[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
D0gtag schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:15:
De nieuwe galaxy s3 krijgt een ceramische schil (zeggen ze) zal wel net zo iets worden als de One S, zonde dat ze niet de X voorzien hebben van dit materiaal. HTC zal het nog moeilijk krijgen, nadat de buzz van mwc over is krijgen we de echte reviews.
Misschien is de behuizing van de One X wel veel beter?
Dat weet je dus nog niet. Ik zou gewoon even wachten totdat je beide telefoons in het echt kan zien.
Ze hebben dit type behuizing niet voor niets aan het vlaggenschip gegeven.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben wel benieuwd of de One X meer als een Desire aanvoelt of meer Evo 3D, beide goed maar ben benieuwd...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
_MB_ schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:27:
[...]

Misschien is de behuizing van de One X wel veel beter?
Dat weet je dus nog niet. Ik zou gewoon even wachten totdat je beide telefoons in het echt kan zien.
Ze hebben dit type behuizing niet voor niets aan het vlaggenschip gegeven.
in de hands on zeggen ze een paar keer het zelfde: de behuizing voelt goedkoop aan en je kan onder de camera het plastic indrukken. Maar op zich niet erg zei het niet dat iedereen dat als argument aandraagt om geen samsung te kopen, maar mijn nexus heeft wel een verwijderbare accu :)

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kree-z
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-08 10:39
Ben zelf ook nog niet helemaal overtuigd. De hele dag 4.7 inch in je broekzak. Het past wel, maar echt comfortabel is het niet lijkt me. Denk dat een combinatie van het scherm van de HTC One S en de specs van de X inderdaad het meest ideale was geweest. En het liefst nog een fysiek keyboardje :p.

Zag dat PDAshop hem al voor €589,- in de pre-order en dan zou je hem over iets meer dan een maandje moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D0gtag schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:07:
in de hands on zeggen ze een paar keer het zelfde: de behuizing voelt goedkoop aan
en je kan onder de camera het plastic indrukken. Maar op zich niet erg zei het niet dat...
het een toestel is van €600,00 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

kree-z schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:13:
Denk dat een combinatie van het scherm van de HTC One S en de specs van de X inderdaad het meest ideale was geweest. En het liefst nog een fysiek keyboardje :p.
Dit dus:
Deathchant schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:45:
Ik zou graag willen dat HTC een telefoon maakte met de body van een HTC Desire-Z en de specs van de One X.
:)

Overigens had ik ergens gelezen dat HTC van plan was een Playstation certified toestel te lanceren (eind dit jaar?)dat erg lijkt op de Desire Z.....
Dan moet je nog lang wachten, maar dan heb je wel een telefoon die de One X waarschijnlijk verslaat :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb niks gelezen over een gelijkenis met een Desire Z (oftewel fysiek toetsenbord?) Heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:55

BPP

D0gtag schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:07:
[...]

in de hands on zeggen ze een paar keer het zelfde: de behuizing voelt goedkoop aan en je kan onder de camera het plastic indrukken. Maar op zich niet erg zei het niet dat iedereen dat als argument aandraagt om geen samsung te kopen, maar mijn nexus heeft wel een verwijderbare accu :)
Over welke hands on heb je het? Ik wacht nog even de release van de SGS3 af, maar een hele grote kans dat dit de opvolger van mijn HTC Sensation gaat worden. Ik hoop alleen wel dat de problemen van de Sensation eenmalig zijn. Heb nog nooit zoveel problemen met een toestel gekend. 4'7 inch is voor mij ook wel de limit nu (zei ik ook toen ik van de Desire naar de Sensation ging :+ ).
Ik mag eind mei verlengen, dan is die al zo'n 2 maanden op de markt. Ik hoop dat de prijzen dan al wat lager liggen.

Edit: Laat dat verlengen maar zitten, wat een afzetters zijn het bij Hi/KPN geworden. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door BPP op 29-02-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
BPP schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:12:
[...]

Over welke hands on heb je het?
Android pit, zie rond 1:00 (tussen me filmpjes pag. 1)
Hier rond 1:10 dat de one X goedkoop aanvoelt.
Maar even wachten tot die in de winkel ligt.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de tegenvaller van HTC met de HTC Sensation is dit wel een goede terugkomer :)

De UI werkt volgens mij veel smoother dan die van de Sensation. Natuurlijk zeg je no shit sherlock vanwege de Tegra 3. Maar ook vanwege Android 4.0

Heb het gevoel dat ze de oude HTC Sense in de prullenbak hebben gegooid en helemaal overnieuw zijn begonnen bij Android 4.0 De oude HTC Sense had zoveel legacy code nog van rond de HTC Hero dat het een trage draak was geworden tegenover bijvoorbeeld de touchwiz van Samsung.

TOP HTC Ga zo door. Al zou ik persoonlijk nog wel even wachten en kijken wat Samsung ons brengt met de Galaxy S3.

Waar HTC op vooruit is gegaan:
-Design van de buitenkant
-Scherm
-Processor
-HTC Sense nu eindelijk beter!
-Camera verbetering??

Niet echt veel op deze telefoon aan te merken op het eerste gezicht. Denk dat elke koper van dit toestel zeer positief en tevreden zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Berichten met als inhoud prijs en levertijd informatie/vragen mogen een een eigen "[HTC One X] beschikbaarheid, prijs en levertijden" topic binnen Telecomproviders, zoals dit ook gebruikelijk is met andere toestellen

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:47

dbzfan

Nee.

Maken de one X en de one S nou ook gebruik van hardwareacceleration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:37:
Ik heb niks gelezen over een gelijkenis met een Desire Z (oftewel fysiek toetsenbord?) Heb je een bron?
Ipv keyboard zou dat dan een d-pad zijn, maar ik doelde meer op de voorkant, dus ook met dat vierkante scroll-knopje in het midden. Ik ben nou de hele tijd aan het zoeken, maar ik kan het niet vinden. Enige dat ik kan vinden is:
http://www.pocket-lint.co...certification-coming-2012

OW hehe, hier dus: nieuws: 'HTC komt in 2012 met PlayStation-telefoon'

[ Voor 13% gewijzigd door Deathchant op 29-02-2012 13:17 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

dbzfan schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:15:
Maken de one X en de one S nou ook gebruik van hardwareacceleration?
via de GPU bedoel je?

Dat is meer een Android 4.0 verhaal, de Sensation en Desire HD kunnen met hun GPU ook al gebruik maken van hardwareaccelaratie, mits Android 4.0 maar op de telefoon staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik vind het echt een waanzinnig mooi toestel. SLCD vind ik mooier dan Amoled (helderder en scherper) en ik verkies het mooie kunststof van de Desire boven het aluminium van de Desire HD, dus wat dat betreft ben ik erg blij met de keuze voor (hopelijk dezelfde matte) kunststof voor de One X.

Ooit vond ik de 3.7" van mijn huidige Desire groot genoeg (voor een telefoon) en zag ik het nut van nog groter niet in. Na anderhalf jaar gebruik merk ik echter dat ik het apparaat bijna nooit gebruik als telefoon, maar veel vaker als browser/reader/gameconsole/videoplayer/muziekplayer/fotocamera/videocamera/agenda/wekker etc. etc. Dus voor bijna alles behalve als telefoon. Daarom vind ik 4.7"een prima maat geworden!

Het enige waar ik mee zit is de "slechts" 32GB die niet kan worden uitgebreid: ik heb in mijn Desire nu ook al een class 10 Samsung 32 GB microSD card zitten. Die is al halfvol en ik vind het een vervelende gedachte dat ik het niet zou kunnen uitbreiden. De dropbox account van 25GB biedt wellicht een beetje oplossing, maar dat is dan wel online (dus zonder internetverbinding heb je er niets aan) en bovendien na 2 jaar niet meer gratis (ik houd niet van "lokkertjes"). Daarnaast ook vervelend dat de accu niet verwisselbaar is.

Anyway: One X wordt zeker weten de opvolger van mijn Desire, want ik ben groot fan van de vormgeving van HTC (zeker deze nieuwe One X ) en de handigheidjes in Sense. Enige keuze is nog welke kleur... :P

edit: ik dacht ergens te hebben gelezen dat het scherm van het krasvaste gorilla glass is, maar ik zie het niet nergens terug in de specs (ook niet bij de officiële HTC site?).

[ Voor 6% gewijzigd door The_Sukkel op 01-03-2012 22:08 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm net de Desire XL bekeken in de winkel met z'n 4,7" en naast de Motorola Razr gehouden...
Die laatste heb ik zelf gehad en was groot ja, maar nog wel goed te bedienen, de XL is qua behuizing even groot.
De Razr had gewoon een grote bezel om het scherm dus de One X, maakt ook nog wel 'n kans hier, lastig :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

The_Sukkel schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:04:

edit: ik dacht ergens te hebben gelezen dat het scherm van het krasvaste gorilla glass is, maar ik zie het niet nergens terug in de specs (ook niet bij de officiële HTC site?).
Ik weet niet meer waar, maar ik heb gezien/gelezen dat de One X inderdaad Gorilla Glass aan boord heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
De one X heeft inderdaad Gorilla Glass.
Sporting a 4.7-inch Super LCD 2 touch screen with HD 720p resolution and 2.5D Corning Gorilla Glass

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchshadow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-05 11:50
Brrrrrr echt ff weg kijken bij 2:52 voor de rest wel leuk om een benchmarkje of 3 te zien :)

[ Voor 29% gewijzigd door dutchshadow op 02-03-2012 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Benchmark HTC One S (quadrant)
de htc one s is ook razend snel !!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:59

Nakebod

Nope.

Dus, even die 2 filmpjes zeer grof geschat samengevat. (Jammer dat ze geen closeup van de individuele scores laten zien, dus dat is even gokken)

One S: 4828 punten. ~33% is CPU score, ~33% Memory, en van de overige 33% is weer onderverdeeld in ~50% I/O, 10% 2D en 40% 3D
One X: 4560 punten. ~50% is CPU score, ~15% Memory, en van de overige ~35% is weer onderverdeeld in ~60% I/O en ~40% 3D (Ik zie geen 2D score?)

Wat mij vooral opvalt is dat het geheugen in de One S ongeveer 2x sneller is. (~1000 punten vs ~500 in de One X)
Dat de dualcore One S niet traag is mag duidelijk zijn, maar de quad heeft toch wel een voorsprong genomen hier.
I/O en 3D ontlopen elkaar niet veel zo op het eerste gezicht. En er rekening mee houdend dat de One X meer pixels te verwerken heeft in de 2D/3D benchmarks.

Maakt de keuze er sowiezo niet makkelijker op :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchshadow
klopt nouja ik gok dat het toch wel de One X voor mij zal worden (ik ben namelijk bijna nooit tevreden met iets anders dan het duurste :P) nee maar zoiezo vind ik de "uitstraling" van de One X qua geheel gewoon mooi...

ps.
Die benchmark video's vind ik trouwens wel vaag, waarom zijn het de fransen die het lef hebben ff een benchmark erover te gooien ;)

[ Voor 24% gewijzigd door dutchshadow op 02-03-2012 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
De dropbox account van 25GB biedt wellicht een beetje oplossing, maar dat is dan wel online (dus zonder internetverbinding heb je er niets aan) en bovendien na 2 jaar niet meer gratis (ik houd niet van "lokkertjes").
Wellicht ook nog een leuke tip. Bij een box.com account krijg je nu lifetime 50gb opslag als je je een keer met de android app aanmeldt. Helaas heeft box wel wat meer beperkingen dan dropbox bij de gratis accounts (geen windows/mac sync, 10gb/maand datalimiet, max bestandsgrootte100mb), maar toch altijd handig als het gratis is.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
Erg mooi toestel qua design. artikel over die companion core. Erg intressante ontwikkeling. http://www.engadget.com/2...core-quad-core-architect/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

riotrick schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:10:
[...]
Wellicht ook nog een leuke tip. Bij een box.com account krijg je nu lifetime 50gb opslag als je je een keer met de android app aanmeldt. Helaas heeft box wel wat meer beperkingen dan dropbox bij de gratis accounts (geen windows/mac sync, 10gb/maand datalimiet, max bestandsgrootte100mb), maar toch altijd handig als het gratis is.
Dank voor de tip :)
Natuurlijk had ik liever de mogelijkheid van een microsd kaart, maar als die er dan toch niet is, dan is dit wel een mooi alternatief.

Ik ga ervan uit dat door het vervallen van de accuwisselmogelijkheid en externe opslag op microsd, de behuizing nu niet meer open kan en daardoor strakker om het toestel zit en daarmee het probleem van de kieren in sommige huidige HTC toestellen is verholpen. Ik vraag me echter af hoe en waar je dan de microsimcard moet installeren. Via een opening aan de buitenzijde? (hoe krijg je het er dan weer uit?).

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Volgens mij zit de sim aan de bovenkant (links op de foto):

Afbeeldingslocatie: http://www.htcdeals.nl/uploads/files/images/dump/htcdeals/htc-one-x.png

Zit een klein gaatje naast waarmee je hem eruit kan halen met een pinnetje (net als in een iphone).

[ Voor 5% gewijzigd door riotrick op 02-03-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:59

Nakebod

Nope.

Voor de mensen die ook zo twijfelen tussen het formaat van de One X de One S, en misschien zelfs de One V (En misschien ook nog vanaf de HTC Desire afkomen): Ik ben even creatief bezig geweest :+

1e is handmatig getekend op A4, 2e is Sketchup.
Kleinste is de HTC Desire (3.7", vrijwel gelijk aan de HTC One V), dan de HTC One S, en de grootste de HTC One X
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sg97ds.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YzykLs.png

Even hopend dat ik goed getekend heb, valt het verschil tussen 4.3" en 4.7" nog best mee. Ik dacht eerst dat het echt te groot zou worden, maar zo op papier valt het mee :)

Leuk feitje, kwam ik toevallig net achter: Een 2.5" HDD is even breed (~69mm) en (meestal) even hoog (~9mm) als de HTC One X.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Twee jaar geleden na de MWC de Desire gekocht, tijd voor een nieuwe telefoon dus. Twee jaar geleden had ik 4,7" absoluut veel te groot gevonden voor een telefoon, maar nu vind ik de 3,7" van de Desire vaak al te klein. Je kan er mee bellen, maar dat is absoluut niet de hoofdfunctie meer. Veel vaker gebruik ik hem om te internetten, filmpjes te bekijken etc. Daarom vind ik 4,7" eigenlijk wel een prima maat.

De One X is een schitterend toestel en tegen mijn gewoonte in vind ik de witte mooier dan de zwarte versie. Het enige wat me nog af kan houden van aanschaf is Samsung als ze de nieuwe Galaxy S3 aankondigen en het blijkt dat deze nog een slag beter is dan de One X, bijvoorbeeld met een enorme accu of een quadcore A15 SoC of 32GB + microSD card. Blijft de Galaxy S3 echter qua specs in de buurt, dan wordt het de One X. Zelf heb ik goede ervaringen gehad met m'n Desire, al waren 2 familieleden minder gelukkig en is bij beide de Desire 2x terug geweest en uiteindelijk bij beiden voortijdig gesneuveld (wel 2x SLCD versies, ipv mijn Amoled versie).

Een positief punt aan de One X vind ik het geheugen, 32GB zou voldoende moeten wezen. Jammer alleen dat ze er geen SD-card bij hebben gedaan, mijn glazen bol weet ook niet precies of die 32GB over een jaar nog wel genoeg is. En alhoewel ik het gezeik met apps2sd en dalvik2sd meer dan zat ben op m'n Desire is het toch wel handig dat de mogelijkheid bestaat, nu is het na 32GB echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nakebod schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:35:
Voor de mensen die ook zo twijfelen tussen het formaat van de One X de One S, en misschien zelfs de One V (En misschien ook nog vanaf de HTC Desire afkomen): Ik ben even creatief bezig geweest :+
- knip -
De Sensation XL is nagenoeg even groot:
Sensation XL: 132.5mm x 70.7mm x 9.9 mm
One X: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Ik denk dat ik maar 'ns een keer een telecomwinkel instap om de XL te bekijken :D
wph schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:46:
Twee jaar geleden na de MWC de Desire gekocht, tijd voor een nieuwe telefoon dus. Twee jaar geleden had ik 4,7" absoluut veel te groot gevonden voor een telefoon, maar nu vind ik de 3,7" van de Desire vaak al te klein. Je kan er mee bellen, maar dat is absoluut niet de hoofdfunctie meer. Veel vaker gebruik ik hem om te internetten, filmpjes te bekijken etc. Daarom vind ik 4,7" eigenlijk wel een prima maat.
Zelfde hier, sms/bellen bijna niet, internetten des te meer.
De One X is een schitterend toestel en tegen mijn gewoonte in vind ik de witte mooier dan de zwarte versie. Het enige wat me nog af kan houden van aanschaf is Samsung als ze de nieuwe Galaxy S3 aankondigen en het blijkt dat deze nog een slag beter is dan de One X, bijvoorbeeld met een enorme accu of een quadcore A15 SoC of 32GB + microSD card. Blijft de Galaxy S3 echter qua specs in de buurt, dan wordt het de One X. Zelf heb ik goede ervaringen gehad met m'n Desire, al waren 2 familieleden minder gelukkig en is bij beide de Desire 2x terug geweest en uiteindelijk bij beiden voortijdig gesneuveld (wel 2x SLCD versies, ipv mijn Amoled versie).
Het wordt inderdaad afwachten op de S3, de Huawei Quad en de One X naast elkaar.
Maar in dit bericht staat ook het volgende:
Ze komen pas rond de zomer uit en dan ziet de smartphonewereld er waarschijnlijk al weer heel anders uit. Onder meer HTC en Samsung zullen dan alweer nieuwe modellen hebben gepresenteerd; het MWC is tegen die tijd al goeddeels vergeten en de aandacht voor de toestellen zal zijn verflauwd.
Wat voor toestellen kunnen we dan verwachten? Van Samsung dus de S3, maar wat dan van HTC bijvoorbeeld?
Een positief punt aan de One X vind ik het geheugen, 32GB zou voldoende moeten wezen. Jammer alleen dat ze er geen SD-card bij hebben gedaan, mijn glazen bol weet ook niet precies of die 32GB over een jaar nog wel genoeg is. En alhoewel ik het gezeik met apps2sd en dalvik2sd meer dan zat ben op m'n Desire is het toch wel handig dat de mogelijkheid bestaat, nu is het na 32GB echt op.
Ik zal wel een uitzondering wezen maar met 32GB geheugen ben ik ruim voorzien. Er was iets van 26GB voor de gebruiker en het overige voor besturingssysteem. Bij die rest zal ook wel de apps moeten staan.
Wat mij betreft ook ruim genoeg. Eindelijk van geheugengezeur af.

Hopelijk nog betaalbaar voor mij; goedkoopst wat ik tot nu toe kon vinden is zo'n €32 p/maand (abonnement + toestel/24 maanden). Dat is €2 per maand meer dan ik nu betaal, maar qua min/sms/data ga ik wel (iets) achteruit. Maar dat is voor het topic over abonnementen voor de One X...

[ Voor 8% gewijzigd door Piet91 op 02-03-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Piet91 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:01:

Wat voor toestellen kunnen we dan verwachten? Van Samsung dus de S3, maar wat dan van HTC bijvoorbeeld?
Dit is natuurlijk altijd koffiedik kijken, maar het is wel zo dat HTC heeft aangegeven dat ze minder toestellen uit gaan brengen. Het kan dus maar eens zo zijn dat HTC het dit jaar gewoon helemaal met de One X uit weet te zingen. Let wel, eind dit jaar kunnen natuurlijk altijd nieuwe toestellen worden geintroduceert, maar het zou maar zo kunnen dat deze pas in 2013 leverbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:08:
[...]

Dit is natuurlijk altijd koffiedik kijken, maar het is wel zo dat HTC heeft aangegeven dat ze minder toestellen uit gaan brengen. Het kan dus maar eens zo zijn dat HTC het dit jaar gewoon helemaal met de One X uit weet te zingen. Let wel, eind dit jaar kunnen natuurlijk altijd nieuwe toestellen worden geintroduceert, maar het zou maar zo kunnen dat deze pas in 2013 leverbaar worden.
Dat kan ik me ook inderdaad herinneren, minder toestellen. Maar goed, de One X lijkt me wel wat; nu kijken wat het gaat kosten. Op naar het andere topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Volgens http://www.samsunggalaxys3.net/ komt Samsung in April met de Galaxy SIII met een FullHD scherm. Dat zijn natuurlijk bizarre specs, die ik eerlijk gezegd maar slecht kan geloven. Mocht dat wel zo zijn, dan hebben ze de laatste maanden wel erg grote vorderingen gemaakt bij het productieproces van Amoled schermen. Daarnaast moeten ze dan ook een behoorlijk verbeterde videochip hebben, iets in de richting van de Mali T604, want anders ga je dan niet aan kunnen sturen, zeker niet als er spelletjes in FullHD gaan uitkomen. Maar als ze al zo ver zijn, dan kan het ook niet anders dan dat ze een quadcore A15 processor hebben. Ook dat vind ik nog maar moeilijk te geloven omdat Qualcomm nog maar net zijn Krait af heeft en deze toch al behoorlijk wat langer in ontwikkeling is.

Maar goed, even afwachten dus. Maar het moet ook niet te lang duren, want dan koop ik de One X :P

[ Voor 12% gewijzigd door wph op 02-03-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Na m'n Desire twee jaar te hebben ben ik ook toe aan iets vernieuwends, deze behoort zeker tot de opties. Misschien wacht ik niet eens meer op de SIII

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:41:
Na de tegenvaller van HTC met de HTC Sensation is dit wel een goede terugkomer :)

De UI werkt volgens mij veel smoother dan die van de Sensation. Natuurlijk zeg je no shit sherlock vanwege de Tegra 3. Maar ook vanwege Android 4.0

Heb het gevoel dat ze de oude HTC Sense in de prullenbak hebben gegooid en helemaal overnieuw zijn begonnen bij Android 4.0
(...)
offtopic:
het is: opnieuw of over

Sorry jongens, ik stoorde mij er gewoon aan. }:O

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

riotrick schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:59:
Volgens mij zit de sim aan de bovenkant (links op de foto):
Zit een klein gaatje naast waarmee je hem eruit kan halen met een pinnetje (net als in een iphone).
Thx, weer een raadsel opgelost ;)
[...]
Ik zal wel een uitzondering wezen maar met 32GB geheugen ben ik ruim voorzien. Er was iets van 26GB voor de gebruiker en het overige voor besturingssysteem. Bij die rest zal ook wel de apps moeten staan.
Wat mij betreft ook ruim genoeg. Eindelijk van geheugengezeur af.
[...]
Weet je dat zeker?
Als ik de specs zo lees dan vermoed ik dat die 26GB op een andere partitie staat dan de 1GB aan RAM.
M.a.w.: t.o.v. de Desire heb je dan 512MB extra geheugenruimte voordat het geheugengezeur weer opduikt. Ik weet niet hoe snel 512MB in twe jaar tijd opraakt... (volgens mij vrij snel...dus waarom niet meer?)

Ik vroeg me af hoe dat zit bij andere android phones: hebben die ook zo'n onhandig kleine interne geheugen waardoor de HTC's (zeker bij de Desire) zonder kunstgrepen zo snel in geheugen problemen komt? Hoe zit dat bijvoorbeeld bij de Samsungs? De S2 heeft 16GB, maar is dat dan inclusief het interne RAM geheugen (waar de apps op komen), of zit dat interne geheugen dan ook apart op een veel kleiner partitie/geheugenchip?

Als het een algemeen android issue is, dan heb ik als enige opmerking waarom HTC niet gewoon iets meer RAM geheugen erin stopt (een paar extra euro op de EUR 500-600 voel ik niet). Als het echter een issue van HTC is en niet bij bijvoorbeeld Samsung, dan snap ik de technische achtergrond en keuze van HTC niet...

[ Voor 9% gewijzigd door The_Sukkel op 02-03-2012 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
The_Sukkel schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:56:
[...]

Thx, weer een raadsel opgelost ;)

[...]

Weet je dat zeker?
Als ik de specs zo lees dan vermoed ik dat die 26GB op een andere partitie staat dan de 1GB aan RAM.
M.a.w.: t.o.v. de Desire heb je dan 512MB extra geheugenruimte voordat het geheugengezeur weer opduikt. Ik weet niet hoe snel 512MB in twe jaar tijd opraakt... (volgens mij vrij snel...dus waarom niet meer?)

Ik vroeg me af hoe dat zit bij andere android phones: hebben die ook zo'n onhandig kleine interne geheugen waardoor de HTC's (zeker bij de Desire) zonder kunstgrepen zo snel in geheugen problemen komt? Hoe zit dat bijvoorbeeld bij de Samsungs? De S2 heeft 16GB, maar is dat dan inclusief het interne RAM geheugen (waar de apps op komen), of zit dat interne geheugen dan ook apart op een veel kleiner partitie/geheugenchip?

Als het een algemeen android issue is, dan heb ik als enige opmerking waarom HTC niet gewoon iets meer RAM geheugen erin stopt (een paar extra euro op de EUR 500-600 voel ik niet). Als het echter een issue van HTC is en niet bij bijvoorbeeld Samsung, dan snap ik de technische achtergrond en keuze van HTC niet...
RAM is niet gelijk aan opslaggeheugen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
@Nakebod: volgens mij is de One X ongeveer hetzelfde formaat als de galaxy nexus, de One S het formaat van de Rezound

pak ik er ook nog de optimus 2X bij en de Desire:

http://phone-size.com/?s=3%2C49%2C42%2C34

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Android 3 (op tablets) sluit vanzelf apps die niet gebruikt worden... Ik vraag me af of dat in 4 is doorgezet, dan is er niet zo'n issues met apps die je zelf moet killen.
Uit de beelden lijkt het wel mogelijk te zijn om apps te killen door ze in het selectie / switch window omhoog te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

RoD schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:59:
[...]
RAM is niet gelijk aan opslaggeheugen hoor.
Daarom vroeg ik me ook af hoeveel geheugenruimte er nu is voor het installeren van apps en hoe dat zit bij andere android toestellen...

M.b.v. apps2sd kan je gedeeltelijk apps op SD zetten, maar toch blijft het interne geheugen vrij snel vollopen op de Desire. Hoe zit dat bij de One X en bij de concurrentie? Of heeft ICS daar een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:41
Dat komt omdat je Desire maar 512 MB opslag geheugen heeft, waar de One X 32 GB aan opslag geheugen heeft. Hier gaat wel nog een gedeelte vanaf maar normaal gesproken zou je altijd 25 GB minimaal moeten hebben. Als je dat vol krijgt met apps installeer je er echt heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Het lijkt er op dat de Samsung Galaxy S3 een 720P scherm krijgt met een 1.4Ghz CPU

http://pocketnow.com/andr...axy-s-iii-first-benchmark

Het lijkt mij dan ook dat de specs van de One X boven die van de SGS3 liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

rdohmen schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:34:
Dat komt omdat je Desire maar 512 MB opslag geheugen heeft, waar de One X 32 GB aan opslag geheugen heeft. Hier gaat wel nog een gedeelte vanaf maar normaal gesproken zou je altijd 25 GB minimaal moeten hebben. Als je dat vol krijgt met apps installeer je er echt heel veel.
Ik denk dat ik het begin te begrijpen...

Voor de zekerheid toch maar even nog navragen:
Desire: ROM 512 MB, RAM 576MB --> apps worden standaard op ROM geïnstalleerd waardoor die zo snel volraakt(?)
One X: ROM (een gedeelte van de beschikbare?) 32 GB, RAM 1GB

Zie ik dat zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:50
The_Sukkel schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:59:
[...]

Desire: ROM 512 MB, RAM 576MB --> apps worden standaard op ROM geïnstalleerd waardoor die zo snel volraakt(?)

Zie ik dat zo goed?
RAM: Net als bij PC's werkgeheugen. Applicaties gebruiken dit als ze starten en op de achtergrond draaien. Loopt het RAM vol, dan maakt Android automatisch RAM vrij voor nieuwe apps.

ROM: Opslaggeheugen, bestaande uit (vaak) een Systeempartitie (hier staat Android + Sense etc. op), een Data partitie (hier staan alle gegevens van apps in, plus de apps die je zelf installeert en de gegevens daarvan), een Cache partitie (voor, you guessed it, cache) en een boot partitie (enkele MB om je telefoon op te kunnen starten). Die 32GB van de OneX wordt dus voor 6GB opgeslokt door alle systeemdingen, en 26GB is dan beschikbaar voor jouzelf.

Het kan overigens zijn dat die 26GB écht voor jezelf is (een User partitie, een soort virtuele SD-kaart) en dat de Data partitie (die alle gegevens en apps beheert) ook nog in die 6GB verwerkt zit. Bijvoorbeeld 2GB voor systeem/boot/cache en 4GB datapartitie, zoals de Sensation XE. Daar komen dan al je apps & instellingen op te staan, en je videofilmpjes zet je op de 26GB partitie.

Weet niet of ik het er nu duidelijker op heb gemaakt... Maar toch ;)

[ Voor 3% gewijzigd door redah op 03-03-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bullet NL schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:39:
Het lijkt er op dat de Samsung Galaxy S3 een 720P scherm krijgt met een 1.4Ghz CPU

http://pocketnow.com/andr...axy-s-iii-first-benchmark

Het lijkt mij dan ook dat de specs van de One X boven die van de SGS3 liggen...
Die 100MHz verschil gaat geen zoden aan de dijk zetten. De vraag is hoe de individuele cores zich tot elkaar verhouden. En daar weten we nog niets van. Zo hebben we al gezien dat de Qualcomm S4 sneller kan zijn dan de quadcore Tegra 3, vanwege de snelle Krait-cores. Ook daar ontbreken nog gedetailleerde benchmarks van, maar het geeft aan dat het niet zo simpel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
The_Sukkel schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:59:
[...]

Zie ik dat zo goed?
Ja dat is min of meer correct zo. Bij de desre bv heb je die 512mb rom. Daar wordt echter een groot deel al van gebruikt voor je systeem (android + htc sense + apps die in de standaard rom zijn meegebakken). Hierdoor is op een desire met een standaard rom zo'n 147mb van de rom maar vrij. Dat is dus alle ruimte die je hebt om apps op te installeren.

De desire is dan wel gelijk de laatste generatie toestellen die daar last van heeft. Heb je bijvoorbeeld een Desire HD, dan heb je al ongeveer 1gb vrij om apps op te installeren. Bij moderne toestellen hoef je normaal gezien geen zorgen meer te maken over ruimte die voor apps beschikbaar is, dat is allemaal meer dan voldoende en totaal niet meer vergelijkbaar met hoe dat op een desire was.

Overigens zijn er voor de desire wel allerlei foefjes (als je een geroot / s-off toestel hebt) waarmee je je sd kaart volledig kunt gebruiken voor apps ipv het interne rom, zodat je veel meer ruimte voor apps beschikbaar hebt. Nadeel hiervan is wel dat sd kaartjes langzamer zijn dan het interne geheugen, waardoor je voor dit soort opties op z'n minst een snelle sd kaart moet gebruiken wil je geen vertragingen gaan merken.

[ Voor 15% gewijzigd door riotrick op 03-03-2012 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Krijgen de review sites eigenlijk al voor de release een test toestel of moeten we echt wachten totdat hij uit is voordat we echte reviews gaan zien?

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

_MB_ schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:23:
Krijgen de review sites eigenlijk al voor de release een test toestel of moeten we echt wachten totdat hij uit is voordat we echte reviews gaan zien?
Meestal voor de release, maar het is altijd weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

@redah, riotrick: dank voor de toelichting!

Wat ik me afvroeg: nu heb ik op de Desire, als ik het op mijn PC aansluit via de micro-USB-kabel, direct toegang tot de micro SD card. De SD card wordt gemount en gezien als een externe harde schijf.

Weten jullie hoe dat zit met de 32GB (of de resterende 26GB)?
Hangt dat er dan vanaf of alles als 1 ROM partitie is ingedeeld, of dat 6GB als ROM wordt ingedeeld en de 26GB als aparte datapartitie, zodat je de 26GB kan zien en de 6 GB niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

RoD schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 17:53:
[...]

Die 100MHz verschil gaat geen zoden aan de dijk zetten. De vraag is hoe de individuele cores zich tot elkaar verhouden. En daar weten we nog niets van. Zo hebben we al gezien dat de Qualcomm S4 sneller kan zijn dan de quadcore Tegra 3, vanwege de snelle Krait-cores. Ook daar ontbreken nog gedetailleerde benchmarks van, maar het geeft aan dat het niet zo simpel ligt.
Zal in het dagelijks gebruik niet veel uitmaken welke SOC sneller is. Zijn allemaal beesten van machines die alles zonder lag uitvoeren lijkt mij. Keuze tussen SGS3 of X One zal afhangen van sense vx touchwhizz, design en kwaliteit van het display.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domipost
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 08:12
The_Sukkel schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:02:
@redah, riotrick: dank voor de toelichting!

Wat ik me afvroeg: nu heb ik op de Desire, als ik het op mijn PC aansluit via de micro-USB-kabel, direct toegang tot de micro SD card. De SD card wordt gemount en gezien als een externe harde schijf.

Weten jullie hoe dat zit met de 32GB (of de resterende 26GB)?
Hangt dat er dan vanaf of alles als 1 ROM partitie is ingedeeld, of dat 6GB als ROM wordt ingedeeld en de 26GB als aparte datapartitie, zodat je de 26GB kan zien en de 6 GB niet?
Bij veel Androids is het zo dat ze een zogenaamde 'Interne SD' hebben, dat is een partitie die helemaal vrij is voor media en dergelijken. Die werkt hetzelfde als de externe SD en wordt dus als massaopslag gezien. Daarnaast is er dan nog het systeemgeheugen, waar je apps etc. terecht komen (of, als je de apps naar je SD verplaatst, de systeembestanden van je apps die ook nog ruimte innemen, dat is waarom de Desire zo snel volloopt). Ik gok dat bij de One X die 26GB de interne SD is, dat er wat geheugen vrijgehouden wordt voor Android zelf en andere nodige systeembestanden en dat de rest van die 6GB over is voor apps etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:33

NSG

Je weet niks!

JarlSX schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 03:13:
@Nakebod: volgens mij is de One X ongeveer hetzelfde formaat als de galaxy nexus, de One S het formaat van de Rezound

pak ik er ook nog de optimus 2X bij en de Desire:

http://phone-size.com/?s=3%2C49%2C42%2C34
De One X is zelfs kleiner dan de Galaxy Nexus :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mobot.net/writer/wordpress/wp-content/uploads/2012/03/one-x-vs-gnex-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
Enes_81 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 16:58:
[...]

De One X is zelf kleiner dan de Galaxy Nexus :)

[afbeelding]
Ik vind de ONE X in het zwart er maar 'gewoontjes' uit zien. Ik ga denk ik voor de uitvoering in het wit ! :9~

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Fasterinside schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:06:
[...]

Ik vind de ONE X in het zwart er maar 'gewoontjes' uit zien. Ik ga denk ik voor de uitvoering in het wit ! :9~
Het zelfde hier :) normaal ben ik niet zo van dat wit, maar op de een of andere manier staat het me hier wel aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
JorisD schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:35:
[...]

Het zelfde hier :) normaal ben ik niet zo van dat wit, maar op de een of andere manier staat het me hier wel aan :9
Tevens ook omdat alle 'hippe en luxe' modellen al zwart zijn. Galaxy SII, Iphone 4S (ook in t wit, maar die zie je niet veel). Wit valt gewoon op.

Nu nog eens goed zoeken naar een goed abbo...

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Toch potverdrie een mooie telefoon zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:49
Fasterinside schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:37:
[...]

Tevens ook omdat alle 'hippe en luxe' modellen al zwart zijn. Galaxy SII, Iphone 4S (ook in t wit, maar die zie je niet veel). Wit valt gewoon op.

Nu nog eens goed zoeken naar een goed abbo...
*knip*
Sorry mag niet

[ Voor 30% gewijzigd door tumtum100 op 04-03-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
tumtum100 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:40:
[...]

Ik had deze ingedachte misschien ook iets voor jou?
http://www.belsimpel.nl/a...erichtenbundel-25--24-mnd

Ik sms echt nooit vandaar die weinig smsjes
Thanks voor de tip, maar dit bespreken we even in het abbo topic :)

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Fasterinside schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:43:
[...]

Thanks voor de tip, maar dit bespreken we even in het abbo topic :)
Oh sorry zal daar even heen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 09:13
Zelf heb ik het ook dat de witte mij veel meer aan spreekt :)
Normaal ben ik meer van de donkere toestellen aangezien het mij lijkt dat de witte eerder vuil zou worden (en dat je dat ook ziet).
Weet iemand hoe dat zit met het materiaal dat gekozen is voor de One X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Maffo schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:46:
Zelf heb ik het ook dat de witte mij veel meer aan spreekt :)
Normaal ben ik meer van de donkere toestellen aangezien het mij lijkt dat de witte eerder vuil zou worden (en dat je dat ook ziet).
Weet iemand hoe dat zit met het materiaal dat gekozen is voor de One X?
Denk wel dat htc daar ook over nagedacht heeft. Dus het lijkt me wel dat dat goed gaat, maar het is inderdaad wel iets om op te letten.
Ik wil ze eerst even in het echt zien, om te kunnen oordelen welke ik echt het mooist vind.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 11-09 16:36
Inderdaad een erg mooi toestel! Heb de witte versie afgelopen vrijdag dan ook maar gepre-ordered als vervanger van mijn Desire. :9 Ik dacht aan de maten te zien dat ie een fractie groter was dan de galaxy nexus, maar ik vind kleiner geen enkel probleem. Kan niet wachten tot april... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
ruurd v. schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:28:
Inderdaad een erg mooi toestel! Heb de witte versie afgelopen vrijdag dan ook maar gepre-ordered als vervanger van mijn Desire. :9 Ik dacht aan de maten te zien dat ie een fractie groter was dan de galaxy nexus, maar ik vind kleiner geen enkel probleem. Kan niet wachten tot april... :)
Och heerlijk vooruitzicht zeg :9

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Vindt die grijze anders weer wat meer op mijn Desire lijken: Afbeeldingslocatie: http://www.htconex.net/wp-content/uploads/2012/02/HTC-One-X.jpg

Vind ik ook niet verkeerd. Ik twijfel nog even verder!

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:51

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dit vind ik toch wel een erg fraaie potentiële opvolger voor m'n HD2 zeg!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

kon me niet langer in houden, heb de witte besteld!

Weet iemand al iets meer van de verkoop van de nieuwe HTC Media Link adapter? Ik zie nog wel de oude in diverse webwinkels maar over de nieuwe versie zie ik nog weinig.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:41
Misschien heb ik eroverheen gelezen maar weet iemand of hier een notification led inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
rdohmen schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:43:
Misschien heb ik eroverheen gelezen maar weet iemand of hier een notification led inzit?
Ja, zit in de speaker grill.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik ben trouwens wel benieuwd naar door klanten gemaakte foto's en filmpjes met dit toestel. Zowel de HD2 als de Touch die ik daarvoor had hadden voor hun tijd al belabberde camera-kwaliteit (voor mij nooit een dealbreaker geweest maar toch hoop ik dat dat inmiddels veel beter is). De SE K750i die ik voor de HTC Touch had maakte zelfs veel betere foto's dan m'n huidige HD2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:33

NSG

Je weet niks!

@SnoeiKoei , daar ben ik ook erg benieuw naar, met dit testfilmpje van BesteProdct , ben ik alles behalve tevreden. Beeld is heer erg schokkerig en soms zie je dat beeld overbelicht is. Dus ik hoop zelf dat dit nog een prototype is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melliw90
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-06-2024
Dit wordt absoluut mijn nieuwe telefoon! Ik kan niet wachten tot begin april:) Zit alleen nog erg te twijfelen tussen de witte en zwarte versie. Vind de witte zo heel erg wit als je scherm uitstaat (op de plaatjes dan), heb even in de telefoon winkels gekeken naar andere witte telefoons, en daar viel het opzich wel mee.. Nog even verder twijfelen :9

[ Voor 6% gewijzigd door melliw90 op 05-03-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
melliw90 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:08:
Dit wordt absoluut mijn nieuwe telefoon! Ik kan niet wachten tot begin april:) Zit alleen nog erg te twijfelen tussen de witte en zwarte versie. Vind de witte zo heel erg wit als je scherm uitstaat (op de plaatjes dan), heb even in de telefoon winkels gekeken naar andere witte telefoons, en daar viel het opzich wel mee.. Nog even verder twijfelen :9
Ben normaal nooit echt van de witte telefoons (vind het toch meer een kleur voor vrouwen :)), maar heb dit maal toch beloten om de witte te bestellen. Ik vind het op de een of andere manier bij dit model toch wat mooier ogen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

ruurd v. schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:27:
[...]

Ben normaal nooit echt van de witte telefoons (vind het toch meer een kleur voor vrouwen :)), maar heb dit maal toch beloten om de witte te bestellen. Ik vind het op de een of andere manier bij dit model toch wat mooier ogen..
Klopt.. komt mede door dat het display een soort van om het toestel heen ligt... dat zorgt er wel voor dat je een mooi maar wel zwart/wit toestel krijgt :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melliw90
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-06-2024
ronaldm3 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:38:
[...]

Klopt.. komt mede door dat het display een soort van om het toestel heen ligt... dat zorgt er wel voor dat je een mooi maar wel zwart/wit toestel krijgt :)
Op de filmpjes ziet het er inderdaad erg mooi uit.. :) Ik neig nu toch ook wel iets meer naar de witte versie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Heeft iemand misschien duidelijk foto's waar de witte en de grijze goed te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchshadow
tumtum100 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:10:
Heeft iemand misschien duidelijk foto's waar de witte en de grijze goed te zien is?
of mischien alle 4? Wit, grijs, zwart en zwart/bruin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
dutchshadow schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:34:
[...]

of mischien alle 4? Wit, grijs, zwart en zwart/bruin?
Er zijn toch maar 2 kleuren?
Wit en grijs(zwart).

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
_MB_ schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:42:
[...]

Er zijn toch maar 2 kleuren?
Wit en grijs(zwart).
Ja dacht ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja inderdaad, denk dat hij in de war is doordat iedereen 't anders noemt.. Zoals in de PW staat, zwart en wit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchshadow
http://www.phoneshop.nl/v...200/2-jaar/A922T11409D24/ lijkt brown/grey te zijn nog een andere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Iedereen noemt het blijkbaar anders, maar er zijn dus gewoon maar 2 types.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchshadow
nou dan staan ze dus allebij gewoon mooi in de TS fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Misschien een rare vraag: worden er ook Beats Audio oordopjes bij dit toestel geleverd? Aangezien het wel uitgerust is met de Beats Audio interface.

Trouwens is dit toestel zeker een kanshebber voor mijn volgende telefoon, ik kan eind deze maand een andere telefoon nemen, dan wacht ik dus nog even op deze telefoon.
Ik zit ook te twijfelen over de Samsung Galaxy Note, die is misschien nog iets te groot, waar deze qua schermformaat er mooi tussen zit. Moeilijk....

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee geen dopjes, (en ook al werken ze niet goed, zijn ze overpriced) terwijl dat best had gemogen voor die prijs :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Op het xda forum dacht iemand dat deze er misschien bij zouden zitten:
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b229668.jpg
Dat zijn toch best wel mooie oordopjes.
En beats werkt nu ook gewoon door de speakers heen, dus dan zal het ook wel met gewone oordopjes werken denk ik.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk natuurlijk, vind ze persoonlijk wel mooi, maar geen Beats oordopjes met zo'n prijs, tsjaa pfff jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Iedereen die hier de one X preordered, zijn jullie niet bang voor wat de samsung S3 eventueel brengt? ben nu ook erg blij met mijn htc sensation, en vindt de htc one x er super uit zien, maar de geruchten van de S3 tot nu toe doen de htc one X dan toch wel verbleken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm nee... Samsung is imho niet het beste van het beste, plastic behuizingen, al wordt de nieuwe van keramiek volgens de geruchten (zelfde dus als de HTC One S zwart) en een Full HD scherm.. Ja dat zou heel tof zijn, maar als je van 480x320 naar 800x480 naar 960x540 naar 1280x720 gaat is Full HD niet nodig. Dan zit je nog met de ballensoftware van KIES van Samsung en met TouchWizz... Tsjaa ieder z'n keuze natuurlijk :)

Voor mij wordt het een HTC One X, One S, Sony Xperia S of Xperia P, maar op de S3 ga ik niet wachten :+

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 05-03-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:33

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Idem, voor mij wordt de vervanger van mijn Desire ook een HTC One X / S.
Als ik alleen al de reacties in de Samsung topics lees over KIES dan wil ik geen Samsung meer. Ook de plastic uitstraling van de meeste Samsung staan me niet aan. Als ik een high end toestel neem wil ik wel wat degelijkheid in handen hebben, de One X / S lijken me wel stevige toestellen :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
_MB_ schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:44:
Op het xda forum dacht iemand dat deze er misschien bij zouden zitten:
[afbeelding]
Dat zijn toch best wel mooie oordopjes.
En beats werkt nu ook gewoon door de speakers heen, dus dan zal het ook wel met gewone oordopjes werken denk ik.
Ik heb al een film gezien waarin je met Beats Audio een profiel kan selecteren per soort output. Dwz Beats HeadSet, Beats Speaker, Beats in Ear enz. Je kan dus zo afstemmen wat het beste past bij je dopjes of speaker die je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

janvanduschoten schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:57:
Idem, voor mij wordt de vervanger van mijn Desire ook een HTC One X / S.
Als ik alleen al de reacties in de Samsung topics lees over KIES dan wil ik geen Samsung meer. Ook de plastic uitstraling van de meeste Samsung staan me niet aan. Als ik een high end toestel neem wil ik wel wat degelijkheid in handen hebben, de One X / S lijken me wel stevige toestellen :)
Vooral dat je de One X in kan drukken onder de camera... dat is nog wel state of the art... maar goed ik ga er van uit dat dat nog wel ff wordt gefixt voor een toestel van slechts €531.

Daarbij is dat polycarbonaat wel super sterk! :*)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
CLB schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:45:
Leuk natuurlijk, vind ze persoonlijk wel mooi, maar geen Beats oordopjes met zo'n prijs, tsjaa pfff jammer :)
Je kan je doodstaren op die Beats, maar als je echt goed geluid wil dan moet je absoluut niet voor Beats gaan. Overpricede merkzut is het ;) . Vind het ook erg jammer dat dat zo in het zicht op de achterkant staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchshadow
Maarja, die Beats Audio merkzut is volgens mij wel een aparte chip die dat allemaal regelt toch?
vandaar is dat dan wel weer mooi dat je dat in je telefoon krijgt...
En dat er veel aandacht aan besteed word, marketing technisch gezien, is trouwens volgens mij ook goed.
Bij de IPhone hoeven ze de audio bijv. niet boven gemiddelde te maken omdat ze dat ook niet adverteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die overpriced merkzut is wel leuk om los te verkopen en nu kan dat dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
dutchshadow schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:09:
Maarja, die Beats Audio merkzut is volgens mij wel een aparte chip die dat allemaal regelt toch?
vandaar is dat dan wel weer mooi dat je dat in je telefoon krijgt...
En dat er veel aandacht aan besteed word, marketing technisch gezien, is trouwens volgens mij ook goed.
Bij de IPhone hoeven ze de audio bijv. niet boven gemiddelde te maken omdat ze dat ook niet adverteren...
Nee hoor, er zit gewoon een normale audio chip in, en een equalizer die de bas omhoog gooit. De audio in een iPhone is juist bijzonder goed te noemen vergeleken met de gemiddelde MP3 speler. Ik weet niet wat ze in de HTC gebruiken, dat zal vast prima zijn. Maar verwacht geen topkwaliteit :) . Daarvoor heb je toch echt een externe DAC nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door TheJVH op 06-03-2012 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchshadow
ow das minder... :(

Zal ik dan trouwens ook wel verkeerd begrepen hebben dat met "Technology" ik had er niet aan gedacht dat "technology" ook iets softwarematigs kan zijn..!

[ Voor 80% gewijzigd door dutchshadow op 06-03-2012 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:33

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

dutchshadow schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:48:
ow das minder... :(

Zal ik dan trouwens ook wel verkeerd begrepen hebben dat met "Technology" ik had er niet aan gedacht dat "technology" ook iets softwarematigs kan zijn..!
Ik denk dat die "technology" ook veel marketingtechnische technologie is ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Zo is beats op xda ook al beschikbaar als flashbaar bestandje, wat je op alle gingerbread roms (van alle fabrikanten dus) dus kunt gebruiken.

Zie http://www.androidcentral...re-ported-non-htc-devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Pics ( onbewerkt ), gemaakt met de One X, maar deze kennen jullie vast al :

Afbeeldingslocatie: http://www.htcone.nl/wp-content/uploads/2012/03/htc-one-x-camera-sample-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.htcone.nl/wp-content/uploads/2012/03/htc-one-x-camera-sample-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.htcone.nl/wp-content/uploads/2012/03/htc-one-x-camera-sample-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.htcone.nl/wp-content/uploads/2012/03/htc-one-x-camera-sample-4.jpg

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
NLuna schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:13:
Pics ( onbewerkt ), gemaakt met de One X, maar deze kennen jullie vast al :
....
Moet zeggen dat die pics me nog niet tegenvallen, al zal het in het echt toch wel weer minder zijn... Ach die die camera op mijn Desire gebruik ik ook niet heel vaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ruurd v. schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:34:
[...]

Moet zeggen dat die pics me nog niet tegenvallen, al zal het in het echt toch wel weer minder zijn... Ach die die camera op mijn Desire gebruik ik ook niet heel vaak. :)
Pics vallen idd niet tegen maar zijn natuurlijk wel allemaal met veeeeel licht (zon) gemaakt. Hopelijk zijn foto's onder iets mindere lichtomstandigheden ook nog enigszins aan te zien.

Pagina: 1 ... 3 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.