[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.397 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:08
CLB schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:02:
S-beam is een Samsungversie van NFC ja, met 'n ander uiterlijk en c'est ca...
Ja idd, want met de One X kan et ook gewoon (check vanaf 30sec)

[ Voor 3% gewijzigd door SuperVeloce op 12-05-2012 14:16 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
aardbeix15 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:11:
lekker dan 50cm van de bank gevallen en scherm aan diggelen.... Wat zijn zo'n beetje de opties?
Garantie zal niet lukken dus wordt of zelf maken / laten maken als je geen verzekering hebt. Schermen zijn via ebay wel te koop maar is volgens mij een lastige klus om dit zelf te doen.

Doe maar niet aanzetten tot verzekeringsfraude.

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 12-05-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

MikeOO schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:30:
[...]

Garantie zal niet lukken dus wordt of zelf maken / laten maken als je geen verzekering hebt. Schermen zijn via ebay wel te koop maar is volgens mij een lastige klus om dit zelf te doen.

[mbr]Doe maar niet aanzetten tot verzekeringsfraude.[/]
Ik heb een toko gevonden die het gaat fixen a.s. maandag terwijl ik wacht voor +/- 130 EUR.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:12
ik heb hem sinds gister en nog geen problemen opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
CLB schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:02:
S-beam is een Samsungversie van NFC ja, met 'n ander uiterlijk en c'est ca...
Nee hoor, S-Beam maakt gebruik van NFC voor identificatie en WiFi-direct als overdrachts-protocol, waardoor de snelheid gigantisch omhoog gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oja your right! Maar je kan toch geen films oversturen ofzo? Waarom dan Wifi-direct nodig...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 19:30
CLB schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:56:
Oja your right! Maar je kan toch geen films oversturen ofzo? Waarom dan Wifi-direct nodig...
Nee alleen puur "commando's"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
CLB schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:56:
S-Beam kan dat wel, maar we gaan offtopic. Het zou leuk zijn als iemand S-Beam, S-Voice en Stay Awake zou porten naar onze One X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
_gibeon_ schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:00:
[...]

S-Beam kan dat wel, maar we gaan offtopic. Het zou leuk zijn als iemand S-Beam, S-Voice en Stay Awake zou porten naar onze One X!
Ik denk niet dat dat op Sense gaat werken. Zal wel geïntegreerd zijn in het Touchwiz-framework, net zoals HTC dat bij Sense-features doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
RoD schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:06:
[...]

Ik denk niet dat dat op Sense gaat werken. Zal wel geïntegreerd zijn in het Touchwiz-framework, net zoals HTC dat bij Sense-features doet.
daarbij zou je die S-voice toch amper gebruiken, alleen om soms ff te showen..
S-beam, gebruik je denk ik ook amper, vooral omdat geen ander toestel het kan (wel soort gelijk, maar niet S-beam)
Dat awake functie is wel fijn denk ik.. en daar zal vast een alternatief van komen, of een port.. die zou ik dan wel willen ;)

edit//

waar vind je ECHT 1280x720p trailers?
want vaak kom ik "720P" trailers tegen, maar in werkelijkheid, zijn die 1280x5xx of 6xx.. (2 zwarte balken dus)

[ Voor 15% gewijzigd door SuperVeloce op 12-05-2012 20:58 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nagenoeg elke film heeft dat wel... kwestie van proberen :)
iTunes / YouTube, daar kun je al genoeg vinden, anders zijn er ook wel genoeg sites met trailers toch..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
genoeg sites idd en dan vaak niet echt 720p.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Toestel net in bezit.......vraagje.....horen de 3
softkeys onderaan op te lichten, dat doen ze nl. niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dat doen ze alleen als het donker genoeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
brilsmurfffje schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:49:
Dat doen ze alleen als het donker genoeg is
idd.....ff getest......thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabba681
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-09 06:37
aardbeix15 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:38:
Ik heb een toko gevonden die het gaat fixen a.s. maandag terwijl ik wacht voor +/- 130 EUR.
Waar laat je hem repareren dan? Ik heb een offerte van vodafone voor 252 euro...

Helaas breekt de One X erg snel, bij mij bij zijn eerste val uit mijn broekzak, toch een tegenvaller in vergelijking met mijn oude Galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Dabba681 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:41:
[...]

Waar laat je hem repareren dan? Ik heb een offerte van vodafone voor 252 euro...

Helaas breekt de One X erg snel, bij mij bij zijn eerste val uit mijn broekzak, toch een tegenvaller in vergelijking met mijn oude Galaxy S.
ReplaceDirect, maandagochtend klaar terwijl ik wacht is de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie allebei geen cover gebruikt? Nu ik een gelly cover eromheen hem gedaan vind ik hem steviger aanvoelen. Uiteraard ga ik het niet testen uit vrije wil.

Edit: ik heb nog steeds problemen met WiFi, ik zit erover na te denken deze terug te brengen en om te ruilen voor een andere (heb hem sinds donderdag 17u). Ik wil nogmaals polsen wie van jullie ook problemen hebben. Wie geen problemen heeft hoeft niet te reageren, het gaat me om de mensen die WEL problemen hebben. Dan wil ik ff kijken of er overeenkomsten zijn tussen ons. (flatgebouw? Gaming router II WL309? Sharp display? Wit toestel? 1.29? enz enz)

Gisteren Navigon geinstalleerd, wilt ie 511MB downloaden via WiFi, dat is wel 20 keer mislukt op ongeveer 25MB, toen beste prestaties aangezet en indien signaal zwak wordt overschakelen uitgezet, toen haalde hij wel 511MB binnen. Maar daarna moest ik een kaart selecteren en bijv NL is 45MB en dat mislukte steeds en uiteindelijk lukte het wel.

Ik erger me er best wel aan, ik wil desnoods een andere router kopen als het daaraan ligt maar de Desire deed het altijd goed met deze router.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:46:
Gisteren Navigon geinstalleerd, wilt ie 511MB downloaden via WiFi, dat is wel 20 keer mislukt op ongeveer 25MB, toen beste prestaties aangezet en indien signaal zwak wordt overschakelen uitgezet, toen haalde hij wel 511MB binnen. Maar daarna moest ik een kaart selecteren en bijv NL is 45MB en dat mislukte steeds en uiteindelijk lukte het wel.

Ik erger me er best wel aan, ik wil desnoods een andere router kopen als het daaraan ligt maar de Desire deed het altijd goed met deze router.
Het kan natuurlijk ook aan de app liggen, dat die steeds gekilled word. Had ik ook met Sygic, dan moest het scherm aan blijven.

[ Voor 30% gewijzigd door _gibeon_ op 13-05-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
_gibeon_ schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:47:
[...]

Nee hoor, S-Beam maakt gebruik van NFC voor identificatie en WiFi-direct als overdrachts-protocol, waardoor de snelheid gigantisch omhoog gaat. :)
Precies met S-Beam kan je dus ook foto's overdragen en dat kan met de One X niet...

De rest werkt wel -> linkjes (websites) overdragen, contactpersonen porteren, youtube filmpjes (de link dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:46:
Hebben jullie allebei geen cover gebruikt? Nu ik een gelly cover eromheen hem gedaan vind ik hem steviger aanvoelen. Uiteraard ga ik het niet testen uit vrije wil.
ik had een hard case maar ik heb gelijk weer een gelly besteld die beviel (woordspeling ;) ) bij mijn Desire HD ook prima:

[ Voor 23% gewijzigd door aardbeix15 op 13-05-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 11:15
[b][message=38213756,noline]
Edit: ik heb nog steeds problemen met WiFi, ik zit erover na te denken deze terug te brengen en om te ruilen voor een andere (heb hem sinds donderdag 17u). Ik wil nogmaals polsen wie van jullie ook problemen hebben. Wie geen problemen heeft hoeft niet te reageren, het gaat me om de mensen die WEL problemen hebben. Dan wil ik ff kijken of er overeenkomsten zijn tussen ons. (flatgebouw? Gaming router II WL309?
Ik heb (volgens mij sinds de update naar 1.29) ook nog steeds last van slechte WiFi ontvangst. Ik draai op Android Revolution HD 5.1.0 met build-nummer 1.29.401.7 en radio 1.1204.104.14.
Modem/router is een KPN Experia Box (Arcadyan). De router staat beneden en ik zit boven op mijn eigen kamer. Daar heeft de One X slechte ontvangst (alleen het stipje of soms één streepje). Een Desire, Desire HD, Sensation, Galaxy SII, laptops en pc's hebben allen volledig signaal op deze plaats.
Ik weet 100% zeker dat mijn One X hier eerder nog geen last van had en dat ik gewoon vol bereik had. Hiervan heb ik zelfs nog een aantal screenshots gevonden.

Ik ben al een keer teruggegaan naar stock 1.26 d.m.v. het restoren van een Nandroid backup, maar dat had geen zin. (waarschijnlijk omdat de radio dan niet gedowngraded wordt)
Binnenkort flash ik even een ROM die gebaseerd is op de laatste RUU (1.29.401.8). Deze heeft een nieuwe radio, dus misschien helpt het.
Op XDA zijn er in iedergeval ook best wat mensen die klagen over WiFi. Bij de meesten ontstond het probleem ook na de update. Zie hier en hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu bij mijn ouders thuis en hier lijkt er geen probleem te zijn met Internet. Lijkt toch aan de routers te liggen maar vreemd dat het wel goed ging met de desire..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wi-Fi is hier op mijn One X nog steeds uitermate super! Accu gebruik nu ook eindelijk. Gewoon je scherm op 30% zetten en dat ding gaat heel de dag mee met muziek luisteren en wat sociale media.

Opnemen in 1080P is echt strak! Eindelijk een telefoon die wel echt HD mooi kan filmen. Slow motion 30fps ook getest. Hij zet hem automatisch om naar slow motion na het filmen. Kwaliteit is natuurlijk minder en klein beeld met slow motion maar wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waarom mijn verlichting van de softkeys blijft branden. Het blijft ook branden als het scherm gewoon uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:43:
Iemand een idee waarom mijn verlichting van de softkeys blijft branden. Het blijft ook branden als het scherm gewoon uit is
Gewoon een hickup. Start je toestel opnieuw op en dan moet ie weer goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:53:
[...]

