"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Verwijderd
linkje naar illegale site, niet een spammer, maar wel verboden.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Spammer
Virussen? Scan ze hier!
Formerly known as Ragdoll
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[Verwijderde gebruiker]
*edit* ja dus...
[ Voor 11% gewijzigd door DB LucF op 26-10-2017 23:30 ]
1, 2, en 3 posts voor je ja
Desondanks: dank@meehelpen met tuigruimen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[Verwijderde gebruiker]
Ze lusten er wel pap van zeg
[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 27-10-2017 10:35 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
"Ze" heeft er 3 geplaatst, graag het account opdoeken!Anonymoussaurus schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:34:
Het is weer zover: Verwijderd in 'nieuws: Microsofts omzet uit Azure en Surface-producten stijgt'
[Verwijderde gebruiker]
Ze lusten er wel pap van zeg.
Verwijderd in 'nieuws: 'Gevolgen WannaCry-aanval voor Britse ziekenhuizen waren...
[Verwijderde gebruiker]
thx, Ban.WK100 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:20:
Feest!
Verwijderd in 'nieuws: 'Gevolgen WannaCry-aanval voor Britse ziekenhuizen waren...
[Verwijderde gebruiker]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Nee hoor, gewoon een +0 reactie. :-)
Watashiwa in 'nieuws: Intel maakte al in 2015 melding van eigen aparte gpu'
Ik walg van die figuren (chappies). Zo snel mogelijk die reacties verwijderen.BlazeMuis schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:13:
Valt niet onder spam, maar toch ff melden hier:
Watashiwa in 'nieuws: Intel maakte al in 2015 melding van eigen aparte gpu'
200 fish found!
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Met dank aan de meldingen hier lijken de vriendelijke dames de sex-ads opgedroogd
No pun intended.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Je was me net voorVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:55:
[Verwijderde gebruiker]
'Nuff said volgens mij.
Inderdaad. De volgende reactie was met dit account gepost in het Tweakers nominatie .planVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:55:
[Verwijderde gebruiker]
'Nuff said volgens mij.
Ik ben dol op naakt zijn, webcam en flitsen voor vreemden. Als je cam wilt camen, kom dan naar -url weggehaald- en we kunnen samen een show doen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Spamsletje die op zoek is naar seks.
Virussen? Scan ze hier!
Al opgeruimd zie ik.wildhagen schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:24:
[Verwijderde gebruiker]
Spamsletje die op zoek is naar seks.
Thx. Alvast banned zodat er geen nieuwe posts komen. Verwijderen gebeurt nog door iemand die daar rechten voor heeft.
Verwijderd
HRoskott in "PC (laten) samenstellen via een bedrijf/website."
Dit topic gaat over spam op de frontpage, voor forumspam kan je topicreports gebruikenVerwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:34:
Deze tweaker promoot zijn eigen bedrijf.
HRoskott in "PC (laten) samenstellen via een bedrijf/website."
Verwijderd
Oh ja sorryF_J_K schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:40:
[...]
Dit topic gaat over spam op de frontpage, voor forumspam kan je topicreports gebruikenDesondanks: weg, dank.
Is dit spam? Aangezien het een niet Nederlands bericht is.
Dacht eerst van wel, maar ik denk dat het een poging tot een grap is. Translated: "Chinese producten, ah, die ernaar keken". Lijkt me een dig op het feit dat het uit China komt.Markimoo schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:12:
MrMarcie in 'downloads: 360 Total Security Essentials 8.8.0.1047'
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Dat lijkt vooral een matige tot slechte grap te zijn maar geen spam.Markimoo schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:12:
MrMarcie in 'downloads: 360 Total Security Essentials 8.8.0.1047'
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Alright, bedankt Bor!Bor schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:43:
[...]
Dat lijkt vooral een matige tot slechte grap te zijn maar geen spam.

Geen spam, maar bij gebrek aan passend topic lijkt dit me de beste plek
200 fish found!
Sexverslaafde spamslet weet van geen ophouden met kloon #5734
Virussen? Scan ze hier!
Wel goed Nederlands, dus geen Rus.wildhagen schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:43:
[Verwijderde gebruiker]
Wat bezielt die mensen toch? Op Tweakers nog wel.

Eat the bugs, live in a pod
Er zit niet eens een referral in. Dit is wel heeeeeeel triestHMC schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:07:
[...]
Wel goed Nederlands, dus geen Rus.
Wat bezielt die mensen toch? Op Tweakers nog wel.
Je hebt op de link geklikt?Racing_Reporter schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:16:
[...]
Er zit niet eens een referral in. Dit is wel heeeeeeel triestMisschien de eigenaar of aandeelhouder, ofzo!
Happy B'day btw.

Nee kom op, hoveren als een malle he. We zijn niet helemaal achterlijk
Dankje! Feliciteer je me over een maand nog een keer?

Spamslet.Racing_Reporter schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:25:
[...]
Nee kom op, hoveren als een malle he. We zijn niet helemaal achterlijk![]()
Dankje! Feliciteer je me over een maand nog een keer?
Profielwijziging noted.
Check, thx. Account was (direct na jouw post) geband. Posts moeten nog wel weg.wildhagen schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:43:
[Verwijderde gebruiker]
Bij deze de posts ook verwijderd.F_J_K schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:34:
[...]
Check, thx. Account was (direct na jouw post) geband. Posts moeten nog wel weg.
Dank voor de melding. De user en bijbehorende reacties zijn opgeruimdSantford schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 22:23:
Gallery: [Verwijderde gebruiker]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Spammer met link in posts.
~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~
Thanx, deze zit in de shredderintoxicated schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:15:
[Verwijderde gebruiker]
Net iets te laat
[ Voor 55% gewijzigd door wouterg00 op 05-12-2017 22:20 ]
Is ze weer
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Met het aantal wat we nu al hebben verbannen van Tweakers, had een compleet nieuw hoerenhuis niet verkeerd geweest. Weten we meteen waar we ze naartoe kunnen sturen
En daar is het seksverslaafde spamsletje weer....
Virussen? Scan ze hier!
En daar is het geluid van de shredder weerwildhagen schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:29:
[Verwijderde gebruiker]
En daar is het seksverslaafde spamsletje weer....
In dat licht bezien ook mogelijk spam:
368871 in 'geek: Belgische provider Proximus stopt met telegram'
Privacy:
musicfreak in 'productreview: JBL Playlist Zwart review door kanem0chi'
https://www.laptopplus.nl/
[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 22-12-2017 20:38 ]
Spammer.
Virussen? Scan ze hier!
Gaat sneller vermoed ik hier.
Afgehandeld, thanx.
Dom spammertje.
Virussen? Scan ze hier!
Opgeruimd, thanx
Deze is weg.PcDealer schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:38:
WC Eend bedrijfsaccount beveelt bijna eigen product aan: laptopplus in 'nieuws: Infotheek Group verkoopt 4Launch aan oorspronkelijke o...
https://www.laptopplus.nl/
Deze staat er nog. Toegestaan dus?PcDealer schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:56:
Volgens de Kortingscode topic faq zijn kortingscodes buiten dat topic niet toegestaan. Klopt dat?
musicfreak in 'productreview: JBL Playlist Zwart review door kanem0chi'
Bedoel je deze (Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid) faq? In principe is dat de aanvullende faq voor het subforum waar deze geplaatst is. De kortingscodes in de reactie bij de product review waar jij naar linkt lijken mij in ieder geval geen referal codes, ik zie daarom niet zo zeer de noodzaak om ze weg te halen.
200 fish found!
Oh, en hier: mariaandioo in 'nieuws: 'Apple vervangt ook iPhone-accu als Genius Bar-test g...
[ Voor 40% gewijzigd door RayNbow op 03-01-2018 17:21 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Die heb ik direct opgepakt. Dank voor de melding
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Die is op vakantie, dank voor de melding.
Al opgepakt door een collega zie ik.JanW schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:34:
[Verwijderde gebruiker]
Alle reacties van deze bot.
Daar hebben we afscheid van genomen. Ik heb de reacties getrashed. Dank voor de meldingtarbax schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:30:
gebruiker: Rmellencia
[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 05-01-2018 21:47 ]
En is er terug:Bor schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:39:
[...]
Daar hebben we afscheid van genomen. Ik heb de reacties getrashed. Dank voor de melding
Graziyate in 'geek: Maker tien uur durende YouTube-video met witte ruis krijg...
Druk geweestboss-20 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:37:
[Verwijderde gebruiker] spammer op frontpage 'ruis' item
https://tweakers.net/sear...searchString%5D=Graziyate
Zelfde ip?
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Niet alleen daar. In alle 20 van zijn posts spamt die dezelfde site. https://tweakers.net/sear...searchString%5D=Graziyate
[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 05-01-2018 17:58 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Spam.
tweakerrobin in 'nieuws: Arnhemse BitKassa legt bitcoinbetalingen stil door h...
Neigt naar spam, maar is een langer bestaande user.
[ Voor 36% gewijzigd door S_Chief op 05-01-2018 21:23 ]
Daar is de spamslet weer...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2018 19:02 . Reden: Toevoeging ]
Dit topic is primair bedoeld voor problemen op de frontpage.
Is er iets aan de hand op het forum? Rapporteer dan de reactie en open eventueel een topic in Schop een Modje.