[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste
Acties:
  • 114.574 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:57

jgj82

Ja, maar = nee

powerplay schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:38:
Is geen water maar olie naar mijn weten..
Hangt vaak een jar met vuur oid boven!

Soort van trap?
Steek maar eens in de fik! 8)

[ Voor 79% gewijzigd door jgj82 op 11-11-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ok dit was wel een vet momentje, :D

Loop een beetje wat bandits af te moorden, zie ik opeens een grote mammoet, nou dat heb ik geweten, kon hem beter niet aanvallen want dat ding was oersterk, stukje gerend voor mijn leven en opeens kwam er een draak :x

Eerst vielde die draak die mammoet nog aan, en toen die bijna dood was viel die draak mij aan. Heb nog nooit zoveel healing potions moeten gebruiken om dit te overleven (kon geen kant meer op), maar uit eindelijk heb ik ze beide verslagen :D Phew dat was epic 8)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Stond ik net die ehm baas van de eerste stad nadat
spoiler:
ik die draak had vermoord. Zegt die adviseur, bewijs dan dat je een Dragonborn bent
. Dus ik blaas hem van zijn sokken met mijn shout, iedereen boos op mij :p.

[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 11-11-2011 20:57 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
MrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:57:
Stond ik net die ehm baas van de eerste stad nadat ik die draak had vermoord. Zegt die adviseur, bewijs dan dat je een Dragonborn bent. Dus ik blaas hem van zijn sokken met mijn shout, iedereen boos op mij :p.
Hahaha dat deed ik ook ja, dat was wellicht niet zo slim :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Je kan ook de dingen die boven het olie (paarse water) neerschieten, dan krijg je leuke effecten!
Trouwens ik vindt het echt een super spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Weet je, ik vind het prima games die RPG's maar er zit zoveel in wat gewoon de wereld compleet voor me afbreekt. Je bent een held, hebt net een familie gered van een draak en je pakt per ongeluk (of met opzet) een vork en opeens ben je een crimineel die dood moet :/

En zo zijn er nog veel meer dingen, de eerste "quest" die ik kreeg ging over 2 kerels die verliefd waren op dezelfde vrouw (cliche much?) maar de eerste had een brief geschreven voor haar met als afzender die andere kerel en ik moest die brief aan het meisje geven.

Maar ik wilde ook even de kant horen van die andere kerel, zien of hij geschikt is. Teh fuck, hij doet hetzelfde :/ Kom ik bij die vrouw aan heb ik 2 keuzes, 1 geef de brief van kerel 1, 2 geef de brief van kerel 2. Ik weet niet meer precies maar ik dacht echt van, err beide lui verdienen je niet als ze zo stiekem doen. Maar die optie had ik niet.

spoiler:
Of na die eerste baas met de spin, je bevrijd die kerel (die opgegeten zou worden door een spin) en die gaat je dan aanvallen. Yea... no

[ Voor 59% gewijzigd door MrVegeta op 11-11-2011 21:01 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schoot vanmiddag even een pijl in zo'n giant..
Dat heb ik geweten ook.
Als level 1 zijnde vloog ik meteen 100 meter(echt letterlijk 100 meter) hoog de lucht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Weet er iemand al wat je met die dragon scales/bonen kan doen? of waar je die verkoopt? heb gebrek aan geld maar die dingen nog in me inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08 18:25
Enorm aan het genieten hier van Skyrim!
De dungeons zijn echt huge! Meerdere levels, soms zelfs meerdere quests. Of naar een top en dan echt over de wereld kijken.

Wel een vervelend dingetje weet iemand de oplossing voor de quest
spoiler: reydas remains
Je moet op zoek naar het stoffelijk overschot van Reyda in een grot op een eiland ten oosten van Ivarstead. Grot volledig uitgekamd (inclusief een paar puzzels en boel skeletten) geen lijk. Ook het eiland niets. Het gaat hier om Geirmunds Hall, ten oosten van Ivarstead. Wel een dode adventurer, geen vrouwenlijk.

[ Voor 83% gewijzigd door epTa op 11-11-2011 21:03 ]

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet verder in Shriekwind Bastion, iemand die weet wat ik hier moet doen?

spoiler:
Ik ben op zoek naar de 'Source of Power' in Shriekwind Bastion. Ik ga de dungeon binnen in Shriekwind Bastion South, en loop dan de hele dungeon door tot ik eruit ga bij Shriekwind Bastion North, maar ben geen Source of Power o.i.d. tegen gekomen. Ik heb het idee dat er meer te halen valt in de kamer waar 3 switches op een plateautje zitten (met schuivende stenen deuren etc). Ik kom maar niet in de buurt van mijn quest tracker..

