Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Die stream is wel laggy als de pest (:

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:50
Wow hij rijdt in een auto! :+
Verder is er toch niet zoveel te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:14:
[...]

Wow hij rijdt in een auto! :+
Verder is er toch niet zoveel te zien?
vind de graphics wel echt gruwelijk hoor :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 13:50
shoombak schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:15:
[...]

vind de graphics wel echt gruwelijk hoor :9~
Niet heel erg goed te zien in een .gifje van 6 seconden met een nogal kleine resolutie..
De graphics test ik dinsdag zelf wel even.
Ik zal mijn ervaringen hier plaatsen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graphics zijn zeker mooi, maar voor 265 miljoen euro had ik toch meer kwaliteit verwacht qua graphics. Niveau Destiny zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Mensen denken dat alleen de engine en graphics 265m kost.. maar er zijn ook stem acteurs etc, personeel, facilitaire diensten, pand huur.. locaties, animaties.. alles.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me wel af welke van de 2 nu 'iets beter' zal worden, bij GTA4 was het X360 die iets beter qua framerate liep, maar vond ik PS3 versie meer 'style' hebben. Eurogamer artikel over GTA4.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
SinergyX schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:27:
Vraag me wel af welke van de 2 nu 'iets beter' zal worden, bij GTA4 was het X360 die iets beter qua framerate liep, maar vond ik PS3 versie meer 'style' hebben. Eurogamer artikel over GTA4.
Ik vind de X360 van GTA 4 toch aanzienlijk beter draaien. Minder kartels, betere framerate en het geheel loopt gewoon vloeiender. Ik denk dat er bij 5 vrijwel geen verschil zal zijn (wellicht een minimaal voordeel voor de PS3, om de inmiddels bekende redenen, maar niet zo groot meer als met 4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:51
http://abload.de/img/buuusrorar.gif

[ Voor 20% gewijzigd door Gropah op 13-09-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:07:
Ton je moet die Indiër die je internetverbinding in de lucht houdt een tik op zn kop verkopen dat hij wat harder gaat fietsen ;)
_O-

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Toen ik de map voorbij zag komen dacht ik nog "lijkt niet eens zo groot", maar als je dan die foto's ziet wordt het echt teveel om te kunnen doen volgens mij :D. Denk dat dit voor mij sowieso het beste spel van dit jaar gaat zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Southern Sun op 13-09-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een map geeft ook wel een vertekend beeld. Niet alle sluipwegen staan erop natuurlijk. Kleine uitritten etc. De map is een gids, geen gedetaileerde kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Zouden mensen aub willen oppassen met offtopic posts? Wat is offtopic? Oneliner/images posts, posts die draaien om gifjes, posts die gaan over aankopen etc etc.

Ik zou trouwens erg graag zien dat het aantal gifjes flink wordt terug gebracht. Het is hier geen reddit. Een linkje kan, maar het embedden is niet gewenst ivm grote load en mobile users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een noobvraagje: Stel dat GTA V naar de pc geport gaat worden en het is een goede port, dan hebben pc gamers toch veel betere graphics dan op 7 jaar oude consoles? Of is deze game speciaal voor 360/ps3 ontwikkeld? En stel dat het een slechte port is, dan is het enige nadeel toch dat je slechte framerates hebt? Of heeft dat ook invloed op de graphics? Ben echt enorm benieuwd hoe het er dan op 1440p maxed out uitziet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:23:
Even een noobvraagje: Stel dat GTA V naar de pc geport gaat worden en het is een goede port, dan hebben pc gamers toch veel betere graphics dan op 7 jaar oude consoles? Of is deze game speciaal voor 360/ps3 ontwikkeld? En stel dat het een slechte port is, dan is het enige nadeel toch dat je slechte framerates hebt? Of heeft dat ook invloed op de graphics? Ben echt enorm benieuwd hoe het er dan op 1440p maxed out uitziet haha.
De resolutie kan altijd omhoog op de PC, de vraag is of je er iets aan hebt.

Het hangt erg van de engine af. Als die goed schaalbaar is, dan kan de PC er mooier uit gaan zien. Het "probleem" is echter dat engines meestal specifiek voor de consoles gemaakt worden. Hierdoor kan de PC versie er alleen maar mooier uit zien door er meer moeite in te steken (lees textures upgraden, particle engine verbeteren etc). Dit alles kost veel geld en het hangt er dus helemaal vanaf wat Rockstar doet.

