The grootste fout van gta V
YouTube: Gta V : The biggest mistake, fail, fault of Gta 5 Exclusive
Haha, dat gaan ze natuurlijk nooit terug veranderen. Het was juist een enorme verbetering die San Andreas met zich meebracht. Nu heb je tenminste nog iets aan je rechterhand tijdens het rijden, waarom zou je in hemelsnaam terug willen naar dat systeem?Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:27:
[...]
Ik vind het zelf ook enorm irritant in GTAIV.
Vooral als je met een auto door een bocht heen stuur. De camera blijf dan niet achter de auto, waardoor je het overzicht in de bochten kwijt raak.
Hoop dat ze dit in de nieuwe GTA veranderd hebben.
Is dit serieus of loop je nou gewoon te trollen?
[ Voor 20% gewijzigd door Patriot op 10-09-2013 22:44 ]
Beetje eigen video promoten? Vindt het inhoudelijk niet erg sterk, waarschijnlijk krijg je over een half jaar toch een pc versie (net zoals GTA IV).
Nope. Ze hebben een nieuwe zender daarvoor genaamd Rebel Radio. Zitten hele goede nummers tussen. Johnny Cash, Waylon Jennings, Johnny Paycheck. Geslaagde zender!
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik hoop ook op een San Juan Radio!
Suavemente !!
Moet haast wel in Los Santos
Salsaaa
Suavemente !!
Moet haast wel in Los Santos
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zit wel Mexicaanse muziek in. Op R* website heet die zender East Los Santos of zoiets.
Inhoudelijk is het niet sterk.
P.s. oefen wat meer op je uitspraak want het is echt steenkolen engels
[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 10-09-2013 22:56 ]
39
Ik zou het in het Duits proberen.
Cool! VamoooosssThe Outlaw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:55:
Zit wel Mexicaanse muziek in. Op R* website heet die zender East Los Santos of zoiets.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
East Los FM - http://www.rockstargames.com/V/music
Vaak bu'j te bang!
Dat heb ik gemist dan denk ik. Wat is er met die rechterhand?Patriot schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:42:
[...]
Haha, dat gaan ze natuurlijk nooit terug veranderen. Het was juist een enorme verbetering die San Andreas met zich meebracht. Nu heb je tenminste nog iets aan je rechterhand tijdens het rijden, waarom zou je in hemelsnaam terug willen naar dat systeem?
[...]
Is dit serieus of loop je nou gewoon te trollen?
Waarom kan dat niet van recht achter?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
http://i.imgur.com/mTGOxeUh.jpg
http://i.imgur.com/PNeRbZI.jpg
Het komt een beetje los qua dit soort "leaks".. maar ook een hele hoop neppe.. twijfel nog over de bovenste eigenlijk. Ahh Bovenste is dus IV en 2e is van gameplay trailer.. shit shit.. ik wil te graag leaks zien.
http://i.imgur.com/wPZzBWU.jpg hier staat de controller niet aan en zie je duidelijk de youtube balk in beed
http://i.imgur.com/PNeRbZI.jpg
Het komt een beetje los qua dit soort "leaks".. maar ook een hele hoop neppe.. twijfel nog over de bovenste eigenlijk. Ahh Bovenste is dus IV en 2e is van gameplay trailer.. shit shit.. ik wil te graag leaks zien.
http://i.imgur.com/wPZzBWU.jpg hier staat de controller niet aan en zie je duidelijk de youtube balk in beed

[ Voor 24% gewijzigd door Vuvuzela op 10-09-2013 23:19 ]
I served in a company of heroes.
wat bezielt die mensen toch?Vuvuzela schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het komt een beetje los qua dit soort "leaks".. maar ook een hele hoop neppe
Mijn reactie:jaa ik ben lekker beterder want ik heb een spelletje eerder dan jij, ik ben cool he, jullie willen net zoals ik zijn maar dat mag lekker niet nanananana.
ik heb een leven...
All-Round nerd | iRacing Profiel
Hahaha, here we go again! Nee er is geen pc versie en door al die gasten die er maar niet over op kunnen houden zou ik haast beginnen te hopen dat die er nooit komt ook.
