• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hier zijn heel veel GTA V gameplay filmpjes te vinden op YouTube: YouTube: gta v

spoiler:
Wat een geweldige humor, en je kan zelfs in een Rollercoaster zitten! :D

[ Voor 4% gewijzigd door dusty op 15-09-2013 14:34 . Reden: spoiler tag toegevoegd ]

An  a day keeps the doctor away.

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

iApp schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 13:54:
Hier zijn heel veel GTA V gameplay filmpjes te vinden op YouTube: YouTube: gta v

**SPOILER VERWIJDERD**
Oh leuk dat je een spoiler zet in een reactie zonder ons te waarschuwen. Sommige hier willen het spel op 17 september pas zien en spelen. Ik had je nu echt kapotgescholden maar ik zal de forumregels respecteren.

[ Voor 8% gewijzigd door dusty op 15-09-2013 14:35 . Reden: En dan zelf toch de spoiler ook quoten? ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Je toon mag wel heel wat anders.

[ Voor 90% gewijzigd door Sn0wblind op 14-09-2013 14:55 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Zarif schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:21:
[...]

Oh leuk dat je een spoiler zet in een reactie zonder ons te waarschuwen. Sommige hier willen het spel op 17 september pas zien en spelen. Ik had je nu echt kapotgescholden maar ik zal de forumregels respecteren.
Dit topic staat vol met dat soort 'spoilers', als je die niet wilt zien kan je beter niet in dit soort topics komen. En tough guy spelen is ook nergens voor nodig :>

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
[...]

huh, waarom zit je dan uberhaupt in een topic als dit vraag ik me af? Vrijwel alles wat hier voorbij komt is een spoiler... (screenshots etc etc)

Mixed Reality dev

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:34
[...]

Je hebt aanstellen en aanstellen, maar jij spant de kroon. Miepen om niets.

To dare is to do

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

iApp schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 13:54:
spoiler:
Eindelijk werkende attracties! _/-\o_ Vond het al zo jammer in deel 4 dat de carnival gesloten was.. ;(

En die reacties van die gast in de achtbaan! "Shiit! Get me off, get me off now!" :D

[ Voor 7% gewijzigd door PredNL op 14-09-2013 15:09 ]

Asus N551JK-CN157H

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:53
Toch ook maar een pre-order geplaatst voor de special edition, kon het niet laten :p

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
De straten zijn inderdaad super leeg. Zal in de PC versie wel opgelost zijn.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Wat betreft de gameplaybeelden van die eerste missie:
spoiler:
daarin is sneeuw te zien. Waar zou die missie op de (uitgelekte) map plaatsvinden? Volgens mij is er in california helemaal geen sneeuw
?

[ Voor 15% gewijzigd door Menesis op 14-09-2013 16:30 . Reden: meer spoiler tags! ]

Mixed Reality dev

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Menesis schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:34:
Wat betreft die eerste missie, daarin is
spoiler:
sneeuw
te zien. Waar zou die missie op de (uitgelekte) map plaatsvinden? Volgens mij is er in california helemaal geen
spoiler:
sneeuw
?
spoiler:
Er is in Californië wel degelijk sneeuw te vinden in de bergen. ;)

Verwijderd

*KNIP* Spoilers _altijd_ tussen spoilers-tags. - Uniciteit

[ Voor 77% gewijzigd door Uniciteit op 14-09-2013 15:56 ]

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:44:
spoiler:
Eerste missie speelt zich 9 jaar ervoor af en is volgens mij in een ander dorp.
Gebruik toch is wat spoilers man...

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

krijg net een mail van amazon uk dat mijn gta is gedispatched is. ETA September 18 (shipping UK>Spanje).
:)

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Ik wil iedereen eraan herinneren dat:

- we graag spoiler-tags zien
- we het niet hebben over illegale, gepiratede versies
- we netjes en beleefd richting elkaar blijven
- niet teveel off-topic gaan

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
rickyy schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:32:
De straten zijn inderdaad super leeg. Zal in de PC versie wel opgelost zijn.
Dankt vind ik nogal meevallen. Heb zelfs stukken gehad dat er hele groepen mensen aan het rennen waren, alleen maar omdat ik aan het schieten was. De framerate is nog maar net acceptabel op de xbox360.

Coïtus ergo sum

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:00:
krijg net een mail van amazon uk dat mijn gta is gedispatched is. ETA September 18 (shipping UK>Spanje).
mag ik vragen waarom je hem niet op de 17e in spanje koopt? ik zit net deze week in spanje, misschien haal ik 'm daar wel ergens als dat kan.

hoi

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:29

RMX

Ik heb er nu 8+ uur op zitten in de game, en ongelofelijk; Wat hebben ze der eigen weer overtroffen!!
Rijden is even wennen btw

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:34
RMX schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:33:
Ik heb er nu 8+ uur op zitten in de game, en ongelofelijk; Wat hebben ze der eigen weer overtroffen!!
Wat vind je van de graphics? Wil je een gedetailleerde uitleg geven ( als je zin hebt lol )

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
heb m net binnen gekregen, nu aan het installeren..
spoiler:
man wat gaat dat traag :D

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:29

RMX

Ps3gamer91 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:34:
[...]

Wat vind je van de graphics? Wil je een gedetailleerde uitleg geven ( als je zin hebt lol )
GFX hebben ze goed voor elkaar! Ik speel op een 120 inch scherm en het ziet er prachtig uit.
Let wel; Veel processorkracht gaat natuurlijk op een de wereld, maar het is ongelofelijk wat ze uit de huidige consoles weten te persen. Als je zweeft boven het land, prachtig! Lichtinval/reflectie is ook mooi!

Sowieso de sfeer, en de levendigheid van de stad is top!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
edit laat maar.

[ Voor 88% gewijzigd door Wii4all op 14-09-2013 17:46 ]

Burp

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:30
RMX schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:38:
[...]

GFX hebben ze goed voor elkaar! Ik speel op een 120 inch scherm en het ziet er prachtig uit.
Let wel; Veel processorkracht gaat natuurlijk op een de wereld, maar het is ongelofelijk wat ze uit de huidige consoles weten te persen. Als je zweeft boven het land, prachtig! Lichtinval/reflectie is ook mooi!

Sowieso de sfeer, en de levendigheid van de stad is top!
Om daar even op aan te haken: heb er gisteren en vandaag ook al de nodige uren op zitten (360). Als PC-gamer was ik een beetje huiverig toen ik de eerste footage zag. Ik was niet zo onder de indruk. Ik moet zeggen dat het me heel erg meegevallen is. Over het algemeen ziet de game er echt prachtig uit en had ik niet gedacht dat dit nog op de huidige generatie consoles mogelijk was. Van grote textures tot kleine chromen onderdelen op auto's die alles reflecteren: echt prima voor elkaar.

Dat heeft echter ook z'n keerzijde.Als ik GTA op de PC had gespeeld en de performance was zoals die op de 360 is, had ik de instellingen wat teruggeschroefd. 's Nachts en wanneer je niet erg ver kunt kijken is de FPS prima, maar in de stad terwijl de zon schijnt heb je echt flinke FPS drops die het spelen soms ook echt wat moeilijker maken, omdat je niet precies meer kunt rijden en je vaak ongewild ergens tegenaan knalt, omdat je simpelweg niet soepel genoeg sturen kunt.
Daar komt bij dat het gebrek aan AA het natuurlijk op zo'n moment niet veel beter maakt. Kun je enkele honderden meters in een straat kijken, dan moet je echt goed opletten want alle kartelranden maken het onduidelijk. Ik merk dat dit laatste veel minder hinderlijk is, de FPS drops zijn vervelender.

Andere dingen: Wow, wat een sfeer. Heel veel mooie details, mooie afwisselde omgevingen, erg goede (ragdoll) physics, prachtige watereffecten wanneer je bijvoorbeeld met een jetski over de golven gaat _/-\o_

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Uniciteit schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:05:
[modbreak]Ik wil iedereen eraan herinneren dat:

- we graag spoiler-tags zien
- we het niet hebben over illegale, gepiratede versies
- we netjes en beleefd richting elkaar blijven
- niet teveel off-topic gaan[/modbreak]

Kunnen jullie niet even een spoiler maken van de reactie van iApp?

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:56:
[...]

Dit topic staat vol met dat soort 'spoilers', als je die niet wilt zien kan je beter niet in dit soort topics komen. En tough guy spelen is ook nergens voor nodig :>
Menesis schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:01:
[...]
huh, waarom zit je dan uberhaupt in een topic als dit vraag ik me af? Vrijwel alles wat hier voorbij komt is een spoiler... (screenshots etc etc)
Menesis schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:01:
[...]
Informatie die nog niet officieel is aangekondigd wil ik graag in spoilertags zien. Lijkt me logisch toch?

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:10

ScreamGT

joejoe

Ehhh, hoe komt het dat een aantal hem al binnen hebben?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:02

Mavamaarten

Omdat het kan!

ScreamGT schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:28:
Ehhh, hoe komt het dat een aantal hem al binnen hebben?
Omdat we preorders vaak wat te vroeg versturen zodat deze op de releasedatum aankomt. Soms is de post heel snel en soms heel traag, en sommige mensen hadden dus geluk :)

Android developer & dürüm-liefhebber

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

RMX schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:33:
Een van de reden dat ik met gta4 snel klaar was, was dat het altijd net voelde of al die bakken op ijs reden als ze door de bocht gingen. dus in welk opzicht is het wennen, lijkt het rijden meer op gta3 of 4 ? ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12

• Luukwa
  • Laatst online: 12:29

Luukwa

o/

Nog eventjes volhouden, het is al bijna dinsdag :)

Soundcloud!

• Luukwa
  • Laatst online: 12:29

Luukwa

o/

Soundcloud!

Verwijderd

Ik ga gta niet meer spelen ik heb nu heel het spel al gezien in een livestream.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:29:
Ik ga gta niet meer spelen ik heb nu heel het spel al gezien in een livestream.
Gelijk heb je, scheelt je nog 5 tientjes ook.

Verwijderd

Sua schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:43:
[...]

mag ik vragen waarom je hem niet op de 17e in spanje koopt? ik zit net deze week in spanje, misschien haal ik 'm daar wel ergens als dat kan.
Omdat ik geen spaanse versie wil, ik wil het doosje en map etc in het engels. Daarnaast heb ik hem nou incl shipping voor 47 euro, wat iets goedkoper is dan normaal.

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:00
heuveltje schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:40:
[...]

Een van de reden dat ik met gta4 snel klaar was, was dat het altijd net voelde of al die bakken op ijs reden als ze door de bocht gingen. dus in welk opzicht is het wennen, lijkt het rijden meer op gta3 of 4 ? ?
De auto's sturen een stuk beter als in GTA4, dus daar ben je zo aan gewend.
Ik heb inmiddels al een paar uurtjes de game gespeeld. Morgen heb ik een game sessie van een uurtje of 5-6 in de planning staan :9

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik snap dat gezeik om de handling van auto's in GTA IV niet, het voelde prima aan voor mij. Op ijs rijden?? Haha.. Ik weet niet wat voor auto jij hebt maar in het echt kun je ook niet met 180 km/h haaks de bocht om. Waarom verwacht iedereen zoveel grip te hebben? Het slaat totaal nergens op.

Als ik de filmpjes zo zie kan je in GTA V dus wel weer op topsnelheid een haakse bocht nemen zonder ook maar te remmen.. Leuk zeg :/ Ik verwacht geen driving sim maar kom op zeg, een beetje realistisch kan er toch wel vanaf?

Mijn iRacing profiel

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
heuveltje schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:40:
[...]

dus in welk opzicht is het wennen, lijkt het rijden meer op gta3 of 4 ? ?
Geen van beide. Voelt meer arcade-achtig aan.

Rijden in GTA IV blijft mijn favoriet, voelde het meest realistisch aan. Maar aangezien veel mensen klaagden over hoe auto's aanvoelden in GTA IV, hebben ze het blijkbaar flink op de schop genomen.

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 18:43
Ik heb hem net 3 uur gespeeld op de PS3, geweldig. Gewoon geweldig. Jammer van het ontbreken van anti-aliasing op de PS3 met de voortdurende kartels bij rechte vlakken, maar soit. Super gameplay, rijden is een stuk verbeterd, veel meer objecten op de weg en in ruimten, veel mooier/helderder beeld, humor zoals altijd, ziet er bijna next gen uit. Wow dus.

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:36:
[...]

Gelijk heb je, scheelt je nog 5 tientjes ook.
38,50 incl verzendkosten

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
NickThissen schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:53:
Ik snap dat gezeik om de handling van auto's in GTA IV niet, het voelde prima aan voor mij. Op ijs rijden?? Haha.. Ik weet niet wat voor auto jij hebt maar in het echt kun je ook niet met 180 km/h haaks de bocht om. Waarom verwacht iedereen zoveel grip te hebben? Het slaat totaal nergens op.

Als ik de filmpjes zo zie kan je in GTA V dus wel weer op topsnelheid een haakse bocht nemen zonder ook maar te remmen.. Leuk zeg :/ Ik verwacht geen driving sim maar kom op zeg, een beetje realistisch kan er toch wel vanaf?
Dat klopt niet. Je moet wel degelijk afremmen. Alleen de high performance auto's hebben wat meer snelheid in de bochten, maar nog steeds een lange remweg. Grote verandering is vooral dat de camera wel fatsoenlijk meewerkt, waardoor je nu vooral ziet hoe de auto eigenlijk stuurt (ivm GTA 4 waar je eigenlijk altijd blind een bocht nam).
Handling voelt voor de game in ieder geval prima. Alles is er ook op aangepast. En het feit dat de wegen een stuk breder zijn en kruispunten een stuk groter, maakt dat rijden weer als een genot aanvoelt. Bij GTA 4 zag ik er zelf namelijk wel eens tegenop om weer een end te rijden.
En als laatste is de snelheid van de auto's ook toegenomen. Een normale auto rijd nu volgens mij even snel als een Banshee, maar er zijn dus ook snelleren.
Qua grootte van de map:
spoiler:
Je kunt met een snelle sportauto in ongeveer 20 minuten de hele rondweg op het eiland rijden denk ik. Bij elkaar is het ongeveer 15 mijl snelweg, maar je kunt dat natuurlijk langer maken door ook veel zijwegen te nemen. De snelweg gaat namelijk dwars door de stad heen. 20 minuten is misschien wel wat weinig, maar het was dan ook wel een hele snelle auto. Ik verwacht dat je met normale auto's er ongeveer een minuut of 40 over zult doen. Let wel: over de snelweg dus. Qua volume is de stad wel een stuk flinker dan GTA 4, maar omdat de auto's sneller gaan en de bereikbaarheid en mogelijkheid om snel te rijden groot is, ga je er dus wel snel doorheen met een akelig snelle auto. Voor mn gevoel is de map vergelijkbaar met Test Drive Unlimited, maar toch een tikkie kleiner, levendiger en veel makkelijker te berijden.
Verder is het handig om te weten over het savesysteem dat:
spoiler:
Het savesysteem bevat nu ook een quick save vanuit je smartphone waardoor je niet telkens naar je crib hoeft te gaan voor een nieuwe savegame. Verder kun je volgens mij ongelimiteerd aantal savegames opslaan ipv max 12
In ieder geval een topgame! Dinsdag kunnen we los met daarbij ook de online features (social club integratie, sommige diensten op smartphones en meer van dat soort). Wel jammer dat online pas weer zoveel later beschikbaar is. Iets zegt me dat die servers dan ook gaan staan te roken als ze online gaan. Iemand al vernomen hoe Rockstar dat aan gaat pakken?

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 15-09-2013 00:18 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 15:10

ScreamGT

joejoe

Ik denk zelf dat ze de extra tijd ook nemen om te kijken hoeveel players ze kunnen verwachten. Dit door te kijken naar de activiteit en de verkopen van de game.

Hier kunnen ze dan weer op anticiperen :)

[ Voor 12% gewijzigd door ScreamGT op 15-09-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
ScreamGT schreef op zondag 15 september 2013 @ 00:11:
Ik denk zelf dat ze de extra tijd ook nemen om te kijken hoeveel players ze kunnen verwachten. Dit door te kijken naar de activiteit en de verkopen van de game.

Hier kunnen ze dan weer op anticiperen :)
Ik ga er al stiekem vanuit dat het op 1 okt niet geheel vlekkeloos zal verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om alvast weer in de gta sfeer te komen, heb ik net nog maar weer gta 4 aangeslingerd, maar dat is toch het enige gta spel wat me gewoon niet kan bekoren. Het is eigenlijk allemaal heel mooi gemaakt, maar het is allemaal zo donker en je kan de stad niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

NickThissen schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:53:

Wie heeft het over 180 :?
Net nog geprobeerd. (1e 2 sec van dlc) Pak die auto van gay tony, vertrek volgas en probeer dan de bocht naar rechts 10m verder normaal te halen zonder het gas los te laten. je komt dan met glijdende banden op de stoep terecht. Ik heb een onsportief hatchbackje, en zelfs daarmee kun je rond 50km/h makkelijk een afslag naar rechts vol nemen en geweoon op de rechterbaan uitkomen zonder piepep slippen of wat dan ook. (of het verantwoord is is een 2e, maar das niet het punt :) )

[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 15-09-2013 02:47 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen als jullie iets over de gameplay zetten willen jullie dan aub een spoiler banner gebruike, ik zit niet op dit forum om een paar dagen voor het spel alles verpest te zien na 5 jaar hype. Ik zit op dit forum om officiële info te bespreken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 10:31:
Mensen als jullie iets over de gameplay zetten willen jullie dan aub een spoiler banner gebruike, ik zit niet op dit forum om een paar dagen voor het spel alles verpest te zien na 5 jaar hype. Ik zit op dit forum om officiële info te bespreken etc.
Een tip: vermijd de fora voorlopig! Ik lees net nog een keer hier en daar wat door, maar kom net tot de conclusie dat ik toch meer spoilers zie dan me lief zijn. Die komen vanzelf wel naarmate meer mensen het spel krijgen. Kan je beter terug komen als je het spel gespeeld hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Weet iemand als er een km teller in de auto zit in gta v, dat mis ik nog wel eens in de voorgaande delen :$

Overig zijn er al mensen die het spel hebben gekocht ? of iedereen die nu speelt heeft hem gedownload ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soccerroos schreef op zondag 15 september 2013 @ 10:52:
Weet iemand als er een km teller in de auto zit in gta v, dat mis ik nog wel eens in de voorgaande delen :$

Overig zijn er al mensen die het spel hebben gekocht ? of iedereen die nu speelt heeft hem gedownload ?
Ben nog 'geduldig' aan het wachten tot het dinsdag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel (weer) geen km teller inzitten... Heb wel al geruchten gelezen over benzine die uit auto's loopt als je er een kogel inschiet, maar heb het zelf niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
soccerroos schreef op zondag 15 september 2013 @ 10:52:

Tot nu toe nog niet kunnen zien in die gameplay streams.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
spoiler:
Zat net een live stream te kijken, het is niet meer zo eenvoudig bijv en lamborgini ingame te stelen. die gast dee de deur open en zoef lambo ging ervan door ;)

deze gast is geen missies aan het spelen btw:
http://instagib.tv/comedyy

brute auto's hoor...

[ Voor 21% gewijzigd door Wii4all op 15-09-2013 11:03 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op zondag 15 september 2013 @ 10:49:
[...]

Een tip: vermijd de fora voorlopig! Ik lees net nog een keer hier en daar wat door, maar kom net tot de conclusie dat ik toch meer spoilers zie dan me lief zijn. Die komen vanzelf wel naarmate meer mensen het spel krijgen. Kan je beter terug komen als je het spel gespeeld hebt ;)
Dit is inderdaad een verstandige beslissing. Tot dinsdag GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
heuveltje schreef op zondag 15 september 2013 @ 02:45:
[...]

Wie heeft het over 180 :?
Net nog geprobeerd. (1e 2 sec van dlc) Pak die auto van gay tony, vertrek volgas en probeer dan de bocht naar rechts 10m verder normaal te halen zonder het gas los te laten. je komt dan met glijdende banden op de stoep terecht. Ik heb een onsportief hatchbackje, en zelfs daarmee kun je rond 50km/h makkelijk een afslag naar rechts vol nemen en geweoon op de rechterbaan uitkomen zonder piepep slippen of wat dan ook. (of het verantwoord is is een 2e, maar das niet het punt :) )
Ik denk dat je je verkijkt hoe langzaam 50 km/h is. Ik denk dat het een goeie aanname is dat de AI auto's ongeveer 50 zullen rijden in de stad. Ga daar maar eens achteraan rijden, dat is een stuk langzamer dan je eigen auto's waarmee je vol gas vertrekt, je zit toch al gauw ver boven die 50 km/h. Je hebt gewoon geen gevoel van snelheid in dit soort spellen waardoor het lijkt alsof je makkelijk zo'n bocht zou moeten halen, maar je gaat veel sneller dan je denkt.

Niet dat ik er verder echt mee zit ofzo, maar ik had liever het rijden van GTA IV gehad dan het super onrealistische rijden in GTA V. Het is voor 10 minuten leuk om zig zag door het verkeer te gaan met 200 km/h maar na een tijdje heb ik dat gewoon gezien en heb ik liever iets meer uitdaging in het rijden, aangezien je toch veel zal moeten rijden ook in missies enzo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 21:00
Onrealistisch of niet, maar ik vind de auto's veel fijner rijden in GTA5.

Als ik realistisch weggedrag wil, dan ga ik wel Iracing spelen of zo. GTA 5 is gewoon fun en er is niets realistisch aan. Maar het is wel leuk.

Toen het vanmorgen na een paar uurtjes allemaal een beetje eentonig begon te worden om door de stad heen te racen, kwam er ineens een wending in het verhaal. Het verhaal zit echt erg goed in elkaar.

Ik moet vanmiddag weg, maar ik heb mezelf ECHT achter de Xbox vandaan moeten slepen :)

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Eigenlijk heb ik spijt van het bekijken van alle spoilers. Heb al veel te veel gezien. Ik stop er nu mee, hoe verleidelijk het ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 13:05
Zolang het rijden maar niet zoals LA noire is. is het mij best :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:35
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
rejer schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:54:
Zolang het rijden maar niet zoals LA noire is. is het mij best :p
Die brakke handling had voornamelijk te maken met de auto's zelf. Dat is nu niet bepaald top-notch te noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ugh. Ik heb zojuist bij een vriend even gespeeld en de handling is werkelijk om te huilen.
Je kunt de meest gekke capriolen uithalen.

