Steek maar eens in de fik!powerplay schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:38:
Is geen water maar olie naar mijn weten..
Hangt vaak een jar met vuur oid boven!
Soort van trap?
[ Voor 79% gewijzigd door jgj82 op 11-11-2011 20:43 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Steek maar eens in de fik!powerplay schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:38:
Is geen water maar olie naar mijn weten..
Hangt vaak een jar met vuur oid boven!
Soort van trap?
[ Voor 79% gewijzigd door jgj82 op 11-11-2011 20:43 ]
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 11-11-2011 20:57 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hahaha dat deed ik ook ja, dat was wellicht niet zo slimMrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:57:
Stond ik net die ehm baas van de eerste stad nadat ik die draak had vermoord. Zegt die adviseur, bewijs dan dat je een Dragonborn bent. Dus ik blaas hem van zijn sokken met mijn shout, iedereen boos op mij.
[ Voor 59% gewijzigd door MrVegeta op 11-11-2011 21:01 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door epTa op 11-11-2011 21:03 ]
Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door epTa op 11-11-2011 21:13 . Reden: ff gekeken ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Wat is de rest van de hardware? Ik heb een 5770 maar niet alles op maxbulletrene schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:03:
Heb net de tutorial afgerond, wat een prachtig spel !![]()
en het mooiste van alles is dat ik alles op ultra heb behalve radial blur en toch alles vloeiend blijft werken!! en dat op mijn HD5750 1GB DDR5
Heb je al gekeken naar de soundfix, waarbij je het geluid van je PC terug zet op 44.1kHz?Moi_in_actie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:12:
Oke.. dit begint irritant te worden. Om onverklaarbare redenen blijft Skyrim bij mij crashen, zodra ik in het main menu op een van de opties wil klikken. Ik heb Steam al eens opnieuw erop gezet, Skyrim opnieuw geïnstalled maar geen verschil.. iemand eenzelfde probleem of weet waar het aan kan liggen?
Haha, thanks.. dat werktGropah schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:14:
[...]
Heb je al gekeken naar de soundfix, waarbij je het geluid van je PC terug zet op 44.1kHz?
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Verwijderd
buster01 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:14:
Ok ik heb sanguinare vaparism opgelopen!!...
hoe kom ik hier nu van af ik haat vampieren
Graag snel antwoord.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Verwijderd
Franko P. schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:18:
Kan iemand me hiermee helpen:
spoiler:Na het killen van die grote spin en het bevrijden van die man die vast zit in dat web is deze vervolgens onvindbaar. Ik vermoed dat die man de gouden claw heeft, want bij die deur aangekomen heb ik deze toch echt nodig...
Waar zit die man?
Zou ik ultra dan ook moeten aankunnen met mijn HD5830? (Ondanks dat Skyrim standaard high aanbeveeld)bulletrene schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:03:
Heb net de tutorial afgerond, wat een prachtig spel !![]()
en het mooiste van alles is dat ik alles op ultra heb behalve radial blur en toch alles vloeiend blijft werken!! en dat op mijn HD5750 1GB DDR5
te worden aangepast, maar dit bestand staat ook hier:C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\skyrim\Skyrim\SkyrimPrefs.ini
Weten jullie daar toevallig meer van?C:\Users\<username>\Documents\My Games\Syrim\SkyrimPrefs.ini
Verwijderd
Volgens mij in de grote steden, o.a. in Whiterun.buster01 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:19:
waar kan ik een tempel vinden?
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Verwijderd
Dat kan je in Steam zelf instellen, F12 is de default key hiervoor.Bulls schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:32:
Hoe maak je trouwens screenshots? Kan het niet vinden bij de controls, en printscrn werkt ook niet.
Verwijderd
google en u zult vinden.Rick-Jan schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:35:
kan het spel op de pc verdorie niet eens installeren, steam servers zijn bezetlike wtf, ik wil vanaf de cd installeren!!
danku, gewoon paar keer rammen op het toetsenbord heeft geholpen
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Bensimpel
Positieve meneer
danielkraak schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:41:
spoiler:Mensen hier ook problemen met een Lydia die erg veel moeite heeft met je te achtervolgen.Ik heb haar maar weer weggestuurd want het schoot echt niet op...
😆 - Denk ook eens om ;)
Yippie kayak, other buckets!
de rest van mijn hardware :Arunia schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:13:
[...]
Wat is de rest van de hardware? Ik heb een 5770 maar niet alles op max
[ Voor 28% gewijzigd door Bulls op 11-11-2011 22:02 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
[ Voor 3% gewijzigd door Conscience NL op 11-11-2011 21:52 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Game of the decade. Ja, koop hem.Ruben0s schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:49:
ik zit ook te twijfelen of ik deze game moet kopen, maat van mij speelt hem nu en het ziet er wel rete vet uit.
Verwijderd
jammer dat alle online key shops er 45 euro voor vragen, ziet ernaar uit dat ik hem in de winkel moet kopen.
Bensimpel
Positieve meneer
freezer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:49:
Iemand enig idee wat te doen in Karvanjund halls.
Zit aan die ringen te draaien maar hij blijft zeuren om een Ebony Claw ??
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 0% gewijzigd door XyritZz op 11-11-2011 22:04 . Reden: Typo ]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Er zijn Apprentice spells die je kunt verkrijgen door bijvoorbeeld een spell-tome te lezen. Die spell kan je dan alleen uitvoeren als je minimaal apprentice bent of een perk hebt gekozen die het mogelijk maakt die spells te kunnen uitvoeren.Conscience NL schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:52:
Hoe krijg je je spells van Novice naar Apprentice?
Yippie kayak, other buckets!
An a day keeps the doctor away.
Ik vermoed, maar weet niet zeker dat dat heeft te maken met hoe lang je erop los kan slaan voordat je moet wachten tot je kracht weer terug is.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:12:
Waar is stamina eigenlijk goed voor?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Loopt sowieso prima, ook op wat mindere systemen.RevenNL schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:00:
Misschien handig voor mensen die willen weten wat hun hardware aankan:
http://www.tomshardware.c...mance-benchmark,3074.html
Bensimpel
Positieve meneer
Kip stelt niet zoveel voor, als je mensen gaat killen, dan schiet die prijs omhoog, en hoe hoger des te sneller ze je dood willen hebben. Alle dorpen hebben ook een apart systeem, als je bijv in Riften stoute dingen hebt gedaan, zoeken de gaurds je alleen maar daar, niet in de andere steden dusBulls schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:10:
Hey hoe zit het nu met het crime system? In Oblivion wist gelijk iedereen dat je wat had gedaan en de guards kwamen uit alle hoeken en gaten je halen. Maar nu maak ik voor de grap een kip dood, en staat er iets van:
bounty (plaatsnaam)
Last witness killed
bounty (...) removed
Dus nu kun je vrij killen zolang je maar alle losse eindjes opruimt?
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 8% gewijzigd door Aganim op 11-11-2011 22:30 ]
Mag ze je even lekker skyrimmenAganim schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:29:
Grmbl, grmbl.. Zit je al die tijd uit te kijken naar Skyrim, de CE draak staat al geparkeerd op de boekenplank en het artbook is ook al doorgenomen..
Vrijdagochtend breekt aan en dan.. komt je vriendin op bezoek en maak je de fout om haar Skyrim 's ochtends op te laten starten.. Het gevolg: ik zit al de hele dag te wachten en over haar schouder mee te kwijlen tot ik de wereld van Skyrim mag gaan verkennen..
Dit kan ze vanavond maar beter goed gaan maken.
Edit: ze is net met het eerste gevecht met een draak begonnen, wat een geluid.
Verwijderd
Dat viel mij ook heel erg op. Altijd van die sexgerelateerde antwoorden. Ik neem aan dat we hier niet een stelletje oversexte pubers zijn.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Ok, thanks. Maar... hoe word je dan apprentice? Ik heb nu Destruction level 41, maar ik heb nog nergens iets zien staan dat ik Apprentice/wat dan ook ben.jmk schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:01:
[...]
Er zijn Apprentice spells die je kunt verkrijgen door bijvoorbeeld een spell-tome te lezen. Die spell kan je dan alleen uitvoeren als je minimaal apprentice bent of een perk hebt gekozen die het mogelijk maakt die spells te kunnen uitvoeren.
Dus je flammetjes en je vonkeltjes die je in het begin hebt blijven van t zelfde niveau.
Ik vond het wel toepasselijke woordspeling, maar een grapje wordt ook nooit gewaardeerd hier op GOT.MrJoker1985 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:35:
[...]
Dat viel mij ook heel erg op. Altijd van die sexgerelateerde antwoorden. Ik neem aan dat we hier niet een stelletje oversexte pubers zijn.
Dat kon er wel mee door. Maar lees maar eens terug, dan begrijp je wat ik bedoel.Bulls schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:36:
[...]
Ik vond het wel toepasselijke woordspeling, maar een grapje wordt ook nooit gewaardeerd hier op GOT.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Thanks, dan is het ook best.cpu intensief.bulletrene schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:45:
[...]
de rest van mijn hardware :
i7 870 @2.93Ghz
8GB DDR3
1x 1.5TB Western Digital
1x 1TB Western Digital
ben inmiddels 1.5 uur in de game, en net aangekomen in het eerste dorpjewat een geweldige game !
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:53:
Heeft iemand anders last van het feit niet te kunnen wachten en slapen op de pc versie? Weet iemand hier een oplossing voor?
Volgens mij ben ik gewoon langs de rivier gelopen, hoef je bijna niet over bergen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:35:
Hoe kom je snel in Winterhold voorspoiler:?om de rebellen te joinen
Ik heb geen zin om heel dat eind te lopen en dan ook nog eens om die berg heen.
Als we het over dezelfde persoon hebben dan heb ik daar volgens mij nog maar 1x mee moeten praten, helemaal in het begin. Toen kwam het gesprek vanzelf op gang omdat er nog een 3e NPC bij in de buurt stond.HardCoreGamer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:06:
Ik zit ook met een probleem:
spoiler:Ik moet met Alvor praten in Riverwood, alleen ik weet niet waarover ik het moet hebben.
Kan iemand mij helpen plz? Kom nu echt niet verder...
In Oblivion waren dat aparte spells, je had dus een setje novice spells en een setje apprentice spells. Als dit weer zo werkt moet je eens in de winkels kijken of je apprentice spell tomes kunt kopen. Deze zullen wel duur zijn, aangezien spells altijd prijzig zijnConscience NL schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:36:
[...]
Ok, thanks. Maar... hoe word je dan apprentice? Ik heb nu Destruction level 41, maar ik heb nog nergens iets zien staan dat ik Apprentice/wat dan ook ben.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
De game is al te spelen? Dus niks wachten, installeren/downloaden en spelen die handel? Of moet je wachten tot hij op de deur mat valt? Ga dan oblivion spelenVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:53:
Heeft iemand anders last van het feit niet te kunnen wachten en slapen op de pc versie? Weet iemand hier een oplossing voor?
Hij bedoelt het wachten en slapen INGAME.Gropah schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:52:
[...]
De game is al te spelen? Dus niks wachten, installeren/downloaden en spelen die handel? Of moet je wachten tot hij op de deur mat valt? Ga dan oblivion spelen
Is het een soortgelijk probleem als dat ik soms heb, of totaal iets anders?Pali schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:54:
[...]
Hij bedoelt het wachten en slapen INGAME.
En ik heb dat probleem ook gehad, maar meestal lukt het wel zodra je een aantal keer op enter ramt. Kan even duren maar meestal lukt het dan wel.
ik verbruik stamina met mijn bow (als ik wil inzoomen oid) voor de rest ben ik het nog niet tegen gekomen maargoed ben ook nog maar level 6 ofzoFranko P. schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:13:
[...]
Ik vermoed, maar weet niet zeker dat dat heeft te maken met hoe lang je erop los kan slaan voordat je moet wachten tot je kracht weer terug is.
Stamina betekent uithoudingsvermogen, dus lijkt me logisch.
Stamina gebruik je voor powerattacks, linker (of rechter-)muisknop ingedrukt houden, en ook om te sprinten (alt). Ik wist trouwens niet dat je kon sprinten in Skyrim, kwam er ook maar per toeval achter hahaeehbiertje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:57:
[...]
ik verbruik stamina met mijn bow (als ik wil inzoomen oid) voor de rest ben ik het nog niet tegen gekomen maargoed ben ook nog maar level 6 ofzo
[ Voor 26% gewijzigd door CptMeatball op 11-11-2011 23:00 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Wolfos op 11-11-2011 22:59 ]
Sprinten verbruikt stamina, slaan met zwaarden ook. Vooral voor het sprinten investeer ik er nog wel eens wat in, maar ik moet zeggen dat tot nu toe de meeste points naar m'n health gaan.eehbiertje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:57:
[...]
ik verbruik stamina met mijn bow (als ik wil inzoomen oid) voor de rest ben ik het nog niet tegen gekomen maargoed ben ook nog maar level 6 ofzo
Greenman heeft hem voor €40, en die zijn wel ietsje netter als CD key shops:Ruben0s schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:54:
[...]
jammer dat alle online key shops er 45 euro voor vragen, ziet ernaar uit dat ik hem in de winkel moet kopen.
Maat van me had trouwens een bug bij de golden claw side quest. Hij kon geen spinnenwebben zien waardoor het net leek alsof hij voor een onzichtbare muur stond.
Ja ookal een paar keer last van gehad. Meestal loopt die metertje of 50 tot 100 terug. (of misschien ook verder -verder als in tegenovergestelde richting - maar dat heb ik nog niet gehad). Moet je gewoon ff de weg volgen en dan vind je em wel weereehbiertje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 23:00:
waar blijft je paard trouwens ik had 1 gekocht reed erop weg werd aangevallen door een paar wolven.. stap af huppa paard weg... XD is er 1 of andere knop voor om die te recallen of moet ik dan terug naar town of iets dergerlijks?
verder op zon mammoet plek lopen van die giants op wat voor level kun je die ongeveer aan.. ben net lvl 6 maar die giants ho maar 1 klap en ik vlieg een stukje de lucht in en ben dus dood.. (terwijl ik al wel een quest heb om mammoet dingen te halen ofzo)
Verwijderd
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Dan ga ik de buttonbash manier proberen. Will report back.Pali schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:54:
[...]
Hij bedoelt het wachten en slapen INGAME.
En ik heb dat probleem ook gehad, maar meestal lukt het wel zodra je een aantal keer op enter ramt. Kan even duren maar meestal lukt het dan wel.
Paarden systeem van Red Dead Redemption hadden ze wel even naar mogen kijken, een paard kun je saven (door 'm vast te binden aan een paaltje) en zodra je je paard gesaved hebt kun je 'm altijd terug roepen. Ook als je paard dood gaat kun je een paar minuten later weer een nieuw paard van hetzelfde ras laten komen zodat je paard geen geldverspilling is als ie per ongeluk in een ravijn pleurt.Artica schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 23:02:
[...]
Ja ookal een paar keer last van gehad. Meestal loopt die metertje of 50 tot 100 terug. (of misschien ook verder maar dat heb ik nog niet gehad). Moet je gewoon ff de weg volgen en dan vind je em wel weer
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
ja dat moet bijna wel, aangezien ik dus bijna alles op het hoogst heb staan bij de instellingen en ben inmiddels 3 uur ingame en nog geen enkele keer gehad dat hij hapert of ietsArunia schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:42:
[...]
Thanks, dan is het ook best.cpu intensief.
ora et labora
[ Voor 83% gewijzigd door SaN op 12-11-2011 00:22 ]
Vlakbij de watchtower waar de eerste draak verschijnt, staat een kerel met paard en wagen, die brengt je voor wat goud waar je heen wilt. ook naar plekken waar je nog niet eerder bent geweest.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:35:
Hoe kom je snel in Winterhold voorspoiler:?om de rebellen te joinen
Ik heb geen zin om heel dat eind te lopen en dan ook nog eens om die berg heen.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Verwijderd
Verwijderd
buster01 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:32:
Ik zoek de redguard in whiterun waar is zij te vinden
[ Voor 20% gewijzigd door Loev op 12-11-2011 20:15 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq