[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 28 Laatste
Acties:
  • 114.582 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 02:39:
Ik ben de enige met enormous laadtijden? :/
Ik denk het wel. Bij mij zijn de laadtijden te kort :P Ik kan nieteens de tips lezen, terwijl ze soms wel interessant lijken.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:06
OMG wat een vet spel weer:) was het wachten waard! net ff gespeeld, ben level 5. Maar me ogen vallen bijna dicht dus morgen lekker de hele dag verder!

Solitude is volgens mij de 'hoofdstad' en niet Whiterum die centraal gelegen ligt! maar dat weet ik niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Rynji schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 03:26:
[...]

Ik denk het wel. Bij mij zijn de laadtijden te kort :P Ik kan nieteens de tips lezen, terwijl ze soms wel interessant lijken.
Hier hetzelfde, ik gebruik wel een SSD.

Nou, heb er ook een kleine 3 uur op zitten ondertussen. Ik speel een Dark Elf die gebruikt maak van melee wapens en spells, alleen heb ik wel dual cast unlocked, wat natuurlijk niet erg handig is als je ook van melee wapens gebruik wilt maken :P

Dark elf genomen omdat ik stealth in Oblivion altijd veel gebruikte, maar nu maak ik er niet echt veel gebruik van.

Niet echt de meest efficiënte build dus :')

Wel een erg coole game tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Bluh, ik moet m'n F5 knop meer spammen met die random crashes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:39
Ik moet meer slapen, en minder gamen. :) Maar echt heerlijk om weer een TES game te spelen. Maar er zitten nog wel een paar semi bugs in. Het unequipen van je zwaard om dan dual fireball te doen, kost gewoon veel tijd. Had toch liever 1tm8 voor me wapens en spells gehad, ipv dat favorieten gebeuren. Maar waarschijnlijk went het wel. Maar gelukkig is 1 van mijn vragen beantwoord: The Dark brotherhood is back!

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
als ik het goed heb kun je wel dingen van 1 t/m 8 als hotkey zetten zodra je in het q menu bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 13:36
Oke dit was echt zo lekker om te spelen. Vooral die ingrediënten weer vinden met dezelfde namen die je gewend bent. Interface vindt ik inderdaad niet echt geweldig. Ik gaat maar een xbox controller lenen en kijken hoe dat werkt.
En kwa graphics het kan vast beter maar ik ben hier toch wel erg tevreden mee. Ik heb er 2 uur over gedaan om in het eerstje dorpje te komen omdat ik alles gewoon veel te mooi vindt om te bekijken. En niet vergeten oblivion was veel minder als dit nog en het is en blijft helaas een console port. Ik heb mijn oblivion game gister nog even gestart en dat was max settings and max mods om de kwaliteit te verhogen. En dit ziet er toch echt beter uit.

Ik had hem nog niet eens naar mijn SSD verplaatst. En een huis laden is 5 seconde.. game laden uit menu misschien 10. Daarbij lijken oblivion laadtijden een eeuwigheid.

spoiler: riverwood object
Het gentleman's guide to whiterun of iets dergelijks was echt geweldig om te lezen ik begon en moest en lag meteen in een deuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaap... Net wakker geworden.
Nu eerst skyrim spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, wekker gezet. Eindelijk Skyrim spelen :D
"Your settings have been set to high"? Oh :-( Had hoger gehoopt. Nouja, we zien wel.
anandus schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:43:
[...]
Wachten op Fake Fullscreen dus :)
Echt lang wachten hoeft niet zo te zien :P
Simple Borderless Window
Beter alt-tabben, in vorige games zorgde het ook voor meer stabiliteit en in vorige games zorgde het voor beter gebruik van multigpu-setups (maar weet niet of dat voor Skyrim geldt).

[ Voor 62% gewijzigd door anandus op 11-11-2011 07:29 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Decrypten blijf t maar op 17% hangen. ;(

Ik heb gisteren stiekem al even gespeeld, maar op 1920x1080 draaide die voor geen meter, zelfs met alles op low niet. Op 1280x870 (ofzo?) draaide ie wel vloeiend op High.

Ik heb een i7 860 met een HD5850 dus dan moet ie 1080p toch wel kunnen trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Lijkt me echt een briljant spel, maar gaat met helaas teveel tijd kosten. Meer mensen met dat probleem? Wellicht als ik een keer vakantie heb (en weinig te doen) ik hem alsnog aanschaf :)

[ Voor 28% gewijzigd door Paniohitus op 11-11-2011 07:36 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xephasis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 13:34
Heb vannacht nog wel gewoon lekker geslapen, maar nu is Steam bezig met encrypten en ik heb er toch wel heel erg veel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Xephasis schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 07:38:
Heb vannacht nog wel gewoon lekker geslapen, maar nu is Steam bezig met encrypten en ik heb er toch wel heel erg veel zin in!
Known Issue... Heb precies hetzelfde :) Alleen is hij bij mij nu bezig met DirectX.

Heb vanacht btw om 1 of andere reden niet echt goed geslapen... Werd 2x wakker en nu weer om 7 uur, dus was niet echt chill. Kan dus wel minder lang doorgaan :S

Vraag me btw af hoe het komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yelle
  • Laatst online: 20-01-2021
Wat een heerlijk spel is dit zeg!
Gameplay, sfeer, verhaal,... Het zit echt allemaal goed bij deze game!
En het aantal bugs is echt verwaarloosbaar,
aangezien dat deze game (officieel) nog geen dag uit is!

