[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste
Acties:
  • 114.580 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
OxTox schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:46:
[...]

Eerste wat ik deed als nieuw poppetje op Oblivion was, armor shop in Imperial City, ligt allemaal steel armor, dat schop je de hoek in door er over heen te lopen, snel oprapen voordat de npc's naar je toe lopen :9
's Nachts even de winkels langs, makkelijker dan overdag. Gaat je sneak & thieving volgens mij ook nog van omhoog. :)

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Weet iemand hoe je het aantal FPS kan zien in Skyrim?

Ik heb hier gekeken: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Console_commands

Maar "ToggleDebugText (tdt) - show FPS and other debug information; enter it again to turn it off" doet niets...

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Gewoon fraps gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
lol. Was een beetje aan het exploren, toen kwam ik een giant tegen. Omdat ik er al met hulp een had gesloopt dacht ik hem wel aan te kunnen. Totdat die me one-shotte en ik nogal hoog de lucht in werd gemept :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GnGfjl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
bcd87 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:09:
lol. Was een beetje aan het exploren, toen kwam ik een giant tegen. Omdat ik er al met hulp een had gesloopt dacht ik hem wel aan te kunnen. Totdat die me one-shotte en ik nogal hoog de lucht in werd gemept :+

[afbeelding]
Spaaaaaaaaaaaaaaaaaaace...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkunie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:49:
[...]

Had ik ook last van. Werd zelfs in de tutorial al ongenadig afgeslacht. Heb het ook maar wat teruggeschroeft.

Eerste leuke bug tegengekomen. Hoop tenminste dat het een bug was want anders is het gewoon belachelijk.
Zag voor het eerst de reus met mammoet. Meteen F5 en in for the kill. Sowieso kansloos, maar moest het toch proberen natuurlijk. Met één nonchalante onderhandse zwaai ben ik dood en schakelt de camera dus naar 3rd person. Klap was alleen zo hard dat ik maar blijf vliegen, non stop tot ie automatisch weer gaat laden. Heb de 200 meter wel gehaald. Mooi uitzicht ook :)
Haha, ik ben op het moment met een draak aan het vechten. Dat duurt een eeuwigheid dus ik denk dat ik hem op expert ga zetten. Het moet moeilijk blijven, maar niet zo dat ik in een gevecht paar keer moet saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die voor de PC weet hoe je je FPS kan bekijken? Ik kom al in de console, maar daar blijft het bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:21:
Iemand die voor de PC weet hoe je je FPS kan bekijken? Ik kom al in de console, maar daar blijft het bij.
Je kan fraps gebruiken, maar ik weet geen commando er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Iemand de handleiding in zijn bezit die deze kan uploaden?

Steam gebaart van kromme haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe is de performance op de PS3 versie kan mij herinneren dat Oblivion niet al te best liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
StephaN900 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:35:
Hoe is de performance op de PS3 versie kan mij herinneren dat Oblivion niet al te best liep.
Volgens mij was de performance van de PS3-versie van Oblivion juist beter dan de PC en Xbox.
Was voor mijn gevoel zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 13:27
huyanglee schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:31:
Iemand de handleiding in zijn bezit die deze kan uploaden?

Steam gebaart van kromme haas
Xbox 360 manual met niet echt hele duidelijke plaatjes..: http://imgur.com/a/RFee1

Misschien heb je er iets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:04

Vis

WAT een game weer van TES :) heeeerlijk :)

Alleen hier en daar wat bugs op de pc idd...

Bijvoorbeeld mijn partner die niets meer wilt... ze blijft vast staan op onderstaand punt, alles al geprobeerd...

Ze wil niet meer met me mee, als ik dr ontsla blijft ze staan :p
suckt best wel... en een eerdere savegame heb k niet meer...

Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/9598/2011111100002.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Vis op 11-11-2011 12:42 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
Vis schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:38:

Bijvoorbeeld mijn partner die niets meer wilt... ze blijft vast staan op onderstaand punt, alles al geprobeerd...

[afbeelding]
Ik had ook een bug,
spoiler:
bij de quest met de Golden Claw dat ik de ringen niet kon draaien voor de code, niks hielp. Ben toen teruggelopen door de deur naar de vorige ruimte, en toen weer terug en dat hielp. Hij reset blijkbaar dan de ruimte, (wat in Oblivion niet zo was).
Misschien dat je dus even een huisje in de buurt in moet lopen en overnieuw proberen? Saven en opnieuw laden helpt waarschijnlijk niet, was bij mij ook niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Geprobeerd te fast-travelen? Kans dat ze dan ineens weer naast je staat. Werkte iig bij vergelijkbare bugs in Oblivion.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Nee fast travel idd gedaan, niks geholpen.. en een huisje binnen en buiten lopen heetf ook geen zin...

fuck.. ze zal daar nu wel de hele game blijven staan dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Wie heeft al een player huis kunnen vinden? En waar?

Wil nu langzaam m'n spulletjes wel opbergen en een eigen plekkie hebben.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Vis schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:44:
Nee fast travel idd gedaan, niks geholpen.. en een huisje binnen en buiten lopen heetf ook geen zin...

Kill her, then conjure zombie companion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Wachten wilt ook nog wel eens helpen, maar als fast travel ook niet helpt gok ik dat dat ook niet helpt.

Over player house:

spoiler:
In Whiterun te kopen bij de Jarl voor 5000 gold na Dragon Rising.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
H3llSiNG schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:45:
Wie heeft al een player huis kunnen vinden? En waar?

Wil nu langzaam m'n spulletjes wel opbergen en een eigen plekkie hebben.
spoiler:
Had op uesp.net gelezen dat je een huis kon kopen in Whiterun na een of andere quest, nog niet geprobeerd.
Vis schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:44:

Weet niet waar je op speelt, maar er komt vandaag geloof ik een release patch uit, misschien dat die helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

OxTox schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:46:
[...]

Kill her, then conjure zombie companion!
Gaat niet, er staan links wachters voor de poort van Whiterun...

Achja.. k heb "Sven" nog... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Rik027 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:47:
[...]

spoiler:
Had op uesp.net gelezen dat je een huis kon kopen in Whiterun na een of andere quest, nog niet geprobeerd.

[...]

Weet niet waar je op speelt, maar er komt vandaag geloof ik een release patch uit, misschien dat die helpt?
Op steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 00:02
Sorry dat ik het misschien vraag, maar is Skyrim ongeveer hetzelfde als Dragon Age 2? Ik heb namelijk erg veel plezier gehad met het spelen van Dragon Age 2, alleen vind ik het jammer dat het geen online functie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
Uit de review hier:
Enkele kleine bugs, die als het goed is door patch bij release verholpen worden
En via 4Gamers.be
Wat er juist in de patch zal zitten - die voor alle platformen geldt - is niet meteen bekend
http://pc.4gamers.be/nieu...m-krijgt-patch-op-release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Apart schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:50:
Sorry dat ik het misschien vraag, maar is Skyrim ongeveer hetzelfde als Dragon Age 2? Ik heb namelijk erg veel plezier gehad met het spelen van Dragon Age 2, alleen vind ik het jammer dat het geen online functie heeft.
Ik denk niet dat je die 2 echt met elkaar kan vergelijken. Sommige elementen zijn ongeveer gelijk ja, maar combat en dialoog voeren zijn heel anders. Bovendien is DA2 erg lineair met leveldesign, waar Skyrim gewoon 1 grote wereld is waar je vrij kan lopen zonder onzichtbare muren.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Gelukkig lijkt het totaal niet op DA2, behalve dat beide RPG's zijn (alhoewel, DA2..) en zich afspelen in een fantasy setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Laatst online: 16-04-2021
Die patch was van de week al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Ireyon schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:52:
[...]

Ik denk niet dat je die 2 echt met elkaar kan vergelijken. Sommige elementen zijn ongeveer gelijk ja, maar combat en dialoog voeren zijn heel anders. Bovendien is DA2 erg lineair met leveldesign, waar Skyrim gewoon 1 grote wereld is waar je vrij kan lopen zonder onzichtbare muren.
Oke, dan denk ik al te weten wat ik dit jaar voor 5 december ga vragen, heb zojuist MW3 gekocht dus ben al een paar centjes kwijt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Stom vraagje wellicht.

Ik ben zelf niet zo bekend met de Elder Scrolls reeks. Het enige spel wat ik ooit van Bethesda heb gespeeld is Fallout 3, en om eerlijk te zeggen, ik vond dat een afschuwelijk spel: lelijk, in mijn ogen zelfs saai en het einde wat me zwaar tegenviel (veredelde powerpointpresentatie). Als ik zo de reviews lees, loop ik hier wel warm voor (mooi spelwereld, draken en interessante wezens) en wil ik hem wel halen, maar ik ben bang voor een Fallout ervaring. Zijn die games enigzins met elkaar te vergelijken of is de ervaring heel anders?

