Even naar aanleiding van de problemen die ik hier aangaf mbt. een defect aan mijn scherm bij aankomst van het toestel ( DOA )
Zie:
Verwijderd in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"
Verwijderd in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"
En verdere reakties hier op.
Ik heb dus contact opgenomen met Typhone, met in mn achterhoofd dat ze leverancier zijn, en geen producent. Ook voor hun is het vervelend als toestellen terug komen lijkt me, aangezien ze er weinig aan kunnen doen dat deze defect uit de fabriek rollen.
In eerste instantie via de mail: info@typhone.nl en klacht@typhone.nl, en de dinsdag na pasen ook telefonisch.
Naar aanleiding van dat contact heb ik een retourformulier van hun ontvangen dat ik kon gebruiken om het toestel naar hun terug te sturen.
Ik heb dus meteen eergisteren (de dinsdag na pasen dus) het defecte toestel naar hun retouradres teruggestuurd, dat is gisteren daar aangekomen en direct bekeken.
Vervolgens is er gisterenavond een nieuw toestel ter vervanging van het defecte exemplaar naar mij teruggestuurd en dat is nu net door de postbode bezorgd.
Ook is mij een declaratieformulier toegestuurd waarmee ik de verzendkosten die ik heb gemaakt om het toestel naar hun terug te sturen, dus kan declareren.
Ook ik maakte me in eerste instantie zorgen over dat ze mijn toestel zouden willen repareren ipv. omruilen voor een nieuwe, ook omdat dit zo in hun algemene voorwaarden stond.
Daarmee gepaard maakte ik me dus ook zorgen dat het wel eens even zou kunnen duren voordat het opgelost zou zijn.
Maar deze zorgen blijken nu onterecht!
Het is idd. een gloednieuw toestel wat hier aangekomen is.
In ieder geval aan de buitenkant ziet t er prima uit.
Hij hangt nu aan de lader.
Als hij vol is zal ik 'm wat verder inspecteren.
Al met al dus héél netjes van Typhone hoe ze dit hebben opgepakt.
Binnen 48 uur, volledig kostenloos, een nieuw toestel.
Keurig.
Mijn complimenten daarvoor.
EDIT/
Bij nadere inspectie heb ik opgemerkt dat er een klein beetje speling tussen het glas en de behuizing aan de onderkant van het toestel zit. ( Made in Taiwan )
Precies zoals anderen hier ook al aangegeven hebben.
Ik denk dat ik het in ieder geval even meld aan typhone zodat ze weten dat dit bij aankomst van t toestel al zo was, maar ik er voor voorlopig gewoon mee kan leven. 't lijkt me niet echt een heel groot probleem als t niet erger wordt.
Ik hou het wel in de gaten natuurlijk.
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 12-04-2012 13:51
]