Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
-Bas schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:31:
[...]

Alls het zou passen is het alleen nog jammer dat het nog witte toetsjes zijn :F
Daar hebben ze deze voor uitgevonden!
http://r.twenga.nl/g3.php...kNjUxNmVhZGY0ZjdmYjJiNjBj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
dangerousp schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:49:
[...]

Daar hebben ze deze voor uitgevonden!
zouden ze dan ook nog een beetje oplichten of blijven rood, en zwart in het donker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:38
-Bas schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:25:
Misschien hele domme vraag, maar kan er op een htc sensation (oude versie) een nieuwere cover zitten van bijvoorbeeld de XE? dus in plaats van de backcover van de orginele een xe cover?
http://www.amazon.co.uk/F...TF8&qid=1331948263&sr=1-2

This set fits Sensation also, you may change the outlook of your Sensation to Sensation XE

Compatible to:
HTC
Sensation XE
Sensation

Indien je handig bent ;) op zich is die prijs niet eens zo gek voor al dat in een (indien je ooit eens je scherm laat vervangen)
Zie wel dat ze refurbished zijn, maar staan er meer van op dus vraag me af of ze nou nieuw zijn of niet. Lijkt me niet maarja, denk toch niet dat je voor deze optie gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Minaaj op 17-03-2012 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Heb nog een vrraagje aan de sensation bezitters... Hoe zit het met een notification led? Ik heb gezien dat hij bovenin bij die soort van speaker hoort te zitten, maar hoe dit er precies uit ziet heb ik nog niet gezien. Misschien dat iemand even een filmpje kan maken? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
-Bas schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:20:
Heb nog een vrraagje aan de sensation bezitters... Hoe zit het met een notification led? Ik heb gezien dat hij bovenin bij die soort van speaker hoort te zitten, maar hoe dit er precies uit ziet heb ik nog niet gezien. Misschien dat iemand even een filmpje kan maken? O-)
Euh, filmpje maken gaat nu ff niet....
Hij zit helemaal rechts in de speakergrill, dus naast de front-camera.
Hij is rood/oranje of groen......
Hij knippert bij berichten of afspraken, en brand rood/oranje of groen tijdens het laden....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Bullet NL schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:58:
[...]

Euh, filmpje maken gaat nu ff niet....
Hij zit helemaal rechts in de speakergrill, dus naast de front-camera.
Hij is rood/oranje of groen......
Hij knippert bij berichten of afspraken, en brand rood/oranje of groen tijdens het laden....
Oke dankjewel voor het melden :+ weet jij toevallig of de sensation over 4G beschikt? want als je bijvoorbeeld HTC sensation intypt en je hebt een filmpje uit de US of UK zeggen ze altijd: Sensation 4G. Ik weet dat we hier in nederland nog geen 4g hebben en dat dat ook nog wel zo'n 2 jaartjes gaat duren voordat het eindelijk komt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Even voor de duidelijkheid, de Sensation 4G is alleen leverbaar in de VS... De Sensations die in ons land verkocht worden hebben geen 4G mogelijkheid, wel HPDA+ natuurlijk....

Dus nee! De HTC Sensation en alle andere toestellen die op dit moment in Nederland op de markt zijn (of zijn aangekondigd zoals de HTC One S/X serie) kunnen niet verbinden met een LTE netwerk, pas wanneer de LTE netwerken concreet zijn zal je toestellen op de Nederlandse markt tegen gaan komen.

Er op wachten heeft vermoedelijk ook geen zin.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
heeft iemand wel eens geprobeerd om met de oplaadkabel de Htc aan te sluiten op de USB poort van je autoradio voor muziek?, Ik had 1 bestand in de root gezet maar hij kan het niet lezen, read fail.

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
ionicdog schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:08:
heeft iemand wel eens geprobeerd om met de oplaadkabel de Htc aan te sluiten op de USB poort van je autoradio voor muziek?, Ik had 1 bestand in de root gezet maar hij kan het niet lezen, read fail.
Geeft je telefoon op dat moment wel aan dat je de verbindigstype op diskdrive hebt staan? Standaard wordt je SD kaart op de telefoon namelijk niet gedeeld bij het aansluiten van een USB kabel, dit is iets wat je moet aangeven op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
ja die kies ik, dan gaat ie zoeken op de radio maar komt dan met read error

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
ionicdog schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:17:
ja die kies ik, dan gaat ie zoeken op de radio maar komt dan met read error
Misschien kan je autoradio niet werken met het type formatering van de SD-kaart die de HTC Sensation gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
denk het ook, het is een jvc van toch al weer 3 jaar oud denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik vermoed dat je SD kaart te groot om te lezen, heeft niks met de partitie te maken. Waarschijnlijk pakt ie max 1-4 gb. Succes!
ionicdog schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:21:
denk het ook, het is een jvc van toch al weer 3 jaar oud denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:49
Nou, ik heb ook mijn eerste stofje/iets onder het scherm zitten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:13
coob schreef op zondag 18 maart 2012 @ 08:57:
Nou, ik heb ook mijn eerste stofje/iets onder het scherm zitten. :(
Gewone Sensation of een XE en hoe oud is tie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 2 weken heb ik last van een "Fout melding" als ik mijn Wi-Fi, Bluetooth of Radio wil aanzetten. Mijn garantie is helaas verlopen doordat de "Void" sticker beschadigd is. Ik heb het geprobeerd met een andere backcover gekeken of het daar aan lag, maar dat is niet het geval. Ook de instellingen naar fabrieks instellingen heeft niet geholpen. Welk onderdeel zou ik eventueel moeten bestellen om dit hardware probleem te kunnen verhelpen bij mijn HTC Sensation XE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

ionicdog schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:08:
Ik heb hem wel eens aangesloten op een TV en DVD speler met USB ondersteuning, maar beide weigerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mormegilmaster
  • Laatst online: 15-09 09:44
Even een vraagje van mijn kant, voor ik er een heel nieuw topic voor open.

Mijn Sensation heeft nu sinds een aantal maanden last van een soort plotseling uitvallen. Voorheen was dit alleen als de batterij onder de 40% kwam (nog steeds ongelooflijk irritant), maar nu doet het ding het zelfs tijdens opladen of tijdens telefoongesprekken en ook als de batterij helemaal vol is.
Er is weinig meer kenmerkend hierover te melden, de uitvallen zijn heel random. Het ding start ook niet vanzelf opnieuw op maar gaat gewoon op zwart waarna je hem zelf opnieuw moet aanzetten.
Ik heb m heel lang gewoon helemaal op stock gehouden in de hoop dat de ICS update er iets aan zou veranderen. Toen deze vorige week uitgerold werd in het noorden heb ik m maar S-off gemaakt en ICS erop gezet, helaas geen verschil. Ik vermoed dus dat het probleem puur op de hardware ligt.

Wat kan ik verwachten als ik m opstuur naar HTC? Is het verstandig eerst te proberen hem S-on te maken of zou alleen S-off geen probleem moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:26
mormegilmaster schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:04:
Even een vraagje van mijn kant, voor ik er een heel nieuw topic voor open.

Mijn Sensation heeft nu sinds een aantal maanden last van een soort plotseling uitvallen. Voorheen was dit alleen als de batterij onder de 40% kwam (nog steeds ongelooflijk irritant), maar nu doet het ding het zelfs tijdens opladen of tijdens telefoongesprekken en ook als de batterij helemaal vol is.
Er is weinig meer kenmerkend hierover te melden, de uitvallen zijn heel random. Het ding start ook niet vanzelf opnieuw op maar gaat gewoon op zwart waarna je hem zelf opnieuw moet aanzetten.
Ik heb m heel lang gewoon helemaal op stock gehouden in de hoop dat de ICS update er iets aan zou veranderen. Toen deze vorige week uitgerold werd in het noorden heb ik m maar S-off gemaakt en ICS erop gezet, helaas geen verschil. Ik vermoed dus dat het probleem puur op de hardware ligt.

Wat kan ik verwachten als ik m opstuur naar HTC? Is het verstandig eerst te proberen hem S-on te maken of zou alleen S-off geen probleem moeten zijn?
Is het niet gewoon dat het contact met de accu even weg valt? Dus dat de accu er niet helemaal strak in zit? Probeer eens een (dubbelgevouwen) stukje achter de accu te doen, zodat-ie sowieso niet meer kan bewegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mormegilmaster
Tankiej schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:14:
[...]

Is het niet gewoon dat het contact met de accu even weg valt? Dus dat de accu er niet helemaal strak in zit? Probeer eens een (dubbelgevouwen) stukje achter de accu te doen, zodat-ie sowieso niet meer kan bewegen :)
Nee, dat dacht ik eerst ook, maar beweging is daar eigenlijk niet in te krijgen en met een papiertje functioneert t ding net zo slecht. Daarbij heb ik eigenlijk nul aanwijzing daarvoor gehad; beweging was nooit een luxerende factor zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.H
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 13:23
mormegilmaster schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:17:
[...]

Nee, dat dacht ik eerst ook, maar beweging is daar eigenlijk niet in te krijgen en met een papiertje functioneert t ding net zo slecht. Daarbij heb ik eigenlijk nul aanwijzing daarvoor gehad; beweging was nooit een luxerende factor zegmaar.
De mijne had daar ook wel eens last van. Is een bekend probleem. Ik had het idee dat het wel met het accucontact te maken had, de mijne had het eigenlijk altijd als ik hem in mijn broekzak stopte, of dat ik hem op tafel legde o.i.d.

Het was een probleem wat zich soms twee weken lang vaak voordeed en dan weer een maand niet bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Mijn toestel deed heel raar gisteren. Totaal zeker 7x uitgevallen. Niet reboot ofzo, gewoon echt uitvallen. 1x terwijl ie in mijn zak zat, alle andere keren toen ik er mee bezig was. Dacht even dat het de nieuwe rom was die ik er op had gezet, maar na het terug zetten van een backup die gewoon prima werkte, zelfde verhaal.

Maar vandaag werkt het gewoon weer. Nergens last van gehad.

En nee, de accu was niet leeg. Iemand dit eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Welke rom? kernel? firmware ect.
CPU speed.

[ Voor 67% gewijzigd door Minaaj op 18-03-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mormegilmaster
DizzyWeb schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:56:
Mijn toestel deed heel raar gisteren. Totaal zeker 7x uitgevallen. Niet reboot ofzo, gewoon echt uitvallen. 1x terwijl ie in mijn zak zat, alle andere keren toen ik er mee bezig was. Dacht even dat het de nieuwe rom was die ik er op had gezet, maar na het terug zetten van een backup die gewoon prima werkte, zelfde verhaal.

Precies het gedrag wat die van mij inderdaad ook vertoont, en dat is gewoon alles stock eerst en nu dan android 4 met sense 3.6 (stock rom ook).
Heb toch maar eens een papiertje tussen de accu geduwd, doet het nu al een aantal uur weer prima.
Bizar als dat toch het probleem is, want echt los zat die accu absoluut niet. Ook geen chille oplossing trouwens, zo'n stukje papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:49
Roost schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:22:
[...]

Gewone Sensation of een XE en hoe oud is tie?
XE van een paar maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Minaaj schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:59:
Welke rom? kernel? firmware ect.
CPU speed.
IC 5.1.4 en terug naar 5.1.2 ook. 1 dag. Firmware weet ik zo niet uit mijn hoofd, minimum om ICS te kunnen draaien in ieder geval. Standaard kernel en CPU speed.

Maar het heeft dus altijd prima gewerkt, gistermorgen viel hij opeens uit. Dat is vervolgens zeker 7x gebeurd, bijna elke keer dat ik mijn toestel langer dan een paar minuten in mijn handen had, viel hij uit. En vandaag werkt het weer perfect.

Was ook niet alleen maar als hij gebruikt wordt, ook een keer gewoon in m'n broekzak. Geen pijl op te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:52

Shunt

Boe

Nah ik heb mijn Sensation weer terug gekregen van het reparatie center van "htc" Ding in elkaar gezet en aangezet. Kraken was weer ongeveer een uur of 5 weg maar in die tijd ben ik er achter gekomen dat het randje dat in de cover zit bij de lens los zit. Echt kwaliteit controle is top daar. Mijn klacht is nu bij Bellcompany / HTC neer gelegd kijken wat zij voor me kunnen doen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
coob schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:41:
[...]

XE van een paar maanden oud.
Ook hier helaas stof onder het scherm ontdekt :( wel een standaard sensation van de eerste levering , dus +- 10 maanden oud .
Zat vandaag lekker in het zonnetje met m`n phone te spelen en ineens viel het op in het zonlicht .
Stof pluimpje zit links in het midden tussen de USB aansluiting en volume knop .

Wil hem eigenlijk niet laten maken omdat hij voor de rest goed werkt . Stoor me er ook niet echt aan maar het zou natuurlijk niet mogen gebeuren .

Of lost een nieuw scherm erin laten zetten ook echt het stof probleem op ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Groots nieuws :)

HTC toch geluisterd alle complaints over GPL dat hij direct moet worden released, kernel sources! ze zijn zelfs het eerste bedrijf daarmee (ICS kernels)

HTC Sensation (HTC Europe) - ICS CRC - 3.0.16 kernel source code 97.4 MB Download
HTC Sensation XE (HTC Europe) - ICS CRC - 3.0.16 kernel source code 97.4 MB Download

op htcdev! nu kunnen de rom+kernel makers echt werk maken! cm9 bluetooth hadden ze net daarvoor al gefixed.

* Minaaj is happy

[ Voor 8% gewijzigd door Minaaj op 19-03-2012 00:16 . Reden: had eigenlijk in rom gemoeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:52

Shunt

Boe

Leeuw070 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:01:
[...]

Ook hier helaas stof onder het scherm ontdekt :( wel een standaard sensation van de eerste levering , dus +- 10 maanden oud .
Zat vandaag lekker in het zonnetje met m`n phone te spelen en ineens viel het op in het zonlicht .
Stof pluimpje zit links in het midden tussen de USB aansluiting en volume knop .

Wil hem eigenlijk niet laten maken omdat hij voor de rest goed werkt . Stoor me er ook niet echt aan maar het zou natuurlijk niet mogen gebeuren .

Of lost een nieuw scherm erin laten zetten ook echt het stof probleem op ?
Nee het lost het niet op het maak het erger. 8)7 Natuurlijk lost het vervangen van het probleem onderdeel het probleem op. Screen swap is snel gedaan als je het bij HTC laat doen laatste keer dat ik het gehoord heb van een vriend die het ook had duurde het op zijn hoogst 3 weken.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-12-2024
Wat zou de snelste manier zijn om de telefoon op te sturen voor het stofjes probleem? Naar vodafone brengen of contact opnemen met HTC zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:56:

Ik heb ook weken last gehad van dergelijke problemen. Leek steeds erger te worden. Heb een hard reset uitgevoerd en een backup terug gezet. De problemen bleven hetzelfde. Paar dagen niets aan de hand en dan weer zomaar uitvallen.
Heb weer een hard reset uitgevoerd en daarbij geen backup terug gezet. Alleen de apps die ik echt gebruik opnieuw geïnstalleerd. Nu al 2 weken zonder uitvallen of herstarten en een veel langere accu duur. Denk dat het aan specifieke apps heeft gelegen of een combinatie van apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Over de uitvallende telefoons: Hebben jullie wellicht een oude Vodafone simkaart? Probeer deze eens in te ruilen voor een nieuwere versie. Bekend probleem dat oude sim kaarten voor een reboot kunnen zorgen. Anders wellicht een idee om een week te wachten als ICS uit komt, indien het software matig is zou het dan opgelost moeten worden.

Stof kun je volgens mij ook bij KPN business centres laten verwijderen. Heb wel het idee, dat het daar iets meer houtje touwtje is, maar wel een stuk sneller (klaar terwijl u wacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Laatst online: 14-09 00:30
Antonv9 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 07:44:
Wat zou de snelste manier zijn om de telefoon op te sturen voor het stofjes probleem? Naar vodafone brengen of contact opnemen met HTC zelf...
DUH .... :F snap ook wel dat het probleem opgelost word , maar bedoel dat het later niet weer terugkomt dat ik weer met stof onder m`n scherm zit , anders laat ik em liever in elkaar zitten . :X

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Te vroeg gejuicht, hij crashte net weer. Ik dacht er over om een logcat te laten lopen, in de hoop iets te zien, maar besef me net dat dat niet gaat werken. Hij crasht alleen maar als hij niet aan het opladen is.

Die simkaart, ik heb inderdaad nog een rode (= oude) Vodafone sim. Maar zou wel vreemd zijn dat het probleem opeens optreed, dan zou het er altijd al moeten zijn. Maar, wie niet waagt... vanmiddag eens langs de Vodafone winkel.

Zal ook de allerlaatste firmware er nog op zetten, heb deze er op gehouden zodat ik eventueel nog makkelijk terug kan naar een pre-ICS rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Zou eerst even SIM-kaart proberen :) zou eventueel ook nog batterijgerelateerd kunnen zijn, heb ook verhalen gelezen hier van mensen die naar de switch naar een Anker opeens geen reboots meer hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 08:34
Minaaj schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:05:
Groots nieuws :)

HTC toch geluisterd alle complaints over GPL dat hij direct moet worden released, kernel sources! ze zijn zelfs het eerste bedrijf daarmee (ICS kernels)

HTC Sensation (HTC Europe) - ICS CRC - 3.0.16 kernel source code 97.4 MB Download
HTC Sensation XE (HTC Europe) - ICS CRC - 3.0.16 kernel source code 97.4 MB Download

op htcdev! nu kunnen de rom+kernel makers echt werk maken! cm9 bluetooth hadden ze net daarvoor al gefixed.

* Minaaj is happy
Kun je dit ook in het Nederlands uitleggen svp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

HTC heeft de broncode van de kernels voor de Sensation toestellen vrijgegeven. Nu kunnen rom bouwers met de originele broncode aan de slag en de laatste bugs voor ICS roms er uit strijken, in plaats van aanmodderen met bestaande kernels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 16-09 08:34
Aight :-)
En waar is nu de android 4 update (officieel)?

[ Voor 72% gewijzigd door wvkreg op 19-03-2012 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Wisten we dat maar! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-chrs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:26
Dj-sannieboy schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:04:
[...]

Ik heb hem wel eens aangesloten op een TV en DVD speler met USB ondersteuning, maar beide weigerde.
Op mijn autoradio(pioneer van 2 jaar oud) werkt het echter prima.

Zodra je het toestel in de usb plugt gaat de radio direct zoeken! soms ben je dan te laat met het kiezen voor diskdrive(onmdat het toestel er ook nog enige tijd voor nodig heeft om overteschakelen).

Soms geeft de radio dan ook aan: "n/a device".

Doe je het daarna nog een keer(usb unpluggen en weer inpluggen) direct diskdrive kiezen(of maak het de standaard keuze) dan werkt het perfect!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Dj-sannieboy schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:04:
[...]

Hier werkt hij perfect op de TV en bij het kiezen van de mode diskdrive :)
De TV ziet hem dan gewoon als USB drive.

[ Voor 6% gewijzigd door Tankiej op 19-03-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Ah crap, ik ontdek net zo'n mooi wolkje stof onder mijn scherm :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36
Ik heb dit topic nauwlettend in de gaten gehouden en heb vee verhalen over verschillende batterijen gehoord. Nu wil ik dus zelf mijn batterij ook vervangen en heb ik eigenlijk 2 opties:

De officiële HTC sensation XE batterij halen --> theoretisch 13,8% meer batterij
De Anker batterij halen --> Theoretisch 25% meer batterij.

Ik ben echter bang dat de Anker sneller in capaciteit afneemt dan de officiele sensation en heb hier dan ook (gemengde) verhalen over gehoord!

Iemand die mij kan helpen met mijn keuze?
Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 12:40
paulklooster schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:55:
Ik heb dit topic nauwlettend in de gaten gehouden en heb vee verhalen over verschillende batterijen gehoord. Nu wil ik dus zelf mijn batterij ook vervangen en heb ik eigenlijk 2 opties:

De officiële HTC sensation XE batterij halen --> theoretisch 13,8% meer batterij

Ik ben echter bang dat de Anker sneller in capaciteit afneemt dan de officiele sensation en heb hier dan ook (gemengde) verhalen over gehoord!

Groeten!
Ik heb de anker batterij nu al een paar maanden in bezit(via een Tweaker die een inkoop actie organiseerde), en heb nog geen capaciteit verlies gemerkt. Hij staat nu 6 uur aan, en heeft nog 79% over. Wifi altijd aan, 3G altijd aan, Whatsappen, in totaal 1 uur Spotify geluisterd, beetje Nu/Twitter/Facebooken. Perfecte batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mormegilmaster
dangerousp schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:10:
Over de uitvallende telefoons: Hebben jullie wellicht een oude Vodafone simkaart? Probeer deze eens in te ruilen voor een nieuwere versie. Bekend probleem dat oude sim kaarten voor een reboot kunnen zorgen. Anders wellicht een idee om een week te wachten als ICS uit komt, indien het software matig is zou het dan opgelost moeten worden.

Stof kun je volgens mij ook bij KPN business centres laten verwijderen. Heb wel het idee, dat het daar iets meer houtje touwtje is, maar wel een stuk sneller (klaar terwijl u wacht)
Tiroz schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:33:
Zou eerst even SIM-kaart proberen :) zou eventueel ook nog batterijgerelateerd kunnen zijn, heb ook verhalen gelezen hier van mensen die naar de switch naar een Anker opeens geen reboots meer hadden.
paulklooster schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:55:

Groeten!
Ik merk dat ik ondertussen toch een paar dingen hier al in geprobeerd heb dus ik kan denk ik wel antwoord geven op een paar suggesties die hier nu gedaan worden:

- Simkaart: ik heb zowel in september als in januari een nieuwe simkaart gekregen (wel bij KPN) maar dit verandert helaas niks aan dit probleem.

- Ik heb vorige week uit frustratie mn telefoon maar S-off gemaakt en er de toen net uitgekomen ICS update uit noorwegen opgezet (ics is top, geen verschil helaas in uitval)

- Batterij: Ik heb de Anker batterij en ik moet zeggen dat ik daar heel erg tevreden over ben. Bezit m nu een maandje of twee en batterylife is nu wat het voor mijn gevoel altijd al had moeten zijn! In procenten zou ik het niet uit kunnen drukken, ben te lui om dit op te meten, maar subjectief gemeten gaat het top. Geen last tot nu toe van verminderde batterijduur (maargoed, 2 maanden is ook niet echt lang)

Conclusie: Sensation + anker batterij + ICS (ookal is het maar met sense 3.6) Voelt echt alsof dit is hoe de telefoon altijd al had moeten zijn, heel veel soepeler, niet meer bij naar home gaan het homescherm moeten laden etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Laatst online: 08-09 00:23
Wilde ook even een reactie geven op een aantal besproken punten en zelf wat ervaringen meegeven.

- Mijn Sensation (standaard versie, niet de XE) is van september 2011 en heeft inderdaad ook wel last van stof. Gelukkig niet onder het scherm, maar als ik de achterkant openmaak is er altijd wel stof te vinden langs de randjes. Ook de frontcamera zit er vaak vol mee, wat heel irritant is, want als je het ding een maand niet schoongemaakt hebt kan je geen fatsoenlijke foto's meer met de frontcamera maken. Stof zit bij mij ook niet bij de batterij en de achtercamera, vooral langs de randen, gelukkig makkelijk weg te geven. Waar het helaas wél zit is rond de speaker. Probleem is daarbij dat als er veel stof in zit de speaker merkbaar begint te kraken / resoneren. Het is zo schoon te maken, maar het blijft irritant, zeker omdat de speaker al niet zo geweldig geluid geeft van zichzelf...

Batterijduur is acceptabel, mensen in mijn omgeving met een Galaxy telefoon doen het niet veel beter qua batterijduur, het is gewoon elke nacht aan de lader! Ik geloof zeker dat apps hier invloed op hebben, daarom zet ik meerdere keren per dag ongebruikte apps uit via de standaard Sense Taakbeheer, en heb maar één verbinding tegelijk aan, dus of WiFi, of 3G. GPS / Bluetooth alleen bij een app die er gebruik van maakt, anders altijd uit. Waar ik wel last van heb is dat ik merk dat mijn 3G antenne minder krachtig is dan andere merken. Hier loop ik altijd tegenaan in de keldercollegezaal van de universiteit, waar anderen (Galaxy S, Blackberry 8520) nog wel bereik hebben, zij het met lage snelheden, en ik helemaal niet meer... Is hier wat aan te doen??

- Ik heb er ook regelmatig last van dat de telefoon uit valt of ineens uit blijkt te zijn als ik m nodig hebt. Dat is wat mij betreft wel echt een probleem, maar het zit waarschijnlijk in een of andere slechte app, dus dat zou ik zelf eerst kunnen proberen op te lossen. Het zou echter ook de sim kunnen zijn, ik heb ook nog een oude VF sim van denk ik rond 2009, die vervangen kan nooit kwaad lijkt me! Kan ik hier gratis een nieuwe voor vragen bij VF? Houd ik dan mijn nummer?

- Iets anders, waar ik meer last van hebt, zijn de ontzettend lange opstarttijden en de tijd die ik moet wachten als ik op de Home toets druk. Opstarten heeft wel eens 5 min (!!) geduurd, waarbij ik de hele tijd alleen het VF logo zag... Ook het wachten na het terugkeren naar het Home scherm duurt soms 2 minuten! Dit moet liggen aan geïnstalleerde apps lijkt mij, want de hardware is natuurlijk snel zat op de Sensation! Of hebben jullie een andere verklaring / oplossing? Ik heb het aantal homescreens al terug gebracht van 7 naar 4, maar dit scheelt bijna niets. Eerst dacht ik dat het hieraan lag, maar dat is dus niet zo.

- Tot slot, wanneer komt ICS nu? Ik klik dagelijks op de software update na het bericht van Tweakers, inmiddels meer dan een week geleden, dat de uitrol begonnen was! Houdt VF de boel tegen? Dan bel ik de klantenservice om te vragen hoe het staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
MuFFIN 007 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:49:
Wilde ook even een reactie geven op een aantal besproken punten en zelf wat ervaringen meegeven.

-

Batterijduur is acceptabel, mensen in mijn omgeving met een Galaxy telefoon doen het niet veel beter qua batterijduur, het is gewoon elke nacht aan de lader! Ik geloof zeker dat apps hier invloed op hebben, daarom zet ik meerdere keren per dag ongebruikte apps uit via de standaard Sense Taakbeheer, en heb maar één verbinding tegelijk aan, dus of WiFi, of 3G. GPS / Bluetooth alleen bij een app die er gebruik van maakt, anders altijd uit. Waar ik wel last van heb is dat ik merk dat mijn 3G antenne minder krachtig is dan andere merken. Hier loop ik altijd tegenaan in de keldercollegezaal van de universiteit, waar anderen (Galaxy S, Blackberry 8520) nog wel bereik hebben, zij het met lage snelheden, en ik helemaal niet meer... Is hier wat aan te doen??

-

-

-
Daar heb ik ook regelmatig last van. Waar ik met mijn vorige telefoon (Omnia 2) gewoon altijd bereik had (soms 1 streepje, maar bereik was er altijd) in de treinreis die ik dagelijks maak, valt het met de Sensation XE regelmatig weg op vaste plekken. Dit heb ik eerder ook al opgemerkt in dit topic en het lijkt ook alsof er meer mensen 'last' van hebben. Is de antenne dan gewoon zo slecht in de Sensation (XE)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook inmiddels al een aantal maanden last van een uitvallende Sensation (Vodafone branded, helemaal stock, mei 2011) en ik heb dit zowel bij mijn originele Sensation-accu als bij mijn Evo 3D-accu. Als ik de accu's een paar dagen tot weken laat rusten en ze dan weer gebruik heb ik een paar dagen minder tot geen last van een uitvallende telefoon, maar daarna heb ik het weer vele malen per dag.

Naar aanleiding van een (lange) thread op XDA-developers heb ik gisteren de Anker-accu besteld in de hoop dat dit mijn probleem oplost. Omdat ik vaak niet direct door heb dat mijn telefoon is uitgevallen ben ik een deel van de dag niet bereikbaar en dus ik kan niet meer helemaal op mijn telefoon vertrouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

mensen die twijfelen over de Anker batterij, dit is echt een goede verbetering voor je telefoon!!!

Heb hem nu ook zo'n 2 a 3 maanden en ervaar nog steeds een veel betere accu duur.
Gemiddeld gaat hij nu een halve dag langer mee, wanneer ik hem zelfs nauwlijks gebruik (alleen e-mail etc, geen games) dan haalt hij makkelijk 2 dagen wat de orginele batterij nooit haalt.

Tevens is de prijs ook geen reden om je tegen te houden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Laatst online: 08-09 00:23
Valt dit niet gewoon onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
MuFFIN 007 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:37:
Jawel, maar dat verhelpt het probleem niet :)

Waarschijnlijk doen ze een reset + eventuele nieuwe accu. Maar dan heb je weer hetzelfde probleem..

[ Voor 20% gewijzigd door Tankiej op 19-03-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuFFIN 007 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:37:
Ja, maar ik heb dit probleem zowel met mijn Sensation- als met mijn EVO 3D-accu en alles wijst erop dat het waarschijnlijk aan de accu's ligt, dus ook al krijg je een nieuwe accu van HTC dan lost dat het probleem niet op, omdat hun accu's waarschijnlijk van slechte kwaliteit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 12:40

Melkaz

Melkazar

Bizar..na 11 maanden gebruik ineens een stel flinke stofjes onder het scherm. Aangezien ik een jaar abbo ben aangegaan vorig jaar lig ik er niet wakker van, waarschijnlijk schaf ik volgende maand weer een nieuwe telefoon aan maar het valt me toch zwaar tegen gezien alle issues die ik heb meegemaakt met de Sensation(niet goed reageren van het scherm, krakende achterkant en nu ook nog eens stofjes achter het scherm).

M'n vorige telefoon was een HTC Desire en die beviel me een stuk beter op het kleinere scherm na uiteraard!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg raar, ik heb nu zo'n 4 maand mijn Sensation XE en heb hier nog geen problemen mee gehad.
Ik draai vanaf het begin een custom rom.
Enigste probleem dat ik had, was kapot gaan van de headset (dr dre). Deze heb ik opgestuurd naar dynafix en 2 week later een nieuw setje ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
MuFFIN 007 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:49:

-- Ik heb er ook regelmatig last van dat de telefoon uit valt of ineens uit blijkt te zijn als ik m nodig hebt. Dat is wat mij betreft wel echt een probleem, maar het zit waarschijnlijk in een of andere slechte app, dus dat zou ik zelf eerst kunnen proberen op te lossen. Het zou echter ook de sim kunnen zijn, ik heb ook nog een oude VF sim van denk ik rond 2009, die vervangen kan nooit kwaad lijkt me! Kan ik hier gratis een nieuwe voor vragen bij VF? Houd ik dan mijn nummer?
Je houdt gewoon je nummer ja, de nieuwe simkaart wordt ook gelijk geactiveerd dus is echt een fluitje van een cent. Uitvallen klinkt alleen niet goed...maar staan hierboven ook wat suggesties voor.
- Iets anders, waar ik meer last van hebt, zijn de ontzettend lange opstarttijden en de tijd die ik moet wachten als ik op de Home toets druk. Opstarten heeft wel eens 5 min (!!) geduurd, waarbij ik de hele tijd alleen het VF logo zag... Ook het wachten na het terugkeren naar het Home scherm duurt soms 2 minuten! Dit moet liggen aan geïnstalleerde apps lijkt mij, want de hardware is natuurlijk snel zat op de Sensation! Of hebben jullie een andere verklaring / oplossing? Ik heb het aantal homescreens al terug gebracht van 7 naar 4, maar dit scheelt bijna niets. Eerst dacht ik dat het hieraan lag, maar dat is dus niet zo.
Dit lijkt mij niet goed nee... Misschien is een factory reset een idee? Bijna van elke app kan je de data wel backuppen, heb je weer een frisse installatie :) Ik heb soms het witte laad-scherm van HTC, maar die is na 10sec altijd wel verdwenen.
- Tot slot, wanneer komt ICS nu? Ik klik dagelijks op de software update na het bericht van Tweakers, inmiddels meer dan een week geleden, dat de uitrol begonnen was! Houdt VF de boel tegen? Dan bel ik de klantenservice om te vragen hoe het staat!
Uitrol is wereldwijd gepauzeerd, op het moment is er geen verdere info over wanneer het weer doorgaat en ook niet bekend of er bijvoorbeeld nu aan bugfixes wordt gewerkt vanuit ervaringen van mensen die 'm al hebben. Beetje vaag..lijkt of HTC een paar landen de OTA heeft gepushed om eerder te zijn dan Samsung met ICS, maar dat het misschien nog niet helemaal af was :P

Als je telefoon Vodafone-branded is dan zal het waarschijnlijk nog iets langer duren voor je ICS krijgt, weet iemand nog hoe snel dat ging met 2.3.4...?

Ik had sinds m'n telefoon terug is van reparatie het idee er een wat gelige, donkere gloed over de telefoon hing. Screen Adjuster hielp wel wat (app), maar ik had 'm vergeleken met een Sensation uit de Mediamarkt en daar was het wit veel witter op dezelfde brightness. Beetje raar, geen idee hoe het zou komen. Screen Adjuster vertraagde alleen mijn telefoon/scherm merkte ik toen ik het even uitzette, framerate werd echt gehalveerd ofzo. Merkte er niks van in games maar zag het nu wel opeens bij het wisselen van homescreens. Nouja, misschien een wat slechter scherm, gelukkig is het op hogere brightness niet echt merkbaar dus heb ik auto-brightness uitgezet, krijg je nog een mooier scherm voor terug ook. Wel jammer dat het blijkbaar een iets mindere kwaliteit scherm is, maar als je niet vergelijkt merk je daar natuurlijk niks van, zie het ook alleen bij witte kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-12-2024
Leeuw070 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:19:
[...]

DUH .... :F snap ook wel dat het probleem opgelost word , maar bedoel dat het later niet weer terugkomt dat ik weer met stof onder m`n scherm zit , anders laat ik em liever in elkaar zitten . :X
Excuses, maar het was een vraag. Ik heb ook stof onder het scherm... ben benieuwd hoe anderen het aanpakken. Vodafone of direct met htc regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:18
Hieronder het nogal vage antwoord dat ik kreeg van Vodafone over de update naar ICS:

Geachte heer xxxx,

Hartelijk dank voor uw e-mail.Waarin u een vraag heeft over updates.

Indien u gebruik maakt van een HTC voorzien van Vodafone software, dient het toestel ook
te worden voorzien van een door Vodafone aangepaste update.

Over termijnen wanneer updates beschikbaar zijn heb ik helaas geen informatie, wij zelf krijgen
ook pas de informatie op het moment dat deze beschikbaar wordt gesteld.

Nadat HTC de update heeft uitgebracht zal er altijd geruime tijd overheen gaat voordat de door
Vodafone aangepaste update beschikbaar is.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:25
JdJtA schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:09:
Hieronder het nogal vage antwoord dat ik kreeg van Vodafone over de update naar ICS:

Geachte heer xxxx,

Hartelijk dank voor uw e-mail.Waarin u een vraag heeft over updates.

Indien u gebruik maakt van een HTC voorzien van Vodafone software, dient het toestel ook
te worden voorzien van een door Vodafone aangepaste update.

Over termijnen wanneer updates beschikbaar zijn heb ik helaas geen informatie, wij zelf krijgen
ook pas de informatie op het moment dat deze beschikbaar wordt gesteld.

Nadat HTC de update heeft uitgebracht zal er altijd geruime tijd overheen gaat voordat de door
Vodafone aangepaste update beschikbaar is.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Niet echt vaag, duurt gewoon nog heel erg lang, wat overigens altijd zo is bij vodafone als er android updates uit moeten komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
donvalentino schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:30:
mensen die twijfelen over de Anker batterij, dit is echt een goede verbetering voor je telefoon!!!

Heb hem nu ook zo'n 2 a 3 maanden en ervaar nog steeds een veel betere accu duur.
Gemiddeld gaat hij nu een halve dag langer mee, wanneer ik hem zelfs nauwlijks gebruik (alleen e-mail etc, geen games) dan haalt hij makkelijk 2 dagen wat de orginele batterij nooit haalt.

Tevens is de prijs ook geen reden om je tegen te houden:)
Ik heb mijn accu in het begin behandeld zoals ook in de topicstart staat en ik moet zeggen dat ik het kan redden met 44 uur. Moet ik wel bij zeggen dat ik geen games speel en vooral een beetje op Facebook en Youtube zit. Valt mij niet tegen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:07

Sn0zz

Wait... what!?

niek87 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:52:
[...]
Niet echt vaag, duurt gewoon nog heel erg lang, wat overigens altijd zo is bij vodafone als er android updates uit moeten komen..
Als HTC een uitrol doet van ICS dan is dat in principe voor alle telefoons. Echter als je een branded apparaat hebt, dan zal elke provider eerst zelf nog tijd uittrekken om hun eigen schil er op aan te passen voordat ze de uitrol naar 'hun' toestellen zullen uitvoeren. Branded phones hebben om die reden (bijna) altijd vertraging. Voor het tijdstip van de uitrol naar je branded phone zul je bij je provider moeten zijn. Daar heeft HTC niets mee van doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Ter info, bij de HTC Legend was de Vodafone update ongeveer 2 weken vroeger dan de non-branded update.

Wel jammer dat er door HTC niks gecommuniceerd wordt over de status van de updates. Ik ben dat gedrag van HTC een beetje zat.

Kortom, we weten nog steeds helemaal niks.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
_Christiaan_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:16:
Ter info, bij de HTC Legend was de Vodafone update ongeveer 2 weken vroeger dan de non-branded update.

Wel jammer dat er door HTC niks gecommuniceerd wordt over de status van de updates. Ik ben dat gedrag van HTC een beetje zat.

Kortom, we weten nog steeds helemaal niks.
Ze zijn toch heel duidelijk geweest? Voor het einde van maart is altijd hun officiele statement geweest. Dus binnen 11 dagen kun je hem verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 20:24

Dreanor

Joene

Ik lees dat er steeds meer mensen last hebben van uitvallende telefoons, waaronder ik zelf.

Mijn Senstation (zonder XE) is al eens opgestuurd ter reparatie via Belcompany. Op de bon stond dat koptelefoon ingang gerepareerd was ... :S Waar ik dus nooit problemen mee had.

Nu, 2 maanden later valt mijn Sensation nog steeds uit, wel iets minder regelmatig maar soms nog 4x op een dag.

Nieuwe sim helpt niks. Deze heb ik al vervangen.

Batterij zit stevig en contacten zijn altijd stug en schoon.

Software is het ook niet, ik heb stock zonder apps een tijdje geprobeerd. Helaas valt hij dan ook uit.

Dus ik ga deze week terug voor nieuwe poging om het probleem op te lossen, hetzij nieuwe batterij, hetzij nieuwe telefoon of whatever.

Maar het lijkt mij bijna op een interne designfout ofzo waardoor zoveel telefoons er last van hebben. :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Dreanor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:53:
Ik lees dat er steeds meer mensen last hebben van uitvallende telefoons, waaronder ik zelf.

Mijn Senstation (zonder XE) is al eens opgestuurd ter reparatie via Belcompany. Op de bon stond dat koptelefoon ingang gerepareerd was ... :S Waar ik dus nooit problemen mee had.

Nu, 2 maanden later valt mijn Sensation nog steeds uit, wel iets minder regelmatig maar soms nog 4x op een dag.

Nieuwe sim helpt niks. Deze heb ik al vervangen.

Batterij zit stevig en contacten zijn altijd stug en schoon.

Software is het ook niet, ik heb stock zonder apps een tijdje geprobeerd. Helaas valt hij dan ook uit.

Dus ik ga deze week terug voor nieuwe poging om het probleem op te lossen, hetzij nieuwe batterij, hetzij nieuwe telefoon of whatever.

Maar het lijkt mij bijna op een interne designfout ofzo waardoor zoveel telefoons er last van hebben. :(
Ik zou gewoon voor een Anker accu gaan. Met de originele HTC accu is de telefoon twee keer uitgevallen bij mij, met de Anker accu nog nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Tankiej schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:02:
[...]

Ik zou gewoon voor een Anker accu gaan. Met de originele HTC accu is de telefoon twee keer uitgevallen bij mij, met de Anker accu nog nooit :)
+ de anker batterij is iets dikker waardoor mijn case steviger vast zit, precies goed! (nauwelijks gekraak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Laatst online: 05-09 12:27
Sinds ik mijn telefoon op "alleen WCDMA" is deze nog maar 2 keer uitgevallen (edit: net weer 8)7 ). De afgelopen maand is mijn telefoon niet uitgevallen, maar er is wel een nieuw probleem bijgekomen. Sense crasht nu veel vaker dan dat eerst gebeurde. Dit is niet heel erg, maar dat is toch niet echt goed.

Ben heel benieuwd naar de resultaten als ICS OTA naar mijn telefoon komt.

Leuke crash trouwens: Laatst crashte sense toen ik een app had gedownload vanaf play. Ik had alleen geen zin om te wachten totdat deze weer was herladen, dus via het notificatiescherm gewoon de app opgestart terwijl sense aan het laden was. Toen ik weer uit de app kwam naar het homescreen, zag ik dat alle widgets (allemaal HTC widgets) op de weer/klok na, verdwenen waren. Nadat sense weer gecrasht was (weet inmiddels hoe ik dit kan forceren ;) ), en weer geladen was, stonden alle widgets gewoon weer goed.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrro
  • Laatst online: 25-11-2024
Aaaargh ik word helemaal gek van mijn Sensation!

Gebeld worden => The process com.android.phone has stopped unexpectedly.
Gebeld hebben => Scherm valt uit dus accu eruit om hem opnieuw te moeten starten.

Ik draai geen custom rom oid, heb al een factory reset gedaan, en heb VF-branded. Ik denk maar weer terug ermee? Dat zou al de 2e keer zijn, heb al een boardswap gehad. Kan ik niet gewoon een nieuw toestel eisen? Dit is geen doen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:25
Tja wat het uitvallen betreft, het is zo willekeurig. Zoals ik al eerder in dit topic aangaf, Anker battrij aangeschaft, eerste 2 maanden 0 problemen. Toen continu uitvallers. Mijn collega's sensatian is overleden met een Anker.

Ik ben inmiddels terug naar de originele accu en geen uitvallers meer :S

Blijft heel vaag.

Dus niks met SIM-kaart etc gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Tweakers,

Ik zit dit topic door te lezen en ik kom eigenlijk niemand met dit probleem tegen.
Mijn HTC Sensation heeft (vind ik) nogal problemen met focussen bij het maken van foto’s.
In het bijzonder met foto’s van dichtbij (+/- 30cm van object).

Het vervelende is, als ik hem laat focussen op het onderwerp (punt aanwijzen op je screen) dan gaat hij focussen.
Een moment (tijdens het focussen) is het onderwerp retescherp en vervolgens als de HTC denkt gefocust/klaar te zijn is het onderwerp weer volledig out-of-focus.

Iemand meer die dit ervaart?

EDIT: Overigens heb ik alle instellingen/hulp/auto-settings al 's uit/aan gehad dus hier ligt het niet aan. Hij doet het ook als ik alle settings op auto zet.

[ Voor 12% gewijzigd door MauriX op 21-03-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
MauriX schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:39:
Tweakers,

Ik zit dit topic door te lezen en ik kom eigenlijk niemand met dit probleem tegen.
Mijn HTC Sensation heeft (vind ik) nogal problemen met focussen bij het maken van foto’s.

Het vervelende is, als ik hem laat focussen op het onderwerp (punt aanwijzen op je screen) dan gaat hij focussen.
Een moment (tijdens het focussen) is het onderwerp retescherp en vervolgens als de HTC denkt gefocust/klaar te zijn is het onderwerp weer volledig out-of-focus.

Komt dat niet omdat de telefoon beweegt? Als je de telefoon even stil houd op camera modus dan focust hij automatisch, hoef je het scherm niet aan te raken. Heb je an hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb vandaag opgemerkt dat ik een stofje onder het scherm heb zitten. Ik heb m'n Sensation al weer een tijdje, maar dit stofje zit er echt pas sinds kort onder het scherm. Hopelijk worden het er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Laatst online: 05-09 12:27
Tweakers,

EDIT: Overigens heb ik alle instellingen/hulp/auto-settings al 's uit/aan gehad dus hier ligt het niet aan. Hij doet het ook als ik alle settings op auto zet.
Volgens mij kan de telefoon niet focussen op objecten die dichterbij staan dan 50 cm, maar ik kan me vergissen. Dit is net als met je eigen ogen. Je kunt wel focussen op iets wat heel dicht bij staat, maar dan moet je scheel kijken.

Dat het scherm iets anders weergeeft dan het resultaat nadat je een foto hebt gemaakt heb ik zelf ook al meegemaakt bij mijn oude Sony Ericsson K750i. Deze kon aangeven dat de foto zeer blurry was omdat je volledig digitaal ingezoomd was en na het afdrukken bleek de foto hartstikke scherp te zijn.

Nu we het toch over camera problemen hebben.
Ik heb het niet eerder in dit forum gelezen, maar mijn front camera werkt helemaal niet. Ik kan deze wel kiezen, maar er wordt dan geen beeld gegeven. Als ik dan toch probeer af te drukken, loopt de telefoon vast. Na 5 minuten werkt de telefoon wel weer, maar kan ik de camera app niet meer gebruiken (ook vanuit andere camera apps). Ik mis het niet omdat ik deze nooit gebruik, maar vindt het wel erg raar. Heeft iemand anders dit eerder gehad?

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 20:24

Dreanor

Joene

Metalslave666 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:41:
[...]

Volgens mij kan de telefoon niet focussen op objecten die dichterbij staan dan 50 cm, maar ik kan me vergissen.
Dan vergis jij je. Ik heb afgelopen zomer een foto van een libelle op een boomstam gemaakt en ik zat op 10-20 centimeter. Met telefoon op closeup stand een haarscherpe foto gemaakt waar je de naadjes op de vleugels en ogen kan tellen.

Wel in full daglicht met een zomers zonnetje. Maar zo scherp dat het mij verbaasde!!!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Tweakers,

Welke rom draai je? misschien ligt het daar aan, want oudere 4.0 roms kennen wel meer problemen met autofocus met camera. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Dat met de (back) camera van de Sensation die niet goed kan focussen op objecten die dichtbij staan herken ik. Inclusief dat-ie tijdens het scherpstellen wel heel even haarscherp is maar dit vervolgens weer kwijtraakt. Erg irritant, want zo lukt het 8 van de 10 keer niet om een foto dichtbij een object te maken. Volgens mij heeft het vooral iets met licht te maken, want in de gevallen dat het niet lukte hield ik de telefoon erg stil.

Dit gepaard met het feit dat het lijkt alsof de camera standaard iets te ver ingezoomd is (je moet echt veel afstand nemen om een foto te maken van iets en het er helemaal op te krijgen, vergeleken met bijvoorbeeld de Galaxy S II) maakt dat ik niet echt heel tevreden ben met de camera op de Sensation. De kwaliteit van de foto's vind ik prima, evenals het feit dat er standaard wat geinige effecten bijgeleverd worden (bij de Galaxy S II is dit niet eens een mogelijkheid), maar de camera is in gebruik nou niet echt geweldig.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptorial
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-05 16:07

Raptorial

Sore ga toru mono wa nandemo

Ik zie hier allemaal vragen over ICS, maar 1 simpel ding is me niet duidelijk.
Is ICS nou al uitgerold op de Sensation (XE) in Nederland, want ik heb een unbranded telefoon met een Vodafone sim, maar ik en mijn vriendin hebben hem niet binnen (ook niet met handmatig zoeken naar update)

Kan je hem wel handmatig updaten, of is er nog geen ROM beschikbaar die niet voor garantie verlies zorgt?

Ik heb de ICS versies hier gevonden.
http://www.filefactory.com/f/c87a2330449af512/
Moet ik dan deze hebben:
RUU_PYRAMID_ICS_HTC_Europe_3.30.401.1_Radio_11.69.3504.00U_11.22.3504.07_M_test_240585.exe
Of verlies ik dan nog garantie?

[ Voor 54% gewijzigd door Raptorial op 21-03-2012 16:09 ]

Knowledge is power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Iemand die Android 4.0 draait dit al getest of dit ve verbetering geeft?
http://www.androidworld.n...comprimeerde-fotos-maken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:20

reaL_G

G

Raptorial schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:48:
Is ICS nou al uitgerold op de Sensation (XE) in Nederland, want ik heb een unbranded telefoon met een Vodafone sim, maar ik en mijn vriendin hebben hem niet binnen (ook niet met handmatig zoeken naar update)

Kan je hem wel handmatig updaten, of is er nog geen ROM beschikbaar die niet voor garantie verlies zorgt?

Moet ik dan deze hebben:
RUU_PYRAMID_ICS_HTC_Europe_3.30.401.1_Radio_11.69.3504.00U_11.22.3504.07_M_test_240585.exe
die zou ik niet zomaar flashen als je niet s-off bent, als je al s-off bent kan het, maar dan ken je netzo gewoon een custom op basis van de laatste ota draaien.
dit is een testrom, waar je dus geen otas mee zal krijgen, om weer terug tekomen op het origineel.

tenzij htc (nadien) nog een volledige ruu.exe released van de nog oficiele te verschijnen rom die je dus evt nadien erover heen kan flashen.
of evt mogelijk een oudere ruu flashen om terug te gaan naar de 1.73 (zelf niet geprobeerd, dus kan niet met zekerheid zeggen of het downgraden mogelijk is op basis van s-on en testrom combi.).

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
donvalentino schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:23:
Iemand die Android 4.0 draait dit al getest of dit ve verbetering geeft?
http://www.androidworld.n...comprimeerde-fotos-maken/
ja vanmiddag gelijk geflashed maar heb nog geen verschil gemerkt maar gebruik de camera ook zelden..Dus lastig vergelijken dan |:(

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptorial

Raptorial

reaL_G schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:35:
[...]

die zou ik ... s-on en testrom combi.).
1. Is er al wel ergens een goede niet test ROM te vinden?
Het duurt me allemaal te lang :P, en die gekke Duitsers hebben hem toch al?

2. Kan het zijn dat als ik op het Vodafone netwerk zit het wel uit maakt wanneer ik hem krijg, ook al is de XE unbranded? Of pakt hij hem dan wel via wireless ofzo?

[ Voor 22% gewijzigd door Raptorial op 21-03-2012 16:59 ]

Knowledge is power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Raptorial schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:48:

Moet ik dan deze hebben:
De update is nog niet uit (in NL), dus ik zou me daar nog niet druk over maken :)

Die ROM versie waar je naar verwijst is een test versie en tevens oude versie. 3.32 is de nieuwste en ook een release versie. Mocht daar een RUU voor uitkomen kan je dat prima op je telefoon zetten. Je verliest op die manier wel al je apps e.d.
Raptorial schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:58:
[...]

1. Is er al wel ergens een goede niet test ROM te vinden?
Het duurt me allemaal te lang :P, en die gekke Duitsers hebben hem toch al?

2. Kan het zijn dat als ik op het Vodafone netwerk zit het wel uit maakt wanneer ik hem krijg, ook al is de XE unbranded? Of pakt hij hem dan wel via wireless ofzo?
Alleen Scandinavische landen hebben de update. En wat gebruikers in Engelang geloof ik. En het netwerk maakt niet uit, zolang je telefoon unbranded is.

[ Voor 21% gewijzigd door Upbeat op 21-03-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptorial

Raptorial

Super, dan heb ik alle antwoorden. Mijn dank is andermaal groot.

Knowledge is power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:20

reaL_G

G

het verschil dus de laatste versie testroms en de ``officiele`` update is nihil.
vanaf de 25 versie liep het al vloeiend.

trouwens de ruu die je linkt is de normale versie(.....x) niet de xe versie (.....10x) je moet de LE versie hebben.

dat je een voda sim hebt maakt niet uit,
het gaat om je toestel en die is dus unbrandend.
ik zou gewoon wachten die 1 a 2 weken extra kan er ook wel bij.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Net mijn nieuwe telefoon besteld (Sensation), zou ik wachten tot de OTA update er is, of toch maar direct 4.0 erop knallen? Mij lijkt het beter om nog even te wachten. Htc heeft toch gezegd dat hij eind maart uit zou rollen de ICS update? Kunnen ze daar nog vanaf stappen nu ze dat officieel hebben aangekondigd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbienio
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-07 09:20
-Bas schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:10:
Net mijn nieuwe telefoon besteld (Sensation), zou ik wachten tot de OTA update er is, of toch maar direct 4.0 erop knallen? Mij lijkt het beter om nog even te wachten. Htc heeft toch gezegd dat hij eind maart uit zou rollen de ICS update? Kunnen ze daar nog vanaf stappen nu ze dat officieel hebben aangekondigd? :+
Je bent tot eind maart toch nog blij genoeg met Sense 3.0
Ik zou in jouw geval nog gewoon eventjes wachten.... Maarja dat ben ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Dj-sannieboy schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:23:
Ik heb vandaag opgemerkt dat ik een stofje onder het scherm heb zitten. Ik heb m'n Sensation al weer een tijdje, maar dit stofje zit er echt pas sinds kort onder het scherm. Hopelijk worden het er niet meer.
Daarvoor is de mijne de afgelopen 2 weken weggeweest (komt ws. morgen terug...halleluja)

Het begint met een klein stofje, en dat wordt snel meer! Zeker als je 'm in je broekzak draagt.

Je kunt het even aankijken, maar je kunt het t.z.t. wel onder garantie laten repareren.
Volgens mij krijg je een nieuw scherm, dus een eventueel krasje is dan ook weg :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers,

Oplossing is heel simpel:

Autofocus uitzetten

Op die manier kan je handmatig focussen door op het scherm te tikken en wanneer je de juiste focus hebt, zal deze niet automatisch veranderen, omdat de telefoon probeert opnieuw te focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een probleempje met mn sensation xe. Als ik ga slapen staan mijn verbindingen altijd uit. Als ik wakker word is de wifi/3g of alle 2 ingeschakeld :? . Ik voel me hier niet echt prettig bij want ik weet dus niet wat er met mijn telefoon gebeurt s'nachts. ik heb net twee weken geleden de europese ics geinstalleerd via recovery.
zijn er meer mensen die dit probleem hebben? en weet iemand hier een oplossing voor? ik hoor t graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Robbienio schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:07:
[...]

Je bent tot eind maart toch nog blij genoeg met Sense 3.0
Ik zou in jouw geval nog gewoon eventjes wachten.... Maarja dat ben ik
Weet iemand een site waar je een notificatie krijgt als de update beschikbaar is voor de Sensation?

Ik check me elke dag suf voor die update en een e-mailnotificatie zou enorm schelen.

Iemand?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
vanpeltje schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:03:
[...]

Weet iemand een site waar je een notificatie krijgt als de update beschikbaar is voor de Sensation?

Ik check me elke dag suf voor die update en een e-mailnotificatie zou enorm schelen.

Iemand?
Denk dat er wel een nieuwsberichtje op Tweakers komt zodra de uitrol begonnen is. Anders gewoon dit topic in de gaten houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
vanpeltje schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:03:
[...]

Iemand?
Je telefoon controleert het zelf ook en anders hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:48:
Ik heb nu ook een probleempje met mn sensation xe. Als ik ga slapen staan mijn verbindingen altijd uit. Als ik wakker word is de wifi/3g of alle 2 ingeschakeld :? . Ik voel me hier niet echt prettig bij want ik weet dus niet wat er met mijn telefoon gebeurt s'nachts. ik heb net twee weken geleden de europese ics geinstalleerd via recovery.
zijn er meer mensen die dit probleem hebben? en weet iemand hier een oplossing voor? ik hoor t graag
Check of je achtergrondgegevens en auto sync uitstaan bij instellingen --> accounts en synchronisatie.
Verder ook alle apps checken of deze niet zonder toestemming verbinding kunnen maken!

Snap echter niet hoe je WiFi EN je 3G verbinding tegelijkertijd aan kunnen staan.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Ik vind het trouwens een rare (en jammere) keuze van HTC om niet gelijk Sense 4.0 mee te sturen met de ICS update. Aan de andere kant zal dat wel te maken hebben met het uitkomen van de One X etc series, dat ze zich dan niet voldoende zouden kunnen onderscheiden. Maar toch jammer.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
MrMistral schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:41:
Ik vind het trouwens een rare (en jammere) keuze van HTC om niet gelijk Sense 4.0 mee te sturen met de ICS update. Aan de andere kant zal dat wel te maken hebben met het uitkomen van de One X etc series, dat ze zich dan niet voldoende zouden kunnen onderscheiden. Maar toch jammer.
Heeft vast met hun verkoop strategie te maken inderdaad, zeker omdat Sense 4.0 nu al zo goed als is overgezet van een HTC One S RUU naar Sensation. (youtube staat vol met video's)
Draai zelf op dit moment ook een Sense 4.0 rom.

Alles behalve bluetooth werkt, maar die hebben ze nu ook al op CM9 werkend gemaakt.
Er is ook ergens een online petitie om Sense 4.0 op Sensation/XE/XL/EVO3D te krijgen oid.

En ja we zijn hier op tweakers.net dus een custom rommetje moet niet al te moeilijk zijn. Dan heb je ook gelijk de functie om foto's te maken terwijl je filmt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:38:
[...]

Check of je achtergrondgegevens en auto sync uitstaan bij instellingen --> accounts en synchronisatie.
Verder ook alle apps checken of deze niet zonder toestemming verbinding kunnen maken!

Snap echter niet hoe je WiFi EN je 3G verbinding tegelijkertijd aan kunnen staan.
Achtergrondgeg. en autosync heb ik direct al uitgeschakeld toen ik de telefoon kreeg. Wat apps betreft, die stonden ook op de vorige android versie en heb er toen geen last van gehad maar ik zal ze zo toch even nakijken. De verbinding is natuurlijk niet tergelijkertijd, heb dan verbinding met wifi maar zijn wel allebij ingeschakeld. Ik heb nu wel de "fouten rapporteren aan htc" uitgeschakeld, misschien dat dat het probleem is. Ik zie het morgen wel

edit: Ik heb net ff alle apps nagekeken en de barcode scanner heeft permissie om mijn wifi status te wijzigen :? . Ik zal m eens verwijderen, kijken of het helpt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:46
Minaaj schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:20:
[...]

Heeft vast met hun verkoop strategie te maken inderdaad, zeker omdat Sense 4.0 nu al zo goed als is overgezet van een HTC One S RUU naar Sensation. (youtube staat vol met video's)
Draai zelf op dit moment ook een Sense 4.0 rom.

Alles behalve bluetooth werkt, maar die hebben ze nu ook al op CM9 werkend gemaakt.
Er is ook ergens een online petitie om Sense 4.0 op Sensation/XE/XL/EVO3D te krijgen oid.

En ja we zijn hier op tweakers.net dus een custom rommetje moet niet al te moeilijk zijn. Dan heb je ook gelijk de functie om foto's te maken terwijl je filmt.
Gebruik je ook Dropbox? Zo ja, krijg je dan die 25GB extra opslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
yakutemre1995 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:33:
[...]

Gebruik je ook Dropbox? Zo ja, krijg je dan die 25GB extra opslag?
Jup

Your quota was increased to 25.25 GB! 9 mins ago

Nadat ik me pc had gekoppeld, maar je moet volgens mij ook een www.htcsense.com account hebben en die moet je weer eerst activeren op oudere Sense. Dit weet ik niet zeker, had wel HTC account gekoppeld in de rom, gebruik trouwens OrDroid 1.7.0 Sense 4.0

Ik kreeg dus gister een mailtje van dropbox over dat ik een HTC klant was.

[ Voor 36% gewijzigd door Minaaj op 23-03-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Phyrro schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:43:
Aaaargh ik word helemaal gek van mijn Sensation!

Gebeld worden => The process com.android.phone has stopped unexpectedly.
Gebeld hebben => Scherm valt uit dus accu eruit om hem opnieuw te moeten starten.

Ik draai geen custom rom oid, heb al een factory reset gedaan, en heb VF-branded. Ik denk maar weer terug ermee? Dat zou al de 2e keer zijn, heb al een boardswap gehad. Kan ik niet gewoon een nieuw toestel eisen? Dit is geen doen zo!
Ik had er ook last van en na een belletje met HTC raden zij mij aan om mijn simkaart te vervangen.
Simkaart (uit 2003) vervangen bij Vodafone en daarna is hij niet meer spontaan uitgevallen. :)
Dit was zo'n 3 weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:46
Minaaj schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:58:
[...]

Jup

Your quota was increased to 25.25 GB! 9 mins ago

Nadat ik me pc had gekoppeld, maar je moet volgens mij ook een www.htcsense.com account hebben en die moet je weer eerst activeren op oudere Sense. Dit weet ik niet zeker, had wel HTC account gekoppeld in de rom, gebruik trouwens OrDroid 1.7.0 Sense 4.0

Ik kreeg dus gister een mailtje van dropbox over dat ik een HTC klant was.
Dankjewel, dan moet ik ook mijn telefoon binnenkort gaan rooten.
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.