[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.384 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Fijn om ook eens wat positieve reacties te lezen. Zeuren lijkt af en toe in de genen te zitten. Ik heb zelf geen hardware bugs, als je dat hebt moet je helaas (heel vervelend) retourneren. Voor wat betreft de bugs, mensen die als eerste alles willen hebben, ookwel innovators zijn nu eenmaal gedoemd te testen voor de majority zijn aanschaf doet. Vele updates zijn dan geweest en de majority kan genieten van een prachtig toestel.

Wij kunnen nu al genieten maar moeten met wat dingen even geduld hebben. Dingen als er zit een rammel in mijn toestel daarentegen, daar kan ik echt niets mee. 1 Hoe vaak houd je je toestel aan je oor en ga je rammelen? 2 Dit is normaal. Denk aan focuslens in je camera en het gewichtje om je trilfunctie te realiseren.

Afijn, voor de blije bezitters van de One X, veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 19:24

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik heb tot nu toe ook niks gevonden qua hardwarefouten.
Ik ga ook niet verder zoeken, want zo lang ik het zelf niet zie, vind ik het best.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JudgeTreve schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:37:
[...]

Dan baal je echt...!
Ik heb er nog geen want ik ben nog aan het twijfelen...
Maar ik zou zeggen...maar weer terug...en nog een keer....succes!
En ja hoor, m'n derde One X heeft er ook één... ik geef het op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer aub inhoudelijk wat bij te dragen.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 13-04-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:54:
[...]

Zit hij steeds op dezelfde plek?

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_MB_ schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:57:
[...]

Zit hij steeds op dezelfde plek?
Haha nee ik zie ze telkens omgewisseld worden de telefoons. Dit keer ook uitgebreid gecheckt voordat ik hem mee nam, maar bij mij thuis is het wat donkerder en het viel me meteen weer op. Ik moet er maar mee leren leven denk ik... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 16:03
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:54:
[...]

Edit. Overbodig geworden O-)

[ Voor 36% gewijzigd door Practics op 13-04-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 19:24

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:58:
[...]

Haha nee ik zie ze telkens omgewisseld worden de telefoons. Dit keer ook uitgebreid gecheckt voordat ik hem mee nam, maar bij mij thuis is het wat donkerder en het viel me meteen weer op. Ik moet er maar mee leren leven denk ik... :/
`kan je een foto ervan maken?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De batterij kan vanaf nu hier besproken worden: Batterijperikelen met de HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik zie op het internet afgelopen dagen allerlei mensen zeuren over de batterij van de One X maar met mij resultaat ben ik toch wel echt dik tevreden vergeleken met mijn SGS2. En er draait niet eens een custom rom op!

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/241s46v.png

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/19mmmp.png

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Thenotorious schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:19:
Ik zie op het internet afgelopen dagen allerlei mensen zeuren over de batterij van de One X maar met mij resultaat ben ik toch wel echt dik tevreden vergeleken met mijn SGS2. En er draait niet eens een custom rom op!

[afbeelding]

[afbeelding]
Het lijkt nogal te verschillen per toestel. Vandaar ook bovengenoemd topic. Er zijn echt wel issues :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik net per ongeluk hier on topic ging (had ik kunnen weten, maar ach.. busy day), heb ik zelf een problemen en garantie afhandelingen topic gemaakt. Zie daarvoor: Problemen scherm en garantie afhandelingen van de HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 08:20
Nou maar weer een mail terug gestuurd naar GSM easy, ik had hun verteld dat mijn scherm aan de onderkant gemakkelijk in te drukken is en dat het een beetje lossig zit. Vertelde ze mij dat dat inderdaad niet normaal was en dat ik een formulier moest invullen om vervolgens mijn telefoon bij dynafix te laten maken, wel zijde ze dat het maar liefst 4-6 weken zou duren! Dus ik heb maar een mail gestuurd dat we dat niet gaan doen en dat het mij lijkt dat ze een nieuw toestel leveren, aangezien ik hem ook zo in deze staat krijg.

Heb ik daar recht op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
golem501 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:48:
[...]

Hier hetzelfde, bij die van m'n vrouw ook. Verder lijkt alles prima te werken... Zijn er nog meer?
ben net even bij de KPN winkel in Wageningen geweest voor dit probleem.
en die zeiden het volgende.

zolang de camera en de telefoon zijn werk doet is er niks aan de hand (komt schijnbaar vaker voor).
en zodra de camera of telefoon niet goed zou functioneren kan ik gewoon terug naar de winkel,
om hem te laten reparerer/omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het stoort je niet? :P

Misschien ben ik ook wel een aansteller ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:30:
[...]

Mmh ja storen, als jij geen foto had geplaatst was ik er eigenlijk niet achtergekomen haha:P
Ik denk dat dan iedere (zwarte) exemplaar dat heeft aangezien jij er 3 hebt omgeruild en ik hem ook heb?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Thenotorious schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:31:
[...]

Mmh ja storen, als jij geen foto had geplaatst was ik er eigenlijk niet achtergekomen haha:P
Ik denk dat dan iedere (zwarte) exemplaar dat heeft aangezien jij er 3 hebt omgeruild en ik hem ook heb?
Ik heb hem niet, en heb ook een zwarte. Al zou ik er wel een willen zodat ik geen krasjes heb op de achterkant :p

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thenotorious schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:31:
[...]

Ik heb het met alle 3 de zwarte gehad ja, telkens op een andere plek. Alleen zichtbaar op zwart in een donkere omgeving.

Ik woon ook in een erg donker huis, binnenkort wil ik sowieso verhuizen dus dan zal 't minder vervelend zijn denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:30:
[...]

ik heb een rode en een groene, allebei bovenin en je ziet de groene alleen als het donker is met een donkere achtergrond.
de rode is bijna niet te zien.
heb me er bij neergelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:33:
[...]

Ik heb het met alle 3 de zwarte gehad ja, telkens op een andere plek. Alleen zichtbaar op zwart in een donkere omgeving.

Ik woon ook in een erg donker huis, binnenkort wil ik sowieso verhuizen dus dan zal 't minder vervelend zijn denk ik :P
Achja ik zal er proberen niet op te letten en ik ga hem dan maar inruilen als het meer dode pixels worden (hoop het niet natuurlijk).