Als je naar bijvoorbeeld Max Payne 3 kijkt, dan blijkt dat de port wel goed draait en iets uitgebreider is dan de console versie, dus in dat opzicht heb ik er meer vertrouwen in dan met GTA IV

De PC versie is nog niet aangekondigd, het is daarom offtopic en ik wil de PC discussie van GTA V hier dan ook graag bij willen houden

[ Voor 5% gewijzigd door Gropah op 13-09-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:23:
Als je kijkt naar GTA4 op de ps3 en op de pc (ja ik heb beide versies). Dan vind ik de PC echt 5x mooier. Dus ALS GTA5 naar de PC komt, zal dat ook wel het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 16:24

FlyEragon

Alien Monkeys

The Outlaw schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:04:
Ik hoor van vele dat de stad niet zo druk is als gedacht.
Was ik al bang voor gezien de video's die er tot nu toe zijn verschenen. Met de tijd zullen daar wel updates voo komen denk ik. Zal vast een performance reden hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:42
Gezien ik toch geen XBOX/PS3 heb.. wacht ik wel tot de PC/PS4 versie komt...hopelijk i.c.m betere graphics/meer AI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Even deels offtopic, maar kan je die updates ook gewoon installeren via USB? Mijn 360 hangt niet meer aan het internet.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-02 12:02
FlyEragon schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:08:
[...]

Was ik al bang voor gezien de video's die er tot nu toe zijn verschenen. Met de tijd zullen daar wel updates voo komen denk ik. Zal vast een performance reden hebben gehad.
Wat voor een update heb je dan voor ogen als het een performance reden heeft? 512MB extra RAM geheugen als DLC? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
De driving physics lijken enorm arcade geworden tegenover die van GTA IV, dit is voor mij echt een deal breaker.
Het gewicht is weg bij de auto's en motors zitten helemaal aan het wegdek geplakt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Rhemme schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:11:
[...]

Wat voor een update heb je dan voor ogen als het een performance reden heeft? 512MB extra RAM geheugen als DLC? ;-)
Verdere optimalisatie van de code zodat iets meer traffic mogelijk is. Op een gegeven moment moet de game uitgebracht worden, maar de optimalisaties gaan verder, zeker met Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rynji schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:11:
De driving physics lijken enorm arcade geworden tegenover die van GTA IV, dit is voor mij echt een deal breaker.
Het gewicht is weg bij de auto's en motors zitten helemaal aan het wegdek geplakt.
Bedank hiervoor de makers van Midnight Club. Die hebben het hele wagenpark van GTA IV eruit gehaald en nieuwe auto's waar niemand op zit te wachten erin gezet. Klassiekers zijn eruit en niets zeggende wagens in. Fok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dennahz schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:11:
Even deels offtopic, maar kan je die updates ook gewoon installeren via USB? Mijn 360 hangt niet meer aan het internet.
Yup. http://support.xbox.com/e...fa7c244669f26981761ba21db

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
FlyEragon schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:13:
[...]

Verdere optimalisatie van de code zodat iets meer traffic mogelijk is. Op een gegeven moment moet de game uitgebracht worden, maar de optimalisaties gaan verder, zeker met Rockstar.
Dat lijkt mij iets te veel berusten op serendipity. Later alsnog zo'n patch uitbrengen lijkt me niet waarschijnlijk omdat 1) R* dan toegeeft dat dat aspect van de game hen tegenveel 2) de incentive kleiner is om een latere PC/next-gen versie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Dus alle makers van updates geven toe dat hun game tegenviel ? Niks mis hoor met een performance patch. Rockstar zal er veel aan doen om deze game tot een succes te brengen, en slechte review cijfers gaan daar niet bij helpen. Next gen versie staat vooralsnog denk ik op een lager pitje, eerst GTA V een megasucces maken is hun prio nummer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik zou GTA V eigenlijk nog even willen pre-orderen voor de xbox360 maar ik kan geen enkele webshop vinden die hem voor een redelijke prijs nog kan leveren op de release-datum.
Nieuwe levering staat veel op +- 10 dagen na de release :O, en eigenlijk wil ik niet zo lang wachten..
Dus mijn vraag: weet iemand nog een betrouwbare webshop die GTA V voor de 360 levert op de release-datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:48

RMX

Rynji schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:11:
Dus je koopt hem hierdoor niet? 8)7
Is wel het laatste waar ik me druk over zal maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
FlyEragon schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:06:
Dus alle makers van updates geven toe dat hun game tegenviel ? Niks mis hoor met een performance patch. Rockstar zal er veel aan doen om deze game tot een succes te brengen, en slechte review cijfers gaan daar niet bij helpen. Next gen versie staat vooralsnog denk ik op een lager pitje, eerst GTA V een megasucces maken is hun prio nummer 1.
Noem mij 1 console game die op een dergelijke manier gepatcht is. Ik kan er iig niet opkomen. Het meerendeel van de online patches fixen bugs (hebben we het hier niet over), voegen extra content toe (idem) of herstellen een imbalance in de gameplay (idem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
Dat is een systeemupdate voor je xbox. Volgens mij zitten daar geen updates bij voor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
remoendoo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:37:
Ik zou GTA V eigenlijk nog even willen pre-orderen voor de xbox360 maar ik kan geen enkele webshop vinden die hem voor een redelijke prijs nog kan leveren op de release-datum.
Nieuwe levering staat veel op +- 10 dagen na de release :O, en eigenlijk wil ik niet zo lang wachten..
Dus mijn vraag: weet iemand nog een betrouwbare webshop die GTA V voor de 360 levert op de release-datum?
Gamedumper zei dat ze nog hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
Ach GTA V is gewoon geweldig, mensen moeten eens rekening houden dat het gaat om hardware uit het jaar nul. De framerate is perfect, en daar ben ik al blij genoeg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
FlyEragon schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:13:
[...]

Ja top, reviewers die geen idee hadden waar ze het over hebben praten over de drivings physics van GTA IV alsof het super slecht is waardoor we nu met Saints Row handling opgescheept zitten.

Vering is totaal weg, je kan weer met 200kmh door de bocht, verschrikkelijk. Dit gaf mij jou juist het GTA gevoel in IV.

Zelfs San Andreas vond ik lekker rijden.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik was iets te enthousiast toen ik de top van Mount Chiliad had bereikt.. ik reed er aan de andere kant weer van af. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
RMX schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:38:
[...]

Dus je koopt hem hierdoor niet? 8)7
Is wel het laatste waar ik me druk over zal maken...
Het is toevallig wel Grand Theft Auto, als de auto's nep en zonder uitdaging te besturen zijn (zoals rickyy het al noemt: Saints Row besturing) dan is de lol er voor mij gewoon weg.

In IV heb ik het meeste plezier gehad aan gewoon lekker rondrijden, stunten, driften etc. juist, omdat de physics goed waren.
Als Rockstar dan komt met arcade physics nadat ze in IV fatsoenlijke hadden dan ben ik zwaar teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
IV fatsoenlijk? waarom was er dan zoveel kritiek op?.. en waren mods zoals Realistic Driving zo populair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
DoubleYouPee1 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:02:
IV fatsoenlijk? waarom was er dan zoveel kritiek op?.. en waren mods zoals Realistic Driving zo populair?
Kritiek was er, omdat de gemiddelde gamer moeite had met auto's op de weg houden (omdat het niet enorm simpel was, zeker als je harder ging).
Juist, omdat het realistischer was kregen meer spelers er moeite mee.
Realistic driving is beschikbaar, omdat de aut's in vanilla IV niet echt hard genoeg gaan en er zeker ruimte was voor meer unieke auto's.

Ik gebruik zelf ook Realistic Driving and Flying voor GTA IV, maakt het nog leuker.
Die mod past trouwens alleen waardes van de auto's aan, doet niets met de physics zelf (welke juist heel goed zijn).

Als ik kijk naar GTA V gameplay (en daar is er genoeg van op dit moment) dan lijken de auto's amper gewicht te hebben waardoor de vering gelijk nep over komt.
Ook centreren de auto's enorm snel met veel grip en zijn ze al snel op hoge snelheid.

[ Voor 3% gewijzigd door Rynji op 13-09-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het grote probleem wat ik had met de GTA 4 controls was dat de camera heel slecht meebewoog. Bijsturen was vrijwel altijd nodig en dat zorgde voor veel botsingen. Dat lijkt nu weer prima te werken. Dat het wat snel bestuurd is voor sommigen jammer, maar het is dan ook een actie-game, geen simulatie.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Vering tot nu toe ziet er wel houterig uit, ik hoop dat dit komt omdat ze met Franklin spelen....