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

StefSOFT schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:55:
Stom vraagje wellicht.

Ik ben zelf niet zo bekend met de Elder Scrolls reeks. Het enige spel wat ik ooit van Bethesda heb gespeeld is Fallout 3, en om eerlijk te zeggen, ik vond dat een afschuwelijk spel: lelijk, in mijn ogen zelfs saai en het einde wat me zwaar tegenviel (veredelde powerpointpresentatie). Als ik zo de reviews lees, loop ik hier wel warm voor (mooi spelwereld, draken en interessante wezens) en wil ik hem wel halen, maar ik ben bang voor een Fallout ervaring. Zijn die games enigzins met elkaar te vergelijken of is de ervaring heel anders?
ik had fll out 3 na 4 minuten stop gezet 8)7 wat een @)*(#&&^@#*( spel zeg JONGEE!!!
Skyrim wel gekocht om dezelfde reden die jij opnoemt.. vanaaf zullen we het zien hoe het spelt

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Stom vraagje wellicht.

Fallout en Oblivion waren in principe dezelfde spellen, alleen in een andere setting.
(overigens heb ik oblivion veeeeeel meer gespeeld dan Fallout).
Skyrim heb ik nog geen ervaring mee, maar vermoed dat het een beetje hetzelfde is.
Dus als je fallout niet wat vond denk ik dat je skyrim ook niet wat vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 09:25

Frituurman

Mjam!

Stom vraagje wellicht.

Groot verschil is dat er bij Skyrim niet echt een einde is. Je kunt het altijd door blijven spelen. Daarnaast lees ik uit je verhaal af dat 't vooral de setting is die je aanspreekt. Can't go wrong with that als je Skyrim koopt. I'm hooked. 't Is dat m'n vakantiedagen bijna op zijn.. anders wist ik 't wel!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Frizzz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:03:
[...]

Groot verschil is dat er bij Skyrim niet echt een einde is. Je kunt het altijd door blijven spelen. Daarnaast lees ik uit je verhaal af dat 't vooral de setting is die je aanspreekt. Can't go wrong with that als je Skyrim koopt. I'm hooked. 't Is dat m'n vakantiedagen bijna op zijn.. anders wist ik 't wel!
Vondt ik een nadeel van Dragon Age 2, als je hem had uitgespeeld kon je verder niks meer doen. Kon je 3x doen en je was klaar met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 13:27
Tleilaxu schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:02:
[...]

Fallout en Oblivion waren in principe dezelfde spellen, alleen in een andere setting.
Skyrim heb ik nog geen ervaring mee, maar vermoed dat het een beetje hetzelfde is.
Ik vond fallout niks, Skyrim vind ik geweldig! Ik met niet zo van de guns etc. Iig niet tijdens een rpg kind of game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-08 20:36
Heb net de Dualshock 3 controller aangesloten en dat werkt perfect.
Dit spel is echt voor een controller gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Moet wel wennen aan de vijanden die niet meelevelen... sommige side quests zijn daardoor al gauw onmogelijk...
maar wel leerzaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Frizzz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:03:
[...]

Dat wat je zegt klopt idd, wilde namelijk nog wat sidequests doen in Fallout, aangezien ik er daar heel veel niet had gedaan, maar goed om te horen dat dit in Skyrim anders is, en ik begreep dat in Skyrim ook echt wat in de dorpjes gebeurd qua economie en handel, in Fallout stonden de mensen maar wat te staan volgens mij.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

robin007bond schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:07:
Heb net de Dualshock 3 controller aangesloten en dat werkt perfect.
Dit spel is echt voor een controller gemaakt. :)
Ik kan mij dat nog steeds niet voorstellen...

Ik speel op de pc, en vooral dit soort games, muis en keyboard werk,
maar kan me wel vergissen, misschien bevalt t me ook wel met controller.. alleen heb ik er geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Persoonlijk vindt ik het wel goed dat niet alles mee leveled, net zoals in Fallout New Vegas die deathclaws op dat constructie gebied. Er moet ook een challenge in zitten en dat had ik in Oblivion niet echt.
StefSOFT schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:07:
[...]

Dat wat je zegt klopt idd, wilde namelijk nog wat sidequests doen in Fallout, aangezien ik er daar heel veel niet had gedaan, maar goed om te horen dat dit in Skyrim anders is, en ik begreep dat in Skyrim ook echt wat in de dorpjes gebeurd qua economie en handel, in Fallout stonden de mensen maar wat te staan volgens mij.
Hier zitten ze te werken, zoals de Smith, kinderen lopen te spelen en nieuwsgierig te zijn etc.

[ Voor 57% gewijzigd door OxTox op 11-11-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Niet online

Ireyon

Oblivion en andere Bethesda games zijn tijdje terug nog Steamdeals geweest. Ondanks dat ik Oblivion al op schijfje had, heb ik hem nogmaals (incl alle uitbreidingen) toen voor een paar knaken gekocht. Ik denk als zo'n deal er weer aan komt, het interessant is om Oblivion + expansions eerst te proberen om te kijken of Skyrim ook iets voor je is.

Editje: Net nog even gekeken, Oblivion GOTY is 19,99 nu (incl expansions) en 24,99 (incl expansions + addons)

[ Voor 24% gewijzigd door Ireyon op 11-11-2011 13:22 . Reden: Steam store links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Zo ben wel 10 keer dood gegaan, bij die construction area @ las vegas, maar goed over 5 uren ga ik skyrim starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Huib_Bloodstone schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:12:
Zo ben wel 10 keer dood gegaan, bij die construction area @ las vegas, maar goed over 5 uren ga ik skyrim starten.
Daar sluit ik me bij aan! De deaths en het spelen over 5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Ik hoor goede berichten over Skyrim, zowel hier als van mijn vrienden.
Nog 6 uurtjes en dan ga ook ik beginnen aan Skyrim ! :) eerst nog even werken tot half 6 XD

Ben nog wel een beetje bang dat ik niet al het mooie uit de game kan halen met mijn videokaart.. mja dat is niet anders! kan games als Battlefield 3 / Crysis enzo wel spelen met de meeste opties op high enzo.. hopelijk Skyrim dus ook ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

als je BF3 op high kan spelen heb je niks te vrezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
SYQ schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:17:
ja het enige wat ik iets omlaag moest zetten waren de shadows.. verder liep alles heel goed =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ze wil niet meer met me mee, als ik dr ontsla blijft ze staan :p
suckt best wel... en een eerdere savegame heb k niet meer...

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/fc7mdc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:48
SYQ schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:17:
Niet helemaal waar. Ik zit met een CrossFire HD6950 waarbij ik op 2560x1440 gewoon alles op ultra speel in BF3, maar de intro van Skyrim op ultra haperde als een gek. Even wachten op een driver update want vooralsnog loopt alles beter met Crossfire uit :(

Wel een super spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb toch geen lullige pc: inventaris: pc
Als ik in de launcher op Ultra klik, ziet het er ingame zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6096/6334517566_9cfe97210b_z.jpg

Maakt niet uit of dit nu op full screen (2560x1440) of windowed is (1920x1080).
't blijft er gaar uit zien.

Heb alles al een keer weg gemikt (m.u.v. m'n savegame) en opnieuw geinstalleerd, maar krijg het niet beter dan dit...
Ook bij het starten van een nieuwe game, blijft het er gaar uit zien.

Heb ook verder niks in de Nvidia driver panel ingesteld o.i.d. eigenlijk alles default geinstalleerd en gaan.
Iemand tips/trucs?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:00
Je verwacht waarschijnlijk te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 19:06
Tleilaxu schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:02:
[...]

De fallout setting was een heel stuk deprimerender dan oblivion, en dat gevoel bekruipt me bij Skyrim ook een beetje als ik alle reviews bekijk. Kille omgevingen, contrastloos kleurgebruik, daar word ik niet vrolijk van. Maar misschien ben ik wel raar omdat ik het plezieriger vindt om met een paardje door een mooi groen bos te galloperen >:) maar goed, daarom houd ik het kopen van Skyrim nog even af.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Exxus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:21:
[...]

Niet helemaal waar. Ik zit met een CrossFire HD6950 waarbij ik op 2560x1440 gewoon alles op ultra speel in BF3, maar de intro van Skyrim op ultra haperde als een gek. Even wachten op een driver update want vooralsnog loopt alles beter met Crossfire uit :(

Wel een super spel! :)
Hopelijk voor jou( en vele andere ) gaat alles binnenkort beter werken met Crossfire dan!

Ik speel maar op 1440x900 ( is max van mijn monitor..XD ) dus hopelijk komt het goed ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:22:

[afbeelding]

Heb alles al een keer weg gemikt (m.u.v. m'n savegame) en opnieuw geinstalleerd, maar krijg het niet beter dan dit...

Heb ook verder niks in de Nvidia driver panel ingesteld o.i.d. eigenlijk alles default geinstalleerd en gaan.
Iemand tips/trucs?
Hij staat toch al op max zo?
Bij mij ziet het er ook zo uit, zo hoort het eruit te zien.

Moet ik zeggen dat ik me ook aan dat eilandje stoorde enzo.

Over een jaartje als er een zooi goeie mods uitzijn zal het er wel beter uitzien :)

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 11-11-2011 13:27 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:13
Tsja, Oblivion was behoorlijk 'knight in shiny armour' wat dat betreft. Ik hoopte dat men met Skyrim iets meer de kant op zou gaan van het imho beste deel van de serie; Morrowind. En tot nu toe klopt dat aardig, wat grimmiger. Dat was iets wat mij in Fallout 3 (ook helemaal kapotgespeeld) ook aantrok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Ha, ik wilde net zeggen: ziet er prima uit ;)

Wat verwacht je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De vergelijking Skyrim = Game of Thrones gaat voor mij nog steeds erg goed op :D Wat een sfeer. Lekker rauw, kil en depri.

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-11-2011 13:27 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:56
Silvin schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:26:
Tsja, Oblivion was behoorlijk 'knight in shiny armour' wat dat betreft. Ik hoopte dat men met Skyrim iets meer de kant op zou gaan van het imho beste deel van de serie; Morrowind. En tot nu toe klopt dat aardig, wat grimmiger. Dat was iets wat mij in Fallout 3 (ook helemaal kapotgespeeld) ook aantrok.
Gelukkig, ik ben niet de enige :p
Het is geen vrolijk verhaal met elfjes e.d. ik vond de omgevingen van Oblivion juist veel te vrolijk, alsof er niets aan de hand was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Jarrean schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:27:
[...]

Gelukkig, ik ben niet de enige :p
Het is geen vrolijk verhaal met elfjes e.d. ik vond de omgevingen van Oblivion juist veel te vrolijk, alsof er niets aan de hand was.
Skyrim geeft mij een soort Borean Tundra gevoel van World of Warcraft, and that never gets booring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Smaken verschillen, maar ik vind Oblivion al grauw genoeg. De groene bossen zijn heerlijk, maar de portals en de dungeons zijn best grauw en dark.
Heb Skyrim wel gekocht, maar ga de groene elementen denk ik wel missen. Ben wel een zonnetje-bloemetje-bijtje-mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:27:
De vergelijking Skyrim = Game of Thrones gaat voor mij nog steeds erg goed op :D Wat een sfeer. Lekker rauw, kil en depri.
Aangezien GRRM Winterfell en contrijen losjes gebaseerd heeft op noord europa, kan ik me hierin wel vinden.

Heerlijke setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kellhus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:27:
Ha, ik wilde net zeggen: ziet er prima uit ;)

Wat verwacht je precies?
Dat het in de verte er ook nog mooi uit ziet. Die bomen in de verte zien er echt uit alsof het spel in 1999 gemaakt is. Ik mis detail.

Meen me te herinneren dat dit in Oblivion wel het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Niet online

Ireyon

Afbeeldingslocatie: http://cdn.steampowered.com/v/gfx/apps/22330/0000009052.1920x1080.jpg

Zo zag Oblivion er destijds uit, wel iets meer revolutionair mbt graphics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:31:
[...]

Dat het in de verte er ook nog mooi uit ziet. Die bomen in de verte zien er echt uit alsof het spel in 1999 gemaakt is. Ik mis detail.

Meen me te herinneren dat dit in Oblivion wel het geval was.
zo zag het er in Oblivion uit ... http://imageshack.us/photo/my-images/294/oblivion201006120538249.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oblivion was vrolijker maar om een of andere reden voelt Skyrim veel meer immersive. Ik houd wel van happyhappy graphics, maar de wat grimmigere sfeer in Skyrim past wel. En doet me inderdaad ook meer denken aan Morrowing dan Oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... ja oke. ;)
Dan zal het wel tussen m'n oren zitten. :+
Zo'n vergezicht in Oblivion ziet er inderdaad minder mooi uit dan in Skyrim.

Of ik heb wellicht destijds een mod o.i.d. overheen gehaald in Oblivion.
Staat me ook nog iets van bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Wacht op mods zou ik zeggen. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Derice: Ik zou trouwens wel de tree-shadows aanzetten, dat maakt de bomen wat 'voller' :)
'bTreesReceiveShadows=0' van de 0 een 1 maken

Alle beetjes helpen, niet? ;)

[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 11-11-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ze moesten crysis nature in het spel stoppen met een colour mod vor extra contrast :P.
Maja nog 2 jaar en dan zijn we weer even van de ellende af na PS4

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 11-11-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb enorm last van flikkerende schaduwen in dit spel. Ik heb het eigenlijk altijd in elk spel en nooit echt uitgezocht wat dit nou is, maar hier is het net ff wat erger. Het is altijd dat als ik naar "iets" kijk, bijv. een schaduw van een gebouw of boom en ik beweeg mijn character, dan is er een punt waarop de schaduw ineens heel licht wordt, of donker wordt. Donker worden is vooral in donkere gebieden (grotten). Dan is er altijd een bepaald punt dat alles echt pikzwart wordt. Draai ik mijn character 1 graden ofzo , dan zijn alle schaduwen weer normaal, en is alles weer te zien zoals het moet. Ik denk ik post het hier even, omdat het hier in dit spel meer opvalt. Maar in welk topic zou ik dit anders kwijt kunnen?

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abacaxi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-07 06:05
Mjah mjah mjah.

Is er geen manier om een beetje naar je eigen personage te kijken? Ik zie in third person alleen maar mijn gespierde rug en ik wil mezelf eigenlijk ook wel van de voorkant bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:40:
@Derice: Ik zou trouwens wel de tree-shadows aanzetten, dat maakt de bomen wat 'voller' :)
'bTreesReceiveShadows=0' van de 0 een 1 maken

Alle beetjes helpen, niet? ;)
Stond er in, maar na de reinstall niet meer.
Thanks, weer toegevoegd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:22:

[afbeelding]

Iemand tips/trucs?
Ziet er wel redelijk uit toch... :P het is beter dan dat GEZEIK dat je 3 videokaarten nodig hebt om 42 fps te behalen in rustige stukken.. denk ana crysis 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 .
Als jedie omgeving vol gaat stoppen met DX11 tricks dan zakt je performance als een baksteen en heb je 3GB effectief nodig met 2048 shaders

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 11-11-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
abacaxi schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:43:
Mjah mjah mjah.

Is er geen manier om een beetje naar je eigen personage te kijken? Ik zie in third person alleen maar mijn gespierde rug en ik wil mezelf eigenlijk ook wel van de voorkant bekijken.
F ingedrukt houden (maar ik geloof dat dat alleen werkt als je je zwaard getrokken hebt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abacaxi
Ja maar dan kijk ik dus op mijn brede rug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

JEEEEZZZUUUUUSSSS

Die grote spin. Sniff. Snap echt niet dat dat steeds moet. Mensen met een vorm van Arachnafobie (zoals ik) kunnen gewoon niet verder :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Modbreak::w

[ Voor 172% gewijzigd door zeef op 11-11-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Pablo11392 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:43:
Ik heb enorm last van flikkerende schaduwen in dit spel. Ik heb het eigenlijk altijd in elk spel en nooit echt uitgezocht wat dit nou is, maar hier is het net ff wat erger. Het is altijd dat als ik naar "iets" kijk, bijv. een schaduw van een gebouw of boom en ik beweeg mijn character, dan is er een punt waarop de schaduw ineens heel licht wordt, of donker wordt. Donker worden is vooral in donkere gebieden (grotten). Dan is er altijd een bepaald punt dat alles echt pikzwart wordt. Draai ik mijn character 1 graden ofzo , dan zijn alle schaduwen weer normaal, en is alles weer te zien zoals het moet. Ik denk ik post het hier even, omdat het hier in dit spel meer opvalt. Maar in welk topic zou ik dit anders kwijt kunnen?
Staat 'Shadow quality' op Low in je settings? Ik had iets soortgelijks, maar dat veranderde nadat ik Shadow quality op high had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:27:
Ik moest ook meteen aan A Song of Ice and Fire denken toen ik General Tullius hoorde. Ik verstond namelijk Tully. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

MrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:47:
JEEEEZZZUUUUUSSSS

Die grote spin. Sniff. Snap echt niet dat dat steeds moet. Mensen met een vorm van Arachnafobie (zoals ik) kunnen gewoon niet verder :/
Zelfs angst voor 'virtuele' spinnen?

