Acties:
  • 0 Henk 'm!
GTAV had oorspronkelijk al in de zomer moeten uitkomen. Maar omdat er toen nog geen mogelijkheid inzat om auto's aan te passen, huizen te kopen en dat soort dingen hebben ze het uitgesteld. Valt wat voor te zeggen.

Denk dat je GTA VI pas mag verwachten als de PS4 á 2 jaar is ongeveer.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
The Outlaw schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:09:
Denk ik ook. GTAV gaat als een idioot verkopen op de PS3 en X360, niet alleen bij launch.

Wat ik hoop is dat het speler wisselen een beetje vlot gaat. Heb moeite met wachten namelijk.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:52
denk dat ik voor het eerst in 2 jaar weer eens een game voor de xbox ga halen en het apparaat weer aan ga sluiten. Wachten op de pc versie gaat me te lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaos- schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:11:
[...]

Denk ik ook. GTAV gaat als een idioot verkopen op de PS3 en X360, niet alleen bij launch.

Wat ik hoop is dat het speler wisselen een beetje vlot gaat. Heb moeite met wachten namelijk.
Dat zou heel vlot moeten gebeuren. Gezien wat ze hebben laten zien in de Gameplay trailer zou het eigenlijk instant moeten gaan. Eveneens het wisselen tussen je offline character en je multiplayer character. Beloofd wat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar GTA V gaat dus 18GB ruimte in beslag nemen? Of is dit nog niet officieel?

Las het hier: http://www.vg247.com/2013...est-its-a-18-gb-download/

Ik heb een 20GB Xbox 360, vandaar mijn vraag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:27:
Voor de XBOX zou hij rond 15 GB moeten zitten.
Aah oke! Even wat ruimte vrijmaken voor deze game haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Yeah, tikfout...

Klinkt geloofwaardig, vooral omdat je twitterberichten natuurlijk nooit naleest op fouten, vooral als je het voor een officieel account doet, en vooral omdat het een tegenreactie betrof op een PS4 tweet.

Dan heb je dus één keer over PS4 heen gelezen, en één keer zonder proofreaden een directe reactie getypt met wederom PS4 erin.
Gelooft iemand dit werkelijk> 8)7

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan wordt de game geïnstalleerd op de HD, betekent dit ook dat de game vloeiender loopt? Minder werk voor laser lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Jeroenneman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:36:
[...]

Yeah, tikfout...

Klinkt geloofwaardig, vooral omdat je twitterberichten natuurlijk nooit naleest op fouten, vooral als je het voor een officieel account doet, en vooral omdat het een tegenreactie betrof op een PS4 tweet.

Dan heb je dus één keer over PS4 heen gelezen, en één keer zonder proofreaden een directe reactie getypt met wederom PS4 erin.
Las ergens anders dat het niet de officieele EU/Playstation twitteraccount was van Sony...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jeroenneman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:36:
[...]

Yeah, tikfout...

Nope :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
The Outlaw schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:27:
Voor de XBOX zou hij rond 15 GB moeten zitten.
Andere compressie techniek wat ze gebruiken voor de Xbox? Ik vind 3GB (16,6%) verschil vrij flink :o
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:36:
Maar dan wordt de game geïnstalleerd op de HD, betekent dit ook dat de game vloeiender loopt? Minder werk voor laser lijkt mij..
GTA4 moest je ook installeren. Je had geen keus. Dus niemand weet of de game vloeiender loopt ja of nee ;)
Ga er maar vanuit dat ze bij Rockstar er bewust voor gekozen hebben dat je de game op een harde schijf moet zetten.

[ Voor 46% gewijzigd door kaos001 op 28-08-2013 11:43 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:26:
Maar GTA V gaat dus 18GB ruimte in beslag nemen? Of is dit nog niet officieel?

Las het hier: http://www.vg247.com/2013...est-its-a-18-gb-download/

Ik heb een 20GB Xbox 360, vandaar mijn vraag :o
Er is een verplicht install van disk 1 op de xbox. Dit kost je 8 gb. (ook voor de ps3 maar dat past allemaal op 1 disk)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:22:
17e eerst naar de verloskundige :D

Ben verder de gehele week vrij.
Het klinkt alsof de eigenlijke verlossing de 17e komt. ;)
BioHazard schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:49:
Ik kijk al zo lang uit naar GTA V. En uitgerekend vlak voor release day krijg ik de sleutels van mn appartement. 1st world problems :+
Je kan de start van het verbouwen etc. niet een dagje uitstellen? :P
L1nt schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:07:
RDR zag er ook al geweldig uit. Als ze de engine nog verder kunnen optimaliseren en nog meer het onderste uit de (console)kan kunnen halen zou het best mogelijk moeten zijn.

De lange ontwikkelingstijd zal grotendeels vanwege de vele mogelijkheden zijn maar die tijd kan ook gebruikt worden voor optimalisatie.
Een CoD of FIFA welke binnen ~9 maand uit de grond gestampt moet worden is er veel minder ruimte om te optimaliseren.
Bij een open wereldgame verwacht ik nooit de beste graphics, maar ik verwacht wel weer betere graphics dan deel IV en RDR. Dus ik hoop met jou dat ze die engine nog meer hebben kunnen tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benieuwd wat we morgen weer kunnen zien met de nieuwe trailer. Hoop toch dat we eindelijk de PMP600 in actie gaan zien (Chrysler 300C) dat was echt een bazenbak in IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ik ben nog een beetje aan het twijfelen over de special edition of collectors edition...

Op de bol.com site staat op het GTAV Xbox overzicht dat hij uitverkocht is maar via de normale search zie je hem nog staan en kan je hem bovendien nog bestellen, iemand enig idee of je hem dan ook echt gaat krijgen?

De warning die bij de PS3 editie staat ("Alleen bestelbaar voor klanten waarbij de order op 02-07-2013 per ongeluk geannuleerd is.") zie ik hier niet staan overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 22:15
Iemand ervaring met de preorders bij bol.com? Met de korting kun je hem daar nu ook voor net geen € 50 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
glennvho schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:06:
Iemand ervaring met de preorders bij bol.com? Met de korting kun je hem daar nu ook voor net geen € 50 bestellen.
Bij mij (tot nu toe) altijd netjes op de verschijningsdatum. :)

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 22:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:40
Waar zie je dat staan? Ik heb net gekeken en zie geen preorder van net geeen € 50,-. Is dat trouwens de Special Edition?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke korting? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje van Wehkamp:

"Uit uw mail maak ik op dat u graag wenst te weten of u de GTA voor de PS3 inderdaad op 17 september ontvangt.

Het kan zijn dat u die op 17 september ontvangt, maar het kan ook een paar dagen na de release datum geleverd worden in verband met de ritten die per dag geboekt worden.
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA V trophies:

http://www.ps3trophies.org/game/grand-theft-auto-v/trophies/

Wel dikke spoiler alert!
Wist niet zeker of deze al gepost waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIO3Y
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 19:14
Iemand een idee of de Collector's Edition nog ergens te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:34:
GTA V trophies:

http://www.ps3trophies.org/game/grand-theft-auto-v/trophies/

Wel dikke spoiler alert!
Wist niet zeker of deze al gepost waren.
OMG! Dikke spoilers inderdaad, maar wát een info! Bazengame! Wauw.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:43:
[...]

OMG! Dikke spoilers inderdaad, maar wát een info! Bazengame! Wauw.
Ga ik dus niet lezen, het verassingselement is juist het leuke van een game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:37

Vis

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:32:
Mailtje van Wehkamp:

"Uit uw mail maak ik op dat u graag wenst te weten of u de GTA voor de PS3 inderdaad op 17 september ontvangt.

Het kan zijn dat u die op 17 september ontvangt, maar het kan ook een paar dagen na de release datum geleverd worden in verband met de ritten die per dag geboekt worden.
"
Oké.. Dat word dus geen wehkamp. Thanks voor de info.

Bol.com heb ik wel vertrouwen in.. Dus eendezer dagen bestellen dan maar...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:03:
[...]

Oké.. Dat word dus geen wehkamp. Thanks voor de info.

Bol.com heb ik wel vertrouwen in.. Dus eendezer dagen bestellen dan maar...
Geen dank! Ik heb bij beide besteld, echter maakt mijn vader zich zorgen omdat hij denkt dat je een pre-order verplicht moet kopen, wanneer je deze besteld hebt. Dit is toch niet waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:08:
[...]

Geen dank! Ik heb bij beide besteld, echter maakt mijn vader zich zorgen omdat hij denkt dat je een pre-order verplicht moet kopen, wanneer je deze besteld hebt. Dit is toch niet waar?
In principe koop je hem wel, maar je mag ivm de wet koop op afstand altijd je pakketje retour doen (vaak betaal je dan wél de verzendkosten). Ik geloof ook dat je een order kan annuleren voordat die geleverd word en er betaald is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:11:
[...]

In principe koop je hem wel, maar je mag ivm de wet koop op afstand altijd je pakketje retour doen (vaak betaal je dan wél de verzendkosten). Ik geloof ook dat je een order kan annuleren voordat die geleverd word en er betaald is toch?
Ik heb beide orders met acceptgiro als betaalmiddel gedaan. Maar doe ik er dan slimmer aan hem ook Wehkamp te annuleren?

DagDeal Wehkamp gewijzigd naar COD: ghosts. En prijs GTA V verhoogd naar €59. Zelf hen ik hem nog voor de oude prijs besteld. Ik raad jullie aan bij Bol.com te bestellen, ipv Wehkamp.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:12
Kecin schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:11:
[...]

Dat ligt volgens mij aan wat er in de voorwaarden staat. Vaak is er een uitzondering op de regels dat bijv. software niet geretourneerd kan worden (behalve als deze nog volledig verzegeld is).

Ik zou een van de ontvangen games dus dicht laten!

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:57
Ik heb ook bij Bol.com besteld. Nog nooit meegemaakt dat een game niet op de dag van release word geleverd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:07

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:13:
[...]
DagDeal Wehkamp gewijzigd naar COD: ghosts. En prijs GTA V verhoogd naar €59. Zelf hen ik hem nog voor de oude prijs besteld. Ik raad jullie aan bij Bol.com te bestellen, ipv Wehkamp.
Haha, Wehkamp fail? Hebben ze nu al door dat ze te veel bestellingen hebben voor de game en maar geen dagaanbieding meer moeten doen?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Een of ander modelletje. Niks bijzonders.

Ontopic : Waarom zitten mensen zo te zeuren over wel/niet ontvangen op release-dag. Als je de game die dag wilt hebben haal je em toch gewoon op bij je locale gameboer? Ik snap het probleem niet zo.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is maar de vraag of de lokale gameboer genoeg exemplaren heeft. Zelfde was met The Last of Us. Die was op de release dag ook nergens meer te krijgen. Kan snel gaan met zulke games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
The Outlaw schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:22:
Het is maar de vraag of de lokale gameboer genoeg exemplaren heeft. Zelfde was met The Last of Us. Die was op de release dag ook nergens meer te krijgen. Kan snel gaan met zulke games.
Een game zoals GTA5 gaat hoe dan ook een gigantisch verkoopsucces worden. Mijn bronnen vertellen me dat ze veel games op voorraad krijgen. Lees : een belachelijke grote voorraad

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-09 21:01

kevin33

Welkom in Utopia.

kaos- schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:27:
[...]

Een game zoals GTA5 gaat hoe dan ook een gigantisch verkoopsucces worden. Mijn bronnen vertellen me dat ze veel games op voorraad krijgen. Lees : een belachelijke grote voorraad
In welke orde moeten we dan denken?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan inderdaad. GTA is sowieso altijd wel een verkoopsucces. Rekening houdend met midnight releases kan het wel eens zo zijn dat mensen gedurende de dag tot de ontdekking komen dat de game haast niet meer in de schappen te verkrijgen is. Daarom is een pre-order zeker iets om te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
kevin33 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:30:
[...]

In welke orde moeten we dan denken?
Het is afhankelijk wat voor winkel je hebt, een Media Markt of een locale gameshop.
Maar van wat ik begrepen heb is dat er echt genoeg binnenkomen om iedereen tevreden te stellen.

Wellicht zal het op termijn zo zijn dat Amsterdam sneller door z'n games is dan Ootmarsum, maar ik zou me niet druk maken om het aantal games wat ons landje binnenstroomt.
The Outlaw schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:30:
Daarom is een pre-order zeker iets om te overwegen.
Zonder meer. Maar doe dan een pre-order bij je locale shop, dan weet je zeker dat je hem hebt die dag. Hoef je je ook geen zorgen te maken of de post wel op tijd is.
Desnoods storm je meteen om 10:00 uur 's morgens die winkel binnen :7

[ Voor 28% gewijzigd door kaos001 op 28-08-2013 15:45 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

kaos- schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:43:
[...]

Het is afhankelijk wat voor winkel je hebt, een Media Markt of een locale gameshop.
Maar van wat ik begrepen heb is dat er echt genoeg binnenkomen om iedereen tevreden te stellen.

Wellicht zal het op termijn zo zijn dat Amsterdam sneller door z'n games is dan Ootmarsum, maar ik zou me niet druk maken om het aantal games wat ons landje binnenstroomt.

[...]

Zonder meer. Maar doe dan een pre-order bij je locale shop, dan weet je zeker dat je hem hebt die dag. Hoef je je ook geen zorgen te maken of de post wel op tijd is.
Desnoods storm je meteen om 10:00 uur 's morgens die winkel binnen :7
Ik wil eigenlijk naar de nachtrelease van MediaMarkt in Hengelo, daar kijken of ik toch nog een collectors edition kan pre-orderen. Verder was die overal verdwenen, heb een pre-order voor de special edition staan bij Dixons. Aangezien ik vrienden over de vloer krijg (lees; 3 keer 50" plasma, paar kistjes bier, mini "lan") willen we wel z.s.m. spelen. Tegenwoordig in het loonslaaf segment is een vrije dag voor mij echt uniek :P. Ik heb dus nu eindelijk een paar dagen vrij en wil er optimaal gebruik van maken om met mijn vrienden eens een keer wat awesome's te doen!
Asgaro schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:47:
[...]

Liegen via het internet is niet moeilijk. ;)
Dat is het officiële Rockstar account. Dus neem aan dat het inderdaad originele PS3 gameplay beelden zijn :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Kecin op 28-08-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

argh .. eigenlijk een beetje krap bij kas de volgende maand... maar GTA V trekt me zooo erg.. zit te twijfelen :P

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

w4rguy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:48:
argh .. eigenlijk een beetje krap bij kas de volgende maand... maar GTA V trekt me zooo erg.. zit te twijfelen :P
Wehkamp betalingsregeling treffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Kecin schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:48:
[...]

Ik wil eigenlijk naar de nachtrelease van MediaMarkt in Hengelo
psst, ik ga naar de midnight-release van Gameshop Twente (Hengelo filiaal) :7

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig om te lezen dat ik tegen precies dezelfde twijfels aanliep als meerdere mensen hier, maakte me in eerste instantie geen zorgen, 17de naar de Mediamarkt en gelijk kopen, tot ik, misschien ook door de berichten rondom de pre-orders van de PS4 (wat hier in directe zin natuurlijk niets mee te maken heeft, i know) begon te twijfelen of ze hem dan wel op voorraad hebben liggen, de grootste nachtmerrie voor een GTA fan lijkt me wel om alle winkels in je stad (plaats) af te moeten gaan in de moed der wanhoop en je de game niet kunt bemachtigen. Dus heb hem voor alle zekerheid maar ge pre-ordered bij Bol.com, waar ze beloven de game die 17de nog bij je af te leveren. Maar ik ben in staat om hem dubbel te kopen mocht het langer duren, dan verkoop ik hem wel via marktplaats met wat verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w4rguy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:48:
Misschien wat verkopen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:54:
Grappig om te lezen dat ik tegen precies dezelfde twijfels aanliep als meerdere mensen hier, maakte me in eerste instantie geen zorgen, 17de naar de Mediamarkt en gelijk kopen, tot ik, misschien ook door de berichten rondom de pre-orders van de PS4 (wat hier in directe zin natuurlijk niets mee te maken heeft, i know) begon te twijfelen of ze hem dan wel op voorraad hebben liggen, de grootste nachtmerrie voor een GTA fan lijkt me wel om alle winkels in je stad (plaats) af te moeten gaan in de moed der wanhoop en je de game niet kunt bemachtigen. Dus heb hem voor alle zekerheid maar ge pre-ordered bij Bol.com, waar ze beloven de game die 17de nog bij je af te leveren. Maar ik ben in staat om hem dubbel te kopen mocht het langer duren, dan verkoop ik hem wel via marktplaats met wat verlies.
Een stuk hardware zoals een PS4 is een totaal ander verhaal dan een game.
Een PS4 in elkaar zetten is namelijk wel iets lastiger dan even een schijfje persen.

Met Gran Turismo 5 waren ze in totaal 3 dagen bezig om de complete wereld te voorzien van de eerste lichting. Dan heb je een beetje een idee hoe hard het gaat.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

nja mijn huisgenoot had ook een legitimate argument. Als ie op de PC uit komt, komen er voor de PC meer mods en dergelijke, waardoor je meer uit de game haalt en dan hoef je hem geen 2 keer te kopen als je wacht op de PC-release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat als die op de PC uitkomt het nog een tijdje zal duren. Zeg niet dat de game niet komt, maar er zal wat tijd overheen gaan. Maar het is aan jou natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

kaos- schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:11:
[...]

Ontopic : Waarom zitten mensen zo te zeuren over wel/niet ontvangen op release-dag. Als je de game die dag wilt hebben haal je em toch gewoon op bij je locale gameboer? Ik snap het probleem niet zo.
Irritatiefactortje inderdaad. Dadelijk net voor de release gaat iedereen zich afvragen of ie al verzonden is, dan klagen ze dat hij 1 dag te laat is, en dan gaan ze zich afvragen wanneer hij op hun PC (met stats erbij) zal draaien. Echt verschrikkelijk inderdaad haha.

Gewoon halen in de winkel op de avond voor de release_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:09:
GTAV had oorspronkelijk al in de zomer moeten uitkomen. Maar omdat er toen nog geen mogelijkheid inzat om auto's aan te passen, huizen te kopen en dat soort dingen hebben ze het uitgesteld. Valt wat voor te zeggen.

Sterker nog, ik denk dat Rockstar GTA V eerst nog uit zal gaan brengen voor PC. Daarna voor PS4 en Xbox one, met wat extra content en verbeterde graphics op Next-gen niveau of zoiets, en dat er daarna zeker nog 2 jaar overheen gaan voordat we uberhaupt een aankondiging krijgen over GTA VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:00:
[...]

Irritatiefactortje inderdaad. Dadelijk net voor de release gaat iedereen zich afvragen of ie al verzonden is, dan klagen ze dat hij 1 dag te laat is, en dan gaan ze zich afvragen wanneer hij op hun PC (met stats erbij) zal draaien. Echt verschrikkelijk inderdaad haha.

Gewoon halen in de winkel op de avond voor de release_/-\o_
Bij mij is het vooral dat ik weinig geld heb en het geld dat ik heb, wil ik het liefst zo min mogelijk uitgeven. En aangezien internetshops veelal goedkoper zijn, pre-order ik de game daar, ipv op te halen bij de Game Mania.

Nu is het wel zo dat het in principe maar €6 duurder, zonder de bol.com cadeaubon van €10 meegerekent.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:02:
[...]

Sterker nog, ik denk dat Rockstar GTA V eerst nog uit zal gaan brengen voor PC. Daarna voor PS4 en Xbox one, met wat extra content en verbeterde graphics op Next-gen niveau of zoiets, en dat er daarna zeker nog 2 jaar overheen gaan voordat we uberhaupt een aankondiging krijgen over GTA VI.
We gaan het meemaken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:03:
[...]

Bij mij is het vooral dat ik weinig geld heb en het geld dat ik heb, wil ik het liefst zo min mogelijk uitgeven. En aangezien internetshops veelal goedkoper zijn, pre-order ik de game daar, ipv op te halen bij de Game Mania.
Beetje zoeken en je kan de game gewoon voor 49 piek ophalen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:57:
[...]

Een PS4 in elkaar zetten is namelijk wel iets lastiger dan even een schijfje persen.

Met Gran Turismo 5 waren ze in totaal 3 dagen bezig om de complete wereld te voorzien van de eerste lichting. Dan heb je een beetje een idee hoe hard het gaat.
Je hebt helemaal gelijk, alleen kreeg ik na die berichten over die pre-orders het gevoel van; het zal mij toch niet overkomen met GTA V dat ik die 17de thuis zit zonder game, en maar af moet wachten tot Mediamarkt of wie dan ook hem wel weer op voorraad heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:04:
[...]

Beetje zoeken en je kan de game gewoon voor 49 piek ophalen.
Heb een beetje rondgekeken op het web, en de winkels hierin de buurt zitten allemaal tegen de €60/70 aan. Dit zijn dan: Free Record Shop, Media Markt, Dixons en Game Mania; woon in Zoetermeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:06:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, alleen kreeg ik na die berichten over die pre-orders het gevoel van; het zal mij toch niet overkomen met GTA V dat ik die 17de thuis zit zonder game, en maar af moet wachten tot Mediamarkt of wie dan ook hem wel weer op voorraad heeft..
Nee, dat gaat écht niet gebeuren. Ik weet niet waar je woont, maar er zijn zo veel winkels die die game in de schappen gaan krijgen dat niemand zich zorgen hoeft te maken ;) Stel dat Media Markt de game uitverkocht heeft (wat ik al moeilijk kan geloven) dan heeft Bart Smit, Game Mania of Intertoys hem nog wel.
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:09:
[...]

Heb een beetje rondgekeken op het web, en de winkels hierin de buurt zitten allemaal tegen de €60/70 aan. Dit zijn dan: Free Record Shop, Media Markt, Dixons en Game Mania.
In welke regio woon je?

[ Voor 18% gewijzigd door kaos001 op 28-08-2013 16:10 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
kaos- schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:10:
[...]

Nee, dat gaat écht niet gebeuren. Ik weet niet waar je woont, maar er zijn zo veel winkels die die game in de schappen gaan krijgen dat niemand zich zorgen hoeft te maken ;) Stel dat Media Markt de game uitverkocht heeft (wat ik al moeilijk kan geloven) dan heeft Bart Smit, Game Mania of Intertoys hem nog wel.

[...]

In welke regio woon je?
Ik denk niet dat ''Game winkels'' in deze tijd voorraad risico willen lopen. Ze verkopen dan liever ''Nee'' Voordat Steam / webwinkels of een ander platform ''DLC/Serial keys'' aanbieders hem voor bijna gratis wegzetten.. Dan zitten zij nog met die dure voorraad, die zij bijna niet weg gaan krijgen om die reden. Alleen de échte fans zullen nog hardcovers kopen deze tijd, althans.. dat denk IK..

[ Voor 12% gewijzigd door Dr.Root op 28-08-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:06:
[...]

Dat had ik dus met The Last of Us :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net te laat erbij gezet: Zoetermeer, Regio Den haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:09:
[...]

Heb een beetje rondgekeken op het web, en de winkels hierin de buurt zitten allemaal tegen de €60/70 aan. Dit zijn dan: Free Record Shop, Media Markt, Dixons en Game Mania; woon in Zoetermeer.
Bij Gamemania hebben ze nog een inruilactie, ruil 3 games in met een minimale used waarde van 30 euro, GTA kost je dan nog 30 euro.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
kevin33 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:13:
[...]

Bij Gamemania hebben ze nog een inruilactie, ruil 3 games in met een minimale used waarde van 30 euro, GTA kost je dan nog 30 euro.
De prijs voeren ze nu automatisch op voor de PC edities, omdat dit het risico indekt voor de voorraad. Dan krijgen ze nog een speel ruimte om op een gegeven moment ook met acties mee te kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:12:
[...]

Net te laat erbij gezet: Zoetermeer, Regio Den haag.
Zit daar geen lokaal winkeltje ? Klein shopje of iets dergelijks?
Als je wat meer richting het oosten had gewoond had ik nog wel een adresje voor je namelijk.
Als je een OV kaart hebt is het "probleem" snel opgelost natuurlijk ;)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

kaos- schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:14:
[...]

Zit daar geen lokaal winkeltje ? Klein shopje of iets dergelijks?
Als je wat meer richting het oosten had gewoond had ik nog wel een adresje voor je namelijk.
Als je een OV kaart hebt is het "probleem" snel opgelost natuurlijk ;)
Mag ik dat adresje eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevin33 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:13:
[...]

Heb mijn PS3 pas een paar maanden, en de enige spellen die weg mogen:

The Darkness
Infamous
Dead Island
Red Dead Redemption

Denk helaas niet dat dat boven de €30 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:16:
[...]

Heb mijn PS3 pas een paar maanden, en de enige spellen die weg mogen:

The Darkness
Infamous
Dead Island
Red Dead Redemption

Denk helaas niet dat dat boven de €30 uitkomt.
Kun je zo nagaan, ik denkt het trouwens wel.
Je pakt de verkoop used waarde op hun website, telt dit bij elkaar op en je bent klaar!

editje:

RDR 19,95
Dead Island 14,95
Infamous 10

[ Voor 6% gewijzigd door kevin33 op 28-08-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Zie inbox.
The Outlaw schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:16:
RDR is te zonde om weg te doen man!
Vind je? Ik vind er echt geen hol meer aan. Dat paardrijden ben ik echt meer dan zat. De missies zijn na verloop van tijd ook wel een beetje van hetzelfde, nee ik heb GTA4 weer uit de kast getrokken en ben alles weer opnieuw aan het spelen, geweldig :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb een pre-order staan bij Dixons. Ik heb even gemailed om te vragen of ze op de releasedatum leveren. Dit was het antwoord:
Geachte heer *mijnnaam*,

Als de fabrikant op tijd heeft geleverd is dat wel de bedoeling.

Met vriendelijke groet,

*naam medewerker*

Dixons Nederland B.V.
Postbus 1484, 1300 BL Almere
T: 0900 - 202 18 63 (€0,20pm) | W: www.dixons.nl | E: info@dixons.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RDR vond ik zeker een milestone game. Qua verhaal en nieuwe gameplay (zoals het weapon wheel) kun je het echt zien als een van de ingredienten van V. Online is het nog meer fun trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevin33 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:17:
[...]

Kun je zo nagaan, ik denkt het trouwens wel.
Je pakt de verkoop used waarde op hun website, telt dit bij elkaar op en je bent klaar!

editje:

RDR 19,95
Dead Island 14,95
Infamous 10
Ja, ik had het gezien:

Dead Island: €15.00
Infamous: €10.00
The Darnkess: €7.00
Red Dead Redemption: 20.00

Al de vier de spellen kunnen weg. Dan kost het spel me nog €8. Spellen moet je inleveren tijdens het ophalen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:30:
[...]

Ja, ik had het gezien:

Dead Island: €15.00
Infamous: €10.00
The Darnkess: €7.00
Red Dead Redemption: 20.00

Al de vier de spellen kunnen weg. Dan kost het spel me nog €8. Spellen moet je inleveren tijdens het ophalen toch?
Inleveren bij het plaatsen van de pre-order.

In jouw geval moet je dus Dead Island, Infamous en The Darkness inleveren voor de actie, en RDR los inruilen (daar zul je waarschijnlijk een tientje voor krijgen). Dan heb je het spel voor ongeveer twintig euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:38:
[...]

Inleveren bij het plaatsen van de pre-order.

In jouw geval moet je dus Dead Island, Infamous en The Darkness inleveren voor de actie, en RDR los inruilen (daar zul je waarschijnlijk een tientje voor krijgen). Dan heb je het spel voor ongeveer twintig euro.
Dus ik moet in de winkel een pre-order plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:41:
[...]

Dus ik moet in de winkel een pre-order plaatsen?
Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Klinkt als een toffe actie. 3 Games inleveren en korting op GTA V. Ik ga er denk ik wel gebruik van maken. Vanavond maar eens even in de kast kijken wat ik niet meer speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus even voor de duidelijkheid:

Ik lever drie games in wanneer ik de pre-order plaats, dit moet in de winkel gebeuren. Betaal je dan ook gelijk, of pas op de dag dat je het spel opgehaald?

Hierna is alles duidelijk voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
kaos- schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:57:
[...]

Daarnaast is bij hardware de afstemming van vraag en aanbod van belang om niet teveel voorraad te hebben. Een PS4 kost namelijk echt iets, CPU, geheugen, HDD, etc. Een of ander spel op een bluray in een plastic doosje kost echt een paar kwartjes om te maken ofzo.

Nou zal een PS4 of Xbox extra ook wel verkocht worden maar die zijn ze al maanden aan het bouwen om maar een beetje launchvoorraad te maken terwijl er in die 3 weken tot de launch van GTAV echt wel zat van die schijfjes geperst kunnen worden.

De beperkende factor zal vooral liggen in het inkoopbeleid van de winkel waar je heen gaat, als die conservatief inkopen komen ze wellicht tekort, maar dat zal dan snel genoeg aangevuld worden. Ik heb wel eens meerdere winkels af moeten lopen om een nieuwe game te kopen maar ik kan me niet herinneren dat dat ooit niet lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
kaos- schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:18:
[...]

Zie inbox.

[...]

Vind je? Ik vind er echt geen hol meer aan. Dat paardrijden ben ik echt meer dan zat. De missies zijn na verloop van tijd ook wel een beetje van hetzelfde, nee ik heb GTA4 weer uit de kast getrokken en ben alles weer opnieuw aan het spelen, geweldig :)
Ik heb GTA IV ook weer uit de kast getrokken. De normale verhaallijn weer uitegespeeld. Nu TBoGT nog maar een keer uitspelen. Vind die toch leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:45:
[...]

Dus even voor de duidelijkheid:

Ik lever drie games in wanneer ik de pre-order plaats, dit moet in de winkel gebeuren. Betaal je dan ook gelijk, of pas op de dag dat je het spel opgehaald?

Hierna is alles duidelijk voor me :)
Een "Pre-order'' Dus ja je betaald voordat je het spel ontvangt. Daarom heet het een Pre-order. Je betaald vóór levering. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dr.Root op 28-08-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Laatst online: 15-09 20:30
servival7 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:59:
[...]

Ik heb GTA IV ook weer uit de kast getrokken. De normale verhaallijn weer uitegespeeld. Nu TBoGT nog maar een keer uitspelen. Vind die toch leuker.
Weer? Daar was je toch wel even mee bezig :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:07

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Kecin schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:18:
Ik heb een pre-order staan bij Dixons. Ik heb even gemailed om te vragen of ze op de releasedatum leveren. Dit was het antwoord:

[...]
Daar heb je toch totaal niets aan, zowel de vraag als het antwoord niet? Ik heb nog geen enkele verkoper gezien die zegt: "Oh de game komt de 17e uit? Oh ja, nee dan leveren we pas de 20e uit", daarmee snapt ie zelf ook wel dat ie buiten het net vist. Iedereen zal antwoorden dat ie op de dag van uitkomen in de bus zal liggen, maar of ze het kunnen waar maken, zien we allemaal pas de 17e... O-)

[ Voor 4% gewijzigd door DerOllie op 28-08-2013 17:15 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
creapYYY schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:10:
[...]

Weer? Daar was je toch wel even mee bezig :9 ?
Valt mee. Een weekje ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Over TBoGT gesproken.....heeft Rockstar al iets gezegd over DLC voor GTA V ?? :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boeles schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:07:
[...]

Een "Pre-order'' Dus ja je betaald voordat je het spel ontvangt. Daarom heet het een Pre-order. Je betaald vóór levering. :)
Niet juist. Heb de spellen ingeleverd bij Game Mania, en hoef pas te betalen wanneer ik het spel ophaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:29:
[...]

Niet juist. Heb de spellen ingeleverd bij Game Mania, en hoef pas te betalen wanneer ik het spel ophaal.
Hangt waarschijnlijk ook van het filiaal af. Ik heb tot nu toe altijd direct bij inleveren moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:19:
Over TBoGT gesproken.....heeft Rockstar al iets gezegd over DLC voor GTA V ?? :+
Dat nog niet. Denk dat we DLC meer moeten gaan zoeken in GTA: Online. Daar hebben ze wel grote plannen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:30:
[...]

Hangt waarschijnlijk ook van het filiaal af. Ik heb tot nu toe altijd direct bij inleveren moeten betalen.
Zou kunnen, ja!

But more ontopic: Hoop dat de trailer morgen weer wat mooie gameplay laat zien, ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heihar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07-2024
Zit GTA IV ook weer te spelen, merk dat ik weer autos aan het verzamelen ben, zo jammer dat er geen garage is en geen custom opties, echt kan niet wachten om online te cuirsen. 8)

Ben ook benieuwd naar de tv shows, races en overvallen live van de straten waar andere de stad onveilig maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Er staat een parkeerplaats voor je safe houses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik weet niet of het hier al gevraagd is maar; komt er een tweakers gta v crew? http://socialclub.rockstargames.com/crews

Edit: wat hieronder gezegd word! :P

[ Voor 13% gewijzigd door RubenSaurus op 28-08-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:37:
ik weet niet of het hier al gevraagd is maar; komt er een tweakers gta v crew? http://socialclub.rockstargames.com/crews
Lijkt me wel fijn wat crews te hebben, aangezien ik geen vrienden heb die GTA spelen.

Net één aangemaakt, maar hoef niet zo nodig de leider te zijn: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:22
iPodKiller schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:20:
Weet niet of dit mag, maar de theme song is hoogstwaarschijnlijk dit:

http://www13.zippyshare.com/v/91614425/file.html

Wat een tune!! _/-\o_ Een La noire achtige style gemixt met wat synths. Maar bij lange na nog niet zo goed als de legendarische San Andreas theme song tbh. Geen spoilers o.i.d., gewoon de theme song. Maar wat een game gaat dit worden!! _/-\o_ _/-\o_
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=576511

Tracklist is ook uitgelekt van de radiostations, het heeft zelfs ign bereikt:

http://m.ign.com/articles...ck-leaks-via-ps3-pre-load
Uiteraard niet meer online via jouw link, is het dit nummer?

Afbeeldingslocatie: http://www.badassbadges.co.uk/images/tv-film/groovy-baby-38mm.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 28-08-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:38:
[...]

Lijkt me wel fijn wat crews te hebben, aangezien ik geen vrienden heb die GTA spelen.

Net één aangemaakt, maar hoef niet zo nodig de leider te zijn: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew.
Hier nog een. Mijn vrienden of collegas gamen ook niet behalve soms bij mij dus ik sluit me graag aan.

Op de ps3 ga ik spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:52:
[...]

Hier nog een. Mijn vrienden of collegas gamen ook niet behalve soms bij mij dus ik sluit me graag aan.

Op de ps3 ga ik spelen.
Ik speel hem ook op de PS3, meld je gerust aan bij mijn Crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:53:
[...]

Ik speel hem ook op de PS3, meld je gerust aan bij mijn Crew :)
Keurig. Doe ik morgen FF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Morgen om 17.00 de trailer (Nederlandse tijd), ben benieuwd of ik nog meer hyped kan raken dan ik nu al ben.
Pagina: 1 ... 29 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.