[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.378 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:29:
Er zijn al wel custom roms die de prestaties beloven te verbeteren. Misschien wordt het tijd dat iemand een custom rom-topic aanmaakt voor dit toestel :)
Ik meld me aan! Echter niet alleen!.. Ik wil nu wel een opzetje maken..

Dus wie mede auteur wil worden--> DM ME! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:36
Ik ging net de behuizing van me htc bekijken en toen viel me op dat vlakbij de volume knoppen de achterkant glimmend is ipv mat. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:38

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

MGSNK schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:23:
[...]

Wat jij wil, het was enorm bewolkt, dus van enige overbelichting is geen sprake :O
Je kan aan de onderzijde duidelijk de waas zien, die vind ik ook terug op andere fotos.
Klopt, ook die uit andere camera's 8)7 "Wat jij wil" klinkt wel tamelijk denigrerend trouwens, als je enig verstand van fotografie had wist je dat tegenlicht, overbelichting en bewolkte luchten hand in hand gaan. Je camera probeert de donkere delen te redden, de grijze lucht wordt dan gewoon overbelicht.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3lvinG schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:33:
Ik ging net de behuizing van me htc bekijken en toen viel me op dat vlakbij de volume knoppen de achterkant glimmend is ipv mat. Hebben meer mensen dit?
Ja, dat hoort zo.. en eigenlijk is dat heel logisch! De gehele zijkant is nota bene glimmend, dus waarom dan de volumeknoppen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Laatst online: 21:36
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:35:
[...]

Ja, dat hoort zo.. en eigenlijk is dat heel logisch! De gehele zijkant is nota bene glimmend, dus waarom dan de volumeknoppen niet?
Ik bedoel aan de kant van de volume knoppen het is echt op de achterkant niet op de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:05
Er is al een Root-topic voor dit toestel: HTC One X Root Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:01
MGSNK schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:05:
[...]

Dat is de grap, dat is het dus niet. Ik heb er al meerdere maal last van gehad. Je ziet duidelijk een blurry waas over de gehele foto.

Voorbeeldfoto:

[afbeelding]
Post nog een paar meer afbeeldingen.. en in ieder geval eentje waarbij je NIET tegen een raam/lamp in fotografeert... Dat is killing natuurlijk; dat is al lastig op een spiegelreflex, laat staan op je tel cam...

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan mag de titel wel worden gewijzigd naar Custom Roms en rooten net zoals bij alle andere Androiders :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, ik zie 'm. Wilt iemand mijn pas geopende topic dan verwijderen? Ik had deze net gemaakt: [HTC One X] Rooten en Custom ROM's

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Laatst online: 19-09 23:01
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:33:
[...]

Ik meld me aan! Echter niet alleen!.. Ik wil nu wel een opzetje maken..

Dus wie mede auteur wil worden--> DM ME! :9~
Ik wil wel mede een opzetje maken... genoeg ervaring met de voorgaande 7 HTC's :P

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik denk dat alle ongemakken mbt lag, tearing, glitches en scroll problemen komen door slechte GPU drivers. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat die 'Force GPU rendering' niet aan wil blijven. Daardoor moet de CPU meer doen = hoger batterijverbruik. Ik denk dat die nieuwe update, 1.28, vooral het onnodig gebruik van de CPU aapakt en de GPU meer aan het werk zet. Wel slecht dat dit niet bij launch gewoon geimplementeerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tzeunis schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:46:
[...]

Ik wil wel mede een opzetje maken... genoeg ervaring met de voorgaande 7 HTC's :P
Zie vorige post. Hij is helaas opgeheven. (had daarom gevraagd, omdat er dus schijnbaar vanochtend er al 1 aangemaakt was.. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

SnoeiKoei schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:35:
[...]

Klopt, ook die uit andere camera's 8)7 "Wat jij wil" klinkt wel tamelijk denigrerend trouwens, als je enig verstand van fotografie had wist je dat tegenlicht, overbelichting en bewolkte luchten hand in hand gaan. Je camera probeert de donkere delen te redden, de grijze lucht wordt dan gewoon overbelicht.
Op zich heb je gelijk, en het was ook mijn eerste gedachte. Veel overstraling door tegenlicht....
Echter als je zijn foto in een editor opent en het histogram bekijkt lijkt hij wel gelijk te hebben.... Er is geen overbelichting....

Ik weet niet hoe de camera software settings zijn (bij gebrek aan een eigen One X) maar is de hdr functie actief soms? Misschien is deze foto ook niet zo'n goed voorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:51:
[...]
Zie vorige post. Hij is helaas opgeheven. (had daarom gevraagd, omdat er dus schijnbaar vanochtend er al 1 aangemaakt was.. :) )
Als ik jullie was zou ik InxidiousX contacten en vragen of jullie mede auteurs mogen worden. :)

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terrorvogel schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:54:
[...]

Als ik jullie was zou ik InxidiousX contacten en vragen of jullie mede auteurs mogen worden. :)
Nee, want zoals ik eerder heb gezegd het ik er het ballen verstand van! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:10:
Hebben hier meer mensen dat de agenda de verjaardagen van je contactpersonen op de verkeerde dagen zet? Hij zit er bij mij exact 4 maanden naast elke keer.

