Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 13:11
Ienni1983 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:41:
[...]
voor gama-gama.ru is er gewoon een tutorial beschikbaar op tweakers
Die heb ik gezien, maar ik vond een native english site toch iets fijner én ik wilde paypal betaling doen.
En zo groot is het verschil tussen 599 roebel en 17,50 nu ook weer niet. Gama gama is wel de goedkoopste.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Heb vandaag MW3 besteld op GamerKeys, en heb nu ook persoonlijk contact met de helpdesk, dus als iemand problemen heeft met bestellen daar dan kan ik hopelijk via de (Nederlandse!) support sneller reacties krijgen! Ik heb overigens betaald via Paypal en het bedrag was €17,99. Zodra ik de key binnen heb laat ik dat weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 00:41
Ik raad aan als je bij intkeys keys gaat kopen dat je dan wel 100% zeker bent van je aankoop. Ik vroeg een refund van de game Battlefield 3 omdat hij blijkbaar Russisch was terwijl ik hem besteld had als een Europese editie. Ik vroeg de refund aan een week voordat de uiteindelijke key naar mij werd opgestuurt. Ja, ze stuurde de key op zelfs nadat ik 3x heb gevraagd voor een refund per email. En kleine maand later kreeg ik dan eindelijk antwoord van 1 van de medewerkers van het bedrijf. Met de mededeling dat ze geen refunds geven zodra de keys zijn opgestuurt. Hier een conversatie in de chat van intkeys.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/6ohs3l.jpg

Lekker professioneel gedrag als je het mij vraagt.

[ Voor 3% gewijzigd door WesleyRBK op 23-11-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xKeito
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:22:
Ik ben vanavond ook overstag gegaan om een key voor anno 2070 te kopen bij Onlinekeystore.
Was allemaal goed snel geregeld, binnen 5 minuten was alles afgerond van begin van de bestelling tot het moment dat ik de key binnen had.

Alleen probleem dat ik nu heb is dat ik geen downloadlink kan vinden om de game te downloaden, of een plek om de key in te voeren zodat de download link tevoorschijn komt.
Misschien dat @xKeito me even verder kan helpen hiermee, of misschien iemand anders die ook zijn anno 2070 key online gekocht heeft.
Zie DM - geen steam of origin en ik denk dat ik het beter via DM kan uitleggen ;)

PSN: H1SOLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:12:
dat had ik ook gedacht toen ik mijn cd key aanschafte. Maar via steam pakt hij hem niet.
Volgens de site van steam worden ubisoft retail keys ook niet geaccepteerd, dus misschien ligt het daar aan.
Toch iets beter kijken in het vervolg: er staat geen Origin-icoon, geen Steam-icoon en wel een No Download-icoon.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
WesleyRBK schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:04:
Ik raad aan als je bij intkeys keys gaat kopen dat je dan wel 100% zeker bent van je aankoop. Ik vroeg een refund van de game Battlefield 3 omdat hij blijkbaar Russisch was terwijl ik hem besteld had als een Europese editie. Ik vroeg de refund aan een week voordat de uiteindelijke key naar mij werd opgestuurt. Ja, ze stuurde de key op zelfs nadat ik 3x heb gevraagd voor een refund per email. En kleine maand later kreeg ik dan eindelijk antwoord van 1 van de medewerkers van het bedrijf. Met de mededeling dat ze geen refunds geven zodra de keys zijn opgestuurt. Hier een conversatie in de chat van intkeys.

[afbeelding]

Lekker professioneel gedrag als je het mij vraagt.
Rond 0:30 had ik een dispute aangevraagd bij paypal. Niet zo veel gek later gaf Intkeys toe en gaven ze me het geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Heb net zelf MW3 besteld by Gamerkeys.net. Binnen een paar uur de serial ontvangen (buiten werktijden om) en heb het via hun handige tutorial de RU version geactiveerd. Het is nu aan het downloaden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8088 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:19:
[...]

Toch iets beter kijken in het vervolg: er staat geen Origin-icoon, geen Steam-icoon en wel een No Download-icoon.
Uhu dat reken ik mezelf ook aan. Vroeger wel eens keys gekocht die gewoon werkte via Steam. Dus ik ben er een beetje automatisch vanuit gegaan dat deze ook wel zou werken.
Leer momentje voor de volgende keer dan maar weer.
Gelukkig heeft @xKeito me alsnog kunnen helpen hiermee, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 07:22:
[...]

Uhu dat reken ik mezelf ook aan. Vroeger wel eens keys gekocht die gewoon werkte via Steam. Dus ik ben er een beetje automatisch vanuit gegaan dat deze ook wel zou werken.
Leer momentje voor de volgende keer dan maar weer.
Gelukkig heeft @xKeito me alsnog kunnen helpen hiermee, bedankt.
Je moet nooit ergens vanuit gaan.

Bij deze sites is het dat je echt heel goed oplet.

Zoals je kan zien bij WesleyRBK.

Als er een keer een moment komt dat je een verkeerd iets besteld hebt en het terug wilt en de eigenaren zijn een stel kl**th*fters.(pardon my french)

en ja Anno 2070 is retail.Ikzelf heb hem ook gekocht met de weet dat het retail is.

op het moment hebben ze nergens anno2070 voor steam.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:50
Ienni1983 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:39:
[...]

dat is gewoon de eu versie.

als het er niet bij staat dan is het gewoon engels.

bijv bij modern warfare 3 staat er RUS in de titel
Het is inderdaad de EU versie. Bestelling ging trouwens perfect. Na betaling via ideal letterlijk binnen enkele seconden mij key binnen. Dus +1 voor gamekey.nl

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
zucht ik wil mijn batman key nou wel krijgen onderhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:49
Ik heb vandaag deze site gevonden.

www.dlcompare.com

Kan wel worden toegevoegd aan de prijsvergelijkers.

