[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Xmoo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:32:
[...]

Ik had ergens gelezen dat HTC Duitsland had gereageerd hierop en had gezegd dat de 1.27 update deze week zou komen. Kan alleen de link niet vinden, gisteren avond via mobiel gevonden.

1.28 zou niet komen omdat voor nu de 1.27 update de grootste problemen oploste... volgens HTC Duitsland.
Deze? http://www.fudzilla.com/h...ificantly-improve-battery :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Dit is de vertaalde variant. Die nieuws artikel die ik gelezen had was duits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

CLB schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:01:
En dan heb je *root* nodig, dus dat is niet echt een heel goed advies imho :)
Hoogste tijd voor een HOX *root* en *custom Roms* topic! :)

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
CLB schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:01:
En dan heb je *root* nodig, dus dat is niet echt een heel goed advies imho :)
je kan ook back upps maken zonder root. Je kan dan niet alles backuppen zoals je call logg, maar dat is niet echt nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De One X momenteel zo'n weekje in gebruik en ben er heel tevreden mee. Het is voor mij ook een wereld van verschil aangezien ik 2 jaar een N97 mini :( in gebruik heb gehad.

Ik vroeg me af of het een probleem is om andere laders te gebruiken. Heb namelijk destijds bij de Nokia een extra lader voor op het werk gekocht en ook nog een autolader. De aansluitingen zijn wel gelijk en ik heb ook wel eens gelezen dat het zou moeten kunnen. Maar ik vraag me af of het kwaad kan? Iemand ervaringen hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
S1NN3D schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:55:
De One X momenteel zo'n weekje in gebruik en ben er heel tevreden mee. Het is voor mij ook een wereld van verschil aangezien ik 2 jaar een N97 mini :( in gebruik heb gehad.

Ik vroeg me af of het een probleem is om andere laders te gebruiken. Heb namelijk destijds bij de Nokia een extra lader voor op het werk gekocht en ook nog een autolader. De aansluitingen zijn wel gelijk en ik heb ook wel eens gelezen dat het zou moeten kunnen. Maar ik vraag me af of het kwaad kan? Iemand ervaringen hier mee?
USB is USB :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema

Even kijken of het voltage hetzelfde is. Dat staat als het goed is op de lader. Als dat niet verschilt kan het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo

De batterijen van tegenwoordig zijn slim... zou niet veel uit moeten maken.
Ik gebruik de HTC oplaader van de One X, de Samsung oplaader van de Galaxy S2, el cheapo oplaader die geen naam heeft van de plaatselijke illegale mobile winkel. Allemaal geen probleem (voor nu :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Okay, blij te horen dat anderen ook 'last' hebben van het 'Loading'-dialoogje... hopelijk gaat dat dan eruit met een nieuwe software update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Xmoo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:02:
[...]

De batterijen van tegenwoordig zijn slim... zou niet veel uit moeten maken.
Ik gebruik de HTC oplaader van de One X, de Samsung oplaader van de Galaxy S2, el cheapo oplaader die geen naam heeft van de plaatselijke illegale mobile winkel. Allemaal geen probleem (voor nu :P)
heeft niets met de batterij te maken, maar met de USB standaard :)

[ Voor 74% gewijzigd door Shanquish op 10-04-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Merlijn_merlin schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:37:
[...]
Wat houdt je tegen? :+ :P ;)

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
EJPostema schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:57:
[...]

Even kijken of het voltage hetzelfde is. Dat staat als het goed is op de lader. Als dat niet verschilt kan het prima
Beide laders hebben een output van 5.0V. Het verschil is dat de HTC aangeeft 1A en de Nokia 1200mA dus het amperage is wel verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Heb nu ook de tel een wek en bevalt me zeer goed.
Alleen viel me het volgende op. De opslagruimte is verdeeld in 2 dingen Interne Opslag en Telefoonopslag.
Interne opslag geeft 2.11 GB en Telefoonopslag 21.25 GB, alleen valt het mij op dat alle apps geinstalleerd worden op de interne opslag.

Hoe verander ik dit?
Ik heb wel gezien dat ik per app in taakbeheer deze kan verplaatsen, maar dat is nogal omslachtig, is er een manier om dit permanent te veranderen?

Of is dit een bewuste keuze geweest ofzo?

EDIT:
De reden dat ik dit wil veranderen is omdat ik er een beetje vannuit gaat dat Sense op de Interne Opslag staat, en als het idd 2 partities zijn, dan wil ik graag de Interne Opslag zo schoon mogelijk houden.
Ik kan me natuurlijk totaal vergissen, maar lijkt mij dat als de Interne Opslag vol raakt dit de snelheid niet ten goede komt.

Maar het zijn inderdaad wel een paar aannames die ik zo 1,2,3, doe.

[ Voor 28% gewijzigd door Sloebie op 10-04-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
Sloebie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:44:
Alleen viel me het volgende op. De opslagruimte is verdeeld in 2 dingen Interne Opslag en Telefoonopslag.
Interne opslag geeft 2.11 GB en Telefoonopslag 21.25 GB, alleen valt het mij op dat alle apps geinstalleerd worden op de interne opslag.

Hoe verander ik dit?
Ik heb wel gezien dat ik per app in taakbeheer deze kan verplaatsen, maar dat is nogal omslachtig, is er een manier om dit permanent te veranderen?

Waarom zou je dit willen veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 18:50
S1NN3D schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:25:
[...]

Beide laders hebben een output van 5.0V. Het verschil is dat de HTC aangeeft 1A en de Nokia 1200mA dus het amperage is wel verschillend.
Dus die Nokia lader, laad sneller ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:21
@superVeloce: Nee, dat is niet waar. De snelheid van het laden hangt af van de laadstroom. Deze stroom wordt bepaald door de telefoon en niet de adapter. De reden is omdat de laadstroom oa afhankelijk is van de temperatuur en toestand van de accu. Dus zodra de adapter meer kan leveren dan wat het laadcircuit in de telefoon vraagt, maakt het niet uit welke adapter je dus gebruikt.

Verder ....

Ik heb de one X nu enkele dagen en op zich bevalt hij me wel. Echter twijfel ik of ik het toestel wil houden. Waarom:
- Screen glitches (bekent probleem);
- Lag. Niet overal even erg, maar op veel punten is de Galaxy S2 van mijn vriendin sneller/vloeiender (en ook die heeft soms last van lag/studder tov de iPhone). Laat staan de iPhone 4S (welke mega vloeiend is). Vooral scrollen in menu's/applicaties (denk aan NU.nl, settings-menu van sommige applicaties, Dice player folder view, enz.) gaat vaak gepaart met judder. Gewoon diep triest. Zelfs ICS met HW acceleratie is niet zo vloeiend als de iPhone/Windows Phone. De grootste reden van mijn twijfel;
- Accu welke op dit moment bedroevend is. Idle oke maar tijdens gebruik gaan het erg hard. Ter vergelijking, de S2 kan met aardig gebruik het wel een dag(je) uithouden. De 4S met aardig gebruik twee volle dagen, soms drie;
- 3G ontvangstgevoeligheid. De Galaxy S2 van mijn vriendin heeft bv nog 3G terwijl de one X al op G zit (het verschil is echter niet heel groot). Beide hebben we Vodafone. Telefoons liggen naast elkaar;
- Muziek klinkt echt RUK (zie ook XDA-developers). Geluidskwaliteit is een stuk slechter dan bv de iPhone. Beats on/off maakt niet uit. Geluid klinkt bedruikt, iel, slap met weinig emotie;
- Menu-button (drie puntjes onderin) in erg veel applicaties. Niet uniform en vervelend;
- Taskmanager is niks (voor mij). Geen snelle manier van switchen en zelfs lag als je op de knop drukt. Niet instant zoals bv met iPhone;
- Snelheid. Ik vind de telefoon helemaal niet snel (bedoel dus niet de lag, maar meer de algemene snelheid). De Galaxy S2 voelt net zo snel aan als de One X. Nee, dat het een Quad core is, haal ik er niet uit;
- GPS (zie ook XDA-developers). Op zich stabiel maar tijdens navigeren met Navigon heb ik toch wel wat problemen gezien. Zo reed ik diverse keren op de verkeerde wegen en vooral op grote knooppunten ging hij de mist in;

Wat ik wel (erg) prettig vindt:
- Openheid van Android;
- Echte multi-tasking van Android;
- Resolutie en kwaliteit van het scherm;
- Design;
- Android ICS (fonts, kleuren, nieuw menu, enz);
- Geluidskwaliteit van bellen;
- Handsfree kwaliteit;
- Wifi ontvangst. Erg gevoelig en scheelt toch wel 6 a 8dBm tov de Galaxy S2;
- Snelheid Wifi. Haal met speedtest meer dan 20Mbit/sec down (heb 120mbit thuis);
- Snelheid GPS fix (maar zie ook de problemen van GPS hierboven);

Ik wacht sowieso v 1.27/1.28 af van de firmware, maar die versie moet toch wel een stuk beter zijn dan 1.26. Als dat zo is, dan geef ik de one X nog een kans. Zo niet, dan gaat hij de verkoop in en blijf ik voorlopig bij de iPhone 4S (totdat de 5 of Galaxy S3 uitkomt).

Ik ben overigens niet aan het bashen. Het is mijn persoonlijke observatie en ik wil gewoon mijn mening (en tevens frustratie) delen met anderen. Ben ook geen iPhone fanboy (verre van, maar eerlijk is eerlijk, de UI is super. Zowel in snelheid als in uniformiteit). Voor mij was het een bewuste keuze om de One X aan te schaffen (kreeg ik bij mijn nieuwe abo) en dan te vergelijken met de 4S en Galaxy S2. Afhankelijk van de resultaten zou ik dan of de 4S of de One X verkopen. Een ding is zeker, de 4S verkoop ik voorlopig nog niet. Of de One X moet in korte tijd een stuk verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Merlijn_merlin schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:37:
[...]

Inderdaad was er ook al benieuwd naar.

HTC One X root topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Anteros schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:55:
@superVeloce: Nee, dat is niet waar. De snelheid van het laden hangt af van de laadstroom. Deze stroom wordt bepaald door de telefoon en niet de adapter. De reden is omdat de laadstroom oa afhankelijk is van de temperatuur en toestand van de accu. Dus zodra de adapter meer kan leveren dan wat het laadcircuit in de telefoon vraagt, maakt het niet uit welke adapter je dus gebruikt.

...
Bedankt voor alle reacties. _/-\o_ Ik kan dus - zonder problemen te veroorzaken - de Nokia-lader gebruiken. Dat is mooi want dan hoef ik geen exemplaar bij te kopen. En aangezien de One X erg gulzig is met de energie is het niet verkeerd om links en rechts een lader te hebben liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iichel schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:42:
Even over de 1.27.xx update:
Mooi dat het toestel ineens 1dag 16h haalt ipv 16h, maar heeft iemand naar de schermtijdpercentage gekeken?
58 vs 14%. Ja, zo haal ik ook wel anderhalve dag :P

[afbeelding]
En heb je naar het percentage spraakoproepen (41%) gekeken?
Volgens mij is het scherm met de nieuwe firmware een stuk zuiniger.
DennusB schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:26:
Ik zie hier telkens mensen praten over versie 1.27 voor de X, maar deze is toch nog niet 'live'?
Die update komt OTA, dus dat kan nog wel even duren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Waarom mensen toch steeds blijven vergelijken met de iphone. Is het zelfde als appels met peren vergelijken. Zijn 2 totaal verschillende toestellen met een verschillend OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Lucky1965 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:03:
Waarom mensen toch steeds blijven vergelijken met de iphone. Is het zelfde als appels met peren vergelijken. Zijn 2 totaal verschillende toestellen met een verschillend OS.
Op zich klopt dit helemaal maar volgens mij wordt de iPhone vaak als referentiemodel gebruikt omdat deze zo mateloos populair is. Het is appels met peren vergelijken maar blijkbaar vinden veel mensen dat interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@Lucky1965: Klopt, zijn twee verschillende telefoons. Echter delen ze natuurlijk wel veel basisprincipes. Bellen, smsen, internet, gebruik, enz. Je kan ze dus ten dele zeker wel met elkaar vergelijken.

Bv hoe vloeiend de bediening is. Je kan wel een argument verzinnen waarom Android dat niet is bv, maar dat wil niet zeggen dat je ze niet met elkaar kan vergelijken. Het is toch de gebruikerservaring. Of diegene zich eraan stoort of niet, dat is natuurlijk afhankelijk van de persoon.

De reden waarom ik beide telefoons vergelijk met elkaar is omdat ik voor MEZELF uit wil maken welke voor MIJ het beste is -omdat ik nu ook een 4S heb. Mocht dat een andere telefoon zijn, dan had ik de one X daar mee vergeleken-. Waar ik me het minste aan stoor en waarmee ik het prettigst werk. Ik deel dat met anderen, maar het is zeker niet mijn bedoeling om iemand te overtuigen. Ieder maakt zijn eigen keuzes.

[ Voor 65% gewijzigd door Anteros op 10-04-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tzeunis schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:28:
[...]

Dan wordt ie opgestuurd en ben je m n week of 2 kwijt. Die stofjes worden toch wel meer. ervaring van mijn sensation. gewoon nog even wachten, spaar wat stofjes en dan over paar maanden of over n jaartje opsturen.
Oké, ik zal dan nog wel wachten om GSMEasy daarover te berichten. Het is 1 klein minuscuul stofdeeltje, maar het hoort er natuurlijk gewoon niet te zitten.

Wel zonde.. en helemaal bedroevend om van jou te horen dat het er met de tijd waarschijnlijk meer zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
En dan te bedenken dat HTC juist dit soort bouw heeft gekozen om niet net als de Sensation de stof incident te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Laatst online: 19-09 23:01
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:13:
[...]

Oké, ik zal dan nog wel wachten om GSMEasy daarover te berichten. Het is 1 klein minuscuul stofdeeltje, maar het hoort er natuurlijk gewoon niet te zitten.

