[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Hebben jullie enig idee of er nog kan uitgezoomd kan worden in de email client? Nu heb ik een gigantisch scherm met hoge resolutie maar de mails openen sterk ingezoomd. Ik kan nog verder inzoomen maar niet uitzoomen. Heel jammer

Voor de rest wel heel tevreden. Ik kom van een desire HD. Daarna had ik een galaxy SII voor een maand maar werd gek van de overgesatureerde kleuren en touch wiz. HTC sense is gewoon de beste skin. Gebruiksvriendelijk, mooi en veel extra functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkenrahl schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:48:
Hebben jullie enig idee of er nog kan uitgezoomd kan worden in de email client? Nu heb ik een gigantisch scherm met hoge resolutie maar de mails openen sterk ingezoomd. Ik kan nog verder inzoomen maar niet uitzoomen. Heel jammer
Je kan in de settings (per mailaccount) de font-size instellen op small, maar van mij mag het nog wel wat kleiner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:05:
[...]

Je kan in de settings (per mailaccount) de font-size instellen op small, maar van mij mag het nog wel wat kleiner...
Ja, dat heb ik al gedaan. Vooral mails in html zijn moeilijker te zien omdat ze al vrij hard zijn ingezoomd. Hopelijk komt dat nog in een update dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkenrahl schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:14:
[...]

Ja, dat heb ik al gedaan. Vooral mails in html zijn moeilijker te zien omdat ze al vrij hard zijn ingezoomd. Hopelijk komt dat nog in een update dan...
Ik denk dat ik maar overstap naar de Gmail app, aangezien al m'n e-mails toch @gmail zijn of doorlinken naar een gmail account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
indofk schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:26:
Heb je het instruktieboekje al gelezen van de One X ? zo ja, stond het er niet in? . dan zal het waarschijnlijk niet standard uitgezet kunnen worden , heb je in de google play market al naar apps gezocht die dat evt kunnen ?

Misschien kun je voortaan ff aangeven wat je zelf al gedaan hebt om tot je andwoord te komen . dan zijn mensen vaak eerder bereid om tot een oplossing te komen van het probleem :) Altans dat is mijn ervaring.
Er worden hier erg veel vragen gesteld waar mensen niet aangeven wat ze zelf al gedaan hebben. Zolang mensen niet repeterend dezelfde stomme vragen blijven stellen hoeven ze toch niet altijd te verantwoorden waarom ze een vraag stellen, toch?

Die volume toetsen lijkt me overigens een bug in de software. Ik heb een patroon beveiliging op de telefoon staan en toch kun je op het lockscreen de beltoon volume instellen via de toetsen. Zolang de telefoon gelockt is, lijkt het me dat de volumetoetsen niet moeten werken.
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:05:
[...]

Die heb ik ook al op small staan, maar dat werkt alleen op het overzicht. In de email zelf zijn de letters altijd nog groot en die trekken zich niets aan van de font-size die je instelt.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:41

Laguna

Connaisseur

Leedbek schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:16:
Nog even mijn vraag herhalen van een paar pagina's terug:

Ik wil graag dat mijn volumetoetsen geblokkeerd blijven in het lockscreen. Ik heb nu al een paar keer gehad dat mijn telefoon op stil stond, en dat in mijn broekzak de power button geactiveerd werd, en hoewel de tel op het lockscreen bleef kon het volume toch worden gewijzigd (onbewust dus). Nogal genant als je in een restaurant zit...

Is er een functie om uit te schakelen dat het volume kan worden gewijzigd in het lockscreen?
Volgens mij is dat gewoon een bug in de software aangezien InxidiousX in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie" hetzelfde probleem lijkt te hebben.

Overigens zou iemand Chess By Post kunnen testen op zijn One X. Op m'n Galaxy Nexus crasht ie telkens als je een game wil beginnen. Ik vermoed dat het probleem in ICS zit en de app daar nog niet compatible mee is.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Laguna schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:49:
[...]

Overigens zou iemand Chess By Post kunnen testen op zijn One X. Op m'n Galaxy Nexus crasht ie telkens als je een game wil beginnen. Ik vermoed dat het probleem in ICS zit en de app daar nog niet compatible mee is.
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Gisteren naar de concert van Drake geweest in de HMH.
De camera echt helemaal zitten uit testen op gebied van video.
Zal straks de video's uploaden, zijn aardig goed gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Voor de mensen die ff een leuke review willen lezen over de One X > productreview: HTC One X Grijs review door mafiatounes

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:43

Totaalgeflipt

De enige echte

Iemand die een oplossing weet om Destop Weergave standaard aan te zetten in de Android browser?

Moet dit nu de hele tijd doen. En heb niks met die mobiele website's van al die applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:01
Ik heb ook n zwart plekje valt me op. Bij alle kleuren zichtbaar. niet geheel rond. lijkt meer op n stofje tussen mn display in. Sensation had hier ook veel last van. als ik er recht op kijk is t n zwart puntje en wanneer ik de hoek verander wordt ie grijs en uiteindelijk wit...

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
ik kan geen hdr optie vinden in de camera, hoe zet je deze aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau

Ik wil graag dat mijn volumetoetsen geblokkeerd blijven in het lockscreen. Ik heb nu al een paar keer gehad dat mijn telefoon op stil stond, en dat in mijn broekzak de power button geactiveerd werd, en hoewel de tel op het lockscreen bleef kon het volume toch worden gewijzigd (onbewust dus). Nogal genant als je in een restaurant zit...

