Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 00:28:
[...]
Die zwarte stip/stipjes is/zijn aanwezig bij alle kleuren, maar bij een witte achtergrond zie je het natuurlijk het duidelijkst.
Ik begin er ook telkens zekerder van te worden dat het defecte pixels zijn.
Ze nemen gewoon weg nooit een kleur aan lijkt t op.
Ik gok dat het er een stuk of 3 zijn. Aansluitend aan elkaar, in een clustertje.
Het is namelijk geen perfect vierkant stipje ofzo.
Ik stuur hem denk ik idd. maar terug naar de online shop.
Ik hoop alleen dat ze gewoon willen omruilen en niet willen gaan repareren want dat zal wel weer effe duren.
In principe is het gewoon een "DOA" levering.
Ik zal van de week maar eens bij ze informeren hoe we dat het best kunnen afhandelen.
Ik heb er vandaag nog eens goed naar zitten kijken en nu denk ik weer dat het toch iets is wat in, of op t glas zit.
Ik zie het namelijk ook als het scherm uit staat.
Ook, al ben ik daar niet zeker van omdat het bijna niet te zien is, lijkt het er op dat als het scherm uit staat je de schaduw van het plekje terug ziet in het lcdschermpje wat onder het glas zit.
Jammer dat ik geen vergrootglas in huis heb, dan zou ik het beter kunnen zien denk ik.
Nu zou ik willen proberen het weg te poetsen met een wattestaafje en wat reiniger maar ik weet niet goed wat ik veilig kan gebruiken als reiniger op dat glas?
( wat eigenlijk een kunststof is denk ik. )
( EDIT/ Ik had me niet goed ingelezen, het is dus een glazen scherm en geen kunststof.)
Ik kan ook niet zien of het nu wel óp t glas zit, of erin.
Ben er wel zeker van dat het geen krasje/putje is wat ik per ongeluk zelf heb aangebracht, want ik heb t toestel maar max. 1,5 uur in mn handen gehad, en dat alleen op de bank tijdens het uitpakken en installeren.
Toen zag ik dus dat vlekje.
Hebben jullie nog tips wat ik als reiniger zou kunnen proberen, of kan ik beter niks zelf proberen en het toestel terug sturen naar de shop?
't lijkt me zo lullig als ze het er daar zo vanaf poetsen namelijk.
Gewoon met wat water gaat het er in ieder geval niet af, dat heb ik al geprobeerd.