Hier nog een filmpje gemaakt met de HTC One X, ik vind hem behoorlijk schokkerig:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jTPi6m9w0ZI]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jTPi6m9w0ZI]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lijkt een gevalletje Parkinson bij de filmer en anders is het idd schokkerig.Thomasv6 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:14:
Hier nog een filmpje gemaakt met de HTC One X, ik vind hem behoorlijk schokkerig:
[video]
Ik wacht eerst 15 maart wel even af, je weet ten slotte maar nooit en anders ga ik mooi voor de one x met 1 jaar kpn abbo en die na 3 maanden weer bijstellen.tumtum100 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:54:
Misschien ook leuk om te weten: http://www.samsunggalaxys...ease-galaxy-s3-niet-waar/
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 41% gewijzigd door Piet91 op 06-03-2012 15:13 ]
NFC is dus juist contactloos, dus denk het niet.Patrick V. schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:13:
Die "connectors" aan de achterkant zijn voor de NFC optie.
Wikipedia: Near field communication
HTC explained that the five pins on the rear of the One X can be used both for charging and audio-out to the media dock.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Het zou me niet verbazen als dat schokkerig komt doordat op de hoge resolutie waarmee het is opgenomen (1080p) er geen beeldstabilisatie wordt gedaan, en dan is steady-filmen met eem mobieltje best lastig. Kwaliteit is natuurlijk niet te vergelijken met een HD camera, maar voor een mobieltje moet ik zeggen dat het er best aardig uitziet. Ik vind sowieso foto's en filmpjes van mobieltjes meer spielerei dan dat ze in de DVD kast of het foto-plakboek horen, maar voor een aardigheidje is dit goed te doen.Thomasv6 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:14:
[video]
Hier ben ik het mee eens het is voor mij ook van "oh leuk een goede camera" Maar veel zou ik hem toch niet gebruiken denk ikAppelsap schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:52:
[...]
Het zou me niet verbazen als dat schokkerig komt doordat op de hoge resolutie waarmee het is opgenomen (1080p) er geen beeldstabilisatie wordt gedaan, en dan is steady-filmen met eem mobieltje best lastig. Kwaliteit is natuurlijk niet te vergelijken met een HD camera, maar voor een mobieltje moet ik zeggen dat het er best aardig uitziet. Ik vind sowieso foto's en filmpjes van mobieltjes meer spielerei dan dat ze in de DVD kast of het foto-plakboek horen, maar voor een aardigheidje is dit goed te doen.
Canon Digital Ixus V2
Mee eens, hoewel ik het onnodig vind als een fabrikant qua kwaliteit van phone cams ver achterloopt op concurrenten. HTC heeft er toch wel heel lang om bekend gestaan totaal geen waarde te hechten aan de kwaliteit van de camera, terwijl het met weinig inspanning beter kon (veronderstel ik, gezien het feit dat zelfs cheape webcams en Deal Extreme-cameraatjes soms beter beeld gaven). Slechte compressie en kleurweergave, roze zweem over de foto's (bleken softwareproblemen te zijn ook nog), monsterlijke ruis. Ik verwacht geen kwaliteit van een echte digicam maar het moet wel wat toevoegen, enigszins bruikbare plaatjes opleveren. Wat ik tot nu toe van de One X heb gezien valt dat iig 100% mee!Appelsap schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:52:
[...]
Het zou me niet verbazen als dat schokkerig komt doordat op de hoge resolutie waarmee het is opgenomen (1080p) er geen beeldstabilisatie wordt gedaan, en dan is steady-filmen met eem mobieltje best lastig. Kwaliteit is natuurlijk niet te vergelijken met een HD camera, maar voor een mobieltje moet ik zeggen dat het er best aardig uitziet. Ik vind sowieso foto's en filmpjes van mobieltjes meer spielerei dan dat ze in de DVD kast of het foto-plakboek horen, maar voor een aardigheidje is dit goed te doen.
Dit is volgens mij makkelijk te verklaren omdat de Qualcomm processor een dual channel geheugen controller heeft, iets wat de Tegra 3 mist... Sowieso is het wel jammer dat de Tegra 3 nog op 40nm geproduceerd is. Qualcomm heeft goede zaken gedaan door snel over te stappen op 28nm hierdoor kunnen ze met een dual core processor goed concurreren met een quad core processor. Ik ben ook benieuwd hoe dit zich weer vertaald naar de accuduur. De Tegra 3 heeft alleen een handig snifje met die extra 5de core die het goed compenseert ben ik bang... Als die Tegra 3 op 28nm gebakken was, zou het echt een beest zijn gewordenNakebod schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:09:
Wat mij vooral opvalt is dat het geheugen in de One S ongeveer 2x sneller is.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Nou dan ben jij wel snel tevreden zeg, ik vind het vooral extreem overbelicht en ook erg schokkend._MB_ schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:00:
in deze video gaat het wel soepel: is dan wel max 720p
[video]
Het is een camera op een mobieltje hé? Het is inderdaad niet geschikt om een volledige film mee te schieten, maar daarvoor zit ie er ook niet op. Ik persoonlijk vind de kwaliteit meer dan goed genoeg voor een kort filmpje hier en daar (al zal ik het zelf sowieso niet veel gaan gebruiken)...Enes_81 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:09:
[...]
Nou dan ben jij wel snel tevreden zeg, ik vind het vooral extreem overbelicht en ook erg schokkend.
Dat overbelichte valt normaal wel te veranderen, ook op oudere HTC-toestellen kon je al bewust over- of onderbelichten (2 stops op de HD2 iig), standaard-setting is meestal te bright.Enes_81 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:09:
[...]
Nou dan ben jij wel snel tevreden zeg, ik vind het vooral extreem overbelicht en ook erg schokkend.
Wanneer na aanschaf altijd netjes in de doos laat zitten om hem vervolgens nooit te gebruiken verwacht ik met enig voorbehoud dat het toestel met gemak 24 maand mee kan gaan.tumtum100 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:56:
Als ik deze telefoon zou bestellen maar een 2jarig abonnement zou deze denk je dan 2 jaar mee gaan of is dat lastig te voorspellen?
Hoe moeten onbekenden nou voorspellen hoe lang jij met een telefoon doet? Als je een beetje netjes bent met je spullen kan het makkelijk, ik heb mijn HD2 ook met een 2-jarig abbootje genomen en ben daarna overgegaan naar 1 jaar sim-only. Die telefoon houdt het zolang wel uit natuurlijk, als je hem maar als een kwetsbaar stuk apparatuur behandelt want dat is en blijft het. Daar tegenover staat dat een heleboel mensen het liefst niet eens een jaar met een telefoon doen omdat ze graag het nieuwste van het nieuwste hebben. Dat kun je al helemaal alleen maar zelf bepalen. Over 2 jaar is ook de One X gewoon geen state-of-the-art toestel meer, dat is het enige wat goed te voorspellen is.tumtum100 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:56:
Als ik deze telefoon zou bestellen maar een 2jarig abonnement zou deze denk je dan 2 jaar mee gaan of is dat lastig te voorspellen?
Nee ik bedoel het niet op die manier van zuinig mee omgaan maar ik bedoel van niet dat er over een jaar geen support word geleverd aan het toestel of andere toestellen "Belangrijker" wordenBullet NL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:04:
[...]
Wanneer na aanschaf altijd netjes in de doos laat zitten om hem vervolgens nooit te gebruiken verwacht ik met enig voorbehoud dat het toestel met gemak 24 maand mee kan gaan.
/sarcasme.......
Nu serieus.....
Wat denk je zelf? Op welke manier kunnen wij een zinnig antwoord geven op je vraag? Wij kunnen toch op geen enkele manier nagaan hoe jij een toestel gebruikt?
Mijn ervaring met de HD2 leert dat er alleen in het begin wat updates van HTC uitkomen, zeg het eerste half jaar. Daarna is er Android 5 en kun je verdere updates vergeten. Het is dan voor HTC absoluut niet interessant meer nog tijd aan de software van de One X te besteden.tumtum100 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:06:
[...]
Nee ik bedoel het niet op die manier van zuinig mee omgaan maar ik bedoel van niet dat er over een jaar geen support word geleverd aan het toestel of andere toestellen "Belangrijker" worden
[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 07-03-2012 12:08 ]
Maar vanaf dan nemen de custom rom's het over..SnoeiKoei schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:07:
[...]
Mijn ervaring met de HD2 leert dat er alleen in het begin wat updates van HTC uitkomen, zeg het eerste half jaar. Daarna is er Android 5 en kun je verdere updates vergeten. Het is dan voor HTC absoluut niet interessant meer nog tijd aan de software van de One X te besteden.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Als je bedoelt of hij qua performance nog meekomt, zou ik zeggen van wel... Ik heb mijn Desire nu ongeveer twee jaar, en kan (met een custom Rom weliswaar) nog prima meekomen al zeg ik het zelf.tumtum100 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:56:
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Je begrijpt zelf toch ook wel dat dit een hele andere vraag is?tumtum100 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:06:
[...]
Nee ik bedoel het niet op die manier van zuinig mee omgaan maar ik bedoel van niet dat er over een jaar geen support word geleverd aan het toestel of andere toestellen "Belangrijker" worden
Het antwoord is: na een jaar is er absoluut zeker geen support (in de vorm van nieuwe firmware, bug fixes etc vanuit HTC) meer en dan zijn andere toestellen "belangrijker".ik bedoel van niet dat er over een jaar geen support word geleverd aan het toestel of andere toestellen "Belangrijker" worden
Het ligt iets anders.....SnoeiKoei schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:07:
[...]
Mijn ervaring met de HD2 leert dat er alleen in het begin wat updates van HTC uitkomen, zeg het eerste half jaar. Daarna is er Android 5 en kun je verdere updates vergeten. Het is dan voor HTC absoluut niet interessant meer nog tijd aan de software van de One X te besteden.
Ja misschien valt het mee, maar zo is het niet altijd gegaan dus ik houd er maar rekening mee dat het tegenvalt. Om een voorbeeld te noemen, toen de HD2 op de markt kwam was er het gerucht dat die een upgrade zou krijgen naar Windows Phone 7 (wat al snel werd ontkracht) maar er is zelfs nooit een officiele upgrade gekomen van WiMo 6.5 naar 6.5.1 of verder.Bullet NL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:14:
[...]
Het ligt iets anders.....
de HTC Sensation is ook van Android 2.3 naar Android 4.0 gegaan (en van Sense 3 naar 3.6)
HTC laat dus wel zeker zien dat ze ook aan nieuwe software ontwikkeling doen, maar wanneer je reeel bent kan je niet van een bedrijf verwachten dat ze maar met nieuwe software komen..... Het is voor een bedrijf noodzakelijk dat men ook weer een keer een nieuw toestel koopt, na verloop van tijd zal er dus altijd een software versie verschil zijn.
Gelukkig heb je met Android de mogelijkheid om te je richten op custom-roms, en daar is zelfs na 2 jaar misschien nog wel het een en andere mogelijk...
Dat wist ik nog niet dus. Maar dat betekent niet perse dat er ook officiele upgrades naar nieuwere Android-versies komen denk ik? Alleen bugfixes en support vermoed ik.rdohmen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:18:
Google heeft tegenwoordig een afspraak met onder andere HTC dat ze minimaal 1,5 jaar updates geven.
[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 07-03-2012 12:23 ]
Dat vind ik wel een opsteker eerlijk gezegd. Ik ben zelf niet zo dol op custom roms.rdohmen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:32:Bron: http://www.gsmarena.com/e...ater_in_may-news-2629.php
- Google understands that updates are an important part of Android and because of that they announced the forming of a founding team, which will adopt guidelines for how quickly devices are updated after an Android update and also for how long they will continue to be updated. The partners in question are Verizon, HTC, Sprint, LG, T-Mobile, Vodafone, Motorola, AT&T, Sony Ericsson and Samsung. Google invites every manufacturer and carrier to join this team. So, as a result, new devices from all the members of this alliance will receive the latest Android updates for 18 months after the device has been released, if the hardware allows it.
Ja dat vond ik best tegenvallen voor het toenmalige vlaggenschip van HTC.Daarnaast is de HD2 uitgekomen met standaard WiMo 6.5, maar zijn er daarna inderdaad minimale updates geweest.
There is no place like 127.0.0.1
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Desire HD is een Android telefoonXurk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:55:
Echt waar? Wel bijzonder dat een WinMo toestel een update naar een heel andere OS krijgt! Ik had eerder een update naar Windows Phone 7 verwacht..
Desire HD is android hoor, jij hebt het over de HD2Xurk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:55:
Echt waar? Wel bijzonder dat een WinMo toestel een update naar een heel andere OS krijgt! Ik had eerder een update naar Windows Phone 7 verwacht..
I intend to live forever. So far, so good.
Wat niet weg neemt dat ICS (meestal) ook prima op een HD2 functioneertThijsWTF schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:57:
[...]
Desire HD is een Android telefoon. De HD2 is een WinMo telefoon. Dus zo heel raar is het niet.
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Dan moet je voor de Note gaan, deze is toch echt kleiner...Mikayu schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:55:
Ik wil dit apparaat snel in handen hebben. Jammer dat ik hem in de Hi shop niet kan vinden. Kan al een tijdje mijn abbo verlengen en ik ben er vrijwel zeker van dat deze het gaat worden. Ik stap over van 5" en wil toch echt niet kleiner.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Daar heb ik een tijdje naar gekeken inderdaad, hij is minder hoog en iets platter dan mijn Streak.ruurd v. schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:06:
[...]
Dan moet je voor de Note gaan, deze is toch echt kleiner...
ora et labora
Wil je aub eerst even zoeken voordat je hier vragen stelt? Dit kun je gemakkelijk zelf vinden.mrc4nl schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:35:
Wat is voordeel van Bluetooth 4 tov 2? Heeft die ook beter berijk?
http://www.nfcrumors.com/tag/bluetooth-4-vs-2-1/mrc4nl schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:35:
Ben van htc smart naar Desire s gegaan en de verbinding is stukken slechter.
Ligt misschien ook aan toestel.
Ik koop het liefst weer een toestel met goede bt verbinding.
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Ik las ergens dat de one X (in tegenstelling tot de one S) niet over bluetooth 4, maar over bluetooth 3 beschikt... wat daar dan weer het voor/nadeel van is weet ik ook nietmrc4nl schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:35:
Ben van htc smart naar Desire s gegaan en de verbinding is stukken slechter.
Ligt misschien ook aan toestel.
Ik koop het liefst weer een toestel met goede bt verbinding.
Volgens de officiële specs op de HTC site (zie TS voor een copy daarvan) heeft hij wel bluetooth 4 (in dit geval heet dat zelfs nog anders namelijk Bluetooth met aptX® ingeschakeld)ruurd v. schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:35:
[...]
Ik las ergens dat de one X (in tegenstelling tot de one S) niet over bluetooth 4, maar over bluetooth 3 beschikt... wat daar dan weer het voor/nadeel van is weet ik ook niet
[ Voor 14% gewijzigd door dutchshadow op 07-03-2012 20:57 ]
de werking mischien wel, maar de implementatie in de one x niet,RoD schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:39:
[...]
Wil je aub eerst even zoeken voordat je hier vragen stelt? Dit kun je gemakkelijk zelf vinden.
[ Voor 25% gewijzigd door mrc4nl op 07-03-2012 21:20 ]
ora et labora
http://www.pcworld.com/ar...battle_for_supremacy.html Hey ik heb me een beetje ingelezen en het schijnt zo te zijn dat er bij bluetooth 4.0 naar 2.1 geen energy saving mogelijk is.. (zie de 2de pagina van dat artikel...)mrc4nl schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:12:
[...]
de werking mischien wel, maar de implementatie in de one x niet,
maar niemand heeft hier een one x dus er zullen ook geen gebruikers zijn die de verbinding kunnen uittesten.
wel weet ik dat unibody het signaal geen goed doet, gelukkig is de one x van plastic.
de verbinding moet ik maar eens uittesten in de winkel.
offtopic:
maar is het nou echt zo'n probleem dat ik een kleine vraag stel die ik evt ook zelf had kunnen vinden?
ontopic, ik heb namelijk een headset (bt2) maar als de one x dus energiezuinig kan uitzenden zal dat de batterij zeker ten goede kopen *mrc4nl luisterd veel muziek*
De 100 -200 meter specificaties voor BT zijn altijd optimaal, en niet realistisch
voor een handheld device zouden zulke afstanden de stralingsnormen waarschijnlijk overschrijden.
time will tell.
Heb het gevonden, Stond op Techradardutchshadow schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:56:
[...]
Volgens de officiële specs op de HTC site (zie TS voor een copy daarvan) heeft hij wel bluetooth 4 (in dit geval heet dat zelfs nog anders namelijk Bluetooth met aptX® ingeschakeld)
Owja en trouwens volgens mij is Bluetooth 3 niet bepaald compatiebel met andere bluetooth apparatuur (of heb ik dat nou fout in herinnering van een van de iPhone's)
De specs op de HTC site zullen wel kloppen denk ik dan...HTC One X vs HTC One S vs HTC One V: Connectivity
All these handsets have 802.11n Wi-Fi, HSDPA, HSUPA and Bluetooth 4.0 apart from, surprisingly, the One X, which only has Bluetooth 3.0 (presumably to do with the Tegra chipset). All have accelerometers, proximity sensors and a compass. The X and S also feature a gyro. All three have Beats audio enhancements. All three have microUSB and 3.5mm audio jacks. The One X also features an NFC chip.
Laatste versie Bluetooth ondersteund overdragen via Wifi en dat gaat een stuk sneller... volgens mij is dat het grote verschil... of ik heb het verkeerdruurd v. schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:35:
[...]
Heb het gevonden, Stond op Techradar
[...]
De specs op de HTC site zullen wel kloppen denk ik dan...
Power to the beat.
Bluetooth 3 heeft de snellere data transferronaldm3 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:06:
[...]
Laatste versie Bluetooth ondersteund overdragen via Wifi en dat gaat een stuk sneller... volgens mij is dat het grote verschil... of ik heb het verkeerd
[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 08-03-2012 15:13 ]
[ Voor 22% gewijzigd door tumtum100 op 08-03-2012 16:48 ]
Dat is sneltumtum100 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:47:
Misschien leuk om te weten ?
HTC One X rooted ahead of launch with new Superboot tool
Dat klopt maar dan neem je ook direct officieel afscheid van je garantie. Als je deze tool gebruikt is er nog de kans dat je de originele software kunt terugflashen (ga ik even vanuit) zodat het niet te zien is dat hij was geroot mocht hij voor garantie terug moeten.ruurd v. schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:52:
[...]
Dat is snel![]()
Maar is het niet zo dat je de bootloaders van alle HTC telefoons tegenwoordig gewoon met een tool van HTC kan unlocken?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Citaat van website HTCdev:janvanduschoten schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:58:
[...]
Dat klopt maar dan neem je ook direct officieel afscheid van je garantie. Als je deze tool gebruikt is er nog de kans dat je de originele software kunt terugflashen (ga ik even vanuit) zodat het niet te zien is dat hij was geroot mocht hij voor garantie terug moeten.
rajboen schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:08:
[...]
Officieel afscheid maak ik hier niet uit op. Het ligt er dus aan waarvoor je eventueel garantie wilt gaan claimen.
[ Voor 57% gewijzigd door mrc4nl op 09-03-2012 00:28 ]
ora et labora
Canon Digital Ixus V2
Je neemt afscheid van een gedeelte van je garantie, de rest moet ik nog zien. Ik denk dat ze alles zullen proberen af te wentelen op de geunlockte bootloader, maar ik kan er naast zitten(maar dat denk ik niet). Als je niet officieel S-off kunt krijgen en rooten dan kun je ook weer terug naar de originele ROM als dat nodig is en heb je je volledige garantie nograjboen schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:08:
[...]
*knip*
Officieel afscheid maak ik hier niet uit op. Het ligt er dus aan waarvoor je eventueel garantie wilt gaan claimen.
Heeft dit toestel dan geen recovery waaronder je een standaard rom kan terugflashen net als bij de inmiddels antieke HTC Desire etc??SnoeiKoei schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:16:
Als je bij de One X je OS molt kun je ook niet meer even vanaf een micro-SD booten zoals bij veel andere toestellen. Het risico dat je je toestel brickt lijkt me daarmee meteen groter.
Dat zal nog wel meevallen, mijn Nexus S heeft ook geen micro-SD, maar hoe je hem ook molt, ik ben nog altijd tot stock gekomen.SnoeiKoei schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:16:
Als je bij de One X je OS molt kun je ook niet meer even vanaf een micro-SD booten zoals bij veel andere toestellen. Het risico dat je je toestel brickt lijkt me daarmee meteen groter.
Hoe krijg je dat op je toestel als je niet eens meer kunt opstarten?tzanten schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:34:
[...]
Dat zal nog wel meevallen, mijn Nexus S heeft ook geen micro-SD, maar hoe je hem ook molt, ik ben nog altijd tot stock gekomen.
Met een Nandroid backup of de HTC RUU kun je ver komen
Bootloader kom je 9 van de 10x wel in, zo niet dan dwing je hem daarin. Maargoed, wellicht werkt het allemaal anders met deze HTC. Ik ben natuurlijk samsung gewend en kun je hem altijd nog wel in de "download mode" krijgen.SnoeiKoei schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:06:
[...]
Hoe krijg je dat op je toestel als je niet eens meer kunt opstarten?
Het bericht op Phandroid is niet helemaal compleet. Eerder had ik het originele bericht van Paul O'Brien gelezen en daaruit bleek dat het slechts een tool is om root te krijgen als je je bootloader al unlocked heb.janvanduschoten schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:58:
[...]
Dat klopt maar dan neem je ook direct officieel afscheid van je garantie. Als je deze tool gebruikt is er nog de kans dat je de originele software kunt terugflashen (ga ik even vanuit) zodat het niet te zien is dat hij was geroot mocht hij voor garantie terug moeten.
Alles?janvanduschoten schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:35:
[...]
Je neemt afscheid van een gedeelte van je garantie, de rest moet ik nog zien. Ik denk dat ze alles zullen proberen af te wentelen op de geunlockte bootloader, maar ik kan er naast zitten(maar dat denk ik niet). Als je niet officieel S-off kunt krijgen en rooten dan kun je ook weer terug naar de originele ROM als dat nodig is en heb je je volledige garantie nog
Ik zou elke garantie beperkende maatregel proberen te vermijden.
[ Voor 19% gewijzigd door indofk op 10-03-2012 12:59 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
is het heel gek als ik dit filmpje vrij amateuristisch vind?
Steam: CatBearCow
Je mag vinden wat je wilt. Je kan wel duidelijk zien hoe de witte One X eruit ziet, en daar ging het omBartjeuhz schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:09:
[...]
is het heel gek als ik dit filmpje vrij amateuristisch vind?
Canon Digital Ixus V2
maar toch vind ik het vreemt dat ie op de officiele accecoires site van htc niet te bestellen is ,daarbij komt dat de site die jij bedoelt in het verleden ook wel eens accesoires heeft aangeboden die uiteindelijk nooit zijn uitgebracht te wel ze wel al te bestellen waren ,daarbij wil het natuurlijk niet zeggen dat het nu ook het geval zal zijn maar uitsluiten kun je het ook niet. maargoed het is op dit moment toch alleen maar koffiedik kijken en afwachten tot htc de officiele accesoires van de One x bekend maaktThe Legend schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:34:
De audiodock is sinds gisteren te preorderen via clove.co.uk dus ik denk niet dat 'ie meegeleverd wordt.
Persoonlijk vind ik dit een mooi filmpje waarin ze de mooie details van de One X laten zien ,dat het gebeurd terwijl iemand de One X in zn hand houd vind ik een mooi contrast en kun je een beetje zien hoe groot zo'n toestel is , ahoewel ik denk dat ze iemand hebben genomen die grote handen heeft zodat het toestel kwa verhouding niet al te groot lijkt
[ Voor 58% gewijzigd door indofk op 10-03-2012 20:10 ]
Daarvoor zul je de reviews af moeten wachten.tumtum100 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:21:
Is er eigenlijk al iets bekend over de accu? Hoelang de telefoon op de accu meegaat en dergelijke?
[ Voor 34% gewijzigd door RoD op 11-03-2012 20:38 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
[ Voor 105% gewijzigd door RoD op 11-03-2012 20:37 ]
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 11-03-2012 20:37 ]
Misschien idee voor een admin om even in de waarschuwing te vermelden?tumtum100 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:45:
[...]
Volgens mij moet deze in het andere topic
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1493495/0
[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 11-03-2012 20:37 ]
@RoDrajboen schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:34:
[...]
Misschien idee voor een admin om even in de waarschuwing te vermelden?
[mbr]Staat er al lang ;)[/]
[ Voor 3% gewijzigd door unknowndb op 12-03-2012 10:57 ]
Verwijderd
Het is gewoon een equalizer, dus je kan het zo instellen zoals je zelf wil.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:37:
Weet er iemand al of je die Beats audio functie kunt uitzetten en gewoon kan luisteren zonder Beats ?
Ik denk namelijk niet dat voor elk genre muziek dit een meerwaarde is ...
Verwijderd
Ok, ik heb gewoon eens een keer op een filmpje gezien dat je dit gewoon kon uitschakelen vanaf de notificatiebalk op de Sensation XL, dus ik vermoed dat het hier ook wel zal gaanRoD schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:38:
[...]
Het is gewoon een equalizer, dus je kan het zo instellen zoals je zelf wil.
[ Voor 3% gewijzigd door indofk op 12-03-2012 18:26 ]
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 12-03-2012 21:07 ]
Daar hoop ik inderdaad ook op , dat ie er al standard bij zit en anders ga ik die audio-dock zeker kopenThomasv6 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:16:
Hmm,, ik hoop eerder dat ze er zon mooi dockinstation bij doen. Net zoals bij de HTC Rhyme
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq