Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

XyritZz schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:29:
Vraagje: Ik heb Oblivion nooit met iets anders dan een Bosmer gespeeld, en die heeft een flinke resist disease. Hierdoor ben ik nooit ziek geweest ingame... wat gebeurt er eigenlijk als je ziek wordt? Ga je langzaam dood totdat je een duur medicijn hebt gekocht? Ben je tijdelijk zwakker en genees je vanzelf, of is er iets van een quest aan verbonden om te genezen?
Als je ziek wordt, wordt afhankelijk van de ziekte één van je attributes verzwakt, totdat je genezen wordt, ofwel door een Cure Disease potion te drinken, een spell te casten, of naar een altaar in een kerk te gaan. Een uitzondering is Porphyric Hemophilia, ofwel de vampierziekte. (Zie UESP)

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Diseases beschadigen je stats, dus je verliest gewoon een aantal punten. Die punten krijg je terug zodra je je jezelf geneest

Als je vampier bent geworden wordt er een quest gestart, in Oblivion dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
bierkwadraat schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:33:
Diseases beschadigen je stats, dus je verliest gewoon een aantal punten. Die punten krijg je terug zodra je je jezelf geneest

Als je vampier bent geworden wordt er een quest gestart, in Oblivion dan
Als je op tijd bent, kun je Vampirism ook genezen door Cure Disease te drinken. In Oblivion vind ik dat aan te raden omdat Vampirism je in de conventiele quests meer kwaad doet dan goeds. Verder is het vinden van een cure daarvoor een quest die ik niet af heb kunnen maken (omdat je daarvoor zoveel grand empty soul gems nodig hebt en ik vocht per ongeluk door met Umbra (soul capture ability) :P )

Ik ben echter zeer benieuwd hoe vampirism in Skyrim is uitgewerkt. Ik zal er in ieder geval in mijn eerste game zo min mogelijk mee in aanraking komen; RedGuard heeft ook een goede resist disease en daar ga ik in mijn eerste game mee spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 07-11-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoUseWhatsoever schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:35:
[...]

Als je op tijd bent, kun je Vampirism ook genezen door Cure Disease te drinken. In Oblivion vind ik dat aan te raden omdat Vampirism je in de conventiele quests meer kwaad doet dan goeds. Verder is het vinden van een cure daarvoor een quest die ik niet af heb kunnen maken (omdat je daarvoor zoveel grand empty soul gems nodig hebt en ik vocht per ongeluk door met Umbra (soul capture ability) :P )

Ik ben echter zeer benieuwd hoe vampirism in Skyrim is uitgewerkt. Ik zal er in ieder geval in mijn eerste game zo min mogelijk mee in aanraking komen; RedGuard heeft ook een goede resist disease en daar ga ik in mijn eerste game mee spelen.
Vampirism heb ik lange tijd gehad in Oblivion, de quest om het te genezen ben ik nooit aan begonnen. Had met een van de DLC wel een nieuwe burcht waar een cure salt in zit waarmee je kunt genezen zonder die quest te doen. Heb het nooit genezen trouwens, m'n savegame backup ben ik nog steeds een vampier :). Heb wel ooit een daywalker mod geïnstalleerd om op een cheaterige manier best of both worlds te hebben.

spoiler:
Vampirism heeft al grote nadeel dat je overdag niets kunt doen, in return krijg je vrij sterke bonussen. Ik vraag me af wat het nadeel is van Weerwolf zijn in Skyrim.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja in Oblivion was vampier worden niet echt een toevoeging aan het spel. Leuk dat het kon maar daar hield het bij op. In Morrowind kon je lid worden van een vampier-clan en kreeg je vampier-specifieke quests, dat was nog tof. In de Morrowind-expansie Bloodmoon kon je bovendien nog weerwolf worden ook, dan sprong je ineens supersnel door het landschap en pwnde je iedereen bigtime. Daar heb ik nog wel een boel lol mee gehad toen. Hopelijk voegt het in Skyrim weer echt iets toe, zodat je een tijd vampier of weerwolf wil zijn.

Edit: nadelen van weerwolf in Morrowind was iig dat je on sight aangevallen werd door guards enzo en als mensen je zagen transformeren was je daarna ook in mensenvorm niet meer welkom.

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 07-11-2011 10:46 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:38

Lapras

Ice beam

Vampirism in Oblivion is redelijk irritant, ja. Ik heb er het spel een tijdlang door weggelegd. De quest om het op te lossen was zo'n gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lapras schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:00:
Vampirism in Oblivion is redelijk irritant, ja. Ik heb er het spel een tijdlang door weggelegd. De quest om het op te lossen was zo'n gedoe.
Terwijl het krijgen van de ziekte heel makkelijk was (als je lid was van de Dark Brotherhood kreeg je het als "gift" aangeboden op een bepaald moment. Daarnaast was je zomaar besmet als je een tijdje klappen stond te blocken van een vampier.) Volgens mij kostte het me in Morrowind meer moeite om eindelijk eens besmet te raken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Tja, gewoon een kwestie van altijd een Cure Disease bij hebben voor het geval dat. Ik vond het nooit zo'n probleem.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassissss
  • Laatst online: 21-08 13:59
Korben schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:17:
Tja, gewoon een kwestie van altijd een Cure Disease bij hebben voor het geval dat. Ik vond het nooit zo'n probleem.
Of gewoon quick save voordat je een grot in ging ;)
Zo deed ik dat altijd en dan gewoon quickloaden als je ziek werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Cassissss schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:18:
[...]

Eh... Als het goed is wordt elke keer als je het bovenste niveau van een grot/fort/ruïne ingaat er sowieso ge-autosaved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:04
Korben schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:23:
[...]

Eh... Als het goed is wordt elke keer als je het bovenste niveau van een grot/fort/ruïne ingaat er sowieso ge-autosaved.
Auto-save is niet quick-save. Die worden appart bijgehouden.

Maargoed, ben benieuwd idd hoe ze dat afhandelen met vampirism. Khoop niet dat je geshunned word van de towns.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassissss
Korben schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:23:
[...]

En in de grot natuurlijk ook vaak, elke keer nadat je een mannetje/beest in elkaar hebt geramd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cassissss schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:27:
[...]

En in de grot natuurlijk ook vaak, elke keer nadat je een mannetje/beest in elkaar hebt geramd.
Auto-save nadat je een beest in elkaar hebt gerost? :? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Cassissss schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:27:
[...]
Niet in vanilla Oblivion in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassissss
SnoeiKoei schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:28:
[...]

Auto-save nadat je een beest in elkaar hebt gerost? :? Nee.
Quick save (F5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Ja, dat doe je zelf. Dat is niet auto-save, wat het spel doet als je een grot/fort/ruïne binnengaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassissss
Korben schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:32:
[...]

Ja, dat doe je zelf. Dat is niet auto-save, wat het spel doet als je een grot/fort/ruïne binnengaat.
I know maar de Quick save gebruikte/(misbruikte) ik dus vaak om geen ziektes op te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cassissss schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:33:
[...]

I know maar de Quick save gebruikte/(misbruikte) ik dus vaak om geen ziektes op te lopen.
Dan was je quote gewoon brak denk ik.

"Auto-save als je een grot ingaat"
"Ja en nadat je een monster snufft" <- dat klopt dus niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Korben schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:32:
[...]

Doe es lezen waar het over ging :+
Cassissss schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:18:
[...]

Klassiek gevalletje miscommunicatie :P.
En dan met die brakke quote erbij...
Mja met quicksafe kan je dat dus makkelijk ontduiken.

Annyway:
Zit er in Skyrim weer een slide met moeilijkheidsgraad? (Of komt ie er in?)
Denk maar eens dat ik die maar goed moeilijk zet om lekker wat uurtjes te kunnen maken

[ Voor 14% gewijzigd door Thasquealer op 07-11-2011 11:41 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Of gewoon een spell van cure disiease of zoals al gezegd is altijd cure disease bij je hebben. Ik heb sowieso altijd minstens 2 cure disease, cure poison bij me. Als Red Guard had ik er nooit zoveel last van, maar in één game een keer niet genoeg bij me gehad en toen zat ik vast aan die Vampirism :( . Die game heb ik al snel daarna niet meer gespeeld; de hele tijd slapende collega's van de Mages Guild leegzuigen om maar overdag rond te kunnen lopen werd me te veel werk. Die cure salts heb ik nooit kunnen vinden (had alle twee DLC's) maarja, in mijn primary game was ik gewoon nog goed dus speelde ik dan gewoon weer meer.

[ Voor 35% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 07-11-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, lastiger dan die vampier-ziekte (die een incubatietijd van een paar dagen heeft, dus tijd genoeg om naar een kerk te reizen) vond ik die ziekte die je van bepaalde zombies kreeg, Astral Vapors ofzo. Had je geen magica regeneration meer tot je genas, dan ben je veel harder de sjaak. Tijdens het dungeon crawlen gaan er niet zomaar een paar in-game dagen voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoUseWhatsoever schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:43:
Of gewoon een spell van cure disiease of zoals al gezegd is altijd cure disease bij je hebben. Ik heb sowieso altijd minstens 2 cure disease, cure poison bij me. Als Red Guard had ik er nooit zoveel last van, maar in één game een keer niet genoeg bij me gehad en toen zat ik vast aan die Vampirism :( . Die game heb ik al snel daarna niet meer gespeeld; de hele tijd slapende collega's van de Mages Guild leegzuigen om maar overdag rond te kunnen lopen werd me te veel werk. Die cure salts heb ik nooit kunnen vinden (had alle twee DLC's) maarja, in mijn primary game was ik gewoon nog goed dus speelde ik dan gewoon weer meer.
Cure Salts zitten in de Vile Lair DLC waarin je Deepscorn Hollow krijgt. In die dungeon/home zitten aardig wat sterke items waaronder dus een easy way om vampirism te curen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Zo, net even een preorder gedaan bij wehkamp, 35 piek voor skyrim ;)

Ik denk zomaar dat het een weekend gamen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Skyrim vanacht trouwens voor de 360. Zijn er mensen geintereseerd in een spoiler topic waar ik vragen beantwoord en wat spel ervaringen morgen met jullie deel?

Mocht het van de mods op Bethesda forum niet delen :p

Krijg em vanuit Saturn Tilburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huib_Bloodstone schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:13:
Zo, net even een preorder gedaan bij wehkamp, 35 piek voor skyrim ;)

Ik denk zomaar dat het een weekend gamen wordt.
35 euro maar? Hoezo is het daar zo goedkoop? (Ik heb het zelf gepreordered bij Steam, digitale versie vind ik beter en makkelijker.. en hier zijn de spellen in gamewinkels minstens even duur).

Ik zie dat er een aanbieding is, maar dan nog zonder dat is het nog steeds 39euro. Toch zeker 10euro goedkoper dan normaal.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:31:
Ik heb Skyrim vanacht trouwens voor de 360. Zijn er mensen geintereseerd in een spoiler topic waar ik vragen beantwoord en wat spel ervaringen morgen met jullie deel?

Waarom krijg je hem dan al zo vroeg?
Voor een spoiler topic; count me out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:31:

Kun je hem dan ook al spelen? :? Nee toch?
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:33:
[...]

35 euro maar? Hoezo is het daar zo goedkoop? (Ik heb het zelf gepreordered bij Steam, digitale versie vind ik beter en makkelijker.. en hier zijn de spellen in gamewinkels minstens even duur).
Steam is bij nieuwe spellen altijd duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

NoUseWhatsoever schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:33:
[...]

Ik ben ook in voor spoilertopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:34:
[...]

Kun je hem dan ook al spelen? :? Nee toch?
De console-versies wel.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
[...]

Twammo schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:34:
[...]

Ik ben ook in voor spoilertopic.
Count me out, oftewel; ik dus niet

[ Voor 35% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 07-11-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

NoUseWhatsoever schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:38:
[...]

Count me out, oftewel; ik dus niet
Haha beetje te snel gelezen in enthousiasme :F Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het een apart topic wordt hoeft niemand er in te kijken die niet wil he. Als de titel dan maar duidelijk meldt dat er dikke vette spoilers in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
[...]

Ik zie dat er een aanbieding is, maar dan nog zonder dat is het nog steeds 39euro. Toch zeker 10euro goedkoper dan normaal.
Skyrim heeft support voor steamworks, dus maakt allemaal niet uit ;) betekend eigenlijk als je de game installeerd via dvd dan ziet steam het en staat hij tussen het lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:45:
[...]
Vampirism heb ik lange tijd gehad in Oblivion, de quest om het te genezen ben ik nooit aan begonnen. Had met een van de DLC wel een nieuwe burcht waar een cure salt in zit waarmee je kunt genezen zonder die quest te doen. Heb het nooit genezen trouwens, m'n savegame backup ben ik nog steeds een vampier :). Heb wel ooit een daywalker mod geïnstalleerd om op een cheaterige manier best of both worlds te hebben.
Met vampirisme komt je healing magic skill ook vanzelf hoog genoeg om je eigen spell chain te creeëren. Ik had gewoon een setje healing+boost spells waardoor ik ook op heldere dagen in volle zon aan de kop van een langegerekte rookwolk van stad naar stad kon wandelen, met een korte dip in een plaatselijk watertje om even op te laden als er onderweg onverwacht extra health of magic verloren ging aan het opblazen van vervelende beestjes. Ik hoop eigenlijk dat ze de nadelen van lycanthropy of vampirisme in Skyrim wat sterker maken, want in Oblivion was het enige nadeel dat fast travel niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:12
[...]

Steam berekend altijd de topprijs wat natuurlijk belachelijk is, vooral aangezien het zonder hoesje etc is. Maar ze kunnen het prima doen want de meeste gamers zijn lui en moeten alles DIRECT hebben. De verstandige mensen bestellen het gewoon online voor + - 35 euro incl verzendskosten, tja dan kan het misschien een dagje langer duren. Maar het is een hele makkelijke manier om 15 euro te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

sbmuc schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:53:
[...]

