[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.384 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dat batterij in procenten gebruik ik deze app voor:
Google Play: Battery Info

Dit is een van de weinige die goed werkt en geen permissies nodig heeft. Tevens is hij heel klein en gebruikt hij nagenoeg geen stroom, geeft in de notificatie balk ook nog enkele statistieken.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1dwdPz5IiigldxK2K6MOhvBc/medium.png

Het gaat om het rode getalletje, deze verandert van kleur aan de hand van de accu status :+

[ Voor 5% gewijzigd door Brilsmurfffje op 12-04-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet helemaal waar dat Adroid ICS "steeds beter" met geheugen omgaat. Ik heb Android vanaf 1.6 (verschillende fabrikanten). Laatste toestel (kennen jullie ook) Motorola Milestone was niet meer te gebruiken door tekort aan werk geheugen.
Bij HTC One X dacht ik dat met 1GB dit probleem opgelost zou worden. Maar niet. Omat ICS zelf bijna 600 MB gebruikt (dat is echt veel).
Reden dat HTC Sense op "loading" gaat is dat opgegeven moment geheugen op is (bijvoorbeeld tijdens browsen) en android beslist om htc sens proces te killen. Als je op Home drukt dan moet Sens opnieuw gestart worden. Fout in Agenda Widgt is hier niet directe oorzaak van. Het is wel een zwaar widgt (gebruikt veel geheugen). Hoe minder je op je Home Screen hebt hoe minder geheugen nodig is. Hoe minder kans voor herstart is.

Het is zeer jammer dat Android (zelf in 4.0) soms zelfs proces waarmee user bezig "killt", terwijl op dat moment genoeg achtergrond processen zijn die niet gekild worden en blijven draai. Daarom krijg je ook loops "starten-stoppen". Bij fruiten fabriek is het anders "user proces heeft altijd voorrang". Hierdoor zal een Android toestel nooit zo smooth voelen als een iPhone.

Ik weet niet exacte percentage, maar heb bewijs (log files etc) dat Android mijn browser killt (het lijkt dan op een browser crach) terwijl op dat moment procesen als facebook sync and twitter gewoon blijven in geheugen en niet eens bezig zijn (dus aan het slapen).

Met ander woorden het is niet makkelijk om een schuldige aan te wijzen ; google, android, htc, sens, of een ander app. Het is wel zo dat ik 599 euro voor een product van HTC heb betaald die niet volledig optimaal werkt. Daar zou HTC meer verantwoordelijkheid voor moeten dragen.

Het probleem van "tekort aan geheugen" is elke dag (voor bezitters van One X) alleen maar groter; want meer apps , meer facebook contacten, meer mail accounts, meer whatapps berichten = kwadratisch meer geheugen behoefte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wat betreft de gele tint. Deja vu! :)
Isnt this the glue that holds the laminated screen onto the glass? I used to have this on my iphone4s ips display and the apple dude that served me said it would go off after using it for a slightly longer period of time and after a week or so the tint disappeared
I called Apple and they guy told me that it is residue from the manufacturing process and that they rushed the shipments out to hit deadline. He also told me that its just because the residue is not dry fully yet and it should clear up within a couple of days.
Bronnen:
http://forum.xda-develope...p?p=24282142&postcount=16
http://gizmodo.com/557198...esidue-from-manufacturing

Ik wil hiermee overigens geenszins goedpraten dat het zo is, maar het is wel een mogelijke verklaring die daarnaast nog enige hoop geeft op dat het weggaat. De tijd zal het leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik lees nu over het problemen met het gele vlekje op het scherm, had ook vrijwel iedereen last van toen met de release van de SGS2 (inclusief ik) maar ik merkte het pas als ik er op ging letten met een witte achtergrond (Vrijwel nooit dus). Ik zie nu geen gele vlekken maar ik ga ze wel zien als ik er heletijd op ga letten denk ik :P
Ander vraagje, mensen met de schermproblemen, zijn jullie HTC's alleen wit of ook wit & zwart?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 08:20
De mijne, waar het lijkt alsof het een beetje los zit / kraakt is zwart (grijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:50:
Reden dat HTC Sense op "loading" gaat is dat opgegeven moment geheugen op is (bijvoorbeeld tijdens browsen) en android beslist om htc sens proces te killen. Als je op Home drukt dan moet Sens opnieuw gestart worden.
Zowel op mijn oude Desire Z en One X heb ik het probleem van een herstartende Sense ook. Op de Desire Z kon ik dit oplossen door (met root) het volgende uit te voeren vanaf de shell (#).

code:
1
echo ro.HOME_APP_ADJ=1 >> /data/local.prop

Ik heb mijn One X nog niet geroot, en ben dit voorlopig ook nog niet van plan. Is er iemand met 'n gerootte One X die wilt proberen of bovenstaande truukje ook werkt op de One X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even naar aanleiding van de problemen die ik hier aangaf mbt. een defect aan mijn scherm bij aankomst van het toestel ( DOA )

Zie:
Verwijderd in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"

Verwijderd in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"

En verdere reakties hier op.

Ik heb dus contact opgenomen met Typhone, met in mn achterhoofd dat ze leverancier zijn, en geen producent. Ook voor hun is het vervelend als toestellen terug komen lijkt me, aangezien ze er weinig aan kunnen doen dat deze defect uit de fabriek rollen.
In eerste instantie via de mail: info@typhone.nl en klacht@typhone.nl, en de dinsdag na pasen ook telefonisch.
Naar aanleiding van dat contact heb ik een retourformulier van hun ontvangen dat ik kon gebruiken om het toestel naar hun terug te sturen.
Ik heb dus meteen eergisteren (de dinsdag na pasen dus) het defecte toestel naar hun retouradres teruggestuurd, dat is gisteren daar aangekomen en direct bekeken.
Vervolgens is er gisterenavond een nieuw toestel ter vervanging van het defecte exemplaar naar mij teruggestuurd en dat is nu net door de postbode bezorgd.
Ook is mij een declaratieformulier toegestuurd waarmee ik de verzendkosten die ik heb gemaakt om het toestel naar hun terug te sturen, dus kan declareren.

