Rudemir schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:29:
HTC wil dat ik hem nogmaals opstuur voordat ik contact kan komen met de escalatie afdeling die me dan eventueel een nieuwe telefoon kunnen geven. Ik heb er echt 0,0 vertrouwen in dat het nu opeens na de 3e keer wel gerepareerd gaat worden. Al met al enorm veel spijt van mijn HTC Sensation en had nu heel graag een andere telefoon gehad.
Mijn Sensation valt ook regelmatig uit, ik heb hem 1 maal opgestuurd (moederbord vervangen, paar maanden later hetzelfde probleem). Verwacht echter niet dat het probleem wordt opgelost door hem op te sturen.Ik wacht even op ICS voordat ik hem eventueel weer laat opsturen en daarna een nieuwe eis. Heb namelijk gelezen dat het probleem zich niet voordoet als je een custom rom erop hebt staan, wellicht met ICS hetzelfde effect.
Wel een paar weken gelezen weer contact gehad met HTC. Mij werd in ieder geval het volgende verteld:
Renate van HTC: "Wij kunnen namelijk na twee hardware reparaties een verzoek indienen voor een nieuwe telefoon. Deze bouwen wij dan voor u in het reparatie centrum. U krijgt hier echter geen nieuwe SD/SIM kaart en batterij bij dus vandaar dat u eerst bovenstaande stappen dient uit te voeren omdat als het ligt aan de SIM/SD kaart het niet opgelost zal zijn met een nieuwe telefoon. "
Je zou dus al een nieuwe moeten kunnen krijgen. Vind het raar en moeilijk te geloven dat ze een nieuwe telefoon inbouwen in het reparatie centrum.... Laten ze echt dure werknemers dit doen i.p.v. goedkope in China o.i.d.?