[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.391 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:53

djbarney

XBL: DeejayBarney

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:40:
[...]

Ok daar was ik al bang voor.
Thx. Ik ga de apps die ik heb gedownload één voor één, de nieuwste eerst en met steeds een dag er tussen, deleten totdat het weg is. Dan weet ik als het goed is welke het is geweest.
Ik heb dit op mijn hd2 ook gehad, en het is een hardnekkige adware provider die door sommige applicaties gebruikt wordt. Waarschijnlijk gaat het om "Airpush". Er is een app voor om te detecteren welke applicatie die adware provider gebruikt. Android Market: AirPush Detector - Android-apps op Google Play

deze wordt ook niet door programma's als adfree android geblokkeerd overigens (mocht je al root hebben en adfree gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
CLB schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:52:
Tevens is dit niet het topic om garantiegevallen te bespreken, daar is een eigen topic voor :)

Ik vind het echt 'n topding hoor, mooi, goed te bedienen, snel, prachtig scherm, goede belkwaliteit.
Mooie software (ik gebruik Apex Launcher met nog wat dingetjes van Sense die je niet zo 1,2,3 kan verwijderen)

Het scherm slurpt wel veel, 3 a 4 uur is goed te doen, maar mierenneukerij, 't mag altijd beter...
LED'je heb ik nog niet goed getest, maar van horen zeggen gaat die uit na enkele minuten, dat is de-biel..
Ook vind ik het erg jammer dat die niet multicoloured is, nu is het groen en dan heb je email, WhatsApp,
gemist gesprek enzovoort... Waarom HTC dat beleid blijft voeren is mij echt de vraag, maarja komt ook goed.

Met rootacces (buiten HTC om) is het straks denk / hoop ik / lees ik wel te regelen, chapeau dus :)

Ja mooie aankoop... Binnenkort even het interne geheugen wat opschonen, zodat er nog wat muziek op kan,
want heb nu nog maar 3GB over ofzo, dat is wat weinig voor mp3'tjes, maar dat komt wel goed, haal er wel wat foto-albums af.. Nu nog op zoek naar 'n goede navigatie-app, maar daarvoor verkas ik wel naar 't juiste topic.
Ik gebruik Sygic, echt een goeie en je kan maps van de hele wereld downloaden

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Wat de flikkeringen betreft bij grijze/getinte/welke dan ook achtergronden.
Ik heb hier dus ook last van.

Nu was ik ff aan het browsen op tweakers waar ik dus normaal ook die flikkeringen heb, maar nu lag mijn foon aan de lader en nu dus nergens last van. Gelijk kabeltje losgetrokken om te testen en BAM, flikkeringen. Kabeltje er terug in en hoppaaaa weer helemaal ok.

Nieuwe ingeving:
Mijn helderheid staat altijd op ongeveer de helft, nooit automatische helderheid. Dus idee gekregen om helderheid op 100% te zetten, tadaaaa geen geflikker meer. Daarna weer op de helft gezet en nog steeds geen flikkeringen?!?!?

Kan iemand dit verifiëren die ook last van dit euvel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:21

D33F

Tweelingtemmer

HugoFR schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:42:
Wat de flikkeringen betreft bij grijze/getinte/welke dan ook achtergronden.
Ik heb hier dus ook last van.

Nu was ik ff aan het browsen op tweakers waar ik dus normaal ook die flikkeringen heb, maar nu lag mijn foon aan de lader en nu dus nergens last van. Gelijk kabeltje losgetrokken om te testen en BAM, flikkeringen. Kabeltje er terug in en hoppaaaa weer helemaal ok.

Nieuwe ingeving:
Mijn helderheid staat altijd op ongeveer de helft, nooit automatische helderheid. Dus idee gekregen om helderheid op 100% te zetten, tadaaaa geen geflikker meer. Daarna weer op de helft gezet en nog steeds geen flikkeringen?!?!?

Kan iemand dit verifiëren die ook last van dit euvel heeft.
Ik heb er alleen last van op de laagste helderheid, automatisch en 100% nergens last van

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djbarney schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:16:
[...]

Ik heb dit op mijn hd2 ook gehad, en het is een hardnekkige adware provider die door sommige applicaties gebruikt wordt. Waarschijnlijk gaat het om "Airpush". Er is een app voor om te detecteren welke applicatie die adware provider gebruikt. Android Market: AirPush Detector - Android-apps op Google Play

deze wordt ook niet door programma's als adfree android geblokkeerd overigens (mocht je al root hebben en adfree gebruiken)
Thx voor de tip. Ga het gelijk proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

de 'huidige locatie' van de HTC weer/klok-widgeti
is bij mij bevroren sinds de update(cache wissen, widget opnieuw plaatsen etc.) alles al geprobeerd behalve een hard reset. Iemand anders hier ook last vab?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardbeix15 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:58:
de 'huidige locatie' van de HTC weer/klok-widgeti
is bij mij bevroren sinds de update(cache wissen, widget opnieuw plaatsen etc.) alles al geprobeerd behalve een hard reset. Iemand anders hier ook last vab?
Was bij mij ook.. Ik heb 2 uurtjes geleden een reset gedaan en alles lijkt verholpen te zijn. Ik hoop alleen dat hij morgenochtend ook nog het weer in mijn lockscreen zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:01:
[...]

