Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spijtig dat er geen hardcore mode inzit zoals bij FNV. Zal wel iemand een mod voor maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:31

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Juist door de mod community is Oblivion zo enorm uitgebreid. Zie bijvoorbeeld Reclaiming Sancre Tor.
Reclaiming Sancre Tor is a questbased expansion pack for the Elder Scrolls IV: Oblivion. It adds approximately 40+ gameplay hours to the game, fleshing the Blades out into a complete joinable faction.

RST's layered main storyline includes a period of basic training in the Blades where you will learn about the Order and earn your place in it, followed by a bit of spywork under the Blademaster Bruin Hrothgar, and ending with a troubling prophecy that only you can unravel as the Hero of Destiny. You will pick up where the vanilla main quest leaves off and continue your adventure as a Blade steeped in Honor and defending the glory of the Empire in the wake of the Oblivion crisis. Earn your ranks in the Blades, meet new characters and creatures, travel to faraway realms, and fill your chests with treasures, weapons, and armors galore. RST contains a little bit of everything for everyone, making it a truly unique Oblivion gaming experience.

In addition to the main quest, RST also includes a few minigames, and sidequests for the hearty quest loving adventurer out there. Each new village has a quest of its own for the resolving and all have unique rewards for your hardwork. There are also some hidden bonuses and quirky easter eggs thrown in to honor the Bethsoft tradition of pop culture references and witty jabs.
En om je een idee te geven hoe geschift sommige modders zijn:
Added up over the 3 years of development the 8000+ man hours put into this project

[ Voor 83% gewijzigd door MueR op 09-11-2011 11:11 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:06:
Spijtig dat er geen hardcore mode inzit zoals bij FNV. Zal wel iemand een mod voor maken :).
Zekerweten. En anders doe ik het zelf wel :P

Sowieso is een hardcore mode voor Skyrim leuker dan voor Fallout, denk ik, omdat je geen gedoe hebt met radioactiviteit.

En iets wat ik er sowieso zsm uitmod is de health regeration. Natuurlijk is het niet leuk om je suf te healen, maar auto-regen vind ik weer te arcade-achtig.

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 09-11-2011 11:11 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Heb em net gehaald bij FRS voor 45euro. Krijg je er ook nog een tegoed bonnetje bij van 5euro.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Dubbel merged..

[ Voor 94% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2011 11:16 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Tsurany schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:02:
[...]

En Bethesda heeft oneindige ideeën maar beperkte tijd. Modders hebben diezelfde ideeën maar zijn met veel meer man en hebben veel meer tijd. Het voegt gewoon echt veel toe, al is het maar om de map in Oblivion in kleur te hebben bijvoorbeeld. Zadeltassen voor je paard is ook zoiets, dat zijn die kleine dingen die het spel al leuker maken.
Om deze reden voegt Bethesda bij al RPG's ook een zeer uitgebreide toolkit/SDK/Modkit voor fans. En is het erg makkelijk om custom mods in te laden.
anandus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:10:
[...]
Zekerweten. En anders doe ik het zelf wel :P

Sowieso is een hardcore mode voor Skyrim leuker dan voor Fallout, denk ik, omdat je geen gedoe hebt met radioactiviteit.

En iets wat ik er sowieso zsm uitmod is de health regeration. Natuurlijk is het niet leuk om je suf te healen, maar auto-regen vind ik weer te arcade-achtig.
Healing moet (imho) alleen gebeuren wanneer je eet/drinkt/potions gebruikt of slaapt.

Dubbel merged..

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Potame schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:55:
Bedankt voor de tip! 22 euro is een erg nette prijs zeg :) Gelijk via paypal betaald, geeft ook wel een wat zekerder gevoel.
Graag gedaan. Ik heb nog even doorgevraagd, ze hebben extra medewerkers vrijdag en er zijn nu dus +/- 160 pre-orders en ze krijgen rond de 300 keys binnen.

Ik wil hem gaan kopen via een pre-paid creditcard in combinatie met paypal credit. Weet iemand of het mogelijk is dat eerst je paypal credit wordt gebruikt voordat de creditcard aangesproken wordt? (Heeft geen ervaring met creditcard en paypal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Iemand anders die het opvalt dat de grote van savegames (op de ps3) hard oploopt? Als je een save maakt, met één karakter praat voor een quest en weer saved komt er al 100 kb bij! Ik save +- elk uur, en hij gaat dan wel ongeveer 500 KB per keer omhoog. Zit nu al bijna op 5 MB. Hoop dat dit niet door blijft gaan, anders krijg je straks savegames van 100+ MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Orian schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:17:
Iemand anders die het opvalt dat de grote van savegames (op de ps3) hard oploopt? Als je een save maakt, met één karakter praat voor een quest en weer saved komt er al 100 kb bij! Ik save +- elk uur, en hij gaat dan wel ongeveer 500 KB per keer omhoog. Zit nu al bijna op 5 MB. Hoop dat dit niet door blijft gaan, anders krijg je straks savegames van 100+ MB.
Gebeurt ook bij Oblivion / Fallout. Uiteindelijk blijft de grote hangen op zo'n 13 - 15MB.

Edit: PC versie dan. Xbox-360 versie van Oblivion was mijn beste savegame ooit iets van 18MB ofzo (hoog level char met vrijwel alles completed) en dat is nogsteeds niet bijster groot .

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
D4NG3R schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:18:
[...]

Gebeurt ook bij Oblivion / Fallout. Uiteindelijk blijft de grote hangen op zo'n 13 - 15MB.
Ok, dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 08:38

Lapras

Ice beam

Een vraag: telt unarmed combat mee aan je one handed statistiek? Het maakt de Khajit namelijk een bijzonder aantrekkelijke stealth klasse om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 17:07
Ik ben maar gestart met een imperial. eerst maar even aan alle aspecten een beetje snuffelen, en later kijken naar een total magic caracter :)
weer later naar alleen maar steath :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Lapras schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:23:
Een vraag: telt unarmed combat mee aan je one handed statistiek? Het maakt de Khajit namelijk een bijzonder aantrekkelijke stealth klasse om mee te beginnen.
Is dat geen aparte skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee. Maar waar het door 'vervangen is', geen flauw idee.

UESP weet het ook niet:
Hand to Hand: no true replacement, although various features enhance unarmed combat (Khajiit have claw attacks; a Heavy Armor perk allows gauntlets to be used for attacks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand trouwens al screenshots of in-game footage gezien van Daedric architecture of items? Kan me haast niet voorstellen dat het er niet in zit maar heb nog niks gezien.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
RevenNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:16:
[...]

Graag gedaan. Ik heb nog even doorgevraagd, ze hebben extra medewerkers vrijdag en er zijn nu dus +/- 160 pre-orders en ze krijgen rond de 300 keys binnen.

Ik wil hem gaan kopen via een pre-paid creditcard in combinatie met paypal credit. Weet iemand of het mogelijk is dat eerst je paypal credit wordt gebruikt voordat de creditcard aangesproken wordt? (Heeft geen ervaring met creditcard en paypal)
Bedankt voor de tip. Ik heb hem zojuist ook besteld daar. Wel zo fijn dat ze ook gewoon PayPal accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:33:
Iemand trouwens al screenshots of in-game footage gezien van Daedric architecture of items? Kan me haast niet voorstellen dat het er niet in zit maar heb nog niks gezien.
Umbra is een Daedric item, no way dat ze Skyrim hebben uitgebracht zonder Umbra :p.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyritZz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:39:
[...]

Umbra is een Daedric item, no way dat ze Skyrim hebben uitgebracht zonder Umbra :p.
Je gaat niet door voor de koelkast, sorry. :P Umbra is een Ebony item (iig in Oblivion) en als quest-item betrokken bij een Daedric shrine quest maar zelf zeker geen Daedric artifact of item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
SnoeiKoei schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:43:
[...]

Je gaat niet door voor de koelkast, sorry. :P Umbra is een Ebony item (iig in Oblivion) en als quest-item betrokken bij een Daedric shrine quest maar zelf zeker geen Daedric artifact of item.
Umbra is wel een Daedric artifact volgens de lore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:43:
[...]

Oeps, je hebt helemaal gelijk. Je moet 'm eigenlijk opofferen in die shrine quest en krijgt er dan een of andere helm voor terug die veel minder leuk is dan Umbra.

Persoonlijk heb ik Umbra altijd als zero-weight quest item gehouden wat dus ook betekent dat ik die quest nooit af heb gemaakt ;)
EnigmaNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:50:
[...]

Although this sword is associated with a Daedric quest, it is not considered a Daedric Artifact for the quest Blood of the Daedra or for your character's statistics page.
Bron: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Umbra_(sword)

[ Voor 25% gewijzigd door XyritZz op 09-11-2011 11:51 ]

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
D4NG3R schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:18:
[...]

Edit: PC versie dan. Xbox-360 versie van Oblivion was mijn beste savegame ooit iets van 18MB ofzo (hoog level char met vrijwel alles completed) en dat is nogsteeds niet bijster groot .
Hmm, ik had op den duur het probleem dat het saven/loaden erg lang kon duren omdat Oblivion eerst de hele lijst met savegames moest laden, zo'n 120 stuks. Weet niet of iemand al kan bevestigen dat het dit keer sneller is?

Speelde op de Xbox 360, heb toen uiteindelijk de hele lijst met savegames verwijderd omdat het te veel ruimte in beslag nam op mijn oude 20GB HDD, nu nog spijt van. :P

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Je kunt natuurlijk ook gewoon elke keer je vorige savegame overschrijven. Dat scheelt inderdaad flink wat ruimte.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:50:
[...]

Nee hoor, volgens de lore is Umbra gemaakt door Naenra Waerr, een Altmer-heks die op de brandstapel is geëindigd vanwege haar creatie. Dat een Daedric prince Umbra wil hebben in Oblivion is echt de enige link met Daedra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
Ik heb de PC versie van Wehkamp ook binnen. Het preloaden schiet hier goed op, nu over 5MB/s.

Oh ja, zoals Wehkamp hem inpakt past ie niet meer door de brievenbus, dus je moet wel thuis zijn om hem aan te kunnen nemen.

[ Voor 40% gewijzigd door Manu_ op 09-11-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m'n savegame van Oblivion ook nog, moet eigenlijk Shivering Isles nog eens uitspelen maar vind het verschrikkelijk irritant dat ik niet snel naar m'n huis kan gaan. Ik moet dan elke keer die poort door, en ik weet nog dat ik eens een aantal sets armor naar m'n huis wilde slepen en daar gewoon lang mee bezig was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Manu_ schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:59:
Ik heb de PC versie van Wehkamp ook binnen. Het preloaden schiet hier goed op, nu over 5MB/s.
Je kon de pc versie gewoon spelen? Ik lees over dat je hem niet zou kunnen activeren, wat erg jammer zou zijn, aangezien de mijne op de deurmat ligt te wachten.

Ik weet niet of ik het trek om 2 dagen naar het doosje te kijken zonder hem te kunnen spelen :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

MueR schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:08:
Juist door de mod community is Oblivion zo enorm uitgebreid. Zie bijvoorbeeld Reclaiming Sancre Tor.

[...]

En om je een idee te geven hoe geschift sommige modders zijn:
[...]
Het zijn dus inderdaad oneindig veel mogelijkheden wat je met mods kan bewerkstelligen.
Ik heb Oblivion een uurtje en ben echt compleet uit gamen op een PC. Ik wist wel dat er mods waren, maar zat meer te denken aan mods in de trend van Horse Armor... :O :)

Bedankt voor de uitleg! Ik ga is rondsnuffelen...

p.s. als ik Oblivion niet gespeeld heb en geen van de eerdere TES, kan ik dan makkelijk in Skyrim komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 12-09 13:04
nhimf schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:06:
[...]

Je kon de pc versie gewoon spelen? Ik lees over dat je hem niet zou kunnen activeren, wat erg jammer zou zijn, aangezien de mijne op de deurmat ligt te wachten.

Ik weet niet of ik het trek om 2 dagen naar het doosje te kijken zonder hem te kunnen spelen :P
CD key is wel te activeren neem ik aan, maar dan kan je niet via cd installeren.
Maar preloaden (dus downloaden via internet) moet dan wel gaan.

Iig mn preload is net afgerond en nu moet ik het nog maar uithouden om 2 daagjes tegen skyrim aan te kijken maar niet kunnen spelen :'(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
nhimf schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:06:
[...]

Nee je kunt dus niet spelen, maar wel preloaden. Dan installeert steam het spel bijna helemaal, en dat laatste stukje kun je downloaden na de unlock, dus 1 uur 's nachts op de 11e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik ben redelijk nieuw in dit genre.

wat ik mij afvraag is er ook een online mogelijheid? en zo ja waar moet ik dan aan denken?

heb hier en daar wat gezocht maar kon geen concreet antwoord vinden. het hangt hier een beetje vanaf of ik hem wel of niet aan ga schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jobbie schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:09:
[...]
p.s. als ik Oblivion niet gespeeld heb en geen van de eerdere TES, kan ik dan makkelijk in Skyrim komen?
Is geen probleem :)
Flghter1982 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:10:
ik ben redelijk nieuw in dit genre.

wat ik mij afvraag is er ook een online mogelijheid? en zo ja waar moet ik dan aan denken?
Nee, geen online mogelijkheid.

[ Voor 35% gewijzigd door anandus op 09-11-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Vind het een beetje jammer dat de mensen met een PC moeten wachten terwijl de mensen met een console al kunnen spelen.
Gevalletje "Shit happens" en hop zet het open voor de PC en niet pas op 111111. 8)7

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkLoki
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-09 20:42
Nou heb hem nu ook op de xbox (non-stop gespeeld :X ). Allereerst moet ik zeggen dat het lijkt dat het spel technisch goed in elkaar zit, het loopt heel soepel en ziet er veel mooier uit als ik had verwacht na alle negatieve geluiden over de xbox-versie. Ook lijken de laadtijden een stuk minder traag als oblivion, in dat spel dacht bij sommige gebouwen, laat maar, heb geen zin om te laden. :P De grafische kracht is misschien maar een klein stukje beter maar door het design lijkt het spel een stuk mooier, gezichten hebben een hele andere stijl en er zijn veel mooie effecten toegevoegd als ijzige wind die over bergen waait of het noorderlicht. Ook de spelwereld heeft zo'n upgrade gehad, niks geen saaie vlakten maar valleien, bergketens, stromende rivieren incl watervallen etc.

