Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Thomasx4 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 03:34:
:F

Het is niet eens op PC aangekondigd. Ik word er zo moe van dat hier 1 op de 5 posts over de non-existant PC versie gaat, en dat het ook elke dag nog even benadrukt moet worden dat het zo veel beter tot zijn recht zou komen op de PC (wat trouwens de grootste onzin ooit is, GTAIV draait zelfs nu nog voor geen meter op de PC, en persoonlijk vind ik dit bij uitstek een spel(serie) om met een controller op je TV te spelen)
Mee eens. Alleen al door al die vragen elke keer hoop ik stiekem dat hij niet eens naar de pc komt.

Ontopic: Kan niet wachten tot GTA er eindelijk is. Story mode uitspelen in 2 weken moet lukken alvorens we op 1 oktober helemaal los kunnen gaan op de multiplayer.

Is het trouwens bekent of je de multiplayer altijd met dezelfde 16 mensen speelt of verschild dit elke keer?
En kan je ook je eigen vrienden uitnodigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

En de analyse meester is terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

servival7 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:58:
[...]

Mee eens. Alleen al door al die vragen elke keer hoop ik stiekem dat hij niet eens naar de pc komt.
Ach, hij mag gerust naar pc komen van mij. Alleen hoop ik dat de meeste pc gamers niet te koppig gaan zijn en gewoon een controller gaan gebruiken. Anders krijg je weer een hoop commentaren van kb+m gamers dat de driving controls brak zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

JanPedaal schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:31:
[...]

Maar dat IV voor geen meter draait op PC is gewoon onzin. Ik heb met veel plezier zowel de storyline als online multiplayer gespeeld op PC en dat draaide prima, met name nadat er enkele patches waren uitgebracht.
Het is volgens mij een algemeen feit dat GTAIV rotperformance levert, er is zelfs een topic voor geopend op GoT: GTA 4 Performance Topic.

Misschien dat hedendaagse hardware (met name de processoren) de boel nu wat beter trekken dan een paar jaar terug, maar ik weet nog goed dat je in de tijd van de eerste generatie i7 en i5 processoren echt een i7 990X Extreme Edition + een top of the line GPU nodig had om de game met de settings op hoog te kunnen draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Thomasx4 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:38:
[...]

Het is volgens mij een algemeen feit dat GTAIV rotperformance levert, er is zelfs een topic voor geopend op GoT: GTA 4 Performance Topic.

Misschien dat hedendaagse hardware (met name de processoren) de boel nu wat beter trekken dan een paar jaar terug, maar ik weet nog goed dat je in de tijd van de eerste generatie i7 en i5 processoren echt een i7 990X Extreme Edition + een top of the line GPU nodig had om de game met de settings op hoog te kunnen draaien...
Ik ken het topic. En ja, het is een brakke port. En dat is slechts deels opgelost met de patches. Dat is inderdaad algemeen bekend. Maar dat neemt niet weg dat het prima speelbaar is. De klagers zijn vaak mensen die het maximale verwachten. Als je op 1080P 60FPS wil draaien met alle detailniveaus op maximum, view distance op maximum etc. en je hebt daar niet de hardware voor, ja dan kan je dat afschuiven op de software.
Als je gewoon lekker wil gamen met dezelfde grafische kwaliteit of misschien iets beter nog als op de consoles is het goed speelbaar met een core2duo, een 8800GTX met 768 MB en 3 GB ram. Was toen echt geen top of the line systeem (en nu zwaar achterhaald :P ). "Geen meter draaien op PC" is dus echt niet waar.
Maar goed, back on topic.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Net even gta 4 gedaan op xbox maar okee op pc was het niet fantastisch maar op de xbox als hij een keer stabiel 30fps haalt is het een wonder....
Op de consoles is hij bijna onspeelbaar zodra er beetje actie in beeld is....
Op pc is het dmv settings tenminste stabieler te spelen, kun je kiezen voor minder graphics tov betere fps.
Dus mag echt hopen dat het met gta 5 beter is, heb echt geen zin in 15fps gameplay op de ps3.
Ga ook wel ervanuit dat het beter zal draaien ivm optimalisatie, want RDR draaide ook heel goed op de consoles.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

v8power67 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:15:
Net even gta 4 gedaan op xbox maar okee op pc was het niet fantastisch maar op de xbox als hij een keer stabiel 30fps haalt is het een wonder....
Op de consoles is hij bijna onspeelbaar zodra er beetje actie in beeld is....
Op pc is het dmv settings tenminste stabieler te spelen, kun je kiezen voor minder graphics tov betere fps.
Dus mag echt hopen dat het met gta 5 beter is, heb echt geen zin in 15fps gameplay op de ps3.
Ga ook wel ervanuit dat het beter zal draaien ivm optimalisatie, want RDR draaide ook heel goed op de consoles.
Dat doet me afvragen of je xbox niet gewoon een beetje stuk was :?

Zowat iedere GTA4 review video destijds is gebaseerd op de consoleversies en ook daar zie je smooth gameplay. Heck, zelfs uit de ps3 vs xbox vergelijkingsvideos kon je alleen maar concluderen dat GTA4 heel vlotjes draaide op beide consoles.

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 16-08-2013 16:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

boe2 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:23:
[...]

Dat doet me afvragen of je xbox niet gewoon een beetje stuk was :?

Zowat iedere GTA4 review video destijds is gebaseerd op de consoleversies en ook daar zie je smooth gameplay. Heck, zelfs uit de ps3 vs xbox vergelijkingsvideos kon je alleen maar concluderen dat GTA4 heel vlotjes draaide op beide consoles.
Nou dat doet ie al sinds de release en heb sinds 2008 al 3x nieuwe xbox gehad ivm rrod. (elke keer ook andere serie nummers dus was echt andere) en het draait echt te vaak sub 20fps.
Enne die video is van hellemaal in het begin. Eerste eiland etc, ik speelde net die ballad of gay tony en was op 2e eiland en daar heeft hij echt veel moeite.

Edit: oh nee zie nu idd dat ze ook over de stad heen vliegen. Maar alsnog bij zowel mij als mijn broertje draait het daar (wat ik net zei 2e eiland etc) gewoon slecht.
Maar aangezien het 2008 release is en ik na RDR zeker gezien heb wat ze kunnen met deze oude consoles geloof ik wel dat gta5 stukken soepeler zal lopen dat gta4.

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 16-08-2013 16:54 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
https://www.dropbox.com/s/er98pmpk6wsfx4p/tattoo.png

Zag deze net toevallig voorbij komen :P Rockstar vergeet ons ook niet :)

[ Voor 4% gewijzigd door martijntjuhh op 16-08-2013 16:58 ]

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang het het oude Henk logo is, vind ik het best :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Owjee, zit daar geen copyright op? :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
SinergyX schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:01:
[...]

Zolang het het oude Henk logo is, vind ik het best :P
Inderdaad, nu wil ik ook weten hoe die tattoo eruit ziet :D
iApp schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:51:
[...]

Misschien is er een mod die er meer van weet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

iApp schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:51:
[...]

Dacht ff dat ik op Apple forums zat.

Rockstar heeft gewoon naar fans geluisterd. Fans willen customizen, customizen en customizen. Rockstar heeft het zo te zien goed voor mekaar gekregen. Niet alleen dit maar ook vliegen, vastgoed/woning kopen, gang wars, veel vehicles. Het zit er allemaal in. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heihar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07-2024
Dat cruisen in multiplayer zag erg ook cool uit, jammer dat het zo'n kort stukje was. Hoe cool is het dat je een auto helemaal kan tweaken (customizen) en dan online lekker ermee kan patsen. >:)

Zou er ook een 60's drive in zijn ergens waar je kan samenkomen met andere costumizers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hele grote wens in GTA V is toch zeker gangs in verschillende buurten die de buurt onveilig maken .Als je dan een bepaald gebied binnenrijd en je bedreigd word door bendeleden want dat miste ik in voorgaande delen . Stel voor dat bendeleden ( gangs ) bepalen hoe een sfeer aanvoelt door rustig of gevaarlijk gedragen . Dit is toch het allerbelangrijkste aspect bij een GTA game maar ik denk niet dat mijn wens erin zit .Misschien in GTA 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

GTA 6 komt over 5 jaar. Ik kan eigenlijk niet geloven dat GTA 6, over 5 jaar, pas de eerste GTA op de next-gen consoles zal zijn. Ik denk dat ze best GTA 5 veel tweaken en volgend jaar (of eerder) met een next-gen-waardige GTA 5 op de consoles komen.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Dilemma, nu al kopen op PS3 of wachten tot wanneer de PS4 vlotjes leverbaar is ? Het punt is, denk ik bij velen, dat als je het al hebt op PS3 en je koopt hem ook op PS4, je dan niet meer naar je PS3 zal omkijken en je dus het spel 'voor niets' hebt op de PS3...

Natuurlijk is het wel de vraag wanneer de PS4 in 2014 deftig leverbaar zal zijn, al dan niet met een GTA V package... dilemma....

[ Voor 6% gewijzigd door freddy0519 op 16-08-2013 23:06 ]

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
Gewoon kopen voor de PS3. Tegen de tijd dat de PS4 versie überhaupt uitkomt, kun je nog altijd de PS3 versie verkopen. GTAV zal toch zoveel replayability aanbieden dat je nog maanden plezier zult hebben aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

witeken schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:50:
[...]

GTA 6 komt over 5 jaar. Ik kan eigenlijk niet geloven dat GTA 6, over 5 jaar, pas de eerste GTA op de next-gen consoles zal zijn. Ik denk dat ze best GTA 5 veel tweaken en volgend jaar (of eerder) met een next-gen-waardige GTA 5 op de consoles komen.
Of een betaalde versie van GTA online ;)
Voor PC , X1 en PS4

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 maandje en we kunnen spelen...

Ik heb er best zin in om GTA V te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
AquaSheep schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:14:
Gewoon kopen voor de PS3. Tegen de tijd dat de PS4 versie überhaupt uitkomt, kun je nog altijd de PS3 versie verkopen. GTAV zal toch zoveel replayability aanbieden dat je nog maanden plezier zult hebben aan het spel.
Ik wacht lekker. Geen zin om een game op de next gens te spelen die ik al ken met gare graphics. Niks zo mooi als een game voor het eerst beleven. Er komt in de tussentijd nog zat leuks uit om je mee te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Beetje een algemene opmerking/vraag....