[ Voor 17% gewijzigd door Ruben0s op 23-11-2011 23:01 ]

Verwijderd

Ienni1983 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:23:
[...]

Je moet nooit ergens vanuit gaan.

Bij deze sites is het dat je echt heel goed oplet.

Zoals je kan zien bij WesleyRBK.

Als er een keer een moment komt dat je een verkeerd iets besteld hebt en het terug wilt en de eigenaren zijn een stel kl**th*fters.(pardon my french)

en ja Anno 2070 is retail.Ikzelf heb hem ook gekocht met de weet dat het retail is.

op het moment hebben ze nergens anno2070 voor steam.
Een vriend van mij heeft bij www.gamekey.nl gekocht vandaag en kreeg netjes een linkje bij de bestelling van de Anno 2070 Download Manager. Ik zit nog te twijfelen of ik um zal gaan kopen...vermaak me nog prima met MW3 :) .

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Ruben0s schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:58:
Ik heb vandaag deze site gevonden.

www.dlcompare.com

Kan wel worden toegevoegd aan de prijsvergelijkers.
Hij mist veel van de sites die in de TS besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Iemand hier die premium member is bij g2play. En is het dan waard om een premium member te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

WesleyRBK schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 02:23:
Iemand hier die premium member is bij g2play.
Ja, zonder er ooit om gevraagd te hebben. Kennelijk zijn de vereisten ook in de loop der tijd aangepast, want mijn profiel bestaat voor 90% uit fictieve data en ik heb ze nog nooit op Facebook bezocht.
En is het dan waard om een premium member te worden?
Dat kun je beter zelf bepalen. Hier heb ik nooit iets van gemerk (misschien omdat ik er nooit op let):
you will see several current promotions can be seen only if you are a Premium Account holder

[ Voor 39% gewijzigd door 8088 op 25-11-2011 04:43 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Net Serious Sam 3 BFE voor €9,69 gekocht via Gama-Gama.ru voor het eerst. Snelle levering en via VPN zo geactiveerd :). Maar kan je nou eigenlijk van Steam gebanned worden als je dit soort keys activeerd?

EDIT:
De game is geactiveerd via RU VPN en ook is het downloaden gestart vanuit daar. Nou ben ik ondertussen weer terug geswitched naar mijn normale netwerk. Het downloaden gaat gewoon door maar als op Install klik dan krijg ik de volgende melding:

This game was activated with a product code that is vaild only in a specific geographical region. Since you are not currently in that region, Serious Sam 3: BFE is not available to play.

Is dat een nieuwe beveiliging ofzo? Want ik kan zoiets niet echt terugvinden in dit topic.

[ Voor 59% gewijzigd door Tripwire999 op 25-11-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
Volgens de "terms" wel, maar zal nooit gebeuren.
1. Je bent een betalende klant, dus potentiele toekomstige inkomsten.
2. Ze kunnen niet ECHT bewijzen dat je niet een Russische vriend hebt gebruikt ofzo.
3. Het aantal mensen dat op deze manier games koopt is nog heel erg klein.

Ikzelf heb zojuist MW3 bij g2play gekocht. Kreeg een 403 (forbidden) page als ik de key wilde zien.
Even gemailed, en was vrij snel gefixed. Zometeen thuis eens proberen te activeren. :)

Edit: Activatie gelukt, nu aan het downloaden zonder VPN.

[ Voor 6% gewijzigd door XanaduNL op 25-11-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Tripwire999 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:49:
Net Serious Sam 3 BFE voor €9,69 gekocht via Gama-Gama.ru voor het eerst. Snelle levering en via VPN zo geactiveerd :). Maar kan je nou eigenlijk van Steam gebanned worden als je dit soort keys activeerd?

EDIT:
De game is geactiveerd via RU VPN en ook is het downloaden gestart vanuit daar. Nou ben ik ondertussen weer terug geswitched naar mijn normale netwerk. Het downloaden gaat gewoon door maar als op Install klik dan krijg ik de volgende melding:

This game was activated with a product code that is vaild only in a specific geographical region. Since you are not currently in that region, Serious Sam 3: BFE is not available to play.

Is dat een nieuwe beveiliging ofzo? Want ik kan zoiets niet echt terugvinden in dit topic.
Serious Sam 3 BFE moet je dan waarschijnlijk via een vpn connectie installen EN spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Ienni1983 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:29:
[...]

Serious Sam 3 BFE moet je dan waarschijnlijk via een vpn connectie installen EN spelen
Aha das wel jammer naja niks aan te doen dan he:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurrif
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-06 16:19
Tweakers,

Heb vanmiddag de BF3 Limited edition gekocht bij Gama-Gama, kreeg de key direct, kon hem in Origin downloaden zonder VPN te hoeven gebruiken. Game werkt in het Russisch, maar krijg hem in het Engels niet werkend, ik kan wel in het laadscherm komen, maar ik heb geen beeld, wel geluid. Ik heb deze tutorial gevolgd http://ezykey.net/bf3.html.

Iemand ervaring met die language changer en/of een soortgelijk probleem en zou diegene mij misschien kunnen helpen? hier/dm

Thx :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gurrif op 25-11-2011 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proximus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:21

Proximus

100% OC

Gurrif schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 22:55:
Tweakers,

Heb vanmiddag de BF3 Limited edition gekocht bij Gama-Gama, kreeg de key direct, kon hem in Origin downloaden zonder VPN te hoeven gebruiken. Game werkt in het Russisch, maar krijg hem in het Engels niet werkend, ik kan wel in het laadscherm komen, maar ik heb geen beeld, wel geluid. Ik heb deze tutorial gevolgd http://ezykey.net/bf3.html.

Iemand ervaring met die language changer en/of een soortgelijk probleem en zou diegene mij misschien kunnen helpen? hier/dm

Probeer deze guide eens:

http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html

Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
Ik heb bf3 ook via Gama-Gama , geactiveerd bij EA daar gedownload.
Maar krijg hem niet op gestart via Origin,
ik kom op die inlog pagina van battlelog en dan krijg ik de melding :Buy BF3 to get access to Battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Gurrif schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 22:55:
Tweakers,

Probeer deze guide eens:

Orion84 in "Legale gamekeys kopen - Deel II"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurrif
De taal veranderen noem ik geen beveiligingsomzeiling, maar als dit niet mag, verwijder gerust mijn post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
job schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:22:
[...]

Hij mist veel van de sites die in de TS besproken worden.
dat maakt toch niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Opzich niet... maar ik betwijfel het nut van de site als je alleen de dure shops vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurrif
Drammer bedankt, heb 'm nu up & running in het engels!
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
job schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 18:10:
Opzich niet... maar ik betwijfel het nut van de site als je alleen de dure shops vindt.
nou dat valt ook best mee.

aangezien Elitekeys ertussenstaat die games voor rond 20 euro aanbieden.

[ Voor 34% gewijzigd door Ienni1983 op 26-11-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Vergelijk de site maar eens met de twee andere prijsvergelijking sites die in de OP staan.
Dlcompare is naar mijn mening veel overzichtelijker en kwa prijzen zit er haast geen verschil tussen.

[ Voor 34% gewijzigd door Ruben0s op 27-11-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Ruben0s schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:50:
Vergelijk de site maar eens met de twee andere prijsvergelijking sites die in de OP staan.
Dlcompare is naar mijn mening veel overzichtelijker en kwa prijzen zit er haast geen verschil tussen.
ja dat kan wel zo zijn maar de sites die in de OP staan zijn degene waar mensen hier op tweakers ervaringen mee hebben.

moment dat we bij 1 van die sites een ervaring rijker zijn komt die ook in de OP te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Ik heb het over de prijsvergelijking sites.
Prijsvergelijkers:
Een verzameling van prijsvergelijkers:
CDkey Prices
gamekeyfinder.de
Dlcompare is toch ook een prijsvergelijking site, die ik zelf sinds kort gebruik. Waarom zou die er niet in mogen staan? Naar mijn mening is hij veel overzichtelijker dan de andere 2 vergelijking sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Discussies over het wel of niet opnemen van een site in de OP mogen van mij plaats vinden via de DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
ik zeg nergens dat hij er niet in mag staan.

we moeten gewoon op IrcGhost wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik wou gaan vragen hoe ik mijn Batman GFWL key moest redeem-en maar ik zie in de waarschuwing dat dat niet mag.
Laat ik dan een andere vraag stellen; ik neem aan dat je iets (half-)illigaals moet doen om de game te krijgen en dat we daar op GoT niet over praten, maar als het kopen van gamekeys legaal is maar het in gebruik brengen (aka Gamen) grey-area is, waarom bestaat het dan?
Een game in z'n geheel illigaal doen incl crack en what have you, is ook illigaal toch? En als dit ook niet helemaal legaal is dan voelt het gewoon ook niet aan als kopen.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Crowmeister schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:34:
Ik wou gaan vragen hoe ik mijn Batman GFWL key moest redeem-en maar ik zie in de waarschuwing dat dat niet mag.
Laat ik dan een andere vraag stellen; ik neem aan dat je iets (half-)illigaals moet doen om de game te krijgen en dat we daar op GoT niet over praten, maar als het kopen van gamekeys legaal is maar het in gebruik brengen (aka Gamen) grey-area is, waarom bestaat het dan?
Een game in z'n geheel illigaal doen incl crack en what have you, is ook illigaal toch? En als dit ook niet helemaal legaal is dan voelt het gewoon ook niet aan als kopen.
De keys die via 'dubieuze manieren' werkend gekregen kunnen worden, zijn meestal bedoeld voor bepaalde regio's. Misschien ;) wonen in die regio's wel tweakers die graag willen weten welke shop's ze het best kunnen gebruiken.

Edit:

Weet iemand hoe je bij gama-game met paypal kunt betalen? 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door BinaryRun op 28-11-2011 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
RevenNL schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:24:
[...]

De keys die via 'dubieuze manieren' werkend gekregen kunnen worden, zijn meestal bedoeld voor bepaalde regio's. Misschien ;) wonen in die regio's wel tweakers die graag willen weten welke shop's ze het best kunnen gebruiken.

Edit:

Weet iemand hoe je bij gama-game met paypal kunt betalen? 8)7
volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Balen :(.

Offtopic:
Misschien wil een tweakert mij via DM helpen? Dat ik het geld via paypal stuur en diegene via ideal o.i.d. de key stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Heb MW3 via ezykey gekocht. Ben er zeer tevreden over. Wel een tijdje moeten wachten op de sleutel (een uurtje of 2).

Goede service met de vpn toegang die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
RevenNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:15:
[...]

Balen :(.

Offtopic:
Misschien wil een tweakert mij via DM helpen? Dat ik het geld via paypal stuur en diegene via ideal o.i.d. de key stuurt?
maar hoezo betaal je dan zelf niet via ideal?

en om welk spel gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ideal werkt niet bij mij. Het gaat om de saints row special edition van 699 roebel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
G2play is ook aan te raden, webwinkel werkt goed alleen de eerste paar keren dat je iets besteld duurt het effe voordat je de key krijgt. Waarschijnlijk een procedure bij nieuwe klanten ofzo.. :?

Bij sommige games heb je iig bij activatie een russische ip nodig om het te kunnen laten werken op Steam.
voor de rest heb ik er al voor ongeveer €75,- aan meuk besteld en ik moet zeggen alles werkt nog goed tot nu toe.

