Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Nope, drm systeem verbiedt de pc gamers om te spelen tot donderdagnachtPC-versie heeft, naar wat ik uit dit topic begreep, wat achterstand qua levering?
[ Voor 39% gewijzigd door boe2 op 09-11-2011 15:13 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Vrijdagmorgen, voor degenen die gewoon een leven hebbenBoeboe schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:12:
Nope, drm systeem verbiedt de pc gamers om te spelen tot donderdagnacht
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Wat is er ruk aan die vertaling? is het a la tell-sell of krijgen we hier all-your-base perikelen?
Ik heb een keer een discussie gevoerd met iemand die dat ook vervelend vond in Battlefield 2. Er stond bij het afmaken van een tegenstander in de console "" pietje heeft "het loodje gelegd". Toegegeven,"het loodje gelegd" is nu niet iets wat wij dagelijks gebruiken, maar enorm verkeerd is het ook weer niet, en "ruk"is wel een uiterste om het te omschrijven.
Ik ben overigens geen taalpurist of wat dan ook, maar ik begrijp niet als mensen zeggen zich hier aan te ergeren. Wat voor vertaling verwacht je dan? We zijn niet allemaal de Jan Wolkers van de vertalers in onze generatie.
Meer omdat Nederlands uberhaupt ruk klinkt in eenderwelke game/film/boek/whatever.MueR schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:12:
[...]
Meer omdat Nederlandse vertalingen van eenderwelke game/film/boek/whatever over het algemeen echt ruk zijn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Donderdagnacht dusKorben schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:13:
[...]
Vrijdagmorgen, voor degenen die gewoon een leven hebben

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Het klinkt gewoon niet. Dragonborn klinkt stoer, als je dat gaat vertalen blijft er niks van over.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Geen vertaling. Leer maar gewoon Engels. We leven hier niet in Frankrijk of zo.Nickbn schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:13:
[...]
Ik ben overigens geen taalpurist of wat dan ook, maar ik begrijp niet als mensen zeggen zich hier aan te ergeren. Wat voor vertaling verwacht je dan? We zijn niet allemaal de Jan Wolkers van de vertalers in onze generatie.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Inderdaad, de originele taal is vaak het mooiste!Korben schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:14:
[...]
Geen vertaling. Leer maar gewoon Engels. We leven hier niet in Frankrijk of zo.
Uncharted 2 vond ik ook tenenkrommend in NL
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
"Zij die keizer worden en de drakenvuren ontsteken, zijn zeker geboren uit draken - het bewijs ligt in het dragen van het amulet en het ontsteken van de vuren. Maar waren zijn geboren uit draken en daardoor in staat dit soort dingen te doen, of was het verrichten van die handelingen het bewijs dat de zegen van Akatosh op hen neer daalde? Het enige wat we kunnen zeggen is dat het beide, en geen van beide is - een goddelijk mysterie."
- Emelene Madrine, het Boek van de uit draken geborenen.
Dat staat erin. Ik iriteer me aan Nederlandse vertalingen. LOTR heb ik dan ook in het Engels gelezen.
je bedoelt DovahkiinSnoeiKoei schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:14:
[...]
Het klinkt gewoon niet. Dragonborn klinkt stoer, als je dat gaat vertalen blijft er niks van over.
http://tinyurl.com/5sdar8p
D'r is wel meer aan de hand, er zijn winkels die voorlopig niet kunnen leveren wat er besteld is omdat er een "leverancier vertraging heeft". Met mij hebben ook anderen zo'n mailtje gekregen van Gamesync hoewel een deel van de bestellingen blijkbaar wel verstuurd is. En de lokale Intertoys hier zegt zelfs dat het zomaar 3 a 4 weken kan duren voor ze hun bestelde exemplaren krijgen!Boeboe schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:12:
[...]
Nope, drm systeem verbiedt de pc gamers om te spelen tot donderdagnacht
Nee dat bedoel ik niet dus beweer niet dat ik dat wel doe. In het spel kom je (ja ik heb filmpjes zitten kijken) regelmatig de term Dragonborn tegen en dat wordt in het boekje dus letterlijk vertaald.
[ Voor 23% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-11-2011 15:19 ]
Nederlands boekje ja!MueR schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:26:
Zit er in de CE nu ook een Nederlands boekje? Ik heb de doos nog dicht in de auto zitten..
* MueR hoopt van niet
True, de laatste goede Nederlandse vertaling die ik ben tegengekomen is die van de Harry Potter-boeken. En zelfs daar is het af en toe lachwekkend als je het vergelijkt met de Engelse versie.Arunia schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:17:
Ik iriteer me aan Nederlandse vertalingen. LOTR heb ik dan ook in het Engels gelezen.
Hehehe, scherp
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Xbox 360 versieFrizzz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:11:
[...]
Ik heb trouwens wel over de console-versie he? PS3 for me..
PC-versie heeft, naar wat ik uit dit topic begreep, wat achterstand qua levering?
Het zou natuurlijk stoer zijn geweest, voor de échte nerds, als er een optie was om het hele spel in drakentaal te spelen. (Misschien een idee voor een mod
Moet te doen zijn.Korben schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:20:
[...]
Het zou natuurlijk stoer zijn geweest, voor de échte nerds, als er een optie was om het hele spel in drakentaal te spelen. (Misschien een idee voor een mod)
Mijn naam:

[ Voor 88% gewijzigd door anandus op 09-11-2011 15:23 ]
Ja, ik had het over de lokale retailers die 49 tot 55 euro vragen. En dan maar klagen dat ze failliet gaan...Arunia schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:15:
[...]
10 euro? Bij die site is die 35, bij Yorcom bv is die 40. Nahja, verzendkosten nog, maar goed.
Had hem eerst zelfs voor 30euro in de uk besteld maar dat duurt meestal twee weken voordat het hier is...achteraf gezien had ik mogelijk beter die kunnen houden als die delays in NL lang gaan duren.
Ben er volledig klaar voor
http://images.uesp.net/f/fa/Lore-dragon-Poem.pngKorben schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:20:
[...]
Het zou natuurlijk stoer zijn geweest, voor de échte nerds, als er een optie was om het hele spel in drakentaal te spelen. (Misschien een idee voor een mod)
Veel succes
[ Voor 19% gewijzigd door Ienni1983 op 09-11-2011 15:24 ]
Ik heb ook bij gamersland.com besteld, en bij mij is ie net verzonden (PS3 versie)actionInvoke schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:12:
/darthvader
Noooooooooooooooo.....
Las net op de site van gamersland.com dat ze pas volgende week gaan leveren. Ook niet even zeggen ofzo he, nee lekker obscuur zonder notificatie op de site zetten. Als ik niet zo'n krent was zou ik hem ergens anders bestellen maar die 10 euro....
zou pas raar zijn als je op je werk vertoont na Skyrim en de hele boel aan flargen schreeuwtSemperFidelis schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:28:
Zou toch een beetje raar zijn als elke random NPC opeens de Taal van de Draken zou spreken...
ontslagen wegens rumoerig gedrag op de werkvloer
Ik ben van Engelse afkomst. Nu moet ik zeggen dat talen nooit mijn sterkste punt zijn geweest en dat het me ook niet zo veel interesseert maar het is verbazingwekkend wat voor slecht werk de NL vertaal bedrijven leveren.SnoeiKoei schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:16:
[...]
Ook gedaan, net in mijn middagpauze opgepikt. "Stoffen" kaart is wel mooi. Boekje (handleiding) is zoals vermeld bagger vertaald. Hoe zinloos is het om termen te vertalen die je in-game ook in het Engels tegenkomt (en dan niet de Engelse naam te vermelden in de handleiding.) Ik bedoel, ALS je al zo slecht bent in Engels snap je aan de hand van de handleiding nog niks van de termen.
