[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Heeft hier trouwens ook al iemand een lichte flikkering opgemerkt in sommige schermen?

Bij mij is die flikkering het beste zichtbaar in het grijs van de grote batterijgrafiek. Ook wanneer je bij instellingen, scherm en slepen, helderheid, de helderheid even op max zet zie ik rond de kader veel flikkeren.

Nu vraag ik mij af of meerdere mensen dit zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASP
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 16:00

ASP

Ik wil Sense er helemaal af! Ook de Sense "troep" die op de achtergrond draait. Het vertraagt de boel onnodig heb ik gemerkt. Als je naar de taakmanager gaat, schrik je wat er allemaal op de achtergrond met de naam Sense draait.

Apex is verder prima. Weet iemand al hoe je Sense helemaal weg krijgt of is het wachten op een custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
ASP schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:53:
Ik wil Sense er helemaal af! Ook de Sense "troep" die op de achtergrond draait. Het vertraagt de boel onnodig heb ik gemerkt. Als je naar de taakmanager gaat, schrik je wat er allemaal op de achtergrond met de naam Sense draait.

Apex is verder prima. Weet iemand al hoe je Sense helemaal weg krijgt of is het wachten op een custom rom?
Dat wordt wachten...

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
darkenrahl schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:51:
Heeft hier trouwens ook al iemand een lichte flikkering opgemerkt in sommige schermen?

Bij mij is die flikkering het beste zichtbaar in het grijs van de grote batterijgrafiek. Ook wanneer je bij instellingen, scherm en slepen, helderheid, de helderheid even op max zet zie ik rond de kader veel flikkeren.

Nu vraag ik mij af of meerdere mensen dit zien...
De zoekfunctie zegt van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
_gibeon_ schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:08:
[...]

Andere domme vraag, waarom zou je dat willen? :)
Hehe... die post van mij an sich is misschien vreemd. Maar als je mijn eerdere post leest, dan snap je misschien waarom. Zie hieronder...

En misschien heb jij wel de oplossing voor me, om ervoor te zorgen dat de geupdate tags van mijn MP3's wel worden uitgelezen :)
eduardtee schreef op woensdag 11 april 2012 @ 07:37:
Ook nog een (bekend HTC?) bugje gevonden, welke ik niet kan oplossen, maar misschien iemand anders of een software update wel.

De mp3's op de One X blijven de oude tag-informatie tonen (bijv. Genre) die initieel in de mp3 zaten opgeslagen. Ik heb namelijk na de initiele upload, de One X gekoppeld en met een tag-editor alle tags bijgewerkt.
Maar de informatie wordt niet op de One X geupdate, dus zit ik met verouderde tags. De nieuwe cover-informatie (die ik via de One X heb geupdate), wordt overigens wel gewoon getoond.

Ik heb het volgende geprobeerd (via Google gevonden of met logisch denken), zonder gewenst resultaat:
- Music applicatie te stoppen en cache/data te deleten (bij Manage Apps)
- Vervolgens te restarten
- Andere app (winamp)
- Tools als SD Rescan (weet niet of die hiervoor precies zijn bedoeld, maar het hielp in ieder geval niet)

Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Of moet ik wachten op een software-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Ik had even een vraag aan mensen die hier HOX met PowerAMP gebruiken, hebben jullie ook last dat wanneer er een notificatie komt (met geluid) dat de muziek harder gaat en weer zachter ?.

Ben er niet helemaal uit of dit aan pamp ligt ook hox, vandaar de vraag.

Edit // heb diverse dingen geprobeerd, waaronder beats uitzetten, settings veranderd. Maar niks heeft het veranderd.

[ Voor 18% gewijzigd door Metian op 11-04-2012 19:27 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Damn, heb ik weer. Heb ik een gekochte Aura (Sygic), krijg ik de melding dat mijn apparaat geen 3D hardware acceleratie ondersteund.... Heb ik soms een setting niet goed staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

GKW schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:32:
Damn, heb ik weer. Heb ik een gekochte Aura (Sygic), krijg ik de melding dat mijn apparaat geen 3D hardware acceleratie ondersteund.... Heb ik soms een setting niet goed staan?
Nog een bewijs dat GPU rendering nog niet helemaal lekker loopt op de One X zo te zien...
Zinu schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:51:
Ik denk dat alle ongemakken mbt lag, tearing, glitches en scroll problemen komen door slechte GPU drivers. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat die 'Force GPU rendering' niet aan wil blijven. Daardoor moet de CPU meer doen = hoger batterijverbruik. Ik denk dat die nieuwe update, 1.28, vooral het onnodig gebruik van de CPU aapakt en de GPU meer aan het werk zet. Wel slecht dat dit niet bij launch gewoon geimplementeerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
HTC One X versus One S: http://youtu.be/ZwT8JZ_94r0

HTC One S is snappier :)

[ Voor 25% gewijzigd door alwaysleft op 11-04-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
@eduardtee: En misschien heb jij wel de oplossing voor me, om ervoor te zorgen dat de geupdate tags van mijn MP3's wel worden uitgelezen

Verwijder alle muziek > ontkoppel de HOX van pc > ga ff naar muziekspeler en kijk of alles weg is > Koppel trg aan pc zet alle muziek trg erop, kijk of alle tags vernieuwd zijn.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:14

Entity

9000rpm

Wanneer krijg je die melding? Ik heb ook een recent aangeschafte Aura erop staan en die werkt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
Metian schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:25:
Ik had even een vraag aan mensen die hier HOX met PowerAMP gebruiken, hebben jullie ook last dat wanneer er een notificatie komt (met geluid) dat de muziek harder gaat en weer zachter ?.

Ben er niet helemaal uit of dit aan pamp ligt ook hox, vandaar de vraag.

Edit // heb diverse dingen geprobeerd, waaronder beats uitzetten, settings veranderd. Maar niks heeft het veranderd.
Poweramp -> settings -> audio engine -> audio focus -> short audio focus change :)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
De camera op de HTC One X doet het nu ook in Instagram! :D

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Bartjeuhz schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:10:
[...]