In de contactenlijst staan de verjaardagen goed, maar in de agenda staan ze vervolgens 4 maanden te laat.
Ja zeker. Bij mij kwam het doordat ik in mijn contacten verjaardag in het NL datum formaat als tekst heb geschreven. Voor elke contact waar ik via Contact - Bewerken datum opnieuw zet werkte dat goed. Echter heb ik +/- 400 contacten dus... Ik heb die agenda "verjaardagen" uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-09 23:46
jabberwock schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:52:
[...]

Op zich heb je gelijk, en het was ook mijn eerste gedachte. Veel overstraling door tegenlicht....
Echter als je zijn foto in een editor opent en het histogram bekijkt lijkt hij wel gelijk te hebben.... Er is geen overbelichting....

Ik weet niet hoe de camera software settings zijn (bij gebrek aan een eigen One X) maar is de hdr functie actief soms? Misschien is deze foto ook niet zo'n goed voorbeeld...
Dat is dus mijn punt ook. Ik heb express deze foto gepost omdat het hier duidelijk op te zien is.
Wil niet zeggen dat het een slechte camera is, maar het is mij wel duidelijk dat de software nog niet helemaal op het juiste niveau is. Ergens lijkt de software het een en ander over te compenseren. Nee, HDR niet actief.

Ik heb er nog 1, in dezelfde ruimte gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7177/6919403132_bffef8dfbc_z.jpg

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:03
MGSNK schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:09:
[...]

Dat is dus mijn punt ook. Ik heb express deze foto gepost omdat het hier duidelijk op te zien is.
Wil niet zeggen dat het een slechte camera is, maar het is mij wel duidelijk dat de software nog niet helemaal op het juiste niveau is. Ergens lijkt de software het een en ander over te compenseren. Nee, HDR niet actief.

[afbeelding]
Dit lijkt op de bekende flits bug, met die groenige waas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Zo'n waas heb ik volgens mij al jaren met telefoons.

fotosjop-> autocontrast en weg is t.
ik zie n telefoon niet als camera.
maar k moet toegeven, met 8 mpix wil je wel wat meer dan dit ja maar t blijven microlensjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:06:
[...]

Ja zeker. Bij mij kwam het doordat ik in mijn contacten verjaardag in het NL datum formaat als tekst heb geschreven. Voor elke contact waar ik via Contact - Bewerken datum opnieuw zet werkte dat goed. Echter heb ik +/- 400 contacten dus... Ik heb die agenda "verjaardagen" uitgezet.
Bij mij werkt het goed voor elk contact waar ik de verjaardag ff bewerk en weer terug zet. Tnx.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46
joblamie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:31:
OK even een aantal zaken die ik kwijt wil zonder iedereen te moeten quoten:

Knip
Als je een vergelijking gaat maken over de prestaties tussen het Android en IOS platform, vergeet dan niet dat er gigantisch veel Android telefoons zijn met elk hun eigen hardware specificaties, tegenover een paar iPhones waar drivers voor gemaakt moeten worden. Het probleem ligt dus bij de fabrikant die gebruik maakt van Android.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:11

D33F

Tweelingtemmer

Ik vroeg me af of veel tweakers hier last hebben van deze screen/graphic glitch ?
De titel van het filmpje is misleidend want het heeft niks te maken met screen banding. Het gaat om de groene streepjes glitch.
YouTube: HTC One X Screen Banding Issues kijk rond 0:43

En zo ja of er al een oplossing/fix voor gevonden is ?

Ik zelf wordt er niet echt geruststellend van aangezien het mij een beetje laat denken aan overheating issues met bijbehorende artifacts

[ Voor 37% gewijzigd door D33F op 10-04-2012 23:18 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
David Regeling schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:15:
Ik vroeg me af of veel tweakers hier last hebben van deze screen/graphic glitch ?
De titel van het filmpje is misleidend want het heeft niks te maken met screen banding. Het gaat om de groene streepjes glitch.
YouTube: HTC One X Screen Banding Issues

Nog niet gezien in de Youtube app, maar ik heb dit wel circa 5 van de 10 keer in de camera app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

MGSNK schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:09:
[...]

[afbeelding]
Maar als je hier kijkt zou ik niet zeggen dat de camera/software niet op het juiste niveau is.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1585398

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

David Regeling schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:15:
YouTube: HTC One X Screen Banding Issues kijk rond 0:43

Ik zelf wordt er niet echt geruststellend van aangezien het mij een beetje laat denken aan overheating issues met bijbehorende artifacts
Had dit ook, fastboot uitzetten en rebooten heeft het opgelost voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:21

Laguna

Connaisseur

ScorpionNL schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:34:
[...]

Natuurlijk zal het wel wennen, maar de manier waarop ik meestal een applicatie of zoekopdracht startte op m'n SGS was door de menuknop ingedrukt te houden (=zoeken) en dan de eerste letters van de applicatie of de zoekopdracht in te tikken. Nu gaat dit dus niet meer en dit zie ik als nadeel. Waarschijnlijk ben ik over een maand niet anders meer gewend dan zoals het nu is :P
Dit heeft Google bij ICS opgevangen met de Google zoek balk die in ieder scherm actief is bij de Galaxy Nexus. Je zou dan ook deze widget op je homescreen kunnen plaatsen als alternatief.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
M3lvinG schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:33:
Bij die van mij (grijze versie) zijn de knoppen glimmend en de rand maar de achterkant niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

Zinu schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:51:
Ik denk dat alle ongemakken mbt lag, tearing, glitches en scroll problemen komen door slechte GPU drivers.
Yikes. Ben ik de enige bij wie dit aan (het gebrek aan) TyTN II GPU drivers doet denken?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Hoort de batterij status zich te resetten na een charge? Alle pics die ik ervan zie lopen van vol naar leeg... op mijn HTC One X zie je vervolgens de charge weer en zie je hem weer leeglopen :s