Is er een functie om uit te schakelen dat het volume kan worden gewijzigd in het lockscreen?
Google Play: AVC (Advanced Volume Control)#?t=W251bGwsMSwxLDEsImEuVm9sIl0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
staffordniko schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:18:
ik kan geen hdr optie vinden in de camera, hoe zet je deze aan?
Linksonder op de grote A drukken in de camera-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Ik heb 'm niet getest, maar de eerste review zeg dit:
'Op de htc hero deed die het wel. Dat hij nu ook maar snem op de htc One x gaat doen was een fijne app'

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024

Check even mijn post over volume problemen op deze pagina iets omhoog. Staat ook een app genoemd. Mogelijk is het bij jou dus ook niet de toetsen maar software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Xanion schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:36:
[...]

Ik heb 'm niet getest, maar de eerste review zeg dit:
'Op de htc hero deed die het wel. Dat hij nu ook maar snem op de htc One x gaat doen was een fijne app'
Oh dat had ik niet gezien. Ik gebruikte die app veel op mijn motorola milestone, maar heb hem nu niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 00:28:
[...]

Die zwarte stip/stipjes is/zijn aanwezig bij alle kleuren, maar bij een witte achtergrond zie je het natuurlijk het duidelijkst.

Ik begin er ook telkens zekerder van te worden dat het defecte pixels zijn.
Ze nemen gewoon weg nooit een kleur aan lijkt t op.
Ik gok dat het er een stuk of 3 zijn. Aansluitend aan elkaar, in een clustertje.
Het is namelijk geen perfect vierkant stipje ofzo.

Ik stuur hem denk ik idd. maar terug naar de online shop.
Ik hoop alleen dat ze gewoon willen omruilen en niet willen gaan repareren want dat zal wel weer effe duren.
In principe is het gewoon een "DOA" levering.

Ik zal van de week maar eens bij ze informeren hoe we dat het best kunnen afhandelen.
Ik heb er vandaag nog eens goed naar zitten kijken en nu denk ik weer dat het toch iets is wat in, of op t glas zit.
Ik zie het namelijk ook als het scherm uit staat.
Ook, al ben ik daar niet zeker van omdat het bijna niet te zien is, lijkt het er op dat als het scherm uit staat je de schaduw van het plekje terug ziet in het lcdschermpje wat onder het glas zit.
Jammer dat ik geen vergrootglas in huis heb, dan zou ik het beter kunnen zien denk ik.

Nu zou ik willen proberen het weg te poetsen met een wattestaafje en wat reiniger maar ik weet niet goed wat ik veilig kan gebruiken als reiniger op dat glas? ( wat eigenlijk een kunststof is denk ik. )
( EDIT/ Ik had me niet goed ingelezen, het is dus een glazen scherm en geen kunststof.)
Ik kan ook niet zien of het nu wel óp t glas zit, of erin.
Ben er wel zeker van dat het geen krasje/putje is wat ik per ongeluk zelf heb aangebracht, want ik heb t toestel maar max. 1,5 uur in mn handen gehad, en dat alleen op de bank tijdens het uitpakken en installeren.
Toen zag ik dus dat vlekje. :-(

Hebben jullie nog tips wat ik als reiniger zou kunnen proberen, of kan ik beter niks zelf proberen en het toestel terug sturen naar de shop?
't lijkt me zo lullig als ze het er daar zo vanaf poetsen namelijk. :)

Gewoon met wat water gaat het er in ieder geval niet af, dat heb ik al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:53:
[...]

blabla

Hebben jullie nog tips wat ik als reiniger zou kunnen proberen, of kan ik beter niks zelf proberen en het toestel terug sturen naar de shop?
't lijkt me zo lullig als ze het er daar zo vanaf poetsen namelijk. :)

Gewoon met wat water gaat het er in ieder geval niet af, dat heb ik al geprobeerd.
Glassex doet het altijd prima op glazen schermen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Als ik mijn One X root, wat voor nadelige gevolgen heeft dit dan op de garantie? Wat valt er dan niet meer onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Enkele krastesten op youtube, ziet er goed uit maar zou het niet zelf proberen!

Deel 1 Scherm: YouTube: HTC One X Scratch Test

Deel 2 Achterkant: YouTube: HTC One X Scratch Test Part 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

staffordniko schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:32:
Als ik mijn One X root, wat voor nadelige gevolgen heeft dit dan op de garantie? Wat valt er dan niet meer onder?
Als je S-ON gebruikt vallen alle problemen die veroorzaakt worden door het unlocken van je bootloader niet meer onder je garantie. Dus als je je toestel brickt door slecht flashen of iets dergelijks heb je pech. Fysieke ongemakken blijven dus wel gewoon onder garantie. Zie ook http://htcdev.com/bootloader

[ Voor 27% gewijzigd door Zinu op 09-04-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Knip

[ Voor 98% gewijzigd door mafiatounes op 09-04-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victor.S schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:19:
[...]

Glassex doet het altijd prima op glazen schermen! :)
Ik zal t eens proberen met glassex dan.

Ik was eerst bang dat ik het glas kon aantasten omdat ik dacht dat het misschien van kunststof was, maar ik geloof dat dat gorillaglass dus écht glas is.

Hier nog een paar plaatjes van het stipje.
Geen super foto's, gemaakt met een htc hd2.

Afbeeldingslocatie: http://img687.imageshack.us/img687/5122/imag0493wz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/3944/imag0495.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img840.imageshack.us/img840/6813/imag0500j.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Zinu schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:35:
[...]

Als je S-ON gebruikt vallen alle problemen die veroorzaakt worden door het unlocken van je bootloader niet meer onder je garantie. Dus als je je toestel brickt door slecht flashen of iets dergelijks heb je pech. Fysieke ongemakken blijven dus wel gewoon onder garantie. Zie ook http://htcdev.com/bootloader
Ah ok. Gelukkig is bricken erg lastig op android, dat risico wil ik wel nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:38:
[...]

Ik was eerst bang dat ik het glas kon aantasten omdat ik dacht dat het misschien van kunststof was, maar ik geloof dat dat gorillaglass dus écht glas is.

Je kan de telefoon toch gewoon binnen 7 dagen omruilen?
Via een webwinkel hoef je niet eens een reden op te geven.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

mafiatounes schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:36:
[...]

Dat moet S-Off zijn neem ik aan?
Nee, de unlock via HTCDev (de enige die op dit moment nog mogelijk is) is een S-ON unlock.
staffordniko schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:40:
[...]

Ah ok. Gelukkig is bricken erg lastig op android, dat risico wil ik wel nemen.
Let wel op dat HTC zal weten dat je ooit je bootloader gelockt hebt. Je kan de unlock ongedaan maken, maar de status is dan als het ware 're-locked'. Het zou me niks verbazen als ze daardoor in bepaalde gevallen alsnog met een vingertje wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:34:
Enkele krastesten op youtube, ziet er goed uit maar zou het niet zelf proberen!

Deel 1 Scherm: YouTube: HTC One X Scratch Test

Deel 2 Achterkant: YouTube: HTC One X Scratch Test Part 2
Stoere filmpjes. 8)

Alleen jammer dat die telefoon elke keer uit het beeld verdwijnt na t krassen.
Nu weet niemand zeker of dat dus het zelfde toestel is wat je daarna krasloos in beeld ziet.
Denk dat t filmpje wel echt is hoor, maar toch.

Daarnaast is het zand e.d. waar ik me meer zorgen om zou maken.
Die sleutels zijn relatief stomp en groot.
Zand ik kleiner, harder en scherper.
Één korreltje kan heel t scherm verpesten.
Zoals al eerder in dit topic werd aangegeven is zand dus harder dan glas.
Kijk maar naar aquariums.
Daar is heel vaak de onderkant van de voorruit flink bekrast doordat er met het schoonmaken een zandkorreltje onder de spons of magneetwisser of wat dan ook blijft steken.
Trek je die spons zonder op te letten over heel de ruit heen, is dus heel de voorruit verpest.
( Ik spreek helaas uit ervaring. :-( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_MB_ schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:42:
[...]

Je kan de telefoon toch gewoon binnen 7 dagen omruilen?
Via een webwinkel hoef je niet eens een reden op te geven.
Ik denk dat dat twee verschillende dingen zijn, die jij hier noemt.

1.
Binnen 7 dagen de koop ontbinden in het kader van de wet koop op afstand.
Kan, maar je komt veel moeilijker van het erbij bestelde abbo af.
En er staan in de algemene voorwaarden van de winkel dat dat dan moet gaan om een ongebruikt product in ongeopende verpakking etc.
Binnen 7 dagen omruilen lijkt me dan niet aan de orde.

2.
Garantie op je toestel wat niet gebonden is aan die 7 dagen volgens mij.
Kan ook, maar in de algemene voorwaarden van de winkel staat dat ze dan in principe zullen repareren, en niet omruilen voor een nieuwe.

Voor DOA gelden volgens de winkel nagenoeg de zelfde regels als voor garantie.

Niet dat ik echt problemen voorzie voor de oplossing van mijn probleem met het toestel, maar zomaar zonder reden binnen 7 dagen omruilen is denk ik iets te simpel gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

_MB_ schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:10:
Hebben de mensen met de scheurtjes allemaal een witte one X?
Volgens mij is dat geen scheurtje, maar ligt het gewoon aan de fabricage.

Toen ik daarnet keek zag ik het bij de mijne (witte) ook. Maar je moet verschrikkelijk goed kijken om het op te vallen.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
_Christiaan_ schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:26:
[...]

Volgens mij is dat geen scheurtje, maar ligt het gewoon aan de fabricage.

Toen ik daarnet keek zag ik het bij de mijne (witte) ook. Maar je moet verschrikkelijk goed kijken om het op te vallen.
Tnx. Als het tijdens normaal gebruik niet opvalt en je het aan de buitenkant niet kan voelen zal het wel goed wezen :)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik heb net een mooie app gevonden om je cpu/ram gebruik te checken is echt handig en volledig geoptimaliseerd voor dual/quad cores, enkel de zuinige core van de Tegra 3 is niet zichtbaar in Android.

Google Play: Tablet CPU Usage Monitor

Ik zie net dat als Antutu aan het benchmarken is dat de 4 cores op 100% draaien enkel is dit maximaal 1ghz, ik dacht dat de Tegra 3 met 1 core maximaal 1.5 ghz en met 4 cores 1.3 ghz kon halen of vergis ik me?

[ Voor 29% gewijzigd door mafiatounes op 09-04-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:11

D33F

Tweelingtemmer

mafiatounes schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:56:
Ik heb net een mooie app gevonden om je cpu/ram gebruik te checken is echt handig en volledig geoptimaliseerd voor dual/quad cores, enkel de zuinige core van de Tegra 3 is niet zichtbaar in Android.

Ik zie net dat als Antutu aan het benchmarken is dat de 4 cores op 100% draaien enkel is dit maximaal 1ghz, ik dacht dat de Tegra 3 met 1 core maximaal 1.5 ghz en met 4 cores 1.3 ghz kon halen of vergis ik me?
Ik geloof zodra het batterij niveau onder een bepaalde grens komt gaan de clocks omlaag om energie te besparen (geloof dat dit vanaf 30% en lager is)

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
David Regeling schreef op maandag 09 april 2012 @ 18:27:
[...]

Ik geloof zodra het batterij niveau onder een bepaalde grens komt gaan de clocks omlaag om energie te besparen (geloof dat dit vanaf 30% en lager is)
Oeepss dit wist ik maar had er niet aan gedacht 8)7 mijn batterij is op 27% zal het vanavond eens proberen als hij vol is.

[ Voor 4% gewijzigd door mafiatounes op 09-04-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
Voor de liefhebbers. Als je op je telefoon toetsen *#*#3424#*#* intoetst krijg je de HTC test suite. Je kan alle sensoren, geluid, beeld enz testen op defecten. Erg handig als je je One X net binnen krijgt en wil controleren of er defecten zijn. Misschien handig om nog te vermelden in het begin van het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
mafiatounes schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:56:

die app heb ik ook draaien en bij mij komt ie tot 1,4 ghz, wat strookt met reviews: HTC One X: een quadcore in je broekzak :
De quadcore-processor van de One X is ook de eerste quadcore die daadwerkelijk in smartphones kon worden toegepast: de Nvidia Tegra 3. Op papier heeft deze processor een kloksnelheid van 1,5GHz, maar in de praktijk wordt hij alleen zo hoog geklokt als er één kern wordt gebruikt. Als er meer kernen in gebruik zijn, loopt de maximumkloksnelheid terug tot 1,4GHz.
overigens stond de batterij tijdens die test op 57 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:55

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Moet zeggen dat ik wel wat meer had verwacht van HTC's terugkeer. Topmodel de X is zeker een mooi toestel, maar de prestaties zijn niet zo bijzonder als ik had verwacht. Rauwe CPU prestaties zijn ok, maar het GPU gedeelte laat veel te wensen over. Ook de accuduur is niet echt goed te noemen. Hopelijk brengt de Tegra 4 eens wat verandering hierin, want Nvidia moet het wel anders gaan doen.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat HTC een nieuw model uitbrengt met een betere SOC, of de behuizing van de One X met de Snapdragon erin.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:04
Zijn er nog meer mensen die het is opgevallen dat bij het scherm het onderste gedeelte een andere kleurwaas overheen zit, dit vooral te zien bij witte achtergrond ? Dus zeg maar de helft ongeveer met een wat geel/groenige waas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de One XL, ik geloof dat die eigenlijk alleen voor de VS is maar ik hoop dat hij hiet ook verkrijgbaar wordt, helaas heeft de XL ook maar 16GB opslag net als de S

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Even een vraagje tusseendoor, heeft er iemand de Parrot CK3000 evolution ?

Ik krijg hem namelijk met geen mogelijkheid gepaired met de parrot....? |:(

Iemand suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
volgens mij is die vraag beter op z'n plek in Accessoires & Navigatie
maar om je toch tegemoet te komen: parrot updaten, max. aantal toestellen bereikt? enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur_d
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-01-2024
InxidiousX schreef op maandag 09 april 2012 @ 18:32:
Voor de liefhebbers. Als je op je telefoon toetsen *#*#3424#*#* intoetst krijg je de HTC test suite. Je kan alle sensoren, geluid, beeld enz testen op defecten. Erg handig als je je One X net binnen krijgt en wil controleren of er defecten zijn. Misschien handig om nog te vermelden in het begin van het topic.
Die kende ik nog niet, thanks :*) . Cijfers staan waarschijnlijk voor 'diag' van 'diagnose'
Wanneer je 'info' toetst tussen die hekjes en sterretjes dan kun je meer info opvragen van het toestel.
Dus: *#*#4636#*#*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:46
Xcalibur_d schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:52:
[...]

Die kende ik nog niet, thanks :*) . Cijfers staan waarschijnlijk voor 'diag' van 'diagnose'
Wanneer je 'info' toetst tussen die hekjes en sterretjes dan kun je meer info opvragen van het toestel.
bij mij werken die 2 codes niet, moet je daar een One X voor hebben?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
SuperVeloce schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:58:
[...]

bij mij werken die 2 codes niet, moet je daar een One X voor hebben?
Het werkt in iedergeval op de One X en ook op de Desire. Over andere types kan ik niets zeggen, aangezien ik deze niet in mijn bezit heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Nog even een reactie op wat Eazyez zegt over koop oop afstand en garantie:

Ontbinden bij koop of afstand kan inderdaad in ieder geval binnen 7 werkdagen. De eis in algemene voorwaarden dat de verpakking niet geopend of ongebruikt moet zijn is mijns inziens niet houdbaar. Dit is onredelijk bezwarend voor wederpartij (de koper) aangezien hij dan niet kan beoordelen of het product 'voldoet'. Je moet wel alle oorspronkelijke producten, documentatie en handleidingen en verpakkingen in goede staat terugsturen. De terugstuurkosten kunnen wel voor eigen rekening zijn, aansprakelijkheid bij terugsturen is in beginsel ook verantwoordleijkheid van de koper. Ook het mobiele telefonie abonnement valt onder de ontbindingsregeling bij de wet koop op afstand. Overigens, als er nergens een termijn genoemd is dan wordt de termijn auromatisch 2 maanden.

Binnen de garantietermijn die minimaal een half jaar moet zijn geldt een omgekeerde bewijslast bij gebreken. De leverancier moet dan aantonen dat een gebrek is ontstaan door misbruik, ofterwijl verwijtbaar is aan de koper. Het kan inderdaad zijn dat ze dan verwijzen naar bijvoorbeeld het unlocken van de bootlader, maar dan moeten ze ook aannemelijk kunnen maken dat het gebrek daardoor ontstaan is. Stel dat er bijvoorbeeld een dode pixel is dan heeft dat geen relatie met de het (un)locken van de bootlader. Buiten de garantietermijn moet de koper aantonen (of op zijn minst aannemelijk maken het gebrek niet veroorzaakt is door misbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur_d
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-01-2024
InxidiousX schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:00:
[...]

Het werkt in iedergeval op de One X en ook op de Desire. Over andere types kan ik niets zeggen, aangezien ik deze niet in mijn bezit heb :P
'info' werkt ook op incredible s, 'diag' daarentegen niet.
Ik denk overigens dat je een htc toestel moet hebben voor deze codes, maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:17
Neehoor, op de galaxy serie van Samsung werkt dit ook prima.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Commercieel gezienis het misschien wel handig geweest om de Tegra 3 in de One X te zetten. Ikheb echter de indruk dat de dual core variant een betere en gebalanceerdere smartphone oplevert. De Krait core processoren zijn mijns inziens gewoon zoveel beter, sneller, energiezuiniger. Ik vind het vreemd om oude architectuur processoren in een nieuwe top-of-the-line smartphone te zetten. Zeker ook gezien het feit dat er bijna geen softare geoptimaliseerd is voor quadcores. Op het scherm na geef ik duidelijk de voorkeur aan de One S. Ik ben ook bang dat de SGS3 en misschein zelfs Huawei deze telefoon qua prestaties weg gaan blazen doordat ze modernere processoren gaan gebruiken. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
ik denk dat je eerst de reviews moet afwachten, het is nu enkel speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
-

[ Voor 100% gewijzigd door tzeunis op 09-04-2012 20:15 ]

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sigis schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:10:
Commercieel gezienis het misschien wel handig geweest om de Tegra 3 in de One X te zetten. Ikheb echter de indruk dat de dual core variant een betere en gebalanceerdere smartphone oplevert. De Krait core processoren zijn mijns inziens gewoon zoveel beter, sneller, energiezuiniger. Ik vind het vreemd om oude architectuur processoren in een nieuwe top-of-the-line smartphone te zetten. Zeker ook gezien het feit dat er bijna geen softare geoptimaliseerd is voor quadcores. Op het scherm na geef ik duidelijk de voorkeur aan de One S. Ik ben ook bang dat de SGS3 en misschein zelfs Huawei deze telefoon qua prestaties weg gaan blazen doordat ze modernere processoren gaan gebruiken. Wat denken jullie?
De mensen hier zullen het niet met je eens zijn, want je zit in het One X-topic ;) Dit is niet het juiste topic om deze discussie aan te zwengelen. Daar kun je beter een eigen topic voor aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
ik vind het echt absurd hoeveel ruimte Sense tussen icoontjes en widgets laat. Ik hoor daar bijna niemand over en dat verbaast me enorm. Ook die lelijke vierkante mapjes zijn zo lelijk vergeleken met de originele ICS ronde mapjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:38:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Jip.. dat is dus stof.. tussen je LCD en glas in. Dat heb ik dus ook... Hadden de Sensations heel veel last van. Enige manier is toestel opsturen naar HTC en laten vervangen...

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:19
joblamie schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:14:
ik vind het echt absurd hoeveel ruimte Sense tussen icoontjes en widgets laat. Ik hoor daar bijna niemand over en dat verbaast me enorm. Ook die lelijke vierkante mapjes zijn zo lelijk vergeleken met de originele ICS ronde mapjes...
Ben het helemaal met je eens. Alleen ik 'klaag' er nog niet over, omdat ik binnenkort wat nieuwe skins verwacht. Of een mooie custom rom :)

Eerst maar eens de volledige telefoon uitvogelen, daarna gaan we wel een keer met de icoontjes aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Zo, ik heb 'm ook binnen....
Zeer tevreden, aangezien ik van een underpowered Galaxy Tab kom.

Wel een ding dat me opvalt:
Bijna elke keer als ik terug ga naar de Homescreens, krijg ik een 'Loading'-schermpje/dialog te zien. Ik zie alleen 1 reactie van 'keluwak' die dit ook heeft.

Iemand anders die weet waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:17

BPP

Sigis schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:10:
De Huawei is toch net zo goed gebaseerd op de Cortex A9 kern. Net zoals de Exynos 4412 die komende maanden uitkomt en hoogstwaarschijnlijk in de SGS3 komt. Heb er voor de rest trouwens weinig verstand van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb één witte pixel in m'n scherm, valt alleen op bij donkere vlakken maar het stoort me wel ;(
Ben nu even zo'n lazy pixel fixer aan het draaien, wie weet helpt het wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 08:20
eduardtee schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:09:
Zo, ik heb 'm ook binnen....
Zeer tevreden, aangezien ik van een underpowered Galaxy Tab kom.

Wel een ding dat me opvalt:
Bijna elke keer als ik terug ga naar de Homescreens, krijg ik een 'Loading'-schermpje/dialog te zien. Ik zie alleen 1 reactie van 'keluwak' die dit ook heeft.

Iemand anders die weet waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?
Ik heb hier ook soms last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Ik ook. Van de bugs die ik tegen ben gekomen, vind ik dit de enige hinderlijke.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 21:46
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1562603

check de changelog.. ook het Sense reload is verholpen.. als ik de One X heb, ga ik denk ik toch rooten :P

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
B-Force schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:24:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Alleen ik 'klaag' er nog niet over, omdat ik binnenkort wat nieuwe skins verwacht. Of een mooie custom rom :)

Eerst maar eens de volledige telefoon uitvogelen, daarna gaan we wel een keer met de icoontjes aan de slag.
Launcherpro installeren, kun je fijn widgets resizen en meer icoontjes kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:19:
Ik heb één witte pixel in m'n scherm, valt alleen op bij donkere vlakken maar het stoort me wel ;(
Ben nu even zo'n lazy pixel fixer aan het draaien, wie weet helpt het wat.
Niet gelukt, die gaat terug naar HTC ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naar HTC? Naar de winkel waar je 'm vandaan hebt natuurlijk...
Je gaat toch geen garantie claimen bij een toestel van enkele dagen oud :s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Xcalibur_d schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:52:
[...]
Interessant, ook leuk voor TS. En daarin zit ergens ook de optie om de radio uit te zetten. Zou Saharoen dat bedoeld hebben (hier)? Lijkt me overigens meer de GSM radio duiden, dus zou ik niet te snel aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:30:
Naar HTC? Naar de winkel waar je 'm vandaan hebt natuurlijk...
Je gaat toch geen garantie claimen bij een toestel van enkele dagen oud :s
Ja klopt, heb de belcompany al gemaild maar ga er morgen gewoon even langs. Maar het toestel belandt vast wel bij HTC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem daar geen genoegen mee hoor :)
Mijne ga ik ruilen bij Typhone, maar vind dat persoonlijk een goede toko, bestel er vaker en dat zal vast
wel goed komen. Ik ga echt geen garantie-procedure starten bij een toestel wat ik 10 minuten heb bekeken :)
Morgen hopelijk email, zodat hij morgen op de post kan en ik voor het weekend nog 'n nieuwe heb, we will see!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Laatst online: 15-09 08:20
Ik hoop wel echt dat het "knipperen" van de backlight word verholpen in de update. Toch echt zonde, begint nu af en toe een beetje vervelend te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 14:35
Op GoT verwachten we eigen inzet. Eerst Google gebruiken dus.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 09-04-2012 22:45 ]

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is niet bedoeld voor garantie-afhandelingen en andere niet-technische zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
tripel7 schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:44:
[mbr]Op GoT verwachten we eigen inzet. Eerst Google gebruiken dus.[/]
Geen filmpjes meer afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:22

The Executer

Lekker belangrijk!

staffordniko schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:19:
Ook ik ben tevreden:

[afbeelding]

Screen on time van 3 uur :)
Ik vraag me af hoe men dit voor elkaar krijgt. Heb momenteel nog 48% over, 13 uur ontime met een screentime van iets meer dan 2 uur. Vandaag heb ik er ontzettend op gelet: elke keer wifi maar een paar minuten aan, scherm zo snel mogelijk uit etc, maar als ik dan anderen hoor die gemakkelijk anderhalve dag halen, inclusief internetten, video's kijken, whattsappen etc, en er niet eens om hoeven te denken of ze Wi-Fi/3G enzo wel uitzetten, dan vraag ik mij af: wat doe ik verkleed? Iemand tips?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Firmware versie 1.27 zou de One X een betere accuduur geven. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Zie http://www.htcone.nl/betere-batterijduur-op-de-htc-one-x/

[ Voor 7% gewijzigd door tweaker2010 op 09-04-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoek even in het topic over mensen die al 1.27 hebben? Dat zijn er geen / erg weinig (misschien RobbertWebben ofzo) dus de ervaringen zijn nagenoeg niet te vinden... Moet deze week uitrollen zeggen ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

tweaker2010 schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:57:
Firmware versie 1.27 zou de One X een betere accuduur geven. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Zie http://www.htcone.nl/betere-batterijduur-op-de-htc-one-x/
Ik wou nog een edit geven dat ik op 1.26 draai. Helderheid van het scherm handmatig wat zwakker gezet etc. Meer dingen zou ik niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:44:
[modbreak]Dit topic is niet bedoeld voor garantie-afhandelingen en andere niet-technische zaken.[/]
Ik ben onder dit regime een beetje bang om dingen te vragen, maar laten we het maar proberen.

Mijn contacten zijn via google contacts gebackupped op m'n google account, m'n foto's en video's staan op m'n dropbox. Klopt het dat in mijn google account ook al m'n apps en instellingen staan geregistreerd? Zodat wanneer ik een nieuw toestel krijg al m'n apps en instellingen weer automatisch krijg zodra ik weer inlog met m'n google account?

Zie ik nog iets anders over het hoofd wat ik moet backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:47
Hoe ervaren de bezitters van het toestel het camera glaasje? Ik heb het toestel vandaag in de winkel kunnen bekijken. Vind hem erg geslaagd qua design! maar de camera module steekt wel erg uit. Wist ik van te voren ,maar het glaasje zit ook echt tot op de rand. Nog geen krasjes opgelopen? Op mijn sgs2 gaat et nog altijd goed, maar dat is ook iets minder ''kwetsbaar'' volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
Hier is trouwens een scratch test voor de behuizing ;) :

http://www.youtube.com/watch?v=z137PoI6eWI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirretje schreef op maandag 09 april 2012 @ 23:05:
Hoe ervaren de bezitters van het toestel het camera glaasje? Ik heb het toestel vandaag in de winkel kunnen bekijken. Vind hem erg geslaagd qua design! maar de camera module steekt wel erg uit. Wist ik van te voren ,maar het glaasje zit ook echt tot op de rand. Nog geen krasjes opgelopen? Op mijn sgs2 gaat et nog altijd goed, maar dat is ook iets minder ''kwetsbaar'' volgens mij
Ik bezit hem nu exact een week, ik denk iets te vroeg om iets te zeggen over de kwetsbaarheid daarvan. Hij is in ieder geval nog 100% in orde en ik heb niet het gevoel dat hij veel gevaar loopt.

Hij moet wel direct met het glas op een punt vallen wil je die beschadigen, het metalen randje eromheen zal 9 van de 10 keer de klap opvangen (wat natuurlijk ook niet fijn is, maarja dan moet je hem niet laten vallen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
De SGS3 en Huawei krijgen weliswaar (waarschijnlijk) cortex A9 kernen, maar volgens mij wel op 32 nm.

Mijn eerste indruk:
+
Vormgeving
Scherm, de mooiste die ik tot nu toe gezien heb in een smartphone. Geen iPhone, SGS2, SXS, SGN of Note die daar aan kan tippen.
Gebruikersinterface, Sense en 4.0 met ICS bevalt heel goed.
Opstartsnelheid camera.
Geluid bij het bellen is goed (maar ja wie doet dat nog met een smartphone).
Gewicht is heel laag gezien de grootte.
Lange standby tijd (door Tegra3).

-
Warmteontwikkeling (was denk ik beter geweest met de Snapdragon S4).
Verbruik bij browsen (was denk ik beter geweest met de Snapdragon S4).
Snelheid bij browsen valt tegen (was denk ik beter geweest met de Snapdragon S4).
Polycarbonaat bevalt me minder, ik had liever alu gezien als bij de One S.
Volgens mij had de breedte en lengte wat ,inder gekund, ik denk dat Samsung dat beter gaat doen.
Geen mogelijkheid voor geheugenuitbreiding. Doe Apple niet na, ik wil niet voor niets geen iPhone.

Al met al vind ik het tot dusver een top toestel. Ik ga alleen altijd denken wat er beter had gekund. Volgens mij dus een Snapdragon S4, gehard alu body een paar mil minder hoog en breed en een micro sd slot. Daarnaast een paar kleine software puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Probeer dit eens:

Trek notificatiebalk 2-3,5cm omlaag, en dan weer omhoog omlaag etc, dus gewoon aan bovenkant van je scherm in rap tempo vegen.

Resultaat bij broertje is glitches aan top van scherm, en als direct daarna de camera applicatie opent dan glitched het hele scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
Geprobeerd en hier hetzelfde, wel een grappige bug om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Brackpc schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 01:08:
Geprobeerd en hier hetzelfde, wel een grappige bug om te zien
Hier met ook gedaan, hele telefoon flipt nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Hoop dat het een bug is ja :-/

Het is dat ik em voor een prikkie binnen krijg, anders zou ik het toestel annuleren tot al deze bugs opgelost zijn.

Hoop voor ons allen dat het puur een software probleem betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, de nieuwe sense en HTC kernel voor deze tegra glitches zijn nogal ernstig, maar lang niet zo dodelijk als glitches in ICS op andere toestellen.

Overigens vrijwel hetzelfde setje problemen als waar Samsung tegenaan liep trouwens bij het ICS naar de SGS2 zetten.

De camera en browser video elementen zitten nu in ICS gewoon wat complexer in elkaar en vragen meer van een kernel. Ook beeldverwerking kan nu meer, veel meer dan wat in huidige toestellen te zien is wat vervolgens in veel toestellen voor problemen met camera software veroorzaakt.

Vandaag nog weer eens een HTC One X vastgehouden, het ding is toch wel echt te groot voor mij persoonlijk. Maar dat had ik ook met de HTC One S, die toch nog weer nét wat groter voelt als de SGS2.

Het moment dat je meer met het toestel gaat doen dan door Sense bladeren, is het trouwens wel duidelijk dat de X echt sneller is. Maar dat is lang niet het enige voordeel: De One S doet het gewoon slechter op wifi dan de X. Waarom weet ik niet, maar ik denk toch door de metale behuizing. En trouwens vooral als je em vasthoud, als je em op tafel legt is het minder. (hoek misschien?) Maar het polycarbonaat is daarnaast ook gewoon sterker en vooral krasvaster. Geandoniseerd aluminium overleeft een dagje schuren met zand niet nadat je er met sleutels wat pitjes in hebt zitten. Beide zijn voor de One X niet zo'n issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potverdorie, kom ik er ook net achter dat er of stof onder het scherm zit, of dat ik een dode pixel heb. Wel erg jammer, want het toestel bevalt me uitermate perfect. Morgen zal ik dan gsmeasy mailen, zodat we het even netjes op kunnen lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:17

BPP

Sigis schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 00:50:
De SGS3 en Huawei krijgen weliswaar (waarschijnlijk) cortex A9 kernen, maar volgens mij wel op 32 nm.

Mijn eerste indruk:
+
Vormgeving
Scherm, de mooiste die ik tot nu toe gezien heb in een smartphone. Geen iPhone, SGS2, SXS, SGN of Note die daar aan kan tippen.
Gebruikersinterface, Sense en 4.0 met ICS bevalt heel goed.
Opstartsnelheid camera.
Geluid bij het bellen is goed (maar ja wie doet dat nog met een smartphone).
Gewicht is heel laag gezien de grootte.
Lange standby tijd (door Tegra3).

-
Warmteontwikkeling (was denk ik beter geweest met de Snapdragon S4).
Verbruik bij browsen (was denk ik beter geweest met de Snapdragon S4).
Snelheid bij browsen valt tegen (was denk ik beter geweest met de Snapdragon S4).
Polycarbonaat bevalt me minder, ik had liever alu gezien als bij de One S.
Volgens mij had de breedte en lengte wat ,inder gekund, ik denk dat Samsung dat beter gaat doen.
Geen mogelijkheid voor geheugenuitbreiding. Doe Apple niet na, ik wil niet voor niets geen iPhone.

Al met al vind ik het tot dusver een top toestel. Ik ga alleen altijd denken wat er beter had gekund. Volgens mij dus een Snapdragon S4, gehard alu body een paar mil minder hoog en breed en een micro sd slot. Daarnaast een paar kleine software puntjes.
Volgens mij zit het scherm kwa breedte al redelijk tot aan het randje. Wil je het scherm smaller hebben dan zal dat weer consequenties hebben voor de lengte. Want anders is het geen 4'7 inch scherm meer. Ik denk niet dat de SGS3 zoveel kleiner zal zijn. Zeker als je kijkt naar de Galaxy Nexus. Die ook van Samsung is en zo goed als de zelfde formaten heeft als de One X.

Daarnaast is er een iPhone met 64 GB. En volgens mij ondersteunen telefoons op dit moment toch niet meer als 32 GB microSD, dus ik snap dit argument niet helemaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:44
Ik vind de accu toch wel tegenvallen? Ik heb hem gisteren om 8 uur van de lader gehaald. 4 whatsp berichten verstuurd, 2 uur wifi aan en voor de rest niets. Accu geeft nu 86% aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:01
M3lvinG schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:28:
Ik vind de accu toch wel tegenvallen? Ik heb hem gisteren om 8 uur van de lader gehaald. 4 whatsp berichten verstuurd, 2 uur wifi aan en voor de rest niets. Accu geeft nu 86% aan :(
Hangt er vanaf hoelang je de X nu hebt en hoevaak je hem hebt opgeladen. Zoals je hebt kunnen lezen duurt het even voordat de batterij goed werkt. Tevens kun je ook eens kijken waar het verbruik inzit. Mogelijk een app of instelling waardoor het verbruik hoger is.

Alleen aangeven dat het tegenvalt daar kom je niet veel verder mee. Zoek in het topic even naar batterij en dan kom je meer informatie tegen. Er zijn nu aardig wat gebruikers die hem rustig een dag kunnen gebruiken.

Als je hem om 8 uur van de lader af hebt dan is dat dus 24 uur later dan vindt ik dat persoonlijk niet slecht.
Of bedoel je 20uur.

Kortom het is handig als dit soort dingen duidelijker aangeeft.
Tevens komt er zover bekend is vrij snel een update waardoor het verbruik een stuk minder zou worden.

[ Voor 15% gewijzigd door MikeOO op 10-04-2012 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Ik heb even in de interne info van de one X gezocht maar er zit geen standaard voice control op :?
Er staats zelfs dat voor het voice to text internet nodig is omdat google nodig is...

Zelfs mijn iPhone 3GS had goeie voice command... Ik weet wel dat de voice command op de iPhone het lockscreen bypassed maar het was erg handig in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Laatst online: 16:20

iichel

Gazoooo

Even over de 1.27.xx update:
Mooi dat het toestel ineens 1dag 16h haalt ipv 16h, maar heeft iemand naar de schermtijdpercentage gekeken?
58 vs 14%. Ja, zo haal ik ook wel anderhalve dag :P

Afbeeldingslocatie: http://www.htcone.nl/wp-content/uploads/2012/04/htc-one-x-batterij-nieuwe-firmware.jpg

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de weergave van email op de HTC One X.

Ik heb twee email accounts geregistreerd, een Gmail en een webmail account.
Ik kan van beide accounts alleen maar enkele mails in de inbox lezen.
Email in onderliggende mappen krijg ik leeg te zien, ook verzonden berichten zijn niet te zien (wel de mailtjes alleen met HTC verzonden).

Daarbij heb ik het idee dat de email die in de inbox staat iedere dag minder wordt.
Als ik bijvoorbeeld op mijn PC inlog zie ik 19 mails in de inbox, en op mijn HTC zie ik er maar 1.
Mijn mapweergave staat op 'alle berichten'.

Herkent iemand dit en belangrijker nog, hoe kan ik alle email zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
iichel schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:42:
Even over de 1.27.xx update:
Mooi dat het toestel ineens 1dag 16h haalt ipv 16h, maar heeft iemand naar de schermtijdpercentage gekeken?
58 vs 14%. Ja, zo haal ik ook wel anderhalve dag :P

[afbeelding]
De 14 procent is gebasseerd op een langere batterijtijd. vandaar dat het 14 procent is. Het scherm heeft in feite net zo lang aangestaan als bij de test van 1.26.. maar heeft aanzienlijk minder impact op de batterij

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:22
[quote]robertwebbe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:30:
[...]

Er zit nog een bug in het oplaad gedeelte. Je zult in dat geval even een harde reset moeten geven om dit er uit te krijgen. Dit doe je via Instellingen > Opslagruimte > Terugzetten op fabrieksinstellingen.

Weet iemand of er online ergens een lijst staat met alle bugs die er in de software zitten? Begin het overzicht een beetje kwijt te raken.

Heeft HTC geen beta testers voor de release van een nieuw toestel of vinden ze het wel goed zo? Kan niet wachten totdat de eerste goede custom roms uitkomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zie hier telkens mensen praten over versie 1.27 voor de X, maar deze is toch nog niet 'live'?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 02:46:
Potverdorie, kom ik er ook net achter dat er of stof onder het scherm zit, of dat ik een dode pixel heb. Wel erg jammer, want het toestel bevalt me uitermate perfect. Morgen zal ik dan gsmeasy mailen, zodat we het even netjes op kunnen lossen :)
Dan wordt ie opgestuurd en ben je m n week of 2 kwijt. Die stofjes worden toch wel meer. ervaring van mijn sensation. gewoon nog even wachten, spaar wat stofjes en dan over paar maanden of over n jaartje opsturen.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
DennusB schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:26:
Ik zie hier telkens mensen praten over versie 1.27 voor de X, maar deze is toch nog niet 'live'?
Ik had ergens gelezen dat HTC Duitsland had gereageerd hierop en had gezegd dat de 1.27 update deze week zou komen. Kan alleen de link niet vinden, gisteren avond via mobiel gevonden.

1.28 zou niet komen omdat voor nu de 1.27 update de grootste problemen oploste... volgens HTC Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Xmoo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:32:
[...]

Ik had ergens gelezen dat HTC Duitsland had gereageerd hierop en had gezegd dat de 1.27 update deze week zou komen. Kan alleen de link niet vinden, gisteren avond via mobiel gevonden.

1.28 zou niet komen omdat voor nu de 1.27 update de grootste problemen oploste... volgens HTC Duitsland.
Laat de update maar snel komen! Mijn toestel is echt super enkel de bugjes moeten er snel uit en batterijduur kan wat beter, hoop dat 1.27/28 deze week wordt uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 23:04:
[...]

Ik ben onder dit regime een beetje bang om dingen te vragen, maar laten we het maar proberen.

Mijn contacten zijn via google contacts gebackupped op m'n google account, m'n foto's en video's staan op m'n dropbox. Klopt het dat in mijn google account ook al m'n apps en instellingen staan geregistreerd? Zodat wanneer ik een nieuw toestel krijg al m'n apps en instellingen weer automatisch krijg zodra ik weer inlog met m'n google account?

Zie ik nog iets anders over het hoofd wat ik moet backuppen?
Dat is wel zo, hoe het werkt en hoe goed weet ik niet.
ik zou gewoon een back up draaien met titanium back up. Heb je ook al je smsjes gebackupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan heb je *root* nodig, dus dat is niet echt een heel goed advies imho :)

Pagina: 1 ... 24 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.