Gewoon een hickup. Start je toestel opnieuw op en dan moet ie weer goed zijn.
Nee dat is het dus niet. Zelfs als het toestel uitstaat blijft de 3 softkeys branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de lightsensor wel onafgedekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Heb je hem echt uit staan , of staat de optie snelstarten nog aangevinkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:47:
Heb je hem echt uit staan , of staat de optie snelstarten nog aangevinkt ?
Volgens mij helemaal uit. Maar waar staat de optie snel starten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:51:
[...]

Volgens mij helemaal uit. Maar waar staat de optie snel starten dan?
Heb de optie inmiddels uitgezet. De softkeys gaan nu idd helemaal uit als de telefoon uit staat. Alleen als de telefoon op standby blijven ze licht branden. Dit is volgens mij niet de bedoeling. Of hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee dat is wel heel gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je na het nemen van een foto of video, deze direct kunt delen? (mailen, uploaden etc)
Op de Desire, wanneer ik de opname bekeek die ik net gemaakt, drukte ik dan gewoon op de hardware menu-button maar deze ontbreekt op de one x. Nu moet ik eerst de gallery openen en dan pas kan ik delen. Iemand een idee of dit gemakkelijker kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 22:59:
Weet iemand hoe je na het nemen van een foto of video, deze direct kunt delen? (mailen, uploaden etc)
Op de Desire, wanneer ik de opname bekeek die ik net gemaakt, drukte ik dan gewoon op de hardware menu-button maar deze ontbreekt op de one x. Nu moet ik eerst de gallery openen en dan pas kan ik delen. Iemand een idee of dit gemakkelijker kan?
ik denk gewoon op foto rechtsonder klikke, dan opent je telefoon de foto, dan tik je op de foto, komen onderaan de opties, waaronder delen..

anders idd eerst naar gallerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperVeloce schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:04:
[...]

ik denk gewoon op foto rechtsonder klikke, dan opent je telefoon de foto, dan tik je op de foto, komen onderaan de opties, waaronder delen..

anders idd eerst naar gallerij
Zie het ja, je kunt onderin het scherm drukken om menu opties naar voren te halen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-09 14:49

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

mijn telefoon wordt niet meer herkend als ik het op mijn laptop aansluit.
Ik krijg de melding dat het een onbekend apparaat is. Wat kan ik doen?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Laatst online: 15-09 03:42

KooolaNL

Hurry up noob microwave

zie je iets in apparaatbeheer ?
zoja uninstall en drivers reinstallen proberen

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Heb al "installatie ongedaan maken" gedaan. Maar waar vind ik dan de drivers? Kan niks vinden op de HTC site.
En als ik het zonder de drivers te installeren, mijn usb weer aansluit, krijg ik dezelfde melding. Ik dacht dat het plug and play was...

[ Voor 53% gewijzigd door DNA_Saint op 13-05-2012 23:13 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Laatst online: 15-09 03:42

KooolaNL

Hurry up noob microwave

Geen cd bij de telefoon gekregen of iets dergelijks ?

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Voor dit soort problemen aub even een eigen topic openen. Maar dan wel met wat meer eigen inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:12:
Heb al "installatie ongedaan maken" gedaan. Maar waar vind ik dan de drivers? Kan niks vinden op de HTC site.
En als ik het zonder de drivers te installeren, mijn usb weer aansluit, krijg ik dezelfde melding. Ik dacht dat het plug and play was...
HTC Sync zoeken en downloaden en installeren (hier zitten oa ook drivers bij voor herkenning voor je phone).

HTC Sync kan je naderhand uninstalleren als je het te storend vind, de drivers blijven als het goed is toch op je pc staan.

Als het niet lukt, dan beter ff nieuw topic aanmaken.

http://www.htc.com/nl/help/htc-one-x/#download

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:53

oNo

M'n broertje heeft nu deze phone en ik heb voor hem wat screenprotectors via ebay gekocht. Bij het plakken valt me op dat de screeprotector niet mooi zit. Dit komt door de afgeronde schermranden waardoor de screenprotector daar "los" zit.

Iemand tips? Zoeken in dit topic op "screenprotector" levert bar weinig resultaten op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer het hier: Accessoires voor de HTC One X

Je kan in HTC's Sense ook kiezen voor een zogenaamde 'skin' waarmee je de kleurensettings / uiterlijk van je telefoon in een klik kunt aanpassen. Er veranderd best veel, zoals de sliders / laadbalkjes / knoppen qua kleur, maar ook de achtergrond, de homescreen-unlockbutton en de texturen van achtergronden. Het is moeilijk om dit allemaal te capturen of vast te leggen, maar hieronder wat voorbeeldjes van 7 verschillende skins qua kleuren.

Opeenvolgend de kleuren van de skins: Music lover, HTC, Aluminium, Serene, Matte, Fracture & Infinite:
HTC One X - Verschillende skins

Heb net een HTC-accountje aangemaakt waardoor ik nog meer skins kon downloaden, best fijn / leuk / mooi :)

[ Voor 88% gewijzigd door CLB op 14-05-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Laatst online: 06-03-2022
oNo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:24:
M'n broertje heeft nu deze phone en ik heb voor hem wat screenprotectors via ebay gekocht. Bij het plakken valt me op dat de screeprotector niet mooi zit. Dit komt door de afgeronde schermranden waardoor de screenprotector daar "los" zit.

Iemand tips? Zoeken in dit topic op "screenprotector" levert bar weinig resultaten op :(
Yup, dat komt door de afgeronde randen van de HTC One X de enigste oplossing met dat soort screenprotectors is om er een stukje van af te knippen zodat de screenprotector net niet over de randen heen valt. Maar dat ziet er ook niet heel fraai uit:p
De enigste echte oplossing is om een screenprotector te kopen die je nat moet maken die dan wel netjes over de randen heen valt. Ik kan je dan wel de screenprotector van Skinomi aanraden, is echt heel makkelijk om er op te doen en is niet zo verschrikkelijk duur.

http://www.skinomi.com/sk...e-x-screen-protector.html (je moet wel de techskin versie hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JKratos schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:06:
Peepz, ik heb van t weekend een paar films gedownload in de HTC Watch app maar ik krijg steeds de melding 'DRM enige is not initialized' wanneer ik een gedownloade film wil afspelen. Via Google of XDA is hierover bijzonder weinig te vinden helaas.

Heb zowel InsertCoin als LeeDroid geprobeerd maar beide kampen met hetzelfde probleem. Kan iemand ofwel custom rom danwel stock rom, proberen of hij/zij een film kan aanschaffen, downloaden én kijken?
CLB schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:13:
Ik wel best voor je kijken, maar ik moet en een HTC (Watch) account aanmaken en 'n film kost €13,99 :/
JKratos schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:15:
ah verrek is waar ook idd. Ze hebben van die weekend acties dat een aantal films maar €0.05 euro kost. Dan is het nog de moeite waar natuurlijk. Die 14euri hoef je niet voor me neer te leggen ;)
1.29 stock HTC firmware:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zNg4CTdRPt3cMcfpgOoLYLoT/full.jpg

Ben nu een film (voor je) aan het downloaden:
Downloading 'UltraViolet' with HTC Watch

Dus ik zal straks even laten weten of het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
lol, 5 cent om te huren. Dat zijn nou prijzen waardoor mensen niet eens de moeite meer gaan doen om illegaal te downloaden :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Maar hoe werkt dit dan? Om het te bekijken moet je eerst 900+ MB downloaden?
En daarna wel 3G of Wifi aan hebben staan om het te bekijken wegens DRM?
En na 1x bekijken wordt het weer verwijderd?

@CLB: Is die toggle bar in je notificationbar van een custom rom? Of kan je die ook los krijgen?

[ Voor 24% gewijzigd door DNA_Saint op 14-05-2012 12:28 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:06

Nakebod

Nope.

Als ik het goed heb gelezen, start de "huurperiode" van 24 of 48 uur op het moment dat je de film voor het eerst start. Ookal is het maar 0.1 seconde, je huurperiode start dan.
Geen idee of hij automatisch verwijderd wordt na afloop. Misschien wil je hem wel 2x huren in korte tijd.

CLB, heb jij toevallig ook een MHL kabel (Niet die MediaLinkHD) zodat je je telefoon via HDMI op je TV kan bekijken?
Want ik ben nog steeds benieuwd of een MHL kabel ook werkt icm HTC Watch.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Maar je moet dus altijd internet aan hebben staan om een film te bekijken?
Want de DRM checked dat allemaal toch?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahn schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:06:
lol, 5 cent om te huren. Dat zijn nou prijzen waardoor mensen
niet eens de moeite meer gaan doen om illegaal te downloaden :P
Inderdaad, maar die 5 cent films zijn er maar 15 ofzo, maar je hebt ook 50 cent films :)
DNA_Saint schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:24:
Maar hoe werkt dit dan? Om het te bekijken moet je eerst 900+ MB downloaden?
Ligt eraan, Kuifje was volgens mij 1100MB
En daarna wel 3G of Wifi aan hebben staan om het te bekijken wegens DRM?
Uhm nee... Misschien bij de eerste check, maar nu getest op Airplane modus, werkt gewoon
En na 1x bekijken wordt het weer verwijderd?
Dat lijkt me sterk, volgens mij 48 uur... Maar dat weet ik niet zeker, want dat heb ik nog niet getest
Werkt denk hetzelfde als op de Apple TV / iTunes, waarin je ook films kan huren.. Weet het niet precies :)

@CLB: Is die toggle bar in je notificationbar van een custom rom? Of kan je die ook los krijgen?
SwitchPro Widget :) Even zoeken in dit topic, staat vaker gemeld en ook hoe je 'm in de notificatiebar krijgt!
Nakebod schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:30:
CLB, heb jij toevallig ook een MHL kabel (Niet die MediaLinkHD) zodat je je telefoon via HDMI op je TV kan bekijken? Want ik ben nog steeds benieuwd of een MHL kabel ook werkt icm HTC Watch.
Geen MHL-kabel nog nee... Even kijken op eBay, maar ik vind het een badass protocol..
Heb hier nog 'n micro-HDMI kabel liggen van m'n Razr, maar nee die kan ik nu niet gebruiken.
En ik las (bij jou?) dat er nog altijd een powercable moet worden aangesloten, nou lekker interessant O-)
Er bestaan ook MHL --> Full Sized HDMI convertertjes, zoiets lijkt me wat fijner, maar dat komt nog wel:
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqIOKosE6ewdwFNEBOugEElLQw~~60_57.JPG
DNA_Saint schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:32:
Maar je moet dus altijd internet aan hebben staan om een film te bekijken?
Want de DRM checked dat allemaal toch?
Nee... In Airplane modus werkt de film nog steeds...

@ JKratos: Maar het werkt hier perfect...
HTC Watch - Ultraviolet
(zijn dus twee screenshots, eentje in portrait en eentje in landscape, maar iets verkleind)

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 14-05-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:54
Thanx voor het checken man!

Heb jij een custom rom draaien of 1.29 stock van HTC nog? Ik heb een custom draaien en volgens mij kan dat de dooddoener wel eens zijn.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeten te vermelden, 1.29 Stock :)

Even kijken of ze ergens op m'n geheugen te vinden zijn die films, nu alleen te 'bereiken' via HTC Watch...
Ben wel benieuwd naar de resolutie, bitrate and so on, want dat is geen 720P maar dat zie je al aan 900MB.

[ Voor 75% gewijzigd door CLB op 14-05-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 20:02
Nakebod schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:30:
Want ik ben nog steeds benieuwd of een MHL kabel ook werkt icm HTC Watch.
Werkt prima :) Kwaliteit van de films vind ik alleen een beetje tegenvallen, is gewoon SD kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik had zaterdag iets vreemds, ik was mobiel een website aan het maken, en in 1 keer ging er een vreemd signaal af, het rare is dat ik verder geen notificatie of melding kreeg, kortom geen idee waar dit vandaan komt, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

SD kwaliteit dacht ik al gezien die 900 MB :+
Maar mooi dat de MediaLinkHD niet vereist is. Dan is het het proberen nog eens waard.
Al vraag ik mij wel af .. what if :+ Als je een MediaLinkHD hebt, zou HTC Watch dan wel hogere kwaliteit kunnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou dat opeens zo zijn? Je download toch op je telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Maar hoe kan het dan weten, hoe lang het op je telefoon staat als het ook in airplane mode werkt?
Of kan je de video alleen afspelen in een htc watch videoplayer ofzo?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes andere players zeggen inderdaad dat ze 'm niet af kunnen spelen :) Het zijn .ENY bestanden...
Dus ook op de PC kan ik het met geen mogelijkheid openen, maar goed ook, dan werkt de DRM is 'n xtje >:)

[ Voor 48% gewijzigd door CLB op 14-05-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hij download hem idd naar je toestel, maar als ik het goed heb gelezen, moet je een Media Link HD koppelen met/aan je toestel. Dus "ergens" weet je toestel/HTC Watch dat er een Media Link HD is. Dan zou het kunnen dat hij een hogere kwaliteit gaat downloaden.

Anders is het wel een beetje vaag, HTC zegt in de help namelijk dat Media Link HD nodig is.
"You'll need to use Media Link HD with HTC Watch to display movies and trailers on a big screen TV."
Media Link HD, en dan SD content krijgen. Ik zou me enigszins genept voelen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 09:36
@CLB

welke toggle app gebruik jij op je statusscherm?
heb zelf notification toggle maar wordt er niet zo blij van

excuseer en thnx RudolfR

[ Voor 10% gewijzigd door Bartjeuhz op 14-05-2012 15:01 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:52
@Bartjeuhz
Vorige pagina...
CLB in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"

SwitchPro Widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iets bekend over de updates, voert HTC elke week of maand een update uit of is het maar gewoon afwachten wanneer ze weer met een update komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen vaste momenten, als ze het weer is tijd vinden worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

raptorix schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:31:
Ik had zaterdag iets vreemds, ik was mobiel een website aan het maken, en in 1 keer ging er een vreemd signaal af, het rare is dat ik verder geen notificatie of melding kreeg, kortom geen idee waar dit vandaan komt, iemand een idee?
Heb ik ook gehad. De batterij ging ook veel sneller leeg. Telefoon opnieuw opgestart en daarna geen last meer van gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
GKW schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:38:
[...]

Heb ik ook gehad. De batterij ging ook veel sneller leeg. Telefoon opnieuw opgestart en daarna geen last meer van gehad....
Misschien een long shot, maar het zou misschien kunnen komen door NFC? Ik zat namelijk in de tram op moment dat het gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Laatst online: 07-04 07:32
raptorix schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:10:
[...]

Misschien een long shot, maar het zou misschien kunnen komen door NFC? Ik zat namelijk in de tram op moment dat het gebeurde.
Alleen als je je OV chipkaart tegen de achterkant hield. De afstand voor NFC is namenlijk echt 5 mm max ofzo.. als je je OV chipkaart met de chip aan de andere kant op je telefoon legt (zeg maar niet bij de camera) dan werkt het al niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Hebben andere mensen er ook last van dat bij de "productivity" lockscreen de getoonde agenda's behoorlijk random zijn? Ik heb meerdere dingen geprobeerd maar ik kan het maar niet voor elkaar krijgen dat hij alleen mijn eigen kalenders weergeeft (en niet die van mijn collega's)

Ik draai 1.29 stock. Ik ga wel rooten als er binnen een paar weken een S-OFF methode komt. Anders zal ik het wel via HTC doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
Joolee schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:33:
Hebben andere mensen er ook last van dat bij de "productivity" lockscreen de getoonde agenda's behoorlijk random zijn? Ik heb meerdere dingen geprobeerd maar ik kan het maar niet voor elkaar krijgen dat hij alleen mijn eigen kalenders weergeeft (en niet die van mijn collega's)

Ik draai 1.29 stock. Ik ga wel rooten als er binnen een paar weken een S-OFF methode komt. Anders zal ik het wel via HTC doen.
Ik heb dit probleem ook. Ik probeer verjaardagen niet weer te geven evenals feestdagen. Soms doet hij dit voor een paar uur, maar uiteindelijk laat hij alles weer zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
EJPostema schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:51:
[...]

Ik heb dit probleem ook. Ik probeer verjaardagen niet weer te geven evenals feestdagen. Soms doet hij dit voor een paar uur, maar uiteindelijk laat hij alles weer zien
Een paar uur toont hij bij mij ook wel ander gedrag idd, probleem is dat hij zelfs dan nog een random kalender pakt en niet degene die ik heb geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 14-05-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
hallo ik heb een klein probleempje met mijn One X
ik vind dat ie veel apps op de achtergrond blijft draaien. nu gebruik ik dus gewoon taakbeheer van HTC zelf (degene die er al op stond) om dingen af te sluiten. dan druk ik gewoon op alles stoppen. dat werkt gewoon prima en hij sluit gewoon alles af alleen whatsapp word dus ook afgesloten en start zich zelf niet meer op daarna waardoor ik pas berichten ontvang als ik zelf whatsapp opstart. is het mogelijk om voor whatsapp bijv. een uitzondering te maken dat die niet meer afsluit of zich zelf daarna gewoon weer opstart? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

joshje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:16:
hallo ik heb een klein probleempje met mijn One X
ik vind dat ie veel apps op de achtergrond blijft draaien. nu gebruik ik dus gewoon taakbeheer van HTC zelf (degene die er al op stond) om dingen af te sluiten. dan druk ik gewoon op alles stoppen. dat werkt gewoon prima en hij sluit gewoon alles af alleen whatsapp word dus ook afgesloten en start zich zelf niet meer op daarna waardoor ik pas berichten ontvang als ik zelf whatsapp opstart. is het mogelijk om voor whatsapp bijv. een uitzondering te maken dat die niet meer afsluit of zich zelf daarna gewoon weer opstart? alvast bedankt!
Misschien moet je je even verdiepen in hoe Android werkt. Taakbeheerders moet je vooral niet gebruiken, behalve als iets vastloopt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 5 cent films zijn weg uit HTC Watch... En je kan een film tig keer keer kijken, in die 48 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Klopt, is alleen in the weekend! Op zich een mooie actie. Tenzij je een cumstom rom draait... :o ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renelinden
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-03-2021
Ik heb mijn One X met BT gekoppeld aan mijn Car entertaiment systeem in mijn Toyota Auris. Het Telefoon gedeelte (bellen en gebeld worden) werkt naar verwachting.

Bij de BT connectie met de Auris staat ook Media-Audio "gebruiken voor audio van medium".
Wanneer ik echter muziek wil afspelen over het Car systeem, en de Auris als Player kies, kan er geen verbinding gemaakt worden.

Iemand ervaring met een vergelijkbaar systeem in een Toyota?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Laatst online: 29-09 20:40
renelinden schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:40:
Ik heb mijn One X met BT gekoppeld aan mijn Car entertaiment systeem in mijn Toyota Auris. Het Telefoon gedeelte (bellen en gebeld worden) werkt naar verwachting.

Bij de BT connectie met de Auris staat ook Media-Audio "gebruiken voor audio van medium".
Wanneer ik echter muziek wil afspelen over het Car systeem, en de Auris als Player kies, kan er geen verbinding gemaakt worden.

Iemand ervaring met een vergelijkbaar systeem in een Toyota?
De auto van mijn ouders heeft een soortgelijk systeem. Op mijn oude desire Z had ik nooit problemen, alleen kon er geen internet gedeeld worden (logisch, uiteindelijk.). Maar met m'n one X maakt ie prima verbinding, alleen heb ik het idee dat ik steeds opnieuw via het setup scherm de telefoon moet zoeken zodat er wordt gekeken wat ermee kan worden gedaan, anders werkt bij mij bijna niks..

Wel heb ik het idee dat elke keer dat je wat nieuws probeert, je een pop-up krijgt in je notifications, of je het wil toestaan iets te doen, als je beetje bij beetje steeds meer van die pop-up's gaat beantwoorden met ja, hoe makkelijker hij begint te verbinden, heb ik het idee. Misschien moet je daar is mee spelen, en kijken of het via die weg lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JKratos schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:33:
Klopt, is alleen in the weekend! Op zich een mooie actie.
Oftewel aanstaand weekend zin er weer (nieuwe) 5 cent films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
CLB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:46:
[...]

Oftewel aanstaand weekend zin er weer (nieuwe) 5 cent films?
Als de trend van de laatste weken zich doorzet wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-10 22:45

Deathchant

Don't intend. Do!

Joolee schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:55:
[...]

Een paar uur toont hij bij mij ook wel ander gedrag idd, probleem is dat hij zelfs dan nog een random kalender pakt en niet degene die ik heb geselecteerd.
hier ook hetzelfde probleem. ondanks dat ik mijn werk-calender uitgevinkt heb, krijg ik toch al mijn werk-afspraken op het productivityscreen te zien.Vreselijk

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-09 17:18
NLuna schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:41:
Bah, alle kleuren zijn minder mooi en 'zachter' ( en eerder faler ) dan vóór de update was uitgevoerd.

Thnx HTC :(
Ik heb vanwege deze post de update naar 1.29 nog maar even uitgesteld omdat de telefoon nu voor mij perfect werkt zowel qua batterij, kleuren (super :D ) en snelheid.

Ik zit momenteel dus nog op 1.28.401.9

Al genoeg redenen om toch 1.29 maar te installeren? of was dat met die kleuren 'gezichtsbedrog' ?..

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan de hand van slechts 1 post... Tsjaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 27-09 12:14
Humm zit mijn batterij de laatste tijd in te gaten te houden om te kijken of ik mijn use time kan verhogen. Viel mij op dat mijn telefoon rond 50% ineens een drain kreeg naar 32% Dus ik herstart mijn telefoon en zie plots dat ik nog 42% heb van plaats de eerder aangeven 32%. Daarna zakte de batterij wel snel naar 39% Om daarna gewoon zoals normaal leeg te lopen. Goed dit vast gelegd met screens. Nu viel mij op dat van het hele batterij stats gebeuren geen hol van klopt. Kijk goed naar de screen on en ingeschakeld bar.

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimage.org/8djnmdhi5/2012_05_14_23_41_47.png Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/ynv6wlz3n/2012_05_14_23_42_14.png
Er zit dus 44 sec tussen de 2 screens, maar mijn telefoon is nu heel anders gebruikt volgens bovenstaande plaatjes. Scherm is op andere tijden aan geweest/telefoon actief. Kortom hoe betrouwbaar zijn deze stats nu werkelijk. En is er een ander programma om dit wel nauwkeurig te peilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:00:
Humm zit mijn batterij de laatste tijd in te gaten te houden om te kijken of ik mijn use time kan verhogen. Viel mij op dat mijn telefoon rond 50% ineens een drain kreeg naar 32% Dus ik herstart mijn telefoon en zie plots dat ik nog 42% heb van plaats de eerder aangeven 32%. Daarna zakte de batterij wel snel naar 39% Om daarna gewoon zoals normaal leeg te lopen. Goed dit vast gelegd met screens. Nu viel mij op dat van het hele batterij stats gebeuren geen hol van klopt. Kijk goed naar de screen on en ingeschakeld bar.

[afbeelding] [afbeelding]
Er zit dus 44 sec tussen de 2 screens, maar mijn telefoon is nu heel anders gebruikt volgens bovenstaande plaatjes. Scherm is op andere tijden aan geweest/telefoon actief. Kortom hoe betrouwbaar zijn deze stats nu werkelijk. En is er een ander programma om dit wel nauwkeurig te peilen?
Ik heb misschien een bril nodig, of je overdrijft. Ze komen aardig overeen? Wil je toch een extern app: Betterbatterystats wordt door vele androidgebruikers gebruikt en is populair. Hij is niet gratis via market, via xda volgens mij wel?

Lijkt mij misschien iets voor apps topic ipv hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 27-09 12:14
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:22:
[...]

Ik heb misschien een bril nodig, of je overdrijft. Ze komen aardig overeen? Wil je toch een extern app: Betterbatterystats wordt door vele androidgebruikers gebruikt en is populair. Hij is niet gratis via market, via xda volgens mij wel?

Lijkt mij misschien iets voor apps topic ipv hier.
Miss idd niet geheel duidelijk door dat plaatjes klein zijn heb de 2 duidelijkste plekken omcirkelt om het wat duidelijker te maken.

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimage.org/8djnmdhi5/2012_05_14_23_41_47.png Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/ynv6wlz3n/2012_05_14_23_42_14.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je plaatjes werken hier niet... en er zijn wat issues met de indicator, daar hebben meer mensen het over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Plaatjes werken idd niet.

Net even gegamed op de One X terwijl hij aan de lader hing. Toen ik het spel afsloot was de batterij ruim 50 graden :o (zo gaf Battery Life aan). Maar even een afkoel periode ingelast.
Het was me al eerder opgevallen dat hij redelijk warm werd bij het laden, en ook tijdens intensief gebruik, maar die 2 dingen combineren is dus echt geen goed idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 13:28
vanochtend gewekt door een uit zich zelf rebootende one-x.

daarna stond er "safe modus" onder in het scherm en heb ik een rapport verstuurd.

iemand hier al last van gehad? en kun je de crash reports ergens terug lezen?

pas na een reboot verdween het "safe modus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowron
  • Niet online
gunnie_nl schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:29:
vanochtend gewekt door een uit zich zelf rebootende one-x.

daarna stond er "safe modus" onder in het scherm en heb ik een rapport verstuurd.

iemand hier al last van gehad? en kun je de crash reports ergens terug lezen?

pas na een reboot verdween het "safe modus"
Was je toestel al ingeschakeld dan? Die van mij gaat spontaan aan als hij in de lader zit en bijna vol is.
Heb eigenlijk nog niemand gehoord die hetzelfde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
je bedoeld ingeschakeld als aan?

ik gooi hem gewoon aan de lader, en s,ochtends pak ik hem er weer af.

ik zet het toestel never nooit uit. maar zoals gezegt vanochtend reboote die vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vastgelopen proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
gunnie_nl schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:13:
je bedoeld ingeschakeld als aan?

ik gooi hem gewoon aan de lader, en s,ochtends pak ik hem er weer af.

ik zet het toestel never nooit uit. maar zoals gezegt vanochtend reboote die vanzelf.
Draai je de nieuwste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 15:00

Entity

9000rpm

Braindamage1989 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:56:
[...]

Was je toestel al ingeschakeld dan? Die van mij gaat spontaan aan als hij in de lader zit en bijna vol is.
Heb eigenlijk nog niemand gehoord die hetzelfde heeft.
Dat gebeurt bij die van mij ook. Zet hem soms 's avonds uit en aan de lader en dan 's ochtends staat hij gewoon aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
Joolee schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:36:
[...]

Draai je de nieuwste versie?
yup. 1.29.401.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:15
Ik ben toch wel tevreden over de accutijd.
Geregeld whatsappen, af en toe wordfeud. verder niet zo veel speciaals. Wel constant wifi aan.
Afbeeldingslocatie: http://tomheijltjes.nl/images/accutijd.png
(firmware: 1.29.401.7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En je onscreen-time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09 21:36
Ik doe max 1dag en 16 uur op een volle accu. Whatsappen, wordfeud, internetten, emailen en af en toe een belletje.

FW: 1.29

Vind het zelf nog al tegen vallen. Ik kom van de Nokia e71 en Nokia N8 af, deze hielden het toch langer vol.
Maar waarschijnlijk mag ik niet klagen.

Voor de rest ben ik zeer positief over de telefoon. Helaas heb ik al wel 2x een foutmeldingsrapport gekregen.

1 groot minpunt. Geluidskwaliteit via oordoppen vind ik BRAK.
Nokia oordoppen -> alleen hoge tonen
Sennheiser (in-ear) -> tot nu toe nog de beste die ik ben tegen komen voor de HTC maar is niet te meten met de kwaliteit van de Nokia N8 (N8 veel en veel beter)
Sennheiser (normale) -> bass is ver te zoeken.
HTC -> ...

Iemand ervaring met oordoppen die er wel goed in presteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:55

Zorian

What the fox?

Hardstyle4Me schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:54:
Ik doe max 1dag en 16 uur op een volle accu. Whatsappen, wordfeud, internetten, emailen en af en toe een belletje.

Vind het zelf nog al tegen vallen. Ik kom van de Nokia e71 en Nokia N8 af, deze hielden het toch langer vol.

Voor de rest ben ik zeer positief over de telefoon. Helaas heb ik al wel 2x een foutmeldingsrapport gekregen.

Sennheiser (in-ear) -> tot nu toe nog de beste die ik ben tegen komen voor de HTC maar is niet te meten met de kwaliteit van de Nokia N8 (N8 veel en veel beter)
HTC -> ...

Creative EP-650 dopjes klinken naar mijn mening prima i.c.m. deze mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:13:
Je plaatjes werken hier niet... en er zijn wat issues met de indicator, daar hebben meer mensen het over :)
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2cwjr43.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
Hardstyle4Me schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:54:

HTC -> ...

Ik vraag me af of wij dezelfde oordoppen hebben? Ik heb namelijk heel wat oordoppen gehad maar ik ben zeer te spreken over de bij de H1X meegeleverde oordoppen.
Pagina: 1 ... 49 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.