[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.240 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

jabberwock schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:44:
[...]

Dat zou je verwachten ja... Ik heb ook al contact gehad met HTC over de gele vlekken. Ze wisten nergens iets van. Het was nog nooit gemeld, en zoals ze zelf zeiden: wij houden ook fora en internet in de gaten, dus zoiets zou heus wel opvallen als meerdere mensen daar last van hadden. Ik zou dus een uitzondering zijn geweest...???

ik heb gelukkig de mijne zonder moeite kunnen ruilen. Geen issues so far....maar wat mis ik root zeg... :(
root is er al wel hoor.. wacht je op s-off root dan?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1577671

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 16-04-2012 20:52 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 18:11

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ik twijfel nog....van de ene kant vind ik het zonde. Hij is tenslotte pas 4 dagen oud. Maar ik wordt nu al knettergek van al die tasker profielen die ik niet kan gebruiken. Handmatig wifi aan en uitzetten is zooooo 2002...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:03
in firmware 1.28 zijn die glitches weg... teminste iemand heeft die chinese versie in het engels, en zegt die glitches niet te kunnen reproduceren

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 07:35
jabberwock schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:54:
[...]

Ik twijfel nog....van de ene kant vind ik het zonde. Hij is tenslotte pas 4 dagen oud. Maar ik wordt nu al knettergek van al die tasker profielen die ik niet kan gebruiken. Handmatig wifi aan en uitzetten is zooooo 2002...
:o Dat heb ik dus opgelost met NFC tags, werkt perfect. Standaart tasker profielen is zooooo 2011. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244527

Ik ben tevreden met One X. Wat ik niet snap dat iets wat in Android 2.0 goed heeft gewerkt nu in 4.0 (htc sens ) niet goed werkt.
Agenda (ben ik klaar mee):
- widget heeft vaak verkeerde datum weer. Zie screenshot ; op notification bar zie je 16 april en in agenda widget staat 15 april. Kan nooit een refresh probleem zijn want het was 14:24 dus hij had genoeg tijd om achter te komen dat dag om is.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/70685897/Screenshot_2012-04-16-14-43-01.png
- in alle mijn contacten die ook Facebook acount hebben heeft HTC agenda in Opmerkingen veld (die ik ook gebruik voor persoonlijke aantekeningen iets toegevoegd als <HTCData><Facebook ...</HTCData>. Hier ben ik razend om :( . Ik zou betreffende ontwikkelaar kunnen slaan. HTC moet afblijven van mijn contacten.

Kent iemand anders dit ook. En kent iemand een manier om deze problempjes op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jabberwock schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:44:
Dat zou je verwachten ja... Ik heb ook al contact gehad met HTC over de gele vlekken. Ze wisten nergens iets van. Het was nog nooit gemeld, en zoals ze zelf zeiden: wij houden ook fora en internet in de gaten, dus zoiets zou heus wel opvallen als meerdere mensen daar last van hadden. Ik zou dus een uitzondering zijn geweest...???

ik heb gelukkig de mijne zonder moeite kunnen ruilen. Geen issues so far....maar wat mis ik root zeg... :(
Ja dag HTC:
CLB in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EIyUNnCj47K1DV7FCFUFcDsC/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P88pqLTpi4WGVtmoMJlhRnTf/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9j6eEKdhX73OneWAeNPw8p7T/full.jpg

[HTC One X] Ervaringen & Discussie zoeken op 'vlekken'

Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X

Er was er vandeweek nog eentje met vier gele vlekken op rij die 'n foto postte, maar die kan ik niet meer vinden.
spartacusNLD schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:52:
root is er al wel hoor.. wacht je op s-off root dan?
Wat betekend dat s-on en s-off eigenlijk? O-)

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 16-04-2012 22:07 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Dat zei ik ook tegen die lui. Ik heb zelfs wat foto's hiervandaan gehaald en opgestuurd.... of ze doen alsof, of de helpdesk mensen zijn verteld om te doen alsof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Practics schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:05:
[...]

:o Dat heb ik dus opgelost met NFC tags, werkt perfect. Standaart tasker profielen is zooooo 2011. O-)
heb je een puntje...

Kun je met die nfc tag ook je gps aanzetten? Of krijg je dan alleen maar het settings schermpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
jabberwock schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:13:
[...]

heb je een puntje...

Kun je met die nfc tag ook je gps aanzetten? Of krijg je dan alleen maar het settings schermpje?
Met de juiste software kun je meerdere taken tegelijk aan zetten dus bijvoorbeeld gps aan met blauwetand uit met wifi uit en je navigatie software die auto opstart :*)

Zelfs je geluid kun je instellen en beeldhelderheid noem maar op.
Hoeveel taken je max op 1 chip kunt zetten weet ik niet, heb er 1 die heeft 6 taken en gaat perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Practics schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:16:
[...]

Met de juiste software kun je meerdere taken tegelijk aan zetten dus bijvoorbeeld gps aan met blauwetand uit met wifi uit en je navigatie software die auto opstart :*)

Zelfs je geluid kun je instellen en beeldhelderheid noem maar op.
Hoeveel taken je max op 1 chip kunt zetten weet ik niet, heb er 1 die heeft 6 taken en gaat perfect.
waar heb je ze vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Zie DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309382

Stuur hem maar een DM dan, hier is het offtopic.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 16-04-2012 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:36
Waarschijnlijk kun je dat beter verder hier bespreken.

Maar ik ben gisteren deze link tegen gekomen :)

*voor het geval er nog 5 mensen komen die erom vragen.. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door SmiGueL op 16-04-2012 21:33 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-07 22:11

D33F

Tweelingtemmer

Sinds vandaag valt mij trouwens op dat het middelste puntje van de 5 docking pinnen een beetje verkleurd is (niet meer helemaal zilver maar eerder koperachtig). Ik ben bang dat dit veroorzaakt is door zweterige handen/corrosie .

Hier schrik ik wel een beetje van aangezien ik het toestel amper 5 dagen bezit en hierdoor straks misschien ongewilde verbindingen kunnen ontstaan in die pinnen?

Ik weet dat ik de nodige last heb van zweethanden, en ben ook van plan om zo snel mogelijk een case aan te schaffen, maar ik mag toch wel verwachten dat het toestel tegen een beetje zweet kan ? bedoel wat moet dat wel niet geven als het straks hoog zomer is ?

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Niet kicken binnen 24 uur.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 16-04-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
David Regeling schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:41:
Hier schrik ik wel een beetje van aangezien ik het toestel amper 5 dagen bezit
en hierdoor straks misschien ongewilde verbindingen kunnen ontstaan in die pinnen?
Beetje oxidatie... Is toch zo schoon te maken? Met wat alcohol ofzo... Had je 't niet vanaf 't begin dan?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

CLB schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:15:
[...]

Beetje oxidatie... Is toch zo schoon te maken? Met wat alcohol ofzo... Had je 't niet vanaf 't begin dan?
Nee, het probleem is volgens mij pas vandaag ontstaan(lange rit met de trein, telefoon in de hand om muziek te luisteren) want zo ver ik weet waren ze gister nog helemaal gaaf.

[ Voor 9% gewijzigd door D33F op 16-04-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLevi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 13:48
Ik heb sinds gisterenmiddag een heel vreemd probleem.
Het geluid van mijn htc one x weigert om uit de m'n koptelefoon te komen. De enige manier waarop ik ervoor kan zorgen dat hij mijn koptelefoon herkend, en het geluid daardoor afspeelt is door de koptelefoon in te pluggen, en dan een complete reboot te doen. Dan doet hij het, tot ik hem er uit haal. Als ik hem er dan weer in probeer te doen herkend hij hem weer niet. Heel erg vreemd. Reset naar factory settings haalt niets uit, helaas :/

Edit: Lijkt erop dat de hardwaredetectie kapot is. Heb inmiddels een widget gevonden die dat handmatig omzet, en m'n koptelefoon doet het weer. :)
Edit2: Toggleheadset2 heet de app! Google Play: toggleheadset2

[ Voor 23% gewijzigd door iLevi op 16-04-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Leuke vergelijking, de HTC One X met de 125 euro goedkopere Galaxy Nexus:

YouTube: HTC One X vs Samsung Galaxy Nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:05
alwaysleft schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 00:03:
Leuke vergelijking, de HTC One X met de 125 euro goedkopere Galaxy Nexus:

YouTube: HTC One X vs Samsung Galaxy Nexus
Idd mooie vergelijking maar die man kan (Vind ik) geen reviews maken, hij klaagde bij Htc One X vs iPhone 4 dat oa. toetsenbord niet fijn was en dat de One X te scherpe randen had....

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Thenotorious schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 00:05:
[...]

Idd mooie vergelijking maar die man kan (Vind ik) geen reviews maken, hij klaagde bij Htc One X vs iPhone 4 dat oa. toetsenbord niet fijn was en dat de One X te scherpe randen had....
Nee klopt, maar toch schrok ik vamn het flash gedeelte en browsen. Alles lijkt zoveel smoother op de nexus, jammer dat HTC toch niet helemaal de software heeft geoptimaliseerd zo blijkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja of mijn One X ook 5x zo goed is als mn €100,- kostende ZTE Blade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:27
CLB schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:08:
Wat betekend dat s-on en s-off eigenlijk? O-)
S-ON = safety/security ON, is een beveiliging in de bootloader die je ervan weerhoudt om bepaalde acties uit te voeren, zoals o.a het flashen van je 'radio'.

http://forum.xda-develope...hp?p=24931225&postcount=3

Haha, Tasker 2011? Dat liever dan overal van die stickertjes plakken.
't Was me nog niet opgevallen dat-ie Wi-Fi niet schakelt.... BT doet-ie wel.
Wat ik mis is 2G/3G toggle.

5x beter dan de blade waarschijnlijk niet, wel 5x zoveel cores. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:39

BPP

Ik mag toch hopen dat het een softwarebug is die in de volgende update word opgelost. Ik begin namelijk echt scheitzoek te worden van die glitsches tijdens het browsen en in gtalk. Het lijkt net of ik een ouderwetse televisie aan het kijken ben met antenne en er duizenden auto's voorbij rijden. Dit kan toch niet voor een toestel van 600 euro. |:(

Dit is na het powerknop probleem van mijn vorige sensation toch wel de grootste irritatiepunt die ik oit heb gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door BPP op 17-04-2012 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

RudolfR schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 07:48:
[...]

Haha, Tasker 2011? Dat liever dan overal van die stickertjes plakken.
't Was me nog niet opgevallen dat-ie Wi-Fi niet schakelt.... BT doet-ie wel.
Wat ik mis is 2G/3G toggle.
Ik heb inderdaad ook nog een voorkeur voor tasker. Die tags is leuk en fancy...maar ik moet nog steeds een handmatige actie uitvoeren.

Nu heb ik in tasker de 24 uur van de dag compleet geautomatiseerd. Scheelt enorm in het accu verbruik, en ik hoef er zelf niet naar om te kijken.

begin nu na een aantal dagen toch wel wat bugjes in de software tegen te komen. Vanmorgen ineens een reboot gehad. Ik heb zowel een sim-pin als een patternlock, en het lijkt dat hij moeite heeft om die achter elkaar uit te voeren. Hij komt als eerste met het sim unlock scherm. en nog voordat ik de pin in kan geven komt mijn patternlock. Als ik dan het pattern ingeef, verwacht ik het sim unlock scherm....helaas, dat is gewoon verdwenen, waardoor er dus geen actieve sim is. Ik moet dan handmatig airplane mode in en uitschakelen....erg onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-07 00:45
Nieuwe HBOOT met S-OFF, kijken of die te droppen valt.
http://www.twitpic.com/9at1vx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-07 20:29
Xmoo schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:35:
Nieuwe HBOOT met S-OFF, kijken of die te droppen valt.
http://www.twitpic.com/9at1vx
Ik wil... ik wil... :9~

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

231469

Ik weet niet of de vraag hier al gesteld is (130 pagina's doorlezen is erg veel en zoeken leverde niets op), maar is het mogelijk om zonder geroot toestel alle meuk die je niet wil hebben (facebook, twitter - nee, deze gebruik ik echt niet, Google+, friendstream e.d. te verwijderen uit de app lijst?
Dan krijg je ook geen updates e.d en wie weet scheelt het weer batterylife?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Als je voor battery life gaat kun je waarschijnlijk de sync uitschakelen?

Wil je ze verbergen in je app drawer dan kan dat.
Zo: http://www.jayceooi.com/2...-system-app-on-htc-one-x/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-07 20:29
231469 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:41:
Ik weet niet of de vraag hier al gesteld is (130 pagina's doorlezen is erg veel en zoeken leverde niets op), maar is het mogelijk om zonder geroot toestel alle meuk die je niet wil hebben (facebook, twitter - nee, deze gebruik ik echt niet, Google+, friendstream e.d. te verwijderen uit de app lijst?
Dan krijg je ook geen updates e.d en wie weet scheelt het weer batterylife?

Thanks
Kort gezegd; Nee het is niet mogelijk om zonder root deze apps te verwijderen... Ja je kan ze wel verbergen, zoals RudolfR aangeeft.

Ik heb sinds kort ook Juice Defender. Geloofde er niet echt in, maar werkt als een trein. Heb dan nu ook de ultimate versie. Scheelt een hoop batterij.

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

231469

Kijk, dat zocht ik!

Ik heb een hele rits meuk gedisabled die ik toch nooit gebruik, ook geen updatemeldingen meer ;-)

Nu moet ik remote desktop nog aan de gang krijgen (ben connected met m'n server maar blijf zwart beeld houden in 2X client) en dan is het wachten op de officiele HTC uitrol met de verbeterde batterylife zoals deze nu al in de custom roms zit.

Het toestel gaat me steeds beter bevallen, ik ben van een Legend (met 2.2) naar deze gegaan, enige achteruitgang is de batterylife dus, maar ik heb er goede hoop op dat dit ook goed komt ;-)

Thanks!

[ Voor 1% gewijzigd door 231469 op 17-04-2012 09:56 . Reden: tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 17:43
Ik gebruik Poweramp als muziekspeler (volledige versie) maar elke keer als ik een mail/Whatsapp binnenkrijg terwijl ik mijn koptelefoon op heb, gaat het geluid van mijn muziekspeler plotseling voor een aantal seconden over de speaker. Heel irritant.

Net even getest, probleem speelt ook met de "standaard" speler.

Iemand een oplossing?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Doopy-X- schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:57:
Ik gebruik Poweramp als muziekspeler (volledige versie) maar elke keer als ik een mail/Whatsapp binnenkrijg terwijl ik mijn koptelefoon op heb, gaat het geluid van mijn muziekspeler plotseling voor een aantal seconden over de speaker. Heel irritant.

Iemand een oplossing?
Ik heb juist met poweramp dat hij automatisch gaat spelen als ik men koptelefoon/headset inplug. En bij het spelen is hij veel zachter dan de standaard player (ook als beats uit staat want die schroeft het volume ook wat op.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
_FrostBite_ schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:00:
[...]

Ik heb juist met poweramp dat hij automatisch gaat spelen als ik men koptelefoon/headset inplug.
Dat is normaal hoor, dat is een instelling. Maar als in mijn koptelefoon op heb, moet hij toch geen berichtgeluiden over de speaker geven? :-(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Doopy-X- schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:02:
[...]

Dat is normaal hoor, dat is een instelling. Maar als in mijn koptelefoon op heb, moet hij toch geen berichtgeluiden over de speaker geven? :-(
Ik zal het even voor je proberen.

Maar dat volume is dat ook normaal dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
_FrostBite_ schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:06:
[...]

Ik zal het even voor je proberen.

Maar dat volume is dat ook normaal dan?
Top tnx.
Nee, herken het ook niet....bij mij geeft ie goed volume aan?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Bij mij heb ik gewoon de berichtgeluiden over de koptelefoon.

Ik moet mijn volume bijna helemaal open zetten wil ik normaal geluid krijgen. Het volume kakt vooral in als de bass inkomt. zodra die weer stopt word het weer harder. Ik heb de EQ uit staan maar als ik die aanzet is het helemaal huilen met de pet op. Dit probleem doet zich niet voor in de stadaard player dus ik ga die maar weer gebruiken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
_FrostBite_ schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:13:
Bij mij heb ik gewoon de berichtgeluiden over de koptelefoon.

Ik moet mijn volume bijna helemaal open zetten wil ik normaal geluid krijgen. Het volume kakt vooral in als de bass inkomt. zodra die weer stopt word het weer harder. Ik heb de EQ uit staan maar als ik die aanzet is het helemaal huilen met de pet op. Dit probleem doet zich niet voor in de stadaard player dus ik ga die maar weer gebruiken denk ik.
Ook bij een binnenkomende oproep beltoon alleen over de hoofdtelefoon??
Hij gooit hem bij mij gewoon over de speaker :(

Ik zou voor dat volumeprobleem even Poweramp opnieuw installen....

[ Voor 3% gewijzigd door Doopy-X- op 17-04-2012 10:20 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:35

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb mijn telefoon nu een uurtje binnen. Bevalt in principe goed. Wel jammer dat Sense toch nog steeds niet zo snel is, als het zou moeten.

Scherm is verder prima met 1 minpuntje. In het hoekje links onder zit een stofje (microvezel draadje). Dit valt nauwelijks op (alleen bij witte achtergrond) en zit gelukkig op een plaats waar het gelukkig niet stoort. Verder is mijn scherm wit en niet gelig.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Ik merk trouwens helemaal niets van die 'Beats-mode' als ik Poweramp gebruik.
Die heeft intern al een prima equalizer (daarom heb ik hem vorig jaar gekocht), beats aan of uit maakt geen verschil....

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik denk dat ik toch geluk heb.... Geen gele vlekken, geen glitches hier.. geen dode pixels (voor zover ik heb gezien). Ik ben zeer tevreden! Batterij houdt t ook met gemak 24 uur vol met ong 2,5 uur screen on tijd. Vannacht tijdens slapen maar paar procent verloren ook (wifi aan, sync aan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik zat laatst wat te spelen met de car mode. Volgens verschillende reviews is het mogelijk om spotify in de muziek hub te integreren. Is dit iemand al gelukt?

Ik kom er niet achter namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Florine schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:28:
Vannacht tijdens slapen maar paar procent verloren ook (wifi aan, sync aan..)
Klinkt fantastisch, hoelang slaap jij? :P (En wat is een 'paar' procent?)

[ Voor 6% gewijzigd door RudolfR op 17-04-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Doopy-X- schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:19:
[...]

Ook bij een binnenkomende oproep beltoon alleen over de hoofdtelefoon??
Hij gooit hem bij mij gewoon over de speaker :(

Ik zou voor dat volumeprobleem even Poweramp opnieuw installen....
ik heb alleen whatsapp en sms bericht getest die hoor je alleen over de hoofdtelefoon..

Ik ga vanmiddag weer even testen met poweramp ben nu nog op stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
RudolfR schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:54:
[...]

Klinkt fantastisch, hoelang slaap jij? :P (En wat is een 'paar' procent?)
nou ik dacht eigenlijk dat toen ik ging slapen hij op 37 procent stond
en toen ik wakker werd op 36 procent..

maar toen bedacht ik me dat ik m heel even (minuut ofzo) in de lader heb gehad tussendoor, wilde m eerst gaan opladen en deed dat toch maar niet omdat ik wilde zien hoeveel erafging 's nachts.. dus misschien dat dat even opladen al weer iets erbij heeft geladen aan procenten. En weet dus niet of ik nou die 37 procent heb gezien vlak voor of na het laden........ maar zal er vannacht nog goed opletten.

En slaap was van 12.30u vannacht tot 08.30 vanochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil mn mail nagenoeg instant binnenkrijgen, 1x Gmail en 1x Hotmail...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ItxJVgpdkfhTf4PEc6mwvEHU/full.png

Staat 't zo goed dan, want ik heb 't idee dat 't niet werkt... Standaard email applicatie.
Met een ander mailprogramma wat ik altijd gebruikte werkt het wel nagenoeg instant namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:57

Metian

Snert is vies

Doopy-X- schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:57:

Iemand een oplossing?
Settings > Audio Engine > Advanced Tweaks > Direct Volume Control uitzetten.

Weet dat deze optie in PowerAMP nog al wat probleem veroorzaakt bij mijn One X. Misschien dat het bij jou ook het geval is.

[ Voor 9% gewijzigd door Metian op 17-04-2012 11:27 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-07 20:46
EJPostema schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:49:
Ik zat laatst wat te spelen met de car mode. Volgens verschillende reviews is het mogelijk om spotify in de muziek hub te integreren. Is dit iemand al gelukt?

Ik kom er niet achter namelijk
Je kunt, als je in de music hub zit, bij settings een app shortcut toevoegen. Lijkt me dat dit ook voor spotify geldt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:30
CLB schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:19:
Staat 't zo goed dan, want ik heb 't idee dat 't niet werkt... Standaard email applicatie.
Met een ander mailprogramma wat ik altijd gebruikte werkt het wel nagenoeg instant namelijk.
Je kunt hem ook op Push zetten, krijg je hem echt (min of meer) direct...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
CLB schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:19:
Ik wil mn mail nagenoeg instant binnenkrijgen, 1x Gmail en 1x Hotmail...

[afbeelding]

t lijkt alsof t zo zou moeten werken
maar je piektijd van 00:00 tot 00:00 werkt niet denk ik
zou dan denk ik 00:00 - 23:59 moeten zijn oid. Maar geen idee misschien praat ik onzin.. maar aangezien 'ie ook buiten piektijden moet synchroniseren elke 5 min, zou t niet moeten uitmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Metian schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:20:
[...]

Settings > Audio Engine > Advanced Tweaks > Direct Volume Control uitzetten. Dan moet het probleem opgelost zijn.
Tnx voor de suggestie maar dat werkt niet :'(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:57

Metian

Snert is vies

Doopy-X- schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:27:
[...]

Tnx voor de suggestie maar dat werkt niet :'(
Hmm jammer, het was in ieder geval te proberen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CappieL schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:23:
Je kunt hem ook op Push zetten, krijg je hem echt (min of meer) direct...
Hmm ja dat klopt weer wel natuurlijk, maar alleen Hotmail heeft push en Gmail gebruik ik 't meest...
Even verder kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:05
CLB schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:33:
[...]

Hmm ja dat klopt weer wel natuurlijk, maar alleen Hotmail heeft push en Gmail gebruik ik 't meest...
Even verder kijken...
In de Gmail app zelf kan push in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
ruurd v. schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:20:
[...]

Je kunt, als je in de music hub zit, bij settings een app shortcut toevoegen. Lijkt me dat dit ook voor spotify geldt...
In de hub heb ik idd een shortcut staan, maar het lijkt onmogelijk te zijn in car mode
Misschien heb ik het wel verkeerd gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:13

m-buurman

hmmm...coffee!!

CLB schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:33:
[...]

Even verder kijken...
Hoe heb je Gmail toegevoegd aan het Mail programma van HTC? POP, IMAP of Exchange?
Je zou als het goed is met Exchange moeten kunnen pushen.

Settings staan hier -> http://support.google.com...topic=14252&answer=138740
(ja ik weet het...iOS...sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krijn1985 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:34:
In de Gmail app zelf kan push in ieder geval wel.
Hmm okee... Maar dan heb je weer twee losse apps, dat is ook weer nasty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:05
CLB schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:42:
[...]

Hmm okee... Maar dan heb je weer twee losse apps, dat is ook weer nasty...
Ik vind zelf de Gmail app zeer prettig werken met gmail, labels toepassen etc en ik vind de interface ook lekkerder werken dan de gewone mail app (waarin ik mijn studentenmail (exchange) en hotmail) heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-07 18:18

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

krijn1985 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:45:
[...]

Ik vind zelf de Gmail app zeer prettig werken met gmail, labels toepassen etc en ik vind de interface ook lekkerder werken dan de gewone mail app (waarin ik mijn studentenmail (exchange) en hotmail) heb.
Ik laat gewoon alles (3 hotmail accounts en schoolmail) forwarden naar mijn Gmail. Dan heb je alles in die fantastische app, hoef je niet vier accounts te syncen (=batterijbesparing) en hoef je niet vier verschillende mailboxen te checken (=tijdbesparing en je voorkomt dat je belangrijke mailtjes mist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Zinu schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:49:
[...]

Ik laat gewoon alles (3 hotmail accounts en schoolmail) forwarden naar mijn Gmail. Dan heb je alles in die fantastische app, hoef je niet vier accounts te syncen (=batterijbesparing) en hoef je niet vier verschillende mailboxen te checken (=tijdbesparing en je voorkomt dat je belangrijke mailtjes mist).
Je kunt er voor kiezen om alle accounts in 1 lijst te laten zien, dus hoef je niet naar Gmail te forwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-07 18:18

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Maar je kunt toch niet hotmail accounts in de Gmail app laten zien? Die e-mail app van HTC/Android hoef ik niet, de Gmail app werkt veel fijner.
Het grootste voordeel van hoe ik het doe vind ik het niet hoeven syncen van 4 accounts. Volgens mij scheelt dat al een hoop batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:08
Gmail kan meerdere pop/imap accounts checken en deze mail binnenhalen en labelen. Dit is in te stellen via de Hmail web interface. Werkt erg goed. Ik heb zo diverse POP3/IMAP accounts (oa hotmail en ziggo) welke Gmail voor mij ophaalt. Ik hoef dus alleen maar Gmail te syncen op mijn telefoon (middels de gmail app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:35

MazeWing

The plot thickens...

Weet iemand of het mogelijk is om te pinch zoomen in de mail app? Nu ik een hoge resolutie heb, wil ik de mogelijkheid hebben om mails volledig uitgezoomd te kunnen lezen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
MazeWing schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:18:
Weet iemand of het mogelijk is om te pinch zoomen in de mail app? Nu ik een hoge resolutie heb, wil ik de mogelijkheid hebben om mails volledig uitgezoomd te kunnen lezen.
Volgens mij niet, maar in landscape mode kan je alles wel lezen.

Overigens wordt de tekst automatisch aan je schermgrootte aangepast. Dit werkt wel met alleen maar emails bestaande uit tekst.
Zodra er afbeeldingen inzitten, wat jammer genoeg in veel mails zit, lukt dit niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die standaard 'email' applicatie synct echt niet elke 5 / 10 minuten hier... Werkt gewoon niet...
Die standaard 'gmail' applicatie heb ik even bekeken, maar vond ik niet zo 1,2,3 een mooie / handige app.
Dus daar kijk ik nog weleens naar.. Heb nu een losse 'email.apk' geinstalleerd die ik al jaren gebruik en ja
dat werkt gewoon goed... Sync staat op elke 5 minuten, testmailtjes gestuurd en hop binnen 5 minuten *ping*

Waarom kan dat nou niet bij die standaard 'email' applicatie op de One X, met 1x Gmail en 1x Hotmail dan :(
Er zijn toch wel mensen hier die twee accounts hebben en dat altijd laten syncen en binnenkrijgen zonder dat
ze de emailapplicatie openen en opeens tig mailtjes binnenkrijgen? Ik wil gewoon douchen, terugkomen en in m'n notificatiebalk een mailicoontje zien... Of na een nacht slapen hetzelfde en 4 mailtjes kunnen lezen :F :-(

En wat houdt dat 'smart sync' in, want als ik 'n half uur wacht krijg ik ook niet automatisch mail / notificatie...