Misschien moet een mod maar een nieuw topic openen, exclusief voor mensen die het niet kunnen verteren dat er (voorlopig) geen pc versie komt. Zou nog aardig levendig zijn gezien de hoeveelheid klagenden.
Don't feed the trollTh_mas schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:17:
[...]
Hahaha, here we go again! Nee er is geen pc versie en door al die gasten die er maar niet over op kunnen houden zou ik haast beginnen te hopen dat die er nooit komt ook.
Misschien moet een mod maar een nieuw topic openen, exclusief voor mensen die het niet kunnen verteren dat er (voorlopig) geen pc versie komt. Zou nog aardig levendig zijn gezien de hoeveelheid klagenden.
Hoe zag die eruit dan? Gewoon een (ingekorte) trailer of toch wat anders?Thomasx4 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:45:
Lol, zie net op Comedy Central een GTAV reclame langs komen. Kan echt niet wachten.
Wat een fu*king grote map zeg, nog 6 dagen! Stond op CVG net dat R* het officieel heeft vrijgegeven, R* you did it again!
[ Voor 50% gewijzigd door iPodKiller op 11-09-2013 00:03 ]
Ingekorte trailer ja.Martinspire schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:55:
[...]
Hoe zag die eruit dan? Gewoon een (ingekorte) trailer of toch wat anders?
Gaat om deze dan; YouTube: GTA 5 Gameplay Official Trailer - (GTA V TV Spot Commercial Breaking Bad) .
Min of meer het geheel vanaf 27 seconden, min het stukje met de mini gun, plus het eerste shot (aan het begin van de trailer).
Kan iemand mij het nut van een pre-order uitleggen. In mijn beleving hangen er alleen maar nadelen aan:
- je bent afhankelijk van de shop, of deze op tijd uitlevert. > langs een MM rijden op je eigen gewenste tijd en je hebt hem meteen
- afwachten of TPG Post wel op tijd komt > in de winkel kan je gelijk om 9 uur voor de deur liggen
- afhankelijk van 1 shop > als een winkel hem niet heeft ga je naar de volgende (die optie heb je niet met preorder.
Ik ben met name benieuwd naar de zwaarwegende voordelen. Want telkens als ik iemand zie typen dat hij of zij een preorder bij shop X heeft geplaatst, denk ik: nou en.. Lekker boeiend, koop hem gewoon in de winkel, dan weet je het zeker dat je hem sochtends kan spelen..
Wat is het voordeel?
- je bent afhankelijk van de shop, of deze op tijd uitlevert. > langs een MM rijden op je eigen gewenste tijd en je hebt hem meteen
- afwachten of TPG Post wel op tijd komt > in de winkel kan je gelijk om 9 uur voor de deur liggen
- afhankelijk van 1 shop > als een winkel hem niet heeft ga je naar de volgende (die optie heb je niet met preorder.
Ik ben met name benieuwd naar de zwaarwegende voordelen. Want telkens als ik iemand zie typen dat hij of zij een preorder bij shop X heeft geplaatst, denk ik: nou en.. Lekker boeiend, koop hem gewoon in de winkel, dan weet je het zeker dat je hem sochtends kan spelen..
Wat is het voordeel?
Pre order garandeert dat er één klaar ligt, ook als je pas om half 5 komt aankakken bij de winkel (het geval bij ophalen). Ik haal hem op bij de Game Mania, ik weet zeker dat hij er is, ik hoef niet verder te zoeken.
@SuperCrisz Moet je wel zin hebben om naar de winkels te gaan.
Persoonlijk heb ik dat totaal niet, alles wat online kan doe ik dan ook online. Vreselijke bezigheid, duur parkeren, zoeken in winkels, na je werkdag nog naar een winkel die open is, ellende.
Daarbij komt ook dat ik mijn games altijd bij 1 shop bestel. Bevriende webshop welke ik graag steun.
Fysiek kopen in retail winkels is zo 2005
Persoonlijk heb ik dat totaal niet, alles wat online kan doe ik dan ook online. Vreselijke bezigheid, duur parkeren, zoeken in winkels, na je werkdag nog naar een winkel die open is, ellende.
Daarbij komt ook dat ik mijn games altijd bij 1 shop bestel. Bevriende webshop welke ik graag steun.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 11-09-2013 00:22 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zonder pre-order krijg je de Atomic Zeppelin niet. Verder kun je bij Dixons het spel online pre-orderen, kiezen voor afhalen bij een winkel (die zit immers in elk dorp van redelijke grootte) en het vervolgens gegarandeerd op de launchdatum ophalen. Je hoeft zo ook pas bij het afhalen te betalen.
no shit, het is een grapje... youtubetitel in beeld, xbox360 controller (uit) en een ps3 consoleVuvuzela schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:13:http://i.imgur.com/wPZzBWU.jpg hier staat de controller niet aan en zie je duidelijk de youtube balk in beed
hoi
Wat zal het dinsdag toch een fantastische dag worden. 1 jaar getrouwd en de release van gta v. Nu nog een tactisch plan om deze twee bijzondere gebeurtenissen in mijn leven te combineren. Zonder dat ik 1 van die 2 teleurstel. Iemand tips????.
Het eerste wat ik ga doen (na de eerste paar verplichte missies) een dikke auto lenen en dan richting de kust gaan touren, lekker muziekje op en opzoek naar een boot met duik uitrusting en dan de onderwater wereld gaan bewonderen. Ben echt super benieuwd hoe die ervaring zal zijn.
Het eerste wat ik ga doen (na de eerste paar verplichte missies) een dikke auto lenen en dan richting de kust gaan touren, lekker muziekje op en opzoek naar een boot met duik uitrusting en dan de onderwater wereld gaan bewonderen. Ben echt super benieuwd hoe die ervaring zal zijn.
Gozer, serieus??? Eerst je vrouwtje verrwennen dus, je fotoboek kijken van de trouwdag en daarna maar is gamen
Je kan nog genoeg gamen hoor haha. Veel plezier alvast! Family first
[ Voor 81% gewijzigd door Donnie op 11-09-2013 06:09 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Haha, alvast gefeliciteerd met je laatste trouwdag
Ik heb er wederom vandaag ook weer zin in
Zin, maar ook mogelijkheid. Menig mens werkt van 9 tot 6, en bij mij in de buurt is er geen MediaMarkt welke tot laat open is.Donstil schreef op woensdag 11 september 2013 @ 00:19:
@SuperCrisz Moet je wel zin hebben om naar de winkels te gaan.
Nee, ik wacht rustig af totdat hij op m'n deurmat ligt!
Dinsdag is de gameshop hier tot 18:00 open, gelijk vanuit stage dus.
Goedkoper, extra DLC, gratis thuisbezorgd op de releasedag (komt vrijwel niet voor dat dit niet lukt). Geen enkele reden om helemaal naar een winkel te gaan dus.SuperCrisz schreef op woensdag 11 september 2013 @ 00:16:
Kan iemand mij het nut van een pre-order uitleggen. In mijn beleving hangen er alleen maar nadelen aan:
Wat is het voordeel?
+ de reden dat sommige mensen ook gewoon moeten werken of naar school moeten die dag. Ik denk als je pas om 5-6 uur naar de winkel gaat ze als weg zijn. Als ik thuiskom van school is het pakketje meestal al bezorgt.bram1984 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:24:
[...]
Goedkoper, extra DLC, gratis thuisbezorgd op de releasedag (komt vrijwel niet voor dat dit niet lukt). Geen enkele reden om helemaal naar een winkel te gaan dus.
We hebben het er toch juist erover wat het nut is van pre-orderen?LuukwaHD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:28:
^Als je hem pre-ordert niet hoor.
Hebben jullie deze al gezien? http://imgur.com/a/ItFPV
Crap de special edition is overal uitverkocht, komt deze ook in de schappen of is ie alleen pre-order?
Het tijdperk van de screens is nu voorbij, gameplay beelden moeten nu echt gaan komen. Rockstar doet het verdomde goed wat betreft het tegengaan van lekkage.LuukwaHD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:45:
Ik ben benieuwd wanneer we de eerste gameplay beelden gaan zien....
Ik gok vandaag of morgen. Vrijdag sowieso.LuukwaHD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:03:
Ik ben benieuwd wanneer we de eerste gameplay beelden gaan zien....
[ Voor 3% gewijzigd door kaos001 op 11-09-2013 09:04 ]
Wat word hier veel gepost, ben benieuwd hoe vaak dit spel word verkocht in nl.
Wat mij wel opvalt op de kaart, dat er een heel groot stuk gebergte is waar nog geen wegen liggen.
Ben wel echt benieuwd naar bepaalde functies.
Wat mij wel opvalt op de kaart, dat er een heel groot stuk gebergte is waar nog geen wegen liggen.
Ben wel echt benieuwd naar bepaalde functies.
Zo, de preorder ga ik zeker op de 17e snachts ophalen!
Nog een vraag waarvan ik eigenlijk niks kan vinden: Is het zo dat bepaalde delen van de wereld nog "dicht" zijn op het moment dat je begint (dus net zo als de vorige GTA's)? Of is het zo dat nu alles in de spelwereld open ligt?
Nog een vraag waarvan ik eigenlijk niks kan vinden: Is het zo dat bepaalde delen van de wereld nog "dicht" zijn op het moment dat je begint (dus net zo als de vorige GTA's)? Of is het zo dat nu alles in de spelwereld open ligt?
De wereld is open vanaf het begin, is al tijdje bekend.Newjersey schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:15:
Zo, de preorder ga ik zeker op de 17e snachts ophalen!
Voor praktisch alle weetjes en feitjes : www.gtav.net
Nee de gehele map is vanaf het begin open, dat heeft rockstar bevestigd.
Er is zoveel te ontdekken dat het niet heel veel uitmaakt.
Pffffuuuhh nog minder dan een week.
Ik voel een klein griepje aankomen van DRIE WEKEN
Ik voel een klein griepje aankomen van DRIE WEKEN
Mooi!LuukwaHD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:17:
Nee de gehele map is vanaf het begin open, dat heeft rockstar bevestigd.
Aan de ene kant hoop ik dat er wat beelden lekken, aan de andere kan ook weer niet.
Die met dat vliegtuig is wel vet!LuukwaHD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:45:
gaan we dan vandaag wat gameplaybeelden zien ?
Die kans is zeker aanwezig ja.NeP2013 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:28:
[...]
gaan we dan vandaag wat gameplaybeelden zien ?
Reviewers, medewerkers van gameshops, noem maar op.
Jammer.. achja ben ook wel benieuwd naar de game
Dit is een van de weinige games die ik heb gepreorderd. Ik hoop dan ook dat Bol.com het pakketje netjes op tijd aflevert. Voor de rest volg ik zo min mogelijk het nieuws (op de officiele berichten na dan) om niet teveel spoilers te krijgen. Ja, de lijst met de soundtrack heb ik bekeken, maar dat vond ik zelf geen spoiler...
Aan Bol.com zal het niet liggen, PostNL levert het pakket af.Stefandepefan schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:48:
Dit is een van de weinige games die ik heb gepreorderd. Ik hoop dan ook dat Bol.com het pakketje netjes op tijd aflevert. Voor de rest volg ik zo min mogelijk het nieuws (op de officiele berichten na dan) om niet teveel spoilers te krijgen. Ja, de lijst met de soundtrack heb ik bekeken, maar dat vond ik zelf geen spoiler...
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Wie zij dat nou? Dat rockstar extra minder spellen gaat leveren om zo de hype extra te vergroten? Zoja wie weet of dit nep of echt is?
Zei*LuukwaHD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:55:
Wie zij dat nou? Dat rockstar extra minder spellen gaat leveren om zo de hype extra te vergroten? Zoja wie weet of dit nep of echt is?
Grote bullshit.
Kaos had het vernomen van één van zijn bronnenLuukwaHD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:55:
de authentiteit ervan weten we niet.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik denk dat tegen het eind van de middag wel de eerste beelden kunnen verwachten
Ben erg benieuwd! nog minder dan een week voordat we zelf aan de slag MogenLuukwaHD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:02:
Ik denk dat tegen het eind van de middag wel de eerste beelden kunnen verwachten
Ik zit heel erg te twijfelen of ik een elgato game capture moet gaan kopen.. het is wel leuk om te gaan streamen.
Beetje nutteloos aangezien de ps4/xboxone soortgelijke festures standaard ingebouwd heeft..
Het was speculatie inderdaad. Of het echt waar is, geen idee. Het lijkt me ook van niet hoor.SacreBleu schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:00:
[...]
Kaos had het vernomen van één van zijn bronnen
de authentiteit ervan weten we niet.
Ik denk dat ze het gewoon de wereld in gegooid hebben alsof er een tekort is, maar dat dit complete onzin is. De hypetrain wordt aan alle kanten volgegooid met kolen natuurlijk
Helaas is de PS4/XBONE er nog niet, dus ik snap je punt niet zo?dutchgio schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:05:
Beetje nutteloos aangezien de ps4/xboxone soortgelijke festures standaard ingebouwd heeft..
[ Voor 22% gewijzigd door kaos001 op 11-09-2013 10:08 ]
Ik heb 'm nog niet langs zien komen (indien wel, excuses), maar nog even een mooie indruk van de schaal:

idd, prijs wordt vanzelf lager, ik wacht ook wel ffLuukwaHD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:07:
Ik ga die niet kopen, ik vind 499 voor een xbox one een absurde prijs.
Mijn console heeft moeite met internet sinds gisteren.
even voor de duidelijkheid, ik zal GTA V denk ik wel gewoon kunnen spelen op een console die offline staat he ?
bij GTA IV was dat geen probleem.
hij vindt mijn draadloos netwerk wel, maar zodra mijn 360 wilt connecten, dan zegt hij dat hij geen verbinding kan maken.
even voor de duidelijkheid, ik zal GTA V denk ik wel gewoon kunnen spelen op een console die offline staat he ?
bij GTA IV was dat geen probleem.
hij vindt mijn draadloos netwerk wel, maar zodra mijn 360 wilt connecten, dan zegt hij dat hij geen verbinding kan maken.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Even tijdelijk een lan-kabeltje ertussen schoppen en kijken of je dan wel verbinding kan maken. Het kan aan meerdere factoren liggen natuurlijk.
Lijkt me wel nep. Ik denk echter dat het grote probleem is dat ze niet alleen 2,5 miljoen games moeten uitgeven als pre-order, maar dat ze daarnaast ook nog veel games gaan verkopen. Dus het zit niet zozeer in dat het aanbod laag is, maar dat de vraag gewoon enorm hoog ligtLuukwaHD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:55:
USA alleen al heeft 3 miljoen pre-orders momenteel. Het gaat serieus nergens meer over.Martinspire schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:15:
[...]
Lijkt me wel nep. Ik denk echter dat het grote probleem is dat ze niet alleen 2,5 miljoen games moeten uitgeven als pre-order,
Bij mij lokale shop waren er met Call of Duty ongeveer 100 man. Dit zal nu misschien wel 3x zoveel worden aangezien er 1000 (!!) pre-orders staan.
Het met opzet minder leveren is volgens mij een standaard strategie van veel bedrijven, inderdaad om de hype te houden/krijgen en dus meer verkoop. Maar..ik denk niet dat Rockstar dat nodig heeft met een titel als GTA5. Verwacht hem dinsdag dus ook gewoon op de deurmat, los van het feit dat mijn pre-order al lang geleden gedaan is.
Is voor de PS3 Nat type: Type 2 , genoeg om volledig online te kunnen spelen met GTA V ?
Ja, prima.PrimalFury schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:29:
Is voor de PS3 Nat type: Type 2 , genoeg om volledig online te kunnen spelen met GTA V ?
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik hoop echt met heel mijn hart dat er gewoon weer ouderwets cheats in het spel zitten. Te weinig games doen dit nog tegenwoordig, en het kan de replay waarde toch echt sterk verhogen.