So far is het wel echt een gaaf spel, muziek is ook episch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Heb net de tutorial afgerond, wat een prachtig spel ! :D

en het mooiste van alles is dat ik alles op ultra heb behalve radial blur en toch alles vloeiend blijft werken!! en dat op mijn HD5750 1GB DDR5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Is er een spreuk om sloten te openen, in de Alteration school bv?
Ben wel benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
Goede, ik zal even kijken. Kwam net een master lock tegen, 30 lockpicks en zag niets meer bewegen. Grr.

Kwam overigens net Headcrack Rock tegen of hoe dat ook heette. Zonder al te veel te spoilen, pas op, of je vliegt.. erg erg ver.

edit:
Er zit een hele skilltree aan lockpicking in! Maar niets wat het automagisch opent.

[ Voor 16% gewijzigd door epTa op 11-11-2011 21:13 . Reden: ff gekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:15
Oke.. dit begint irritant te worden. Om onverklaarbare redenen blijft Skyrim bij mij crashen, zodra ik in het main menu op een van de opties wil klikken. Ik heb Steam al eens opnieuw erop gezet, Skyrim opnieuw geïnstalled maar geen verschil.. iemand eenzelfde probleem of weet waar het aan kan liggen?

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:18
bulletrene schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:03:

en het mooiste van alles is dat ik alles op ultra heb behalve radial blur en toch alles vloeiend blijft werken!! en dat op mijn HD5750 1GB DDR5 :P
Wat is de rest van de hardware? Ik heb een 5770 maar niet alles op max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Moi_in_actie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:12:
Oke.. dit begint irritant te worden. Om onverklaarbare redenen blijft Skyrim bij mij crashen, zodra ik in het main menu op een van de opties wil klikken. Ik heb Steam al eens opnieuw erop gezet, Skyrim opnieuw geïnstalled maar geen verschil.. iemand eenzelfde probleem of weet waar het aan kan liggen?
Heb je al gekeken naar de soundfix, waarbij je het geluid van je PC terug zet op 44.1kHz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 14:52
Ok ik heb sanguinare vaparism opgelopen!! :@...

hoe kom ik hier nu van af ik haat vampieren

Graag snel antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:15
Gropah schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:14:
[...]
Heb je al gekeken naar de soundfix, waarbij je het geluid van je PC terug zet op 44.1kHz?
Haha, thanks.. dat werkt :)

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buster01 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:14:
Ok ik heb sanguinare vaparism opgelopen!! :@...

hoe kom ik hier nu van af ik haat vampieren

Graag snel antwoord.
spoiler:
Volgens mij kan je alle diseases etc curen door naar een tempel te gaan en daar de shrine te gebruiken. Dan krijg je ook nog een buff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Kan iemand me hiermee helpen:
spoiler:
Na het killen van die grote spin en het bevrijden van die man die vast zit in dat web is deze vervolgens onvindbaar. Ik vermoed dat die man de gouden claw heeft, want bij die deur aangekomen heb ik deze toch echt nodig...
Waar zit die man?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
waar kan ik een tempel vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franko P. schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:18:
Kan iemand me hiermee helpen:
spoiler:
Na het killen van die grote spin en het bevrijden van die man die vast zit in dat web is deze vervolgens onvindbaar. Ik vermoed dat die man de gouden claw heeft, want bij die deur aangekomen heb ik deze toch echt nodig...
Waar zit die man?
spoiler:
Ik had dat ook, als het goed is ligt hij dood bij de muur die je hoort te killen (je ziet hem vanzelf, rechts met huge spikes). En anders autosave loaden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
bulletrene schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:03:

Zou ik ultra dan ook moeten aankunnen met mijn HD5830? (Ondanks dat Skyrim standaard high aanbeveeld)

--

Ik wou even het volgende droppen. Hoeveel van jullie hebben al met het aanpassen van de .ini's gespeeld en tot hoeverre is dit nodig? Ik had namelijk wat fouten gemaakt zonder backup 8)7, waardoor ik nu opnieuw moet installeren.