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
kevindelange schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:27:
Nou maar weer een mail terug gestuurd naar GSM easy, ik had hun verteld dat mijn scherm aan de onderkant gemakkelijk in te drukken is en dat het een beetje lossig zit. Vertelde ze mij dat dat inderdaad niet normaal was en dat ik een formulier moest invullen om vervolgens mijn telefoon bij dynafix te laten maken, wel zijde ze dat het maar liefst 4-6 weken zou duren! Dus ik heb maar een mail gestuurd dat we dat niet gaan doen en dat het mij lijkt dat ze een nieuw toestel leveren, aangezien ik hem ook zo in deze staat krijg.

Heb ik daar recht op?
Ik heb die van mij teruggestuurd met het zelfde probleem naar gmseasy. Echter ik heb het met een DOA procedure gedaan. Als het goed is krijg ik dan meteen een nieuw toestel, en geen wachttijd van 4 weken. Bij mij zat het scherm rechtsboven heel erg los, was met gemak iets minder dan 1 mm in te drukken. Had ermee kunnen leven, maar het hoort niet bij een toestel van 600 euri's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevindelange schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:27:

Heb ik daar recht op?
Voor jouw "probleem" heb ik een topic aangemaakt. Hier in dit topic is het namelijk off-topic. Zie topicwarning. Zet je bericht dus hier neer: Problemen scherm en garantie afhandelingen van de HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:13:
Hoe kan je in de standaard browser de meest bekeken bookmark bovenaan krijgen...
En die daarna eronder enzovoort.. Dus niet meest bekeken site, maar bookmark?
En weet iemand of je out-of-the-box landscape kunt forceren? Handig voor in m'n bed bij de browser!
Of moet dat met 'n losse applicatie (waar ik hier maar niet naar zal vragen, want stel je voor natuurlijk)
En nog een vraagje over waar ik de instellingen kan vinden voor mobiele datanetwerken...
Net m'n simkaart erin gestoken, maar wil wel internetten... Of kwestie van instellingen-sms via de site ofzo?

Hier heb ik Apex Launcher op m'n One X geinstalleerd, kwam hem hier en in het appstopic al vaker tegen en het is een hele cleane, simpele maar zeer uitgebreide launcher en tot nu toe bevalt die erg goed.. Moet nog wat tweaken aan m'n dock, maar het werkt allemaal erg lekker... Waarom Apex Launcher en geen HTC's Sense? Bijvoorbeeld om de simpele reden dat je zo apps / games / linkjes op je homescreens kunt renamen, je het gehele dock kunt verwijderen / verbergen. Er wat vernuftige swype-opties inzitten om verborgen menu'tjes te kunnen openen en zo nog meer dingetjes... Moet nog wat tweaken, maar ben er tot nu toe wel erg blij mee.

Voor de rest is die opslag van 2.11GB wel echt heel nice, met alles wat kon naar het 'internal memory' heb
ik nu na het installeren van om en nabij 75 apps / games nog 1.87GB over, dus ruimte is imho geen gebrek meer.

Moet hem nog wel volpompen met foto's, muziek en films, maar dat komt in de loop der tijd wel :)

[ Voor 70% gewijzigd door CLB op 14-04-2012 17:26 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z0q0w.jpg
Opeens kan ik ook weer op m'n 2e toestel installeren... Had hem toch echt een factory reset gegeven voordat ik hem inruilde.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:04
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:53:
[afbeelding]
Opeens kan ik ook weer op m'n 2e toestel installeren... Had hem toch echt een factory reset gegeven voordat ik hem inruilde.
Lekker als je de One X tweedehands gekocht hebt (of dus straks gaat kopen)
Na een factory reset kan de 1e eigenaar alsnog je phone ff volgooien met apps :+

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:38
Mwah nee hoor, je google account zit er niet meer in. Bij mij staan er ook nog oude toestellen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Woooh ik wist dat hij warm zou worden.. maar was nu fifa aan het instlaleren en een bestand aan het downloaden van 1.3 gb.. en hij wordt echt gloeiend heet.. doet bijna pijn. vooral het scherm

Fifa 12 past ook niet op het scherm vanwege die leuke menu knop

[ Voor 14% gewijzigd door Denzis op 13-04-2012 20:14 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Denzis schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:13:
Woooh ik wist dat hij warm zou worden.. maar was nu fifa aan het instlaleren en een bestand aan het downloaden van 1.3 gb.. en hij wordt echt gloeiend heet.. doet bijna pijn. vooral het scherm

Fifa 12 past ook niet op het scherm vanwege die leuke menu knop
Wees niet bang als die echt te warm word sluit je telefoon zich zelf gewoon af.
Had ik met mijn DHD ook als ik zomers in de zon zat te gamen, heb tot nu toe het idee dat de one x heel stuk minder warm word dan een DHD, maar inderdaad als je van een toestel afkomt waar je dit niet van gewent bent schrik je wel eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n camera rammelt, het glas is een beetje in te drukken... morgen maar een vierde One X halen...
SmiGueL schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:46:
[...]

Lekker als je de One X tweedehands gekocht hebt (of dus straks gaat kopen)
Na een factory reset kan de 1e eigenaar alsnog je phone ff volgooien met apps :+
Ik heb het gevoel dat ik deze ook heb tweedehands heb, zit ook een heeel klein krasje op de lens.

Zonet kon ik ook een app op m'n eerste telefoon zetten :P Ik mis m'n eerste nu ;(

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Okay ,na een paar dagen spelen....is het toch wel duidelijk dat we wachten op de firmware update....

Heb al een paar keer de tel moeten resetten vanwege vastlopers ( half half vastlopers.....zeer traag en stotteren in sense ), en agenda widget resets.......valt me een beetje op dat deze "kuren"ook een beetje in de eerste rom van de gewone sensation zaten. ( haperingen etc )

Vanmiddag nog iemand met een sensation xe de X laten zien , en hij was erg onder de indruk van het scherm, en hoe licht hij eigenlijk voelt ten opzichte van de sensation ( terwijl het maar 10 gram verschil is )

De batterij valt me eigenlijk enorm mee, met normaal gebruik lukt het me gemakkelijk om toch 2 dagen te werken.....