Ik wil gewoon af en toe lekker klote net als vroeger, F16 spawnen en gaan

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Idd wanneer je in achtervolging zit en car bijna ontploft lkkr cheat dat die weer gemaakt is.ThE_OwNeR schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:32:
Ik hoop echt met heel mijn hart dat er gewoon weer ouderwets cheats in het spel zitten. Te weinig games doen dit nog tegenwoordig, en het kan de replay waarde toch echt sterk verhogen.
Pijltje staat denk ik verkeerd om, kan ook de view vanaf de spoorbrug naar de zee zijn hè, daar zit ook een brug aan het einde. Maar dan nog: huge!bram1984 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:07:
Ik heb 'm nog niet langs zien komen (indien wel, excuses), maar nog even een mooie indruk van de schaal:
[afbeelding]
Het zou best echt zo kunnen zijn dat ze gezegd hebben dat er wellicht tekorten zijn, dat drijft meer mensen naar de winkel op dag 1. Minder leveren dan de vraag is heeft voor hun echter geen enkele zin, op deze manier de markt controleren heeft alleen zin als het beperken van het aanbod invloed heeft op de prijs, dat is hier niet zo. De Beers doet dat om de prijs van diamanten kunstmatig hoog te houden, die prijs is ook niet vast. De GTA5 adviesprijs wordt niet hoger door tekorten. Het is ook geen grondstof die beperkt is, als de games op zijn kunnen er zo'n beetje kosteloos (want wat kost een bluray in een plastic doosje nou helemaal?) massas bijgemaakt worden.LuukwaHD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:55:
Melden dat er wellicht een tekort is doet wel iets met hype, dus de marketingclub van Rockstar zal dat vast meenemen in hun strategie, maar opzettelijk daadwerkelijke tekorten maken, dat zullen ze zeker niet doen. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat er echt tekorten zijn omdat er meer vraag naar games is dan er geleverd is, leuk voor de hype maar slecht voor de verkoop. Er zullen namelijk altijd mensen zijn die de game in de hype op dag 1 willen maar als ze hem pas een week later kunnen krijgen toch hun interesse kwijt zijn omdat ze met iets anders bezig zijn. Die situatie kunstmatig laten ontstaan door te minder te leveren dan je hebt is nogal slecht voor je omzet.
Ja het is vanaf de rechterkant inderdaad. Anders had je dat meer wel gezien.Murphy schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:43:
[...]
Pijltje staat denk ik verkeerd om, kan ook de view vanaf de spoorbrug naar de zee zijn hè, daar zit ook een brug aan het einde. Maar dan nog: huge!
Tering zeg dat is wel ontzettend! Ik baal echt dat ik aan het afstuderen ben en van mij zelf het spel niet mag kopenbram1984 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:07:
[afbeelding]
Maar als ik deze screenshots zo zie dan heb ik er wel steeds meer zin in
GTA Funf!Sir_Hendro schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:04:
Bol.com, dixons en whatever voor shops leveren alleen in Nederland of Belgie, waar kan ik een Engelstalige versie bestellen die wel naar Duitsland willen versturen? Ik ben bang dat als ik hem in Duitsland zou kopen dan ook alles in het Duits krijg, dar habe ich kein bok auf!

Sorry, ontopic: is het niet zo dat je GTA in allerlei talen kunt instellen? Of is nasynchronisatie in die Heimat altijd zo dat alle andere talen verloren gaan?
www.youtube.com/DerOllie
Het verschilt per spel, gelukkig heb ik het probleem niet op de 3DS gehad maar weet wel dat vroeger xbox games dit wel soms hadden. Ik vind het al erg genoeg dat de mooie hoesjes van mijn games met lelijke Duitse tekst staan vol geschreven maar als ze ook het spel nog eens compleet Duits maken dan heb ik er gewoon echt geen zin in. Als ik in een winkel vraag of het spel Duits of Engels is zeggen ze bij ieder spel dat het Duits is, ook al zijn sommige gewoon Engels 
Ik zie trouwens dat Wow-HD wel naar Duitsland wil sturen. Laatste optie zou anders inderdaad NL familie zijn
Ik zie trouwens dat Wow-HD wel naar Duitsland wil sturen. Laatste optie zou anders inderdaad NL familie zijn
En inderdaad dat ook nog, in Duitsland is er een wet waardoor geweld in games wordt vermindert en wordt bloed vaak groen gemaaktLuukwaHD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:10:
In sommige landen heb je censor versies toch

[ Voor 20% gewijzigd door Sir_Hendro op 11-09-2013 11:12 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik moet je zeggen dat ik dat ook hoop. In beginsel is het denk ik interessanter om echt je best te moeten doen voor alles, een wanted level kwijtraken of een auto heel houden, zo krijg je wat meer mee van de game zelf. Maar na verloop van tijd is het wel genieten om gewoon lekker je gang te gaan en cheats te gebruiken.ThE_OwNeR schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:32:
Inderdaad, in de Multiplayer zou dit ook wel tof zijn maar daarvoor hebben we dat Mission Creator ofzo ook weer voor.Th_mas schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:25:
[...]
Ik moet je zeggen dat ik dat ook hoop. In beginsel is het denk ik interessanter om echt je best te moeten doen voor alles, een wanted level kwijtraken of een auto heel houden, zo krijg je wat meer mee van de game zelf. Maar na verloop van tijd is het wel genieten om gewoon lekker je gang te gaan en cheats te gebruiken.
Ik ga sowieso een F16 race/dogfight maken
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Lijkt me wel.
IV had ook cheats op de consoles, via je telefoon moest je dan bepaalde nummers bellen waarna je een optie menu kreeg met de cheats die je 'gebeld' had.
Ik vermoed dat ze nu wel met een CrapPhone komen met soortgelijke functionaliteit.
IV had ook cheats op de consoles, via je telefoon moest je dan bepaalde nummers bellen waarna je een optie menu kreeg met de cheats die je 'gebeld' had.
Ik vermoed dat ze nu wel met een CrapPhone komen met soortgelijke functionaliteit.
iFruit is de naam van de telefoon, nog niet gezien?dutchgio schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:27:
Lijkt me wel.
http://gta.wikia.com/IFruit
www.youtube.com/DerOllie
http://i.imgur.com/C22uGOL.png
klikken op eigen risico, evt spoilers.
[ Voor 47% gewijzigd door kaos001 op 11-09-2013 11:39 ]
Maanden geleden al gezien. Die chick op het strand houdt 'm vast.Cybpraetorian schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:28:
[...]
iFruit is de naam van de telefoon, nog niet gezien?
http://gta.wikia.com/IFruit
Sinds wanneer is een legenda een spoiler? Of zie ik dingen over het hoofd die het verhaal verpesten?kaos- schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:37:
http://i.imgur.com/C22uGOL.png
Heb het aangepast om meer gezeur te voorkomenbram1984 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:42:
Sinds wanneer is een legenda een spoiler? Of zie ik dingen over het hoofd die het verhaal verpesten?
it's gonna be huuuuuge
- Gameplay zal iets minder zijn qua graphics, maar niet heel veel minder. (bevestigd door IGN)Sir_Hendro schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:43:
Nog even een vraagje, ik weet niet of het al bekend is namelijk.
- Zijn de screenshots zo als wij dat mogen verwachten dat het zal uitzien op de 360 / PS3 of zal het een beetje omlaag geschroefd worden door de outdated hardware?
- Zal het spel op FullHD draaien of een lagere resolutie + upscaling?
- Het spel zal draaien op 720p, geen FullHD dus.
Jammer dat er geen casino in zit. Heel Southern California staat vol met Native American casino's en hotels (i.t.t. wat veel mensen denken is gokken niet alleen legaal in Las Vegas, Atlantic City en Mobile, maar ook in indianenreservaten, dit heeft de regering gedaan als economisch "goedmakertje" omdat hun jager/verzamelaar economie nu natuurlijk zo goed als waardeloos is). Dus ze hadden er makkelijk casino's in kunnen verwerken zonder per sé heel Las Venturas in het spel te hoeven stoppen en toch "natuurgetrouw" aan Southern California te blijven.