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Goede opmerking, misschien heb je met Franklin ook meer grip etc. zodat als mensen moeite hebben met missies waar je moet rijden ze Franklin kunnen kiezen om het makkelijker te krijgen.

Het lijkt er sowieso op dat bijna alle gameplay video's die geleaked zijn met Franklin gespeelt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Rynji schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:01:
[...]

Het is toevallig wel Grand Theft Auto, als de auto's nep en zonder uitdaging te besturen zijn (zoals rickyy het al noemt: Saints Row besturing) dan is de lol er voor mij gewoon weg.

In IV heb ik het meeste plezier gehad aan gewoon lekker rondrijden, stunten, driften etc. juist, omdat de physics goed waren.
Als Rockstar dan komt met arcade physics nadat ze in IV fatsoenlijke hadden dan ben ik zwaar teleurgesteld.
Physics in IV goed? *proest!*

Laatste postte hier iemand een filmpje van het rijden in IV. Het lijkt wel of je banden daar geen profiel hebben en je daarbij over een ijsbaan rijdt. Ik weet niet of je zelf auto rijdt, maar het rijden in GTA IV kan niet verder van de werkelijkheid af staan dan nu het geval is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt vooral aan de auto waarin je rijdt. Die sportwagens rijden erg arcade, maar ik heb ook streams gezien waarin met oude amerikaanse bakken werd gereden, die slipten veel meer en deed meer aan IV denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zombymario schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:16:
Vering tot nu toe ziet er wel houterig uit, ik hoop dat dit komt omdat ze met Franklin spelen....
Ik heb nog niet met de overige twee rondgereden, maar er zitten genoeg voertuigen bij waarmee je zeer soepel rond kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-08 16:46
Ik weet niet of het hier eerder al gezegd is, maar het spel voor de Xbox 360 schijnt uitgelekt te zijn... https://twitter.com/SKIDROWC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Heb ik wat gemist de afgelopen 5 uur ? zie gta al op spotnet staan :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Het spel is al zeker 13 uur geleden geleaked door QUACK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junyloko
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Op reddit is er video's 1080p te downloaden
http://www.reddit.com/r/g..._leaked_first_from_gta_v/

live stream voor wie het wil
http://www.dailymotion.co...play=1&hidePopoutButton=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
bram1984 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:20:
[...]

Physics in IV goed? *proest!*

Laatste postte hier iemand een filmpje van het rijden in IV. Het lijkt wel of je banden daar geen profiel hebben en je daarbij over een ijsbaan rijdt. Ik weet niet of je zelf auto rijdt, maar het rijden in GTA IV kan niet verder van de werkelijkheid af staan dan nu het geval is. :)
Als het rijden in GTA IV niet verder van de werkelijkheid af kan dan het is, dan zou je in het echt dus met het gas vol open en zonder te remmen door bochten kunnen gaan met zeg 80 km/u?
Omdat veel mensen gewoon altijd vol gas geven in IV heb je snel dat je gaat slippen/spinnen.
Ga maar eens GTA IV spelen met een controller waarbij je netjes gas doseert en bij bochten niet vol je stuur omgooit (zoals je normaal rijdt dus). Je zult merken dat het spel goede driving physics heeft.

Dit staat natuurlijk wel recht tegenover de gemiddelde mening van fun in GTA, want mensen willen juist vol gas kunnen vlammen en toch de controle makkelijk behouden. Precies de reden waarom ik bang was voor meer arcade driving physics in GTA V.

Ja ik rijd zelf auto en die zit niet aan de weg geplakt, wat je vergeet is dat je in real life niet altijd vol gas geeft en ook je stuur niet vol omgooit als je en bocht gaat maken (dat hoop ik tenminste).

Ik snap dus best dat ze een andere richting gekozen hebben met de auto's in V, ik vind het alleen erg jammer als het echt arcade wordt.
Wie weet valt het allemaal wel mee en heb ik veeltst te weinig gameplay gezien/te snel conclusies lopen trekken. Woensdag weten we het :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rynji op 13-09-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Kudo's dat het er zo uit ziet en toch goed draait op current-gen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:43

beuker19

Killerbeuker is so OP

rickyy schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:46:
[...]

