https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Zo hoort hij er uit te zien [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UaJgplDqYHg]Pablo11392 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:26:
Ik hoor veel mensen die alles maxed out spelen, met een minder goed systeem.. vooral een minder goeie videokaart. Ik speel met een Twin Frozr II 6950, 8gb werkgeheugen, i5 quad core processor. Maar het intro stukje (met de kar) tot aan het hakblok, draaide ik maar met ongeveer 30 fps. Doe ik dan iets verkeerd, offee...
Ik, maar ik draai op een superclocked, geen idee hoeveel % dat is maar die 30% is in werkelijkheid toch geen 30% sneller.Lias schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:29:
Hoe speelt dit op een GTX 580 die 30% overclocked is?
draai alles op ultra/high met een zeer nette frame rate
[ Voor 9% gewijzigd door Verderf op 11-11-2011 10:31 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door A87 op 11-11-2011 10:31 ]
Verwijderd
Als ik jou was zou ik wel wat dingen op low zetten, anders wordt het lastig denk ikLias schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:29:
Hoe speelt dit op een GTX 580 die 30% overclocked is?
Speelbaar of de hele tijd 35 fps?

Ik speel met 2xGTX570, alles op hoogst +AA en AF op hoogst. Zo'n 80 tot 120 FPS, weet alleen niet of SLI al goed ondersteund wordt, maar als het wel wordt ondersteund zou je rond de 60-80 zitten ofzo? Genoeg in ieder geval!
[ Voor 69% gewijzigd door A87 op 11-11-2011 10:33 ]
Verwijderd
Anti-aliasing werd hierboven al genoemd, probeer dat wat lager te zetten als dat aanstaat misschien. En perhaps een driver upgrade.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:31:
Dank je Xeross, zie dus geen vlammen of die ten hemel stijgende lijn bij de stones, terwijl de rest perfect draait. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Hoe equip en gebruik je iets in je linkerhand? Ik gebruik nu namelijk alleen mijn rechterhand...
Op pc? Rechtermuis-knopGropah schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:35:
[...]
Hoe equip en gebruik je iets in je linkerhand? Ik gebruik nu namelijk alleen mijn rechterhand...
Toch wel apart, ik heb ook die videokaart maar dan een Intel Core i7 860 (Is wel enigszins vergelijkbaar met jouw cpu, toch?) maar ik met alles op max en 1920x1080 haal ik echt maar 1 of 2fps... Ook met alles op Low op dezelfde resolutie draait ie niet veel beter. Battlefield 3 kan ik makkelijk op High spelen, zoveel zwaarder is Skyrim toch niet?Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:31:
Met betrekking tot performance, haalde in de begin missie met een HD5850 en een AMD Phenom II x4 3.2Ghz 20FPS met alles op max (View distances etc. ook). Heb hem daarna wel laten auto-detecten dus nu 25-30FPS bij de rest.
[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Awesome op 11-11-2011 10:37 ]
Verwijderd
Dat klinkt inderdaad apart, misschien kwestie van een driver update ofzo (Enige wat ik kan bedenken)? En BF3 heb ik standaard up ultra-low staan, nooit hoger geprobeerd xDhyptonize schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:36:
[...]
Toch wel apart, ik heb ook die videokaart maar dan een Intel Core i7 860 (Is wel enigszins vergelijkbaar met jouw cpu, toch?) maar ik met alles op max en 1920x1080 haal ik echt maar 1 of 2fps... Battlefield 3 kan ik makkelijk op High spelen, zoveel zwaarder is Skyrim toch niet?
http://www.tomshardware.c...ce-benchmark,3074-10.htmlVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:41:
Iemand een linkje naar wat benchmarks?
Stond op een pagina hiervoor!
Edit: Oeps broken link.
[ Voor 10% gewijzigd door OxTox op 11-11-2011 10:43 ]
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik kan niet bij Alvor in Riverwood aan de slag, terwijl de quest aangeeft dat ik met hem moet gaan praten omdat hij werk voor me zou hebben. Als ik met hem praat geeft geen van de gespreksonderwerpen de mogelijkheid om werk voor hem te doen.
Ik heb het idee dat het een bug betreft, dit is op zich niet zo'n probleem maar wel als dit onderdeel is van de main quest, zou dat zo zijn?
