iedereen heeft natuurlijk andere dingen die hij/zij belangrijk vindt. Voor de een is dat een mediakoppeling of een hdmi aansluiting, voor de ander is het goeie audio.
Ik vind het bijvoorbeeld erg belangrijk dat het toestel lekker in de hand ligt en het liefst met 1 hand te bedienen is.
Een
HTC had daarom enorm mijn voorkeur. Ik hoef niet de dunste telefoon met het grootste scherm. Ik hou wel van een goeie rand en een iets stevigere achterkant zoals de Desire series.
Ik heb nu een SE C905 met, naar mijn mening, de allerbeste camera ooit gemaakt in een telefoon met
xenonflits. Dus camera is voor mij belangrijk en besef me dat ik met elke smartph
one een stap achteruit ga qua foto's. Maar een goeie sensor/mpi
xels die snel opstart, en het liefst een hardware-button heeft voor de sluiter zijn voor mij wel pre's.
Wat echt mega irritant is, is dat bij veel telefoons, waaronder de Sensation, het beeld en geluid niet in sync is wanneer je een youtube filmpje kijkt.
Daarnaast vind ik dat de gala
xy S2 bijvoorbeeld niet altijd even goed reageert op mijn manier van swipen (met meskant van mijn duim), waar de
HTC's geen issues vormen.
En als ik dan bijvoorbeeld kijk naar deze telefoon met die prijs:
pricewatch: Sony Xperia S (LT26i) Zwart
Dan begrijp ik niet waarom ik niet meer mensen over deze telefoon hoor praten.
Dualcore, ok niet van de nieuwste generatie. Maar je krijgt een 1280
x720p reso met retina-niveau pi
xeldichtheid op 4,3", een 12 MPi
x cam met hardwarematige knop, en niet via touch. Er zit een goeie audioequalizer in en bovendien met 32G uitgerust en een zwaardere accu dan de
One X.
Als dit straks met ICS draait, ben ik erg benieuwd naar de reviews.
Daarom dus ben ik niet zo enorm enthousiast nog over de
One X of
One S. De concessies die
HTC deed vind ik niet enorm goed uitpakken.