Was bij mij ook.. Ik heb 2 uurtjes geleden een reset gedaan en alles lijkt verholpen te zijn. Ik hoop alleen dat hij morgenochtend ook nog het weer in mijn lockscreen zet.
Een hard reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Factory reset..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Bij mij volstond een reset , dus opnieuw opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De One X van m'n schoonmoeder staat nu op 3 dagen met nog 46%, best leuk voor der...
"Ja ik hoef 'm maar 1x in de 5 of 6 dagen op te laden ofzo" Met een half uur screentime, nou fijn :)

Ik ga zometeen die batterij-check is doen... Van 8 uur opladen en dergelijke...
Maar kan die tip niet meer vinden? 8 uur met telefoon aan, opladen, dan telefoon uit en dan?

EDIT: Found it:
Ga als volgt te werk:

1. Zet je HTC One X aan en laadt vervolgens onafgebroken 8 UUR OP.
2. Haal na 8 uur je toestel van de lader af en zet het toestel vervolgens UIT. Laad nu nog een 1 UUR OP.
3. Haal de One X weer van de lader af en zet hem AAN.
Wacht nu enkele minuten en zet het toestel weer UIT. Tot slot laadt je alsnog een 1 UUR OP.

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 21-04-2012 22:48 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Ik heb ook problemen met de ''weer-widget'', Bij mij update die ook niet. Locatieservices staan ook aan. Reset al geprobeerd, maar geen effect. En om nou een hele factoryreset te gaan doen vind ik ook een beetje overdreven. Iemand enige andere oplossingen hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:33:
Ik ga zometeen die batterij-check is doen... Van 8 uur opladen en dergelijke...
Zo goed als klaar. Ben benieuwd... Het uur waarin de tekefoon uit moet staan liep niet top...
Ontkoppelde het toestel na 8 uur, zette 'm uit, hing 'm weer aan de lader ging die automatisch aan :+

Achja en anders niet :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Arshedes schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:34:
Ik heb ook problemen met de ''weer-widget'', Bij mij update die ook niet. Locatieservices staan ook aan. Reset al geprobeerd, maar geen effect. En om nou een hele factoryreset te gaan doen vind ik ook een beetje overdreven. Iemand enige andere oplossingen hiervoor?
dat zou wel mooi zijn inderdaad. Ik heb de 'hangende' locatie (waarvan het weer nog wel werd refreshed) nu wel kunnen verwijderen door bij de apps 'synchroniseren met provider van HTC weer'(oid) de gegevens te wissen. Nu wordt er echter helemaal niets meer aan weer binnen gehaald voor de huidige locatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe het intern geheugen zich gedraagt...
Bij de Sony xperia S gedraagt het zich als een ingebouwde SD kaart, hoe zit dit bij de One x? Moet je apps weer handmatig naar sd zetten om ruimte te besparen of is de volle 26 (als ik me niet vergis) gig beschikbaar voor apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 07:19:
Ik vraag me af hoe het intern geheugen zich gedraagt...
Bij de Sony xperia S gedraagt het zich als een ingebouwde SD kaart, hoe zit dit bij de One x? Moet je apps weer handmatig naar sd zetten om ruimte te besparen of is de volle 26 (als ik me niet vergis) gig beschikbaar voor apps?
Het ziet er idd uit als een SD kaart van 26 gig.
En je hebt 2 gig voor interne opslag (oa apps dus). Als je dit vol krijgt en succes daarmee, kan je apps naar de SD verplaatsen. Android doet dit zelf ook al met bepaalde dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
aardbeix15 schreef op zondag 22 april 2012 @ 06:02:
[...]

dat zou wel mooi zijn inderdaad. Ik heb de 'hangende' locatie (waarvan het weer nog wel werd refreshed) nu wel kunnen verwijderen door bij de apps 'synchroniseren met provider van HTC weer'(oid) de gegevens te wissen. Nu wordt er echter helemaal niets meer aan weer binnen gehaald voor de huidige locatie....
Ja dat heb ik ook gedaan. Maar er wordt bij mij ook helemaal niets meer binnengehaald voor mijn huidige locatie. Ik woon in Spijkenisse en voordat ik alle gegevens had verwijderd uit cache gaf de weer-widget Capelle a/d Ijssel als huidige locatie :?

Kijk als het nou een klein beetje scheelt qua afstand. Bv Spijkenisse-Hoogvliet of Vlaardingen, kan ik er nog mee leven, maar Capelle a/d Ijssel 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Arshedes op 22-04-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het forum al doorzocht maar kan het niet vinden

ik wil een mp3 als meldinggeluid voor sms berichten.hoe kun je dit doen.beltoon was geen probleem.
bij "aanpassen" kan ik geen geluiden toevoegen
of kan het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Instellingen - personaliseren - tabje geluid - notificatiegeluiden - bericht / sms

Zoiets is het, mijn toestel staat in 't Engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:08:
Instellingen - personaliseren - tabje geluid - notificatiegeluiden - bericht / sms

Zoiets is het, mijn toestel staat in 't Engels :)
bedankt, maar dat had ik al gedaan.maar daar kun je alleen de standaard tonen kiezen.als je die weg voor beltonen doet kun je kiezen voor je eigen "muziek"
doe ik iets fout dan? of moet ik de mp3 in een speciaal mapje zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moet inderdaad ook, heb ik eerder in dit topic vermeld, dus zoek mn posts even door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:44:
Dat moet inderdaad ook, heb ik eerder in dit topic vermeld, dus zoek mn posts even door!
oke bedankt, ik ga op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44

westergas

rikkie_pc

Ik zie tot mijn schrik dat ik gisteren meer dan 100mb op 3g heb verstookt zonder dat ik daar erg in heb gehad. Deze data is voor rekening van "Android OS". Als ik daar op klik kan je zien dat dit voor 100% op de "achtergrond" is gebeurd.

Hoe kan ik zien welk proces/welke app dit veroorzaakt?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Toen ik gister mijn telefoon aan de oplader legde, begon het notificatielampje te knipperen rood groen rood groen. Ook werd de telefoon erg heet rond de camera. Ik moest hem een aantal keer opnieuw aan de oplader leggen voordat hij gewoon normaal rood werd. Meer mensen dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noopz hier niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 00:31
westergas schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:21:
Ik zie tot mijn schrik dat ik gisteren meer dan 100mb op 3g heb verstookt zonder dat ik daar erg in heb gehad. Deze data is voor rekening van "Android OS". Als ik daar op klik kan je zien dat dit voor 100% op de "achtergrond" is gebeurd.

Hoe kan ik zien welk proces/welke app dit veroorzaakt?
Hier heb ik ook last van. Niet zoveel als bij jou, maar Android OS is voor Google Chrome de grootste data verbruiker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:51
staffordniko schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:24:
Toen ik gister mijn telefoon aan de oplader legde, begon het notificatielampje te knipperen rood groen rood groen. Ook werd de telefoon erg heet rond de camera. Ik moest hem een aantal keer opnieuw aan de oplader leggen voordat hij gewoon normaal rood werd. Meer mensen dit gehad?
Nee. Gebruik je de orginele HTC lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik ook één keer gehad, tijdje van de lader gehaald en toen hield het op. Geen idee wat er gebeurde, hij was niet extreem warm.

Dit was met de HTC lader met een Nokia USB kabel erin.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:49

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ik heb wel een dergelijk knipperend ledje gehad nadat ik mijn toestel eens flink onder handen had genomen met wat benchmarks en daarna aan de lader had gelegd, het toestel was toen ook erg warm geworden. Stekker eruit gehaald, even aan de kant gelegd en kort daarna stopte het knipperen.

Misschien is het een indicatie dat de accu te warm is om te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-buurman schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:41:
[...]

Ik heb wel een dergelijk knipperend ledje gehad nadat ik mijn toestel eens flink onder handen had genomen met wat benchmarks en daarna aan de lader had gelegd, het toestel was toen ook erg warm geworden. Stekker eruit gehaald, even aan de kant gelegd en kort daarna stopte het knipperen.

Misschien is het een indicatie dat de accu te warm is om te laden.
Klinkt logisch, ik had hem in m'n dockje dus heb niet goed doorgehad hoe warm hij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 20:22
Victor.S schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:30:
[...]

Hier heb ik ook last van. Niet zoveel als bij jou, maar Android OS is voor Google Chrome de grootste data verbruiker...
dit probleem heb ik dus ook. vanaf 11 april tot nu heb ik 806 mb verbruikt.
android OS staat bij mij boven aan met 324 MB, alle 324MB op achtergrond.

iemand een ideee waar dit door komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Arshedes schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:49:
[...]

Ja dat heb ik ook gedaan. Maar er wordt bij mij ook helemaal niets meer binnengehaald voor mijn huidige locatie. Ik woon in Spijkenisse en voordat ik alle gegevens had verwijderd uit cache gaf de weer-widget Capelle a/d Ijssel als huidige locatie :?

Kijk als het nou een klein beetje scheelt qua afstand. Bv Spijkenisse-Hoogvliet of Vlaardingen, kan ik er nog mee leven, maar Capelle a/d Ijssel 8)7
Mocht je nog een factory reset willen uitproberen dan hoor ik graag het resultaat, en dan ben ik benieuwd of hij niet weer de locatie niet mee bijwerkt. voorlopig lijkt het me nog een stap te ver om dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
hebben jullie al de 25 gb dropbox opslag gekregen??? heb account aangemaakt via mijn onex maar heb nog geen 25 gb er bij gekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardbeix15 schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:04:
[...]

Mocht je nog een factory reset willen uitproberen dan hoor ik graag het resultaat, en dan ben ik benieuwd of hij niet weer de locatie niet mee bijwerkt. voorlopig lijkt het me nog een stap te ver om dit op te lossen.
Ik had al factory reset gedaan met goed resultaat! Mijn mail doet het nu ook weer met mails binnenhalen. :) Geen idee waar het aan zou kunnen liggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 08:46
Ik haalde gisteren mijn one x uit mijn hoedje en toen hoorde ik de behuizing kraken.
Dus vanochtend ging even kijken wat het nou precies en nou blijkt dat je bij de front facing camera de
Behuizing kan indrukken. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 23-09 22:16
M3lvinG schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:15:
Ik haalde gisteren mijn one x uit mijn hoedje en toen hoorde ik de behuizing kraken.
Dus vanochtend ging even kijken wat het nou precies en nou blijkt dat je bij de front facing camera de
Behuizing kan indrukken. Hebben meer mensen hier last van?
Heb ik ook, toestel gaat morgen terug om gele vlekken onder in het scherm die ik in het begin niet had.
Pas sins enkele dagen dat ze te zien zijn :-( Gelijk ook maar camera terug met het toestel. Zucht ben benieuwt of ze gaan repareren of gewoon omwisselen. Is er al iemand waar ze reparatie hebben uitgevoerd op het toestel? Of is deze gewoon nog te nieuw en zijn de onderdelen nog niet op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefan-smit20 schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:33:
hebben jullie al de 25 gb dropbox opslag gekregen??? heb account aangemaakt via mijn onex maar heb nog geen 25 gb er bij gekregen??
Je zou nu een mail moeten krijgen waar je even wat tutorial stappen door moet lopen, dan krijg je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:19:
[...]

Je zou nu een mail moeten krijgen waar je even wat tutorial stappen door moet lopen, dan krijg je het.
heb het, dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Android OS grootste verbruiker?? Bij mij niet hoor.
Moet er wel bij zeggen dat ik thuis sowieso altijd via wifi zit.

Afbeeldingslocatie: http://i281.photobucket.com/albums/kk225/Bulletje0113/2012-04-22155216.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefan-smit20 schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:04:
[...]

dit probleem heb ik dus ook. vanaf 11 april tot nu heb ik 806 mb verbruikt.
android OS staat bij mij boven aan met 324 MB, alle 324MB op achtergrond.

iemand een ideee waar dit door komt?
Ik heb het ook. Dit zag ik toen ik het toestel 2 dagen in bezit had, daarna is het niet echt meer opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kom je bij dat data-overzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instellingen -> Draadloos en Netwerken, daar klik je op 'Meer' -> Gebruik.

Kan zijn dat je een datalimiet moet instellen, dat weet ik niet meer, maar heb ik zelf wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
CLB schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:05:
Hoe kom je bij dat data-overzicht?
Instellingen --> Tabje draadloos en netwerken en dan zie je staan ''Meer'' --> En dan het eerste kopje 'Gebruik'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:52

reaL_G

G

CLB schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:49:
[...]

Mijne is ook HT23XW dus ook 33 maart :9 Achja komt nog wel 'n x een goede uitleg van...
dit is al jaren zo.

HTxyz..........

x=year
y=month
z=day

All three have the following range:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, A, B, C, D, E, F, G, H, J, K, L, M, N, P, R, S, T, V, W, X, Y, Z

where for example A=10, B=11 ... Z=31

dus HT23XW = 2012 maart 29ste
er missen namelijk een paar letter in het alfabet. ;)

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:47
Ik heb sinds 1,5 week ook de One X. Ondertussen heb ik het toestel al eens omgeruild vanwege stof dat zich aan de onderkant van het scherm verzamelde en het scherm dat soms nogal geel getint is.
Nu heb ik een nieuw toestel gekregen en ook hier nijgt wit en grijs vaak naar een geelachtig kleurtje.

Zijn er meer mensen die hun toestel hebben omgeruild vanwege de gele tint en uiteindelijk een toestel gekregen hebben waar wit wel gewoon wit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:25
One x sinds vrijdag,tot nu toe niks van de genoemde problemen.
Alles is vlot en gaat lekker,telefoon opgestart en eerst de update gedaan.
Batterij zou beter kunnen maar we kunnen er mee leven.
Mijne is trouwens ht23WW

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook een grijze htc one x nu.
Werkt perfect alleen 1 vraagje.
Ben bang dat deze telefoon hetzelfde euvel heeft met stof onder het scherm als de sensation lees wat verhalen op xda.
Mijn scherm heeft alleen aan de bovenkant een hele kleine scheiding tussen het zwarte frame en het scherm je kunt er met fel licht tussen kijken,heeft elke htc one x dat?
Onderkant en zijkanten zit muurvast tegen elkaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
eerste 2 foto's waren na 1e keer opladen, en die 2 erna zijn nu een week later.. slechter dus!:

Afbeeldingslocatie: http://www.ditisthailand.nl/fotos/vanalles/accugebruik1.pngAfbeeldingslocatie: http://www.ditisthailand.nl/fotos/vanalles/accugebruik2.png

En dit is inmiddels zo.. veel slechter dus naar mijn idee..

Afbeeldingslocatie: http://www.ditisthailand.nl/fotos/vanalles/accugebruik3.pngAfbeeldingslocatie: http://www.ditisthailand.nl/fotos/vanalles/accugebruik4.png

[ Voor 7% gewijzigd door Florine op 22-04-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:24:
Ik heb hier ook een grijze htc one x nu.
Werkt perfect alleen 1 vraagje.
Ben bang dat deze telefoon hetzelfde euvel heeft met stof onder het scherm als de sensation lees wat verhalen op xda.
Mijn scherm heeft alleen aan de bovenkant een hele kleine scheiding tussen het zwarte frame en het scherm je kunt er met fel licht tussen kijken,heeft elke htc one x dat?
Onderkant en zijkanten zit muurvast tegen elkaar aan.
Ik zie hier niks,alles past mooi in elkaar

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:29:
[...]

Ik zie hier niks,alles past mooi in elkaar
Je kunt het ook bijna niet zien eigenlijk:p
Je moet hem in daglicht schuin naar je toe houden en dan zie je aan beetje de rechterkant ook een inkeping zitten.
Probeer het es op die manier als je wilt:)
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Moet idd goed kijken,er is idd een spleetje.
Volgens mij behoort het zwarte gedeelte aan het omhulsel en is het scherm er ingeklikt,alleen in veel licht zichtbaar.
Is alleen aan de zijkant,boven,onder kan ik niks zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:09:
Instellingen -> Draadloos en Netwerken, daar klik je op 'Meer' -> Gebruik
Dank,vanavond ff screenshotjes maken... Mobiele data klopt wel metNetCounter, WiFi totaal niet.
Media is hier de grootste gebruiker met 340MB in de achtergrond ofzo, achja maakt me niet zoveel uit :)
reaL_G schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:09:
dus HT23XW = 2012 maart 29ste
er missen namelijk een paar letter in het alfabet. ;)
Dankje!
Florine schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:25:
eerste 2 foto's waren na 1e keer opladen, en die 2 erna zijn nu een week later.. slechter dus!:
Slechter? Ding staat 8 uur langer aan.. Mobiel netwerk, WiFi, achtergrondprocessen, email, sync...
Dat je scherm nu 2 uur aan heeft gestaan en toen 3 is natuurlijk echt niet de enige goede maatstaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:45:
Moet idd goed kijken,er is idd een spleetje.
Volgens mij behoort het zwarte gedeelte aan het omhulsel en is het scherm er ingeklikt,alleen in veel licht zichtbaar.
Is alleen aan de zijkant,boven,onder kan ik niks zien.
Ok dan is het iig normaal.
Bedankt!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
CLB schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:46:
[...]

Dank,vanavond ff screenshotjes maken... Mobiele data klopt wel metNetCounter, WiFi totaal niet.
Media is hier de grootste gebruiker met 340MB in de achtergrond ofzo, achja maakt me niet zoveel uit :)

[...]

Dankje!

[...]

Slechter? Ding staat 8 uur langer aan.. Mobiel netwerk, WiFi, achtergrondprocessen, email, sync...
Dat je scherm nu 2 uur aan heeft gestaan en toen 3 is natuurlijk echt niet de enige goede maatstaaf.
klopt
maar toen was het niet 3 maar bijna 3,5 uur. En nu geen 2 uur, maar 1 uur en 3 kwartier.
Ik denk dat die 8 uur langer die hij nu 'aanstaat' niet overeen mag komen met ruim 1,5 uur screen on tijd die daardoor verloren gaat. Screen on vreet namelijk veel meer dan gewoon standby zoals bekend. Dus ja, slechter ja. Want verder staan er zelfde apps op en dergelijke, alleen is er nu een battery saver app bijgekomen om te kijken of dat helpt -- nee dus. Zover ik begrepen heb halen de meesten ong 24 uur met 2,5u screen on tijd, en ik dus niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Florine op 22-04-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:33
Florine schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:50:
[...]

klopt
maar toen was het niet 3 maar bijna 3,5 uur. En nu geen 2 uur, maar 1 uur en 3 kwartier.
Ik denk dat die 8 uur langer die hij nu 'aanstaat' niet overeen mag komen met ruim 1,5 uur screen on tijd die daardoor verloren gaat. Screen on vreet namelijk veel meer dan gewoon standby zoals bekend. Dus ja, slechter ja. Want verder staan er zelfde apps op en dergelijke, alleen is er nu een battery saver app bijgekomen om te kijken of dat helpt -- nee dus. Zover ik begrepen heb halen de meesten ong 24 uur met 2,5u screen on tijd, en ik dus niet.
Wat zijn battery saver app kan veroorzaken is dat je telefoon niet meer in deep sleep gaat waardoor hij dus in standby meer energie gaat verbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
het wordt nog erger:
Afbeeldingslocatie: http://i1222.photobucket.com/albums/dd492/stefan-smit20/2012-04-22165336.png
Afbeeldingslocatie: http://i1222.photobucket.com/albums/dd492/stefan-smit20/2012-04-22165445.png

beetje veel.... bijna 3GB voor android OS.
what the hell is it.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mobiele data klopt wel metNetCounter, WiFi totaal niet.
WiFi kan ik niet bekijken, staat er niet bij. Ik heb alleen 'Mobiel', 'Minuten' en 'Berichten' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:09:
[...]

WiFi kan ik niet bekijken, staat er niet bij. Ik heb alleen 'Mobiel', 'Minuten' en 'Berichten' :?
bij mij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:28
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:09:
[...]

In het verbruik menu staat rechts boven instellingen daar op klikken en dan wifi aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
tumtum100 schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:12:
[...]

In het verbruik menu staat rechts boven instellingen daar op klikken en dan wifi aanvinken
juist ik had m al gevonden ook haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:39
Zat het terugsturen van de telefoon uit te stellen vanwege het flikkeren van het beeld, maar nu er een kras op het scherm zit door mn eigen domme fout (en door die ebayverkoper die mn screenprotector van 2 weken terug nog niet geleverd heeft) ga ik hem terugsturen.

LCD zit vast aan de digitizer, dus dan krijg ik in ieder geval weer een nieuw scherm

Lang leve het praatje gorillaglas :|

[ Voor 5% gewijzigd door Mr.Joker op 22-04-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je dat voor elkaar? Kras bedoel ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ook zoiets wat ik raar vind: Je kunt de Twitter app niet verwijderen omdat die blijkbaar geintegreerd is in Sense.
Ik gebruik geen twitter maar toch staat hij bij actieve applicaties en bij taakbeheer altijd aan en gebruikt ie rond de 5-10mb... dus batterij denk ik.
Ik heb hem al uitgeschakeld (gefreezed) maar toch blijft hij terugkeren :S

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Blijkbaar dubbelpost?
Excuus

[ Voor 106% gewijzigd door Thenotorious op 22-04-2012 18:00 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:39
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:47:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Kras bedoel ik?
Thuis laten vallen op laminaat ( 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Misschien de domste vraag ever, maar wat nu als je telefoon vast loopt. Hoe zorg je ervoor dat die zich reset?
Mijn desire loopt wel eens vast en toen haalde ik altijd de batterij eruit, aangezien dit niet mogelijk is bij deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opstarten en volumeknop naar beneden. Dan kan je factory reset onder andere doen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
factory reset is wel heel rigoreus. Ik denk dat hij doelt op t gewone zachte resetten, dat doe je door de aan/uit knop 10 sec ingedrukt te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
Mijn abbo van 2 jaar loopt eind mei af. En ik heb de desire op het moment, vind de telefoons van HTC zeer goed. Deze keer wil ik het goed doen door ook een hoesje te kopen voor de One X. Dit heb ik niet gedaan met mijn desire maar nu zit er een klein krasje op. Gelukkig niet zo hinderlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door FerdinandeZ op 22-04-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Snap niet dat de laagste stand van het scherm nog zo licht is. Mag best nog wat donkerder, dus zuiniger. Ook automatische belichting is iets te licht wat mij betreft. Wel heel mooi hoor, daar niet van. Voor reizen zou het handiger zijn om het wat makkelijker donker te kunnen zetten.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Isniedood schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:45:
Snap niet dat de laagste stand van het scherm nog zo licht is. Mag best nog wat donkerder, dus zuiniger. Ook automatische belichting is iets te licht wat mij betreft. Wel heel mooi hoor, daar niet van. Voor reizen zou het handiger zijn om het wat makkelijker donker te kunnen zetten.
Ik draai nu de custom rom van Leedroid. Daar zit een optie in om te kiezen voor een lagere of een super lage auto helderheid stand. Ik heb gekozen voor de lagere. Dit is net ff wat minder fel dan standaard. Precies goed vind ik.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Voor een lagere verlichting gebruik ik Google Play: Screen Filter, die kun je ook nog handmatig lager/hoger instellen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isniedood schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:45:
Klopt, maar ik vind dit alleen vervelend als ik video's kijk in het donker, en gelukkig kan je in MX player de helderheid nog lager zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Iemand een idee hoe ik bookmarks kan importeren in de standaard browser?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 12:12
stefan-smit20 schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:03:
het wordt nog erger:
[afbeelding]
[afbeelding]

beetje veel.... bijna 3GB voor android OS.
what the hell is it.... :?
Ik vermoed dat jij automatisch sychroniseren aan hebt staan om de zoveel seconden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:47
FerdinandeZ schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:18:
Misschien de domste vraag ever, maar wat nu als je telefoon vast loopt. Hoe zorg je ervoor dat die zich reset?
Mijn desire loopt wel eens vast en toen haalde ik altijd de batterij eruit, aangezien dit niet mogelijk is bij deze telefoon.
Aan-/uitknop ingedrukt houden. Hierna zou hij zichzelf moeten rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 09:14
32gb ruimte is er maar hoeveel (zonder te rooten) kan je daarvan gebruiken om Apps en zo te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2.11GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekzzz schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:08:
Iemand een idee hoe ik bookmarks kan importeren in de standaard browser?
Importeren weet ik zo niet, maar ik ben ingelogd in Chrome op de PC en hij synct ze automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:45:
[...]

Importeren weet ik zo niet, maar ik ben ingelogd in Chrome op de PC en hij synct ze automatisch :)
Ik gebruik miron maar wil dus de standaard browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
Wat ik altijd vervelend is dat er programma's zijn die ik niet standaard op me telefoon wil, zoals aandelen en twitter (peep of zo iets). Deze programma's draaien allemaal op de achtergrond en slurpen je accu langzaam leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
FerdinandeZ schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:47:
Wat ik altijd vervelend is dat er programma's zijn die ik niet standaard op me telefoon wil, zoals aandelen en twitter (peep of zo iets). Deze programma's draaien allemaal op de achtergrond en slurpen je accu langzaam leeg.
Je kunt voortan bij Ice Cream Sandwich die programmas uitschakelen (freezen), als je even bij instellingen>applicaties gaat en dan je app die je wilt freezen selecteert zie je de optie 'uitschakelen' er wel staan!

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:07
Thenotorious schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:50:
[...]

Je kunt voortan bij Ice Cream Sandwich die programmas uitschakelen (freezen), als je even bij instellingen>applicaties gaat en dan je app die je wilt freezen selecteert zie je de optie 'uitschakelen' er wel staan!
Bedankt _O_
Heb Google Talk uitgeschakeld, voor mij nutteloze app.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat freezen of uitschakelen, doe je dat met het knopje 'gedwongen stoppen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:49
Nee, naast 'Gedwonen stoppen' staat meestal ook 'Uitschakelen'
als je dat doet verdwijnen ze uit de app drawer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt, er stond een update overheen die ik eerst moest verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
q-enf0rcer.1 schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:13:
[...]

Ik vermoed dat jij automatisch sychroniseren aan hebt staan om de zoveel seconden ;)
voor zover heb ik twitter, facebook, weer, aandelen, google, etc allemaal ingesteld op 4 uur updatefrequentie...
of mis ik iets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:36
Inmiddels is het flikkerende scherm bij mij grotendeels weg. Enkel als ik een spel opstart ala temple run is het weer even terug. zodra die word afgesloten via taskmanager is het geflikker ook weg.

Is er toevallig een manier om de clock die in het lockscreen te zien is ook op je homescreen te krijgen? Ik had al "digital clock widget" geprobeerd, maar die wijkt toch wel af. Zou erg graag exact t zelfde willen hebben op zowel lock als homescreen.

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
Heeft er iemand last van instant reboot als je een filmpje (die opgenomen is) bekijk of als je de muziek speler gebruikt?
Een maat van mij heeft namelijk sinds vanochtend (na updaten) hier last van. Factory reset is al gedaan maar di t heeft niks geholpen.

Heeft iemand enig idéé om dit probleem te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shikaka schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:10:
Inmiddels is het flikkerende scherm bij mij grotendeels weg. Enkel als ik een spel opstart ala temple run is het weer even terug. zodra die word afgesloten via taskmanager is het geflikker ook weg.

Is er toevallig een manier om de clock die in het lockscreen te zien is ook op je homescreen te krijgen? Ik had al "digital clock widget" geprobeerd, maar die wijkt toch wel af. Zou erg graag exact t zelfde willen hebben op zowel lock als homescreen.
Dus het flikkerend beeld is zo maar bij jou verdwenen? Ik heb er nog steeds last van. Sterker nog, het lijkt steeds erger te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Arshedes schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:49:
[...]

Ik blijf ook problemen hebben met mijn locatie, waar het aan ligt weet ik niet.
Een factory reset heeft bij mij niet geholpen, hadden mensen voor de update hier ook al last van?
Ik kan er helaas niets over zeggen omdat ik het toestel pas sinds vrijdag heb.

Nog eventjes een vraag, ben afgelopen weeken naar het circuit van zolder geweest en wat gefilmd maar nu kom ik er achter dat hij met de opnames het geluid dempt als er wat autos voorbij scheuren.
Is eigenlijk niet om aan te horen, ik heb nog gezocht in de instellingen maar helaas er niets over kunnen vinden.
Iemand enig idee wat dit is?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NetCounter zegt 657MB via mobiel internet en 3537MB via WiFi:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RytT2pTikuKdNEkDeY2ensOs/full.png

M'n telefoon zelf zegt 653MB via mobiel internet, dus dat klopt wel...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HWkYHUWShjulc1U10ppLsaG5/full.png

M'n telefoon zelf zegt 1540MB via WiFi, wat dus niet klopt...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0ZPwYxxl2aWltFVRJ1pVhgG5/full.png

Wel grappig dat dit in ICS zit, altijd leuk om die stats 'n beetje bij te houden, maar er klopt weinig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:36
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:17:
[...]

Dus het flikkerend beeld is zo maar bij jou verdwenen? Ik heb er nog steeds last van. Sterker nog, het lijkt steeds erger te worden
Niet zomaar, 1x de batterij compleet leeg laten lopen en weer opgeladen tot 100% daarna pas de telefoon aangezet. Sindsdien is het alleen nog maar als er een zware app heeft gedraaid, maar dat is dan enkel via taskmanager die uitschakelen en het is weer weg.

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Hebben jullie ook ooit dat je ineens weer je pincode moet invoeren en dat de sim niet werkt eventjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:21

D33F

Tweelingtemmer

tumtum100 schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:16:
Hebben jullie ook ooit dat je ineens weer je pincode moet invoeren en dat de sim niet werkt eventjes
Heb dit probleem wel vaker voorbij zien komen, meestal ging het om een hardware defect, of een gare simtray

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
David Regeling schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:17:
[...]

Heb dit probleem wel vaker voorbij zien komen, meestal ging het om een hardware defect, of een gare simtray
Uhmm zal het morgen na gaan kijken heb geen zin om mijn telefoon retour te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit dus met een probleempje en vroeg me af of iemand anders hier er ook last van heeft;
Zodra ik muziek afspeel met oortjes in hoor ik geruis, dit ruis gaat door ook als ik de muziek op pauze zet en gaat na enkele seconden weer uit, en als ik het dan weer afspeel gaat het ruis weer aan..
Het is met elk geluidsbron btw. Ik weet niet of ik duidelijk ben maar het is nogal irritant vooral als ik gwn zachtjes muziek wil luisteren ofso, want al heb ik t geluid hard staan hoor ik t ruis nauwelijks en heb er dan vrij weinig last van..
Weet iemand waar dit aan ligt?
Oh en beats audio aan of uit verschilt niets en het ligt echter niet aan mijn oortjes (ik heb 3 paar, waarvan 1 in-ear) want als ik ze op mijn ipod aansluit is er niks aan de hand
bedankt voor het lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou ik had 2 dagen geleden wat raars....'s nachts in de lader gedaan en 's morgens werd ik wakker en was de telefoon vrij warm. 44C ofzo. AndroidOS stond bovenaan de cpu-tijd. Alleen een restart van de telefoon zorgde ervoor dat het weer normaal werd. Beetje vergelijkbaar met dat MSN ineens 100% cpu load vraagt ofzo....
Eergistermorgen ook weer wat vreemds. Ik haal de telefoon uit de lader, geeft netjes 100% aan en 50 minuten later (met ook echt maar 6 minuten screen-on tijd) ineens een onverklaarbare drop naar 77%.

Geen idee wat het was. De laadcycli daarna geen last meer gehad ervan. Ik vind het maar vreemd allemaal hoor.
Ik vraag me af hoe dat in de zomermaanden moet. Volgens mij had ik ergens gelezen dat ie 55C mag worden. Maar als hij nu na een half uur bellen al 45 graden wordt bij een kamer temperatuur van 20 graden, dan wil ik niet weten wat er gaat gebeuren als je bij 30 graden buiten een half uur gaat zitten bellen......

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Georgalex
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Dit probleem heb ik ook, ik heb jammer genoeg geen oplossing hiervoor. Wanneer ik dus muziek luister, dan hoor ik de ruis ook wanneer geluid uit staat, maar wanneer ik het programma afsluit, dan verdwijnt na enkele seconden de ruis. Ongeacht welke app gebruik om geluid af te spelen over de headphone.
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:20:
Ik zit dus met een probleempje en vroeg me af of iemand anders hier er ook last van heeft;
Zodra ik muziek afspeel met oortjes in hoor ik geruis, dit ruis gaat door ook als ik de muziek op pauze zet en gaat na enkele seconden weer uit, en als ik het dan weer afspeel gaat het ruis weer aan..
Het is met elk geluidsbron btw. Ik weet niet of ik duidelijk ben maar het is nogal irritant vooral als ik gwn zachtjes muziek wil luisteren ofso, want al heb ik t geluid hard staan hoor ik t ruis nauwelijks en heb er dan vrij weinig last van..
Weet iemand waar dit aan ligt?
Oh en beats audio aan of uit verschilt niets en het ligt echter niet aan mijn oortjes (ik heb 3 paar, waarvan 1 in-ear) want als ik ze op mijn ipod aansluit is er niks aan de hand
bedankt voor het lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dit probleem heb ik ook, ik heb het idee dat HTC een hele slechte AMP heeft ingebouwd. Als je goed luistert hoor je een paar seconde nadat je het liedje op pauze gezet hebt een soort tik. Dit is het geluid van het uitschakelen van de AMP. Aan dit probleem is niets te doen aangezien het in de hardware zit.
Pagina: 1 ... 38 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.