Het "favoriet" maken van spullen in je bagage lijkt me een handige nieuwe functionaliteit.
Je zou toch wel verwachten dat iemand die op hoger niveau vreemde talen heeft gestudeerd het A) vloeiend spreekt, B ) de grammatica machtig is en C) culturele elementen zoals woord grapjes snapt en correct weet te vertalen. Zelfs als je rekening houdt met dat ze soms veel moeten samenvatten naar iets snel leesbaars is het gewoon ronduit slecht.
Je moet in films toch echt wel de ondertiteling uit zetten wil je je niet continue compleet kapot ergeren aan de compleet foute en nergens op slaande vertalingen. Vooral irritant als je zo'n film hebt waar de gesproken track wordt overheerst door muziek/geluid zodat ondertiteling wel handig is.
Wat zou het schuiven om zulk werk te doen? Als het lekker betaald zou ik het best willen doen, kan het onmogelijk erger verneuken dan ze nu al doen.
Ik heb nooit gezegd dat ik behoefte had aan de vertaling, dat jij dat met deze troll-achtige comment dat uit mijn reacties opmaakt getuigt voor mij meer dat jij maar "nederlands moet gaan leren".Korben schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:14:
[...]
Geen vertaling. Leer maar gewoon Engels. We leven hier niet in Frankrijk of zo.
Het enige waar ik op in wilde gaan is de discussie engels-nederlandse vertaling, er zijn genoeg games waarin de vertaling prima is. (Anno 1701 iemand? Dat is zelfs Nederlands gesproken) het hoeft dus niet tenenkrommend te zijn, en wie zegt dat dat bij Skyrim het geval is? Maargoed, je hebt je punt gemaakt en ik hoop dat je plezier aan het spel kan beleven. Want uiteindelijke draait het toch daar om.

De melding staat alleen bij de pc versie.Quxan schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:28:
[...]
Ik heb ook bij gamersland.com besteld, en bij mij is ie net verzonden (PS3 versie)
Ik ging ook in op de discussie Engels-Nederlands. De opmerking 'leer maar Engels' was niet aan jou persoonlijk gericht, maar in het algemeen. Schijnbaar zijn er mensen die er behoefte aan hebben, en tegen die mensen zeg ik 'leer maar Engels'.Nickbn schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:34:
[...]
Ik heb nooit gezegd dat ik behoefte had aan de vertaling, dat jij dat met deze troll-achtige comment dat uit mijn reacties opmaakt getuigt voor mij meer dat jij maar "nederlands moet gaan leren".
Het enige waar ik op in wilde gaan is de discussie engels-nederlandse vertaling, er zijn genoeg games waarin de vertaling prima is. (Anno 1701 iemand? Dat is zelfs Nederlands gesproken) het hoeft dus niet tenenkrommend te zijn, en wie zegt dat dat bij Skyrim het geval is? Maargoed, je hebt je punt gemaakt en ik hoop dat je plezier aan het spel kan beleven. Want uiteindelijke draait het toch daar om.
Meeste mensen die zeggen eerder PRAAT NEDERLANDS MAN!!!!Korben schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:39:
[...]
Ik ging ook in op de discussie Engels-Nederlands. De opmerking 'leer maar Engels' was niet aan jou persoonlijk gericht, maar in het algemeen. Schijnbaar zijn er mensen die er behoefte aan hebben, en tegen die mensen zeg ik 'leer maar Engels'.
http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=1037
De leverdatum is verschoven naar 14 november.. (Maandag).
Verwijderd
Is dit voor nieuwe bestellingen of ook voor bestaande bestellingen?D4NG3R schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:42:
Ik wil even een korte "waarschuwing" uiten naar iedereen die hem bij Progamestore.nl besteld heeft:
http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=1037
De leverdatum is verschoven naar 14 november.. (Maandag).
D4NG3R in 'nieuws: Skyrim komt drie dagen te vroeg in de verkoop'Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:43:
Heb zojuist al mijn Pre-order Skyrim (xbox360 van de wehkamp mogen ontvangen. Zal ik hem echter al kunnen spelen zonder gebanned te worden. Ik heb hem gewoon van de winkel gekregen dus ja maar ik weet dat Microsoft nogal streng is met dit soort dingen.
Alle bestellingen neem ik aan, dus de mijne heb ik laten annuleren.pkuppens schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:43:
[...]
Is dit voor nieuwe bestellingen of ook voor bestaande bestellingen?
[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2011 15:44 ]
[ Voor 92% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2011 15:44 ]
Ik kan het niet garanderen maar heel nederland heeft hem eerder gekregen dus denk dat microsoft NL ook wel rond heeft laten horen van hijs eerder verkocht dan 11/11/11Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:43:
Heb zojuist al mijn Pre-order Skyrim (xbox360 van de wehkamp mogen ontvangen. Zal ik hem echter al kunnen spelen zonder gebanned te worden. Ik heb hem gewoon van de winkel gekregen dus ja maar ik weet dat Microsoft nogal streng is met dit soort dingen.
maar ik zou het risico niet nemen.
ik doe het wel want heb toch 3 verschillende boxen
Consolebans doen ze niet aan bij zulke acties, alleen account bans. Maargoed hier hebben ze geen recht op..Ienni1983 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:44:
[...]
Ik kan het niet garanderen maar heel nederland heeft hem eerder gekregen dus denk dat microsoft NL ook wel rond heeft laten horen van hijs eerder verkocht dan 11/11/11
maar ik zou het risico niet nemen.
ik doe het wel want heb toch 3 verschillende boxen
Ik zeg nergens iets over consolebansD4NG3R schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:45:
[...]
Consolebans doen ze niet aan bij zulke acties, alleen account bans. Maargoed hier hebben ze geen recht op..
Het geld is wel al meer dan een maand geleden afgeschrevenD4NG3R schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:44:
Merged met hierboven.
Maar na zo lang geduld, kan er nog wel even bij.. (Had toch al druk weekend.)
Wat me wel opviel was dat bij de E-plaza (zal niet zeggen welke
[ Voor 13% gewijzigd door Tyranium op 09-11-2011 15:51 ]
Je zegt ik heb 3 dozen, dus ik dacht die bedoelt dat het hem weinig uitmaakt als hij een consoleban krijgt
Hij komt waarschijnlijk Skyrims te kort, als je al 'n maand geleden hebt gepreorderd zit je waarschijnlijk wel goed aangezien hij de games op ordernr. gaat verzenden.pkuppens schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:43:
[...]
Ik heb waarschijnlijk minder geluk met m'n preorder van 2 dagen geleden.
Gokje, Dordrecht of Zwijndrecht...Tyranium schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:50:Wat me wel opviel was dat bij de E-plaza (zal niet zeggen welke) je gewoon in de hoesjes van de pc-versie kon kijken en de serial voor steam kon zien... Niet echt snugger van hun
(aangezien de serial maar uit 3x5 tekens bestaat en dus niet echt moeilijk is om te onthouden)
*loopt binnen met mobiele telefoon camera in de aanslag*
[ Voor 35% gewijzigd door Skizzik0 op 09-11-2011 15:57 ]
Ik heb een mailtje gestuurd, ben wel benieuwd wat ze aangeven.. Ik had hem de 1ste al besteld, dus ik zal waarschijnlijk vrij vooraan staan in de rij (hoop ik) Maar toch..pkuppens schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:43:
[...]
Ik laat het weten als ik wat heb.
En inderdaad, die kaart is van een betere kwaliteit dan ik had verwacht.
Niet echt snugger is erg zacht uitgedrukt. Dadelijk hebben ze er weer een boze klant bij die zijn product niet kan activeren. Maar achja, niet ons probleem.Tyranium schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:50:
Heb de game ook net gekocht bij de free recordshop, vind de map wel echt mooi gemaakt, ookal is het niet echt stof.
Wat me wel opviel was dat bij de E-plaza (zal niet zeggen welke) je gewoon in de hoesjes van de pc-versie kon kijken en de serial voor steam kon zien... Niet echt snugger van hun
(aangezien de serial maar uit 3x5 tekens bestaat en dus niet echt moeilijk is om te onthouden)
Tja, dat is de vraag. Ik persoonlijk heb de game (niet bij die winkel) al in april gepre-ordered, en ik neem aan dat ik niet de enige ben.Marce schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:51:
[...]
Ik heb een mailtje gestuurd, ben wel benieuwd wat ze aangeven.. Ik had hem de 1ste al besteld, dus ik zal waarschijnlijk vrij vooraan staan in de rij (hoop ik) Maar toch..
Tja ik bedacht eigenlijk na mn post gelijk al dat ik niet weet hoelang hij al te pre-orderen is, een tijd al dus. Maar ik wacht het wel eventjes afKorben schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:53:
[...]
Tja, dat is de vraag. Ik persoonlijk heb de game (niet bij die winkel) al in april gepre-ordered, en ik neem aan dat ik niet de enige ben.
Heb ik al gedaan, krijg je standaard mail terug dat ze leverancier problemen hebben en dat deze niet reageert op vragen of alles op tijd geleverd gaat worden. Kans bestaat dus dat het 0-2 dagen gaat duren na release. Heb m 18 okt besteld dus hopelijk zit ik er wel bij.Marce schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:51:
[...]
Ik heb een mailtje gestuurd, ben wel benieuwd wat ze aangeven.. Ik had hem de 1ste al besteld, dus ik zal waarschijnlijk vrij vooraan staan in de rij (hoop ik) Maar toch..
Ik laat het weten als ik wat heb.
Tja, ik blijf het wel afwachten. Annuleren heeft toch niet zoveel zin. Ik heb vrijdag op zaterdag een lanparty, maar toch geen mogelijkheid om hem op een ander moment los te kopen. Als ik hem nu nog ergens bestel is vrijdag ook niet meer zeker. Daarbij heb ik zaterdag avond en zondag toch ook geen tijd.Deonn schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:57:
[...]
Heb ik al gedaan, krijg je standaard mail terug dat ze leverancier problemen hebben en dat deze niet reageert op vragen of alles op tijd geleverd gaat worden. Kans bestaat dus dat het 0-2 dagen gaat duren na release. Heb m 18 okt besteld dus hopelijk zit ik er wel bij.
Wel vind ik het ergens vaag dat ze problemen met de leveranciers hebben, ze weten toch van te voren al dat er zoveel games nodig zullen zijn, waarom hebben ze die dan niet klaar liggen?
Mja als je op je weg naar de LAN party langs 'n mediamarkt rijdt heb je 'm ook.Marce schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:01:
[...]
Tja, ik blijf het wel afwachten. Annuleren heeft toch niet zoveel zin. Ik heb vrijdag op zaterdag een lanparty, maar toch geen mogelijkheid om hem op een ander moment los te kopen. Als ik hem nu nog ergens bestel is vrijdag ook niet meer zeker. Daarbij heb ik zaterdag avond en zondag toch ook geen tijd.
Wel vind ik het ergens vaag dat ze problemen met de leveranciers hebben, ze weten toch van te voren al dat er zoveel games nodig zullen zijn, waarom hebben ze die dan niet klaar liggen?
Ik vind het inderdaad ook een beetje half werk (óf van progamestore óf van z'n leverancier), meer exemplaren verkopen dan je hebt (of zelf besteld hebt) kan natuurlijk niet.
Dat bedoel ik dus, die mogelijkheid heb ik niet, dichtstbijzijnde mediamarkt is meer als 50km weg, en ik heb dus geen een avond de tijd daarvoorSkizzik0 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:03:
[...]
Mja als je op je weg naar de LAN party langs 'n mediamarkt rijdt heb je 'm ook.
Maargoed, ik raak offtopic, dus tenzij ik weer wat nuttigs weet te melden hou ik mn mond wel weer
Euh. 1000 bestellen, en op het moment dat ze merken dat het er 2000 moeten zijn, bijbestellen, en dan blijkt dat die 2e levering op zich laat wachten?Marce schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:01:
[...]
Tja, ik blijf het wel afwachten. Annuleren heeft toch niet zoveel zin. Ik heb vrijdag op zaterdag een lanparty, maar toch geen mogelijkheid om hem op een ander moment los te kopen. Als ik hem nu nog ergens bestel is vrijdag ook niet meer zeker. Daarbij heb ik zaterdag avond en zondag toch ook geen tijd.
Meteen 2000 bestellen en met 1000 blijven zitten is niet echt een optie..
Ik hoop met 3 october in ieder geval bij de eerste club te zitten.
Nou het ligt dus niet (alleen) aan Programestore, Gamesync en anderen hebben er ook last van. Blijkbaar hebben al die winkels wel een deel maar niet alles van de bestelling gekregen en verstuurd en laat de rest nog op zich wachten omdat de leverancier niet aan de vraag kan voldoen ofzo.Skizzik0 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:03:
[...]
Mja als je op je weg naar de LAN party langs 'n mediamarkt rijdt heb je 'm ook.
Ik vind het inderdaad ook een beetje half werk (óf van progamestore óf van z'n leverancier), meer exemplaren verkopen dan je hebt (of zelf besteld hebt) kan natuurlijk niet.
Ben iig blij dat ik mijn order heb gecanceld, winkel hier had 'm gewoon op voorraad. Meevaller want zoveel winkels zijn er hier in noordwest Friesland niet die nieuwe games snel in huis hebben. Moet je normaal toch al gauw naar Leeuwarden ofzo.
Ik laat mijn bestelling gewoon staan. Niets aan te doen; ga ik wel BF3 doen.Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u een bestelling bij ons geplaatst voor het product Elder Scrolls V: Skyrim - PC.
Helaas hebben wij vandaag het bericht gekregen dat de levering van de Engelse editie is vertraagd naar volgende week. Helaas geldt dit voor al onze leveranciers en waarschijnlijk alle aanbieders van de goedkopere Engelse versie.
En het maakt niet uit wanneer je pre-order hebt gedaan: ik heb die van mij al in augustus gedaan dus kennelijk geldt het wel voor iedereen.
Boekje is toch alleen maar vermaak totdat je hem kan spelenSnoeiKoei schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:09:
Ah blijkbaar gaat het dus specifiek om een Engelse editie. Enige verschil is het boekje. Hoe ruk de vertaling naar NL ook is, dat boekje bekijk je 1x en daarna heb je in-game snel genoeg door hoe alles werkt neem ik aan, boekje voegt niet zoveel toe.
Dan is het fail! Zulke vertalingen vermaken me niet, ik word er agressief van. Vanavond in Oblivion nog maar even een stad uitmoorden, misschien kalmeer ik dan.Thasquealer schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:10:
[...]
Boekje is toch alleen maar vermaak totdat je hem kan spelen
Verwijderd
Bij de Wehkamp is de Xbox 360 versie van Skyrim nu levertijd 1 week…
Niet meer op voorraad??
Aan de andere kant merk ik ook dat er veel mensen zijn die voor een game als Skyrim alsnog meer gericht zijn op het bezuinigen dan op de leverbaarheid. Russische sleutels, super-scherpe pre-orders, snel switchen naar goedkopere winkels. Als je dat voor de lol of het geld doet bij andere spellen okee, maar bij een game als Skyrim? Ik bestel nog liever Skyrim twee keer bij de duurdere winkels dan één keer goedkoop.
Als je dan al deze punten optelt, dan is duidelijk waarom er zo'n bende is nu bij deze release. Beetje lullig om te zeggen, maar bij mij staat Skyrim al op m'n pc. Voor de mensen die dat ook graag willen: Cancel al je pre-orders en koop gewoon bij Steam zelf. Koop je over een jaar die mooie GOTY.
Duurder is niet beter. En je krijgt in principe precies hetzelfde. Ik denk ook niet dat de verkoper minder afdraagt aan Bethseda.Playa del C. schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:32:
En dit krijg je dus in Nederland waar ineens de verkoop te vroeg start, pre-orders worden gecancelled en niemand meer weet waar en wanneer de spellen nou precies zijn. Ik bedoel dan met name de winkels zelf, omdat ik het ook niet vind kunnen dat er bij een pre-order gewoon niet genoeg exemplaren beschikbaar zijn. Wel klanten laten betalen, maar niet weten hoeveel games ze fysiek kunnen leveren.
Aan de andere kant merk ik ook dat er veel mensen zijn die voor een game als Skyrim alsnog meer gericht zijn op het bezuinigen dan op de leverbaarheid. Russische sleutels, super-scherpe pre-orders, snel switchen naar goedkopere winkels. Als je dat voor de lol of het geld doet bij andere spellen okee, maar bij een game als Skyrim? Ik bestel nog liever Skyrim twee keer bij de duurdere winkels dan één keer goedkoop.
Als je dan al deze punten optelt, dan is duidelijk waarom er zo'n bende is nu bij deze release. Beetje lullig om te zeggen, maar bij mij staat Skyrim al op m'n pc. Voor de mensen die dat ook graag willen: Cancel al je pre-orders en koop gewoon bij Steam zelf. Koop je over een jaar die mooie GOTY.
Nee dat lijkt me ook niet, ik heb Skyrim in ieder geval gehaald bij Gamemania omdat die toevallig in mijn woonplaats gevestigd is hem daar ook lekker kon ophalen dus, helaas wel voor €50. Maar daar geef ik niet zo veel meer om nu ik verschillende verhalen heb gehoord van mensen die ze goedkoper aan hebben kunnen komen via internet.Cassissss schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:35:
[...]
Duurder is niet beter. En je krijgt in principe precies hetzelfde. Ik denk ook niet dat de verkoper minder afdraagt aan Bethseda.
Verwijderd
Oh wat ga jij je stom voelen als blijkt dat "11 november" weer eens betekent "'s morgens, 11 november, West Coast tijd" en jij gewoon pas 's avonds rong een uur of zeven je game kan activeren
Voor zover ik weet staat er een countdown op Steam, die aftelt naar 11/11/11 0:00 GMT.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:43:
[...]
Oh wat ga jij je stom voelen als blijkt dat "11 november" weer eens betekent "'s morgens, 11 november, West Coast tijd" en jij gewoon pas 's avonds rong een uur of zeven je game kan activeren
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Op steam staat een countdown die nu zegt:Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:43:
[...]
This game will unlock in approximately 1 day and 9 hours
Dat wordt dus 2 uur 's nachts.
[ Voor 1% gewijzigd door Skizzik0 op 09-11-2011 17:04 . Reden: tijd veranderd ]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Kom ik er zojuist achter dat ik een financiele meevaller heb...
Twijfel ik weer tussen 360 of PC..
Vind het leuk om achievements te halen, maar PC zal er grafischer beter uitzien en natuurlijk mods..
PC heeft ook gewoon achievements, dus daarvoor hoef je geen Xbox versie te halen.bierkwadraat schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:53:
Ik had een engelse versie in de pre-order staan.. maar ben wel van plan dit weekend te spelen.
Kom ik er zojuist achter dat ik een financiele meevaller heb...
Twijfel ik weer tussen 360 of PC..
Vind het leuk om achievements te halen, maar PC zal er grafischer beter uitzien en natuurlijk mods..
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Hoe dat?Zhalix schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:56:
met de xbox kan je makkelijker sneaken
22 euro
Ben benieuwd wanneer ie binnen komt! Vrijdag 11-11-11 lekker een vrije dag
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Blijkbaar heb je nog lang niet genoeg kwarktaart gemaakt...ap3nr0ts schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:58:
Nieuwe videokaart. Pre-loaded. Kwarktaart gemaakt om de tijd te doden. Wat nu?!Lang geleden dat ik zo zin had in een game.
Alle video's, screenshots en interviews nog een keer kijken om jezelf helemaal kapot te hypen, zodat wanneer je daadwerkelijk mag spelen, je helemaal teleurgesteld bent omdat het in je hoofd toch beter leek te zijn.ap3nr0ts schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:58:
Nieuwe videokaart. Pre-loaded. Kwarktaart gemaakt om de tijd te doden. Wat nu?!Lang geleden dat ik zo zin had in een game.
Of gewoon geduld hebben, filmpje kijken, slapen, etc.
Amen, ik lust ook wel een stuk!SnoeiKoei schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:59:
[...]
Blijkbaar heb je nog lang niet genoeg kwarktaart gemaakt...
[ Voor 17% gewijzigd door Korben op 09-11-2011 17:00 ]
Lichtjes de controls bewegen, je kan zachtjes lopen, hard lopen, zacht rennen en hard rennen, bij de pc heb je maar 2 standaarden
Achievements voor Xbox-live account, of voor Steam? Ik dacht namelijk het laatste, welke ik minder interessant vindXyritZz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:54:
[...]
PC heeft ook gewoon achievements, dus daarvoor hoef je geen Xbox versie te halen.
is gamerkeys te vertrouwen?Vis schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:57:
Zojuist besteld via de gamerkeys link van een paar pagina's terug!
22 euro
Ben benieuwd wanneer ie binnen komt! Vrijdag 11-11-11 lekker een vrije dag
Steam inderdaad, maar de achievements zijn hetzelfde voor zover ik weet...bierkwadraat schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:00:
[...]
Achievements voor Xbox-live account, of voor Steam? Ik dacht namelijk het laatste, welke ik minder interessant vind
[ Voor 3% gewijzigd door Cassissss op 09-11-2011 17:02 ]
Yay? Ervaring leert dat dat minder belangrijk is dan precies kunnen richten. Ik heb nog nooit de behoefte gehad om op 75% snelheid te kunnen rennen.Zhalix schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:00:
[...]
Lichtjes de controls bewegen, je kan zachtjes lopen, hard lopen, zacht rennen en hard rennen, bij de pc heb je maar 2 standaarden
ehm... dat kan bij de pc ook gewoon hoor.Zhalix schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:00:
[...]
want de 360 controller werkt ook op de pc :3
Niet iedereen heeft een 360 controller voor zijn of haar pcIenni1983 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:03:
[...]
ehm... dat kan bij de pc ook gewoon hoor.
Ach, met een warhammer de schedel inslaan en dan kan je ook alles meenemen.Ienni1983 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:03:
[...]
ehm... dat kan bij de pc ook gewoon hoor.
Denk ik ook, maar het gaat er vooral mij om dat ik op mijn live account veel meer actief benCassissss schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:02:
[...]
Steam inderdaad, maar de achievements zijn hetzelfde voor zover ik weet...
jouw verwoording klopt niet met sneaken.....Mikero schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:05:
[...]
Ach, met een warhammer de schedel inslaan en dan kan je ook alles meenemen.
bijv. achterlangs iemand sneaken.
"schedel inslaan en doorlopen"
weinig sneak maar veel lol
de stealth bar loopt op zonder iets te doen :3
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ja ik nu ook, heb hem net besteld (PC)Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:18:
Heeft niemand anders dat de levertijd bij Wehkamp 1 week is??
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
maar ik denk dat je dat pas kan zien bij het plaatsen van een bestelling
en Flyby_Wire heb jij de russische versie gekocht of enkel de melding van we hebben ze weer?
net als battlefield 3, batman, gran turismo 3 signature edition in 1 maand tijd
wel mooie steelcase erbij
tot over tijdje!
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Dit topic is gesloten.
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!