Steam berekend altijd de topprijs wat natuurlijk belachelijk is, vooral aangezien het zonder hoesje etc is. Maar ze kunnen het prima doen want de meeste gamers zijn lui en moeten alles DIRECT hebben. De verstandige mensen bestellen het gewoon online voor + - 35 euro incl verzendskosten, tja dan kan het misschien een dagje langer duren. Maar het is een hele makkelijke manier om 15 euro te besparen.
Hier heeft steam niks over te vertellen. Steam levert een platform om games te kopen / leveren, maar steam bepaald de prijzen niet.

Volgens mij had ik namelijk ergens gelezen dat men de games niet goedkoop op steam e.d. mag zetten omdat anders de grote winkel ketens in Amerika de verkoop boycotten. Dan heb ik het over de verkoop van de games die op het schap staan in een hoesje en dergelijk. Daarom zijn de prijzen maximaal bij steam.

Maar ik koop meestal bij Media Offer, krijg je de games tegen leuke prijzen en met doosje e.d.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

De key op cdkeyhouse.com is 23.07 euro. Tot nog toe de goedkoopste die ik heb kunnen vinden. Is alleen wel uitverkocht maar misschien dat er in de loop van deze week wel weer nieuwe komen. Iemand nog ergens anders goedkopere kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Saturn Tilburg verkoopt hem vanacht samen met de release van CoD. Is ook iets heel exclusiefs volgens de medewerker van Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

Nieuw setje screens gemaakt door amateur.

[ Voor 10% gewijzigd door Twammo op 07-11-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Inderdaad slechte screens, zijn gewoon foto's van een beeldscherm. Niet echt spoiler alert denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twammo schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:20:

Spoiler alert :?
Kan ik geen spoilers noemen hoor. Overgens ziet het er wel erg mooi uit hoor, vooral die nieuwe character animaties! (in Oblivion vond ik die gezichten er toch wat raar uitzien.. maar hoe ze nu zijn, simpelweg epic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twammo schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:20:

Spoiler alert :?
Ik zie staan 'Activate Book Shelf'. Ik hoop toch zo dat het dan nu eindelijk mogelijk wordt om boekenkasten te vullen.

Ik vond dat zo onlogisch aan Oblivion, je wel een eigen huis geven met lege boekenkasten maar niet de mogelijkheid hebben er zelf boeken in te zetten.... Zet ze dan standaard al vol met boeken, of zet geen boekenkasten neer :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

XyritZz schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:24:
[...]
Ik zie staan 'Activate Book Shelf'. Ik hoop toch zo dat het dan nu eindelijk mogelijk wordt om boekenkasten te vullen.

Ik vond dat zo onlogisch aan Oblivion, je wel een eigen huis geven met lege boekenkasten maar niet de mogelijkheid hebben er zelf boeken in te zetten.... Zet ze dan standaard al vol met boeken, of zet geen boekenkasten neer :p.
Hells yeah! Het was al wel mogelijk om je boekenplanken te vullen, maar dat was op z'n zachtst gezegd... veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyritZz schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:24:
[...]

Dat was in Oblivion toch geen probleem? (Al vergde het wat vaardigheid)

Er waren zelfs mods om het automatisch te doen, zoals auto book placer :)

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 07-11-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

anandus schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:27:
[...]

[video]
'Geen probleem' en 'wat vaardigheid' zijn nogal understatements. Als ik zie wat voor spastische muisbewegingen er worden gemaakt om het boek rechtop te krijgen... Niet echt handig. Hopelijk kun je meer dingen dan boeken op je boekenplank kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een verschil tussen 'niet mogelijk' en 'niet echt handig'.
XyritZz deed voorkomen alsof het in Oblivion niet kon.

Is er al meer info over wanneer de CS uitkomt? De enige info die ik weet is 'pas na release'

[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 07-11-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anandus schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:31:
Er is een verschil tussen 'niet mogelijk' en 'niet echt handig'.
XyritZz deed voorkomen alsof het in Oblivion niet kon.

Is er al meer info over wanneer de CS uitkomt? De enige info die ik weet is 'pas na release'
Zonder mods was dat letterlijk een hel om te doen, 9 van de 10 keer kwam je gewoon niet verder dan plat in de kast leggen. Wat dat betreft zou het mooi zijn als je voor zo'n simpel iets geen mod meer nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:24

Infinchible

Woef!

sbmuc schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:53:
[...]

Mja, sommige mensen maakt die 15 euro dan ook niet zoveel uit met zoveel uren gameplay in het verschiet. Ik heb nu net Skyrim gekocht via Steam voor 50 euro, maar ik weet nu al dat ik er per uur gewoon bijna niets voor betaal ;) . Aangezien je het spel toch moet activeren via steam en je via steam hoogstwaarschijnlijk wel kan preloaden, weet ik nu in ieder geval zeker dat ik hem zo snel mogelijk kan spelen. Heb vrijdag lekker vrij en de week daarna ook, dus dat zit wel goed.
Ik heb er nu alleen geen hoesje/kaart bij, maar de Gamer's Guide is ook al besteld en daar zit vast ook wel een kaart bij in, dus die heb ik ook niet echt nodig. :P
Nu alleen nog even wachten tot donderdag- op vrijdagnacht en dan lekker spelen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyritZz schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:53:
[...]

Zonder mods was dat letterlijk een hel om te doen, 9 van de 10 keer kwam je gewoon niet verder dan plat in de kast leggen.
Bezigheidstherapie O-)
Wat dat betreft zou het mooi zijn als je voor zo'n simpel iets geen mod meer nodig hebt :)
Ik heb even rondgevraagd en de boekenkast zet inderdaad automatisch alle boeken neer én op alfabet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Zwerft ook een PC torrent inmiddels rond, maar kan me niet voorstellen dat ie geleaked is... Ik ga hem in ieder geval blind kopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 21:44
anandus schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:27:
[...]

[video]
Met enigw spastische bewegingen was het inderdaad redelijk :p. Maar dat soort kleine features zijn toch wel wenselijk binnen de base game. Maakt de sandbox experience net iets vollediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja ik hoop ook dat er standaard iets van mannequins komen waar je je armor-sets op kunt showen. Anders komen daar vast ook weer mods voor, net als in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:26:
Tsja ik hoop ook dat er standaard iets van mannequins komen waar je je armor-sets op kunt showen. Anders komen daar vast ook weer mods voor, net als in het verleden.
Yep, dat hoop ik ook want anders ga ik die nog het meeste van allemaal missen op m'n PS3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan echt niet wachten! Nog maar 4 dagen! :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:39:
Minder zelfs :)
"This game will unlock in approximately 3 days and 10 hours" (op Steam dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:46:
[...]

Minder zelfs :)
"This game will unlock in approximately 3 days and 10 hours" (op Steam dan)
Nou ik ben benieuwd wanneer we hem kunnen gaan preloaden, kmot snel alles binnenhebben! :o

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
RedGuard heeft ook een goede resist disease en daar ga ik in mijn eerste game mee spelen.
Ik speelde Oblivion ook met een RedGuard.

Waren die eigenlijk compleet immuun voor dat vampiergedoe? Ik ben namelijk nooit vampier geworden en volgens mij kon je het ook krijgen door met vampieren te vechten toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thasquealer schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:49:
[...]

Nou ik ben benieuwd wanneer we hem kunnen gaan preloaden, kmot snel alles binnenhebben! :o
Ik ook, maar zit ook nog op mn nieuwe pc te wachten en preload 'm daar liever op (bijna geen ruimte op huidige laptop).

En daar maak ik me nu ook stressig over, ik zou 'm morgen binnen verwachten (en vandaag dus horen dat hij verstuurd was) maar ik heb nog niks gehoord. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vosss schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:51:
[...]

Ik speelde Oblivion ook met een RedGuard.

Waren die eigenlijk compleet immuun voor dat vampiergedoe? Ik ben namelijk nooit vampier geworden en volgens mij kon je het ook krijgen door met vampieren te vechten toch? :?
Als je het niet door vechten kreeg was de andere optie om het via een quest te krijgen (Gift of the Nightmother accepteren van die vampier in de hideout van de Dark Brotherhood). Volgens mij kon dat ook als Redguard, omdat je het dan als quest reward krijgt en niet als normale besmetting (waartegen je kunt resisten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:39:
Ik ga hem donderdagavond al halen en ben vrijdag de hele dag vrij!!! Net nog even om bevestiging gevraagd:

Beste,

dank je wel om ons te contacteren.In België is 11 november een feestdag en zijn de winkels aldaar gesloten. Daarom mogen we de verkoop inderdaad reeds een dag vroeger starten, ook in Nederland.

Met vriendelijke groeten, Yves Leysen
Game Mania Klantenservice
SnoeiKoei schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:56:
[...]

Als je het niet door vechten kreeg was de andere optie om het via een quest te krijgen (Gift of the Nightmother accepteren van die vampier in de hideout van de Dark Brotherhood). Volgens mij kon dat ook als Redguard, omdat je het dan als quest reward krijgt en niet als normale besmetting (waartegen je kunt resisten).
Je kon het als RedGuard ook wel van vampieren krijgen, maar dat was wel echt moeilijk. Je bent voor een bepaald percentage namelijk immuun voor ziekte (iets van 60 of 80% ofzo), dus niet helemaal.

[ Voor 36% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 07-11-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:56

jpiwf

licenced pepernootaddict

chill, dan kan ik hem ook al een dagje eerder ophalen, ook een preorder gedaan bij gamemania :D

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
Kom net ook van de gamemania af. De verkoper wist mij te vertellen dat hij hem morgen al in de schappen heeft liggen rond een uur of 11 a 12. Morgen maar even halen dus :D

[ Voor 9% gewijzigd door Cryostorm op 07-11-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

NoUseWhatsoever schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:57:
[...]

Ik ga hem donderdagavond al halen en ben vrijdag de hele dag vrij!!! Net nog even om bevestiging gevraagd:

Beste,

dank je wel om ons te contacteren.In België is 11 november een feestdag en zijn de winkels aldaar gesloten. Daarom mogen we de verkoop inderdaad reeds een dag vroeger starten, ook in Nederland.

Met vriendelijke groeten, Yves Leysen
Game Mania Klantenservice
Asociaal zeg. België zou gewoon pech moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Korben schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:59:
[...]

:D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat vind ik nou juist weer asociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
De release is op 10/11 in België, 11/11 is namelijk een 'feest'dag (wapenstilstand). Muahaha :]

edit: 2 posts naar boven zegt hetzelfde.. Waarom ben ik ook zo traag? :(

[ Voor 29% gewijzigd door Jeanski op 07-11-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 17:07
Ik denk dat hij sowieso bij de meeste winkels morgenmiddag al in de schappen ligt. Op de MM na dan, want die durven nooit ;-)
Meeste leveringen komen namelijk dinsdagochtend binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel misschien krijg ik hem morgen. Heb hem namelijk met MW3 gepreorderd, en kreeg zaterdag avond een email dat het verzonden is. Anders is het geen groot punt heb genoeg andere games en minstens 20 uur aan huiswerk die ik voor donderdag 17:00 in moet leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Gun die Belgen nou dit ene dingetje... verder hebben ze altijd al pech :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus, vanaf vanavond dus bij sommige Saturns en vanaf morgen dus even bellen naar je plaatselijke gameboer en hopen dat ze lief zijn en vanaf donderdag bij de Gamemania. Als ik het zo goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

SnoeiKoei schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:05:
[...]

Gun die Belgen nou dit ene dingetje... verder hebben ze altijd al pech :P
Sorry, als het om iets anders, wat dan ook, ging, dan zou ik het ze inderdaad gunnen, maar niet als het om Skyrim gaat. En zeker niet met het excuus van een feestdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:05:
Heel misschien krijg ik hem morgen. Heb hem namelijk met MW3 gepreorderd, en kreeg zaterdag avond een email dat het verzonden is. Anders is het geen groot punt heb genoeg andere games en minstens 20 uur aan huiswerk die ik voor donderdag 17:00 in moet leveren.
MW3? BF3 is al enkele weken uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Skyrim preordered en hij zou een dag van te voren worden verstuurd ;) . Verder vrijdag lekker vrijgenomen om te genieten van een weekeind Skyrim.

Nu nog hopen dat hij voor 12u op de mat ligt :P anders haal ik hem voor 15 euro meer bij de locale gameboer en stuur ik de online bestelde versie terug.

Heeft iemand eigenlijk al enig idee of je hem moet/kan registereren in steam? Het schoot me plots beginnen dat ik geneens een DVD speler heb ingebouwd in mijn huidige systeem.

Ik heb wel een DVD speler, maar geen zin om hem aan te sluiten :P

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
anandus schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:06:
Dus, vanaf vanavond dus bij sommige Saturns en vanaf morgen dus even bellen naar je plaatselijke gameboer en hopen dat ze lief zijn en vanaf donderdag bij de Gamemania. Als ik het zo goed begrijp.
Saturn gaat niet meer door, zijn gebeld door Bethesda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
anandus schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:06:
Of gewoon vrijdag naar de winkel gaan :Y)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Cryostorm schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:59:
Kom net ook van de gamemania af. De verkoper wist mij te vertellen dat hij hem morgen al in de schappen heeft liggen rond een uur of 11 a 12. Morgen maar even halen dus :D
Zelfs morgen dus al bij (sommige) GameMania. Helaas moet ik gewoon de rest van de week wél werken. Maarja, ik heb dan toch geen tijd om het te spelen, maar vanaf donderdagavond gaat het los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahn schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:07:
[...]

Of gewoon vrijdag naar de winkel gaan :Y)
Of dat :Y)
D4NG3R schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:07:
Heeft iemand eigenlijk al enig idee of je hem moet/kan registereren in steam?
Gewoon de client alvast installeren en een account aanmaken :)

PS. Gebruik een ander wachtwoord dan eventueel op de Steam-forums :+

Verkeerd gelezen :P Ja, je moet hem activeren in Steam (linksonder add game->activate product)

[ Voor 67% gewijzigd door anandus op 07-11-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

janus_freggel schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:02:
Ik denk dat hij sowieso bij de meeste winkels morgenmiddag al in de schappen ligt. Op de MM na dan, want die durven nooit ;-)
Meeste leveringen komen namelijk dinsdagochtend binnen
Dinsdagochtend? De game is pas vrijdag ofzo gold gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Korben schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:09:
[...]

Dinsdagochtend? De game is pas vrijdag ofzo gold gegaan...
Als een game gold gaat wil dat zeggen dat de masterdisc naar de perser gegaan is.

Denk jij echt dat ze met een werelwijde release en miljoenen(!!!) verkopen in de eerste week op tijd van een paar dagen (en dan bedoel ik tot vrijdag) die game miljoenen exemplaren van weten te bakken en versturen naar alle winkels wereldwijd??

Geloof het maar niet, die game is eerder gold gegaan.
Buiten dat hebben de meeste winkels hem gewoon standaard 1 of 2 dagen voor de release in huis en dat is met elke release zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thmeky
  • Laatst online: 05-09 14:13
Hopelijk komt er een 360 bundel met Skyrim uit. 8)

Plannen voor mijn character build:

spoiler:
Race Breton (humanoid en beste racial bonus).
Perks

49 tot softcap:

Illusion: Novice, Animage, Kindred Mage, Quiet Casting**. 4
Restoration: Novice, Regeneration, Recovery x2, Respite, Ward Absorb, Avoid Death. 7
Alteration: Novice, Apprentice, Magic Resistance x3, Adept, Expert, Atronach**. 8
Enchanting: Enchanter x5, Insightful Enchanter, Corprus Enchanter. 7
One-handed: Armsman x5, Fighting Stance, Bladesman x3. 9
Heavy Armor: Juggernaut x3, Fists of Steel, Cushioned, Conditioning**. 6
Speech: Haggling, Bribery, Allure, Merchant, Investor, Fence**. 6
Sneak:Stealth x1, Muffled Movement. 2

Na level 50:

Enchanting: Fire, Frost & Strom Enchanter, Extra Effect**. 4
Smithing: Steel, Elven, Avanced Armors* x2, Arcane Blacksmith, Glass, Dragon x2. 8
One-handed: Dual Flurry x2, Critical Charge, Savage Strike, Dual Savagery, Paralyzing Strike 6
Heavy Armor: Juggernaut x2, Well fitted, Tower of Strength, Matching Set, Reflect Blows. 6

*Advanced Armors zou de mogelijkheid unlocken om Scale en Plate Armor te kunnen maken. Indien Plate Armor een upgrade is voor Heavy Armor (en Scale voor Light), zou Dragon Plate Armor de beste non-unique armor moeten zijn.
**De prerequisites voor deze perks zijn enkel gekozen voor het beoogde eindeffect (e.a. Quiet Casting) en niet omdat deze me bijzonder zinvol lijken (e.a. Animage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:07:

Heeft iemand eigenlijk al enig idee of je hem moet/kan registereren in steam? Het schoot me plots beginnen dat ik geneens een DVD speler heb ingebouwd in mijn huidige systeem.

Ik heb wel een DVD speler, maar geen zin om hem aan te sluiten :P
Je kan gewoon de CD key invoeren (Activate a product on Steam), en dan voegt ie het automatisch toe (en dan start de digitale download).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
Hij is veel eerder vrijgegeven. staat namelijk al 5 dagen op usenet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Saturn Tilburg heeft de game nog niet ontvangen en kan hem dus vanavond nog niet in de verkoop gooien, staat op hun twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
janus_freggel schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:14:
Hij is veel eerder vrijgegeven. staat namelijk al 5 dagen op usenet....
Is dat dan niet de gelekte review copy? Ik zag op Facebook idd pas eind vorige week voorbij komen dat de game gold was. Ze hadden namelijk een feestje met "Sweet golden mead for a game that has turned gold"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
anandus schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:08:
PS. Gebruik een ander wachtwoord dan eventueel op de Steam-forums :+ [/s]
Verkeerd gelezen :P Ja, je moet hem activeren in Steam (linksonder add game->activate product)
Waarom zou ik. O-)

Gewoon activeren via de standaard procedure waarbij je de CD key invoert dus :) .

Ik vraag me serieus af wat sneller zal gaan. 6GB downloaden @ 900KB/s of het spel installeren vanaf m'n PATA DVD brander uit 2003 welke tergend traag is :P .

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 07-11-2011 16:17 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hyptonize schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:07:
[...]

MW3? BF3 is al enkele weken uit...
Ja, het is een totaal ander spel.
En ik weet dat want heb BF3 sinds de dag voor de release. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

NoUseWhatsoever schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:16:
[...]

Is dat dan niet de gelekte review copy? Ik zag op Facebook idd pas eind vorige week voorbij komen dat de game golden was. Ze hadden namelijk een feestje met "Sweet golden mead for a game that has turned gold"
Dat was donderdagavond (Amerikaanse tijd). Ik gok dat de game donderdag overdag gold is gegaan. Het enige wat ze dan moeten doen is cd'tjes bakken en die met de allang gedrukte handleiding in een jewel case frotten, en die en mass in dozen stampen en die op het vliegtuig gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Korben schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:18:
[...]

Dat was donderdagavond (Amerikaanse tijd). Ik gok dat de game donderdag overdag gold is gegaan. Het enige wat ze dan moeten doen is cd'tjes bakken en die met de allang gedrukte handleiding in een jewel case frotten, en die en mass in dozen stampen en die op het vliegtuig gooien.
Genoeg tijd dus om de eerste lading op dinsdag overal binnen te hebben... Ik zal dit topic morgen goed in de gaten houden :) Niet dat het voor mij veel uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
vliegtuig? ze worden meestal locaal gedrukt. of per regio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:14:
[...]

Saturn Tilburg verkoopt hem vanacht samen met de release van CoD. Is ook iets heel exclusiefs volgens de medewerker van Saturn.
Moet je helaas teleurstellen. Bethesda heeft er lucht van gekregen en Saturn Tilburg mag Skkyrim niet voor 11-11-11 verkopen. Ik werk bij Saturn Tilburg dus vandaar dat ik het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm echt klote van bethesda na saturn. Had mssn toch nie op het forum moeten posten da ik vragen wou beantwoorden, strax is het mijn schuld gweeest en hebk me in me eigen vingers gesneden. Wat een ironie zou da zijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja je weet al een jaar ofzo dat 11-11-11 de dag is dat je kunt spelen. En kom op zeg, die enkele dag maakt nou ook niks uit op een mensenleven, het is maar een spelletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korben schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:18:
[...]

Dat was donderdagavond (Amerikaanse tijd). Ik gok dat de game donderdag overdag gold is gegaan.
Ik blijf het vreemd vinden. Waarom pas zo kort voor release gold gaan, dat is toch alleen maar onhandig?
Het is in ieder geval niet om de laatste bugs weg te werken, gezien er een zero-day release is.
Daarom neig ik gewoon naar marketing-taktiek dan daadwerkelijk gold gaan.
Plus het feit dat reviewers al enkele weken een versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:42:
hmmm echt klote van bethesda na saturn. Had mssn toch nie op het forum moeten posten da ik vragen wou beantwoorden, strax is het mijn schuld gweeest en hebk me in me eigen vingers gesneden. Wat een ironie zou da zijn... :(
Ik heb het zelf ook in het vorige topic gepost, en er zijn ook mensen geweest die het op twitter etc hebben gezet. :p
Sowieso verspreidt zo'n nieuwtje zich als een olievlek, dus het zal niet (alleen) jouw schuld zijn geweest.
Nog wat langer wachten dan maar. Helaas, maar niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

anandus schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:46:
[...]
Ik blijf het vreemd vinden. Waarom pas zo kort voor release gold gaan, dat is toch alleen maar onhandig?
Het is in ieder geval niet om de laatste bugs weg te werken, gezien er een zero-day release is.
Daarom neig ik gewoon naar marketing-taktiek dan daadwerkelijk gold gaan.
Plus het feit dat reviewers al enkele weken een versie hebben.
Omdat ze zoveel mogelijk dingen in de release die in de winkel ligt willen hebben, en aangezien ze via Steamworks werken is updaten toch geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
Korben schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:48:
[...]

Omdat ze zoveel mogelijk dingen in de release die in de winkel ligt willen hebben, en aangezien ze via Steamworks werken is updaten toch geen probleem.
Niet helemaal waar. Steamworks werkt niet op Xbox en ps3. ook daarop willen ze niet afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xbox en PS3 updaten toch ook? Dat was toch een groot selling point dat ze veel zouden patchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
dat klopt maar pas nadat het door dat netwerk is goedgekeurd. kan wel eens lang duren en dat wil een uitgever niet lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Het zou ook nog kunnen zijn dat ze al eerder de Engelse release helemaal hebben voltooid, en daarna op basis daarvan de gelocalizeerde versies hebben afgerond, en dat dát vervolgens gold is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Weet iemand trouwens hoe het gaat met pre-orderen bij GameMania ?
Je krijgt een SMS, en dan ? Naar de winkel en bonnetje van aanbetaling laten zien ?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!