Een dikke 9.5/10 geef ik het tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Op Ultra (1920x1080) heb ik hem wel goed aan de gang. Maar heb ook net een nieuwe pc dus dat mag ook wel.

Core i7 2600K
16GB ram
2x GTX560Ti oc SLI

Ben echt benieuwd wat voor eyecandy we allemaal te zien krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
hyptonize schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 07:32:
Decrypten blijf t maar op 17% hangen. ;(

Ik heb gisteren stiekem al even gespeeld, maar op 1920x1080 draaide die voor geen meter, zelfs met alles op low niet. Op 1280x870 (ofzo?) draaide ie wel vloeiend op High.

Ik heb een i7 860 met een HD5850 dus dan moet ie 1080p toch wel kunnen trekken?
draait bij mij prima ook met een HD5850 en AMD955 zonder AA maar ik speel op mijn tv en dan is dat niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Preddie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 07:35:
Lijkt me echt een briljant spel, maar gaat met helaas teveel tijd kosten. Meer mensen met dat probleem?
Ja :P Maar ik maak er gewoon tijd voor. Vandaag vrij genomen, dat soort dingen.
Gropah schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 07:40:
[...]
Heb vanacht btw om 1 of andere reden niet echt goed geslapen... Werd 2x wakker en nu weer om 7 uur, dus was niet echt chill. Kan dus wel minder lang doorgaan :S

Vraag me btw af hoe het komt :P
Had hetzelfde :D Was de avond voor Sinterklaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Met die settings heb jij geen 60 fps als ze bij de intro het dorpje inrijden.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontspannen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-11-2022
Wat is steam een kut zooi zeg, bah bah bah.
Ben me er zo aan het ergeren, als vijf minuten gespeel heb is het veel.
Spel verwijderd en via dvd geïnstalleerd.
Als ik nu dadelijk weer geen bestanden en iconen krijg te zien ga ik met cracks werken.
Die flikkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Ik verbaas me er toch over hoe soepel dit spel loopt hoor. Ik heb een E8500 4gb ram en een ati 4850, en zit in een dorp/stad rond de 45 fps, binnen in huis rond de 35 fps.

En ik speel op ultra setting.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Awesome, engine is echt goed geoptimaliseerd.
4xAA, Ultra/High settings op 1600x900, 50 a 60 fps.

In een woord : Wauw.

Tot maandag :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Laatst online: 04-02 09:42
First impression! Moet het nog met spoiler tags?

spoiler:
Gister avond natuurlijk m'n wekker gezet om 00:58. Encrypten laten lopen, en spelen maar! In het anderhalf uur dat ik gespeelt heb, vond ik het geweldig! Sowieso heb ik al meer verschillende stemmen gehoord dan in Oblivion! Graphics zijn ook wowie, behalve sommige dingen van dichtbij. (Ik speel op high) FPS is ook goed bij mij. Character creation is goed! Je word niet meer naar characters toegetrokken zoals in Oblivion als ze met je praten, wat ik veel fijner vind. Die draak is geweldig! De fauna ook, die konijnen, bambie's en vosjes die rond rennen. Je hebt weer een hoop planten zooi wat je kan verzamelen. Heb gister ook m'n eerste dungeon gedaan. Leuk dat de bandieten in de mijn die ik leeggetrokken heb ook over de mijn praten. Vervolgens naar het eerste dorpje gelopen, en een kip gekilt, niet zo'n goed idee, die hoorde bij het dorp dus ik had meteen een big fat mace in m'n skull vast zitten van de blacksmith!

En toen ben ik maar weer gaan slapen! Echt een vet spel! Gaat weer veel uur in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Laatst online: 28-08-2024
Had in het begin al gelijk last van graphical glitches. De meeste characters worden voor de helft doorzichtig (hun chainmail om het maar even zo te zeggen), de andere helft (hoofd benen) blijven wel gewoon normaal. Dit is vooral als ze zich op het randje van mijn scherm bevinden. Erg apart, en best slordig. Iemand een idee hoe dit kan?

+

Waar kan ik in godsnaam die screenshots vinden? Met printscreen zegt die dat er een dump is opgeslagen. Ik heb al bij steam games gekeken, bij documenten onder games, Appdata, etc...

[ Voor 22% gewijzigd door Pablo11392 op 11-11-2011 08:36 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:40
Ontspannen schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:24:
[...]Als ik nu dadelijk weer geen bestanden en iconen krijg te zien ga ik met cracks werken.[...]
Que? Je bedoelt de bestanden in de steam folder en de iconen in de steam software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Kom er net achter dat Wehkamp zonder vermelding het geld van de CE heeft terug gestort en de bestelling heeft geannuleerd. Lekker is dat dan.... ik had hem 14 oktober al besteld en gisteren is pas het geld terug gestort. >.>

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontspannen
Caelorum schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:35:
[...]

Que? Je bedoelt de bestanden in de steam folder en de iconen in de steam software?
Dat wat je doorgaans te zien krijgt wanneer je een programma installeert.
Icoon om het programma op te starten, programma map - meestal in programfiles. etc.