Skyrim simultaneously taxes CPU and GPU resources. So, if you’re looking to run at ultra detail settings using 1920x1080 and texture transparency AA, you need a Sandy Bridge-based CPU and a Radeon HD 6850 just to hit a 30 FPS minimum. For a smoother experience, consider a GeForce GTX 570 or Radeon HD 6970, or maybe even a dual-card setup. Nvidia hit us with its 285.79 beta driver capable of enabling SLI in Skyrim, while AMD claims its CrossFire driver is on the way. It's just a shame there's nothing to show the folks looking to play this game with a pair of Radeons at launch.
Ik heb hem ook op Ultra staan en hij draait prima op een Phenom 945 en MSI 5770. Doe ik iets fout dat hij nog steeds niet alles op max heeft staan?
Moeten de fade instellingen nou helemaal naar links of rechts voor max?
"Above And Beyond The Call"
Naar rechts lijkt me logischer, en vanuit ervaring met Oblivion kan ik zeggen dat dat zo is. Lijkt me zeer vreemd als dat in Skyrim niet zo zou zijn.Relief2009 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:47:
[...]
Skyrim simultaneously taxes CPU and GPU resources. So, if you’re looking to run at ultra detail settings using 1920x1080 and texture transparency AA, you need a Sandy Bridge-based CPU and a Radeon HD 6850 just to hit a 30 FPS minimum. For a smoother experience, consider a GeForce GTX 570 or Radeon HD 6970, or maybe even a dual-card setup. Nvidia hit us with its 285.79 beta driver capable of enabling SLI in Skyrim, while AMD claims its CrossFire driver is on the way. It's just a shame there's nothing to show the folks looking to play this game with a pair of Radeons at launch.
Ik heb hem ook op Ultra staan en hij draait prima op een Phenom 945 en MSI 5770. Doe ik iets fout dat hij nog steeds niet alles op max heeft staan?
Moeten de fade instellingen nou helemaal naar links of rechts voor max?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Heb je de legale versie? Die heeft dat probleem niet sinds een update.10K schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:48:
Klopt het trouwens dat de muis niet werkt in de menu's 9 van de 10 keer? Of moet je iets veranderen in de instellingen, het voelt namelijk erg console achtig aan als je met de keys moet navigeren.
In de gameplay opties stond bij mij wel aangevinkt "controller" en "vibration" . Heb ik nu uitgezet (maar verder niet getest want moest gelijk door naar het werk). Misschien dat dit iets veranderd?10K schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:48:
Klopt het trouwens dat de muis niet werkt in de menu's 9 van de 10 keer? Of moet je iets veranderen in de instellingen, het voelt namelijk erg console achtig aan als je met de keys moet navigeren.
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Kijk maar uit dalijk stijgt je toetsenbord op! Zelf wordt het voor mij ook wel wennen door de menu's heen te gaan, maar dat komt wel goed.Pablo11392 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:52:
[...]
In de gameplay opties stond bij mij wel aangevinkt "controller" en "vibration" . Heb ik nu uitgezet (maar verder niet getest want moest gelijk door naar het werk). Misschien dat dit iets veranderd?
Ik vind spells casten nu ook veel leuker i.p.v. een of ander klein magisch balletje wat je weg schiet gewoon een vlammen/ijswerper of electrische schokken!
[ Voor 14% gewijzigd door OxTox op 11-11-2011 10:54 ]
Hmmm ok. Bij mij staan ze allemaal rechts.Korben schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:49:
[...]
Naar rechts lijkt me logischer, en vanuit ervaring met Oblivion kan ik zeggen dat dat zo is. Lijkt me zeer vreemd als dat in Skyrim niet zo zou zijn.
Kan iemand screenshotjes plakken van zijn ultra settings?
mister_S schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:50:
[...]
Heb je de legale versie? Die heeft dat probleem niet sinds een update.
Als ik heel eerlijk ben, vind ik de look van de menu's een beetje... ja te modern en te strak voor zo een spel. Alles is zo recht en niet echt spannend.OxTox schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:53:
[...]
Kijk maar uit dalijk stijgt je toetsenbord op! Zelf wordt het voor mij ook wel wennen door de menu's heen te gaan, maar dat komt wel goed.
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Verwijderd
De menu's met deze stijl passen inderdaad niet helemaal. Het meest ergerlijke vind ik nog dat ze voor de PC geen PC-tailored UI hebben gemaakt maar de console UI gehouden hebben.Pablo11392 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:55:
Als ik heel eerlijk ben, vind ik de look van de menu's een beetje... ja te modern en te strak voor zo een spel. Alles is zo recht en niet echt spannend.
De game draait hier vloeiend op m'n XFX HD6950 2GB (Bios modded naar XFX HD6970 + 20% power) in combinatie met mijn Phenom II X4 965 @ 3.7Ghz.Relief2009 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:53:
[...]
Hmmm ok. Bij mij staan ze allemaal rechts.
Kan iemand screenshotjes plakken van zijn ultra settings?
Ik denk dat ik gemiddeld tegen de 45/50 FPS aan zit.
Ik zit nu op het werk, maar ik kan later eventueel wel een screenshotje dumpen (mits niemand anders dat tegen die tijd heeft gedaan). Performance kan her en der nog wel ietsjes beter heb ik het idee, héél af en toe stottert de game even voor een halve seconde. Gezien ik 'm gistermiddag al vóór de EU release heb geactiveerd (middels VPN, maar laten we daar verder maar over zwijgen) heb ik de day one patch nog niet binnen kunnen halen via Steam (tenminste, ik ga er van uit dat die nog niet bij de preload inbegrepen was?)
Ook ben ik benieuwd over nog optimalisaties in de komende (AMD) drivers zitten, maar écht nodig is het niet. Over het algemeen speelt de game fantastisch.
Dit is inderdaad allemaal net te strak en valt (imo dan) een beetje buiten de boot wat betreft de setting van het verhaal en dergelijke.
Verder bevalt ie prima
Er komt een tijd dat de consoles allemaal verbrand in een hoekje liggenVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:57:
[...]
De menu's met deze stijl passen inderdaad niet helemaal. Het meest ergerlijke vind ik nog dat ze voor de PC geen PC-tailored UI hebben gemaakt maar de console UI gehouden hebben.
w8 maar tot PC gaming de overhand neemt en steam standaard is ipv die console bagger van 5 tientjes
Het is toch een schande dat ze die dingen zo lang uitmelken
[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 11-11-2011 11:03 ]
Ik had het nog ok gevonden als je gewoon je muis kon gebruiken om items/etc. aan te klikken.
Niet dat je perse eerst naar het item moet scrollen

Ben ik met je eens inderdaad. Maar gelukkig spelen we op de pc. En je weet wat dat inhoud; modding for life bitchesss:P Ik denk wel dat er (zeker over een maand, maar dan ben je mss klaar met het spel..) een interface mod komt.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:57:
[...]
De menu's met deze stijl passen inderdaad niet helemaal. Het meest ergerlijke vind ik nog dat ze voor de PC geen PC-tailored UI hebben gemaakt maar de console UI gehouden hebben.
Ik heb hem via een d2d uk key gekocht doch vind noch bij Steam / d2d een link naar de manual. GRRR
Alvast bedankt
Verwijderd
Ja kwestie van wachten op een DarnifiedUI voor Skyrim.Pablo11392 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:00:
Ben ik met je eens inderdaad. Maar gelukkig spelen we op de pc. En je weet wat dat inhoud; modding for life bitchesss:P Ik denk wel dat er (zeker over een maand, maar dan ben je mss klaar met het spel..) een interface mod komt.
Het Oblivion menu was wel mooi, maar oh zo typisch gestileerd. Het hele "perkamenten spreukenboekjes" gedoe (al dan niet zo nu en dan vergezeld met zwierige lettertypes) hebben we (ik althans) nu ook wel weer gezien. Dergelijk gestileerde menu's komen al sinds jaar en dag langs. Ik kan er in komen dat er spelers zijn die het Skyrim menu iets té modern vinden, maar misschien is het gewoon even wennen. Ik vind het menu strak, overzichtelijk, doeltreffend, en wat mij betreft zeker niet té modern. De lichte transparency effecten over het scherm en de transities (naar bijvoorbeeld je skill-overview) zijn mooi gedaan. Ook de "Favorite" optie is een uitkomst om snel tijdens een gevecht even te kunnen spell-swappen.vosss schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:58:
Persoonlijk vond ik het menu van Oblivion ook beter (althans na een van die mods zodat er wat meer spullen op je scherm paste zegmaar).
Dit is inderdaad allemaal net te strak en valt (imo dan) een beetje buiten de boot wat betreft de setting van het verhaal en dergelijke.
Verder bevalt ie prima
Ik ben in ieder geval tevreden!
[ Voor 4% gewijzigd door Seroth op 11-11-2011 11:10 ]
Ja maar heb jij niet het gevoel dat het menu meer voor de consoles is ontworpen? En ik heb toch liever meer zoiets als in de Oblivion stijl. Dat past veel meer bij het thema en klopt dan met het totaal plaatje. Niet dat het menu van Oblivion altijd goed werkte... Maar qua stijl wel doeltreffend. Maar goed, ieder zn eigen smaakSeroth schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:07:
[...]
Het Oblivion menu was wel mooi, maar oh zo typisch gestileerd. Het hele "perkamenten spreukenboekjes met zwierige lettertypes" hebben we (ik althans) nu ook wel weer gezien. Ik kan er in komen dat er spelers zijn die het Skyrim menu iets té modern vinden, maar misschien is het gewoon even wennen. Ik vind het menu strak, overzichtelijk, doeltreffend, en wat mij betreft zeker niet té modern. De lichte transparency over het scherm en de transities naar bijvoorbeeld je skill-overview is mooi gedaan. Ook de "Favorite" optie is een uitkomt om snel tijdens een gevecht even te kunnen spell-swappen.
Ik ben in ieder geval tevreden!
Verwijderd
Het Oblivion menu had ook al het Console UI euvel als je het mij vraagt.Pablo11392 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:10:
Ja maar heb jij niet het gevoel dat het menu meer voor de consoles is ontworpen? En ik heb toch liever meer zoiets als in de Oblivion stijl. Dat past veel meer bij het thema en klopt dan met het totaal plaatje. Niet dat het menu van Oblivion altijd goed werkte... Maar qua stijl wel doeltreffend. Maar goed, ieder zn eigen smaak
Thanks, maar stel ik kies voor Desctruction. Is het dan zinvol om zosnel mogelijk een perk erboven te kiezen tijdens het levelen, of eerst de onderste helemaal vol te krijgen. Zo uit mn hoofd was de eerste (0/5). Dus je kan die 5x kiezen om te levelenSnoeiKoei schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:05:
[...]
Duidelijker dan de handleiding wordt het niet volgens mij. Als je een level omhoog gaat, verandert de bovenste optie in het menu in "level up", ga je daarheen dan zie je allemaal sterrebeelden die met je skills te maken hebben. Voorbeeld: Destruction. Als je die selecteert zoom je op die skill tree in. Eerste optie die je dan ziet is Novice Destruction, meen ik. Beschrijving van die perk is dat destro spells 50% minder magicka kosten, je moet een skill van 20 hebben. En je moet een punt te besteden hebben aan een perk (staat bovenaan ergens). Nou, selecteer je die perk dan wordt nog gevraagd of je dat zeker weet en zo ja, dan heb je die perk en wordt de volgende unlocked voor de volgende point die je te besteden hebt.
[...]
Ach, ik speel de game dan ook met mijn 360 controller op m'n PC. Dus qua mouse/keyboard controls heb ik geen ervaring met het menu. Met de controller werkt het tot dusver subliem. Ik zie de noodzaak niet zo om Skyrim met muis/toetsenbord te spelen (Oblivion heb ik in eerste instantie op de 360 gespeeld, later nogmaals aangeschaft voor de PC, maar ook toen met controller gespeeld).Pablo11392 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:10:
[...]
Ja maar heb jij niet het gevoel dat het menu meer voor de consoles is ontworpen? En ik heb toch liever meer zoiets als in de Oblivion stijl. Dat past veel meer bij het thema en klopt dan met het totaal plaatje. Niet dat het menu van Oblivion altijd goed werkte... Maar qua stijl wel doeltreffend. Maar goed, ieder zn eigen smaak
De reden dat ik 'm nu op de PC heb gehaald is puur vanwege de superieure prestaties.
Verwijderd
De pc-versie is natuurlijk een console-port. Ik bedoel de grootte van de game zelf zegt al genoeg. Ik hoop dat er mods komen met veel betere textures en belichting mods zodat de sfeer echt beter kan.
Verwijderd
(naast de stapel chips bier en peuken voor een weekend epic gaming
Wat mij betreft gaat gameplay _altijd_ boven de graphics. Er is IMO ook niets mis met de graphics op de PC.Relief2009 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:15:
Spel is leuk en bizar grote wereld, maar de graphics zijn natuurlijk van het jaar 2007. Het is wel jammer als je al die houterige animaties bekijkt.
De pc-versie is natuurlijk een console-port. Ik bedoel de grootte van de game zelf zegt al genoeg. Ik hoop dat er mods komen met veel betere textures en belichting mods zodat de sfeer echt beter kan.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Verwijderd
De graphics zelf zijn indrukwekkend als je het mij vraagt. En animaties zijn nooit Bethesda's sterke punt geweest dus die konden inderdaad wel beter.Relief2009 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:15:
Spel is leuk en bizar grote wereld, maar de graphics zijn natuurlijk van het jaar 2007. Het is wel jammer als je al die houterige animaties bekijkt.
Ik zou ze bewaren. Dikke kans dat je er later Armor of Weapons mee kan maken. Je komt natuurlijk meer dan genoeg draken tegen (duh) dus je zult hier vast meer van kunnen verzamelen, maar ik hou ze i.i.g. maar gewoon even bij me. Met het levelen van je blacksmithing skill zul je er zelf waarschijnlijk iets mee kunnen gaan maken.walterwhite schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:14:
spoiler:Wat kun je met die drakenbotten en die huid doen? Ik moet er vanaf maar ben bang dat als ik ze verkoop ik er spijt van heb. Ik kan nog geen huisje betalen van 5000 knaken om mn spullen in te dumpen
Als het goed is krijg je van
Valt wel echt HEEL erg mee. De controlls zijn heel even wennen maar bevallen eigenlijk prima! Enige echte minpunt vind ik het moeten scrollen in menu's etc. Maar voor de rest zijn de controlls gewoon prima.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:14:
Is dit ook weer zo'n 360 only controller game? Zal wel natuurlijk. Word ik niet goed van...
Verwijderd
Ik bedoel dat je geen andere gamepads kan gebruiken.sbmuc schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:18:
[...]
Valt wel echt HEEL erg mee. De controlls zijn heel even wennen maar bevallen eigenlijk prima! Enige echte minpunt vind ik het moeten scrollen in menu's etc. Maar voor de rest zijn de controlls gewoon prima.
In mijn ogen gaan gameplay en graphics hand in hand. Een beetje geloofwaardigere animaties had wel gemogen.Napo schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:16:
[...]
Wat mij betreft gaat gameplay _altijd_ boven de graphics. Er is IMO ook niets mis met de graphics op de PC.
Controls zijn inderdaar prima na een half uur wennen. Hier wordt een beetje overdreven.
[ Voor 26% gewijzigd door mister_S op 11-11-2011 11:20 ]
irritant als je even een tijdje wilt gaan trainen. moet je elke keer weer een level updaten.
gaat veel te snel als je mij vraagt.
the companion gejoind en daar lekker quests voor aan het doen.
enige minpuntje dat ik heb vergeleken met oblivion, is dat de npc's anders zijn en in de wereld een heel ander gevoel/sfeer hangt. en dat iedereen zomaar ongevraagd tegen je aan lult is ook irritant. vaak ook nog eens 5 keer hetzelfde.
maar de game draait hier perfect. high quality. veel stabieler dan Oblivion so.
doe je goed! ik heb er 7 uur opzitten, en ben pas level 5XunFar schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:22:
zo dat levelen is echt snel. zit al op level 12 en dat voor 3 uur spelen!!
irritant als je even een tijdje wilt gaan trainen. moet je elke keer weer een level updaten.
enige minpuntje dat ik heb vergeleken met oblivion, is dat de npc's anders zijn en in de wereld een heel ander gevoel/sfeer hangt. en dat iedereen zomaar ongevraagd tegen je aan lult is ook irritant. vaak ook nog eens 5 keer hetzelfde.
Know Thyself
Let wel, je moet de mouse look sensitivity wel helemaal omhoog schroeven in de settings, want die staat default op een niveau dat het net zo snel gaat als met een controller
Daar ben ik dus ook benieuwd naar. Iemand geprobeerd andere controllers te gebruiken dan die van de 360?Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:19:
[...]
Ik bedoel dat je geen andere gamepads kan gebruiken.
Als je met de 360 controller speelt op PC, hoeveel functionaliteit mis je dan? Sneltoetsen 1-8 heb je iig niet bij de hand lijkt me, of kun je daar doorheen scrollen ofzo.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Nee, dat gaat allemaal vanuit het menu. Maar in het echte leven is slapen nog wel noodzakelijk.OxTox schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:25:
Moet je trouwens ook ff slapen als je level up bent zoals in Oblivion?
Verwijderd
Welke difficulty speel je op, ik speel op expert (Denk ik) en na 3 uur pas level 4 ofzo.XunFar schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:22:
zo dat levelen is echt snel. zit al op level 12 en dat voor 3 uur spelen!!
Ik vind het niet nodig, vind de interface zelf zeer prettig met kb/m. Ook al kun je de muis niet altijd gebruiken, de interface is heel vloeiend dus je vliegt er door heen met de wasd keys. Plus het favorites menu is heel handig en je kunt items/spells aan je 1-8 keys binden.Jarrean schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:24:
Aan de mensen die de game op de pc spelen: kan ik het beste de 360 controller gebruiken? Is deze precies genoeg? (heb m ooit aangeschaft voor DMC4, dat was echt niet te spelen zonder)
nee, het werkt anders. net als fallout vegas... veel overeenkomsten met fallout. gewoon de tab knop en dan level up selecteren.OxTox schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:25:
Moet je trouwens ook ff slapen als je level up bent zoals in Oblivion?
Difficulty? In een Elder Scrolls game? Heb ik iets gemist?Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:26:
Welke difficulty speel je op, ik speel op expert (Denk ik) en na 3 uur pas level 4 ofzo.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Was er in Oblivion ook, meter iets naar rechts en het werd insane moeilijk en een stukje naar links een walk in the parkMueR schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:27:
[...]
Difficulty? In een Elder Scrolls game? Heb ik iets gemist?
daar heb ik om eerlijk te zijn nog niet naar gekeken. ik ben gewoon door de game heen gewandeld aan het begin. ik heb ook nog geen optie gezien om dat aan te passen. maar zoveel heb ik daar nog niet mee gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:26:
[...]
Welke difficulty speel je op, ik speel op expert (Denk ik) en na 3 uur pas level 4 ofzo.
bedankt voor de tip. misschien is de game standaard op makkelijk gezet...
XBL: Sgt Rik NL
Ligt eraan op welk niveau Skyrim staat. Op expert kan je goed 30 min bezig zijn met 1 draak.OxTox schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:27:
Hoe moeilijk is zo'n gevecht met een draak van scale 1 to 10? Is het een uitdaging of wat?
Verwijderd
Hij staat standaard op novice (Gemiddeld zeg maar), denk dat je sneller levelt als hij makkelijker staat ofzo.XunFar schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:29:
daar heb ik om eerlijk te zijn nog niet naar gekeken. ik ben gewoon door de game heen gewandeld aan het begin. ik heb ook nog geen optie gezien om dat aan te passen. maar zoveel heb ik daar nog niet mee gedaan.
bedankt voor de tip. misschien is de game standaard op makkelijk gezet...
Ik heb het net weer opgepikt een paar weken voordat Skyrim uitkwam, 52% was echt pittig, en 51% was bijna precies goed.Napo schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:28:
Was er in Oblivion ook, meter iets naar rechts en het werd insane moeilijk en een stukje naar links een walk in the park
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 11:32 ]
Hij staat standaard op "Adept" toch? Bij mij iig wel.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:31:
[...]
Hij staat standaard op novice (Gemiddeld zeg maar), denk dat je sneller levelt als hij makkelijker staat ofzo.
[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]
Yep, Novice is het makkelijkst (uiterst links).10K schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:33:
[...]
Hij staat standaard op "Adept" toch? Bij mij iig wel.
Ik heb het gisteren voor elkaar gekregen, maar ik weet zo niet meer welke knop dat was... Maar ik kon 'm ook niet draaien zoals in die demo te zien was.Roodenburgertje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:33:
Weet iemand eigenlijk ook al hoe je items kan droppen en hoe je je item beter kan bekijken dus die 3d view die er inzit zodat je er omheen kunt kijken? is mij nog niet gelukt op pc
C als je in inventory zit voor de 3d viewRoodenburgertje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:33:
Weet iemand eigenlijk ook al hoe je items kan droppen en hoe je je item beter kan bekijken dus die 3d view die er inzit zodat je er omheen kunt kijken? is mij nog niet gelukt op pc
R om te droppen of overtehevelen naar de chest/body/etc
Verwijderd
Je kan ook scrollen (Mousewheel) voor de 3D view.Napo schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:37:
C als je in inventory zit voor de 3d view
oke thx zal straks gelijk testen als ik thuis benNapo schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:37:
[...]
C als je in inventory zit voor de 3d view
Verwijderd
Ik heb het door ik speelde het op Master(moeilijkste)
Niet gek dat ik op tweakers kwam en zei dat het moeilijk was, volgens mij heb ik er ook niet aan gezeten.
Bedankt!
Misschien hou ik het zo wel zo.
Maar word je naarmate je speelt ook sterker?
Anders ben ik lvl 30 en moet nog steeds voor een draak vluchten.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 11:49 ]
Droppen is R en bekijken in 3D view moet je met je muis op het object en dan scrollen met je wiel en dan kan je het bekijkenRoodenburgertje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:33:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ga een huis binnen > emmer op hoofd van NPC in het huis> niemand ziet je stelen
[ Voor 7% gewijzigd door Cornelisjuh op 11-11-2011 11:42 ]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Verwijderd
Roodenburgertje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:43:
Maar zie ik het nou goed als je een item oppakt ( e ingedrukt blijven houden) wordt dus niet beschouwd als stelen? want dit was wel zo in oblivion! wel een verbeterpunt vind ik dan
- Pak item op
- Sleep naar een andere kamer
- Doe item in inventory
Verschilt per item, dan staat het er in het rood bij "stealing"Roodenburgertje schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:43:
Maar zie ik het nou goed als je een item oppakt ( e ingedrukt blijven houden) wordt dus niet beschouwd als stelen? want dit was wel zo in oblivion! wel een verbeterpunt vind ik dan
Eerste wat ik deed als nieuw poppetje op Oblivion was, armor shop in Imperial City, ligt allemaal steel armor, dat schop je de hoek in door er over heen te lopen, snel oprapen voordat de npc's naar je toe lopenVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:45:
[...]
- Pak item op
- Sleep naar een andere kamer
- Doe item in inventory
Had ik ook last van. Werd zelfs in de tutorial al ongenadig afgeslacht. Heb het ook maar wat teruggeschroeft.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:39:
AHA!
Ik heb het door ik speelde het op Master(moeilijkste)
Niet gek dat ik op tweakers kwam en zei dat het moeilijk was, volgens mij heb ik er ook niet aan gezeten.
Bedankt!
Eerste leuke bug tegengekomen. Hoop tenminste dat het een bug was want anders is het gewoon belachelijk.
Zag voor het eerst de reus met mammoet. Meteen F5 en in for the kill. Sowieso kansloos, maar moest het toch proberen natuurlijk. Met één nonchalante onderhandse zwaai ben ik dood en schakelt de camera dus naar 3rd person. Klap was alleen zo hard dat ik maar blijf vliegen, non stop tot ie automatisch weer gaat laden. Heb de 200 meter wel gehaald. Mooi uitzicht ook
Verwijderd
Gebeurde bij mij ook (Vloog nog steeds omhoog toen hij automatisch herlaadde), niet dat ik hem aanviel, dacht gewoon van, hij kijkt boos maar hopelijk is hij vriendelijk xD. Had het wel gehad met hostile creatures na 2 dungeons.Melkunie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:49:
Eerste leuke bug tegengekomen. Hoop tenminste dat het een bug was want anders is het gewoon belachelijk.
Zag voor het eerst de reus met mammoet. Meteen F5 en in for the kill. Sowieso kansloos, maar moest het toch proberen natuurlijk. Met één nonchalante onderhandse zwaai ben ik dood en schakelt de camera dus naar 3rd person. Klap was alleen zo hard dat ik maar blijf vliegen, non stop tot ie automatisch weer gaat laden. Heb de 200 meter wel gehaald. Mooi uitzicht ook
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 11:53 ]
Dit topic is gesloten.
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!