Ook ik maakte me in eerste instantie zorgen over dat ze mijn toestel zouden willen repareren ipv. omruilen voor een nieuwe, ook omdat dit zo in hun algemene voorwaarden stond.
Daarmee gepaard maakte ik me dus ook zorgen dat het wel eens even zou kunnen duren voordat het opgelost zou zijn.
Maar deze zorgen blijken nu onterecht!

Het is idd. een gloednieuw toestel wat hier aangekomen is.
In ieder geval aan de buitenkant ziet t er prima uit.

Hij hangt nu aan de lader. :)
Als hij vol is zal ik 'm wat verder inspecteren.

Al met al dus héél netjes van Typhone hoe ze dit hebben opgepakt.
Binnen 48 uur, volledig kostenloos, een nieuw toestel.
Keurig.

Mijn complimenten daarvoor. _/-\o_

EDIT/
Bij nadere inspectie heb ik opgemerkt dat er een klein beetje speling tussen het glas en de behuizing aan de onderkant van het toestel zit. ( Made in Taiwan )
Precies zoals anderen hier ook al aangegeven hebben.
Ik denk dat ik het in ieder geval even meld aan typhone zodat ze weten dat dit bij aankomst van t toestel al zo was, maar ik er voor voorlopig gewoon mee kan leven. 't lijkt me niet echt een heel groot probleem als t niet erger wordt.
Ik hou het wel in de gaten natuurlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Hierboven ergens 2d op accu, zo hoe krijg je dat voor elkaar, ik red misschien 24uur waarvan die er 8 uit staat (is standby voor mobiel lijkt me)... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is niet voor software.

[ Voor 100% gewijzigd door RoD op 12-04-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Even terugkomend op mijn probleem met het volume dat vanzelf omlaag ging! Voor het geval meer mensen er last van krijgen of hebben.

Als in Talk een stil notificatie geluid is ingesteld of bij bepaalde andere notificatie geluiden en de Talk app is op de voorgrond dan veranderd het volume van de beltoon soms automatisch naar level 3. Dit is een ICS bug! Ook op andere telefoons, dus niet alleen HTC One X, gebeurt dit. Download dus een stil notificatie geluid via bijv Zedge. Dit zou het probleem moeten oplossen.

Bron: http://forum.xda-develope...p?p=22396443&postcount=14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
Bedankt voor je ervaring m.b.t. typhone.

Misschien wederom ietswat ontopic, maar omdat er heel veel mensen via typhone hebben gekocht toch een belangrijke ervaring!

Wat mij betreft, heb ik opnieuw gebeld en de verkoopafdeling kon ik WEL binnen 3 minuten spreken, heb het probleem uitgelegd en de dame aan de lijn kwam er al zelf mee dat het als een DOA klinkt en dat ik een retourformulier krijg etc etc, nu kijken of ze bij controle zelf ook constateren dat het scherm geel is en dat dat niet acceptabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanoa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2014
Er staat een tip op htconex.net over een bepaalde oplaadprocedure.
Ik kon hier niet zo gauw iets over terugvinden maar als ik iets dubbel plaats, hierbij mijn excuses.
Wellicht iets om te proberen totdat er andere oplossingen komen:

http://www.htconex.net/44...-batterijduur-verbeteren/

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
eduardtee schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:30:
Even een herhaling van mijn probleempje en een overzicht van alles wat ik heb geprobeerd.
Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen en vinden jullie dit interessanter dan mini-scratches, stofjes en dat soort problemen...

Probleem
De mp3's op de One X blijven de oude tag-informatie tonen (bijv. Genre) die initieel in de mp3 zaten opgeslagen. Ik heb namelijk na de initiele upload, de One X gekoppeld en met een tag-editor alle tags bijgewerkt.
Maar de informatie wordt niet op de One X geupdate, dus zit ik met verouderde tags. De nieuwe cover-informatie (die ik via de One X heb geupdate), wordt overigens wel gewoon getoond.

Geprobeerde oplossingen
Ik heb het volgende geprobeerd (via Google gevonden, met logisch denken of met GoT hulp), zonder gewenst resultaat:
- Music applicatie te stoppen en cache/data te deleten (bij Manage Apps)
- Vervolgens te restarten
- Andere app (winamp)
- Tools als SD Rescan (weet niet of die hiervoor precies zijn bedoeld, maar het hielp in ieder geval niet)
- muziek eraf --> checken in Music (muziek was niet meer aanwezig --> muziek opnieuw gecopieerd --> muziek wordt niet gezien: het lijkt alsof er geen mp3's aanwezig zijn --> restart --> nog geen succes.
- Muziek eraf --> reboot --> Cache legen --> controleren: mp3's verwijderd en cache is leeg--> muziek copieren (is nu nog bezig) --> vervolgens weer rebooten --> weer eindresultaat controleren...

Voorlopig tussenresultaat
Resultaat is nu dat ik mp3's met goede tags op mijn One X heb staan, maar dat ze niet worden gezien. ES File Explorer ziet ze overigens wel, dus het heeft puur met de Music en Winamp-apps te maken en waarschijnijk iets van cache.

Mijn conclusie is nu dat mijn One X niet goed omgaat met het copieren/verwijderen/hercopieren van muziek. Kan iemand misschien testen of het bij hem wel goed werkt? Ben benieuwd of ik het specifiek heb of dat anderen hier ook last van hebben.
Is er iemand die zou kunnen testen of het aanpassen van tags of het copieren --> verwijderen --> updaten van mp3's --> opnieuw copieren leidt tot ofwel incorrecte display van tags ofwel het totaal niet tonen van mp3's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Dit is gewoon grappig. Ik heb bij Hi een 14.4Mb abbo, en nu thuis op mijn wifi (moet 40Mb zijn, haal 35Mb op mijn pc) Haalt mijn mobiel er rond de 25Mb.. Dat vind ik wel erg snel..

Offtopic, daar is een apart topic voor

[ Voor 37% gewijzigd door janvanduschoten op 12-04-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal replies zijn getrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
CristianSchriev schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:22:
Dit is gewoon grappig. Ik heb bij Hi een 14.4Mb abbo, en nu thuis op mijn wifi (moet 40Mb zijn, haal 35Mb op mijn pc) Haalt mijn mobiel er rond de 25Mb.. Dat vind ik wel erg snel..

[mbr] Offtopic, daar is een apart topic voor[/]
Ik begrijp de grap niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb em nu ook. Mooi ding, maar dat wist ik al, want ik had er eerder al genoeg mee gespeeld. Een aantal dingen die meteen negatief opvallen:
-Applicatiedrawer openen is traag.
-Van app terug naar homescreen is traag.
-Bloatware :X
-Beperkte instelmogelijkheden lockscreen
-Geen aanpassingen te doen via de notificatiebalk (alleen snelkoppeling naar instellingen)
-Scrollen is ook niet altijd even soepel.
-Recente apps-interface is verschrikkelijk. De oude interface, waarbij je alleen icoontjes zag was veel overzichtelijker. Ik vind het zo onbruikbaar. Alleen in landscapemode is het enigszins duidelijk, maar ik ga niet elke keer mijn telefoon kantelen voor multitasking.

Ik denk dat ik meteen maar een custom rom installeer. Ben de software van HTC nu al zat.

Disclaimer: dit klinkt wat negatief omdat ik alleen slechte punten opnoem, maar ik weet zeker dat met een beetje tweaken het toestel geweldig moet werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 21:51

BPP

Heb hem zojuist binnen gekregen. Enig idee hoe lang die opgeladen moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
BPP schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:29:
Ongeveer een uur of 3 duurde het bij mij voordat het lampje op groen sprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Van app terug naar homescreen is idd heel traag merkte ik ook op

Opladen ongeveer anderhalf tot 3 uur 1e keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanoa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2014
BPP schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:29:
Kijk even op:

http://www.htconex.net/44...-batterijduur-verbeteren/

Ik heb ze sinds vanmiddag binnen en ben hiermee begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 21:47

spartacusNLD

This is Sparta!!

CristianSchriev schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:22:

[mbr] Offtopic, daar is een apart topic voor[/]
de 14.4 mb abbo van hi heeft niks te maken met hoe snel het op wifi kan / moet zijn.. :+
ik denk dat het geen grap is.. hoop ik iig :P

[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 12-04-2012 15:37 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 21:47

spartacusNLD

This is Sparta!!

-- dubbel --

[ Voor 96% gewijzigd door spartacusNLD op 12-04-2012 15:38 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:43
Morgen krijg ik mijn nieuwe toestel binnen, na eergisteren de HOX opgestuurd te hebben als DOA. Ben benieuwd of ik deze keer wel een goed toestel mag ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Bij welke zaak en wat voor DOA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Is het veilig om de One X (niet HOX :F) i.p.v met de 5V 1A oplader met een 5V 2A oplader op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Laatst online: 09:43
GSMeasy en een donkere vlek in het scherm, in tegenstelling tot de meerdere gelige vlekken die hier gemeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:53
@Victor.S Ja, dat is geen probleem. Er kan niks gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
RoD schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:27:
Een aantal dingen die meteen negatief opvallen:
-Applicatiedrawer openen is traag.
-Van app terug naar homescreen is traag.
-Bloatware :X
-Beperkte instelmogelijkheden lockscreen
-Geen aanpassingen te doen via de notificatiebalk (alleen snelkoppeling naar instellingen)
-Scrollen is ook niet altijd even soepel.
-Recente apps-interface is verschrikkelijk. De oude interface, waarbij je alleen icoontjes zag was veel overzichtelijker. Ik vind het zo onbruikbaar. Alleen in landscapemode is het enigszins duidelijk, maar ik ga niet elke keer mijn telefoon kantelen voor multitasking.
App drawer traag openen heb ik geen last van, app terug naar homescreen heb ik wel weer last van.
Inderdaad heeeeel veel bloatware aanwezig maar sommige dingen zijn toch wel handig.
Notificatiebalk is idd niet aanpasbaar wat jammer is maar het multitasken en laggscrolling heb ik geen last van, meningen verschillen dus!
En bij mij gaat er na een tijdje ook een custom rom ook op hoor :P

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Laatst online: 01-09-2019
Heerlijk! Totaal geen last van gele vlekken en gekraak oid!

Echter wel best wel veel 'lag' bij het afspelen via winamp, iemand anders hier last van? Elke minuut slaat hij een paar keer over, we gaan weer terug in de tijd!

Met mp3 op 128 vs 320 of zelfs flac is er aanzienlijk verschil, misschien doet die companion core niet zijn best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic, dus weg ;) One X klinkt idd beter.

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 12-04-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:19:
[mbr]Offtopic, dus weg ;) One X klinkt idd beter.[/]
Jammer, ik vond m wel grappig. ;)
Maar had het al wel verwacht.
Begrijpelijk hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:10

Corpii

Le Tostie

Muziek in de One X valt toch tegen. Er zit niet echt leven in de muziek. Echte bas kracht zit er niet op maar de gitaren komen wel lekker naar voren. Overigens kun je onder geluid nog verschillende beats modussen selecteren, maar geen enkele die me bevalt.

Ik mis de DSP manager maar ik ga nog niet rooten voor er een s-off is die niet via een htc website hoeft te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:24
Corpii schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:31:
Muziek in de One X valt toch tegen. Er zit niet echt leven in de muziek. Echte bas kracht zit er niet op maar de gitaren komen wel lekker naar voren. Overigens kun je onder geluid nog verschillende beats modussen selecteren, maar geen enkele die me bevalt.

Ik mis de DSP manager maar ik ga nog niet rooten voor er een s-off is die niet via een htc website hoeft te lopen.
Gebruik Music Volume EQ Google Play: Music Volume EQ#?t=W251bGwsMSwyLDEsImhyLnBvZGxhbmljYSJd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:11

Totaalgeflipt

De enige echte

Heb hem nu een week, maar merk toch dat mijn wifi bereik minder is dan met mijn DHD.
Met de One X heb ik op mijn slaapkamer geen/slecht bereik. Waar ik met mijn DHD gewoon 2/3 streepjes had.

Mijn woning is gewoon gelijksvloers, geen zwaar gewapend beton. En is maar een 3meter weg hemelsbreed.
Meer mensen last van slechtere wifi prestaties?

Uiteraard het kanaal van mijn wifi verbinding al gewijzigd, maar ook dan nog geen verbetering.

Edit: Zakelijk heb ik een iPhone 4, en deze heeft ook gewoon verbinding.

[ Voor 7% gewijzigd door Totaalgeflipt op 12-04-2012 17:07 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:08

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zou je eens willen kijken met Google Play: Wifi Analyzer hoeveel het scheelt op dezelfde plaats? Balkjes zijn niet 100% betrouwbaar, waardes wel :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
als ik de telefoon zachtjes schud (gewoon normaal schud dus)
hoor ik dat er bij de camera iets los zit. ;(
ik weet dat het bij mijn oude Desire de autofocus of iets dergelijks was.
maar heeft deze telefoon dit ook en is het dus normaal?
hebben hier meer mensen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 10:47
bartszoon schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:18:
Ik heb ook een 'rammeltje' ergens bovenin.
Telefoon functioneert verder prima (afgezien van een HTC Sense restart af en toe) dus denk (en hoop) dat het niks ernstigs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
ejsp schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:20:
[...]

Ik heb ook een 'rammeltje' ergens bovenin.
Telefoon functioneert verder prima (afgezien van een HTC Sense restart af en toe) dus denk (en hoop) dat het niks ernstigs is.
Heb ik ook, misschien is het de micro sim kaart of het klepje daarvan?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50
Ik heb net mijn HTC One X ontvangen. Ik wilde hem direct aandoen, maar dit lukte niet. Heb hem aan de lader gedaan, rood lampje ging wel branden.
Heeft iedereen dit gehad? Hoelang duurt het opladen ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Laatst online: 14-09 16:37
Thomas19903 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:32:
Ik heb net mijn HTC One X ontvangen. Ik wilde hem direct aandoen, maar dit lukte niet. Heb hem aan de lader gedaan, rood lampje ging wel branden.
Heeft iedereen dit gehad? Hoelang duurt het opladen ongeveer?
Die van mij kwam met +/- 30% uit de doos, kon hem dan ook gelijk booten. De eerste keer volledig opladen duurde rond de 2,5/3 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 15:56
Totaalgeflipt schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:04:
Heb hem nu een week, maar merk toch dat mijn wifi bereik minder is dan met mijn DHD.
Met de One X heb ik op mijn slaapkamer geen/slecht bereik. Waar ik met mijn DHD gewoon 2/3 streepjes had.

Mijn woning is gewoon gelijksvloers, geen zwaar gewapend beton. En is maar een 3meter weg hemelsbreed.

Uiteraard het kanaal van mijn wifi verbinding al gewijzigd, maar ook dan nog geen verbetering.

Wifi bereik is bij mij thuis (zolder, garage, alleen maar gewapend betonnen muren en vloeren) hetzelfde als bij m'n oude sony arc. Heb de indruk dat het ook praktisch niet verschilt van de iphone4 van m'n vrouw. Maar dit zijn indrukken, niet gemeten.
Wel is er een enorm snelheids verschil. Als ik met m'n arc de kaarten voor de navigator ging downloaden via wifi (ca 4gB), dan kon ik hem rustig een nachtje laten liggen. Met m'n h1x duurde dat een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 23:31
kwam dit topic tegen op XDA, over foto kwaliteit met standaard camera app van HTC en met Camere ZoomFX

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1595881

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
Thenotorious schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:27:
[...]

Heb ik ook, misschien is het de micro sim kaart of het klepje daarvan?
nee het komt bij mij echt van de camera af, heb het bij de desire ook gehad.
heb m toen omgeruild en die nieuwe had het ook!
zal wel een HTC dingetje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Hm, ik heb hem sinds vanmiddag binnen, en wat een bazending is het!
Superblij mee, op 1 enkel puntje na.
Op werk vanmiddag werkte mijn WiFi perfect, kon normaal verbinden met de route en kon internetten en alles. Nu thuis aangekomen wil ik verbinden met mijn router thuis, enkel kan hij niet connecten.
Ik druk op verbinden, voer het wachtwoord in, en hij begint te verbinden, hierna komt hij echter in een loop terecht van:
-Scannen...
-Verbinding maken...
-Verifiëren...
-Verbinding verbroken

Ik kom hier niet voorbij, iemand enig idee wat het kan zijn? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaboem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 11:39
-Scannen...
-Verbinding maken...
-Verifiëren...
-Verbinding verbroken
Het juiste wachtwoord gebruiken?

[ Voor 60% gewijzigd door klaboem op 12-04-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Jep, het is het juiste wachtwoord.
Ik ben al een stap verder, heb de beveiliging van de router naar WPA2 gezet (blijkbaar stond hij nog op WPA :'( )
Na het vergeten en opnieuw verbinden met de router kom ik in een andere loop terecht, namelijk:
-Verbinding Maken...
-IP-Adres ophalen..
-Opgeslagen, beveiligd met wpa2

en dan begint hij overnieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overlegne schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:38:
Ik ben al een stap verder, heb de beveiliging van de router naar WPA2 gezet (blijkbaar stond hij nog op WPA :'( )
Na het vergeten en opnieuw verbinden met de router kom ik in een andere loop terecht, namelijk:
-Verbinding Maken...
-IP-Adres ophalen..

Klinkt toch als een issue met je router en niet met je One X. Vooral omdat het op je werk wel goed werkte. Heb je misschien mac-filtering aan staan? Conflicterend ip-adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Als ik met mijn vorige HTC Desire HD op een foto drukte op internet, kon ik deze willekeurige foto direct verstuuren via Whatsapp, mail, etc, Maar nu bij de One-X moet ik m noodgedwongen eerst downloaden! (???).

Is dat op de een of andere manier nog in te stellen..?

...de achterkant (Backcover) kun je die na valschade makkelijk los-klikken en vervangen??
Is daar toevallig al een foto of filmpje van?

Groeten Jerno!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 23:31
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:50:
Hallo,

Als ik met mijn vorige HTC Desire HD op een foto drukte op internet, kon ik deze willekeurige foto direct verstuuren via Whatsapp, mail, etc, Maar nu bij de One-X moet ik m noodgedwongen eerst downloaden! (???).

Is dat op de een of andere manier nog in te stellen..?

...de achterkant (Backcover) kun je die na valschade makkelijk los-klikken en vervangen??
Is daar toevallig al een foto of filmpje van?

Groeten Jerno!
het is een unibody en niet ff te vervangen.. daarom kan je bijv ook niet accu wisselen
filmpjes van een open oneX kan nog wel ff duren denk ik ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Overlegne schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:38:
-Verbinding Maken...
-IP-Adres ophalen..

Dit had ik ook met de Galaxy Note's stock rom na het flashen van AOSP 4.0.4 was het euvel weg, waaraan dit kan liggen is een grote vraag sommige zeggen het beveiligingstype (WEP, WPA enz) andere zeggen het wifi kanaal. Android ondersteunt een of andere combinatie van instellingen niet.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Laatst online: 21-08 15:00
Ik ben inmiddels al 2 dagen trotse bezitter van deze geweldige telefoon :D

Ik kan zeggen dat ik helemaal geen minpunten ben tegengekomen zoals hierboven wordt beschreven.
Daar ben ik heel blij om.

Maar wat ik wel jammer vind is dat het virtuele toetsenbord tamelijk groot is.
Ik heb nu Swiftkey X erop gezet. Deze is qua formaat wat fijner vind ik zelf.
Alleen ik ben gewend om zelf al mijn woorden te typen en niet automatisch te laten veranderen.
Enig idee hoe ik dat bij Swiftkey helemaal kan uitschakelen?
Of nog beter de standaard HTC toetsenbord kan verkleinen?

Ik snap het is een grote telefoon dus ook een groot toetsenbord, maar deze is net iets te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endZORRRR
  • Laatst online: 20-08 14:15
endZORRRR schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:50:
Sinds dinsdag dan ook eindelijk mijn One X binnen en ik moet zeggen dat ik hartstikke tevreden ben. Tot nu toe werkt alles zoals het zou moeten werken. Op één ding na..

De Rabo Bankieren app functioneert bij mij niet. Zodra ik de app opstart krijg ik een pop-up met de tekst "Waarschuwing". Maar wat voor waarschuwing wordt niet uitgelegd. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen of heeft iemand het probleem misschien al opgelost? Ik heb in ieder geval de app volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar geen verschil.

Alvast bedankt! (toestel is echt een aanrader voor de twijfelaars) ;)
Zoals ik al eerder heb beschreven, werkt de rabo bankieren app nog steeds niet bij mij. Blijkbaar is dit een vaker voorkomend probleem, niet alleen maar op de One X. Helaas nog geen oplossing voor kunnen vinden.

Trouwens... heeft iemand een idee hoe je die cirkel die je naar het midden van je scherm schuift (als je het toestel wilt gebruiken), uitschakelt? Best wel irritant als je daarna nog je un-lock patroon moet invoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:11

Totaalgeflipt

De enige echte

janvanduschoten schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:10:
Zou je eens willen kijken met Google Play: Wifi Analyzer hoeveel het scheelt op dezelfde plaats? Balkjes zijn niet 100% betrouwbaar, waardes wel :)
Ik heb even met beide telefoons een test gedaan:

Je plaatjes doen het niet, en daarnaast neemt dit nogal wat overbodige ruimte in. Edit dit bericht aub met wat kleine (werkende) plaatjes, of geef gewoon de cijfers :)

De betere is de DHD. De slechtere de One X. Zou het na die de update misschien beter worden?

[ Voor 63% gewijzigd door RoD op 12-04-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 23:21
sinds vanmiddag 5 uur ben ik een trotse bezitter van de htc one x :)
wat een prachtig toestel!
1 minpunt.. ik had een htc desire en wil graag alle smsjes overzetten... maar ik kan nergens wat vinden...
en met htc overzetten kan ik alleen contacten overzetten... iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:08

IkWilbert

Het is mij!

stefan-smit20 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:54:
sinds vanmiddag 5 uur ben ik een trotse bezitter van de htc one x :)
wat een prachtig toestel!
1 minpunt.. ik had een htc desire en wil graag alle smsjes overzetten... maar ik kan nergens wat vinden...
en met htc overzetten kan ik alleen contacten overzetten... iemand een idee? :)
Ik gebruik sms backup and restore hiervoor. Staat wel in de play store

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
IkWilbert schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:55:
[...]

Dit werkt inderdaad prima. Heb deze ook gebruikt en aangezien ik het programma regelmatig gebruikt heb ik de Pro versie maar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Laatst online: 19-07-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ik ben er inmiddels achter wat het is, nu alleen nog een oplossing ervoor zoeken.
Het ligt aan de wpa2 beveiliging van mijn router, zodra ik geen beveiliging erop heb staan, werkt hij perfect.
Maar dit is geen oplossing, dus nu maar eens kijken wat ik eraan kan doen om en een wachtwoord op me netwerk te hebben, en wifi internet op me HTC.
Vreemd dat hij op werk wel verbinding krijgt met een WPA2 TKIP router.... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 23:21
IkWilbert schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:55:
[...]

wat dom van me |:( ik gebruikte dat altijd als ik weer eens een andere rom op me htc desire had gezet...
bedankt voor deze geheugen opfrisser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:49
endZORRRR schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:29:
[...]

Zoals ik al eerder heb beschreven, werkt de rabo bankieren app nog steeds niet bij mij. Blijkbaar is dit een vaker voorkomend probleem, niet alleen maar op de One X. Helaas nog geen oplossing voor kunnen vinden.

