Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:15
Artikel over hoe de map van GTA gemaakt is en nieuwe screenshots:
http://www.buzzfeed.com/j...e-building-the-world-of-g

En hier meer screenshots:
http://www.gta5blog.nl/gta-5-screenshots-site-rocksta/

Zag dat ze al op de vorige pagina stonden :X

[ Voor 10% gewijzigd door BertP op 14-08-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:07
ChevyVanDude schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:00:
Weet iemand een €50 in de buurt van nijmegen waar ik het kan bestellen?
4launch is het goedkoopste, maar ze zeggen zelf dat ze afhankelijk zijn van hun leveranciers en dus niet weten of ze op de dag van release het verschepen...

Wil het zo erg..... :)
Ik heb het spel bij de Dixons in Nijmegen gereserveerd voor 50 euro. Ik moet het dan wel zelf ophalen in de winkel, maar als er dan iets mis gaat kan ik alsnog de andere gameshops in de stad af. Thuis bezorgen vind ik een te groot risico. Als het dan niet op de releasedag bezorgd wordt ga ik balen als een stekker.

Overigens wel bizarre prijsverschillen zeg. Bij FRS gaat het spel 65 euro kosten (!) en Bart Smit, Bol, etc. zitten ook rond de 55-60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:20:
What the fuck... >:)
http://www.rockstargames....einvader/lifeinvader.webm

Maar het is direct duidelijk dat ze V wat humoristischer willen maken dan IV. Ik kan het alleen maar aanmoedigen!
I'ts time to dock :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Gaaf! :D

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/20097734/scroll%20copy.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door BertP op 14-08-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Stef.NL schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:23:
[...]

Ik heb het spel bij de Dixons in Nijmegen gereserveerd voor 50 euro. Ik moet het dan wel zelf ophalen in de winkel, maar als er dan iets mis gaat kan ik alsnog de andere gameshops in de stad af. Thuis bezorgen vind ik een te groot risico. Als het dan niet op de releasedag bezorgd wordt ga ik balen als een stekker.

Overigens wel bizarre prijsverschillen zeg. Bij FRS gaat het spel 65 euro kosten (!) en Bart Smit, Bol, etc. zitten ook rond de 55-60 euro.
Ja prijzen zijn bizar hoog. 4launch heeft de goede prijs, alhoewel het niet veel scheelt met dat van Dixons.
Ga daar ook maar eens kijken, thanks!!!
NedGame in nijmegen is ook een beetje categorie: altijd te duur

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Log onto ElitasTravel.com and purchase luxury aircraft from the Luxor and Shamal jetliners to high-end helicopters and more.

Haha, dus wellicht kan je echt vliegtuigen "kopen"?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
“Please note, during our Thursday’s earnings call, our investor relations team provided a list of important games that gamers are looking forward to on PC this fall, and included Grand Theft Auto V on that list. This statement was made with the intent of expressing enthusiasm for the games industry in general, and was not intended to represent specific knowledge possessed by NVIDIA. NVIDIA does not have information on any possible PC version release of Grand Theft Auto or its availability. We deeply regret the error.”
http://www.twinfinite.net...v-will-be-released-on-pc/
Wat zal het zijn? Zou Nvidia teruggefloten zijn door Rockstar of zou Nvidia inderdaad niet van een PC versie afweten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

AquaSheep schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:55:
[...]

http://www.twinfinite.net...v-will-be-released-on-pc/
Wat zal het zijn? Zou Nvidia teruggefloten zijn door Rockstar of zou Nvidia inderdaad niet van een PC versie afweten?
Ik gok op teruggefloten. Beetje raar om een titel te noemen die alleen op consoles uitkomt op enthousiasme op te wekken voor PC GPU's...

Waarschijnlijk moeten ze even een klein foutje fixen op de officiele manier, en doet R* over een paar maanden de PC reveal en de PS4 en XB1. (GTA V niet uitbrengen op next-gen zou echt een trap in je eigen ballen zijn als bedrijf)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Jeroenneman schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:49:
[...]

Waarschijnlijk moeten ze even een klein foutje fixen op de officiele manier, en doet R* over een paar maanden de PC reveal en de PS4 en XB1. (GTA V niet uitbrengen op next-gen zou echt een trap in je eigen ballen zijn als bedrijf)
GTA V zal waarschijnlijk wel uitkomen voor de PC, maar of hij op de PS4 en XB1 komt is maar zeer de vraag. In het verleden heeft Rockstar namelijk dit ook niet gedaan. GTA San Andreas was een release die vrij laat in het PS2 tijdperk kwam en is niet uitgekomen op de PS3. Terwijl dat wel een "logische actie" zou zijn.

edit : Het kost teveel qua ontwikkeling om de game voor de XB1 en PS4 te maken. De userbase van XB1 en PS4 is dermate klein dat het niet rendabel genoeg is om hiervoor te ontwikkelen.

klein vergelijk :

PS3 : 75.000.000 users
XB360: 70.000.000 users

XB1 en PS4 samen : misschien net een miljoen als ze geluk hebben.

Conclusie; Rockstar heeft eerder met dit bijltje gehakt en weten precies wat ze doen. Ik acht de kans op een next-gen release daarom ontzettend klein.

[ Voor 26% gewijzigd door kaos001 op 14-08-2013 11:38 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:42
kaos- schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:55:
[...]
GTA V zal waarschijnlijk wel uitkomen voor de PC, maar of hij op de PS4 en XB1 komt is maar zeer de vraag. In het verleden heeft Rockstar namelijk dit ook niet gedaan. GTA San Andreas was een een release die vrij laat in het PS2 tijdperk kwam en is niet uitgekomen op de PS3. Terwijl dat wel een "logische actie" zou zijn.
Ik vond je reactie wel interessant, dus ik heb eens gekeken naar de releasedata.
San Andreas kwam uit in oktober 2004 en de Playstation 3 in november 2006. Daar zit dus wel 2 jaar tussen en vandaar ook wel logisch dat deze nooit naar de PS3 is gekomen.

Het zou echt zonde zijn als deze niet naar de PS4/X1 komt. Helemaal omdat beide ook niet backwards compatible zijn..

[ Voor 7% gewijzigd door yorroy op 14-08-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
yorroy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:34:
[...]

Ik vond je reactie wel interessant, dus ik heb eens gekeken naar de releasedata.
San Andreas kwam uit in oktober 2004 en de Playstation 3 in november 2006. Daar zit dus wel 2 jaar tussen en vandaar ook wel logisch dat deze nooit naar de PS3 is gekomen.

Het zou echt zonde zijn als deze niet naar de PS4/X1 komt. Helemaal omdat beide ook niet backwards compatible zijn..
Gaikai = backwards compatible, zij het via streaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:42
bram1984 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:37:
[...]
Gaikai = backwards compatible, zij het via streaming.
Helaas zullen lang niet alle games beschikbaar komen via Gaikai. Overigens is dit ook niet beschikbaar bij de release van de PS4 en zal het pas in 2014 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
yorroy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:34:
[...]

Don't get me wrong, ik zou het ook geweldig vinden als GTA V uitkomt op de next-gen consoles, maar ik snap hun strategie wel. Het kost meer dan dat het oplevert helaas.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yorroy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:39:
[...]

Helaas zullen lang niet alle games beschikbaar komen via Gaikai. Overigens is dit ook niet beschikbaar bij de release van de PS4 en zal het pas in 2014 komen.
Ik denk dat voor een titel zoals GTA het de speelwaarde van een Playstation 4 alleen maar zou verhogen door het ook via Gaikai beschikbaar te maken. Maar daarvoor zal Sony moeten dokken, en veel ook.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
yorroy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:39:
[...]

Over je eerste punt: heb je daar een bron van? Het lijkt mij overigens ook niet, daar niet van. Maar volgens mij is hierover nog vrij weinig gezegd.

Tweede punt: klopt. Heb ik ook nergens ontkend. Maar 2014 laat niet zolang meer op zich wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 22:02
Kunnen we weer ontopic gaan in plaats van mogelijke PS4 etc... release?

Vehicle customization ziet er goed uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/img/en_us/home/lsbc/vehicle-customization/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/img/en_us/home/lsbc/vehicle-customization/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/img/en_us/home/lsbc/vehicle-customization/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/img/en_us/home/lsbc/vehicle-customization/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/V/img/global/home/lsbc-thumbs/vehicle-customization.jpg

Bron: http://www.rockstargames.com/V/

[ Voor 8% gewijzigd door SL65 op 14-08-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ken de auto's niet dus kan lastig zeggen of de customization er goed uit ziet maar de auto's zijn in ieder geval fet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:28
SL65 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:47:
Kunnen we weer ontopic gaan in plaats van mogelijke PS4 etc... release?