Waarom wil je zoveel weten van een game die toch wel vet gaat worden?
Hoe meer onduidelijk blijft, hoe groter de verassing en groter de BOOMbrainblast moment....

Ik wil ook wel de pijlers weten, mensen die in achter in je pickup kunnen zitten, autotrailers etc..... Dat is vet om te weten, maar wil je alles weten?

Hoe denken jullie daarover?

EDIT: met uitzondering wat bram hierboven zegt :)

[ Voor 6% gewijzigd door ChevyVanDude op 17-08-2013 09:18 ]

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
http://www.xbox360achieve...heft-auto-v/achievements/

Lijst met achievements gelekt, kunnen spoilers bevatten!!!

spoiler: Achievement
Blijkbaar speelt er ook een Leonora Johnson mee, familie van CJ?

[ Voor 25% gewijzigd door martijntjuhh op 17-08-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

bram1984 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:09:
[...]

Ik wacht lekker. Geen zin om een game op de next gens te spelen die ik al ken met gare graphics. Niks zo mooi als een game voor het eerst beleven. Er komt in de tussentijd nog zat leuks uit om je mee te vermaken.
En dan wachten op de game die nooit kwam :+
Ik snap je wel hoor maar ik wil GTA V echt niet pas naar 6 maand pas spelen.(en alle vette verhalen horen en zien)
Ik speel hem het liefst op de pc maar omdat ik gelukkig nog een ps3 heb is het voor mij niet zo moeilijk.
Kan gewoon niet wachten om juist de beste game van deze hele generatie console's te spelen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijntjuhh schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:34:
http://www.xbox360achieve...heft-auto-v/achievements/

Lijst met achievements gelekt, kunnen spoilers bevatten!!!

spoiler: Achievement
Blijkbaar speelt er ook een Leonora Johnson mee, familie van CJ?
spoiler:
Volgens mij heette zijn zus Kendall, zijn moeder ging onder de naam Beverly. Wellicht is het een soort van Easter Egg die R* heeft geplaatst in de straat van Grove Street.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zo, toch maar even m'n special edition op bol.com geannuleerd om de gewone versie @ gamemania te kopen voor 30 euro + 3 Games (met samengestelde used waarde van minimum 36 euro)

Games als MW2 hebben daar nog een used waarde van 20 euro, dus die 36 euro is een batje :D
Die games ga ik toch nooit meer spelen. En zo zal ik niet te veel geld verliezen als ik later nog de PC versie zal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik wordt wel echt warm van die gameplay online trailer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
This is gold! :D

Iemand maakt memes van comments die bij de nieuwe trailer gepost worden.
http://gtavtrailercomments.tumblr.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Eindelijk een giant garage. Bij GTA IV staan al mijn wagens die ik wil bewaren geparkeerd langs de stoep bij elke safehouse (+ eerste appartement dat afgebrand is), met als gevolg telkens het nutteloos over en weer rijden. Nu kan dat eindelijk allemaal samen in 1 box, die nog mooi is ook! :D

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Asgaro schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:20:

_O-

Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/8a11c6e5d0028a7643dfd4816bbae3ad/tumblr_mrnz4u2uAC1rl9uuto1_1280.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
-

[ Voor 99% gewijzigd door Asgaro op 18-08-2013 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:51

Vuvuzela

My spire is forming

Afbeeldingslocatie: http://31.media.tumblr.com/702774cd7defed4cc4cb6885df566648/tumblr_mrlypd8FVa1rl9uuto1_1280.jpg

8)7

[ Voor 53% gewijzigd door Vuvuzela op 18-08-2013 01:54 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Rockstar gaat gewoon weer alle graantjes meepikken hoor. De ontwikkeling is de grootste kostenpost. Er zijn nu voor de current gen consoles reeds een miljoen preorders geplaatst.

Vervolgens wordt met de console verkoop de kosten van ontwikkeling goed gemaakt en natuurlijk winst.

Vervolgens komt de PC versie. Porten kost niet zoveel en daar maken ze dus ook een paar miljoen winst mee, zelfs al zou t porten een miljoen kosten.
Zal dan wel betere graphics hebben, meer mp spelers enzovoorts. Redelijk deel van de console kopers pakt dan alsnog een PC versie mee. Twee sales, 1 klant. Dit is altijd al de reden geweest dat de PC versie niet gelijk tijdig uitkwam.

Misschien vlak daarna, of gelijk tijdig met pc release ook nog een nextgen uitgave, gelijk(waardig) aan de pc versie om de mensen zonder game pc een tweede koop te laten doen. Wederom, investering is laag aangezien nieuwe gen consoles qua structuur goed te vergelijken is met PCs.

Rockstar verdient een hoop geld, en de investering is maximaal benut.

Het is gewoon een bedrijf met winstoogmerk. Als er met een portinvestering een paar miljoen worden binnengehaald, dan wordt dat gewoon gedaan hoor.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
DutchManticore schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 03:04:
Rockstar gaat gewoon weer alle graantjes meepikken hoor. De ontwikkeling is de grootste kostenpost. Er zijn nu voor de current gen consoles reeds een miljoen preorders geplaatst.

Vervolgens wordt met de console verkoop de kosten van ontwikkeling goed gemaakt en natuurlijk winst.

Vervolgens komt de PC versie. Porten kost niet zoveel en daar maken ze dus ook een paar miljoen winst mee, zelfs al zou t porten een miljoen kosten.
Zal dan wel betere graphics hebben, meer mp spelers enzovoorts. Redelijk deel van de console kopers pakt dan alsnog een PC versie mee. Twee sales, 1 klant. Dit is altijd al de reden geweest dat de PC versie niet gelijk tijdig uitkwam.

Misschien vlak daarna, of gelijk tijdig met pc release ook nog een nextgen uitgave, gelijk(waardig) aan de pc versie om de mensen zonder game pc een tweede koop te laten doen. Wederom, investering is laag aangezien nieuwe gen consoles qua structuur goed te vergelijken is met PCs.

Rockstar verdient een hoop geld, en de investering is maximaal benut.

Het is gewoon een bedrijf met winstoogmerk. Als er met een portinvestering een paar miljoen worden binnengehaald, dan wordt dat gewoon gedaan hoor.
Zo denk ik er ook over.
De PC versie zal wel komen een paar maanden nadat de console verkoop ingezakt is en iedereen die de game echt wil hem al heeft.
Zoals je al zegt, gewoon de max eruit halen want er zullen mensen zijn die hem 2x kopen (heb GTA4 ook op PC en PS3).

Daarnaast zal een next gen versie denk ik ook wel komen.

De reden waarom ik dat denk is dat ik denk dat er nog wel GTA5 episodes zullen komen.
Tegen de tijd dat dat gebeurt zijn de nieuwe consoles al vollop in de markt aanwezig.
Dan gaan mensen de Episode kopen en halen deze dan voor de nieuwe console waarop de grafix beter zijn.

Alhoewel mijn eigen hoop uitgaat naar uitbreidingen die San Fierro en Los Venturas introduceren O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

[b]Deadsy schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 03:34:

Alhoewel mijn eigen hoop uitgaat naar uitbreidingen die San Fierro en Los Venturas introduceren O-) .
Ze deden er 5 jaar over om Los Santos te maken. Ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarif schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:01:
[...]

Ze deden er 5 jaar over om Los Santos te maken. Ik denk het niet.
Was het niet bevestigd dat ze GEEN San Fransico en/of Las Vegas erin gingen stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:02:
[...]

Was het niet bevestigd dat ze GEEN San Fransico en/of Las Vegas erin gingen stoppen?
Maar wat Rockstar zelf ook zegt ik blijf het toch hopen :D.

Ik neem aan dat we na GTA5 niet direct GTA6 krijgen maar dat we of episodes zien met deze engine welke zich afspelen in de wereld (map) van GTA5 (zoals met de Stories van GTA4).
Of dat we over X aantal jaar een nieuwe GTA game krijgen met dezelfde engine als GTA5.

Stories/episodes acht ik waarschijnlijker dan het ander gewoon omdat het minder werk is maar ik blijf hopen.

Mja misschien een beetje vroeg om na te denken over de volgende games in de GTA serie nog voordat GTA5 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:02:
[...]

In de online trailer zeggen ze dat ze content zullen blijven maken voor GTA Online, dus ik denk dat hun focus meer op multiplayer zal liggen. Er zal wel dlc komen, maar dat zal waarschijnlijk net als GTA IV worden.

Een compleet nieuwe stad erbij? Praktisch onmogelijk. Misschien een eilandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zarif schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:35:
[...]

In de online trailer zeggen ze dat ze content zullen blijven maken voor GTA Online, dus ik denk dat hun focus meer op multiplayer zal liggen. Er zal wel dlc komen, maar dat zal waarschijnlijk net als GTA IV worden.

Een compleet nieuwe stad erbij? Praktisch onmogelijk. Misschien een eilandje?
Zal best kunnen hoor, als ze straks een GTA DLC uitbrengen dat op dezelfde wijze gemaakt wordt als Episodes from Liberty City; dan is het zeker mogelijk om de wereld nóg groter te maken. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grand Theft Auto V, the game, has leaked onto download sites around the world. Coming as a huge blow to the makers, Rockstar Games, who spent a massive 5 years or more building the game since it's predecessor GTA IV was released.

Showing only as Pema-GTA5 the game rocks in (pardon the pun) at 15.87GB though there are a couple of variations on size as is usual in the underverse.

However you look at it, this is a leak that will shake the game to it's very core.

Ensure you support the game by purchasing a valid copy of GTA V which will surely provide a cash cow to the production of GTA VI in the future. Lets hope the gap between development drops to a smaller margin in the meantime.

GTA V is available to pre-order now and will be released across all the best platforms on September 17, 2013. Make sure you check out the GTA Online Video before you disappear.
http://www.gaminguys.com/...e-1-month-before-release/

https://twitter.com/GTAleaks/status/369146162248294400

Laten we toch hopen dat het NIET waar is he |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:58
Als je kijkt op *knip* laten we dat niet doen *knip* zul je zien dat dit Gran Turismo 5 betreft. Open de NFO van de bovenste post maar eens.

[ Voor 11% gewijzigd door Uniciteit op 18-08-2013 21:41 ]

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Dikke vette onzin was het dus :)

GTALeaks.com @GTAleaks

Also a big thanks to Birdie25 from Tweakers.net. gathering.tweakers.net/forum/view_mes… #GTAV

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Is niets geleaked.
Grote hoax. Newssites zijn er gewoon blind opgesprongen.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:46
Hoe verdomde mooi deze game er ook uitziet wacht wel over een paar jaar op de SteamSales.
Kijk meer uit naar een Next Gen RDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben je denk ik een van de weinigen die zo lang kan wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:51
Net zoals zoveel andere zit ik ook met dit dilemma. Ik heb sinds Februari een mooie game PC, met een super videokaart. Dus aan de andere kant wil ik graag wachten.... 1 maandje.... Ik heb dus ook een PS3.
Maar als je dan mijn PS3 naast me PC gaat zetten.... pffuuuhhh. De loading times, de graphics...
Maar ik ga denk ik gewoon GTAV op de PS3 spelen en als die ooit naar PC komt en het geen rete slechte port is dan koop ik hem daar nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Maaarrrr... stel dat het lekt. Download je dan het bestand? Of wacht je gewoon een paar dagen nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:51
ProfoundValue schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 08:33:
Maaarrrr... stel dat het lekt. Download je dan het bestand? Of wacht je gewoon een paar dagen nog?
Wachten... Ik ben niet zo van het downloaden.
Vindt het tegenwoordig makkelijker dat je netjes de updates krijgt. Alles loopt lekker. Geen geouwehoer met cracks en weet ik het. Met ACIII was me broer al 3 dagen aan het spelen terwijl ik geduldig zat te wachten tot me pakketje binnen kwam. Best wel klote, maar daarna draaide mijn ACIII wel beter na wat updates enz _/-\o_

+plus als je wat investeerd in een goede studio hebben ze geld voor een GTA6 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Dubrillion op 19-08-2013 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Laatste GTA waar ik me mee vermaakte was Vice City, SA/IV heb ik al na 20 min weg gelegt van been there done that. teveel open world in een stad games.

Saints Row IV lijkt me wel weer een uitzondering juist ook omdat het over de top gaat en probably gonna break the 4th wall.
RDR heeft een andere setting en tijdslijn, wat weer een andere sfeer genereerd. Ook de Characters waren een stuk interessanter in RDR.

Missie editor lijkt me wel nog interessant, en zou dan toch uiteindelijk het meeste gaan racen.
Maar wat impliceer je als je zegt als de game lekt? @haakontje
Tuurlijk kan de game testen en als het mijn aandacht lang weet vast te houden komt de retail zeker wel. De game word toch wel een comercieel succes, maar of het persoonlijk voor mij een succes is moet ik nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Psyonara schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 08:51:
Laatste GTA waar ik me mee vermaakte was Vice City, SA/IV heb ik al na 20 min weg gelegt van been there done that. teveel open world in een stad games.
Dan vraag ik me af of de GTA serie überhaupt wel iets voor jou is.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProfoundValue schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 08:33:
Die paar dagen kan ik heus nog wel wachten. Gebeurde ook met IV die was op een gegeven moment ook al via torrents binnen te trekken. Heb fora waar spoilers werden gepost gemeden en kon zo gewoon genieten van de game. Minder dan een maand, dat heb ik er wel voor over mocht het eerder lekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het zien van de GTA Online trailer vraag ik me af of ik de enige ben die de nodige overeenkomsten ziet met andere Rockstar games. Co-operatieve gameplay doet me sterk denken aan Red Dead Redemption en de gangwars aan Max Payne 3 (?). Op zich wel slim als dat zo gebeurt, want dan kunnen ze de mechaniek van een dergelijke game steeds hergebruiken zonder het wiel steeds opnieuw uit te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is geen geheim dat Grand Theft Auto V elementen bevat uit Red Dead Redemption en Max Payne III. Grand Theft Auto IV was voor de studio een sprong in het diepe op de PS3. Nu hebben ze zoveel geleerd van én GTA IV, RDR en Max Payne dat V van alles wat elementen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dan moet je vooral GTA V de volgende maand spelen hoor! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een video filmpje gezien bij Gamekings.tv en daar heet een medewerker 30 minuten gameplay gezien , heel interessant te horen wat deze man ervan vind .
http://www.gamekings.tv/v...-splinter-cell-blacklist/
Je moet wel even doorspoelen naar het einde van het filmpje .

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2013 14:54 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:37
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:53:
Heb een video filmpje gezien bij Gamekings.tv en daar heet een medewerker 30 minuten gameplay gezien , heel interessant te horen wat deze man ervan vind .
Het begint rond 14:45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kom op na 20 minuten heb je toch geen goeie indruk van een Game. Zeker niet van een Game als GTA

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Die vent vertelt ook niks nieuws... Ik had daar zelfs kunnen zitten en precies hetzelfde uit m'n duim kunnen zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Idd, niks bijzonders.. Ik hou het wel gewoon op de GTA V o'clock van CVG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Donstil schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:47:
[...]

Kom op na 20 minuten heb je toch geen goeie indruk van een Game. Zeker niet van een Game als GTA
Er zijn vast voor jouw ook andere Top of the Line games die jij na 20 min weg hebt gelegt of totaal niet begrijpt waarom die zo succesvol waren/zijn?

Elk Genre heeft hun problemen/beperkingen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 19:44

themeparktommy

Pretparkgek!

Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:53:
Er staat geupload op 18 augustus, maar volgens mij is het al een aardig oud filmpje en gaat dit om de allereerste gameplaysessie. Niet gek dat hij niets nieuws wist te vertellen ;-)

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Misschien zit ik helemaal fout, maar het zou me ook helemaal niks verbazen als die gast uberhaupt geen gameplay heeft gezien. Vind sowieso Gamekings ontzettende idioten. Het gaat dan wel over games en is op een vrij jong publiek gericht, maar diepgang en professionaliteit zijn wel héél ver te zoeken bij hen. Hoe oud zullen een paar van die gasten inmiddels zijn? 40? Dan nog leuzen als; "Ik vind het er echt fucking vet uitzien" gebruiken? Ze mogen een voorbeeld nemen aan hoe de redacteurs van Tweakers games behandelen.

OT: Denk eerlijk gezegd dat als je een game als GTA:SA, waar je vrij snel al in de actie terecht komt (bij GTA IV duurt dat even volgens mij) na 20 minuten al zat bent, dan is het inderdaad niet voor je weggelegd heb ik het idee.

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 19-08-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:19

nFo

Asgaro schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:20:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/z575j95tprtQHy00MXII5Hmu/full.jpg

lol :')

Watchdog lijkt mij een toffe game. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Wat ik me nu afvraag:

Ik heb GTA IV veel op de PC gespeeld en nu wil ik natuurlijk ook GTA V meenemen.
Alleen zal dat voor de PC nog niet gaan.

Hoe moet ik mij het verschil in gameplay voor me zien tussen zo'n game op de PC en op de PS3 ?
Ik heb wel een PS3 maar speel daar geen shooters of GTA achtige games op.
Ik ben gewoon bang dat de PS3 versie me niet goed zal bevallen vanwege het ontbreken van o.a. een muis zoals op de PC wel het geval is.

En even uitproberen is er vaak niet bij in de vorm van een demo of ISO/RIP.

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen ?

Ik heb een PS3 met een standaard DS controller.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 19-08-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Kan je niet gta4 een keer spelen? Lenen of huren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hoyden schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:23:
Wat ik me nu afvraag:

Ik heb GTA IV veel op de PC gespeeld en nu wil ik natuurlijk ook GTA V meenemen.

Hoe moet ik mij het verschil in gameplay voor me zien tussen zo'n game op de PC en op de PS3 ?
Ik ben gewoon bang dat de PS3 versie me niet goed zal bevallen vanwege het ontbreken van o.a. een muis zoals op de PC wel het geval is.

Wat is GTA IV / Episodes of LC nog waard? Haast niks meer. Leen het van je vriend of koop het gewoon 2e hands, dan zul je het zelf merken. Ik vind het overigens prima spelen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso is TBOGT zeker een rede waard om te spelen. De fun was helemaal terug. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Psyonara schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:08:
[...]

Er zijn vast voor jouw ook andere Top of the Line games die jij na 20 min weg hebt gelegt of totaal niet begrijpt waarom die zo succesvol waren/zijn?

Uiteraard begrijp ik niet elke game welke me eerste interessant lijkt maar 20minuten is wel heel snel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

GTA4 met een toetsenbord en muis :?. Hoe geef je gas/rem je normaal zonder analoge triggers van een gamepad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

boe2 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:11:
[...]

GTA4 met een toetsenbord en muis :?. Hoe geef je gas/rem je normaal zonder analoge triggers van een gamepad?
Vind het zelf ook verrekte onhandig om zo'n game met een toetsenbord en muis te spelen... Heb lekker een 360 controller aan m'n PC gehangen voor GTAIV. Je zit de helft van de tijd in een voertuig, en je hebt gewoon aim assist, prima te doen met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
boe2 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:11:
[...]

Gewoon met de default settings ?
De muis is er voor het bewegen van de view en de keyboardtoetsen WASD o.a. voor sturen en gam/rem.

Ik kan natuurlijk ook een 360 controller oid voor de PC aanschaffen en die ook gebruiken voor andere games. Dan heb ik neem ik aan hetzelfde effect als spelen op de PS3 ?

Maar in ieder geval bedankt voor de reacties, ik zal verder niet teveel offtopic gaan ;)

EDIT : Ik heb de PS3 controller op de PC aangesloten en probeer daar wel even GTA mee te spelen..
Het aimen is echt wel totaal anders en vele malen lastiger dan met de muis..
Thomasx4 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:13:
[...]

Vind het zelf ook verrekte onhandig om zo'n game met een toetsenbord en muis te spelen... Heb lekker een 360 controller aan m'n PC gehangen voor GTAIV. Je zit de helft van de tijd in een voertuig, en je hebt gewoon aim assist, prima te doen met een controller.
Aim assist heb je volgens mij niet in Multiplayer.
Ik heb nu een tijdje gespeeld met de PS3 controller maar het aimen is wel heel erg wennen.
Ook de camera view die je normaal met de muis bestuurd is nu totaal anders.
Maar ja, wennen zal het zijn..

[ Voor 43% gewijzigd door Hoyden op 20-08-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Psyonara schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:08:
[...]

Soms kan die "appreciatie" voor een bepaalde game wel nog spontaan komen... :P

Zo kocht ik Fallout 3 toen ik circa 17 jaar was, denk ik. Ik had vooraf voldoende reviews gecheckt en allemaal waren ze lovend over vrijwel alles. Dan gekocht, en uiteindelijk na 2 uur niet meer aangeraakt.

Tot 2 jaar geleden... Toen ik begon met games op Steam te kopen. Op een dag begon ik is naar de top sellers op Steam te kijken, om te zien welke games ik zou kunnen kopen: vroeger toen je alles nog in retail kocht, ging je niet buiten met meer dan 2 games natuurlijk, omdat die altijd teveel blijven kosten.
Op Steam ga je in vergelijking buiten met 5 games of zelfs meer omdat alles zo goedkoop is.
Daarom dacht ik is rond te pluizen welke "oude klassiekers" ik gemist heb omdat retail zo overdreven duur is.
Dan kwam ik daar Fallout 3 tegen in de Top Sellers na al die jaren, en dan dacht ik, hmm, toch nog maar is de DVD versie installeren die hier al zolang ligt. (leeftijd: ik denk 20)

Wonder boven wonder, ineens had ik wél zin in die game gekregen. Ik was ook niet meer geïrriteerd door de graphics, omdat ik intussen met indie games kennis maakte, en ik gameplay boven graphics nu beter begrijp.
Ook had ik ingezien dat je Fallout games niet als FPS moet spelen maar als RPG en veel van VATS moet gebruik maken.

En toen hadden ze er een Fallout fan bij. Onlangs nog Fallout New Vegas voor 5 euro gekocht op Steam, en direct 90 uur in gestoken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
vet interview over mogelijkheden van GTA Online met de big boss van Rockstar

http://www.computerandvid...ie-benzies-on-gta-online/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Gaan er nog mensen naar een midnight launch trouwens?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:22

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kaos- schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:04:
als ik niet hoef te werken, waarom niet ^^

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Scorchor schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:43:
vet interview over mogelijkheden van GTA Online met de big boss van Rockstar

http://www.computerandvid...ie-benzies-on-gta-online/
Erg interessant, inderdaad! Multiplayer wordt dus echt gezien als iets dat helemaal apart van de single player staat.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Is er eigenlijk een tweakers.net crew op social club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:59
kaos- schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:04:
Nee. Gewoon werken. Pre-order doe ik ook niet aan. Tot nu toe ging het altijd goed om op de dag zelf gewoon de MM binnen te lopen terwijl de pre-orders heel vaak later worden uitgeleverd. Dat probeer ik dus deze keer weer. Lukt het niet dan kan ik ook best wat langer wachten. Toch weinig tijd doordeweeks om er aan te beginnen.

Heb telkens wel het idee dat ik naar een San Andreas "remake" zit te kijken als ik op de omgeving let, zie nog best wel wat dingen die ik nog herken dus hoop dat de omgeving toch afwisselend genoeg is en niet teveel herhaling :)

[ Voor 26% gewijzigd door Southern Sun op 20-08-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ubisoft _/-\o_

Rockstar, take note! Maak ook zo'n trailer en kondig NU de PC versie aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Rockstar speelt met het idee om de hele wereld aan GTA Online toe te voegen (interview deel 2 vanaf rond 13:45).

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
witeken schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:27:
Rockstar speelt met het idee om de hele wereld aan GTA Online toe te voegen (interview deel 2 vanaf rond 13:45).
Say what. Dat kan natuurlijk niet he.
Serieus, denk er even over na, dat kan écht niet.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij onhaalbaar, wellicht bedoelen ze de wereldkaart-eilanden ergens in arabie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Laatst online: 17:49
kaos- schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:40:
[...]

Beperkte visie heb je dan. Natuurlijk is dat goed mogelijk, maar het kost erg veel tijd en geld. Ik denk dat er bedoeld wordt dat de hele GTA wereld erin komt, zoals Liberty City, Vice City, enz. En uiteindelijk is het dus goed mogelijk om de hele wereld na te maken. Ik vind het wel een leuk ambitieus idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Playa del C. schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:00:
[...]

Beperkte visie heb je dan. Natuurlijk is dat goed mogelijk, maar het kost erg veel tijd en geld. Ik denk dat er bedoeld wordt dat de hele GTA wereld erin komt, zoals Liberty City, Vice City, enz. En uiteindelijk is het dus goed mogelijk om de hele wereld na te maken. Ik vind het wel een leuk ambitieus idee :)
Ik heb het over "de echte wereld". Dat kan je natuurlijk nooit in een game krijgen. Mijn visie is dus niet beperkt, maar realistisch.

De verschillende GTA steden bij elkaar voegen is een ander verhaal en denk ook wel dat ze dat voor elkaar kunnen krijgen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scorchor schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:17:
Is er eigenlijk een tweakers.net crew op social club?
Zou het niet weten. Heb zelf wel een soort van crew direct aangemaakt op de dag dat er crews konden worden aangemaakt. Dan ben je zeg maar een 'Founder' crew met speciale tags en streepjes heel leuk.

Maar als er animo is voor een crew zou ik hem zeker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Lolled. Dan ben je heel heel heel erg lang bezig of je maakt een game met extreem weinig detail, en dan nog niet bepaald haalbaar.

Maar grote steden met veel details zijn altijd erg leuk. Daar zou ik extra geld voor neerleggen, mag het voor mijn part 30-40 gb spel worden. Niet voor een zoveelste 'iets met een C en iets met een B'. Freeroam is gewoon altijd leuk en nog leuker is als veel objecten reageren. Stunten, tegen zooi aanrijden, al dat soort dingen maakt het leuk. Jammer van bijv GTA VC vond ik die laadtijden tussendoor, dat is wel het nadeel van freeroams.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De hele GTA-wereld laat dat even duidelijk zijn. Las Venturas, San Fierro en Vice City en misschien wel London als ze er zin in hebben. Als DLC packs zou het kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Vanavond maar een 8GB aan ruimte zien te vinden/winnen op de 20GB Xbox. Dat wordt nog een klusje op zich; alle DLC naar een externe HDD of zoiets ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

StarWolfer schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:36:
Vanavond maar een 8GB aan ruimte zien te vinden/winnen op de 20GB Xbox. Dat wordt nog een klusje op zich; alle DLC naar een externe HDD of zoiets ? :)
Heb zelf 60GB, ook niet genoeg over voor GTAV :'). Ga maar eens wat dingen wissen (zoals Deadrising 2, de gold game van deze maand, die volgens mij is ontworpen voor budgetbakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Wat ik me nu afvraag:

Waarom sluit je de controller niet aan op de pc en probeer je het uit ? Als het goed is kun je ps3 controller gebruiken voor de pc en kun je het testen met gta IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

soccerroos schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:37:
[...]

Waarom sluit je de controller niet aan op de pc en probeer je het uit ? Als het goed is kun je ps3 controller gebruiken voor de pc en kun je het testen met gta IV
DS3 tool ;) Plug usb erin>Load driver > Xbox 360 emulator(wel alle knoppen toewijzen) en enable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

kaos- schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:40:
Op de Ps3 en Xbox inderdaad niet. Maar als ik dit zo hoor lijkt het alsof GTA Online een lange tijd moet meegaan en steeds updates krijgt. Dus je kan er gewoon zeker van zijn dat GTA Online naar de volgende generatie consoles komt. Gamers zullen natuurlijk niet op hun Ps3 of Xbox 360 willen blijven spelen en willen overschakelen naar de next-gen.

Voor de hele wereld in GTA zal zitten zal je nog een heel lange tijd moeten wachten, als het ooit gebeurd, maar ik denk dat je er zeker van kan zijn dat Los Santos niet de enige plek van GTA Online zal blijven.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
soccerroos schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:37:
[...]

Ik heb in een reactie een tijdje terug de controller op de PC aangesloten.
Gaat allemaal prima.
Zoals ik al zei wel heel erg wennen, met name met aimen (zonder auto-aim) en werken met de view.

Maar thnx btw. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 20-08-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

kaos- schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:02:
Ik heb het over "de echte wereld". Dat kan je natuurlijk nooit in een game krijgen. Mijn visie is dus niet beperkt, maar realistisch.
Natuurlijk is dat wel mogelijk, maar nog niet op de Ps3/Xbox360 en misschien ook niet op de Ps4/Xbox, en zeker niet binnen afzienbare tijd als je hetzelfde detailniveau wilt behouden als GTA 5, maar je had in 2009 al Fuel, dat ongeveer 120*120km groot is.

Edit: Nou ja, een 1:1 versie zou voor de hardware wel mogelijk zijn, maar om die wereld te maken heb je erg veel tijd nodig :+.

[ Voor 11% gewijzigd door witeken op 20-08-2013 14:27 ]

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
witeken schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:23:
[...]

Natuurlijk is dat wel mogelijk, maar nog niet op de Ps3/Xbox360 en misschien ook niet op de Ps4/Xbox, en zeker niet binnen afzienbare tijd als je hetzelfde detailniveau wilt behouden als GTA 5, maar je had in 2009 al Fuel, dat ongeveer 120*120km groot is.
No offence, maar heb je énig idee hoe groot de wereld is?
Heb je dan ook een idee hoeveel tijd daarin gaat zitten en hoeveel mensen je daarvoor nodig hebt?
Het budget wat je daarvoor moet vrijmaken is krankzinnig veel.

Daarbij slaat het natuurlijk compleet nergens op om zoiets te maken.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Lees mijn edit. Ik heb het over de hardware. Het maken ervan op hoog niveau is uiteraard insane.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
kaos- schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:26:
[...]

No offence, maar heb je énig idee hoe groot de wereld is?
Heb je dan ook een idee hoeveel tijd daarin gaat zitten en hoeveel mensen je daarvoor nodig hebt?
Het budget wat je daarvoor moet vrijmaken is krankzinnig veel.

Daarbij slaat het natuurlijk compleet nergens op om zoiets te maken.
wie zit er ook op te wachten ? stel je voor ga je vliegen van America naar Nederland ben je 8 uur bezig.
Overig mag het spel wel wat groter maar zo groot als de wereld is onmogelijk.
Pagina: 1 ... 25 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.