Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
@mod:

Ik gok zomaar dat er helemaal niets te omzeilen is.
Er zijn een aantal tijdzones die de 11de unlocken en voor die tijd kan je niets met de PC versie.

Het is echt niet even een kwestie van een VPN opzetten of de datum veranderen of weet ik het wat.
En ook de releasegroepen kunnen nog niets, simpelweg omdat ze niet weten wat er overgehaald/gedecrypt wordt van steam.

Dus heel die discussie is sowieso compleet kansloos.

Als je nu al wilt spelen dan haal je hem voor een van de consoles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

Even een tussentijdse update: Het menu op de console werkt als een zonnetje!
Soepel en snel kom ik bij de items die ik nodig heb!

Aangezien ik Oblivion op de pc speelde was ik bang dat dit me ging tegenvallen. Maar so far gaat ie lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
vosss schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:47:
@mod:

Ik gok zomaar dat er helemaal niets te omzeilen is.
Er zijn een aantal tijdzones die de 11de unlocken en voor die tijd kan je niets met de PC versie.

Het is echt niet even een kwestie van een VPN opzetten of de datum veranderen of weet ik het wat.
En ook de releasegroepen kunnen nog niets, simpelweg omdat ze niet weten wat er overgehaald/gedecrypt wordt van steam.

Als je nu al wilt spelen dan haal je hem voor een van de consoles :)
VPN naar australie oid opzetten is het enige wat kan. Je datum veranderen is leuk en aardig, maar dat is lokaal.. Terwijl het de steam server is die je spel moet unlocken ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Meest irritante aan steam is dat je mogelijkheid om 2de hands te kopen\verkopen moeilijker wordt.
Voor ieder spel een nieuw account aanmaken is ook geen doen. :/

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korben schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:30:
[...]

En dat je makkelijk zonder gezeur spellen kunt de- en herinstalleren, zonder dat je weer een dag bezig bent met patchen.
Daarnaast is het ook een gebruiksvriendelijke anti-piracy beveiliging. Ik weet nog dat GTA IV SecuROM had. Ik heb daar ontzettend veel problemen mee gehad.

Disc altijd in PC tijdens gamen --> Veel problemen gehad waarbij SecuROM de echte disk onterecht aanzag voor kopie.
Geen mounting tools toegestaan --> Moest Daemon tools deinstalleren om GTA IV te kunnen spelen.
Max. aantal installaties --> Na een format c dacht ik er pas aan dat ik GTA IV eerst via de uninstaller had moeten verwijderen, omdat er nu permanent een installatie is verdwenen van mijn toegestane aantal...

Steam heeft zulke onzin beveiligingen niet, en daarom blijft het ook voor gamers die legaal willen gamen leuk. SecuROM was voor mij na GTA IV gewoon een reden om een game illegaal te verkrijgen en er 0,0 voor te betalen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
D4NG3R schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:48:
[...]

VPN naar australie oid opzetten is het enige wat kan. Je datum veranderen is leuk en aardig, maar dat is lokaal.. Terwijl het de steam server is die je spel moet unlocken ;) .
Daar is het nu ook nog geen 11-11-11 dus is die discussie (zoals een mod net al zei) kansloos

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
vosss schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:51:
[...]

Daar is het nu ook nog geen 11-11-11 dus is die discussie (zoals een mod net al zei) kansloos

Maar daar is het wel een stuk eerder 11-11-11. Maar goed, die paar uurtjes kan ik nog wel wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Manu_ schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:56:
[...]

Maar daar is het wel een stuk eerder 11-11-11. Maar goed, die paar uurtjes kan ik nog wel wachten.
Inderdaad. Moet die dag toch werken dus die paar uurtjes :D

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:17

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

vosss schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:47:
Dat boeit niet, praat er gewoon compleet niet over. Je wil niet tegen sancties oplopen. Laat het rusten.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:44

superwashandje

grofheid alom

miranon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:23:
Heeft iemand de game bij gamereservering.nl besteld? Ik vraag me af of ze het vandaag of morgen zullen versturen.
levering op releasedag is mij vandaag verteld. (hoop nog steeds op eerder :P)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
MueR schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:01:
[...]

[mbr]Dat boeit niet, praat er gewoon compleet niet over. Je wil niet tegen sancties oplopen. Laat het rusten.[/]
Ik geef alleen maar aan dat die discussie kansloos is vriend. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wcbezoeker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-05 08:11
Handel doe je maar in de V&A.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 08-11-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Als je toch wilt verkopen zou ik dat zeker niet nu doen.
Overal wordt ie verkocht en hij is nog volop verkrijgbaar.

