iemand enig idee waar ik de 1.50.401.1 RUU kan vinden om te flashen?
krijg je dan wel gewoon de officiële updates etc?karimmm schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:54:
[...]
Dat vroeg ik ook daarnet, en als ik het begrepen heb mag je lekker de stock rom gaan zoeken, en die installeren. Heb ik geen behoefte aan, en ik denk/hoop dat CMW niet in de weg zit. Komt wel goed I guess.
Vraagje voor de mensen die ICS al geïnstalleerd hebben en dropbox gebruiken:
Is jullie dropbox account ge-upgrade met 5 GB? Aangezien gebruikers vanaf Sense 3.5 automatisch 5 GB extra zouden krijgen. De upgrade komt bij mij als geroepen, aangezien ik steeds minder vrije ruimte in Dropbox heb.
Is jullie dropbox account ge-upgrade met 5 GB? Aangezien gebruikers vanaf Sense 3.5 automatisch 5 GB extra zouden krijgen. De upgrade komt bij mij als geroepen, aangezien ik steeds minder vrije ruimte in Dropbox heb.
NOSIG
Ja, ik heb er 5 GB bij nu_Christiaan_ schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:58:
Oh, nee, het is maar 3 GB:
Hi Ruzor,
Congrats on becoming a Dropbox Guru! We've awarded you 3 GB of bonus space for the next 12 months! You now have 7.88 GB on Dropbox. To get even more space, check out our upgrade options.
Thanks again for supercharging your HTC phone with Dropbox!
Enjoy,
- The Dropbox Team
[ Voor 28% gewijzigd door Ruzor op 10-03-2012 16:12 ]
Gingerbread draait al op sense 3.5 of heb ik het mis? Naja even Dropdoos checken ;-)Ruzor schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:10:
[...]
Ja, ik heb er 5 GB bij nu
Oh, nee, het is maar 3 GB:
[...]
Ja, als je alle stappen volgt na installatie. Zoals vrienden uitnodigen, een bestandje uploaden en het programma op je pc installeren. Toen kreeg ik op een gegeven moment 5GB._Christiaan_ schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:58:
is er ergens een handleiding in hoe het weer s-on maken van je telefoon?tiguan schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:14:
[...]
Ja, als je alle stappen volgt na installatie. Zoals vrienden uitnodigen, een bestandje uploaden en het programma op je pc installeren. Toen kreeg ik op een gegeven moment 5GB.
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1192300niek87 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:36:
[...]
is er ergens een handleiding in hoe het weer s-on maken van je telefoon?
Dan kan het hier verder gaan over officiële HTC updates, bugs etc. ik vind het hier nu wat verwarrend en onoverzichtelijk worden....Is het mogelijk om alles wat te maken heeft met (un) rooten te bespreken in:
[HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's?
just my two cents
verkeerde post
[ Voor 93% gewijzigd door nii3k op 10-03-2012 17:52 ]
Niek, ik verwijs je naar Rooten en ROM forum zoals boven jouw reactie aangegeven wordt.
Volgens iemand op XDA rolt HTC sowieso geen updates uit in het weekend, dus dan wordt het voor ons Nederlanders waarschijnlijk ergens volgende week
potverdorie, dacht dat het gewoon een proces was wat was aangezet ofzo.
Of je ziet maandag als een weekend-dag. Het wordt waarschijnlijk maandag. En als je Vodafone heb, zal het denk ik 'n maandje langer duren.Tiroz schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:00:
Volgens iemand op XDA rolt HTC sowieso geen updates uit in het weekend, dus dan wordt het voor ons Nederlanders waarschijnlijk ergens volgende weekpotverdorie, dacht dat het gewoon een proces was wat was aangezet ofzo.
Ik weet dat het hier niet hoort, maar in dat andere topic geven ze me niet echt antwoord,
GoT is geen helpdesk.
GoT is geen helpdesk.
[ Voor 60% gewijzigd door RoD op 11-03-2012 13:29 ]
Dat is nergens op gebaseerd natuurlijkkarimmm schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:05:
[...]
Of je ziet maandag als een weekend-dag. Het wordt waarschijnlijk maandag. En als je Vodafone heb, zal het denk ik 'n maandje langer duren.
Voor je andere vraag, dit staat nota bene op de laatste pagina van het andere topic...
Nee. Dit is al heel vaak gevraagd maar het antwoord blijft nee.
Oh damn. Naja harstikke bedankt dan!Tiroz schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:37:
[...]
Dat is nergens op gebaseerd natuurlijkgewoon afwachten dunkt mij
Voor je andere vraag, dit staat nota bene op de laatste pagina van het andere topic...
[...]
@karimmm ,nee je krijgt geen update omdat je s-off bent.
geen probleem zoals eerder vermeld je kan gewoon de FOTA flashen
geen probleem zoals eerder vermeld je kan gewoon de FOTA flashen
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
*weg*
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 11-03-2012 13:29 ]
Ja Fota is het update bestand voor ICS, die je normaal download via je phone.
Als jij hem s-on wil maken en wachten op de officiële update via je phone prima!
Als jij hem s-on wil maken en wachten op de officiële update via je phone prima!
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Ja want dat lijkt me het veiligste. Aangezien dit een branded is.ionicdog schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:59:
Ja Fota is het update bestand voor ICS, die je normaal download via je phone.
http://www.filefactory.com/f/c87a2330449af512/
Welke van deze ROM is eigelijk Voda NL? Volgens mij had ik voda DE maar dat weet ik niet...
Welke van deze ROM is eigelijk Voda NL? Volgens mij had ik voda DE maar dat weet ik niet...
[ Voor 158% gewijzigd door karimmm op 10-03-2012 19:21 ]
karimmm schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:08:
http://www.filefactory.com/f/c87a2330449af512/
Lijkt me handig dat je je eigen advies ook opvolgt, zoals eerder al aangegeven ook.karimmm schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:53:
Niek, ik verwijs je naar Rooten en ROM forum zoals boven jouw reactie aangegeven wordt.
Daarnaast kun je met de

[ Voor 15% gewijzigd door agoNITE op 10-03-2012 19:52 ]
Het gekke is dat de Batterij widget na de upgrade wel normaal werkte en eruit zag. Maar na de hard reset niet meer. Nu een app gevonden die nagenoeg hetzelfde eruit ziet en doet!Marijn100 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:45:
[...]
Was het iemand anders ook al opgevallen dat de HTC Widgets die te downloaden waren (batterij en gelukskoekjes bijvoorbeeld), niet meer goed werken en ook niet meer te downloaden zijn?
Welke app?Upbeat schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:42:
[...]
Het gekke is dat de Batterij widget na de upgrade wel normaal werkte en eruit zag. Maar na de hard reset niet meer. Nu een app gevonden die nagenoeg hetzelfde eruit ziet en doet!
deze net besteld, hopelijk zie ik een verbetering in batterijleven. Laat nog wel weten als die binnen is.
http://www.mobilefun.nl/3...ded-battery---1950mah.htm

[ Voor 21% gewijzigd door Skybullet op 11-03-2012 10:06 ]
Is er al een datum voor de officiele Android en Sense update?
Ziet er mooi uit. Hoeveel heb je ervoor betaald?Skybullet schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:06:
deze net besteld, hopelijk zie ik een verbetering in batterijleven. Laat nog wel weten als die binnen is.
[afbeelding]
gewoon via de link besteld. Daar staat ie voor 33.99. Het is wel één van de duurdere after market batterijen maar heb er veel goeds over gelezen en ik werd er om eerlijk te zijn strontziek van om constant bezig te zijn met " ow fuck ik moet nu opladen anders heb ik vanavond geen... " Dus ik hoop dat dit me die paar uur extra oplevert en wat meer gemoedsrust.karimmm schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:50:
[...]
Ziet er mooi uit. Hoeveel heb je ervoor betaald?
Ik heb sinds 4 dagen de Anker en merk echt een substantieel verschil, precies wat jij aangeeft inderdaad!
Een officiele datum is er niet maar volgens Mark Moons gaan ze binnenkort beginnen met enkele toestellen en verwachten ze voor het einde van de maand klaar te zijn.wvkreg schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:26:
Is er al een datum voor de officiele Android en Sense update?
Bron: https://twitter.com/#!/markmoons/status/178034986757259264@markmoons is HTC in nederland ook al begonnen met de update naar Android 4.0 voor de Sensation-toestellen? of wanneer komt de update uit?
@tonie we beginnen binnenkort en verwachten voor het einde van de maand klaar te zijn voor een aantal telefoons.
Kan me hier volledig bij aansluiten. Lang getwijfeld of ik de anker batterij moest aanschaffen, want voelde er toch niet zo heel veel voor... Uiteindelijk toch maar gedaan en heb nog nooit €15 zo nuttig besteed. Waarbij ik vroeger gemiddeld 6/8 uur haalde, haal ik nu 12/14 uur. En ik gebruik mijn HTC vrij veel. Batterij deed het meteen al goed, kan dit echt aanraden voor andere mensen die balen van de in mijn ogen slechte meegeleverde batterij van HTC.Tiroz schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:22:
Ik heb sinds 4 dagen de Anker en merk echt een substantieel verschil, precies wat jij aangeeft inderdaad!
Kan ook niet wachten op de nieuwe update van HTC! Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat zijn!
[ Voor 6% gewijzigd door Thomas312 op 11-03-2012 16:06 ]
Ben bang dat apps zoals Teletekst, Skype, Spotify en wellicht nog anderen niet werken met ICS. Is iemand wel eens een lijstje tegengekomen waar zoiets bijgehouden wordt?
Teletekst, Skype en Spotify werken gewoon.... Waarom zouden die niet werken met ICS??? ICS is nu al zolang op de markt dat app ontwikkelaars het eigenlijk niet meer kunnen maken om hun app nog niet geschikt te hebben voor ICS....Roost schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:27:
Ben bang dat apps zoals Teletekst, Skype, Spotify en wellicht nog anderen niet werken met ICS. Is iemand wel eens een lijstje tegengekomen waar zoiets bijgehouden wordt?
[ Voor 22% gewijzigd door Bullet NL op 11-03-2012 17:33 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Heeft iemand enig idee waarom ik het berichtformaat niet kan veranderen naar HTML?

Al mijn andere e-mail account's hebben wel gewoon HTML aan staan.
Bij dit account ook toen ik nog Android 2.3.3 had.
Het is een Hotmail account via ActiveSync.

Vodafone op twitter weet iig niet wanneer ICS uitkomt voor Vodafone branded toestellen.
Wanneer word Android (4.0) ICS voor de HTC Sensation (Vodafone branded) uitgerold?
-Daar heb ik helaas geen zicht op
. Zodra deze beschikbaar is zal deze vanzelf aangeboden worden. ^RR
HTC brengt de update eind deze maand uit, hoelang duurt het dan nog voor de vodafone branded versie uit komt?
-Dat is niet bekend. Wij testen een update en wanneer deze aan onze eisen voldoet bieden wij deze voor branded toestellen aan. ^CF
Wanneer word Android (4.0) ICS voor de HTC Sensation (Vodafone branded) uitgerold?
-Daar heb ik helaas geen zicht op
HTC brengt de update eind deze maand uit, hoelang duurt het dan nog voor de vodafone branded versie uit komt?
-Dat is niet bekend. Wij testen een update en wanneer deze aan onze eisen voldoet bieden wij deze voor branded toestellen aan. ^CF
[ Voor 72% gewijzigd door Dj-sannieboy op 12-03-2012 08:36 ]
Ik heb deze als alternatief op de HTC batterij widget: https://play.google.com/s...com.elvison.batterywidget. Ziet er ook hetzelfde uit
Het is een bekend probleem, ik heb dat ook. Geen idee of het aan de HTC mail app ligt of aan Hotmail. De instellingen worden ook niet onthouden, ik heb het als Push staan maar na een tijdje veranderd dat weer in 15 minuten. Mega irritant!Marijn100 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:01:
Heeft iemand enig idee waarom ik het berichtformaat niet kan veranderen naar HTML?
[afbeelding]
ligt zekers niet aan de mailapp. had op me windows mobile hetzelfde probleem en ook bij outlook (mits je geen outlook connector gebruikt) gebeurd dat met hotmail accounts. denk dus eerder dat het of in het protocol van exchange te zoeken is of bij hotmail zelf
Gisteravond startte HTC Sense weer eens opnieuw op nadat ik een app had afgesloten en toen was opeens m'n Market snelkoppeling verdwenen 
Dus ik wil hem weer toevoegen, staat de Market nergens meer tussen. Zelfs niet als ik in het menu kijk, hij lijkt totaal verdwenen van m'n telefoon
Heb m'n telefoon volledig opnieuw opgestart, maar hij blijft weg.
Iemand die weet wat ik hier tegen kan doen?
Ter informatie; ik draai de originele HTC rom, dus nog geen ICS.
Dus ik wil hem weer toevoegen, staat de Market nergens meer tussen. Zelfs niet als ik in het menu kijk, hij lijkt totaal verdwenen van m'n telefoon

[ Voor 7% gewijzigd door Tankiej op 12-03-2012 08:22 ]
Dat heet nu Play storeTankiej schreef op maandag 12 maart 2012 @ 08:22:
Gisteravond startte HTC Sense weer eens opnieuw op nadat ik een app had afgesloten en toen was opeens m'n Market snelkoppeling verdwenen
Dus ik wil hem weer toevoegen, staat de Market nergens meer tussen. Zelfs niet als ik in het menu kijk, hij lijkt totaal verdwenen van m'n telefoon![]()
https://www.google.nl/sea...market+becomes+play+store
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Vraagje aan Sensation gebruikers icm Simyo of Telfort.
Hebben jullie roaming aan staan om mobiel internet te kunnen gebruiken?
Zo ja, welke rom gebruiken jullie?
Ik wil namelijk van provider switchen maar heb begrepen dat bij Simyo en Telfort je roaming optie aan moet laten (dit omdat ze op KPN netwerk zitten).
Alvast bedankt.
Ik wil namelijk van provider switchen maar heb begrepen dat bij Simyo en Telfort je roaming optie aan moet laten (dit omdat ze op KPN netwerk zitten).
Alvast bedankt.
Verwijderd
Ik heb roaming aanstaan omdat je dan een betere dekking hebt. Zodra ik in de buurt van de grens kom, zet ik het in ieder geval uit.
Je kunt ook de roaming uitzetten, maar dan valt je internet verbinding vaker weg.
Aan jou de keuze.
Je kunt ook de roaming uitzetten, maar dan valt je internet verbinding vaker weg.
Aan jou de keuze.
Ah, dat had ik wel gelezen maar ik had niet verwacht dat die oude app zomaar zou verdwijnen zonder kennisgeving op het toestel zelfLocalJoost schreef op maandag 12 maart 2012 @ 08:23:
[...]
Dat heet nu Play store
https://www.google.nl/sea...market+becomes+play+store
Maar bedankt voor de info!
Ik heb Telfort en 'Gegevensroaming' staat bij mij uit. Het stond in eerste instantie aan, maar ik heb het een keer uitgezet (weet niet eens meer waaromChiMan schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:51:
Vraagje aan Sensation gebruikers icm Simyo of Telfort.
Alvast bedankt.
Ik gebruik de originele HTC rom
[ Voor 51% gewijzigd door Tankiej op 12-03-2012 13:59 ]
Heb je bij je status balk een signaal symbol met of zonder een R?[b]Tankiej schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:56:
Ik heb Telfort en 'Gegevensroaming' staat bij mij uit. Het stond in eerste instantie aan, maar ik heb het een keer uitgezet (weet niet eens meer waarom). Ik merk geen verschil in de snelheid/signaalsterkte van de verbinding met toen het aan stond.
Ik gebruik de originele HTC rom
Zonder, ik heb daar ook nog nooit een R gezien?ChiMan schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:12:
[...]
Heb je bij je status balk een signaal symbol met of zonder een R?

Ik heb weer eens een hele rare kuur op mijn sensation, ik word er helemaal gek van!
Wanneer ik gebeld ben of heb en vervolgens de telefoon ophang valt mijn scherm uit. Het scherm gaat dan met geen mogelijkheid meer aan, en ik ben dan gedwongen de batterij te verwijderen en de telefoon opnieuw op te starten. De telefoon staat nog wel aan, want soms merk ik het pas wanneer ik opnieuw gebeld word en het scherm niet aan gaat.
Iemand een idee wat hier aan de hand is? Ik heb hem een maand geleden al opgestuurd wegens regelmatig uitvallen, maar dit lijkt iets heel anders te zijn.
Wanneer ik gebeld ben of heb en vervolgens de telefoon ophang valt mijn scherm uit. Het scherm gaat dan met geen mogelijkheid meer aan, en ik ben dan gedwongen de batterij te verwijderen en de telefoon opnieuw op te starten. De telefoon staat nog wel aan, want soms merk ik het pas wanneer ik opnieuw gebeld word en het scherm niet aan gaat.
Iemand een idee wat hier aan de hand is? Ik heb hem een maand geleden al opgestuurd wegens regelmatig uitvallen, maar dit lijkt iets heel anders te zijn.
Heb je onlangs een app geinstalleerd?Phyrro schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:17:
Ik heb weer eens een hele rare kuur op mijn sensation, ik word er helemaal gek van!
Zo ja, probeer die eens te verwijderen.
Dit heb ik ook een zeer lange tijd gehad. Uit eindelijk was het bij mij een swap die het oploste (enige klacht die niet terug keerde that is)Phyrro schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:17:
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Ben mijn Sensation en Android een beetje zat. Zit er nu héél sterk over te twijfelen om gewoon Nokia Lumia 800 te kopen. Maar misschien is het beter om eerst te wachten op ICS
.
Aha.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:59:
Ben mijn Sensation en Android een beetje zat. Zit er nu héél sterk over te twijfelen om gewoon Nokia Lumia 800 te kopen. Maar misschien is het beter om eerst te wachten op ICS.
Staat de uitrol van ICS on hold ofzo? Toen het nieuwsbericht uitkwam waren er maar een paar gebruikers in Duitsland die beweerden de update te hebben gekregen, daarna niks meer gehoord!
NOSIG
Was de ICS update niet uitgesteld naar eind april of zelfs nog later?_Christiaan_ schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:49:
Staat de uitrol van ICS on hold ofzo? Toen het nieuwsbericht uitkwam waren er maar een paar gebruikers in Duitsland die beweerden de update te hebben gekregen, daarna niks meer gehoord!
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Waar heb je die info vandaan?Dreanor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:32:
[...]
Was de ICS update niet uitgesteld naar eind april of zelfs nog later?
Volgens mij is het gewoon nog steeds eind maartDreanor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:32:
[...]
Mag toch hopen van niet, voor zover ik weet is eind maart de planning.Dreanor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:32:
[...]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Wie van jullie heeft er ook "last" van het feit in ICS de Wi-fi meter bijna altijd grijs is terwijl je gewoon een goede verbinding hebt en naast de router zit.
Als ik kijk bij meldingen dan is de wifi meter wel volledig wit.
Beetje vreemd als dit nog een bug zou zijn..
WiFi lijkt hier ook minder onder ICS. Verbinding lijkt sneller weg te zijn, wel WiFi verbinding maar geen internet.ionicdog schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:06:
Wie van jullie heeft er ook "last" van het feit in ICS de Wi-fi meter bijna altijd grijs is terwijl je gewoon een goede verbinding hebt en naast de router zit.
Ik heb ook een bug met ics dat als de tel in blokkeerscherm staat ik nog wel het drop down menu (meldingen/snel instellen) te voorschijn kan halen. Ik dacht dat blokkeerscherm ook echt locked was
Samsung is begonnen met de uitrol. Nu HTC nog 
Bron: nieuws: Samsung begint uitrol Android ICS naar Galaxy S II-toestellen
Bron: nieuws: Samsung begint uitrol Android ICS naar Galaxy S II-toestellen
[ Voor 8% gewijzigd door Ryan_ op 13-03-2012 08:56 ]
Ik heb de update eergisteren ook geïnstalleerd, wat een prutsding joh! Heb ook de bug die randomicce beschrijft, vreemd gebug in whttsapp als je typt. En ik krijg 3g niet aan de praat
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
randomice schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 07:46:
Ik heb ook een bug met ics dat als de tel in blokkeerscherm staat ik nog wel het drop down menu (meldingen/snel instellen) te voorschijn kan halen. Ik dacht dat blokkeerscherm ook echt locked was
Indien je geen echte beveiliging (pincode, wachtwoord of gezichtsherkenning) op je "blokkeerscherm" hebt staan dan is het omlaagslepen van de notification bar een feature van ICSwarhamstr schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:06:
..Heb ook de bug die randomicce beschrijft, ..
Op deze manier kun je snel(ler), zonder te unlocken, bijv. een ontvangen sms openen.
Zodra je enige vorm van beveiliging toepast op je lockscreen zal het omlaagslepen van de notificationbar ook uitgezet worden.
Kortom: Feature van ICS, geen bug
Ik hoop dat sense niet elke keer crashed na de ics update. Wordt er echt gek van. Elke keer als ik een app sluit hoop ik dat sense niet crashed, maar helaas crasht hij regelmatig. Als het niet is opgelost voel ik me echt genoodzaakt om een andere rom te flashen.
Bij mij crasht sense in ICS alleen als ik zware flash sites bezoek, blijkbaar heeft hij daarvoor al het geheugen nodig! Verder komt het bij mij eigenlijk nooit voor. De prioriteit voor Sense in het geheugen is hoger geworden, waardoor het minder vaak voor zou moeten komen.Dj-sannieboy schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:15:
Ik hoop dat sense niet elke keer crashed na de ics update. Wordt er echt gek van. Elke keer als ik een app sluit hoop ik dat sense niet crashed, maar helaas crasht hij regelmatig. Als het niet is opgelost voel ik me echt genoodzaakt om een andere rom te flashen.
Daarnaast is een custom rom installeren sowieso geen slechte optie, je kunt zo echt veel meer uit de telefoon halen en precies zoals jij dat wil, kost weinig tijd en is ook leuk om te doen en niet moeilijk.
Handige feature als ik hem in me broek schuif en per ongeluk de bar omlaag sleep en zo mensen ga bellen... Dan mogen ze de naam blokkeerscherm ook wel veranderen, heeft geen nut meer voor mijPieterAelse schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:38:
[...]
[...]
Indien je geen echte beveiliging (pincode, wachtwoord of gezichtsherkenning) op je "blokkeerscherm" hebt staan dan is het omlaagslepen van de notification bar een feature van ICS
Op deze manier kun je snel(ler), zonder te unlocken, bijv. een ontvangen sms openen.
Zodra je enige vorm van beveiliging toepast op je lockscreen zal het omlaagslepen van de notificationbar ook uitgezet worden.
Kortom: Feature van ICS, geen bug

Bij mij hetzelfde. Wel 50 keer op een dag. Telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen werkte voor maar 1 dag. Vervolgens gebeurt het weer nadat alle apps terug zijn. Toen heb ik Go Launcher geïnstalleerd en het probleem is opgelost. Als mijn abo is verlopen (over 3 mnd.) en ICS lost niets op dan stuur ik hem terug. Ik koop iig geen HTC meer. Ik zit nu te denken aan Google nexus. Geen gezeik meer met sense.
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:15:
Hoe kun je mensen bellen met het notificatiescherm?randomice schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:00:
[...]
Handige feature als ik hem in me broek schuif en per ongeluk de bar omlaag sleep en zo mensen ga bellen... Dan mogen ze de naam blokkeerscherm ook wel veranderen, heeft geen nut meer voor mij
Als er een gemiste oproep is, lijkt mij dat het bellen via de shortcut ongeveer evenveel kans is.
HTC ziet dit ook in, daarom hebben ze bij de One series Sense 4.0 veel lichter gemaakt dan 3.6. Toch is 50 keer op een dag wel heel extreem en lijkt me iets anders dat structureel geheugen vreet dan dat Sense het probleem is. Wellicht Skype altijd aan staan of een andere zware app?adsa schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:14:
Bij mij hetzelfde. Wel 50 keer op een dag. Telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen werkte voor maar 1 dag. Vervolgens gebeurt het weer nadat alle apps terug zijn. Toen heb ik Go Launcher geïnstalleerd en het probleem is opgelost. Als mijn abo is verlopen (over 3 mnd.) en ICS lost niets op dan stuur ik hem terug. Ik koop iig geen HTC meer. Ik zit nu te denken aan Google nexus. Geen gezeik meer met sense.
[...]
50 is wat overdreven, maar bij mij gebeurd het toch zeker minimaal 10 keer per dag.dangerousp schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:48:
[...]
HTC ziet dit ook in, daarom hebben ze bij de One series Sense 4.0 veel lichter gemaakt dan 3.6. Toch is 50 keer op een dag wel heel extreem en lijkt me iets anders dat structureel geheugen vreet dan dat Sense het probleem is. Wellicht Skype altijd aan staan of een andere zware app?
Ik had er voorheen ook veel last van. Zeker met een game of updates vanuit de Market. Na de ICS update zelden nog de crash van Sense gezien. En je kan wel zien dat er veel meer werkgeheugen vrij is. Dat helpt natuurlijk ookadsa schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:14:
[...]
Ook ik heb last van de welbekende sahara onder het scherm van mijn Sensation. Heb het al ruim 5 à 6 maanden, al die tijd geen zin gehad om hem te laten repareren maar nu vind ik het wel tijd worden om er wat aan te laten doen. Ik heb contact opgenomen met HTC en zij gaven mij zo'n lijst waar een in-shop repair kan worden uitgevoerd. Ik vroeg me nu alleen af of ik een afspraak moet maken bij een KPN Business Center als ik hem daar wil laten repareren of dat je er zonder afspraak heen kunt gaan...weet iemand dit toevallig?
Je kan er zonder afspraak heen gaan, bij mij was het wel zo dat ze het eerst even moesten zien, toen scherm gingen bestellen. Ik moest toen een week later terugkomen om 'm weer te brengen, was volgende dag klaar. Ik heb hier ook verhalen gehoord dat het direct gerepareerd kon worden, in Groningen kon dat niet. Even van tevoren bellen is denk ik het handigstHayo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:31:
Ook ik heb last van de welbekende sahara onder het scherm van mijn Sensation. Heb het al ruim 5 à 6 maanden, al die tijd geen zin gehad om hem te laten repareren maar nu vind ik het wel tijd worden om er wat aan te laten doen. Ik heb contact opgenomen met HTC en zij gaven mij zo'n lijst waar een in-shop repair kan worden uitgevoerd. Ik vroeg me nu alleen af of ik een afspraak moet maken bij een KPN Business Center als ik hem daar wil laten repareren of dat je er zonder afspraak heen kunt gaan...weet iemand dit toevallig?
Waar blijft die ICS update
[ Voor 9% gewijzigd door Tiroz op 13-03-2012 18:18 ]
Ik ga deze week ook naar de in-shop repair om mijn gebarsten scherm te laten vervangen. Mijn telefoon is echter wel geroot. Raden jullie mij aan om hem weer S-ON te maken of maakt dat met hardware reparaties niet uit?
Mijn sensation had last van een haperende powerknop waardoor er screenshots getrokken werden als ik op de home toest duwde.
Heb deze opgestuurd naar HTC en heb een nieuw moederbord gekregen (dus met andere imei enz...).
Deze heeft er echter ook last van. Is het bij andere opgelost? Zoja, wat is er aan gedaan?
Mijn telefoon gaat zoiezo terug voor reparatie, voor dat geld wil ik een perfect werkende phone.
Zal de iphone 4s maar weer even uit de kast treken (had hem gekocht als vervangtoestel omdat de waarde hoog blijft ivm verkoop als mijn HTC gerepareerd was).
Wacht verder ook met smart op de ICS update want iOS vind ik niet zo handig...
Heb deze opgestuurd naar HTC en heb een nieuw moederbord gekregen (dus met andere imei enz...).
Deze heeft er echter ook last van. Is het bij andere opgelost? Zoja, wat is er aan gedaan?
Mijn telefoon gaat zoiezo terug voor reparatie, voor dat geld wil ik een perfect werkende phone.
Zal de iphone 4s maar weer even uit de kast treken (had hem gekocht als vervangtoestel omdat de waarde hoog blijft ivm verkoop als mijn HTC gerepareerd was).
Mijne heeft daar ook (veel) last van. Maar volgens mij last ik op een van de vorige pagina's dat bij iemand anders dat probleem opgelost is met ICS. Ik wacht de officiële update in ieder geval nog even af.
Al gaat hij dan waarschijnlijk toch nog een keer naar de reparatie omdat al sinds 2 maanden na aanschaf de volumeknop is doorgebroken >.<
Al gaat hij dan waarschijnlijk toch nog een keer naar de reparatie omdat al sinds 2 maanden na aanschaf de volumeknop is doorgebroken >.<
Zoals ik al eerder had aangegeven in het topic had ik nog nooit iemand met een custom rom dat probleem zien hebben, nu sommigen de ICS update binnen hebben gekregen is dit alleen maar geconfirmeerd dat het slecht programmeer werk was en totaal geen hardwarematig probleem.Engineer Stewie schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:18:
Mijn sensation had last van een haperende powerknop waardoor er screenshots getrokken werden als ik op de home toest duwde.
Gewoon iets met Sense wat bleef hangen waardoor hij die screenshot maakte. ICS heeft dit probleem niet.
En ja iemand die het probleem had is er sinds ICS vanaf.
haha ik had mijn sensation hardbricked en ik had garantiereaL_G schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:19:
[...]
je verhaal gaat niet op, als door (custom) softwarematige aanpassingen er hardware faalt, heb je dus geen garantie, (alleen als je het toestel niet meer in originele staat kan terugzetten).
als je wilt flashen is dat nooit zonder risico. altijd eigen schuld.
Voor de mensen met ICS. Hebben jullie geluid als je een filmpje afspeelt op youtube?
Batterijduur is trouwens flink verbeterd met ICS.
Batterijduur is trouwens flink verbeterd met ICS.
Hmmm,
Wou mijn sensation rooten, maar dit lijkt niet gelukt?
Heb eerst revolutionary-0.4pre4 gebruikt om hem s-off te maken.
Hij staat nu op Ship S-Off, is dat genoeg?
Nu wil ik Clockwork Recovery installeren, maar dat lijkt niet te lukken.
Heb er de clockwork rom manager opgezet en wou van daaruit clockwork recovery installeren, maar hij zegt dat mijn phone niet geroot is.
Wou dus Super User installeren met script su-2.3.6.3-ef-signed.zip.
Echter de error zijn.
E: Can't open /cache/recovery/command
E: Signature verification failed.
Wat doe ik verkeerd?
Wou mijn sensation rooten, maar dit lijkt niet gelukt?
Heb eerst revolutionary-0.4pre4 gebruikt om hem s-off te maken.
Hij staat nu op Ship S-Off, is dat genoeg?
Nu wil ik Clockwork Recovery installeren, maar dat lijkt niet te lukken.
Heb er de clockwork rom manager opgezet en wou van daaruit clockwork recovery installeren, maar hij zegt dat mijn phone niet geroot is.
Wou dus Super User installeren met script su-2.3.6.3-ef-signed.zip.
Echter de error zijn.
E: Can't open /cache/recovery/command
E: Signature verification failed.
Wat doe ik verkeerd?
[ Voor 4% gewijzigd door Engineer Stewie op 13-03-2012 22:28 ]
Kijk even op xda-developers. Daar heb je en heel topic met uitleg en tips.
Sowieso is dit niet de topic voor rooten en aanverwante zaken voor de Sensation. En in de topic voor rooten staat en waarschuwing dat het geen helpdesk idd, dus je kunt jezelf beter even verdiepen in de topics op xda. Succes
Sowieso is dit niet de topic voor rooten en aanverwante zaken voor de Sensation. En in de topic voor rooten staat en waarschuwing dat het geen helpdesk idd, dus je kunt jezelf beter even verdiepen in de topics op xda. Succes
Zie juist dat het zoiezo het verkeerde topic is.
Heb idd al een topic aangemaakt op XDA. Kan nog wat proberen, als het niet lukt wacht ik wel op de officiele versie
Heb idd al een topic aangemaakt op XDA. Kan nog wat proberen, als het niet lukt wacht ik wel op de officiele versie
+1Minaaj schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:26:
[...]
Zoals ik al eerder had aangegeven in het topic had ik nog nooit iemand met een custom rom dat probleem zien hebben, nu sommigen de ICS update binnen hebben gekregen is dit alleen maar geconfirmeerd dat het slecht programmeer werk was en totaal geen hardwarematig probleem.
Gewoon iets met Sense wat bleef hangen waardoor hij die screenshot maakte. ICS heeft dit probleem niet.
En ja iemand die het probleem had is er sinds ICS vanaf.
Sinds ICS + Sense geen last meer van gehad. Voorheen minimaal 10 screenshots per dag.
Hier ook nog geen update van ICS binnen (sensation XE). Ik las op internet dat de los gekochte XE's zonder abo (mediamarkt enz.) voorrang krijgen met de update boven de XE's die door de providers 'branded' zijn. Kan iemand hier iets meer over vertellen? Met mijn huidige Android 2.3.4 en sense 3.0 op mijn XE heb ik ook af en toe de freez die hierboven is beschreven, echter maar 1 x per twee weken, valt mee. Ben benieuwd of dat over is na de update.
Hier exact hetzelfde. Sinds afgelopen weekend ICS op me Sensation en tot nu toe 0 screenshots, waar dit er eerder minimaal 10/20 per dag waren!agoNITE schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:59:
[...]
+1
Sinds ICS + Sense geen last meer van gehad. Voorheen minimaal 10 screenshots per dag.
Ik heb met mijn XE 2.3.4. vaak last dat het GSM/3G bereik zo slechts is (zakelijk KPN) terwijl met een andere telfoon, met dezelfde simkaart ik diep in een betonnen gebouw nog bereik heb. Hoop dat dit ook een software-issue is en dat deze opgelost is onder ICS.ionicdog schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:06:
Dat klopt. Volgens mij zijn er alleen 'branded' versies van Vodafone op de Nederlandse markt (correct me if I'm wrong). Daar wil Vodafone ook nog hun troep aan toevoegen voordat ICS op die toestellen los gelaten wordt. Maar dit geld uiteraard niet voor alle toestellen die in combinatie met een abonnement zijn verkocht. Toestellen van KPN, Telfort, T-mobile, Hi etc. zijn allemaal niet 'branded'. Die kunnen dus ook gewoon de update van HTC binnenhalenriet0862 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:10:
Hier ook nog geen update van ICS binnen (sensation XE). Ik las op internet dat de los gekochte XE's zonder abo (mediamarkt enz.) voorrang krijgen met de update boven de XE's die door de providers 'branded' zijn. Kan iemand hier iets meer over vertellen? Met mijn huidige Android 2.3.4 en sense 3.0 op mijn XE heb ik ook af en toe de freez die hierboven is beschreven, echter maar 1 x per twee weken, valt mee. Ben benieuwd of dat over is na de update.
Kan je nog wel screenshots maken of hebben ze de functie er gewoon uitgesloopt?niek87 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:15:
[...]
Hier exact hetzelfde. Sinds afgelopen weekend ICS op me Sensation en tot nu toe 0 screenshots, waar dit er eerder minimaal 10/20 per dag waren!
Niet alle toestellen van Vodafone. De aller eerste lichting is on-branded.
Daarna zijn er wel alleen branded versies uitgekomen. Mits de toestellen bij de vf de winkel vandaan komen natuurlijk. Bij andere winkels zijn ze altijd on-branded.
Daarna zijn er wel alleen branded versies uitgekomen. Mits de toestellen bij de vf de winkel vandaan komen natuurlijk. Bij andere winkels zijn ze altijd on-branded.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Sowieso de branded ROM van Vodafone is nogal irritant, duurt best lang voor dat die is geladen (naar mijn idee) plus je krijgt allemaal meuk software mee die je niet gebruikt.JKratos schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:23:
Alleen daarom zou ik al een custom ROM installeren maar moet nog ff kijken hoe dat gaat met ICS
Voor jou even getest, het lijkt erop of het 1sec langer duurt voordat hij een SS maakt. Maar hij doet het nog welXevoo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:22:
[...]
Kan je nog wel screenshots maken of hebben ze de functie er gewoon uitgesloopt?
Wat ze dus naar alle waarschijnlijkheid hebben gedaan is een langere wacht tijd gekoppeld aan het indrukken van de power knop. Tja bij mij bleef hij voledig hangen en sloot hij zich zelf dus ook regelmatig af of bleef hij aan staan. Eens kijken of dat ook verholpen is. Als het goed is (naja goed liever hielden ze hem zelf en lietzen ze mij een fatsoenlijk toestel uit kiezen) krijg ik hem zaterdag terug gaan we kijken wat ze nu weer vervangen hebben.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Hoe weet ik of mijn xe vodafone branded of niet is? Ik heb er in ieder geval geen vodafone apps opstaan, of merkjes op de telefoon zelf...JKratos schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:23:
Wanneer ik de update van ICS krijg, moet ik dan eerst een backup maken van de apps/userdata? Of laat hij alles staan? (Kun je wel een backup maken van alles? Zoals ik dat "vroeger" met mijn nokia N97 kon, met nokia pc suite, of moet ik hem dan geroot hebben?)
Alvast bedankt!
Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Ik denk dat er wel meer problemen software gerelateerd waren ipv hardware. Mijn sensation startte met enige regelmaat uit zichzelf opnieuw op, hier heb ik wel eens van gelezen dat dit een mobo probleem zou zijn maar sinds ik ICS draai heb ik dit niet meer gehad(5 dagen geen reboots nu).
Goed nieuws! Hopen dat ze ook snel duidelijk maken wanneer welk land aan de beurt is..
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Dus nog een paar weken wachten in het ergste geval...and upgrades will be more widely available in the next few weeks
NOSIG
Ja, ik vrees het ook.........._Christiaan_ schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:20:
[...]
Dus nog een paar weken wachten in het ergste geval...
Dit topic is gesloten.