Heb dit helaas ook al mogen ervarenEvengeduld schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:05:
Note to self:
Loop niet tegen giants wanneer je nog maar pas bezig bent...
Het doet pijn...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Heb dit helaas ook al mogen ervarenEvengeduld schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:05:
Note to self:
Het doet pijn...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik ben ook een beetje bang voor spinnen, dat komt omdat ik als 4 a 5 jarig jochie ergens aan het spelen was en een paar schoenen onder een kast vandaan haalde on de gang, en toen kwam er zo'n vieze dikke spin uit rennen over mijn hand heen. Beetje trauma zeg maar. Maar goed ik ben niet heel bang alleen vind ze wel vies.Kaw schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:00:
[...]
Je zoekt niet naar niveau/leeftijd, maar begrip voor het feit dat je bang bent voor een virtuele spin. Succes daarmee.
Spinnetjes houden niet zo van vuur, dus ik zou daar mee gaan!MrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:05:
Een fobie hebben is dan ook vaak een irrationele angst ergens voor hebben, dus het is sowieso lastig te verklaren. Oh ja, het helpt ook niet dat die spin erg sterk is en dus moeilijk dood gaatmaar ik ga het proberen.
[ Voor 12% gewijzigd door OxTox op 11-11-2011 14:06 ]
Voor een grote vriendelijke reus moet je een boek lezen. Overigens best vermakelijk hoor!Evengeduld schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:05:
Note to self:
Het doet pijn...
Ja, want als ik een grote man met een knots op z'n schouder zie lopen wil ik daar ook het liefst beste vriendjes mee worden.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:05:
[...]
Had verwacht dat ze wat vriendelijker zouden zijn
Uhm, die spinnen zitten erin omdat ze eng moeten zijn, je hoort er dus ook bang van te zijn. Dat jij iets hebt waardoor je ze nog enger dan gemiddeld vindt, dat is kut voor jou; maar daar ga je als gamemaker natuurlijk geen rekening mee houden, want als je die spinnen gaat vervangen door iets minder eng, dan is je game... tja, minder engMrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:04:
Hoe kom je erbij dat ik begrip zoek voor mijn situatie?Ik post gewoon mijn frustratie met de game, daarvoor zitten we hier toch? Om over de game te praten. Dat kleuters het leuk vinden om pic's te posten van spinnen en te roepen dat ik me niet moet aanstellen, tja...
The devil is in the details.
ik heb alleen het volgende gevonden:
Denk dat ik dat ook maar ga doen (met 360 controller dan), shooters moet ik met muis spelen, maar in het geval van een rpg zit ik liever met de voetjes omhoogJochem Boom schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:07:
Heb toch maar even m'n dualshock controller aan m'n pc gehangen en moet zeggen dat dat wel een stuk natuurlijker aanvoelt. Gelukkig ben ik niet zo gehecht aan m'n muis/tobo. (in rpg's)
Werkt dat out-of-the-box? Of moet ik toch maar een Xbox 360 wireless controller for windows aanschaffen?Jochem Boom schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:07:
Heb toch maar even m'n dualshock controller aan m'n pc gehangen en moet zeggen dat dat wel een stuk natuurlijker aanvoelt. Gelukkig ben ik niet zo gehecht aan m'n muis/tobo. (in rpg's)
Hoe zit het met de Level scaling van de mobs? Is alles net als Oblivion gewoon altijd een challenge of zijn er nu ook gebieden waar het sterk is en je een hogere level voor moet zijn.Evengeduld schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:05:
Note to self:
Het doet pijn...
Verwijderd
Nee geen scaling dit keer.Bulls schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:09:
Hoe zit het met de Level scaling van de mobs? Is alles net als Oblivion gewoon altijd een challenge of zijn er nu ook gebieden waar het sterk is en je een hogere level voor moet zijn.
_Jezus_, ik heb ook nergens gepost dat ze er uit moeten. Die scene in The Lord of the Rings zat ik ook met handen voor me ogen en inderdaad die scene @harry potter schrok ik me ook de tyfus tering. Ik was er heen met me vriendin en haar zusje en die moesten beide om me lachenHahn schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:08:
[...]
Uhm, die spinnen zitten erin omdat ze eng moeten zijn, je hoort er dus ook bang van te zijn. Dat jij iets hebt waardoor je ze nog enger dan gemiddeld vindt, dat is kut voor jou; maar daar ga je als gamemaker natuurlijk geen rekening mee houden, want als je die spinnen gaat vervangen door iets minder eng, dan is je game... tja, minder eng
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Goed om te horen, zo ook maar eens mijn controller aansluiten.robin007bond schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:07:
Heb net de Dualshock 3 controller aangesloten en dat werkt perfect.
Dit spel is echt voor een controller gemaakt.
Ik heb een aangeboren angst voor mensen die pistolen op me richten, toch kan ik shooters best tof spelen.MrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:47:
Die grote spin. Sniff. Snap echt niet dat dat steeds moet. Mensen met een vorm van Arachnafobie (zoals ik) kunnen gewoon niet verder
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Valt wel mee. Af en toe een keer een verkeerde knop in drukken. Ben het overigens met dat laatste niet eens. Ok, hij laat niet een verschil zien bij bogen etc. Maar er staat gewoon met + cijfers of - cijfers achter of dat wapen beter is of niet op dat niveau dan wat je draagt op dat moment.MrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:58:
Even over de game, wat een verschrikkelijke interface zeg. Je kan dus gewoon niet zien wat je aan hebt in een leuk schermpje en gear vergelijken is helemaal een drama.
Dat klinkt wel interessant, maar ben je nu niet gebonden aan regio's en wordt de wereld er niet lineair van?
Há, goeie. Sowieso is een angst en een fobie 2 verschillende dingen maar ja.MueR schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:10:
[...]
Ik heb een aangeboren angst voor mensen die pistolen op me richten, toch kan ik shooters best tof spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 11-11-2011 14:15 ]
Verwijderd
Op sommige plekken kom je dus wel enemies tegen die te sterk zijn, maar voor de rest kan je gaan en staan waar je wilt. Ik heb zelf bij Oblivion een mod waardoor monsters niet meelevellen, enz. vind ik gewoon fijner spelen. Ik wil geen superratten xDBulls schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:11:
Dat klinkt wel interessant, maar ben je nu niet gebonden aan regio's en wordt de wereld er niet lineair van?
Ook een tactiek voor je! Conjure iets, en weg rennen!!!!
[ Voor 10% gewijzigd door OxTox op 11-11-2011 14:15 ]
Kan het ook zo zijn dat je te makkelijke enemies tegen komt?Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:15:
[...]
Op sommige plekken kom je dus wel enemies tegen die te sterk zijn, maar voor de rest kan je gaan en staan waar je wilt. Ik heb zelf bij Oblivion een mod waardoor monsters niet meelevellen, enz. vind ik gewoon fijner spelen. Ik wil geen superratten xD
Wat zijn 'superratten xD'?Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:15:
[...]
Op sommige plekken kom je dus wel enemies tegen die te sterk zijn, maar voor de rest kan je gaan en staan waar je wilt. Ik heb zelf bij Oblivion een mod waardoor monsters niet meelevellen, enz. vind ik gewoon fijner spelen. Ik wil geen superratten xD
Ratten die als jij level 20 bent, ook level 20 zijn, dus vrij moeilijk om om te leggen (ten opzichte van hoe moeilijk ze zijn op level 1).
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Dat is eigenlijk ook het enigste waar ik van schrik, als er in een keer iets in m'n gezit gejast word, net zoals een Demo van Fear kom je in een kapotte bioscoop, je doet die deur open richting podium en bam zit dat mens in je gezicht te hijgen!Naluh! schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:17:
Ik kon geen Doom 3 spelen omdat ik me dan steeds kapot schrok. Ik kan niet goed tegen up close verrassingen, dan schrik ik me de tyfus en ik heb een bloedhekel aan schrikken.
Giant spiders trek ik wel, vuurbal op z'n knoest
Verwijderd
Als je ergens een rat tegenkomt en je bent level 20, ja, dan is die rat erg zwak natuurlijk.Gediminas schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:16:
Kan het ook zo zijn dat je te makkelijke enemies tegen komt?
Aansluitend of deze vraag? Werkt een gewone Xbox 360 Controller ook, of moet het persee 'for Windows' zijn?Silvin schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:17:
De mensen die een controller aangesloten hebben; werkt bij jullie een gewone controller ook out-of-the-box bij Skyrim? Ik weet dat zon XboxforPC controller moet werken. Ik heb zelf namelijk een PS3 controller rip-off die ik regelmatig gebruik maar Skyrim lijkt niet op te pikken. Ook niet als ik er xbox controller simulatiesoftware tussen steek.
Nu ongeveer een uurtje of tien in de game. Verkijk me soms echt totaal op missies die nog ver boven mijn level liggen *Ice Wrath*kbloem schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:22:
Ik mis de overview van je armor... In Oblivion vond ik van armor wisselen toch wel beter gedaan om je character in dat scherm zichtbaar was...
Verder is de game op Adept op veel momenten nog best pittig...
Heb wel eindelijk mijn eerste huisje gekocht... Kan ik eindelijk de dragon bone opslaan. Daar heb je volgens mij toch pas wat aan als je level 100 smith bent...
Dikke vuurbal jonguh!!!yok schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:24:
[...]
Nu ongeveer een uurtje of tien in de game. Verkijk me soms echt totaal op missies die nog ver boven mijn level liggen *Ice Wrath*
Nog? Dat zat volgens mij niet in Oblivion hoor. Misschien met een mod?MueR schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:26:
Iets wat ik gisteravond (na 1,5 uur) niet kon vinden: weapon presets. Zijn die er nog? Kan ik nog gewoon snel wisselen tussen mn (dual-)spells, boog en melee?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Verwijderd
Je kan items aan je favourites toevoegen (Kijk bij controls voor de goede key), die kun je vervolgens binden aan 1-9 als het goed is.MueR schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:26:
Iets wat ik gisteravond (na 1,5 uur) niet kon vinden: weapon presets. Zijn die er nog? Kan ik nog gewoon snel wisselen tussen mn (dual-)spells, boog en melee?
[ Voor 5% gewijzigd door Jochem Boom op 11-11-2011 14:28 ]
Goeie vraag!MueR schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:26:
Dit inderdaad.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:27:
[...]
Je kan items aan je favourites toevoegen (Kijk bij controls voor de goede key), die kun je vervolgens binden aan 1-9 als het goed is.
MotioninJoy had ik nog niet geprobeerd. Wel een andere directinput emulator. Zal het eens proberen. Hoewel het geen officiële PS3 controller is.Jochem Boom schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:27:
De PS3 controller wordt niet officieel ondersteunt op PC. Maar met het programma MotionInJoy was hij zo goed als meteen werkend bij mij (Even driver installeren, opnieuw opstarten en instellen op X360 emulatie)
Edit: Wel bedraad overigens.
[ Voor 17% gewijzigd door Pablo11392 op 11-11-2011 14:35 ]
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Op Xbox is het D-pad up, en dan kiezen uit het rijtje. Erg handig, schakel steeds tussen m'n Hunting Bow en m'n Steel Hammer. Mijn archer skills waren lekker laag in Oblivion, wil er meer mee doen om ook een beetje stealth
XBL: Sgt Rik NL
MrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:10:
[...]
_Jezus_, ik heb ook nergens gepost dat ze er uit moeten.
MrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:47:
JEEEEZZZUUUUUSSSS
Die grote spin. Sniff. Snap echt niet dat dat steeds moet.
Maar ik zou zeggen, laat je eens helpen om van die angst af te komen, kan jij weer vrolijk enge spelletjes spelen zonder dat je niet begrepen wordtMrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:51:
Liever een mod die alle spinnen in my little pony's verandert.
The devil is in the details.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Cornelisjuh schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:31:
WTF, De NPC's gaan mij ineens aanvallen nadat
spoiler:Ik die golden claw teruggaf aan die trader
Wat nu ?
Le Meow
Verwijderd
Ja die zijn er. Wel een beetje onhandig gedaan. Eerst moet je het item toevoegen aan je favorites. Daarna moet je favorites openen en vervolgens op 1,2,3 enz drukken om er een directe shortcut van te maken.MueR schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:26:
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Yippie kayak, other buckets!
[ Voor 65% gewijzigd door OxTox op 11-11-2011 15:04 ]
Het lukt me niet om ze aan 1,2 3 etc te binden..Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:55:
[...]
Ja die zijn er. Wel een beetje onhandig gedaan. Eerst moet je het item toevoegen aan je favorites. Daarna moet je favorites openen en vervolgens op 1,2,3 enz drukken om er een directe shortcut van te maken.
Bij One-handed en Shield/Spell moet je altijd een shortcut naar je One-Handed weapon maken. Daarna onthoud de game zelf welke spell je als laatste gebruik hebt. Shortcuts naar je Spells werken op dezelfde manier maar gaan automatisch altijd in je linkerhand. Druk de shortcut nogmaals in als je dezelfde spell wil dual-wielden.
Le Meow
[ Voor 4% gewijzigd door FerdiV op 11-11-2011 15:05 ]
Er wordt gezegt dat je er mee kan smithen op level 90 smithing met een perk.FerdiV schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:04:
Toch nog wat vragen. Ik snap bijvoorbeeld niet hoe dat favorits werkt. Je kunt items bij je favorits zetten, maar hoe kan je versnelt wisselen? Ik kan een 1 of een 2 bij een wapen zetten, maar dan? Ik begrijp er niks van. Vanalles geprobeerd...
En weet iemand:
spoiler:Of je die dragon bones en scales moet verkopen of is dat zonde?
Ik heb er ook even mee gekloot, maar het blijkt dat je de dingen die je wil hotkeyen eerst in je favorites moet zetten en dan in die favorietenlijst, terwijl je muis erop staat op 1 tm 0 moet drukken.Poekie McPurrr schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:03:
[...]
Het lukt me niet om ze aan 1,2 3 etc te binden..
Heb het spel nog niet omdat ik Oblivion weer opgepakt heb en eerst dat verder ga afmaken.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:22:
Heb toch geen lullige pc: inventaris: pc
Als ik in de launcher op Ultra klik, ziet het er ingame zo uit:
[afbeelding]
Maakt niet uit of dit nu op full screen (2560x1440) of windowed is (1920x1080).
't blijft er gaar uit zien.
Heb alles al een keer weg gemikt (m.u.v. m'n savegame) en opnieuw geinstalleerd, maar krijg het niet beter dan dit...
Ook bij het starten van een nieuwe game, blijft het er gaar uit zien.
Heb ook verder niks in de Nvidia driver panel ingesteld o.i.d. eigenlijk alles default geinstalleerd en gaan.
Iemand tips/trucs?
[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 11-11-2011 15:09 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Tis gelukt.. via de Q toets, dan highlighten en cijfertje.. lekker omslachtig inderdaad hahaGropah schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:07:
[...]
Ik heb er ook even mee gekloot, maar het blijkt dat je de dingen die je wil hotkeyen eerst in je favorites moet zetten en dan in die favorietenlijst, terwijl je muis erop staat op 1 tm 0 moet drukken.
Le Meow
Nothing to see here!
Ik heb dan ook direct in de controls mijn linkerhand aan mijn linkermuisknop gekoppeld en idem voor rechts.jmk schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:57:
Allen iets toekennen aan je linker en echter muis dat weer totaal anders is dan je linker en rechter hand, dat is heel verwarrend. Het idee, je geeft met met je linker hersenhelft de opdracht wat je rechter hand moet doen zeg maar.
Verwijderd
Kreeg ik het probleem dat ik de hele tijd de rechtermuisknop loop te bashen om te slaan xDmorm schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:13:
k heb dan ook direct in de controls mijn linkerhand aan mijn linkermuisknop gekoppeld en idem voor rechts.
Werkt toch iets fijner voor mijn gevoel.
Ja, dat heb ik ook gedaan.morm schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:13:
[...]
Ik heb dan ook direct in de controls mijn linkerhand aan mijn linkermuisknop gekoppeld en idem voor rechts.
Werkt toch iets fijner voor mijn gevoel.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 11-11-2011 15:24 ]
Je hebt zeg maar een tutorial dungeon en daar komen er een paar in voor,Sipio schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:22:
Mischien heel ff offtopic maar voor mijn gevoel moet het echt eventjes..
@ MrVegeta, super van je om er zo voor uit te komen op een forum, heb zelf in het verleden die stap ook een paar keer gedaan en over het algemeen wel goede reacties.
Het is moeilijk om iemand die de fobie niet heeft uit te leggen wat het nou precies is wat je zo angstig maakt, helaas kan ik het ook niet uitleggen maar kan je wel vertellen dat ik ook graag skyrim zou willen spelen maar het gewoon echt niet mogelijk is voor mij.
Zag een hele poos geleden al een screenshot van die spin en wist al gelijk dat op dat moment de game aan mijn neus voorbij zou gaan.
Ik snap dat het helemaal bij de lore van het verhaal hoort en je hoort mij ook echt niet klagen dat zoiets eruit moet, alleen voor mij en ( er zijn echt nog wel anderen) is het gewoon niet te doen.
Heb een filmpje geprobeerd te kijken maar ik durf niet eens echt te kijken laat staan fullscreen te gaan, heel erg jammer maar het is niet anders.
Snap ook wel dat het voor de meesten echt belachelijk overkomt trouwens, ben wel wat gewend natuurlijk als mensen mij zien (bijna 40 jaar) en dan horen dat ik bang ben voor spinnen
Anyway, je bent niet alleen en vind het super dat je hem verslagen hebt!![]()
Over de game, hoe vaak komen die spinnen voor eigenlijk? moet je ze 1 keer voorbij of zit de hele game vol?
Verwijderd
Sipio schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:22:
Mischien heel ff offtopic maar voor mijn gevoel moet het echt eventjes..
@ MrVegeta, super van je om er zo voor uit te komen op een forum, heb zelf in het verleden die stap ook een paar keer gedaan en over het algemeen wel goede reacties.
Het is moeilijk om iemand die de fobie niet heeft uit te leggen wat het nou precies is wat je zo angstig maakt, helaas kan ik het ook niet uitleggen maar kan je wel vertellen dat ik ook graag skyrim zou willen spelen maar het gewoon echt niet mogelijk is voor mij.
Zag een hele poos geleden al een screenshot van die spin en wist al gelijk dat op dat moment de game aan mijn neus voorbij zou gaan.
Ik snap dat het helemaal bij de lore van het verhaal hoort en je hoort mij ook echt niet klagen dat zoiets eruit moet, alleen voor mij en ( er zijn echt nog wel anderen) is het gewoon niet te doen.
Heb een filmpje geprobeerd te kijken maar ik durf niet eens echt te kijken laat staan fullscreen te gaan, heel erg jammer maar het is niet anders.
Snap ook wel dat het voor de meesten echt belachelijk overkomt trouwens, ben wel wat gewend natuurlijk als mensen mij zien (bijna 40 jaar) en dan horen dat ik bang ben voor spinnen
Anyway, je bent niet alleen en vind het super dat je hem verslagen hebt!![]()
Over de game, hoe vaak komen die spinnen voor eigenlijk? moet je ze 1 keer voorbij of zit de hele game vol?
Verwijderd
Op een of andere manier weet Bethesda de engine steeds unstable/buggy te maken voor sommigen. Ik hoop dat er binnenkort een fix/patch is die je probleem verhelpt.Pablo11392 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:24:
Nou ik geef het op met dit spel. Die grafisce glitches zijn echt enorm irritant en om de 3 sec zijn ze er. Word er kots misselijk van. Zonde... voelt echt goedkoop aan zo.
Welke grafisch glitches? Die uit je eerdere post? Sorry hoor maar ik zie het probleem met die echt niet, beide screens lijken mij telkens prima.Pablo11392 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:24:
Nou ik geef het op met dit spel. Die grafisce glitches zijn echt enorm irritant en om de 3 sec zijn ze er. Word er kots misselijk van. Zonde... voelt echt goedkoop aan zo.
OxTox schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:24:
[...]
Je hebt zeg maar een tutorial dungeon en daar komen er een paar in voor,spoiler:Voor de rest heb ik ze buiten de cave nog niet gezien maar ik weet dat er ergens nog een grote boss spider zit.stuk of 5 tegelijk.
Verwijderd
Thasquealer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:25:
spoiler:Als je de main story volgt, kom je al snel die boss spider tegen.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:26:
[...]
spoiler:Die claw missie is toch geen main quest?
Verwijderd
Wellicht een mod waarin 'ie minder eng is (leuk roze rokje aan ofzoKaw schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:23:
Oke oke oke...
Zo te horen is er vraag naar een "no-spider-mod" LOL. Moet te doen zijn!
Zal me t.z.t. er eens in verdiepen...
Ah, dat zou et kunnen zijn.Gwildor schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:27:
[...]
spoiler:Als je die claw missie niet hebt gedaan moet je alsnog voor de Jarl van Whiterun daarnaartoe om een dragonstone van de guardian bij de word wall te halen.
[ Voor 1% gewijzigd door Silvin op 11-11-2011 15:32 . Reden: Bedoelde quickload ipv quicksave ]
Verwijderd
Klinkt alsof er ergens een lekje zit waardoor de oude scene niet goed gedumpt word.Silvin schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:29:
Ok, voor de niet-xboxcontroller gebruikers... ik heb mijn cheapass Speedlink Turbupad prima aan de praat gekregen met dit proggie. Ik hoefde niet eens zelf iets in te stellen, hij haalde automagisch de juiste instellingen voor mijn gamepad van internet.
Verder zit ik met een vreemde bug. Op ultra met 2xAA draait Skyrim prima tussen de 50-60 fps @ 1680*1050. Alleen zodra ik m'n quicksave gebruik blijft hij hangen op 30 fpsDit lost zichzelf weer op zodra er een nieuwe omgeving wordt ingeladen... vreemd.
Je bent naar deze pagina gegaan? http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1257890-ingame-graphic-glitches-and-sound-issue/page__gopid__19162967#entry19162967Gwildor schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:25:
[...]
Welke grafisch glitches? Die uit je eerdere post? Sorry hoor maar ik zie het probleem met die echt niet, beide screens lijken mij telkens prima.
[ Voor 9% gewijzigd door Pablo11392 op 11-11-2011 15:33 ]
Verwijderd
Hint:Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:35:
spoiler:Weet iemand hoe je die claw quest moet oplossen? Ik zit vast bij die deur met drie ringen, die moet je blijkbaar in een bepaalde volgorde zetten, maar ik zie het niet.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:35:
spoiler:Weet iemand hoe je die claw quest moet oplossen? Ik zit vast bij die deur met drie ringen, die moet je blijkbaar in een bepaalde volgorde zetten, maar ik zie het niet.
`Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:35:
Verwijderd
Bedankt voor de hulpjanus_freggel schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:39:
[...]
`
spoiler:Hmm datzelfde had ik eerder als je blijkbaar die pilaren om moet zetten naar een bepaalde volgorde. ik kan geen npc of boek vinden waar dit in moet staan, uiteindelijk na 1000de pijlen terugkoppelen gevonden wat de combi moet zijn, maar hoe had ik deze eerder kunnen vinden?
Overigens is jou vraag wel makkelijk, zoom in op je claw die je gehaald hebt ;-)
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:37:
spoiler:Je moet even in je inventory kijken, claw selecteren en dan staat op de 'onderkant' hoe je die deur moet instellen. Heb ik ook moeten zoeken op internet.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Verwijderd
janus_freggel schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:39:
[...]
`
spoiler:Hmm datzelfde had ik eerder als je blijkbaar die pilaren om moet zetten naar een bepaalde volgorde. ik kan geen npc of boek vinden waar dit in moet staan, uiteindelijk na 1000den pijlen terugkoppen gevonden wat de combi moet zijn, maar hoe had ik deze eerder kunnen vinden?
Overigens is jou vraag wel makkelijk, zoom in op je claw die je gehaald hebt ;-)
Gewoon Anti-Aliasing bedoel je? zie nergens iets met MS erbij. Of moet ik dan in de .ini wezen?
Verwijderd
mindcrash schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:40:
[...]
spoiler:Tevens trouwens te zien in één van de demo vids als ik het me goed kan herinneren
Verwijderd
RaiseCain schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:41:
[...]
spoiler:Wat zie je dan? heb claw al ingeleverd namelijk
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 15:42 ]
De Launcher van Skyrim-> Options-> Antialiasing: Off (best performance)Pablo11392 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:41:
[...]
Gewoon Anti-Aliasing bedoel je? zie nergens iets met MS erbij. Of moet ik dan in de .ini wezen?
Verwijderd
anVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:42:
[...]
spoiler:Daar staat de volgorde van de tekens op, gewoon rondjes met diezelfde icoontjes
Edit: Ik moet echt is op gaan letten met dat dubbel-posten >.<
janus_freggel schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:39:
[...]
`
spoiler:Hmm datzelfde had ik eerder als je blijkbaar die pilaren om moet zetten naar een bepaalde volgorde. ik kan geen npc of boek vinden waar dit in moet staan, uiteindelijk na 1000den pijlen terugkoppen gevonden wat de combi moet zijn, maar hoe had ik deze eerder kunnen vinden?
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq