snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Verwijderd
...weet iemand hoe je die "mobiele-weergave" van het internet uit kan zetten??
Groeten Jerno
Menu --> Bureaublad-site weergevenVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:05:
Hallo,
Groeten Jerno
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
simpelweg in de menu knop gebruiken en "view desktop site" uitzettenVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:05:
Hallo,
Groeten Jerno
Hier de zelfde ervaring. Animatiescherm/voortgangscherm tijdens update volledig statisch. Haal de stekker eruit en heb direct een voortgangscherm. Paar minuten later m'n pincode invoeren en klaar.m-buurman schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:17:
Hmm..Updaten aan de oplader werkt blijkbaar niet helemaal lekker.
Ik maar wachten...en wachten...en wachten... 25 min verder... (hierboven werd ergens 3min genoemd)..en wachten... nou dan toch maar de stekker er uittrekken.
Plop, rebooten... MEGA 'ohoh als dat maar goed gaat gevoel' en na 2 minuten was hij klaar.
Sense en browser (Chrome Beta) lijkt wat sneller en smoother. Vanavond verder spelen, helaas zit ik nu op kantoor.
Verwijderd
oke,HET WERKTdjbarney schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:06:
[...]
simpelweg in de menu knop gebruiken en "view desktop site" uitzetten
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 14:11 ]
heb je beats aan staan tijdens muziek luisteren?aardbeix15 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:12:
donkere bron hier in de hoofdtelefoon tijdens muziek en bellen, dat is nieuw na de update.....
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ja dat is normaal. Schakelen tussen 2G en 3G = verbinding helemaal weg! Je radio wordt dan ingesteld op alleen GSM. Dat is altijd al geweest...ook op de Desire HD.South_Styler schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:47:
[...]
Bedanktik weet dat schakelen normaal is en tijd kost
. Maar ik had eerst bijvoorbeeld een HTC Desire HD en die schakelt ook, maar tijdens het schakelen valt niet internet weg... het duurt hoogstens wat langer. Bij de X valt internet compleet weg op zulke momenten. Wat best storend kan zijn eigenlijk
Maar dat het hele internet tijdens het schakelen tussen 2G en 3G wegvalt is dus normaal?
Ik denk dat je bedoeld schakelen tussen 3G en Hsdpa? Dan hoeft de verbinding niet weg te vallen...geen idee waarom dat zou gebeuren, maar het lijkt er dus op dat je in een gebied bent waar de dekking niet optimaal is?
Verwijderd
direct "delen" via Whatsapp, mail, etc, Maar nu bij de One-X moet ik m noodgedwongen eerst
opslaan. Ik kan hem niet meteen "delen naar"....
Kan je dit nog ergens instellen??
Iemand een idee?
Vriendelijk bedoeld, maar groeten is niet elke keer nodig, Het algemeen beleid #groeten
[ Voor 15% gewijzigd door janvanduschoten op 18-04-2012 14:23 ]
Net drie keer gedraaid (gewoon op accu): 4879 / 4965 / 4765m-buurman schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:45:
[...]
Ik kom niet verder dan 4300.. tijdens het opladen tenminste
Antutu niet verder dan 9600
Pleegt wel een echte aanslag op de batterij volgens mij...
Zou je mij de scores van de verschillende onderdelen kunnen sturen? (per dm)Zinu schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:18:
[...]
Net drie keer gedraaid (gewoon op accu): 4879 / 4965 / 4765
Pleegt wel een echte aanslag op de batterij volgens mij...
http://forum.xda-develope...hp?p=24393260&postcount=1
Weet niet in hoeverre dit allemaal bevestigd is alleen...Builddate 14 april 2012
New HBOOT 0.94
New RADIO 1.26.401.2
Force GPU still not working
Sense Calander widget crashing fixed
HTC Calander double dates has been fixed
EA Games app not included
Speed improvement
HTC Sense not crashing anymore
Screen glitches are gone
Playing Tegra3 optimized games feels better now, have not had any lag yet
No 3.x kernell
HTC Gallary playback goes smoother
NvCPLSvc.apk not fixed
ICS detection improved, dots removes in Youtube app
Beats audio improved, no more skipping
Non-Sense widget scrolling is now smooth
Live Wallpaper pausing while going to other pages is still pressent
HTC Teeter running smooth now
Still no USB OTG
[ Voor 3% gewijzigd door HertogJanNL op 18-04-2012 14:31 ]
Was het zelf nog niet tegen gekomenshameete schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:32:
ja, dat is een zelfgemaakte van XMOO hierzo![]()
we willen graag een officiele
welke precies? er zijn er een hoop..BPP schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:35:
Zijn de glitches ook weg met deze update?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hij doet dus netjes downloaden, herstart, installeren en herstart. Geen foutmeldingen.
De agenda widget doet het nu wel bij mij...
[ Voor 12% gewijzigd door Xanion op 18-04-2012 14:47 ]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
ik zou zeggen doe de OTA update en kijk of het is opgelostBPP schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:48:
[...]
Ik heb ze in youtube, taakbalk en dropdown menus.
Ik las de afgelopen weken geruchten over deze firmware update en er werd ook gesproken over verbeteringen in kwaliteit en performance van de camera software. Heeft iemand dit al geprobeerd en wat zijn de ervaringen?

Dus we zien het wel, ben zelf benieuwd naar de batterijduur... Die was bij mij niet echt constant...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Er kan nog niet veel over gezegd worden, maar ik merk nu al dat de batterij minder snel leeg gaat. Normaal zag ik het percentage per minuut naar beneden gaan, nu gaat het minder hard.
En daar is nou een zoekfunctie voor, of even de laatste pagina's standaard lezen
Het was zelf de eerste melding van de update waar het bij staat.
Xmoo in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"
[ Voor 9% gewijzigd door MikeOO op 18-04-2012 15:28 ]
Ja, daar heb ik nu een heel tabblad voor in gebruik. Daar staan alle quicklinks op, 3 balken en nog wat losse uit de Widgetpagina maar die ik op de printscreen zie is wel wat makkelijker..! #hebbenm-buurman schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:25:
Welke app gebruik jij voor je 'quicksettings' ?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Canon Digital Ixus V2
Gebruikte ik al een hele tijd op een van mn homescreens maar kan nu ook in de notificatiebalk!
[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 18-04-2012 15:45 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Thanks!CLB schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:39:
Noopz die is lelijk, SwitchPro Widget it is!
En inderdaad.. die andere is lelijk
Vind het wel meevallen, lijkt toch best op elkaar. Maar heb zelf ooit switchpro ook gekocht dus ga die ook is testen.m-buurman schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:44:
[...]
Thanks!

Canon Digital Ixus V2
Voordeel van Notification Toggle (vind ik) dat deze niet op je homescreen hoeft te staan.m-buurman schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:44:
[...]
Thanks!
SwitchPro ziet er wel netter uit.
Nadeel van notification toggle vind ik dat je zo'n notification icoontje bovenin blijft houden...CappieL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:48:
[...]
Voordeel van Notification Toggle (vind ik) dat deze niet op je homescreen hoeft te staan.
SwitchPro ziet er wel netter uit.
Wat mij ook irriteert aan Notification Toggle is dat er altijd een icoontje (zichtbaar of transparant) in je statusbar staat.
Hmmm. Niet proberen de widget op een vol scherm te plaatsen. Mijn HTC One X doet nu helemaal niets meer. Hoe krijg je uberhaupt die widget in de notificatiebalk?m-buurman schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:52:
SwitchPro hoeft ook niet op je homescreen te staan (ik zie hem niet tenminste), verder vind ik SwitchPro nu al lekkerder werken.
Wat mij ook irriteert aan Notification Toggle is dat er altijd een icoontje (zichtbaar of transparant) in je statusbar staat.
Never mind. Al gevonden.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Hoe vaak heb je deze vraag inmiddels al gesteld in dit topic? In een week tijd al 4 keer, volgens de Search.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:17:
Als ik met mijn vorige HTC Desire HD op een foto drukte op mobiel-internet, kon ik deze willekeurige foto
direct "delen" via Whatsapp, mail, etc, Maar nu bij de One-X moet ik m noodgedwongen eerst
opslaan. Ik kan hem niet meteen "delen naar"....
Kan je dit nog ergens instellen??
Iemand een idee?
Wat heb je zelf al gedaan om het antwoord te vinden? Een beetje eigen inzet wordt wel gewaardeerd op dit forum.
Anyway, ik heb het zelf in zowel de standaard browser als in Chrome Beta geprobeerd en het lijkt erop dat deze feature op beide browsers niet aanwezig is... Afbeelding opslaan en in de gallery vervolgens delen is uiteraard wel mogelijk.
Klaar voor de steroorlogen?
Verwijderd
ik ben sinds 2 april een bezitter van een htc one x en zit al sinds die datum met smart op de update te wachten, me one x doet het opzich wel goed op paar kleine dingetjes na, irritanste is tog wel flikkerend backlight.... nu las ik dat updat 1.28 uit is echter als ik deze zoek staat er dat er geen updates zijn en me tel up to date is... ik heb er nu 1.26 opstaan ,
Of paar keer achter elkaar op de 'nu controleren' knop drukkenVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:02:
hee allemaal ik zal me ff voorstellen ik ben tim appeldoorn uit zierikzee en nieuw hierzo.... k lees fit forum al wel vaker voor nuttige informatie..
ik ben sinds 2 april een bezitter van een htc one x en zit al sinds die datum met smart op de update te wachten, me one x doet het opzich wel goed op paar kleine dingetjes na, irritanste is tog wel flikkerend backlight.... nu las ik dat updat 1.28 uit is echter als ik deze zoek staat er dat er geen updates zijn en me tel up to date is... ik heb er nu 1.26 opstaan ,
NOSIG
'Krijg ook helaas niks, 20 keer gedrukt ofzo_Christiaan_ schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:05:
[...]
Of paar keer achter elkaar op de 'nu controleren' knop drukken
https://www.youtube.com/@droommotor
Im notorious
Verwijderd
Verwijderd
De mijne flikkert ook. Alleen ik heb er pas last van na de update. Daarvoor had ik weinig problemen.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:45:
ik heb me update al echter heb ik nog steeds last van flikkerend scherm, en van groene waas bovenin me fotos ... zal wel opsturen worden, klote zooi.
Altijd? of alleen bij bepaalde resoluties?Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:06:
[...]
