Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat Rejer bedoelde de Hollywood Strip zeg maar. Met de Walk of Fames. De dure restaurants etc.

Te zien op deze screen: http://www.rockstargames....s/screenshot/774-1280.jpg

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:28
The Outlaw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:24:
Ik denk dat Rejer bedoelde de Hollywood Strip zeg maar. Met de Walk of Fames. De dure restaurants etc.

Te zien op deze screen: http://www.rockstargames....s/screenshot/774-1280.jpg
Ik dacht de locatie genaamd "the strip" in Las venturas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:32
Hier nog een vergelijking
http://imgur.com/a/gaxht#0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesk88
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-04-2024
Goed om te zien dat er meer water door de stad loopt. In IV kon je via het water eigenlijk nergens komen. Nu kan je zo te zien met een bootje de stad echt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:50
Th_mas schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:21:
[...]

Ja, is dat anders? Bij GTA IV kon je vanaf het begin ook wel Algonquin binnen komen, alleen kreeg je wel een wanted level van 6 sterren en dus het hele leger achter je aan. Ik denk dat dat bij die militaire basis precies hetzelfde is. Het grote verschil is dat je in het normale leven ook geen toegang hebt tot een militaire basis en het dus eigenlijk logisch is.
"Ook wel" binnen komen, daar zeg je het zelf al, je moet moeite doen of het spel exploiteren om dat te kunnen doen, het was in ieder geval niet de bedoeling, dus ja het is een verschil. Niet toegankelijk houdt in dat je er gewoonweg niet in kan komen, dat je in het begin niet de uitrusting hebt om de basis binnen te komen is heel wat anders dan insinueren dat de kaart niet direct open is. Dat is het namelijk wel. Dat je niet direct militairen dood kunt schieten, tjah, lijkt me logisch, toch?

Die sterren zul je altijd krijgen, of je nu in het begin de militaire basis in loopt of als je tegen de end-game zit. Tenzij er een missie is waar je een hostile take over van de basis doet.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles niet helemaal gevolgd, maar is het al een beetje duidelijk of het qua besturing meer de arcade San andreas kant opgaat of het realistische van IV? En hopelijk ziet het er onderwater mooi uit, dat soort kleine dingetjes vind ik altijd wel leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

'
GTA IV is volgens GTAforums +- 17sq/kilometer

GTA SA 36 sq/kilometer

Let wel, beide inclusief water, dit is ALLEEN landmassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
'Het nieuws' :(
Aangezien nu.nl gelinkt is aan gamer.nl(of andersom) worden die artikelen vrijwel zo goed als overgenomen als het maar een beetje 'nu.nl-waardig' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Thomasx4 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:33:
[...]

'

GTA SA 36 sq/kilometer

idd alleen landmassa, terwijl de onderwater wereld van GTA V ook mooi word mag je die van mij er wel bij tellen :+ je hebt niet voor niets scuba pakken en sub marines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:33:
Ik heb alles niet helemaal gevolgd, maar is het al een beetje duidelijk of het qua besturing meer de arcade San andreas kant opgaat of het realistische van IV? En hopelijk ziet het er onderwater mooi uit, dat soort kleine dingetjes vind ik altijd wel leuk :+
Het gaat in dit deel meer naar de arcade van San Andreas, maar wat er aan informatie beschikbaar is verteld ons dat Rockstar heeft gekeken naar Midnight Club voor het rijden, modden en tunen.
Midnight Club was niet perfect, speelde wel een stuk beter weg dan het rijden in GTA IV.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

rjpurk schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:35:
[...]

idd alleen landmassa, terwijl de onderwater wereld van GTA V ook mooi word mag je die van mij er wel bij tellen :+ je hebt niet voor niets scuba pakken en sub marines
Overigens, als ik even die schaal bekijk van de map van GTA V, dan kom ik op iets van 21 * 28 km uit voor de hele map inclusief water. Dat zou dan 588 sq/km zijn...

n.v.m, schaal verkeerd bekeken :D.