Het is speculatie, maar het zou ondersteuning voor de hypothese kunnen zijn dat Las Venturas er met DLC later alsnog ingestopt wordt. Als er indianencasino's in de base versie van GTA V zouden zitten is de incentive om de LV DLC aan te schaffen misschien kleiner.
Het is speculatie, maar het zou ondersteuning voor de hypothese kunnen zijn dat Las Venturas er met DLC later alsnog ingestopt wordt. Als er indianencasino's in de base versie van GTA V zouden zitten is de incentive om de LV DLC aan te schaffen misschien kleiner.
[ Voor 3% gewijzigd door Rhemme op 11-09-2013 11:54 ]
Er zullen vast wel wat illegale gamble hoekjes in zitten, daarmee bedoel ik iets waar je kunt gokken 
Vergeet niet dat rockstargames ook veel informatie heeft achter gehouden, alles wat we weten is misschien 10-20%
Vergeet niet dat rockstargames ook veel informatie heeft achter gehouden, alles wat we weten is misschien 10-20%
Ik hoop wel dat de rijvaardigheid van je medeweggebruikers wat verbeterd is. Plus dat ze wat harder rijden op de snelweg. Want in GTA IV is dit drama.
Maak daar maar 80% van. Er zijn genoeg interviews geweest met verschillende gasten die heel veel verteld hebben. Zou het raar vinden als (wat jij zegt) nog 80% niet bekend is bij ons.LuukwaHD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:55:
Er zullen vast wel wat illegale gamble hoekjes in zitten, daarmee bedoel ik iets waar je kunt gokken
Ik heb het niet over de storyline, maar puur over de zaken die bekend zijn in de wereld an sich.
Las vegas is in San andreas Las Venturas..Rhemme schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:53:
Jammer dat er geen casino in zit. Heel Southern California staat vol met Native American casino's en hotels (i.t.t. wat veel mensen denken is gokken niet alleen legaal in Las Vegas, Atlantic City en Mobile, maar ook in indianenreservaten, dit heeft de regering gedaan als economisch "goedmakertje" omdat hun jager/verzamelaar economie nu natuurlijk zo goed als waardeloos is). Dus ze hadden er makkelijk casino's in kunnen verwerken zonder per sé heel Las Venturas in het spel te hoeven stoppen en toch "natuurgetrouw" aan Southern California te blijven.
En aangezien Gta V alleen Los Santos(Los Angeles) heeft,zit dat er dus niet in...
In Las Venturas had je wel in de 'hoofdstraat' Caligulas en het Four Dragons Casino, maar die zitten dus niet in V.
Zou kunnen als DLC, maar als dat net zo groot als de verhouding nu in V is, wordt dat een behoorlijk grote DLC.
Laat ze dan trouwens ook meteen San Fierro meenemen in die DLC...
En al valt het tegen, het zal altijd groter zijn van GTA:SA, de gameplay zal beter zijn, de graphics.. oftewel de game kan haast niet tegen vallen....AtlAntA schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:59:
[...]
Wie nu nog durft te zeggen dat de wereld qua grootte afvalt ...
Dat durf ik wel: http://i.imgur.com/qQvw2GL.jpgAtlAntA schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:59:
[...]
Wie nu nog durft te zeggen dat de wereld qua grootte afvalt ...
Groene is de GTA V map is de rest is van Arma 3
[ Voor 8% gewijzigd door spookz0r op 11-09-2013 12:01 ]
Wow, ik krijg echt het gevoel, dat ik dit spel nog wel 5 jaar speel voordat ik aan een nieuwe GTA toe ben, weet zeker dat als ik van de ene kant naar de andere wil rijden/lopen/vliegen ik zo veel tegenkom dat ik gewoon nooit in een ruk door kan rijden.pannekoek141 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:03:
[afbeelding]
Ik denk dat dit een goed idee van de size geeft !
Als ik zie hoeveel bos/natuur gebied er is dan moet er wel een bigfoot leven!! Ga meteen opzoek
Dit topic is gesloten.
Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic
Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.
We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd
Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic
Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.
We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd
Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.