Maar ik heb het gevoel dat ik hier niet op hoef te rekenen, zie nog steeds niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ahh krijg nu net een mailtje dat me bestelling was uitverkocht en dat hij dus niet geleverd kan worden. Is dus meteen de laatste keer dat ik iets bij wehkamp bestel.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ontspannen schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:39:
[...]

Dat wat je doorgaans te zien krijgt wanneer je een programma installeert.
Icoon om het programma op te starten, programma map - meestal in programfiles. etc.

Maar ik heb het gevoel dat ik hier niet op hoef te rekenen, zie nog steeds niets.
Programma map is te vinden in de steam folder, standaar iets als "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common".
Snelkoppeling kan ik zo niets over zeggen, maar als je via Steam installeer is staat het spel in de lijst in je library. Rechtermuisknop erop en "create desktop shortcut" of iets dergelijks en je hebt er 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Wat een heerlijke game zeg.
Gister er een behoorlijk aantal uurtjes tegenaan gegooit en het was genieten.

Wel een paar irritante bugs tegengekomen, vooral het niet werken van switches etc. is waardeloos.
Vooral als daardoor een gate niet opengaat :)
Meeste was op te lossen door een oude game te loaden maar echt ideaal is dat niet.

Vond de gevechten iets pittiger tov Oblivion maar dat maakte het voor mij alleen maar leuker als ik eerlijk ben :)
Kan niet wachten om vanavond weer verder te kunnen spelen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, gisteravond gewoon lekker op tijd naar bed gegaan en vanmorgen om 5u op om nog 2.5u te kunnen spelen voor het werk! Yay.

Core2Duo hier met 3GB ram en een 9800GT gpu. Daarop draait 'ie op medium en dat valt me lang niet tegen!
Tot nu toe geen last gehad van bugs of crashes.

De UI valt me ook alleszins mee, gezien de klachten dat de UI op de PC niet muisvriendelijk was. Tip: met je scrollwiel schiet je door de lijsten items en abilities enzo heen, gebruik dat ipv je muiscursor+click om snel het juiste te selecteren en dan ga je als een raket. Misschien even wennen maar zeker niet zo brak als ik had gevreesd aan de hand van de klachten!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Wat voor game character hebben jullie zover gebouwd? Ik ben een soort van Imperial mage warrior (hakbijl in mijn rechterhand en soort van shield spell in mijn linker, die ik af en toe afwissel voor andere spells), die vooral goed is in het slopen van dingen. :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontspannen
Caelorum schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:42:
[...]

Programma map is te vinden in de steam folder, standaar iets als "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common".
Snelkoppeling kan ik zo niets over zeggen, maar als je via Steam installeer is staat het spel in de lijst in je library. Rechtermuisknop erop en "create desktop shortcut" of iets dergelijks en je hebt er 1.
Heb hem gevonden, bedankt voor de info.
Ben ik eens benieuwd hoe het gaat werken wanneer ik een mod installeer.
Dit is wel de eerste en de laatste keer geweest met steam althans uit vrije wil :)

Nogmaals thnks voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ontspannen schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:48:
[...]Ben ik eens benieuwd hoe het gaat werken wanneer ik een mod installeer.[...]
Gewoon zoals normaal. Het is niet ineens anders omdat de installatielocatie anders is dan normaal... Persoonlijk vind ik steam een erg welkome ervaring en ik weet zeker dat jij dat uiteindelijk ook zo zult zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bensimpel schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:46:
Wat voor game character hebben jullie zover gebouwd? Ik ben een soort van Imperial mage warrior (hakbijl in mijn rechterhand en soort van shield spell in mijn linker, die ik af en toe afwissel voor andere spells), die vooral goed is in het slopen van dingen. :)
Ik heb eerst 2x met een zwaard geslagen ofzo en daarna ben ik al met spells aan de slag gegaan. Ben pas lvl 3 trouwens en ik heb alleen nog die 2 destruction spells die ik aan het begin kreeg... maar ik ga helemaal voor destro. Dark Elf, dual casting destro mofo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Hier alvast een screenshot van m'n Battlemage Nipples!

Afbeeldingslocatie: http://i.cubeupload.com/hQCsnX.jpg
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:51:
[...]

Ik heb eerst 2x met een zwaard geslagen ofzo en daarna ben ik al met spells aan de slag gegaan. Ben pas lvl 3 trouwens en ik heb alleen nog die 2 destruction spells die ik aan het begin kreeg... maar ik ga helemaal voor destro. Dark Elf, dual casting destro mofo.
Dan ben je wat boekjes vergeten op te pakken! Ik ben net vers level 2 (Vanochtend bedoel ik) En ik heb een frost/electric/fire/clairvoyance/summon zombie spell. Die boekjes die je vindt moet je ff lezen.

Kan ook aan het Ras liggen, maar ik kreeg ook een heal/conjuration en volgensmij nog wat automatisch in het begin. Ben namelijk Breton.