Vehicle customization ziet er goed uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bron: http://www.rockstargames.com/V/
Hoe meer vehicles ik zie, hoe meer ik ga denken aan extra dlc.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De auto's die je nu ziet komen gewoon in de uiteindelijke game. De Dubsta is al op meerdere screens gezien, net als de Vigero, Infernus, en Dewbachee *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:19

nFo

Ik twijfel nog of ik het ga pre-orderen.
Max Payne 3 lag gewoon drie dagen voor de release in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hem zelf ook niet gepre-orderd. Wellicht dat je bij die nachtelijke openingen ook een SE of CE kan meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:55:
[...]

GTA V zal waarschijnlijk wel uitkomen voor de PC, maar of hij op de PS4 en XB1 komt is maar zeer de vraag. In het verleden heeft Rockstar namelijk dit ook niet gedaan. GTA San Andreas was een release die vrij laat in het PS2 tijdperk kwam en is niet uitgekomen op de PS3. Terwijl dat wel een "logische actie" zou zijn.

edit : Het kost teveel qua ontwikkeling om de game voor de XB1 en PS4 te maken. De userbase van XB1 en PS4 is dermate klein dat het niet rendabel genoeg is om hiervoor te ontwikkelen.

klein vergelijk :

PS3 : 75.000.000 users
XB360: 70.000.000 users

XB1 en PS4 samen : misschien net een miljoen als ze geluk hebben.

Conclusie; Rockstar heeft eerder met dit bijltje gehakt en weten precies wat ze doen. Ik acht de kans op een next-gen release daarom ontzettend klein.
das mooi, was jij ook niet diegene die die kans klein achtte bij de pc?

Ik acht de kans ontzettend groot voor uitgave bij next gen.

• beuker19
  • Laatst online: 18:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik hoop echt dat ze GTA V NIET!!!!!! naar de ps4/xbox One poorten want dat kan alleen maar tegen vallen.
Iedereen denkt dan oooh vet een next-gen gta terwijl het gewoon een current-gen gta is met betere graphics.
Ik hoop meer op een echte next-gen GTA wat in alles groter, beter, mooier en meer is dan GTA V :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• iFrost
  • Laatst online: 18-09 21:18

iFrost

Vroem vroem

Ik snap niet zo veel van die dingen maar GTA V porten naar XBone en PS4 is misschien wel even moeilijk als gewoon een nieuw deel bedenken/maken.. Het lijkt me geen logische zet om het op de next-gen consoles uit te brengen. Op de PC zal die vast wel verschijnen, ooit.

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

• bram1984
beuker19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 02:10:
Ik hoop echt dat ze GTA V NIET!!!!!! naar de ps4/xbox One poorten want dat kan alleen maar tegen vallen.
Iedereen denkt dan oooh vet een next-gen gta terwijl het gewoon een current-gen gta is met betere graphics.
Ik hoop meer op een echte next-gen GTA wat in alles groter, beter, mooier en meer is dan GTA V :)
En waarom precies zou ik geen current gen GTA willen met betere graphics en die kunnen spelen met een betere controller (DS4)? En waarom hoop jij dat niet? Verplicht iemand je te spelen?

Ik hoop mijn PS3 gewoon te kunnen verkopen, zodat ik wat centjes over heb voor de PS4. Dus doe mij GTA maar op de next gens.

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Is GTA V (1 kopie ervan) op meerdere consoles te spelen?
Dus kan ik het bij een vriend zn ps3 spelen en (daarna) op mn eigen ps3????

Als het echt niet anders kan.....

• kaos001
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:44:
[...]

das mooi, was jij ook niet diegene die die kans klein achtte bij de pc?

Ik acht de kans ontzettend groot voor uitgave bij next gen.
Nee, dat was ik niet.

Mag ik vragen waarom je die kans ontzettend groot acht? Want je onderbouwing laat te wensen over.
ChevyVanDude schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 07:47:
Waar lees jij dat dit niet zou kunnen? Lijkt me onzin, je kan gewoon spellen uitwisselen zonder problemen op de PS3.

[ Voor 32% gewijzigd door kaos001 op 15-08-2013 08:18 ]

Soundcloud

Verwijderd

Vanmiddag de beelden van de multiplayer van GTA V. Ik kan iedergeval niet wachten op deze game. Heb er zelfs 3 dagen vrij voor genomen :P

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:05
De PS3 GTA V Collector's Edition is weer beschikbaar bij Bol.com. Ik heb hem maar besteld, ik ga ervan uit dat ze niet nogmaals een fout gaan maken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:22:
Vanmiddag de beelden van de multiplayer van GTA V. Ik kan iedergeval niet wachten op deze game. Heb er zelfs 3 dagen vrij voor genomen :P
Haha ik ook :'). Sneu maar tegelijkertijd NERD-AWESOME.

• bram1984
ChevyVanDude schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 07:47:
Waarom zou dit niet kunnen?

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:29:
De PS3 GTA V Collector's Edition is weer beschikbaar bij Bol.com. Ik heb hem maar besteld, ik ga ervan uit dat ze niet nogmaals een fout gaan maken.
Je weet dat er een tekst op bol.com bij stond. Ook nu nog want ik heb net nog gekeken.

BELANGRIJKE INFORMATIE:
De GTA V - Collector's Edition kan alleen besteld worden door klanten waarbij de order op 02-07-2013 per ongeluk is geannuleerd. Behoor je niet tot de getroffen klanten dan wordt je order helaas geannuleerd. Dit om verdere teleurstelling bij de getroffen klanten te voorkomen.

Ik zou nog even nakijken anders heb je straks niks op de dag van release. 8)

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:52
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:16:
[...]

Je weet dat er een tekst op bol.com bij stond. Ook nu nog want ik heb net nog gekeken.

BELANGRIJKE INFORMATIE:
De GTA V - Collector's Edition kan alleen besteld worden door klanten waarbij de order op 02-07-2013 per ongeluk is geannuleerd. Behoor je niet tot de getroffen klanten dan wordt je order helaas geannuleerd. Dit om verdere teleurstelling bij de getroffen klanten te voorkomen.

Ik had hem een maand terug besteld en toen stond die tekst er ook al bij.
Idd aantal dagen later werd mijn order geannuleerd maar kreeg toen 3 dagen later een mail van bol.com dat ik de game weer kon bestellen met €2.50 korting :9 , sindsdien is de order nogsteeds actief.
Neem aan dat ze steeds weer wat extra CE's toegezegd krijgen van de distributeur.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:16:
[...]

BELANGRIJKE INFORMATIE:

Niets bij release zal niet gebeuren.

GTA V voor de PS3 heb ik al maanden geleden gepreorderd.
Vorige maand een GTA V Collectors Edition gepreorderd;
En gisteren dan nog één voor mijn sealed games collectie.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

bram1984 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 07:27:
[...]

En waarom precies zou ik geen current gen GTA willen met betere graphics en die kunnen spelen met een betere controller (DS4)? En waarom hoop jij dat niet? Verplicht iemand je te spelen?

Ik hoop mijn PS3 gewoon te kunnen verkopen, zodat ik wat centjes over heb voor de PS4. Dus doe mij GTA maar op de next gens.
Nou omdat deze niet het maximale uit de DS4 en PS4 haalt.
Ik verwacht van een GTA op de Ps4/X1 gewoon meer dan van de Ps3/360 versie.
GTA next -gen moet gewoon ook next-gen mogelijkheden hebben en juist die ondersteuning voor de DS4 bijvoorbeeld.
En ik zou ook wel graag een GTA op de ps4/x1 maar dan met echte next-gen mogelijkheden en geen simpele poort(maar ieder zijn mening)
Ik wil GTA V toch op 17 september spelen als hij nou wel of niet naar de next-gen komt

• bram1984
Maar het is altijd beter op de PS4 dan op de PS3, dus waarom zou ik die niet liever spelen met de voordelen van de nieuwe controller?

Verwijderd

Grand Theft Auto V gewoon kopen op de Playstation 3 of Xbox 360 omdat deze game daarvoor ontwikkeld is en soepel zal draaien .
Denk aan beter belichting , betere besturing , groot voorbeeld was toch Red Dead Redemption waar de graphics toch velen malen beter waren als Grand Theft Auto IV .
Er zullen altijd wel mensen zijn die veel geld uitgeven aan een game PC en absoluut geen game console willen kopen maar die mensen missen vaak mooie games .
Grand Theft Auto V koop je voor de PS3 / Xbox 360 en Grand Theft Auto VI ( achter 4 á 5 jaar ) koop je voor de next gen console

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hoe laat, Nederlandse tijd, komt de MP gameplay nu online :)?

Verwijderd

Thomasx4 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:55:
Over 5 min, 4u dus :)

• kaos001
Thomasx4 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:55:
Over precies 3 minuten

http://www.rockstargames.com/videos/embed/10984

Soundcloud

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:22:
Kecin schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:33:
[...]

Haha ik ook :'). Sneu maar tegelijkertijd NERD-AWESOME.
Mag ik ook bij de club ;)

Voor het eerst in mijn leven wat vrije dagen over na de zomer vakantie dus ik heb er ook maar twee vrij genomen in september :) .

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb goddank nog een week niks te doen... De 25e heb ik pas mijn eerste (les)dag van m'n nieuwe studie, wat een luxe.

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

kevin33

Welkom in Utopia.

Bijna.....
Dit is nou echt de game waar ik op wacht, als er maar meer te doen is dan in IV.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Danielson
  • Laatst online: 21:31
Online! En down?

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:04
Here we go!

FIFA Benelux Administrator

• Donstil
  • Niet online
kevin33 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:59:
Bijna.....
Dit is nou echt de game waar ik op wacht, als er maar meer te doen is dan in IV.
Nou idd, daar was ik ook snel klaar mee.

Vergeleken met Saint Row kon je echt niets in GTA4

• BertP
op gta5blog staat een linkje waar je m kan kijken!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:08

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Oeehhh grote garage met dikke bakken!

www.youtube.com/DerOllie

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wauw. Lijkt net een hele aparte game?

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:31

BioHazard

*\o/*

Holy shit, ze gaan wel echt allout op deze versie. Awesome!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:42

kronolith

[EDIT]

Lijkt een gigantische online sandbox te worden!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Ziet er goed uit!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Idd! Volgens mij hebben ze enorm geleerd van GTA:SA-MP (die mod), Zelfs races designen, vet! Je kan volgens mij echt veel doen, en er is lekker veel co-op content!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Epic :)

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
''Access to Grand Theft Auto Online is free with every retail copy of Grand Theft Auto V and launches on October 1st.''

Hebben we eerst nog tijd voor de Single Player

• v8power67
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Oeh en de opletters hebben de ps3 knoppen gezien. Geeft me vertrouwen dat het toch lead platform is en mnpreorder geeft me een beter gevoel op ps3 :)
Video ziet er ziekelijk goed uit. En eindelijk weer san andreas gevoel lekker lol hebben en doen waar je zin in hebt !!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wel blij dat ik net weer Xbox Live heb.

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 18:06
Wow, die trailer ziet er wel heel gaaf uit. Leuk dat je zo met z'n allen op missie kan enzo!

• danslo
  • Laatst online: 22:16
Kunnen mensen met een PS3 tegen/met Xbox360 mensen spelen? Dat is me niet helemaal duidelijk :P

• v8power67
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Dat gaat nooit gebeuren day wil zowel sony als ms niet.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:13

TommyGun

Stik er maar in!

Dat filmpje is echt ontzettend gaaf!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Thomasx4 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:04:
Idd! Volgens mij hebben ze enorm geleerd van GTA:SA-MP (die mod), Zelfs races designen, vet! Je kan volgens mij echt veel doen, en er is lekker veel co-op content!
Jammer genoeg is er een gigantische beperking bij GTA Online die net SA-MP zo leuk maakt: het aantal spelers...

16 spelers maar per wereld... :>
Ik zie niet in hoe dit vermakelijk gaat zijn als iedereen in een uithoek van de wereld rondhangt. Want naast samen missies doen, dacht ik dat het leuk zou zijn om gewoon rond te cruisen en random groepjes mensen tegen te komen zoals in SA-MP. Maar dit gaat duidelijk moeilijk werken met 16 versus een paar 100 players in SA-MP.

Feitelijk is GTA Online - als je fun wilt hebben - gewoon een vergrote co-op modus. Het is alleen door samen missies te doen met 16 man op relatief kleine oppervlaktes dat je veel fun gaat beleven. Toch vind ik het jammer dat het niet echt een wereld is met veel mensen en random encounters...
Grand Theft Auto Online is a dynamic and persistent online world for 16 players that begins by sharing gameplay features, geography and mechanics with Grand Theft Auto V, but will continue to expand and evolve after its launch with new content created by Rockstar Games and the Grand Theft Auto community. Grand Theft Auto Online takes the fundamental Grand Theft Auto concepts of freedom, ambient activity and mission-based gameplay and makes them available to multiple players in an incredibly detailed and responsive online world.

In Grand Theft Auto Online, players have the freedom to explore alone or with friends, work cooperatively to complete missions, band together to participate in activities and ambient events, or compete in traditional game modes with the entire community, all with the personality and refined mechanics of Grand Theft Auto V.

Players can invest in their character through customizing their appearance, improving their stats, owning customized vehicles, purchasing personal property, and taking part in missions, jobs and activities to earn reputation and cash to open up new opportunities to rise through the criminal ranks. The world of Grand Theft Auto Online will constantly grow and change as new content is added, creating the first ever persistent and dynamic Grand Theft Auto game world.

Access to Grand Theft Auto Online is free with every retail copy of Grand Theft Auto V and launches on October 1st.

http://www.rockstargames.com/V/GTAOnline
(probably removed again now or so.. but it was there)
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=572763

• BertP
Vet, vet :D Zelf een gang opzetten en een bank overvallen, ik ga me hier wel mee vermaken!

En de content creator _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door BertP op 15-08-2013 16:17 ]

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
16 spelers online zou wel een flinke beperking zijn, wel logisch. BF3 had hetzelfde in vergelijking met de pc.. Hopelijk kunnen er wel meer spelers online bij de nextgen!

[ Voor 5% gewijzigd door creapYYY op 15-08-2013 16:18 ]

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:26

Vuvuzela

My spire is forming

Sowieso ook wel hoop te zien van GTA zelf :o Dit wordt zo'n verschrikkelijk gaaf spel.

I served in a company of heroes.

• bram1984
16 spelers op zo een grote map? Meh.

Ik voorzie in mijn glazen bol een next gen versie met 128 man. :+ :P

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Zoals vele games zal het staan of vallen met teamplay.
Ik hoop dat het NIET gebeurt zoals je soms ziet in battlefield : basecampen tot de heli/jet/tank spawnt.
Ook zie ik dat er weinig cover word genomen bij vuurgevechten, als een kip zonder kop naar de slachtbank lopen ze. Die dude op het dak die neergeschoten word mocht wel bukken of zelfs plat liggen. Gaat je character wel kunnen bukken of neerliggen?

Die garage gevuld met je eigen custom auto's is erg gaaf, maar ik neem aan dat je deze garage aankoopt in singleplayer, dan een wagen uitkiest voor een multiplayer event? Niet iedereen gaat een garage hebben met auto's denk ik, zeker als ze inderdaad realistische prijzen aanhouden ( 1 mil voor jets, 250k voor een heli, 5 mil voor een villa , ik gok maar; )

[ Voor 30% gewijzigd door spl3ndr op 15-08-2013 16:34 ]

• nFo
  • Laatst online: 22-09 22:19

nFo

1 oktober ?

• lochpatje
Ja 2 weken later dan dat GTAV uitkomt.

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ziek-e-lijk dit, can't waaaaait!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Voor mij de beste feature: zelf races maken. En dat in de grootste GTA map ooit! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J1BEYTS.jpg
click for fullscreen

En schieten terwijl je aan een parachute hangt, kunnen ze dat niet alvast in GTA IV patchen :Y

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wImXexa.jpg
click for fullscreen

[ Voor 34% gewijzigd door Bobnofski op 15-08-2013 17:07 ]

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Rockstar, take my money!

motabeatz.com

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:30
Ik verwacht dat de PC versie zo meteen wel bv. 32 of 64 spelers aan kan.

Dan hebben mensen die het spel al op de X360/PS3 hebben nog een extra reden om het spel ook voor de PC aan te schaffen. Tenminste, dat geldt in ieder geval voor mij. :)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

• kaos001
Wasp schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:51:
Ik verwacht dat de PC versie zo meteen wel bv. 32 of 64 spelers aan kan.

Dan hebben mensen die het spel al op de X360/PS3 hebben nog een extra reden om het spel ook voor de PC aan te schaffen. Tenminste, dat geldt in ieder geval voor mij. :)
Je moet even 1 ding niet vergeten;
Er zijn verschrikkelijk veel mensen die alleen maar een console hebben en voor de rest een halfbakken laptopje uit 2006. Het geldt voor jou misschien dat je hem ook op de PC gaat spelen, maar dan ben je (echt waar) een uitzondering op het gros van de gamers. No offence intended.

Soundcloud

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:30
kaos- schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:53:
[...]
Het geldt voor jou misschien dat je hem ook op de PC gaat spelen, maar dan ben je (echt waar) een uitzondering op het gros van de gamers. No offence intended.
Zo had ik er nog niet over nagedacht inderdaad.

Net even gecontroleerd, maar deze limiet van 16 spelers is dezelfde max als de consoleversie van GTA IV.

Dus qua max geen verschil met de vorige versie.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Nu nog de PC versie en ik ben helemaal blij.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
GTA Online is a persistent online world for 16 active players, with all GTAV's single-player features and more. Looting, co-op heists, deathmatches, races, gang attacks, crew vs crew playlists, sports (like tennis, BASE jumping, golf and more), plus 'ambient' events like armoured van robberies, crate drops, import/export car acquisition, bounties...
Heel apart, GTA Online is pas beschikbaar 2 weken na de release op 17 september |:(

Nog gekker, als je een headset gebruikt zal je ingame character realtime lip-sync doen!

En als je een winkel overvalt heeft je stem invloed op de peds. Praat je zacht dan reageren ze rustig, schreeuw je dan reageren ze paniekerig.

[ Voor 16% gewijzigd door Bobnofski op 15-08-2013 17:42 ]

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 23:28
Ze flikken het toch om me elke keer weer te verbazen , echt van Oke ze gaan dus echt zo doen.. als rockstar wat doet , dan is dat 9/10 keer goed doordacht ..blijft toch een aparte studio !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vind alleen de graphics in het bovenstaande YT filmpje totaal niet indrukwekkend. Het is even geleden dat ik IV heb gespeeld, maar dat zag er volgens mij ook zo uit. Bewijst wel dat alle screens die voorbij zijn gekomen, renders zijn geweest.

Eensch met Pykow, hoop niet dat we weer een jaar moeten wachten op een crappy console port, maar gewoon gelijk of snel een fastoenlijke pc game krijgen.

---RAWE CEEK!!!---

• lochpatje
Hier een 2-tal filmpjes van GTA V o'clock over GTA Online en een interview met Leslie Benzies.

• filenox
  • Laatst online: 31-07 10:23
NoFearCreations schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:48:
Vind alleen de graphics in het bovenstaande YT filmpje totaal niet indrukwekkend. Het is even geleden dat ik IV heb gespeeld, maar dat zag er volgens mij ook zo uit.
Het is dan ook dezelfde console, je moet geen wonderen verwachten ;)

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Eens je je garage zo vol hebt gepropt ben je al even bezig denk ik :

Afbeeldingslocatie: http://cdn.medialib.computerandvideogames.com/screens/dir_3081/image_308149_full.jpg

bron : http://www.computerandvid...hp?id=308149&mode=article

+ een leuke quote uit het articel :
Bottom line: if GTA Online is a persistent service, it has to appear on PS4/Xbox One in some form, sooner or later.

[ Voor 42% gewijzigd door spl3ndr op 15-08-2013 19:08 ]

• filenox
In GTA San Andreas was je nog véél langer bezig wou je die vliegtuighangar vol krijgen :D

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Dit spel wordt weer net zo groot als toen San Andreas uitkwam in 2004. Jaren gespeeld.

Op PC.

Waar deze game tot z'n recht komt.

Zal wel even moeten doorbijten op de PS3, moet het toch spelen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vind alleen de graphics in het bovenstaande YT filmpje totaal niet indrukwekkend. Het is even geleden dat ik IV heb gespeeld, maar dat zag er volgens mij ook zo uit. Bewijst wel dat alle screens die voorbij zijn gekomen, renders zijn geweest.

Eensch met Pykow, hoop niet dat we weer een jaar moeten wachten op een crappy console port, maar gewoon gelijk of snel een fastoenlijke pc game krijgen.
Vind de graphics juist best goed. Althans, het is geen mooi spel, maar je ziet wel dat erover nagedacht is. Wat je nog wel eens tegenkomt in games is dat ze het mooier proberen te maken dan mogelijk is, waadoor veel dingen niet uit de verf komen. Kijk (bijvoorbeeld) naar JC2, dat ziet er soms gewoonweg niet uit. High res textures, maar hele simpele objecten/modellen, dat maakt het gewoonweg lelijk.

Het valt me op dat alles hier wat simpeler is, inclusief de textures, maar dat alle details het toch een realistische en geloofwaardige omgeving maken. Dat plus de relatief goede AI en sowieso vrij realistische weergave van een stad (verkopers, mensen die taxi's in en uit stappen, ga zo maar door) geeft gewoon een realistisch gevoel, iets waar de makers van bijv. Just Cause 2, Crackdown en Saints Row nog wat van kunnen leren. Dát maakt de stad namelijk geloofwaardig; ik vond Vice City en zeker San Andreas écht als steden aanvoelen, nu ik het vandaag de dag wel eens speel valt het altijd enigszins tegen, maar toendertijd was het echt enorm realistisch. Dáár draait het om.

• Zarif
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Zo'n groot spel én goede graphics op consoles van weet ik veel hoeveel jaar geleden? Wat wil je nog meer? Een gratis minibar als je het spel koopt? Ga toch weg man.

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 23:05
Zit te twijfelen of ik de normale of de Special Edition moet pre-orderen.
SE is €20 duurder op yourgamezone. Je krijgt er wel wat voor terug.
Kan ik deze dan ook weer aan iemand doorgeven op de PS3?
Want met COD kon dat bijvoorbeeld ook, Nuketown Zombies was een extra bij het SE pakket en moest ik apart downloaden via de PS Store.
Zal dit met deze content ook weer zo zijn? En die €20 heb ik er wel voor over.

Inhoud:
Grand Theft Auto V de game
Steelbook met exclusief artwork
Blueprint-kaart

Digitale content:
Stuntvliegtuig uitdagingen
Bonus outfits en tatoeages etc.
Boosts van special vaardigheden
Extra wapens

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
filenox schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:02:
In GTA San Andreas was je nog véél langer bezig wou je die vliegtuighangar vol krijgen :D
..kun je die als storage gebruiken? ..
Nu voel ik me wel stom :/
dat heb ik serieus nooit geweten

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Pff, wat een aankondiging. Kan het amper bevatten hoeveel details deze game heeft. Dit moet uren, dagen, wel weken speelplezier opleveren. Geweldig.

• filenox
Scorchor schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:59:
[...]

..kun je die als storage gebruiken? ..
Nu voel ik me wel stom :/
dat heb ik serieus nooit geweten
Ja maar nu ik er over denk, denk ik niet dat er meer dan 3 voertuigen in konden, correct me if 'm wrong :P

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Kecin schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:17:
Pff, wat een aankondiging. Kan het amper bevatten hoeveel details deze game heeft. Dit moet uren, dagen, wel weken speelplezier opleveren. Geweldig.
Komen die 4 dagen verlof goed van pas 8)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

filenox schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:20:
[...]

Ja maar nu ik er over denk, denk ik niet dat er meer dan 3 voertuigen in konden, correct me if 'm wrong :P
Je kunt er meer in krijgen als je een auto in de deur zette en dan vervolgens een hoop andere er in reed :P.

weet iemand hoeveel spelers er max kunnen op de pc in multiplayer in gta IV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

:F

Het is niet eens op PC aangekondigd. Ik word er zo moe van dat hier 1 op de 5 posts over de non-existant PC versie gaat, en dat het ook elke dag nog even benadrukt moet worden dat het zo veel beter tot zijn recht zou komen op de PC (wat trouwens de grootste onzin ooit is, GTAIV draait zelfs nu nog voor geen meter op de PC, en persoonlijk vind ik dit bij uitstek een spel(serie) om met een controller op je TV te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Thomasx4 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 03:34:
:F

Het is niet eens op PC aangekondigd. Ik word er zo moe van dat hier 1 op de 5 posts over de non-existant PC versie gaat, en dat het ook elke dag nog even benadrukt moet worden dat het zo veel beter tot zijn recht zou komen op de PC (wat trouwens de grootste onzin ooit is, GTAIV draait zelfs nu nog voor geen meter op de PC, en persoonlijk vind ik dit bij uitstek een spel(serie) om met een controller op je TV te spelen)
Helemaal met je eens dat zolang er geen officiële aankondiging is, het weinig zinvol is om dit soort vragen te posten. Maar dat IV voor geen meter draait op PC is gewoon onzin. Ik heb met veel plezier zowel de storyline als online multiplayer gespeeld op PC en dat draaide prima, met name nadat er enkele patches waren uitgebracht.
En zelf kan ik helemaal niets met een controller, geef mij maar muis + TB :)
Hier wordt dus ook hard geduimd voor de PC-versie :Y)

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Denk dat ik vooral GTA offline ga spelen. Hopelijk kun je ook missies die zelf gemaakt worden offline spelen.
Ben echt benieuwd na het spel, is het al bekend hoeveel missies er zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij moet je rekening houden met een storyline zo ongeveer dezelfde lengte als Red Dead Redemption. Kan iets meer zijn, maar ook iets minder.

De Mission Creature van R* is alleen voor de Multiplayer en ook alleen maar online te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Welke content gaat Rockstar aan GTA Online toevoegen (2:18 in het filmpje)?

Is er ook al iets bekend over DLC?

[ Voor 20% gewijzigd door witeken op 16-08-2013 09:58 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 17:42

kronolith

[EDIT]

Is nog niks over bekend.
Pagina: 1 ... 24 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.