Ik hoop op een fatsoenlijk GTA IV handling in GTA V mod, en anders bouw ik die mod zelf.
Mensen die GTA V realistisch vinden rijden hebben nog nooit auto gereden ofzo? Je kunt niet volgas door bochten heen planken en dat was in GTA IV echt zeer goed gedaan. Het was een echte uitdaging, net zoals in het echt, om snel te kunnen verplaatsen met een auto.

Had 't wel goed onder de knie en was gewoon erg snel in GTA IV. Nu in GTA V is 't net Need for Speed.
200 rijden, en dan nog steeds tussen auto's kunnen doorslakkeren op de snelweg 8)7

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voor de PC en PS4 wachtende ;) :P blijkbaar staat in de code van xbox 360 variant een verwijzing naar de PC en PS4 versie.

Bron: http://www.pu.nl/artikele...st-naar-ps4-en-pc-versie/ en Reddit topic

Maarja ik ga hem sowieso voor beide halen als die uitkomt (PS3 & PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
falcon123 schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:45:
Voor de PC en PS4 wachtende:P blijkbaar staat in de code van xbox 360 variant een verwijzing naar de PC en PS4 versie.

Bron: http://www.pu.nl/artikele...st-naar-ps4-en-pc-versie/ en Reddit topic

Maarja ik ga hem sowieso voor beide halen als die uitkomt (PS3 & PC).
Dit zegt an sich nog weinig, kan ook voor debugging of wat dan ook zijn, maar 't lijkt me duidelijk dat met een productie en marketing budget van 262 miljoen ze deze game niet alleen gaan uitbrengen voor twee 7 jaar oude consoles.

1. Eerst even cashen op de oude consoles.
2. Vervolgens upgraden veel mensen naar next-gen consoles, dan ligt GTA V daar ook weer mooi voor in de schappen met opgepoetste graphics, hogere resolutie en weet ik wat en tegelijk met next-gen release of ervoor of erna komt ook nog de PC versie.

Dan kan Rockstar hetzelfde spel aan één klant minstens 2, soms zelfs 3x verkopen.
Het is gewoon een bedrijf he jongens, Rockstar heeft ook gewoon investeerders en aandeelhouders die tevreden gehouden moeten worden, zeker met zulke investeringen.

Geloof mij maar. Hij komt voor PC en next-gen consoles 100% zeker uit.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:48:
[...]

Dit zegt an sich nog weinig, kan ook voor debugging of wat dan ook zijn, maar 't lijkt me duidelijk dat met een productie en marketing budget van 262 miljoen ze deze game niet alleen gaan uitbrengen voor twee 7 jaar oude consoles.

1. Eerst even cashen op de oude consoles.
2. Vervolgens upgraden veel mensen naar next-gen consoles, dan ligt GTA V daar ook weer mooi voor in de schappen met opgepoetste graphics, hogere resolutie en weet ik wat en tegelijk met next-gen release of ervoor of erna komt ook nog de PC versie.

Dan kan Rockstar hetzelfde spel aan één klant minstens 2, soms zelfs 3x verkopen.
Het is gewoon een bedrijf he jongens, Rockstar heeft ook gewoon investeerders en aandeelhouders die tevreden gehouden moeten worden, zeker met zulke investeringen.

Geloof mij maar. Hij komt voor PC en next-gen consoles 100% zeker uit.
Ja, uiteraard daar ga ik ook gewoon van uit, tot nu toe altijd zo geweest.
Maar ik dacht gewoon plaatst gewoon weer even een nieuw geruchtje :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hij komt inderdaad wel naar next-gen en pc, maar wie gaat hier dan nog maanden wachten voor die versie uitkomt? Ik vind het geen probleem om hem 2x te halen. Ik hoop alleen wel dat je je voortgang ook naar die andere games kunt overzetten, want ik ga niet alles weer helemaal overnieuw doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ik ga wachten :P

Ik heb 'm net op PS3 ff gespeeld, maar ik erger me kapot aan controllers altijd.
Heb er hier wel één liggen voor 't autorijden in GTA IV maar zodra er geschoten en gemikt moet worden is muis en tobo heilig voor mij.

T zal best een stukje gewenning zijn maar echt precies is het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:42
Inderdaad.. Vond controller voor rijden wel belangrijk want met keyboard kon je alleen vol gas geven of niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Ik wil best wachten op de PS4 versie mits ik een datum heb wat mij nu dus gewoon de PS3 versie laat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
AMARONE schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:03:
Ik wil best wachten op de PS4 versie mits ik een datum heb wat mij nu dus gewoon de PS3 versie laat halen.
En dat is precies de reden dat Rockstar mooi de kaken op elkaar houdt wat betreft PC en next-gen versie.
Ze verkopen je 2x dezelfde game en je bent er nog blij mee ook. Marketing-technisch briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Laatst online: 20:03

Freakie1NL

Grote Baas

Waar dan?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het toch wel fijn vinden als R* iets bekend zou maken over de next gen release van GTAV, wil niet de game deze week halen en horen dat de game binnen een half jaar voor PS4 verschijnt.
1080P goede fps en AA etc zou mij al het wachten waard zijn. Het optimale zou zijn dat de 360/PS3 bezitters die de next gen versie ook willen, ze dikke korting krijgen of iets in die richting.

Dit is het enige punt wat me nog kan tegen houden om de game niet meteen aan te schaffen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Bij Play-asia voor 44 euro de usa versie maar dat maakt verder niet uit neem ik aan? Weet iemand hoe lang de levering kan duren als je hem daar haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:05:
[...]

En dat is precies de reden dat Rockstar mooi de kaken op elkaar houdt wat betreft PC en next-gen versie.
Ze verkopen je 2x dezelfde game en je bent er nog blij mee ook. Marketing-technisch briljant!
Precies, niets anders dan dat andere bedrijven ook doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets over de missie-gameplay. Deze is namelijk al sinds San Andreas hetzelfde. Elke keer eindeloos dezelfde soort missies ben ik nu echt wel zat. Daarnaast lijkt het me ook leuk als Rockstar een soort van end-game content aan gaat bieden voor GTA V:

Ben je eenmaal de baas van je gang (of wat dan ook) dan zou het leuk zijn als Rockstar dlc's gaat aanbieden waarin je moet strijden om je behaalde reputatie en positie als kingpin moet verdedigen bv.

De multi lijkt heel cool met de optie om met je maten te gaan chillen in je eigen huis...maar welke groep vrienden gaat er in godsnaam nou zitten chillen in een huis tijdens het spelen van dit spel??? Dit is toch niet second live? Marketing technisch klinken dit soort dingen natuurlijk ubervet...maar in de realiteit heb je er geen hol aan.

Ik ben wellicht een beetje negatief, maar ik hoop zo erg dat ik dat ten onrechte ben! Suprise me Rockstar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:27
DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:45:
Ugh. Ik heb zojuist bij een vriend even gespeeld en de handling is werkelijk om te huilen.
Ik was er al bang voor. Preorder cancelled. Ik wacht wel op de PC versie met hopelijk goede mods.
Ik vrees alleen dat het niet zomaar te patchen is, bij GTA4 zat een werkelijk goede physics engine.
De voertuigen hadden allen een echte wielophanging, gewichtsverdeling, hoeveelheid grip etc. Dit gecombineerd met zwaartekracht simulatie en je kunt er leuke dingen mee doen.

Welliswaar is de handling van alle voertuigen kunstmatig flink vereenvoudigd in de final release van GTA4 maar toch merk je al dat het enigszins klopt. (Hoe goed de physics engine echt is merk je overduidelijk wanneer je de RealisticDriving_EFLC_13 geinstalleerd hebt).

Bij gta5 lijkt dit absoluut niet het geval. De auto's hebben oneindig grip lijkt het, geen eigen gewicht. Ik heb geen enkele auto zien overhellen in bochten, dus massa simulatie zit er ook niet in. Er lijkt ook niet echt zwaartekracht simulatie in te zitten etc. (quads die recht de berg op gaan met wat lijkt wel 200kmh op onverhard terrein WTF)

Jammer, heeeeel erg jammer.
Vermoedelijk gedaan omdat ze simpelweg de rekenkracht er niet voor hebben.
Ik hoop wel dat dit wordt gefixed in de PC versie (desnoods als optie)... maar zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Handling in GTA is ook gemaakt om fun mee te hebben. Als je simulatie wilt, moet je toch echt een andere game gaan doen. Men heeft al gemeld dat de game minder serieus is dan zijn voorganger en daar kun je misschien een probleem mee hebben. Ik vind het echter wel overdreven om meteen de pre-order te annuleren omdat de handling je niet aanstaat. Het verhaal, de vele activiteiten, de sfeer van de stad zelf zitten namelijk ook gewoon prima in elkaar en de handling is misschien even wennen, maar verder ook heerlijk.

Overhellen doen auto's en voertuigen overigens wel een beetje, maar niet veel. Verder hebben ze wel degelijk gewicht. Als je op snelheid in de ankers gaat, is het toch best lastig. Maar ik denk dat je sowieso al een andere game zoekt dan GTA je kan bieden.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 15-09-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Kan je het rijden ongeveer vergelijken met Saints Row 3? Dat vond ik namelijk dikke prima! Het is net wat je zoekt in een spel. Ik vond het te realistische aspect van GTA 4 juist erg jammer.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had dan gewoon optie gemaakt ingame, 'arcade' en 'normal' rij-settings, GTA4 reed erg fijn met auto's, game zelf was verder wat matig :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Laatst online: 16-09 13:05
Kunnen ze sim handeling er ook niet achteraf in patchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:15

Scrummie

Think different

Hopelijk niet. Wat een onzin zeg.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:40:
Kan je het rijden ongeveer vergelijken met Saints Row 3? Dat vond ik namelijk dikke prima! Het is net wat je zoekt in een spel. Ik vond het te realistische aspect van GTA 4 juist erg jammer.
Inderdaad, heb hem de afgelopen week voor de 2de keer gespeeld en bevalt me wel beter (in het begin is het verhaal nog wel te doen).

Maar uiteindelijk wil ik met een Uzi op een BMX mensen ''poppen''. Dat is GTA voor mij althans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
KBDE schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:36:
[...]

Ik was er al bang voor. Preorder cancelled. Ik wacht wel op de PC versie met hopelijk goede mods.
Ik vrees alleen dat het niet zomaar te patchen is, bij GTA4 zat een werkelijk goede physics engine.
De voertuigen hadden allen een echte wielophanging, gewichtsverdeling, hoeveelheid grip etc. Dit gecombineerd met zwaartekracht simulatie en je kunt er leuke dingen mee doen.

Welliswaar is de handling van alle voertuigen kunstmatig flink vereenvoudigd in de final release van GTA4 maar toch merk je al dat het enigszins klopt. (Hoe goed de physics engine echt is merk je overduidelijk wanneer je de RealisticDriving_EFLC_13 geinstalleerd hebt).

Bij gta5 lijkt dit absoluut niet het geval. De auto's hebben oneindig grip lijkt het, geen eigen gewicht. Ik heb geen enkele auto zien overhellen in bochten, dus massa simulatie zit er ook niet in. Er lijkt ook niet echt zwaartekracht simulatie in te zitten etc. (quads die recht de berg op gaan met wat lijkt wel 200kmh op onverhard terrein WTF)

Jammer, heeeeel erg jammer.
Vermoedelijk gedaan omdat ze simpelweg de rekenkracht er niet voor hebben.
Ik hoop wel dat dit wordt gefixed in de PC versie (desnoods als optie)... maar zal wel niet.
Driving Physics
Tja. Het lijkt erop alsof ze gewoon de tractie flink verhoogd hebben.
Dat kon in GTA IV ook, had je ook wel eens van die carmods waarvan de auteur niet echt goed was wat betreft het coderen van de handling. Zo voel thet.

Als het goed is kunnen we dadelijk gewoon zorgen dat de tractie naar beneden gaat en dan zal 't wel weer wat realistischer en fijner aanvoelen.

Het is nu in ieder geval erg apart.
Ook lijken ze de mooie schokdempers uit GTA IV volledig verwijderd te hebben.
Zelfs een grote zware brandweerwagen gaat door de bocht niet door de vering maar blijft gewoon perfect level.

Model Deformation
Wat me ook opviel was dat de deformatie van auto's etcetera nogal onvoorspelbaar is.
Vriend van mij crashte met een learjet op een berg nadat de motoren waren uitgevallen. Jet was op de motoren na geheel onbeschadigd. Na de crash liet hij Michael echter tegen de jet aanslaan (bij de neus) en toen vervormde de hele voorkant. Zonder gein :X

De deformatie is niet minder of iets dergelijks, maar het lijkt erg onvoorspelbaar, bijna buggy.
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:43:
[...]

Inderdaad, heb hem de afgelopen week voor de 2de keer gespeeld en bevalt me wel beter (in het begin is het verhaal nog wel te doen).

Maar uiteindelijk wil ik met een Uzi op een BMX mensen ''poppen''. Dat is GTA voor mij althans
Ik begrijp dat compleet, maar voor mij was GTA IV juist zo'n succes omdat je al die rare dingen kon doen in een wereld die realistisch en 'echt' aanvoelde.

Er was veel mis met GTA IV, zo ontbrak er erg veel en dat is nu met GTA V opgelost.
Helaas is wel een beetje die lekkere realistische feel die mij zo aanstond weg.
Geen gamebreaker, maar wel jammer.

Hopelijk valt dat nog recht te modden, dan ben ik weer 100% tevreden. Mocht dat niet zo zijn, dan ben ik nog steeds 98% tevreden. Het is een geweldige game die er geweldig uitziet, en super aanvoelt.

[ Voor 21% gewijzigd door DutchManticore op 15-09-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 22:47

swv

Voor mensen die er ook op zaten te wachten: De PS3 pre-load is van start gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:27
Martinspire schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:39:
Handling in GTA is ook gemaakt om fun mee te hebben. Als je simulatie wilt, moet je toch echt een andere game gaan doen. Men heeft al gemeld dat de game minder serieus is dan zijn voorganger en daar kun je misschien een probleem mee hebben. Ik vind het echter wel overdreven om meteen de pre-order te annuleren omdat de handling je niet aanstaat. Het verhaal, de vele activiteiten, de sfeer van de stad zelf zitten namelijk ook gewoon prima in elkaar en de handling is misschien even wennen, maar verder ook heerlijk.
Niet mee eens, GTA is nog altijd 80-90% vliegen,rijden etc.
Als hier geen uitdaging meer inzit valt het mij toch wel erg tegen.

Laten we zo zeggen, er is een reden waarom GTA4 goed verkocht is en nog steeds wordt. Groot deel is replay value. De missies heb ik na een 2 keer wel gezien, waarvoor start ik GTA4 nog regelmatig op? Voor het rijden en vliegen en zelfs nu nog enkele keer iets nieuws te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die het speelt en toevallig Sleeping Dogs ook heeft gespeeld, is het zo'n niveau van arcade?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
KBDE schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:48:
[...]

Laten we zo zeggen, er is een reden waarom GTA4 goed verkocht is en nog steeds wordt. Groot deel is replay value. De missies heb ik na een 2 keer wel gezien, waarvoor start ik GTA4 nog regelmatig op? Voor het rijden en vliegen en zelfs nu nog enkele keer iets nieuws te ontdekken.
Ieder zijn ding. GTA 4 was voor mij te realistisch en zonder humor dat ik nooit ver gekomen ben in dat spel, ik vond er geen klote aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ik snap inderdaad niet dat Rockstar niet gewoon een optie in de settings verwerkt.
"GTA V style driving" en "GTA IV style driving".

Erg simpel, gewoon een tweede setje handling files, iedereen tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Als er vraag naar is komt dat heus wel. Maar ik vind dat je de game nogal onderschat op rijgedrag. Het ziet er heerlijk uit. Grote verschil is eerder dat je lekker door kunt rijden en de stad geen doolhof is zoals de vorige game.

Gezien de GTA Online content die er nog aankomt, denk ik dat je je ook wel lekker bezig kunt houden. Wacht eerst de reviews maar af als je nog twijfelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
AMARONE schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:51:
[...]

Ieder zijn ding. GTA 4 was voor mij te realistisch en zonder humor dat ik nooit ver gekomen ben in dat spel, ik vond er geen klote aan..
Ja goed, maar dan bedoel je dus eigenlijk dat je een probleem hebt met het verhaal en de settings.
Wat wij bedoelen denk ik, is dat de feel van de physics enzo anders is.

