[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 28 Laatste
Acties:
  • 114.624 views

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10 17:47
MOAW schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:32:
Iemand gevonden hoe je je karakter-naam aanpast? Ik heb echt geen idee wat de key hiervoor is. (staat ook nergens aangegeven, fijn)
Je moet eerst gewoon je poppetje maken. Zodra je Done (R) doet kun je een naam ingeven en wordt ie opgeslagen. Eerst dus ook alle kopjes bovenaan doorlopen ;)

Het is trouwens al versie 1.1.21.0 die je krijgt via Steam.

Oh en Alt-Tab werkt niet echt lekker, bij mij tenminste. Alttab er uit gaat lekker, maar er terug in moet twee keer, anders werkt het niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Melkunie op 10-11-2011 16:35 ]

• jacobdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 19:30
ben al aan het wachten op een interface mod....

want net als bij oblivion is de interface allemaal heel mooi. maar werkt dus voor zak op de :P.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:41
Wolfos schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:30:
En hij vraagt steeds om de 'enter' key, maar daarmee bedoelt hij dus 'return', want als je de echte enter key indrukt gebeurt er niets.
Tsja, in Amerika noemen ze dat gewoon 'enter'
http://us.123rf.com/400wm...urn-key-of-a-keyboard.jpg

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

De eerste echte mods dan.
Niet mods die iedereen naakt laten rondlopen of zo ...

Oh ja, de interface is inderdaad niet meer aangepast en dat is eigenlijk wel een gemiste kans.
Hopelijk komt daar snel een patch voor, ik neem aan dat ze dit uit tijdgebrek niet meer gefixed hebben om dat ze Skryim tegelijk om alle platvormen wilden uitbrengen.
Er is genoeg kritiek op de interface, ik ga er vanuit dat deze voor de PC nog zal veranderen door een patch.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Om eerlijk te zijn ken ik Enter alleen als Enter === Return.
Is er op sommige toetsenborden dan een aparte Enter en Return toets?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• MooiNietDus
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-11-2022
Melkunie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:35:
[...]

Je moet eerst gewoon je poppetje maken. Zodra je Done (R) doet kun je een naam ingeven en wordt ie opgeslagen. Eerst dus ook alle kopjes bovenaan doorlopen ;)

Het is trouwens al versie 1.1.21.0 die je krijgt via Steam.
Niet eens 1.1.11.11 ? Schandalig!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 15:28
coptician schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:33:
[...]

Ik vind dat je ook wel op 2560x1440 of 2560x1600 mag spelen. Daar heb je toch wel een scherm voor staan? Dat is denk ik pas een echte test voor jouw systeem.

No sarcasm of iets dan ook, ben echt benieuwd omdat ik die resolutie zelf (helaas) heb.
Ik heb sinds vandaag een 27 inch scherm met die resolutie, heb zelf 2x GTX480 in me PC zitten.. Heb alleen nog geen geluk gehad met het unlocken van Skyrim

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 09:31

Knaak

It's me, Mario!

Melkunie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:35:
[...]

Ah bedankt, ik was echt onder de indruk dat je je naam van te voren op moest geven. :)

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 22:09
Wolfos schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:28:
Jesus, wat een draak (pun intended) van een interface. Dit is echt onacceptabel.
Er is wel mee te werken, zeker wanneer je erachter komt dat je WASD moet gebruiken, maar het lijkt echt of Bethesda moedwillig PC gamers pest. Ik had geen moeite met Oblivion's interface, maar dit...
Wolfos schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:30:
En hij vraagt steeds om de 'enter' key, maar daarmee bedoelt hij dus 'return', want als je de echte enter key indrukt gebeurt er niets.
Rudi schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:30:
Ja, dat er op consoles gefocused wordt OK, maar zo'n interface ga je toch niet daadwerkelijk in een pc-versie gooien? Mijn god.
jacobdb schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:35:
ben al aan het wachten op een interface mod....

want net als bij oblivion is de interface allemaal heel mooi. maar werkt dus voor zak op de :P.
Het ziet ernaar uit dat mijn grootste zorg niet voor niets is geweest: de GUI is ontwikkeld voor consoles en men heeft niet de moeite genomen om deze voor de pc-versie aan te passen.
Pc-gamers piraten misschien veel maar vind je het gek als zij zo ongeveer altijd een crappy port krijgen?

Niet dat ik deze game ga piraten hoor, de DVD is al in huis. Vind het alleen erg jammer. :)

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-10 11:18
Ik heb hem al gepirate, heb alleen de DVD nog niet binnen :p
Not illegal if you paid for it.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ja, alt-tab zorgt voor relocatie problemen in het geheugen maar dat is nooit anders geweest bij Bethesda games. Is ook meer een fout van Microsoft zijn geheugenmanagement.
Bij mij crasht het spel na een alt-tab.

• Wolfos
XyritZz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:37:
[...]

Officieel op alle toetsenborden, maar de meeste mensen (inclusief de makers van toetsenborden) weten dus niet dat de toets die iedereen 'enter' noemt, eigenlijk gewoon 'return' heet.
De enter toets is degene rechts onderin.

• psychodude
XyritZz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:37:
[...]

Officieel gezien is dat ding links van je pijltjes toetsen de Return key, en degene rechts van je pijltjes toetsen de Enter key. Op systemen waarbij geen numpad zat, bijv de Commodore, begon het voor het eerst om er maar één key van te maken, kreeg je dus de toets met het Return symbol (dat pijltje naar beneden en links) met daarnaast geschreven Enter.

Daarna hebben met name Amerikaanse bedrijven er nog maling aan gehad en is alles maar gewoon Enter geworden.

Eigenlijk een beetje in dezelfde trend als dat Alt en Alt Gr veelal ook gewoon beide Alt genoemd worden, en je zo nu en dan nog eens een keyboard voorbij ziet komen waarbij de Alt Gr ook gewoon als Alt bestempeld staat.

Maarja :p.
Wolfos schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:41:
Ik heb hem al gepirate, heb alleen de DVD nog niet binnen :p
Not illegal if you paid for it.
Hehe, het ongeduld is groot ;). Maar moet zeggen, de neiging is hier toch ook sterk :p. Nog even volhouden maar ;).
Kain_niaK schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:42:
Ja, alt-tab zorgt voor relocatie problemen in het geheugen maar dat is nooit anders geweest bij Bethesda games. Is ook meer een fout van Microsoft zijn geheugenmanagement.
Bij mij crasht het spel na een alt-tab.
Wachten op Fake Fullscreen dus :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Kain_niaK

Kain_niaK

Vind het altijd verbazingwekkend hoe snel ze die steamcodering kraken ...
Ik heb het spel via Steam. Gelukkig wel wat korting gekregen.
Jammer van mijn BF3 aankoop, dat spel gaat het eerst jaar niet meer gespeeld worden ...
Maar nu moet ik douchen en naar Leuven voor Open Leuven 2011!
En dankzij Skyrim weet ik nu al dat ik over een paar dagen te moe ben om nog goed te spelen .... :(
Vannacht gaat er in ieder geval flinkt gespeeld worden! :)

[ Voor 33% gewijzigd door Kain_niaK op 10-11-2011 16:46 ]

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
FricoRico schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:38:
[...]

Ik heb sinds vandaag een 27 inch scherm met die resolutie, heb zelf 2x GTX480 in me PC zitten.. Heb alleen nog geen geluk gehad met het unlocken van Skyrim
Ik draai Battlefield 3 op die resolutie met alles op ultra, behalve de textures. En zonder AA (Want die heb je op die resolutie toch niet nodig ;-) ) En haal ongeveer 40 fps. Op een 560ti.
Weliswaar geen Skyrim, maar wel één van de meest veeleisende? games van het moment.

• Deonn
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-12-2021
Heeft iemand die bij pro gamestore heeft besteld uberhaupt bericht gehad dat hij verstuurd is? of krijgt niemand m voor de 14de die m daar besteld heeft....

• Wolfos
Steamcodering word gewoon van de server geplukt door dat programmatje. Zal niet zeggen hoe het heet allemaal, maar je kan het wel vinden op die rat met die taart.
Toets heet gewoon Enter. Return is voor tiepmachines. Maar goed, als de UI echt brak blijkt op de PC koop ik alsnog een XBox360 controller voor de PC en ga ik daar wel mee spelen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Volgens een ander forum kan je gewoon de muis gebruiken in de UI. Gelukkig :)

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
SnoeiKoei schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:52:
Toets heet gewoon Enter. Return is voor tiepmachines. Maar goed, als de UI echt brak blijkt op de PC koop ik alsnog een XBox360 controller voor de PC en ga ik daar wel mee spelen.
Dat was ook mijn idee en na een weekje ofzo een UI addon pakken

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:19

Bartaz

Likes cookies!

Interface voor de console werkt iig heerlijk!

• Melkunie
anandus schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:52:
Volgens een ander forum kan je gewoon de muis gebruiken in de UI. Gelukkig :)
Het kan ook wel, maar het is duidelijk geoptimaliseerd voor consoles. Maar ik begin er al wat aan te wennen :)

• Kain_niaK

Kain_niaK

OPGEPAST SPOILERS IN DE REVIEW.

Nog even een goede review spammen.
http://www.destructoid.co...lls-v-skyrim-215507.phtml

en het videogedeelte

Geloof me, dit word het spel van het jaar.
Multiplayer BF3 is misschien wel super leuk maar er gaat gewoon niks boven helemaal verdwalen in de magische wereld van The Elders Scrolls.
En draken in je game = Win.
Bethesda did it again!

[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 10-11-2011 17:09 ]

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Mail van PRO-Gamestore binnen, ze gaan nu uit van een levering bij hun op 15-11, en dan zal de boel verzonden worden. Voor zover ik nu begrijp geldt dit voor iedereen die daar besteld heeft. Ik laat mijn bestelling alsnog staan maargoed.
Ik zit de livestream van Gamespot te kijken, ze wisselen Xbox en PC om en om af en het is toch wel zichtbaar dat de PC-versie mooier is. Scherper vooral. Weet niet of het alleen aan de resolutie en AA ligt of dat de textures ook daadwerkelijk scherper zijn.

• technoaddict
  • Laatst online: 12:12
anandus schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:11:
Ik zit de livestream van Gamespot te kijken, ze wisselen Xbox en PC om en om af en het is toch wel zichtbaar dat de PC-versie mooier is. Scherper vooral. Weet niet of het alleen aan de resolutie en AA ligt of dat de textures ook daadwerkelijk scherper zijn.
Is toch altijd zo?

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Helaas kan ik het spel nog niet spelen. Krijg wel een refund, maar omdat die stomme pre-paid credit card er een week over doet om het te verwerken kan ik het voorlopig nog niet kopen. :( (18 euro te kort op paypal, dus moet op dat stomme ding wachten. Kan namelijk niet opwaarderen)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Hier een screenshot op 1920 x 1200 van de PC versie.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TJ0jf.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Kain_niaK op 10-11-2011 17:14 ]

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Marce schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:06:
Mail van PRO-Gamestore binnen, ze gaan nu uit van een levering bij hun op 15-11, en dan zal de boel verzonden worden. Voor zover ik nu begrijp geldt dit voor iedereen die daar besteld heeft. Ik laat mijn bestelling alsnog staan maargoed.
Vreemd genoeg ook voor mij (kreeg dezelfde mail), terwijl ik 'm daar al 2 maanden geleden geannuleerd heb (was niet de special edition). Lijkt me wel grappig als ie toch gewoon op de mat ligt op de 15e :)

@kain
Wow, ben echt zwaar onder de indruk van die rotsformaties. Die zien er wel echt goed uit. Jammer dat dat rieten dak wat minder is... Maar goed, het is dus gewoon wachten op de eerste visuele mods en een HD 7950

[ Voor 16% gewijzigd door Bansheeben op 10-11-2011 17:17 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Ik heb de review van Wired nog niet voorbij zien komen, dus bij deze: Review: Boundless Skyrim Will Become Your Life

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• Melkunie
Twee screenshots, een van mij en m'n kameraadje :)
Lichtelijk spoiler gevoelig misschien, eigen risico natuurlijk
http://imgur.com/a/zPbdY
Nog wat dingen in de ini-file die default uitstaan en die je aan kan zetten:
bTreesReceiveShadows
bDrawLandShadows

Hier een voor-en na-shot. Het is niet zo duidelijk, maar vooral de bomen zien er beter uit.
DrawLandShadows is niet heel goed te zien hier (als het überhaupt iets doet).

Edit:
Voor en na van DrawLandShadows. Zoals je ziet geeft de rots wat meer schaduw op zichzelf

[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 10-11-2011 17:35 ]

• Ircghost
  • Laatst online: 04-10 23:19

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Melkunie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:23:
Ik heb het niet zo met zeuren over graphics en dergelijke, vooral omdat mijn laptop toch niet meer de nieuwste is. Maar in de bovenste screenshot is het wel echt heel erg duidelijk dat het 'beest' daar zit op erg lelijk groundtextures. Het zou toch mooi zijn als dat iets beter werd afgewerkt..

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Melkunie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:23:
zit er nou een pijl in ze kop?

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ienni1983 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:27:
[...]

zit er nou een pijl in ze kop?
Haha nee man, dat is de crosshair (als dit een troll was, dan pff.. het is nog vroeg voor mij hier)

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Bij de meeste spellen doe ik de muziek zachter dan de default zodat ik de stemmen nog beetje goed kan horen of omdat de muziek me gewoon soms stoort. Skyrim is echter een grote uitzondering, ik ga de muziek harder zetten. Wat een geweldige sfeermuziek <3

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Ircghost schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:28:
[...]

Haha nee man, dat is de crosshair (als dit een troll was, dan pff.. het is nog vroeg voor mij hier)
fail troll is fail :+

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

:+ Zoals ik zei, het is nog vroeg voor mij! Ik had het over de screenshot met de hond, vandaar.. die andere viking-achtige gast heeft daadwerkelijk een pijl in zijn harses, haha!

Btw misschien leuk om een nieuw deel te openen zodat daar alle nieuwe ervaringen in gepost kunnen worden? We zitten namelijk ook al weer op pagina 62..

[ Voor 15% gewijzigd door Ircghost op 10-11-2011 17:39 ]

• rgras
  • Niet online
Is er überhaupt een normale manier om je settings aan te passen?

• Melkunie
Hier is de pijlenkop nog een keer in het groot: http://i.imgur.com/RMFJt.jpg
De hond had ook wat pijlen opgelopen in datzelfde gevecht, maar die gingen wat sneller weg. Bij mijn poppetje zit ie er nog steeds.
rgras schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:34:
Hoe bedoel je precies? Ingame is het geloof ik alleen maar draw-distances, maar voor je het spel start krijg je eerst een launcher waar je vrij veel kan instellen :)

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:13
Marce schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:06:
Yep super... ik kom nét uit de stad waar ik 'n exemplaar had kunnen kopen, kom ik thuis zie ik die kutmail.
Een van de nadelen van 't wonen in een dorp, geen gamestore in de buurt.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
11 uurtjes in de game nu en heb toch wel moeite met sommige quests. De manier waarop sommige beschreven zijn is erg magertjes. Dit was bij oblivion beter. Daarnaast mis ik de overview van wat je aan hebt zoals bii oblivion. Dit is niet in het armor selectiescherm te zien. Verder mis ik het wiel met favorieten. Die links en rechts is te weinig als je het mij vraagt...

• Melkunie
rgras schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:34:
Heb er maar een plaatje van gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VGWqxl.png
Klik voor groter

• rgras
  • Niet online
Melkunie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:37:
Hier is de pijlenkop nog een keer in het groot: http://i.imgur.com/RMFJt.jpg
De hond had ook wat pijlen opgelopen in datzelfde gevecht, maar die gingen wat sneller weg. Bij mijn poppetje zit ie er nog steeds.

[...]

Hoe bedoel je precies? Ingame is het geloof ik alleen maar draw-distances, maar voor je het spel start krijg je eerst een launcher waar je vrij veel kan instellen :)
Ah, dat heeft dan te maken met mijn, vooralsnog, alternatieve versie.

Dit is trouwens mijn eerste RPG en het bevalt mij zeer goed! Vanmiddag om 15.00 wilde ik heel even kijken hoe het er uit zag en om 17.00 schrok ik opeens van het feit dat het buiten al donker was. _/-\o_

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-10 11:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Iemand die hier gebruik maakt van een Nvidia GeForce 8800 en mij kan vertellen of 't spel enigszins te spelen is met deze kaart? Zit nu erg te twijvelen dit spel aan te schaffen, maar kan volgens mij beter eerst wat geld stoppen in de aanschaf van een nieuwe PC :P

Surfin' paradise!

Melkunie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:43:
[...]

Heb er maar een plaatje van gemaakt:

[afbeelding]
Klik voor groter
Oeh, "object detail fade". Is anti-popping denk ik?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:19
rgras schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:43:
[...]

Ah, dat heeft dan te maken met mijn, vooralsnog, alternatieve versie.

Dit is trouwens mijn eerste RPG en het bevalt mij zeer goed! Vanmiddag om 15.00 wilde ik heel even kijken hoe het er uit zag en om 17.00 schrok ik opeens van het feit dat het buiten al donker was. _/-\o_
voor je het weet heb je een hele kast vol staan met Rpg games.
en is je leven in eens 20 jaar verder :(
wat gaat de tijd toch snel nu nog maar een paar uurtjes en dan mag ik spelen ...

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Melkunie
Geen idee, heb het spel zelf de instellingen laten bepalen en ben meteen begonnen. Daar vogel ik wel een andere keer mee :)

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Edit: vpn/proxy's niet toegelaten hier

Poging tot ontopic: wel leuke map dat er bij zat, ligt nu naast me met een hoop boeken er op om de plooien er uit te krijgen, strijkijzer vertrouw ik niet >:)

[ Voor 64% gewijzigd door Exbloder op 10-11-2011 18:04 ]

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Ben begonnen met TES: Daggerfall. Heb me daar helemaal suf aan gespeeld en ook heel veel ergernis van gehad m.b.t. de ontelbare bugs. :)

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zie de topic warning:

De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!

39

• Exbloder
Edit: vpn/proxy's niet toegelaten, heb het al verwijderd

[ Voor 80% gewijzigd door Exbloder op 10-11-2011 18:02 ]

Of je bespreekt het gewoon niet op dit forum? In principe gelden forumregels ook gewoon voor DM's.
Over 7 uurtjes unlockt-ie gewoon en kan je lekker spelen :)

[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 10-11-2011 18:04 ]

• jacobdb
  • Laatst online: 23-09 19:30
ik zit zelf ook gewoon met smart te wachten. maarja, 7 uur red ik wel. nu gewoon ff red orchestra 2 doen :P

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Exbloder schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:53:
Daarom vroeg ik ook vriendelijk of iemand me het kon uitleggen langs PM, niet in dit topic. Zolang het niet over de proxies zélf gaat kan het volgens mij ook amper kwaad :p of moet ik het even in spoiler tags zetten voor je?
Dat het niet in het topic mag betekend ook niet via DM, anders lees je de waarschuwing en de forumregels nog eens, wellicht dat je het dan wel begrijpt, al heb ik daar mijn twijfels bij. :')

39

• Exbloder
Fietsbel schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:04:
[...]

Dat het niet in het topic mag betekend ook niet via DM, anders lees je de waarschuwing en de forumregels nog eens, wellicht dat je het dan wel begrijpt, al heb ik daar mijn twijfels bij. :')
In orde, even vergeten dat de mods onze PM's ook controleren :/ zal wel zien wat ik ga doen.

• Gwildor
Grote spoiler:

spoiler:
Er zitten inderdaad weerwolven in, en de eerste die je ontmoet via quests is vriendelijk.

• Wolfos
Snappie88 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:48:
Iemand die hier gebruik maakt van een Nvidia GeForce 8800 en mij kan vertellen of 't spel enigszins te spelen is met deze kaart? Zit nu erg te twijvelen dit spel aan te schaffen, maar kan volgens mij beter eerst wat geld stoppen in de aanschaf van een nieuwe PC :P
Ik heb hier een 320M die ver onder het niveau zit van jouw kaart en als ik geen pirated versie had gehad denk ik dat ik hem nog wel goed had kunnen draaien op 1280x800. Helaas kan ik niet bij de launcher momenteel.

Op mijn 5670HD draait hij echter geweldig, ik mag alleen 'actor distance' niet heel hoog zetten, wat jammer is omdat dat negatief effect op de gameplay heeft en niet echt veel processing power vereist.

• Wolfos
Gwildor schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:12:
Grote spoiler:

spoiler:
Er zitten inderdaad weerwolven in, en de eerste die je ontmoet via quests is vriendelijk.
8)

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:14

Thermometer

Whoop Whoop!

Kain_niaK schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:03:
OPGEPAST SPOILERS IN DE REVIEW.

Nog even een goede review spammen.
http://www.destructoid.co...lls-v-skyrim-215507.phtml

en het videogedeelte

[video]

Geloof me, dit word het spel van het jaar.
Multiplayer BF3 is misschien wel super leuk maar er gaat gewoon niks boven helemaal verdwalen in de magische wereld van The Elders Scrolls.
En draken in je game = Win.
Bethesda did it again!
Ik zou zelf voor Batman Arkham City, of deze gaan als GotY. Misschien in de sectie RPG Skyrim, en actie/avontuur Batman.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 22:38
Er zijn ondertussen 41 reviews op Metacritic. Bij geen enkele review scoort Skyrim lager dan een 9/10. Toch wel een duidelijke bevestiging van de kwaliteit van het spel.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

sterker nog, driekwart zit boven de 95, alhoewel een deel daarvan niet helemaal betrouwbaar zal zijn. Maar goed, ik ga het vanavond ervaren :D Kan echt niet wachten, maar zal toch moeten... In de tussentijd Nehrim nog maar een keertje openen.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:29
Na de lovende berichten (zeker Tweakers, en rockpapershotgun die het spel nog beter dan Morrowind vond) heb ik het spel ook maar gekocht op Steam. Hij is nu aan het pre-loaden op steam.

Morgen lekker vrij van mijn werk, dus dit gaat helemaal goed komen :D

I'm a photographer, not a terrorist

Verwijderd

Hebben jullie ook last dat het spel te moeilijk is?
spoiler:
Had er in de begin al last van en moeilijk is dat je met twee rake klappen dood bent. Ben zonet naar IvarStead gegaan voor de greybeards en moest alles ontwijken. Toen ik daar was (met moeite). Dacht dat kan niet meer langer dus ik ging weer terug naar Whiterun heb nu een missie gekregen. En nu moet ik helemaal naar northwatch Keep. Dacht even van niet.

Lvl. 9

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:33

Poekie McPurrr

Mreoww~

UI op PC.. is ff wennen.. mss toch maar de x360 controller ontstoffen en daarmee gaan spelen :/

(en meer een rant naar hedendaagse games.. moet nu echt elke mogelijke handeling via het scherm getoond worden? Je loopt op npc af "press E to talk.." loopt op een crate af "press E to search.." komaan zeg, laat me dat zelf onthouden ofzo.. )

[ Voor 56% gewijzigd door Poekie McPurrr op 10-11-2011 18:41 ]

Le Meow

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
4890 draait hier op ultra met een Q9550 @ 3.8 Een van de betere console ports

• Avalaxy
  • Laatst online: 11:39
Meh...
Geachte klant,
Het spijt mij ten zeerste u te moeten meedelen, dat wij morgen The Elder Scrolls 5 Skyrim DVD-Rom niet kunnen leveren en ook maandag zoals momenteel op de website vermeld staat, gaan wij waarschijnlijk niet redden. Wij hebben vandaag tevergeefs gewacht op de eerste zending van de game. Wij wilden eerst het een en ander uitzoeken, voordat we iedereen zouden antwoorden. Wat er precies gebeurd of gaande is, blijft voor ons een raadsel, maar het lijkt of er complete zendingen van de PC-versie van The Elder Scrolls 5 Skyrim in rook zijn opgegaan. Wij begrijpen maar al te goed, dat wanneer u een pre-order plaatst, u er vanuit gaat, dat u deze op de dag van de release zult ontvangen. Dat is ook altijd ons streven. Wij hebben nog van alles geprobeerd om de game toch nog tijdig te kunnen bemachtigen. Helaas is hier sprake van een overmachtsituatie, waar wij niets tegen konden doen.
Wij vragen u vriendelijk of u het geduld op kunt brengen, totdat wij de game alsnog geleverd krijgen. Ons is nu een datum van 15-11-2011 toegezegd. Zodra wij de zending ontvangen worden de games verstuurd. Mocht u niet langer kunnen wachten, dan is het mogelijk, door middel van een email, uw bestelling te annuleren.
Nogmaals mijn excuses voor deze vervelende situatie.

Met vriendelijke groet,
Verder kom ik niet meer in dit topic... véél te veel spoilers zo, dagen voor de release datum :/

Gelukkig heb ik ook nog een leven en moet ik nog heel veel doen, ik zou voorlopig toch niet aan spelen toekomen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Avalaxy op 10-11-2011 18:42 ]

Verwijderd

Avalaxy schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:41:
Meh...

[...]

Verder kom ik niet meer in dit topic... véél te veel spoilers zo, dagen voor de release datum :/

Gelukkig heb ik ook nog een leven en moet ik nog heel veel doen, ik zou voorlopig toch niet aan spelen toekomen :)
Jij ook al. Slechte service -_-

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 18:43 ]

• Gwildor
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:38:
spoiler:
Hebben jullie ook last dat het spel te moeilijk is? Had er in de begin al last van en moeilijk is dat je met twee rake klappen dood bent. Ben zonet naar IvarStead gegaan voor de greybeards en moest alles ontwijken. Toen ik daar was (met moeite). Dacht dat kan niet meer langer dus ik ging weer terug naar Whiterun heb nu een missie gekregen. En nu moet ik helemaal naar northwatch Keep. Dacht even van niet.

Lvl. 9
spoiler:
Ik ging op lvl 4 naar Ivarstead. Weinig moeite hier. Op de 7000 traptreden ging ik wel snel dood tho, daar ligt het niveau een stuk hoger.

Maar hij is inderdaad een stuk moeilijker. Een draak probeert me nu telkens aan te vallen vlakbij Whiterun, maar hij is veel te sterk voor mij en ga altijd dood nog voordat ik 30% van zijn health eraf heb.

[ Voor 15% gewijzigd door Gwildor op 10-11-2011 18:46 ]

• psychodude
Avalaxy schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:41:
Meh...

[...]

Als je niet zoveel te doen had zou ik bijna zeggen loop even de stad in, R'dam volgens je profiel, de MM verkoopt Skyrim vast al wel, zeker indien je het nog even vraagt. Heb je ook niet van doen met webshops welk niet kunnen leveren (behalve als je de Engelse manual + doosje verkiest).

• Ircghost

Ircghost

Gwildor schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:43:
[...]

Ik ging op lvl 4 naar Ivarstead. Weinig moeite hier. Op de 7000 traptreden ging ik wel snel dood tho, daar ligt het niveau een stuk hoger.

Maar hij is inderdaad een stuk moeilijker. Een draak probeert me nu telkens aan te vallen vlakbij Whiterun, maar hij is veel te sterk voor mij en ga altijd dood nog voordat ik 30% van zijn health eraf heb.
Spoiler tags, bitte sehr?

Verwijderd

Beste Tweakers,

Op een enkeling na, hebben we van veel mensen begripvolle reacties gekregen. Hartelijk dank daarvoor. Zoals jullie ongetwijfeld zullen begrijpen, is dit niet iets wat wij (of andere winkels) hadden kunnen voorzien. Wij hebben dan ook alles wat binnen onze macht lag gedaan, maar dit mocht helaas niet baten.
Voor de mensen, die hun bestelling niet hebben geannuleerd doen wij ons uiterste best deze alsnog zo snel mogelijk te versturen.

Met vriendelijke groet,

Michael PRO gamestore

• Gwildor
Ik heb bij bijna elke post spoiler tags gebruikt, dus is echt niet zo dat ik ze niet wil of weet te gebruiken, maar dit vond ik toch nauwelijks spoilers te noemen. Maar ik zal het even aanpassen.

• Ircghost

Ircghost

Gwildor schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:45:
[...]

Ik heb bij bijna elke post spoiler tags gebruikt, dus is echt niet zo dat ik ze niet wil of weet te gebruiken, maar dit vond ik toch nauwelijks spoilers te noemen. Maar ik zal het even aanpassen.
Bedankt, ik weet dat je niet te lui bent.. daarom zei ik het ook gewoon even :)

• Wolfos
Zit vast bij de eerste puzzle in de eerste dungeon. Goed moment om te wachten totdat hij binnen is en dan opnieuw te beginnen voor de achievements.

Alleen heeft Amazon hem gewoon nog niet verstuurd :(

• psychodude
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:38:
Hebben jullie ook last dat het spel te moeilijk is? Had er in de begin al last van en moeilijk is dat je met twee rake klappen dood bent. Ben zonet naar IvarStead gegaan voor de greybeards en moest alles ontwijken. Toen ik daar was (met moeite). Dacht dat kan niet meer langer dus ik ging weer terug naar Whiterun heb nu een missie gekregen. En nu moet ik helemaal naar northwatch Keep. Dacht even van niet.

Lvl. 9
Te moeilijk, in wat voor kader? Veel games zijn over het algemeen tegenwoordig vrij eenvoudig, waarbij medium eigenlijk gewoon het nieuwe entry level super easy is geworden. Oblivion was hierop geen uitzondering. Maar dit is in een game als TES zeker geen plus punt. Het is ook om die reden geweest dat er een reeks mods is gekomen welk dit in Oblivion hebben aangepast, zodat niet alles zo verschrikkelijk makkelijk is.

TES is niet zozeer een reeks waarin hack & slash the way to go is, je sneaking skills, etc heb je voor een reden. Zeker in het begin is het zinvol om hier gebruik van te maken. Wil je dat niet, dan zul je er voor moeten werken door te trainen in pure melee en defense.

De moeilijkheidsgraad is in the end juist datgene welk in de wilderness een gevoel van gevaar geeft.

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 11:26
Kan iemand mij vertellen puur uit nieuwsgierigheid hoe het kan dat een spel van deze grote kwa speelwereld en graphics 5.8GB groot is?

Verwijderd

flowiej schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:53:
Kan iemand mij vertellen puur uit nieuwsgierigheid hoe het kan dat een spel van deze grote kwa speelwereld en graphics 5.8GB groot is?
Verbeterde compressietechnieken.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:45:
Beste Tweakers,

Op een enkeling na, hebben we van veel mensen begripvolle reacties gekregen. Hartelijk dank daarvoor. Zoals jullie ongetwijfeld zullen begrijpen, is dit niet iets wat wij (of andere winkels) hadden kunnen voorzien. Wij hebben dan ook alles wat binnen onze macht lag gedaan, maar dit mocht helaas niet baten.
Voor de mensen, die hun bestelling niet hebben geannuleerd doen wij ons uiterste best deze alsnog zo snel mogelijk te versturen.

Met vriendelijke groet,

Michael PRO gamestore
Aangezien jullie het probleem erkennen.. misschien een handrijking naar de mensen die het het niet geannuleerd hebben? een korting-coupon voor een volgende bestelling? :)

Le Meow

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hij is binnen!
Binnen in m'n hart!
Binnen in m'n Steam!
Binnen!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:19
Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:54:
Hij is binnen!
Binnen in m'n hart!
Binnen in m'n Steam!
Binnen!
ja maar jij bent nog niet binnen in de game wereld :) dus je kan als zo vele hier nog niets doen :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:54:
Hij is binnen!
Binnen in m'n hart!
Binnen in m'n Steam!
Binnen!
Maar spelen kun je nog niet :+

• psychodude
flowiej schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:53:
Compressie zal ten dele een rol spelen (denk sound, textures, etc), maar daarnaast zal ook gewoon een beperking aan resoluties van bijv textures een grote rol spelen. De spelwereld is tenslotte niet veel groter dan Oblivion, de textures zullen waarschijnlijk ook niet een veel hogere resolutie hebben gekregen.

In de loop der jaren met wat higher texture res mods voor de base game en wat additionele gebieden zit je voor je het weet al met gemak op 20GB+.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

True, maar om 1 uur gaan we los :D Lekker op teamspeak lullen over de game en spelen voor een uurtje. Dan keiharde powernap en hele vrijdag gamen en lullen over de game!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:13
Ik heb 'm maar van Steam gehaald nadat progamestore aangaf 'm niet voor dinsdag te verwachten (en misschien dus nog later). Ondertussen zijn alle winkels binnen 'n straal van 30 minuten al gesloten dus Valve boft maar weer.

Mja, ik kom 'n weekend in ieder geval wel door.

• Wolfos
Besef me net dat hij op Zondag natuurlijk niet bezorgd word.
Ik heb hem vele maanden van te voren besteld en dan is dit hoe ik behandelt word?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wolfos schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:58:
Besef me net dat hij op Zondag natuurlijk niet bezorgd word.
Ik heb hem vele maanden van te voren besteld en dan is dit hoe ik behandelt word?
Is dat niet al heel lang bekend? Preorder heeft geen zin want twee dagen van te voren bestellen werkt ook prima, weet je tenminste of de voorraad er al is. Zelfde met Battlefield 3, pre-orders konden lang wachten maar keysite en je had hem meteen.

• Wolfos
Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:59:
[...]

Is dat niet al heel lang bekend? Preorder heeft geen zin want twee dagen van te voren bestellen werkt ook prima, weet je tenminste of de voorraad er al is. Zelfde met Battlefield 3, pre-orders konden lang wachten maar keysite en je had hem meteen.
Ja maar bij andere mensen werd hij op de 9e al verstuurd.

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 14:56
Voor de PC gamers, hoelang duurde de installatie?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Imbalanced schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:00:
Steam was in half uurtje klaar met downloaden :) Niet met DVD getest want geen DVD drive.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Imbalanced schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:00:
10 minuten.. incl het klikken op firewall berichten dat de game dingetjes wilde wijzigen.

Le Meow

• Wolfos
Als ik hem gewoon in de winkel koop, krijg je dan ook de cloth map erbij? Kom morgen ochtend toch langs de FRS en die is €45.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, zit bij alle early versies.

• jgj82
  • Laatst online: 03:40

jgj82

Ja, maar = nee

Nou, ik had er een hard hoofd in met FRS, maar ziedaar!
Gisteren nog niets te melden, vanochtend vermeld als verstuurd, en vanmiddag binnen!
Mocht dan ook wel, ik had hem in juli al besteld....
Ondertussen gepreload en nu maar Navyfield of zo...
Kan bijna niet wachten......

• Wolfos
Okay, dan heb ik hem nu geannuleerd. Hopelijk lukt het, want dat is volgens de site niet zeker, maar anders hoor ik het morgen ochtend wel.
Jammer voor Amazon, want ik kocht best veel bij hun.

Free Record Shop is de laatste tijd wel meer concurrerend met prijzen (Gears 3 voor €45) dus ga ik voortaan gewoon retail.

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:29
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:53:
[Waarom het spel maar 6 GB is en toch zo groot]

Verbeterde compressietechnieken.
Not really. Meer in de richting van procedurale generatie denk ik.
Hier een mooie uitleg er over: YouTube: Reset Button: The Biggest Game Ever
(uitleg begint vanaf ongeveer 2 minuten)

[ Voor 10% gewijzigd door citruspers op 10-11-2011 19:07 ]

I'm a photographer, not a terrorist

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Denk dat tegenwoordig pre-release bestellen ook niet echt de moeite meer is eigenlijk. Tenzij je een grote discount hebt en bereid bent te wachten tot pakje/key in de bus valt. Voor het tijdperk van steam etc was het nog wel de moeite waard.. maar tegenwoordig.

Le Meow

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
anandus schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:27:
De inhoud van Veryhigh.ini is gepost, geeft een aardig beeld van de in te stellen variabelen (onder andere, zullen wel meer zijn) in de Skyrim.ini:

[...]
Lijkt dus heel veel op Oblivion. Aardig wat te tweaken denk ik zo :)
Deze settings heb je ook nog, staan in de map van je savegames:
[General]
fBrightLightColorB=1.0000
fBrightLightColorG=1.0000
fBrightLightColorR=1.0000
iStoryManagerLoggingEvent=-1
bEnableStoryManagerLogging=0
[Imagespace]
bDoDepthOfField=1
iRadialBlurLevel=2
[Display]
iBlurDeferredShadowMask=3
fInteriorShadowDistance=3000.0000
fShadowDistance=8000.0000
iShadowMapResolutionSecondary=1024
iShadowMapResolutionPrimary=2048
iShadowSplitCount=2
iMaxAnisotropy=16
fLeafAnimDampenDistEnd=4600.0000
fLeafAnimDampenDistStart=3600.0000
fTreesMidLODSwitchDist=10000000.0000
fGamma=1.0000
fDecalLOD2=1500.0000
fDecalLOD1=1000.0000
fSpecularLODStartFade=2000.0000
fShadowLODStartFade=200.0000
fLightLODStartFade=3500.0000
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
iWaterMultiSamples=0
iMultiSample=8
iShadowMode=3
bTreesReceiveShadows=0
bDrawLandShadows=0
bFull Screen=1
iSize H=1200
iSize W=1920
fMeshLODFadePercentDefault=1.2000
fMeshLODFadeBoundDefault=256.0000
fMeshLODLevel2FadeTreeDistance=2048.0000
fMeshLODLevel1FadeTreeDistance=2844.0000
fMeshLODLevel2FadeDist=10000000.0000
fMeshLODLevel1FadeDist=10000000.0000
iScreenShotIndex=2
bShadowMaskZPrepass=0
bMainZPrepass=0
iMaxSkinDecalsPerFrame=25
iMaxDecalsPerFrame=100
bFloatPointRenderTarget=0
sD3DDevice="AMD Radeon HD 6800 Series"
bFXAAEnabled=1
iShadowMapResolution=4096
fShadowBiasScale=0.1500
iShadowMaskQuarter=4
iAdapter=0
iPresentInterval=1
iShadowFilter=3
bTransparencyMultisampling=0
bDrawShadows=1
[Grass]
b30GrassVS=1
fGrassStartFadeDistance=7000.0000
fGrassMaxStartFadeDistance=7000.0000
fGrassMinStartFadeDistance=0.0000
[MAIN]
bGamepadEnable=0
bCrosshairEnabled=1
fHUDOpacity=1.0000
bSaveOnPause=1
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
fSkyCellRefFadeDistance=150000.0000
[GamePlay]
bShowFloatingQuestMarkers=1
bShowQuestMarkers=1
iDifficulty=1
[Interface]
bDialogueSubtitles=1
bGeneralSubtitles=1
bShowCompass=1
[Controls]
fGamepadHeadingSensitivity=1.0000
fMouseHeadingSensitivity=0.0360
bAlwaysRunByDefault=1
bInvertYValues=0
bGamePadRumble=0
bMouseAcceleration=1
[Particles]
iMaxDesired=750
[SaveGame]
fAutosaveEveryXMins=15.0000
[AudioMenu]
fAudioMasterVolume=1.0000
fVal7=1.0000
uID7=0
fVal6=1.0000
uID6=0
fVal5=1.0000
uID5=0
fVal4=1.0000
uID4=0
fVal3=1.0000
uID3=94881
fVal2=0.6000
uID2=466532
fVal1=1.0000
uID1=554685
fVal0=0.8000
uID0=1007612
[Clouds]
fCloudLevel2Distance=262144.0000
fCloudLevel1Distance=32768.0000
fCloudLevel0Distance=16384.0000
fCloudNearFadeDistance=9000.0000
[TerrainManager]
fTreeLoadDistance=75000.0000
fBlockMaximumDistance=250000.0000
fBlockLevel1Distance=70000.0000
fBlockLevel0Distance=35000.0000
fSplitDistanceMult=1.5000
bShowLODInEditor=0
[NavMesh]
fObstacleAlpha=0.5000
fCoverSideHighAlpha=0.8000
fCoverSideLowAlpha=0.6500
fEdgeFullAlpha=1.0000
fEdgeHighAlpha=0.7500
fEdgeLowAlpha=0.5000
fTriangleFullAlpha=0.7000
fTriangleHighAlpha=0.3500
fTriangleLowAlpha=0.2000
fLedgeBoxHalfHeight=25.0000
fEdgeDistFromVert=10.0000
fEdgeThickness=10.0000
fPointSize=2.5000
[Trees]
bRenderSkinnedTrees=1
uiMaxSkinnedTreesToRender=20
[Decals]
uMaxDecals=1000
bDecals=1
bSkinnedDecals=1
uMaxSkinDecals=100
uMaxSkinDecalsPerActor=60
[LOD]
fLODFadeOutMultObjects=15.0000
fLODFadeOutMultItems=15.0000
fLODFadeOutMultActors=15.0000
fLODFadeOutMultSkyCell=1.0000
[Launcher]
bEnableFileSelection=1
bShowAllResolutions=1
uLastAspectRatio=4
[BlurShaderHDR]
bDoHighDynamicRange=1
[BlurShader]
bUseBlurShader=0
[Water]
iWaterReflectHeight=512
iWaterReflectWidth=512
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterRefractions=1
bUseWaterReflections=1
bUseWaterDepth=1
Nog meer opties om aan te passen, jeujj *O*

• TomAngelRipper
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-04 21:29

TomAngelRipper

Sodomy & Lust

Ik heb mijn Skyrim CE ook nog niet binnen bij GM in Ede.
Blijkt een probleem in de levering te zijn (alleen voor de pc)
Echter waren zij coulant om mij een regulier exemplaar mee te geven zodat ik vannacht alsnog kan beginnen.
Als ik mijn CE binnen krijg ruilen ze de DVD om.

(Vergeten te melden dat ik de code erbij geleverd is)

[ Voor 9% gewijzigd door TomAngelRipper op 10-11-2011 19:16 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!