Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zoals de screenshots er uit zien, gaat de game er echt niet uitzien. In ieder geval als je naar die site van rockstar gaat, waar je die tiles kunt aanklikken zie je op sommige foto's past echt het detail niveau van gta 5.. niet dat de game daardoor slechter wordt ofzo.. Alleen toch een beetje zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Chrosser schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:42:
Zoals de screenshots er uit zien, gaat de game er echt niet uitzien. In ieder geval als je naar die site van rockstar gaat, waar je die tiles kunt aanklikken zie je op sommige foto's past echt het detail niveau van gta 5.. niet dat de game daardoor slechter wordt ofzo.. Alleen toch een beetje zonde..
Iedereen gaat er maar vanuit dat ze met die oude hardware (ps3, xbox 360) nog ff supermooie graphics te voorschijn toveren. Ik heb het vermoeden zelfs dat de screenshots die zijn uitgebracht zijn opgepoetst of zelfs al next gen zijn. Waarschijnlijk ziet het er op de huidige consoles nog veel slechter uit dan wat er zichtbaar is op de screenshots, ik wacht wel op de pc versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Als we van Red Dead Redemption mogen uitgaan zijn die screenshots vrij accuraat ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:03
Bij Gta gaat het toch niet om de graphics, het gaat voornamelijk om de gameplay. Ik heb liever dat het er iets slechter uitziet met meer mogelijkheden, dan mooier en minder mogelijk heden. Dat het opgepoetst is, is duidelijk. Er is namelijk geen karteltje te zien en de deze generatie is niet zo goed in anti aliasing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer info rondom de extra digitale content die bij de Special en Collector's Edition zit:
http://www.rockstargames....t-auto-v-special-and.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:28
Thomasx4 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:09:
Weet inderdaad nog goed dat ik in SA mijn auto wilde pimpen, en hem dan schadeloos vanuit Los Santos naar Las venturas wilde rijden. Als je zelf geen fout maakte was het een andere idioot wel :'). Kan me vaag herinneren dat motorrijders er altijd wel een handje van hadden om je auto eens even lekker onder handen te nemen.

Vond het ook zo lame dat je je auto dan niet op zo'n transport truck kon rijden (die daar wel gemaakt voor leken)...
Dat was op een geven moment het enigste wat ik nog deed!

Leuke auto zoeken, pimpen.. En zo lang mogelijk rond rijden (achteraf ook stom :') ) tot dat je weer ergens tegen op ree! Vooral die bobcats vond ik vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mizojojo schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:55:
Bij Gta gaat het toch niet om de graphics, het gaat voornamelijk om de gameplay.
Blijkbaar denkt Rockstar er ook zo over. Dit is het wiel van de bike uit het begin van de GTAO trailer:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T5QvtKB.jpg

Da's behoorlijk low poly, zelfs voor een current-gen console game.

Maar boeien verder, de gameplay maakt alles goed wat mij betreft. Het zal even wennen zijn en dan let ik er niet meer op. Eerlijk gezegd denk ik alleen nog maar aan wat ik het eerst ga doen op 17 september, met zoveel om uit te kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Met de oude hardware in het achterhoofd vind ik GTA5 er eigenlijk best wel lekker uit zien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Mizojojo schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:55:
Bij Gta gaat het toch niet om de graphics, het gaat voornamelijk om de gameplay. Ik heb liever dat het er iets slechter uitziet met meer mogelijkheden, dan mooier en minder mogelijk heden. Dat het opgepoetst is, is duidelijk. Er is namelijk geen karteltje te zien en de deze generatie is niet zo goed in anti aliasing.
Dat en het gaat om de gelijkheid van de graphics. Ik heb laatst GTA SA weer gekocht en bijna doorgespeeld (Steam summersale FTW) en ik stoor mij totaal niet aan de graphics omdat alles in dezelfde wereld zit (en de gameplay goed is). Echter als je kijkt naar andere games, met als een van de extremen, Just Cause 2, dan ziet de wereld er goed uit echter de voertuigen lijken alsof ze uit een cartoon komen (kwa gedrag en besturing) dat deed echt af aan het spelplezier voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BanzaiNL
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 22:01
Waar hebben jullie de game ge-preordered? Zit er aan te denken om dit bij Dixons te doen, maar wil eigenlijk wel zeker weten dat ik de game op release datum heb natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
BanzaiNL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:28:
Waar hebben jullie de game ge-preordered? Zit er aan te denken om dit bij Dixons te doen, maar wil eigenlijk wel zeker weten dat ik de game op release datum heb natuurlijk!
ik heb hem bij bol.com ge-preordered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BanzaiNL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:28:
Ook bol.com, ruim 2 maanden geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
http://www.zuiderpark-games.nl/v4/catalog/index.php heeft nog vrije voorraad en is een stuk goedkoper dan de twee posts hierboven. Edit: Nevermind, is om het even.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 26-08-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:12
Donstil schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:51:
http://www.zuiderpark-games.nl/v4/catalog/index.php heeft nog vrije voorraad en is een stuk goedkoper dan de twee posts hierboven.
Dixons/mycom is goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh ik zie het nu ja, ook voor het eerst.
Had naar de Special Edition prijs gekeken.

Edit: Bol.com is ook helemaal zo duur niet meer, was vroeger wel anders.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 26-08-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.budgetgaming.n...to+v+(gta+5)_PS3.html....

Mensen die bij meerdere shops een pro-order hebben lopen, om meer kans te hebben hem op de 17de te kunnen spelen?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2013 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:57:
http://www.budgetgaming.n...to+v+(gta+5)_PS3.html....

Mensen die bij meerdere shops een pro-order hebben lopen, om meer kans te hebben hem op de 17de te kunnen spelen?
Gewoon bij de Dixons. 3 Weken geleden gepre-ordered en het zal de eerste keer zijn dat ze niet kunnen leveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:08:
[...]

Gewoon bij de Dixons. 3 Weken geleden gepre-ordered en het zal de eerste keer zijn dat ze niet kunnen leveren :P
Heb zelf bij Bol.com besteld, en gevraagd of hij 100% zeker aankomt op de releasedatum.

"Als u een pre-order plaatst bij bol.com, wordt de bestelling geleverd op de dag van de release. Wij zijn echter afhankelijk van de bezorgdienst voor het afleveren van de bestellingen. Het kan hierdoor in sommige gevallen voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt in het bezorgproces. Wij gaan er echter van uit dat uw bestelling op de dag van release bij u aankomt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:11:
[...]

Heb zelf bij Bol.com besteld, en gevraagd of hij 100% zeker aankomt op de releasedatum.

"Als u een pre-order plaatst bij bol.com, wordt de bestelling geleverd op de dag van de release. Wij zijn echter afhankelijk van de bezorgdienst voor het afleveren van de bestellingen. Het kan hierdoor in sommige gevallen voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt in het bezorgproces. Wij gaan er echter van uit dat uw bestelling op de dag van release bij u aankomt."
Ik haal hem gewoon op bij de winkel, scheelt weer wachten. Het is toch een release op de dinsdag dus werken moeten we eerst sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:07

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Vanavond bij een winkel die begint met "S" en eindigt op "aturn", in een plaats die begint met een "A" (zo, toch nog een beetje non specifiek gehouden)"geweest.
Kon je reserveren stond in de winkel, op het doosje: geen aanbetaling. Dacht prima, doe ik. Halen we hem even op dinsdagavond de 17e, geen moeite.

Kom bij de balie, eerst even moeite om de juiste persoon te vinden en product te vinden, maar uiteindelijk gevonden, ingevoerd, en ... of ik toen toch nog even 5 euro wilden aanbetalen. Daf*q... :|

Ik nog tot meerdere keren melden dat het op het doosje in de winkel stond dat er geen aanbetaling nodig was, alleen naam + telefoonnummer + emailadres, antwoord "ohja, dan is dat verkeerd inderdaad, pas het meteen aan." Kwam er nog wel steeds op neer dat ik moest betalen vanwege administratie en dat er toch iets was verkocht. Geen klantvriendelijke actie, van "ohw als dat er staat" en dan met me kijken, en dan aanbieden om het alsnog zonder aanbetaling te doen, nope. Jammer :F

Heb gewoon op principe geweigerd en heb jammer gezegd. Had die 5 euro prima kunnen neerleggen, maar dan moeten ze dat niet zo adverteren. Heb toen ik weer thuis was online gepreordered, wordt het ook nog thuis bezorgd.

Mischien ging ik voor die 5 euro te ver, maar schoot me net ff verkeerd. Hoe dan ook, ik hoop dat we allen op de 17e onze orders hebben mensen, game on!

[ Voor 3% gewijzigd door DerOllie op 26-08-2013 22:36 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik bestel altijd bij Game Mania. Geen aanbetaling, leuk volk achter de kassa, je hebt alles altijd op tijd (of een dag te vroeg, zoals Red Dead Redemption).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal hem op de 17e bij de MM in M (lekker duidelijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Online besteld bij bevriende webshop. 17e is dus wel zeker maar ik heb vanaf de 19e een lang weekend vrij dus dan ga ik pas "op vakantie naar Los Santos" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:03
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:48:
Ik haal hem op de 17e bij de MM in M (lekker duidelijk...)
staat in je profiel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Ik heb vanaf 1 september gratis OV. Dan ga ik langs een Game Mania om GTA V te reserveren. Hier in Harderwijk is er geen. :(

3 games t.w.v. €30,- inleveren en GTA V voor €30,- kopen. Ik speel die spellen toch nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zarif schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:35:
Ik heb vanaf 1 september gratis OV. Dan ga ik langs een Game Mania om GTA V te reserveren. Hier in Harderwijk is er geen. :(

3 games t.w.v. €30,- inleveren en GTA V voor €30,- kopen. Ik speel die spellen toch nooit.
Online reserveren kan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Ja, maar ik moet die used games toch inleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zarif schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:42:
[...]

Ja, maar ik moet die used games toch inleveren :P
Bij het ophalen ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Als dat zo werkt dan zou ik dat inderdaad kunnen doen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Werkt zo, zelf ook vaak zat gedaan daar. Heb haast geen games meer over voor m'n Xdoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha slimmerik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik zag in GTA V eindelijk de reden om mijn bol.com cadeaukaartje in te leveren. Gevolg: GTA V voor €15,- + een cadeaubon van €10,- :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:04

Vis

Kun je bij game mania ook 2 oude games inleveren van de ps3?
Zodat je korting krijgt bij gtav?
Heb namelijk nog black ops en moh liggen waar ik niks mee doe !

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:12
Vis schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:59:
Kun je bij game mania ook 2 oude games inleveren van de ps3?
Zodat je korting krijgt bij gtav?
Heb namelijk nog black ops en moh liggen waar ik niks mee doe !
staat gewoon bij actievoorwaarden.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=297

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:35

kevin33

Welkom in Utopia.

Bobnofski schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:16:
[...]

Blijkbaar denkt Rockstar er ook zo over. Dit is het wiel van de bike uit het begin van de GTAO trailer:

[afbeelding]

Da's behoorlijk low poly, zelfs voor een current-gen console game.

Maar boeien verder, de gameplay maakt alles goed wat mij betreft. Het zal even wennen zijn en dan let ik er niet meer op. Eerlijk gezegd denk ik alleen nog maar aan wat ik het eerst ga doen op 17 september, met zoveel om uit te kiezen :)
Gameplay boven graphics!

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij wehkamp krijg je nu 7,50 korting, met de volgende kortingscode: NIEUWECOLLECTIE.

Ik denk dat ik hem daar ook maar Pre-order, iemand enig idee hoe wehkamp omgaat met retour sturen van games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Donstil schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:18:
[...]
Heerlijk die foute (fake) country met Mary-Beth Maybell.

"All my exes live in Texas".
Niets fake aan, het waren allemaal echt bestaande countrynummers van behoorlijk bekende country artiesten. Sowieso zal er wel zo'n zender in V zitten.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Die country ging zo goed hand in hand met San Andreas... In de steden van die gekke rap zenders met best goede muziek aan, buiten de steden country :'). Kan haast niet meer wachten op deel 5 :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:37:
Bij wehkamp krijg je nu 7,50 korting, met de volgende kortingscode: NIEUWECOLLECTIE.

Ik denk dat ik hem daar ook maar Pre-order, iemand enig idee hoe wehkamp omgaat met retour sturen van games?
Heb daar ook maar een pre-order geplaatst. Ik ga er vanuit dat ie wellicht een paar dagen na de release zal komen, maar voor een tientje korting wacht ik gerust wat langer. Kan 'm toch niet direct spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Southern Sun schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:25:
[...]

Heb daar ook maar een pre-order geplaatst. Ik ga er vanuit dat ie wellicht een paar dagen na de release zal komen, maar voor een tientje korting wacht ik gerust wat langer. Kan 'm toch niet direct spelen :P
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt hem later te spelen voor een tientje winst.

Als ik hem nu al zou kunnen kopen voor 100,- doe ik het ook :)
Voxalizer schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:59:
[...]

Niets fake aan, het waren allemaal echt bestaande countrynummers van behoorlijk bekende country artiesten. Sowieso zal er wel zo'n zender in V zitten.
Ja ik wist het niet helemaal zeker, daarom tussen haakjes. Zit niet mega diep in de Country scene verder ;) .

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 27-08-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:21

Pykow

Angelo OTR

Nog maar 21 dagen en dan kunnen we misschien wel de game van het jaar spelen :D

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Tering 21 nog. Dat duurt nog veel te lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om precies te zijn is het de 17de over: 20 dagen, 9 uur en 40 seconden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

servival7 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:54:
Tering 21 nog. Dat duurt nog veel te lang :(
21 dagen is niets, ik wacht zeker al 4 jaar op de opvolger van GTA IV

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Ook maar even een preorder bij Game Mania geplaatst.
Mede door PS+ heb ik nog wat games op disc waarbij ik makkelijk op die 30 euro uit kom :D

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 16:54
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:37:

Thanks voor de tip, heb hem net voor €44,40 besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens iemand op budgetgaming wordt het spel vrijdag de dagaanbieding bij Wehkamp dus hou dat ff in de gaten. Als je gewoon dan besteld en de huidige anuleert blijft de € 7,50 korting toch staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

17e eerst naar de verloskundige :D

Ben verder de gehele week vrij.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:20:
Volgens iemand op budgetgaming wordt het spel vrijdag de dagaanbieding bij Wehkamp dus hou dat ff in de gaten. Als je gewoon dan besteld en de huidige anuleert blijft de € 7,50 korting toch staan.
http://www.wehkamp.nl/Blokken/Blokken.aspx?BPC=LBS&BPT=S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ze zijn aan beeldmateriaal gekomen... een (gangster) TV show in-game is gelekt..

http://www.gamer.nl/nieuw...ame-show-gangsters-gelekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 16:24

BioHazard

*\o/*

Ik kijk al zo lang uit naar GTA V. En uitgerekend vlak voor release day krijg ik de sleutels van mn appartement. 1st world problems :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Laatst online: 02-05 19:15
BioHazard schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:49:
Ik kijk al zo lang uit naar GTA V. En uitgerekend vlak voor release day krijg ik de sleutels van mn appartement. 1st world problems :+
TV + console = DONE! De rest komt volgend jaar wel :P

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kun je nagaan hoe tof een GTA V op de next gens wordt. Ik wacht geduldig af. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 22-09 16:54
Beakzz schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:20:
En hoeveel goedkoper is zon dagdeal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te twijfelen om hem ook bij Wehkamp te bestellen, heb er al een lopen bij bol.com, maar wat mij tegenhoud is de betrouwbaarheud qua levering bij Wehkamp.

Edit: toch maar besteld bij Wehkamp, zodat ik meer kans heb hem ook daadwerkelijk te spelen op de 17de. Nou is Wehkamp goedkoper, maar ik neem degene die als eerst binnen is.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha sorry, over enthusiast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ergens denk ik niet dat deze trailer 'gepland' was. Gezien de info die de afgelopen weken is gelekt denk ik dat ze ons weer op het 'rechte' pad proberen te krijgen. Lukt ze aardig!

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
Dit is denk ik gewoon de release trailer en/of de trailer die gebruikt gaat worden in de tv-ads, lijkt me niets
'ongepland' aan imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grand Theft Auto IV was een enorme vooruitgang in gameplay en was de hype zeker waard in 2008 .
Toen Red Dead Redemption uitkwam in 2010 zag je hoe de ontwikkelaars van GTA zoveel mooiere wereld konden maken en nog betere gameplay en dus maakten RockStar North de Hype nog groter .
Nu met de komst van Grand Theft Auto V zal er weer een enorme vooruitgang komen in gameplay en hopelijk ook kwalitatief beter word als GTA IV .
Deze ontwikkelaars zijn toch wel uniek omdat ze de hype ook echt waar maken en velen gamers willen deze game gewoon hebben en de nieuwsgierigheid is zoooo groot onder ons maar gelukkig is het geen maand meer .
Wat ik zo ontzettend goed vind aan Grand Theft Auto series is de Muziek , vrijheid in gameplay , de humor , en lang plezier hebben in deze game .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Ik neig nu ook naar wehkamp om m daar te bestellen nu.. Alleen zoals meerdere mensen ben ik bang en heb ik een voorgevoel dat het niet op releasedag geleverd gaat worden... Pff 1st world problems!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er geen midnight launch in de buurt bij jou Vis? Of gaat het je echt om de SE/CE versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Lol, je zegt het zelf maar so true :p

Ik herinner mij van toen ik wow spelde dat ik mij ook altijd afvroeg waar ik het best kon preorderen :p.
Ik pakte altijd een winkel dat ik het de volgende dag zelf kon ophalen en dan was het meestal wel in orde :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

The Outlaw schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:57:
Is er geen midnight launch in de buurt bij jou Vis? Of gaat het je echt om de SE/CE versie?
Jawel game mania ... Maar ik ga nu ook weer niet voor de deur staan snachts.. :p

Maakt me niet zo uit welke versie.. Maar rond de 50 euro is wat beter als de digitale versie van 69 euro via PSN... Waar je dan zolang over gaat downloaden omdat iedereen m dan binnenhaalt...

Met Skyrim voor de PC heb ik m de dag voor releasenacht 'gewoon' kunnen kopen bij de lokale gamestore in de stad.. Mja ik weet niet of de gamestore dit ook heeft/doet met GTAV voor de PS3...

Edit: ah gamestore is failliet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

De eerste playlist staat al weer op m'n iPhone om alvast in de Vibe te komen.
Ben echt benieuwd naar de DJ's dit keer, Met San Andreas echt heerlijk genoten en gelachen van de humor op de radiostations

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-j7F-zqWk2EM/Uhz-nAUhN5I/AAAAAAAAB0k/IRX5aeHhyxE/s550/Blue%2520Ark%2520FM.jpg

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destianto schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:35:
De eerste playlist staat al weer op m'n iPhone om alvast in de Vibe te komen.
Ben echt benieuwd naar de DJ's dit keer, Met San Andreas echt heerlijk genoten en gelachen van de humor op de radiostations

[afbeelding]
Ahum, ik wil de radiozenders/ songs nog niet zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ken al die nummers niet :P Hopelijk komt de Nightride FM playlist snel online. Nightcall moet erin zitten van Kavinsky!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik ook niet, dat vindt ik er juist zo heerlijk aan. Het ontdekken van nieuwe muziek waar ik anders nooit op was gekomen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Gregory Isaacs - Night Nurse :D

Chillll ... Zie de stonede momenten al hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
https://twitter.com/SonyUK/status/372429317978214400 tikfoutje of is er nu iemand ontslagen bij Sony :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vrees dat er iemand ontslagen is. Maar sowieso gezien de laatste ontwikkelingen tussen Sony en Rockstar moeten we er ons niet al teveel van voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zou toch wel tof zijn als hij ook voor de One en PS4 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ze dat wel in overweging nemen. Maar Leslie Benzies wilde eerst afwachten hoe het voor de huidige consoles loopt. GTA Online zal vast en zeker naar de One en PS4 komen. Dat staat al vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Dunno of het een tikfoutje is, maar de kans dat GTA 5 naar next-gen komt is... ongeveer 90%.

Enkele argumenten:
- Rockstar gaat de GTA-spelers (en dat zullen er redelijk wat zijn...) toch niet nog 5 jaar op de Ps3/Xbox360 laten spelen?! En langs de andere kant gaat Rockstar toch niet 5 jaar wachten om een GTA-spel naar de next-gen te verhuizen.
- GTA Online wordt een apart deel van GTA, en als ik het goed begrepen heb, wordt dit gewoon voor altijd het multiplayerdeel van GTA, dus ook over 10 jaar als we op de Ps5 spelen. De overschakeling van GTA Online naar next-gen is dus een feit.
- GTA Online zal niet apart verkocht worden (dus samen met GTA5).
- GTA 5 heeft al diepe ondersteuning voor het overschakelen van profielen naar de next-gen.
- Is logischer vanuit economisch standpunt
- De opzet van GTA Online is redelijk next-gen.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

witeken schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:32:
[...]

Dunno of het een tikfoutje is, maar de kans dat GTA 5 naar next-gen komt is... ongeveer 90%.
Mocht dat gebeuren hoop ik dat ze het snel aankondigen, aangezien ik het zonde vind twee keer voor hetzelfde spel te moeten betalen. Dan koop ik liever meteen een PS4 + GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
er is nu een vette sale aan de gang op xbox , heb net maxpayne 3 voor 7,50 gekocht

http://www.oxm.co.uk/6117...-payne-and-midnight-club/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
witeken schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:32:
[...]
- GTA Online zal niet apart verkocht worden
Dat lijkt me allerminst zeker eigenlijk.
Ze spreken in de trailer over "Free with GTA5" wat ook kan betekenen "Het is gratis voor gta5 kopers maar kost geld op andere platformen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
Vaak wordt social media uitbesteed aan een of andere marketingbureau. Ik vermoed dat diegene die postte totaal geen idee heeft dat GTA V (nog) niet aangekondigd is voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

AquaSheep schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:23:
[...]

Vaak wordt social media uitbesteed aan een of andere marketingbureau. Ik vermoed dat diegene die postte totaal geen idee heeft dat GTA V (nog) niet aangekondigd is voor de PS4.
https://twitter.com/SonyUK/status/372461525858279424

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Donstil schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:09:
Dat lijkt me allerminst zeker eigenlijk.
Ze spreken in de trailer over "Free with GTA5" wat ook kan betekenen "Het is gratis voor gta5 kopers maar kost geld op andere platformen"
Stond in een interview.

Interview: Rockstar North president Leslie Benzies on GTA Online

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Als jij FIFA 13 koopt dan kun je toch ook online spelen? Je hoeft de multiplayer niet apart te kopen? Net als elk ander spel trouwens. GTA Online is gewoon GTA V Multiplayer. Lijkt me vanzelfsprekend dat je het gratis bij het spel krijgt. Rockstar heeft GTA Online gepresenteerd als een apart spel. Heel slim gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Zarif op 28-08-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zarif schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 00:14:
Als jij FIFA 13 koopt dan kun je toch ook online spelen? Je hoeft de multiplayer niet apart te kopen? Net als elk ander spel trouwens. GTA Online is gewoon GTA V Multiplayer. Lijkt me vanzelfsprekend dat je het gratis bij het spel krijgt. Rockstar heeft GTA Online gepresenteerd als een apart spel. Heel slim gedaan.
Slim gedaan klinkt een beetje alsof het niet als 'extra' gezien mag/kan worden.

Met GTA V ben ik het daar niet met je eens. De singleplayer is al zo immens dat de hele gta online een dikke bonus is. Als ze alle features en dergelijke waar kunnen maken in het online gedeelte klinkt dat een beetje als singleplayer 2.0. Een flinke en forse uitbreiding als je het mij vraagt.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://kotaku.com/rocksta...as-just-a-typo-1209558424

Was dus toch een tikfout!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
Als ie alsnog voor de PS4 aangekondigd wordt niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Gewoon even uit nieuwschierigheid : is er ergens ooit bevestigd dat de gameplay trailers etc die officieel uit zijn gekomen wel zeker van een PS3 zijn, of Xbox360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:08:
Gewoon even uit nieuwschierigheid : is er ergens ooit bevestigd dat de gameplay trailers etc die officieel uit zijn gekomen wel zeker van een PS3 zijn, of Xbox360?
Yes :) http://www.rockstargames....play-video.html/#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vis schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:08:
Je dacht toch niet dat die van een next-gen console of PC waren geschoten he :P :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvc
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 22:13
Of Sony is heel slim. Lekker PS4 promoten, zeker nu XboX uitgesteld is naar 2014 (Toch?). Ondertussen 'excuses' richting Rockstar vanwege de 'tikfout'. Leak ongedaan gemaakt, wel al x gamers warm gemaakt voor de PS4. Kassa! #CopmlottheoriënFTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
One is uitgesteld voor Nederland en Belgie dacht ik. Duitsland kan je hem gewoon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
The Outlaw schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:18:
[...]

Je dacht toch niet dat die van een next-gen console of PC waren geschoten he :P :o
Ik vind de framerate vrij hoog moet ik zeggen voor current-gen gameplay.
Alles ziet er ook gewoon érg goed uit. Boris van Gamekings had ook al gezegd in een filmpje (hij had al echte gameplay gezien bij Rockstar) dat de daadwerkelijke graphics wel iets minder mooi zijn dan dat de trailers doen vermoeden, maar dat het verschil niet heel groot is.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

kaos- schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:25:
[...]

Ik vind de framerate vrij hoog moet ik zeggen voor current-gen gameplay.
Alles ziet er ook gewoon érg goed uit. Boris van Gamekings had ook al gezegd in een filmpje (hij had al echte gameplay gezien bij Rockstar) dat de daadwerkelijke graphics wel iets minder mooi zijn dat de trailers doen vermoeden, maar dat het verschil niet heel groot is.
Dat dus... :)

Ik laat me verrasen.

Wat ik wel hoop is dat ik me bij GTAV goed in de persoon ( in dit geval dus 3 personages ) kan inleven..
Omdat je nu niet 1 persoon speelt maar meerdere.. Iedereen heeft toch zijn voorkeur en zal daar dan het vaakst mee spelen lijkt me.. Dat je dan ook de story line volledig kunt doen met enkel 1 persoon (daarbij wel hulp uiteraard van de andere 2 personages die de computer dan speelt uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms moet je wel overschakelen op iemand anders. Dat forceert de computer dan zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

RDR zag er ook al geweldig uit. Als ze de engine nog verder kunnen optimaliseren en nog meer het onderste uit de (console)kan kunnen halen zou het best mogelijk moeten zijn.

De lange ontwikkelingstijd zal grotendeels vanwege de vele mogelijkheden zijn maar die tijd kan ook gebruikt worden voor optimalisatie.
Een CoD of FIFA welke binnen ~9 maand uit de grond gestampt moet worden is er veel minder ruimte om te optimaliseren.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Pagina: 1 ... 28 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.