Of de moeite te klein is. Wordt er gekeken naar ipranges oid om ze te blokkeren?F_J_K schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:27:
Je zou haast gaan denken dat er voldoende vaak op de sex-ads wordt geklikt om winstgevend te zijn voor de spammers
Posts zijn nu ook opgeruimd, bedankt voor het melden
.
200 fish found!
Er wordt gekeken naar een oplossing. Om begrijpelijke redenen doen we geen uitspraken over de aanpak / oplossing.418O2 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:10:
[...]
Of de moeite te klein is. Wordt er gekeken naar ipranges oid om ze te blokkeren?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Spammer met 8 dezelfde frontpage reacties --> [Verwijderde gebruiker]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Kumera in 'nieuws: Bol.com legt verkoop nep-Apple-opladerkabels aan banden'
[ Voor 1% gewijzigd door tvdijen op 16-10-2017 07:27 . Reden: Al gemeld door Kain_niaK ]
Ban, Posts moeten nog weg.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
De reacties zijn inmiddels ook weggehaald
Dank voor het melden.
Spammert in artikel TransIP: plan: Wie wint de TransIP-vps-actie? Bekijk de video
Door user [Verwijderde gebruiker]
[ Voor 40% gewijzigd door Neyluzz op 17-10-2017 11:48 ]
Lijkt me de laatste tijd steeds dezelfde met hetzelfde soort spam. Blijkbaar is het lucratief...

Tijd voor een ip block of zo...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die is al gemeld: MaTr1x in "Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only*"Neyluzz schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:30:
Spammert in artikel TransIP: plan: Wie wint de TransIP-vps-actie? Bekijk de video
Verder lijkt het mij verstandig om even die link te verwijderen uit je quote.
Inderdaad. Gewoon dat domein blokkeren, want lijkt me nou niet een site waar je op moet klikken.Fiber schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:37:
Lijkt me de laatste tijd steeds dezelfde met hetzelfde soort spam. Blijkbaar is het lucratief...![]()
![]()
Tijd voor een ip block of zo...?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik ga een bril kopenAnonymoussaurus schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:39:
[...]
Die is al gemeld: MaTr1x in "Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only*"
Verder lijkt het mij verstandig om even die link te verwijderen uit je quote.
[...]
Inderdaad. Gewoon dat domein blokkeren, want lijkt me nou niet een site waar je op moet klikken.

Opgeruimd, bedankt voor het melden 
@Neyluzz de spam quote is niet erg handig, als je deze even uit je reactie kunt verwijderen? Dan is het tenminste ook hier weg
@Neyluzz de spam quote is niet erg handig, als je deze even uit je reactie kunt verwijderen? Dan is het tenminste ook hier weg
200 fish found!
Consider it done, kind sirZeehond schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:48:
Opgeruimd, bedankt voor het melden
weer een:
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En weer terug...
[Verwijderde gebruiker]
Ah, iemand was me net 1 seconde voor!
[Verwijderde gebruiker]
Ah, iemand was me net 1 seconde voor!
[ Voor 19% gewijzigd door Samdolyn op 17-10-2017 21:08 ]
Weg.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Opnieuw een spammer: [Verwijderde gebruiker]
.
Je was denk ik ietsjes langzamer dan ikflippy.nl schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:35:
Corithale is er eentje
[Verwijderde gebruiker]
Uch uch, als je had gelezen zag je dat dat al gemeld was. 2 keer zelfs.
[ Voor 81% gewijzigd door Anonymoussaurus op 19-10-2017 14:50 ]
Corithale is er eentje
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Weg, dank.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
volgens mij is er weer de nodige 'vervuiling' in aantocht:
[Verwijderde gebruiker]
Verwijderd in 'nieuws: Bedrijf levert opensourcelaptop met Intels Management En...
[Verwijderde gebruiker]
Verwijderd in 'nieuws: Bedrijf levert opensourcelaptop met Intels Management En...
[ Voor 57% gewijzigd door ehtweak op 20-10-2017 15:04 ]
Ehh, je linkt naar een nieuwsbericht, wat bedoel je precies?
Rahineba in 'nieuws: Google start bug-bountyprogramma voor Android-apps waaro...
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
De user is op permanente vakantie en ik heb de reacties allemaal opgeruimd. Dank voor het melden.ehtweak schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:03:
volgens mij is er weer de nodige 'vervuiling' in aantocht:
[Verwijderde gebruiker]
Spam van user Rabineha gallery: Rahineba
Kijk eens naar de reacties hiervoor
Naakt foto's spambot: [Verwijderde gebruiker]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Deze reactie is nog niet verwijderd:
- Lanok in 'nieuws: Razer kondigt gamingheadset en webcam met ringlamp aan'
- Lanok in 'nieuws: Razer kondigt gamingheadset en webcam met ringlamp aan'
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Als het goed is zijn nu alle reacties van de desbetreffende gebruiker weg, bedankt voor het melden
.
200 fish found!
[Verwijderde gebruiker]
Achterlijke spammer #558. Burn it.
Achterlijke spammer #558. Burn it.
Virussen? Scan ze hier!
Weg.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Account is weg, thx. Posts volgen nog.dasiro schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:24:
[Verwijderde gebruiker]
nog niet weg:
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Geband, bedoel ik
[Verwijderde gebruiker]
Next spammer in town....
Next spammer in town....
Virussen? Scan ze hier!
Opgeruimd. Dank voor de meldingwildhagen schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:49:
[Verwijderde gebruiker]
Next spammer in town....
Sorry, zat op m'n mobiel en was in a hurry.Markimoo schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:07:
[...]
Ehh, je linkt naar een nieuwsbericht, wat bedoel je precies?
Rahineba in 'nieuws: Google start bug-bountyprogramma voor Android-apps waaro...
Spammert: [Verwijderde gebruiker]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
[Verwijderde gebruiker]
Een nieuwe dag, dus ook weer een verse lading spammers!
Virussen? Scan ze hier!
Allemaal dezelfde soort avatar ook he, de laattse dagen.

Eat the bugs, live in a pod
Dan moet het wel de echte foto van de spammer zijnHMC schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:01:
Allemaal dezelfde soort avatar ook he, de laattse dagen.
Account is gebanned. Posts volgen vast ook snel.
If ((user-registratiedatum < 5 dagen oud) or (posts <5)) and karma is zwaar negatief and (aantal reports>10 and (avg(Reactiescore)<0)) then account paused and autoreport with "delete account&posts"-links.
Of spamming score toevoegen aan de react. Zodat het sneller opvalt?
[ Voor 24% gewijzigd door Stranger__NL op 23-10-2017 16:14 . Reden: Formule iets verbeterd om noobs hun account te laten houden :) ]
Dat lijkt me een slecht idee....
Dat zou betekenen dat een goedbedoelend iemand wiens post toevallig slachtoffer wordt van een meningmodder en op -1 beland (ten onrechte dus), zijn account verliest.
Nee, dat lijkt me niet de kant die we op moeten gaan...
Dat zou betekenen dat een goedbedoelend iemand wiens post toevallig slachtoffer wordt van een meningmodder en op -1 beland (ten onrechte dus), zijn account verliest.
Nee, dat lijkt me niet de kant die we op moeten gaan...
Virussen? Scan ze hier!
Banned door mijn collega. De reacties heb ik net opgeruimd.wildhagen schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:50:
[Verwijderde gebruiker]
Probleem is dan dat de karma pas negatief is na de eerste spamrun. En door de oplettendheid van de mensen die hier posten (Stranger__NL schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:09:
If ((user-registratiedatum < 5 dagen oud) or (posts <5)) and karma is zwaar negatief and (aantal reports>10 and (avg(Reactiescore)<0)) then account paused and autoreport with "delete account&posts"-links.
[Verwijderde gebruiker]
Volgende spammer in town!
Virussen? Scan ze hier!
wildhagen schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:33:
[Verwijderde gebruiker]

Quinadai spamt de hele tijd bij de reacties. Zou iemand zijn/haar profiel willen verwijderen?
Kunnen jullie dan echt niet even de moeite nemen om de rest van de pagina te lezen?Ludwig005 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:52:
Quinadai spamt de hele tijd bij de reacties. Zou iemand zijn/haar profiel willen verwijderen?
Kijk hier maar:
Gallery:quinadai
Weer een spammer.
Weer een spammer.
[ Voor 43% gewijzigd door Ludwig005 op 23-10-2017 18:25 ]
Dank, die was idd een halfuurtje eerder verwijderd.
[Verwijderde gebruiker] met 11 posts, waaronder deze in Verwijderd in 'nieuws: 'Dertien originele Xbox-games zijn vanaf dinsdag beschik...
[ Voor 90% gewijzigd door biomass op 23-10-2017 22:51 ]
Ban staat, posts deleten volgt. Dank.
[Verwijderde gebruiker]
In nieuws: Sony maakt cmos-sensor voor auto's die verkeersborden op 160 meter ziet (dit bericht)
In nieuws: Sony maakt cmos-sensor voor auto's die verkeersborden op 160 meter ziet (dit bericht)
[ Voor 24% gewijzigd door Ethnocentrix op 23-10-2017 23:23 ]
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Verwijderd in 'nieuws: Formule 1 wil in 2018 livestreams van races gaan aanbieden'
Maakt reclame voor een 18+ site en vandaag geregistreerd: [Verwijderde gebruiker]
EDIT: Was al gemeld, blijkbaar...
Deze spammer is wel een volharder, zo te zien, aangezien een andere spammer hier (quinadai) dezelfde avatar heeft...
Maakt reclame voor een 18+ site en vandaag geregistreerd: [Verwijderde gebruiker]
EDIT: Was al gemeld, blijkbaar...

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 23-10-2017 23:47 ]
Handikana in 'nieuws: 'Dertien originele Xbox-games zijn vanaf dinsdag beschi...
Lijkt me niet helemaal de bedoeling
gallery: HandikanaxFeverr schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 00:18:
Handikana in 'nieuws: 'Dertien originele Xbox-games zijn vanaf dinsdag beschi...

't Is allemaal weer weg.
[Verwijderde gebruiker]
Weer een achterlijke spammer
Weer een achterlijke spammer
Virussen? Scan ze hier!
User gebanned.
En alles opgeruimd.
En wéér een nieuwe: [Verwijderde gebruiker]
Wat mij opvalt is dat er nu een andere link wordt gebruikt: Verwijderd in 'nieuws: Facebook: we hebben geen plannen om nieuwsfeed wereldwij...
Wat mij opvalt is dat er nu een andere link wordt gebruikt: Verwijderd in 'nieuws: Facebook: we hebben geen plannen om nieuwsfeed wereldwij...
[ Voor 69% gewijzigd door Anonymoussaurus op 24-10-2017 13:15 ]
LOL. En dan is er nog iemand die die spam vrolijk een +3 geeft ook nog

Virussen? Scan ze hier!
Banned, dank je wel voor de melding.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:14:
En wéér een nieuwe: [Verwijderde gebruiker]
Spam is opgeruimd, bedankt voor het meldenMadMarky schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:11:
[Verwijderde gebruiker]
200 fish found!
Wel een volhouder. 
Is dat bot-spul?
Kunnen jullie dat achterhalen?
I blame the Russians.
Edit: Oh, kwam uit CA-Republiek. Maar nog.
Hebben jullie de mogelijkheden hier iets van de achterhalen?
Ben ik soms toch wel benieuwd naar.

Is dat bot-spul?
I blame the Russians.
[ Voor 42% gewijzigd door HMC op 24-10-2017 17:49 ]
Eat the bugs, live in a pod
[Verwijderde gebruiker]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
[Verwijderde gebruiker]
alweer een nieuwe spammer...
waarom geen accounts van spammers blokkeren als ze meer dan 3 dezelfde reacties plaatsen?
alweer een nieuwe spammer...
waarom geen accounts van spammers blokkeren als ze meer dan 3 dezelfde reacties plaatsen?
[ Voor 31% gewijzigd door Ludwig005 op 24-10-2017 18:43 ]
Die is weg
Formerly known as Ragdoll
Om begrijpelijke redenen worden hier geen uitspraken over gedaan anders dan dat we er naar kijken.HMC schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:47:
Wel een volhouder.
Is dat bot-spul?
I blame the Russians.
En weer een nieuwe: [Verwijderde gebruiker]
Verwijderd in 'nieuws: HMD brengt Android 8.0-bèta uit voor Nokia 8'
[ Voor 14% gewijzigd door Anonymoussaurus op 25-10-2017 14:25 ]
En wegAnonymoussaurus schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:24:
En weer een nieuwe: [Verwijderde gebruiker]
Misschien is het handig om ook deze reactie weg te halen: Vexxon in 'nieuws: HMD brengt Android 8.0-bèta uit voor Nokia 8'
Hij reageerde namelijk op de spammer en nu is het verwarrend voor de lezer + dat het eruit ziet als troll.
Die laatste ziet er niet uit alsof het bedoelt is als spam.
Overduidelijke spammer: https://tweakers.net/gallery/987241/
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Spam gebruiker: [Verwijderde gebruiker]
Edit:
Wow, @Soggney en ik hadden bijna exact op hetzelfde moment gepost
Edit:
Wow, @Soggney en ik hadden bijna exact op hetzelfde moment gepost
[ Voor 32% gewijzigd door coptician op 25-10-2017 17:39 ]
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
[Verwijderde gebruiker]
Spammertje
Spammertje
Virussen? Scan ze hier!
[Verwijderde gebruiker]
Volgende spammer
Volgende spammer
Virussen? Scan ze hier!
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ook weg. Dank voor de melding
Worden die accounts dan ook niet verwijderd?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Let op:
Dit topic is primair bedoeld voor problemen op de frontpage.
Is er iets aan de hand op het forum? Rapporteer dan de reactie en open eventueel een topic in Schop een Modje.
Dit topic is primair bedoeld voor problemen op de frontpage.
Is er iets aan de hand op het forum? Rapporteer dan de reactie en open eventueel een topic in Schop een Modje.