ulem123 in 'Vlaams subsidiebudget voor EV's is op, maar subsidie blijft doorgaan'
eentje die leningen wil aansmeren
Opgeruimddasiro schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 21:00:
ulem123 in 'Vlaams subsidiebudget voor EV's is op, maar subsidie blijft doorgaan'
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Mijn reviews al gezien?
[ Voor 4% gewijzigd door Scriptkid op 25-11-2024 10:44 ]
Daar heb ik inmiddels ingegrepen. Dank voor de melding. Dit is inderdaad niet de bedoeling.Scriptkid schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:42:
Kan iemand even deze gebruiker tot een halt roepen hij is de fontpage aan het spammen met unwanted content
Bruin Poeper in 'Microsoft: VS moet harder optreden tegen cyberaanvallen uit China en Rusland'
https://postimg.cc/0rX2mzMB
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Mijn reviews al gezien?
Virussen? Scan ze hier!
OpgeruimdCH4OS schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 09:25:
john521 in 'Samenwerking tussen X en Telegram voor Grok-integratie is toch nog niet rond'
Dit is ook overduidelijke spam, user is vandaag geregistreerd ook.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Bedankt voor je meldingMeg schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 14:34:
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar volgens mij zijn illegale activiteiten tegen het reglement en de voorwaarden va Tweakers.
410Gone in 'LibreOffice 25.2.4'
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dank voor de melding. Hier lijkt al actie te zijn ondernomen.
[ Voor 18% gewijzigd door bun00b op 31-07-2025 16:21 . Reden: draadje lijkt al te zijn verwijderd ]
Opgepakt en opgeruimd. Dank voor het melden.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Al opgeruimd zie ik.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Het is bekend. We hebben helaas te maken met overlast momenteel.jdh009 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 15:56:
Trouwens bij alle posts die de persoon gemaakt heeft
Jammer want het was een tijdje rustig met spammers.Bor schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 15:57:
[...]
Het is bekend. We hebben helaas te maken met overlast momenteel.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Hij maakt het ook wel heel bont door onder verschillende forum topics hetzelfde te posten.Slayre schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 09:40:
waarom o in 'Intel Arc & Iris Xe Graphics driver 32.0.101.7026 WHQL'
Heeft ondertussen onder meerdere berichten hetzelfde achtergelaten.
[ Voor 8% gewijzigd door Dirk op 31-08-2025 19:56 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
opgeruimd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq