikt. Moet hem altijd handmatig weer naar beneden bijstellen of terugzetten of automatisch. Vergeet ik uiteraard vaak en dan vliegt je accu leeg.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

hmm, in flightmode(snachts) gaat er in zo'n 5,5 uur minder dan 1% van de batterij af.
nice :*)

Vraagje over Sence: kan je minder tabbladen instellen? Sence heeft er 7 met de middelste als hoofdscherm.
Nou kan ik die bladen wel leeg laten die ik niet gebruik maar k hou van opgeruimd :+

Bij bijvoorbeeld Launcher-pro kon je dit instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

marcel-o schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:21:
hmm, in flightmode(snachts) gaat er in zo'n 5,5 uur minder dan 1% van de batterij af.
nice :*)

Vraagje over Sence: kan je minder tabbladen instellen? Sence heeft er 7 met de middelste als hoofdscherm.
Nou kan ik die bladen wel leeg laten die ik niet gebruik maar k hou van opgeruimd :+

Bij bijvoorbeeld Launcher-pro kon je dit instellen.
Gewoon long press op een homescreen in het homescreen-overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen multitasking is wat overdreven, maar het had inderdaad wel wat beter gekund. Op XDA zijn overigens al mods te vinden hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
Was mij idd ook opgevallen, maar ik stoor me er niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

daar heb k wel ervaring mee ja.
Als ik de explorer op n pagina laat staan en ff wat anders doe of m ff in mn broekzak stop en later weer de explorer open, gaat ie de pagina weer helemaal herladen. Dat is soms niet handig/fijn.
Bijvoorbeeld als je n topic open hebt staan op een bepaald punt...
RoD schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:26:
[...]

Gewoon long press op een homescreen in het homescreen-overzicht.
ehm ja, dan kan je de widgets/snelkoppelingen installen, maar kan je de tabs niet weghalen.

[ Voor 6% gewijzigd door marcel-o op 17-05-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

marcel-o schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:38:

ehm ja, dan kan je de widgets/snelkoppelingen installen, maar kan je de tabs niet weghalen.
Dat is niet wat ik bedoel. Dit scherm heb ik het over:
Afbeeldingslocatie: http://cdn-static.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/mobiles/htc-sense-4-homescreens-overview.jpg
Long press doet wonderen.
Pagina: 1 ... 50 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.