[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 28 Laatste
Acties:
  • 114.623 views

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Over High Hrotghar en frost trolls:

spoiler:
Of het echt 7000 traptreden zijn weet ik niet, maar de reis naar boven was tot nu toe echt fe-no-me-naal. Echt helemaal geweldig. Ik kwam tot emblem IV (geen idee hoeveel er totaal zijn) en toen kwam ik een frost troll tegen. Samen met mijn companion wisten we hem tot 50% health te reduceren maar toen werd ik met 3 meppen doodgeslagen.

• Sean N
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Gwildor schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:28:
Over High Hrotghar en frost trolls:

spoiler:
Of het echt 7000 traptreden zijn weet ik niet, maar de reis naar boven was tot nu toe echt fe-no-me-naal. Echt helemaal geweldig. Ik kwam tot emblem IV (geen idee hoeveel er totaal zijn) en toen kwam ik een frost troll tegen. Samen met mijn companion wisten we hem tot 50% health te reduceren maar toen werd ik met 3 meppen doodgeslagen.
Kill it with fire!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

RevenNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:03:
Beetje off-topic, maar misschien een idee om het Deel 5 topic precies om 11-11-11 1:11 te openen ?
Pardon? Je bedoelt 11-11-11 om 11:11 zeker? ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 17:24
Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:34:
[...]

Pardon? Je bedoelt 11-11-11 om 11:11 zeker? ;)
Nee, 1:11, game unlocked pas om 1 uur vannacht, dus 1:11 lijkt me passender.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zou juist het nieuwe topic beginnen nadat je de hele stormvloed van "ik heb hem!omgomgzovetjes" hebt gehad ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:58
SacreBleu schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:37:
[...]

Nee, 1:11, game unlocked pas om 1 uur vannacht, dus 1:11 lijkt me passender.
8)7 |:( :F

(Ik weet het; lekker veel toegevoegde waarde deze reply, maar moest even.)

Verwijderd

Volgens mij ben ik hier de enige die de 11-11-11 niet alleen een mooie datum vind maar ook denkt dat het wat te maken heeft me de verhaallijn van skyrim...

Ben ik echt de enige ? :?

Trouwens, Ik zou het logisch vinden om een spel pas vrij te geven op een bepaalde datum als die datum ook iets heeft te maken met het spel. wel een beetje jammer om dan als winkel zo'n spel eerder gaat verkopen...

Maarja, zoals ik al zei; het blijft afwachten en een beetje raden.... :*)

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Vermadus schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:26:
[...]

Betekent dit dat de PC versie van skyrim via steam gespeeld kan worden om 18:00?
Via AUS VPN wel, maar ik lees net dat het niet gewaardeerd gaat worden als ik daat uitgebreid over ga praten.

C'est ca.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:05
Gwildor schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:13:
[...]

Ja vanuit geologisch oogpunt gezien snap ik het inderdaad, maar het blijft alsnog frappant.
Skyrim is precies het tegenover gestelde van hun thuis en is tevens erg ver weg.
Ik betwijfel dat ze het er leuk zouden vinden en betwijfel ook een beetje dat Skyrim goed voor hun gezondheid zou zijn.

Een redelijk groot deel van hun welke je in Morrowind en Oblivion tegenkomt heeft hun thuis verlaten omdat ze in hun thuis regio gevangen werden door slavenhandelaars en deze hun naar de andere regios gebracht hebben.

Zou me niet verbazen dat als ze er zijn hun aantal op 2 handen te tellen valt.

vraag me juist af hoe de bevolking zou reageren mocht je als een van hun starten.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 10-11-2011 12:51 ]

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:46:
Volgens mij ben ik hier de enige die de 11-11-11 niet alleen een mooie datum vind maar ook denkt dat het wat te maken heeft me de verhaallijn van skyrim...

Zou goed kunnen. Ik vind zo'n datum sowieso wel bij zo'n spel passen aangezien het hele idee van speciale data en fantasy wel goed samen gaat. Als die console gamers eens wat door spelen kunnen ze het ons vertellen.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

betreft skyrim een 100% singleplayer/offline game - of is er ook interactie tussen andere spelers mogelijk?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan over het spel praten via een forum, dat is wat je aan interactie krijgt.

• Deadsy
himlims_ schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:52:
betreft skyrim een 100% singleplayer/offline game - of is er ook interactie tussen andere spelers mogelijk?
100% offline

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:58
Damn tentamens... weer aantal uur geen Skyrim, snik...

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

mat.hi.as schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:55:
Oh boo hoo. Jij kunt tenminste spelen.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Thank god bestaan er nog developers die puur games maken voor een singleplayer offline avontuur _O_

Heel dat multiplayer heeft mij nooit kunnen bekoren. Ik heb geen zin om tegen anderen te spelen in een game zonder verhaal. Ik game voor de beleving/avontuur etc en dat gaat toch het beste in een singleplayer only als je het mij vraagt O+

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Bevolking van rassen in Oblivon.

spoiler:
Zoals je misschien opgemerkt hebt is dat er in Oblivion, het gebied Cyrodill het midden van Tamriel ook zo z'n gedeeltes heeft. Boven in Cyrodill zitten de Nords tegen Skyrim, en rechts onderin de map van Cyrodill heb je het moerassig gebied met meer Argonian. Dus ik neem aan dat je in Skyrim veel Nords tegen gaat komen! Zelf speel ik waarschijnlijk een Breton Battle Mage.

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
TheAshcat schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:27:
Gisteren heb ik 'm ook gekocht bij de MM.

+ gratis map en steelcase, allemaal zonder preoder dus ik was wel blij.

MAAR: M'n Xbox is nu al 3 keer vastgelopen door dit spel, gebeurt verder nooit, ben ik de enige?
Huh? Steelcase? Dacht dat er alleen een normale en absurde versie zouden komen?

• RetroHead
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 10:20
moet straks werken van 16.00 tot 0.00 vanavond. dus als k om 01.00 me computer opstart hoop ik toch dat steam de release gegeven heeft..

ik heb hem besteld via wehkamp en tot mijn verbazing lag 'ie gister de 9e ineens om 18.00 in de bus :)
blij dat ik was.. heb meteen een xbox360 controller gehaald voor mn pc omdat ik denk dat dat toch wel lekker speelt. in battlefield 3 werkt ie in ieder geval zeer goed.

kan nie wachten :)))

Do more

Verwijderd

mat.hi.as schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:55:
Ik zit in zo'n zelfde situatie...
Ik helemaal uitzitten rekenen; Als ik eerst ff ga slapen, en dan midden in de nacht begin te spelen, kan ik lekker lang spelen... Kom ik er net achter belangerijkste; proefwerk van deze periode... :( en als dat erop zit kan ik ff spelen en dan moet ik weer werken :(
FML

dus eigenlijk zou ik nu moeten leren O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 12:59 ]

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:59
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:46:

Trouwens, Ik zou het logisch vinden om een spel pas vrij te geven op een bepaalde datum als die datum ook iets heeft te maken met het spel. wel een beetje jammer om dan als winkel zo'n spel eerder gaat verkopen...

Maarja, zoals ik al zei; het blijft afwachten en een beetje raden.... :*)
11-11-11 heeft wat te maken met carnaval :9

• Gwildor
Nog wat kleine ditjes en datjes:

spoiler:
- Overencumbered raken gaat naar mijn inziens minder snel. In Oblivion en Fallout was ik het altijd al voor lvl 3 of iets dergelijks, en nu rond lvl 5 heb ik nog 25% over.
- Stamnia is beduidend belangrijker geworden.
- Inzoomen met boog en dat inhouden kost je nu stamnia.
- 's Nachts kan je vampieren tegenkomen, zelfs vlak in het begin, maar verder is het volgens mij 's nachts niet gevaarlijker dan overdag.

• Mikero
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 16:55
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:59:
[...]
Ik helemaal uitzitten rekenen; Als ik eerst ff ga slapen, en dan midden in de nacht begin te spelen, kan ik lekker lang spelen... Kom ik er net achter belangerijkste; proefwerk van deze periode... :( en als dat erop zit kan ik ff spelen en dan moet ik weer werken :(
FML

Alsof ze het expres doen, ik heb morgen namelijk ook een proefwerk morgen. Gelukkig is het maar voor engels en niet behoorlijk moeilijk. Maar ik ga toch maar niet van 1AM tot 8AM gamen zoals ik stiekem van plan was.

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Mikero schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:02:
[...]

Alsof ze het expres doen, ik heb morgen namelijk ook een proefwerk morgen. Gelukkig is het maar voor engels en niet behoorlijk moeilijk. Maar ik ga toch maar niet van 1AM tot 8AM gamen zoals ik stiekem van plan was.
Poah, die jeugd van tegenwoordig.... ;)

3 uur gamen, kun je nog steeds 5 uur slapen. Meer dan genoeg. Het gaat er niet om hoe lang je slaapt maar wanneer!

En ja, goede kans dat een aantal docenten weten dat skyrim uit komt en het er expres om doen. >:)

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10 17:47
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:59:
[...]

FML

Same here, vanavond op stap. Hevige twijfel of ik wel of niet zal gaan. Toch maar ja gezegd, maar ga rustig aan doen met de pilsjes. Vannacht rond drie uur weer thuis dan, lekker naar bed, 5 uurtjes slapen en dan spelen. Morgen rond 13 uur weer naar m'n vriendin, zaterdag zit ik d'r ook, zaterdagavond dus pas weer verder. Schoolwerk schuift maar even naar de zondag :+

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:12
Hmm nog steeds niks gehoord van progamestore, word ook laatste keer dat ik daar iets pre-order.

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

• Mikero
Artikel over het "Radiant quest system" in Skyrim.

http://www.wired.com/game...1/skyrim-infinite-quests/

Een goede manier om te zorgen dat de speler ook echt ALLES heeft gezien wat er te zien valt in de wereld van Skyrim. Het verbaast me nog steeds hoe ik in de voorgaande spellen af en toe nog steeds iets tegenkom wat ik nog nooit eerder ben tegengekomen.

De gegevens zijn al langer bekend maar nooit de moeite genomen om een artikel door de lezen en het komt erg diep over. Ik ben benieuwd of we hier ook gebruik van kunnen maken in de CK.

Meer over Radiant Story

[ Voor 27% gewijzigd door Mikero op 10-11-2011 13:21 ]

• ItMeAedri
  • Laatst online: 03-10 17:26
Mikero schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:18:

Een goede manier om te zorgen dat de speler ook echt ALLES heeft gezien wat er te zien valt in de wereld van Skyrim. Het verbaast me nog steeds hoe ik in de voorgaande spellen af en toe nog steeds iets tegenkom wat ik nog nooit eerder ben tegengekomen.
^ heb ik al volop gebruik van mogen maken :P

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:54

ABD

thijssie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:12:
Hmm nog steeds niks gehoord van progamestore, word ook laatste keer dat ik daar iets pre-order.
Gelijk heb je, dit staat er bij de PC versie:
Dit product wordt verwacht op LET OP: Nieuwe levering 14-11-2011
Bijna een week later leveren dan sommige winkels/webshops kan je weinig professioneel noemen :P

Ik zit zelf een beetje ongemakkelijk op mijn stoel, want ik heb ook nog niets over de levering van mijn bestelling gehoord. Op de site van bestbuy4you staat bij bestelde artikelen (nog steeds) in behandeling en het product is van de site gehaald! Beetje vaag want ze hebben het geld al 3 1/2 week binnen. Ik wacht af, ga me vanavond pas echt zorgen maken als de status van de bestelling niet is veranderd.

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 17:16
yay, net even opgehaald in mijn pauze. De PC versie, dus daar heb ik dus morgen pas wat aan... Maar god, ik heb er zin an! :9~

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Weet iemand trouwens hoe je Iron Ore kan smelten naar Iron Ingot?
spoiler:
Heb alle tools gebruikt bij de blacksmith in Riverwood, maar geen van allen kon ik dat bij doen.

• Tyr0s_Fre4k
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 00:20
Daar heb je een smeltoven voor nodig volgens de handleiding ;)

• Psyram
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-07 06:24
kloos2 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:40:
Weet iemand trouwens hoe je Iron Ore kan smelten naar Iron Ingot?
spoiler:
Heb alle tools gebruikt bij de blacksmith in Riverwood, maar geen van allen kon ik dat bij doen.
ga naar een smid en gebruik de smeltoven

• kloos2
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ja, de Forge heb ik ook geprobeerd, maar daar kon ik het ook niet mee. Is er misschien een recipe voor nodig?

Verwijderd

Misschien is het ook handig om in de startpost te zetten,
wie er allemaal op de pc spelen en wat hun steam is...
FTW, Weetjes/ spoilerstuff uitwisselen na 11-11-11 ?

:)
Mikero schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:18:

De gegevens zijn al langer bekend maar nooit de moeite genomen om een artikel door de lezen en het komt erg diep over. Ik ben benieuwd of we hier ook gebruik van kunnen maken in de CK.

Meer over Radiant Story
Ik vond het wel gaaf dat er in Oblivion ergens in ik dacht het noorden zo'n Kajiit rondloopt die op allemaal community vragen zoals horse battle, children NPC's etc in gaat. Ik hoop (en neem ook wel aan) dat Bethesda er weer van zulke grapjes in heeft gestopt :)

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• vosss
XyritZz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:45:
[...]

Ik vond het wel gaaf dat er in Oblivion ergens in ik dacht het noorden zo'n Kajiit rondloopt die op allemaal community vragen zoals horse battle, children NPC's etc in gaat. Ik hoop (en neem ook wel aan) dat Bethesda er weer van zulke grapjes in heeft gestopt :)
Dat is mike de leugenaar :)

• Tyr0s_Fre4k
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 00:20
M'aiq the Liar is het karakter waar je naar refereert.
Zat in Morrowind en Oblivion, dus zal in Skyrim ook wel weer z'n terugkeer maken.
Ben benieuwd wat hij allemaal te zeggen heeft deze keer.
Weet wel dat het het snelste karakter uit het hele spel was in Oblivion.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kan je de kinderen ook doden in het spel? Zou wel gigantisch zuig zijn als die ontkwetsbaar zijn.

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 09:04
In Fallout is het (zonder mods) ook niet mogelijk om kinderen te doden. Denk niet dat Bethesda je nu wel kinderen laat doden.

• vosss
Is bevestigd door Bethesda dat dat niet kan.

Zal vast wel weer een of andere sicko een mod voor maken lijkt me :P

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat wordt dan een mod installeren :) Zo blij dat ik m voor de pc krijg :)

• Gwildor
Over de mammoeten:

spoiler:
Ze zijn toch niet zo vriendelijk. Zodra ik op 1m afstand kwam vielen of zij mij aan, of mijn companion vielen hun aan. In ieder geval moest ik rennen voor mijn leven.
Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:49:
Kan je de kinderen ook doden in het spel? Zou wel gigantisch zuig zijn als die ontkwetsbaar zijn.
Zitten er wel kinderen in Skyrim? In Oblivion niet namelijk, en die NPC waar ik het over had ging daar op in.
De discussie was:
- Kinderen maken de game realistischer.
- Kinderen doden is slecht voor het imago van het spel.
- Kinderen onsterfelijk maken haalt het doel (extra realisme) weer onderuit.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Gwildor
XyritZz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:00:
[...]

Zitten er wel kinderen in Skyrim? In Oblivion niet namelijk, en die NPC waar ik het over had ging daar op in.
De discussie was:
Ja, er zitten kinderen in. In Riverwood 2, Whiterun 3, verder heb ik nog niet veel nederzettingen gehad. Ze kunnen volgens mij niet dood (niet geprobeerd) maar ze kunnen wel unconscious gaan.

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 22:23

Bartaz

Likes cookies!

Gwildor schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:02:
Nog wat kleine ditjes en datjes:

spoiler:
- Overencumbered raken gaat naar mijn inziens minder snel. In Oblivion en Fallout was ik het altijd al voor lvl 3 of iets dergelijks, en nu rond lvl 5 heb ik nog 25% over.
- Stamnia is beduidend belangrijker geworden.
- Inzoomen met boog en dat inhouden kost je nu stamnia.
- 's Nachts kan je vampieren tegenkomen, zelfs vlak in het begin, maar verder is het volgens mij 's nachts niet gevaarlijker dan overdag.
Aanvulling:
spoiler:
1. Als je overencumbered bent, kan je nog lopen, maar wel heel langzaam!
2. Sommige enemy's zijn echt heel moeilijk te verslaan omdat het level erg kan verschillen.
3. Als je de miscellaneous quests wil doen, zorg dat je het kopje 'miscellaneous' ook activeert, anders kan je deze quests niet vinden op je mini map!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

XyritZz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:00:
[...]

De discussie was:
Ja er zitten sowieso kinderen in het spel. En inderdaad, het laatste punt zit ik vooral mee. Als ik een grote spell gebruik die enorm veel mensen dood maar alle kinderen blijven rustig doorlopen voelt dat wel enorm lame aan.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ja, die kids moeten dood!
Anders is het spel gewoon mensen aan het voortrekken op leeftijd.
In zo'n wereld wil ik niet rondlopen. Bah.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• jporter
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-03 16:50
Alles moet kapot!!! aAAaaaah :D

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Heb net de CE binnen en was behoorlijk impressed. Het artbook is echt groot en dik, en kan echt niet staand in de (of in ieder geval: mijn) boekenkast neergezet worden. Ook het beeld wat je erbij krijgt is dik in orde, aan de draak is qua details behoorlijk wat aandacht besteed :)

Nu maar wachten tot de boel op Steam unlocked, en dan eindelijk aan de slag :)

[ Voor 11% gewijzigd door mindcrash op 10-11-2011 14:11 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Gwildor
Tsurany schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:08:
[...]

Ja er zitten sowieso kinderen in het spel. En inderdaad, het laatste punt zit ik vooral mee. Als ik een grote spell gebruik die enorm veel mensen dood maar alle kinderen blijven rustig doorlopen voelt dat wel enorm lame aan.
Ze vallen dus wel bewusteloos neer, maar net als de protected NCP's staan ze later weer op.

• OxTox
Volgens mij volgens de wet mogen kinderen niet dood gaan in spellen. Maar als ik naar Dead Space 2 kijk.

spoiler:
By the way! Heb je nu wel dismemberment in Skyrim?

[ Voor 25% gewijzigd door OxTox op 10-11-2011 14:12 ]

Verwijderd

OxTox schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:11:
Volgens mij volgens de wet mogen kinderen niet dood gaan in spellen. Maar als ik naar Dead Space 2 kijk.
o.O wot?

• OxTox
Gespoilert! Best vies.

spoiler:
Dead Space 2 heeft exploding babies met smeltende buikjes, en nog wat kindergartner troep. Een scene zie je een kinderjuffrouw die pakt zo'n babie vast, knuffelt er mee en jij staat achter glas, en die baby explodeert, en glas zat onder. Filmpie: YouTube: Dead Space 2 - Exploding Baby-Necromorph

[ Voor 11% gewijzigd door OxTox op 10-11-2011 14:14 ]

Verwijderd

OxTox schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:13:
[...]

Gespoilert! Best vies.

spoiler:
Dead Space 2 heeft exploding babies met smeltende buikjes, en nog wat kindergartner troep. Een scene zie je een kinderjuffrouw die pakt zo'n babie vast, knuffelt er mee en jij staat achter glas, en die baby explodeert, en glas zat onder.
:') wt... f :')

Ik trok Deadspace 2 niet, ik kan horror games niet handelen... Maar dat is best komisch... welke zieke geest bedenkt dat :D

Maarja npc kindjes die niet doodgaan, als dat je enige punt van kritiek is: Redelijk goeie game dan. :P

• OxTox
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:15:
[...]

:') wt... f :')

Ik trok Deadspace 2 niet, ik kan horror games niet handelen... Maar dat is best komisch... welke zieke geest bedenkt dat :D

Maarja npc kindjes die niet doodgaan, als dat je enige punt van kritiek is: Redelijk goeie game dan. :P
Een klein modje, die waarschijnlijk een week na release wel uitkomt maakt dat wel mogelijk. Al maakt het voor mij niet uit. Behalve voor de consolerts.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Dead Space 2 was dan ook een game die niet bepaald de hemel in werd geprezen door onder andere de verschillende verenigingen van "concerned parents" in de US.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• OxTox
mindcrash schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:17:
Dead Space 2 was dan ook een game die niet bepaald de hemel in werd geprezen door onder andere de verschillende verenigingen van "concerned parents" in de US.
Oh ja, dat filmpje heb ik ook gezien. Briliant! Nou ja, m'n moeder was ook niet zo gecharmeerd van Dead Island :+ maar deze games zijn voor een ander topic. :P

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 10:34

D-rez

dexels

Hmm, ik me druk aan het oppeppen om te spelen, krijg ik toch wel een opdracht binnen zeker....
Skyrim mag 2 weken in de koelkast :(
En daarna als Necromancer alles weer resurrecten! :D

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:10
Voor de mensen die de keys middels gamerkeys.net hebben gehaald, ik kreeg zojuist dit mailtje:
Hello,

We have gotten some test keys and have information to provide to you! The game WILL require the use of VPN to activate AND also to play. The game will not run outside of the CIS (Armenia, Azerbaijan, Belarus, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Moldova, Russia, Tajikistan, Turkmenistan, Uzbekistan). We do provide use of VPN but we understand if this is not ideal. You currently have 2 options.

1. Get a full refund.

2. Still get the game.

Please send an email to support@gamerkeys.net with your decision. DO NOT send to any pther email. MUST BE SENT TO support@gamerkeys.net.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

was het proberen waard ja, meteen refund gevraagd. Ik ga hem gewoon kopen bij steam

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:10
SYQ schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:25:
was het proberen waard ja, meteen refund gevraagd. Ik ga hem gewoon kopen bij steam
Inderdaad, ik had al wel verwacht dat ik hem moet activeren middels een VPN, maar steeds via een VPN spelen vind ik teveel gedoe.
Moet nog even kijken waar ik hem dan ga kopen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Remy!!!! schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:23:
Voor de mensen die de keys middels gamerkeys.net hebben gehaald, ik kreeg zojuist dit mailtje:

[...]
En hoe zit 't met multilanguage?

ja of nee?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

De inhoud van Veryhigh.ini is gepost, geeft een aardig beeld van de in te stellen variabelen (onder andere, zullen wel meer zijn) in de Skyrim.ini:
[Display]
iMultiSample=16
iWaterMultisamples=4
iMaxAnisotropy=16
iTexMipMapSkip=0
iTexMipMapMinimum=4
fDecalLOD1=500.0000
fDecalLOD2=1000.0000
iActorShadowCountInt=6
iActorShadowCountExt=6
fSpecularLODStartFade=2000.0000
fLightLODStartFade=3500.0000
iShadowMapResolution=4096
fShadowBiasScale=0.15
iShadowMaskQuarter=4
iBlurDeferredShadowMask=3
bFXAAEnabled=0
fMeshLODLevel2FadeDist=9999999.0000
fMeshLODLevel1FadeDist=9999999.0000
fTreesMidLODSwitchDist=9999999.0000
fShadowDistance=8000.0000
iMaxDecalsPerFrame=100
iMaxSkinDecalsPerFrame=25

[LOD]
fLODFadeOutMultActors=15.0000
fLODFadeOutMultObjects=15.0000
fLODFadeOutMultItems=15.0000

[TerrainManager]
fTreeLoadDistance=75000.0000
fBlockMaximumDistance=250000.0000
fBlockLevel1Distance=70000.0000
fBlockLevel0Distance=35000.0000
fSplitDistanceMult=1.5000

[Grass]
b30GrassVS=1
fGrassStartFadeDistance=7000.0000

[Imagespace]
iRadialBlurLevel=2

[Water]
bReflectLODLand=1
bReflectLODObjects=1
bReflectLODTrees=1
bReflectSky=1

[BlurShaderHDR]
bDoHighDynamicRange=1

[Decals]
bDecals=1
bSkinnedDecals=1
uMaxDecals=1000
uMaxSkinDecals=100
uMaxSkinDecalPerActor=60
Lijkt dus heel veel op Oblivion. Aardig wat te tweaken denk ik zo :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 15:17

Lapras

Ice beam

Eerste paar reviews zijn uit. 1UP geeft het een A-. Cheat code central 4.5/5. Videogamer een 9/10.

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 11:38
Hier ook een refund gevraagd. Toch jammer dat het niet werkt, of zou het wel kunnen met steam in off-line mode?

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Hoelaat unlocked Skyrim voor ons morgen? Is vast al vaker gevraagd maar vind het helaas niet.

En ja jammer van die deal op gamerkeys, Ik denk dat het dan Steam pre order voor mij wordt :)
Hydrosine schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:29:
Hoelaat unlocked Skyrim voor ons morgen? Is vast al vaker gevraagd maar vind het helaas niet.
1 uur. Maar begrijpelijk dat je het niet gevonden hebt, het staat maar een miljoen keer in dit topic :P

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 10-11-2011 14:30 ]

Hydrosine schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:29:

En ja jammer van die deal op gamerkeys, Ik denk dat het dan Steam pre order voor mij wordt :)
Vannacht 01.00.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vis schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:27:
En hoe zit 't met multilanguage?

ja of nee?
Ik zou er uberhaupt niet aan beginnen, denk jij dat Steam het leuk vind als jij om de dag van locatie verwisseld? Op z'n minst vreemd gedrag en de kans is aanwezig dat Steam daar wel eens actie tegen wilt gaan ondernemen. Zou geen risico willen lopen voor die paar euro's.
Naast natuurlijk nog de risico's die een VPN met zich mee brengt.

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
Heeft iemand de game bij gamereservering.nl besteld? Hebben ze al een bevestiging verstuurd dat de game verstuurd is? ( ik heb nog niets ontvangen ). :/

• Nenoki
  • Laatst online: 03-10 08:45
Zijn er al mensen die de PC versie in huis hebben? Gezien veel winkels nog niet kunnen leveren omdat de voorraad er nog niet is. En hebben jullie de Nederlandse of Engelse versie?
Nenoki schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:32:
Zijn er al mensen die de PC versie in huis hebben? Gezien veel winkels nog niet kunnen leveren omdat de voorraad er nog niet is. En hebben jullie de Nederlandse of Engelse versie?
Nederlandse versie, de Engelse versie is vertraagd.

• Nenoki
miranon schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:32:
Heeft iemand de game bij gamereservering.nl besteld? Hebben ze al een bevestiging verstuurd dat de game verstuurd is? ( ik heb nog niets ontvangen ). :/
Veel winkels kunnen momenteel enkel de PS3 en X360 versie leveren. Zijn wat problemen met Engelse leveranciers.

• quez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 12:03

quez

quez schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:52:
[...]

Jammer, ze geven het volgende aan in hun FAQ:

[...]

Heb ze een vraag gestuurd mbt tot de xbox360 versie. Zou mooi zijn als ik die morgen al binnen kan hebben.
update: hij wordt vandaag verzonden door BPgames, dus als PostNL het wil kan ik morgen spelen

• OxTox
Ja op steam!

Zo ver ik gelezen heb is de pc versie ook te koop/in de verkoop sinds de console versies in Nederland.

• Nenoki
OxTox schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:33:
[...]

Ja op steam!

Zo ver ik gelezen heb is de pc versie ook te koop/in de verkoop sinds de console versies in Nederland.
Hmm dat zal dan voornamelijk gaan om de Nederlandse versies.
Diverse webwinkels die via Engelse leverancier bestellen krijgen hun zending later.

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:29
Insidegamer.nl en gamer.nl hebben allebij een 9,5 gegeven!

Ik had bij progamestore een pre-order staan sinds Augustus maar... door de leverancier problemen kon hij 't niet versturen. Jammer genoeg had ik dus de order moeten annuleren en heb 'm vanochtend bij de Free Record Shop op Utrecht Centraal gehaald maar dat was wel de laatste! (Wat een geluk had ik)

Dit is trouwens een nederlandse versie (doos en boekje) Maar wel met de 'cloth' map.

[ Voor 77% gewijzigd door SKdragon op 10-11-2011 14:38 ]

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Dat zegt tegenwoordig helemaal niks meer.
Alle grote games krijgen minstens een 9 of een 9,5.
Omdat je nu eenmaal geen 10 kunt geven.
Echt slechte games krijgen een 8 of 8,5.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
De mensen in Australie kunnen hem nu unlocken. Als je van plan bent om een VPN te gebruiken kan je beter een uur of 2/3 wachten, het zal nu wel super druk zijn.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:16
Ik heb zelf vandaag de NL pc versie gehaald en al geinstalleerd.
Nu nog wachten, maar gelukkig had ik toevallig vrij gevraagd voor vrijdag. Had niet eens Skyrim in gedachten. Sterker nog, pas gisteren besteld.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-10 18:44
Kain_niaK schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:38:
Wacht op Diablo 3, die krijgt een 10 >:)

Anyway... ik ga ook maar op in de Hype. Net "gepreordered" bij nedgame, en 5 minuten daarna gelijk een mailtje dat ik hem kan ophalen :)

• OxTox
Cornelisjuh schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:38:
De mensen in Australie kunnen hem nu unlocken. Als je van plan bent om een VPN te gebruiken kan je beter een uur of 2/3 wachten, het zal nu wel super druk zijn.
Lucky lucky!
Arunia schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:39:
Ik heb zelf vandaag de NL pc versie gehaald en al geinstalleerd.
Nu nog wachten, maar gelukkig had ik toevallig vrij gevraagd voor vrijdag. Had niet eens Skyrim in gedachten. Sterker nog, pas gisteren besteld.
Jaloers! :O Ik wou vrij vragen, maar kon niet want er zou vandaag en morgen een "snuffelstagiaire" komen, maar schijnbaar, hoor ik vandaag in de mail, is die gestopt met z'n opleiding!

[ Voor 47% gewijzigd door OxTox op 10-11-2011 14:42 ]

• Mikero
sbmuc schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:40:
[...]
Wacht op Diablo 3, die krijgt een 10 >:)
Zoals bij gamespot, een 10 als de game net nieuw is zoals GTA IV, daarna verlagen naar een 9. Ik vind inderdaad ook dat games niet erg kritisch worden beoordeeld.

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Damn, gamerkeys.net :(
Hello,

We have gotten some test keys and have information to provide to you! The game WILL require the use of VPN to activate AND also to play. The game will not run outside of the CIS (Armenia, Azerbaijan, Belarus, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Moldova, Russia, Tajikistan, Turkmenistan, Uzbekistan). We do provide use of VPN but we understand if this is not ideal. You currently have 2 options.

1. Get a full refund.

2. Still get the game.

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10 17:47
Cornelisjuh schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:38:
Inderdaad, updating met 18KB/s, en het decrypten duurde ook al een kwartier ;)

Heb ik van horen zeggen

[ Voor 5% gewijzigd door Melkunie op 10-11-2011 14:45 ]

Verwijderd

Mikero schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:43:
[...]

Zoals bij gamespot, een 10 als de game net nieuw is zoals GTA IV, daarna verlagen naar een 9. Ik vind inderdaad ook dat games niet erg kritisch worden beoordeeld.
Een van de weinige die games altijd wel eerlijk beoordelen vind ik de Power Unlimited.

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Eurogamer geeft weldegelijk een 10:
It evokes a word that's overused in reviewing of all kinds: one that's best kept in the cellar in a plainly marked box and reserved only for the most special of occasions. For Skyrim though, I'd like to blow the dust off it, open up the lid, and enjoy a masterpiece with you.
10 / 10

• kilon
  • Laatst online: 23-09 07:25
En de eerste verhalen over games die bij het opstarten naar de desktop crashen zijn er ook alweer. Hoort erbij zullen we maar zeggen. Als ze dat vandaag fixen kunnen wij morgen gewoon zonder problemen spelen.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

1. Get a full refund.

Deze wordt het dus! :(

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Verwijderd

Vanavond maar vroeg naar bed en morgen 2 uurtjes eerder opstaan :D . Zie je niet vaak zulke goede reviews!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

quote: Game Informer review
The biggest problem Skyrim runs into has plagued every Bethesda-developed game I’ve played: It’s buggy. Not to the degree that Oblivion was – Bethesda makes headway in delivering a more stable product, but I ran into numerous bugs that forced me to reload previous saves. The auto-save system charts several recent points, which can be a relief, but losing progress is annoying and can erase significant victories and character development. If you play the game for dozens of hours, you’ll likely run into setbacks like these a few times. Some of the glitches can be quite funny. For instance, one of my followers floated behind me horizontally like Han Solo trapped in Carbonite. I also killed a dragon in one hit, yet its skeleton remained alive and invincible in the world (I named him Broken, the fearsome).
Het moeten reloaden van savegames omdat je door een bug niet meer kan spelen is toch wel ernstig, in mijn ogen.

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 11:38
Waarschijnlijk werkt geen enkele key uit Rusland zonder VPN. Ik vind het goed en netjes van gamerkeys dat ze hun klanten er meteen een mail over sturen met de optie voor een refund.

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:50:
Vanavond maar vroeg naar bed en morgen 2 uurtjes eerder opstaan :D . Zie je niet vaak zulke goede reviews!
Ik was ook van plan om morgenvroeg even wat te spelen, maar toen bedacht ik me dat ik vroeg naar de tandarts moet. :(

• Gwildor
Ik ben tot nu toe nog 0 bugs tegengekomen, dus hier gaat het prima.

Ik word wel een beetje moe van mijn companion, ze viel nu weer een groep mensen aan waar ik gewoon mee zat te praten.

• Deadsy
Kain_niaK schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:38:
Precief als een game ruk is en om de 5 minuten crashed dan krijg je vaak nog een 7 of 8.

Stel je eens voor de leraren op school zouden net zo eenvoudig met achten en negens strooien.

Een maat van me kijkt vaak naar metacritics maar ik vind die site gewoon flut.
Als je soms kijkt waar de cijfers op gebaseerd zijn. Een hele rits mensen die een 10 of een 0 geeft en dan erbij vermeld dat ze de game nog geeneens hebben.

• OxTox
Gwildor schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:55:
Ik ben tot nu toe nog 0 bugs tegengekomen, dus hier gaat het prima.

Ik word wel een beetje moe van mijn companion, ze viel nu weer een groep mensen aan waar ik gewoon mee zat te praten.
Kende die gewoon niet slopen? Gewoon zo bam! Van d'n berg af, net zoals die geel harige arena fanboy van Oblivion!

• stevenw64
  • Laatst online: 14-06 15:34
Besteld bij GameSync en half uur geleden viel ie door de brievenbus. Helaas nog niet te activeren (grrrrr!).
Al wel te preloaden. Zullen we maar gaan aftellen? Iemand een countdown dat op een forum kan?

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
hyptonize schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:51:
[...]

Het moeten reloaden van savegames omdat je door een bug niet meer kan spelen is toch wel ernstig, in mijn ogen.
Het kan nooit zo erg zijn als Fallout 3 :+

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Pagina: 1 ... 14 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!