Beetje bellen, sms , whatsappen etc etc

Dus vol verwachting klopt ons hartje :*) , voor de firmware update

En desondank dit, nog steeds een fijne telefoon.........vanmiddag even in de carcomm carholder van de Desire HD proberen te duwen....en past eigenlijk zeer goed....tot natuurlijk de usb aansluiting in de weg zit.
Valt me wel op dat er geen krassen op de witte zijkant komen , en het zeer soepel gaat.
Dus nu wachten op de htc d110 carholder van de week en kijken of het daar ook prettig in gaat.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:35:
M'n camera rammelt, het glas is een beetje in te drukken... morgen maar een vierde One X halen...
Iedereen zen camera rammelt, dit is normaal, er is niks mis.
Natuurlijk zit er een beetje speling op het scherm, te strak erin zetten zorgt dat hij sneller scheurt.

Ik heb echt het idee dat er hier mensen zijn die maar excuses zoeken om te klagen of om de telefoon terug te sturen. Zeur niet zo en als het echt een gebrek is kom je er wel achter.

Je gaat toch niet over heel je scherm middelmatige tot zware druk uitoefenen om te kijken of je scherm wat indeukt?

Ik ben trouwens wel erg tevreden over de batterijduur, na een aantal keer opgeladen te hebben gehad gaat hij steeds langer mee en de idle standby tijd is echt geweldig! De snelheid is apps valt nog wel erg tegen waarbij ik maar hoop dat het aan de software en drivers ligt want het topmodel van android zou toch alle apps vloeiend moeten kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kluutmaran schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:29:

Ik ben trouwens wel erg tevreden over de batterijduur, na een aantal keer opgeladen te hebben gehad gaat hij steeds langer mee en de idle standby tijd is echt geweldig! De snelheid is apps valt nog wel erg tegen waarbij ik maar hoop dat het aan de software en drivers ligt want het topmodel van android zou toch alle apps vloeiend moeten kunnen draaien.
Dat moet wel. In sommige apps zie ik geen snelheidsverschil met m'n Desire (beide scrollen bijvoorbeeld traag) en dat kan toch echt niet. HTC heeft het ding gewoon met gare software op de markt gezet. Zoals gezegd, maar ns wachten op 1.28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:21

D33F

Tweelingtemmer

RoD schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:32:
[...]

Dat moet wel. In sommige apps zie ik geen snelheidsverschil met m'n Desire (beide scrollen bijvoorbeeld traag) en dat kan toch echt niet. HTC heeft het ding gewoon met gare software op de markt gezet. Zoals gezegd, maar ns wachten op 1.28.
En dan hebben we het nog niet gehad over de schermflikkeringen of dat Beats Audio hapert wanneer je FLAC's of internet radio afspeelt in slaapstand :(

Maar dit gaat allemaal wel goed komen over de tijd door middel van officiële updates of XDA

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:29:
[...]

Iedereen zen camera rammelt, dit is normaal, er is niks mis.
Natuurlijk zit er een beetje speling op het scherm, te strak erin zetten zorgt dat hij sneller scheurt.

Ik heb echt het idee dat er hier mensen zijn die maar excuses zoeken om te klagen of om de telefoon terug te sturen. Zeur niet zo en als het echt een gebrek is kom je er wel achter.

Je gaat toch niet over heel je scherm middelmatige tot zware druk uitoefenen om te kijken of je scherm wat indeukt?

Tja ik voel me soms wel een beetje een aansteller, maar uiteindelijk was m'n eerste telefoon nog het beste, die camera rammelde helemaal niet. Ook zit er bij deze een miniscuul krasje op de lens. Het scherm boeit me dan minder.

Maar ik vind dit wel degelijk al gebreken, en ondertussen zou ik met m'n eerste telefoon al weer genoegen nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 23:50

SpX

David Regeling schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:34:
[...]

En dan hebben we het nog niet gehad over de schermflikkeringen of dat Beats Audio hapert wanneer je FLAC's of internet radio afspeelt in slaapstand :(

Maar dit gaat allemaal wel goed komen over de tijd door middel van officiële updates of XDA
Ik heb gisteren in ruim 3 kwartier mp3'tjes beluisterd en hier waren ook enkele malen haperingen te horen. IMO kan dat echt niet voor zo`n krachtig toestel. Op m`n iPhones heb ik hier in al die jaren echt geen enkele keer last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Als ik de vele klachten (naast de lofzang) hoor denk ik toch dat ik even wacht op de eerste firmware update. Het klinkt alsof het toestel gerushed is zodat hij maar voor de S III op de markt was. Reviews zijn ook niet allemaal positief, telefoon is zeker niet slecht maar heeft ook tekortkomingen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Ik blijf het proberen, tussen alle hardware-problemen tussendoor

Is er iemand die zou kunnen testen of het aanpassen van tags of het copieren --> verwijderen --> updaten van mp3's --> opnieuw copieren leidt tot ofwel incorrecte display van tags ofwel het totaal niet tonen van mp3's?
Zie hieronder voor wat meer tekst en uitleg over mijn probleem.
eduardtee schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:30:
Even een herhaling van mijn probleempje en een overzicht van alles wat ik heb geprobeerd.
Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen en vinden jullie dit interessanter dan mini-scratches, stofjes en dat soort problemen...

Probleem
De mp3's op de One X blijven de oude tag-informatie tonen (bijv. Genre) die initieel in de mp3 zaten opgeslagen. Ik heb namelijk na de initiele upload, de One X gekoppeld en met een tag-editor alle tags bijgewerkt.
Maar de informatie wordt niet op de One X geupdate, dus zit ik met verouderde tags. De nieuwe cover-informatie (die ik via de One X heb geupdate), wordt overigens wel gewoon getoond.

Geprobeerde oplossingen
Ik heb het volgende geprobeerd (via Google gevonden, met logisch denken of met GoT hulp), zonder gewenst resultaat:
- Music applicatie te stoppen en cache/data te deleten (bij Manage Apps)
- Vervolgens te restarten
- Andere app (winamp)
- Tools als SD Rescan (weet niet of die hiervoor precies zijn bedoeld, maar het hielp in ieder geval niet)
- muziek eraf --> checken in Music (muziek was niet meer aanwezig --> muziek opnieuw gecopieerd --> muziek wordt niet gezien: het lijkt alsof er geen mp3's aanwezig zijn --> restart --> nog geen succes.
- Muziek eraf --> reboot --> Cache legen --> controleren: mp3's verwijderd en cache is leeg--> muziek copieren (is nu nog bezig) --> vervolgens weer rebooten --> weer eindresultaat controleren...

