[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:05

m-buurman

hmmm...coffee!!

Of in het nederlands: contacten -> telefoonboek (linksboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LySe1l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:52:
[...]

Dat kan je gewoon bij People --> phone book selecteren.
Ja dat is bij de tab people,
bij de tab phone de linker tab..
daar zie ik alles dubbel

EDIT:
Bedankt voor jullie moeite trouwens :p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:55:
[...]

Ja dat is bij de tab people,
bij de tab phone de linker tab..
daar zie ik alles dubbel

EDIT:
Bedankt voor jullie moeite trouwens :p
Dan kun je eens proberen of je dubbele contacten samen kan voegen. Daarvoor is een optie in de instellingen van People.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:58:
[...]

Dan kun je eens proberen of je dubbele contacten samen kan voegen. Daarvoor is een optie in de instellingen van People.
Jammer genoeg werkt dat niet,
Heb ik al geprobeerd, krijg de melding:
"No matches found"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:35:
Een vraagje:
(ik gebruik engels systeem taal dus weeniet of het dezelfde heet)
Bij de telefoon boek onder tablad telefoon (phone) zie ik al mijn contacten dubbel (1tje met afbeelding van simkaart en andere van een blanco persoon) maar ik kan ze niet verwijderen..
iemand enig idee hoe ik ze verwijder?
onder personen (people) staan ze ook maar dan wel gewoon normaal (allemaal met simkaart afbeelding)..
Nvm ik heb het soort van opgelost,
Ik heb bij de phonebook dus al mijn accounts geselecteerd waardoor ik ook onder de tab people alles dubbel zie, hier kan ik het wel verwijderen dus moest ik alle dubbele even verwijderen..

Bedankt voor jullie hulp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m-buurman schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:51:
We zijn hier om elkaar te helpen :)
Hopelijk werkt het bij jou net zo goed als dat het bij mij doet.
Alles is ingesteld, vier accounts :)
Was nog even een gedoe met de kleuren die ik wilde, maar it's done!
[message=38063988,noline]Jerno schreef op dinsdag 17 april 2012 18.46[/meidagen]:
-Hoe kun je een (zelf gedownload) E-mail geluid aan je notification-sound lijst toevoegen?????

Is dat op de een of andere manier nog in te stellen..?
Kwestie van het geluid in de juiste map zetten (via de pc) ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:13:
[...]

Alles is ingesteld, vier accounts :)
Was nog even een gedoe met de kleuren die ik wilde, maar it's done!

[...]

Kwestie van het geluid in de juiste map zetten (via de pc) ;)
Jaaaaaa! Je bent GEWELDIG! bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
hansbkp schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:34:
[...]

Begrijp ik het nou niet of kun je inderdaad een htc (?) navigator aanschaffen voor €1,30 ?
Nee, maar het is hetzelfde idee als de htc car mode. Maar je kan meer dingen instellen.

Overigens werkt hij bij mij niet. Als ik de app open dan gebeurt er niks, behalve dat ik wat in mijn notificatiebalk zie

EDIT1: Ik denk dat hij in de clash ligt met de app van HTC

EDIT2: Nu ook een goed gratis alternatief denk ik: car dock home v3

[ Voor 13% gewijzigd door EJPostema op 17-04-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:01:
Jaaaaaa! Je bent GEWELDIG! bedankt! _/-\o_
Het is o zo simpel eigenlijk, maar als je het niet weet... Net zoals ik met m'n mail-probleempje had :)
HTC Sense' manier om geluidjes in te stellen voor de sms / email / alarm en dergelijke zijn ook erg omslachtig.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Voor iedereen die benieuwd is hoe de HTC One X er van binnen uitziet, hier is een teardown!

(Aangezien de site erg traag laadt, even de foto's gemirrored op dropbox gezet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
_gibeon_ schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:48:
Voor iedereen die benieuwd is hoe de HTC One X er van binnen uitziet, hier is een teardown!

(Aangezien de site erg traag laadt, even de foto's gemirrored op dropbox gezet.)
Zou die teardown ook betekenen dat ze misschien binnekort in de toekomst het polycarbonaat gedeelte los gaan verkopen op ebay? :D

Dat lijkt zelfs bijna simpel om zelf te vervangen aangezien de telefoon een beetje 2 delen is.

[ Voor 7% gewijzigd door Denzis op 17-04-2012 21:01 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 08:46

ik dacht dat de accu helemaal door de telefoon heen zat. Blijkbaar is dit niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
M3lvinG schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:08:
[...]

ik dacht dat de accu helemaal door de telefoon heen zat. Blijkbaar is dit niet zo.
Op die foto's lijkt het dat de accu dus toch vrij makkelijk zelf te vervangen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 23-09 22:16

Vind dit toch goed nieuws, zeker voor de mensen die last hebben van stof achter het scherm, die hebben al niks meer te verliezen op zich, die kunnen dus makkelijk zon blauw dingetje halen en hun scherm schoon maken. Is je batterij gaar kun je toch nog vervangen zonder dat je 4 weken oid op htc of dergelijken moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEasterEgg
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09 17:57
Ik heb nu al sinds Pasen de HTC One X in gebruik en ik heb ook eigenlijk alleen maar goede ervaringen met de telefoon. Alleen zit ik nog wel te rommelen met de carmode, hoe je de navigatie kunt vervangen snap ik, maar kun je ipv Muziek ook Spotify als muziekapp instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Ah, goeie vondst, en dank voor de mirror. Kun je er ook even een vertaling bij zetten, mijn Chinees is wat roestig :P

Stiekem had ik gehoopt dat er toch ergens een microsdcardslot verstopt zou zitten, was een leuke easter-egg geweest van HTC, maar helaas. Wel fijn om te zien dat het vervangen van de batterij inderdaad redelijk haalbaar lijkt, al kan ik niet helemaal duiden of in de foto waarbij je binnenin kijkt als net het scherm uit de achterkant kanteld, er een kabeltje oid van de voorkant aan die achterkant zit vastgelijmd - hopelijk snappen jullie waar ik op doel:
Afbeeldingslocatie: http://img0.pconline.com.cn/pconline/1204/16/2754053_onexcj_09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Appelsap schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:25:
[...]

Ah, goeie vondst, en dank voor de mirror. Kun je er ook even een vertaling bij zetten, mijn Chinees is wat roestig :P

Stiekem had ik gehoopt dat er toch ergens een microsdcardslot verstopt zou zitten, was een leuke easter-egg geweest van HTC, maar helaas. Wel fijn om te zien dat het vervangen van de batterij inderdaad redelijk haalbaar lijkt, al kan ik niet helemaal duiden of in de foto waarbij je binnenin kijkt als net het scherm uit de achterkant kanteld, er een kabeltje oid van de voorkant aan die achterkant zit vastgelijmd - hopelijk snappen jullie waar ik op doel:
[afbeelding]
Inderdaad, ik zat ook al te zoeken naar dat microsdcardslot... ;)
Dat kabeltje is niet vastgelijmd, want op de volgende foto is ie niet meer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:21

D33F

Tweelingtemmer

Ligt het aan mij of is de stereo opname bij video niet echt stereo maar eerder dubbel mono ?

Ik heb voor de grap eens een filmpje opgenomen precies in het midden van mijn pc luidsprekers, en toen met de volume balance gespeeld van links naar rechts.

Zodra ik de opname die ik met de One X terug bekijk en beluister op de pc hoor ik geen stereo/balance effect terug en lijkt het eerder alsof het linker en rechter kanaal hetzelfde zijn ?

(opnamefunctie op de telefoon staat uiteraard op stereo ;))

[ Voor 6% gewijzigd door D33F op 17-04-2012 23:50 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
m-buurman schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:42:
[...]

Hoe heb je Gmail toegevoegd aan het Mail programma van HTC? POP, IMAP of Exchange?
Je zou als het goed is met Exchange moeten kunnen pushen.

Settings staan hier -> http://support.google.com...topic=14252&answer=138740
(ja ik weet het...iOS...sorry)
Settings zijn overbodig. Je vult je gmail adres en wachtwoord in en ... klaar! Erg goed geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: En is het mogelijk om screenshots in een zelf aangemaakte map out-of-the-box op te slaan?
Leuk dat hij standaard screenshots kan maken die in de camera-map komen, maar onnodig voor Dropbox :)
Dus als ik nou kan aangeven in welke map screenshots moeten worden opgeslagen, zou dat omzeilt worden.
Kwam dit tegen op XDA.
Kan je nog niet zelf bepalen waar je de screenshots naar toe schrijft, maar misschien dat dropbox niet allebij die locaties synced ?
Wss. niet toch?
Alleen die dcim map denk ik?

Misschien heb je er wat aan.

http://forum.xda-develope...p?p=24961800&postcount=18

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ajaa nice, jammer dat de opslaglocatie niet net andersom is, maar dan leer ik mezelf de andere wijze wel aan, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 18 april 2012 @ 00:59:
Ajaa nice, jammer dat de opslaglocatie niet net andersom is, maar dan leer ik mezelf de andere wijze wel aan, dankje!
Grappig.

Ik had t precies andersom.
Ik snapte van de week al niet waarom ik mn screenshots niet terug zag op dropbox.
Nu dus wel. ;)
Ik gebruikte zonder er bij na te denken die andere manier om screenshots te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:02
SInds maandagmiddag bezit ik ook een witte One X. Ik was net op tijd in de winkel, ik had de laatste, en 2 seconden na mij kwam er nog iemand voor een witte.

Mijn eerste ervaring tot nu toe:
- Super scherm (wel met 1 continu brandende rode pixel, valt alleen op op een egale achtergrond) In verband met de zeer nette prijs waarvoor ik het toestel mocht kopen ga ik er maar niet moeilijk over doen.
- Zowel de resolutie van het scherm als de kwaliteit van het scherm zijn zeer goed.

- Vreemde plaatsing van knoppen. Als je op een Sensation ruimte hebt voor 4 hardware knoppen naast elkaar, waarom zou je dan op een grotere One X met minder knoppen uit moeten. Ik mis vooral de menu en zoeken knop. Terwijl ik de recente apps knop nooit gebruik, daarvoor beviel het home ingedrukt houden prima.
- ook een vreemde plaatsing van volume en power knoppen. Door het plaatsen van power aan de bovenkant kun je niet meer met 1 hand je toestel pakken en aanzetten, en door de volume knoppen aan de rechterkant druk je die vrij vaak per ongeluk in.

De reactie hieronder herinnert me eraan om Sense de hemel in te prijzen.
Ik heb een week gewerkt met een Google Nexus S, ook geupdate naar ICS 4.0.3, ik miste zoveel functies die standaard in Sense zitten. Had nooit in de gaten hoe groot de toevoeging van Sense aan Android is.
Tot zo ver mijn eerste ervaring, maar mijn algehele conclusie is TOP, alleen jammer van wat vreemde dingen die niet hadden gehoeven.

[ Voor 10% gewijzigd door jopie op 18-04-2012 10:56 . Reden: Sense ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:40
Enig irritatie puntje wat ik tot nog toe heb (gebruik 'm sinds pasen), is het stug volhouden aan die 4*4 grid.
Waarom niet 5*5 mogelijk maken. Mag absoluut geen probleem zijn met die hoge resolutie.
Nu wordt je weer gedwongen een andere launcher te installeren.
Aan de andere kant, ben toch al niet zo gecharmeerd van Sense. Vroeg of laat komt er toch een andere launcher op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

jopie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:41:
- Vreemde plaatsing van knoppen. Als je op een Sensation ruimte hebt voor 4 hardware knoppen naast elkaar, waarom zou je dan op een grotere One X met minder knoppen uit moeten. Ik mis vooral de menu en zoeken knop. Terwijl ik de recente apps knop nooit gebruik, daarvoor beviel het home ingedrukt houden prima.
Dit heeft met Android 4 te maken, de menu knop komt in native Android 4 apps bovenaan, daarom is er geen hardware knop meer. Niet native apps hebben de menuknop als balk onderaan de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
De nieuwe update is er!

Je kunt het via je telefoon opvragen, of via link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1579818

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Xmoo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:18:
De nieuwe update is er!

Je kunt het via je telefoon opvragen, of via link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1579818
Ja krijg hem net OTA binnen :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Hier ook. Moest wel 3 keer op "nu controleren" drukken.

Kan nu helaas niet updaten (15% batterij en geen kabel bij) maar ik ben benieuwd naar het nieuws :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

_Christiaan_ schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:22:
Hier ook. Moest wel 3 keer op "nu controleren" drukken.
Hier ook pas na 3 keer, downloading.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®icha®d
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 08:20
Mooi, ik krijg zoals het nu lijkt het toestel eind van de middag geleverd.
Dan maar direct een update uitvoeren. Ik hou hier even in de gaten wat er allemaal gaat verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Bobbert schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:23:
[...]

Hier ook pas na 3 keer, downloading.. :)
Ooh ik in een keer checken.

Hij is aanhet installeren, maar doet er wel moeilijk lang over voor zo'n kleine OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond constateerde ik een vreemd "probleem" op mijn HTC One X.
Nu een dag of 6 in gebruik en meer dan tevreden over het totaalplaatje maar gisteravond bleek tijdens een videocall (Tango) dat de persoon aan de andere kant v/d lijn mij niet kon horen...er stond verder niks gemute dus ik dacht dat het Tango moest zijn.
Om hier zeker van te zijn pleeg ik een gewoon telefoontje en zet ik het gesprek op de speaker..en jawel..wederom hetzelfde probleem...ik hoor de persoon maar de persoon mij niet...het probleem is er niet wanneer ik de telefoon gewoon via "oorbediening" gebruik...en nogmaals, het gesprek staat niet gemute.

Mijn eerste gedachte was "kapotte speaker" maar het gekke is dat ik bij spraak-opname en video-opname geen problemen heb met het opnemen van geluid.

Iemand dit probleem ook gehad of eerder gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:23
Xmoo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:24:
[...]

Ooh ik in een keer checken.

Hij is aanhet installeren, maar doet er wel moeilijk lang over voor zo'n kleine OTA.
Is er een changelog van deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Update staat er hier op, lijkt er op alsof mijn blauwe "vlek" onderaan het scherm weg is :/ Vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
CappieL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:25:
[...]

Is er een changelog van deze update?
Ben ermee bezig, enige wat ik nu zie is een nieuwe bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Ik volg dit topic al van het begin omdat het toestel mijn interesse heeft maar ik nog ff wil wachten op de Galaxy S3 voor een vergelijking.
Nu las ik gisteren het volgende over de displays en dat lees ik hier in de commentaren helemaal niet.

Dit is natuurlijk wel het 1X forum, maar ik lees hier alleen hoe goed het display is.
Komen er geen gebruikers van de Galaxy/S2 en de iPhone4(s)?

Het is duidelijk dat de (super)Amoled schermen veel beter beeld geven in zonlicht. (Nokia's en Samsungs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
bartszoon schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:30:
[...]

ben net even bij de KPN winkel in Wageningen geweest voor dit probleem.
en die zeiden het volgende.

zolang de camera en de telefoon zijn werk doet is er niks aan de hand (komt schijnbaar vaker voor).
en zodra de camera of telefoon niet goed zou functioneren kan ik gewoon terug naar de winkel,
om hem te laten reparerer/omruilen.
heb met het probleem van de rammelende camera en de luie pixels toch maar even contact opgenomen met HTC en die zeiden dat het niet goed was en ik de telefoon kon laten repareren.
ben ik m alleen wel 2-3 weken kwijt. :?
daar heb ik dus geen zin in.
even een post op het forum van KPN geplaatst, kreeg gelijk een berichtje terug.
moest even wat gegevens naar hem opsturen en dan zou hij het uitzoeken.
10 min. later belde hij me terug met het bericht dat ik een nieuwe telefoon krijg opgestuurd. _/-\o_
top service van KPN, Menno bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ben benieuwd naar de changelog en de merkbare veranderingen

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/20272326/SNAG-0668.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ben een changelog hier aan het plaatsen. http://forum.xda-develope...p?p=24393260#post24393260

Eerste benchmark (Quadrant) 5012 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Bobbert schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:32:

[afbeelding]
Helaas heeft deze update niet de bug Dropbox/Picasa gelost. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NepGangster
  • Laatst online: 24-09 11:27
Katsuchi schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:37:
[...]

Helaas heeft deze update niet de bug Dropbox/Picasa gelost. :-(
Ik kon Dropbox ook niet meer openen op mijn Sensation met android 4.

Even handmatig dropbox geupdate in de playstore.
werkt weer als een bus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:09
Bobbert schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:32:

[afbeelding]
Dank voor de tip. Ben aan het downloaden/updaten. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Mijn telefoon lijkt de afgelopen vijf minuten meer op een onderzetter dan telefoon.
Ugly want in dat witte scherm zie je die gele vlekken onder in het beeldscherm maar al tegoed.
Daarmee begin ik toch te twijfelen of ik hem terug zou sturen of zou houden. Het is wel het enigste wat mankeert aan het toestel. Lastige keuze.

Die update duurt erg lang blijft maar op dat witte scherm staan.
Iemand die mij snel kan updaten wat de phone bedoelde met applicatie verbetering doorvoeren oid (in totaal 32 apps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Batterijverbruik in idle-stand is prima.

Vannacht om 00:00 vol van stroom gehaald, 06:30 stond teller op 97%. Sync, wifi, elke minuut twitterrefresh aan.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Kansloos dit... Build date 14 april en het NvCPLSvc.apk problemen niet oplossen gewoon :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:53

djbarney

XBL: DeejayBarney

Practics schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:43:

Iemand die mij snel kan updaten wat de phone bedoelde met applicatie verbetering doorvoeren oid (in totaal 32 apps)
Als het goed is wordt de dalvik cache geupdate per applicatie, zodat er geen oude referenties van de vorige os versie in staan. Dit zag ik ook bij de HD2 als er een nieuwere versie Android rom geinstalleerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Evenals het flikkerende scherm op de laagste helderheidsstand :(, wel werkt beats audio nu zonder over te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
David Regeling schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:46:
Evenals het flikkerende scherm op de laagste helderheidsstand :(, wel werkt beats audio nu zonder over te slaan.
Ook via Bluetooth? Dan kan ik eindelijk bluetooth streaming via m'n radio gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

DennusB schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:47:
[...]

Ook via Bluetooth? Dan kan ik eindelijk bluetooth streaming via m'n radio gebruiken!
Heb niet getest via Bluetooth, maar had het probleem eerst ook gewoon met bedrade oordopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEasterEgg
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09 17:57
Aah eindelijk. Alleen jammer dat die gigantische menuknop nog steeds in veel apps staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:36
Youtube menu 'bug' is opgelost. Staat er nu niet dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
catt4u schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:29:
Ik volg dit topic al van het begin omdat het toestel mijn interesse heeft maar ik nog ff wil wachten op de Galaxy S3 voor een vergelijking.
Nu las ik gisteren het volgende over de displays en dat lees ik hier in de commentaren helemaal niet.

Dit is natuurlijk wel het 1X forum, maar ik lees hier alleen hoe goed het display is.
Komen er geen gebruikers van de Galaxy/S2 en de iPhone4(s)?

Het is duidelijk dat de (super)Amoled schermen veel beter beeld geven in zonlicht. (Nokia's en Samsungs)
Jawel in dit topic is paar keer voorbij gekomen dat mensen aangaven dat je in fel zonlicht gewoon goed je telefoon kon gebruiken tegen over welke andere telefoon dan ook. En het klopt je kunt nu je mobiel gebruiken in vol zonlicht buiten zonder dat je met je hand het scherm af moet schermen voor de zon en dergelijke.

Denk dat veel mensen het wel opvalt maar het meer zien als normaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

hoe lang duurt installatie van de OTA? Of zijn er nog mensen bij wie i nog steeds bezig is.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

aardbeix15 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:53:
hoe lang duurt installatie van de OTA? Of zijn er nog mensen bij wie i nog steeds bezig is.
Bij mij duurde het nog geen 5 minuten in totaal, inclusief downloaden via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Totaal 3min ofzo. Excl download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
al ruim 12 min zins dat die apps heeft bijgewerkt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Bij mij was hij nog geen 10 minuten bezig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Hooguit 5 min, hij start 2 keer opnieuw op, en gaat al je apps na (dus ligt er even aan hoeveel je erop hebt staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1.28 installeren is voor de toekomst toch geen probleem qua rooten en dergelijke..
Kwestie van wachten op de community totdat die weer bezig zijn geweest zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
CLB schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:55:
1.28 installeren is voor de toekomst toch geen probleem qua rooten en dergelijke..
Rooten gaat nu nog via htc, dus dat is geen probleem.

Lijkt hier toch wat ernstig mis te gaan met die update, 20 min htc logo ervoor na 1ste keer opstart.
Vage is, kreeg net whatsapp binnen dus ik in lock screen whatsapp slepen en ja hoor hij opent hem gewoon.
Kan dus wel whatsappen mailen webbrowsen maar home screen sense wil niet laden op 1 of andere manier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
CLB schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:55:
Devs hebben toegang tot een S-OFF bootloader die de versie 1.01 heeft.
De bootloader in deze OTA is 0.94, dus moet niet erg zijn lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee thanks! Ik laat eerst m'n batterij even vol opladen en daarna update ik wel...
Zal wel een tijdje duren bij mij, want staan zo'n 100 apps / games / widgets op, maar ach komt wel goed :)

Kan ik mooi dit topic nog even in de gaten houden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:23
Ik heb het idee dat het openen/vinden van internetpagina's een stuk sneller is gegaan..
Installeren duurde enkele minuten (zonder downloaden over 3g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:58
Tot mijn grote schrik werkte m'n photogallery niet na de update. Ik kreeg alleen een zwart scherm als ik de gallery opende (zowel vanuit appdrawer als vanuit de camera).
Na een paar keer proberen te starten kwam er een foutmelding (gallery has crashed... no shit sherlock 8)7) en nu lijkt het perfect te werken.

Alles is iets smoother geworden lijkt het wel: menu's, appdrawer, widgets, homescreens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
CLB schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:10:
Okee thanks! Ik laat eerst m'n batterij even vol opladen en daarna update ik wel...
Zal wel een tijdje duren bij mij, want staan zo'n 100 apps / games / widgets op, maar ach komt wel goed :)

Kan ik mooi dit topic nog even in de gaten houden :p
Hij liep bij mij wss vast op HD widgets, heb hem gewoon zelf maar weer opnieuw opgestart.
Al word dat wel afgeraden, maar 20 min leek mij heel vreemd als anderen over 3 tot 5 min hebben.
Ah goed het is weer gefixst, update koste mij ongeveer 8% batterij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of dit mijn probleem met de HTC Agenda widget oplost. Zodra er een aantal afspraken in stonden en hij de agendapunten lade, deed Sense een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:02
Wat een geweldige opmerking tijdens het updaten:
Verwijder de accu en geheugenkaart niet tijdens het updaten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• South_Styler
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 19:12
Ik heb sinds kort ook een htc one x, maar ervaar problemen met de schakeling tussen 2g en 3g heeft iemand daar ook last van? Ook na de update is dat nog. Je ziet gewoon dat wanneer hij van g naar h dan valt internet compleet weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
die van mij is nu 20 minuten bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
EJPostema schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:20:
die van mij is nu 20 minuten bezig...
Even handmatig herstarten als je het aandurft, dat fixste bij mij het probleem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
ik heb nu dat logo van de telefoon en de groene pijltjes op het scherm
Kan het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
EJPostema schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:22:
ik heb nu dat logo van de telefoon en de groene pijltjes op het scherm
Kan het dan?
nee dan niet

Die van mij bleef bij witte htc scherm hangen die je ook ziet als die opstart.
Ging er van het gemak uit dat je het zelfde had |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Practics op 18-04-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
dat dacht ik ook idd. Ik wacht maar geduldig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:12
South_Styler schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:17:
Ik heb sinds kort ook een htc one x, maar ervaar problemen met de schakeling tussen 2g en 3g heeft iemand daar ook last van? Ook na de update is dat nog. Je ziet gewoon dat wanneer hij van g naar h dan valt internet compleet weg...
Volgens mij is dat normaal, schakelen tussen 2G en 3G kost tijd.
Low-level wordt er e.e.a geschakeld en dus valt je verbinding weg. (Telefonie ook, volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:15:
Ben benieuwd of dit mijn probleem met de HTC Agenda widget oplost. Zodra er een aantal afspraken in stonden en hij de agendapunten lade, deed Sense een reboot.
ZO te zien wel. Ik heb ;'m erop gezet en hij crashed niet meer. :)
Jammer genoeg is het probleem met de grote lettertypes in de email client niet opgelost. :(

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Gelukkig, hij is nu up and running :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Zen Pinball werkt nu wel goed.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat bestand NvCPLSvc.apk, staat nog steeds in de verkeerde map?
Maar als je 'm in de goede map plaatste had je weer meer last van lag las ik...

Oftewel het bestand staat verkeerd? Maar als je 'm goed zet krijg je lag... Dat is beide toch niet top...
Dat bestand moet in de goede map komen, waardoor de accuduur beter wordt, maar je wilt geen lag!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
Hier update ook binnen en voltooid, update proces kostte ong. 3 minuutjes incl. download over Wifi, en ong. 3% batterij. Het enige merkbare verschil tot dusver is inderdaad dat HTC Sense niet meer crasht door de agenda widget. Voor de rest heb ik de browser, e-mail client, contacts en messages gecheckt en kan tot dusver geen enkel verschil ontdekken. Moet daar wel bij zeggen dat ik voor de update afgezien van de agenda widget ook nergens problemen mee had.

Weet iemand of er ergens een officieele changelog te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
_MB_ schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:42:
Zen Pinball werkt nu wel goed.
Komt door de nieuwe drivers

EGL en GLES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Xanion schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:27:
Jammer genoeg is het probleem met de grote lettertypes in de email client niet opgelost. :(
Toch is er wel iets veranderd, voorheen zag ik geen verschil, welke tekengrootte ik ook koos, nu is er een wel verschil te zien tussen extra groot en klein. Maar het blijft veel te groot tov Gmail of whatsapp, en stoor ik me der de hele dag aan bij het lezen van mails.... :(

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/20272326/SNAG-0698.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/20272326/SNAG-0699.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik heb even een vraagje:

Bij whatsapp kan je als je hem in portrait houd de chat zien als je aan het typen bent. Als je hem nou in landscape houd (wat ik veel beter vind typen) zie je de chat niet meer. Is dit te veranderen door bijv. een ander toetsenbord te installeren? of is dit een beperking van whatsapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
_FrostBite_ schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:01:
Ik heb even een vraagje:

Bij whatsapp kan je als je hem in portrait houd de chat zien als je aan het typen bent. Als je hem nou in landscape houd (wat ik veel beter vind typen) zie je de chat niet meer. Is dit te veranderen door bijv. een ander toetsenbord te installeren? of is dit een beperking van whatsapp?
Iets meer inzet mag altijd, toetsenbord downloaden en uitproberen is een kleine moeite.
Maar het is een beperking van whatssapp denk ik want met swiftkey X heb je ook alleen toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:36
@_FrostBite_ Dat is een beperking van Android. Dat vind ik namelijk ook een van de vervelendste dingen aan Android. Je ziet niks meer, alleen je invoerveld en het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds vrijdag de trotse bezitter van de HTC One X.
Alles werkt erg soepel, hij is snel en Sense werkt erg lekker.

Echter valt mij 1 ding op, als ik zachtjes druk op de zijkant van het beeldscherm komen er kleine (olie)vlekjes die daarna weer verdwijnen. Is dit een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Hmm..Updaten aan de oplader werkt blijkbaar niet helemaal lekker.

Ik maar wachten...en wachten...en wachten... 25 min verder... (hierboven werd ergens 3min genoemd)..en wachten... nou dan toch maar de stekker er uittrekken.
Plop, rebooten... MEGA 'ohoh als dat maar goed gaat gevoel' en na 2 minuten was hij klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:17:
Ben sinds vrijdag de trotse bezitter van de HTC One X.
Alles werkt erg soepel, hij is snel en Sense werkt erg lekker.

Echter valt mij 1 ding op, als ik zachtjes druk op de zijkant van het beeldscherm komen er kleine (olie)vlekjes die daarna weer verdwijnen. Is dit een probleem?
Ik heb dit rechtsonderin mijn scherm (ongeveer 2 cm langs de kant)...vooralsnog geen 'probleem' maar het is wel merkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
m-buurman schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:17:

Ik maar wachten...en wachten...en wachten... 25 min verder... (hierboven werd ergens 3min genoemd)..en wachten... nou dan toch maar de stekker er uittrekken.
Plop, rebooten... MEGA 'ohoh als dat maar goed gaat gevoel' en na 2 minuten was hij klaar.
Exact! Haal je lader eruit voordat je gaat updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

m-buurman schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:17:

in het bericht dat bij het downloaden van de update wordt ook aangegeven dat als je hem aan de oplader laat het onverwachte resultaten kan geven.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

aardbeix15 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:19:
[...]

in het bericht dat bij het downloaden van de update wordt ook aangegeven dat als je hem aan de oplader laat het onverwachte resultaten kan geven.
Ik had mijn One X aan de laptop gekoppeld met usb om bij te laden terwijl de update binnenkwam, geen enkel probleem gehad, de volledige procedure liep binnen 5 minuten door :) Wel handig om te weten voor een eventuele volgende update, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:47
aardbeix15 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:19:
[...]

Helaas had ik dezelfde conclusie getrokken maar dat niet gepost... Excuus! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:54

The Executer

Lekker belangrijk!

Die van mij heeft er iets langer over gedaan. Probeerde eerst de update via 3G binnen te halen, maar dit was een drama. Hierna aangesloten via USB op de pc, internet doorgeven. Hierbij ging het downloaden wel sneller.

Nadat hij de update binnen heeft gehaald deze laten installeren. Even afgewacht of er nog vragen oid kwam, daarna naar het toilet geweest, en bij terugkomst was hij met het laatste stukje bezig. Laten we zeggen ongeveer 5 minuten.

Telefoon voelt een stuk smoother aan, applicaties starten iets sneller, reageren beter etc. Tot nu toe erg tevreden over.

Versie 1.28.401.9

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 09:45
Hier de update ook geïnstalleerd, zonder verdere problemen.

Ik heb alleen nog steeds last van de schermflikkering.
Toch maar terug naar de winkel en omruilen, of is het toch een software fout die nog geupdate gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W0uterT
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 16:49
Heb net ook de update ontvangen en alles is goed gegaan. Heb direct even gekeken of de prestaties van de telefoon ook echt vooruit zijn gegaan. Voorheen haalde ik een score van 10382 met antutu benchmark v2.7.3, met de update geinstalleerd haalde ik maar liefst 11458! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
W0uterT schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:28:
Heb net ook de update ontvangen en alles is goed gegaan. Heb direct even gekeken of de prestaties van de telefoon ook echt vooruit zijn gegaan. Voorheen haalde ik een score van 10382 met antutu benchmark v2.7.3, met de update geinstalleerd haalde ik maar liefst 11458! :)
Ik haalde met quadrant 4.7k en nu 5.0k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Xmoo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:31:
[...]

Ik haalde met quadrant 4.7k en nu 5.0k
Ik kom niet verder dan 4300.. tijdens het opladen tenminste
Antutu niet verder dan 9600

[ Voor 13% gewijzigd door m-buurman op 18-04-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• South_Styler
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 19:12
RudolfR schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:26:
[...]

Volgens mij is dat normaal, schakelen tussen 2G en 3G kost tijd.
Low-level wordt er e.e.a geschakeld en dus valt je verbinding weg. (Telefonie ook, volgens mij)
Bedankt :) ik weet dat schakelen normaal is en tijd kost :). Maar ik had eerst bijvoorbeeld een HTC Desire HD en die schakelt ook, maar tijdens het schakelen valt niet internet weg... het duurt hoogstens wat langer. Bij de X valt internet compleet weg op zulke momenten. Wat best storend kan zijn eigenlijk :P

Maar dat het hele internet tijdens het schakelen tussen 2G en 3G wegvalt is dus normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

hmmm ik heb em ook via 3G binnengehaald. Kwestie van 3 minuten en hij was klaar.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt verbeteringen merk, ok, misschien IETS vloeiender met scrollen. De sense-reloading bug werd me vorige week al teveel, dus toen had ik de telefoon gereboot, en daarna geen enkele last meer gehad ervan.

Ik heb maar eens antutu gedraaid, om te kijken of er "getalsmatig" een verbetering is:
fw 1.26: 10983 punten
fw 1.28: 11338 punten

Ik heb nog geen idee of de batterij langer meegaat....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorbataGames
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 20:38
Hij blijft bij mij al 20 minuten staan op 'Download gelukt. Updatepakket wordt gecontroleerd...'

Is dat normaal?
Pagina: 1 ... 34 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.