Verkoop hem dan op het moment dattie uitverkocht is; dan hou je er misschien nog een extra zakcentje aan over ;)

[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 08-11-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Enkel een topic report is voldoende :)

[ Voor 75% gewijzigd door psychoclown op 08-11-2011 18:28 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

XyritZz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:49:
[...]

Daarnaast is het ook een gebruiksvriendelijke anti-piracy beveiliging. Ik weet nog dat GTA IV SecuROM had. Ik heb daar ontzettend veel problemen mee gehad.
Steam is een RAMP wat betreft beveiliging, de meest gruwelijke DRM crap ooit gemaakt.

Offline mode? My ass, werkt niet. Als je een internetstoring hebt kan je je (singleplayer!) games NIET spelen.
Houdt het gewoon gezellig en netjes.

Ik was dus nog aan het twijfelen tussen de pc versie en de xbox versie, maar nu ik weet dat steam verplicht is, is de keuze snel gemaakt...

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 08-11-2011 18:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de console-gamers bedoelt die Skyrim al hebben: Aub topic spoiler vrij houden? Of wellicht een apart nieuw topic aanmaken. Zit hier lekker te lezen en wil niet perongeluk tegen dikke spoilers aanlopen, of zelfs dingen van "de sfeer is nog niet zo goed", ja dat bepaal ik zelf nog wel en als het echt niet zo goed is dan verziek je nu al het spel voor mij.

Dat post over het menu vond ik wel goed overgens, gelukkig .. interface vind ik bij spellen vaak ook erg belangrijk.
Boeboe schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:17:
[...]

Steam is een RAMP wat betreft beveiliging, de meest gruwelijke DRM crap ooit gemaakt.

Offline mode? My ass, werkt niet. Als je een internetstoring hebt kan je je (singleplayer!) games NIET spelen.
knip

Ik was dus nog aan het twijfelen tussen de pc versie en de xbox versie, maar nu ik weet dat steam verplicht is, is de keuze snel gemaakt...
Tja, je kan ook overdrijven. Offline modus werkt voor mij wel. Voor vele andere mensen ook.

knip

[ Voor 65% gewijzigd door psychoclown op 08-11-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wcbezoeker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-05 08:11
vosss schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:07:
[...]

Als je toch wilt verkopen zou ik dat zeker niet nu doen.
Overal wordt ie verkocht en hij is nog volop verkrijgbaar.

Verkoop hem dan op het moment dattie uitverkocht is; dan hou je er misschien nog een extra zakcentje aan over ;)
Ik gok op mensen die het spel nu willen spelen. Maar ik zal het er niet meer over hebben omdat het blijkbaar niet zo netjes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

[...]

knip
Nou nou, heb je ook iets om je gerant te substantiëren, of ben je gewoon gefrustreerd omdat je Steam niet snapt of omdat het niet werkt op je pc, wat dan misschien je eigen schuld is?

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 08-11-2011 18:33 ]

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Korben schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:22:
[...]

Nou nou, heb je ook iets om je gerant te substantiëren, of ben je gewoon gefrustreerd omdat je Steam niet snapt of omdat het niet werkt op je pc, wat dan misschien je eigen schuld is?
blijf maar rustig "online verplicht" DRM verdedigen, we spreken nog wel eens als er ooit een grote downtime komt.
Ze vervuilen steevast topgames met DRM onzin en zijn dan verbaasd dat pc games massaal gepirateerd worden. Tja...
Offline mode werkt wel degelijk.
Je kletst uit je nek, vermoedelijk nog nooit zonder internet gevallen. Ik klaag om een verdomd goede reden.

[ Voor 24% gewijzigd door boe2 op 08-11-2011 17:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Boeboe schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:26:
[...]

blijf maar rustig "online verplicht" DRM verdedigen, we spreken nog wel eens als er ooit een grote downtime komt.
Steam is niet 'verplicht online', dus ik maak me geen zorgen. Offline mode werkt wel degelijk.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:47
[...]

knip

Offline mode werkt wel, maar is zeer zeker niet gebruiksvriendelijk te noemen. Je moet namelijk in online mode, de offline mode activeren. Handig voor als je een tweede systeem hebt waarop je een aantal spellen kunt plaatsen om te spelen in offline mode, maar voor zodra je internet er plotseling uitknalt is het inderdaad flut.

Aan de andere kant, hoe vaak valt je internet er nog uit? Het is een persoonlijke afweging, maar voor mij, als iemand welk in het verleden jarenlang issues met internet heeft gehad, is dit in het afgelopen jaar à 2 jaren eigenlijk nog maar zeer zelden voorgekomen. Vaker heeft de stroom eruit gelegen dan internet, en tsja, in dat geval valt er toch weinig te gamen :p.

Steam voor mij biedt het gemak dat ik zonder voor mij aanwezige nadelen, mijn games overal ter beschikking heb. Of ik nu thuis ben, bij kenissen in het buitenland, of waar dan ook; zonder het gedoe om met DVD's te blijven aankloten of met laptops/externe drives te moeten blijven zeulen met games. Daarnaast zijn nieuwe features als save games in de cloud voor sommige games ook een verademing.

Ik vind doosje en goodies nog wel leuk als collector's item, maar buiten dat om: was het niet voor steamworks, dan had ik Skyrim op Steam direct aangeschaft. Het is nog maar bij zeer hoge uitzondering dat ik een game, welk niet op steam te activeren is, retail aanschaf.

[ Voor 2% gewijzigd door psychoclown op 08-11-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Vaker heeft de stroom eruit gelegen dan internet, en tsja, in dat geval valt er toch weinig te gamen :p.
En ik maar denken dat elke zichzelf respecterende tweaker gewoon een noodaggregaat in de kelder heeft staan.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Er is een nieuwe Dev Diary gepost:
Reaching New Heights: The World of Skyrim

Bevat een prachtig filmpje over de look van de wereld van Skyrim:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoer filmpje hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi, hoor! :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Check ook de aurora borealis op 1:47... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Op 58 seconden, is dat de stem van die ene kale acteur?

God hoe heet ie ook alweer? Jullie weten vast wel wie ik bedoel.

Is hem dat, of lijkt ie qua stem alleen er op? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korben schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:35:
Check ook de aurora borealis op 1:47... :9~
Hahaha, ik wilde net precíes hetzelfde zeggen! Heel leuk gedaan! :)
vosss schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:35:

Jason Statham?
Is hem niet in ieder geval.

[ Voor 42% gewijzigd door anandus op 08-11-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

vosss schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:35:

spoiler:
Christopher Lee? Ja, dat is hem inderdaad.

[ Voor 2% gewijzigd door Korben op 08-11-2011 17:36 . Reden: Oeps. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
Wel wat spoilers trouwens. Dus als je echt zo min mogelijk wil weten moet je hem niet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 11:58
Deonn schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:13:
Mensen die bij progamestore hebben besteld hoeven waarschijnlijk ook niet tot dinsdag te wachten! Reactie van progamestore:

In principe wordt altijd 1 dag voor de releasedatum de pre-order verzonden. 100% kunnen we niet garanderen, maar over het algemeen lukt dit aardig. ;-)

Michael | PRO gamestore
Meh, mijn bestelling staat nog "in behandeling", ik hoop maar dat ze genoeg voorraad hebben!
Nóg een week wachten op Skyrim kan natuurlijk écht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

op 1:04 klinkt de stem hetzelfde als een van de stemacteurs in COD4, iemand die hetzelfde hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Ircghost schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:38:
op 1:04 klinkt de stem hetzelfde als een van de stemacteurs in COD4, iemand die hetzelfde hoort?
1:04? Dat is een vrouw. Bedoel je de neergeschoten piloot uit COD4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Ik ben het meest benieuwd naar de wereld en de omgevingen (ook wel omdat ik nog steeds bang ben dat Skyrim voor een groot gedeelte zal bestaan uit saaie, grauwe tundra) maar toch kijk ik het filmpje niet. Ik wil op de 11e (hopelijk positief) verrast worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:06
Jason Statham dacht ik eerder aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomAtTweakers schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:39:
Ik ben het meest benieuwd naar de wereld en de omgevingen (ook wel omdat ik nog steeds bang ben dat Skyrim voor een groot gedeelte zal bestaan uit saaie, grauwe tundra) maar toch kijk ik het filmpje niet. Ik wil op de 11e (hopelijk positief) verrast worden. :)
Vraag me dan ook idd af, is de wereld gegenereerd .. of hand-build? Zo zie je bijvoorbeeld veel meer detail enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:40:
[...]

Vraag me dan ook idd af, is de wereld gegenereerd .. of hand-build? Zo zie je bijvoorbeeld veel meer detail enzo.
Leest niemand die Dev Diaries?
After taking a hand-crafted approach to the world design of Fallout 3, the art team set out to double their efforts in bringing that level of detail to the more expansive and varied acreage of Skyrim.

“We found by doing Fallout 3 that making a completely hand-done world just looks a lot better; it's more interesting, it just feels better. So we ramped up the landscape team and worked on that from the beginning.

“Every rock, every tree, every ingredient plant, was all placed by an artist or level designer to make sure the world was well-crafted.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie deze nog niet gezien heeft (meesterlijk):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Korben schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:39:
[...]

1:04? Dat is een vrouw. Bedoel je de neergeschoten piloot uit COD4?
Mijn fout, ik bedoel 0:58! Nee het is een van de hoofdrolspelers zijn stem.. als je bijvoorbeeld missies deed dan praatte hij voornamelijk tegen je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Julio-K schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:40:
Jason Statham dacht ik eerder aan..
Daar dacht ik ook aan. Misschien omdat ie er ook een beetje op lijkt :P

Maar dat is hem dus niet begrijp ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

vosss schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:43:
[...]

Daar dacht ik ook aan. Misschien omdat ie er ook een beetje op lijkt :P

Maar dat is hem dus niet begrijp ik? :)
Nee, de kerel die die stem in COD4 doet is Craig Fairbrass, en voor zover ik kan zien staat hij niet op de lijst voor Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Korben schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:46:
[...]

Nee, de kerel die die stem in COD4 doet is Craig Fairbrass, en voor zover ik kan zien staat hij niet op de lijst voor Skyrim.
Ik heb het over dit filmpje op 58 seconden en niet over COD4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

vosss schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:46:
[...]

Ik heb het over dit filmpje op 1:05 en niet over COD4 :)
Voor alle duidelijkheid ik maakte een foutje! De man is vanaf 0:58. op 1:05 is er een vrouw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:22
Bij Wehkamp is die "verzonden" zonder een klikbaar linkje, dus dat zegt vrij weinig. Zal wel morgen verzonden worden en de 10e binnen komen. Had liever op 11-11-11 gehad, om 11:11, zo lastig een spel op je bureau hebben liggen dat je niet kan spelen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Oke, dat neem ik nu alweer terug. :+ Heb het filmpje toch gekeken.

Ik moet zeggen dat het me wel meer vertrouwen geeft in de spelwereld! Veel variatie en hetgeen dat je ziet is echt mooi en bovendien origineel.
Toch moet ik nog overtuigd worden dat die gigantische toendravlaktes die we vaak in de officiële gameplay video's hebben gezien niet erg snel saai worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag opgehaald bij de lokale gameboer. Hij mocht 'm eigenlijk nog niet verkopen maar daar deden ze niet moeilijk over. Na een beetje aandringen kreeg ik de preorder versie zonder dat ik 'm gepreorderd had. Bij deze versie kreeg ik ook nog een CD met de soundtrack. Niet verkeerd dus. Nu eens kijken of ie geinstalleerd en gestart kan worden :)

Screenshots van het doosje, morgen betere foto's maken, heb geen flitser :(
https://s1.file1.info/gyFM59fh
https://s1.file1.info/4V7pBMbh
https://s1.file1.info/cZoVJdDh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Is dat met die speciale kaart dan? Het ziet eruit als gewoon een papieren kaart met scherpe vouwen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
vosss schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:55:
Is dat met die speciale kaart dan? Het ziet eruit als gewoon een papieren kaart met scherpe vouwen erin.
Het is een soort canvas van voor en glad papier van achter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:53:
Nu eens kijken of ie geinstalleerd en gestart kan worden :)
Neehee. Damn, wat zijn sommige mensen toch koppig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Korben schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:00:
[...]

Dat je niet kan spelen begrijp ik, maar het kunnen pre-loaden/installeren zodat je op 11-11-11 om 01.00 uur kan spelen is toch wel handig :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, maar je zal zien. Doet hij het net wanneer de preloading geactiveerd is.. dan werkt het dus wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
[...]

Als ik hem morgen heb dan ga ik de steamserver hekken zodat iedereen al kan spelen en zal eeuwige roem mij ten deel vallen. _O_ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:02:
[...]