(alleen gameplay spoilers)
spoiler:
De gameplay is op sommige punten een stuk simpeler geworden, zo gaan wapens niet meer stuk maar je hebt dan wel weer veel mogelijkheden om zelf wapens te maken en te verbeteren. Ook leuk is dat je in het wild mensen als jagers tegenkomt, er is veel meer fauna die je niet aanvalt wat allemaal zorgt voor veel meer levendigheid. Ook in dorpen leeft het wat meer, er zijn mensen aan het werk en er in de tavernes kan je nu troubadours vinden. Al blijft het zo dat het aantal NPC's nog altijd zo laag is, een feestje met 4 mensen is niet echt immersive. Dagboek is ook aardig versimpeld aan de éne kant is het mooi dat je niet meer alles voorgekauwd wordt in een pop-up maar de meeste berichten bestaan alleen nog uit één of twee zinnen en een punt op een kaart. Ik had gehoopt dat je kompas minder belangrijk zou worden maar dat is helaas niet zo. NPC's zullen je geen aanwijzingen geven van waar locaties zich bevinden waardoor je het dus niet op eigen houtje kan vinden. Ook ben ik mijn eerst onzichtbare muur tegengekomen, dat vond ik wel teleurstellend dat ik zo een richting op werd gestuurd. Maar goed dat was maar één keer, dus voor nu komen ze er nog mee weg.

Het is een beetje een lang verhaal geworden maar was zo enthousiast aan het typen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
DutchMan schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:12:
Vind het een beetje jammer dat de mensen met een PC moeten wachten terwijl de mensen met een console al kunnen spelen.
Gevalletje "Shit happens" en hop zet het open voor de PC en niet pas op 111111. 8)7
Dat gaan ze zeker niet doen. Zover ik kan lezen wordt ie alleen in NL al verkocht.
Ze gaan echt niet wereldwijd hun epische releasedate 2 dagen vervroegen omdat de winkels zich hier niet aan de afspraken houden.

Dat kan je vergeten.

Maargoed, morgenavond issie gewoon te spelen als je kan wachten tot 0100 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Xbox 360 versie besteld bij Wehkamp..
Zal hem vrijdag dan wel binnen krijgen!! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Ik heb hem net opgehaald bij de FRS in R;dam Alexander, en kreeg de stoffen map erbij.
Zover ik kan zien ziet het er meer uit als een stuk dik karton wat een reliëf heeft van stof :(

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
iemand al een vergelijking tussen de xbox 360 en ps3 versie?
ik weet nog dat oblivion echt verschrikkelijk was op de ps3 in den beginnen,en misschien nu nog wel.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Wat ik gelezen heb ergens (kan de link zo 123 niet meer vinden helaas) ontlopen die 2 elkaar niet veel.

Ik geloof dat de xboxversie een keer of 5 per uur een kleine hickup had in de framerate en dat dat op de ps3 een keer of 2 per uur was. Qua graphics zijn ze nagenoeg vergelijkbaar wat ik gelezen had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Damn, wat is die CE doos groot. Zit nu op kantoor met de CE in de auto, dus de parkeerplaats lonkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
DarkLoki schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:13:
spoiler:
Ook leuk is dat je in het wild mensen als jagers tegenkomt
Dit was in Oblivion ook al zo, maar daar was het vrij zeldzaam :/ ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Gamedumper heeft hem zojuist bezorgd.

Alleen zit ik op werk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Jobbie schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:09:
[...]

Skyrim speelt pakweg 200 jaar na de gebeurtenissen in Oblivion.

Om het verhaal van Skyrim te kunnen volgen/begrijpen hoef je de vorige delen niet gespeeld te hebben.

Dit hoeft eigenlijk alleen als je het volledige verhaal van TES wilt weten en dit kun je gewoon nalezen op de TES wiki site.

Heb de game ook net opgehaald in de MM in Heerlen voor 45e (pc).
De simpele reden waarom ik hem vandaag gehaald heb is omdat 11-11 carnaval is en ik in Limburg woon. Niets is leuker dan op 11-11 met de trein naar Heerlen te gaan. Een trein die naar bier en andere dingen stinkt en prope vol zit met mensen en de stad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Gisteravond 4 uur gespeeld op de PS3. Het ziet er mooi uit. Watervallen en ruig stromend water; Sneeuwbuien waar je het koud van krijgt en de karakters zijn ook erg mooi. Op de PS3 heb je wel eens wat last van lighting artifacts en heel soms oppoppende bomen enzo, maar ik heb toch het idee dat het minder is dan bij oblivion.
spoiler:
In het lijstje met verslagen vijanden worden ook weer de automaton van Morrowind genoemd. Leuk zijn ook de verschillende spells. Flames is meer een Vlammenwerper ipv een vuurbal. Ook hebben projectielen meer auto-aim dan in Oblivion. Ook heb ik een paar originele andere spells gezien. Het levelling en karakter build systeem is sterk versimpeld, wat het voor de beginnend gamers aantrekkelijk maakt, maar ik denk dat het tekort doet aan de ervaren TESsers.
Je kan nu ook een hulpje meekrijgen (dit was ook al bekend uit de tweakers hands on demo) en die is behoorlijk intelligent (al liep hij wel een paar keer door m’n Flames spell). Lockpicken gaat nu anders, is minder een game en meer de real deal. Ook is er veel meer mogelijkheid om je eigen wapens, uitrusting, kleding en sieraden te maken. Of om wapens te versterken of verbeteren. Het leren enchanten van items kan, maar komt met een prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:11:
[...]

Skyrim speelt pakweg 200 jaar na de gebeurtenissen in Oblivion.
200 jaar later én een ander deel van de wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Maar nog wel in dezelfde wereld. Dus veel overlappingen qua lore etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

anandus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:20:
[...]
Morrowind speelde ook in een ander deel van de wereld ;) Vziw is elke TES titel een ander gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ja je zit nu in het deel meteen ten noorden van dat van Oblivion (dat was Cyrodill, zie je nog onderaan de game map staan als onbereikbaar gebied in het zuiden).

Morrowind speelde dan weer in Morrowind ;) en dat zie je op de map in het oosten zitten. Alleen de eerte TES (Arena) speelde in de hele wereld.

[ Voor 18% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-11-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
MueR schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:25:
[...]

Morrowind speelde ook in een ander deel van de wereld ;) Vziw is elke TES titel een ander gebied.
Alleen Arena (deel 1) speelt in alle gebieden. Verder zijn ze inderdaad allemaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
[...]
Mua dat valt mee. beetje Belgie - Nederland aangezien ze aan elkaar grenzen.

Het enige wat Oblivion en Skyrim met elkaar verbind (vind ik) is:
spoiler:
Aan het begin van Oblivion sterft de emperor en aan het einde diens zoon. Zijn zoon was de laatste in de bloedlijn en er was dus geen echte opvolger. De 200 jaar na het einde van Oblivion begon het rijk hun macht langzaam te verliezen. Waar sommige regios ervoor kozen bij het rijk te blijven kozen anderen er voor zelfstandig te worden. De leider van Skyrim is nu net dood en nu vechten 2 partijen voor wat er nu moet gebeuren. Blijft Skyrim bij het rijk of gaan ze zelfstandig worden. Weet niet of dit 100% klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Hopelijk speelt TES6 zich in Valenwood/Elsweyr af.

Maar dan zijn we weer 10 jaar verder gok ik :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:28:

5 jaar, als we de trend mogen geloven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
SemperFidelis schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:28:

Hoop zelf op Black Marsh.
Maar dan wel echt zonder wegen en gewoon 1 dicht begroeide omgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
Is het vechten in Skyrim beter uitgewerkt dan in Oblivion? Bij Oblivion op de XBOX360 ben ik gestopt toen ik door het eerste portal heen moest, omdat daar ventjes liepen die ik met geen mogelijkheid neer kreeg. Het vechten ging ook zo houterig dat het gewoon niet leuk was om te doen.

Zit sterk te twijfelen of dit spel wat voor mij is, omdat ik Oblivion eigenlijk niet zo'n leuk spel vond. Ook het hele idee van een eindeloze wereld waar je zelf maar een beetje moet rondhobbelen en kijken wat je wilt gaan doen, sprak mij niet echt aan. Op één of andere manier had ik niet het gevoel dat wat ik aan het doen was ook maar enigzins nut had, buiten de verhaallijn om dan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

is er trouwens weer een mogelijkheid om in een arena te vechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Die Oblivion gates waren dan ook gruwelijk vervelend. Na een keer of 5 had ik het wel gezien. Sindsdien gebruik ik console commands om direct naar de sigil chamber te gaan voor de main quest, en een mod om random gates uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spel is net verzonden van TheHut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch ben ik sceptisch tegenover alles wat 'Radiant' heet. Eerst zien, dan geloven.
/me heeft nog slechte nasmaak van Oblivion's beloftes

[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 09-11-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Aan de andere kant, ze komen er nu daags voor de release mee, niet bij de aankondiging en later wordt het onder de mat geschoven.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anandus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:42:
Toch ben ik sceptisch tegenover alles wat 'Radiant' heet. Eerst zien, dan geloven.
/me heeft nog slechte nasmaak van Oblivion's beloftes
Als ik het zo lees ben ik er wel positief over, zeker omdat je (zolang je nog niet 100% van de wereld ontdekt hebt) naar gebieden/plaatsen wordt gestuurd die je nog niet ontdekt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Korben schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:44:
Aan de andere kant, ze komen er nu daags voor de release mee, niet bij de aankondiging en later wordt het onder de mat geschoven.
Neh ze komen er niet nu pas mee. Een groot gedeelte van wat in het artikel staat was al bekend.

Bv in Oblivion was het zo dat zodra je de baas was van een guild er geen quests meer waren en dat je alleen nog geld kon ophalen bij het HQ van de guild. Een tijd geleden maakte men al bekend dat dit in Skyrim niet zo was en dat men nog steeds quests kon doen zodra met de guild master was van een guild.

Veel mensen hadden zich dit toen al uitgelegd dat dit gewoon betekende dat er per guild diverse missies zijn voor de GM en dat deze dan random aangeboden worden aan de GM en dat je deze telkens overnieuw kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Deadsy schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:50:
[...]

Neh ze komen er niet nu pas mee. Een groot gedeelte van wat in het artikel staat was al bekend.

Bv in Oblivion was het zo dat zodra je de baas was van een guild er geen quests meer waren en dat je alleen nog geld kon ophalen bij het HQ van de guild. Een tijd geleden maakte men al bekend dat dit in Skyrim niet zo was en dat men nog steeds quests kon doen zodra met de guild master was van een guild.

Veel mensen hadden zich dit toen al uitgelegd dat dit gewoon betekende dat er per guild diverse missies zijn voor de GM en dat deze dan random aangeboden worden aan de GM en dat je deze telkens overnieuw kunt doen.
Ik weet dat een groot deel van het artikel al bekend was, maar het feit dat ze het nu nog steeds verkondigen kan weinig anders betekenen dan dat het er daadwerkelijk in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Sorry jongens, de kogel is voor mij door de kerk. Heb 24 uur lang mijn aandacht weten af te houden door GTA IV te halen, maar dat gaat me echt niet nog 48 uur lukken, dus ik ga mijn preorder van Bol (PS3 versie) cancelen en ik ga hem nu bij GameMania halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

Net weer een paar uurtjes erop zitten!

spoiler:
Om naar bepaalde nieuwe quests te gaan moet je een flinke afstand op de voet afleggen wat echt tof is. Je ziet veel van de omgeving en zelfs op de Xbox zijn de settings zo afgesteld dat je ver in de verte kan kijken! De natuur is gewoon geweldig gemaakt!
Net gevochten tegen een tegenstander waar ik m'n game 4 keer opnieuw voor heb moeten laden, deze was echt lastig (welke enemy zeg ik niet, maar geen draak iig), dus uitdaging zit er toch wel in. Het is niet te makkelijk gemaakt. Mocht je het makkelijker/moeilijker willen maken is er de welbekende slider.
Ook m'n eerste draak bevochten wat erg stoer was om te doen!

De steden lijken levendiger, er is meer te doen! Je kan mensen mee op pad nemen, komt weer de gebruikelijke struikrovers tegen.
En de dialogen zijn fantastisch! Veel meer gesprekken kan je opvangen en gesprekken lijken echter. Als in Ovlivion twee NPC's met elkaar aan het converseren waren kwam er nog weleens onzin uit, maar hier lijken de gesprekken echt op elkaar afgestemd.

En zo weer gauw verder spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 18:33
Gwildor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:03:
Sorry jongens, de kogel is voor mij door de kerk. Heb 24 uur lang mijn aandacht weten af te houden door GTA IV te halen, maar dat gaat me echt niet nog 48 uur lukken, dus ik ga mijn preorder van Bol (PS3 versie) cancelen en ik ga hem nu bij GameMania halen.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ga vanavond ook maar de xbox versie oppikken. Zal hier toch een paar 100 uur mee bezigzijn en dat doe ik liever languit in mijn zetel op 42" televisie :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
/darthvader
Noooooooooooooooo.....

Las net op de site van gamersland.com dat ze pas volgende week gaan leveren. Ook niet even zeggen ofzo he, nee lekker obscuur zonder notificatie op de site zetten. Als ik niet zo'n krent was zou ik hem ergens anders bestellen maar die 10 euro....

Oh well, blijkbaar heb ik nu opeens wel tijd voor die sinterklaas loodjestrekking (bleh). ;)

Edit: Snap, herinner me nu dat mijn broer ook skyrim heeft gekocht. \0/ Wordt een leuke loodjestrekking. >:)

[ Voor 12% gewijzigd door actionInvoke op 09-11-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
* D4NG3R gaat vanmiddag even langs de lokale gameboer en canceled zijn online pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
actionInvoke schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:12:
/darthvader
Noooooooooooooooo.....

Las net op de site van gamersland.com dat ze pas volgende week gaan leveren. Ook niet even zeggen ofzo he, nee lekker obscuur zonder notificatie op de site zetten. Als ik niet zo'n krent was zou ik hem ergens anders bestellen maar die 10 euro....