[ Voor 3% gewijzigd door Thomas op 10-09-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

SacreBleu schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:35:
[...]

Het gaat in dit deel meer naar de arcade van San Andreas, maar wat er aan informatie beschikbaar is verteld ons dat Rockstar heeft gekeken naar Midnight Club voor het rijden, modden en tunen.
Midnight Club was niet perfect, speelde wel een stuk beter weg dan het rijden in GTA IV.
Nou dan baal ik als een stekker, midnight club vond ik echt letterlijk voor geen meter rijden :S en gta 4 vond ik voor zon open wereld game echt super.
Guess im gonna have a bad day de 17e :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SacreBleu schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:35:
[...]

Wow, laat dat nou net mijn favoriete race game zijn :9 (3 DUB edition) En arcade vindt ik ook stukken beter dan dat realistische.. maar bedankt voor de info, nu zijn mijn torenhoge verwachtingen nog hoger.. gaat niet goedkomen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Volledige crew lijst staat trouwens nu in OP, als er een nieuw topic voor aangemaakt word dan kun je de bron code zo van me krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
v8power67 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:41:
[...]

Nou dan baal ik als een stekker, midnight club vond ik echt letterlijk voor geen meter rijden :S en gta 4 vond ik voor zon open wereld game echt super.
Guess im gonna have a bad day de 17e :(
Die kwam ik al vaker tegen inderdaad, desondanks, ze hebben kennelijk alleen "gekeken" dus wellicht hebben ze de perfecte middenmoot kunnen vinden. Dat ze het iets hebben aangepast van GTA IV vind ik wel fijn. Ik vond GTA IV helemaal niet lekker spelen, namelijk - niet erg dat je auto realistischer reageert maar het leek met sommige auto's echt alsof je in een vrachtwagen op ijs zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
SacreBleu schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:43:
[...]

Die kwam ik al vaker tegen inderdaad, desondanks, ze hebben kennelijk alleen "gekeken" dus wellicht hebben ze de perfecte middenmoot kunnen vinden. Dat ze het iets hebben aangepast van GTA IV vind ik wel fijn. Ik vond GTA IV helemaal niet lekker spelen, namelijk - niet erg dat je auto realistischer reageert maar het leek met sommige auto's echt alsof je in een vrachtwagen op ijs zat.
Yep..dit herinner ik me ook.. je kon zeg maar over je as naar links en rechts draaien (dus neus wees naar links of rechts) terwijl je auto gewoon rechtdoor bleef gaan... gewoon driften op een stukje rechdoor met een familiebak ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij gemodde (race)auto's viel het wel mee, maar met die standaard auto's viel inderdaad echt niet te rijden.

Wat ik echt jammer vond was dat als je tijdens het lopen van richting veranderde het beeld een stukje terugdraaide.. het is weliswaar iets kleins maar omdat het steeds terugkomt is het vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
SacreBleu schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:43:
[...]

Een of andere vent die bij Rockstar werkt heeft toch ook zo'n uitspraak gedaan: dat auto rijden in GTA IV gewoon 'not done' is?!
Sportauto's rijden prima, maar veel auto's lijken haast 'te zwaar' en daar maak je dan ook vrij lastig bochten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
dutchgio schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:51:
[...]

Een of andere vent die bij Rockstar werkt heeft toch ook zo'n uitspraak gedaan: dat auto rijden in GTA IV gewoon 'not done' is?!
Sportauto's rijden prima, maar veel auto's lijken haast 'te zwaar' en daar maak je dan ook vrij lastig bochten mee.
Ik heb dat nooit gelezen maar het zou me niet verbazen. Heel veel in GTA IV was experimenteel. Als ik terug kijk zou je bijna zeggen dat het spel eigenlijk nog niet af was. Animaties waren samen met Euphoria gemaakt, wat bedoeld is om een meer realistischere reactie te kunnen creëren en dat allemaal dynamisch.
Echter vond ik het vaak erg tegenvallen. Het besturen van auto's en Niko voelde niet lekker aan. Dat met Euphoria hebben ze wel goed uitgewerkt in RDR, dát spel speelde lekker weg, zag er nog goed uit ook!