Wel zonde.. en helemaal bedroevend om van jou te horen dat het er met de tijd waarschijnlijk meer zullen worden.
Xmoo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:22:
En dan te bedenken dat HTC juist dit soort bouw heeft gekozen om niet net als de Sensation de stof incident te hebben....
OF het er meer worden weet ik niet... maar dat was bij mijn sensation wel zo helaas. Die is twee keer (kostenloos) schoon gemaakt. Maarja, ik stuur niet graag mijn toestel op...
Ik heb er tot nu toe 1, rechteronderhoek. Ik zou er niks mee doen als ik jou was, tenzij je hem kostenloos kunt wisselen. Aan de andere kant, heb jij die lelijke vlekken op een witte achtergrond? Gammele behuizing? Of andere 'problemen' waar meer mensen hier over spreken? Als dat nee is, zou ik de gok niet nemen om hem om te ruilen. Stofje zie je alleen echt goed op witte achtergrond en dan moet je nog goed zoeken. Wij weten het, maar vraag het aan je partner en die zal echt moeten zoeken.

Maargoed.. ieder zijn keuze natuurlijk ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door tzeunis op 10-04-2012 12:29 . Reden: typo ]

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Laatst online: 01:15
Vandaag verstuur ik mn One X terug naar GSMEasy, omdat deze een donkere (geen gele) vlek op het scherm heeft. Wordt gewoon omgewisseld > DOA. Verder erg tevreden met het apparaat, die paar glitches die het toestel op het moment heeft worden heus wel verholpen met updates..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Anteros schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:06:
@Lucky1965: Klopt, zijn twee verschillende telefoons. Echter delen ze natuurlijk wel veel basisprincipes. Bellen, smsen, internet, gebruik, enz. Je kan ze dus ten dele zeker wel met elkaar vergelijken.

Bv hoe vloeiend de bediening is. Je kan wel een argument verzinnen waarom Android dat niet is bv, maar dat wil niet zeggen dat je ze niet met elkaar kan vergelijken. Het is toch de gebruikerservaring. Of diegene zich eraan stoort of niet, dat is natuurlijk afhankelijk van de persoon.

De reden waarom ik beide telefoons vergelijk met elkaar is omdat ik voor MEZELF uit wil maken welke voor MIJ het beste is -omdat ik nu ook een 4S heb. Mocht dat een andere telefoon zijn, dan had ik de one X daar mee vergeleken-. Waar ik me het minste aan stoor en waarmee ik het prettigst werk. Ik deel dat met anderen, maar het is zeker niet mijn bedoeling om iemand te overtuigen. Ieder maakt zijn eigen keuzes.
De UI van de iPhone top noemen is hetzelfde als een plank hout top noemen. Een UI zou uit meer moeten bestaan dan de icoontjes van je apps maar Apple denkt er anders over. User friendly is tegenwoordig 0 keuze meer geven, dus de MacDonalds zou veel makkelijker worden als ze maar 1 soort hamburger verkochten? Dan zie ik meer heil in de richtingen die Google en Microsoft opgaan namelijk de UI door de fabrikanten en modders laten verzinnen of zelf met een innovatieve UI komen. De Apple UI innovatief noemen is onzin want het icoontjes idee zat al in Windows 3.11.

Voor de rest is het natuurlijk goed werk wat ze bij Apple maken met snelle hardware en vloeiend gebruik. Vooral dat vloeiende hoop ik toch nog wel terug te zien middels software updates op mijn HOX. Batterijgebruik is bij elke smartphone matig en vooral als je een 4,7" scherm wilt hebben. Idle verbruikt de telefoon wel heel erg weinig stroom maar een quadcore aanzwengelen kost erg veel energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Kluutmaran schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:32:
[...]
De UI van de iPhone top noemen is hetzelfde als een plank hout top noemen. Een UI zou uit meer moeten bestaan dan de icoontjes van je apps maar Apple denkt er anders over.
Een UI bestaat uit veel meer dan enkel het homescreen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

wat ik vervelend vind is dat de browser soms stottert als je op en neer scrollt, ookal is de website helemaal geladen. (ook die van tweakers.net).

In drukke ruimtes moet je de HOX goed tegen je oor drukken wil je de andere partij kunnen verstaan.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Deathchant schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:43:
wat ik vervelend vind is dat de browser soms stottert als je op en neer scrollt, ookal is de website helemaal geladen. (ook die van tweakers.net).

In drukke ruimtes moet je de HOX goed tegen je oor drukken wil je de andere partij kunnen verstaan.
De browser doet bij mij soms ook raar, zeker als ik van normaal naar landscape ga. Als het zo blijft schakel ik over op Opera of iets anders, die had ik op mijn Galaxy S en dat beviel toen prima.

Prima telefoon, ondanks wat kleine dingen maar dat losse ze nog wel op hoop ik.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Opera moet toegang hebben tot al mijn persoonlijke gegevens. dus dat gaat em niet worden.
Maar goed. ik hoop dat de bugfixes snel opgelost worden.

In het One S topic had iemand nog een opmerking:
- Software glitches nog.... regelmatig wordt Sense terug geladen als je uit een programma gaat (je merkt dan dat de telefoon wat hangt in de toepassing, en als je de home toets drukt zie je sense herladen. Al voorgehad in Browser, Facebook, games, ....
Ik heb hier ook last van. Zelfs met de weather clock app. Soms na het refreshen van de info zie ik een paar seconde LOADING staan voordat ie teruggaat naar het Home screen.

Ook vind ik het jammer dat ik per type messaging (SMS, MMS, Whatsapp) geen eigen ringtones kan instellen, maar alleen de defaults. Misschien moet ik muziek in een bepaalde map zetten hiervoor, geen idee. Ook vind ik het vervelend dat de ingebouwde muziekplayer met metatags werkt. Iets waar ik NOOIT gebruik van maak, dus alles staat door elkaar

[ Voor 21% gewijzigd door Deathchant op 10-04-2012 12:53 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
heb zaterdag ontdekt dat er 2 luie pixels in mn scherm zitten :'( een groen en een rode.
zijn bijna niet te zien maar het stoort me nu ik het weet wel erg.
zijn er nog meer mensen die hier last van hebben.
misschien toch even langs de KPN winkel.
verder een top toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Mensen met stof, graag foto maken als mogelijk is (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

bartszoon schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:01:
heb zaterdag ontdekt dat er 2 luie pixels in mn scherm zitten :'( een groen en een rode.
zijn bijna niet te zien maar het stoort me nu ik het weet wel erg.
zijn er nog meer mensen die hier last van hebben.
misschien toch even langs de KPN winkel.
verder een top toestel.
Balen, maar je bent zeker niet de enige met defecte pixels:

Tweakrick in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"
Verwijderd in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik ben zeker blij met het toestel, maar merk wel wat dingetjes die niet helemaal top zijn zoals hierboven bescrheven. Ook heb ik spijt van mijn keuze om de grijze te nemen. De grijze vind ik persoonlijk wel mooier maar het is een stuk krasgevoeliger dan de witte.

Ik heb mijn tel met de vodafone/gsmeasy/typhone actie gekocht. en voor dat geld is het de beste deal sinds jaren. Alleen er is een kans dat ik hem zodra de S3 uit is en (VEEL BETER WORDT) ik de one x te koop zet. Maar ik geloof niet dat de S3 Veel beter wordt dus hou dit toestel sowiezo een jaartje. Op naar de updates!

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Kluutmaran schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:32:
[...]

De UI van de iPhone top noemen is hetzelfde als een plank hout top noemen. Een UI zou uit meer moeten bestaan dan de icoontjes van je apps maar Apple denkt er anders over. User friendly is tegenwoordig 0 keuze meer geven, dus de MacDonalds zou veel makkelijker worden als ze maar 1 soort hamburger verkochten? Dan zie ik meer heil in de richtingen die Google en Microsoft opgaan namelijk de UI door de fabrikanten en modders laten verzinnen of zelf met een innovatieve UI komen. De Apple UI innovatief noemen is onzin want het icoontjes idee zat al in Windows 3.11.

Voor de rest is het natuurlijk goed werk wat ze bij Apple maken met snelle hardware en vloeiend gebruik. Vooral dat vloeiende hoop ik toch nog wel terug te zien middels software updates op mijn HOX. Batterijgebruik is bij elke smartphone matig en vooral als je een 4,7" scherm wilt hebben. Idle verbruikt de telefoon wel heel erg weinig stroom maar een quadcore aanzwengelen kost erg veel energie.
Ik bedoel met top natuurlijk niet de icoontjes en de beperkte mogelijkheden mbt personaliseren. Met top bedoel ik dat het gebeuren supervloeiend gaat en dat er nergens lag te bekennen valt. Klikken is executeren (uiteraard heb je nog wel laadtijd). Scrollen is scrollen als een warm mes door boter.

En Windows Phone heeft natuurlijk hetzelfde. Supervloeiend met maar een single core op 1 a 1,5GHz. Android (zelfs met HW acceleratie) is dat gewoon niet. En dat drukt iig voor mij echt de gebruikerservaring.

Quad-core aanzwengelen kost idd veel energie. Maar als je ze dan ook aanzwengeld, gebruik ze dan ook efficient en zorg dat het allemaal vlot verloopt. Ook het browsen, scrollen, starten van apps, registeren van touch, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
NeoMe schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:46:
[...]

De browser doet bij mij soms ook raar, zeker als ik van normaal naar landscape ga. Als het zo blijft schakel ik over op Opera of iets anders, die had ik op mijn Galaxy S en dat beviel toen prima.

Prima telefoon, ondanks wat kleine dingen maar dat losse ze nog wel op hoop ik.
ik gebruik als browser de Chrome beta, werkt erg prettig.. heb hier iig nog geen hapering gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
ik zie het nu ja, bedankt was me nog niet opgevallen.
zijn er ook mensen die hem hierom al hebben teruggestuurd.

Balen, maar je bent zeker niet de enige met defecte pixels:

Tweakrick in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Deathchant schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:51:

[...]
Ik heb hier ook last van. Zelfs met de weather clock app. Soms na het refreshen van de info zie ik een paar seconde LOADING staan voordat ie teruggaat naar het Home screen.
Ik heb het ook erg vaak :-S Beetje jammer als je je quadcore phone aan het showen bent en het duurt 10 seconden om bij het homescreen terug te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:03
HertogJanNL schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:35:
[...]

Ik heb het ook erg vaak :-S Beetje jammer als je je quadcore phone aan het showen bent en het duurt 10 seconden om bij het homescreen terug te komen :(
Ik had hier de eerste 2 dagen wel last van, maar het is bij mij vanzelf verdwenen.
Heel af en toe 1x2dagen wil die nog wel keer sense opnieuw laden als je uit gta3 komt.
Maar we wachten met zen allen op die update, hoop dat htc er een beetje snel mee komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:03

Laguna

Connaisseur

Sloebie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:44:

Hoe verander ik dit?

EDIT:
De reden dat ik dit wil veranderen is omdat ik er een beetje vannuit gaat dat Sense op de Interne Opslag staat, en als het idd 2 partities zijn, dan wil ik graag de Interne Opslag zo schoon mogelijk houden.
Ik kan me natuurlijk totaal vergissen, maar lijkt mij dat als de Interne Opslag vol raakt dit de snelheid niet ten goede komt.

Maar het zijn inderdaad wel een paar aannames die ik zo 1,2,3, doe.
Volgens mij kan het standaard niet anders dan dit handmatig per app te verplaatsen. Je kan wachten op custom roms, waarbij het waarschijnlijk mogelijk is om een EXT partitie aan te maken op het "Telefoonopslag" gedeelte. Hierdoor heb je dan meer ruimte voor apps.

Dit is inderdaad een bewuste keuze geweest van HTC, bij de Galaxy Nexus is er met ICS voor gekozen om MTP (Media Transfer Protocol) te gebruiken. Dit heeft zijn voor- en nadelen, voordeel is dus dat het gehele interne geheugen (16GB) gebruikt kan worden voor apps. Voor meer info is dit artikel wel interessant om te lezen: http://www.androidcentral...why-use-it-and-how-set-it

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Practics schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:39:
[...]

Ik had hier de eerste 2 dagen wel last van, maar het is bij mij vanzelf verdwenen.
Heel af en toe 1x2dagen wil die nog wel keer sense opnieuw laden als je uit gta3 komt.
Maar we wachten met zen allen op die update, hoop dat htc er een beetje snel mee komt.
Dit heeft te maken met de nieuwe Sense. De geheugen management van ICS is heel erg goed.
De grotere RAM gebruikers krijgen voorrang. Dus als jij zware games speelt en heel veel andere apps gebruikt hebt, niet gebruik maakt van een app killer en vervolgens terug gaat naar de thuis scherm, is dit normaal. Sense is een grote RAM gebruiker en zal dan weer opgestart moeten worden om in RAM te komen.

Of in build.prop moet je de command toevoegen dat de thuis scherm altijd in de RAM moet blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:08:
[...]

Mijn afgelopen 4-5 telefoons konden met een gerust hart met SLEUTELS in mijn broekzak, de een wat beter dan de ander, de schermen waren in principe veilig, het plastic/kunststof ook, alleen de metalen delen wilde de coating welleens verliezen.

Niet dat ik bewust sleutels in de zelfde zak doe, maar ik heb wel altijd 2 telefoons in dezelfde zak!

Mede doordat htc beweerde dat dat polycarbonaat van ze geweldig is en mijn domme aanname dat de cameralens ook chemisch versterkt glas bevat, heb ik een one x besteld. Zodat ik het toestel net als mijn vorige toestellen kan gebruiken als gebruiksvoorwerp in plaats van heilig apparaat dat hoesjes en dergelijken nodig heeft. Zodat mijn telefoon niet alleen goed glas en goed kunststof behoud, maar het hele toestel gewoon goed blijft.

Nu blijkt dat het misschien wel zo is dat het gebruikte materiaal helemaal niet de eigenschappen heeft waar we allemaal van werden wijs gemaakt dat het zo was.

Dat is toch regelrechte naaierij indien waar? En dan kom jij met zo een zwakke comment alsof ik maar zeik. Als ik kogelvrij glas besteld en het houd enkel luchtdruk pellets tegen en verder niet eens het kleinste kaliber van een vuurwapen dan ga ik erover klagen. En dan kom jij met 'ohjee dalijk houd het ook al geen rakket meer tegen'
ik kan me geen uitspraak van HTC voor de geest halen waarbij wordt beweert dat ie krasvrij (of krasbestendig) zou zijn. Het enige wat ik tegenkom is:
De HTC One X is verder vervaardigd uit een polycarbonaat unibody waardoor hij sterk en licht moet zijn.
of
Voor de HTC One X is er gebruik gemaakt van polycarbonaat in tegenstelling tot de aluminium behuizing die op eerdere HTC smartphones te vinden was. Een grote voordeel hiervan is dat het relatief licht is.
imho zegt dat niets over krassen.

als ik wikipedia erop nasla:
Polycarbonaat is een stevig, hard en doorzichtig materiaal dat in tegenstelling tot de meeste andere kunststoffen hoge temperaturen aankan. Het is makkelijk in gebruik en wordt daarom veel gebruikt voor een groot gebied aan toepassingen. Polycarbonaat wordt bijvoorbeeld gebruikt om cd's van te maken, maar ook veiligheidsbrillen, helmen, helmvizieren, drinkflessen en verpakking van voedingsmiddelen zijn vaak van polycarbonaat.
als nuchtere hollander zou ik zeggen dat het een leuke marketingterm is van HTC, maar eigenlijk komt het erop neer dat het een hard stukkie plastic is :P

mijn reactie was wellicht wat kort door de bocht, excuses daarvoor :$
wellicht dat er ergens op een forum is geroepen dat polycarbonaat krasvrij zou moeten zijn?, en dat dit vervolgens voor waarheid is aangenomen door diverse fora oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZwartR schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:32:
Vandaag verstuur ik mn One X terug naar GSMEasy, omdat deze een donkere (geen gele) vlek op het scherm heeft. Wordt gewoon omgewisseld > DOA. Verder erg tevreden met het apparaat, die paar glitches die het toestel op het moment heeft worden heus wel verholpen met updates..
Nice toch :) Hier gaat de mijne naar Typhone, voor gele vlekken... Even bekijken natuurlijk daarzo en anders ook DOA, oftewel een nieuwe. Nog niet gebruikt, wel die van m'n schoonmoeder en die One X, ja het is en blijft :D :9~

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:03:
[...]

Nice toch :) Hier gaat de mijne naar Typhone, voor gele vlekken... Even bekijken natuurlijk daarzo en anders ook DOA, oftewel een nieuwe. Nog niet gebruikt, wel die van m'n schoonmoeder en die One X, ja het is en blijft :D :9~
Ik heb een blauwe vlek maar wil niet weer een week m'n telefoon kwijt ofzo :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa... lastig... Ik heb m'n eigen One X nog helemaal niet gebruikt, dus vind het wel eens tijd worden.
Maandag ga ik voor een midweekje weg, dus als ik dan 'n nieuwe / goede heb zou dat wel zo leuk zijn :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1of6Billion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 07:53
Hanky74 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:19:
[quote]robertwebbe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:30:
[...]

Er zit nog een bug in het oplaad gedeelte. Je zult in dat geval even een harde reset moeten geven om dit er uit te krijgen. Dit doe je via Instellingen > Opslagruimte > Terugzetten op fabrieksinstellingen.

Weet iemand of er online ergens een lijst staat met alle bugs die er in de software zitten? Begin het overzicht een beetje kwijt te raken.

Heeft HTC geen beta testers voor de release van een nieuw toestel of vinden ze het wel goed zo? Kan niet wachten totdat de eerste goede custom roms uitkomen :).
Ik had hetzelfde probleem. Batterijniveau leek niet te stijgen na opladen. Alleen maar te dalen wanneer het onder het laagste niveau kwam.
Vanmorgen heb ik min of meer toevallig ontdekt dat toen ik de 'm in de auto aan de USB-lader hing het accuniveau WEL omhoog ging. Daarna op het werk een uurtje aan de USB-poort van de PC en het niveau stond weer op 89%.
Iets om uit te proberen vóór een harde reset :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMaestroIV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 14:07
1of6Billion schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:15:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Batterijniveau leek niet te stijgen na opladen. Alleen maar te dalen wanneer het onder het laagste niveau kwam.
Vanmorgen heb ik min of meer toevallig ontdekt dat toen ik de 'm in de auto aan de USB-lader hing het accuniveau WEL omhoog ging. Daarna op het werk een uurtje aan de USB-poort van de PC en het niveau stond weer op 89%.
Iets om uit te proberen vóór een harde reset :Y
Ik heb de accu helemaal leeg gemaakt en dit loste het probleem voor mij ook op. :)

There's no such thing as overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klassenoudste
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 12:11
Zojuist een HTC One X besteld met een goed aanbod voor een verlenging bij Vodafone. Ik heb nu 2 jaar naar volle tevredenheid een HTC Desire gebruikt en ik heb hoge verwachtingen voor de One X.

Heeft iemand een idee of Vodafone nog steeds allemaal software installeert of zijn ze daar vanaf gestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klassenoudste schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:44:
Zojuist een HTC One X besteld met een goed aanbod voor een verlenging bij Vodafone. Ik heb nu 2 jaar naar volle tevredenheid een HTC Desire gebruikt en ik heb hoge verwachtingen voor de One X.

Heeft iemand een idee of Vodafone nog steeds allemaal software installeert of zijn ze daar vanaf gestapt?
Ik heb geen enkele Vodafone troep op m'n One X :) Google Play ziet hem wel als 'Vodafone HTC One X', maar verder zie ik er geen enkel spoor van terug! (Ik heb hem bij de belcompany besteld, geen idee of ze er bij Vodafone zelf wel extra software op gooien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klassenoudste
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 12:11
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:46:
[...]
Ik heb geen enkele Vodafone troep op m'n One X :) Google Play ziet hem wel als 'Vodafone HTC One X', maar verder zie ik er geen enkel spoor van terug! (Ik heb hem bij de belcompany besteld, geen idee of ze er bij Vodafone zelf wel extra software op gooien)
M'n Desire heb ik bij Belcompany gekocht en dat is normaliter mijn eerste keus maar ik heb nu een abonnement met een aparte constructie welke niet te verlengen was bij Belcompany. Mijn One X komt nu rechtstreeks van Vodafone dus nog maar even afwachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Vanmiddag mijn HTC one X opgehaald bij de hi winkel. Ik heb de witte, vooralsnog erg tevreden en er wat mee aan het spelen :)

Heb idd de sence bug al gemerkt, maarja kinderziektes hou je altijd jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Laatst online: 19-09 16:37
Ik ga vanavond m'n review schrijven (heb de One X gekregen tijdens het tweakers/HTC event), kan nu alvast zeggen dat ik gematigd positief ben. Grootste minpunten en ergernissen voor mij na een week ermee gespeeld te hebben:

- Notificatieledje stopt er na +/- 5 minuten knipperen mee, compleet nutteloos dus
- De browser waarin je notificatiebalk niet zichtbaar is
- Ontbreken van een menu/zoek hardware knop
- Scrollen in menu's en de browser zijn niet altijd even soepel (kleine stotteringen/jitter). Hopelijk kan dit in de toekomst opgelost worden met software-updates
- Ontbreken van snelkoppelingen in het notificatiemenu zoals in Touchwiz

Pluspunten:

- Scherm blijft geweldig
- Idle accu gebruik (veel beter dan m'n SGS)
- Snelheid algemeen, multitasken werkt heerlijk :)
- Snelkoppelingen in je lockscreen om gelijk je mail, whatsapp enz te openen
- Camera is lekker snel

Hopelijk kunnen de meeste van de minpunten opgelost worden in de toekomst met software-updates (al dan niet met custom roms).

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:46:
[...]

tot je een OTA update verwacht die nog niet door Vodafone is approved maar al wel door HTC wordt uitgerold.
dat was met voorgaande toestellen (Desire) ook.
je zou eigenlijk bij telefoonidentiteit moeten kijken bij 'info over' bij de instellingen.. wellicht dat daar iets over vodafone staat.

oh en Belcompany is van Vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 18:50
snelkoppelingen in snelmenu, is volgens mij ook pas later gekomen bij de desire hd
wie weet met software update

anders later x met custom roms

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameete schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:14:
[...]

tot je een OTA update verwacht die nog niet door Vodafone is approved maar al wel door HTC wordt uitgerold.
dat was met voorgaande toestellen (Desire) ook.
je zou eigenlijk bij telefoonidentiteit moeten kijken bij 'info over' bij de instellingen.. wellicht dat daar iets over vodafone staat.
Ben geen enkele 'Vodafone' tegengekomen bij de info. Dat zou verdomd irritant zijn als Vodafone me langer laat wachten op updates.
oh en Belcompany is van Vodafone ;)
Oh dat wist ik niet haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ScorpionNL schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:11:
Ik ga vanavond m'n review schrijven (heb de One X gekregen tijdens het tweakers/HTC event), kan nu alvast zeggen dat ik gematigd positief ben. Grootste minpunten en ergernissen voor mij na een week ermee gespeeld te hebben:
[...]
Tja, dat heb je bij elk ICS toestel. Wat had je dan verwacht? Het went vanzelf hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
tweaker2010 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:22:
[...]

Tja, dat heb je bij elk ICS toestel. Wat had je dan gedacht? Het went vanzelf hoor...
Inderdaad, en de software matige menu-balk die je onderig tegenkomt is vanwege 'verouderde' software. Is een tijdje terug nog een bericht over op tweakers geweest.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:21:
[...]

Ben geen enkele 'Vodafone' tegengekomen bij de info. Dat zou verdomd irritant zijn als Vodafone me langer laat wachten op updates.
eigenlijk zou je dan een Vodafone HTC One X en een HTC HTC One X naast elkaar moeten houden en vergelijken qua telefoonidentiteit. (zo heet mijn telefoon namelijk in de play store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Laatst online: 19-09 16:37
tweaker2010 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:22:
[...]

Tja, dat heb je bij elk ICS toestel. Wat had je dan verwacht? Het went vanzelf hoor...
Natuurlijk zal het wel wennen, maar de manier waarop ik meestal een applicatie of zoekopdracht startte op m'n SGS was door de menuknop ingedrukt te houden (=zoeken) en dan de eerste letters van de applicatie of de zoekopdracht in te tikken. Nu gaat dit dus niet meer en dit zie ik als nadeel. Waarschijnlijk ben ik over een maand niet anders meer gewend dan zoals het nu is :P

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Blijkbaar wordt 1.27 nu uitgerold:
http://www.techzine.nl/ni...t-batterijprestaties.html

Krijgt iemand hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Zinu schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:40:

Nope, hier nix. Ook niet forced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Laatst online: 14-09 16:37
Hier ook niet. Forced zoeken geeft ook aan dat er niks is nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:17
Iemand de reclame gezien van de HTC One X op tv? Volgens mij is het een beetje misleidend. Ze springen uit een vliegtuig om vervolgens fotos ermee te gaan maken, maar op zo'n hoogte is de luchtvochtigheid een stuk hoger en daarmee ben je je garantie kwijt als de vochtindicatoren verkleuren... Dit na aanleiding van een garantie geval over een defecte proximity sensor die niet gemaakt wordt omdat er waterschade aan onze HTC Desire is geconstateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 15:56

<knipper>

<knipper>
Al eens naar Notification Toggle gekeken ?
Werkt ook goed onder 4.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Binnetie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:53:
Iemand de reclame gezien van de HTC One X op tv? Volgens mij is het een beetje misleidend. Ze springen uit een vliegtuig om vervolgens fotos ermee te gaan maken, maar op zo'n hoogte is de luchtvochtigheid een stuk hoger en daarmee ben je je garantie kwijt als de vochtindicatoren verkleuren... Dit na aanleiding van een garantie geval over een defecte proximity sensor die niet gemaakt wordt omdat er waterschade aan onze HTC Desire is geconstateerd.
Geef het door aan de Tweakers redactie, maak er een zaak van zou ik zeggen...

IN YO FACE HTC! :P

Maar als je denk dat het echt niet kan of echt misleidend is, maak daar werk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-09 21:36
Deze verkleuren volgens mij niet zo snel, althans, ik had mijn desire altijd gewoon in de badkamer liggen onder het douchen en verkleurde deze ook niet. En ik neem aan dat de luchtvochtigheid toch wel aardig hoog is als je aan het douchen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Lol.
Reclame verbinden met de werkelijkheid. Zal leuk zijn voor Amerikaanse advocaten en rechtzaken.

Zal zeggen probeer het eens ;-)

Staan er niet ergens kleine letters in beeld dat dit niet in de werkelijkheid kan oid.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Gebruik al jaren HTC, goede toestellen. Maar de reclame vind ik erg gewaagd.
Nee er staan geen lettertjes in beeld met de reclame, zouden ze wel moeten doen neem ik aan.

[ Voor 38% gewijzigd door Binnetie op 10-04-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 23:50

SpX

Ik lees nergens anders dat de 1.27 update daadwerkelijk word uitgebracht, behalve dat hij bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics

Op de htc site zelf staat ook nog niks onder support, laatste update is geweest voor de wildfire S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Thomasv6 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:55:
[...]

Deze verkleuren volgens mij niet zo snel, althans, ik had mijn desire altijd gewoon in de badkamer liggen onder het douchen en verkleurde deze ook niet. En ik neem aan dat de luchtvochtigheid toch wel aardig hoog is als je aan het douchen bent.
Klopt, zo werd mij dat ook uitgelegt. Of stel dat je in de tropen rondloopt met dat vochtige weer. Dit toestel had geen badkamer gezien en toch verkleurde indicatoren. Spraakwater? Misschien, maar de indicator bij het oor is verkleurd. Misschien door een bezweet oor. Jammer alleen dat het daarmee is afgedaan voor HTC. Daarom was mijn verbazig ook zo groot toen ik die reclame zag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:40

spartacusNLD

This is Sparta!!

ik lees net een review van de one x.. alleen als ik dan dit plaatje die bij de review geplaatst is vergelijkt met de gene die ik via google gevonden heb vind ik dat dat witte veel witter is dus dat kan hem zowiezow niet zijn.. maar de grijze (glamour gray) lijkt ter ook niet op.. andere kleur??

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

spartacusNLD schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:04:
ik lees net een review van de one x.. alleen als ik dan dit plaatje die bij de review geplaatst is vergelijkt met de gene die ik via google gevonden heb vind ik dat dat witte veel witter is dus dat kan hem zowiezow niet zijn.. maar de grijze (glamour gray) lijkt ter ook niet op.. andere kleur??
Dit is gewoon de grey kleur... verkleurt wel eens op een scherm... die andere foto is ook veel donkerder...

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
Er is wel wat meer voor nodig om een reclame misleidend te laten verklaren. Het is een feit van algemene bekendheid dat in reclames overdreven wordt, waardoor de consument zelf moet bedenken dat het misschien wel eens lichtelijk overdreven zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics

Heb even de bron door gespit.
Some chaps in Holland and France have reported that they got it and you can see here that they got some insanely cool battery life improvements with the new firmware.

We spoke with German representatives of HTC and they informed us that OTA 1.27 might be rolling out some devices in DACH (Germany, Austria and Switzerland) this week. Other sources are telling us that most regions in Europe are going to start revel on Tuesday, after the Easter break. There are no reports about performance increase, but HTC probably managed to polish some software parts on this already insanely fast phone.
Niks nieuws onder de zon dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Hebben hier meer mensen dat de agenda de verjaardagen van je contactpersonen op de verkeerde dagen zet? Hij zit er bij mij exact 4 maanden naast elke keer.

In de contactenlijst staan de verjaardagen goed, maar in de agenda staan ze vervolgens 4 maanden te laat.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

heeft iemand van jullie ook een probleemmet de witbalans in de AUTO stand van de camera tijdens flits-gebruik? Bij mij worden witte dingen enorm blauwig of groenig....

Ook ik heb nog geen 1.27 klaar staan....
Overigens, hoop ik dat ze video's volledig via de GPU laten renderen in hun default player. Ik heb nu even de BSPlayer Lite gedownload in de hoop dat ik betere batteryperformance krijg (deze zou ook alle formaten hardware accelerated hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Deathchant schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:28:
heeft iemand van jullie ook een probleemmet de witbalans in de AUTO stand van de camera tijdens flits-gebruik? Bij mij worden witte dingen enorm blauwig of groenig....

Ook ik heb nog geen 1.27 klaar staan....
Overigens, hoop ik dat ze video's volledig via de GPU laten renderen in hun default player. Ik heb nu even de BSPlayer Lite gedownload in de hoop dat ik betere batteryperformance krijg (deze zou ook alle formaten hardware accelerated hebben).
Jep meerdere meldingen van hier in het topic, zelf heb ik het nog gepost met foto's met en zonder flits.
Had zelf liever gezien dat de 1.28 uitkwam, en wat meer bugs opgelost zouden zijn. Of gaat htc om de week updates uitbrengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb er even een kwartiertje meegespeeld. Echt waardeloos dat een telefoon zo veel bugs heeft en zo vaak laggt met zulke hardware.. foei foei htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Practics schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:45:
[...]
Jep meerdere meldingen van hier in het topic, zelf heb ik het nog gepost met foto's met en zonder flits.
Had zelf liever gezien dat de 1.28 uitkwam, en wat meer bugs opgelost zouden zijn. Of gaat htc om de week updates uitbrengen :+
Versie 1.28 komt binnenkort ook uit, zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1579818

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-09 23:46
Hebben jullie ook een enorme last van een wittige waas op foto's? Ook als deze goed belicht zijn?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Is mijn topic vriend :P

Nog geen ETA alleen maar geruchten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:40

spartacusNLD

This is Sparta!!

Xmoo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:51:
[...]

Is mijn topic vriend :P

Nog geen ETA alleen maar geruchten...
offtopic:
proef ik hier nu een reference naar : is niet mijn winkel vriend :P

(bron: YouTube: Dat is niet mijn winkel vriend! Wat Geenstijl.TV u niet liet zien.)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:01
MGSNK schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:37:
Hebben jullie ook een enorme last van een wittige waas op foto's? Ook als deze goed belicht zijn?
Dat klinkt als een vuile lens, of condens (van koude buitenlucht naar warme binnenlucht -> condens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
OK even een aantal zaken die ik kwijt wil zonder iedereen te moeten quoten:

Jammer inderdaad dat dit toestel met quadcore op geen enkel vlak sneller lijkt te zijn dan de SGSII. Sterker nog, hij voelt regelmatig trager aan. En wat is er zo erg aan om dit te vergelijken met de iPhone. De iPhone is nou eenmaal vrijwel het beste toestel op de markt en een graadmeter voor iedereen. Het lijkt me nogal logisch dat je een nieuw toestel als de One X daarmee vergelijkt. En het is inderdaad een schande te noemen dat Android tot op de dag van vandaag de vloeiendheid die Apple in 2007 al introduceerde op de iPhone 2G nog steeds niet heeft kunnen evenaren, 5 jaar na dato! Zelfs met een quadcore processor lukt het niet. De meeste mensen kiezen tegenwoordig voor een ander toestel dan de iPhone omdat iOS gewoon ontiegelijk saai is geworden. Sinds 2007 alleen maar een scherm met icoontjes en verder helemaal niks. Maar dat wil niet zeggen dat de UI niet ontzettend snel, soepel en fijn werkt. Dus wanneer dit na al die jaren nog steeds ontbreekt in Android, daar mag best wat kritiek over geuit worden zonder meteen een Apple fanboy genoemd te worden.

Ik erger me zoals eerder aangegeven dood aan de grote ruimte tussen pictogrammen en widgets. Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom HTC dit zou willen, er is geen enkel voordeel aan te verbinden. In stock ICS kun je veel meer op het scherm plaatsen. Ik begrijp ook totaal niet waarom HTC geniale ICS opties bewust heeft verwijderd, zoals widgets in de app drawer. Waarom niet gewoon laten zitten? Triest. Ik snak dan ook naar een custom rom waarmee ik dat kan aanpassen. Launcher Pro hiervoor installeren is geen optie omdat je dan een hoop ICS opties mist.

Dank aan degene die Notification Toggle tipte. Nooit geweten dat deze app bestond, een geweldige toevoeging.

Verder sluit ik graag af met een aantal positieve woorden: Wat een design heeft deze telefoon en wat is het scherm prachtig. En wat zijn de foto's mooi en wat kun je ze snel maken. Echter veel ruimte voor verbetering :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
_Christiaan_ schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:10:
Hebben hier meer mensen dat de agenda de verjaardagen van je contactpersonen op de verkeerde dagen zet? Hij zit er bij mij exact 4 maanden naast elke keer.

In de contactenlijst staan de verjaardagen goed, maar in de agenda staan ze vervolgens 4 maanden te laat.
In het begin had ik een paar verjaardagen verkeerd staan.. resync met google hielp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:54:
heb er even een kwartiertje meegespeeld. Echt waardeloos dat een telefoon zo veel bugs heeft en zo vaak laggt met zulke hardware.. foei foei htc
Heb toch een totaal andere ervaring. Lag is is zeer beperkt en ook de bugs zijn voor mij beperkt. met welke handelingen/apps ervaring zo veel lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
joblamie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:31:

Jammer inderdaad dat dit toestel met quadcore op geen enkel vlak sneller lijkt te zijn dan de SGSII. Sterker nog, hij voelt regelmatig trager aan. En wat is er zo erg aan om dit te vergelijken met de iPhone. De iPhone is nou eenmaal vrijwel het beste toestel op de markt en een graadmeter voor iedereen. Het lijkt me nogal logisch dat je een nieuw toestel als de One X daarmee vergelijkt. En het is inderdaad een schande te noemen dat Android tot op de dag van vandaag de vloeiendheid die Apple in 2007 al introduceerde op de iPhone 2G nog steeds niet heeft kunnen evenaren, 5 jaar na dato! Zelfs met een quadcore processor lukt het niet. De meeste mensen kiezen tegenwoordig voor een ander toestel dan de iPhone omdat iOS gewoon ontiegelijk saai is geworden. Sinds 2007 alleen maar een scherm met icoontjes en verder helemaal niks. Maar dat wil niet zeggen dat de UI niet ontzettend snel, soepel en fijn werkt. Dus wanneer dit na al die jaren nog steeds ontbreekt in Android, daar mag best wat kritiek over geuit worden zonder meteen een Apple fanboy genoemd te worden.

Ik erger me zoals eerder aangegeven dood aan de grote ruimte tussen pictogrammen en widgets. Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom HTC dit zou willen, er is geen enkel voordeel aan te verbinden. In stock ICS kun je veel meer op het scherm plaatsen. Ik begrijp ook totaal niet waarom HTC geniale ICS opties bewust heeft verwijderd, zoals widgets in de app drawer. Waarom niet gewoon laten zitten? Triest. Ik snak dan ook naar een custom rom waarmee ik dat kan aanpassen. Launcher Pro hiervoor installeren is geen optie omdat je dan een hoop ICS opties mist.

Dank aan degene die Notification Toggle tipte. Nooit geweten dat deze app bestond, een geweldige toevoeging.

Verder sluit ik graag af met een aantal positieve woorden: Wat een design heeft deze telefoon en wat is het scherm prachtig. En wat zijn de foto's mooi en wat kun je ze snel maken. Echter veel ruimte voor verbetering :-)
Amen.. heb dezelfde ervaring na kwartier lang spelen in de winkel. Af en toe lagt die heel af en toe. Vrij vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@alwaysleft en @joblamie: Precies zoals ik idd eerder vermeld had... Hopelijk komt daar (snel) verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Anteros schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:49:
@alwaysleft en @joblamie: Precies zoals ik idd eerder vermeld had... Hopelijk komt daar (snel) verandering in.
Mijn Galaxy Nexus is nu met Android 4.0.4 Iphone smooth. Jammer dat de HTC One X dat niet heeft idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

- Notificatieledje stopt er na +/- 5 minuten knipperen mee, compleet nutteloos dus
- De browser waarin je notificatiebalk niet zichtbaar is
- Scrollen in menu's en de browser zijn niet altijd even soepel (kleine stotteringen/jitter). Hopelijk kan dit in de toekomst opgelost worden met software-updates

Pluspunten:

- Scherm blijft geweldig
- Idle accu gebruik (veel beter dan m'n SGS)
- Snelheid algemeen, multitasken werkt heerlijk :)
- Snelkoppelingen in je lockscreen om gelijk je mail, whatsapp enz te openen
- Camera is lekker snel

Hopelijk kunnen de meeste van de minpunten opgelost worden in de toekomst met software-updates (al dan niet met custom roms).
Grappig dat in je korte samenvatting *alle* minpunten software betreffen, en minstens 3 van de 5 pluspunten hardware zijn. Daar sluit ik me bij aan, in die zin dat het een toestel met veel potentie is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Wat wel wat helpt om de telefoon wat minder lagging te maken (of misschien is het een placebo-effect):
- Zet drie-vinger swipe uit (wordt gebruikt om media-link te starten/stoppen)
- Zet alles uit in het developer-menu (ook dus de animaties (er blijven nog steeds animaties actief als je het uit zet)
- Zet fastboot uit (hoe vaak start je nu je telefoon echt op? Het schijnt iig voor problemen te kunnen zorgen)

Zet je telefoon nu echt uit (met de powerknop) en start hem opnieuw op. Het lijkt bij mij een klein beetje te helpen (maar zoals ik al zei, het kan ook het placebo effect zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
AmbroosV schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:31:
[...]

Dat klinkt als een vuile lens, of condens (van koude buitenlucht naar warme binnenlucht -> condens).
Dat is de grap, dat is het dus niet. Ik heb er al meerdere maal last van gehad. Je ziet duidelijk een blurry waas over de gehele foto.

Voorbeeldfoto:

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5118/6919221710_0903e5c065_z.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door MGSNK op 10-04-2012 21:05 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:35

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

MGSNK schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:05:
[...]

Dat is de grap, dat is het dus niet. Ik heb er al meerdere maal last van gehad. Je ziet duidelijk een blurry waas over de gehele foto.

Voorbeeldfoto:

[afbeelding]
Dat is niet "goed belicht", dat is volledig overstraald door tegenlicht.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:11

D33F

Tweelingtemmer

joblamie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:31:

Vergeet daarbij niet dat Android op dat gebied wel een stuk veeleisender is i.t.t. tot IOS (grafisch gezien maar ook de meerdere homescreens/widgets e.d.). Daarbij maakt Android gebruik van VM instances zo ver ik mij heb laten vertellen.. Android + apps zijn VM's in een VM. Dat komt natuurlijk ook niet de snelheid ten goede.

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
David Regeling schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:22:
[...]

Vergeet daarbij niet dat Android op dat gebied wel een stuk veeleisender is i.t.t. tot IOS (grafisch gezien maar ook de meerdere homescreens/widgets e.d.). Daarbij maakt Android gebruik van VM instances zo ver ik mij heb laten vertellen.. Android + apps zijn VM's in een VM. Dat komt natuurlijk ook niet de snelheid ten goede.
Op mijn Galaxy Nexus loopt alles smooth. Dus HTC is de schuldige eraan dat de One X af en toe lagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
SnoeiKoei schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:06:
[...]

Dat is niet "goed belicht", dat is volledig overstraald door tegenlicht.
Wat jij wil, het was enorm bewolkt, dus van enige overbelichting is geen sprake :O
Je kan aan de onderzijde duidelijk de waas zien, die vind ik ook terug op andere fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:11

D33F

Tweelingtemmer

alwaysleft schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:23:
[...]
Op mijn Galaxy Nexus loopt alles smooth. Dus HTC is de schuldige eraan dat de One X af en toe lagt
En waarschijnlijk Nvidia door het leveren van niet optimale drivers voor de HTC One X. Maar we zullen zien wat de tijd brengt. Toestel is tenslotte net uit en heeft natuurlijk nog wat kinderziektes die hopelijk snel gefixed worden door HTC, en anders wel door de developers op XDA :)

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn al wel custom roms die de prestaties beloven te verbeteren. Misschien wordt het tijd dat iemand een custom rom-topic aanmaakt voor dit toestel :)
Pagina: 1 ... 25 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.