Oh well, blijkbaar heb ik nu opeens wel tijd voor die sinterklaas loodjestrekking (bleh). ;)

Edit: Snap, herinner me nu dat mijn broer ook skyrim heeft gekocht. \0/ Wordt een leuke loodjestrekking. >:)
10 euro? Bij die site is die 35, bij Yorcom bv is die 40. Nahja, verzendkosten nog, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:13:
* D4NG3R gaat vanmiddag even langs de lokale gameboer en canceled zijn online pre-order.
Ook gedaan, net in mijn middagpauze opgepikt. "Stoffen" kaart is wel mooi. Boekje (handleiding) is zoals vermeld bagger vertaald. Hoe zinloos is het om termen te vertalen die je in-game ook in het Engels tegenkomt (en dan niet de Engelse naam te vermelden in de handleiding.) Ik bedoel, ALS je al zo slecht bent in Engels snap je aan de hand van de handleiding nog niks van de termen.

Het "favoriet" maken van spullen in je bagage lijkt me een handige nieuwe functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Net bij MM R'dam Centrum de X360 versie opgepikt voor € 49,- inclusief Steelbook.

De guide ook meteen meegenomen voor € 25,- Vrij prijzig, maar ik kan 'm verder hier in de stad niet krijgen.
De guide is 656 pagina's dik! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:16:
[...]

Het "favoriet" maken van spullen in je bagage lijkt me een handige nieuwe functionaliteit.
Dat kon in Oblivion toch ook al? Ik weet nog dat ik daar zo'n soort rad van fortuin had waar je items op kon plaatsen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Dat was toch gewoon je shortcut menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt gelijk, nog een keer gelezen en het is idd gewoon het toekennen aan shortcuts (1 t/m 8 ) :( Dacht dat het daar los van stond... En dan in je inventory een soort van filter had van voorwerpen die je als favo had gemarkeerd. Helaas, verkeerd begrepen. Boekje thuis maar eens goed lezen ipv in 5 minuten in het restant van m'n lunchpauze. :P

Derde keer gelezen en denk toch dat ik het de eerste keer goed had: je markeert je voorwerpen door op F te drukken en daarna kun je apart door een lijst van favoriete items/spells scrollen. Nog los van de sneltoetsen 1t/m8 dus.

[ Voor 25% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-11-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Zit er in de CE nu ook een Nederlands boekje? Ik heb de doos nog dicht in de auto zitten..

* MueR hoopt van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-08 08:17
Heb hem zojuist ontvangen van gamesync.

Nu is enkel nog de vraag of ik hem zal pre-loaden of gewoon installeren vrijdagmorgen. Maar aangezien ik toch niet diep in de nacht ga spelen denk ik dat ik hem gewoon vrijdag tijdens het ontbijt installeer van de disc en dan lekker genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Preload gewoon, zit geen enkel nadeel aan en je hoeft dan vrijdag niet te wachten. Je zou denken dat ICT'ers wel open staan voor verandering maar kennelijk is nieuwe techniek alsnog heel eng.

[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 09-11-2011 14:30 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
heeft er hier iemand een russische key gekocht en toegevoegd in steam???

als dit een vraag die verboden is pm me ff en dan verander / verwijder ik hem

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Tsurany schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:30:
Preload gewoon, zit geen enkel nadeel aan en je hoeft dan vrijdag niet te wachten. Je zou denken dat ICT'ers wel open staan voor verandering maar kennelijk is nieuwe techniek alsnog heel eng.
Eng nee... gaat meer om het feit dat ze dan toch niets kunnen doen als ze werken of school hebben tijdens het preloaden.

en Installeren neemt minder tijd in beslag in het geheel dus veel tijdsverschil nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ienni1983 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:34:
heeft er hier iemand een russische key gekocht en toegevoegd in steam???

als dit een vraag die verboden is pm me ff en dan verander / verwijder ik hem
Is niet verboden, er is alleen een kans dat ze je key verwijderen maar in dat geval krijg je vaak gewoon een nieuwe ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Laatst online: 08-08 08:17
Ach, je hebt gelijk. Het heeft alleen maar voordelen gezien we nog twee dagen hebben. Al voelt het toch wel raar om helemaal niet de disc te gebruiken.

Overigens fijn dat de handleiding gewoon in het Engels is. En de map is toch ook zeker mooi.

Heh. Op het doosje staat 18, maar op de dvd staat 15. Toch grappig hoe er zo'n verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verderf schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:41:
[...]

Is niet verboden, er is alleen een kans dat ze je key verwijderen maar in dat geval krijg je vaak gewoon een nieuwe ;)
Hm. oke maar over die key zit ik niet zo in.

Maar als Steam dan mijn account disabled dan zit ik met de gebakken banaan

Found 97 Games with a value of
1509,04€

[ Voor 5% gewijzigd door Ienni1983 op 09-11-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

MueR schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:26:
Zit er in de CE nu ook een Nederlands boekje? Ik heb de doos nog dicht in de auto zitten..

* MueR hoopt van niet
Mag ik vragen waarom je dat niet hoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ienni1983 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:42:
[...]

Hm. oke maar over die key zit ik niet zo in.

Maar als Steam dan mijn account disabled dan zit ik met de gebakken banaan
Doen ze niet, het staat in de EULA om mensen af te schrikken maar er is nog niemand gebanned voor het kopen van een buitenlandse key :)

Zelf heb ik het gehad met metro 2033 en Just cause 2 maar ik heb mijn account nog steeds want ze halen alleen de key weg :)

Je account word wel gedisabled voor het via vpn kopen van games in het buitenland omdat dit belastingontduiking(tax fraud) is :)

edit:
Found 93 Games with a value of
$1567.08 USD ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verderf op 09-11-2011 14:45 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Nickbn schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:43:
[...]

Mag ik vragen waarom je dat niet hoopt?
Omdat die NL vertaling ruk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikero
  • Laatst online: 12-09 13:08
Arunia schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:44:
[...]

Omdat die NL vertaling ruk is?
"Zij die keizer worden en de drakenvuren ontsteken, zijn zeker geboren uit draken - het bewijs ligt in het dragen van het amulet en het ontsteken van de vuren. Maar waren zijn geboren uit draken en daardoor in staat dit soort dingen te doen, of was het verrichten van die handelingen het bewijs dat de zegen van Akatosh op hen neer daalde? Het enige wat we kunnen zeggen is dat het beide, en geen van beide is - een goddelijk mysterie."
- Emelene Madrine, het Boek van de uit draken geborenen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Mhm, ik krijg m'n key Vrijdagavond / Zaterdag nacht pas. Maar tot die tijd vermaakt ik met wel met Mass Effect 2 waar ik gisteren aan begonnen ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
RevenNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:51:
Mhm, ik krijg m'n key Vrijdagavond / Zaterdag nacht pas. Maar tot die tijd vermaakt ik met wel met Mass Effect 2 waar ik gisteren aan begonnen ben. ;)
dan ben je dinsdag pas klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Er wordt daar duidelijk literair geschiedenis geschreven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19
Is er iets dat je beschermd als melee zijnde tegen magic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
RaiseCain schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:01:
Is er iets dat je beschermd als melee zijnde tegen magic?
Een tin-foil hat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 16:49
Zojuist binnen gekomen van Wehkamp.

'Stoffen' kaart valt me nogal tegen... Dit is in mijn ogen toch echt gewoon papier. Beetje bobbelig weliswaar, maar stof? Echt niet hoor. Zijn er hier mensen die ook de stoffen kaart hebben en bij het wel echt duidelijk stof is? Want in dat geval hebben ze me genaaid :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkunie schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:02:

'Stoffen' kaart valt me nogal tegen... Dit is in mijn ogen toch echt gewoon papier. Beetje bobbelig weliswaar, maar stof? Echt niet hoor. Zijn er hier mensen die ook de stoffen kaart hebben en bij het wel echt duidelijk stof is? Want in dat geval hebben ze me genaaid :9
Ik heb em vandaag besteld bij Wehkamp..
Krijg je hem dan eerder dan vrijdag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ienni1983 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:56:
[...]

dan ben je dinsdag pas klaar :P
Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 09:25

Frituurman

Mjam!

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:06:
[...]

Ik heb em vandaag besteld bij Wehkamp..
Krijg je hem dan eerder dan vrijdag??
Mits vandaag voor tijd X besteld, dan morgen in huis. En mits op voorraad. Gelukkig heb ik 'm inmiddels thuis, liet vrouwlief weten. Maar ik had 'm dan ook 1 september al besteld.. Just to be safe.. :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
spoiler:
Op de leren collector's edition kaart, de kruisjes zouden treasure's moeten bevatten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frizzz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:07:
[...]

Mits vandaag voor tijd X besteld, dan morgen in huis. En mits op voorraad. Gelukkig heb ik 'm inmiddels thuis, liet vrouwlief weten. Maar ik had 'm dan ook 1 september al besteld.. Just to be safe.. :)
Grappig! :p
Hoop dan dat ik hem morgen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En ik heb hem al twee keer bij Wehkamp geannuleerd. Ik denk Gamedumper.nl stuurt hem wel op tijd maar tot nu toe nog niks gehoord terwijl hij wel op voorraad zou zijn. Maar mailtje achteraan gestuurd. Anders gewoon annuleren en lekker bestellen bij een key site, scheelt nog aardig ook.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melkunie schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:02:

Tsja het is een soort dik spul dat het midden houdt tussen linnen en papier idd. Beetje raar materiaal ja. Maar Bethesda kennende is de echte papieren kaart van na de SE gewoon van dun hoogglans papier, zoals het boekje ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 09:25

Frituurman

Mjam!

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:10:
[...]

Grappig! :p
Hoop dan dat ik hem morgen heb!
Ik heb trouwens wel over de console-versie he? PS3 for me.. ;)

PC-versie heeft, naar wat ik uit dit topic begreep, wat achterstand qua levering?

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Pagina: 1 ... 8 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!