Fijn om ook eens wat positieve reacties te lezen. Zeuren lijkt af en toe in de genen te zitten. Ik heb zelf geen hardware bugs, als je dat hebt moet je helaas (heel vervelend) retourneren. Voor wat betreft de bugs, mensen die als eerste alles willen hebben, ookwel innovators zijn nu eenmaal gedoemd te testen voor de majority zijn aanschaf doet. Vele updates zijn dan geweest en de majority kan genieten van een prachtig toestel.
Wij kunnen nu al genieten maar moeten met wat dingen even geduld hebben. Dingen als er zit een rammel in mijn toestel daarentegen, daar kan ik echt niets mee. 1 Hoe vaak houd je je toestel aan je oor en ga je rammelen? 2 Dit is normaal. Denk aan focuslens in je camera en het gewichtje om je trilfunctie te realiseren.
Afijn, voor de blije bezitters van de One X, veel plezier.
Wij kunnen nu al genieten maar moeten met wat dingen even geduld hebben. Dingen als er zit een rammel in mijn toestel daarentegen, daar kan ik echt niets mee. 1 Hoe vaak houd je je toestel aan je oor en ga je rammelen? 2 Dit is normaal. Denk aan focuslens in je camera en het gewichtje om je trilfunctie te realiseren.
Afijn, voor de blije bezitters van de One X, veel plezier.