Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Net ook aangemeld, speel het op de PS3.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:38:
[...]
Lijkt me wel fijn wat crews te hebben, aangezien ik geen vrienden heb die GTA spelen.
Net één aangemaakt, maar hoef niet zo nodig de leider te zijn: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew.
Nickname daar is Killerbees maar ingame LochpatjeNL.
Verwijderd
ik hoef ook geen leader te zijn trouwens
Edit: ingame nick is nu DigitalErrors
[ Voor 23% gewijzigd door RubenSaurus op 28-08-2013 23:53 ]
Ik heb me ook aangemeld voor de crewVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:38:
[...]
Lijkt me wel fijn wat crews te hebben, aangezien ik geen vrienden heb die GTA spelen.
Net één aangemaakt, maar hoef niet zo nodig de leider te zijn: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew.
Rockstar SC nickname: Combat-Falcon.
PSN: FalconnN-
Rockstar heeft btw wat meer info gegeven betreft Crew Hierarchies:
http://www.rockstargames....ing-crew-hierarchies.html
[ Voor 15% gewijzigd door falcon123 op 29-08-2013 01:32 ]
edit :Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 06:29:
Hoe laat komt de nieuwe trailer?
The Official Trailer for Grand Theft Auto V will debut here at the Rockstar Newswire and on the GTAV site this Thursday, August 29th at 11AM Eastern.
Dat is dus 17:00 uur, onze tijd.
[ Voor 44% gewijzigd door kaos001 op 29-08-2013 08:29 ]
Ik heb me ook zojuist aangemeld. Speel hem ook op de ps3.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:53:
[...]
Ik speel hem ook op de PS3, meld je gerust aan bij mijn Crew
You can't trust freedom when it's not in your hands.
Met naam is overigens net als op het forum: Dubrillion...
Zit met smart te wachten op de nieuwe trailer
Zijn er nog mensen die de stukjes voorpret op gtagames hebben gelezen?
Latin capital letter y with diaeresis
Verwijderd
No offence, maar dat is echt niet te vergelijken met een garage waar je al je auto's kwijt kunt. Die parkeerplaatsen zijn meer bedoeld voor dat je 1 auto ter beschikking hebt als je je safe house uitkomt, dat je niet meteen eentje hoeft te stelen.iPodKiller schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:36:
Er staat een parkeerplaats voor je safe houses?
Zal me sowieso benieuwen hoe ze dat doen in GTA V, Michael en Trevor hebben hun eigen auto, maar wat als je die in de prak rijdt? Staat die dan gewoon weer voor de deur (garage)? In GTA IV was dat een beetje onduidelijk, (1) je had niet vanaf het begin je eigen auto, (2) je was hem kwijt als je hem achterliet -in wat voor staat dan ook- maar (3) de auto -taxi- van Roman kwam ''no matter what'' altijd weer terug..
[quote]Let op:
Grand Theft Auto V komt, tot zover aangekondigd, voor de PlayStation 3, Xbox 360 en PC uit. Probeer de discussie over next-gen consoles zo veel mogelijk beperkt te houden.
Thanks modjes, aangepast dus!
[ Voor 14% gewijzigd door DerOllie op 29-08-2013 12:58 ]
www.youtube.com/DerOllie
Nederlandse PS5 clan / 30+
Een mod moet dit inderdaad even aanpassen. Het is nog niet aangekondigd door Rockstar, dus tot dusver is er niets bekend over een PC versie.Cybpraetorian schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:47:
Het onderstaande zie ik staan bij het Quick Reply veld hieronderaan. Doet Tweakers nu ook al aan gerucht verspreiding: Voor de PC aangekondigd??? of mis ik iets gigantisch...
[...]
In GTAV kun je een verzekering afsluiten, zodat mocht je auto in de kreukels liggen, krijg je altijd een nieuw exemplaar. Als vergeet om muntgeld in een parkeermeter te doen, en je komt na een aantal uur terug dan heeft de politie hem weggesleept en kun je hem tegen een klein tarief terughalen.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:20:
[...]
No offence, maar dat is echt niet te vergelijken met een garage waar je al je auto's kwijt kunt. Die parkeerplaatsen zijn meer bedoeld voor dat je 1 auto ter beschikking hebt als je je safe house uitkomt, dat je niet meteen eentje hoeft te stelen.
Zal me sowieso benieuwen hoe ze dat doen in GTA V, Michael en Trevor hebben hun eigen auto, maar wat als je die in de prak rijdt? Staat die dan gewoon weer voor de deur (garage)? In GTA IV was dat een beetje onduidelijk, (1) je had niet vanaf het begin je eigen auto, (2) je was hem kwijt als je hem achterliet -in wat voor staat dan ook- maar (3) de auto -taxi- van Roman kwam ''no matter what'' altijd weer terug..
Verwijderd
http://www.rockstargames.com/V/tweakers/AtlAntA schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:24:
http://www.rockstargames.com/V/ps4/
Error (404)
Controller class Ps4Controller could not be found.
Error (404)
Controller class TweakersController could not be found.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 10:26 ]
Hihi ja leuk he. Vond het wel ff een leuk geintje. ExcusesVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:26:
[...]
http://www.rockstargames.com/V/tweakers/
Error (404)
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:26:
[...]
http://www.rockstargames.com/V/tweakers/
Error (404)

Verwijderd
Wow, indrukwekkend. Ik wist dat ze dit soort details realistischer wilden maken, zoals dat politie niet exact weet waar je bent als je een wanted level hebt, maar dit had ik ook weer niet verwacht. I'm impressed.The Outlaw schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:14:
[...]
In GTAV kun je een verzekering afsluiten, zodat mocht je auto in de kreukels liggen, krijg je altijd een nieuw exemplaar. Als vergeet om muntgeld in een parkeermeter te doen, en je komt na een aantal uur terug dan heeft de politie hem weggesleept en kun je hem tegen een klein tarief terughalen.
Nick: -Valandil-
wijze woorden
Rokstar SC en Xbox gamertag: Troqdog
JasperVosje
xbox tag - Japstervos
Mijn naam is overal YdieresiS, dus dat is niet zo lastig.
Het is trouwens lang wachten tot 17:00, nu we weten dat dan de trailer wordt vrijgegeven. Ook de 18 dagen tot de release is nog lang wachten.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
PS3 nickname: Kecin
Rockstar nickname: Kecinn
(Stomme 6 chars
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
https://lh4.googleusercon...9s/w1598-h396-no/logo.pngWoKo schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 12:07:
Ik ben bezig met de emblem editor. Nu probeer ik het T.net logo een beetje na te maken. Maar wat ik niet zo snel kon vinden is een high ress plaatje van het logo. Is dit op t.net site te vinden?
PSN = Enzyme-NL
Rockstar = EnzymeNL
[ Voor 9% gewijzigd door EnzymeNL op 29-08-2013 12:23 ]
PSN ID: Enzyme-NL
Xbox live gamertag = Nate Mortensen
[ Voor 25% gewijzigd door Nasty Nate op 29-08-2013 12:50 ]
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Verwijderd
hmm die van mij staat nog steeds op request pendingVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:59:
Iedereen geacepteerd voor de crew, mijn gamerstag zal ik zo dadelijk posten.
I served in a company of heroes.
Logo gemaakt, maar hij pakt em niet lijkt het wel.
Het oude logo blijft gewoon staan terwijl ik allang een nieuw emblem gemaakt heb.

Pff, je moet het emblem eerst publishen en daarna bij manage daadwerkelijk je nieuwe logo selecteren. Wat een onzin zeg.
[ Voor 23% gewijzigd door kaos001 op 29-08-2013 13:31 ]
XBL: FlyingDutchBox
SC: FlyingDutchBox
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
Verwijderd
Kun je de link van je profiel sturen, dan kan ik je alsnog accepteren?servival7 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:12:
[...]
hmm die van mij staat nog steeds op request pending
Edit: verder iedereen toegevoegd.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 13:42 ]
http://socialclub.rockstargames.com/member/jaspervosjeVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:42:
[...]
Kun je de link van je profiel sturen, dan kan ik je alsnog accepteren?
Edit: verder iedereen toegevoegd.
Edit: nu zit ik er wel bij. Thanks
[ Voor 6% gewijzigd door servival7 op 29-08-2013 13:48 ]
Verwijderd
Invitie en vriendverzoek verzonden.
Edit: PS3 naam is gewoon YssWorks.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 13:51 ]
Ik ben in ieder geval wel blij met deze bevestiging. Gaat zo in ieder geval beter dan de laatste mail over de bestelling, toen was hij per ongeluk geannuleerd.Geachte heer/mevrouw YdieresiS
U heeft bij bol.com de game 'Grand Theft Auto V - Collector's Edition' gereserveerd. Uw reservering met bestelnummer ********** is in goede orde ontvangen.
U mag de game op de releasedatum, 17 september 2013 verwachten.
Wij wensen u alvast veel gameplezier toe.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Let the fun begin!
SativaNL
Wie nodigt mij uit?
Verwijderd
Uitnodiging verstuurd.
Ps: Als het goed is kun je nu gewoon lid worden zonder uitnodiging te moeten ontvangen.
Verwijderd
Thnx voor het toevoegen.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:12:
Regels en dergelijke moeten we nog bespreken, echter wil ik zeggen dat headset verplicht niet geldt. Ik heb namelijk geen headset en heb Autisme, waardoor ik het moeilijk vind te praten met mensen. Wat we hiervoor in de plaats kunnen doen is Skype of soortgelijk programma.
Ik heb ook geen headset. Misschien beter voor jullie haha
Je hebt de beste bedoelingen, maar het werkt gewoon niet.
hahahakaos- schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:16:
No offence, maar multiplayen zonder headset is als neuken zonder stijve lul.
Je hebt de beste bedoelingen, maar het werkt gewoon niet.
Ik heb net een een paar weken geleden een nieuwe headset op DealExtreme gekocht dus voor mij is dat geen probleem.
Kecin schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:19:
Ik heb geen headset, maar als er dat soort regels komen dan laat die crew maar. Ik dacht dat het gewoon lompe fun met Tweakers zou zijn.
Dat soort regels komen er dus niet.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:12:
Regels en dergelijke moeten we nog bespreken, echter wil ik zeggen dat headset verplicht niet geldt. Ik heb namelijk geen headset en heb Autisme, waardoor ik het moeilijk vind te praten met mensen. Wat we hiervoor in de plaats kunnen doen is Skype of soortgelijk programma.
Hier nog iemand voor de Xbakkes, heb al requestje gestuurd.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:38:
[...]
XBGT: DriveSand
SC: DriveSand
Verwijderd
Headset is vooral nodig voor het plannen van overvallen en dergelijke zaken. Zonder wordt het natuurlijk lastig te plannen.Dit snap ik ook en eventueel moeten we een headset overwegen.Kecin schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:19:
Ik heb geen headset, maar als er dat soort regels komen dan laat die crew maar. Ik dacht dat het gewoon lompe fun met Tweakers zou zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 14:23 ]
Ik ga er van uit dat je net zoals by GTA IV ook kan chatten dmv een toetsenbord. Dit werkte in ieder geval ideaal voor de korte berichten in free roam.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:22:
[...]
Headset is vooral nodig voor het plannen van overvallen en dergelijke zaken. Zonder wordt het natuurlijk lastig te plannen.Dit snap ik ook en eventueel moeten we een headset overwegen.
Maar een beetje organisatie is niet zo erg neem ik aan, maar teveel regels zou het voor mij persoonlijk verpesten. Ik denk echter wel dat ik een headset ga aanschaffen is misschien best gezellig, zo'n ding werkt toch via Bluetooth op de PS3 ofniet?
Klopt.Kecin schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:27:
zo'n ding werkt toch via Bluetooth op de PS3 ofniet?
Ik zou gewoon eentje van een tientje ergens oppikken. Heb ik ook gedaan, werkt prima
Verwijderd
Het zijn voornamelijk regels als:Kecin schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:27:
Het gaat me niet zozeer om de headset, maar om de regels. Voor je het weet heb je 20 huisregels voor de "crew" en mag dit niet en dat wel en de week erop is dat weer anders. GTA is juist een game dat je zonder regels moet spelen haha.
Maar een beetje organisatie is niet zo erg neem ik aan, maar teveel regels zou het voor mij persoonlijk verpesten. Ik denk echter wel dat ik een headset ga aanschaffen is misschien best gezellig, zo'n ding werkt toch via Bluetooth op de PS3 ofniet?
Het geld wordt eerlijk verdeelt maar degene die alles betaald heeft krijgt eerst zijn/ haar bedrag terug betaald, en het overige geld delen we over de crewleden.
