Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Hebben jullie geen last van de slechte bel kwaliteit?
Als je bv je speaker op max. Zet hoor je de overgangstoon dubbel En erg onzuiver...

Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Gebruiken jullie tweakers ook Spotify op je mobiel? Want ik kan geen volume control gebruiken (song skippen met volume button). Ligt dit aan de standaard stock rom? Want met mijn oude mobiel (zte blade) kon ik wel gewoon de volumetoetsen daarvoor gebruiken.

Als het niet standaard ingebouwd zit, kennen jullie dan een app waarmee je ze alsnog kan gebruiken? Ik heb namelijk al gegoogeld maar ik kon niet zo snel iets vinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Laatst online: 05-09 12:27
-Bas schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:29:
Gebruiken jullie tweakers ook Spotify op je mobiel? Want ik kan geen volume control gebruiken (song skippen met volume button). Ligt dit aan de standaard stock rom? Want met mijn oude mobiel (zte blade) kon ik wel gewoon de volumetoetsen daarvoor gebruiken.

Als het niet standaard ingebouwd zit, kennen jullie dan een app waarmee je ze alsnog kan gebruiken? Ik heb namelijk al gegoogeld maar ik kon niet zo snel iets vinden. :+
Voor zover ik weet kan je dit niet standaard skippen met de volumeknoppen. Ik gebruik daarom een stereo bluetooth headset die dat wel kan. Dit is bij de gewone mediaplayer en ik denk ook bij spotify (niet getest).

Of dit aan met een andere rom kan weet ik niet, maar je kunt dat natuurlijk altijd testen.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:30
donvalentino schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:01:
Hebben jullie geen last van de slechte bel kwaliteit?
Als je bv je speaker op max. Zet hoor je de overgangstoon dubbel En erg onzuiver...

Hebben hier meer mensen last van?
Nee, maar een maat van mij wel. Kreeg gratis een nieuwe ivm garantie... Als jij ook nog garantie hebt, dan zou je hetzelfde kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

xxACxx schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 22:41:
[...]

Nee, maar een maat van mij wel. Kreeg gratis een nieuwe ivm garantie... Als jij ook nog garantie hebt, dan zou je hetzelfde kunnen doen.
Bedoel je de aankoop garantie (na de eerste 2 weken?)
Heb hem wel verzekerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:28
donvalentino schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:04:
[...]

Bedoel je de aankoop garantie (na de eerste 2 weken?)
Heb hem wel verzekerd...
De garantie van HTC, die is 2 jaar als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een HTC Sensation te kopen alleen nu vroeg ik me af of, doordat binnekort de nieuwe htc's uitkomen ik hier nog een prijsverlaging kan verwachten? Of is de Sentation al net verlaagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Als de nieuwe modellen uit zijn zou je sowieso een prijsverlaging kunnen verwachten. Al weet ik niet hoeveel dat zou kunnen schelen.

Het is eind maart en nog steeds geen officiële ICS :|
Met eind maart bedoelen ze zeker 31 maart -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omeg schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:21:
Als de nieuwe modellen uit zijn zou je sowieso een prijsverlaging kunnen verwachten. Al weet ik niet hoeveel dat zou kunnen schelen.

Het is eind maart en nog steeds geen officiële ICS :|
Met eind maart bedoelen ze zeker 31 maart -_-
bedankt voor je antwoord, maar nee inderdaad, als het 20 euro verschilt dan maakt het niet zoveel uit.
Heeft iemand een idee van hoeveel hij dan in prijs zou kunnen dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:27:
[...]

bedankt voor je antwoord, maar nee inderdaad, als het 20 euro verschilt dan maakt het niet zoveel uit.
Dat kan niemand met zekerheid zeggen. Je zal het alleen te weten komen als het al van prijs is verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:31

BPP

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:27:
[...]

Ik denk niet dat die onder de 300 euro gaat vallen. Ik vind 345 voor een toestel met zulke specs al redelijk scherp. Zeker als ik zie dat veel oudere toestellen nog steeds boven de 300 euro zitten. Maar dit weet je natuurlijk nooit zeker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, bedankt voor de reacties. Ik ga hem denk ik morgen bestellen dan. En inderdaad, 345 valt ook erg mee ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

albino71 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:46:
[...]

Daarvoor is de mijne de afgelopen 2 weken weggeweest (komt ws. morgen terug...halleluja)

Het begint met een klein stofje, en dat wordt snel meer! Zeker als je 'm in je broekzak draagt.

Je kunt het even aankijken, maar je kunt het t.z.t. wel onder garantie laten repareren.
Volgens mij krijg je een nieuw scherm, dus een eventueel krasje is dan ook weg :)
Voorlopig is het nog een stofje. Wanneer het er meer worden zal ik hem zeker opsturen, maar hoop niet dat het zover komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:38
Hopelijk krijgen we Sense 4.0 (voor iedereen, niet alleen custom rommers)

Als custom rom is hij zeker wel voor dagelijks gebruik te usen atm.
Die Auto applicatie is zo tof, zojuist met Sense 4.0 even mee gespeeld (hopelijk werkt BT snel, rest werkt wel)
Verder begint hij steeds beter te draaien, had ook maar 6% er af qua batterij bij 8uurtjes slaap.

OrDroid Sense 4.0 is zeker aan te raden!

Je enthousiasme is natuurlijk een feest om te lezen, maar we gaan het in dit topic niet over custom roms hebben, daar hebben we dit [HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's topic voor.....

[ Voor 54% gewijzigd door Bullet NL op 26-03-2012 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmleon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 15:52
Ik ben nu 4 maanden in het bezit van een HTC Sensation XE waar nu ook stof onder het scherm begint te komen. Dit is vooral zeer storend wanneer er direct zonlicht op het scherm valt. Op die manier kan ik niet meer zien hoeveel bereik ik heb via Wifi, aangezien daar het stof overheen zit.

Nu heb ik mijn toestel al eerder s-off gemaakt en draait er een custom ROM op. Daarmee draaide het toestel veel beter dan de standaard ROM. Alleen weet ik niet hoe het nu zit met garantie. Eigenlijk wil ik het toestel terug brengen zodat ik een toestel krijg dat geen last heeft van stof of een krakende behuizing.

Ik heb mijn Vodafone abonnement afgesloten bij de belcompany, dus neem aan dat ik daar moet zijn. Moet ik mijn toestel proberen s-on te maken, er een normale ROM opzetten of niks veranderen en zo terug brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudemir
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 16:54
Ik heb mijn HTC inmiddels bijna een jaar en heb hem in deze tien maanden al twee keer terug gestuurd. Beide keren omdat de telefoon sporadisch uitviel zonder reden. Nu doet hetzelfde probleem zich weer voor en zou ik mijn telefoon voor de 3e keer in deze 10 maanden op moeten sturen terwijl ik hem nu net een maand terug heb. De medewerker van Vodafone adviseerde mij zelfs om zelf maar mijn telefoon te slopen en dan via de verzekering een nieuwe te krijgen omdat zij hem alleen maar op kunnen sturen ter reparatie, iets wat dus niet werkt.

HTC wil dat ik hem nogmaals opstuur voordat ik contact kan komen met de escalatie afdeling die me dan eventueel een nieuwe telefoon kunnen geven. Ik heb er echt 0,0 vertrouwen in dat het nu opeens na de 3e keer wel gerepareerd gaat worden. Al met al enorm veel spijt van mijn HTC Sensation en had nu heel graag een andere telefoon gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Rudemir schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:29:
HTC wil dat ik hem nogmaals opstuur voordat ik contact kan komen met de escalatie afdeling die me dan eventueel een nieuwe telefoon kunnen geven. Ik heb er echt 0,0 vertrouwen in dat het nu opeens na de 3e keer wel gerepareerd gaat worden. Al met al enorm veel spijt van mijn HTC Sensation en had nu heel graag een andere telefoon gehad.
Ik heb ook zo'n traject meegemaakt, maar dan met het merk samsung met het toestel wave. Toen ik heb 3x heb opgestuurd hebben ze hem niet kunnen repareren, bij de 4e keer is het zo dat het toestel wordt vervangen of je krijgt een geldbedrag terug.

Ik weet zo niet hoe het zit met de regeling bij HTC daarvan, maar ik kreeg 4 maand geleden nog mooi even 200 euro voor mijn oude wave 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasps
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-08 18:15
Rudemir schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:29:
Mijn Sensation valt ook regelmatig uit, ik heb hem 1 maal opgestuurd (moederbord vervangen, paar maanden later hetzelfde probleem). Verwacht echter niet dat het probleem wordt opgelost door hem op te sturen.Ik wacht even op ICS voordat ik hem eventueel weer laat opsturen en daarna een nieuwe eis. Heb namelijk gelezen dat het probleem zich niet voordoet als je een custom rom erop hebt staan, wellicht met ICS hetzelfde effect.

Wel een paar weken gelezen weer contact gehad met HTC. Mij werd in ieder geval het volgende verteld:

Renate van HTC: "Wij kunnen namelijk na twee hardware reparaties een verzoek indienen voor een nieuwe telefoon. Deze bouwen wij dan voor u in het reparatie centrum. U krijgt hier echter geen nieuwe SD/SIM kaart en batterij bij dus vandaar dat u eerst bovenstaande stappen dient uit te voeren omdat als het ligt aan de SIM/SD kaart het niet opgelost zal zijn met een nieuwe telefoon. "

Je zou dus al een nieuwe moeten kunnen krijgen. Vind het raar en moeilijk te geloven dat ze een nieuwe telefoon inbouwen in het reparatie centrum.... Laten ze echt dure werknemers dit doen i.p.v. goedkope in China o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou klopt hoor,.. mijn desire werd keurig omgeruild toen ik hem voor de derde keer opstuurde...
(tegenwoordig heb je ook service punten bij de kpn business centers, die, indien mogelijk, direct repareren. Kan dit niet dan verzorgen hun het opsturen en krijg je bericht als hij klaar is. tevens online te volgen.)
Jasps schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:18:
[...]

Mijn Sensation valt ook regelmatig uit, ik heb hem 1 maal opgestuurd (moederbord vervangen, paar maanden later hetzelfde probleem). Verwacht echter niet dat het probleem wordt opgelost door hem op te sturen.Ik wacht even op ICS voordat ik hem eventueel weer laat opsturen en daarna een nieuwe eis. Heb namelijk gelezen dat het probleem zich niet voordoet als je een custom rom erop hebt staan, wellicht met ICS hetzelfde effect.

Wel een paar weken gelezen weer contact gehad met HTC. Mij werd in ieder geval het volgende verteld:

Renate van HTC: "Wij kunnen namelijk na twee hardware reparaties een verzoek indienen voor een nieuwe telefoon. Deze bouwen wij dan voor u in het reparatie centrum. U krijgt hier echter geen nieuwe SD/SIM kaart en batterij bij dus vandaar dat u eerst bovenstaande stappen dient uit te voeren omdat als het ligt aan de SIM/SD kaart het niet opgelost zal zijn met een nieuwe telefoon. "

Je zou dus al een nieuwe moeten kunnen krijgen. Vind het raar en moeilijk te geloven dat ze een nieuwe telefoon inbouwen in het reparatie centrum.... Laten ze echt dure werknemers dit doen i.p.v. goedkope in China o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Conclusie: Gewoon voor de 3e keer opsturen en hopen dat het helpt. Als je nog niet wil opsturen nog even wachten op ICS (OTA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Niet heel boeiend / dramatisch, maar omdat ik het eerder heb gelezen in dit topic een tijd terug: vandaag heb ik opgemerkt dat bij mij nu (ook) op de achterkant van mijn Sensation een letter uit de cover 'gevallen' (althans, dat neem ik aan dat het zo gebeurd is) is. Ik heb nu dus alleen nog de "tc" in het logo zitten.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudemir
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 16:54
Ik heb er verder geen problemen mee om mijn telefoon op te sturen maar ik wilde wel de garantie hebben dat het gemaakt zou worden en zo niet dat ik dan gewoon een nieuwe telefoon krijg. Daar wilde de klantenservice niet aan beginnen en omdat ik mijn telefoon inmiddels al bijna twee maanden kwijt geweest ben in de tien maanden dat ik heb hem begin ik er wel genoeg van te krijgen.

Wat ik dus vervelend vind is dat ik niet zeker weet wat er gebeurt als het mankement weer terug komt na de derde keer laten repareren. Ik ben ook verzekerd en een Vodafone medewerker adviseerde me, zonder het letterlijke te zeggen, dat ik hem ook zelf dusdanig kan toe takelen dat deze niet meer te maken valt en dan kon ik voor mijn eigen risico een nieuwe telefoon krijgen. Dan doe ik dit liever zodat ik weet dat ik er geen last meer van heb en niet over 2/3 maanden weer tegen precies hetzelfde probleem aanloop en dan nog steeds niet zeker weet dat ik een nieuwe telefoon krijg. De klantenservice van HTC was ook totaal niet vriendelijk dus ik ga morgen ochtend nog maar eens langs Vodafone kijken wat ik daar nog klaar kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:19

Shunt

Boe

Rudemir schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 01:32:
Ik heb er verder geen problemen mee om mijn telefoon op te sturen maar ik wilde wel de garantie hebben dat het gemaakt zou worden en zo niet dat ik dan gewoon een nieuwe telefoon krijg. Daar wilde de klantenservice niet aan beginnen en omdat ik mijn telefoon inmiddels al bijna twee maanden kwijt geweest ben in de tien maanden dat ik heb hem begin ik er wel genoeg van te krijgen.

Wat ik dus vervelend vind is dat ik niet zeker weet wat er gebeurt als het mankement weer terug komt na de derde keer laten repareren. Ik ben ook verzekerd en een Vodafone medewerker adviseerde me, zonder het letterlijke te zeggen, dat ik hem ook zelf dusdanig kan toe takelen dat deze niet meer te maken valt en dan kon ik voor mijn eigen risico een nieuwe telefoon krijgen. Dan doe ik dit liever zodat ik weet dat ik er geen last meer van heb en niet over 2/3 maanden weer tegen precies hetzelfde probleem aanloop en dan nog steeds niet zeker weet dat ik een nieuwe telefoon krijg. De klantenservice van HTC was ook totaal niet vriendelijk dus ik ga morgen ochtend nog maar eens langs Vodafone kijken wat ik daar nog klaar kan spelen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat een nieuw toestel krijgen niets helpt. Ik heb nu twee keer een swap gehad en het toestel ongeveer 4 tot 5 maanden niet kunnen gebruiken sinds ik hem heb gekocht. (ong 8 of 9 maanden geleden) Het toestel gaat dan ook nu naar de belcompany en die gaan iets met HTC regelen. Hopelijk een ander toestel zodat ik eindelijk zonder frustratie mijn telefoon kan gebruiken.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Volgens mij ligt dat uitvallen aan de batterij.

Heb hem ook al eens opgestuurd. Ik stelde nog voor om de batterij mee te sturen, maar dat kon niet. Kreeg de telefoon terug (nieuw mainboard), deed het een tijdje goed en viel daarna soms weer uit.

Met de Anker batterij is hij nooit meer uitgevallen.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Xurk schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:49:
Niet heel boeiend / dramatisch, maar omdat ik het eerder heb gelezen in dit topic een tijd terug: vandaag heb ik opgemerkt dat bij mij nu (ook) op de achterkant van mijn Sensation een letter uit de cover 'gevallen' (althans, dat neem ik aan dat het zo gebeurd is) is. Ik heb nu dus alleen nog de "tc" in het logo zitten.
Damn, als je niets had gezegd was het me waarschijnlijk niet eens op gevallen. Ben zelf kennelijk de "c" kwijt :(
Nouja, als ICS eenmaal uit is wil ik de cover sowieso laten repareren aangezien mijn volume knop al sinds een maand of 2 na aankop doorgebroken is >.<

[ Voor 12% gewijzigd door Aapenootjes op 27-03-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Mijn excuses :$ ;)

Ja, erg fraai is het niet. Ook raar dat het zomaar ineens loslaat na 10 maanden. Maar goed, in juni neem ik toch weer een nieuw toestel (waarschijnlijk HTC One X of Samsung Galaxy S III) 8)

[edit] De bouwkwaliteit van de Sensation is wel echt schrikbarend slecht zeg, jammer voor het flagship toestel van 2011. Letters die spontaan eruit vallen, volume- en powerknoppen die afbreken, krakende backcovers na 2x verwijderen, stof onder het scherm... the list goes on and on |:(

[ Voor 40% gewijzigd door Xurk op 27-03-2012 10:53 ]

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
albino71 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:46:
[...]

Daarvoor is de mijne de afgelopen 2 weken weggeweest (komt ws. morgen terug...halleluja)

Het begint met een klein stofje, en dat wordt snel meer! Zeker als je 'm in je broekzak draagt.

Je kunt het even aankijken, maar je kunt het t.z.t. wel onder garantie laten repareren.
Volgens mij krijg je een nieuw scherm, dus een eventueel krasje is dan ook weg :)
@Albino71 of andere die stof had op zijn Sensation

Kregen jullie een nieuwe scherm of was alleen het stof eruit gehaald?

Dit ivm mijn screenprotector op mijn Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

ChiMan schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:50:
[...]

@Albino71 of andere die stof had op zijn Sensation

Kregen jullie een nieuwe scherm of was alleen het stof eruit gehaald?

Dit ivm mijn screenprotector op mijn Sensation.
Nieuw scherm. Je kan die niet zomaar eventjes dat ding zo uit elkaar halen en het stof er uit halen. Dat moet dan weer in een clean room en kost waarschijnlijk meer in uren dan een nieuw scherm kost.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Wat screenprotectors betreft: zijn die eigenlijk überhaupt nog wel nodig met de Sensation (Gorilla Glass)? Ik heb dus, zoals ik hierboven schreef, het toestel tien maanden waarvan pas sinds de Kerst ik een pouch voor de telefoon heb. En ik zit er nu heel close-up naar te kijken en kan nergens ook maar een klein krasje ontdekken op het scherm. Dat is blijkbaar één van de weinige bouwkwaliteiten die wél degelijk is, kijkend naar mijn vorige post met opsomming van de gebreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Xurk schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:56:
Wat screenprotectors betreft: zijn die eigenlijk überhaupt nog wel nodig met de Sensation (Gorilla Glass)? Ik heb dus, zoals ik hierboven schreef, het toestel tien maanden waarvan pas sinds de Kerst ik een pouch voor de telefoon heb. En ik zit er nu heel close-up naar te kijken en kan nergens ook maar een klein krasje ontdekken op het scherm. Dat is blijkbaar één van de weinige bouwkwaliteiten die wél degelijk is, kijkend naar mijn vorige post met opsomming van de gebreken ;)
In een zakje moet je ook wel heel gek doen wil je iets kunnen beschadigen. Ik een htc HD2 wat ook gewoon gorilla glass heeft en dat ding heeft een klein krasje van een scherp stuk metaal dat ik perongeluk tussen het scherm en het hoesje heb laten komen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Xurk schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:56:
GG is sterker dan normale glas maar betekent niet dat het krasvrij is.
Collega van mij heeft de Desire S (met GG), binnen een week een dikke kras op zijn scherm.

Ik heb voor al mij toestellen een screenprotector en gebruik nooit een pouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Wow, ik had niet gedacht dat het beschadigen toch zo makkelijk ging. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik zonder pouch probleemloos het eerste halfjaar heb volbracht zonder krassen (ben ik nou heel voorzichtig, of heel lucky? ;)). De pouch heb ik vooral voor als ik de telefoon bijvoorbeeld los in een tas moet doen, zodat ik zeker weet dat het niet door andere voorwerpen bekrast wordt.

Screen protectors heb ik nooit fijn gevonden door het gedoe met het plaatsen ervan, dat het wat stroperig aanvoelt en dat je makkelijk lelijke belletjes / stofjes eronder kan krijgen. Maar mijn laatste ervaring met een screen protector is ook alweer van de HTC Desire, misschien dat ze fijner en beter geworden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Xurk schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:48:
Mijn excuses :$ ;)

Ja, erg fraai is het niet. Ook raar dat het zomaar ineens loslaat na 10 maanden. Maar goed, in juni neem ik toch weer een nieuw toestel (waarschijnlijk HTC One X of Samsung Galaxy S III) 8)

[edit] De bouwkwaliteit van de Sensation is wel echt schrikbarend slecht zeg, jammer voor het flagship toestel van 2011. Letters die spontaan eruit vallen, volume- en powerknoppen die afbreken, krakende backcovers na 2x verwijderen, stof onder het scherm... the list goes on and on |:(
Ik heb eerlijk gezegd nog geen enkel probleem gehad met mijn Sensation, maar ik denk wel dat ze vanwege de problemen met de "unibody" voor de one series een andere design zijn gaan ontwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Even een vraagje tussendoor: Hebben we hier in Nederland/Europa ook opladers voor batterijen van de HTC sensation? Ik bedoel hiermee dat als ik een externe batterij heb dat ik die kan opladen zonder hem in mijn sensation te stoppen. Ik kon tot nu toe alleen maar Chinese opladers vinden, alleen heb ook gelezen dat daar vaak overspanning bij komt kijken en uiteindelijk je sensation daardoor stuk kan gaan.

Hier in plaatje van wat ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/yallgoods/82006549-24.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
-Bas schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:07:
Even een vraagje tussendoor: Hebben we hier in Nederland/Europa ook opladers voor batterijen van de HTC sensation? Ik bedoel hiermee dat als ik een externe batterij heb dat ik die kan opladen zonder hem in mijn sensation te stoppen. Ik kon tot nu toe alleen maar Chinese opladers vinden, alleen heb ook gelezen dat daar vaak overspanning bij komt kijken en uiteindelijk je sensation daardoor stuk kan gaan.

Hier in plaatje van wat ik bedoel:
[afbeelding]
Zoiets: http://www.mobiel-accesso...htc-sensation-met-2de.php ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
In Malaysia en Taiwan is ICS inmiddels uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
dangerousp schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:14:
In Malaysia en Taiwan is ICS inmiddels uitgerold.
Bronnen??
Nog een paar dagen en dan hebben we het ook in Nederland!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:34
Ik heb mijn Vodafone abonnement afgesloten bij de belcompany, dus neem aan dat ik daar moet zijn. Moet ik mijn toestel proberen s-on te maken, er een normale ROM opzetten of niks veranderen en zo terug brengen?
Is niet nodig. Ik heb mijn toestel afgelopen maand nog s-off en met ARHD ROM opgestuurd vanwege stof onder het scherm. Kan me wel voorstellen dat ze moeilijk doen als je een gefrituurde CPU hebt dankzij een overclock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Over stof gesproken, weet je wat ook leuk is. Je toestel opsturen vanwege stof onder het scherm. Krijg je hem terug. WEER stof onder het scherm PLUS een gebroken camera lens (bij de "reparatie"gebeurd) WEER opsturen. WEER stof onder het scherm.

Ik heb inmiddels een formele klacht ingediend, heb het toestel met 3 reparaties dik een maand moeten missen. Heb nu contact met een HTC medewerker die ik foto's heb gestuurd, zodat ik misschien een nieuw toestel krijg... Liever sturen ze me meteen de One X :)

Een ding is zeker. Mijn volgende toestel wordt geen HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
jOnAt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:28:
Over stof gesproken, weet je wat ook leuk is. Je toestel opsturen vanwege stof onder het scherm. Krijg je hem terug. WEER stof onder het scherm PLUS een gebroken camera lens (bij de "reparatie"gebeurd) WEER opsturen. WEER stof onder het scherm.

Ik heb inmiddels een formele klacht ingediend, heb het toestel met 3 reparaties dik een maand moeten missen. Heb nu contact met een HTC medewerker die ik foto's heb gestuurd, zodat ik misschien een nieuw toestel krijg... Liever sturen ze me meteen de One X :)

Een ding is zeker. Mijn volgende toestel wordt geen HTC.
In de meeste gevallen krijg je een refurbished toestel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Nee juist niet, ik wil graag een accu opladen zonder deze eerst in mijn sensation te doen... Dus alleen een oplader zo'n ding waar je hem in kan klikken die ik liet zien in mijn vorige post. Alleen die ik toenstraks heb gepost komt uit China, en ik wil er graag 1 hebben die normale spanningen kan geven aan de batterij en die uit China kunnen dat niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

ChiMan schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:38:
[...]

In de meeste gevallen krijg je een refurbished toestel terug.
En daar moet je het niet bij laten zitten. Ik heb nu al twee nieuwe gehad vanuit HTC (en indirect vanuit de verzekering) en nu ga ik samen met de telefoon winkel en dat hoofd kantoor achter een fatsoenlijke oplossing aan. Ik ben hem ruim 5 maanden kwijt geweest zonder dat de oplossing er gekomen is.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Ik ben hem ruim 5 maanden kwijt geweest zonder dat de oplossing er gekomen is.
En dat is precies mijn probleem. Ik wil gewoon gebruik maken van internet, whatsapp etc. ik heb geen backup toestel dus kan eigenlijk niet zonder. Los daarvan kan een nieuw toestel net zo goed stof onder het scherm krijgen. Ik denk dat ik deze gewoon houd totdat er iets leuks langs komt. Galaxy S3 ofzo :9 En dan gaat deze mooi op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

jOnAt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:26:
[...]

En dat is precies mijn probleem. Ik wil gewoon gebruik maken van internet, whatsapp etc. ik heb geen backup toestel dus kan eigenlijk niet zonder. Los daarvan kan een nieuw toestel net zo goed stof onder het scherm krijgen. Ik denk dat ik deze gewoon houd totdat er iets leuks langs komt. Galaxy S3 ofzo :9 En dan gaat deze mooi op marktplaats.
Wat dat betreft ben ik dus gewoon ontzettend verwend want ik heb mijn oude HD2 nog en die tuft nu lekker op phone 7.5 en dat toestel gebruik ik nu als persoonlijk toestel en mijn sensation als werk toestel want ja die hoef ik een stuk minder te gebruiken. Komende weken ga ik weer even werken met de HTC toutch pro 2. Dan kan mijn sensation mooi naar de belcompany.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Dat is wel lekker inderdaad. Misschien moet ik ook maar eens op MP een oude desire of HD opduikelen. Is op die momenten wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
-Bas schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:06:
[...]

Nee juist niet, ik wil graag een accu opladen zonder deze eerst in mijn sensation te doen... Dus alleen een oplader zo'n ding waar je hem in kan klikken die ik liet zien in mijn vorige post. Alleen die ik toenstraks heb gepost komt uit China, en ik wil er graag 1 hebben die normale spanningen kan geven aan de batterij en die uit China kunnen dat niet O-)
Heb je wel goed gekeken wat voor items het daadwerkelijk is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
ChiMan schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:10:
[...]

Heb je wel goed gekeken wat voor items het daadwerkelijk is? ;)
Oo, ja sorry niet goed genoeg gelezen mijn fout, maar bedankt voor de link! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
-Bas schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:06:
[...]

99% van de accessoires komen uit china. Kijk gewoon eens op ebay of focalprice/dealextreme, vaak zit er een lader bij. Hier bijvoorbeeld inclusief een extra Anker batterij http://www.ebay.com/itm/A...ories&hash=item4cfa24e858

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Volgens HTC NL (via de chat) is ICS sinds vorige week verkrijgbaar in NL en kan het nog 6 weken duren voordat alle toestellen deze ontvangen!

Iemand die via OTA, ICS ontvangen heeft met een NL toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 17:26
Hier niks in ieder geval :N

De Sensation (XE) zou toch als eerste de update ontvangen? In dat geval lijkt me dat de update nog niet verkrijgbaar is in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 11:30

ap3nr0ts

hoi

ChiMan schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:02:
Volgens HTC NL (via de chat) is ICS sinds vorige week verkrijgbaar in NL en kan het nog 6 weken duren voordat alle toestellen deze ontvangen!

Iemand die via OTA, ICS ontvangen heeft met een NL toestel?
6 weken? :') Dat zou echt irritant zijn. Vraag me af waarop gewacht wordt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Klopt niet dat het al beschikbaar is, dan zou het ergens moeten staan... Alleen in Taiwan en Maleisie of all places lijkt de uitrol weer te zijn begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Dit gaat opnieuw over stof onder mijn scherm :O
Ik ben nu verwikkeld in een frustrerend doch interessant mailcontact met een HTC medewerker over mijn problemen. (zie mijn andere posts over stof) Tot nu toe kan hij mij aanbieden dat ik het toestel opstuur en er (misschien) een nieuwe voor terug krijg. Dit ga ik echter niet doen. Ben ik mijn toestel weer kwijt en krijg ik een toestel met mogelijk dezelfde problemen.

Ik zit erover te denken om het over een andere boeg te gooien. Eerst kijken wat vodafone kan doen. Ik wil eigenlijk gewoon een ander toestel. Volgens mij is dat stof gewoon een chronisch probleem en een productiefout. En daarom denk ik er ook over om contact op te nemen met de consumentenbond of Radar.

Zijn er nog meer mensen die een zelfde weg zijn ingeslagen? Of iets vergelijkbaars hebben geprobeerd? Ik hoor graag jullie tips en meningen. Uiteraard zou het ook interessant zijn om een file aan te leggen van hoeveel mensen nou daadwerkelijk zitten met dit stof probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

jOnAt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:22:
Uiteraard zou het ook interessant zijn om een file aan te leggen van hoeveel mensen nou daadwerkelijk zitten met dit stof probleem.
Je kan een poll maken misschien?
Ik had met het eerste toestel op dag 1 al stof onder het scherm (bij de volumetoetsen). Direct om laten ruilen (ging gelukkig snel) voor een nieuw toestel. Dat is geweest op dag 1 dat de Sensation verkrijgbaar was.
Van de week zag ik dat er nu ook weer erg veel stof onder het scherm zit (rechtsboven in de hoek). Ik weet nog niet of ik er iets mee doe, het is vervelend en ik baal er wel van, maar ik heb geen zin om er zoveel moeite in te steken.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:38

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Ik ben nu verwikkeld in een frustrerend doch interessant mailcontact met een HTC medewerker over mijn problemen. (zie mijn andere posts over stof) Tot nu toe kan hij mij aanbieden dat ik het toestel opstuur en er (misschien) een nieuwe voor terug krijg. Dit ga ik echter niet doen. Ben ik mijn toestel weer kwijt en krijg ik een toestel met mogelijk dezelfde problemen.

Ik zit erover te denken om het over een andere boeg te gooien. Eerst kijken wat vodafone kan doen. Ik wil eigenlijk gewoon een ander toestel. Volgens mij is dat stof gewoon een chronisch probleem en een productiefout. En daarom denk ik er ook over om contact op te nemen met de consumentenbond of Radar.

Zijn er nog meer mensen die een zelfde weg zijn ingeslagen? Of iets vergelijkbaars hebben geprobeerd? Ik hoor graag jullie tips en meningen. Uiteraard zou het ook interessant zijn om een file aan te leggen van hoeveel mensen nou daadwerkelijk zitten met dit stof probleem.
Hier ook stof onder het scherm van mijn Sensation, in het midden van de rechterkant.
Ik heb alleen nog niet echt gekeken wat ik er aan kan (laten) doen.

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Laatst online: 05-09 12:27
Dus dan zien we dadelijk de update sneller op branded toestellen dan op unbranded toestellen? Lekker bezig HTC. |:(

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Hebben zij soms geld betaald aan HTC om voor hun de update eerder uit te brengen ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Metalslave666 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:19:
[...]

Dus dan zien we dadelijk de update sneller op branded toestellen dan op unbranded toestellen? Lekker bezig HTC. |:(
Misschien komen ze beide op dezelfde dag uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Metalslave666 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:19:
[...]

Zoals ik al eerder hier had gezegd... Verbaast mij niks, ging bij de HTC Legend ook zo. Non branded kwam 2 weken later dan branded.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Branding is echt een kind van satan. Ik zie zoveel telefoons langskomen met de spuuglelijke voda-meuk er op. Als dat toch eens verboden zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist deze meme gemaakt: http://zipmeme.com/upload.../g1332954771556485462.jpg
Met hun update komt maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Mocht je er iets mee gaan doen, i am in :) .

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 20:43
Haha, bazenmeme. Ik hoop dat ze opschieten, maar het zal wel komen. Wel jammer dat we het zo letterlijk moeten nemen.

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Misschien al in dit topic, maar er zijn vast mensen die dit nog niet weten en kwam er net zelf achter.
Een irritatie tijdens het typen zijn deze 2 dingen:

moet = Moët
tot = TOT

Dit kun je makkelijk veranderden door dit te doen:
Instellingen > Taal en toetsenbord > Touch Input > Persoonlijk woordenboek > Persoonlijk woordenboek bewerken > Plusje bovenin klikken > en dan Moët/TOT toevoegen.

Als het goed is weet het htc toetsenbord dat je 'tot' liever gebruikt dan 'TOT' en 'moet' liever gebruikt dan 'Moët'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:20
Dat moet en tot probleem is in Sense 3.6 opgelost volgens mij, ik heb er geen last meer van gehad sinds ik deze er op heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
tiguan schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:57:
Dat moet en tot probleem is in Sense 3.6 opgelost volgens mij, ik heb er geen last meer van gehad sinds ik deze er op heb staan.
Goed nieuws dat dat in 3.6 is opgelost, nu is het handig voor de mensen met een gewone sensation die daar last van hebben! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 14-09 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Blijven alle apps/instellingen/gegevens eigenlijk bewaard na de update van ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:35
Odysseus253 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:28:
Blijven alle apps/instellingen/gegevens eigenlijk bewaard na de update van ICS?
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

-Bas schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:49:
Misschien al in dit topic, maar er zijn vast mensen die dit nog niet weten en kwam er net zelf achter.

moet = Moët
tot = TOT

Instellingen > Taal en toetsenbord > Touch Input > Persoonlijk woordenboek > Persoonlijk woordenboek bewerken > Plusje bovenin klikken > en dan Moët/TOT toevoegen.

Als het goed is weet het htc toetsenbord dat je 'tot' liever gebruikt dan 'TOT' en 'moet' liever gebruikt dan 'Moët'.
Held _/-\o_ Dit vind ik al sinds ik de telefoon heb erg irritant en zo onderhand ben ik geconditioneerd om na het typen van "moet" of "tot" uit mezelf al de linkersuggestie te selecteren om te voorkomen dat ze gecorrigeerd worden naar "Moët" en "TOT". Maar ik heb zojuist gedaan wat jij schreef en erna getest - ze staan er nu niet eens meer tussen als suggesties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
Volgens een bericht op NU.nl zijn ze al bezig met de update voor de HTC Sensation XE. Ik merk nog niets.

http://www.nu.nl/gadgets/...artphones-en-tablets.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 12:36

Wihakayda

Dracarys

Vindt het maar lang duren hoor :/

Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
tazman67 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:26:
Volgens een bericht op NU.nl zijn ze al bezig met de update voor de HTC Sensation XE. Ik merk nog niets.

http://www.nu.nl/gadgets/...artphones-en-tablets.html
Ja, ze zijn bezig maar niet in NL!
Ze blazen vele berichten in de wereld maar niets is waar!!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
ChiMan schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:13:
[...]

Ja, ze zijn bezig maar niet in NL!
Ze blazen vele berichten in de wereld maar niets is waar!!!! 8)7
Wie blazen vele berichten de wereld in? Van HTC heb ik slechts 1 bericht gehoord, eind maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
dangerousp schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:29:
[...]

Wie blazen vele berichten de wereld in? Van HTC heb ik slechts 1 bericht gehoord, eind maart.
Onder andere hier:
- http://blog.htc.com/2012/03/ics/

Verder heb ik gisteren via de chat te horen gekregen dat ICS sinds vorige week in NL verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Als iemand de FOTA-update echt had gehad, hadden wij dat hier allang gelezen..

HTC wilde laten zien, dat zij Samsung bij kunnen houden of zelfs voor kunnen zijn, maar als dat niet nodig is, wachten zij af of de echt ongeduldige en minder technische personen niet snel een gsm uit de one-serie kopen..

Na de eerste bestelronde zal de ICS voor de Sensation wel FOTA gezet worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:30
Ik verwacht hem binnen 2 dagen aangezien zondag geen eind maart meer is zoals beloofd door HTC. Fingers crossed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:07

Sn0zz

Wait... what!?

Xurk schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:13:
[...]

Held _/-\o_ Dit vind ik al sinds ik de telefoon heb erg irritant en zo onderhand ben ik geconditioneerd om na het typen van "moet" of "tot" uit mezelf al de linkersuggestie te selecteren om te voorkomen dat ze gecorrigeerd worden naar "Moët" en "TOT". Maar ik heb zojuist gedaan wat jij schreef en erna getest - ze staan er nu niet eens meer tussen als suggesties :D
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hier was ik ook al lang naar op zoek. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Knappe oplossing van dat slide toetsenbord..

Maar mensen, die graag "sliden" moeten echt eens kijken naar SlideIT..

Heb vaak gewisseld tussen Swype en dit, maar vind dit beter (niet beter dan Asus, maar ja.. ;-))

Toetsenbord zijn bovendien in grootte verstelbaar en van een andere skin te voorzien..

Gebruik al maanden de "Black Licorice".. Ziet super uit op zwart toestel en is altijd goed leesbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prof. Appelmoes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-03-2021
xxACxx schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:13:
Ik verwacht hem binnen 2 dagen aangezien zondag geen eind maart meer is zoals beloofd door HTC. Fingers crossed :)
Anders wordt het tijd voor een Tweakers knokploeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha89
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-08-2021
Ach ze zullen anders toch wel wijzen naar de carriers als het toch april wordt :/ Zolang 1 land of carrier het al heeft uitgerold hebben zij hun best gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:31

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

-Bas schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:49:

moet = Moët
tot = TOT

Hmm bij mij werkt dit niet :'(
is het Moët/TOT of zijn dat twee woorden die ik erin moet stoppen, Moët apart en TOT apart?

Overigens hier ook nog geen update (simlock vrije telefoon) voor ICS. Ik ben bang dat het eerste week april gaat worden.

[ Voor 8% gewijzigd door rockhopper op 29-03-2012 12:46 . Reden: wat extra info toegevoegd ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
ICS via OTA aan het downloaden op dit moment :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
ChiMan schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:12:
Versienummer? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Shit, nu ga ik nóg dwangmatiger handmatig voor software updates checken ;)
rockhopper schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:41:
[...]

Hmm bij mij werkt dit niet :'(
is het Moët/TOT of zijn dat twee woorden die ik erin moet stoppen, Moët apart en TOT apart?
De twee woorden apart van elkaar invoeren (dus twee keer op het plusje drukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaoske
  • Laatst online: 30-08 08:51

Gaoske

Moddicted...

ChiMan schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:12:
Hier nog niets :'( . Heb je de XE of de non-XE?

M'n hobby PC'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Heb de normale Sensation.

Android 4.0 update with HTC Sense 3.6 - 3.32.401.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:01
Ik ben hem ook aan het binnen halen. KPN, normale sensation. Heb handmatig de update gechecked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaoske

Gaoske

Moddicted...

ChiMan schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:31:
Heb de normale Sensation.

Android 4.0 update with HTC Sense 3.6 - 3.32.401.5
Geroot? S-Off? aangepaste CID? Of helemaal stock? :D

Klinkt wel goed 8)

Edited:

/Jealousmode
Damn, nog iemand!!
/Jealousmode off

[ Voor 12% gewijzigd door Gaoske op 29-03-2012 13:36 ]

M'n hobby PC'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
Hier ook gestart!!! Alleen niet binnen Wifi bereik, dus moet nog ff wachten tot ik thuis ben... :(
Helemaal stock de mijne

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaoske

Gaoske

Moddicted...

HOPPA!!! Hier ook!!!
3.32.405.1

En Download :9 :P

Op HI BTW

[ Voor 10% gewijzigd door Gaoske op 29-03-2012 13:38 ]

M'n hobby PC'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hier ook beschikbaar, gewone sensation simlockvrij. android 4.0 met sense 3.6 - 3.32.401.5
Ga m nu binnentrekken (toch nog bedankt voor de woordenboek feedback trouwens, maar lijkt erop dat het niet meer nodig is :) )

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik zie nu voorbijkomen 3.32.401.5 én 3.32.405.1

Ik heb zelf 3.32.401.105

Kunnen mensen hun versienummers bevestigen vanuit het software information scherm?

En kunnen mensen het verschijnsel van het update bij een reboot bevestigen aub?

[ Voor 20% gewijzigd door Hooglander1 op 29-03-2012 13:39 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Zal zo even voor je kijken, maar dacht dat ik de mijne goed getypt had, zit op 45% momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaoske

Gaoske

Moddicted...

Hooglander1 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:39:
Ik zie nu voorbijkomen 3.32.401.5 én 3.32.405.1

Ik heb zelf 3.32.401.105

Kunnen mensen hun versienummers bevestigen vanuit het software information scherm?

En kunnen mensen het verschijnsel van het update bij een reboot bevestigen aub?
Ik begin nu te twijfelen of ik in mijn enthousiasme goed getypt heb, maar kan het niet meer zien tijdens het downloaden... Ik zal dadelijk direct kijken en proberen het updatebestand veilig te stellen.

M'n hobby PC'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemptD
  • Laatst online: 15-09 12:21
Ik heb hier een Sensation XE die oorspronkelijk een simlock had van O2 maar deze is eraf gehaald, ik zal nog wel even moeten wachten ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Hier 401.1 , staat nu voor me klaar! Ga hen downloaden woohoo!
Toch nog eind maart gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

401.5 bij mij, verified (voor de goede orde, Sensation normaal, niet-XE)

[ Voor 51% gewijzigd door rockhopper op 29-03-2012 13:45 . Reden: toestel type toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Als het goed is hebben de non-XE mensen de 401.5 en de XE-mensen 401.105 dadelijk. Als dat zo is, dan hebben jullie dezelfde versie die enkele weken geleden al er zelf op te zetten was. En zou er nog steeds de bug in moeten zitten dat bij elke reboot je het upgrading scherm krijgt.

Erg benieuwd naar jullie ervaringen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Hooglander1 op 29-03-2012 13:44 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.