Ja top, reviewers die geen idee hadden waar ze het over hebben praten over de drivings physics van GTA IV alsof het super slecht is waardoor we nu met Saints Row handling opgescheept zitten.

Vering is totaal weg, je kan weer met 200kmh door de bocht, verschrikkelijk. Dit gaf mij jou juist het GTA gevoel in IV.

Zelfs San Andreas vond ik lekker rijden.
Maar voor azijnpissers als jij is er niets goed genoeg >:) Als je goede physics wil moet je vGT6/Forza gaan spelen , GTA draait om fun.
De driving physics uit GTA IV waren echt de slechste ooit :( laatst nog weer geprobeerd maar echt om te janken zo slecht

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

En toen was de Stream down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:15
Stream is zojuist offline net toen ik 1 minuut heb kunnen kijken, jammer ik wou wel iets meer zien van de speel wereld, Hopelijk snel een nieuwe stream.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andere stream. wel missies

http://sc2tv.ru/AGS-Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik vond gta 4 zn physics ook super goed, maar okee kleine verandering is nooit erg, maar om dan van gta 4(redelijke realisme) naar gta 5(0,0 realisme) te gaan is ook weer niet goed. En ja ik weet meeste zullen gta ten alle tijden ophemelen want rockstar en gta zijn da best bla bla bla. Maar doordat ze de handling van wagens zo verandert hebben twijfel ik of ik nog wel plezier ga hebben met gta 5.
En ook vind ik het veelste makkelijk om te zeggen wil je physics ga naar fm4/gt6 bla bla bla....
Das gewoon 100% bullshit want gta 4 was wel heel tof, en dat ze dat nu veranderen is omdat 99% van de gta gamers er niet mee omkonden vrees ik :( Tegen jullie kan ik ook zeggen wil je arcade physics doe een nfs ofzo :S Maja dat zou ook nergens op slaan. Dus waarom niet zoals in mafia een optie simulatie of arcade ?? iedereen blij ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Rockstar reageert wel snel hoor. Nu keek ik naar 4 streams 4 allemaal offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap het nut niet zo van Rockstar.

hij staat lang en breed op usenet, kwestie van tijd tot er zo veel streams opduiken dat er altijd wel eentje het doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junyloko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Stottert die russische stream bij jullie ook steeds, echt super irritant, vooral omdat de stream die eerder werd gepost op 720p perfect ging, maar deze 480p stream is echt irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junyloko
Sir_Hendro schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:08:
Stottert die russische stream bij jullie ook steeds, echt super irritant, vooral omdat de stream die eerder werd gepost op 720p perfect ging, maar deze 480p stream is echt irritant :P
Ja is slecht man blijf stotteren. terwijl die van dailymotion stream beter was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:55:
Ik vond gta 4 zn physics ook super goed, maar okee kleine verandering is nooit erg, maar om dan van gta 4(redelijke realisme) naar gta 5(0,0 realisme) te gaan is ook weer niet goed. En ja ik weet meeste zullen gta ten alle tijden ophemelen want rockstar en gta zijn da best bla bla bla. Maar doordat ze de handling van wagens zo verandert hebben twijfel ik of ik nog wel plezier ga hebben met gta 5.
En ook vind ik het veelste makkelijk om te zeggen wil je physics ga naar fm4/gt6 bla bla bla....
Das gewoon 100% bullshit want gta 4 was wel heel tof, en dat ze dat nu veranderen is omdat 99% van de gta gamers er niet mee omkonden vrees ik :( Tegen jullie kan ik ook zeggen wil je arcade physics doe een nfs ofzo :S Maja dat zou ook nergens op slaan. Dus waarom niet zoals in mafia een optie simulatie of arcade ?? iedereen blij ;)
Wat? Dus de physics/handling van de auto's zijn niet zoals in 4? Dat kwam tenminste nog enigszins in de buurt van realisme..ik vond het rijgedrag geweldig. Als ik auto's wil die met 200 een haakse bocht kunnen nemen speel ik wel Saints Row of Sleeping Dogs... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Van mijn had het ook opzich wel iets meer richt gta4 gekunt. Maar vooral de gravity moeten ze dan eerst fixen zodat je niet steeds gaat vliegen als je over een krant rijdt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Misschien dat R* nog updates uitbrengt op de vering wat meer te laten lijken op die van gta 4, of het komt echt omdat de 'iedereen' op zo'n live-stream allemaal met Franklin spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Zombymario op 13-09-2013 19:13 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Laatst online: 24-07 19:16
Zombymario schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:13:
Misschien dat R* nog updates uitbrengt op de vering wat meer te laten lijken op die van gta 4, of het komt echt omdat de 'iedereen' op zo'n live-stream allemaal met Franklin spelen.
Die Rus heeft nu vrijgespeeld. Dus kunnen we vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 18:42
En maar klagen dat de PC de industrie "vernield" door de piraten. Als ze het nou gewoon via Steam hadden released was er in elk geval geen gelek en stond de game al helemaal niet (gekraakt) op de welbekende kanalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
gerwim schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:14:
En maar klagen dat de PC de industrie "vernield" door de piraten. Als ze het nou gewoon via Steam hadden released was er in elk geval geen gelek en stond de game al helemaal niet (gekraakt) op de welbekende kanalen..
Alsof er nooit wat uitlekt bij Steam, en die beveiliging is ook nog nooit gekraakt zeker? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:30

-tom-562

Oliesjeik

Steam? Op de xbox/PS3?
BTW ik snap Rockstar best wel, mensen die streamen verpesten wel een beetje 'het' moment van de release.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Exorcist schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:11:
[...]

Wat? Dus de physics/handling van de auto's zijn niet zoals in 4? Dat kwam tenminste nog enigszins in de buurt van realisme..ik vond het rijgedrag geweldig. Als ik auto's wil die met 200 een haakse bocht kunnen nemen speel ik wel Saints Row of Sleeping Dogs... :(
Im affraid so :(
Hopelijk kunnen we met bv een petitie afdwingen dat er een optie komt zoals in mafia 2, arcade of simulatie handling. Dat zou voor iedereen perfect zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
revertive schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:19:
[...]

Alsof er nooit wat uitlekt bij Steam, en die beveiliging is ook nog nooit gekraakt zeker? :F
Ik doelde op het lekken voordat de game daadwerkelijk gereleased was (dus 17 sept), daarna wordt het altijd gekraakt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
costumize je voertuig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Je kan wel, volgens mij, de vering van je auto verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nog meer verbeteren ?!? ze liggen al veelste strak op de weg, zag net een golf cart en ding plakte aan de weg absurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
gerwim schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:14:
Was hij maar beter uitgelekt. Ik zou hem graag even op de Playstation 3 "proberen" alvast :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Laatst online: 24-07 19:16
Die Rus rijdt nu met Michael maar het lijkt moeizamer te gaan (of die Rus kan gewoon niet rijden, heb m nog niet met de andere zien rijden..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Een soepele stream: http://goodgame.ru/player3?10865 (ook eentje uit rusland, geen missies zo te zien).
Woops, dit had eigenlijk in het slowchat topic gemoeten... excuses.

[ Voor 24% gewijzigd door Jerry op 13-09-2013 19:27 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
Hier gaan wij dus niet aan beginnen.

[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 14-09-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hier gaan wij dus niet aan beginnen.

[ Voor 89% gewijzigd door Sn0wblind op 14-09-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Laatst online: 13-07 19:35
Allemachtig man, ik dacht; ik kijk gewoon alleen hier en klik niet op die links e.d. dan zie (ervaar) ik het maandagnacht lekker zelf. En meteen lees ik iets over dat je eerst Franklin hebt, daarna Michael vrijspeelt.. Dat zijn gewoon MEGA-spoilers (!!!). Ik kom hier echt maar liever niet meer, sjonge jonge..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:29
Th_mas schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 19:29:
Allemachtig man, ik dacht; ik kijk gewoon alleen hier en klik niet op die links e.d. dan zie (ervaar) ik het maandagnacht lekker zelf. En meteen lees ik iets over dat je eerst Franklin hebt, daarna Michael vrijspeelt.. Dat zijn gewoon MEGA-spoilers (!!!). Ik kom hier echt maar liever niet meer, sjonge jonge..
Dat is inmiddels algemeen bekend, dat hier veel zonder spoilers staat.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het is wel een tikkie rustig op straat.

Ik ben een aantal keer in Los Angeles geweest maar toen was het toch wel een HEEEL stuk drukker :D

Edit: Kun je nou met die Tram rijden?