Afbeeldingslocatie: http://img826.imageshack.us/img826/4407/20120411062622.png

<ed> image adjusted </ed>

[ Voor 10% gewijzigd door golem501 op 11-04-2012 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik heb inmiddels een hoop ergernissen kunnen wegnemen met Apex Launcher. Zo te zien de launcher die het meest dichtbij ICS ligt. Werkt echt heel prettig. Widgets zitten daar ook in de app drawer zodat je ze kunt previewen voordat je ze plaatst, alleen het daadwerkelijk plaatsen gaat op de oude (Gingerbread) manier. Als je root, dan kun je ze wel via de nieuwe manier plaatsen. Apex Launcher is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Ook nog een (bekend HTC?) bugje gevonden, welke ik niet kan oplossen, maar misschien iemand anders of een software update wel.

De mp3's op de One X blijven de oude tag-informatie tonen (bijv. Genre) die initieel in de mp3 zaten opgeslagen. Ik heb namelijk na de initiele upload, de One X gekoppeld en met een tag-editor alle tags bijgewerkt.
Maar de informatie wordt niet op de One X geupdate, dus zit ik met verouderde tags. De nieuwe cover-informatie (die ik via de One X heb geupdate), wordt overigens wel gewoon getoond.

Ik heb het volgende geprobeerd (via Google gevonden of met logisch denken), zonder gewenst resultaat:
- Music applicatie te stoppen en cache/data te deleten (bij Manage Apps)
- Vervolgens te restarten
- Andere app (winamp)
- Tools als SD Rescan (weet niet of die hiervoor precies zijn bedoeld, maar het hielp in ieder geval niet)

Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Of moet ik wachten op een software-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Laatst online: 08-07-2024
CLB schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:46:
Dan mag de titel wel worden gewijzigd naar Custom Roms en rooten net zoals bij alle andere Androiders :)
Ik ga aan de slag met het root topic en zal er Custom Roms aan toevoegen. We gaan er wat moois van maken. Even geduld.......... _/-\o_

[HTC One X] Custom Roms en Rooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:23

BPP

Ik krijg mijn One X eén dezer dagen binnen, maar hij heeft wel heel erg veel last van bugs begrijp ik. Ik kom van een Sensation en daar had ik ook al problemen mee. screenshot/powerknop probleem, sense die constant bleef laden, stof onder het scherm etc. Ik hoop dat het puur software problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Nou hier het resultaat. Filmen met de One X in moeilijke omstandigheden: YouTube: Drake Club Paradise Tour AMSTERDAM HMH 08-04-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 16:03
Xmoo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:39:
Nou hier het resultaat. Filmen met de One X in moeilijke omstandigheden: YouTube: Drake Club Paradise Tour AMSTERDAM HMH 08-04-2012
Je filmt daar eigenlijk alleen maar tegen fel licht in.
De wat donkerder filmpjes zien er stuk beter uit, al beweeg je daar erg veel met je mobiel.

Had liever toch een ander concert gezien, deze was dan ook verre van optimaal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Practics schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:48:
[...]

Je filmt daar eigenlijk alleen maar tegen fel licht in.
De wat donkerder filmpjes zien er stuk beter uit, al beweeg je daar erg veel met je mobiel.

Had liever toch een ander concert gezien, deze was dan ook verre van optimaal. :D
Camera had het moeilijk met focussen telkens door het licht verandering...
Maar toch vond ik dat hij het goed heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Moet zeggen @Xmoo dat ik ze wel scherp vind. Wat waren je instellingen hiervoor? Ik heb gisteren een filmpje overdag buiten gemaakt, maar die 'hakkelt' toch een beetje alsof er een soort lag in zit.
Heb de autostabiliteit uitstaan overigens, maakt dat nog wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
LeonJ69 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:51:
Moet zeggen @Xmoo dat ik ze wel scherp vind. Wat waren je instellingen hiervoor? Ik heb gisteren een filmpje overdag buiten gemaakt, maar die 'hakkelt' toch een beetje alsof er een soort lag in zit.
Heb de autostabiliteit uitstaan overigens, maakt dat nog wat uit?
Enige instelling die ik aangepast heb is van 720p naar 1080p. Verder alles stock!
Batterij ging aardig goed mee. Als ik 1080p met mijn SGS2 deed filmen, zuipte toch zwaarder als de HOX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ziek veel branded RUU's zijn uitgekomen maar nog steeds geen OTA of een volledige RUU voor de 1.27/1.28 update :S :(

Enige 1.28 was deze, maar is niet echt geschikt voor ons :)
RUU_ENDEAVOR_U_ICS_40_HTCCN_CHS_1.28.1400.5_Radio_ 1.1204.103.14L_release_255009_signed.exe

[ Voor 44% gewijzigd door Xmoo op 11-04-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Xmoo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:22:
Ziek veel branded RUU's maar nog steeds geen OTA of een volledige RUU voor de 1.27/1.28 update :S :(

Enige 1.28 was deze, maar is niet echt geschikt voor ons :)
RUU_ENDEAVOR_U_ICS_40_HTCCN_CHS_1.28.1400.5_Radio_ 1.1204.103.14L_release_255009_signed.exe
Thanks voor het melden!

[ Voor 8% gewijzigd door DennusB op 11-04-2012 11:36 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Kan iemand hier mij vertellen of Sense wel hoge resolutie plaatjes ondersteund voor contactpersonen? Aangezien dit al sinds het begin van Android een drama is, en met ICS stock nog steeds niet is opgelost.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
Phusebox schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:52:
Kan iemand hier mij vertellen of Sense wel hoge resolutie plaatjes ondersteund voor contactpersonen? Aangezien dit al sinds het begin van Android een drama is, en met ICS stock nog steeds niet is opgelost.
Ik vind de plaatjes voor contactpersonen er goed uitzien. In het verleden waren deze erg korrelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Mensen met T-mobile heb jullie ROM op XDa geupload mocht je de originele nodig hebben.

Ziek veel roms worden nu geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 23:50

SpX

Xmoo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:54:
Mensen met T-mobile heb jullie ROM op XDa geupload mocht je de originele nodig hebben.

Ziek veel roms worden nu geupload.
Wie upload de nl/de etc. versies dan? En zijn dit de complete roms wat direct te flashen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
SpX schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:00:
[...]
Wie upload de nl/de etc. versies dan? En zijn dit de complete roms wat direct te flashen zijn?
Waarom zou je deze ROM installeren? Als je niet tevreden bent met een Custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
SpX schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:00:
[...]

Dit zijn de complete RUU's. Op dit moment is enige NL branded ROM die van T-Mobile.
Vodafone NL moet ook nog komen denk ik.

Ze staan allemaal op XDA, dus zoek maar uit :)
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1536

[ Voor 13% gewijzigd door Xmoo op 11-04-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

eduardtee schreef op woensdag 11 april 2012 @ 07:37:
Ook nog een (bekend HTC?) bugje gevonden, welke ik niet kan oplossen, maar misschien iemand anders of een software update wel.

De mp3's op de One X blijven de oude tag-informatie tonen (bijv. Genre) die initieel in de mp3 zaten opgeslagen. Ik heb namelijk na de initiele upload, de One X gekoppeld en met een tag-editor alle tags bijgewerkt.
Maar de informatie wordt niet op de One X geupdate, dus zit ik met verouderde tags. De nieuwe cover-informatie (die ik via de One X heb geupdate), wordt overigens wel gewoon getoond.

Ik heb het volgende geprobeerd (via Google gevonden of met logisch denken), zonder gewenst resultaat:
- Music applicatie te stoppen en cache/data te deleten (bij Manage Apps)
- Vervolgens te restarten
- Andere app (winamp)
- Tools als SD Rescan (weet niet of die hiervoor precies zijn bedoeld, maar het hielp in ieder geval niet)

Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Of moet ik wachten op een software-update?
'SD kaart' even unmounten en weer mounten?

Anders gewoon de ICS music app installeren.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Waarschijnlijk een domme vraag maar is het mogelijk het unlockscherm (patroon tekenen) naar beneden te verplaatsen? Nu staat het vrij hoog in het scherm waardoor je de telefoon anders moet vast pakken om het patroon te kunnen tekenen vanwege de grootte van de One X.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
kwam net dit tegen

http://myandroidchief.com...should-we-worry-about-it/

:-(

de mijne is in ieder geval terug gestuurd... nu maar hopen op een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Wel tof dat Instagram nu werkt op de One X sinds de laatste update :) Mooie app!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Laatst online: 19:08
Nachtaapje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:32:
kwam net dit tegen

Volgens mij is de conclusie dat het een non-issue is. Bij dagelijks gebruik zal dit niet voorkomen. Ik druk namelijk niet continue op de hoeken. 8)7

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Vozze schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:36:
[...]
Volgens mij is de conclusie dat het een non-issue is. Bij dagelijks gebruik zal dit niet voorkomen. Ik druk namelijk niet continue op de hoeken. 8)7
Inderdaad.
This is really a non-issue. If you’ve already bought a One X, or are planning on doing so, don’t worry and enjoy it. I know I’m enjoying mine a whole lot, and that’s all that matters. Oh, and don’t forget to check out our extensive review as well, just in case you need a little help deciding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Van morgen pakte ik mijn HOX uit de lader. 93%, heel vaag. Kom vervolgens 20min lader op werk, weer in de lader. In 3sec tijd was hij weer 100% :S. Kernell klopt volgens mij echt niks van!

[ Voor 48% gewijzigd door Xmoo op 11-04-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Laatst online: 01-08 11:17
Vozze schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:36:
[...]

8)7 ik had het vluchtig gelezen (moet werken :o )

zal het strakjes dan maar eens grondig lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk vind ik wel dat er veel non-issues worden genoemd als problemen eerlijk gezegd...
Lijkt net of het ding slecht is, voor geen meter werkt, constant lagged en 'n slechte bouwkwaliteit heeft.

Het zal aan mij liggen, heb 'm nog geen dagen gebruikt (paar uur die van m'n schoonmoeder, omdat de mijne helaas DOA is) maar ik kan me toch echt niet vinden in al die genoemde issues... Achja leuk voor de Samsung- fanboys of iOS'ers die nu kunnen zeggen 'kijk man hahaha een quadcore is langzamer' nou be happy :) :w

In de paar uur dat ik 'm gebruikt heb vind ik het een prachtig ding, enige wat mij persoonlijk opviel als kleine issue is de warmteontwikkeling onder de camera-ring met het spelen van intensieve games... dat is gewoon wel warm.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1333350000.png

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siroj
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 13:32
[b][message=38024930,noline]
Van morgen pakte ik mijn HOX uit de lader. 93%, heel vaag. Kom vervolgens 20min lader op werk, weer in de lader. In 3sec tijd was hij weer 100% :S. Kernell klopt volgens mij echt niks van!
Had gisteren ook soortgelijk % issue.
Telefoon gaf al tijdje aan dat hij "bijna" leeg was en op een gegeven moment op de 6% heb ik deze eens een reboot gegeven. Na de reboot was de accu ineens weer op 38%!
En echt bijna leeg was de tel ook niet. Heb deze niet geladen en gewoon gebruikt. Vanmorgen na een uurtje intensief gebruik stond de teller weer op 2% en heb ik deze pas echt aan de lader gedaan.

Dus als je One X bijna leeg is gewoon rebooten en je hoeft deze nooit meer op te laden ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Siroj op 11-04-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
CLB schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:02:
Persoonlijk vind ik wel dat er veel non-issues worden genoemd als problemen eerlijk gezegd...
Lijkt net of het ding slecht is, voor geen meter werkt, constant lagged en 'n slechte bouwkwaliteit heeft.

Het zal aan mij liggen, heb 'm nog geen dagen gebruikt (paar uur die van m'n schoonmoeder, omdat de mijne helaas DOA is) maar ik kan me toch echt niet vinden in al die genoemde issues... Achja leuk voor de Samsung- fanboys of iOS'ers die nu kunnen zeggen 'kijk man hahaha een quadcore is langzamer' nou be happy :) :w

In de paar uur dat ik 'm gebruikt heb vind ik het een prachtig ding, enige wat mij persoonlijk opviel als kleine issue is de warmteontwikkeling onder de camera-ring met het spelen van intensieve games... dat is gewoon wel warm.

[afbeelding]
Ik kan me hier ook wel in vinden.
De issues zijn er wel, maar vrijwel allemaal oplosbaar. HTC heeft gewoon een uitstekend staaltje hardware geleverd waar geen andere telefoonmaker op dit moment aan kan tippen. De software is over het algemeen voldoende en kan zeker meer dan goed worden met een paar goede updates

Ik heb persoonlijk nog geen lag meegemaakt trouwens.

Het enige waar ik me echt aan stoor is het gebrek aan ruimte op je homescreen zoals hier al eerder is vermeld. De folders lossen dit probleem goed op, maar ik snap niet waarom HTC vast houd aan het 4x4 rooster.
De nexus heeft gewoon 5x5 toch? In ieder geval moet dat makkelijk passen.

[ Voor 9% gewijzigd door EJPostema op 11-04-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

CLB schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:02:

[afbeelding]
Ach ik vind dat ook wel weer lekker, liep laatst buiten en had toen koude handen. In de bus even een spelletje gespeeld en mijn handen waren weer lekker warm. Het wordt nou ook weer niet zo warm als een tosti apparaat. Vergeet ook niet dat laptops ook warm worden..
Iedere keer als ik denk zal ik hem verkopen en iets anders kopen dan kijk ik even naar het scherm en ben ik direct weer verliefd O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:21

Laguna

Connaisseur

EJPostema schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:07:
[...]

Het enige waar ik me echt aan stoor is het gebrek aan ruimte op je homescreen zoals hier al eerder is vermeld. De folders lossen dit probleem goed op, maar ik snap niet waarom HTC vast houd aan het 4x4 rooster.
Nee, de Nexus heeft stock ook 4x4, de onderste balk kunnen wel 5 iconen op en verder staat de Google zoek balk in ieder scherm bovenaan.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja het had wat meer customisable gemogen... 5x5 is wel fijn... Andere launcher dus eventueel nog...

EDIT @ Hieronder: Sounds nice, ga ik onthouden voor m'n eigen One X! Merci!
Zo zijn er steeds meer leuke dingetjes in Sense die het toch wel fijn gaan maken denk ik pour moi.
Zo kun je apps uit de AppDrawer verwijderen, kun je homescreens weghalen, kun je die categorieen in de AppDrawer weghalen, en kun je ook weer zoiets doen in de browser wat het net ietsjes fijner maakt. Mooi hoor!

[ Voor 66% gewijzigd door CLB op 11-04-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Nog een handige tip voor de browser, in de browser onder menu -> settings -> labs zit een handige optie waarmee je tijdens het browsen niet meer steeds die balken aan de boven en onderkant krijgt als je daar met je vinger in de buurt komt. Om nu deze functies in beeld te krijgen moet je je vinger vanaf een rand van het scherm naar binnen schuiven.
De optie heet: Quick Controls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Laguna schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:45:
[...]

Nee, de Nexus heeft stock ook 4x4, de onderste balk kunnen wel 5 iconen op en verder staat de Google zoek balk in ieder scherm bovenaan.
Ok dat wist ik niet zeker meer. Ligt dus meer bij android zelf dan bij HTC. Maar zoiets is wel te implementeren lijkt me. Kon op mijn desire ook het rooster veranderen (wel met een custom rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Hele mooie review, heb er zelf niets aan gehad want had mijn One X afgelopen woensdag al gekocht. Ik ben het met je eens.

offtopic: Mooie foto van de kerk van Breda, ook nog een stop gemaakt in "De Vrachtwagen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 18-09 14:08
Nachtaapje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:32:
kwam net dit tegen

Heb je het hele artikel gelezen?
Any kind of design flaw is not exactly welcome, especially in such a high end, expensive device as the One X. But you have to press — really press — on the sides of the screen to replicate this yourselves. How many of us do that in general day-to-day use? Apart from this one time, in the name of research, I am pretty much sure that I won’t be doing it again. Neither will you guys most probably. The HTC One X is exceptionally well made, so much so that perhaps some have been looking for reasons to score it down. After all, how many of us have done something like this whilst trying out a new phone for the first time?

This is really a non-issue. If you’ve already bought a One X, or are planning on doing so, don’t worry and enjoy it. I know I’m enjoying mine a whole lot, and that’s all that matters. Oh, and don’t forget to check out our extensive review as well, just in case you need a little help deciding
en heb je nu serieus het zelf bij je eigen telefoon zitten veroorzaken? :/ :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
The_Admin schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:07:
[...]

Heb je het hele artikel gelezen?

[...]

en heb je nu serieus het zelf bij je eigen telefoon zitten veroorzaken? :/ :F
Waarschijnlijk is het zo dat hij het niet accepteert dat zijn scherm vervormingen vertoont als hij er heel hard op drukt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
Overall ben ik ook erg tevreden met de HTC One X. Ervaar (gelukkig) niet alle problemen die hier genoemd worden. Al heb ik wel last dat mijn SIM de helft van de tijd niet gedetecteerd wordt. Lastig, want met een telefoon wil je natuurlijk ook soms nog wel bellen ;). Ik ben dit nog niet veel tegengekomen, dus dit probleem komt vast niet heel veel voor.

Wat ik nu wel merkte is dat het volume van het alarm gekoppeld is aan het volume van je beltoon. Oftwel als ik mijn telefoon op stil heb staan (dat heb ik 's nachts), dan kan mijn alarm ook niet af. Doe ik iets fout of is dit een rare aanpassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Fer00 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:24:
Overall ben ik ook erg tevreden met de HTC One X. Ervaar (gelukkig) niet alle problemen die hier genoemd worden. Al heb ik wel last dat mijn SIM de helft van de tijd niet gedetecteerd wordt. Lastig, want met een telefoon wil je natuurlijk ook soms nog wel bellen ;). Ik ben dit nog niet veel tegengekomen, dus dit probleem komt vast niet heel veel voor.

Wat ik nu wel merkte is dat het volume van het alarm gekoppeld is aan het volume van je beltoon. Oftwel als ik mijn telefoon op stil heb staan (dat heb ik 's nachts), dan kan mijn alarm ook niet af. Doe ik iets fout of is dit een rare aanpassing?
Heb je een originele micro-SIM of heb je hem zelf geknipt? Ik had mijn gewone SIM geknipt en raakte hierbij ook een stukje chip kwijt. Het was even spannend toen ik de telefoon aanzette, maar hij pakte hem en tot op heden geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
CappieL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:27:
[...]

Heb je een originele micro-SIM of heb je hem zelf geknipt? Ik had mijn gewone SIM geknipt en raakte hierbij ook een stukje chip kwijt. Het was even spannend toen ik de telefoon aanzette, maar hij pakte hem en tot op heden geen problemen mee gehad.
Ik had vorige week toen ik mijn One X binnen kreeg ook zelf mijn T-mobile Sim op maat geknipt, werkte prima, tot gisteren opeens mijn telefoon restartte en mijn SIM niet herkend werd. Omgeruild voor echte micro-sim bij T-mobile winkel en toen werkt het wel weer. Al heb ik sinds gister wel dat hij 3 of 4 keer spontaan restartte (terwijl hij gewoon in mijn zak zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Geven verschillende shops ook aan om niet te knippen maar gewoon een microsim te pakken omdat het meestal een paar dagen goed gaat en daarna de problemen ontstaan.

Is er trouwens een sneltoets om binnen de browser naar je startpagina te gaan? Op mijn Desire Z kon ik dit wel makkelijk met het fysieke toetsenbord.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Laatst online: 21:16
Fer00 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:24:

Je kan dit anders instellen. Ga naar klok->Alarmsignalen->"menu"->instellingen. Daar kan je instellen dat alarm moet klinken als je telefoon op mute staat. Ook kan je daar het volume van je alarm instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Laatst online: 20-08-2020
CappieL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:27:
[...]

Ik gebruik een orginele micro-SIM. Ook andere orginele SIMS getest, ervaar met allen hetzelfde probleem. Ik ga morgen even langs een winkel om een andere SIM tray te testen. Hoop dat ze daaraan meewerken :D. Of woont er toevallig iemand in Amsterdam met een One X waarmee ik kan testen!?
Anteros schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:33:
[...]

Je kan dit anders instellen. Ga naar klok->Alarmsignalen->"menu"->instellingen. Daar kan je instellen dat alarm moet klinken als je telefoon op mute staat. Ook kan je daar het volume van je alarm instellen.
Top, stom dat ik dit zelf niet heb gevonden! Is iig gelukt.

[ Voor 3% gewijzigd door Fer00 op 11-04-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

kheb twee kleine dingetjes, misschien hebben andere het ook.

- kwil elke zin beginnen met een kleine letter, nu automatisch een hoofdletter. Heb gezocht in alle menu's maar waar zit dit verstopt..?

- kwil van de melding af dat facebook toestemming nodig heeft van htc sense, k druk elke keer op 'ok' maar de melding blijft komen. Heb ook elke keer een foutmelding als ik op 'ok' druk dat het niet lukt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
NeoMe schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:00:
kheb twee kleine dingetjes, misschien hebben andere het ook.

- kwil elke zin beginnen met een kleine letter, nu automatisch een hoofdletter. Heb gezocht in alle menu's maar waar zit dit verstopt..?

- kwil van de melding af dat facebook toestemming nodig heeft van htc sense, k druk elke keer op 'ok' maar de melding blijft komen. Heb ook elke keer een foutmelding als ik op 'ok' druk dat het niet lukt.
Kan niet eens vinden hoe ik die T9 uitzet, normaal kon je in het bericht zelf naar de toetsenbord-invoer-instellingen gaan, maar dit kan ik op de One niet meer vinden? Hier zal dan ook wel jouw optie in te vinden zijn?

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Laatst online: 21:46
Instellingen--> taal en toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
rdohmen schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:16:
Instellingen--> taal en toetsenbord.
Na doorgraven nu gevonden.. ThnQ

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontwerp
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05-2023

ontwerp

bladeibla

Iemand issues met stretched video?
Zet hem op hd 720p of 1080p maar als ik video met andere cams
dan de standaard video opneem dan is de video stretched in hoogte...
Kan dus software issue zijn.... lgcam bijv. of camerapro....
Iemand een idee hoe dit kan??? Iemand een goede cam app voor me
met stabilizer custom bitrate e,d,???

gr Valentijn

DaKnowledge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakrick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-12-2024
Google Play - zoeken op : Elixir

De appjes die bij deze serie horen bieden soelaas!
Ik ben er in elk geval erg tevreden mee.
7x7 op een scherm kan prima :)

Edit: Gratis (!) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
Heeft iemand hier toevallig het toestel van de Vodafone webwinkel ontvangen? Hoor graag of het klopt dat dit toestel branded is dmv logo op het toestel zelf (dan kan ik nl nog annuleren en het toestel elders halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dijkhua schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:14:
Heeft iemand hier toevallig het toestel van de Vodafone webwinkel ontvangen? Hoor graag of het klopt dat dit toestel branded is dmv logo op het toestel zelf (dan kan ik nl nog annuleren en het toestel elders halen).
Yellowneck in "HTC One X - Levertijden en Prijzen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Zie ook mijn reactie daarop, wil graag wel bevestiging van méér dan 1 persoon voordat ik ga annuleren en nóg een week langer moet gaan wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Waarom vraag je het niet aan Vodafone zelf? Gewoon even een belletje naar de klantenservice. Daar zullen ze echt niet over liegen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Zinu schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:20:
Daar zullen ze echt niet over liegen hoor...
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Laatst online: 08-07-2024
Leedbek schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:16:
Nog even mijn vraag herhalen van een paar pagina's terug:

Ik wil graag dat mijn volumetoetsen geblokkeerd blijven in het lockscreen. Ik heb nu al een paar keer gehad dat mijn telefoon op stil stond, en dat in mijn broekzak de power button geactiveerd werd, en hoewel de tel op het lockscreen bleef kon het volume toch worden gewijzigd (onbewust dus). Nogal genant als je in een restaurant zit...

Is er een functie om uit te schakelen dat het volume kan worden gewijzigd in het lockscreen?
Vraagje Leedback? Gebruik je ook Talk van Google? Het lijkt erop dat het volume omlaag loopt zonder dat de volumebalk in beeld komt (raak ook geen toetsen aan) alleen in Google Talk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Kunnen GSMeasy HOX bezitters even het gerucht ontzenuwen dat bij die aktie van gratis HOX bij 1jarig abbo ook hun toestellen vodafone branded zijn.... ??

Anders zal ik morgen wanneer morgen mijn One X komt de koerier de bestelling moeten weigeren.....! :o

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 23:50

SpX

Merlijn_merlin schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:39:
Kunnen GSMeasy HOX bezitters even het gerucht ontzenuwen dat bij die aktie van gratis HOX bij 1jarig abbo ook hun toestellen vodafone branded zijn.... ??

Anders zal ik morgen wanneer morgen mijn One X komt de koerier de bestelling moeten weigeren.....! :o
Zijn niet branded. Tenminste, de eerste batch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zinu schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:20:
Waarom vraag je het niet aan Vodafone zelf? Gewoon even een belletje naar de klantenservice. Daar zullen ze echt niet over liegen hoor...
Inderdaad.. Waarom zouden ze erover liegen? Voor hun zijn branded toestellen ook alleen maar nadeliger.. Dus ze zouden eerder liegen al zeggen ze dat ze unbranded zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:44

Leedbek

Luuk Luchtloper

InxidiousX schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:30:
[...]

Vraagje Leedback? Gebruik je ook Talk van Google? Het lijkt erop dat het volume omlaag loopt zonder dat de volumebalk in beeld komt (raak ook geen toetsen aan) alleen in Google Talk.
Nee ik gebruik geen Talk. Ik merk verder ook niet dat mijn belvolume ineens verandert, het enige wat me stoorde is dat ik zelf per ongeluk de volumeknoppen indruk als de telefoon in mijn broekzak zit. Ik wil niet dat het volume gewijzigd kan worden in het lockscreen, dit schijnt met de standaard Sense wel te kunnen, of het is een bug.

Ik heb het opgelost door WidgetLocker te installeren (had hem al eerder gekocht voor m'n HTC Desire). Geeft veel meer vrijheid aan je lockscreen, waaronder aanpasbare widgets, custom backgrounds en sliders - en de mogelijkheid om je volumeknoppen te locken.

Hier een voorbeeldje van mijn huidige lockscreen met WidgetLocker: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DLdd4l.jpg

Aanrader!

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Laatst online: 30-06 10:03
_Christiaan_ schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:23:
[...]

'SD kaart' even unmounten en weer mounten?

Anders gewoon de ICS music app installeren.
Ehm, misschien een domme vraag, maar waar kan ik de internal-SD-card unmount/mounten? Ik kan die optie nergens vinden.

En de ICS Music installeren: gaat dat echt helpen denk je? Ik heb namelijk Winamp al geinstalleerd (pas nadat ik de tags heb geupdate), maar die toonde ook de oude informatie.
Het lijkt erop dat Winamp van dezelfde cache gebruik gemaakt als Music...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Merlijn_merlin schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:39:

hierbij ontkracht, het is een pure HTC telefoon zonder enige vorm van branding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 20:28
Ik heb hem vandaag binnen gekregen en wat een fijn dingetje zeg. Het maakt me transformer bijna overbodig. Ik hoop alleen dat er een rom komt met tablet mode, want dat lijkt me net even wat prettiger. Ik ben ook een beetje allergisch voor al die lelijke phone apps merk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

dijkhua schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:14:
Kep de HTC gewoon in de winkel in Maastricht opgehaald en er zit niks van provider branding op, behalve het BEATS logo. (wordt dit trouwens nog gedaan, provider branding? Bij mij op de doos stond in ieder geval HTC GRY VANILLA, dus d.w.z. geen branding).

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Weet iemand hoe ik de nederlandse taal spell-checker kan aanzetten? Inmiddels krijg ik alleen suggesties in het nederlands in een balk boven de toetsenbord. Maar als ik het in het nederlands type zie ik al die rode streepjes net onder de zojuist getypte woorden. Mijn system taal is Englels (NL), maar misschien maakt dat niet uit?

Ik wil liever daadwerkelijk de ICS Keyboard app met de aparte nederlands woordenboek, maar dat is heel erg bepaald qua aantal woorden, bijna onbruikbaar zou ik zeggen.

Excuses voor mijn slechte nederlands, daarom heb ik een spell-checker echt nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Laatst online: 25-10-2024
Deathchant schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:00:
[...]

Kep de HTC gewoon in de winkel in Maastricht opgehaald en er zit niks van provider branding op, behalve het BEATS logo. (wordt dit trouwens nog gedaan, provider branding? Bij mij op de doos stond in ieder geval HTC GRY VANILLA, dus d.w.z. geen branding).
Top. Die van mij komt ook rechtstreeks van vodafone vandaan en op de bon staat HTC WHT VANILLA. Dus dat zou dan ook goed moeten komen. Heb echt een hekel aan branding. Was met de Desire ook al zo'n geklooi met updates enzo. Hopelijk is dat bij de One X er nu uit. Ik wil de Updates gewoon tegelijk met heel NL krijgen en niet dat Vodafone nog is moet gaan kijken hoe de update eruit ziet en deze dan een maand later pas uitbrengen.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

eduardtee schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:57:
[...]

Ehm, misschien een domme vraag, maar waar kan ik de internal-SD-card unmount/mounten? Ik kan die optie nergens vinden.

En de ICS Music installeren: gaat dat echt helpen denk je? Ik heb namelijk Winamp al geinstalleerd (pas nadat ik de tags heb geupdate), maar die toonde ook de oude informatie.
Het lijkt erop dat Winamp van dezelfde cache gebruik gemaakt als Music...
Hmm dacht dat er een optie was om het opslag geheugen te unmounten, maar ik kan em ook niet vinden. Misschien dat dat de reden is dat die andere app'jes ook niet werken...

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Misschien had ik het ergens verkeerd gelezen maar had ICS een 'vind & zoek' functie, voor als je je mobiel kwijt bent. Er zijn genoeg app's die hetzelfde bieden, maar als het ingebakken zit gebruik ik dat liever. Tenzij jullie mij adviseren een app te gebruiken, aangezien die dan beter is..!

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 09-09 15:43
NeoMe schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:36:
Misschien had ik het ergens verkeerd gelezen maar had ICS een 'vind & zoek' functie, voor als je je mobiel kwijt bent. Er zijn genoeg app's die hetzelfde bieden, maar als het ingebakken zit gebruik ik dat liever. Tenzij jullie mij adviseren een app te gebruiken, aangezien die dan beter is..!
Had hiervoor al een thread geopend op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1580324. Past meer bij het apps-draadje, maar aangezien veel One X gebruikers dit denk ik willen plaats ik het toch maar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Victor.S schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:53:
[...]
Had hiervoor al een thread geopend op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1580324. Past meer bij het apps-draadje, maar aangezien veel One X gebruikers dit denk ik willen plaats ik het toch maar hier.
Dus in de One X zit deze functie niet..? Dan ga ik verder zoeken naar een alternatief, zal eens kijken wat ze op XDA schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Laatst online: 20-09 14:26
eduardtee schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:57:
[...]
Andere domme vraag, waarom zou je dat willen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Victor.S schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:53:
[...]

Die was volgens mij een functie van HTC, maar om gebruik daarvan te maken, moet je een account bij HTC hebben en helaas zal de HTC hub niet meer functioneren. Ze gaan straks hun diensten niet meer aanbieden. Seekdroid is een echt prima alternatief.
Pagina: 1 ... 26 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.