Trouwens... heeft iemand een idee hoe je die cirkel die je naar het midden van je scherm schuift (als je het toestel wilt gebruiken), uitschakelt? Best wel irritant als je daarna nog je un-lock patroon moet invoeren...
Bij mij werkt hij niet via het GSM netwerk, wel via WIFI. Misschien helpt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endZORRRR
  • Laatst online: 20-08 14:15
jopie schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:33:
[...]

Bij mij werkt hij niet via het GSM netwerk, wel via WIFI. Misschien helpt dit.
Dat had ik ook al gelezen bij de comments van de rabo app in de google store. Dan maar wachten op een update. Iemand een idee hoe je die ring die je naar het midden van je scherm sleept om je telefoon te activeren, wegkrijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Hmm ik heb het rammeltje bij de camera ook, ik begin echt zo langzamerhand te denken dat t een "rommel" toestelletje is, al is dat woord niet helemaal op zijn plaats. Gewoon jammer bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Laatst online: 14-09 14:45
kevindelange schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:56:
Hmm ik heb het rammeltje bij de camera ook, ik begin echt zo langzamerhand te denken dat t een "rommel" toestelletje is, al is dat woord niet helemaal op zijn plaats. Gewoon jammer bah :(
Het ligt niet aan de camera, maar aan de volume knoppen en/of de aan knop. Probeer ze maar vast te houden en te rammelen, geluid is dan weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Powrot schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:59:
[...]

Het ligt niet aan de camera, maar aan de volume knoppen en/of de aan knop. Probeer ze maar vast te houden en te rammelen, geluid is dan weg.
ook als ik de volumeknoppen en power knop vast hou rammelt hij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:53

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dat rammelgeluidje hebben een heleboel telefoons met camera, niks aan de hand, het hoort. Ik heb er in het verleden verschillende uitleggen van gehoord, variërend van dat het afkomstig is uit de versnellings / tilt-sensor de trilmotor en focusmechanisme. De HD2 heeft het ook altijd gehad. Ik heb het nooit als storend ervaren eigenlijk.

[ Voor 58% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-04-2012 21:20 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperVeloce schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:02:
[...]

het is een unibody en niet ff te vervangen.. daarom kan je bijv ook niet accu wisselen
filmpjes van een open oneX kan nog wel ff duren denk ik ;)
Oke! dank je voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Sinds 2 uur heb ik mijn one x. Helaas heb ik rechtsboven een gele vlek. Verder lijkt alles ok.
Zijn er van jullie met soortgelijke vlekken al exemplaren waarbij de vlekken minder of zelfs weg zijn getrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar gaan weken over heen als het daadwerkelijk lijm is :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

CLB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:38:
Daar gaan weken over heen als het daadwerkelijk lijm is :)
Dan gaat hij terug..
Ik ga geen weken wachten met het risico dat het geen lijm oid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
bartszoon schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:18:
Hier hetzelfde, bij die van m'n vrouw ook. Verder lijkt alles prima te werken... Zijn er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jabberwock schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:43:
[...]

Dan gaat hij terug..
Ik ga geen weken wachten met het risico dat het geen lijm oid is.
Waar heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 19:24

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

hmmm...ben nu al een tijdje bezig om in whatsapp foto's te krijgen bij contacten.

Heb al verschillende manieren geprobeerd. Via friendcaster lukt het niet. Factory reset en dan google account aanmelden, whatsapp installeren en dan facebook installeren, werkt ook niet.

Wie weet de juiste manier?

En hebben jullie ook last dat de foto's bij elke contact in de contact app, dat het allemaal erg pixelig is?
En dan bedoel ik niet de thumbnail, maar die grote horizontale foto boven alle gegevens.

[ Voor 9% gewijzigd door DNA_Saint op 12-04-2012 22:01 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:50:
[...]

Waar heb je hem gekocht?
[/quote

Bij 4launch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Afbeeldingslocatie: http://img834.imageshack.us/img834/6558/20120412215705.png

Wifi wel de hele dag aan, NFC aan, GPS aan.

Ik had 3 mail syncs aan staan, daarvan heb ik er nu 2 naar manual gezet en 1 op 1x per uur.
Ik heb de weather app/widget sync nu ook op manual gezet...

Hoe gaat het met jullie qua batterij? Ik denk dat ik toch op zoek moet naar een extra accu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee hopelijk zijn ze daar ook makkelijk met garantie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

golem501 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:48:
[...]

Hier hetzelfde, bij die van m'n vrouw ook. Verder lijkt alles prima te werken... Zijn er nog meer?
Tot nu toe heeft elke cameratelefoon van mij dit gehad, iPhone heeft het ook.

Ik denk dat het normaal is?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb wat issues met de HTC-agenda. Bestaande agenda-items van verscheidene Google-agenda's willen niet in mijn HTC-agenda verschijnen. Als ik een nieuw item aanmaak op de pc in Google Calendar werkt het wel, maar met bestaande items dus niet. Opnieuw synchroniseren enzo werkt niet. Bestaande items komen er gewoon niet in. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
golem501 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:04:
[afbeelding]

Ik had 3 mail syncs aan staan, daarvan heb ik er nu 2 naar manual gezet en 1 op 1x per uur.

Hoe gaat het met jullie qua batterij? Ik denk dat ik toch op zoek moet naar een extra accu..
Heb je screen op low staan?? Bij mij gebruikte die op auto ruim 60% van de energie... Dat vind ik nogal veel, nu ik hem op low test is hij na 8,5uur op 73% wat heel netjes is..! (WIFI aan, synct ook voor weer en alles).

Een dingetje waar ik me aan erger op de One X... De knop aan de bovenkant waarmee je de telefoon aan zet, deze lijkt bij mij een beetje schuin te zitten. Kan hem maar via een kant goed indrukken..? Meer mensen hier last van

[ Voor 13% gewijzigd door CristianSchriev op 12-04-2012 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
DNA_Saint schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:01:
hmmm...ben nu al een tijdje bezig om in whatsapp foto's te krijgen bij contacten.

Heb al verschillende manieren geprobeerd. Via friendcaster lukt het niet. Factory reset en dan google account aanmelden, whatsapp installeren en dan facebook installeren, werkt ook niet.

Wie weet de juiste manier?

En hebben jullie ook last dat de foto's bij elke contact in de contact app, dat het allemaal erg pixelig is?
En dan bedoel ik niet de thumbnail, maar die grote horizontale foto boven alle gegevens.
ik weet dat er een issue is met facebook, ICS en whatsapp.. kan het helaas niet zo snel terugvinden
bij mij is het zo dat google contacten die én gelinkt zijn aan facebook én whatsapp geen foto erin hebben staan.
contactpersonen die geen facebook hebben en waarbij ik handmatig een foto in google contacts heb gezet deze wel laat zien.
precies hetzelfde had ik ook met een ICS ROM op m'n Desire.

is dat bij jou hetzelfde ?
RoD schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:15:
Ik heb wat issues met de HTC-agenda. Bestaande agenda-items van verscheidene Google-agenda's willen niet in mijn HTC-agenda verschijnen. Als ik een nieuw item aanmaak op de pc in Google Calendar werkt het wel, maar met bestaande items dus niet. Opnieuw synchroniseren enzo werkt niet. Bestaande items komen er gewoon niet in. Iemand tips?
je zal er vast naar gekeken hebben, maar linksboven in de agenda, staan daar de juiste agenda's aangevinkt voor weergave? (multi-agenda)

[ Voor 21% gewijzigd door Shanquish op 13-04-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50
Na enkele Iphone's en, voor korte duur, een nokia E72. Ben ik nu ook de bezitter van een HTC One X. Android is dus volledig nieuw voor me.
Zijn er enkele handige en belangrijke apps die je erop moet hebben?
Hoe kan je op één van je homescreens een widget plaatsen met je hotmail? Zodat die de e-mails over je hele scherm beslaat? Laatste vraag; Hoe krijg je een shortcut om je mobiel op trillen te zetten?

Pracht scherm, vind hem nog wel erg warm worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 16:25
[afbeelding]

dit heb ik
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/50512994/2012-04-12_22-31-23%20klein.png
gewoon normaal gebruik, 1 gmail account die sync, af en toe remote desktop, facebook en wat internetten.
editje: helderheid staat op automatisch
editje2: scherm heeft 1 uur en 5 minuten aangestaan in deze periode :P wat vrij weinig is.

[ Voor 7% gewijzigd door The BounceR op 12-04-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:11

sanzut

It's always christmas time

Toevallig dat hier nu 2 issues staan waar ik ook last van heb: het niet tonen van gesynchroniseerde agendaafspraken. Echter is dit bij mij niet met een google, maar met een Exchange agenda.
Ook ik heb er last van dat zijn contactfoto's niet zichtbaar zijn in WhatsApp.
Bij de sms app zie ik ze wel!

Op mijn desire werkte beide functies prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
[afbeelding]

Extra accu? Extern ofzo?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Op zich zeggen die batterij screenshots niet zo heel veel. Ik merk bij de telefoon dat hij vrij lang met de batterij kan doen mits je hem weinig gebruikt (dus weinig screen on). Echter de batterij gaat razend snel op als je hem gebruikt. Dat komt ten eerste door het scherm maar ook gewoon omdat op dat moment meestal de CPU meer wordt gebruikt.

Ik denk dus dat het handigst is als er ook bij wordt gezet hoe lang het scherm aan is geweest. Dit kan je bekijken door simpel op 'Screen' of 'Scherm' te drukken.

Ik heb gisteren dit gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/2012-04-11%2020.01.32.png

Nu ben ik alleen zelf vergeten wat de screen on time was :P Volens mij iets van 2 uur, voor mijn doen vrij weinig.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Totaalgeflipt schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:04:

Ik heb zakelijk ook een iPhone 4 en mijn One X heeft een veel betere WiFi ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n nieuwe witte HTC One X van Typhone is binnen en op 't eerste gezicht, no problemo's!
Zit dus even met deze te spelen en heb hier in het topic / zelf al aardig wat leuke tips en tricks gevonden om Sense toch wat CLB-vriendelijker te maken imho. En anders ga ik gewoon is die Apex Launcher installeren ofzo!
• Aanpassen van het aantal homescreens, dacht dat dat niet kon in Sense, misschien wel 4.0 ofzo...
• Aanpassen van die lockscreen met allerlei berichten wil ik nog, email, WhatsApp en email lijkt me top.
• Aanpassen van de tabbladen in de appdrawer, frequent/download zijn weg.. Wel jammer van de loze ruimte nu
• Aanpassen van de 'skin', momenteel staat 'aluminium' aan, maakt het voor mij net wat mooier en leuker.
• Aanpassen van de 'quick controls' in de browser, zodat je niet meer van die gekke balken krijgt boven / onder

En misschien ben ik nog wel wat vergeten... Helaas nu slapen, maar van 't weekend it's One X time! :)

Dit kon toch ook?
• Aanpassen van de apps in de appdrawer, kan een heleboel verborgen worden wat ik toch niet gebruik?