Waar haal je deze informatie vandaan dat dit mogelijk is dan?Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:29:
[...]
Het zijn voornamelijk regels als:
Het geld wordt eerlijk verdeelt maar degene die alles betaald heeft krijgt eerst zijn/ haar bedrag terug betaald, en het overige geld delen we over de crewleden.
Verwijderd
Dat is een regel bij een andere crew die ik laatst ergens zag, ik weet niet of dat het ook echt mogelijk is. Daarom lijkt het me verstandig pas een paar regels te bespreken waneer GTA Online gereleased is.kaos- schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:31:
[...]
Waar haal je deze informatie vandaan dat dit mogelijk is dan?
Verwijderd
Een hoop is ook normaal in mijn ogen. Als we ruzie gaan maken over het verdelen van geld dan ben ik snel weg. (Ik vind het niet erg als het zwart op wit staat hoor)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 14:43 ]
SC naam : Thomasx4
Xbox360 gamertag: Thomaspower0 (ver verleden
E: Enigszins regels qua geld e.d. ben ik ook wel voor, maar laten we wachten tot het ook echt uit is.
[ Voor 33% gewijzigd door Thomas op 29-08-2013 14:45 ]
Hoe weet je dat? Dat hij korter is is wel logisch, omdat deze trailer zeer waarschijnlijk ook gebruikt wordt voor tv-reclames (en op youtube natuurlijk).rgras schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:48:
De trailer is 420MB, waarschijnlijk dus iets korter dan de vorige.
Omdat de trailer al op hun FTP staat.Bakko schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:50:
[...]
Hoe weet je dat? Dat hij korter is is wel logisch, omdat deze trailer zeer waarschijnlijk ook gebruikt wordt voor tv-reclames (en op youtube natuurlijk).
[ Voor 79% gewijzigd door rgras op 29-08-2013 14:51 ]
En blijkbaar met ander adres geregistreerd ben ik bang
nevermind zit er in.....
heb me aangemeld
voor xbl en rockstar is het mdewals
[ Voor 27% gewijzigd door Player1S op 29-08-2013 15:20 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Wat moeten we ons daarbij voorstellen?The Outlaw schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:05:
Er is een host inderdaad.
Weet alleen niet of mensen ook in je garages kunnen (stel dat je die hebt) en je auto's kunnen lenen.
Verwijderd
Zou cool zijn als je je auto's voor een bepaald bedrag per (game) uur zou kunnen verhurenThe Outlaw schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:21:
Ik heb de game zelf nog niet dus heel precies kan ik het mij ook niet voorstellen. Denk wel dat er iets is van een Freemode waar de 'host' dus mensen kan uitnodiigen om te joinen en modes mee te doen. Denk dat je met de mission creator als host ook aardig uit de voeten kan.
Weet alleen niet of mensen ook in je garages kunnen (stel dat je die hebt) en je auto's kunnen lenen.
[beavis and butthead modus]huh huh huh, he he he he....stripclubs... huh huh huh he he he[/beavis and butthead modus]The Outlaw schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:27:
Je kan wel je geld goed spenderen^^

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Denk het ook niet, maar zou wel een leuke mod kunnen worden mocht GTA V op de PC uitkomenThe Outlaw schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:27:
Hoe meer je verdient online, hoe betere wagens je kan kopen. Weet niet of verhuren er echt in zit. Je kan wel je geld goed spenderen^^
Een kleine rectificatie, het is kleiner.. de grootste versie is 149MB.rgras schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:48:
De trailer is 420MB, waarschijnlijk dus iets korter dan de vorige.
Dan zal het iets meer of minder de minuut liggen toch?rgras schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:44:
[...]
Een kleine rectificatie, het is kleiner.. de grootste versie is 149MB.
Verwijderd
Haha, zitten we hier met zijn alle op een filmpje van een minuut te wachtenArwintju schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:47:
Zal wel 1 minuut a 1:20 zijn. BTW is die rockstar crew ook voor mensen met een 360? Zou graag bij een (serieuze) crew willen.
En ja, je kunt je gewoon aanmelden voor de Crew.
Reed die maar rond in Nederland
Denk je dat de tijd daardoor sneller zal gaan ?
Dit topic is gesloten.
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic
Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.
We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd
Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.