Nogmaals, ik weet zeker dat er duizenden mensen rondlopen die OOK deze defecten hebben maar (nog) geen weet erop te controleren. Inmiddels heeft een vriend van me zijn toestel ook binnen en ik heb em snel nagelopen: OOK geel scherm zoals de mijne, en ook het glas zit er onderin niet goed in vast en ook hij glitched waarbij ik juist weer niet (de 3 andere toestellen hier hebben o.a. glitches waarbij 1 van de 3 de glitches sinds gisteren verergerd zijn en vaker en sneller opduiken)
Dus opsomming:
5 toestellen van de 5 hier hebben gebreken of zelfs defecten, dat weten we nog niet zeker.
3 hebben los glas (krakende behuizing noemen ze het hier soms)
2 hebben er een gele tint
3 hadden last van glitches waarvan er eentje heel erg is geworden en een ander juist ineens geen last meer van.
1 is al vaker vanzelf opnieuw opgestart (kan puur eigen schuld zijn maargoed, toch maar in de gaten houden)
Er zullen er ook duizenden zijn die geen last hebben, maar ik vermoed toch dat het aantal toestellen met een geel scherm bijvoorbeeld (iets dat een niet kritische koper niet snel in de gaten heeft *maar uiteindelijk wel achter zal komen*) een groot aantal toestellen betreft. Zelfde voor het losse glas, daar controleert een gemiddelde koper niet op, maar het blijft een gebrek dat veel toestellen mogelijk (en waarschijnlijk) hebben. Daarnaast is het heel raar dat het ene toestel wel glitches heeft, het andere er totaal geen last van etc. Dan kunnen er twee verklaringen zijn praktisch gezien:
1. Hardware defect
2. HTC gebruikt teveel verschillende toeleveranciers en maakt teveel verschillende 'interne versies'. Met als gevolg dus driver issue's naast algemene driver issue's van de tegra 3
Al onze 5 toestellen zijn trouwens made in Taiwan
Maaaaar het is inderdaad wel zo dat mensen die tevreden zijn minder snel in dit topic terecht komen, anderzijds wil tevreden dus niet zeggen zonder gebreken ;-)
Om terug te komen op de defecten/gebreken zelf:
Geel = Onacceptabel, je koopt niet HET toestel met HET BESTE scherm ever om vervolgens met een gele tint te zitten
Los glas = Acceptabel zolang dit geen problemen oplevert m.b.t stof etc.
Glitches = Acceptabel als dit verholpen word met betere drivers o.i.d.
Software bugs = ^^
[
Voor 13% gewijzigd door
TWeaKLeGeND op 12-04-2012 11:51
]