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 13-09-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31
Wat is er zo leuk aan die streams kijken van mensen die de game al hebben? Wil je niet veel liever zelf alles ontdekken? Dat ontdekken is juist het toffe aan GTA, dan ga je toch niet naar zitten kijken hoe iemand anders het voor je doet?

Daarnaast, hoe die auto's aanvoelen kun je pas echt beoordelen als je er zelf een bestuurd in de game. Ik had wat dat betreft ook nooit problemen met GTAIV trouwens. De animaties van de personages lijken nu in ieder geval wel weer een stuk beter.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het geeft je vast een beeld van Los Santos. Storylines enzo hou ik me buiten. Maar hoe de auto reageert op de weg, hoe de wegen eruit zien. Toch leuk om te zien en te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Geachte heer/mevrouw ,

Uw bestelling met ordernummer ******** is overgedragen aan PostNL
Pakketservic
Awh yiss get in mah mailbox bitch :O

Aangekocht bij bart smith :+

Gisteren nog een PS3 bemachtigt :z

[ Voor 23% gewijzigd door yzx op 13-09-2013 19:51 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Laatst online: 29-10-2021
PlayStation Europe ‏@PlayStationEU
For those people who have pre-ordered GTAV on European PS Store, you will be able to download the game from 3pm (GMT) on Sunday 15th Sept

Update: de preload..

[ Voor 6% gewijzigd door Fenomeno24 op 13-09-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15

Het is bedoening, niet bedoeling

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:we zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat een offtopic reactie's. Daarom geld er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd!
Ik denk dat men vandaag vooral even enthousiast was door de lek op het illegale circuit (wat aardig wat filmpjes, screenshots en gifjes opleverde). Ik denk dat het ook wel zal helpen als je even aangeeft wat er wel of niet hier gepost mag worden. Slowchat is namelijk een redelijk generieke benaming.

Overigens zou ik het ook wel op prijs stellen als er wat meer gemodereerd wordt op spoilers. Ik snap dat sommige dingen leuk zijn om te laten zien, maar velen zullen het ook zelf willen ontdekken. Nou is lezen in een topic vlak voor launch ook niet altijd een goed idee, maar het lijkt me slim als iemand zelf mag bepalen of ie iets wil zien of niet.

Overigens is ook nu de laatste content op de site van GTA 5 unlocked, dus kijk allemaal nog even op http://www.rockstargames.com/v

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Zijn de camera opties terwijl je in de auto zit nog steeds hetzelfde? ik had stiekem een beetje gehoopt op een driver-view.

• Ircghost

Ircghost

Het was wat moeilijk te zien tijdens de stream omdat je niet weet waarvoor de bestuurder corrigeerde, het leek alsof de camera wat strakker mee reageerde op bochten en dergelijke. Het leek ook alsof de auto eerst weg buigt van de camera maar dat dan de camera weer terug 'snapt' naar achter de auto.

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Je hebt geen camera ìn de auto. Alleen op de motorkap, een stukje achter de auto en nog wat verder naar achteren.

• Ircghost

Ircghost

Ik las compleet heen over 'in de auto' heen, mijn verhaal ging over de camera die achter de auto hangt.

• Th_mas
  • Laatst online: 13-07 19:35
Er is nog een officiële trailer (commercial) verschenen over Blaine County:

[YouTube: http://youtu.be/xZXXY2-tFxc]

• Ircghost

Ircghost

Mooie trailer hoor! Vraag me trouwens af of je echt groepen aan dieren gaat vinden, ik heb tot nu toe in de gameplay dit niet voorbij zien komen.

Lijkt me mooi als ze dezelfde effecten als in far cry 3 er in stoppen, ik kan mij nog altijd goed herinneren hoe ik eens reed op een weg daar en dat er een paar bok-achtige beesten voorbij kwamen rennen en vanuit het gras een tijger op een van die beesten sprong.

[ Voor 47% gewijzigd door Ircghost op 14-09-2013 13:17 ]

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Th_mas schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:03:
Er is nog een officiële trailer (commercial) verschenen over Blaine County:

[video]
Haha!

Er staan trouwens nog 2 filmpjes op de site op deze pagina: http://www.rockstargames.com/V/lsbc/leadership-you-can-trust
Wel humor weer :D

Mixed Reality dev

Pagina: 1 ... 47 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.