Nu is dit natuurlijk voor een keertje geen probleem, maar zelf ben ik wel bang dat ik op een gegeven moment alles overhoop haal waardoor het gewoon klote werk wordt om het te resetten. |:(

Wat is hier zelf jullie ervaring mee? Op dit moment ga ik waarschijnlijk alleen 'mouse-smoothing' & vsync uitzetten en bTreesReceiveShadows bDrawLandShadows aan doen. (van =0 naar =1 veranderen staat gelijk aan aanzetten toch?)

Daarnaast ben ik ook verward over het volgende. Deze settings dienen namelijk in
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\skyrim\Skyrim\SkyrimPrefs.ini
te worden aangepast, maar dit bestand staat ook hier:
C:\Users\<username>\Documents\My Games\Syrim\SkyrimPrefs.ini
Weten jullie daar toevallig meer van? ;)

* BinaryRun is nieuw met het aanpassen van TES games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij in de grote steden, o.a. in Whiterun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
Ik zoek de redguard in whiterun waar is zij te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
Je kan ook alle diseases curen bij een shrine of Talos. Met wat extra blessings. Deze staan misschien wel in een tempel, ik kwam er toevallig net een tegen in de wildernis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Hoe maak je trouwens screenshots? Kan het niet vinden bij de controls, en printscrn werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hebben jullie dat ook? Dat je bij het opstarten die thema muziek laat afspelen? :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:00

Rick-Jan

always connected

kan het spel op de pc verdorie niet eens installeren, steam servers zijn bezet :( like wtf, ik wil vanaf de cd installeren!!

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:32:
Hoe maak je trouwens screenshots? Kan het niet vinden bij de controls, en printscrn werkt ook niet.
Dat kan je in Steam zelf instellen, F12 is de default key hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick-Jan schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:35:
kan het spel op de pc verdorie niet eens installeren, steam servers zijn bezet :( like wtf, ik wil vanaf de cd installeren!!
google en u zult vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 31-08 11:49
spoiler:
Mensen hier ook problemen met een Lydia die erg veel moeite heeft met je te achtervolgen. :F Ik heb haar maar weer weggestuurd want het schoot echt niet op...

Ik heb trouwens net als in Oblivion dat je het gras in een keer ziet verschijnen en dat dingen in de verte ook af en toe verspringen. Het lijkt me dat het normaal is en het is ook een stuk minder erg als bij Oblivion, maar toch had ik wel gehoopt dat dit niet meer zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:00

Rick-Jan

always connected

danku, gewoon paar keer rammen op het toetsenbord heeft geholpen :*) installeert nu!

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

danielkraak schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:41:
spoiler:
Mensen hier ook problemen met een Lydia die erg veel moeite heeft met je te achtervolgen. :F Ik heb haar maar weer weggestuurd want het schoot echt niet op...
spoiler:
Die heb ik per ongeluk zichzelf laten vermoorden, ze kon mij altijd bijbenen, maar qua AI was ze niet slim nee :x

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:40

jmk

Wat is mouse-smoothing en waarom zou ik dat willen aanpassen? Is dat dat je crossair vaag is bij het richten van bijvoorbeeld je pijl en boog?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Arunia schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:13:
[...]

Wat is de rest van de hardware? Ik heb een 5770 maar niet alles op max
de rest van mijn hardware :

i7 870 @2.93Ghz
8GB DDR3
1x 1.5TB Western Digital
1x 1TB Western Digital

ben inmiddels 1.5 uur in de game, en net aangekomen in het eerste dorpje :) wat een geweldige game ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wat vinden jullie van mijn Xena lookalike? ;)

Afbeeldingslocatie: http://img690.imageshack.us/img690/5360/skyrimz.jpg

Had in Oblivion al een keer Emperor Sidious (sith lord) gemaakt ;)

Edit:

Ja gevonden was even zoeken maar hij is er nog:

Afbeeldingslocatie: http://img449.imageshack.us/img449/2386/oblivion20060402191817323tv.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Bulls op 11-11-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Haha, Skyrim verslaat CoD makkelijk in spelers aantallen.
http://store.steampowered.com/stats/

Momenteel meer dan 200.000 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QDw3s.jpg

wat vinden jullie van mijn giant speshil taktiks? ez giant ez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 18:20

freezer

er komt geen end 'an

Iemand enig idee wat te doen in Karvanjund halls.
Zit aan die ringen te draaien maar hij blijft zeuren om een Ebony Claw ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Wilde gok, maar als ze op consoles dus echt zoveel meer verkopen betekend dat dat ze in 24 uur misschien wel meer dan een miljoen hebben verkocht.
200k op de PC is niet niks, en dat zijn natuurlijk niet alle spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03:35
ik zit ook te twijfelen of ik deze game moet kopen, maat van mij speelt hem nu en het ziet er wel rete vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Zo, 'even' wat gespeeld en het is weer 3 uur verder. :/ Ook meteen de eerste bug tegengekomen. Om te kijken hoe het slapen werkt nam ik een bed bij de Inn in Riverwood (werkt precies hetzelfde als in Oblivion). Wil ik mijn kamer uitlopen, gaat de deur naar binnen toe open en wordt ik geplet tussen de deur en een ketel die daarachter staat. :P Health zakte heel erg snel maar nog net op tijd de deur weer dicht kunnen gooien. Niets ernstigs dus, eerder iets grappigs maar wel tekenend voor een Bethesda game.

Verder:
- De bekende quest met de Golden Claw volbracht. Wat ik echt een enorme verbetering vind in vergelijking met Oblivion is dat je na het voltooien van de dungeon niet meer helemaal terug hoeft te lopen naar de ingang. Dat was echt zo verschrikkelijk saai. Nu is er een snelle uitgang. Hopelijk is dat bij alle dungeons zo.
- Het enige wat me echt stoort aan de graphics is het lage detail van bomen (helemaal van bomen die ver weg staan) en de niet zo mooie schaduwen. Met de instellingen spelen helpt maar echt helemaal mooi wordt het, in ieder geval op mijn systeem, niet.

Ik kan nog wel even doortypen over Skyrim maar zoals jullie wellicht begrijpen heb ik vanavond wel wat anders te doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

ik vind het er op de screenshots niet veel beter uitzien dan oblivion

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 12:03
Hoe krijg je je spells van Novice naar Apprentice?

[ Voor 3% gewijzigd door Conscience NL op 11-11-2011 21:52 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Ruben0s schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:49:
ik zit ook te twijfelen of ik deze game moet kopen, maat van mij speelt hem nu en het ziet er wel rete vet uit.
Game of the decade. Ja, koop hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders last van het feit niet te kunnen wachten en slapen op de pc versie? Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Van niet slapen had ik geen last, maar niet kunnen wachten wel. Gelukkig is de game nu uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03:35
Wolfos schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:52:
[...]

Game of the decade. Ja, koop hem.
jammer dat alle online key shops er 45 euro voor vragen, ziet ernaar uit dat ik hem in de winkel moet kopen.

Maat van me had trouwens een bug bij de golden claw side quest. Hij kon geen spinnenwebben zien waardoor het net leek alsof hij voor een onzichtbare muur stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

freezer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:49:
Iemand enig idee wat te doen in Karvanjund halls.
Zit aan die ringen te draaien maar hij blijft zeuren om een Ebony Claw ??
spoiler:
Kijk eens op de vloer :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een fantastische game! Grafisch veel mooier dan Oblivion, vooral doordat de wereld zoveel meer leeft... Wat wel stom is is dat je bij een van de eerste missies in de main quest een frost troll tegen komt die voor sommige builds toch echt aan de zeer sterke kant is zo vroeg in de game.

Vraag over "speciaal" worden:
spoiler:
Weet iemand wat de nadelen zijn van weerwolf worden? Ik wil het graag weten voordat ik straks een of andere tekenkrommende quest moet doen om er vanaf te komen... Klopt het dat je alleen veel minder goed tegen zilver kunt en dat het verder gewoon een "1x per dag" spell is?

Leuke trouwens: ik kreeg op level 3 met misschien 2 voltooide quests al een assassin van de Dark Brotherhood achter me aan :D. Had ook echt zo'n kill brief met mijn naam er in. Kon jammergenoeg het armor niet van het lijk plukken, ik weet namelijk nog dat die vrij krachtig waren in Oblivion.

[ Voor 0% gewijzigd door XyritZz op 11-11-2011 22:04 . Reden: Typo ]

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Misschien handig voor mensen die willen weten wat hun hardware aankan:

http://www.tomshardware.c...mance-benchmark,3074.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:40

jmk

Conscience NL schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:52:
Hoe krijg je je spells van Novice naar Apprentice?
Er zijn Apprentice spells die je kunt verkrijgen door bijvoorbeeld een spell-tome te lezen. Die spell kan je dan alleen uitvoeren als je minimaal apprentice bent of een perk hebt gekozen die het mogelijk maakt die spells te kunnen uitvoeren.

Dus je flammetjes en je vonkeltjes die je in het begin hebt blijven van t zelfde niveau.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 18:20

freezer

er komt geen end 'an

Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik zit ook met een probleem:
spoiler:
Ik moet met Alvor praten in Riverwood, alleen ik weet niet waarover ik het moet hebben.

Kan iemand mij helpen plz? Kom nu echt niet verder...

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hey hoe zit het nu met het crime system? In Oblivion wist gelijk iedereen dat je wat had gedaan en de guards kwamen uit alle hoeken en gaten je halen. Maar nu maak ik voor de grap een kip dood, en staat er iets van:

bounty (plaatsnaam)
Last witness killed
bounty (...) removed

Dus nu kun je vrij killen zolang je maar alle losse eindjes opruimt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is stamina eigenlijk goed voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:12:
Waar is stamina eigenlijk goed voor?
Ik vermoed, maar weet niet zeker dat dat heeft te maken met hoe lang je erop los kan slaan voordat je moet wachten tot je kracht weer terug is.

Stamina betekent uithoudingsvermogen, dus lijkt me logisch.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
RevenNL schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:00:
Misschien handig voor mensen die willen weten wat hun hardware aankan:

http://www.tomshardware.c...mance-benchmark,3074.html
Loopt sowieso prima, ook op wat mindere systemen. :) Het loont ook de moeite om wat met de settings te spelen als je een wat minder systeem hebt. Haal hier buiten 40-45 FPS en binnen 50-60 FPS met een Core i3 2100T (2.5GHz)/HD5670 1GB DDR5/4GB op 1920x1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Bulls schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:10:
Hey hoe zit het nu met het crime system? In Oblivion wist gelijk iedereen dat je wat had gedaan en de guards kwamen uit alle hoeken en gaten je halen. Maar nu maak ik voor de grap een kip dood, en staat er iets van:

bounty (plaatsnaam)
Last witness killed
bounty (...) removed

Dus nu kun je vrij killen zolang je maar alle losse eindjes opruimt?
Kip stelt niet zoveel voor, als je mensen gaat killen, dan schiet die prijs omhoog, en hoe hoger des te sneller ze je dood willen hebben. Alle dorpen hebben ook een apart systeem, als je bijv in Riften stoute dingen hebt gedaan, zoeken de gaurds je alleen maar daar, niet in de andere steden dus :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik vind dat het levelen wel snel gaat. Ben al bijna 11 na 13 uur spelen of zo.

Ook vind ik het lastig om quests te vinden of dan zijn ze meteen heel ver weg. Krijg steeds van die misc dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01:00

Aganim

I have a cunning plan..

Grmbl, grmbl.. Zit je al die tijd uit te kijken naar Skyrim, de CE draak staat al geparkeerd op de boekenplank en het artbook is ook al doorgenomen..

Vrijdagochtend breekt aan en dan.. komt je vriendin op bezoek en maak je de fout om haar Skyrim 's ochtends op te laten starten.. Het gevolg: ik zit al de hele dag te wachten en over haar schouder mee te kwijlen tot ik de wereld van Skyrim mag gaan verkennen..

Dit kan ze vanavond maar beter goed gaan maken. :+

Edit: ze is net met het eerste gevecht met een draak begonnen, wat een geluid. :o

[ Voor 8% gewijzigd door Aganim op 11-11-2011 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Aganim schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:29:
Grmbl, grmbl.. Zit je al die tijd uit te kijken naar Skyrim, de CE draak staat al geparkeerd op de boekenplank en het artbook is ook al doorgenomen..

Vrijdagochtend breekt aan en dan.. komt je vriendin op bezoek en maak je de fout om haar Skyrim 's ochtends op te laten starten.. Het gevolg: ik zit al de hele dag te wachten en over haar schouder mee te kwijlen tot ik de wereld van Skyrim mag gaan verkennen..

Dit kan ze vanavond maar beter goed gaan maken. :+

Edit: ze is net met het eerste gevecht met een draak begonnen, wat een geluid. :o
Mag ze je even lekker skyrimmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Bah, moet het altijd over seks gaan? :'(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je snel in Winterhold voor
spoiler:
om de rebellen te joinen
?
Ik heb geen zin om heel dat eind te lopen en dan ook nog eens om die berg heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:07

H.Boss

Hugo Boss

HardCoreGamer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:33:
Bah, moet het altijd over seks gaan? :'(
Dat viel mij ook heel erg op. Altijd van die sexgerelateerde antwoorden. Ik neem aan dat we hier niet een stelletje oversexte pubers zijn.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
jmk schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:01:
[...]

Er zijn Apprentice spells die je kunt verkrijgen door bijvoorbeeld een spell-tome te lezen. Die spell kan je dan alleen uitvoeren als je minimaal apprentice bent of een perk hebt gekozen die het mogelijk maakt die spells te kunnen uitvoeren.

Dus je flammetjes en je vonkeltjes die je in het begin hebt blijven van t zelfde niveau.
Ok, thanks. Maar... hoe word je dan apprentice? Ik heb nu Destruction level 41, maar ik heb nog nergens iets zien staan dat ik Apprentice/wat dan ook ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
MrJoker1985 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:35:
[...]

Dat viel mij ook heel erg op. Altijd van die sexgerelateerde antwoorden. Ik neem aan dat we hier niet een stelletje oversexte pubers zijn.
Ik vond het wel toepasselijke woordspeling, maar een grapje wordt ook nooit gewaardeerd hier op GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:07

H.Boss

Hugo Boss

Bulls schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:36:
[...]

Ik vond het wel toepasselijke woordspeling, maar een grapje wordt ook nooit gewaardeerd hier op GOT.
Dat kon er wel mee door. Maar lees maar eens terug, dan begrijp je wat ik bedoel.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:18
bulletrene schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:45:
[...]

de rest van mijn hardware :

i7 870 @2.93Ghz
8GB DDR3
1x 1.5TB Western Digital
1x 1TB Western Digital

ben inmiddels 1.5 uur in de game, en net aangekomen in het eerste dorpje :) wat een geweldige game ! :D
Thanks, dan is het ook best.cpu intensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals:
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:53:
Heeft iemand anders last van het feit niet te kunnen wachten en slapen op de pc versie? Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Laatst online: 03-09 22:37
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:35:
spoiler:
om de rebellen te joinen
?
Volgens mij ben ik gewoon langs de rivier gelopen, hoef je bijna niet over bergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardCoreGamer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:06:
Ik zit ook met een probleem:
spoiler:
Ik moet met Alvor praten in Riverwood, alleen ik weet niet waarover ik het moet hebben.

Kan iemand mij helpen plz? Kom nu echt niet verder...
Als we het over dezelfde persoon hebben dan heb ik daar volgens mij nog maar 1x mee moeten praten, helemaal in het begin. Toen kwam het gesprek vanzelf op gang omdat er nog een 3e NPC bij in de buurt stond.

spoiler:
De NPC waarmee ik samen aan de draak was ontsnapt.
Conscience NL schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:36:
[...]

Ok, thanks. Maar... hoe word je dan apprentice? Ik heb nu Destruction level 41, maar ik heb nog nergens iets zien staan dat ik Apprentice/wat dan ook ben.
In Oblivion waren dat aparte spells, je had dus een setje novice spells en een setje apprentice spells. Als dit weer zo werkt moet je eens in de winkels kijken of je apprentice spell tomes kunt kopen. Deze zullen wel duur zijn, aangezien spells altijd prijzig zijn :p.

Over mijn eerdere vraag mbt ziekten en het transformeren daarbij:
spoiler:
Weerwolven lijken geen echte nadelen te hebben, het is een 1x per dag spell.
Zodra je die gebruikt gaat elke NPC die je ziet je aanvallen. Na de transformatie gaat er een meter leeg lopen (bloodlust), zodra die meter leeg is transformeer je terug. Het doden / opeten van NPC's vult je health en bloodlust weer aan. Auto regenerate health werkt niet in je beast vorm.

Vampieren hebben wel nadelen, maar ook sterke voordelen.
- Voordeel: Je kunt nu in de zon lopen, je health regenerate niet meer en je krijgt een fixed penalty van bijv. 15 tot 40 health points afhankelijk van hoe lang geleden je bloed hebt gedronken.
- Grootste nadeel: Tot 100% weakness voor fire; erg lastig als je tegen een draak moet vechten!

Weerwolf lijkt echt puur een soort berserker rage te zijn, Vampire lijkt erg sterk voor stealth spelers. Voorlopig ga ik denk ik maar voor weerwolf, zodra de main quest voorbij is en er minder grote drakengevechten zullen zijn kan ik altijd nog een cure zoeken en vampier worden :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:53:
De game is al te spelen? Dus niks wachten, installeren/downloaden en spelen die handel? Of moet je wachten tot hij op de deur mat valt? Ga dan oblivion spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sean N
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Family guy in skyrim

spoiler:
Lol ik moet de stad (al die steden zijn kleine kut dorpjes naar mijn inziens) Dawnstar afhelpen van hun nachtmeries en samen met een monnik van de godin mara naar het duivilse plain: "Quagmire". Ging stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pali
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-03 17:11
Gropah schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:52:
[...]

De game is al te spelen? Dus niks wachten, installeren/downloaden en spelen die handel? Of moet je wachten tot hij op de deur mat valt? Ga dan oblivion spelen :P
Hij bedoelt het wachten en slapen INGAME.

En ik heb dat probleem ook gehad, maar meestal lukt het wel zodra je een aantal keer op enter ramt. Kan even duren maar meestal lukt het dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pali schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:54:
[...]

En ik heb dat probleem ook gehad, maar meestal lukt het wel zodra je een aantal keer op enter ramt. Kan even duren maar meestal lukt het dan wel.
Is het een soortgelijk probleem als dat ik soms heb, of totaal iets anders?

Als ik een deur wil openen werkt het soms niet, en moet ik echt millimeter voor millimeter m'n cursor bewegen voordat de tekst 'Press X to open' in beeld staat. Het lijkt alsof de 'actieve' ruimte soms wat aan de kleine kant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Franko P. schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:13:
[...]

Ik vermoed, maar weet niet zeker dat dat heeft te maken met hoe lang je erop los kan slaan voordat je moet wachten tot je kracht weer terug is.

Stamina betekent uithoudingsvermogen, dus lijkt me logisch.
ik verbruik stamina met mijn bow (als ik wil inzoomen oid) voor de rest ben ik het nog niet tegen gekomen maargoed ben ook nog maar level 6 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
@Pall: Dat wist ik ook wel :P Ik zat hem alleen in de zeik te nemen.

Het is me wat als er ineens zo'n mammoet uit de lucht valt, duurde even totdat ik zag dat er een draak in het spel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
  • Laatst online: 16-07 11:09
Geweldig spel! Maar had ook niet anders verwacht :D Levellen gaat best wel snel. Voor de mensen die (nog) sneller willen levellen, gebruik een arcane <nogwat> ( zo'n tafel om je items te enchanten) en disenchant al je enchanted loot.

Helaas wel een bug gevonden; heb een paard gekocht in Whiterun, dus ik lekker in galop naar Solitude, dungeon hier, draakje daar enzovoorts, kom ik langs (vriendelijke!) guards beginnen ze dus ff keihard op me in te rammen. Ik dus, hop! van mn paard af en voor ik het weet is mn paard dood en begint een van die guards heel vrolijk tegen me aan te praten. Mij vinden ze super aardig, maar m'n paard...? Gelukkig net daarvoor een quicksave gemaakt.
eehbiertje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:57:
[...]
ik verbruik stamina met mijn bow (als ik wil inzoomen oid) voor de rest ben ik het nog niet tegen gekomen maargoed ben ook nog maar level 6 ofzo
Stamina gebruik je voor powerattacks, linker (of rechter-)muisknop ingedrukt houden, en ook om te sprinten (alt). Ik wist trouwens niet dat je kon sprinten in Skyrim, kwam er ook maar per toeval achter haha

[ Voor 26% gewijzigd door CptMeatball op 11-11-2011 23:00 ]

Mijn V&A Advertenties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Ik denk hé, Dombo! De vliegende olifant :3
Oh, en Quagmire is gewoon een moeras:
Wikipedia: Quagmire

[ Voor 56% gewijzigd door Wolfos op 11-11-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eehbiertje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:57:
[...]

Sprinten verbruikt stamina, slaan met zwaarden ook. Vooral voor het sprinten investeer ik er nog wel eens wat in, maar ik moet zeggen dat tot nu toe de meeste points naar m'n health gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
waar blijft je paard trouwens ik had 1 gekocht reed erop weg werd aangevallen door een paar wolven.. stap af huppa paard weg... XD is er 1 of andere knop voor om die te recallen of moet ik dan terug naar town of iets dergerlijks?

verder op zon mammoet plek lopen van die giants op wat voor level kun je die ongeveer aan.. ben net lvl 6 maar die giants ho maar 1 klap en ik vlieg een stukje de lucht in en ben dus dood.. (terwijl ik al wel een quest heb om mammoet dingen te halen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Ruben0s schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:54:
[...]

jammer dat alle online key shops er 45 euro voor vragen, ziet ernaar uit dat ik hem in de winkel moet kopen.

Maat van me had trouwens een bug bij de golden claw side quest. Hij kon geen spinnenwebben zien waardoor het net leek alsof hij voor een onzichtbare muur stond.
Greenman heeft hem voor €40, en die zijn wel ietsje netter als CD key shops:
http://www.greenmangaming.co.uk/promo/skyrim/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
  • Laatst online: 16-07 11:09
eehbiertje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 23:00:
waar blijft je paard trouwens ik had 1 gekocht reed erop weg werd aangevallen door een paar wolven.. stap af huppa paard weg... XD is er 1 of andere knop voor om die te recallen of moet ik dan terug naar town of iets dergerlijks?

verder op zon mammoet plek lopen van die giants op wat voor level kun je die ongeveer aan.. ben net lvl 6 maar die giants ho maar 1 klap en ik vlieg een stukje de lucht in en ben dus dood.. (terwijl ik al wel een quest heb om mammoet dingen te halen ofzo)
Ja ookal een paar keer last van gehad. Meestal loopt die metertje of 50 tot 100 terug. (of misschien ook verder -verder als in tegenovergestelde richting - maar dat heb ik nog niet gehad). Moet je gewoon ff de weg volgen en dan vind je em wel weer ;)

Mijn V&A Advertenties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pali schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:54:
[...]

Ja, dat bedoel ik inderdaad. Dan ga ik de buttonbash manier proberen. Will report back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Artica schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 23:02:
[...]

Ja ookal een paar keer last van gehad. Meestal loopt die metertje of 50 tot 100 terug. (of misschien ook verder maar dat heb ik nog niet gehad). Moet je gewoon ff de weg volgen en dan vind je em wel weer ;)
Paarden systeem van Red Dead Redemption hadden ze wel even naar mogen kijken, een paard kun je saven (door 'm vast te binden aan een paaltje) en zodra je je paard gesaved hebt kun je 'm altijd terug roepen. Ook als je paard dood gaat kun je een paar minuten later weer een nieuw paard van hetzelfde ras laten komen zodat je paard geen geldverspilling is als ie per ongeluk in een ravijn pleurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
(jarig!)

Deel 5

En we gaan verder met deel 5:
[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim - Deel 5

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Arunia schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:42:
[...]

Thanks, dan is het ook best.cpu intensief.
ja dat moet bijna wel, aangezien ik dus bijna alles op het hoogst heb staan bij de instellingen en ben inmiddels 3 uur ingame en nog geen enkele keer gehad dat hij hapert of iets :) ik ga maar eens slapen XD morgen rijles om 9 uur.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

admin moet ook altijd het laaste woord hebben :P

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 00:40

SaN

In deel 5 dan maar.

[ Voor 83% gewijzigd door SaN op 12-11-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:33
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:35:
spoiler:
om de rebellen te joinen
?
Vlakbij de watchtower waar de eerste draak verschijnt, staat een kerel met paard en wagen, die brengt je voor wat goud waar je heen wilt. ook naar plekken waar je nog niet eerder bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
lock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Hoe join je de Thieves Guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je als Woodelf niet kan trouwen met een ander Ras? bijvoorbeeld een Nord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn jullie M'aiq de Liar al tegengekomen?
Zat ook in Oblivion, bij de stockades bij Kvatch.
Ik kwam hem zomaar tegen dolend in de wildernis, gewoon van de weg af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Als het goed is, zijn al onze klanten nu op de hoogte van het probleem en hebben alle mensen die geannuleerd hebben, hier een bevestiging op gekregen. Mocht je wel hebben geannuleerd, maar hierover nog geen bevestiging in je mailbox hebben, laat het ons dan even weten alsjeblieft.

Met vriendelijke groet,

Michael | PRO gamestore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
buster01 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:32:
Ik zoek de redguard in whiterun waar is zij te vinden
spoiler:
In de inn bij de markt.

Hoe maak ik van iron ore, iron ingots? ik zie nergens een optie bij de forge.

[ Voor 20% gewijzigd door Loev op 12-11-2011 20:15 ]

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!