Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:06
Hmmm.. Iemand nog een goedkope site gevonden die alleen de key verkoopt?

edit: Net deze site gevonden, 35 USD is omgerekend 26 EUR.

http://www.intkeys.com/in...0c62923f227fa5b0b47575c98

Iemand nog een goedkoperen?

[ Voor 60% gewijzigd door Julio-K op 07-11-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:19:
Hmmm.. Iemand nog een goedkope site gevonden die alleen de key verkoopt?

edit: Net deze site gevonden, 35 USD is omgerekend 26 EUR.

Iemand nog een goedkoperen?
Beverwijkse bazaar heeft vast wel leuk gebrande cd's voor een tientje liggen, maarja.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Zo, naast xwing240-reviewers, beschikken videogameretailers (en vast ook zekere andere websites, die waarschijnlijk niet geheel toevallig in de taakbalk van een afbeelding zullen staat) nu ook over de PC versie.
Afbeeldingslocatie: http://i.hotimg.com/l/K95fkCj

Afbeeldingslocatie: http://i.hotimg.com/l/hgvPdVa

Aan de ene kant wel jammer de boel niet speelbaar is, zou er tenminste nog wat PC footage voor de release zijn. Van Bethesda hoeven we geen hi-res PC screenshots en video's meer te verwachten heb ik zo het idee.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:26:
[...]

Beverwijkse bazaar heeft vast wel leuk gebrande cd's voor een tientje liggen, maarja.. ;)
Waar slaat dat op.. Ik ben gewoon op zoek naar de goedkoopste Legale manier. Ik hecht geen waarde aan een doosje en een cd waar niks opstaat. Aangezien alles van steam af komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Julio-K: Kijk anders op www.budgetgaming.nl :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:28:
[...]

Waar slaat dat op.. Ik ben gewoon op zoek naar de goedkoopste Legale manier. Ik hecht geen waarde aan een doosje en een cd waar niks opstaat. Aangezien alles van steam af komt..
Doelde meer op dat je het (volgensmij) echt niet goedkoper krijgt, tenzij je 't gaat piraten. Ik zie nieuwe spellen namelijk echt niet zo snel voor 25euro in de winkel verschijnen (tenzij het een bagger spel is, maar Skyrim? nooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
True.. Daarom maak ik voor Skyrim ook een uitzondering om deze te gaan kopen ;) Maar zoals ik zei, heel leuk dat steam gebeuren, maar kom op 50 Euro voor een download? Als je alleen een serialkey krijgt, ga ik wel voor de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Dus al ik het goed begrijp hoef ik de DVD die ik straks thuis krijg helemaal niet in mijn PC te doen, maar kan ik gewoon de key invoeren in steam, ff wachten en ik kan spelen?

Mijn DVD speler denkt namelijk op de raarste momenten dat het een stofzuiger is. Heel vervelend.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
jmk schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:56:
Dus al ik het goed begrijp hoef ik de DVD die ik straks thuis krijg helemaal niet in mijn PC te doen, maar kan ik gewoon de key invoeren in steam, ff wachten en ik kan spelen?
Klopt, in steam via <games> en <activate a product on steam> de key invullen en hij staat in je lijst, net zoals de rest van je games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Ik wil voor 50 euro gewoon altijd wel een disc en doodje en boekje hebben.

Niet dat je daar iets aan hebt, maar het is wel een klein beetje meerwaarde ten opzichte van een legale download die net zo duur is.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:56:

Mijn DVD speler denkt namelijk op de raarste momenten dat het een stofzuiger is. Heel vervelend.
Klopt ja, let wel op .. ik weet niet hoe groot Skyrim is, maar dan gaat 'ie alles dus moeten downloaden. Heb je een beetje traag internet dan kan dit natuurlijk wel eventjes duren (maargoed, als je 't in de avond aan laat staan heb je het wel de volgende dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Voor 50 euro wil ik zeker een doosje etc. hebben.

Maar voor 27 euro kan ik er ook zonder mee leven ;)

edit:

Je krijgt die keys 2 dagen van te voren, zodat je de game kan pre-loaden!

[ Voor 29% gewijzigd door Julio-K op 07-11-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Julio-K schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:07:
Voor 50 euro wil ik zeker een doosje etc. hebben.

Maar voor 27 euro kan ik er ook zonder mee leven ;)
Voor 3 euro meer heb je er een doosje, kaart, etc bij ;)
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:06:
[...]

Klopt ja, let wel op .. ik weet niet hoe groot Skyrim is
6Gb toch?

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 07-11-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Waarom staan er btw zo weinig winkels in de pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
@ anandus, ik zat net even te kijken op die link die jij stuurde.. alleen zijn bij die goedkope sites de game niet meer op voorraad.. En los daarvan als ik hem hardcopy wil, dan haal ik hem wel in de winkel. (haat het om te wachten op de postbode :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
bierkwadraat schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:09:
Waarom staan er btw zo weinig winkels in de pricewatch?
Ik dacht om in de pricewatch te mogen komen staan, moet je als webwinkel x aantal producten verkopen die in de Tweakers pricewatch staan vermeld. En vaak hebben game winkels dat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:44

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Hier heb je uhm voor 27 dollar.. http://cdkeysmarket.com/b...cd-key?filter_name=skyrim moet je wel activeren via Russische VPN opzich geen probleem voor een standaard Tweaker..
Voor de duidelijkheid; het is gewoon legaal.

[ Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 07-11-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
Julio-K schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:13:
[...]

Ik dacht om in de pricewatch te mogen komen staan, moet je als webwinkel x aantal producten verkopen die in de Tweakers pricewatch staan vermeld. En vaak hebben game winkels dat dus niet.
Klinkt logisch,
Maar er staan er wel absurd weinig in..
Zie niet eens FRS of Bart Smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Ircghost schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:34:
Hier heb je uhm voor 27 dollar.. http://cdkeysmarket.com/b...cd-key?filter_name=skyrim moet je wel activeren via Russische VPN opzich geen probleem voor een standaard Tweaker..
Voor de duidelijkheid; het is gewoon legaal.
Voor die 8 dollar minder dan in deze post zou ik mijn steamdetails niet opsturen, noch dat gedoe met een VPN aangaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Fly-guy schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:38:
[...]

Voor die 8 dollar minder dan in deze post zou ik mijn steamdetails niet opsturen, noch dat gedoe met een VPN aangaan..
Bij intkeys moet je ook valideren via Russische servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Ircghost schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:42:
[...]

In dat geval boeit het niet nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Ircghost schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:42:
[...]

Bij intkeys zie ik niets staan over Russische vpn en het afstaan van je gegevens.. Bij intkeys krijg je je key ook nog is eerder, paar dagen voor 11-11-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ze zetten dat daar niet specifiek bij, maar ik heb net een tijdje in de chat daar gezeten en daar werd bevestigd door hun dat alle keys voor alle spellen altijd Russisch zijn. Vandaar dat hun FAQ het volgende bevat:

Het is inderdaad mooi dat je je key eerder krijgt, misschien kan het bij de ander ook.. maar dat heb ik niet gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
Ordered! Ow ow ow waarom valt I Love Techno in het weekend van Skyrim release :P

Ach ja dan maar zondag eens heerlijk brak Skyrim bewandelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

Weet iemand welke Gamemania's ze morgen de verkoop in doet? Of is het maar een gerucht?

[ Voor 43% gewijzigd door Bartaz op 07-11-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

weer een geweldige openingspost op GOT van een ongelofelijk heerlijk spel.
ik kan niet wachten. dat worden weer leuke game-maanden op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartaz schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:45:
Weet iemand welke Gamemania's ze morgen de verkoop in doet? Of is het maar een gerucht?
Donderdag, niet morgen.

Maar het schijnt dat spellen op dinsdag geleverd worden bij winkels (niet alleen Gamemania), dus bel je lokale spelletjesboer morgen met de vraag of ze al binnen zijn ;)

Over de vraag of die eerste trailer nou op de 360 (zeiden ze op 24 februari) of de PC (werd op 1 november gezegd) was is vandaag geantwoord:
Alright, some clarification.

We never lied. Some shots in the initial gameplay trailer were indeed captured on a PC -- using the 360 renderer. They were captured that way for logistical purposes. Essentially, the footage you saw is 360 footage -- or footage of the PC version if you have the graphics sliders at that level, depending on how you look at it.

I think the game looks great on 360/PS3. It can look even better on PC if you have a beefy machine due to the advanced graphics options/higher resolution/AA/etc. You guys can be the judge in a few days, but we're not engaging in deception here.
Dus op een PC met de settings zoals het was op de 360. (zeggen ze)

[ Voor 56% gewijzigd door anandus op 07-11-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Ja, leuk, maar welke settings zijn dat? Low? Medium? High?

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Laatst online: 08-09 11:58
Helaas hebben zijn alle goedkope (< €40) aanbieders op budgetgaming.nl uitverkocht. :(
Persoonlijk wil ik het risico met die online aanbieders van Russiche keys niet lopen, ik lees toch net iets teveel reviews van mensen waarbij de keys niet werken (kan ook leiden tot problemen met je steam account). Klantenservice kun je bij deze jongens natuurlijk wel vergeten.

Daarom; weet iemand nog (Nederlandse) aanbieders waar een hardcopy voor een zachte prijs te vinden is?

[ Voor 7% gewijzigd door Skizzik0 op 07-11-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:13
Skizzik0 schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:24:
Helaas hebben zijn alle goedkope (< €40) aanbieders op budgetgaming.nl uitverkocht. :(
Persoonlijk wil ik het risico met die online aanbieders van Russiche keys niet lopen, ik lees toch net iets teveel reviews van mensen waarbij de keys niet werken (kan ook leiden tot problemen met je steam account).

Daarom; weet iemand nog (Nederlandse) aanbieders waar een hardcopy voor een zachte prijs te vinden is?
Volgens mij zijn er zat tweakers hier die games kopen via Rusland en die hebben ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom niet bestellen bij amazon ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Dylan93 schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:25:
[...]