Voorlopig tussenresultaat
Resultaat is nu dat ik mp3's met goede tags op mijn One X heb staan, maar dat ze niet worden gezien. ES File Explorer ziet ze overigens wel, dus het heeft puur met de Music en Winamp-apps te maken en waarschijnijk iets van cache.

Mijn conclusie is nu dat mijn One X niet goed omgaat met het copieren/verwijderen/hercopieren van muziek. Kan iemand misschien testen of het bij hem wel goed werkt? Ben benieuwd of ik het specifiek heb of dat anderen hier ook last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 17:35

JB

Cédric roelt!

Sense crashed hier nu ook om de haverklap, bij het weer bij de agenda bij de internet browser. Telkens kom je terug op een "Laden" scherm en dat duurt echt veel te lang voordat ik dan weer wat met de telefoon kan :N

Ook als ik ga kijken hoeveel geheugen er gebruikt wordt dan vraag ik me af hoe dat kan, er is telkens rond de 150 - 180 mb geheugen vrij :?

[ Voor 24% gewijzigd door JB op 13-04-2012 22:21 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermlt
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik lees hier best wel veel klachten over het toestel, dan bedoel ik wel de hardware matige klachten.
Software klachten worden uiteindelijk wel opgelost (is een aanname = is gevaarlijk O-) ).

Wat ik mij afvraag is het volgende, hebben de genen die klachten hebben dit toestel online gekocht of fysiek in een winkel gekocht (Belcompany, KPN etc.).
Ik maak uit de reacties op dat er veel via GSMEasy of Typhone aangeschaft is.
Mag ik hier uit concluderen dat deze on-line shops een 'rotte' batch ontvangen hebben en de fysieke winkels een andere levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
supermm958 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:27:
Ik lees hier best wel veel klachten over het toestel, dan bedoel ik wel de hardware matige klachten.
Software klachten worden uiteindelijk wel opgelost (is een aanname = is gevaarlijk O-) ).

Wat ik mij afvraag is het volgende, hebben de genen die klachten hebben dit toestel online gekocht of fysiek in een winkel gekocht (Belcompany, KPN etc.).
Mag ik hier uit concluderen dat deze on-line shops een 'rotte' batch ontvangen hebben en de fysieke winkels een andere levering?
Dat zou wel erg slecht zijn. Ik zelf heb amper last van problemen. Geen buggs. Soms beetje sloom met afsluiten, en gister deed ie wat raar met internet laden (daarna niet meer) en de vergrendel knop zit schreef... geen idee of dat hoort. Maar verder.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermlt
  • Niet online
CristianSchriev schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:30:
[...]

Dat zou wel erg slecht zijn. Ik zelf heb amper last van problemen. Geen buggs. Soms beetje sloom met afsluiten, en gister deed ie wat raar met internet laden (daarna niet meer) en de vergrendel knop zit schreef... geen idee of dat hoort. Maar verder.. haha
Ik heb zelf ook One X en herken de problemen niet echt.
Het enige wat ik had was dat onderin het scherm vaag wat geels was te zien, dit is nu geheel weg (na een week).
Heb alleen een kras op het scherm opgelopen doordat het toestel op de grond is gevallen. Voor de rest geen issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat komt zeer waarschijnlijk doordat het gros van de Tweakers die 'm nu hebben 'm daar hebben besteld, omdat de prijs daar rond de €400,- / €450,- lag ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:24
Weet iemand hoe je apps niet laat zien in de appdrawer?
Want ik kom er niet uit.

Sorry als dit vaker is gevraagd, maar ik kon niks vinden

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
CLB schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:39:
[...]

Dat komt zeer waarschijnlijk doordat het gros van de Tweakers die 'm nu hebben 'm daar hebben besteld, omdat de prijs daar rond de €400,- / €450,- lag ;)
Ik heb ook geprofiteerd van die aanbieding :9 maar ik heb (gelukkig) een fatsoenlijk apparaat. Behalve een krasje op mijn (gorilla 2) glas, is tie helemaal goed :)

Batterij valt mij niet tegen, geen gele vlekken of haarscheurtjes (ook gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermlt
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:39:
[...]

Hmm, zo had ik hem nog niet bekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics

Heb een grey versie bij phone house gehaald, op de doos staat made in Taiwan.
Ik heb geen enkele hardware problemen, geen dooie pixels, geen los scherm, geen gele vlekken, geen kraak behuizing, geen rammelaar, geen scheuren in de behuizing, geen scheve knoppen, achterkant heeft ook nog geen krasje op gelopen, en het scherm ook niet.

Software, de eerste dag wat hik ups in sense, dit verdween eerst al snel.
Maar sins woensdag heb ik nu ook dat bepaalde delen van het beeld wazig word wel telkens andere plek, en crasht sense af en toe.De batterij heeft wat drains af en toe, die onverklaarbaar zijn.

Goed blijft vreemd dat het een week prima heeft gewerkt en dat er daarna ineens wel de nodige hik ups zijn.
Ik heb hem dinsdag 2 weken, en 2 weken op een update wachten is lang :'(
Maar ik zou echt geen ander toestel op dit moment willen hebben, buiten de early adopters bugjes in de software is het gewoon een prima toestel dat voor mij meer dan goed bevalt.

Als htc op redelijk termijn 1 a 2 maand al hun bugs oplost denk ik dat ik zelfs niet eens ga rooten.
Terwijl ik elke android toestel wat ooit in mijn handen is geweest ook geroot heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het gebruik van de wekker, krijg je enkel een icoontje te zien in de statusbalk. Kan het tijdstip van het alarm getoond worden in statusbalk of homescreen? In Sense op mijn HD2 zat er een widget "weather/clock" waar ook de wektijd te zien was.

Hier trouwens een heel tevreden One X bezitter. Helemaal geen problemen met hardware (ik leg hem trouwens ook niet voortdurend onder de microscoop :X ). En voor de hele kleine software-akkefietjes wacht ik zoals ieder van ons op de komende update... De batterij houdt het voor mij meer dan behoorlijk uit. Echt een plezier om zo'n apparaat in bezit te kunnen hebben. Nu enkel nog uitkijken naar een Brodit-houder voor in de wagen en wie weet... een Android-versie van TomTom??? :9~

Edit:
Na nog een viertal uurtjes klok- en alarmwidgets te installeren en testen, heb ik gevonden wat ik nodig had: Advanced Clock Widget.

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/2362012_04_14_03.png

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2012 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig is er iemand die de krasbestendigheid heeft getest.

YouTube: HTC One X Scratch Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 21:14
Zelf heb ik de One X nu een week en ik herken gelukkig geen van de bovenstaande klachten.
Merk alleen dat het toestel soms wat warm word rondom de camera. Erger zou ik het vinden als sense om de haverklap zou crashen -.-

Ik had wel wat meer verwacht van de muziek speler, af en toe hoor ik een klein haperingetje door het nummer heen ( dit is niet al te vaak maar is wel storend). Aangezien ik de muziek speler zeker 3 uur op een dag gebruik vind ik dit zonde.

Ik had dit probleem soms ook op mijn Desire met de stock rom, en ook sommige sense roms, maar bij aosp roms had ik altijd perfecte playback van geluid xD.

Hopen dus dat de custom rom community met leuk spul komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanoz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 19:29
Vandaag ook mijn One X mogen ontvangen, erg leuk om mee te spelen en ziet er erg strak uit.

Na een tijdje spelen kwam ik echter met hetzelfde probleem als hier genoemd wordt: http://www.androidpit.com/en/android/blog/404275/HTC-One-X-Bug

Ook na herstarten e.d. verdwijnen de lijntjes niet, ook tekenen andere UI componenten niet lekker meer (Bijvoorbeeld bij rotatie van het scherm)

Echter, na het verwijderen van de laatst geïnstalleerde app, alle problemen voorbij... apart... Mocht iemand anders hetzelfde probleem hebben, deinstalleer eventueel Google Chrome beta (nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Ik mag me ook tot de gelukkigen prijzen die 0,0 klachten heeft. Gehaald op de vrijdag dat ie uitkwam bij de pda-shop in Rdam en veelvuldig mee gespeeld. Ik herken mezelf ook niet in de klachten die hier besproken worden, zelfs de batterij heeft me aangenaam verrast tov de DesireHD die ik hiervoor had. Wel voor de zekerheid een Anker Walking Power aangeschaft, en die doet het prima in noodgevallen.
Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat alle genoemde problemen er niet zijn, lees liever dat ik gewoon als een kind zo blij ben met mijn toestel en de issues niet herken (en ja, ik ben zelf ook een redelijke tweaker)...
Met Tasker wat handigheidjes ingesteld en net wat 'tags' besteld, kijken of we daar ook nog wat leuks mee kunnen doen.
Enige dilemma wat ik heb is nu rooten via htcdev, of wachten tot een 'echte' s-off...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
eduardtee schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:19:
Ik blijf het proberen, tussen alle hardware-problemen tussendoor

Is er iemand die zou kunnen testen of het aanpassen van tags of het copieren --> verwijderen --> updaten van mp3's --> opnieuw copieren leidt tot ofwel incorrecte display van tags ofwel het totaal niet tonen van mp3's?
Zie hieronder voor wat meer tekst en uitleg over mijn probleem.
[...]
Je wilt geen Hard Reset doen begrijp ik. Probeer eens wat hier staat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
Appelsap schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:42:
[...]

Nee, liever geen hard reset nee. Anders moet ik weer vanaf start beginnen, toch? Apps installeren, configureren, etc...

Die link die je stuurt: had ik al gezien. Maar ik zie nu pas dat ik het verkeerd had gelezen (ik dacht cache van Music legen ipv Media Storage)... Ben dus nu de juiste instructies ah opvolgens... phone is ah rebooten. Eens zien wat het resultaat is :)

Thanks in ieder geval voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Hier ook een zeer tevreden gebruiker :*)

Wel een vraag waarvan ik het antwoord niet in dit draadje of op het internet kan vinden en wat behoorlijk vervelend is :/ :

In de standaard email client heb ik een exchange account toegevoegd van m'n werk. Alleen het lettertype van de mails zijn gigantisch, het wisselen in het menu van de 'Tekengrootte e-mailtekst' van klein via gemiddeld naar groot en zelf extra groot maakt totaal geen verschil, de daadwerkelijke grootte in een bericht veranderd niet en de tekst blijft gigantisch groot.

Op m'n Desire verandert de tekstgrootte wel met hetzelfde Exchange account en hetzelfde mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
Appelsap schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:42:
[...]

Helaas... werkt blijkbaar niet bij de One X / Ice Cream...
Optie van een hard reset... toch maar ff nadenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Inderdaad zeg, wat een klachten hier. Ik heb eigenlijk helemaal niet echt klachten nog. Heb wel een aantal keer gehad dat een app leek te crashen. En ook hier wordt de HTC One X erg warm rond de camera als je hem intesief gebruikt, maar dit lijkt mij wel normaal. Qua snelheid is het misschien in bepaalde apps nog niet veel sneller dan mijn oude LG Optimus 2X speed, maar vooral met MKV's spelen in 1080p zelfs, kicked dit ding echt aars. Daarmee kun je echt zien dat het echt een snel toestel is en daar ben ik heel blij mee. Gewoon 1080p spelen, met ondertiteling etc zonder haperingen. Geweldig :)

De browser vindt ik ook erg prettig werken. Typen gaat ook prima op het toetsenbord. Je kan als je een beetje gewend bent echt super snel tikken, dat was op het kleinere toetsenbord van de LG Optimus 2X Speed wel anders :) Al met al een paar weken dik tevreden over dit toestel!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Bobbert schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 00:10:
Hier ook een zeer tevreden gebruiker :*)

Wel een vraag waarvan ik het antwoord niet in dit draadje of op het internet kan vinden en wat behoorlijk vervelend is :/ :

In de standaard email client heb ik een exchange account toegevoegd van m'n werk. Alleen het lettertype van de mails zijn gigantisch, het wisselen in het menu van de 'Tekengrootte e-mailtekst' van klein via gemiddeld naar groot en zelf extra groot maakt totaal geen verschil, de daadwerkelijke grootte in een bericht veranderd niet en de tekst blijft gigantisch groot.

Op m'n Desire verandert de tekstgrootte wel met hetzelfde Exchange account en hetzelfde mailtje.
Hinderlijk he... :) Is de enige reden dat ik soms nog naar mijn Sensation terug verlang. Kan mijn mails vaak echt niet lezen op de phone. Hoop dat die met de volgende update ook gefixt is.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:39

sanzut

It's always christmas time

Ik vind dat er erg veel word geklaagd, ik heb zelf echt 0.0 hardware problemen. Batterij was de eerste dagen ruk, maar gaat inmiddels volle dagen mee, 2 uur scherm aan per dag, whatsapp, bellen, exchange, hotmail, gmail, internetten, foto's maken. Alles wel via gewoon 3g/h, niet via wifi.

Gave telefoon, met wat software foutjes. hoort er bij als early adaptor.

Heb hem overigens in het grijs, via CoolBlue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

JB schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:21:
Sense crashed hier nu ook om de haverklap, bij het weer bij de agenda bij de internet browser. Telkens kom je terug op een "Laden" scherm en dat duurt echt veel te lang voordat ik dan weer wat met de telefoon kan :N

Ook als ik ga kijken hoeveel geheugen er gebruikt wordt dan vraag ik me af hoe dat kan, er is telkens rond de 150 - 180 mb geheugen vrij :?
Met mijn One X was het voor mij ook prijs vandaag. Eerst was het zo nu en dan, maar vandaag was het bijna na het terugkeren naar het homescreen vanaf iedere app en ook ik heb slechts 2 apps toegevoegd sinds het eerste gebruik.
Een restart van de telefoon verhelpt in ieder geval het probleem, maar voor hoe lang...dit vind ik wel echt een serieuze bug waar ik niet echt mee kan leven...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
LeonJ69 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:38:
Ik mag me ook tot de gelukkigen prijzen die 0,0 klachten heeft. Gehaald op de vrijdag dat ie uitkwam bij de pda-shop in Rdam en veelvuldig mee gespeeld. Ik herken mezelf ook niet in de klachten die hier besproken worden, zelfs de batterij heeft me aangenaam verrast tov de DesireHD die ik hiervoor had. Wel voor de zekerheid een Anker Walking Power aangeschaft, en die doet het prima in noodgevallen.
Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat alle genoemde problemen er niet zijn, lees liever dat ik gewoon als een kind zo blij ben met mijn toestel en de issues niet herken (en ja, ik ben zelf ook een redelijke tweaker)...
Met Tasker wat handigheidjes ingesteld en net wat 'tags' besteld, kijken of we daar ook nog wat leuks mee kunnen doen.
Enige dilemma wat ik heb is nu rooten via htcdev, of wachten tot een 'echte' s-off...
Dit blijft lastig. Je kan natuurlijk altijd je RUU terugzetten. Ik persoonlijk wacht op de update 1.27/128. Schijnt namelijk dat er dan gelijk een nieuwe HBOOT meegeflashed wordt. Daarna wil ik met een gerust hart de bootloader unlocken. Kijk pech hebben kan je altijd, maar als je eenmaal een goed toestel hebt, bijv mijn Desire daar heb ik echt 100 custom roms op gehad, is unlocken geen probleem. Ik zou even wachten tot alle CWM software bug free is en geoptimaliseerd. Zoals Xmoo al aangaf is er wel een chinees bezig met S-off. Aan de andere kant vind ik de HTC methode wel veilig in die zin dat de unlock methode gewoon goed werkt aangezien het van HTC zelf komt. En hou natuurlijk het rooten en custom ROMs topic in de gaten. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 3 dagen tevreden gebruiker van de HTC One X, maar vannacht merkte is dat het toestel met de originele lader bijna niet meer oplaadt, of zeer traag. Blijft steeds staan op 35%. Nog mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:53
Om apps te verbergen in de app drawer:
http://www.jayceooi.com/2...-system-app-on-htc-one-x/

"Instellingen" is er niet één die je wilt kunnen verbergen volgens mij. Lijkt me niet handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:23:
Heb sinds 2 dagen mijn HTC One X
Sinds vandaag kantelt mijn scherm niet meer. Heb de instellingen nagekeken bij: instellingen / scherm en slepen / scherm autom.draaien en dit staat aangevinkt.
Heb al een aantal keren opnieuw opgestart > géén succes
In het begin draaide het scherm wel.

Iemand een idee?
Hier ook sinds vandaag bovenstaand probleem :( Zover ik weet heb ik dit pas nadat ik mijn telefoon gisteravond een reboot gegeven heb. Iemand raad? Alle taken afsluiten zoals al eerder vermeld is niet de oplossing. Uit en weer aanzetten van automatisch draaien ook niet...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:43

Leedbek

Luuk Luchtloper

JB schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:01:
[...]

Hier ook sinds vandaag bovenstaand probleem :( Zover ik weet heb ik dit pas nadat ik mijn telefoon gisteravond een reboot gegeven heb. Iemand raad? Alle taken afsluiten zoals al eerder vermeld is niet de oplossing. Uit en weer aanzetten van automatisch draaien ook niet...
Al opnieuw gereboot? Probeer anders eens de laatst geïnstalleerde apps een voor een te verwijderen, om te zien of een van die apps het probleem veroorzaakt. Ik las in dit topic dat dit bij iemand het probleem uiteindelijk heeft opgelost.
RudolfR schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 10:25:
Om apps te verbergen in de app drawer:
http://www.jayceooi.com/2...-system-app-on-htc-one-x/

"Instellingen" is er niet één die je wilt kunnen verbergen volgens mij. Lijkt me niet handig....
Handige link, thanks! Gelijk de 7digital en Aandelen apps verborgen, wat een bloatware.

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Leedbek schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:08:
[...]

Al opnieuw gereboot? Probeer anders eens de laatst geïnstalleerde apps een voor een te verwijderen, om te zien of een van die apps het probleem veroorzaakt. Ik las in dit topic dat dit bij iemand het probleem uiteindelijk heeft opgelost
Uiteraard opnieuw gereboot. Vaag is wel dat ik dit pas na de reboot heb, dus dan zou het wel vreemd zijn dat het een applicatie is, maar ik ga eens verwijderen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat zit niet gelijk in 1.27 of 1.28?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
CLB schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:42:
En dat zit niet gelijk in 1.27 of 1.28?
Eigenlijk hoop ik van niet, dat zou beteken dat de batterij tussen de 40 en 50% beter word dan huidig.
Maar ik vermoed van wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet? Is toch mooi juist :+

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 14-04-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
CLB schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:51:
Waarom niet? Is toch mooi juist :+
Naja dat zou betekenen dat ik mijn mijn toestel 5 uur screen on time krijg met browsen email en whatsapp gebruik. Ik heb nog geen enkele telefoon dat zien doen. En geloof ook niet echt dat het mogelijk is. 20% is goed te doen. Er zijn mensen die nu 4 uur screen on tijd halen, dat zou betekenen dat die mensen naar 6 uur screen on time gaan, naah klinkt gewoon iets tegoed. En vaak als iets te goed klinkt is het niet waar.

Maar natuurlijk hoop ik het even hard als jij, dat het wel waar is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 01-06 23:32
Hiervoor kun je een eigen topic aanmaken.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 14-04-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Practics schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:59:
[...]

Naja dat zou betekenen dat ik mijn mijn toestel 5 uur screen on time krijg met browsen email en whatsapp gebruik. Ik heb nog geen enkele telefoon dat zien doen. En geloof ook niet echt dat het mogelijk is. 20% is goed te doen. Er zijn mensen die nu 4 uur screen on tijd halen, dat zou betekenen dat die mensen naar 6 uur screen on time gaan, naah klinkt gewoon iets tegoed. En vaak als iets te goed klinkt is het niet waar.

Maar natuurlijk hoop ik het even hard als jij, dat het wel waar is O-)
Volgens deze site zit dit dus NIET in 1.28.
http://android.modaco.com...ck-of-12814006-for-one-x/

In China hebben ze de 1.28 al gekregen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:43

Leedbek

Luuk Luchtloper

Hebben jullie ook problemen met het spraakvolume tijdens het bellen? Ik heb nu al twee keer gehad dat het volume tijdens een gesprek op z'n allerhardst stond, met geen mogelijkheid om het aan te passen. Als ik de volumeknoppen indruk zie ik wel op het display dat het volume lager gaat, maar in werkelijkheid gebeurt er niks en tettert het in m'n oren. Bij andere gesprekken is er weer niks aan de hand.

Iemand een idee waar dat aan kan liggen, of ben ik de enige met dit probleem?

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:21

D33F

Tweelingtemmer

Meer mensen trouwens last van color banding ? (vooral goed te zien met LCD tester)
Iig geval zijn de gradients niet helemaal vloeiend maar kun je duidelijk de overgang zien tussen de kleur helderheden.

Ik heb dit ook al vaker in Sense zelf gezien bij vooral grijze kleuren.

het ziet eruit zoals hier op het plaatje en dan vooral bij de grijze knoppen.
Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=859715&d=1326737837

[ Voor 24% gewijzigd door D33F op 14-04-2012 14:49 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon nummer vier..... trilt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:24:
Telefoon nummer vier..... trilt niet.
Ondertussen begin ik te denken dat je de grootste pechvogel ter aarde bent. :D

Ik heb mijn nfc tags binnen gekregen, even me lopen spelen, moet zeggen dat nfc tot nu toe wel bug vrij is.
Leuk speelgoed waar ik me het weekend nog wel mee vermaak, ik ga er zeker nog paar bij bestellen.
Toch wel apart om te zien hoe het werkt, liet het zien aan mijn ouders, het leek of ze water zagen branden.
Je ziet een plastic rondje ter grote van 2 euro munt, je legt je telefoon er tegen aan en hij doet wat je hem hebt verteld. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Okay....na weer wat gespeeld te hebben .......

Valt me op dat het lockscreen niet altijd gelijk opent, soms moet je de ring 2 a 3 keer omhoog bewegen voordat het werkt, zelfde bug als in de sensation in het begin...?

Vind ik de tel nog steeds goed....maaaaarrr....ja er komt een maar ( en dat is meer voor de HTC designers )

Punt 1: Ik snap dat design wijze en hardware matig van alles veranderd, en dat is natuurlijk goed, maar waarom die usb aansluiting steeds verschuiven....HTC hd hd2 en desire hd zat hij onderaan...gemakkelijk voor de autolader, dan opeens bij de sensation links en onderaan.....en bij de X ineens links boven aan ???
Waarom ?............nu kosten de autohouders bijna niks , maar toch iedere keer weer anders, verkoopstrategie van accesoires ?

Punt 2: Waarom de harder zachter knop aan de rechterkant, valt me op na veel gebruik , en ook andere mensen ...dat je meestal je duim gelijk aan de rechterkant ( of je nu kleine of grote handen hebt ) hebt je automatisch de harder zachter knop aanraakt....link was logischer, ik snap het wel met de layout van de pogo knopjes en de autohouder ...dan moeten de geluidsknoppen boven komen....maar met gewoon gebruik minder gemakkelijk.

Punt 3: Geluid kan harder en zachter gezet worden als het lockscreen aan is, dit heb ik nooit makkelijk gevonden...stel je hebt de X in je broekzak ...tas..etc, en je grijpt hem eruit ...voor je het weet heb je hem stil staan...niet gemakkelijk.

Maar dan nog , zelf s met de kleine minpuntjes, blijft het een volle 9 voor de X , zeer goede foon :-)
:) :) :) :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:01:
[...]

Had weer hetzelfde probleem.
Ik gebruik ' app 2 sd pro', alle apps terug gezet naar intern, opnieuw telefoon opgestart en het scherm draait weer.
Ben nu even aan het kijken of er een app is die dit probleem veroorzaakt. Schijnbaar kunnen toch niet alle apps zonder problemen naar sd, ook al geeft hij dit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:31:
[...]

Ondertussen begin ik te denken dat je de grootste pechvogel ter aarde bent. :D
Anders ik wel :') Nummertje 5 lijkt helemaal prima te zijn! Toch geweldige service van de Belcompany :Y

Heb wel hun hele voorraad zwarte One X's opgemaakt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:08:
[...]