De mijne flikkert ook. Alleen ik heb er pas last van na de update. Daarvoor had ik weinig problemen.
https://www.youtube.com/@droommotor
Verwijderd
Bij alle resoluties. Alleen niet altijd bij elk schermVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:10:
ja bij mij lijkt het na de update ook erger te zijn geworden ..
[...]
bij elke andere kleur achtergrond heb ik er geen last van.
Verwijderd
Ja idd. Dat heb ik ook. Maar ook bijvoorbeeld daar waar je je helderheid aanpast. Daar flikkert het ookindofk schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:21:
ik zie na de update ook in eens dat mijn scherm flikkering vertoond (daarvoor nooit last van gehad) , tenminste als er een grijze achtergrond aanwezig is ,zoals bij het opstarten van de play store en dan maakt het niet uit of de helderheid laag ,hoog of op automatisch staat.
bij elke andere kleur achtergrond heb ik er geen last van.
Maar vandaag had ik het weer: bij het opnemen van een gesprek is het spraakvolume maximaal, en is het met geen mogelijkheid aan te passen. Het lijkt qua volume wel of ie op speaker staat maar dat is niet zo. Het lijkt volkomen willekeurig te zijn wanneer dit gebeurt, maar tot nu toe alleen bij inkomende gesprekken. Ook al zie je de slider in beeld veranderen als je op de volumeknoppen drukt, in werkelijkheid blijft het volume keihard.
Heeft iemand anders dit probleem ook? Ik heb al gezocht maar kan er niks over vinden... De update heeft deze bug in ieder geval niet opgelost.
Klaar voor de steroorlogen?
Verwijderd
Simpele oplossing: toestel op ENG zettenVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:38:
Ik zie nog wel een schoonheidsfoutje in de agenda widget: In de resterende tijd
voor je afspraak staat een spelfout, er staat bijv. '2 uurs en 5 minuten' in plaats van '2 uren en 5 minuten'
Verwijderd
Ze moeten er goed nederlands op zetten, of helemaal geen nederlandsCLB schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:52:
[...]
Simpele oplossing: toestel op ENG zettenZulke devices op NL
De camera/notificatiebalk glitch is in ieder geval niet meer te reproduceren!
Inderdaa zit er na de update een soort extra flikkering soms in........vreemdVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:06:
[...]
De mijne flikkert ook. Alleen ik heb er pas last van na de update. Daarvoor had ik weinig problemen.
Verwijderd
Heb hetzelfde hier, zowel voor de update als erna en alleen als de brightness op het allerlaagste staatVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:36:
Het lijkt wel alsof het beeld alleen flikkert als de batterij bijna leeg is. Heb mijn telefoon opgeladen en nu zie ik het niet meer flikkeren.
Lies are obvious to read because the truth is already written

Whoo ik dacht dat dat gezeur over de batterij allemaal wat overdreven was, maar dit ziet er inderdaad niet heel denderend uit!Practics schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:42:
Kan nou niet echt zeggen dat batterij echt veel beter is geworden. Ik ga hem dan ook helemaal leeg laten lopen en hun oplaad truckje morgen toepassen. (al werkte dat in het verleden ook maar tijdelijk) Hier de screens.
[afbeelding]
ik had vanochtend nog na 11 uur sinds opladen met 40 minuten screen-tijd en constant wifi en updaten 74% over (nog met oude firmware), maar bij jou is het best een stuk slechter!
Oplaad trucje?Practics schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:42:
Kan nou niet echt zeggen dat batterij echt veel beter is geworden. Ik ga hem dan ook helemaal leeg laten lopen en hun oplaad truckje morgen toepassen. (al werkte dat in het verleden ook maar tijdelijk) Hier de screens.
Wel vaker gepost, heb het wel eens op mijn DHD gedaan, werkt goed voor week a 2 weken (word steeds minder) En dan kun je weer opnieuw beginnenGa als volgt te werk:
1. Zet je HTC One X AAN en laadt vervolgens onafgebroken 8 UUR OP.
2. Haal na 8 uur de HTC One X van de lader af en zet het toestel vervolgens UIT. Laad nu nog een 1 UUR OP.
3. Haal de HTC One X weer van de lader af en zet hem AAN. Wacht nu enkele minuten en zet het toestel weer UIT. Tot slot laadt je alsnog een 1 UUR OP.
Voor de iPhone heb ik +- 3 Android toestellen gebruikt, waarvan de beste Galaxy S was.
Maandag eind van de middag de HTC One X Black overgekocht van een medetweaker.
Vanavond verkoop ik hem weer. Niet omdat het toestel me niet bevalt, maar omdat het mij niet de ultieme ervaring geeft. Ik ben geen Apple fanboy en dit is de beste Android telefoon die ik ken!
Mijn gebruikerservaring (2 dagen)
Batterij
Deze haalt geen hele dag met normaal gebruik. 1 actieve Whatsapp groep en Gmail komt via push binnen.
De iPhone haalt 1,5 dag met 1 actieve Whatsapp groep en 2 emailaccounts die gepushed worden.
Tevens maak ik op de iPhone actief gebruik van social media.
Bij de HTC One X heb ik wifi op werk overdag uitgezet en thuis mobiel internet uitgezet om de batterij te besparen.
Met de iPhone doe ik dit niet om de batterij te besparen, mede omdat dit niet nodig is.
Scherm
Onovertroffen! Wat een topscherm. Super resolutie om te internetten!
Het retina display van de iPhone vond ik super, maar deze gaat hier over heen!
Camera
Top! Foto's zijn van uitstekende kwaliteit. Ook het nemen van foto's tijdens het filmen is handig.
In diverse situatie zou ik hier zeker gebruik van maken. Ook voor leuke effecten heb je geen Instagram nodig.
Formaat
Hij is huge! Mijn gevoel zegt 1,5 tot 2 cm langer en minimaal 1 cm breder. Dit merk je echt!
Zit niet heel lekker in de broekzak. Het geeft geen problemen, maar zittend kan het beter.
Ik draag geen skinny jeans ofzo. Gewoon broeken met normale tot grote zakken.
Ook heb ik een gemiddeld formaat qua handen. Toch vond ik de bediening van het scherm niet helemaal geweldig.
Oordopjes
Tegenvaller! De HTC One X draagt het Beats Audio logo, maar krijgt geen Beats by Dre headset.
Dit vind ik nog niet zo erg. Wat ik wel erg vind is dat de oordopjes die erbij zitten van een knakenkwaliteit zijn. Na ze 2x in de auto te hebben gebruikt zitten er al veel krasjes op, terwijl ze alleen in de auto hebben gelegen. Het volume regelen kan niet via de oordopjes alsook een stemopdracht geven niet.
Aangezien ik qua woon-werkverkeer de nodige kilometers maak is dit voor mij een misser.
Widgets
Hier is geen discussie over mogelijk. iOS heeft ze niet en Android komt er in om. Kies de widget die bij je past en voilá! Heel fijn, zeker de agenda widget was top! Ik heb er één uit de Play Store gehaald, want de widget van HTC ververste zichzelf niet.
Bug
Als ik een bepaalde applicatie verliet moest het homescreen zichzelf opnieuw laden. Dit vertraagt de boel en doet de rest van de snelheid teniet.
Samenvattend
Ik ben weer bij mijn iPhone, want:
- ik wil zonder zorgen de dag doorkomen zonder oplader mee te nemen;
- het bedienen van het grote scherm voelde niet lekker qua ligging in de handen;
- de goedkope oordopjes die belangrijke functionaliteiten missen.
Vind je Android top, hou je van een groot scherm en heb je overal een oplader en stopcontact bij de hand?
Dan heb je een super snel toestel met een overheerlijk scherm! Ook de camera is zoals gezegd uitmuntend.
[ Voor 3% gewijzigd door Roodey op 18-04-2012 20:11 ]
Goed maar ik zou zelf geen telefoon afrekenen op oordopjes, die zijn overal prut (ook bij iPhone hoor).Roodey schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:06:
Na 15 maanden een iPhone 4 te hebben gebruikt wilde ik eens wat anders.
Voor de iPhone heb ik +- 3 Android toestellen gebruikt, waarvan de beste Galaxy S was.
Vanavond verkoop ik hem weer. Niet omdat het toestel me niet bevalt, maar omdat het mij niet de ultieme ervaring geeft. Ik ben geen Apple fanboy en dit is de beste Android telefoon die ik ken!
Batterij
Deze haalt geen hele dag met normaal gebruik. 1 actieve Whatsapp groep en Gmail komt via push binnen.
De iPhone haalt 1,5 dag met 1 actieve Whatsapp groep en 2 emailaccounts die gepushed worden.
Bij de HTC One X heb ik wifi overdag uitgezet en thuis mobiel internet uitgezet om de batterij te besparen.
Met de iPhone doe ik dit niet om de batterij te besparen, mede omdat dit niet nodig is.
Scherm
Camera
Top! Foto's zijn van uitstekende kwaliteit. Ook het nemen van foto's tijdens het filmen is handig.
In diverse situatie zou ik hier zeker gebruik van maken. Ook voor leuke effecten heb je geen Instagram nodig.
Formaat
Hij is huge! Mijn gevoel zegt 1,5 tot 2 cm langer en minimaal 1 cm breder. Dit merk je echt!
Zit niet heel lekker in de broekzak. Het geeft geen problemen, maar zittend kan het beter.
Ook heb ik een gemiddeld formaat qua handen. Toch vond ik de bediening van het scherm niet helemaal geweldig.
Oordopjes
Tegenvaller! De HTC One X draagt het Beats Audio logo, maar krijgt geen Beats by Dre headset.
Dit vind ik nog niet zo erg. Wat ik wel erg vind is dat de oordopjes die erbij zitten van een knakenkwaliteit zijn. Na ze 2x in de auto te hebben gebruikt zitten er al veel krasjes op, terwijl ze alleen in de auto hebben gelegen. Het volume regelen kan niet via de oordopjes alsook een stemopdracht geven niet.
Aangezien ik qua woon-werkverkeer de nodige kilometers maak is dit voor mij een misser.
Widgets
Hier is geen discussie over mogelijk. iOS heeft ze niet en Android komt er in om. Kies de widget die bij je past en voilá! Heel fijn, zeker de agenda widget was top! Ik heb er één uit de Play Store gehaald, want de widget van HTC ververste zichzelf niet.
Bug
Als ik een bepaalde applicatie verliet moest het homescreen zichzelf opnieuw laden. Dit vertragend de boel en doet de rest van de snelheid teniet.
Samenvattend
- het bedienen van het grote scherm voelde niet lekker qua ligging in de handen;
Vind je Android top, hou je van een groot scherm en heb je overal een oplader en stopcontact bij de hand?
Dan heb je een super snel toestel met een overheerlijk scherm! Ook de camera is zoals gezegd uitmuntend.
Ik vind het sowieso maar raar dat men wel zoveel geld over heeft voor zo'n dure telefoon maar geen 5 tientjes voor een set betere oordopjes (als je muziek althans belangrijk vind).
Verder weet ik ook niet op de je OTA 1.28 al geprobeerd hebt ? en daarbij is het bekend dat smartphones over het algemeen 's avonds weer aan de lader moeten
Lies are obvious to read because the truth is already written
- De batterij wordt pas beter als je deze even in gebruikt hebt.. versie 1.28 verbeterd ook batterij schijnt.Roodey schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:06:
Samenvattend
- Hier kan ik inkomen, dit is persoonlijk.
- Je koopt prima oordopjes voor €20,-. Ben het wel met je eens dat er best Audio Beats in-ear's bij hadden mogen zitten voor die prijs.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Voorlopig wacht ik heel even tot dat de One S uit is en misschien wel op de Samsung SIII en dan maak ik een keus.
XboxLive: Dave 130R
Apparaat is sneller, Video is sneller ...vooral als je zoiets als zen pinball gaat testen, valt me opeens trouwens op dat ik in deze versie ook de 25gb dropbox krijg ( waarom nu wel , geen idee ), Calender widget crasht niet meer, waardoor het ook lijkt alsof sense ook niet meer crasht, de glitches boven in de balk zijn weg , Ik merk dat de gallerij iets sneller is ( en ik vond hem vantervoren ook al snel ) , het lockscreen hapert nu ook niet meer , batterij duur langer ..geen idee merken we na een weekje wel....
Moet zeggen dat ik de update over 1.26 heb gedaan, maar toch voor de zekerheid een hard reset gedaan naderhand......en tot nu toe draait alles prima.
Een zeer tevreden gebruiker....
Verwijderd
En tegen de tijd dat de S3 uit is staan er weer nieuwe modellen te trappelen om geïntroduceerd te worden. Zo kan je wel blijven wachten.. ik zou zeggen koop wat er nu leverbaar is en kijk over een jaar weer voor een nieuweEarzz schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:13:
Ik heb onlangs mijn iPhone 4 verkocht die ik ook 15 maanden had, ik heb nog geen nieuw toestel gekocht maar terug gaan naar een iPhone zal ik pas gaan overwegen zodra hun scherm groter word dan 4 inch.
Voorlopig wacht ik heel even tot dat de One S uit is en misschien wel op de Samsung SIII en dan maak ik een keus.
Vind toch wel dat je harde conclusies trekt uit 2 dagen gebruik, heb je de update van vandaag wel eens geïnstalleerd ? Daarbij, die oordopjes argument is natuurlijk knudde, die van apple out of de box zijn even ruk, en als je dan kijk waarvoor hun ze durven te verkopen moet ik huilen, daar heb je ook instap Sennheiser voor. Batterij is ook wel wat overdreven, heb nog geen toestel gezien die zonder gamen niet minimaal 2,5 uur screen on time heeft. Dat haal ik zelfs met mijn knudde batterij nog (met whatsapp groepen en 2 gmail accounts en wifi 24/7 on) Erg veel meer doe je in normaal gebruik toch niet met je telefoon. Ja de eerste dagen/weken is wat anders aangezien je alles uitprobeert speelt met het ding en noem maar op. Naar een paar weken of wat gaat dat er wel af. Formaat is puur persoonlijk ik met mijn 2 meter en daarbij passende handen en broekzak ervaar hier geen probleem meeRoodey schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:06:
Na 15 maanden een iPhone 4 te hebben gebruikt wilde ik eens wat anders.
Batterij
Bij de HTC One X heb ik wifi overdag uitgezet en thuis mobiel internet uitgezet om de batterij te besparen.
Scherm
Camera
Formaat
Oordopjes
Widgets
Bug
Als ik een bepaalde applicatie verliet moest het homescreen zichzelf opnieuw laden. Dit vertragend de boel en doet de rest van de snelheid teniet.
Samenvattend
Qua geluid zijn die van iPhone niet top, maar gemiddeld.David Regeling schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:11:
[...]
Goed maar ik zou zelf geen telefoon afrekenen op oordopjes, die zijn overal prut (ook bij iPhone hoor).
Ik vind het sowieso maar raar dat men wel zoveel geld over heeft voor zo'n dure telefoon maar geen 5 tientjes voor een set betere oordopjes (als je muziek althans belangrijk vind).
Verder weet ik ook niet op de je OTA 1.28 al geprobeerd hebt ? en daarbij is het bekend dat smartphones over het algemeen 's avonds weer aan de lader moeten
Het inhouden van de afstandbediening zorgt ervoor dat ik belopdracht kan inspreken dus hoef ik mijn telefoon niet te gebruiken tijdens het rijden. Deze functie kan met de standaard oordopjes van de iPhone.
Als ik muziek luister doe ik dat via mijn Sennheiser dopjes. Dus die dopjes van 5 tientjes heb ik wel
OTA 1.26 stond er nog op.
's Avonds aan de lader doe ik ook bijna altijd, alleen had ik met de HTC One X het gevoel dat ik de batterij moest sparen om het tot de avondvoeding te redden.
Je moet het niet zien als een aanval op de HTC One X. Het is en blijft de topper die verkrijgbaar is voor Android. Kies je voor apps die niet moeten werken op 10 verschillende resoluties dan kies je zoals ik voor een iPhone.
Dat mis ik idd ook wel. De stem opdrachten op de iPhone (dwars door het lockscreen heen trouwens) waren geweldig!!!Roodey schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:23:
[...]
...
Het inhouden van de afstandbediening zorgt ervoor dat ik belopdracht kan inspreken dus hoef ik mijn telefoon niet te gebruiken tijdens het rijden. Deze functie kan met de standaard oordopjes van de iPhone.
...
De volume regeling was ook heel handig.
Het rare vind ik nog dat Samsung op de note wel stembediening heeft (jammer genoeg alleen in het engels)...
Ik heb vanmorgen een keer op nieuw m'n sim moeten unlocken maar ik heb niet gezien waarom (reboot of geen sim meer gezien).Fer00 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:25:
Ik ben een van de 'gelukkige' waarbij geregeld de SIM niet gedetecteerd wordt. Dit probleem lijkt grotendeels opgelost te zijn na de update, althans hij heeft sneller een verbinding met het netwerk nadat de SIM niet gedetecteerd was. Ik heb helaas nog steeds wel het probleem dat als ik (zachtjes) druk op de achterkant (plek waar de micro-SIM zit) dat hij de melding geeft 'Kan de SIM-kaart niet detecteren (...)'. Ik vraag mij af of dit wel 'normaal' is of dat anderen dat ook hebben? Zouden jullie een keer zachtjes kunnen drukken?
Er kan nog niet veel over gezegd worden, maar ik merk nu al dat de batterij minder snel leeg gaat. Normaal zag ik het percentage per minuut naar beneden gaan, nu gaat het minder hard.
Ik heb net even geprobeerd tegen de achterkant te drukken maar er gebeurt niks... sorry
Je hebt gelijk batterij is niet zo goed (1.26) de 1.28 update zou dit moeten verhelpen, wel vind ik dat HTC best goed is qua support binnen de 2 weken van release een update die dit verhelpt (hopelijk). Bij Apple moest ik maanden wachten de 4s had ook een niet zo goede batterij met iOS 5.0.0/.1 en Apple kwam pas vele maanden later met een update die het probleem verhielp.Roodey schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:23:
[...]
Qua geluid zijn die van iPhone niet top, maar gemiddeld.
Als ik muziek luister doe ik dat via mijn Sennheiser dopjes. Dus die dopjes van 5 tientjes heb ik wel![]()
OTA 1.26 stond er nog op.
's Avonds aan de lader doe ik ook bijna altijd, alleen had ik met de HTC One X het gevoel dat ik de batterij moest sparen om het tot de avondvoeding te redden.
Je moet het niet zien als een aanval op de HTC One X. Het is en blijft de topper die verkrijgbaar is voor Android. Kies je voor apps die niet moeten werken op 10 verschillende resoluties dan kies je zoals ik voor een iPhone.
Ik vind het ook spijtig dat HTC bij het topmodel geen Beats dopjes heeft meegeleverd zoals de Sensation XE, maar welke Smartphone maker levert kwalitatief goede oordopjes mee? Beste is gewoon goede dopjes halen en de out of the box dopjes niet uit de verpakking nemen aangezien ze de moeite niet waard zijn.
Multiple pc builds in progress
Even gaan surfen om te weten wat ik best doe voor het eerste gebruik;
- opzetten en batterij leeg laten gaan en daarna pas 100% opladen, of
- onmiddellijk iets van een 8 uurtjes in het stopcontact.
De 2e optie bleek toch het meest aangeraden dus: ik mijn One X in het stopcontact.
En toen kwam het probleem naar boven; mijn toestel wil gewoon niet opladen...
Normaal blijft het oranje (eerder rood bij de One X) LEDje constant branden wanneer het toestel oplaadt, maar bij mij:
1) flikkert het rode LEDje eerste 15 seconden;
2) daarna brandt het rode LEDje hooguit 1 minuut constant;
3) vervolgens licht het groene en rode LEDje om beurten op;
4) ten slotte brandt er geen enkele LED meer (na een half uur tot een uur?).
Ik dacht aanvankelijk dat dit zo liep omdat de batterij echt heeeel leeg was, maar na een uur of 3 in het stopcontact zonder enig teken van leven begon ik dit alles toch wat verdacht te vinden en heb ik mijn toestel toch maar opgezet. Booten lukte, het eerste deel van de setup ook tot ergens nadat de Wifi geconnect had en toen viel mijn toestel uit.
De hele procedure (1 tot 4) nog eens doorlopen en dan de setup gedaan zonder Wifi te activeren. Uiteindelijk ben ik zo op de homepage geraakt, maar mijn batterij stond op 2%, wat later op 1% en daarna ...shutdown.