Volgens mij zijn er zat tweakers hier die games kopen via Rusland en die hebben ook geen problemen.
Ja natuurlijk, dat zeg ik ook niet.
Er zullen zeker mensen zijn die wél geldige keys krijgen (of de key simpelweg als eerste aangeboden krijgen). Van wat ik lees zijn er echter ook mensen die het er minder goed van af brengen en vervolgens naar hun centen (of vervangende key) kunnen fluiten.

Ik wil dit topic echter niet de-railen met een discussie over dergelijke retailers (daar is dit topic voor).
Suggesties met betrouwbare (Nederlandse) retailers zijn echter welkom. :P
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:27:
waarom niet bestellen bij amazon ofzo?
amazon.co.uk is inderdaad een optie, daar is ie omgerekend 35 euro (gratis verzenden boven de 30 euro).

[ Voor 14% gewijzigd door Skizzik0 op 07-11-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Stel je koopt hem ergens voor 35 euro. Hele mooie prijs. En je steekt er vervolgens 150 uur in.

Stel je koopt hem ergens voor 50 euro. De normale prijs. En je steekt er vervolgens 150 uur in.

In het eerste geval betaal je 23,33~ cent per uur.
In het tweede geval betaal je 33,33~ cent per uur.

Voor die 10 cent per uur zou ik zeggen haal hem gewoon bij je lokale gameboer.
Ik heb ook nagedacht over pre-orderen ergens, maar ik wil hem gewoon op de dag van de release 100% zeker hebben en niet toevallig onder de douche staan en dat ik de postbode niet hoor of dat mn pakketje zoek raakt of weet ik het wat.

Dat is mij die 10 cent per uur zeker wel waard eerlijk gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
Skizzik0 schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:28:
[...]

[...]
amazon.co.uk is inderdaad een optie, daar is ie omgerekend 35 euro (gratis verzenden boven de 30 euro).
In nederland heb je Skyrim incl. hoes al voor 33 euro ofzo. Zelf heb ik 'm bij bpgames besteld voor dat bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
bierkwadraat schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:40:
[...]In nederland heb je Skyrim incl. hoes al voor 33 euro ofzo. Zelf heb ik 'm bij bpgames besteld voor dat bedrag
Klopt, maar jij was er waarschijnlijk op tijd bij, BPGames en alle andere goedkope shops op budgetgaming.nl zijn uitverkocht.
vosss schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:40:
[...]Stel je koopt hem ergens voor 35 euro. Hele mooie prijs. En je steekt er vervolgens 150 uur in.

Stel je koopt hem ergens voor 50 euro. De normale prijs. En je steekt er vervolgens 150 uur in.

In het eerste geval betaal je 23,33~ cent per uur.
In het tweede geval betaal je 33,33~ cent per uur.

Voor die 10 cent per uur zou ik zeggen haal hem gewoon bij je lokale gameboer.
Ik heb ook nagedacht over pre-orderen ergens, maar ik wil hem gewoon op de dag van de release 100% zeker hebben en niet toevallig onder de douche staan en dat ik de postbode niet hoor of dat mn pakketje zoek raakt of weet ik het wat.

Dat is mij die 10 cent per uur zeker wel waard eerlijk gezegd :)
Ik vind het een prachtige analyse maar uiteindelijk scheelt het toch 15 euro, voor dat geld kun je later mooi de DLC kopen (kun je nagaan hoeveel uur je daar weer in kunt steken!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

waar slaat die prijs van bol.com op?
adviesprijs 69,99?
verkoop 49,99??
29%off?

@vosss mijn dvd's worden altijd gewoon door de brievenbus naar binnen gekukeld. nog nooit meegemaakt dat de postbode heeft aangebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miel71
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 10:31
Ik heb hem vandaag nog bij progamestore gekocht voor €34,82 inc. verzendkosten. dat is het goedkoopste op het moment (denk ik) waar ze nog leverbaar zijn, succes!

Kan in ieder geval niet wachten! sfeer ziet er echt goed uit :)

[ Voor 3% gewijzigd door Miel71 op 07-11-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Alright, some clarification.

We never lied. Some shots in the initial gameplay trailer were indeed captured on a PC -- using the 360 renderer. They were captured that way for logistical purposes. Essentially, the footage you saw is 360 footage -- or footage of the PC version if you have the graphics sliders at that level, depending on how you look at it.

I think the game looks great on 360/PS3. It can look even better on PC if you have a beefy machine due to the advanced graphics options/higher resolution/AA/etc. You guys can be the judge in a few days, but we're not engaging in deception here.
Ben ik de enige met het vermoeden dat Bethesda het liefst zo weinig mogelijk aandacht besteedt aan de pc versie? Ik vind het vreemd dat ze, zelfs nu de release zo dichtbij komt, niet willen laten zien hoe mooi Skyrim kan zijn op een goede pc. Je zou haast denken dat ze daarvoor een flinke zak geld hebben gekregen van Microsoft/Sony of dat ze niet willen toegeven dat de pc-versie, ondanks de grafische mogelijkheden die dat platform biedt, nauwelijks mooier is omdat het een vlugge console port is..