En in Max Payne 3 was het fantastisch, Max kon echt tegen muren botsen tijdens een dive jump en dat eindigde de animatie en de "move" hij reageerde dus realistisch op obstakels, in plaats van in de lucht te blijven zweven totdat de animatie afgelopen was.

[ Voor 12% gewijzigd door SacreBleu op 10-09-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Ik gebruik een Xbox360 arcarde. Nu wil ik straks GTA5 gaan installeren op een 16GB USB stick. Op de rockst*r website lees ik dat ik het volgende moet hebben:
This initial install will require an Xbox 360 Hard Drive or an external 16GB USB flash drive with at least 8 GB of free space. If using a USB flash drive it must be at least USB 2.0 with a minimum 15mb/s read speed and formatted for Xbox 360 use. A new USB flash drive is recommended to ensure optimum performance
Nu is de mijne niet nieuw, maar ook niet geweldig vaak gebruikt. Ik heb even de snelheid getest:
Write speed: 4.28 MB/Sec
Read speed: 17.30 MB/Sec

Lijkt mij voldoende...

Dus ik heb hem net even geformateerd in de xbox, ging allemaal prima. Alleen toen hij klaar was, zei de xbox dat hij niet 'optimaal' was voor gebruik. Waarop basseert hij dat? De test wijst uit namelijk dat hij goed is. Zou het met zijn leeftijd te maken hebben dan? Maar hoe weet hij dat?

Om het verder te testen had ik fifa13 er op geinstalleerd, en gespeeld. Werkte prima. Maar toen ik vervolgens de stick in de PC stak, zag ik dat fifa13 de gehele stick gebruikte (15gig!). Nu hoop ik maar dat GTA er dus wel op past... (zal toch wel... ze zeggen meerdere malen expliciet dat het 8gb is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Anders haal je gewoon een 32gb stick?!
Stickjes kosten tegenwoordig niet zo veel meer.
Meteen usb3.0 dus gegarandeerd dat het prima werkt, want die standaard snelheden liggen aanzienlijk hoger.

[ Voor 38% gewijzigd door dutchgio op 10-09-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:18:
Geacte leden van de crew,

Aangezien het document steeds getrolled wordt heb ik besloten de link te delen op Social Club. Mocht er dan alsnog getrolled, moeten we opzoek naar andere maatregelen. Zoals het document naar elkaar versturen via de mail.
Vanaf nu kun je alleen comments plaatsen met de gegevens die in de tabel staan, zodat ik ze later in kan voegen. Mocht iemand een betere manier weten hoor ik dat graag.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Aangemeld voor de crew :)
Console: PS3
SC Nick: cyphjuh
PSN Nick: cyphjuh

Al ff in preorder staan bij Bol maar gewoon niet hier gechecked voor een topic |:(

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Mausz schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:57:
Ik gebruik een Xbox360 arcarde. Nu wil ik straks GTA5 gaan installeren op een 16GB USB stick. <snip>
Op de website van Microsoft: http://www.xbox.com/en-US/storage wordt dan aangegeven dat je stick niet snel genoeg is. De snelheden die je xbox haalt zijn misschien ietsepietsie anders dan wat je PC naar binnen kan trekken. Echter, kan ook marketing zijn, want ze hebben het daarna wel over branded USB sticks voor je xbox, en die kosten natuurlijk een fortuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
dutchgio schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:59:
Anders haal je gewoon een 32gb stick?!
Stickjes kosten tegenwoordig niet zo veel meer.
Meteen usb3.0 dus gegarandeerd dat het prima werkt, want die standaard snelheden liggen aanzienlijk hoger.
Sure, kan altijd geld uit geven om het te kunnen spelen. Maar dat is niet echt mij vraag. De bedoeling is dat ik dus geen extra geld uit te hoeven geven om het te kunnen spelen.

edit: Hmja, realiseer me nu ook dat mijn vraag eigenlijk niet te beantwoorden is. Een test zal het uitwijzen, maar dat is pas mogelijk als GTA er is. @hierboven: Ik denk dus ook dat dat 'marketing' is, want als Rockstar aangeeft dat 15mb/s genoeg is, de PC 17mb/s trekt, waaorm zou de xbox dan ineens minder halen? Immers zelfde USB 2.0 poort.

[ Voor 25% gewijzigd door Mausz op 10-09-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Mausz schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:03:
[...]

Sure, kan altijd geld uit geven om het te kunnen spelen. Maar dat is niet echt mij vraag. De bedoeling is dat ik dus geen extra geld uit te hoeven geven om het te kunnen spelen.
Heb je anders niet, tijdelijk, een externe hardeschijf die je kunt gebruiken? Ik heb wel een 360 maar ik weet niet of het mogelijk is. Een externe hardeschijf moet sowieso kunnen voldoen. Ik zou wel een backup maken van de data die erop staat - maar dat mag voor zichzelf spreken natuurlijk.

Daarnaast, als je USB stick 17 MB/s haalt denk ik niet dat je je ergens zorgen over hoeft te maken, je zult héél misschien last hebben van textures die langzamer laden, kleine popup of ietsjes langere laadtijden. Maar het spel spelen moet sowieso wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomasx4 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:33:
[...]

'

GTA SA 36 sq/kilometer

Nu we erop terug kijken was SA ook wel een hoopje niets eigenlijk. Ja wat huizen in de steden maar daarbuiten was het toch wel dood. GTAV zal IV en SA van de mat vegen, letterlijk en figuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Wil me bij deze ook aanmelden voor de crew:

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
The Outlaw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:09:
[...]

Nu we erop terug kijken was SA ook wel een hoopje niets eigenlijk. Ja wat huizen in de steden maar daarbuiten was het toch wel dood. GTAV zal IV en SA van de mat vegen, letterlijk en figuurlijk.
Ook op GTAforums, al dat gezanik over de kaart en de afmetingen ervan. Ik vond GTA IV al een leuke stad waar je nog genoeg in kon doen. Als GTA V dezelfde afmeting had gehad was ik al blij geweest. GTA V is een flink stuk groter dan GTA IV.

In eerste instantie was ik ook niet onder de indruk van de kaart, teveel "leeg" weinig stad. Nu dat ik screens heb bekeken valt het allemaal reuze mee. Ik ben niet een super fan van de huidige kaart - zoals hij op internet staat - ik denk alleen wel dat de kaart in de praktijk een stuk anders aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
SacreBleu schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:08:
[...]

Heb je anders niet, tijdelijk, een externe hardeschijf die je kunt gebruiken? Ik heb wel een 360 maar ik weet niet of het mogelijk is. Een externe hardeschijf moet sowieso kunnen voldoen. Ik zou wel een backup maken van de data die erop staat - maar dat mag voor zichzelf spreken natuurlijk.

Daarnaast, als je USB stick 17 MB/s haalt denk ik niet dat je je ergens zorgen over hoeft te maken, je zult héél misschien last hebben van textures die langzamer laden, kleine popup of ietsjes langere laadtijden. Maar het spel spelen moet sowieso wel kunnen.
Ik heb wel een externe HDD, maar dat is geen ssd. Het lijkt mij dat een USB stick sneller is als een externe HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fonsmeister schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:11:
Wil me bij deze ook aanmelden voor de crew:

Ik heb een nieuw topic aangemaakt voor de Crew. Mocht iemand mede auter willen stuur me dan een PB de link: [multi] GTA V Crew: TweaksCrew.. Heb overigens een paar Crew leden benoemd tot mede auteur:

1. Slaapje
2. rjpurk
3. WybWyb
4. Thomasx4
5. SL65

Deze vijf Crew leden hebben een hoge functie in de Crew.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Mausz schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:14:
[...]

Ik heb wel een externe HDD, maar dat is geen ssd. Het lijkt mij dat een USB stick sneller is als een externe HDD?
Neuuuuh. Die flash chips in jouw USB stick zijn van de laagste snelheden die je maar kunt hebben, dan is een externe HDD echt vele malen sneller. Tenzij je een vrij prijzig stickie in je handen hebt. Maar nabij de SSD zal het niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:15:
[...]

Ik heb een nieuw topic aangemaakt voor de Crew. Mocht iemand het leuk vinden en er tijd voor hebben om de eerste post te vullen/ medeauteur te worden, zou ik dat erg fijn vinden.

[multi] GTA V Crew: TweaksCrew.
Mag dat zomaar? Moet je het niet eerst met de Mods overleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:49
iPodKiller schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:17:
[...]

Mag dat zomaar? Moet je het niet eerst met de Mods overleggen?
Kan je graag even ONtopic gaan ;) Dat geneuzel doe je maar ergens anders

Trouwens het is wel heel veel natuur en weinig stad als ik die map zo zie zeg

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
SacreBleu schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:16:
[...]
Neuuuuh. Die flash chips in jouw USB stick zijn van de laagste snelheden die je maar kunt hebben, dan is een externe HDD echt vele malen sneller. Tenzij je een vrij prijzig stickie in je handen hebt. Maar nabij de SSD zal het niet komen.
Wat is 'prijzig'? Het is wel een echte toshiba :)

In ieder geval kan ik dan mijn externe HDD nog proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Ps3gamer91 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:17:
[...]

Ze hebben nu best wel wat meer ervaring met levendige natuur en hoe ze t kunnen stylen dankzij RDR.

Een en al stad zou niet leuk zijn, vooral die woestijn lijkt me tof om in rond te lopen.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Mausz schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:18:
[...]

Wat is 'prijzig'? Het is wel een echte toshiba :)

In ieder geval kan ik dan mijn externe HDD nog proberen dan.
Hahaha, als je moet vragen wat prijzig is, denk ik niet dat jouw stick onder die categorie valt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Ps3gamer91 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:17:
[...]

Voor mij juist een plus :). Volgens mij wordt dit gewoon GTA4 + heeeel veel natuur...qua map dan.
Dat vond ik juist zo leuk aan SA...die buitengebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Ik vind het ook zeker geen negatief iets! Alleen had ik het in mn hoofd anders gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
SacreBleu schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:20:
[...]
Hahaha, als je moet vragen wat prijzig is, denk ik niet dat jouw stick onder die categorie valt :P.
Vond 30 euro voor zo`n 'made in china' sticky anders verassend duur ;)

Thanks voor de info iig, ik ga het proberen straks als GTAV binnen is. Als het niet werkt zal ik hier nog wel even komen klagen en heads up geven aan de toekomstige GTAV arcarde eigenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Nog even ter info: ik heb Bol.com gesproken en zij versturen pas op de 17de september, die komen dus woensdag (dag na 'release') binnen. Jammer! :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cubic X schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:31:
Nog even ter info: ik heb Bol.com gesproken en zij versturen pas op de 17de september, die komen dus woensdag (dag na 'release') binnen. Jammer! :'( .
Dit meen je niet? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:51
Nee joh, heb tot op vandaag altijd op release dag mn game in de bus gehad van bol.com.
Ze versturen het snachts op de releasedag en later in de middag heb je het binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Dat moet hele dikke bullshit zijn toch? Lijkt me niet dat ze daarmee bedoelen dat ze 'm pas de 17e de deur uit doen en jou de 18e bereikt, maar meer dat ze 'm pas leveren vanaf de 17e dus...

Ze doen 'm de 16e op de post, je krijgt 'm op de 17e binnen (want vanaf dan leveren ze 'm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mail contact met Bol:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/122ok8l.png
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/i3xki1.png

[ Voor 119% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 21:18

Maxow

Hidden Sound System

Dan zou het pre-orderen alles behalve voordeel hebben, want ik vermoed dat de winkels meer dan genoeg geleverd gaan krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Laatst online: 13:08
Cubic X schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:31:
Daar geloof ik dus helemaal niks van, ik heb de game een tijdje terug bij bol ge pre-ordered en daar stond heel duidelijk dat je de game de 17de thuis zou hebben. Er zijn ook helemaal geen problemen gemeld met de bevoorrading of iets in die zin, die game hebben ze al lang en breed in huis eind deze week, anders zou mediamarkt, bart smit e.d. geen night-release doen. Daarnaast kunnen ze het zich niet permitteren om zoiets te doen, dan cancelled iedereen zijn pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Heh, ik zal Bol.com straks even bellen dat ze dat ordernummer mogen annuleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SacreBleu schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:47:
[...]

Heh, ik zal Bol.com straks even bellen dat ze dat ordernummer mogen annuleren :P
Oops! Ordernummer verwijderd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

En waarom een plaatje als je ook de quote tags kan gebruiken? :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:50:
En waarom een plaatje als je ook de quote tags kan gebruiken? :?
Omdat je nu kunt zien dat het legitiem is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als ik het allemaal zo zie krijg ik wel zin om daar in de zappelin mooi overheen te vliegen :D

Misschien aanmeren op de top van die berg :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niox
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Niox

I'm sorry, who?

Iemand op reddit de moeite genomen om een exact vergelijking in grote te maken tussen de maps van GTA 5 en GTA:SA, GTA IV en RDR.

Zie hier zijn post erover: http://www.reddit.com/r/G...g_one_map_on_the_other_i/ en hier de maps op elkaar: http://i4.minus.com/ibn8B5Vpb26ws6.png.

Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Twijfelachtig --^

De vliegvelden zijn bij die vergelijking totaal niet gelijk aan elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Nog een perspectief :) http://i.imgur.com/CybzA1r.gif

HUGE. Het is moeilijk te vergelijken met andere maps uit andere games omdat je niet de juiste schaal weet.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
LuukwaHD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:57:

HUGE. Het is moeilijk te vergelijken met andere maps uit andere games omdat je niet de juiste schaal weet.
Just cause 2 proporties? Die map is ook best groot namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:14
over Bol.com

Als je GTA V nu reserveert ontvang je de game op dag van release plus een bol.com cadeaubon t.w.v. 10euro.

lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rejer schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:05:
over Bol.com

Als je GTA V nu reserveert ontvang je de game op dag van release plus een bol.com cadeaubon t.w.v. 10euro.

lezen.
Doen we ook. Alleen klonk het net alsof ze het pas de 17e binnen kregen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

LuukwaHD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:57:

Idd erg lastig te zien, als je de grote map ziet dan heb je zoiets van 'mwow valt wel mee, beetje zoals GTA 3 ofzo', maar kennelijk is het best wel mega groot. Maar GTA kennende, kan dit niet eiland 1 van de 3 zijn?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

GTAV map met overlay van Los Santos om een idee van de grootte te krijgen:
http://i.imgur.com/USaFo0Q.jpg

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Freekers schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:12:
GTAV map met overlay van Los Santos om een idee van de grootte te krijgen:
Ik heb nu al 5 versies voorbij zien komen en het is allemaal maar gokwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joopieboy schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:11:
[...]

Idd erg lastig te zien, als je de grote map ziet dan heb je zoiets van 'mwow valt wel mee, beetje zoals GTA 3 ofzo', maar kennelijk is het best wel mega groot. Maar GTA kennende, kan dit niet eiland 1 van de 3 zijn?
Een van de drie? Nee hoor. You see what you get. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:52:
[...]

Omdat je nu kunt zien dat het legitiem is. :)
Het is een mailtje van bol.com. Geen NASA-document. 8)7

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

The Outlaw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:14:
[...]

Een van de drie? Nee hoor. You see what you get. ;)
Ik ben heel benieuwd iig. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Een andere afbeelding die probeert te laten zien hoe groot de map is: http://imgur.com/CybzA1r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Freekers schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:12:
GTAV map met niet goed geschaalde overlay van Los Santos Liberty City om een idee van de grootte te krijgen:
FTFY O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10 uur allemaal deze link volgen, hopelijk kunnen wij Nederlanders er ook naar luisteren http://www.bbc.co.uk/programmes/b039p59w

Leslie Benzies op de radio ongetwijfeld ook over GTA V!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zo heel veel kleiner was GTA IV toch ook niet t.o.v. San andreas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:21:
10 uur allemaal deze link volgen, hopelijk kunnen wij Nederlanders er ook naar luisteren http://www.bbc.co.uk/programmes/b039p59w

Leslie Benzies op de radio ongetwijfeld ook over GTA V!
bij programma info staat lazlow en niet leslie

Lethal Bizzle and gamer Lazlow join Edith to look at the latest releases.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b039p59w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Gezocht: mensen die een nieuwe topic start willen maken voor dit topic, met nieuwe informatie, bekende problemen etc. We zouden geweldig vinden als deze live gaat in een nieuw deel met de release van de game, maar dit hoeft natuurlijk niet.

Geintresseerden kunnen zich melden bij mij; eerdere ervaringen met het maken van goede TS'sen worden zeer gewaardeerd en zou ik ook zeker melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[b]Mausz schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:03:[/b
[...]

edit: Hmja, realiseer me nu ook dat mijn vraag eigenlijk niet te beantwoorden is. Een test zal het uitwijzen, maar dat is pas mogelijk als GTA er is. @hierboven: Ik denk dus ook dat dat 'marketing' is, want als Rockstar aangeeft dat 15mb/s genoeg is, de PC 17mb/s trekt, waaorm zou de xbox dan ineens minder halen? Immers zelfde USB 2.0 poort.
De snelheid heeft wel last van wat meer factoren uiteraard. Staat er 1 grote file op welke aan geroepen moet worden dan haal je vaak de maximale snelheid wel. Moet je 10x een klein bestandje aanroepen gaat de snelheid al erg hard en snel achteruit.

wordt een kwestie van testen maar 17mb/s tov15 lijkt me niet geweldig over bemeten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Niox schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:29:
Iemand op reddit de moeite genomen om een exact vergelijking in grote te maken tussen de maps van GTA 5 en GTA:SA, GTA IV en RDR.

Zie hier zijn post erover: http://www.reddit.com/r/G...g_one_map_on_the_other_i/ en hier de maps op elkaar: http://i4.minus.com/ibn8B5Vpb26ws6.png.
Twijfelde eerst ook ja, maar nu ik me indenk hoe groot dat meer er bijvoorbeeld uitzag in de trailers en de screens... Kan het best kloppen. Ik had zelf in mijn vergelijking het vliegveld als uitgangspunt gebruikt, wat natuurlijk niet correct is. Maar goed, het ziet er zo wel héél groot uit ja. Denk niet dat het écht volledig klopt, maar het zal aardig in de buurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CybzA1r.gif
Ik denk dat dit een goed idee van de size geeft !
_/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door pannekoek141 op 10-09-2013 21:04 ]

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben naar aanloop van GTA5 GTA4TBOGT aan het spelen. Valt me eigenlijk nu pas op dat de camera heel irritant links naast de auto hangt.

Was dit altijd al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:38
Als het goed is, zit de camera recht achter het personage, dus inderdaad iets links van het midden. (heel irritant link naast de auto hangen, lijkt mij iets overdreven ?? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:04
pannekoek141 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:03:
[afbeelding]
_/-\o_
Na het zien van jouw gifje heeft de hype mij ook een beetje te pakken :P Gelukkig mag ik volgende week dinsdag/woensdag zelf ook het schijfje in de PS3 stoppen :P

Allemachtig, dat is HUGE!

[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 10-09-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:24
pannekoek141 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:03:
[afbeelding]
_/-\o_
Ik was al enthousiast toen ik de uitgelekte map zag, maar nu ik dit zie echt helemaal. Pff.... 1 weekje nog.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ps3gamer91 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:58:
[...]

Just cause 2 proporties? Die map is ook best groot namelijk
In een van de nieuwsberichten stond deze week dat GTA5 een oppervlakte van 125 vierkante kilometer zou hebben. Just Cause 2 was 1000 vierkante kilometer geloof ik. Dat spel is gewoon echt bizar huge, ik rij/vlieg er nog steeds vaak in rond, ik heb nu na 130 uur bijna alle dorpjes ontdekt geloof ik. Qua terrein is dat spel fantastisch gaaf maar alle dorpjes en legerbasis lijken wel extreem veel op elkaar, Just Cause gaat voor Size Matters, GTA meer voor Its About What You Do With It ;-)

GTA5 is volgens alles en iedereen stukken groter dan San Andreas en San Andreas was fantastisch om in rond te cruisen dus het komt wel goed. In San Andreas was rondvliegen in een vliegtuig niet zo boeiend omdat je zo de hele map over was, dat zal in GTA5 een stuk interessanter zijn. Dat is overigens waar Just Cause 2 echt gaaf is, minutenlang met je straaljager rondvliegen, dan gaat het om het terrein zelf en valt het echt niet op dat dorpjes uit dezelfde soorten huisjes bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
Stel je nou voor dat er ingame xbox footage uitlekt, dan weet ik toch even echt niet of ik dat ga bekijken. Waarschijnlijk wel met m'n vingers voor m'n ogen en dan stiekem. Haha.

Ik ga hem bij de nachtrelease bij de MM Zwolle halen. PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Playa del C. schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:13:
Als het goed is, zit de camera recht achter het personage, dus inderdaad iets links van het midden. (heel irritant link naast de auto hangen, lijkt mij iets overdreven ?? )
Overdreven? Omdat het GTA is moet alles mooi en leuk gevonden worden?

Ik kijk er gewoon objectief naar en de manier zoals het werkt in Racegames vind ik persoonlijk veel fijner, dit vind ik dus zelfs irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 20:25

Vuvuzela

My spire is forming

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iUSTRJC.jpg

Ik zou dat boek nu wel willen hebben :o

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:22:
[...]

Overdreven? Omdat het GTA is moet alles mooi en leuk gevonden worden?

Ik kijk er gewoon objectief naar en de manier zoals het werkt in Racegames vind ik persoonlijk veel fijner, dit vind ik dus zelfs irritant.
Ik vind het zelf ook enorm irritant in GTAIV.
Vooral als je met een auto door een bocht heen stuur. De camera blijf dan niet achter de auto, waardoor je het overzicht in de bochten kwijt raak.
Hoop dat ze dit in de nieuwe GTA veranderd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Zonet effe de ouwe PS2 opgestart, effe San Andreas gespeeld .... laatste savegame uit 2011 :o
Mijn god wat ziet dat er beroerd uit. Drawing distance van 10 meter, alles bijna vierkant :D

Maar dan jat je een auto ... zet KRose aan ... sfeerrrrr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Murphy schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:31:
Zonet effe de ouwe PS2 opgestart, effe San Andreas gespeeld .... laatste savegame uit 2011 :o
Mijn god wat ziet dat er beroerd uit. Drawing distance van 10 meter, alles bijna vierkant :D

Maar dan jat je een auto ... zet KRose aan ... sfeerrrrr!
K Rose _/-\o_ :9~
Zit noet in GTA V. ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Laatst online: 13:08
Vuvuzela schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:22:
[afbeelding]

Ik zou dat boek nu wel willen hebben :o
Kun je dit boek tzt kopen (bestellen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Laatst online: 13-07 18:48
Deze is dus wsl ook dezelfde versie als op de foto die iets eerder werd gepost. Lijkt me leuk om al die info over de auto's en zo te hebben. Ik wacht eerst ff af totdat iemand anders het heeft gekocht haha
Pagina: 1 ... 42 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.