Als ik net voor de shutdown naar de batterijsettings ging kijken, gaf het menu 'verbruiken' (of 'leeglopen' of zoiets) aan; niet 'opladen' dus. Mijn toestel hing de ganse tijd aan het stopcontact én mijn lader werkt, want deze heb ik getest op mijn huidige Desire.
What to do? Ik raak er niet wijs uit hoor. Dit gaat toch over een defect of hebben nog mensen dit voor gehad? En belangrijker, indien er lotgenoten zijn; werkt jullie toestel uiteindelijk en wat hebben jullie hiervoor gedaan?
Verwijderd
Ik heb zelf nog niks hierover gehoord. Probeer het eerst eens in een ander stopcontact, in de usb van je pc, met een andere usb kabel etc. Wellicht is er iets mis met de lader (en dat zou natuurlijk fijn zijn).Berghske schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:01:
...
En toen kwam het probleem naar boven; mijn toestel wil gewoon niet opladen...
...
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 21:06 ]
Het vreemde is dat het toestel wel weet dat het aan het net hangt want als ik de lader uit het toestel trek, wordt de batterij rood en valt het toestel onmiddellijk uit.
Verwijderd
Klinkt als een gevalletje terugsturen...Berghske schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:08:
Voor alle duidelijkheid; de lader werkt zeker. Ook verschillende stopcontacten, laders, 'USB-kabels aan PC' of wat dan ook geprobeerd.
Het vreemde is dat het toestel wel weet dat het aan het net hangt want als ik de lader uit het toestel trek, wordt de batterij rood en valt het toestel onmiddellijk uit.
Ik heb niet 100% van dit topic gelezen maar dit heb ik nog niet eerder voorbij zien komen en lijkt echt op een hardware defect.
Wat jammer is is dat de notification-LED bug nog steeds aanwezig is. Althans ik vind het vreemd dat als ik een nieuwe mail krijg de Gmail-app de notification-LED start en dat die na een minuut of 5 weer stopt... ik neem dat dit niet functionaliteit van de Gmail-app is?
Maar verder helemaal top die H1X, hiervoor een DHD maar die verbleekt als ik hem er naast leg
[ Voor 8% gewijzigd door aardbeix15 op 18-04-2012 21:33 ]
Ik heb een soort gelijk iets gehad denk ik. Toen ik One-X kreeg wel aangezet, leeggemaakt en toen een nachtje opgeladen. Dat ging prima. Volgende dag met telefoon gespeeld, niet teveel, en 's avonds weer aan oplader gehangen. Toen kreeg ik melding dat telefoon teveel verbruikte om opgeladen te worden (ik was op dat moment aan het whatsappen en wordfeuten). Ik dacht "whatever!" en ben even later gaan slapen (de apps toen wel afgesloten). 's Ochtends was telefoon helemaal leeg, stond wel aan, maar ging bijna meteen uit toen ik hem van oplader afhaalde. toen wilde telefoon niet meer aan, en ook niet opladen (telefoon +/- uur aan htc-oplader gehad 's ochtends nadat die was uitgevallen.). Toen heb ik andere oplader gepakt, van mijn tablet die ook 5volt geeft, maar 2A in plaats van 1A. Toen lade mijn one-x wel op. sindsdien weer de htc-oplader gebruikt, en die werkt ook gewoon. Beetje vaag, maargoed het heeft gewerkt
Ik heb ook een keer gehad dat mn One X een storing had met opladen, heb het verder niet gezien ( het was 's nachts) maar 's ochtends haalde ik em met 55% van de lader af. De oplaadgrafiek werd ik ook niet echt wijs uit, dan weer een half uurtje wel, dan weer niet. Overdag aan mn laptop opgeladen en vanaf toen geen rare dingen meer tijdens het opladen.jooproo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:37:
[...]
Ik heb een soort gelijk iets gehad denk ik. Toen ik One-X kreeg wel aangezet, leeggemaakt en toen een nachtje opgeladen. Dat ging prima. Volgende dag met telefoon gespeeld, niet teveel, en 's avonds weer aan oplader gehangen. Toen kreeg ik melding dat telefoon teveel verbruikte om opgeladen te worden (ik was op dat moment aan het whatsappen en wordfeuten). Ik dacht "whatever!" en ben even later gaan slapen (de apps toen wel afgesloten). 's Ochtends was telefoon helemaal leeg, stond wel aan, maar ging bijna meteen uit toen ik hem van oplader afhaalde. toen wilde telefoon niet meer aan, en ook niet opladen (telefoon +/- uur aan htc-oplader gehad 's ochtends nadat die was uitgevallen.). Toen heb ik andere oplader gepakt, van mijn tablet die ook 5volt geeft, maar 2A in plaats van 1A. Toen lade mijn one-x wel op. sindsdien weer de htc-oplader gebruikt, en die werkt ook gewoon. Beetje vaag, maargoed het heeft gewerkt.
Dit probleem heb ik ook, Het lijkt zich alleen wel bij maar 1 telefooncontact voor te doen. (iedere keer dezelfde beller, terwijl andere bellers dat niet hebben) Ook gaat de beltoon op dat moment op maximaal volume loeien. Zachter zetten helpt inderdaad niet. Moet de telefoon een centimeter of 5 van m'n oor houden want die speaker klinkt wel errug hard. Ik zal het in de gaten houden of het ook bij andere contacten gebeurt.Leedbek schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:37:
Ik heb het al eens eerder gemeld in dit topic: Leedbek in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"
Maar vandaag had ik het weer: bij het opnemen van een gesprek is het spraakvolume maximaal, en is het met geen mogelijkheid aan te passen. Het lijkt qua volume wel of ie op speaker staat maar dat is niet zo. Het lijkt volkomen willekeurig te zijn wanneer dit gebeurt, maar tot nu toe alleen bij inkomende gesprekken. Ook al zie je de slider in beeld veranderen als je op de volumeknoppen drukt, in werkelijkheid blijft het volume keihard.
Heeft iemand anders dit probleem ook? Ik heb al gezocht maar kan er niks over vinden... De update heeft deze bug in ieder geval niet opgelost.
E: Ohja, en ik heb de issue dat als je aan de zijkant van het scherm drukt je kleurvervormingen krijgt á la op een computerscherm. Wat moet ik hiermee? Terugbrengen?
[ Voor 36% gewijzigd door Thomas op 18-04-2012 21:56 ]
Ik heb de telefoon nu 2keer een reset naar fabrieksinstellingen gedaan en daarna de update, maar ook dat heeft niet mogen baten.
Ben even door de ideeën heen, iemand nog???
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik heb juist het gevoel dat mijn bel volume (oor speaker) heel zacht is terwijl het op max. staat... ?The Stimp! schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:54:
[...]
Dit probleem heb ik ook, Het lijkt zich alleen wel bij maar 1 telefooncontact voor te doen. (iedere keer dezelfde beller, terwijl andere bellers dat niet hebben) Ook gaat de beltoon op dat moment op maximaal volume loeien. Zachter zetten helpt inderdaad niet. Moet de telefoon een centimeter of 5 van m'n oor houden want die speaker klinkt wel errug hard. Ik zal het in de gaten houden of het ook bij andere contacten gebeurt.
En nee ik ben niet slechthorend..
scherm aanpassen...
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:36:
Het lijkt wel alsof het beeld alleen flikkert als de batterij bijna leeg is. Heb mijn telefoon opgeladen en nu zie ik het niet meer flikkeren.
DaKnowledge
Ik zou via twitter/email/facebook/klantenservice even contact op nemen met HTC. Na een factory reset blijft er ook voor ons weinig opties over.Xanion schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:03:
Iemand nog hints of tips hoe de update te installeren? Ik heb de update al 5 keer geïnstalleerd, maar hij blijft op de 1.26 staan. Geen idee waarom, maar de upgrade lijkt niet te werken. Hij loopt er wel netjes doorheen, maar meer ook niet.
Ik heb de telefoon nu 2keer een reset naar fabrieksinstellingen gedaan en daarna de update, maar ook dat heeft niet mogen baten.
Ben even door de ideeën heen, iemand nog???
- euvel bij het opnemen verschaalt de hoogte van de video, van 720p naar iets hoger.... denk 750 ongeveer
waardoor de video uit verhouding raakt... en da's niets natuurlijk....
- hoe vinden jullie de videostabilizer?? werkt deze wel echt??? meestal krijg je ligt stroperig effect op je scherm zodat je inderdaad een soort sony like 'steadyshot' krijgt....
Heeft iemand een goede app waarmee dat echt aantoonbaar werkt... ik zie er niet veel van nl...
ook is de stutting van de video hinderlijk, opd e iphone 4 zelfs ziet dat er mooier uit nb...
foto's vind ik prima in buurt van iphone 4 komen.... al mis ik Camera+ van de iphone
Dit euvel heb ik gelukkig niet met de standaard camera app, Maar ik wil een hogere videorame in kunnen stellen
Ps heb mijn htc one x opnieuw ingesteld [factory reset] zag dat mijn foto's wel bleven staan...
al had ik dit ook op dropbox laten uploaden ;-) wel zo handig...
Meestal geloof ik niet in cumulatieve upgrades... altijd gedoe... Dus wellich na elke update/upgrade
geheel opbouwen als je rare issues hebt... Is ook op windows/osx volgens mij het beste....
DaKnowledge
Practics schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:07:
[...]
Ik zou via twitter/email/facebook/klantenservice even contact op nemen met HTC. Na een factory reset blijft er ook voor ons weinig opties over.
DaKnowledge
Verwijderd
Kan je dit niet ergens uitzetten? Vind het behoorlijk irritant. Heb nu een volle batterij en nergens last vanontwerp schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:05:
Ja klopt, als batterij onder 15%of 10% is gaat ie zelf
scherm aanpassen...
[...]
Zo zie je maar, hij hoeft maar net verkeerd te vallen en het glas breekt gelijk... tot zover het gorilla glas 2
jah ik vind dit echt tegen vallen eigenlijk..Bobbert schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:16:
[...]
Zo zie je maar, hij hoeft maar net verkeerd te vallen en het glas breekt gelijk... tot zover het gorilla glas 2
De eerste drops overleeft hij nog verbazingwekkend goed vind ik!
De drop plat op het scherm wat minder overingens
Dit topic is gesloten.
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.