Vrijdag de 11e komt nu wel steeds dichterbij. Jammer alleen dat het de enige vrijdag is in een periode van een half jaar tijd dat ik naar school moet. 'Vrij nemen' kan niet omdat ik net die dag een belangrijk college heb. :-( Maar goed, vrijdagmorgen installeer ik de boel zodat ik als ik 's middags thuis kom meteen eraan kan beginnen. Donderdagnacht er al aan beginnen lijkt me niet zo'n gezond idee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bethesda krijgt altijd een flinke zak van Microsoft. Bij Olivion, Fallout, New Vegas ook.
Let maar op, eerste DLC zal ook eerst exclusief op de Xbox zijn en pas een maand later (ofzo) voor de rest.

dus vandaar dat ze het zo zwaar promoten voor de Xbox. En júist als het er beter uitziet op de PC zullen ze PC-screens niet laten zien omdat de Xbox dan minder zal verkopen.

Overigens, over die quote: Kijk eens iets van 10 posts boven je? :P

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 07-11-2011 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Nog paar dagen en ik heb de collectors edition binnen \o/. Kostte wat maar ik ben nou eenmaal fan van the elder scrolls :P

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Miel71 schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:52:
[...]

Ik heb hem vandaag nog bij progamestore gekocht voor €34,82 inc. verzendkosten. dat is het goedkoopste op het moment (denk ik) waar ze nog leverbaar zijn, succes!

Bedankt voor de tip; goedkoop en goede reviews in the pricewatch.

Wel een beetje spijtig dat je na het registreren doodleuk je wachtwoord in plain text gemaild krijgt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Betreffende de pre-orders en prijzen.
Ik ga vrijdag even de stad in en haal hem bij de MM en verwacht hem daar voor 40-45 euro te krijgen.

Ik doe dit bij grote releases altijd en heb op die manier altijd op release day mijn game en betaal er nooit de volle mep voor.
Daarnaast kan ik op die manier altijd mijn game spelen. Ik heb een maat die altijd zijn grote releases op Steam pre-ordered en het is bij hem al een paar keer verkeerd gelopen. bv dat de game gepre-load word en hij dan op release dag plots toch nog de hele game opnieuw moet downloaden en dat dit dan uren duurt vanwege een idioot lage snelheid. Of dat er problemen zijn met de activering etc.

Morrowind en Oblivion ben ik gestart met een Dunmer. Eens nadenken of ik dat nu weer doe of toch maar voor een Nord ga welke iets beter zou passen. Orcs zien er ook weer leuk uit.

Bepaalde racials kunnen het begin van de game veel eenvoudiger maken maar uiteindelijk maakt dit toch niets uit want met geld los je veel op en geld is eenvoudig te krijgen.
Ik weet nog goed hoe ik in Morrowind het eerste gebouw (waar je je naam etc invult) helemaal leeg haal.
Of hoe ik de laatste quest van de thieves guild in Oblivion verknal omdat ik het niet kon laten al die glimmende objecten te laten liggen. Stomme blinde priesters hadden dus goede oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 11-09 15:47

Japser

Jeej!

Mss ff een domme vraag maar wat ik opmaak uit de filmpjes is dat de combat puur FPS is , of kan je dit ook via third person view doen? Want daar maak ik me een beetje zorgen over, kan niet echt overweg met FPS view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan ook in derde persoon, maar de ervaring van eerdere TES-spellen leert dat dat niet het allerfijnste spelen. Al schijnen ze het in Skyrim wel verbeterd te hebben.

Ik kan ook niet overweg met FPS, krijg snel last van simulation sickness, maar bij TES-spellen nooit last van gehad

[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 07-11-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:01:
[...]

Dat vind ik nou juist weer asociaal.
Asociaal zeg, waarom help je meneer asociaal niet met z'n asociale gedrag? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Bol.com verkoopt de PC versie voor €50 en beweert doodleuk dat de adviesprijs €70 is. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Wolfos op 07-11-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
anandus schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:10:
Bethesda krijgt altijd een flinke zak van Microsoft. Bij Olivion, Fallout, New Vegas ook.
Let maar op, eerste DLC zal ook eerst exclusief op de Xbox zijn en pas een maand later (ofzo) voor de rest.

dus vandaar dat ze het zo zwaar promoten voor de Xbox. En júist als het er beter uitziet op de PC zullen ze PC-screens niet laten zien omdat de Xbox dan minder zal verkopen.

Overigens, over die quote: Kijk eens iets van 10 posts boven je? :P
Vrij vreemd nog, want de PC versie komt alleen voor Windows naar mijn weten. Skyrim komt niet voor OS X of Linux toch (niet dat de grote ontwikkelaars ooit de moeite nemen om voor Linux te porten)?

Overigens, als je nieuwe comments inlaadt ipv de pagina refreshed zie je edits niet, ik zag jouw edit met die post van Bethesda ook pas toen ik de pagina refreshde.

[ Voor 10% gewijzigd door Gwildor op 07-11-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 21:44
Gwildor schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:23:
[...]

Vrij vreemd nog, want de PC versie komt alleen voor Windows naar mijn weten. Skyrim komt niet voor OS X of Linux toch (niet dat de grote ontwikkelaars ooit de moeite nemen om voor Linux te porten)?
Microsoft weet maar al te goed dat wat betreft gaming, ze Windows niet actief hoeven te promoten. Dat doet de industrie zelf wel door het niet / in dusdanig mindere mate ontwikkelen voor de overige OS' dat het voor gamers van minimale interesse is te verkiezen voor een ander platform; en gezien de interesse voor een ander platform zo minimaal is, het voor developers van weinig interesse is om voor deze andere platforms te ontwikkelen.