[ Voor 81% gewijzigd door OxTox op 11-11-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ik ga voor een one handed plus shield warrior , gebruik bow voor ranged

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Haha, zo te zien ben ik niet de enige die de kip aanvalt :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ontspannen schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:24:
Wat is steam een kut zooi zeg, bah bah bah.
Ben me er zo aan het ergeren, als vijf minuten gespeel heb is het veel.
Spel verwijderd en via dvd geïnstalleerd.
Als ik nu dadelijk weer geen bestanden en iconen krijg te zien ga ik met cracks werken.
Die flikkers
Wat is het probleem dan? Skyrim komt niet in je Steam/Start Menu/etc te staan?
Pablo11392 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:35:
Had in het begin al gelijk last van graphical glitches. De meeste characters worden voor de helft doorzichtig (hun chainmail om het maar even zo te zeggen), de andere helft (hoofd benen) blijven wel gewoon normaal. Dit is vooral als ze zich op het randje van mijn scherm bevinden. Erg apart, en best slordig. Iemand een idee hoe dit kan?

+

Waar kan ik in godsnaam die screenshots vinden? Met printscreen zegt die dat er een dump is opgeslagen. Ik heb al bij steam games gekeken, bij documenten onder games, Appdata, etc...
Steam->View->Screenshots al geprobeerd? :?

Maar wát een game! :D
Geweldig zeg. Ben nu net de tutorialdungeon uit. En zelfs op mijn niet zo moderne computer draait het als een trein. Alles max, schaduwresolutie omhoog gegooid in de ini (was bij mij een beetje blokkerig :X ), etc.
Het speelt heerlijk, ziet er heerlijk uit, verhaal is heerlijk!
* anandus is happy puppy.
Ontspannen schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:48:
[...]
Ben ik eens benieuwd hoe het gaat werken wanneer ik een mod installeer.
Bethesdagames+Steam+modden werkt helemaal prima, nooit problemen mee gehad (en ik heb Oblivion/Fallout/New Vegas in Steam en ZWAAR gemod :P )
Dit is wel de eerste en de laatste keer geweest met steam althans uit vrije wil :)
Je went er wel aan en dan zal je merken dat Steam eigenlijk superfijn is :)
/fanboy

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 11-11-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Remy!!!! schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:04:
Haha, zo te zien ben ik niet de enige die de kip aanvalt :+
Ja.... die vrouw die een of andere huid aan het bewerken is begon in een keer te schreeuwen toen ik die kip in de fik zetten en had meteen een mace van die smith in m'n achterhoofd zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OxTox schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:55:
Hier alvast een screenshot van m'n Battlemage Nipples!

[afbeelding]

[...]

Dan ben je wat boekjes vergeten op te pakken! Ik ben net vers level 2 (Vanochtend bedoel ik) En ik heb een frost/electric/fire/clairvoyance/summon zombie spell. Die boekjes die je vindt moet je ff lezen.

Kan ook aan het Ras liggen, maar ik kreeg ook een heal/conjuration en volgensmij nog wat automatisch in het begin. Ben namelijk Breton.
Ja ik heb wel een healing spell erbij en die gebruik ik ook vaak genoeg. Maar geen frost, clairvoyance, summon zombie nog. Ik weet niet waar jij die boekjes gevonden hebt? Ik ben waarschijnlijk niet de normale route gegaan, ben gaan dwalen en heb zelf de Golden Claw quest gevonden bij toeval, zonder er naar verwezen te worden... Die boekjes komen nog wel dus.

spoiler:
Golden Claw quest heb ik gedaan t/m de muur met drakentaal, heb dus m'n eerste power word geleerd en die Draugr baas gemold. Sta nu weer buiten in iets wat een dragon lair heet te zijn maar nog geen draak gezien na de tutorial.

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-11-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Kan ik even 8 uur gebanned worden van GoT? Ik wil alle verhalen niet lezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:07:
[...]

Ja ik heb wel een healing spell erbij en die gebruik ik ook vaak genoeg. Maar geen frost, clairvoyance, summon zombie nog. Ik weet niet waar jij die boekjes gevonden hebt? Ik ben waarschijnlijk niet de normale route gegaan, ben gaan dwalen en heb zelf de Golden Claw quest gevonden bij toeval, zonder er naar verwezen te worden... Die boekjes komen nog wel dus.
Volgensmij heb ik Clairvoyance uit de mijn, die dicht bij die eerste 3 birth stones zit. En de boekjes van lijken volgensmij?

LEUGENS!

Ik herinner het me weer! Sorry ik was op 23:00 gaan slapen wekker om 01:00 gezet en toen op 02:30 weer gaan slapen! Ben niet helder nu op 't werk. Ik heb een paar boekjes van de shopkeeper in het eerste dorpje River nogwat, met die kip! :P

[ Voor 17% gewijzigd door OxTox op 11-11-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAJ
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:49
ROFL @ OxTox xD Edit: dat was een reactie over een kip en een mace in je achterhoofd :P
Bij mij komt tie waarschijnlijk pas de 15e binnen. Na het weekend dus :(

Wat ik me afvraag, is of Skyrim gebruik maakt van Physx, weet iemand dat? Als dat zo is verhuist m'n 9800GTX uit m'n overklok-kreng naar me 'echte' pc (A)

[ Voor 12% gewijzigd door JustAJ op 11-11-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:01
JustAJ schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:10:
ROFL @ OxTox xD Edit: dat was een reactie over een kip en een mace in je achterhoofd :P
Bij mij komt tie waarschijnlijk pas de 15e binnen. Na het weekend dus :(

Wat ik me afvraag, is of Skyrim gebruik maakt van Physx, weet iemand dat? Als dat zo is verhuist m'n 9800GTX uit m'n overklok-kreng naar me 'echte' pc (A)
Voor je die veehuizing doet zal ik sowiezo kijken wat je performance voor is. Een dedicated 9600GT bij mijn GTX470 geeft bijv een fps drop in veel games. Van wat ik terug gelezen heb op diverse fora is dat geen ongekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OxTox schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:09:
[...]

Volgensmij heb ik Clairvoyance uit de mijn, die dicht bij die eerste 3 birth stones zit. En de boekjes van lijken volgensmij?

LEUGENS!

Ik herinner het me weer! Sorry ik was op 23:00 gaan slapen wekker om 01:00 gezet en toen op 02:30 weer gaan slapen! Ben niet helder nu op 't werk. Ik heb een paar boekjes van de shopkeeper in het eerste dorpje River nogwat, met die kip! :P
Haha ok... Nou, daar kom ik wel weer terug.

spoiler:
Ik ben in de tutorial de guard gevolgd. Zijn vader is de smid van dat eerste dorp. Tijd met die beste man gepraat om te horen wat de politieke setting van Skyrim is. Tegen de tijd dat ik weer buiten kwam was het donker en de winkels dicht. Maar ik ga na de Golden Claw-lijn weer terug naar dat dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontspannen
Caelorum schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:49:
[...] en ik weet zeker dat jij dat uiteindelijk ook zo zult zien.
Dat zal niet zo zijn.

Het spel maakt wel een positieve indruk op de console look en feel na. Vind het zelf doorgaans fijner wanneer ik meerdere items e.d. tegelijk zie. Maar dat zal wel niet werken op consoles heb een vermoeden dat het vanwege de houterigheid van de controlers is, dat zie je ook terug in de menu's, deze zijn rechtlijnig en steeds 1 item per keer. (Hoeft niet perse iets mis mee te zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAJ
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:49
psychodude schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:13:
[...]

Voor je die veehuizing doet zal ik sowiezo kijken wat je performance voor is. Een dedicated 9600GT bij mijn GTX470 geeft bijv een fps drop in veel games. Van wat ik terug gelezen heb op diverse fora is dat geen ongekend probleem.
hmm, heb je een idee waarmee ik dat kan testen? (benchmarks, andere game, weetnietwatnogmeer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermadus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-06-2024
Vandaag een halve dag gaan werken in plaats van een hele. Een halve dag te veel arrghhh.

Hoe speelt het spel op de pc met kb en muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Vermadus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:16:
Vandaag een halve dag gaan werken in plaats van een hele. Een halve dag te veel arrghhh.

Goed hoor, geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vermadus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:16:

Speelt prima d:)b Menu's zijn eerst wat wennen maar zodra je door hebt dat je je scroll wheel nuttig kunt gebruiken is dat ook geen probleem meer, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

LOL hij is speelbaar idd :P had em gister al allleeen NU............ naar kantoor gvd HAHAHAHAHA.. ik ga daar cker om half 5 weg iig :P 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 11-11-2011 09:20 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
I lol'd zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

spoiler:
Pfft vanmorgen nog even die 7000 treden opgelopen naar de greybeards, en dan ook nog eens omlaag omdat ik niet van fast travel wist XD

Geniaal spel, kan niet wachten totdat ik weer thuis ben, speel al sinds Woensdag :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-08 08:17
Ik heb net de intro gespeeld. Heerlijk spel, maar ik zag dat de wapens die ik in mijn hand heb, of gewoon de hand bij spells, een blauwe rand om zich heen hebben. Als je het eenmaal merkt stoor je je er toch aan. Heeft iemand anders hier last van?

Mijn settings zijn high
i5 760
AMD HD6870
4 GB RAM

EDIT: hier een screenshot (niet van mij):
http://img405.imageshack.us/img405/6596/shieldt.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door kilon op 11-11-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
LOL! Ik heb het spel redelijk in het begin al geglitched!
Overigens is dit een gedeelte van het begin stuk, dus niet lezen als je dat nog niet hebt gedaan. Het is ergens in de eerste paar minuten.
spoiler:
Wanneer je weg aan het rennen bent voor die draak, vlak voordat je dat gebouw in gaat (daar gaat het spel ook laden), ben ik terug gelopen om even bij die draak te kijken. Hij doet dus schade.
Daarna terug gerend en bij het gebouw blijven staan om te kijken wat hij gaat doen. Blijkbaar komt hij dan na een vlucht dichterbij (nadat hij gepraat heeft) en kijkt je aan. Ik heb zo het gevoel dat ik soort van net mijn leven kwijt raakte toen ik het gebouw in rende. Na het laden zie ik mijn character door de ligt heen vliegen alle kanten op en dood neervallen. Daarna herlaad hij dat stuk en herhaald het zich. Gelukkig kan ik nog een save terug, maar heb me rot gelachen.

Het spel draait prima, maar wel op medium settings waarbij ik AA van 4x naar 0 heb gezet en AF van 0 naar 4x. Vind AF toch interessanter op 1680x1050 dan AA.
Je ziet hem wel af en toe moeite hebben, maar het is heel goed speelbaar.
Mijn systeem:
AMD x2 64 6000+, 4GB RAM, SSD, maar spel staat op HDD greenpower), Sapphire HD5770 vaporx op Win7 64-bits Ultimate.

[ Voor 25% gewijzigd door Arunia op 11-11-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:05
Thanks voor de link!

Ik lees in dat artikel dat Crossfire nog niet werkt. Mooi is dat. :( Ik dacht dat m'n 4850's samen nog wel wat uit de game konden persen, maar slechts één kaart wordt toch krap denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Wat een prachtig spel, gister tot diep id nacht gespeeld (pc). Alleen heb ik een beetje moeite met het levelen, ik heb geen flauw idee welke kant ik nou op moet dus wanneer ik de optie krijg klik ik maar wat in de level scherm. Iemand nog een site met goede uitleg hierover?

Graphics vind ik trouwens fantastisch voor zo'n open wereld spel, en het sfeer dat is gewoon wauw wauw!

En met de reviewscore die tweakers hanteert had ik verwacht dat ze Skyrim een 12 zouden geven, maar nee hoor krijgt een halve puntje meer als COD :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat de graphics me alles meevallen, ik had minder verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Is er toevallig iemand die weet of het mogelijk is om te blokken met een one-handed weapon in de ene hand en een spell in de andere? Ik ben er nog niet achter, en wordt daardoor vrij snel in de pan gehakt zodra iemand dichtbij is en op me in staat te hakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orian schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:47:
Is er toevallig iemand die weet of het mogelijk is om te blokken met een one-handed weapon in de ene hand en een spell in de andere? Ik ben er nog niet achter, en wordt daardoor vrij snel in de pan gehakt zodra iemand dichtbij is en op me in staat te hakken...
Volgens mij niet. Het is wel mogelijk om te blocken met alleen een wapen in je hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ook maar eens een stukje gespeelt, net zoals in oblivion niet meteen aan de mainquest begonnen maar wat rond gelopen. Een of andere dungeon gevonden waar een vampire zich in bevond, was toch nog een pittig gevecht, zo pittig kwam ik ze in oblivion niet tegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
Is er een manier om een vijand met zo'n special move af te maken?
Of doet ie dat gewoon vanzelf zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:34
SYQ schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:44:
Wat een prachtig spel, gister tot diep id nacht gespeeld (pc). Alleen heb ik een beetje moeite met het levelen, ik heb geen flauw idee welke kant ik nou op moet dus wanneer ik de optie krijg klik ik maar wat in de level scherm. Iemand nog een site met goede uitleg hierover?
Gewoon naar steden / dorpjes gaan gesprekken opvangen en vervolgens krijg je quests en daarmee lvl je ook weer up. Naar je quests kijken en aan de hand daarvan "show op map" aangeven daarheen lopen en lekker questen.

Gvd... Ik had zoiets van "spel zal wel tegen vallen"... Ik heb er een verslaving bij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:34
Sanny_83 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:52:
Is er een manier om een vijand met zo'n special move af te maken?
Of doet ie dat gewoon vanzelf zo nu en dan.
Lijkt gewoon random te zijn, soort van finishing move. "Finish him!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:49:
[...]
Volgens mij niet. Het is wel mogelijk om te blocken met alleen een wapen in je hand.
Hmm, vervelend. Misschien toch maar voor wapen en schild gaan dan. Of is het misschien mogelijk om met een two handed te vechten en toch tegelijk een spell vast te houden? (kan atm niet spelen, dus kan het even niet testen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Kan iemand me vertellen of er steam achievements inzitten? ik kan dit op de store page zo niet zien :)
Niet dat ik achievements jaag maar soms geeft eht gewoon dat kleine extra beetje voldoening na een lange quest :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orian schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:53:
[...]

Hmm, vervelend. Misschien toch maar voor wapen en schild gaan dan. Of is het misschien mogelijk om met een two handed te vechten en toch tegelijk een spell vast te houden? (kan atm niet spelen, dus kan het even niet testen).
Nope.
Als je wil blocken moet je dus volgens mij óf een schild hebben, óf niets in je linkerhand, óf een two-handed hebben.
Maar pin me er niet op vast :)
Verderf schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:53:
Kan iemand me vertellen of er steam achievements inzitten? ik kan dit op de store page zo niet zien :)
Niet dat ik achievements jaag maar soms geeft eht gewoon dat kleine extra beetje voldoening na een lange quest :)
klik

[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 11-11-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
OxTox schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:06:
[...]

Ja.... die vrouw die een of andere huid aan het bewerken is begon in een keer te schreeuwen toen ik die kip in de fik zetten en had meteen een mace van die smith in m'n achterhoofd zitten. :P
Gistermiddag ook achtergekomen ja. Ik speel een High Elf dus leg me natuurlijk iets meer toe op de Magick, en dan nu met name destruction. Ik besloot een kip te frituren. Iedereen begon meteen uit te flippen en er renden zo'n 4 a 5 verschillende NPC's achter me aan die me wilden afslachten. Niks boete, niks mogelijkheid om je 'over te geven'. Dood moest en zou ik gaan!

Ik heb uiteindelijk maar een oude save geload, omdat ik uit noodzaak het halve dorpje heb moeten uitmoorden...leek me niet zo bevorderlijk voor de verhaallijn en/of sidequests.

[ Voor 5% gewijzigd door Seroth op 11-11-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

anandus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:54:
[...]
Nope.
Als je wil blocken moet je dus volgens mij óf een schild hebben, óf niets in je linkerhand, óf een two-handed hebben.

[...]
klik
Protective spells helpen ook heel erg ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:54:
[...]
Nope.

[...]
klik
Damn, dat is wel vervelend. Zit nu echt te twijfelen. Ben een dark elf, en vond het erg vet om met bijl of zwaard + spell te vechten, maar het is behoorlijk pittig zonder blocken :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen nacht 3-4 uurtjes kunnen spelen, ik ben zeer onder de indruk van de graphics, al zijn de animaties soms wat houterig.

Het geeft mij weer een beetje het gevoel wat ik bij Morrowind had maar niet met Oblivion. In sommige gebieden in Morrowind gingen je haren overeind staan, dit had ik niet met Oblivion. Maar als je in Skyrim in een Sneeuwstorm loopt 's nachts.

Hoop dat de dag snel voorbij gaat zodat ik weer verder kan spelen.

Klein vraagje trouwens, Alchemy zit er ook weer in neem ik aan? Kun je dat in dat eerste ergens doen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Orian schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:56:
[...]

Damn, dat is wel vervelend. Zit nu echt te twijfelen. Ben een dark elf, en vond het erg vet om met bijl of zwaard + spell te vechten, maar het is behoorlijk pittig zonder blocken :(.
Blocken is ideaal of misschien zelfs wel overpowerd geworden in Skyrim. Je houdt je schild omhoog, als de tegenstander aanvalt sla je hem net voordat je geraakt wordt terug met je schild en begint zelf te hakken. Tot op heden, de korte tijd dat ik gespeelt heb levert dit regelmatig simpele gevechten op tegen mensen met zwaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orian schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:56:
[...]

Ja spells lenen zich niet zo om te combineren met melee vind ik. Daarom ga ik voor full spell combat, kan ik mooi afstand houden terwijl ik damage doe. Maar er zijn volgens mij wel spells die je defense flink boosten zodat je wel wat klappen kunt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens ook een manier om spells/weapons te binden op de 1-9 keys? Aangezien ik het nogal onhandig vind om telkens via het inventoy wapens te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
kilon666 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:38:
Ik heb net de intro gespeeld. Heerlijk spel, maar ik zag dat de wapens die ik in mijn hand heb, of gewoon de hand bij spells, een blauwe rand om zich heen hebben. Als je het eenmaal merkt stoor je je er toch aan. Heeft iemand anders hier last van?

Mijn settings zijn high
i5 760
AMD HD6870
4 GB RAM

EDIT: hier een screenshot (niet van mij):
http://img405.imageshack.us/img405/6596/shieldt.jpg
Ik heb er eigenlijk geen last van:

http://imageshack.us/photo/my-images/710/2011111100006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ze hebben het in de bench erover dat de game erg cpu afhankelijk is maar ik heb daar gisteravond echt niks van gezien - Mijn i7 920 @ stock stond gemiddeld op 25% load per core en ik draai hem op ultra :S

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SYQ schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:44:
Duidelijker dan de handleiding wordt het niet volgens mij. Als je een level omhoog gaat, verandert de bovenste optie in het menu in "level up", ga je daarheen dan zie je allemaal sterrebeelden die met je skills te maken hebben. Voorbeeld: Destruction. Als je die selecteert zoom je op die skill tree in. Eerste optie die je dan ziet is Novice Destruction, meen ik. Beschrijving van die perk is dat destro spells 50% minder magicka kosten, je moet een skill van 20 hebben. En je moet een punt te besteden hebben aan een perk (staat bovenaan ergens). Nou, selecteer je die perk dan wordt nog gevraagd of je dat zeker weet en zo ja, dan heb je die perk en wordt de volgende unlocked voor de volgende point die je te besteden hebt.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:02:
Is er trouwens ook een manier om spells/weapons te binden op de 1-9 keys? Aangezien ik het nogal onhandig vind om telkens via het inventoy wapens te wisselen.
Ja. Ga bijvoorbeeld naar je spell book (P), selecteer een spell en druk op F(avorite). Dan komt hij in de favorite-lijst te staan (tijdens het spelen op te roepen met Q). Open die lijst (Q dus) en selecteer de spell en druk op 1 en dan is hij aan de 1 gebonden.

[ Voor 19% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-11-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook niet
http://cloud.steampowered...C2277F0678C156CA889A52F3/
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:05:
Ja. Ga bijvoorbeeld naar je spell book (P), selecteer een spell en druk op F(avorite). Dan komt hij in de favorite-lijst te staan (tijdens het spelen op te roepen met Q). Open die lijst (Q dus) en selecteer de spell en druk op 1 en dan is hij aan de 1 gebonden.
Ah oké had al iets over die favourites gezien, zal er eens naar kijken, bedankt.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[DELETE, KTHX]

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Seroth schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:54:
[...]

Gistermiddag ook achtergekomen ja. Ik speel een High Elf dus leg me natuurlijk iets meer toe op de Magick, en dan nu met name destruction. Ik besloot een kip te frituren. Iedereen begon meteen uit te flippen en er renden zo'n 4 a 5 verschillende NPC's achter me aan die me wilden afslachten. Niks boete, niks mogelijkheid om je 'over te geven'. Dood moest en zou ik gaan!

Ik heb uiteindelijk maar een oude save geload, omdat ik uit noodzaak het halve dorpje heb moeten uitmoorden...leek me niet zo bevorderlijk voor de verhaallijn en/of sidequests.
Ik was dood gegaan en kwam op een save van mezelf uit als je net die grot uitkomt, ik was met die Rebel mee gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm.. Er zit geen auto-walk meer in, of wel? Wat in Oblivion Q was?
Nu moet ik de hele tijd W ingedrukt houden als ik een flink stuk wil lopen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Iemand dit filmpje al gezien? Ik lag echt dubbel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
C is auto walk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:05:
Ik zit me trouwens af te vragen wat slimmer is voor mijn character:
Een ras kiezen die de skills heeft die ik wil gebruiken.
Of juist een ras kiezen die die skills niet heeft, het tegenovergestelde.

In het eerste geval kan je waarschijnlijk sneller een perk kiezen. In het tweede geval zal je sneller levelen vermoed ik.
Toch?
Heb het spel nog niet gespeeld, maar als ik hierin mee neem dat je vijanden automatisch mee levelen dan lijkt mij relevante skills belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:15:
Hmm.. Er zit geen auto-walk meer in, of wel? Wat in Oblivion Q was?
Nu moet ik de hele tijd W ingedrukt houden als ik een flink stuk wil lopen :-(
Er zit nog wel auto-walk in, kijk even bij de control settings daar staat hij tussen.

Edit: Wolfos was me voor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
hyptonize schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:16:
Iemand dit filmpje al gezien? Ik lag echt dubbel. :D

[video]
LOL nice hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:46

jeka

Support your local club.

Dat ga ik meteen proberen straks :+

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe sleep je zo'n mand enzo door het scherm? Als ik een mand aanklik verdwijnt ie in mijn inventory (PC)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Zit er trouwens nog consequenties aan het stelen van dingen? In fallout koste je dat Karma maar dat heb ik hier nog niet gezien :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verderf op 11-11-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:12

H.Boss

Hugo Boss

pafdaddy schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:03:
[...]

Met die settings heb jij geen 60 fps als ze bij de intro het dorpje inrijden.
Dat heb ik ook niet gezegd. Maar het loopt gewoon zeer vloeiend. Het is geen FPS, waarbij je 60 nodig hebt vind ik. Dus het speelt perfect.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Nu online

Infinchible

Woef!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:02:
Het is al vaker voorbij gekomen, maar je kan weapons en dergelijke in je favourites zetten. Dan op Q drukken en daar kan je met 1 tot 9 al je favourites onder je 1-9 zetten. Dus gewoon met muis bijvoorbeeld boven je zwaard hangen en dan op 1 drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:24:
Hoe sleep je zo'n mand enzo door het scherm? Als ik een mand aanklik verdwijnt ie in mijn inventory (PC)...
E (Use) ingedrukt houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Nu online

Infinchible

Woef!

De knop iets langer ingedrukt houden, dan kan je dingen verslepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, nieuw hier.

Hoewel ik gewoonlijk alleen maar hier lurk, toch maar even een vraagje: speel op medium (loopt lekker), maar als ik een van de drie stones om je class te kiezen activeer zie ik geen lijn die tot in de hemel loopt. En bij de Flames-spell zie ik geen echt duidelijk vuur. Dat hoort toch niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik hoor veel mensen die alles maxed out spelen, met een minder goed systeem.. vooral een minder goeie videokaart. Ik speel met een Twin Frozr II 6950, 8gb werkgeheugen, i5 quad core processor. Maar het intro stukje (met de kar) tot aan het hakblok, draaide ik maar met ongeveer 30 fps. Doe ik dan iets verkeerd, offee...

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan dingen slepen door E ietsje langer ingedrukt te houden (kort is in inventory, ietsje langer is 'vasthouden'). En weer E om los te laten.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:26:
Hey mensen, nieuw hier.

Hoewel ik gewoonlijk alleen maar hier lurk, toch maar even een vraagje: speel op medium (loopt lekker), maar als ik een van de drie stones om je class te kiezen activeer zie ik geen lijn die tot in de hemel loopt. En bij de Flames-spell zie ik geen echt duidelijk vuur. Dat hoort toch niet zo?
Hmm.. Nee? Je moet flink vuur zien met de flames-spell (soms is het wel irritant omdat je bijna geen fuck kan zien :P )

[ Voor 43% gewijzigd door anandus op 11-11-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Pablo11392 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:26:
Ik hoor veel mensen die alles maxed out spelen, met een minder goed systeem.. vooral een minder goeie videokaart. Ik speel met een Twin Frozr II 6950, 8gb werkgeheugen, i5 quad core processor. Maar het intro stukje (met de kar) tot aan het hakblok, draaide ik maar met ongeveer 30 fps. Doe ik dan iets verkeerd, offee...
AA op een te hoog niveau aan misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infinchible schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:26:
[...]

De knop iets langer ingedrukt houden, dan kan je dingen verslepen.
anandus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:27:
[...]
Je kan dingen slepen door E ietsje langer ingedrukt te houden (kort is in inventory, ietsje langer is 'vasthouden'). En weer E om los te laten.
Thanks! Had ik nog niet eens door dus. :D

Pagina: 1 ... 22 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!