Dat je niet kan spelen begrijp ik, maar het kunnen pre-loaden/installeren zodat je op 11-11-11 om 01.00 uur kan spelen is toch wel handig :>
Dat kan dus ook nog niet. Preloading is er helaas nog niet (waarschijnlijk morgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:27

jpiwf

licenced pepernootaddict

vosss schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:55:
die vouwen strijk je vrij gemakkelijk plat met een htk strijkbout, wel een handdoek tussen de strijkbout en de kaart leggen :)

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Net langs de FRS Eindhoven gelopen, daar lag in ieder geval de pc-versie gewoon in de schappen. Frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 10:17

mydoom

omnomnom

ik heb hem binnen maar kan hem helaas nog niet spelen :(
steam blokkeert hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
mydoom schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:34:
ik heb hem binnen maar kan hem helaas nog niet spelen :(
steam blokkeert hem
No shit sherlock :P

Maargoed, de preload waarschijnlijk dus vannacht of morgen in de loop van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Net de X360 versie bij de FRS gehaald. Moest er even naar vragen want hij lag niet in de schappen.

Nu level 2, wat een gruwelijk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
Level 6 hier. Gaat in mijn ogen vrij traag, maar het is wel allemaal heel uitgebreid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mithrildor schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:41:

Nu level 2, wat een gruwelijk spel!
Spoilers! Je kan levelen? Wtf, nu heb je heel mn spelervaring verziekt! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Laatst online: 06-09 16:40
mat.hi.as schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:44:
Level 6 hier. Gaat in mijn ogen vrij traag, maar het is wel allemaal heel uitgebreid :D
Voelt inderdaad vrij traag, maar dat is niet erg in F3 en FNV ging je veel en veels te snel door de leveltjes heen, moet nog wel even uitvinden hoe je levelt aangezien er geen XP systeem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Is er trouwens (later) een manier om je perks te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

mat.hi.as schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:47:
Is er trouwens (later) een manier om je perks te resetten?
Door opnieuw te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Skizzik0 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:37:
[...]

Meh, mijn bestelling staat nog "in behandeling", ik hoop maar dat ze genoeg voorraad hebben!
Nóg een week wachten op Skyrim kan natuurlijk écht niet.
Ik kreeg geen betalingsbevestiging, en toen heb ik ze een mailtje gestuurd, toen kreeg ik de volgende dag heel vroeg antwoord en een betalingsbevesting. Als jij die niet hebt, zou ik even mailen als ik jou was, met je ideal gegevens.
Geachte heer
spoiler:
jmk
,

Hartelijk dank voor uw betaling!

U heeft betaald voor de volgende goederen:

Aantal

Omschrijving

Prijs

1 The Elder Scrolls 5 Skyrim DVD-Rom € 32,33
1 Verzend- en verpakkingskosten 1 spel - NL € 2,49

Totaal € 34,82
Uw bestelling wordt zo snel mogelijk in orde gemaakt!

Verdere verloop van uw bestelling

3. Bestelling opsturen (dag van verzending ontvangt u van ons een e-mail).

Alvast heel veel plezier met uw aankoop!

Met vriendelijke groet,

PRO Gamestore
Stuurboord 20
3261 EW Oud-Beijerland
Telefoon: 0614503389 (18.00 - 20.30u.)
Bij mij staat de bestelling ook op "In Behandeling!" (met uitroepteken) is normaal denk ik.

Wat trouwens wel heel goed is van steam, is dat je de DVD niet in de lade hoeft te laten zitten om het spel te spelen. Wel is het handig hem vanaf DVD te installeren omdat het loaden via steam heel langzaam gaat waarschijnlijk op 11-11. Dan haal je hem er daarna uit de lade en activeer je hem in steam.

Ik heb horror verhalen gehoord over DRM systemen die zeer vertragend werkte. Toen de ontwikkelaar zelf de DRM er af haalde met een update, presteerde de game 10% beter. Hoe is de performance overhead van steam? Weet iemand dat?

[ Voor 17% gewijzigd door jmk op 08-11-2011 19:42 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 20:42
Ik heb hem vandaag kunnen kopen voor ps3! Net voor het eerst het schijfje erin gedaan. Heb de papierenkaart gekregen en gratis de soundtrack bij de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Voor diegene die nog nooit een Elder Scrolls spel hebben gespeeld geeft deze quote uit een engels forum prachtig aan wat je eventueel kan verwachten.....
So I'm walking around and I spot a grazing deer across the river. I take out my bow and aim at its head when suddenly a bandit appears, seemingly out of nowhere, and goes charging into the deer, felling it with one slash of his axe. The deer's corpse lands in the river and I'm pissed off because the sumbitch stole my game and now I'm running after the carcass which is being carried downstream by the current. At a bend it washes up on my side of the river, so I loot it. But the bandit is still on the other bank gesturing at me in ways which are not very friendly, and I'm feeling emboldened so I run at him and whoops, turns out he can one-shot me too. My corpse drifts downstream until its journey is cut short when it crashes into the body of the deer.
LOL :D

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badbadpresident schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:41:
Ik heb hem vandaag kunnen kopen voor ps3! Net voor het eerst het schijfje erin gedaan. Heb de papierenkaart gekregen en gratis de soundtrack bij de game!
Ik heb hem voor de PC gekocht dus ik moet nog ff wachten maar hoe draait Skyrim op de PS3.
Zat altijd te twijfelen tussen PC en PS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yelle
  • Laatst online: 20-01-2021
Had ik dit geweten dan had ik zelf ook voor de PS3 versie gegaan... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Om 2 dagen eerder te kunnen spelen? Inruilen voor alle extra's die de pc biedt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Voor die 3 dagen ga je toch niet voor een lelijkere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yelle schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:56:
Had ik dit geweten dan had ik zelf ook voor de PS3 versie gegaan... |:(
Wat is nou weer een paar dagen wachten vs PC versie die je kan modden, grafisch tweaken en dr ook nog eens mooier uitziet? Als je voor de PS3 versie was gegaan had je daar wellicht later weer spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 20:42
Ja hij ziet er prima uit op PS3 vind ik maar ben ook niet super veeleisend. Had al wel veel content gezien dus wist ook wel wat te verwachten! BEn voor Khajiit karakter gegaan voor het eerst in mijn Elder Scrolls carriere.

[ Voor 3% gewijzigd door badbadpresident op 08-11-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argonians lijken echt op draken zeg, zo stoer. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
jmk schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:26:
[...]Ik kreeg geen betalingsbevestiging, en toen heb ik ze een mailtje gestuurd, toen kreeg ik de volgende dag heel vroeg antwoord en een betalingsbevesting. Als jij die niet hebt, zou ik even mailen als ik jou was, met je ideal gegevens.
Ik heb inderdaad maar contact opgenomen. Het product is nu niet langer op voorraad op de website en wordt pas weer verwacht op 14 november.
Ik zou wel een beetje balen als ik dadelijk een week moet wachten terwijl ik het heb besteld toen 't nog op voorraad was (en direct betaald via iDeal).

Mja, nu maar afwachten op een antwoord van Michael (heeft die shop nog meer medewerkers btw?).

*update*
Lekker snel antwoord gehad, dat dan wel.
Z'n leverancier heeft kennelijk aangegeven dat er meer Skyrims verkocht zijn dan beschikbaar en dat ze op bestelnummer verstuurd zullen worden. Ik ga maar uit van vertraging aangezien ik 'm pas gisteren heb besteld. :(

[ Voor 15% gewijzigd door Skizzik0 op 08-11-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korben schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:32:

Bevat een prachtig filmpje over de look van de wereld van Skyrim:

[video]
Machtig gewoon, heeft me zeker overtuigd om m'n PC eens te upgraden, wat zal dat geven met nog wat texture mods erbij :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:11:
[...]

Machtig gewoon, heeft me zeker overtuigd om m'n PC eens te upgraden, wat zal dat geven met nog wat texture mods erbij :9~
Heh, anders ik wel. Maarja, dat moest ook wou ik het ook maar kunnen draaien (nu nog op een XPS13 laptop, tja 8)7 ). Morgen alleen wel nieuwe binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:49
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:06:
Argonians lijken echt op draken zeg, zo stoer. :o
Nu je het zegt!
Eigenlijk zou iedereen met een Argonian moeten spelen, dat maakt dat drakenbloed nog wat logischer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melkunie schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:25:
[...]

Nu je het zegt!
Eigenlijk zou iedereen met een Argonian moeten spelen, dat maakt dat drakenbloed nog wat logischer :9
De keizer en zijn opvolger in Oblivion hadden ook drakenbloed maar zagen er perfectly human uit. Voor de lore hoef je geen Argonian te spelen iig. :P

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zijn wel in het nieuws gekomen vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
U mad, foreign bros? 8)

Niet dat 't er voor de PC toe doet, maar de console gamers kunnen toch mooi 'n paar dagen eerder aan de slag.

Ik vraag me af of Bethesda Softworks (de publisher) nog stappen gaat ondernemen, maar ik denk het niet. Juridisch zullen ze niet veel kunnen doen en om het overgrote deel van Nederland toekomstige games te ontzeggen is nogal gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
Ik ben benieuwd of de winkels nog problemen gaan krijgen omdat ze het spel te vroeg hebben verkocht. Zelf zal ik hem op de PC gaan spelen, dus ik zal hier geen voordeel van hebben.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Ik heb een pre-order geplaatst bij bol.com voor 50 euro. Maar dat spel kost bij de FRS 45euro en je krijgt hem gelijk mee?

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Jep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42
En dan gaat het over de PC-versie? Dan weet ik waar ik donderdag of vrijdag even binnenloop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchMan schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:35:
Ik heb een pre-order geplaatst bij bol.com voor 50 euro. Maar dat spel kost bij de FRS 45euro en je krijgt hem gelijk mee?
Ja maar als je de PC-versie koopt kun je wel pas vrijdag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
DutchMan schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:35:
Ja inderdaad, maar je kan hem sowieso niet spelen omdat er een timelock op zit. Moet wel zeggen dat ik ook achteraf gezien wat spijt heb dat ik via Bol heb gedaan, aangezien ik op een PS3 speel en ik dus wel al vandaag had kunnen beginnen. Achja, nog maar even geduld hebben dan. Zodra ze hem niet op de 12e of de 14e leveren kan ik er nog wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
SnoeiKoei schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:39:
[...]

Ja maar als je de PC-versie koopt kun je wel pas vrijdag spelen.
Ik gok op donderdag op vrijdagnacht even na 0100 uur. Ten minste als steam een beetje meewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vosss schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:42:
[...]

Ik gok op donderdag op vrijdagnacht even na 0100 uur. Ten minste als steam een beetje meewerkt :)
Ja dat zeg ik; je kunt pas op vrijdag spelen. Met donderdag heeft dat iig al niks meer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Nou ik ga morgen fijn even een aantal FRS winkels af om te zien of ik hem te pakken kan krijgen. Zoja dan cancel ik de order bij BOL, dan kan ik vrijdag vroeg gelijk beginnen met spelen i.p.v. bij de brievenbus te wachten. Ben vrijdag de hele dag vrij namelijk. :*)

[ Voor 9% gewijzigd door DutchMan op 08-11-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Laatst online: 11-09 23:02
Meh, 1 day delivery to the Netherlands kost wel €20 bij Amazon. €10 zou ik nog wel willen betalen maar €60 voor een game vind ik te gek.

Hij zal donderdag wel al via andere wegen zijn te verkrijgen, dan kan ik vrijdag vast spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Bleh.. Ik heb hem nu maar gelijk geannuleerd bij BOL. Ik rij morgen langs een aantal steden voor mn werk, dan rij ik gelijk langs een aantal winkels om te kijken of hij er ligt. En zo te lezen moet dat geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
SnoeiKoei schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:43:
[...]

Ja dat zeg ik; je kunt pas op vrijdag spelen. Met donderdag heeft dat iig al niks meer te maken.
Ik ben dan nog niet naar bed geweest en tel dat gewoon als een donderdag.
Technisch gezien is het natuurlijk gewoon vrijdag ja, dat weet ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:26:
Bestelling hier ook verzonden (via yourgamezone). Lijkt erop dat vrijwel iedere webshop volgt en alvast begint met verzenden :p.

[...]

Helaas niet, de Steam activatie is vereist, en zal pas speelbaar zijn zodra Steam het unlocked. Maarja, ben je iig ready voor 0:00.
Ha bedankt heb hem ook via yourgamezone, maar geen bericht komt omdat ik denk ik mw3 er bij heb besteld en de bestelling al op zondag op verzonden staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Ik heb hem ook via Bol.com gepre-ordered, een dag meer of minder zit ik niet zo mee. Moet namelijk nog gewoon werken en vermaak me ondertussen nog wel met BF3. En als de game vrijdag nog niet binnen is dan loop ik alsnog langs de winkel, een Elder Scrolls game kun je niet genoeg in huis hebben.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Hallo! Ik gooi ook maar even een paar regeltjes in dit topic ;). Ik zit er al een tijd over te denken om dit spel te kopen, maar ik ben er nog steeds niet uit. Dit omdat ik met oblivion vooral last had dat er zoveel quests en spontane gebeurtenissen waren, waardoor ik het overzicht totaal kwijt was. Ook wist ik regelmatig niet waar ik moest beginnen, waardoor ik maar wat anders gings spelen. Daarnaast geef ik meestal niet meer dan max. €20,- tot €25,- uit aan computerspellen, dus het is voor mij niet bepaald een kleine aankoop.

Echter, het spel is natuurlijk wel uniek, met veel mogelijkheden en extreem veel RP. Iets waar ik erg veel van houd, ondanks dat ik meestal SCI-FI RP's doen. (Mass Effect, Star Wars KOTOR etc.) Denken jullie dat ik deze moet aanschaffen of laten rusten. (totdat het misschien goedkoper o.i.d. wordt?) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
RevenNL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:03:
Hallo! Ik gooi ook maar even een paar regeltjes in dit topic ;). Ik zit er al een tijd over te denken om dit spel te kopen, maar ik ben er nog steeds niet uit. Dit omdat ik met oblivion vooral last had dat er zoveel quests en spontane gebeurtenissen waren, waardoor ik het overzicht totaal kwijt was. Ook wist ik regelmatig niet waar ik moest beginnen, waardoor ik maar wat anders gings spelen. Daarnaast geef ik meestal niet meer dan max. €20,- tot €25,- uit aan computerspellen, dus het is voor mij niet bepaald een kleine aankoop.

Echter, het spel is natuurlijk wel uniek, met veel mogelijkheden en extreem veel RP. Iets waar ik erg veel van houd, ondanks dat ik meestal SCI-FI RP's doen. (Mass Effect, Star Wars KOTOR etc.) Denken jullie dat ik deze moet aanschaffen of laten rusten. (totdat het misschien goedkoper o.i.d. wordt?) 8)
Als je dat uitgerekend in dit topic komt vragen is het antwoord natuurlijk duidelijk.

Wat aankoop betreft denk ik dat het geen slechte keus is (zover singleplayer spellen gaan, in ieder geval), Skyrim heeft vele honderden uren gameplay en dankzij de mods ook goede replay value.

Als je de main quests volgt zal het behoorlijk clear-cut zijn waar je naartoe moet. Het zijn de sidequests die overal opduiken, deze zijn echter optioneel. Als je enkel de verhaallijn volgt zal het spel redelijk lineair en makkelijk te volgen zijn, maar mijn inziens doe je jezelf dan tekort. :P

Je kunt natuurlijk altijd wachten tot er een paar patches zijn geweest, ik verwacht eerlijk gezegd wel wat kinderziektes. Ook zou je kunnen wachten tot er een leuke aanbieding komt of zelfs op de GOTY edition met al de DLC (duurt nog zeker 'n jaar, schat ik zo).

IMO, als je van RPGs houdt kun je haast niet om de Elder Scrolls heen.

[ Voor 11% gewijzigd door Skizzik0 op 08-11-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
IMO, als je van RPGs houdt kun je haast niet om de Elder Scrolls heen.
Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikero
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:08
RevenNL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:03:

Ik kan niks met 100% zekerheid zeggen omdat ik natuurlijk zelf nog niet gespeeld heb en veel reviews en leaks vermeden heb. Maar wat ik in het bijgeleverde boekje las over de quests is het een stuk makkelijk ingedeeld dan bij Oblivion. Waar je bij oblivion als snel eindigd met een waslijst met quests met soms onduidelijk hints in je journal heb je bij Skyrim meer een soort van quests list met duidelijk objectives, zoals bij Fallout als je daarmee bekend bent.

Waarbij Mass Effect toch wel erg draaft op de storyline zul je in Elder Scrolls games voorlopig nog altijd vrij rond kunnen lopen en doen en laten wat je willt. Maar als je tijdens het spelen gewoon de pijlen volgt op het kompas en de spreuk met de blauwe lijn (?) gebruikt komt alles wel goed en zal je het zeker een leuke game vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
over de spreuk met de blauwe lijn:
spoiler:
Die is er inderdaad, te koop samen met alle andere spells. Wel gekocht, nog niet gebruikt, maar doet precies wat jij zegt
Pagina: 1 ... 6 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!