Een vicieuze cirkel, waarin Microsoft er toch al goed voor staat.

De zak geld zou hierbij juist van andere partijen moeten komen. Danwel Apple, willen ze gamen naar OS X brengen. Steve Jobs wilde zijn devices nooit als gaming devices, mogelijk dat zijn opvolger er anders over denkt, maar heb er mijn twijfels bij. Die zak geld zal dus niet zo snel komen.

Wat betreft Linux, welke zak geld? Dat geld is er niet, dus zal er niet komen.

Bij consoles is dat een ander verhaal. De markt is er op beide consoles, en het is een strijd tussen Microsoft en Sony om de grote namen naar zich toe te trekken. De hoogste bieder? Die wint uiteindelijk. Het is voor Microsoft dan juist ook weer van minder interesse om high res PC screens te tonen; de Windows draai je waarschijnlijk toch al, via de xbox 360 sales krijgen ze additionele inkomsten, en daarnaast krijgen ze op de PC geen extra inkomsten via de DLC sale op bijv steam, terwijl voor de xbox via de marketplace dit wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
Ondanks je het niet zou verwachten is de verkoop voor de Xbox 360 veel groter dan de voor PC. Ik denk dat dat ook een van de belangrijke redenen is geweest om zo in te zetten op de Xbox 360 versie i.p.v. op de PC versie.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
CoolGamer schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:49:
Ondanks je het niet zou verwachten is de verkoop voor de Xbox 360 veel groter dan de voor PC. Ik denk dat dat ook een van de belangrijke redenen is geweest om zo in te zetten op de Xbox 360 versie i.p.v. op de PC versie.
Ik moet zeggen dat het ook wel wat heeft. Geen gedoe met systeemeisen, gewoon inpluggen en spelen vanaf de bank.
Bij een serie als The Elder Scrolls doe je jezelf dan wel echt tekort, als ik af mag gaan op de mod community die is ontstaan rond de eerdere delen. Sommige mods tillen het spel echt boven wat het rechtstreeks uit de doos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skizzik0 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 00:09:
[...]

Ik moet zeggen dat het ook wel wat heeft. Geen gedoe met systeemeisen, gewoon inpluggen en spelen vanaf de bank.
Bij een serie als The Elder Scrolls doe je jezelf dan wel echt tekort, als ik af mag gaan op de mod community die is ontstaan rond de eerdere delen. Sommige mods tillen het spel echt boven wat het rechtstreeks uit de doos is.
Heeft misschien ook te maken met het feit dat pc versies normaal gezien veel meer ge-pirate worden in plaats van gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

[...]

Nou ja, het "geen gedoe met systeemeisen" levert ook op dat als een game ruk draait je ook meteen voor eeuwig de sjaak bent. Of op zijn minst tot er een patch voor uitkomt :P (en het voordeel van "niets installeren" en "geen patches" is ook al sinds de 360 en PS3 het raam uit gesodemieterd)

Maar inderdaad, het belangrijkste voordeel is zeker de mod community voor games als deze.
Baldur's Gate 2 + Throne of Bhaal (andere maker, maar toch) is normaal 6GB. Met mijn hoeveelheid mods 29GB
Morrowind was normaal geloof ik ook iets van 2GB. Met mijn hoeveelheid mods 18GB
Oblivion hetzelfde verhaal (31GB totaal na mods)
Fallout 3 en New Vegas, yep. Alle voorbeelden zwaar gemod en in vrijwel alle gevallen "onspeelbaar zonder mods" geworden vanwege de toegevoegde waarde van de mods.
En ik vermoed dat ik bij Skyrim weer hetzelfde gaat gebeuren. Mods for the win!

EDIT:
@jorg hierboven:
Dat PC versies meer gepirate worden is ook alweer tijden lang een fabeltje. Ik geloof dat Oblivion op de 360 meer gepirate was dan op de PC. En zo waren er nog meer games (weet ze niet allemaal uit mijn hoofd, google kan je verder helpen) waarbij er voor de consoles meer gepirate wordt dan voor de PC. Dus het "op PC wordt meer gepirate" argument kan al ruim een jaar gedefenestreerd worden.
Developers en Publisher blijven alleen graag een zondebok gebruiken en daar hebben ze ooit eens de PC voor aangewezen. Zelfs nu het niet meer klopt moeten ze toch hard blijven roepen want anders gaan ze nog harder af voor de mensen die er minder verstand van hebben dan de tweakers :)

[ Voor 20% gewijzigd door MazeMouse op 08-11-2011 08:25 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat zie je ook aan het feit hoeveel Bethesda kopieert van de mod-community.
Heel veel nieuwe dingen in Skyrim zijn dingen die als mod te krijgen waren voor Oblivion. Van finishing moves (Deadly Reflex) en crafting (Arcane Crafting) tot de boekenplank (Auto Book placer).
Fallout en New Vegas zelfde trouwens.
Bethesda hecht veel waarde aan 'beter goed gejat dan slecht bedacht'. En ik geef ze groot gelijk :)
Al moet in alle eerlijkheid gezegd worden dat shouts niet van een mod afkomen en wel zelf bedacht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:10
Ik zit te twijfelen deze game te halen. Mijn pc is niet krachtig genoeg en ik draai geen Windows. Heb een 360 staan waar ik redelijk vaak op game. Ik ben niet iemand die met mods gaat werken enz maar ik twijfel of het lekker speelt met een controller inplaats van een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJ-Promo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:45:
Ik zit te twijfelen deze game te halen. Mijn pc is niet krachtig genoeg en ik draai geen Windows. Heb een 360 staan waar ik redelijk vaak op game. Ik ben niet iemand die met mods gaat werken enz maar ik twijfel of het lekker speelt met een controller inplaats van een muis.
Sowieso is het spel heel erg ontwikkeld om met een controller te spelen, dus ik zou me daar geen zorgen over maken :)
Maar.. Je hebt toch ook niet echt een keuze? (Tenzij je je PC wil upgraden en er Windows op wil installeren :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anandus schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:44:
[...]
Heel veel nieuwe dingen in Skyrim zijn dingen die als mod te krijgen waren voor Oblivion. Van finishing moves (Deadly Reflex) en crafting (Arcane Crafting) tot de boekenplank (Auto Book placer).
Fallout en New Vegas zelfde trouwens.
Bethesda hecht veel waarde aan 'beter goed gejat dan slecht bedacht'. En ik geef ze groot gelijk :)
Al moet in alle eerlijkheid gezegd worden dat shouts niet van een mod afkomen en wel zelf bedacht zijn.
Ik hoop dat ze ook goed naar andere games hebben gekeken, de manier waarop je in Assassins Creed 2 je huis inricht vind ik wel erg mooi werken en zou ik ook graag in Skyrim zien :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:44:
Eindelijk zo'n auto-book plaatser achtig iets? Ik heb zo'n soort mod al voor Morrowind geïnstalleerd, anders werd m'n library echt een zootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkie196 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:57:
[...]

Eindelijk zo'n auto-book plaatser achtig iets? Ik heb zo'n soort mod al voor Morrowind geïnstalleerd, anders werd m'n library echt een zootje.
Yup én zelfs op alfabet

En iets compleet anders. Een Skyrim 'rap':

:P

[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 08-11-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke rap, klinkt beetje als Eminem zelfs.

Hier nog een grappig filmpje, over de real life trailer.. :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=V_tO8VkqzF0]

Nou ook net gehoord dat mn nieuwe computer waarschijnlijk morgen binnen is, dus dat is mooi. Zat wat naar dat post op Tomshardware te kijken over de systeemeisen:

Tuesday Bethesda released the minimum and recommended system requirements for The Elder Scrolls V: Skyrim, revealed just over two weeks away from the game's retail release. Bethesda's VP for PR and Marketing Pete Hines also added via Twitter that the minimum specs will "get you playing" without going into any additional details.

"The recommended specs let you play on High, not on Ultra," he said. "You'll want a beefier rig for that." He later said that Bethesda doesn't plan on releasing a spec list for the "Ultra" setting.

To meet the recommended PC specification, you'll need the following:
• Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
• Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
• 4 GB System RAM
• 6 GB free HDD space
• DirectX 9 compatible NVIDIA or AMD ATI video card with 1GB of RAM (Nvidia GeForce GTX 260 or higher; ATI Radeon 4890 or higher).
• DirectX compatible sound card
• Internet access for Steam activation

And here's the minimum requirements to get the game up and running:
• Processor: Dual Core 2.0 GHz or equivalent processor
• 2 GB System RAM
• 6 GB free HDD Space
• Direct X 9 compliant video card with 512 MB of RAM

Ik ga het dus zeker op een mix van High/Ultra kunnen draaien (op 1280x1024, hoogste wat mn monitor aankan :*) ).

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miel71 schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:52:
[...]

Met een beetje pech heb je 'm daar dus pas dinsdag (2 werkdagen na release).

Zag bij de lokale gameboer een aanbieding voor 50 euro. Dan krijg je de speciale editie met kaart en ook nog de soundtrack op CD. Die soundtrack krijg je volgens mij niet bij de meeste andere shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Of je haalt hem bij een site als CD Keys Discount voor net iets minder dan 30 euro, heb je hem ook op de dag van release. Enkel geen doosje en boekje erbij.
Kan je wel weer de strategy guide kopen van die 20 euro die je bespaart tov een retailer in de buurt.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 08-11-2011 09:52 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:10
anandus schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:48:
[...]
Sowieso is het spel heel erg ontwikkeld om met een controller te spelen, dus ik zou me daar geen zorgen over maken :)
Maar.. Je hebt toch ook niet echt een keuze? (Tenzij je je PC wil upgraden en er Windows op wil installeren :P )
Ja klopt vandaar dat het wel moet lukken. Ik ben alleen vroeger een flinke pc gamer geweest vandaar mijn twijfel ( muis + tobo :D ). Een Nvidia 550TI kost rond de 100euro en dan nog een Windows licentie dat valt nog mee en er bestaat dual boot ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:12
Kreeg net een mailtje dat mijn Skyrim versie onderweg is. Besteld bij gamedumper. Kan 1-2 dagen duren.

Had hem echt pas vrijdag verwacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Verxx schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:14:
Kreeg net een mailtje dat mijn Skyrim versie onderweg is. Besteld bij gamedumper. Kan 1-2 dagen duren.

Had hem echt pas vrijdag verwacht :D
Gheh, ik ga mijn collectors edition straks al mogen afhalen blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij m'n Bol.com order staat nu: Verzending op verschijningsdatum.
Ik hoop toch niet dat ze 'm pas de 11e verzenden...

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Nice, ben blij dat gamedumper gewoon gaat verzenden zodra ze horen dat het embargo niet al te serieus wordt genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

XyritZz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:20:
Bij m'n Bol.com order staat nu: Verzending op verschijningsdatum.
Ik hoop toch niet dat ze 'm pas de 11e verzenden...
Nee, ze verzenden hem de 10e, zodat je hem de 11e in huis hebt.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Ik heb het spel daar vanochtend gekocht. Dus verzenden dat ding!

Heb nu al zin om met pijl en boog en 2 zwaarden een mammoet neer te leggen.
Welke race zal hier het beste voor zijn?

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
jeka schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:22:
Welke race zal hier het beste voor zijn?
De indy 500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
Ik denk toch Dakar, met die vrachtwagens. De zwaarden moet je nog wel zelf installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ben benieuwd of Gamedumper mijn bestelling ook vandaag verzend, heb hem toch al ruim 2 minuten geleden besteld. Anders gewoon een key ergens vandaan halen en dan via Steam, ook leuk :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
mat.hi.as schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:24:
[...]

Ik denk toch Dakar, met die vrachtwagens. De zwaarden moet je nog wel zelf installeren
Mjaa. Is toch ook niet meer wat het geweest is.
Maar het publilek staat wel dichter op het parcours, dus je zwaarden aan je wielen zet wel zoden aan de dijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korben schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:21:
[...]

Nee, ze verzenden hem de 10e, zodat je hem de 11e in huis hebt.
Thanks, dan ga ik iig niet voor niets bij de voordeur zitten te wachten :).
_O-

Serieus antwoord: Archery is sterker geworden, ik zou daardoor dat als main attribute kiezen (Bosmer past daar goed bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

XyritZz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:27:
[...]

[...]

_O-

Serieus antwoord: Archery is sterker geworden, ik zou daardoor dat als main attribute kiezen (Bosmer past daar goed bij).
Dank je :+ Dacht al aan Bosmer Dunmer of redguard. Geen indy 500 iig. Heeft te weinig armor.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

XyritZz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:27:
[...]

Je krijgt sowieso van Bol.com netjes een mailtje wanneer je product verzonden is, de volgende werkdag (of zaterdag) heb je 'm in huis. Vaak krijg je ook een track & trace-code, maar misschien niet als je een spel besteld, dat kan denk ik gewoon door de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Bosmeri zijn inderdaad echt toffe dudes, ik ga daar ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Bosmeri zijn inderdaad echt toffe dudes, ik ga daar ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Amazon verzend hem pas op de 10e :-( Gaat toch Zaterdag worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

[b][message=37093596,noline]

To meet the recommended PC specification, you'll need the following:
• Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
• 4 GB System RAM
• 6 GB free HDD space
• DirectX 9 compatible NVIDIA or AMD ATI video card with 1GB of RAM (Nvidia GeForce GTX 260 or higher; ATI Radeon 4890 or higher).

And here's the minimum requirements to get the game up and running:
• Processor: Dual Core 2.0 GHz or equivalent processor
• 2 GB System RAM
• 6 GB free HDD Space
• Direct X 9 compliant video card with 512 MB of RAM
[/small]
Ik ga het dus zeker op een mix van High/Ultra kunnen draaien (op 1280x1024, hoogste wat mn monitor aankan :*) ).
hmm ik zit er een beetje tussenin qua systeem.
eerst even checken hoe die draait, anders volgende week een upgrade halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korben schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:30:
[...]
Je krijgt sowieso van Bol.com netjes een mailtje wanneer je product verzonden is, de volgende werkdag (of zaterdag) heb je 'm in huis. Vaak krijg je ook een track & trace-code, maar misschien niet als je een spel besteld, dat kan denk ik gewoon door de brievenbus.
Collectors Edition gaat niet door de brievenbus passen, dus zal idd wel track/trace code krijgen :).
Kan ik meteen de post nog eens testen, ik ben er 100% zeker van dat ze tot 2x toe zonder aan te bellen een "U was niet thuis"-briefje in de brievenbus hebben gegooid. Als ze dat nu weer doen ga ik een klacht indienen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Ik heb hem ook gepreordered op PRO-Gamestore, hopelijk vrijdag binnen, hebben we weer wat te doen van het weekend.

Ik twijfel alleen nog een beetje of mn pc hem een beetje wilt draaien. Met een 3ghz amd dualcore en een 4870 1G... Dat is bijna recommended, maar dan gaan ze vast niet uit van 2048x1152.. Misschien dat ik toch eens ga kijken voor een 6850 ofzo voor net dat kleine beetje extra performance.

Ik kan in ieder geval niet wachten op de game, want de vooruitzichten blijven goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Ik heb zelf een GTS 450. Is deze kaart dan beter dan de aanbevolen GTX 260? Omdat de waarde hoger is lijkt mij dit logisch maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twammo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:39:
Ik heb zelf een GTS 450. Is deze kaart dan beter dan de aanbevolen GTX 260? Omdat de waarde hoger is lijkt mij dit logisch maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Vraag het hier eens: [Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik kan het zo niet 1, 2, 3, vinden maar ik ben benieuwd of Ice Wind Dale ook een deel is van de wereld waarin Skyrim zich bevindt. Ik begrijp dat Morrowind wel een onderdeel is. Ik lees namelijk de complete serie van Driizt Do Urden (aanraden voor de fantasy lezer) en dit speelt zich af in de Forgotten Realms... Weet iemand hier meer over?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
FloydRaalte schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:45:
Ik kan het zo niet 1, 2, 3, vinden maar ik ben benieuwd of Ice Wind Dale ook een deel is van de wereld waarin Skyrim zich bevindt. Ik begrijp dat Morrowind wel een onderdeel is. Ik lees namelijk de complete serie van Driizt Do Urden (aanraden voor de fantasy lezer) en dit speelt zich af in de Forgotten Realms... Weet iemand hier meer over?
De Elder Scrolls wereld is een compleet andere wereld dan die van Forgotten Realms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Twammo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:39:
Als je kijkt in de lijst met grafische kaarten op volgorde van prestaties komt de GTS 450 daar onder de GTX 260 uit. Het getal is inderdaad hoger, maar het is een GTS-kaart in plaats van een GTX. Weliswaar van de 4e generatie in plaats van de tweede, maar dat maakt weinig uit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Whooohooo als ik dit goed lees dan komt er een A game of thrones Mod in skyrim. En ze zijn er al mee bezig? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
Twammo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:52:
Whooohooo als ik dit goed lees dan komt er een A game of thrones Mod in skyrim. En ze zijn er al mee bezig? :?
Zijn de modtools van Skyrim dan al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:45

jpiwf

licenced pepernootaddict

nee, maar conceptueel plannen van zo een enorme overhaul gaat ook best wat tijd in zitten.

en net een smsje van de gamemania: zodirect dus maar even langsgaan om Skyrim op te halen :D

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

themole schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:54:
[...]

Zijn de modtools van Skyrim dan al uit?
Nee, maar ze kunnen al wel aan het plannen, werven, etc. zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:56
Mijn orderstatus op Gamereservering.nl is ook geupdate naar verzonden. Zal waarschijnlijk dus morgen op de mat liggen. Voor 45.85 gekocht. (Xbox360).

Denk dat meer bedrijven hem gewoon versturen maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

jpiwf schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:55:
nee, maar conceptueel plannen van zo een enorme overhaul gaat ook best wat tijd in zitten.

en net een smsje van de gamemania: zodirect dus maar even langsgaan om Skyrim op te halen :D
WTF? Wat is er gebeurd met dat het donderdag pas wordt verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wellicht zijn ze bezig met voice acting, scripting en dat soort dingen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Korben schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:56:
[...]

WTF? Wat is er gebeurd met dat het donderdag pas wordt verkocht?
geen idee, maar mij hoor je niet klagen. ben ook benieuwd of hij het meteen doet, of dat ik ivm steam toch nog moet wachten tot vrijdagnacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jpiwf schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:57:
[...]

geen idee, maar mij hoor je niet klagen. ben ook benieuwd of hij het meteen doet, of dat ik ivm steam toch nog moet wachten tot vrijdagnacht.
Als het goed is kun je op Steam zien wanneer de game wordt geunlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

jpiwf schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:57:
[...]

Ik lees op de Bethesda forums dat je voor pc desondanks toch moet wachten tot vrijdag. Mooi. 11 november is 11 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Skyrim is toch beveiligd met de Steamworks DRM wat inhoudt dat je het via steam moet spelen.

Houdt dit niet in dat ook al krijg je het doosje eerder, dat het spel effectief niet werkt werkt totdat deze in steam zelf gereleased wordt? Steam zelf staat namelijk vrolijk op 11-11-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErikRedbeard schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:59:
Skyrim is toch beveiligd met de Steamworks DRM wat inhoudt dat je het via steam moet spelen.

Houdt dit niet in dat ook al krijg je het doosje eerder, dat het spel effectief niet werkt werkt totdat deze in steam zelf gereleased wordt? Steam zelf staat namelijk vrolijk op 11-11-11.
Klopt. Al kan je hem misschien wel al installeren (maar dat weet ik niet zeker).

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 08-11-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

dat wordt dus een lang nachtje donderdag avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Meh, wat dat betreft ben ik dan wel blij dat ik het pas vrijdag krijg. Niks frustrerender dan dat je een spel al binnen hebt, maar het nog niet kunt spelen. >:)

Pagina: 1 ... 3 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!