Misschien een manier om er vanaf te komen? Doorspelen... Of is dat te makkelijk :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
abacaxi schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:46:
Ja maar dan kijk ik dus op mijn brede rug :)
F ingedrukt houden en met je muis bewegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
JEEEEZZZUUUUUSSSS

Zie dat als reden om je fobie aan te vechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Grappig zeg :/

Ugh.

Ging bijna over me nek toen die enorme spin uit het plafond kwam.

[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 11-11-2011 13:50 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

JEEEEZZZUUUUUSSSS

Tja, ze kunnen nou eenmaal geen rekening houden met allerlei soorten angsten. Moeten ze dan ook maar alle grote vlaktes er uit halen omdat er mensen zijn met agorafobie?

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja, ik snap het wel. Grote spinnen is gewoon fantasie materiaal maar het is wel gewoon uugggh. En jouw argument is natuurlijk onzin want arachnafobie is veel meer voorkomend dan agorafobie. Liever een mod die alle spinnen in my little pony's verandert.

[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 11-11-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Sowieso zijn dit soort irrationele angsten wel iets waar je vanaf wilt komen?

Maargoed, ontopic weer:

Mijn Skyrim is vandaag verzonden door Amazon UK. Zal wel ergens volgende week aankomen.
Waar ik 5 jaar terug met Oblivion nog bij wijze van spreken voor de winkeldeur lag, kan ik nu wel wat geduld opbrengen.
Sowieso game ik door de jaren heen steeds minder... Leeftijd?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

En claustrofobie in de dungeons?

Och, ik zou ook een fobie hebben van draken en orcs. Bovendien ben ik pacifistisch ingesteld. Maar mijn knopje 'is fantasie' staat aan en dan ga ik gewoon op in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

MrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:51:
Tja, ik snap het wel. Grote spinnen is gewoon fantasie materiaal maar het is wel gewoon uugggh. En jouw argument is natuurlijk onzin want arachnafobie is veel meer voorkomend dan agorafobie. Liever een mod die alle spinnen in my little pony's verandert.
Het gaat om het principe. Jouw eigen argument is ook onzin, want angst voor een virtuele spin slaat als een varken op een drumstel.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Dus enorme bergen moeten ook uit het spel worden gehaald i.v.m hoogtevrees? En vliegtuigen uit spellen i.v.m vliegangst ;)

Ik ben over 3 uurtjes weer thuis, dan Skyrim maar even proberen.

btw: Is het alleen maar mogelijk om de graphics in de console te veranderen en heb je in het options menu alleen basis instellingen wat je kunt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Korben schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:54:
[...]

Het gaat om het principe. Jouw eigen argument is ook onzin, want angst voor een virtuele spin slaat als een varken op een drumstel.
Het slaat als een tang op een lul dacht ik dat de uitspraak gaat.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
MrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:49:
[...]

Grappig zeg :/

Ugh.

Ging bijna over me nek toen die enorme spin uit het plafond kwam.
Welke grote spin?
E2TK schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:56:
[...]

Dus enorme bergen moeten ook uit het spel worden gehaald i.v.m hoogtevrees? En vliegtuigen uit spellen i.v.m vliegangst ;)

Ik ben over 3 uurtjes weer thuis, dan Skyrim maar even proberen.

btw: Is het alleen maar mogelijk om de graphics in de console te veranderen en heb je in het options menu alleen basis instellingen wat je kunt wijzigen?
btw in de uitbreiding Shivering Isles zaten ook twee characters, eentje sliep buiten omdat de muren op hem af kwamen en eentje sliep binnen omdat de lucht naar beneden zou vallen!

[ Voor 57% gewijzigd door OxTox op 11-11-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nyarlathotep schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:53:
Sowieso zijn dit soort irrationele angsten wel iets waar je vanaf wilt komen?

Maargoed, ontopic weer:

Mijn Skyrim is vandaag verzonden door Amazon UK. Zal wel ergens volgende week aankomen.
Waar ik 5 jaar terug met Oblivion nog bij wijze van spreken voor de winkeldeur lag, kan ik nu wel wat geduld opbrengen.
Sowieso game ik door de jaren heen steeds minder... Leeftijd?
Amazon UK heeft een pakhuis in Amsterdam, dus als je bestelling verzonden is met Post NL is de kans groot dat je hem morgen al hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Is skyrim nou DX10/11?
of 100% 9

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 11-11-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abacaxi
anandus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:48:
[...]
F ingedrukt houden en met je muis bewegen ;)
Aaaaaah ja dat werkt \0/, thanks. Nu nog een wat hogere muisgevoeligheid en dan is deze spons er helemaal klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Korben schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:54:
[...]

Nee want de virtuele spinnen zijn net zo echt als een echte spin (gelukkig zijn echte spinnen kleiner). Ik zeg ook niet dat het er uit moet, ik zeg dat ik er serieus problemen mee heb :/
Kaw schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:54:
En claustrofobie in de dungeons?

Och, ik zou ook een fobie hebben van draken en orcs. Bovendien ben ik pacifistisch ingesteld. Maar mijn knopje 'is fantasie' staat aan en dan ga ik gewoon op in het verhaal.
Okay... en dus moet/kan ik dat ook zomaar doen?

Algemeen niveau/leeftijd lijkt me vrij laag in dit topic als de afgelopen reacties lees. Overigens heb ik ook hoogtevrees maar in games nooit last van omdat ik weet dat ik het virtueel is en bij spinnen lukt dat gewoon niet. Dan blijft mijn hoofd maar draaien. Uuggh...

Even over de game, wat een verschrikkelijke interface zeg. Je kan dus gewoon niet zien wat je aan hebt in een leuk schermpje en gear vergelijken is helemaal een drama.

[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 11-11-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Lias schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:44:
[...]

Ziet er wel redelijk uit toch... :P het is beter dan dat GEZEIK dat je 3 videokaarten nodig hebt om 42 fps te behalen in rustige stukken.. denk ana crysis 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 .
Als jedie omgeving vol gaat stoppen met DX11 tricks dan zakt je performance als een baksteen en heb je 3GB effectief nodig met 2048 shaders
Ben het helemaal met je eens! Op deze manier blijft het tenminste leuk, en ook echt een spelletje. Ik heb ook wel eens voor 1200 eoro aan graka's in mijn pc gehad, maar eigenlijk is het ziek.

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 11-11-2011 14:00 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

MrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:58:
Okay... en dus moet/kan ik dat ook zomaar doen?

Algemeen niveau/leeftijd lijkt me vrij laag in dit topic als de afgelopen reacties lees.
Je zoekt niet naar niveau/leeftijd, maar begrip voor het feit dat je bang bent voor een virtuele spin. Succes daarmee. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoe kom je erbij dat ik begrip zoek voor mijn situatie? :/ Ik post gewoon mijn frustratie met de game, daarvoor zitten we hier toch? Om over de game te praten. Dat kleuters het leuk vinden om pic's te posten van spinnen en te roepen dat ik me niet moet aanstellen, tja...

[ Voor 45% gewijzigd door MrVegeta op 11-11-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Snap niet waarom iemand bang kan zijn voor een virtuele spin, maar ik snap heel veel dingen niet! Zelf ben ik ook niet gecharmeerd van spinnen maar in een spelleke? Gewoon de fik er in! Conquer your fears! Binnen no-time zoek je je huis af voor spinnen met een aansteker + deobus?

[ Voor 15% gewijzigd door OxTox op 11-11-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Laatst online: 20-08-2021
Note to self:

Loop niet tegen giants wanneer je nog maar pas bezig bent...
Het doet pijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik ben ook geen fan van spinnen, en de eerste seconde had ik ook zo iets van 'OH FUCK OH FUCK' incl. rilling over m'n rug, maar 2 seconde later had ik daar geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evengeduld schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:05:
Note to self:

Loop niet tegen giants wanneer je nog maar pas bezig bent...
Het doet pijn...
Had verwacht dat ze wat vriendelijker zouden zijn :/
Ik ga toch niet op pony's schieten >.<

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 14:06 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!