Tip: soms direct een mail sturen naar 'sales@g2play.net' helpt ook wel als het lang duurt voordat jij je key krijgt.

+1 voor G2play

[ Voor 19% gewijzigd door R2-D2 op 28-11-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
RevenNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:33:
Ideal werkt niet bij mij. Het gaat om de saints row special edition van 699 roebel.
hoezo werkt ideal bij jou niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ienni1983 schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:49:
[...]

hoezo werkt ideal bij jou niet dan?
Ik gebruik een bank die het helaas momenteel niet ondersteund. Heb verder geen details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
RevenNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:17:
[...]

Ik gebruik een bank die het helaas momenteel niet ondersteund. Heb verder geen details.
Ah op die fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:56
Ik wil graag voor SW:TOR een key kopen. Wanneer je het via de officiele site doet krijg je een preorder bonus waarmee je early access krijgt en een color stone.
Iemand een ervaring met een andere keystore waar ik dit ook kan krijgen (dus key+ early access en ingame item) voor een iets lagere prijs? Heb bij de onlinekeystore nl. wel gezien dat ze SW:TOR verkopen maar ik twijfel of ik hiermee wel de early access etc. krijg.

[ Voor 3% gewijzigd door dnbo op 28-11-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
Ik heb die pre-order versie wel voorbij zien komen, maar allemaal out-of-stock.

Echter ik zou met SWTOR wel zorgen dat je een doosje hebt, zodat je eigendom kan bewijzen bij account problemen.
Dit was bij WoW en Guild Wars ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
dnbo schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:14:
Ik wil graag voor SW:TOR een key kopen. Wanneer je het via de officiele site doet krijg je een preorder bonus waarmee je early access krijgt en een color stone.
Iemand een ervaring met een andere keystore waar ik dit ook kan krijgen (dus key+ early access en ingame item) voor een iets lagere prijs? Heb bij de onlinekeystore nl. wel gezien dat ze SW:TOR verkopen maar ik twijfel of ik hiermee wel de early access etc. krijg.
je kan die pre order edition nog gewoon bij bartsmitbestellen voor 5 euro.

http://www.bartsmit.com/p...tar-wars-the-old-republic

en dan gewoon echte key in de keystores kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ienni1983 op 28-11-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ok, mensen alles is weer bijgewerkt! Thanksgiving kost veel tijd :P

Als reactie op de crew, mocht je inderdaad iets specifiek voor de OP hebben DM mij maar. Ik reageer op DM altijd binnen een dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:56
XanaduNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:22:
Ik heb die pre-order versie wel voorbij zien komen, maar allemaal out-of-stock.

Echter ik zou met SWTOR wel zorgen dat je een doosje hebt, zodat je eigendom kan bewijzen bij account problemen.
Dit was bij WoW en Guild Wars ook zo.
Aan de ene kant heb je wel een punt, maar er zijn ook zal mensen die via origen de digitale versie kopen en die hebben ook geen hoesje, alleen de code welke zij opgestuurd hebben. Dit is dus eigenlijk niet anders dan een key via een andere store kopen.
Ienni1983 schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:48:
[...]

je kan die pre order edition nog gewoon bij bartsmitbestellen voor 5 euro.

http://www.bartsmit.com/p...tar-wars-the-old-republic

en dan gewoon echte key in de keystores kopen.
Super bedankt voor de link, ik had niet gezien dat deze te koop was bij de bartsmit. Heb hem besteld en kijk wel even wat ik hierna ga doen, of ik hem origineel haal of alsnog bij een andere site de key haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Grappig,

Gamerkeys.net heeft een sale voor een paar dagen. Veel games een paar euro goedkoper, komt aardig in de buurt van de prijzen van gama-gama, voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergister BF3 gekocht via gama-gama.ru, ging allemaal prima en had binnen een paar minuten m'n key binnen. Daarna via Onlinekeystore Anno 2070 gekocht, geen problemen en ging allemaal top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 01:00:
Eergister BF3 gekocht via gama-gama.ru, ging allemaal prima en had binnen een paar minuten m'n key binnen. Daarna via Onlinekeystore Anno 2070 gekocht, geen problemen en ging allemaal top! :)
Bedankt! Beide zijn bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Nu BF3 Back to Karkand op 14 december uitkomt, vroeg ik mij af waar die redelijk goedkoop te krijgen is en ook op voorraad is.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 15:52

Nikeo

Jawelles

Voor E15,44 per stuk 2x een Anno 2070 key gekocht bij Gamerkeys.net. Was 21 dollar maar met de code GKNEW gaat er ongeveer 1 dollar nog af. Code werkt nog steeds en ook voor 2 bestellingen. Ik moest mijn emailadres wel verifiëren door een mail te sturen met mijn paypal emailadres omdat ik me had geregistreerd met een ander mailadres dan die van mijn paypal. Maar had elke code binnen 4 uur binnen.

prima site! 15,44, geen geld. Daar ga ik geen torrent voor downloaden en kutten met cracks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
Nikeo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:44:
Voor E15,44 per stuk 2x een Anno 2070 key gekocht bij Gamerkeys.net. Was 21 dollar maar met de code GKNEW gaat er ongeveer 1 dollar nog af. Code werkt nog steeds en ook voor 2 bestellingen. Ik moest mijn emailadres wel verifiëren door een mail te sturen met mijn paypal emailadres omdat ik me had geregistreerd met een ander mailadres dan die van mijn paypal. Maar had elke code binnen 4 uur binnen.

prima site! 15,44, geen geld. Daar ga ik geen torrent voor downloaden en kutten met cracks
Keys anno 2070 voor steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nikeo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:44:

Bedankt, en staat erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 15:52

Nikeo

Jawelles

Dacuuu schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:06:
[...]

Keys anno 2070 voor steam?
Nee geen steamcode, wel handig om er bij te zetten. Gewone key. Ze geven er een megaupload link bij (10 parts) maar je kunt de iso ook gewoon van een torrent site plukken en de serial gebruiken. Makkelijker en sneller. Ik had zelf de .iso van reloaded gebruikt.

Vraag me verder wel af hoe lang dit nog door zal kunnen gaan. Meer en meer mensen komen er achter dat dit ook goedkoop kan en ik was zelf al niet een van de eersten die dit ontdekte. Nou ja, profiteer er maar mooi van. Gat zal binnenkort wel eens gedicht worden. Of het is meer een maas :)

[ Voor 26% gewijzigd door Nikeo op 30-11-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Als ik een cd key koop bv via de ezykey.net site. Blijft de key altijd gekoppeld aan bv mijn steam/origin/e-mail adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
noud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:33:
Als ik een cd key koop bv via de ezykey.net site. Blijft de key altijd gekoppeld aan bv mijn steam/origin/e-mail adres?
aan je steam of origin pas als je hem invoert.

Retail keys is maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Review: Weer een BF3 key gekocht bij Gamerkeys. Alles verliep weer soepel, 4 uur later de sleutel binnen. Kosten: 15,40. Dus zeker een +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
shenr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:29:
Review: Weer een BF3 key gekocht bij Gamerkeys. Alles verliep weer soepel, 4 uur later de sleutel binnen. Kosten: 15,40. Dus zeker een +
Bijgewerkt, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchElite
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:40
Hallo wilde even een positieve ervaring toevoegen voor www.intkeys.com. ik heb namelijk voor 25USD Anno 2070 key gekocht en alles ging zoals het hoort. s'avonds besteld en volgende dag in de middag mail met key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
DutchElite schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:03:
Hallo wilde even een positieve ervaring toevoegen voor www.intkeys.com. ik heb namelijk voor 25USD Anno 2070 key gekocht en alles ging zoals het hoort. s'avonds besteld en volgende dag in de middag mail met key.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee vrienden van me hebben na mijn goede ervaringen bij Onlinekeystore ook Anno 2070 gekocht. Hun ervaringen waren iets minder positief, maar nogsteeds goed: Het is heel belangrijk je telefoonnummer goed in te voeren op de site. Je moet je telefoonnummer namelijk daarna activeren en we vermoeden dat daardoor het langer dan gemiddeld duurde voordat zij hun key binnen hadden. Als je dit niet goed doet kan het meer dan een uur duren voordat je een mail heb met je key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 03:07:
Twee vrienden van me hebben na mijn goede ervaringen bij Onlinekeystore ook Anno 2070 gekocht. Hun ervaringen waren iets minder positief, maar nogsteeds goed: Het is heel belangrijk je telefoonnummer goed in te voeren op de site. Je moet je telefoonnummer namelijk daarna activeren en we vermoeden dat daardoor het langer dan gemiddeld duurde voordat zij hun key binnen hadden. Als je dit niet goed doet kan het meer dan een uur duren voordat je een mail heb met je key.
ja klopt je krijgt een verisign bericht.
Dat je een nummer moet invoeren.

Bij mij was het niet eens goed ingevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
*knip*

Je eigen site promoten is hier niet de bedoeling. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 82% gewijzigd door Orion84 op 03-12-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 05:02:
[...]

ja klopt je krijgt een verisign bericht.
Dat je een nummer moet invoeren.

Bij mij was het niet eens goed ingevuld
Je moet in eerste instantie bij het registreren je nummer ook opgeven en die moet ook gelijk zijn aan het nummer dat je opgeeft aan verisign ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pewpewlazors
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-04 09:37
MW3 met succes gekocht en geinstalleerd via IntKeys.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Laatst online: 10-09 19:58
pewpewlazors schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:54:
MW3 met succes gekocht en geinstalleerd via IntKeys.com.
Ik ook. Ik kreeg de key binnen 30 minuten en tegenwoordig kun je de taal zelfs in Steam veranderen. Alles werkt dus perfect zonder gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurrif
zynex schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:34:
[...]

Ik ook. Ik kreeg de key binnen 30 minuten en tegenwoordig kun je de taal zelfs in Steam veranderen. Alles werkt dus perfect zonder gedoe.
Met de RUS key?
Ben ook van plan om die te kopen, op gama-gama ivm mogelijkheid om met iDeal te kunnen betalen en de prijs natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Alles hierboven is weer bijgewerkt! Zoals altijd bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Laatst online: 10-09 19:58
Gurrif schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:56:
[...]

Met de RUS key?
Ben ook van plan om die te kopen, op gama-gama ivm mogelijkheid om met iDeal te kunnen betalen en de prijs natuurlijk :)
Ja, maar enkel bij de multiplayer. Je kan de taal van de single player niet veranderen via Steam. Deze extra optie vind ik toch een goede toevoeging aan steam. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Toen ik MW3 had gekocht werkte het allemaal uitstekend, hoefde geen taalpakket of wat dan ook te gebruiken. Het spel is zowel in de single als in de multiplayer in engels. Voor de duidelijkheid, ik had dus de RU versie,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
CJS Keys heb ik hetzelfde meegemaakt als hier al vaker beschreven wordt. Vreemd en verdacht 'auto key' systeem waarin je een aantal velden m.b.t. je order moet invullen en dan de melding krijgen dat de key out of stock was, terwijl dat niet zo was toen ik hem kocht.

Laatst de stoute schoenen aangetrokken en een Russische Skyrim key gekocht voor...18 euro ofzo. Veel over gehoord en Skyrim is redelijk duur als je de gewone EU versie besteld bij dezelfde sites. De gratis VPN's die de key verkopers aanbieden werken simpelweg niet, of zijn outdated (en inmiddels weer offline).

Uiteindelijk via een betaalde VPN (7 dagen opzegtermijn, woohoo) het spul geactiveerd en gedownload. Even kunnen spelen maar wat wordt beweerd op de reseller sites is gewoon niet waar. Steam checkt iedere keer bij het opstarten of je IP in de RU regio zit, en zo niet start de game niet op. Zelfs als je de game als non-steam game toevoegd en zo probeert te spelen. Zelfs al zou dit werken, dan betekent het dus dat je geen achievements e.d. hebt wannner je speelt als 'non-steam game'. Resultaat: Betaalde VPN opgezegd na het activeren en kan nu op geen enkele manier meer Skyrim spelen. Voor mij geen Russiche keys meer.
(Overigens neem ik dat niet de resellers kwalijk, maar dit is gewoon een goedwerkende beveiliging van Steam die ik faal om te omzeilen).

Verder bestel ik veel bij G2Play, net als mijn huisgenoten en vrienden. Tot nu toe is iedereen tevreden geweest. Zeker met 0-day games zoals BF3 en MW3 die je meteen wil hebben tijdens de launch was de levertijd acceptabel.

Laatst voor het eerst een andere opgezocht omdat ik Anno2070 wilde en G2Play deze uitverkocht had. Kwam toen terecht op OnlineKeyStore die hier ook al goed aangeschreven staat. Inderdaad snelle levering en zelfs nog wat van de prijs af omdat ik met CC betaalde. Echter, vandaag bestel ik 2 Serious Sam 3 keys waarvan beide niet te activeren zijn op Steam i.v.m. duplicaten!! Is paar uur geleden gebeurd en doorloop nu de support procedure. Hoop dat het geen hun woord tegen het mijne wordt, zoals ik al meer heb gelezen in dit topic. Maar het feit dat ik een duplicate key in de mail krijg vind ik iig een flinke minpunt voor OnlineKeyStore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
CU2morO schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:08:
Resultaat: Betaalde VPN opgezegd na het activeren en kan nu op geen enkele manier meer Skyrim spelen. Voor mij geen Russiche keys meer.
(Overigens neem ik dat niet de resellers kwalijk, maar dit is gewoon een goedwerkende beveiliging van Steam die ik faal om te omzeilen).
Aangezien het niet echt de bedoeling is dat we hierover praten volgens de crew kan ik je er jammer genoeg niet mee helpen, balen dat het niet werkt!
Verder bestel ik veel bij G2Play, net als mijn huisgenoten en vrienden. Tot nu toe is iedereen tevreden geweest. Zeker met 0-day games zoals BF3 en MW3 die je meteen wil hebben tijdens de launch was de levertijd acceptabel.
Dat is mooi! Zou je een paar nummers kunnen geven zodat ik het bij kan werken met een specifiek getal?
Laatst voor het eerst een andere opgezocht omdat ik Anno2070 wilde en G2Play deze uitverkocht had. Kwam toen terecht op OnlineKeyStore die hier ook al goed aangeschreven staat. Inderdaad snelle levering en zelfs nog wat van de prijs af omdat ik met CC betaalde.
Bijgewerkt!
Echter, vandaag bestel ik 2 Serious Sam 3 keys waarvan beide niet te activeren zijn op Steam i.v.m. duplicaten!! Is paar uur geleden gebeurd en doorloop nu de support procedure. Hoop dat het geen hun woord tegen het mijne wordt, zoals ik al meer heb gelezen in dit topic. Maar het feit dat ik een duplicate key in de mail krijg vind ik iig een flinke minpunt voor OnlineKeyStore.
Ik wacht nog even totdat je een reactie hebt, zodra je dat hebt.. laat het me weten dan werk ik het bij (dan wel positief dan wel negatief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:47
CJS Keys heb ik hetzelfde meegemaakt als hier al vaker beschreven wordt. Vreemd en verdacht 'auto key' systeem waarin je een aantal velden m.b.t. je order moet invullen en dan de melding krijgen dat de key out of stock was, terwijl dat niet zo was toen ik hem kocht.

Laatst de stoute schoenen aangetrokken en een Russische Skyrim key gekocht voor...18 euro ofzo. Veel over gehoord en Skyrim is redelijk duur als je de gewone EU versie besteld bij dezelfde sites. De gratis VPN's die de key verkopers aanbieden werken simpelweg niet, of zijn outdated (en inmiddels weer offline).

Uiteindelijk via een betaalde VPN (7 dagen opzegtermijn, woohoo) het spul geactiveerd en gedownload. Even kunnen spelen maar wat wordt beweerd op de reseller sites is gewoon niet waar. Steam checkt iedere keer bij het opstarten of je IP in de RU regio zit, en zo niet start de game niet op. Zelfs als je de game als non-steam game toevoegd en zo probeert te spelen. Zelfs al zou dit werken, dan betekent het dus dat je geen achievements e.d. hebt wannner je speelt als 'non-steam game'. Resultaat: Betaalde VPN opgezegd na het activeren en kan nu op geen enkele manier meer Skyrim spelen. Voor mij geen Russiche keys meer.

Laatst voor het eerst een andere opgezocht omdat ik Anno2070 wilde en G2Play deze uitverkocht had. Kwam toen terecht op OnlineKeyStore die hier ook al goed aangeschreven staat. Inderdaad snelle levering en zelfs nog wat van de prijs af omdat ik met CC betaalde. Echter, vandaag bestel ik 2 Serious Sam 3 keys waarvan beide niet te activeren zijn op Steam i.v.m. duplicaten!! Is paar uur geleden gebeurd en doorloop nu de support procedure. Hoop dat het geen hun woord tegen het mijne wordt, zoals ik al meer heb gelezen in dit topic. Maar het feit dat ik een duplicate key in de mail krijg vind ik iig een flinke minpunt voor OnlineKeyStore.
Helaas is skyrim region code locked, vandaar dat je problemen hebt met het spel (op google is wel een workaround te vinden.) . Voor de rest zouden mw3 en bf3 na eenmalig activeren gewoon moeten werken via je thuis IP.

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:01

Nakebod

Nope.

Laats nog een Anno 2070 key gekocht bij gama-gama, er ging in eerste instantie bij de betaalprovider iets mis, waardoor ik geen key kreeg.

Via de support contact opgenomen, in het Engels, mijn Russisch is eh... zeer goed! :+
Eerste reactie kwam vrij snel, (zaterdagavond tegen 11 uur) of ik wat gedetaileerde gegevens had van de betaling.
Gelukkig had ik via iDeal betaald en die laat ik ook altijd een overzichtje mailen, dus transactie nummer etc doorgegeven. Het was weekend, dus ik wacht maar even. Maandag en dinsdag niets gehoord. Heb ik weer!
Woensdag nogmaals een reactie op mijn supportticket geplaatst of ze al iets hadden kunnen vinden.
Toen had ik, gelukkig, weer snel een reactie, en bij de betaalprovider hadden ze de transactie kunnen vinden en ik kreeg mijn key.

Maat van mij had daar ook besteld en ging alles wel in 1x goed.
Eindconclusie: Ze leveren (Uiteindelijk) een goede en werkende key, alleen de support is wisselend qua reactiesnelheid (Weekend niet meegenomen).

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Ik koop regelmatig keys bij G2play maar ik zit nu te twijfelen om de RU-BF3 key te halen aangezien ik verhalen heb gelezen dat je bij elke patch die language changer erover heen moet gooien of zelfs je spel opnieuw installeren.
Klopt dit of hoef je maar 1 keer het spel te installeren en af en toe weer die language changer erover heen te gooien , heb namelijk geen zin om elke keer het spel opnieuw te installeren bij een patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb nu bij gamerkeys een steamkey en een spel (anno 2070) gekocht. Steamkey: prima de bima.
Spel is wat minder; ik moet nu van multiupload.com het spel in 20 rars downloaden.

Tsja dan kan ik het net zo goed van usenet plukken... een steam key is veel makkelijker (voor een redelijke prijs). Het zal zo vast werken maar beetje jammer.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Ircghost schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:29:
[...]

Aangezien het niet echt de bedoeling is dat we hierover praten volgens de crew kan ik je er jammer genoeg niet mee helpen, balen dat het niet werkt!

[...]

Dat is mooi! Zou je een paar nummers kunnen geven zodat ik het bij kan werken met een specifiek getal?

[...]

Bijgewerkt!

[...]

Ik wacht nog even totdat je een reactie hebt, zodra je dat hebt.. laat het me weten dan werk ik het bij (dan wel positief dan wel negatief).
Bij G2Play heb ik denk ik nu...3x iets besteld, 5 games totaal. Allemaal binnen een uur bezorgd en werkte altijd.
Mijn huisgenoot heeft 2x iets besteld. MW3 ging goed, maar BlackOps heeft ie een dag op moeten wachten. Toch jammer als al je vrienden tijdens de launch spelen en jij moet wachten omdat je toevallig de verkeerde winkel hebt uitgekozen. Klein minpuntje daar dus.

Wat betreft mijn gezeur met OnlineKeyStore... om 1 uur besteld, om 2 uur gelijk reactie van support trainee (zucht) met de vraag of ik een screenshot kon sturen...dus ik een screenshot gestuurd van het generieke 'key is in gebruik' screen van Steam en sindsdien niets meer gehoord. Inmiddels 6 uur verder. Voor mij zeker een negatieve ervaring met OnlineKeyStore.

Over het algemeen ben ik redelijk kritisch over dit soort winkels. Als ik een uur na betaling nog niets heb, dan is het doorgaans de laatste keer dat ik bij die winkel iets bestel. De marges liggen redelijk gelijk bij deze key-sellers onderling dat ik mij dat wel kan veroorloven. Als je zegt dat je voorraad hebt en ik betaal met een verifieerbare elektronische methode (CC bijvoorbeeld) dan is er geen enkele reden dat ik niet meteen mijn key zou moeten krijgen. Dan is er óf gelogen over de voorraad zoals bij CJS-CD Keys, of ze hebben gewoon hun technische zaakjes niet op orde. Beide redenen om niet meer terug te komen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Over weinig geduld gesproken! :P

Meestal ben je stukken goedkoper uit als je op die site's besteld, paar uur wachten is dan ook geen probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Ronneuh schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:54:
Over weinig geduld gesproken! :P

Meestal ben je stukken goedkoper uit als je op die site's besteld, paar uur wachten is dan ook geen probleem. :)
Daar heb je wel gelijk in, maar ik bedoel dat bij die sites onderling weinig verschil in prijs is. Als de prijs niet uit maakt, dan ga ik liever naar de winkel waar ik meteen waar voor mijn geld heb. Zeker wanneer het een impuls aankoop is en ik aan het begin van de avond besluit dat deze avond gevuld gaat worden met een nieuwe game :)

Maar ja, ik ben dan ook zo'n sukkel die liever 10% meer betaald in een PC winkel voor nieuwe onderdelen en meteen waar voor mijn geld te hebben dan een dag of 2 moeten wachten op een pakketje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983

(Overigens neem ik dat niet de resellers kwalijk, maar dit is gewoon een goedwerkende beveiliging van Steam die ik faal om te omzeilen).OnlineKeyStore.
als je in de skyrim dir een tekstbestand aanmaakt met de naam steam_appid.txt met de text 72850 daarin dan zou hij gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pewpewlazors
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-04 09:37
Weederom een key van IntKeys gekocht (Dead Island) en succesvol geactiveerd. Ik gaf aan dat deze key ergens goedkoper was en ze gaven met het verschil terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:49
En nog een goede ervaring met OnlineKeyStore.com, MW3 (RU) gekocht en geactiveerd. Na betaling was de key meteen binnen, alleen waren er dus geen instructies voor hoe hem te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

G2Play is weer lekker bezig. AC:revelations voor 18.99. Gekocht, betaald geregistreerd: Klaar.

Laat die kerstvakantie maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
kutagh schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 00:51:
En nog een goede ervaring met OnlineKeyStore.com, MW3 (RU) gekocht en geactiveerd. Na betaling was de key meteen binnen, alleen waren er dus geen instructies voor hoe hem te activeren.
DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees overal het volgende over Batman Arkham City

Attention ! By purchasing this product you will receive an activation key, only the boxed version of the game.
distribution or disc is not (need to download their own). The resulting key can not be activated on Steam.

Dus waardeloos om een key te kopen? + je moet game illegaal zien te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nou niet per se, als een vriend of kennis de DVD hebt kun jij die gebruiken als je in elk ander land dan Nederland bent (dan heb ik het niet over China en Rusland met right to copy ipv copyright). Dus je kunt de DVD downloaden, wat mag in Nederland en dan de Serial activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de serial gekocht aan €20 bij onlinekeystore.
Downloaden van de gameiso's liep perfect, tot één file overal gedelete werd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:33:
Heb de serial gekocht aan €20 bij onlinekeystore.
Downloaden van de gameiso's liep perfect, tot één file overal gedelete werd :/
huh leg uit?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ONLINEKEYSTORE_dvd1.part07.rar kan je nergens meer downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnlineKeyStore is gevestigd in Singapore, dus vergeet Live Support.
Ik vind het afzetterij om €20 te vragen voor een key, dat niet eens een 'Steam'-key is, waardoor je het game niet eens legaal kan downloaden.

Dit mail ik hen :

All the mirrors presented on : http://support.onlinekeys...-arkham-city-iso-download are down, so DVD2 can't be downloaded & DVD1 is still not complete.

Could you reupload it?
If not, may I ask for a refund?
Or else, provide me a Steam-key, then I download it legaly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:26:
Ik vind het afzetterij om €20 te vragen voor een key, dat niet eens een 'Steam'-key is, waardoor je het game niet eens legaal kan downloaden.

Dit mail ik hen :

All the mirrors presented on : http://support.onlinekeys...-arkham-city-iso-download are down, so DVD2 can't be downloaded & DVD1 is still not complete.

Could you reupload it?
Ben ik met je eens, de GFWL keys zijn eigenlijk alleen handig als je de fysieke DVD zelf in bezit hebt anders zit je nog steeds vast aan een gekraakte versie. Het was ook de reden dat ik batman AC via ebay heb gekocht (steam voucher code, 25 euro)

Zelf verder de volgende games gekocht bij g2play zonder problemen:
-Dead Island (rus via vpn)
-MW3 (rus vpn)
-Serious sam 3
-Rage
-Witcher 2

Skyrim heb ik in NL gekocht ivm de RUS vpn ip beveiliging (stond paar dagen voor release hier ergens dacht ik(

en nog een zooi andere games, enige probleem wat ik heb gehad is een gebannde key van just cause 2 (vervangen voor een nieuwe) en Metro 2033 (was alleen russisch, maar ook netjes nieuwe voor gekregen)

[ Voor 4% gewijzigd door Verderf op 06-12-2011 19:34 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Bij gamerkeys een bestelling geplaatst voor Anno 2070 en Skyrim. Las helaas te laat dat het gemekker gaf met russische ip's enzo.

De key van Anno 2070 was er na 1 dag wachten, ook al stond er in de mail dat het de key van skyrim was. Niet veel later kreeg ik een mailtje dat ze problemen hadden met Skyrim, en werd gemeld dat het bedrag teruggestort zou worden. Een dag of wat later maar eens gemaild waar die terugbetaling bleef, en 2 dagen later had ik het geld weer terug.

Het lijkt er trouwens een beetje op alsof meerdere mensen parallel mails zitten te beantwoorden bij die tent, en allesbehalve samenhangend. Er is nu bijvoorbeeld voor mij een support ticket geopend vannacht waar ik helemaal niet om heb gevraagd, mijn inziens is de transactie nu afgerond. :?

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hun respons is belachelijk :
Zet maar een nega ervaring in het lijstje, thx.

1. Apologies we dont re-upload that again.

2. If not, may I ask for a refund? Nope we dont refund in the current case.

3. else, provide me a Steam-key, then I download it legaly. Sorry no replacements after sending the key.

Anyways we are trying to make our own host for game please be patient till then or download from WAREZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:26:

Dit mail ik hen :

Could you reupload it?
Volgens mij snap jij het niet helemaal.

Je gaat nu lopen klagen dat je een key krijgt dat op de site duidelijk aangeeft RETAIL en niet Steam.

Batman Arkham City CD KEY (RETAIL)

dan heb je het deels aan je eigen te verwijten dat je nu een retail disc moet downloaden.

je had het al kunnen verwachten dat je dat dan moet opzoeken.

Er staat ook nergens op hun site dat je een downloadlink van hun krijgt.

En die heb je zelfs nog gekregen.....

plus die part 7 is wel gewoon te downloaden.

dan heb je simpelweg niet verder gekeken dan de 1e 3

maar de live support logo op de front pagina vind ik ook een naaistreekje.

druk je erop ga je naar de 2e gedeelte en daar offline

[ Voor 45% gewijzigd door Ienni1983 op 06-12-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Had je mijn negatieve ervaring ook al opgeschreven voor onlineKeyStore? Na 36 uur nog geen reactie op mijn 2 duplicate keys. Morgen mn credit card terug laten boeken. Iemand ervaring mee? Moet ik dan naar mastercard of rabobank?
Pagina: 1 ... 4 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico