[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
EJPostema schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:26:
Ik heb de telefoon nu bijna een week en ik vind mijn batterij verbruik toch wel slecht.
Ik weet dat er wat perikelen mee zijn, maar ik volg dit topic op de voet en de screens die ik heb gezien later bij veel toch een beter beeld zien.

Ik zit nu na 6 uur en 21 op 10% met een screen time van 2u30min.
Ik heb een half uurtje angry birds gespeeld en 17 min gebeld.
Ben de hele dag thuis geweest met wifi aan.

snachts verlies ik ongeveer 10%.

Afgelopen week een beetje hetzelfde beeld. Als ik sochtends wat sites check en wat apps zoals nu.nl dan zit ik binnen een paar uur zomaar op 50% Ik had verwacht dat dit wel wat beter zou worden na een paar charges.

Is dit een beetje een normaal beeld?

BTW: autobrightness staat aan
Ik heb ongeveer hetzelfde. Verlies 's nachts zelfs iets van 14-15 procent. Daar gaat duidelijk iets fout, want ik zie steeds dat wifi uit zijn slaapstand (oid) komt, waarna er op een gegeven moment meer data wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Practics schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:28:
[...]

Misschien domme vraag in die week tijd je telefoon keer herstart?
Als je telefoon 1x in een drain zit, blijft die dat gewoon dom door doen tot je herstart.
Heb hem wel een keer herstart, maar al even geleden. Zal dat even proberen. iig bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Laden met de foon uit geeft toch een andere reactie dan laden met de foon aan. Dat zie je in de log, die reset dan niet om een of andere reden... Mijn batterij gaat nu trouwens langer mee lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

mister_S schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:48:
Het is een algemene vraag. Ik denk dat mijn vraag verkeerd wordt begrepen. Ik vraag niet welke smartphone ik moet kopen, dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik vraag me af wat voor effect extra RAM en een iets snellere CPU op het dagelijkse gebruik zal hebben. Gezien ik geen enkele ervaring heb met smartphones kan ik dit niet inschatten.
Als iemand mij bijvoorbeeld vraagt of hij van 1GB RAM naar 4GB moet gaan voor zijn PC, zou ik zeggen meteen doen. Maar een overgang van 8GB naar 64Gb zou ik nutteloos noemen.
Nooit afgaan op wat anderen vinden, maar wat jij zelf vind. Probeer zo ding uit houd hem lekker in de hand en speel er een beetje mee, bevalt hij? dan neem je hem, bevalt hij niet? Dan kijk je naar iets anders

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Wat ik een gemis vind is in het standaard mail account. Op mn legend (android 2.3), kon ik terwijl ik ín een e-mail was, bladeren naar de volgende/vorige e-mail. Handig bijv als je 10 ongelezen emails hebt, zodat je gewoon in de mail naar de volgende bladert.
Nu moet ik steeds eerst weer terug naar mn inbox, om weer 't volgende mailtje aan te klikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:16
Florine schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:06:
Wat ik een gemis vind is in het standaard mail account. Op mn legend (android 2.3), kon ik terwijl ik ín een e-mail was, bladeren naar de volgende/vorige e-mail. Handig bijv als je 10 ongelezen emails hebt, zodat je gewoon in de mail naar de volgende bladert.
Nu moet ik steeds eerst weer terug naar mn inbox, om weer 't volgende mailtje aan te klikken..
Nee dat hoeft niet je kunt door scrollen naar je volgende email. Gewoon je vingertje van links naar rechts of van rechts naar links, ligt er aan welke kant je op wilt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Laatst online: 28-10-2024
Practics schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:13:
[...]

Nee dat hoeft niet je kunt door scrollen naar je volgende email. Gewoon je vingertje van links naar rechts of van rechts naar links, ligt er aan welke kant je op wilt :+
Ja dat doet ie dus niet.. wel in gmail maar niet in de gewone mail app. Op de asus transformer prime ook niet, dus zal wel een ICS dingetje zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:51
[...]

Dat werkt alleen in de Gmail app, niet in de HTC mail app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 16:37
[...]

Grappige is, dat dacht ik dus ook. Ga ik dat net even proberen, werkt dat juist helemaal niet! In ieder geval niet met html inhoudt zoals met nieuwsbrieven.. Maar ik kan me inderdaad herinneren dat ik het wel is gezien heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hmm. Ik heb nu al een aantal keer de melding gekregen 'Geen SIM-kaart gedetecteerd', terwijl de SIM er goed in zit en hagelnieuw is (dus geen zelfknipwerk). Na wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat dit komt bij hele lichte druk op de rechterbovenkant (bij de frontcamera zeg maar). Dit gebeurt me met name als ik hem overdwars vasthoud, bij het lezen van webpagina's bijvoorbeeld. Ik kan het met gemak reproduceren door hem overdwars met mijn rechter hand aan de onderkant goed vast te houden, en dan met links de bovenkant bij de camera zachtjes in te drukken. Ik krijg dan onmiddelijk weer die melding:

Afbeeldingslocatie: http://img853.imageshack.us/img853/7338/screenshot2012041522012.png

Begint nu wel vervelend te worden, want daarna duurt het heel lang voordat ie weer verbinding maakt, of ik moet handmatig hem resetten of flightmode on/off doen. Had er op mijn werk ook last van, terwijl hij dan gewoon in de binnenzak van mijn colbert zit, niet eens in mijn broekzak.
Een telefoon waar je niet mee kan bellen is niet fijn... :( Morgen de winkel maar bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Laatst online: 24-02-2021
Zijn er meer mensen die in Play store geen lijst met niet geïnstalleerde app's kunnen bekijken.
Als ik naar Mijn apps ga kan ik alleen een lijst met Bijgewerkte apps, en een lijst met Alle apps. Maar geen lijst met wel aangekochte maar niet geïnstalleerde apps? Wat ik vervelde vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf morgen wordt m'n HTC One X ingewijd in m'n dagelijkse leven, heb 'm nu 'n paar dagen op 'proef' gehad... Dus nog geen WhatsApp, weinig smsen, geen verbinding met mobiele netwerken enzovoort :) Alleen spelen!

Maar man man man het ding bevalt me tot nu toe wel erg goed hoor... M'n probleempje met de bookmarks was een simpele kwestie van ze re-arrangen, dus dat probleempje is solved... Landscape forceren bij een bepaalde applicatie kan niet standaard out-of-the-box volgens mij, dus daar ga ik nog even achteraan (qua software) :)

Games en opslag gaan goed samen op de One X en dat is toch wel zo leuk :)

Gebruik de Apex Launcher ipv de standaard Sense met eigen (gekozen) widgets en dat werkt ook allemaal vlot... Screenglitches heb ik sindsdien niet meer meegemaakt, dus daar klaag ik ook niet over. Grootte van het toestel vind ik eigenlijk helemaal top, had 'n fractie kleiner gemogen (4,3" / 4,0") maar met m'n vrij kleine handen vind ik de bediening eigenlijk nog vrij goed, dus dat is ook fijn. Zodoende zeg ik dat 4,7" geen irritante issue is.

De (standaard) browser is een genot om te gebruiken, helemaal met het inschakelen van 'quick controls',
zodat je eigenlijk nooit last hebt van een half scherm, knoppen op het scherm of per ongeluk ergens op drukt.

Kleine issues zijn de notificatieled, gewoon niet te begrijpen dat die niet multicoloured is... Tevens heb ik gelezen dat die niet al te goed werkt, een ledje wat na 5 minuten weer uitgaat is natuurlijk ook not done.. Dus daar ben ik benieuwd naar, maar dat ontdek ik wel. Een dedicated camera-button zou leuk zijn, maar ik heb de camera-app tot nu toe eigenlijk nog niet gebruikt en onscreen overleef ik ook wel vast en zeker :) Toen ik begon aan dit bericht had ik nog wel een issue die ik wilde noemen, maar nu ben ik 'm kwijt, dus dat volgt nog... Stupid me.

Batterijtijd tot nu toe heb ik nog niet echt goed gecheckt, maar viel me tot nu toe niet tegen... Maar wat ik zei
wel zonder constante WhatsApp, zonder verbinding met mobiele netwerken enzovoort, dus dat gaan we merken.

Mooi dingetje HTC, nice! d:)b

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ik gebruik tasker om het scherm te roteren bij bepaalde apps. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

berry eggens schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:20:
Zijn er meer mensen die in Play store geen lijst met niet geïnstalleerde app's kunnen bekijken.
Als ik naar Mijn apps ga kan ik alleen een lijst met Bijgewerkte apps, en een lijst met Alle apps. Maar geen lijst met wel aangekochte maar niet geïnstalleerde apps? Wat ik vervelde vind.
Tabje naar rechts/links schuiven?

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:04
Ik het net waarschijnlijk uitgevogeld hoe het (groene)streepjes/artifacts ONDER ANDERE veroorzaakt kan worden:

Zoals gewoonlijk was ik wat aan het prutsen met mijn nieuwe toestel :+, en drukte ik een paar keer snel op de bovenste balk. (statusbalk/waar de wifi/bereik/klok iconen staan)
Deze is in vrijwel altijd zwart, behalve in de homescreens; Hier is deze half transparant zodat de achtergrond er achter zichtbaar is.
Als er op de transparante balk geklikt wordt, dan word deze zwart (en is deze eventueel naar beneden te schuiven)
Als er in mijn geval vaker op gedrukt wordt, komen op deze plek artifacts.
Als er vanaf nu naar de camera geswitcht wordt, komen er aan de linkerkant van het scherm soortgelijke artifacts.... waarschijnlijk veroorzaakt door de bovenstaande actie.
Ik het het toestel nu een week, maar dit nog nooit gezien iig..

Als ik het scherm een keer aan en uit doe, kunnen er weer zonder problemen foto's gemaakt worden zonder verstoringen in het scherm.

Vanaf het moment dat ik weer snel op de statusbalk klik, en er een artifact komt, dan toont de camera-app deze ook weer.

Nu had ik al ergens gelezen dat dit probleem in de volgende update (1.27/1.28) mogelijk opgelost wordt, maar mocht dit niet zo zijn is dit misschien wel het punt waarnaar gekeken kan worden om de oorzaak van het probleem te vinden :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
SmiGueL schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:44:
Ik het net waarschijnlijk uitgevogeld hoe het (groene)streepjes/artifacts ONDER ANDERE veroorzaakt kan worden:

Zoals gewoonlijk was ik wat aan het prutsen met mijn nieuwe toestel :+, en drukte ik een paar keer snel op de bovenste balk. (statusbalk/waar de wifi/bereik/klok iconen staan)
Deze is in vrijwel altijd zwart, behalve in de homescreens; Hier is deze half transparant zodat de achtergrond er achter zichtbaar is.
Als er op de transparante balk geklikt wordt, dan word deze zwart (en is deze eventueel naar beneden te schuiven)
Als er vanaf nu naar de camera geswitcht wordt, komen er aan de linkerkant van het scherm soortgelijke artifacts.... waarschijnlijk veroorzaakt door de bovenstaande actie.

Als ik het scherm een keer aan en uit doe, kunnen er weer zonder problemen foto's gemaakt worden zonder verstoringen in het scherm.

Vanaf het moment dat ik weer snel op de statusbalk klik, en er een artifact komt, dan toont de camera-app deze ook weer.

Nu had ik al ergens gelezen dat dit probleem in de volgende update (1.27/1.28) mogelijk opgelost wordt, maar mocht dit niet zo zijn is dit misschien wel het punt waarnaar gekeken kan worden om de oorzaak van het probleem te vinden :)
Ik zou niet weten waarom je dit zou willen doen, of hoe iemand er achter gekomen is, maar het werkt bij mij ook :)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Lachen, ik zie dat de user reviews beginnen binnen te stromen ineens :P Zal morgen wel de deadline zijn ofzo :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
SmiGueL schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:44:

Bij mij ook precies hetzelfde!

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Een mooie app trouwens voor de mensen waarvan de wifi uit gaat als de one X in stand-by gaat : https://play.google.com/s...jZWR3aWZpbG9ja2ZyZWUiXQ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Geinig, er zit volgens mij nog een paar hele dikke bugs in de locationprovider op de OneX.
Voor de Android programmeurs hier. Maak eens een kleine routine welke de hele tijd een requestSingleUpdate(String provider, LocationListener listener, Looper looper) doet naar de GPS provider. Stuur er eentje iedere 20sec of zo. Bij mij knalt dan de telefoon gigantisch na een minuut of twee :)
Heb dit ook geprobeert op een Wildfire S met Gingerbread en een Sensation met ICS 4.03. En op die telefoons werkt dit wel feilloos. Ligt dus echt aan de OneX
Na die knaller op de OneX heb ik ook gelijk een ander EMEI nummer wat natuurlijk helemaal te gek is... EMEI nummer wordt dan : 004999010640000

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 22-09 10:42

westergas

rikkie_pc

Vrijdagavond mijn One X laten vallen van +/- 1.5 meter op een houten vloer. Het scherm kwam los te zitten van de body, yikes! Gelukkig kan je dit eenvoudig weer terug klikken en nu zie je er helemaal niets meer van. Ook zit het scherm niet los oid. Het is natuurlijk ook de enige manier om de One X open te maken (alleen dan zonder hem te laten vallen lijkt mij zo ;) )

Geen enkel krasje, of wat dan ook te zien gelukkig

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Goh, ik wist niet dat we dit jaar 2 x 2 oktober en 2 x 28 oktober hadden. Ga in je agenda maar eens naar oktober 2012 8)7

Als je deze data selecteert geeft hij de data wel goed weer! Dwz 1 en 29 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04

JB

Cédric roelt!

JB schreef op zondag 15 april 2012 @ 14:16:
[...]

Krijg hier de oorzaak ook niet gevonden. Dacht eerst dat het LinkedIn was maar na een reboot was het weer hetzelfde, wederom draaide me scherm niet. Na een paar keer rebooten werkte het weer :/ Nog steeds weet ik niet wat de oorzaak is/was.
Wederom na een reboot draait mijn scherm niet meer :/ Vrij irritant aan het worden... Heb inmiddels alle geinstalleerde apps zo goed als verwijderd maar nog steeds geen oplossing. Het vreemde is dus dat het na een aantal keer rebooten soms in 1x weer wel werkt :|

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 18-09 22:23
robertwebbe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:25:
[...]

Dankje!

De EA Games zit dan ook in de volgende update pas.

[...]

Ik denk dat de vrienden van HTC dat niet op prijs zullen stellen.
Het verhaal is soort van bevestigd: https://twitter.com/#!/markmoons/status/190871747317346304

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
JB schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:30:
[...]

Wederom na een reboot draait mijn scherm niet meer :/ Vrij irritant aan het worden... Heb inmiddels alle geinstalleerde apps zo goed als verwijderd maar nog steeds geen oplossing. Het vreemde is dus dat het na een aantal keer rebooten soms in 1x weer wel werkt :|
Misschien is het al gezegd, maar staat fastboot uit? Je scherm kantelt niet in je homesceen hè, maar alleen in apps waar dat wordt ondersteund.

PS: misschien een beetje n00boplossingen die al 100 keer gezegd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

EJPostema schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:49:
[...]

Misschien is het al gezegd, maar staat fastboot uit?
Waar zou ik fastboot uit/aan kunnen zetten in de stock firmware :? Verder geef ik aan dat het soms in 1x wel weer werkt hé ;)
Je scherm kantelt niet in je homesceen hè, maar alleen in apps waar dat wordt ondersteund.
8)7 duh!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:08
Fastboot is volgens mij "Snel opstarten" onder "Energie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RudolfR schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:03:
Fastboot is volgens mij "Snel opstarten" onder "Energie"
Die optie stond idd aangevinkt. Nu uitgevinkt en opnieuw opgestart maar nog steeds geen kantelend scherm. Alle geinstalleerd apps zijn inmiddels verwijderd en de updates van de standaard apps zijn inmiddels ook verwijderd. @!#$%^&*( :N

Nu vraag ik me wel af waar het vandaan komt en waarom er maar een aantal mensen dit probleem hebben, heeft de rest zijn toestel nog niet/amper gereboot? Fabrieksinstellingen zal best werken maar als het weer terug komt word ik daar niet echt vrolijk van...

edit:
Net wel weer werkend na de zoveelste reboot, maar meteen daarna weer een reboot gedaan (zonder apps geinstalleerd te hebben dus een "kale" telefoon) en jawel hoor wederom vertikt ie te draaien |:(

[ Voor 13% gewijzigd door JB op 16-04-2012 09:32 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaconPopper
  • Laatst online: 23-05 14:32
RoD schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:29:
[...]

Ik heb ongeveer hetzelfde. Verlies 's nachts zelfs iets van 14-15 procent. Daar gaat duidelijk iets fout, want ik zie steeds dat wifi uit zijn slaapstand (oid) komt, waarna er op een gegeven moment meer data wordt gebruikt.
Hier ook hetzelfde tussen 12 à 15 % verlie 's nachts.

Als dit na de vermeende firmware update nog steeds hetzelfde is, dan gaan we toch proberen om hem te wisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:08
Ik ga vanmiddag uit werk een HTC One X kopen bij een medetweaker.
Toestel is nieuw in doos, dus dat vertrouw ik helemaal.
Alleen ik lees dat sommige schermen een waas hebben. Zijn er dingen waar ik op moet letten tbv het scherm?
En moet ik nog op andere dingen letten? Bepaalde build ofzo.

Daarnaast kom ik van een iPhone en ben ik heel benieuwd hoe het gaat bevallen.
De iPhone ruim 1 jaar met veel plezier gebruikt, alleen de volgende dingen pushen mij in de richting van Android:
- ontbreken widgets
- verschillende meldingsgeluiden e-mail (werk + prive) **onbegrijpelijk, maar een iPhone kan dit niet**
- in de toekomst custom roms installeren, etc.

Hopelijk valt de batterijduur mij mee. Met heel intensief gebruik krijg ik mijn iPhone 4 niet leeg binnen 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
JB schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:12:
[...]

Die optie stond idd aangevinkt. Nu uitgevinkt en opnieuw opgestart maar nog steeds geen kantelend scherm. Alle geinstalleerd apps zijn inmiddels verwijderd en de updates van de standaard apps zijn inmiddels ook verwijderd. @!#$%^&*( :N

Nu vraag ik me wel af waar het vandaan komt en waarom er maar een aantal mensen dit probleem hebben, heeft de rest zijn toestel nog niet/amper gereboot? Fabrieksinstellingen zal best werken maar als het weer terug komt word ik daar niet echt vrolijk van...

edit:
Net wel weer werkend na de zoveelste reboot, maar meteen daarna weer een reboot gedaan (zonder apps geinstalleerd te hebben dus een "kale" telefoon) en jawel hoor wederom vertikt ie te draaien |:(
Je telefoon is nu toch vrijwel leeg, gewoon proberen en na de fabrieks instellingen fastboot weer uitvinken.
Ik heb denk ik 2-3 keer geboot en heb geen problemen gezien.

Nu moet ik zeggen dat mijn toestel weinig problemen geeft. Sence is 2 keer opnieuw opgestart in een week.
En verder geen andere bugs tegen gekomen (ik ben er overigens ook niet naar op zoek)
BaconPopper schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:28:
[...]

Hier ook hetzelfde tussen 12 à 15 % verlie 's nachts.

Als dit na de vermeende firmware update nog steeds hetzelfde is, dan gaan we toch proberen om hem te wisselen...
En overdag dan? Standby is bij mij wel prima, alleen als ik mijn scherm aanzet schiet hij echt naar beneden.
Ik vind ook dat het scherm altijd erg bright is (heb autobrightness aan), maar had van mij wel iets naar beneden gekund

[ Voor 20% gewijzigd door EJPostema op 16-04-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

EJPostema schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:49:
[...]

Je telefoon is nu toch vrijwel leeg, gewoon proberen en na de fabrieks instellingen fastboot weer uitvinken.

Nu moet ik zeggen dat mijn toestel weinig problemen geeft. Sence is 2 keer opnieuw opgestart in een week.

Ik vind alleen dat mijn batterij snel leeg gaat zodra ik mij scherm aan heb staan
Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat die fastboot uit of aan naar mijn mening qua snelheid geen verschil maakt in het opstarten (duur) van de telefoon.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
JB schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:50:
[...]

Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat die fastboot uit of aan naar mijn mening qua snelheid geen verschil maakt in het opstarten (duur) van de telefoon.
http://android-dls.com/wiki/index.php?title=Fastboot

(heeft niks met opstart snelheid te maken, maar met commandline toegang voor flashen van images voordat je in android zit)

Fastboot is protocol used to update the flash filesystem in Android devices from a host over USB. It allows flashing of unsigned partition images. It is disabled in the production G1 devices since USB support is disabled in the bootloader[1]. This can be changed if you get root on the device.

[ Voor 28% gewijzigd door Prulleman op 16-04-2012 09:57 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

JB schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:50:
Ik denk dat opnieuw opstarten het zelfde is als je telefoon uit en aan zetten zonder fastboot. En dat fastboot dus alleen kan als je je telefoon uit zet, en 'later' weer aan zet, soort hibernate functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

[...]

En verder geen andere bugs tegen gekomen (ik ben er overigens ook niet naar op zoek)
Nu wordt het helemaal mooi, zelfs na de fabrieksinstellingen terug te hebben gezet, kantelt mijn scherm nog steeds niet |:(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EJPostema schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:49:
Je scherm kantelt niet in je homesceen hè, maar alleen in apps waar dat wordt ondersteund.
Niks duh... Beetje aardig doen ;)
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/46941469/2012-04-05_15-05-31.png

Maar hij landscaped dus nergens? Heb je geen kapotte sensor ofzo? G-sensor calibratie al(weer) gedaan?

offtopic:
En veel van die 25 weggegeven One X reviews zeg, wat 'n belabberde kwaliteit / kwantiteit... :S

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 16-04-2012 10:19 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Huh? Hoe kantel je het homescreen?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat weet die zelf ook niet haha: ruurd v. in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 22-09 22:03
_Christiaan_ schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:27:
Huh? Hoe kantel je het homescreen?
Dat doe ik op mijn telefoon dus door automatisch kantelen uit te zetten.. Bij mij wordt dan landscape mode geforceerd (dus ook in homescreen). Ik dacht dat het bij iedereen zo werkte, maar uit verschillende posts in dit topic bleek al dat het niet voor iedereen geldt... Lijkt dus op een bug in mijn telefoon, maar ik vind het wel prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

CLB schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:14:
[...]

[...]

Niks duh... Beetje aardig doen ;)
[afbeelding]

Maar hij landscaped dus nergens? Heb je geen kapotte sensor ofzo? G-sensor calibratie al(weer) gedaan?

offtopic:
En veel van die 25 weggegeven One X reviews zeg, wat 'n belabberde kwaliteit / kwantiteit... :S
Extern tobo is hier aangesloten :+

Als ie dat bij mij deed was ik al blij, nu kantelt er niks :/ Mijn Desire Z deed dat wel maar dat was een aangepaste Sense voor de tobo telefoons.

Ja dat begin ik me ook af te vragen, alleen heb ik het na een aantal keren rebooten wel weer werkend gehad (tot op heden niet meer nu). Het ijken heb ik idd ook gedaan maar bied geen soelaas :(

[ Voor 19% gewijzigd door JB op 16-04-2012 10:34 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
ruurd v. schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:31:
[...]

Dat doe ik op mijn telefoon dus door automatisch kantelen uit te zetten.. Bij mij wordt dan landscape mode geforceerd (dus ook in homescreen). Ik dacht dat het bij iedereen zo werkte, maar uit verschillende posts in dit topic bleek al dat het niet voor iedereen geldt... Lijkt dus op een bug in mijn telefoon, maar ik vind het wel prima! :)
Hehe dat snap ik wel. Toen ik cyanogenmod 7 draaide op mijn desire wilde het homescreen ook gewoon kantelen, vond ik wel prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Je launcher is in principe gewoon een app, die kantelen wel of niet ondersteund (eventueel alleen onder bepaalde voorwaarden zoals aangesloten op tobo, of landscape dock).

Heb zelf geen One X, maar als het met de standaard software mogelijk zou zijn, moet je in je systeem instellingen kantelen aanzetten, en vervolgens bij je launcher (sense) instellingen dit ook voor je launcher doen. Bijna alle third party launchers ondersteunen dit sowiezo.

Het gaat dus altijd om 2 settings, systeem (anders doet de sensor gewoon niks) en app/launcher

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Prulleman schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:37:
Je launcher is in principe gewoon een app, die kantelen wel of niet ondersteund (eventueel alleen onder bepaalde voorwaarden zoals aangesloten op tobo, of landscape dock).

Heb zelf geen One X, maar als het met de standaard software mogelijk zou zijn, moet je in je systeem instellingen kantelen aanzetten, en vervolgens bij je launcher (sense) instellingen dit ook voor je launcher doen. Bijna alle third party launchers ondersteunen dit sowiezo.

Het gaat dus altijd om 2 settings, systeem (anders doet de sensor gewoon niks) en app/launcher
Mja waar het mis gaat weet ik niet. Nu werkt het weer (na 10x rebooten ofzo) :X Het zit klaarblijkelijk niet in de software qua apps die het doen veroorzaken mijn inziens want na het terugzetten van de fabrieksinstellingen was het nog niet gefixt...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prulleman schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:37:
Stimmt, zo werkt het hier ook met de Apex Launcher... 2x enablen en het werkt gewoon zoals je zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Merk trouwens ook dat mijn scherm niet helemaal vast zit.. je ziet aan de bovenkant toch wel dat er een beetje ruimte over is en dat er stof tussen komt. Ook kraakt ie daar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had 'm hier nog niet gezien, misschien leuk voor de TS: Nederlandse handleiding HTC One X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:51

m-buurman

hmmm...coffee!!

CristianSchriev schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:05:
Merk trouwens ook dat mijn scherm niet helemaal vast zit.. je ziet aan de bovenkant toch wel dat er een beetje ruimte over is en dat er stof tussen komt. Ook kraakt ie daar goed.
Ik heb hetzelfde aan de onderkant minus het stof. Als ik er een beetje druk op uitoefen (tussen wijsvinger en duim) dan kraakt het en zie je het beeld een beetje vervormen. Bij normaal gebruik (lees: geen druk uitoefenen/knijpen) merk ik het echter totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaconPopper
  • Laatst online: 23-05 14:32
[...]

En overdag dan? Standby is bij mij wel prima, alleen als ik mijn scherm aanzet schiet hij echt naar beneden.
Ik vind ook dat het scherm altijd erg bright is (heb autobrightness aan), maar had van mij wel iets naar beneden gekund
Normaal denk ik. Heeft al eens meer dan 24u gehaald, bij normaal gebruik telefoon + surfen en data+wifi constant aan.
Die dag geen games gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Na 23 uur aanstaan heb ik nog 57% accu over :D
Niet constant WiFi aangehad though, voorderest redelijk wat mee gespeeld.
En de fix is nog niet uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Laatst online: 23:18

sebasss2

Auto fanaat

Door naar de handleiding te kijken zag ik staan schermbeveiliging door gezichtsherkenning.
Dit natuurlijk gelijk geprobeerd.
Foto van mezelf ingesteld en daarna keurig unlocked screen door men gezicht er voor te houden.
Nu gaf ik hem aan de klasgenoot naast me maar daar ging hij ook gewoon van screenlock af.

En hij lijkt niet echt op mj(A)

Meer mensen waarbij dit zo slecht werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:32
sebasss2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:50:
Door naar de handleiding te kijken zag ik staan schermbeveiliging door gezichtsherkenning.
Foto van mezelf ingesteld en daarna keurig unlocked screen door men gezicht er voor te houden.
Nu gaf ik hem aan de klasgenoot naast me maar daar ging hij ook gewoon van screenlock af.

Ik heb geprobeerd met een foto te unlocken, maar dit mislukte. Door iemand anders laten unlocken heb ik niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
CappieL schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:51:
[...]

Ik heb geprobeerd met een foto te unlocken, maar dit mislukte. Door iemand anders laten unlocken heb ik niet geprobeerd.
Bij mij werkte met een foto wel gewoon.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Laatst online: 23:18

sebasss2

Auto fanaat

Vreemd dat het zo wisselend werkt.
Puntje van aandacht voor de mensen bij HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
sebasss2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:55:
Bij de Nexus werkte het ook met een foto.

[ Voor 5% gewijzigd door _MB_ op 16-04-2012 11:56 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:32
sebasss2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:55:
Volgens mij is het een 'uitvinding' van Google (onderdeel van Android), niet van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
face unlock is toch gewoon een gimmick, ken niemand die dit echt gebruikt, leuk om te laten zien wat je telefoon kan, maar praktisch is het niet..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Bij mij heeft-ie het 2 dagen volgehouden. In de kroeg werd ik het echt zat en heb ik em uitgezet.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:31:
Iemand enig idee wat dit is? Ik heb 10 "vlekken" op de onderkant van mijn scherm? Is dit gewoon de backlight of?

[afbeelding]
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Net even gekeken en ik zie ook zoiets met een witte achtergrond, dus ik vermoed van wel.
Moest wel heel goed kijken voordat het me opviel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 01-06 23:32
Volgens mij moet op grafisch vlak nog wat gesleuteld/geoptimaliseerd worden aan de One X.
Zen Pinball stottert zo erg dat het niet te spelen is. Had ik niet verwacht met de tegra 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
HugoFR schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:05:
Volgens mij moet op grafisch vlak nog wat gesleuteld/geoptimaliseerd worden aan de One X.
Zen Pinball stottert zo erg dat het niet te spelen is. Had ik niet verwacht met de tegra 3.
Is gewoon een software bugje. Op mijn transformer prime werkt hij namelijk wel.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:27:
Bij mij heeft-ie het 2 dagen volgehouden. In de kroeg werd ik het echt zat en heb ik em uitgezet.
Dat was zeker nadat je een aantal slokken op had, en je telefoon je gezicht niet meer herkende? haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:18
Na de problemen hier te hebben gelezen toch een one x besteld bij bol.com.
Hopelijk heb ik nergens last van :P

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat vinden jullie van de Nederlandse tekstherkenning? Hier herkent ie nauwelijks woorden, en zegt ie van de meeste dat ze foutgespeld zijn. Daarbij krijg ik alleen Engelse suggesties (ik heb het toetsenbord op bilingual Engels + Nederlands gezet). Erg teleurstellend. Of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
RoD schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:25:
Wat vinden jullie van de Nederlandse tekstherkenning? Hier herkent ie nauwelijks woorden, en zegt ie van de meeste dat ze foutgespeld zijn. Daarbij krijg ik alleen Engelse suggesties (ik heb het toetsenbord op bilingual Engels + Nederlands gezet). Erg teleurstellend. Of doe ik iets fout?
Zie je wel NL staan links naast het toetsenbord?

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

_MB_ schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:26:
[...]

Zie je wel NL staan links naast het toetsenbord?
Yep. En switchen tussen de keyboards verandert niets aan de woordvoorspellingen. Ik vermoed daarom dat er bij mij helemaal geen Nederlands toetsenbord op staat.

Edit: de spellchecker achteraf is gebasseerd op je systeemtaal, zo lijkt het. Het is dus niet mogelijk om zowel voor Nederlandse als Engels getypte woorden achteraf spellingsuggesties te krijgen. Tenzij iemand anders nog iets weet.

[ Voor 39% gewijzigd door RoD op 16-04-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasss2 schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:50:

Ik las ook al hier in t topic dat iemand z'n one x unlocked met een andere telefoon met daarop een foto vanzichzelf erop.
Die hield hij dus voor de one x en hoppa unlocked. :P

't staat hier ergens tussen.
[HTC One X] Ervaringen & Discussie

EDIT/
Ik zie dat meer mensen dit dus melden. Dat met een foto, of foto op een scherm van een andere telefoon.
Anyway, echt veilig en precies is t dus niet te noemen nee.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
HugoFR schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:05:
Hij hapert inderdaad meer dan je zou verwachten van zo'n krachtige telefoon maar het is bij mij toch cker niet onspeelbaar. Hij zuipt wel batterij als je dat soort apps draait maar dat is nu eenmaal de prijs die je moet betalen voor kracht. Hopelijk komen er snel meer telefoons met deze proc uit zodat meer ontwikkelaars rekening houden met de Tegra 3 en er meer geoptimaliseerde apps komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 22:16
Kluutmaran schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:06:
[...]

Hij hapert inderdaad meer dan je zou verwachten van zo'n krachtige telefoon maar het is bij mij toch cker niet onspeelbaar. Hij zuipt wel batterij als je dat soort apps draait maar dat is nu eenmaal de prijs die je moet betalen voor kracht. Hopelijk komen er snel meer telefoons met deze proc uit zodat meer ontwikkelaars rekening houden met de Tegra 3 en er meer geoptimaliseerde apps komen.
Die laatste zin gaat niet op dat spel is gemaakt speciaal voor de tegra 3.
Het is ook niet echt een spel meer een show off app om te laten zien wat je phone kan.
Htc :')

Tijd voor een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:44
westergas schreef op maandag 16 april 2012 @ 07:40:
Vrijdagavond mijn One X laten vallen van +/- 1.5 meter op een houten vloer. Het scherm kwam los te zitten van de body, yikes! Gelukkig kan je dit eenvoudig weer terug klikken en nu zie je er helemaal niets meer van. Ook zit het scherm niet los oid. Het is natuurlijk ook de enige manier om de One X open te maken (alleen dan zonder hem te laten vallen lijkt mij zo ;) )

Geen enkel krasje, of wat dan ook te zien gelukkig
Kun je eens beschrijven hoe je dat scherm "terugklikt"? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Hier een kort filmpje van matige kwaliteit waar je kan zien hoe iemand de One X opent

YouTube: Cracking Open the HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
RoD schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:32:
[...]

Yep. En switchen tussen de keyboards verandert niets aan de woordvoorspellingen. Ik vermoed daarom dat er bij mij helemaal geen Nederlands toetsenbord op staat.

Edit: de spellchecker achteraf is gebasseerd op je systeemtaal, zo lijkt het. Het is dus niet mogelijk om zowel voor Nederlandse als Engels getypte woorden achteraf spellingsuggesties te krijgen. Tenzij iemand anders nog iets weet.
Ik kan je swiftkey aanraden. Het beste toetsenbord voor android. Kost wel wat, maar is het echt waard.

In swiftkey kan je meerdere talen selecteren, ik krijg suggesties in zowel engels als NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
RoD schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:32:
[...]

Smart Keyboard Pro is hier een fantastische toetsenbord vervanger voor :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Roost schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:13:
[...]

Kun je eens beschrijven hoe je dat scherm "terugklikt"? Dank!
Over vallen gesproken. Ik liet hem vanmiddag op het scherm vallen op straat. Auw. Recht op een stoeptegel. Ondanks dat het gorilla glass is wel 2 miniscule krasjes op het scherm op het zwarte gedeelte.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Strider schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:59:
[...]

Smart Keyboard Pro is hier een fantastische toetsenbord vervanger voor :)
Dat verandert niets aan het feit dat Sense woorden onderstreept die foutgespeld zijn. Dat is uit te zetten, maar ik wil graag dat het zowel Nederlands als Engels doet. Maar dat wil dus niet, voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hoe kan het nou dat die 1.28 update er nog steeds niet is terwijl hij al wel in Custom ROMS te vinden is ? :/

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die in die custom roms is denk ik die repack van een chinese 1.28 versie, (die dus al wel bestaat.)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1597935

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 12:08
Zeer mooie telefoon.. Wel jammer dat hij met 3 stuck pixels kwam en een flikkerend scherm.
Heb hem vandaag dus weer terug moeten sturen als DOA.

Moet wel opmerken dat de camera lens zeer snel beschadigd, ook bij voorzichtig gebruik. Een cover/case is dus zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:51
_BLAST3R schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:12:
Zeer mooie telefoon.. Wel jammer dat hij met 3 stuck pixels kwam en een flikkerend scherm.
Heb hem vandaag dus weer terug moeten sturen als DOA.

Moet wel opmerken dat de camera lens zeer snel beschadigd, ook bij voorzichtig gebruik. Een cover/case is dus zeker aan te raden.
Ik heb er maar een plakbandje overheen geplakt, heb een hekel aan hoesjes. Even kijken wat ik als permanente oplossing ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
RoD schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:15:
[...]

Dat verandert niets aan het feit dat Sense woorden onderstreept die foutgespeld zijn. Dat is uit te zetten, maar ik wil graag dat het zowel Nederlands als Engels doet. Maar dat wil dus niet, voor zover ik weet.
Bij swiftkey dus niet. Die heeft zijn eigen woordenboeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Ik leg m'n telefoon gewoon overal neer, maar heb nog geen krasjes op de camera lens.
voor iedereen die denkt dat er een krasje precies in het midden van de lens zit, dit is niet zo. Dit had die van mij en een collega ook vanaf het begin. Het lijkt een krasje, maar is denk een soort glinstering van de lens.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

EJPostema schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:37:
[...]

Bij swiftkey dus niet. Die heeft zijn eigen woordenboeken
Smart Keyboard Pro ook, en die geeft prima woordvoorspellingen. Dat weerhoudt Sense er echter niet van om tóch foutgespelde woorden te onderstrepen. Nogmaals, dat is dus wel uit te zetten, maar schijnbaar niet tweetalig te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoort het scherm nu wat gelig te zijn of niet? Bij mij is wit niet helemaal wit. Bijvoorbeeld bij de internetbrowser of in de menu's. Maar als ik dan weer film kijk is het wel weer wit. Het valt met name op als ik hem naast mijn iPhone houdt. Daar is wit ook echt wit.

Morgen wordt de mijne omgeruild. Echter twijfel ik nog een beetje want verder heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:24:
Hoort het scherm nu wat gelig te zijn of niet? Bij mij is wit niet helemaal wit. Bijvoorbeeld bij de internetbrowser of in de menu's. Maar als ik dan weer film kijk is het wel weer wit. Het valt met name op als ik hem naast mijn iPhone houdt. Daar is wit ook echt wit.

Morgen wordt de mijne omgeruild. Echter twijfel ik nog een beetje want verder heb ik nergens last van.
Sommige zijn wit en sommige geel, waar dit verschil vandaan komt is onbekend. Denk dat er meer gelige zijn wittige. Dus de kans is groot dat de volgende hetzelfde is, maarja je weet maar nooit.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb al wat afgezocht maar tot nu toe nog niet het antwoord kunnen vinden helaas op mijn volgende probleem.

Af en toe weet ik het voor elkaar te krijgen om in mijn broekzak tegelijk op de power en volume knop te drukken.
Hierop gaat de muziekspeler plots spelen, dit is soms erg vervelend en ik wil dan ook zorgen dat het niet gebeurd met deze toetsencombinatie, echter kan ik nergens een optie vinden om dit uit te zetten.

Sowieso gebruik ik de standaard Music player niet, omdat ik toch Spotify gebruik.
Weet iemand hoe dit misschien vermeden kan worden of uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:19

BPP

Vincentio schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:40:
Ik heb al wat afgezocht maar tot nu toe nog niet het antwoord kunnen vinden helaas op mijn volgende probleem.

Af en toe weet ik het voor elkaar te krijgen om in mijn broekzak tegelijk op de power en volume knop te drukken.
Hierop gaat de muziekspeler plots spelen, dit is soms erg vervelend en ik wil dan ook zorgen dat het niet gebeurd met deze toetsencombinatie, echter kan ik nergens een optie vinden om dit uit te zetten.

Sowieso gebruik ik de standaard Music player niet, omdat ik toch Spotify gebruik.
Weet iemand hoe dit misschien vermeden kan worden of uitgeschakeld?
Is dit een officiele knoppencombo dan? Bij mij gebeurt er niks als ik beide knoppen indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 23:56

Pos

RoD schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:03:
[...]

Smart Keyboard Pro ook, en die geeft prima woordvoorspellingen. Dat weerhoudt Sense er echter niet van om tóch foutgespelde woorden te onderstrepen. Nogmaals, dat is dus wel uit te zetten, maar schijnbaar niet tweetalig te krijgen.
Heb je de telefoontaal zelf in het engels staan? Ik heb dit probleem ook op mijn sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

_MB_ schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:38:
Ik leg m'n telefoon gewoon overal neer, maar heb nog geen krasjes op de camera lens.
voor iedereen die denkt dat er een krasje precies in het midden van de lens zit, dit is niet zo. Dit had die van mij en een collega ook vanaf het begin. Het lijkt een krasje, maar is denk een soort glinstering van de lens.
Dat viel mij pas van de week op, blij dat meer mensen dit dus hebben. Zit precies in het midden inderdaad

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
BPP schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:45:
[...]

Is dit een officiele knoppencombo dan? Bij mij gebeurt er niks als ik beide knoppen indruk.
Zou heel misschien in Android Revolution HD kunnen zitten, maar staat niet ergens in de notes van de ROM of in de thread over de ROM.
Verder heb ik niets geinstalleerd staan wat dit zou kunnen veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:51:
[...]

Zou heel misschien in Android Revolution HD kunnen zitten, maar staat niet ergens in de notes van de ROM of in de thread over de ROM.
Verder heb ik niets geinstalleerd staan wat dit zou kunnen veroorzaken.
Bij mij werkt die combo ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Pos schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:46:
[...]

Heb je de telefoontaal zelf in het engels staan? Ik heb dit probleem ook op mijn sensation.
Ja, zoals ik al eerder zei is dat de oorzaak. Het punt is dus dat ik het tweetalig wil. Maar dat kan dus niet omdat de spelling achteraf qua taal gelijk is aan de systeemtaal. Als dat op de Sensation ook al zo is, dan zal het ook wel niet aan te passen zijn.

Maar goed, ik heb mezelf nu genoeg herhaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 12:08
shameblaster schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:51:
[...]

Dat viel mij pas van de week op, blij dat meer mensen dit dus hebben. Zit precies in het midden inderdaad
Heb de telefoon pas een weekend, is nauwelijks buiten geweest, noch uit mijn zak. Zat al meteen een (diepe) kras op de zijkant van de lens. Dus niet in het midden ofzo. Er zaten ook gewoon echt krasjes op de ronding.

Zo'n uitstulping is gewoon zwaar onhandig. Een rubberen back-cover zou een oplossing zijn, want deze heeft ook een randje om de uitstulping zitten. Dit zorgt ervoor dat de telefoon niet direct met de lensstulp de oppervlakte raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaserv
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2020
Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocketnow.com/html/portal/news/0000022569//OneXScreenProblems.JPG

Heb de X nu 7 dagen en zeer tevreden maar heb wel dagelijks scherm problemen vergelijkbaar met hierboven.
Nu heb ik via de chat HTC support gesproken en die raden mij aan om het toestel terug te sturen als DOA.
Dit kan binnen 2 weken. Na 2 weken is het reparatie en ben je het toestel max 3 weken kwijt.

Ben eigenlijk verbaasd dat HTC vervanging voorstelt aangezien ik eerst in de veronderstelling was dat het een software probleem zou zijn. Iemand in dezelfde situatie? weet even niet wat wijsheid is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
I-Michiel schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:20:
[afbeelding]

Heb de X nu 7 dagen en zeer tevreden maar heb wel dagelijks scherm problemen vergelijkbaar met hierboven.
Nu heb ik via de chat HTC support gesproken en die raden mij aan om het toestel terug te sturen als DOA.
Dit kan binnen 2 weken. Na 2 weken is het reparatie en ben je het toestel max 3 weken kwijt.

Ben eigenlijk verbaasd dat HTC vervanging voorstelt aangezien ik eerst in de veronderstelling was dat het een software probleem zou zijn. Iemand in dezelfde situatie? weet even niet wat wijsheid is..
Wanneer heb je precies die beeldproblemen dan?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaserv
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2020
Denzis schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:23:
[...]

Wanneer heb je precies die beeldproblemen dan?
tijdens internetten in de stock browser. Of in de taskbar bovenin. of opeens bij een youtube filmpje.
Heel onverwacht iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Hoe kan ik smileys toevoegen aan berichten/emails? Ik zie op het toetsenbord alleen maar de mogelijkheid om in ascii smileys toe te voegen maar niet als symbool. Ik heb ook al Smart Keyboard en SwiftKey geinstalleerd maar daar kan ik ze ook niet vinden. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
I-Michiel schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:20:
[afbeelding]

Je moet ook geen MW2 spelen op je telefoon :X

Nu even serieus! Ik heb dezelfde problemen ervaren. Die screenlagging of tearing of glitching hoe ze het ook noemen treed bij mij op wanneer ik een paar keer snel op de balk tik waar je wifi icoon en klok enz staan. Ik krijg dat aan de rechterkant groene en rose strepen.

Ik had ook last van de groene balk onderin in Youtube films en glitching als ik het menu opende in de browser. Bij mij loste een harde reset de laatste problemen op. Je zou dit eerst kunnen proberen. Het zijn in iedergeval Tegra 3 problemen. Ik persoonlijk ga mijn telefoon hiervoor niet retourneren omdat het zoals je al aangeeft software problemen zijn. Het blijft natuurlijk altijd je eigen verantwoording, maar ik zou een harde reset proberen zodat je in ieder geval kan zeggen dat je dat geprobeerd hebt.

Mocht je het niet vertrouwen kan je hem altijd nog terugbrengen. Maar als je verder geen problemen hebt als dead pixels en vlekken in je scherm zou ik me niet te druk maken en wachten op drivers updates.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
I-Michiel schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:26:
[...]

tijdens internetten in de stock browser. Of in de taskbar bovenin. of opeens bij een youtube filmpje.
Heel onverwacht iedergeval.
Hier heeft iedereen last van. Wel vreemd dat ze vervanging voorstellen inderdaad. Dit is toch wel het bekendste probleem van de One X, je zou denken dat HTC personeel wel geïnformeerd is over algemene problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

joblamie schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:39:
[...]

Hier heeft iedereen last van. Wel vreemd dat ze vervanging voorstellen inderdaad. Dit is toch wel het bekendste probleem van de One X, je zou denken dat HTC personeel wel geïnformeerd is over algemene problemen.
Dat zou je verwachten ja... Ik heb ook al contact gehad met HTC over de gele vlekken. Ze wisten nergens iets van. Het was nog nooit gemeld, en zoals ze zelf zeiden: wij houden ook fora en internet in de gaten, dus zoiets zou heus wel opvallen als meerdere mensen daar last van hadden. Ik zou dus een uitzondering zijn geweest...???

ik heb gelukkig de mijne zonder moeite kunnen ruilen. Geen issues so far....maar wat mis ik root zeg... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 22:56
boratnl schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:18:
[...]

Ik heb er maar een plakbandje overheen geplakt, heb een hekel aan hoesjes. Even kijken wat ik als permanente oplossing ga vinden.
Er komt vast een Inivsible Shield voor, en anders gewoon zelf op maat knippen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 32 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.