Poweramp -> settings -> audio engine -> audio focus -> short audio focus change :)
Die staat uit..of bedoel je, zet hem aan :p ?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik weet dat deze vraag over accesoires is , maar eigelijk ook over gebruik....en misschien heeft iemand al zo een houder voor een vorig htc toestel ?

Dus hierbij :

De D110 gaat natuurlijk komen, maar een vraag , heeft er iemand al zo een soort van houder ( dus de htc houder met zuignap ? ) ze zeggen dat deze op een geribbeld dashboard ook moet blijven zitten ?
Klopt dit , of is het werkelijk voor de voorruit gemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:15:
De camera op de HTC One X doet het nu ook in Instagram! :D
Klopt! Dat komt door de laatste update. Dat heb ik net ook ontdekt... Echt leuk dat instagram.. ik wist helemaal niet dat dat bestond.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben op zoek naar een app om me telefoontjes op the nemen (2-way). Weten jullie een goede app die werkt op de one X. Heb er al 3 geprobeert niks wil werken lijkt het...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Gelukkig Swype heeft nu ook de juiste talen ondersteuning voor ICS 4.0 http://beta.swype.com/

Ik miste het al nadat ik het twee jaar gebruikt heb op m'n Desire

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik ben uitermate tevreden met de standby tijd van het toestel, gedurende de nacht verliest hij ongeveer 4% aan batterij. Ik heb de afgelopen dagen dit uit de telefoon gekregen, alle plaatjes zijn klikbaar:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1dwdPz5IiigldxK2K6MOhvBc/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gpDadrmz4khVpyCNMLRgpWq6/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JQFBAlYuwtkKwGpKlS7cepmw/medium.png

Ik heb een paar korten gesprekken gevoerd, een stuk of 10 foto's gemaakt en nog 3 panorama's, een stuk of 40 smsjes en af en toe een website bezocht via de wifi

[ Voor 8% gewijzigd door Brilsmurfffje op 11-04-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
brilsmurfffje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:21:
Ik ben uitermate tevreden met de standby tijd van het toestel, gedurende de nacht verliest hij ongeveer 4% aan batterij. Ik heb de afgelopen dagen dit uit de telefoon gekregen, alle plaatjes zijn klikbaar:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb een paar korten gesprekken gevoerd, een stuk of 10 foto's gemaakt en nog 3 panorama's, een stuk of 40 smsjes en af en toe een website bezocht via de wifi
Hoe staan je instellingen, daar ben ik wel altijd benieuwd naar. Wifi, 3g, BT etc

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
mafiatounes schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:42:
@eduardtee: En misschien heb jij wel de oplossing voor me, om ervoor te zorgen dat de geupdate tags van mijn MP3's wel worden uitgelezen

Verwijder alle muziek > ontkoppel de HOX van pc > ga ff naar muziekspeler en kijk of alles weg is > Koppel trg aan pc zet alle muziek trg erop, kijk of alle tags vernieuwd zijn.
Waarom staar ik me blind op andere oplossingen? Ik had dit natuurlijk ook zelf kunnen verzinnen _/-\o_
Ik ga het zo ff uitproberen... I'll be back
Thanks in ieder geval voor de hulp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
brilsmurfffje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:21:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat is best netjes!
Maar screen-on time van nog geen 2 uur in 2 en halve dag? :X

Een echte tweaker heeft een screen-on time van ongeveer 4-6 uur per dag toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
eduardtee schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:37:
[...]

Waarom staar ik me blind op andere oplossingen? Ik had dit natuurlijk ook zelf kunnen verzinnen _/-\o_
Ik ga het zo ff uitproberen... I'll be back
Thanks in ieder geval voor de hulp...
Laat ff weten of het werkte, kan handig zijn voor iemand met hetzelfde probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
mafiatounes schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:58:
[...]

Laat ff weten of het werkte, kan handig zijn voor iemand met hetzelfde probleem..
Ben nog bezig ermee... tot nu toe nog geen succes. Heb geprobeerd:
- muziek eraf --> checken in music (muziek was niet meer aanwezig --> muziek opnieuw gecopieerd --> muziek wordt niet gezien: het lijkt alsof er geen mp3's aanwezig zijn --> restart --> nog geen succes.

Daarom nu ah proberen:
- Muziek eraf --> reboot --> controleren: alles is verwijderd --> muziek copieren (is nu nog bezig) --> vervolgens weer rebooten --> weer eindresultaat controleren...

To be continued... Spannend, he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
Ik ken 4 mensen met een one x en allemaal hebben ze de screen glitches waar met op XDA over praat. Daar zegt men dat htc de toestellen terug wilt hebben voor een replacement en dat ze niet op de hoogte zijn van dergelijke problemen.

http://forum.xda-develope...read.php?t=1590400&page=3

Mijn One X heb ik nog niet aan gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eduardtee schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:02:
[...]

Ben nog bezig ermee... tot nu toe nog geen succes. Heb geprobeerd:
- muziek eraf --> checken in music (muziek was niet meer aanwezig --> muziek opnieuw gecopieerd --> muziek wordt niet gezien: het lijkt alsof er geen mp3's aanwezig zijn --> restart --> nog geen succes.

Daarom nu ah proberen:
- Muziek eraf --> reboot --> controleren: alles is verwijderd --> muziek copieren (is nu nog bezig) --> vervolgens weer rebooten --> weer eindresultaat controleren...

To be continued... Spannend, he? :)
Misschien een goed idee om de cache ook te legen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:03:
[...]

Misschien een goed idee om de cache ook te legen?
Oh crap... duh... Ben niet zo wakker... Heb een 3 weken oud zoontje naast me liggen... Please forgive me :9
Dus we doen de boel nog een keer over....
Mijn laatst geschetste methode werkt dus niet... nu met introductie van cache-legen erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:31
yannickie111 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:44:
[...]

Dat is best netjes!
Maar screen-on time van nog geen 2 uur in 2 en halve dag? :X

Een echte tweaker heeft een screen-on time van ongeveer 4-6 uur per dag toch? :+
idd, beetje erg weinig scherm aan gehad haha

maar zo zie je maar weer, het is het scherm die het meeste stroom verbruikt
dus eigenlijk moeten ze iets vinden om schermpjes energie zuiniger te maken ;) (en dan bedoel ik niet kleinere schermen)

[ Voor 13% gewijzigd door SuperVeloce op 11-04-2012 22:19 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 10:09

D33F

Tweelingtemmer

Vandaag ook mijn HTC One X ontvangen (White). Ik was me al druk het maken over mogelijke issues (hardware/software wise), en daarbij helemaal ingelezen over elke mogelijke issue die ik zou kunnen tegenkomen. Maar gelukkig heb ik een perfect werkend toestel ontvangen! behuizing, scherm(geen gele vlekken,trillen of dode pixels) alles is helemaal in orde zoals het zou moeten horen.

Verder heb ik natuurlijk uit voorzorg al de fast boot optie uitgezet, evenals de 3 finger gesture functie. Tot nu toe geen enkel probleem tegengekomen, behalve de iets wat laggende sense hier en daar, maar dat was bekend :)

Software versie: 1.26.401.2

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Entity schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:42:
[...]

Wanneer krijg je die melding? Ik heb ook een recent aangeschafte Aura erop staan en die werkt zonder problemen.
Meteen bij het openen van Sygic. Ik heb nu de laatste versie uit google play geinstalleerd en nu start die wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
Even een herhaling van mijn probleempje en een overzicht van alles wat ik heb geprobeerd.
Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen en vinden jullie dit interessanter dan mini-scratches, stofjes en dat soort problemen...

Probleem
De mp3's op de One X blijven de oude tag-informatie tonen (bijv. Genre) die initieel in de mp3 zaten opgeslagen. Ik heb namelijk na de initiele upload, de One X gekoppeld en met een tag-editor alle tags bijgewerkt.
Maar de informatie wordt niet op de One X geupdate, dus zit ik met verouderde tags. De nieuwe cover-informatie (die ik via de One X heb geupdate), wordt overigens wel gewoon getoond.

Geprobeerde oplossingen
Ik heb het volgende geprobeerd (via Google gevonden, met logisch denken of met GoT hulp), zonder gewenst resultaat:
- Music applicatie te stoppen en cache/data te deleten (bij Manage Apps)
- Vervolgens te restarten
- Andere app (winamp)
- Tools als SD Rescan (weet niet of die hiervoor precies zijn bedoeld, maar het hielp in ieder geval niet)
- muziek eraf --> checken in Music (muziek was niet meer aanwezig --> muziek opnieuw gecopieerd --> muziek wordt niet gezien: het lijkt alsof er geen mp3's aanwezig zijn --> restart --> nog geen succes.
- Muziek eraf --> reboot --> Cache legen --> controleren: mp3's verwijderd en cache is leeg--> muziek copieren (is nu nog bezig) --> vervolgens weer rebooten --> weer eindresultaat controleren...

Voorlopig tussenresultaat
Resultaat is nu dat ik mp3's met goede tags op mijn One X heb staan, maar dat ze niet worden gezien. ES File Explorer ziet ze overigens wel, dus het heeft puur met de Music en Winamp-apps te maken en waarschijnijk iets van cache.

Mijn conclusie is nu dat mijn One X niet goed omgaat met het copieren/verwijderen/hercopieren van muziek. Kan iemand misschien testen of het bij hem wel goed werkt? Ben benieuwd of ik het specifiek heb of dat anderen hier ook last van hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door eduardtee op 11-04-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
SuperVeloce schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:16:
[...]

maar zo zie je maar weer, het is het scherm die het meeste stroom verbruikt
dus eigenlijk moeten ze iets vinden om schermpjes energie zuiniger te maken ;) (en dan bedoel ik niet kleinere schermen)
Amoled? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 21-09 16:03
Dan moet je dat youtube filmpje bekijken wat hier is gepost, van de htc x en s vergelijking.
Wedden dat je dat half uurtje batterij tijd wel wil missen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W0uterT
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 16:49
Heb sinds afgelopen zaterdag de witte Htc One X, ben er erg tevreden mee. Maar toen ik vanmiddag in de trein zat, zag ik tot mijn grote schrik dat er een klein stof deeltje onder het scherm zit. :(
Het stofdeeltje is alleen te zien bij helder licht (zonlicht) en zit echt aan de rand van het scherm. Ik denk dat ik morgen even bel naar studentmobiel om hem eventueel te laten omruilen. Wat raden jullie me aan? En is er ook een kans dat het stofdeeltje zich verder naar het midden verplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
knip

Mijn conclusie is nu dat mijn One X niet goed omgaat met het copieren/verwijderen/hercopieren van muziek. Kan iemand misschien testen of het bij hem wel goed werkt? Ben benieuwd of ik het specifiek heb of dat anderen hier ook last van hebben.
[/quote]

Wat ik doe is mijn muziek op pc met mp3tag bewerken na dit te doen alle muziek die op mn mobiel staat wissen en alles opnieuw naar de HOX kopieren.

Probeer anders eens een andere muziek app uit (winamp, poweramp etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Zijn er ook mensen met gewoon een geelbruinige waas over het gehele scherm?

Ik heb blijkbaar NIET de glitches die broertje neefje etc wel hebben, maar mijn scherm is ietswat geelbruiniger, wit is niet goed wit.

Geen vlekken dus, gewoon het hele scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endZORRRR
  • Laatst online: 20-08 14:15
Sinds dinsdag dan ook eindelijk mijn One X binnen en ik moet zeggen dat ik hartstikke tevreden ben. Tot nu toe werkt alles zoals het zou moeten werken. Op één ding na..