Anders ik wel :') Nummertje 5 lijkt helemaal prima te zijn! Toch geweldige service van de Belcompany :Y

Heb wel hun hele voorraad zwarte One X's opgemaakt :')
Whaaaaha ik wens je heel veel plezier ermee! :Y

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bijgeleverde oplader maakt bij mij een zoemend geluid tijdens het opladen. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:38:
De bijgeleverde oplader maakt bij mij een zoemend geluid tijdens het opladen. Is dit normaal?
Ligt er aan als jij er met je oor tegen aan zit is het wel normaal kun je het in een normale omgeving op meter afstand horen is het al wat minder normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:38:
Ja dat deed ie hier ook. Maar het ding is nu opgehouden met zoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvegang
  • Laatst online: 25-11-2023
Ik heb net Clockworkmod geïnstalleerd en nu zit ik daar in vast.
Elke keer als ik de telefoon opnieuw opstart kom ik weer in het recovery menu en ik kan er niet uit komen.
Ik heb al van alles geprobeerd weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 6% gewijzigd door Pvegang op 14-04-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Misschien dat een custom rom installeren helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvegang
  • Laatst online: 25-11-2023
indofk schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:23:
Misschien dat een custom rom installeren helpt :)
Daar dacht ik achter af ook aan maar die staat niet op me telefoon.
En nu zit ik dus vast in het recovery en kan ik niks meer op me telefoon zetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 20:35

RA7

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:13:
Hoe kan je in de standaard browser de meest bekeken bookmark bovenaan krijgen...
En die daarna eronder enzovoort.. Dus niet meest bekeken site, maar bookmark?
En weet iemand of je out-of-the-box landscape kunt forceren? Handig voor in m'n bed bij de browser!
Of moet dat met 'n losse applicatie (waar ik hier maar niet naar zal vragen, want stel je voor natuurlijk)
En nog een vraagje over waar ik de instellingen kan vinden voor mobiele datanetwerken...
Net m'n simkaart erin gestoken, maar wil wel internetten... Of kwestie van instellingen-sms via de site ofzo?

Gevonden @ settings / mobile network / Acces Point Names :)

Oja of iemand de Swype-beta werkend heeft?
Hierzo schaalt die niet goed, is klein en Engels..

Hier heb ik Apex Launcher op m'n One X geinstalleerd, kwam hem hier en in het appstopic al vaker tegen en het is een hele cleane, simpele maar zeer uitgebreide launcher en tot nu toe bevalt die erg goed.. Moet nog wat tweaken aan m'n dock, maar het werkt allemaal erg lekker... Waarom Apex Launcher en geen HTC's Sense? Bijvoorbeeld om de simpele reden dat je zo apps / games / linkjes op je homescreens kunt renamen, je het gehele dock kunt verwijderen / verbergen. Er wat vernuftige swype-opties inzitten om verborgen menu'tjes te kunnen openen en zo nog meer dingetjes... Moet nog wat tweaken, maar ben er tot nu toe wel erg blij mee.

CLB - Homescreen I CLB - Homescreen II

CLB - Homescreen III CLB - Inhoud 'games'map

CLB - AppDrawer I CLB - AppDrawer II

Voor de rest is die opslag van 2.11GB wel echt heel nice, met alles wat kon naar het 'internal memory' heb
ik nu na het installeren van om en nabij 75 apps / games nog 1.87GB over, dus ruimte is imho geen gebrek.

Moet hem nog wel volpompen met foto's, muziek en films, maar dat komt in de loop der tijd wel :)

Dit is m'n tweede One X en het scherm is gewoon goed, niks wat me opgevallen is en ik ga er geen microscoop bijpakken, dus toe nu toe goed.. Ga ook het toestel niet overal indrukken, want stel dat ik 'n mm'tje speling vind ga ik me daaraan irriteren, dus tot nu toe ook goed... Ja erg mooie device deze One X!!

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 14-04-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:44
Pvegang schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:24:
[...]

En nu zit ik dus vast in het recovery en kan ik niks meer op me telefoon zetten toch?
Wel hoor, als het goed is kun je USB aanzetten in je recovery!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Pvegang schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:24:
[...]

Ik denk dat je even naar het custom ROM-topic moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
GoT is geen helpdesk. Doe zelf eens wat moeite.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 14-04-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 14-04-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vandaag uitgebreid met de One X gespeeld in de winkel, maar ik denk dat hij me toch te groot is. Buiten het prachtige scherm en het mooie design zie ik ook weinig meerwaarde om te upgraden van mijn S2. Zeker nu de software nog niet echt stabiel is. Jammer dat alle telefoons tegenwoordig zo groot worden. Met één hand nauwelijks nog te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Phusebox schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:03:
Vandaag uitgebreid met de One X gespeeld in de winkel, maar ik denk dat hij me toch te groot is. Buiten het prachtige scherm en het mooie design zie ik ook weinig meerwaarde om te upgraden van mijn S2. Zeker nu de software nog niet echt stabiel is. Jammer dat alle telefoons tegenwoordig zo groot worden. Met één hand nauwelijks nog te bedienen.
Er zijn nog wel kleinere telefoons hoor, zo komt binnenkort the HTC one s uit. Misschien is dat dan iets voor je.
Overigens wen je er zeer snel aan, ik kom van een desire af en ik vind dat apparaat maar een klein pokkeschermpje hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
EJPostema schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:12:
[...]

Er zijn nog wel kleinere telefoons hoor, zo komt binnenkort the HTC one s uit. Misschien is dat dan iets voor je.
Overigens wen je er zeer snel aan, ik kom van een desire af en ik vind dat apparaat maar een klein pokkeschermpje hebben :p
Nou goed, wennen doe je weer zeker aan, is alleen niet echt praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bannit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-09 20:35
BeefHazard schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:29:
[...]

Wel hoor, als het goed is kun je USB aanzetten in je recovery!
in de CWM die er nu is wordt USB storage nog niet ondersteun. Dus dan wordt een custom rom erop zetten beetje lastig. waarschijnlijk wachten tot de CWM het wel ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:01
Bannit schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:43:
[...]

in de CWM die er nu is wordt USB storage nog niet ondersteun. Dus dan wordt een custom rom erop zetten beetje lastig. waarschijnlijk wachten tot de CWM het wel ondersteund
Lastig even lezen voordat je ergens aan begint... anders miss gewoon weer een standaard image erop knallen?

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de Play store kan je 'dragon go' niet installeren, maar blijkbaar lukt het wel als je het vanuit die Swype beta doet :) Vind het wel erg fijn en snel werken dat dragon go :)
Pagina: 1 ... 30 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.