GTA IV vond ik heerlijk, ook qua setting en verhaal maar ik moet zeggen dat het verhaal van GTA V wel veel beter klinkt en me veel meer naar binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
KBDE schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:48:
[...]

Replay value? Man, ik heb die game niet eens uit kunnen spelen, zo snel zat werd ik het. Heb je een bron die zegt dat GTA IV vanwege de replay value verkocht wordt? Ik denk eerder dat die veel verkocht wordt omdat het tot nu toe een van de weinige city free roamers is en daarnaast heeft het de naam mee. En verder was het de enige GTA op de current gens.

Ik ben in ieder geval blij dat je in V zo te zien weer profiel op je banden hebt en niet meer over een zeepbaan rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
bram1984 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:05:
[...]

Replay value? Man, ik heb die game niet eens uit kunnen spelen, zo snel zat werd ik het. Heb je een bron die zegt dat GTA IV vanwege de replay value verkocht wordt? Ik denk eerder dat die veel verkocht wordt omdat het tot nu toe een van de weinige city free roamers is en daarnaast heeft het de naam mee. En verder was het de enige GTA op de current gens.

Ik ben in ieder geval blij dat je in V zo te zien weer profiel op je banden hebt en niet meer over een zeepbaan rijdt.
Ik ken niemand die GTA IV niet nu nog speelt, op PC althans.
Zeker met mods kun je letterlijk eindeloos blijven spelen.
Vermaak me nu nog, ondanks de vrij kleine en inmiddels overbekende map.

En als je GTA IV een zeepbaan vond dan zul je je in het echt achter het stuur ook wel kapot ergeren aan het gebrek van grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:08:
[...]

Ik ken niemand die GTA IV niet nu nog speelt, op PC althans.
Zeker met mods kun je letterlijk eindeloos blijven spelen.
Vermaak me nu nog, ondanks de vrij kleine en inmiddels overbekende map.

En als je GTA IV een zeepbaan vond dan zul je je in het echt achter het stuur ook wel kapot ergeren aan het gebrek van grip.
Nee, GTA IV lijkt namelijk in de verste verte niet op rijden in het echt. Tenzij je een ice road trucker bent natuurlijk. Dat rijden is zo ontzettend waardeloos in die game, en dan werkt de camera ook nog eens niet mee. Blij dat je nu tenminste weer controle over de auto's hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
bram1984 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:25:
[...]

Nee, GTA IV lijkt namelijk in de verste verte niet op rijden in het echt. Tenzij je een ice road trucker bent natuurlijk. Dat rijden is zo ontzettend waardeloos in die game, en dan werkt de camera ook nog eens niet mee. Blij dat je nu tenminste weer controle over de auto's hebt. :)
Laten we het eens zijn dat we het oneens zijn want ik vind dat je echt je reinste onzin praat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Gezeur over de handeling van de auto.
Wil je realistisch rij ervaring: koop GT5....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:31:
[...]

Laten we het eens zijn dat we het oneens zijn want ik vind dat je echt je reinste onzin praat :P
Tja, kijk eens op YouTube en zoek op "bad car handling", het staat er vol mee. Zwabberdezwabber, slippen, personenwagens met de draaicirkel van een hijskraan. Het gaat helemaal nergens over.

Over een bocht gesproken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
bram1984 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:37:
[...]

Tja, kijk eens op YouTube en zoek op "bad car handling", het staat er vol mee. Zwabberdezwabber, slippen, personenwagens met de draaicirkel van een hijskraan. Het gaat helemaal nergens over.

[video]
Whaha als je dat tekenent vindt voor een slechte handling in GTA IV dan ben ik het met je eens.
Maar sorry hoor, die vent kan totaal niet rijden.

Ik rij met een toetsenbord overal volgas tussendoor. Oefenen =/= slechte handling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 16-09 22:22
DutchManticore schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:31:
[...]

Onzin, gta iv is écht niet realistisch betreft rijden, je vliegt daar met 30-40 km/u al uit de bocht, denk dat een groter deel van het publiek van gta v liever een beetje door kan rijden, dan dat uber realistische ( en daar bedoel ik dus geen gta iv mee )

maar wat al eerder aangegeven werd, switches tussen 2 opties lijkt me wel een prima idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Je moet niet volgas door een bocht willen, dat werkt in het echt ook niet.
Remmen doet men voor de bocht, dan in de bocht gas erbij.

Maargoed de meningen verschillen duidelijk. Des te meer reden voor R* om te zorgen voor een optie waarmee men kan kiezen tussen de twee handling sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
bram1984 schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:37:
[...]

[video]
De combinatie van massa die rechtdoor wil, te hoge snelheid, te veel insturen én de hobbel in de bocht veroorzaken een auto die over zijn voorwielen gaat glijden. Los van het feit dat het iets overdreven is in GTA IV is er niet veel anders dan "in het echt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hou toch op. Die vent rijdt een km'tje of 40/50 schat ik. In het echt neem je die bocht met gemak.

Deze is ook zo tekenend voor IV. Ik heb echt nog nooit een auto zo op zijn vering zien zwabberen op zo een lage snelheid. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ja sorry hoor, maar niet kunnen rijden betekent niet dat het aan de physics ligt.
Ik kan heel normaal en gecontroleerd met een auto rijden. Zowel met keyboard als met controller (terwijl ik echt anti-controller ben).

Als je als een idioot die stick heen en weer gaat gooien lukt het inderdaad ook niet.
Moet je in een auto ook niet proberen, continu sturen. En dat jochie in dat filmpje heeft continu het gas vol in, in een achterwiel aangedreven auto met het stuur scheef.

Vind je het gek dat je dan spint.

[ Voor 17% gewijzigd door DutchManticore op 15-09-2013 17:58 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.