De Rabo Bankieren app functioneert bij mij niet. Zodra ik de app opstart krijg ik een pop-up met de tekst "Waarschuwing". Maar wat voor waarschuwing wordt niet uitgelegd. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen of heeft iemand het probleem misschien al opgelost? Ik heb in ieder geval de app volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar geen verschil.

Alvast bedankt! (toestel is echt een aanrader voor de twijfelaars) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
endZORRRR schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:50:
Sinds dinsdag dan ook eindelijk mijn One X binnen en ik moet zeggen dat ik hartstikke tevreden ben. Tot nu toe werkt alles zoals het zou moeten werken. Op één ding na..

De Rabo Bankieren app functioneert bij mij niet. Zodra ik de app opstart krijg ik een pop-up met de tekst "Waarschuwing". Maar wat voor waarschuwing wordt niet uitgelegd. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen of heeft iemand het probleem misschien al opgelost? Ik heb in ieder geval de app volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar geen verschil.

het lijkt wel of wij de enige zijn zonder allemaal problemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3rtj3666
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 15:28
endZORRRR schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:50:

Hier geen probleem met Rabo app... Ik heb de tel opnieuw aangemeld en het werkt gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

staffordniko schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:55:
[...]
het lijkt wel of wij de enige zijn zonder allemaal problemen :P
Nope ;) hier werkt ie ook perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Hier ook een tevreden gebruiker. Niets mis met mijn toestel.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Dat jullie de defecten niet zien wil niet zeggen dat ze er niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 13:58
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:09:
Dat klinkt wel weer erg negatief. Ik heb dit topic aardig gevolgd en heb bij mij de bovengenoemde problemen (gelukkig) niet gezien. Ik blijf er wel op letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet ook niet dat de stap om in dit topic te posten een stuk groter is als je een perfect werkend toestel hebt dan wanneer er (misschien) iets mis mee is. Helemaal waarheidsgetrouw is die verdeling dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Van de VIER toestellen hier zijn ze allemaal niet in orde. Bij 3 van die toestellen kwamen die pas na enkele dagen boven water.

4 out of 4 is zegt niet alles, maar is zeker niet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 21-09 16:03
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:09:
Nouja defecten is weer heel hard uit gedrukt.
Bugs zullen ze inderdaad ook last van hebben, aangezien 90% van het forum er over heeft en bepaalde bugs telkens weer omhoog komen

.
CappieL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:10:
[...]

Dat klinkt wel weer erg negatief. Ik heb dit topic aardig gevolgd en heb bij mij de bovengenoemde problemen (gelukkig) niet gezien. Ik blijf er wel op letten...
Maak eens een foto van een wit a4tje met flits aan, wedden dat je een groene waas krijgt :o
Daarnaast weet ik ook zeker dat sense af en toe ook stottert bij je toestel, vastlopers en herstartende toestellen zijn wel uitzondering.
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:14:
Van de VIER toestellen hier zijn ze allemaal niet in orde. Bij 3 van die toestellen kwamen die pas na enkele dagen boven water.

4 out of 4 is zegt niet alles, maar is zeker niet niks.
Zelfde batch? Je zou toch iets meer over alle 4 de toestellen moeten weten wil je dit zo hard bewijzen.
Kan best zijn dat er 1/2 rotte batch tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Twee toestellen van typhone en twee van gsmeasy, 1 wit en 3 grey.

Defecten is inderdaad hard uitgedrukt, omdat het ook bugs kunnen zijn in sommige gevallen. Maar ik neem geen genoegen met een geel scherm :P

[ Voor 53% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 11-04-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kreeg ik ook met een verouderde versie te zien, download de nieuwste en het werkt zonder problemen.
De oude versie snapt de geavanceerde tegra3 gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik heb vandaag ook voor het eerst screen glitches waargenomen op mijn toestel na een weekje gebruik, ik vind dit niet zo erg aangezien het toestel nog geen update heeft gehad waar de bugs worden uit gehaald. Ik ben wel tevreden over het toestel enkel denk ik dat HTC/Nvidia wat meer de software mochten gladstrijken alvorens het toestel uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
IK ben zeer tevreden over mijn HOX zitten paar kleine bekende bugs in maar stoor er niet aan, accu houd het lang vol de hele dag wifi aan of als niet mogelijk 3G met constante sync naar mail, etc.

Vanmiddag heb ik nog per ongeluk een "gorilla glas" test gedaan, mijn HOX glipte me uit mijn hand met het scherm op een paar grind tegels waarna ik er ook nog eens per ongeluk tegen aan trapte en deze lekker als een surfplank over de tegels schoof. Met als resultaat enkele kleine krasjes die amper zichtbaar zijn.

verder heb ik geen scherm glitches gelukkig xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het niet eens met de afkorting HOX, klinkt stom, One X is één letter en één spatie meer, kort zat!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ziet de behuizing er uit? heeft die het overleeft? Sta er wel van te kijken dat dat gorilla glass het overleeft heeft, is schijnbaar een designfout van de iphone dat die daar zo snel in breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 12-09 14:31
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:26:
Ik ben het niet eens met de afkorting HOX, klinkt stom, One X is één letter en één spatie meer, kort zat!

:P
+1
En ik ben ook nog steeds heel tevreden met mijn toestel! Wat kleine software problemen die met een update wel worden opgelost, en qua hardware zit hij gewoon top in mekaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Sins een aantal dagen het toestel in mijn bezit, wat een pracht ding. Voelt stevig aan, licht lekker in de hand en natuurlijk RAZEND snel..! niet te geloven. En het scherm, perfect..! Batterij is het enige min puntje, hij kan lang mee als je weinig doet (mja daarvoor koopt men juist een smart phone, om er veel mee te doen..)

Trouwens ik zit met wat dingen ..

1. Je kunt op android lekker alles bekijken en mijn telefoon gebruikt 60/70% van zijn energie aan het scherm, wat valt allemaal onder het scherm..

2. De telefoon heeft 1GB ram, als ik dit bekijk is dit al altijd rond de 700mb gevuld, soms zelfs 800mb. Als ik alles sluit rond de 600. Gaat dit geen problemen opleveren dat de telefoon ooit aan de 1gb komt, of is dit normaal op android toestellen..

[ Voor 40% gewijzigd door CristianSchriev op 11-04-2012 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Laatst online: 15-09 08:20
Hmmm kom er net achter dat de onderkant van de behuizing, bij het scherm en aan de achterkant onderaan nogal kraakt alsof er speling op zit, als ik het licht indruk. Ook als ik in het licht kijk zie ik nogal wat stof zitten etc.

Is dit normaal en hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
kevindelange schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:01:
Hmmm kom er net achter dat de onderkant van de behuizing, bij het scherm en aan de achterkant onderaan nogal kraakt alsof er speling op zit, als ik het licht indruk. Ook als ik in het licht kijk zie ik nogal wat stof zitten etc.

Is dit normaal en hebben jullie dit ook?
Lijkt me niet, er zit geen stof tussen 't scherm (tot nu toe) wel al in mini usb.. maar dat is volkomen normaal, en licht gekraak.. dat heb ik als ik er een beetje hard op druk.. Nooit bij zacht gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
CristianSchriev schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:03:
[...]

Lijkt me niet, er zit geen stof tussen 't scherm (tot nu toe) wel al in mini usb.. maar dat is volkomen normaal, en licht gekraak.. dat heb ik als ik er een beetje hard op druk.. Nooit bij zacht gebruik..
hmm ik hoef er niet hard op te drukken, en hij kraakt al, alsof het glas los zit aan de onderkant ofzo waar hij aan het plastic grenst.

heb ik weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:36:
Hoe ziet de behuizing er uit? heeft die het overleeft?
behuizing heeft het overleeft geen kras of deukje te zien. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DopeMasta schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:09:
[...]

behuizing heeft het overleeft geen kras of deukje te zien. :>
Viel hij toevallig terwijl je slowmotion aan het filmen was? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Nog even beter gekeken en ik kan het glas, onderaan bij de knoppen, gemakkelijk een stukje de behuizing "indrukken". Word dit als normaal gezien en moet ik me geen zorgen maken of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
kevindelange schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:21:
Nog even beter gekeken en ik kan het glas, onderaan bij de knoppen, gemakkelijk een stukje de behuizing "indrukken". Word dit als normaal gezien en moet ik me geen zorgen maken of wat?
Is bij mij niet zo. Heb hem sinds vandaag en hij is helemaal perfect :). Ik had hetzelfde probleem wel bij mijn galaxy tab (samsung build quality ;( ). Het is vervelend maar ik heb er weinig aan kunnen doen aangezien hij uit Amerika kwam. Als ik jou was zou ik een DOA melden of gewoon even naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 07:13
Valt weer op dat ze gaan testen met een batterij die bijna leeg is. De One X gebruikt dan maar 1 core dus vindt de test niet echt geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
kevindelange schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:21:
Idd nu je het zegt... een heel klein beetje... Ik ga me er geen zorgen over maken iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
+2 HOX is een stomme afkorting idd! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
CristianSchriev schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:43:
2. De telefoon heeft 1GB ram, als ik dit bekijk is dit al altijd rond de 700mb gevuld, soms zelfs 800mb. Als ik alles sluit rond de 600. Gaat dit geen problemen opleveren dat de telefoon ooit aan de 1gb komt, of is dit normaal op android toestellen..
Zou geen probleem moeten zijn, sinds Android 4 steeds beter met het geheugen om kan gaan.
Al denk ik wel dat HTC, HTC Sense eens een dieet moet geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week ook een HTC One X aangeschaft en vanochtend mijn eerste echte vastloper.
Toestel deed het prima, ik ga naar de wc, kom terug, reageert nergens meer op. Zwart scherm alsof hij uit stond maar wilde niet meer aan of niks. Heel vreemd, na 10 minuten paniekeren even gegoogled en als je de aan/uit knop 12 sec inhoudt ( volgens mijn counting ) dan reboote hij gelukkig!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsOo
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 17:45
Gisteren in een "endless" loop terecht gekomen.
Bij teruggaan naar het Homescreen gaf hij "Loading" aan, waarna Sense wel startte, maar amper reageerde. Na een paar seconden zwart beeld, daarna weer "Loading", opstarten Sense en zwart.

Dit bleef zich een 15 minuten herhalen, waarna ik de telefoon opnieuw op heb gestart.
Na opstarten direct weer zelfde probleem. Vlak voordat ik een factory-reset wilde gaan uitvoeren kwamen we op het idee om de agenda widget van het homsecreen te verwijderen.

Aangezien je precies op het juiste moment moet drukken (te vroeg dan selecteer je de widget nog niet, te laat dan was Sense alweer aan het herstarten) lukte dit pas na een paar keer proberen.

Hierna bleef de telefoon stabiel. Probeer het nu ook weer te reproduceren, maar dat lukt niet.
Misschien was de bluetooth verbinding met mijn carkit (Parrot 3100) wel één van de oorzaken.

Dit lijkt toch wel heel erg op een tekort aan beschikbaar geheugen voor Sense waardoor het os deze gelijk weer afsluit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:14

Entity

9000rpm

De agenda widget heeft bij mij ook vaak problemen gegeven, heb hem er weer af gehaald. Dan maar een widget uit de market (Android Pro Widgets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
NielsOo schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:36:
Gisteren in een "endless" loop terecht gekomen.
Bij teruggaan naar het Homescreen gaf hij "Loading" aan, waarna Sense wel startte, maar amper reageerde. Na een paar seconden zwart beeld, daarna weer "Loading", opstarten Sense en zwart.

Dit bleef zich een 15 minuten herhalen, waarna ik de telefoon opnieuw op heb gestart.
Na opstarten direct weer zelfde probleem. Vlak voordat ik een factory-reset wilde gaan uitvoeren kwamen we op het idee om de agenda widget van het homsecreen te verwijderen.

Aangezien je precies op het juiste moment moet drukken (te vroeg dan selecteer je de widget nog niet, te laat dan was Sense alweer aan het herstarten) lukte dit pas na een paar keer proberen.

Hierna bleef de telefoon stabiel. Probeer het nu ook weer te reproduceren, maar dat lukt niet.
Misschien was de bluetooth verbinding met mijn carkit (Parrot 3100) wel één van de oorzaken.

Dit lijkt toch wel heel erg op een tekort aan beschikbaar geheugen voor Sense waardoor het os deze gelijk weer afsluit...
heb je 'snel opstarten' aanstaan bij Energie in instellingen?
heb zo'n vermoeden dat als die aanstaat je telefoon niet echt uit gaat maar in een soort hibernate gaat (en dan dus de fout vast houd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds 2 dagen mijn HTC One X
Sinds vandaag kantelt mijn scherm niet meer. Heb de instellingen nagekeken bij: instellingen / scherm en slepen / scherm autom.draaien en dit staat aangevinkt.
Heb al een aantal keren opnieuw opgestart > géén succes
In het begin draaide het scherm wel.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:23:
Heb sinds 2 dagen mijn HTC One X
Sinds vandaag kantelt mijn scherm niet meer. Heb de instellingen nagekeken bij: instellingen / scherm en slepen / scherm autom.draaien en dit staat aangevinkt.
Heb al een aantal keren opnieuw opgestart > géén succes
In het begin draaide het scherm wel.

Iemand een idee?
Wat ik gelezen heb: Taakbeheer -> sluit alle taken
en als dat ook niet meer werkt, een reboot zonder fast boot, en anders factory reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Entity schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:53:
De agenda widget heeft bij mij ook vaak problemen gegeven, heb hem er weer af gehaald. Dan maar een widget uit de market (Android Pro Widgets).
Ik heb dit probleem opgelost door niet alle agenda's, contacten enz te selecteren bij het toevoegen van de widget. Het nu dus alleen mijn Google Agenda, Verjaardagen en Feestdagen geselecteerd en sindsdien geen enkel probleem. Mogelijk helpt dit bij jullie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Toestel sinds afgelopen vrijdag en in die tijd is die al 3 keer spontaan uit gegaan. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Laatst online: 19-09 23:01
Toch grappig dat t merendeel hier alleen maar klaagt bij hun mening over t toestel. ik ben er dik tevreden over.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

tzeunis schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:55:
Toch grappig dat t merendeel hier alleen maar klaagt bij hun mening over t toestel. ik ben er dik tevreden over.
Dat zie je dan verkeerd, ze klagen niet. Ze melden alleen dingen die in hun ogen beter hadden gekund of waar ze tegen aan lopen. Verbeterpunten noemen ze dat, positieve kritiek. Ik ben er echt super blij mee, maar dat wil niet zeggen dat het helemaal 100% geperfectioneerd is ;)

- Weet iemand hoe je NIET elke zin met een hoofdletter begint..?

[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 12-04-2012 10:58 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 22:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

LordLynx schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:50:
Toestel sinds afgelopen vrijdag en in die tijd is die al 3 keer spontaan uit gegaan. Meer mensen dit probleem?
Jup, als je de zoekfunctie rechts bovenin je scherm gebruikt kun je ook zie wie het zijn :) Het is zeer waarschijnlijk een software bugje.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

David Regeling schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:35:
[...]

Wat ik gelezen heb: Taakbeheer -> sluit alle taken
en als dat ook niet meer werkt, een reboot zonder fast boot, en anders factory reset
Taakbeheer -> sluit alle taken > géén effect
Opnieuw opgestart > géén effect
Tel uit en toen weer aan > géén effect
Het viel mij toen op dat het icoontje van '3G Watchdog Pro' ineens niet meer zichtbaar was op de balk links boven.
'3G Watchdog Pro' verwijderd, opnieuw opgestart en HIJ DOET HET WEER.
'3G Watchdog Pro' weer geinstalleerd, opnieuw opgestart en HIJ DOET HET NOG STEEDS.
Of het nu aan '3G Watchdog Pro' heeft gelegen weet ik niet maar hij doet het weer :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Waarom zou je Watchdog nog gebruiken, zit nu standaard in ICS. ( Instellingen, Meer en dan Gebruik ). Werkt prima voor minuten, smsjes, 3g en wifi.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
klopt, en als je beltegoed vermiljoen(indien VF) hebt kun je een widget op je homescreen zetten waarin je je resterende databundel/belbundel kunt zien.

3G watchdog is een prima app, maar met ICS achterhaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tzeunis schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:55:
Ik vind dit toch een beetje ongelukkige uitspraak hoor hè.

Als jou toestel perfect is dan zou ik me gewoon gelukkig prijzen.
Dat andere mensen minder geluk hebben is niet grapig voor hun.

Ik zie t ook niet als klagen, maar kritiek of zorgen uitspreken.
Ik snap het wel hoor.
Je koopt een nieuw toestel en je leest hier wat, dan ga je vanzelf je toestel minitieus inspecteren en soms kom je dan een defect en/of bug tegen, en ja, dan ga je je zorgen maken en er hier melding van maken.
Als je toestel perfect is zal je minder snel iets posten hier, en dus lijkt t misschien of iedereeen hier 'klaagt'.

En ja, als je scherm los zit, er vlekken in zitten, er dode pixels inzitten, hij vanzelf uitvalt, er barsten in de behuizing zitten, enz.enz. enz. dan vind ik dat gegronde redenen om je zorgen over te maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:05:
Waarom zou je Watchdog nog gebruiken, zit nu standaard in ICS. ( Instellingen, Meer en dan Gebruik ). Werkt prima voor minuten, smsjes, 3g en wifi.
Warempel, heb '3G Watchdog Pro' helemaal niet nodig. Gaat er ook definitief vanaf nu, thanx :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

trouwens, ik zag nu al verschillende screenshots voorbijkomen waarin de accustatus in procenten wordt weergegeven in de notificatiebalk en ook op het lockscreen. Waar zit dit? Ik zoek me te pleuris

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
Deathchant schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:27:
trouwens, ik zag nu al verschillende screenshots voorbijkomen waarin de accustatus in procenten wordt weergegeven in de notificatiebalk en ook op het lockscreen. Waar zit dit? Ik zoek me te pleuris
Dit zou ik ook erg graag willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 13:58
EJPostema schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:31:
[...]
Ik gebruik hiervoor de Gauge Battery Widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 22:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:14:
[...]