EDIT: En is het mogelijk om screenshots in een zelf aangemaakte map out-of-the-box op te slaan?
Leuk dat hij standaard screenshots kan maken die in de camera-map komen, maar onnodig voor Dropbox :)
Dus als ik nou kan aangeven in welke map screenshots moeten worden opgeslagen, zou dat omzeilt worden.

EDIT II: En is het mogelijk om aan de 'lock screen style "productivity" ' meer dingen toe te voegen..
Zodat je ook WhatsApp-berichtjes krijgt op je homescreen en dergelijke? Het is allemaal fijn, maar net niet...

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 17-04-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
CLB schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:22:
En wat houdt dat 'smart sync' in, want als ik 'n half uur wacht krijg ik ook niet automatisch mail / notificatie...
Smart Sync analyseert je gebruik; en zou in theorie minder vaak moeten gaan synchroniseren als jij je mail toch niet leest. (Bijv 's nachts.)

Of dat echt goed werkt en hoelang het inleren duurt, weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Bij mij doet gmail het wel vrijwel direct. Als ik een mail krijg hoor ik al snel de ringtone op mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
EJPostema schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:05:
Bij mij doet gmail het wel vrijwel direct. Als ik een mail krijg hoor ik al snel de ringtone op mijn telefoon
Bij mij doet die het de ene keer wel andere keer niet, net waar die zelf zin aan heeft. :F

Zie nu ineens bij google play dat mijn telefoon staat aangegeven als KPN HTC ONE X
Moet ik hier nu vrolijk van worden heeft ruim 2 weken gewoon HTC ONE X gestaan tot 5 min geleden. 8)7
Toestel kan trouwens niet branded zijn aangezien ik hem opgehaald heb bij de Phone house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Practics schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:29:
[...]

Bij mij doet die het de ene keer wel andere keer niet, net waar die zelf zin aan heeft. :F

Zie nu ineens bij google play dat mijn telefoon staat aangegeven als KPN HTC ONE X
Moet ik hier nu vrolijk van worden heeft ruim 2 weken gewoon HTC ONE X gestaan tot 5 min geleden. 8)7
Toestel kan trouwens niet branded zijn aangezien ik hem opgehaald heb bij de Phone house.
Ik heb altijd "KPN HTC ONE X", toestel los gekocht bij CoolBlue maar heb wel een Hi simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt toch voor geen meter zo... Je wilt je mail syncen elke 5 minuten ofzo, niet wanneer 't uitkomt :X
Op de website op je PC? Dan is KPN gewoon je provider:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mhBnFiqx2ONEeHavEAweNDNi/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:36
[...]

Gokje:
Misschien was je altijd connected met WiFi en nu via 3g/h waardoor KPN die info meestuurt?

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426002

[...]

Tja dat doet ie telkens anders :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pqIhA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453430

Ik heb een vraagje,
Ik heb mijn toestel net binnen en heb alles laten syncen (dus facebook twitter hotmail etc)
Maar nu zie ik bij mn telefoonboek onder tab "Phone" allemaal mensen van facebook en dat wil ik niet, Ik heb mn facebook delete en hij gaf een melding dat hij dus ook contacten van facebook zou verwijderen en dit is ook gebeurd maar een deel is bleven hangen?
Weet iemand hoe ik ze helemaal weghaal en alsnog facebook kan syncen zonder contacten erbij te doen?

Oh en nog iets, ik zag op youtube dat mensen een glitch hadden met de pull-down taskmanager ding?
Als je hem langzaam omhoog doet en bijna de bovenste deel van de scherm aansleept dan glitched hij?
Ik kan even de link niet vinden van de videos, maar deze "glitch" heb ik dus ook, hebben meer mensen dit?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Anoniem: 453430 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:19:
Ik heb een vraagje,
Ik heb mijn toestel net binnen en heb alles laten syncen (dus facebook twitter hotmail etc)
Maar nu zie ik bij mn telefoonboek onder tab "Phone" allemaal mensen van facebook en dat wil ik niet, Ik heb mn facebook delete en hij gaf een melding dat hij dus ook contacten van facebook zou verwijderen en dit is ook gebeurd maar een deel is bleven hangen?
Weet iemand hoe ik ze helemaal weghaal en alsnog facebook kan syncen zonder contacten erbij te doen?

Oh en nog iets, ik zag op youtube dat mensen een glitch hadden met de pull-down taskmanager ding?
Als je hem langzaam omhoog doet en bijna de bovenste deel van de scherm aansleept dan glitched hij?
Ik kan even de link niet vinden van de videos, maar deze "glitch" heb ik dus ook, hebben meer mensen dit?

Alvast bedankt!
Ik ken de glitsch niet, maar dat lijkt me software matig. Gewoon wachten op de update dus (zoals velen).

als je de facebook app opent kan je kiezen tussen alleen syncen met bestaande contacten. Dan importeert hij niet alle contacten naar je contactpersonen. Je kan ook kiezen om helemaal niet te syncen met contact personen,

Onder opties in contactpersonen kan je ook aanvinken 'alleen contact personen met een telefoon nummer weergeven'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blooker
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-11-2021
Echt een toffe telefoon, stuk beter dan mijn vorige (welke wil je niet weten).

Heb alleen 3 kleine vraagjes, heb een tijd lang lopen zoeken maar niet kunnen vinden;

- Kun je het lettertype aanpassen?
- Is het ook mogelijk om het batterij percentage boven je scherm weer te geven?
- Kun je die lock screen ring ook veranderen?

Thanks alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Blooker schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:24:
Echt een toffe telefoon, stuk beter dan mijn vorige (welke wil je niet weten).

Heb alleen 3 kleine vraagjes, heb een tijd lang lopen zoeken maar niet kunnen vinden;

- Kun je het lettertype aanpassen?
- Is het ook mogelijk om het batterij percentage boven je scherm weer te geven?
- Kun je die lock screen ring ook veranderen?

Thanks alvast ;)
- lettertype, waarvan? voor zover ik weet niet. Wel lettergrootte
- ja dit kan paar pagina's terug zijn verschillende apps genoemd, ik gebruik zelf battery mix
- Nee dit kan niet, tenzij je een andere launcher gebruikt (weet dit niet zeker trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Waar zie die afbeelding dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
323 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:47:
[...]

Waar zie die afbeelding dan
Als je een app wilt installeren via de site van Play. Moet je toestel kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

CappieL schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:50:
[...]

Als je een app wilt installeren via de site van Play. Moet je toestel kiezen.
Oke ik heb dat nog nooi gezien
Ik zoek het altijd via de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Toestel is echt werelds! Heb tot nog toe niks te klagen, enkele schoonheid (software) foutjes die er vast uitgepoetst worden met de volgende update.

Twee vragen heb ik wel.
1) is het al mogelijk andere navigatie te gebruiken via HTC Car? en dan niet Google Maps, maar een betaalde andere versie. Ik vraag dit omdat er een wil aanschaffen. maar enkel als dit integreert met HTC Car. De standaard HTC / Google navigatie is nogal suf..

2) ik had een Desire S voor mijn One X en daar heb ik nogal wat games op staan. Beide toestellen hebben geen root en voor de One X wil ik dat zo houden. Graag wil ik indien mogelijk wat save games van 1 naar 2 zetten.

Om wat specifieker te zijn, een van de savegames die ik wil staat in /data/data/ (tel geheugen) en dit is beveiligd. Mijn Desire S rooten is geen probleem, maar mijn One X wil ik dus niet rooten. Is er een mogelijkheid dit toch te kopiëren?

Tis een luxe probleem I know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07 19:48
pt0x schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:09:

knip

Om wat specifieker te zijn, een van de savegames die ik wil staat in /data/data/ (tel geheugen) en dit is beveiligd. Mijn Desire S rooten is geen probleem, maar mijn One X wil ik dus niet rooten. Is er een mogelijkheid dit toch te kopiëren?

2) Nop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 12:40

silitek

Tubes Only

Zonder root geen RW opties.... ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Dit is hier offtopic.

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 17-04-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Toestel is echt werelds! Heb tot nog toe niks te klagen, enkele schoonheid (software) foutjes die er vast uitgepoetst worden met de volgende update.

Twee vragen heb ik wel.
1) is het al mogelijk andere navigatie te gebruiken via HTC Car? en dan niet Google Maps, maar een betaalde andere versie. Ik vraag dit omdat er een wil aanschaffen. maar enkel als dit integreert met HTC Car. De standaard HTC / Google navigatie is nogal suf..
ja dat kan, als je in car mode ben op de status icoontjes klikken. Dan kom je in een instellingen scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
EJPostema schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:35:
[...]
ja dat kan, als je in car mode ben op de status icoontjes klikken. Dan kom je in een instellingen scherm
Helaas kan ik daar alleen maar HTC Locations of Google Maps Navigatie kiezen. Terwijl ik er ook Sygic en Navigon op geinstalleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Is bluetooth een oplossing of gaat dat niet? Heb zelf op die mannier meerdere dingen overgezet van de galaxy SII naar de HTC One X.

Twee vragen heb ik wel.

2) ik had een Desire S voor mijn One X en daar heb ik nogal wat games op staan. Beide toestellen hebben geen root en voor de One X wil ik dat zo houden. Graag wil ik indien mogelijk wat save games van 1 naar 2 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:16
Ik heb advanced task killer op mijn telefoon en kill regelmatig tasks maar ineens krijg ik facebook meldingen en van Chicken ninja enzo maar dat kan toch eigenlijk niet omdat ik alle tasks gekillt heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
CappieL schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:39:
[...]

Helaas kan ik daar alleen maar HTC Locations of Google Maps Navigatie kiezen. Terwijl ik er ook Sygic en Navigon op geinstalleerd heb.
Dat klopt, anders moet je car mode even proberen.
Dit is een app en je kan hem goed customizen.
je hebt 30 dagen trial en daarna moet je hem kopen voor €1,30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

EJPostema schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:48:
[...]

Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Ben ik inderdaad de enige die problemen heeft dat bij het ingeplugd hebben van een koptelefoon notificatieberichten door de speaker worden weergegeven? :?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:22:
Die standaard 'email' applicatie synct echt niet elke 5 / 10 minuten hier... Werkt gewoon niet...Die standaard 'gmail' applicatie heb ik even bekeken, maar vond ik niet zo 1,2,3 een mooie / handige app.Dus daar kijk ik nog weleens naar.. Heb nu een losse 'email.apk' geinstalleerd die ik al jaren gebruik en ja dat werkt gewoon goed... Sync staat op elke 5 minuten, testmailtjes gestuurd en hop binnen 5 minuten *ping*

Waarom kan dat nou niet bij die standaard 'email' applicatie op de One X, met 1x Gmail en 1x Hotmail dan :( Er zijn toch wel mensen hier die twee accounts hebben en dat altijd laten syncen en binnenkrijgen zonder dat ze de emailapplicatie openen en opeens tig mailtjes binnenkrijgen? Ik wil gewoon douchen, terugkomen en in m'n notificatiebalk een mailicoontje zien... Of na een nacht slapen hetzelfde en 4 mailtjes kunnen lezen :F :-(

EDIT: En is het mogelijk om screenshots in een zelf aangemaakte map out-of-the-box op te slaan?
Leuk dat hij standaard screenshots kan maken die in de camera-map komen, maar onnodig voor Dropbox :) Dus als ik nou kan aangeven in welke map screenshots moeten worden opgeslagen, zou dat omzeilt worden.

EDIT II: En is het mogelijk om aan de 'lock screen style "productivity" ' meer dingen toe te voegen.. Zodat je ook WhatsApp-berichtjes krijgt op je homescreen en dergelijke? Het is allemaal fijn, maar net niet...
m-buurman was zo vriendelijk om me via DM uit de brand te helpen door te zeggen:
Kies in de mail app gewoon 'Microsoft Exchange Activesync' voor je Gmail
en 'Microsoft Hotmail' voor je Hotmail... beiden ondersteunen pushmail.
Zodoende heb ik in de HTC email applicatie dus 1x Gmail-account, wat pusht en gelijk binnenkomt.
En daarnaast ook een Hotmail-account, wat pusht en gelijk binnenkomt... Straks even goed testen.
Kan alleen de kleuren niet bepalen van de accounts, maar daar zal wel 'n omweggetje voor zijn, Thanks man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:10
EJPostema schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:48:
[...]

Begrijp ik het nou niet of kun je inderdaad een htc (?) navigator aanschaffen voor €1,30 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een vraagje:
(ik gebruik engels systeem taal dus weeniet of het dezelfde heet)
Bij de telefoon boek onder tablad telefoon (phone) zie ik al mijn contacten dubbel (1tje met afbeelding van simkaart en andere van een blanco persoon) maar ik kan ze niet verwijderen..
iemand enig idee hoe ik ze verwijder?
onder personen (people) staan ze ook maar dan wel gewoon normaal (allemaal met simkaart afbeelding)..

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 453430 op 17-04-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 453430 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:35:
Een vraagje:
(ik gebruik engels systeem taal dus weeniet of het dezelfde heet)
Bij de telefoon boek onder tablad telefoon (phone) zie ik al mijn contacten dubbel (1tje met afbeelding van simkaart en andere van een blanco persoon) maar ik kan ze niet verwijderen..
iemand enig idee hoe ik ze verwijder?
onder personen (people) staan ze ook maar dan wel gewoon normaal (allemaal met simkaart afbeelding)..
Als je je contacten zowel op simkaart als in Google hebt staan, zul je ze dubbel te zien krijgen. Dan moet je dus even selecteren welke contacten weergegeven moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:41:
[...]

Als je je contacten zowel op simkaart als in Google hebt staan, zul je ze dubbel te zien krijgen. Dan moet je dus even selecteren welke contacten weergegeven moeten worden.
Waar kan ik dat selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454664

Hallo allemaal,

Even een paar vragen waar ik helaas nog geen antwoord op heb gehad:

-hoe zet ik die "MOBILE"-weergave uit op het internet??

-En als ik met mijn vorige HTC Desire HD op een foto drukte op mobiel-internet, kon ik deze willekeurige foto
direct verstuuren via Whatsapp, mail, etc, Maar nu bij de One-X moet ik m noodgedwongen eerst
downloaden! (???).

Iemand een idee?
Groeten Jerno!

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 454664 op 17-04-2012 20:07 . Reden: - ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij je contacten. Heb je uberhaubt zelf al gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:47:
[...]

Bij je contacten. Heb je uberhaubt zelf al gezocht?
Ja en ik kan nergens dingen selecteren..?
Of ik ben echt blind x_x
Ik heb echt lang zitten zoeken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:13

m-buurman

hmmm...coffee!!

CLB schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:08:
[...]

m-buurman was zo vriendelijk om me via DM uit de brand te helpen door te zeggen:
[...]

Zodoende heb ik in de HTC email applicatie dus 1x Gmail-account, wat pusht en gelijk binnenkomt.
En daarnaast ook een Hotmail-account, wat pusht en gelijk binnenkomt... Straks even goed testen.
Kan alleen de kleuren niet bepalen van de accounts, maar daar zal wel 'n omweggetje voor zijn, Thanks man!
We zijn hier om elkaar te helpen :)
Hopelijk werkt het bij jou net zo goed als dat het bij mij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 453430 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:48:
[...]

Ja en ik kan nergens dingen selecteren..?
Of ik ben echt blind x_x
Ik heb echt lang zitten zoeken :S
Dat kan je gewoon bij People --> phone book selecteren.
Pagina: 1 ... 33 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.