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 13-04-2012 00:11 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Laatst online: 30-06 10:03
CLB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:13:
M'n nieuwe witte HTC One X van Typhone is binnen en op 't eerste gezicht, no problemo's!
Zit dus even met deze te spelen en heb hier in het topic / zelf al aardig wat leuke tips en tricks gevonden om Sense toch wat CLB-vriendelijker te maken imho. En anders ga ik gewoon is die Apex Launcher installeren ofzo!
• Aanpassen van het aantal homescreens, dacht dat dat niet kon in Sense, misschien wel 4.0 ofzo...
• Aanpassen van die lockscreen met allerlei berichten wil ik nog, email, WhatsApp en email lijkt me top.
• Aanpassen van de tabbladen in de appdrawer, frequent/download zijn weg.. Wel jammer van de loze ruimte nu
• Aanpassen van de 'skin', momenteel staat 'aluminium' aan, maakt het voor mij net wat mooier en leuker.
• Aanpassen van de 'quick controls' in de browser, zodat je niet meer van die gekke balken krijgt boven / onder

En misschien ben ik nog wel wat vergeten... Helaas nu slapen, maar van 't weekend it's One X time! :)
Aanstekelijk enthusiasme! Leuk! :)
Vind ik veel leuker om te lezen dan: "ik heb 'm binnen en ik heb een gele vlek. Bleh. Rottoestel"
Ik heb het idee dat het topic meer daarover gaat, dan over problemen/ervaringen/discussies... Misschien dat er juist een apart topic voor 'Ik heb 'm' gemaakt kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer hier over wifi mn pc te benaderen met de one x om te kijken of ik een filmpje ofzo kan streamen, maar heb dat nog nooit eerder gedaan en vraag me nu af hoe dat te doen.

Ik kwam al tegen dat ik ES file explorer nodig heb dus die heb ik geinstalleerd.
Dan moet ik denk ik in ES kiezen voor lan?
Als ik dat doe dan zie ik inderdaad een icoontje met de titel "192.168.-knip- maar als ik daarop druk dan wil die een gebruikersnaam en wachtwoord van me weten.
Maar hoe weet ik wat die zijn?

Beetje een noob vraag misschien, maarja.
Voor alles een eerste keer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het misschien gemist, maar is er voor bookmarks een optie on de meets gebruikte bovenaan te krijgen enzovoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Voor iedereen die dit handig vind: Notification toggle

Dit ziet er bij mij nu zo uit: (aantal custom icoontjes)
Afbeeldingslocatie: http://img811.imageshack.us/img811/6847/20120412233714.png

[ Voor 113% gewijzigd door _MB_ op 13-04-2012 00:26 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:26:
Ik probeer hier over wifi mn pc te benaderen met de one x om te kijken of ik een filmpje ofzo kan streamen, maar heb dat nog nooit eerder gedaan en vraag me nu af hoe dat te doen.

Ik kwam al tegen dat ik ES file explorer nodig heb dus die heb ik geinstalleerd.
Dan moet ik denk ik in ES kiezen voor lan?
Als ik dat doe dan zie ik inderdaad een icoontje met de titel "192.168.-knip- maar als ik daarop druk dan wil die een gebruikersnaam en wachtwoord van me weten.
Maar hoe weet ik wat die zijn?

Beetje een noob vraag misschien, maarja.
Voor alles een eerste keer toch?
Probeer het eens met de naam van je pc en het wachtwoord waarmee je je pc ontgrendelt.
Vergeet niet de betreffende mappen op je pc te delen, anders zie je nog niets ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb nog een paar vragen over deze One X:

-Hoe zet je de mobiele-weergave uit van het internet, zonder iedere keer op klassiek te moeten drukken?
-Hoe kun je, als je met 1 vinger op een afbeelding duk, meteen doorzenden via media e.d zonder hem eerst
te moeten downloaden?
-Als ik een ander E-mail notification sound wil instellen, kan ik die niet toevoegen aan de
bestaande lijst??!

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen...
Voor de rest.....super! Ben er ERG blij mee!

Groeten Jerno!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeonJ69 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:03:
[...]

Probeer het eens met de naam van je pc en het wachtwoord waarmee je je pc ontgrendelt.
Vergeet niet de betreffende mappen op je pc te delen, anders zie je nog niets ;-)
Ahh. Thanks.

Ik heb normaal gesproken dus geen wachtwoord ingesteld op mn pc, vandaar.
Heb ook nooit iets geshared.

Even getest wat er gebeurd als ik dat wel doe op de pc, en idd. dan werkt t met die zelfde gegevens wel op de one x.
En even de map geshared idd.
Werk goed, over wifi filmpjes streamen. :)

Maar nu moet ik op de pc dus ook telkens dat wachtwoord intikken als ik hem opstart, en dat heb ik liever niet.
Ben gewend om 's ochtends op de powerknop te drukken en dan koffie te gaan zetten, ondertussen is de pc dan opgestart en alles. :)
Nu weer een handeling extra dus die ik liever niet heb als dat kan.

Zijn er misschien nog andere manieren zodat ik alleen op de one x een gebruikersnaam en wachtwoord in hoef te vullen als ik mn pc wil benaderen, zonder dat ik dat ook meteen op de pc moet doen als ik die opstart?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 09-09 15:43
Hebben meer mensen hier last van:

http://www.youtube.com/watch?v=ExXfmctuyUA

Zelf kon ik het wel merken. Toch ook een beetje het kraakende geluid. Wel storend, maar je moet het wel zelf veroorzaken door hard te drukken, dus in dagelijks gebruik eigenlijk geen probleem.

Het vreemde is wel dat de eerste dag dat ik de One X had, hij helemaal als een baksteen in elkaar zat. Na 1 dagje nu toch dit.

Beetje een non-issue maar toch.

[ Voor 10% gewijzigd door Victor.S op 13-04-2012 00:37 . Reden: filmpje embedden werkt niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Ja zo'n duracell ding ofzo idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
LeonJ69 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:03:
[...]

Nee dat is niet waar. Je ziet gedeelde mappen maar je kan via users ook in de mappen van dat account (desktop, pictures, video's etc. De standaard mappen, user specific).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Mijn scherm staat op auto brightness... En de slaapstand op 2 minuten (ik vind 1 minuut echt kort) misschien dat toch terug zetten.. even kijken hoe het vandaag gaat.

Die notification app kan ik ook nog gebruiken om de brightness bij te stellen anders... sowieso wel handig zo'n tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Gisteren in de MM heb ik even met de One X kunnen spelen. Ik heb normaal niet zoveel met HTC, maar deze vind ik qua design en werking wel erg goed moet ik zeggen :)
Ik vind het toestel wel vrij prijzig, maar daar staan wel erg mooie specs tegenover.

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 13-04-2012 06:36 ]

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 28 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.