Ik snap het wel hoor.
Je koopt een nieuw toestel en je leest hier wat, dan ga je vanzelf je toestel minitieus inspecteren en soms kom je dan een defect en/of bug tegen, en ja, dan ga je je zorgen maken en er hier melding van maken.
Als je toestel perfect is zal je minder snel iets posten hier, en dus lijkt t misschien of iedereeen hier 'klaagt'.

En ja, als je scherm los zit, er vlekken in zitten, er dode pixels inzitten, hij vanzelf uitvalt, er barsten in de behuizing zitten, enz.enz. enz. dan vind ik dat gegronde redenen om je zorgen over te maken. ;)
Tevreden gebruikers zie je altijd minder in toesteltopics, die zijn er gewoon tevreden mee :)
Als er iets niet goed is heb je pas een reden om hier te posten, "De mijne werkt goed" voegt over het algemeen niet veel toe. Meestal is het merendeel van de gebruikers dus niet aan het posten, de probleemgevallen kom je in de toesteltopics tegen. Voor specifieke problemen mag er trouwens gerust een topic worden geopend :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathchant schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:27:
' Battery Indicator Pro' in de Play Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Laatst online: 19-09 23:01
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:14:
[...]

Ik snap het wel hoor.

Mee eens! Vooral met die laatste alinea, maar je moet voor de grap eens even pagina of 10 teruglezen en even bekijken hoeveel NIET onderbouwd gezeik er is. Mijn toestel is ook niet perfect, ik heb ook een stofdeeltje op mn scherm zitten. Ik weet ook dat er zat software matige punten zijn (maar dit is makkelijk te verhelpen via updates of XDA; de zogenaamde bugjes, maar kom op, welk apparaat in deze tijd is 100% bij release? Je weet dat er Sense op staat: HTC=Sense bij aanschaf. Noem mij 1 apparaat wat de laatste pak m beet 5-10 jaar perfect was bij de lancering? Ik weet er geen een..

Maargoed, we gaan positieve feedback geven aan alle feedbackgevers :P Helemaal voor!

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Nogmaals, ik weet zeker dat er duizenden mensen rondlopen die OOK deze defecten hebben maar (nog) geen weet erop te controleren. Inmiddels heeft een vriend van me zijn toestel ook binnen en ik heb em snel nagelopen: OOK geel scherm zoals de mijne, en ook het glas zit er onderin niet goed in vast en ook hij glitched waarbij ik juist weer niet (de 3 andere toestellen hier hebben o.a. glitches waarbij 1 van de 3 de glitches sinds gisteren verergerd zijn en vaker en sneller opduiken)

Dus opsomming:

5 toestellen van de 5 hier hebben gebreken of zelfs defecten, dat weten we nog niet zeker.

3 hebben los glas (krakende behuizing noemen ze het hier soms)
2 hebben er een gele tint
3 hadden last van glitches waarvan er eentje heel erg is geworden en een ander juist ineens geen last meer van.
1 is al vaker vanzelf opnieuw opgestart (kan puur eigen schuld zijn maargoed, toch maar in de gaten houden)

Er zullen er ook duizenden zijn die geen last hebben, maar ik vermoed toch dat het aantal toestellen met een geel scherm bijvoorbeeld (iets dat een niet kritische koper niet snel in de gaten heeft *maar uiteindelijk wel achter zal komen*) een groot aantal toestellen betreft. Zelfde voor het losse glas, daar controleert een gemiddelde koper niet op, maar het blijft een gebrek dat veel toestellen mogelijk (en waarschijnlijk) hebben. Daarnaast is het heel raar dat het ene toestel wel glitches heeft, het andere er totaal geen last van etc. Dan kunnen er twee verklaringen zijn praktisch gezien:

1. Hardware defect
2. HTC gebruikt teveel verschillende toeleveranciers en maakt teveel verschillende 'interne versies'. Met als gevolg dus driver issue's naast algemene driver issue's van de tegra 3

Al onze 5 toestellen zijn trouwens made in Taiwan

Maaaaar het is inderdaad wel zo dat mensen die tevreden zijn minder snel in dit topic terecht komen, anderzijds wil tevreden dus niet zeggen zonder gebreken ;-)

Om terug te komen op de defecten/gebreken zelf:

Geel = Onacceptabel, je koopt niet HET toestel met HET BESTE scherm ever om vervolgens met een gele tint te zitten
Los glas = Acceptabel zolang dit geen problemen oplevert m.b.t stof etc.
Glitches = Acceptabel als dit verholpen word met betere drivers o.i.d.
Software bugs = ^^

[ Voor 13% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-04-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Battery mix, in de playstore. Kun je ook nog aanpassen welk battery icoon je wil :)
EJPostema schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:31:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:45:
Nogmaals, ik weet zeker dat er duizenden mensen rondlopen die OOK deze defecten hebben maar (nog) geen weet erop te controleren. Inmiddels heeft een vriend van me zijn toestel ook binnen en ik heb em snel nagelopen: OOK geel scherm zoals de mijne, en ook het glas zit er onderin niet goed in vast en ook hij glitched waarbij ik juist weer niet (de 3 andere toestellen hier hebben o.a. glitches waarbij 1 van de 3 de glitches sinds gisteren verergerd zijn en vaker en sneller opduiken)

Dus opsomming:

5 toestellen van de 5 hier hebben gebreken of zelfs defecten, dat weten we nog niet zeker.

3 hebben los glas (krakende behuizing noemen ze het hier soms)
2 hebben er een gele tint
3 hadden last van glitches waarvan er eentje heel erg is geworden en een ander juist ineens geen last meer van.
1 is al vaker vanzelf opnieuw opgestart (kan puur eigen schuld zijn maargoed, toch maar in de gaten houden)

Er zullen er ook duizenden zijn die geen last hebben, maar ik vermoed toch dat het aantal toestellen met een geel scherm bijvoorbeeld (iets dat een niet kritische koper niet snel in de gaten heeft *maar uiteindelijk wel achter zal komen*) een groot aantal toestellen betreft. Zelfde voor het losse glas, daar controleert een gemiddelde koper niet op, maar het blijft een gebrek dat veel toestellen mogelijk (en waarschijnlijk) hebben. Daarnaast is het heel raar dat het ene toestel wel glitches heeft, het andere er totaal geen last van etc. Dan kunnen er twee verklaringen zijn praktisch gezien:

1. Hardware defect
2. HTC gebruikt teveel verschillende toeleveranciers en maakt teveel verschillende 'interne versies'. Met als gevolg dus driver issue's naast algemene driver issue's van de tegra 3

Al onze 5 toestellen zijn trouwens made in Taiwan

Maaaaar het is inderdaad wel zo dat mensen die tevreden zijn minder snel in dit topic terecht komen, anderzijds wil tevreden dus niet zeggen zonder gebreken ;-)

Om terug te komen op de defecten/gebreken zelf:

Geel = Onacceptabel, je koopt niet HET toestel met HET BESTE scherm ever om vervolgens met een gele tint te zitten
Los glas = Acceptabel zolang dit geen problemen oplevert m.b.t stof etc.
Glitches = Acceptabel als dit verholpen word met betere drivers o.i.d.
Software bugs = ^^
Ik heb vanmorgen een mail gestuurd naar gsm easy wat we hier aan kunnen doen.
Tot op heden nog niets terug gehad, maar ik weet wel dat ik hem niet laat repareren.
Neem aan dat een nieuw toestel de gemakkelijkste optie is, ook voor hun, maar vraag me af hoeveel tijd daar overheen gaat. Opsturen, wachten tot ze het hebben, dan moeten hun weer een nieuw toestel opsturen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Waarom neemt niemand contact op met http://www.eurotwice.be/
zij zijn de gene die de toestellen hier in de Benelux repareren, en als het hun niet lukt wordt het naar Engeland gestuurd. Althans dit was in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Omdat ik geen genoegen neem met een reparatie, het is namelijk niet een garantiekwestie maar direct uit de doos een defect toestel in mijn geval, ondanks dat het toestel aan gaat is het scherm gewoon niet in orde.

Daarnaast is het Dynafix waar ik naar doorgestuurd denk te worden, maar ik zal blijven vasthouden dat ik gewoon een swap wil van Typhone zelf, en ik maak me verder niet zo druk over hoe lang dat duurt (weekje is geen ramp, 2 weken is minder leuk ofcourse)

ps. Ik hang inmiddels al 40 minuten in de wacht bij Typhone...

[ Voor 6% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-04-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swappen bij Typhone gaat absurd snel...
Dinsdag mn DOA toestel opgestuurd, woensdag ontvangen, vandaag komt de nieuwe al.
Moet er wel bij zeggen dat mn toestel totaal ongebruikt was, wat Typhone wilde (stond in emails)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Uitgepakt.. Paar uur in lader.. Aangezet.. Geschrokken van de vieze kleur.. Getest of mijn toestel ook glitched en of glas los zat en daarna meteen fabrieksreset en terug in doos gedaan wetende dat ik hoe dan ook wil swappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:02:
Omdat ik geen genoegen neem met een reparatie, het is namelijk niet een garantiekwestie maar direct uit de doos een defect toestel in mijn geval, ondanks dat het toestel aan gaat is het scherm gewoon niet in orde.

Daarnaast is het Dynafix waar ik naar doorgestuurd denk te worden, maar ik zal blijven vasthouden dat ik gewoon een swap wil van Typhone zelf, en ik maak me verder niet zo druk over hoe lang dat duurt (weekje is geen ramp, 2 weken is minder leuk ofcourse)

ps. Ik hang inmiddels al 40 minuten in de wacht bij Typhone...
Is wel te verwachten, is nu pauze tijd ;). Gaat wel erg goed met Typhone, Zij hebben hun kantoor uitgebreid.
Zitten in zelfde pand als ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
1 uur en 10 minuten in de wacht hangen noem ik niet pauze tijd (kwartiertje + kwartier inhalen + kwartier normale wachttijd op zijn ergst) maar erg slecht omgaan met je klanten..

CLB wat was jouw DOA eigenlijk?

Om het topic niet te vervuilen even een update in deze post:

Ruim anderhalf uur inmiddels...

[ Voor 40% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-04-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:08:
Hmm net besloten om m'n eigen witte One X te gaan gebruiken, kom ik linksonderin een gele vlek tegen...
Linksbovenin en rechtsboven in is het ook te zien, hetzij in veel mindere mate... Jullie nergens last van!?
Vooral met een witte achtergrond lijkt het of er linksonder gewoon een gele vlek zit, dat valt even tegen zeg.
Op foto's is het helaas niet goed te zien, omdat het scherm / backlight erg fel is en de geligheid daardoor vervalt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EIyUNnCj47K1DV7FCFUFcDsC/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P88pqLTpi4WGVtmoMJlhRnTf/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9j6eEKdhX73OneWAeNPw8p7T/full.jpg

Dus even 'n mailtje gestuurd naar desbetreffende toko... Komt wel goed, vind het een nette tent mja *bummer*

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
zit die vlek niet toevallig op het plastic beschermlaagje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Zelfde geval als mij dus, ongebruikt toestel na schrikken van een niet goed scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EJPostema schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:39:
zit die vlek niet toevallig op het plastic beschermlaagje?
Wees gerust :) Dat heb ik nog wel bekeken, haha zou wat zijn :9

Pagina: 1 ... 27 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.