[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste
Acties:
  • 114.578 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:22
Zidanexo schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:49:
Heeft hier hiemand last van het feit dat als een lichaam onderzoekt en je wilt de spullen laten liggen dat je niet uit het inventory menu kan? ik moet echt alles op pakken om er uit te kunnen en ik heb geen zin 24/7 alles te pakken en dan weer items te droppen. Of ben ik de enige met dit probleem ? ik heb al elke denkbare knop ingedrukt (pc versie) en ik kan alleen maar kiezen uit E en R en ESC doet helemaal niks voor me.. ik hoop echt dat er oplossing voor is >.<, dus als er iemand is.. help
Tab al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sipio schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:22:
*edit* ja ook virtuele spinnen en spinnen in boeken, op tv irl...alles is te erg en ik zou me niet voorstellen hoe ik mijzelf ooit zover zou moeten krijgen om ermee om te gaan helaas.
Iemand hier op het forum deBij heeft/had ook last van arachnofobie, zij kon ook niet naar plaatjes kijken enzo en een poos later poste ze een foto met een vogelspin (oid) op haar hand. Ze was via dierentuin Emmen op een curses gegaan die haar leerde omgaan met dit soort dingen.

Ik ben nog niet zo lang bezig maar je krijgt binnen het eerste uur al een spider boss tegen je en in het begin 5 "kleintjes". Tja, ik heb magie dus ik steek alles in de fik terwijl ik eigenlijk langs de beest heen kijk in de hoop dat ik het raak. Toen het dood was ben ik ook achterstevoren er langs gelopen zodat ik er niet naar hoefde te kijken :')

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Heeft hier hiemand last van het feit dat als een lichaam onderzoekt en je wilt de spullen laten liggen dat je niet uit het inventory menu kan? ik moet echt alles op pakken om er uit te kunnen en ik heb geen zin 24/7 alles te pakken en dan weer items te droppen. Of ben ik de enige met dit probleem ? ik heb al elke denkbare knop ingedrukt (pc versie) en ik kan alleen maar kiezen uit E en R en ESC doet helemaal niks voor me.. ik hoop echt dat er oplossing voor is >.<, dus als er iemand is.. help
TAB is de 'exit' knop in skyrim. Die dus gebruiken als je alles gepakt hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:36
Bedankt! , meh dat ik die over het hoofd heb gezien voel me nu zo stom lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Laatst online: 13-09 18:22
Zidanexo schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:52:
[...]

Bedankt! , meh dat ik die over het hoofd heb gezien voel me nu zo stom lol.
Kan gebeuren.. duurde bij mij ook even.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Het staat volgens mij ook in het menu waar je op dat moment in zit. Maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Gropah schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:49:
Ok, ik zit met een klein probleempje... Ik wil verder met de mainquest. Ik ben lvl 7 en ben nu bij

spoiler:
De 7000 stappen op om naar de greybeards te komen

Probleem is alleen dat ik daar enemies tegen kom die ik gewoon niet (normaal) aankan. Nu dacht ik dus: dan ga ik gewoon quests doen in de omgeving van Whitehall of hoe het start gebied ook mag heten. Alleen ik kan er geen meer vinden? Ben nu bezig met

spoiler:
Die assassins voor de redguard te vermoorden (in time of need) en die Troubles in Skyrim.
Maar ook hier lijkt het wel weer alsof ik te zwak voor woorden ben?

Iemand tips? Nieuwe steden opzoeken of gewoon door buffelen?
spoiler:
7000 steps deed ik pas rond lvl 9 omdat die frost troll gewoon te sterk was. Je kan beetje verkennen in het westen of die quest in Ivarstead over dat haunted house doen, om zo een beetje door te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Gwildor schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:54:
[...]

spoiler:
7000 steps deed ik pas rond lvl 9 omdat die frost troll gewoon te sterk was. Je kan beetje verkennen in het westen of die quest in Ivarstead over dat haunted house doen, om zo een beetje door te levelen.
Ok, gewoon verder levelen en bikkelen. Moet lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
TAB, my friend.
spuitelf :X

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Hij is voor mij voor het eerst vastgelopen (ps3). :/

Echter pas voor de eerste keer in 25 uur speeltijd of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Docho schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:43:
[...]

De Launcher van Skyrim-> Options-> Antialiasing: Off (best performance)

Als je toch nog AA wil, kan je in "advanced" FXAA aanvinken.
Pfffff... Bedankt man... Ik was echt de hoop nabij. Ik kan blijkbaar ook voor 8 AA kiezen ipv geen. Dan zie ik het ook niet. Ik had het op 4 staan, later nog op 2. Om wat meer performance te krijgen, en te kijken of daardoor dit probleem misschien wegging. Maar stom dat ik het niet testte op 0 en 8.... Hopelijk is die doorzichtigheids glitch ook weg. _/-\o_

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:41

Pos

Gropah schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:55:
[...]

Ok, gewoon verder levelen en bikkelen. Moet lukken :)
spoiler:
Ik heb die 7000 steps op lvl 3 gedaan, eerste keer ging ik dood. 2e keer ben ik op de berg gaan lopen, en bij een overhangend stuk samen met Lydia pijlen lopen spammen. Ging prima!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Geen idee als het al langs gekomen is maar.. bij mij crashte Skyrim aan 1 stuk, pc niks reageerde meer.
Ati Crossfire uitgezet, draait als een tit nu =)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 12:47
spoiler:
iemand een idee hoe je van vampirisme af komt.. ben die queut voor de compagnons aan t doen en heb 'sanguine vampiris' nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Ik ben nog niet ver maar het valt mij wel op dat het begin een extreem newb gehalte heeft. Mensen die je niet kent die je midden in een gesprek opeens spullen geven. Leuk natuurlijk maar het breekt de immersion wel een beetje. Verder ben ik erg enthousiast en het ziet er ook nog een keer prachtig uit.
Arunia schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:53:
Het staat volgens mij ook in het menu waar je op dat moment in zit. Maar dat weet ik niet zeker.
In het eerste inventory menu waar ik in zat stond geen instructie om op TAB te drukken. Het duurde bij mij ook een paar seconden voor ik het door had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
FranticDJ schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:08:
spoiler:
iemand een idee hoe je van vampirisme af komt.. ben die queut voor de compagnons aan t doen en heb 'sanguine vampiris' nu
spoiler:
Probeer bij een altar te bidden (links van Dragonsreach in Whiterun is er ergens een altar van Arkay), mogelijk verhelpt dat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Is het nou ook mogelijk om combo's tot favoriten te maken? Nu kan ik met de shortcuts alleen het wapen instellen. Als ik Axe links favoriet maak en Sword rechts, dan komen ze met de shortcut alsnog allebei rechts...

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Zou je een vampier/weerwolf kunnen worden? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
OxTox schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:13:
Zou je een vampier/weerwolf kunnen worden? :*)
spoiler:
ja, ik heb de vampiers ziekte ding nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Ik bedoel beide tegelijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler: Whiterun
Zojuist werd mij verteld dat ik nu property kon kopen in Whiterun, maar waar staat `mijn` huisje dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Dat heet een Hybrid tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Oh, ik volg die Twilight meuk niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

kbloem schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:17:
[...]

Dat heet een Hybrid tegenwoordig ;)
:')

Ik moet dan meteen denken aan de Prius van m'n vader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
spoiler:
Ok ik neem terug wat ik gezegd heb over de steden, dat ik die tegen vond vallen. Windhelm zit geweldig in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 11:04
Ik vind het maar een stom spel. Ben nog niet heel lang bezig maar kan maar niet bepalen welke richting ik op ga levellen. Vrijwel alles vind ik leuk maar een keuze maken is lastig. Ik weet wel dat ik, zoals bij al Bethesda's spellen, meerdere playthroughs ga doen... maar toch. Wat moet ik nu als eerste kiezen.

Ik ga in ieder geval voor light armour en one-handed weapons. Nu is nog de twijfel of ik daarnaast meer moet gaan voor boog, sneak en alchemy (recon-achtige class) of richting destruction, restoration en iets anders magisch (light spellsword of zoiets, ik verzin maar wat). Lastig lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 14-09 16:11
Misschien een gekke vraag, maar waar is de handleiding?
Heb mijn exemplaar online bij Steam gekocht, maar kan nergens een handleiding vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Spockz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:11:
Is het nou ook mogelijk om combo's tot favoriten te maken? Nu kan ik met de shortcuts alleen het wapen instellen. Als ik Axe links favoriet maak en Sword rechts, dan komen ze met de shortcut alsnog allebei rechts...
Wat je moet doen in het favorieten menu (Q), is op de ene met de linker muis drukken en de andere met de rechter muis, dan komen ze op de juiste knop te staan.
Wat bij mij wel vaag is, is dat rechtermuis de linker hand is en linkermuis de rechter bij het selecteren daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 09:25

Frituurman

Mjam!

Silvin schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:23:
Ik vind het maar een stom spel. Ben nog niet heel lang bezig maar kan maar niet bepalen welke richting ik op ga levellen. Vrijwel alles vind ik leuk maar een keuze maken is lastig. Ik weet wel dat ik, zoals bij al Bethesda's spellen, meerdere playthroughs ga doen... maar toch. Wat moet ik nu als eerste kiezen.

Ik ga in ieder geval voor light armour en one-handed weapons. Nu is nog de twijfel of ik daarnaast meer moet gaan voor boog, sneak en alchemy (recon-achtige class) of richting destruction, restoration en iets anders magisch (light spellsword of zoiets, ik verzin maar wat). Lastig lastig...
Stom spel omdat je niet weet welke keuzes je moet maken? Life's a bitch.. :)

Ik ervaar 't juist als iets geweldigs! Zo overweldigend, net als Oblivion en Morrowind toen ze net uit waren. *zucht*

Ik ben blij dat 't weekend is!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Ik heb de DVD gekocht met handleiding, maar vond het niet echt heel erg leerzaam. Iets van 8 pagina's met duh-momentjes. Weet niet of het achteraf zo nuttig is om te zoeken naar de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:28:
Ik heb de DVD gekocht met handleiding, maar vond het niet echt heel erg leerzaam. Iets van 8 pagina's met duh-momentjes. Weet niet of het achteraf zo nuttig is om te zoeken naar de handleiding.
Vroegah, was de handleiding tenminste nog iets wat intressant was om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:17

jmk

Iedereen zegt dat ik er verschrikkelijk uitzie, ziek enzo. maar contracted deseases staat op 0. Zo raak ik nooit getrouwd. ;w

In Oblivion kon je zien welke negatieve dingen invloed op je poppetje hadden, maar dat zie ik nergens...
Ik heb nog niet geslapen trouwens. Zou het daaraan liggen?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Laatst online: 29-05 20:40
Damn ik werd net bijna omgelegd door de Dark Brotherhood. Helaas heeft me dit nog geen lead gegeven naar met wie te praten om zelf bij de brotherhood te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
jmk schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:29:
Iedereen zegt dat ik er verschrikkelijk uitzie, ziek enzo. maar contracted deseases staat op 0. Zo raak ik nooit getrouwd. ;w

In Oblivion kon je zien welke negatieve dingen invloed op je poppetje hadden, maar dat zie ik nergens...
Ben je een orc? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Laatst online: 14-09 11:04
Frizzz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:28:
[...]

Stom spel omdat je niet weet welke keuzes je moet maken? Life's a bitch.. :)

Ik ervaar 't juist als iets geweldigs! Zo overweldigend, net als Oblivion en Morrowind toen ze net uit waren. *zucht*

Ik ben blij dat 't weekend is!
Stom spel moet je met een geanimeerd pruillipje zien ;) Ik vind het fantastisch. De keuzes die je in Morrowind had waren zo talrijk dat ik wellicht een volledige studie had kunnen doen in de tijd die ik in die game heb gestoken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Gwildor schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:09:
[...]

spoiler:
Probeer bij een altar te bidden (links van Dragonsreach in Whiterun is er ergens een altar van Arkay), mogelijk verhelpt dat het.
'

spoiler:
shrine of talos deed de truc.. waar die preacher voor staat buiten dragonreach (rechts van de trappen er heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:29:
[...]

Vroegah, was de handleiding tenminste nog iets wat intressant was om te lezen.
En een beetje handleiding is niet alleen zwart/wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 07:59

Bartaz

Likes cookies!

Hydrosine schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:29:
Damn ik werd net bijna omgelegd door de Dark Brotherhood. Helaas heeft me dit nog geen lead gegeven naar met wie te praten om zelf bij de brotherhood te komen :(
Volgens mij gaat het in dit deel makkelijker dan in het vorige. Het komt vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Nee Een Breton. En ik heb een Mage "jurk" aan en een helm met hoorntjes Is gelijk een soort masker. Ik heb een klein beetje littekens op mn gezicht, niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
jmk schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:29:

Menu -> Magic -> helemaal beneden "Active effects"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Bartaz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:31:
[...]

Volgens mij gaat het in dit deel makkelijker dan in het vorige. Het komt vanzelf :)
spoiler:
In Windhelm praten ze er open over dat 2 broeders lid zijn van de Dark Brotherhood, dus het is inderdaad makkelijker dan in Oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Laatst online: 29-05 20:40
Bartaz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:31:
[...]

Oke dan ben ik eens benieuwd!
Zojuist is mijn paard gestorven :( Respawned deze bij de stable waar ik m gekocht heb of moet ik nu een nieuwe kopen? (of terug naar een savegame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik heb ook vaak dat ze me er niet uit vinden zien, ben een dunmer.

Maar ik snap nog steeds niet hoe het werkt met die 1 2 3 favorites. Ik speel op PS3.

Nog even over loot van dragon:
spoiler:
Je kunt er dus wat mee (bones en scales), maar volgens mij krijg je er voldoende om er armour van te maken dus lijkt mij dat ik die van de eerste wel kan verkopen?

Waar koop je trouwens een huis? :P Ik ben in Whiterun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
FerdiV schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:34:
Waar koop je trouwens een huis? :P Ik ben in Whiterun.
spoiler:
Bij de Jarl na de quest Dragon Rising voor 5000 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-08 08:17
nvm, we zijn al een paar paginas verder.

on-topic: 5 uur gespeeld, ben nu in Whiterun en ben een beetje in dubio of ik wel of niet de main quest daar ga doen, aangezien dat waarschijnlijk de dragons zal triggeren en ik weet nog niet zeker of ik eerst nog wat zonder draken wil ronddwalen..

Waarschijnlijk doe ik het gewoon omdat het toch wel is wat Skyrim zo uniek moet maken

[ Voor 75% gewijzigd door kilon op 11-11-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Gwildor schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:31:
[...]

Menu -> Magic -> helemaal beneden "Active effects"
Dank! Ik zie dat ik Ataxia heb. Pickpocketing en lockpicking is dan lastiger, ik dacht dat het aan mij lag dat veel moeite had met een novice lock ineens...

Ik denk dat als je een ziekte hebt je er altijd slecht uitziet.

Over the dark brotherhood(om te kunnen beginnen):
spoiler:
Je moet praten met iemand achter de bar staat in een hotel In Whiterun. Links zie je een vrouw die waar je een bed kunt nemen, rechts een man die voedsel en ingredienten verkoopt en je alchamy lab laat gebruiken. Als je er met die man over the brotherhood begint kan je met iemand gaan praten als je wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Is er ook een mogelijkheid om ergens dingen op te slaan zonder eigen huis? Heb namelijk nog geen huis, maar wil die dragon bones en scales wel ergens opslaan omdat ze nogal zwaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Laatst online: 20:24

yok

Weet iemand al hoe je objecten in je inventaris draait in de PC-versie? Je zoomt in met X, maar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 11:01
Iemand enig idee hoe je in de PS3 versie spullen kan verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

jmk schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:39:
[...]

[spoiler]
spoiler:
Je moet praten met iemand achter de bar staat in een hotel In Whiterun. Links zie je een vrouw die waar je een bed kunt nemen, rechts een man die voedsel en ingredienten verkoopt en je alchamy lab laat gebruiken. Als je er met die man over the brotherhood begint kan je met iemand gaan praten als je wil...
spoiler:
aaw, niet meer door een random iemand te doden en dan in je slaap je de typhus schrikken omdat er plots een dreigend figuur in cape je wakker maakt? Vetste moment in Oblivion, na het uitspelen van de Dark Brotherhood was ik ook gelijk klaar met Oblivion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
roodbwoy schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:55:
[...]

spoiler:
aaw, niet meer door een random iemand te doden en dan in je slaap je de typhus schrikken omdat er plots een dreigend figuur in cape je wakker maakt? Vetste moment in Oblivion, na het uitspelen van de Dark Brotherhood was ik ook gelijk klaar met Oblivion ;)
werkt ook nog gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Raxious schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:57:
[...]

werkt ook nog gewoon hoor.
awesomesauce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QWieke
  • Laatst online: 22-08 12:50
yok schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:52:
Weet iemand al hoe je objecten in je inventaris draait in de PC-versie? Je zoomt in met X, maar dan?
Mij lukte het met de muis. Klik & drag met een van de twee muisknoppen (weet zo snel niet meer welke) om het voorwerp te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

jmk schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:39:
[...]

Dank! Ik zie dat ik Ataxia heb. Pickpocketing en lockpicking is dan lastiger, ik dacht dat het aan mij lag dat veel moeite had met een novice lock ineens...

Ik denk dat als je een ziekte hebt je er altijd slecht uitziet.

spoiler:
Bedoel je in de barred manner oid? Of ergens anders? Wil namelijk bij de darkbrotherhood! Die zijn awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Wat zal ik blij zijn als ik afgewerkt ben over een half uur. ZIt al de hele dag dit topic in de gaten te houden.
Preload staat al klaar, zometeen gamen! :P

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Nog even tot half 6 werken, naar huis brommeren, snel eten, en dan kan ik eindelijk met Skyrim gaan beginnen !!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:51:
Tja, ik snap het wel. Grote spinnen is gewoon fantasie materiaal maar het is wel gewoon uugggh. En jouw argument is natuurlijk onzin want arachnafobie is veel meer voorkomend dan agorafobie. Liever een mod die alle spinnen in my little pony's verandert.
Zijn beren ook goed? :)
Blijkbaar ben je niet de enige met dat probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 11-11-2011 17:18 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Altijdgriep schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:54:
Iemand enig idee hoe je in de PS3 versie spullen kan verplaatsen?
X een seconde ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Hoe kan je eigenlijk je standing bij de verschillende facties terugzien? Ik zag net iets moois liggen dat werd bewaakt door een stel Stormcloaks. Zullen die nu boos op mij zijn? :-P

update: Ik ben er nu net weer een paar tegenkomen en die waren niet boos op me. :-)

[ Voor 20% gewijzigd door Spockz op 11-11-2011 17:33 ]

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 09:32
spoiler:
Heeft iemand ook moeite met Volsung? :S Ik heb denk ik 20 minuten op hem lopen schieten met fire en shocks.. Hij schiet met ice, 2 hits en je bent dood. Het slowed ook nog. Nu eindelijk neer gekregen en dropt ie 1 of andere armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:48
Nvidia heeft vandaag al wel nieuwe drivers uitgebracht voor Skyrim, hopen dat AMD er ook snel mee komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 13:36
Ik heb net The Real Barenziah Volume 5 gelezen.. En dat is geen oblivion boek van 6 pagina's maar een enorm verhaal. Echt geweldig om zulke dingen te lezen. Ik kan niet wachten tot ik een leuk huisje heb en mijn eigen bieb te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exxus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:33:
Nvidia heeft vandaag al wel nieuwe drivers uitgebracht voor Skyrim, hopen dat AMD er ook snel mee komt :/
Béta driver. ;)
Nog geen officiele release.
Enige dat ik overigens zie staan is dat het om een SLI profile gaat en 3D vision support.
Meer niet.
http://www.geforce.com/Drivers/Results/39239

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themace schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:35:
Ik heb net The Real Barenziah Volume 5 gelezen.. En dat is geen oblivion boek van 6 pagina's maar een enorm verhaal. Echt geweldig om zulke dingen te lezen. Ik kan niet wachten tot ik een leuk huisje heb en mijn eigen bieb te beginnen.
The Barenziah verhalen waren inderdaad wel de moeite waard.

Straks op weg naar huis kan ik hem ook ophalen bij het tankstation. Vrees dat ik toch gewoon The Voice ga kijken :P

(en nee dan bedoel ik niet dat ik met een Imperial ga spelen)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Gropah schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:04:
[...]

Bedoel je in de barred manner oid? Of ergens anders? Wil namelijk bij de darkbrotherhood! Die zijn awesome.
Kan de plaats nu niet meer vinden helaas. Het is een hotel/INN in waar:
1. Een Algamy Lab rechts staat
2. Een man en een vrouw aan de bar staan
3. Vrouw links (die bied een bed aan, dus het is een hotel)
4. man rechts
5. Aan die man kan je een vraag stellen over the Brotherhood

Ik ben trouwens wel blij dat ik die 23 minuten durende DEMO heb gezien, nu weet ik hoe leuk het is om dungeons sneakend rond te lopen! Ook archery blijkt heel leuk te zijn, deed ik in Oblivion ook nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:48
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:37:
[...]

Béta driver. ;)
Nog geen officiele release.
Enige dat ik overigens zie staan is dat het om een SLI profile gaat en 3D vision support.
Meer niet.
http://www.geforce.com/Drivers/Results/39239
Zolang AMD maar Crossfire ondersteuning voor de HD9XXX in zijn beta drivers zet laat maar komen haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:58
Damn, ben nu denk ik klaar me de Dark Brotherhood story line.

Waarschuwing: Hieronder staat echt een grote spoiler, als je niets over de dark brotherhood wilt weten, lees dit dan ook absoluut niet.

spoiler:
Veel killen, keizer doodmaken, maar bleek een double. Attack op me sanctuary, en nu in het nieuwe sancturay allen nog maar de missie : Dark Brotherhood forever, en dat zijn gewoon simpele killorders. Ik mist toch wel echt een beetje het sneaken in de dark brotherhood missies, ik weet nog dat ik in oblivion echt heel veel moest quicksaven. Om weer terug de gevangenis in te sneaken. Maar in alle DB missies kon je gewoon je target vanuit sneak stabben, of dual firebal, dan kwam de guard op je af, betaalde je de boete en je was klaar. Hoewel de payment steeds 250 was, en de boete 1000.Maar ook al betaal je dat je krijgt zo veel geld voor het killen van de keizer. damn. En je mag je nieuwe sanctuary als huis inrichten. Iemand die al op dit punt is geweest en weet of er verder nog iets is, behalve unlimited quest?

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 11:01
Gwildor schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:18:
[...]

X een seconde ingedrukt houden.
Held! Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 11:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

Nieuwsgierig als ik ben.. eens de console cmd voor map markers gebruikt. En damn.. dat zijn er veel! :9

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 14-09 16:58

superwashandje

grofheid alom

zijn er al mensen die de pc versie hard copy thuis hebben ontvangen?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 31-08 11:49
Kun je trouwens ook nog attacks blokken als je twee zwaarden equiped hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19
danielkraak schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:12:
Kun je trouwens ook nog attacks blokken als je twee zwaarden equiped hebt?
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 31-08 11:49
Terwijl daarvoor twee zwaarden juist handig zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Net klaar met de tutorial, ik kan nu gaan en staan waar ik wil!

Minpuntje: de interface zuigt op de pc-versie zo ontzettend hard dat ik tot nu toe niet echt heb kunnen genieten van de game... Beetje jammer hoor Bethesda. Gelukkig ben ik er intussen aan gewend maar het is echt verre van ideaal. Ach, ik probeer het maar gauw te vergeten en ga gauw weer verder spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Interface zuigt inderdaad, weer console naar pc port achtig :(

Heb hier een 360 controller aan mijn pc hangen en de menus zijn hier makkelijker mee te bedienen dan muis+tobo (het lopen/richten uiteraard niet)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Voor onze spinnen lief hebbers presenteer ik u de NO-SPIDER mod!

http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=28

plus edit

Als je bij Bonechill Passage komt en hij crashed, draai het spel in Windowed Mode.

[ Voor 29% gewijzigd door OxTox op 11-11-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

OxTox schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:24:
Voor onze spinnen lief hebbers presenteer ik u de NO-SPIDER mod!

http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=28
Haha, pedobears in de aanval! Ik blijf het nog even al la natural spelen maar mocht ik hem weer "flippen" ga ik zeker je mod bekijken.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
MrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:28:
[...]

Haha, pedobears in de aanval! Ik blijf het nog even al la natural spelen maar mocht ik hem weer "flippen" ga ik zeker je mod bekijken.
Er zijn echt veel mensen die, die mod gebruiken! Ik ben verbaast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QWieke
  • Laatst online: 22-08 12:50
Tip voor de PC gamers, als je de gui bedient zoals de console mensen dat doen werkt het een stuk fijner. Daarmee bedoel ik dat je minimaal gebruikt maakt van de muis en zo veel mogelijk met wasd, tab, e & r doet.

Het had een stuk beter gekund, maar echt rampzalig zou ik het niet noemen. Het favorites systeem bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Volgens zo'n gast moet ik nu een shout doen, maar hoe doe ik dat? Shout/powers zitten onder de RB knop, maar die kan ik dus maar een keer per dag gebruiken volgens die dialog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
in je magic menu eerst een shout selecteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Thanks, dat was het.
Die waarschuwing mag ondertussen wel weg, het is nu in alle tijdzones al 11-11-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
unrelenting shout <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Tot nu toe vind ikzelf de
spoiler:
fire breath
shout geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar gekocht en nu werkt Steam niet mee... De servers zijn te druk. Lekker is dat, koop je iets, kun je er geen gebruik van maken.

Dan maar dit topic verversen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een plek waar je lockpicks kunt krijgen/kopen?

Ben zo goed als door mn voorraad heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Mensen die met Shield/Sword spelen.

spoiler:
Heb in Fort Greenwall bracer's met 25% meer attack dmg voor one handed gevonden.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:46:

Geen idee maar mischien bij de General Store.

[ Voor 49% gewijzigd door RaiseCain op 11-11-2011 18:48 . Reden: Toe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:46:

In het eerste stadje bij de verkoper met die gouden klauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je je status kunt zien? Ik heb een ziekte opgelopen, maar kan nergens zien welke. En de dichtsbijzijnde GGD ligt te ver weg ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of word crossfire nog niet ondersteund. Ik haal namelijk verdacht lage fps met mijn HD6950 2gb crossfire.

En nog iets. Als je op beide handen een verschillende spell hebt zitten (op de pc) en ze dan in het menu wilt unequipen, dan lukt het mij niet om de spell die op "R" zit te unquippen. Hij blijft "R" of "LR", wat ik ook doe. Een voorlopige oplossing is naar je wapens gaan en dan een dual handed wapen te selecteren. Maar dit is natuurlijk veel te omslachtig om keer op keer te doen. het zou gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zijn er ook al mensen die bij
spoiler:
de thieves guild
zitten?

spoiler:
Probeer namelijk al een tijdje die a change arrangement quest te halen, maar telkens als ik die ring van die ene marktman jat wordt ik betrapt... Is hier een truukje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

QWieke schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:00:
[...]

Mij lukte het met de muis. Klik & drag met een van de twee muisknoppen (weet zo snel niet meer welke) om het voorwerp te draaien.
Thanks, lukt nu ook. Toen Skyrim nog niet geactiveerd was heb ik 'm illegaal gespeeld en de savegame overgezet zodra dat kon. Kan nu dus wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:48:
Weet iemand hoe je je status kunt zien? Ik heb een ziekte opgelopen, maar kan nergens zien welke. En de dichtsbijzijnde GGD ligt te ver weg ;)
Onder de tab MAGIC en dan active effects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
ik krijg tijdens de installatie vanaf DVD telkens de melding : the steam servers are currently too busy to handle your request... heeft nog iemand hier last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:25
Vraagje over één van de laatste quest in de main story

spoiler:
Ik zit vast zat bij dat stukje bij de quest The World-eater's Eyrie, dat je een deur open moet maken door een puzzel te maken (met die stenen met 3 dieren). Hoe krijg ik de linker deur open?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Gropah schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:48:
Zijn er ook al mensen die bij
spoiler:
de thieves guild
zitten?

spoiler:
Probeer namelijk al een tijdje die a change arrangement quest te halen, maar telkens als ik die ring van die ene marktman jat wordt ik betrapt... Is hier een truukje voor?
spoiler:
Je moet jezelf zo positioneren dat als je eenmaal in lockpick modus gaat dat je dan hidden bent. Ook als je de ring oppakt moet je ongezien zijn. Zo is het mij in een keer gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
bulletrene schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:50:
ik krijg tijdens de installatie vanaf DVD telkens de melding : the steam servers are currently too busy to handle your request... heeft nog iemand hier last van??
never mind.. ik heb niets zien installeren maar nu staat er ineens een play knop ..dus ik klik op play.. komt er preparing to launch.. dat duurt nu al best lang.. en er gebeurt maar niks.. iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 22:48
bulletrene schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:55:
[...]

never mind.. ik heb niets zien installeren maar nu staat er ineens een play knop ..dus ik klik op play.. komt er preparing to launch.. dat duurt nu al best lang.. en er gebeurt maar niks.. iemand een idee??
Dat heb ik ook, ben bang dat steam hem toch van internet gaat halen. Of niet ?

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

bulletrene schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:55:
[...]

Omdat de servers van Steam momenteel te druk zijn ... gewoon blijven proberen.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het een heerlijk spel.
Ben 2 keer 2 uur gaan spelen.
1 keer als Woodelfin en 1 keer als Nord.
Beetje om te kijken wat meer bij mij past.
Ik ga morgen nu serieus beginnen als Mannelijke Nord.

Ben alleen wel benieuwd naar iets.
In het begin krijg je de keuze om door 2 deuren te gaan.
Ik heb gekozen om met die zogenaamde Rebel mee te gaan(why? omdat ik 1 minuut in het spel zit en die andere wilt al men kop afhakken tsjaah.)
Maar kom je later in die game nog eventueel die andere persoon tegen?
Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!