Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:12
Het gaat om het woordje onmogelijk, dat geeft een beperkte visie aan. Net als mensen vroeger zeiden dat het onmogelijk is om rond de aarde te varen (omdat de aarde plat was).

Het gaat ook niet om het nut of de lol ervan, maar om het idee. Rockstar is uiteraard niet van plan om de hele wereld in een game te stoppen, maar de gamewereld van GTA. Dat laatste lijkt me in ieder geval een goed plan.

Mocht je de hele aarde virtueel na willen maken, dan moet je denken aan scan apparatuur in elke smartphone, enz, om zoiets als Google Earth te maken, maar dan dus veel meer in 3D. De aarde is trouwens al vrij virtueel 'nagemaakt' in Google Earth. Zij hebben gewoon van elke straat in vele landen een foto gemaakt. Klinkt op zich ook erg lastig en duur, maar hebben ze toch vrij vlot en netjes gedaan.

Niks is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Steden veranderen niet gauw van vorm. Straten en huizenblokken blijven vele jaren dezelfde.
Mensen en bedrijven zijn al honderden jaren bezig met de wereld in kaart te brengen, als ze het naar een vorm kunnen brengen waar jouw char kan in rondlopen ben je al aardig ver.

Dan gaan ze wel de 16 player limit moeten omhoog trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Playa del C. schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:50:
Het gaat om het woordje onmogelijk, dat geeft een beperkte visie aan. Net als mensen vroeger zeiden dat
Niks is onmogelijk.
Als zelfs professionele flightsims met vele honderden gigabytes aan mapdata nog niet eens een gedetailleerde grondtextuur kunnen leveren (laat staan met wegen en gebouwen), wat doet je denken dat Rockstar dat wel zou kunnen terwijl ze er 5 jaar over doen om rond 1 stad een spel te bouwen?

Wees eens realistisch mensen. "Niks is onmogelijk" is een leuke uitspraak als je pokemontrainer wil worden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Afbeeldingslocatie: https://sphotos-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/p261x260/1002197_10151813730406278_1808080639_n.jpg

BradyGames Grand Theft Auto V Limited Edition Strategy Guide cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
boe2 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:39:
[...]

Als zelfs professionele flightsims met vele honderden gigabytes aan mapdata nog niet eens een gedetailleerde grondtextuur kunnen leveren (laat staan met wegen en gebouwen), wat doet je denken dat Rockstar dat wel zou kunnen terwijl ze er 5 jaar over doen om rond 1 stad een spel te bouwen?

Wees eens realistisch mensen. "Niks is onmogelijk" is een leuke uitspraak als je pokemontrainer wil worden.
Niets is onmogelijk. De vraag is alleen wanneer het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zarif schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:54:
[afbeelding]

Danke, gelijk besteld :)

Ik speel in het begin altijd wel zelf. Maar als ik een missie na 2 keer spelen nog niet door heb dan spiek ik graag :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
700 missies in GTA Online. Daar ben je wel een tijdje mee zoet.
I think they are about 700 missions at this time. We hope you have a 500 always available, and are renewed continuously.
http://www.gamepur.com/ne...firms-rockstar-games.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

boe2 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:39:

Games als Just Cause 2, Fuel en The Crew tonen dat het doenbaar is om werelden van (tien)duizenden vierkante kilometers te bouwen, zonder veel in te leveren op graphics.

What scope have you got for expanding beyond the locations we're seeing already?

Well, one thing we've toyed with - and we've talked about this before, so it isn't a spoiler - is (the ambition) to grow this world until it's the world. We're just going to add on new things to it, new places all the time. We've set this up so there are no limitations. The only limitation is the size of the disc and how much memory we've got. We could, if we wanted, simulate the entire world, different countries, whatever. Whether we do that or not... But we've got a bunch of old stuff that we're toying with using.

Hij zegt letterlijk dat het mogelijk is.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 09:56
Wybo schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:06:
[...]

Danke, gelijk besteld :)

Ik speel in het begin altijd wel zelf. Maar als ik een missie na 2 keer spelen nog niet door heb dan spiek ik graag :D
Youtube? 8)

Met de groeiende online wereld moet ik serieus overwegen om een groter harde schijf aan te schaffen.. Verwacht dat elke upgrade niet een kwestie van een paar tientallen mbs zal zijn, maar eerder 1 a 2 gb updates....

Nu heb ik 12 gb ruimte... krapjes...:-)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zarif schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:54:
[afbeelding]

BradyGames = afzetterij. Het gemiddelde gamefaqs artikel is veel diepgaander dan de guides die zij verspreiden ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:43

-tom-562

Oliesjeik

kaos- schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:04:
Gaan er nog mensen naar een midnight launch trouwens?
Misschien.
Ik heb vandaag mijn xbox kopie ge-preordered bij de lokale gamestoko hier. Hij kreeg 500 exemplaren in totaal (xbox + PS3), en hij verwachtte er binnen niet al te lange tijd volledig doorheen te zijn. De eigenaar van de shop vertelde me dat er in heel Nederland zo'n 150.000 exemplaren beschikbaar zijn met de launch, en de distributeur verwachtte dat het na zo'n 2 á 3 dagen volledig uitverkocht was in Nederland. De eerst volgende levering zou dan pas een week of 3 later zijn.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:17:
[...]

Misschien.
Ik heb vandaag mijn xbox kopie ge-preordered bij de lokale gamestoko hier. Hij kreeg 500 exemplaren in totaal (xbox + PS3), en hij verwachtte er binnen niet al te lange tijd volledig doorheen te zijn. De eigenaar van de shop vertelde me dat er in heel Nederland zo'n 150.000 exemplaren beschikbaar zijn met de launch, en de distributeur verwachtte dat het na zo'n 2 á 3 dagen volledig uitverkocht was in Nederland. De eerst volgende levering zou dan pas een week of 3 later zijn.
Dan maar via PSN bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
kaos- schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:04:
Gaan er nog mensen naar een midnight launch trouwens?
Ik heb een Pre-order bij een bevriende gameshop. Als jij om 00:00 lekker in de kou gaat staan speel ik al een tijdje ;)

Was bij de GTA4 release leuk, online werd bij hoog en laag beweerd dat de schijven een dag van te voren verstuurd zouden worden omdat de controle zo streng zou zijn maar 6dagen daar voor zat hij hier al in de PlayStation :) .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Ik zit er aan te denken een console aan te schaffen voor GTA V.

Is het verstandiger om een Xbox 360 of PS3 aan te schaffen? Mijn voorkeur gaat uit naar de Xbox vanwege de controller, al heeft de PS3 weer meer grafische kracht. Features in het spel zijn waarschijnlijk hetzelfde voor beide consoles? Playtstation 3 heeft gratis multiplayer?

Als ik voor een tweedehands Xbox 360 of Playstation 3 ga, dan zal ik op zijn hoogst een 20GB HDD nodig hebben? Ik ga er geen andere spellen op zetten.

Kan GTA V op alle types Xbox 360 en PS3? Slim, Superslim, Elite, Premium, Pro, Core, Arcade, S, E. HDMI en WiFi / Ethernet zijn niet belangrijk.

Edit: Bij nader inzien: GTA IV (+ DLC) lijkt me ook leuk om te spelen. Dan zal ik samen met GTA V waarschijnlijk minstens 40GB HDD ruimte nodig hebben?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2013 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:12

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik zal voor de PS3 gaan puur om het feit dat ze nu het ''main'' platform zijn .
En er in elke PS3 minimaal 40gb Hdd aan boord heeft en het klopt als je GTA V olline wil spelen je ook een XBL gold account nodig bent á 60€ per jaar.
Op de ps3 is online gaming gratis.
En in de Xbox 360 arcade zit volgens mij geen HDD

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 21-08-2013 01:22 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
beuker19 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 01:21:
En er in elke PS3 minimaal 40gb Hdd aan boord heeft en het klopt als je GTA V olline wil spelen je ook een XBL gold account nodig bent á 60€ per jaar.
Bedankt. GTA IV was grafisch beter op de Xbox 360, had verwacht dat ze dat inmiddels wel gecorrigeerd hadden (door meer uit de PS3 te halen). Ik las net ook dat Rockstar Games zelf zegt dat de speelervaring op beide consoles hetzelfde is, maar dat moeten we nog maar zien.

€60 per jaar is voor casual gaming wel erg veel, daar koop je een heel spel voor. Pluspunt van de PS3.

Een (non-Super) PS3 Slim lijkt dan de beste keuze voor GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevke
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-12-2021
beuker19 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 01:21:
De arcade heeft wel een HDD, of ze moeten dit bij nieuwere modelen verandert hebben.

Bij PS3 moet je (laten we eerlijk zijn) ook rekening houden met eventuel mindere service, zoals Disney Infinity online die (van wat ik hoor) op dit moment onspeelbaar is. Daarnaast was Skyrim ook heel lang een puinhoop op de PS3.
Xbox 360 heeft ook een grotere online playerbase dus zul je meer "random" mensen online vinden, al denk ik niet dat een tekort aan spelers een probleem zal zijn als het om GTA gaat.

Zelf haal ik hem alsnog ook op de PS3, het is het niet waard om Xbox Live aan te schaffen als je maar van plan bent één spel op de console te spelen. Daarnaast is PS+ een te gek alternatief als je wel spellen op je PS3 wilt spelen, maar er niet bizar veel geld aan uit wilt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:05

Vis

Zijn er mensen die gtav gepreorderd hebben bij PSN?
Ik zit erover na te denken .. Of ik dan direct kan spelen op de launchdag?
Enige nadeel is geen hoesje en map...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Kevke schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 03:18:
[...]

De arcade heeft wel een HDD, of ze moeten dit bij nieuwere modelen verandert hebben.

Bij PS3 moet je (laten we eerlijk zijn) ook rekening houden met eventuel mindere service, zoals Disney Infinity online die (van wat ik hoor) op dit moment onspeelbaar is. Daarnaast was Skyrim ook heel lang een puinhoop op de PS3.
Xbox 360 heeft ook een grotere online playerbase dus zul je meer "random" mensen online vinden, al denk ik niet dat een tekort aan spelers een probleem zal zijn als het om GTA gaat.

Zelf haal ik hem alsnog ook op de PS3, het is het niet waard om Xbox Live aan te schaffen als je maar van plan bent één spel op de console te spelen. Daarnaast is PS+ een te gek alternatief als je wel spellen op je PS3 wilt spelen, maar er niet bizar veel geld aan uit wilt geven.
Oke maar er is een type xbox zonder Hdd.
En als je die moet kopen zijn ze duur en je kunt niet net als bij Sony zelf je Hdd vervangen.
Ik denk dat het met de playerbase wel meevalt in Nederland is de ps3 veel meer verkocht.
En denk dat de problemen met Disney en Skyrim weinig met Sony te maken hebben wat CoD en BF werken perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Donstil schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:04:
[...]

Ik heb een Pre-order bij een bevriende gameshop. Als jij om 00:00 lekker in de kou gaat staan speel ik al een tijdje ;)
Niet zo stoer he ;) , ik heb jarenlang bij een gameshop gewerkt en zou (als ik zou willen) ook een dag eerder al kunnen spelen. Juist een midnight launch geeft sfeer en is leuk om met een paar vrienden heen te gaan.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
AquaSheep schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:05:
700 missies in GTA Online. Daar ben je wel een tijdje mee zoet.

[...]

http://www.gamepur.com/ne...firms-rockstar-games.html
Kun je die missies ook alleen spelen ?
Online lijkt mij wel leuk maar heb geen zin in als je om de 2 min neergeschoten word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

Vis schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 07:37:
Zijn er mensen die gtav gepreorderd hebben bij PSN?
Ik zit erover na te denken .. Of ik dan direct kan spelen op de launchdag?
Enige nadeel is geen hoesje en map...
Zie http://www.rockstargames....-playstation-network.html

Vanaf vrijdag te pre-orderen en spelen op de launchdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Kevke schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 03:18:
[...]

De oude arcade had geen HDD maar een memory stick van 256MB voor je savegames.
je moet dan nog HDD erbij kopen.
ik weet niet hoe het ziet met de 2 generatie xbox360 die daarna zijn gekomen. (de wat stillere en de zwarte editie)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:38
Pykow schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:29:
[...]

ik weet niet hoe het ziet met de 2 generatie xbox360 die daarna zijn gekomen. (de wat stillere en de zwarte editie)
De oude arcade had idd geen HDD. Bij de tweede generatie zit een xbox360 slim edition met 4GB HDD, weet alleen niet of dat uitbreidbaar was.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Heb even wat informatie gekregen betreft het verkrijgen van de zeppelin (atomic blimp) bij de pre-orders.
Rockstar heeft een schatting gemaakt hoeveel pre-orders er aan zitten te komen en heeft bij die specifieke games een PSN/XBL code gedaan zodat je de zeppelin kan unlocken in de store.

Nu vraag ik me af, stel dat je nu geen pre-order plaatst, kan je dan helemaal niet die zeppelin krijgen? Of moet die je dan ingame "kopen" ?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb het idee dat rockstar dit jaar veel extra betaalde online content wil gaan uitbrengen. Die gaan natuurlijk waanzinning cashen met speciale autos/motors/boten/kleding/wapens noem maar op.

Omdat er nu al geadverteerd wordt met 'gratis online' (terwijl een multiplayer game game dat voor de console meestal is) en omdat er zoveel extra modes zijn/uitkomen.

Wellicht dat die zeppelin ook zo te verkrijgen is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:41:
Zeppelin zit al in de pre-order. En naar alle waarschijnlijkheid kun je die in SP gewoon spelen na verloop van tijd als je een bepaald % ingame bereikt.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 20:35

kevin33

Welkom in Utopia.

Wii4all schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:41:
Ik heb het idee dat rockstar dit jaar veel extra betaalde online content wil gaan uitbrengen. Die gaan natuurlijk waanzinning cashen met speciale autos/motors/boten/kleding/wapens noem maar op.

Omdat er nu al geadverteerd wordt met 'gratis online' (terwijl een multiplayer game game dat voor de console meestal is) en omdat er zoveel extra modes zijn/uitkomen.

Dit hebben ze toch ook gedaan met RDR?
Lijkt mij een logisch gevolg eigenlijk.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

[message=4073sine]sww89 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:25[/message]:
[...]

Zie http://www.rockstargames....-playstation-network.html

Vanaf vrijdag te pre-orderen en spelen op de launchdag :)
Hmm klinkt zeeer aantrekkelijk... Vooral fijn dat je m dus al kunt downloaden voor de release.. Heb je alle tijd om m rustig binnen te halen.
En hoef je dus niet te stressen of ie wel ergens te verkrijgen is in de winkel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:52
Vis schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:56:
[...]

Hmm klinkt zeeer aantrekkelijk... Vooral fijn dat je m dus al kunt downloaden voor de release.. Heb je alle tijd om m rustig binnen te halen.
En hoef je dus niet te stressen of ie wel ergens te verkrijgen is in de winkel ...
Hopelijk kun je dit ook bij de xbox, al is een retail doosje altijd nog net iets fijner bij zo een spel vind ik. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
glennvho schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:14:

Hopelijk kun je dit ook bij de xbox, al is een retail doosje altijd nog net iets fijner bij zo een spel vind ik. :-)
Daar lijkt het niet op.
Mededeling van R* onder de bekendmaking van de pre-order mogelijkheid op PSN:
For those asking about digital pre-orders on Xbox LIVE, the Xbox 360 Games on Demand service does not offer the ability to pre-order games or make them available on launch day. That being said, we will be making GTAV available via Games on Demand as soon as it's technically feasible and permitted by Microsoft.

PS3 fans in Europe will be able to pre-order digitally starting this Friday.

As always, if you have specific questions for us, please send them to us at mouthoff@rockstargames.com and we'll have a look to see if we can help.

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Maar wat betaal je dan? De volle mep zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

bram1984 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:26:
Maar wat betaal je dan? De volle mep zeker?
Jep lijkt me wel ja.. Zeker 69 euro

Eigenlijk absurd maar voor een spel als GTA dik waard en eigenlijk zonder twijfel spendeer ik mijn geld daar aan uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Bij mijn lokale gameboer betaal ik € 49,- Scheelt toch aanzienlijk.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Iemand de gta 5 ps3 bundel al gespot ?? Ben ik zeer in geïnteresseerd.
Moet toch nog een ps3 regelen deze is van mn broertje. En dan geef ik mn wehkamp preorder aan mn broertje kunnen we coopen online. Hoop dat de prijs van de bundel beetje te doen is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaos- schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:34:
Bij mijn locale gameboer betaal ik € 49,- Scheelt toch aanzienlijk.
Dat scheelt zeker. Weet nog dat Wehkamp een actie had voor 44 euro volgens mij? Jammer dat ik daar niet op ben ingegaan. Dacht dat het nog goedkoper kon :P Toch maar een pre-order geplaatst bij Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:38:
Iemand de gta 5 ps3 bundel al gespot ?? Ben ik zeer in geïnteresseerd.
Moet toch nog een ps3 regelen deze is van mn broertje. En dan geef ik mn wehkamp preorder aan mn broertje kunnen we coopen online. Hoop dat de prijs van de bundel beetje te doen is.
meestal is zo'n bundel pack pas 2/3 weken na de release beschikbaar.

Ik heb dit toen met GTAIV gehad, wilde een ps3 / GTAIV in 1 keer kopen.
Bundel pack was nergens te krijgen op de release alleen een losse ps3 met los gtaIV.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Wii4all schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:15:
[...]

meestal is zo'n bundel pack pas 2/3 weken na de release beschikbaar.

Ik heb dit toen met GTAIV gehad, wilde een ps3 / GTAIV in 1 keer kopen.
Bundel pack was nergens te krijgen op de release alleen een losse ps3 met los gtaIV.
Hmm okee jammer. Had gehoopt omdat ze op de gamescom zo aankondigde dat ze hem wel breed zouden aanbieden en ook gewoon op release date.
Mja als dan de ps3 12gb eens iets zakt in prijs(nu pas 10 euro goedkoper sinds prijsverlaging gamescom) dan doe ik wel 12gb en daar een grote hdd in mikken :) En dan nog los ergens gta 5 regelen voor broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:38:
Iemand de gta 5 ps3 bundel al gespot ??
http://www.intertoys.nl/g...-gta-v-bundel-597796.html

Echter lijkt de headset hier niet bij te zitten dus het is niet dé GTA V bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:47:
[...]

Echter lijkt de headset hier niet bij te zitten dus het is niet dé GTA V bundel.
Nee die headset zit er ook niet bij hoor, die is 200 euro op zichzelf ;)
Maar 319,99 vind ik veelste duur, zeker als dalijk een 12gb rond de 150 euro te vinden is, dan 66 euro 1tb hdd en de game en ik heb een veel betere deal.

#ProductPrijsSubtotaal
1Hitachi Travelstar 7K1000, 1TB€ 66,99€ 66,99
1Sony PlayStation 3 Slim (2012) 12GB Zwart€ 169,-€ 169,-
1Grand Theft Auto V, PlayStation 3€ 49,-€ 49,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 284,99

[ Voor 63% gewijzigd door v8power67 op 21-08-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:38:
Ik zit er aan te denken een console aan te schaffen voor GTA V.

Is het verstandiger om een Xbox 360 of PS3 aan te schaffen? Mijn voorkeur gaat uit naar de Xbox vanwege de controller, al heeft de PS3 weer meer grafische kracht. Features in het spel zijn waarschijnlijk hetzelfde voor beide consoles? Playtstation 3 heeft gratis multiplayer?

Als ik voor een tweedehands Xbox 360 of Playstation 3 ga, dan zal ik op zijn hoogst een 20GB HDD nodig hebben? Ik ga er geen andere spellen op zetten.

Kan GTA V op alle types Xbox 360 en PS3? Slim, Superslim, Elite, Premium, Pro, Core, Arcade, S, E. HDMI en WiFi / Ethernet zijn niet belangrijk.

Edit: Bij nader inzien: GTA IV (+ DLC) lijkt me ook leuk om te spelen. Dan zal ik samen met GTA V waarschijnlijk minstens 40GB HDD ruimte nodig hebben?
Volgens mij maakt het wb speelervaring niets uit of je nu op een xdoos of ps3 speelt als het slechts GTA5 betreft.
Een willekeurige PS3/x360 fanboy zal altijd zijn console het beste vinden. Daar moet jij je niets van aantrekken.

Bij Intertoys is de slim met 250GB hd voor €150. Tel daar tussen €35-40 (dus geen €60) bij op voor Xbox live gold.
De goedkoopste PS3 (superslim met 12GB hd) voor €170 is momenteel bij Dixons
Je moet er alleen nog €48 voor het spel bij optellen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mowa schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:52:
[...]

Volgens mij maakt het wb speelervaring niets uit of je nu op een xdoos of ps3 speelt als het slechts GTA5 betreft.
Een willekeurige PS3/x360 fanboy zal altijd zijn console het beste vinden. Daar moet jij je niets van aantrekken.

Bij Intertoys is de slim met 250GB hd voor €150. Tel daar tussen €35-40 (dus geen €60) bij op voor Xbox live gold.
De goedkoopste PS3 (superslim met 12GB hd) voor €170 is momenteel bij http://www.dixons.nl/game...exaffid=2987#.UhSa7pKGF9I.
Je moet er alleen nog €48 voor het spel bij optellen.
Wat je niet moet vergeten is dat als je hem haalt voor 1 game je de beste versie van die game wilt. En het lijkt er op dat lead platform ps3 is. Alles wat ze lieten zien is allemaal ps3 versie, en dat doen ze niet omdat ze het leuk vinden. Kijk maar naar RDR die lieten ze zien op xbox want die was ook echt beter.
Dus ik zou zelf echt voor ps3 versie kiezen. En dan mooi een plus abo nemen en volgende maand assassins creed 3 plus veeeeel meer gratis games erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

v8power67 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:57:
[...]

Wat je niet moet vergeten is dat als je hem haalt voor 1 game je de beste versie van die game wilt. En het lijkt er op dat lead platform ps3 is. Alles wat ze lieten zien is allemaal ps3 versie, en dat doen ze niet omdat ze het leuk vinden. Kijk maar naar RDR die lieten ze zien op xbox want die was ook echt beter.
Dus ik zou zelf echt voor ps3 versie kiezen. En dan mooi een plus abo nemen en volgende maand assassins creed 3 plus veeeeel meer gratis games erbij :)
Je krijgt tegenwoordig ook gratis games bij Xbox Live Gold. Fable III, Crackdown, Deadrising 2, etc. Ik zou iig uitzoeken welke console uiteindelijk het goedkoopst is, want als je even nadenkt dan kan je de conclusie trekken dat het er écht niet slechter uit zal zien of slechter zal draaien op de Xbox 360. Het is dezelfde engine als GTAIV en RDR, en met name RDR was superieur op de Xbox 360.

Waarom zou in godsnaam een game met dezelfde engine dan slechter draaien op de xbox 360? Zoals ik al zei, GTAIV en RDR waren superieur op de X360, native 720p resolutie en 2x MSAA versus 1152x640 op de ps3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

v8power67 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:57:
[...]

"beste versie" , ''lead platform". Terminologie waar ik in mijn tweede zin op doelde, bovendien kan je dat pas achteraf al dan niet hard maken/suggereren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Van wat ik gelezen heb liepen de PS3 en X360 gelijk in het ontwikkelingsproces. Er was dus niet echt een leading console. Het feit dat ze de gameplay op een PS3 laten zien toont voor mij wel lichtelijk aan dat de PS3 versie misschien iets beter zal zijn. Of het echt merkbaar is vraag ik me af, aangezien ze zelf al aangegeven hebben dat er praktisch geen verschil meer is.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Thomasx4 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:03:
[...]

Je krijgt tegenwoordig ook gratis games bij Xbox Live Gold. Fable III, Crackdown, Deadrising 2, etc. Ik zou iig uitzoeken welke console uiteindelijk het goedkoopst is, want als je even nadenkt dan kan je de conclusie trekken dat het er écht niet slechter uit zal zien of slechter zal draaien op de Xbox 360. Het is dezelfde engine als GTAIV en RDR, en met name RDR was superieur op de Xbox 360.

Waarom zou in godsnaam een game met dezelfde engine dan slechter draaien op de xbox 360? Zoals ik al zei, GTAIV en RDR waren superieur op de X360, native 720p resolutie en 2x MSAA versus 1152x640 op de ps3...
Ja is waar maar die games die ze via xbox live aanbieden zijn echt oud. Assassins creed 3 is nog geen jaar oud. En komt nu al gratis, is wel effe een verschil.
En ja ik weet xbox versie was vaak superieur. Maar er dat is alweer wat jaren geleden. Ps3 is nu meer bekend terrein, en blijkbaar kunnen ze er nu heel goed mee om gaan.
Ik kies zelf voor ps3 versie, ook al heb ik een 360 met nieuwe xbox live staan, want ik denk dat ps3 de betere van de 2 wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:47:
[...]

Veels te duur. Een PS3 kan je zelfs al krijgen onder de 100 euro als het meezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Tja, laten we hier geen console war van maken. Ik ben geen fanboy o.i.d., maar ben uiteindelijk wel blij dat ik de x360 heb gekozen en niet de ps3. Ik zelf denk iig niet dat er veel verschil tussen de versies gaat zitten. Ik heb wel echt ongelofelijk veel zin in die game zeg, ben blij dat ik nog een weekje vrij heb als hij uitkomt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

v8power67 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:14:
[...]

Ja is waar maar die games die ze via xbox live aanbieden zijn echt oud. Assassins creed 3 is nog geen jaar oud. En komt nu al gratis, is wel effe een verschil.
En ja ik weet xbox versie was vaak superieur. Maar er dat is alweer wat jaren geleden. Ps3 is nu meer bekend terrein, en blijkbaar kunnen ze er nu heel goed mee om gaan.
Ik kies zelf voor ps3 versie, ook al heb ik een 360 met nieuwe xbox live staan, want ik denk dat ps3 de betere van de 2 wordt :)
Dat mag jij best denken waarbij ik nogmaals aan eerder genoemde 2e zin refereer.
Waar het om gaat is dat iemand op een zoveel mogelijk objectieve manier zijn console moet kiezen.
Laten we wel wezen; Welke van de 2 platformen hij ook kiest het zijn van beiden de laatste stuiptrekkingen en men wil ze nog zoveel mogelijk uitmelken.
Persoonlijk vind ik het jammer dat GTA5 niet next gen is.

Verder heeft Thomasx4 gelijk. En ik heb, niet geheel toevallig, rond de release ook wat vrije dagen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevke
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-12-2021
Pykow schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:29:
[...]

Leg mij dan eens uit waarom mijn oude arcade een hele zoot gedownloade Live spellen heeft? :P

Dat bedoel ik niet negatief, want ik weet het echt niet.. Zou controleren maar die Xbox ligt ondertussen ergens in de garage. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit zonet weer de online trailer te bekijken. Vraag me wel af of ze het net zo levendig kunnen maken als de single player versie. Je ziet van alles vliegen en doen. Benieuwd of we niet bij de neus worden genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Kevke schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:34:
[...]

Leg mij dan eens uit waarom mijn oude arcade een hele zoot gedownloade Live spellen heeft? :P

Dat bedoel ik niet negatief, want ik weet het echt niet.. Zou controleren maar die Xbox ligt ondertussen ergens in de garage. :+
Mijn arcade had geen HDD , maar 1 CD met arcade games en 1 memory sticky voor aan de voorkant.
Zo heb ik hem uit de doos gehaald. of hij had 20GB HDD :P maar dat weet ik niet meer zeker.

ik heb die Xbox verkocht omdat hij verbannen was voor 70 euro met 2 controllers en heel veel ook legale games (achteraf spijt) daarna tweede hands een xbox360 met een 250GB HDD(gechipt maar wel legaal) gekocht voor 100 euro. deze console is mooi aan het wachten op GTA V ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Heb altijd al een zwak voor de Playstation gehad, en ben daarom ook super blij dat ik sinds kort de PS3 Slim versie 120Gb heb overgenomen van een vriend.

De exclusives die voor de PS uit zijn gekomen (Heavy Rain bijv.) en nog moeten uitkomen (Beyond Two Souls om een voorbeeld te noemen) spreken mij enorm aan! En daarom heb ik altijd een zwak voor de PS gehad.

De xbox met zijn exclusives (bijvoorbeeld Halo) boeit mij totaal niet.

Dus het is gewoon een kwestie van smaak. Daarbij komt inderdaad nog eens kijken dat ik met de PS3 gratis online kan, en het systeem is werkelijkwaar muisstil als ik aan het gamen ben terwijl de Xbox blaast als een tierelier... Ook heel belangrijk..

Of GTA V nu beter, mooier en vloeiender speelt op de PS3 of Xbox, de tijd zal het uitwijzen. Ik denk persoonlijk niet dat het veel verschilt.

De exclusives voor Playstation hebben mijn keus gemaakt voor de aanschaf van een 2ehands PS3 (ik moest 1 van de 2 consoles hebben voor GTAV uiteraard :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Last of Us kan ik ook van harte aanraden. Ook een PS3 exclusive, kanshebber op de GOTY award :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens. Dit is een GTA v topic. Ik wil nieuws over het spel lezen want ik kan niet wachten tot ik het kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

The Outlaw schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:01:
The Last of Us kan ik ook van harte aanraden. Ook een PS3 exclusive, kanshebber op de GOTY award :-)
Klopt... Alleen ben ik geen zombie freak... Valt daarom voor mij af helaas..
Misschien als ie ooit in de sale komt het proberen waard... Maar je bent een zombie liefhebber, of je hebt er niets mee.. Voor mij geldt het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die twijfelen om een Playstation 3 of Xbox 360 aan te schaffen is er bij Intertoys gameconsole opruiming en heb je al een Xbox 360 Slim 250GB voor €149,00
http://www.intertoys.nl/g...spelcomputers?Sort=-Prijs
Is zeker aantrekkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 10:12

bitflusher

flushed die *** pc

Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:16:
Jongens. Dit is een GTA v topic. Ik wil nieuws over het spel lezen want ik kan niet wachten tot ik het kan spelen.
Eens, Ik heb er twee gepreorderd een voor mijzelf en een voor mijn broertje als verjaardagskado. Gamemania heeft een nachtopening. Ik denk dat ik een van die gekken ga zijn die er staat om 00.00. Nog niet eerder gedaan voor een spel/console/gadget.

Ik heb ooit GTA IV een weekje morgen spelen op een PS3 tijdens een zomer op een huis passen. Daarna moest ik hem gewoon verder spelen. op marktplaats was er een Xbox360 met oa GTA. Die gekocht. Was t eerste spel in jaren wat ik helemaal uit heb gespeeld. Ook de DLC's (toen al op disc te koop) waren leuk.

Ik verwacht veel van V, hopelijk voldoet het aan de verwachtingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Vis schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:17:
[...]

Klopt... Alleen ben ik geen zombie freak... Valt daarom voor mij af helaas..
Misschien als ie ooit in de sale komt het proberen waard... Maar je bent een zombie liefhebber, of je hebt er niets mee.. Voor mij geldt het laatste.
Ik ben ook geen zombie freak, en die game gaat ook niet over zombies, maar mensen die geïnfecteerd zijn met een echt bestaande schimmel. Daarnaast is de verhouding infected encounters en echte mensen encounters ongeveer 40-60 of 30-70. Oftewel het valt onwijs mee.

Ik ben in ieder geval blij dat ik deze game niet heb gemist. Een van de mooiste en beste spellen ooit gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ben erg benieuwd naar deze game. Ik heb enkele dagen geleden IV uitgespeeld en dat was ook een erg indrukwekkend verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bitflusher schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:52:
[...]

Eens, Ik heb er twee gepreorderd een voor mijzelf en een voor mijn broertje als verjaardagskado. Gamemania heeft een nachtopening. Ik denk dat ik een van die gekken ga zijn die er staat om 00.00. Nog niet eerder gedaan voor een spel/console/gadget.

Ik heb ooit GTA IV een weekje morgen spelen op een PS3 tijdens een zomer op een huis passen. Daarna moest ik hem gewoon verder spelen. op marktplaats was er een Xbox360 met oa GTA. Die gekocht. Was t eerste spel in jaren wat ik helemaal uit heb gespeeld. Ook de DLC's (toen al op disc te koop) waren leuk.

Ik verwacht veel van V, hopelijk voldoet het aan de verwachtingen...
Gezien ze zelfs het spel hebben vertraagd zodat we alsnog huizen konden kopen en auto's konden modificeren lijkt me dat R* er alles aan heeft gedaan om de game zo mooi mogelijk te maken voor de fans. Als die vertraging er niet was geweest hadden we nu al V kunnen spelen zónder al dat moois, dan had het denk ik op een tweede IV uitgelopen, en dat was niet echt de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 22-09-2023
Donstil schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:04:
[...]

Was bij de GTA4 release leuk, online werd bij hoog en laag beweerd dat de schijven een dag van te voren verstuurd zouden worden omdat de controle zo streng zou zijn maar 6dagen daar voor zat hij hier al in de PlayStation :) .
Voorzichtig he, anders is er zo iemand die hem ook eerder wil hebben die even aan het werk gaat wiseass... :P

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
pannekoek141 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:37:
[...]

Voorzichtig he, anders is er zo iemand die hem ook eerder wil hebben die even aan het werk gaat wiseass... :P
Ik begrijp het niet helemaal denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan nu geruchten dat Take Two/Rockstar Games GTAV heeft meegenomen naar Gamescom. Een gamer zou de game al gespeeld hebben, maar mag daar logischerwijs niets over zeggen

https://twitter.com/GTAleaks/status/370275429909008384

Topic op GTAForums: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=575565

Volgens een journalist van website 3nter.nl was er ook bij de Nederlandse journalisten niets over bekend. Heel vreemd dit.

[ Voor 7% gewijzigd door The Outlaw op 21-08-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja iedereen kan alles roepen op Twitter natuurlijk. Dat hij er niets van mag zeggen komt precies goed uit :p

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Typisch R* marketing dit. Beetje hypen met een filmpje van een paar minuten en dat is het. Daarna is het weer morsdood. De game verkoopt toch wel. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de marketing van BF4 (aub niet beginnen over dat het ander genre en weet ik veel wat is, geen flamewar beginnen :P ) is dit toch wel heel anders.

Maakt verder niet uit want ik kijk er ontzettend naar uit, maar wat meer info zou ik toch wel op prijs stellen. Het is wel erg mager allemaal hehe.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• kaos001
The Outlaw schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:16:
Gaan nu geruchten dat Take Two/Rockstar Games GTAV heeft meegenomen naar Gamescom. Een gamer zou de game al gespeeld hebben, maar mag daar logischerwijs niets over zeggen

https://twitter.com/GTAleaks/status/370275429909008384

Topic op GTAForums: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=575565

Volgens een journalist van website 3nter.nl was er ook bij de Nederlandse journalisten niets over bekend. Heel vreemd dit.
Link naar die facebook-pagina is inmiddels alweer dood :/

Heb gisteren gewoon weer GTA4 opgestart om weer in het sfeertje te komen. Na 3 jaar het spel niet aangeraakt te hebben vind ik het nog steeds tof :P

Soundcloud

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

De spanning blijft of mijn xbox360 het blijft doen :P
of dat ik straks met een GTA V zit, waar ik dan niks aan heb.

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ja leuk he... om in de stemming te komen heb ik dat GTA4 schijfje ook weer in me xdoos geduwd. Eigenlijk is het niet meer om aan te zien, het lijkt wel een retro game :+ maar de gameplay is gewoon dik in orde. En vooral de humor is ook nog steeds geweldig.
Ik hoopte het in 1 of 2 speelsessies uit te kunnen spelen in 7/8 uur maar ik merk helaas dat ik tegenwoordig minder tijd heb dan ik dacht. Ook was het alweer 2009 dat ik het voor het laatst speelde, bovendien was ik bij de eerste de beste missie (Roman helpen op dat basketbal veldje) al gelijk dood 8)7 Ik heb die 2 gasten dus maar platgereden en ging daarna meteen even wat wapens halen. Gelukkig wist ik me nog wat plekken in de omgeving te herinneren waar wapens liggen want je krijgt na die missie alleen een mes. Niet dat je die wapens al zo snel nodig hebt maar het schiet wat meer op.

Ik ben destijds vrij abrupt gestopt omdat er volgens de stats nog 1 duif moest zijn die ik niet geschoten had terwijl ik ze meerdere malen ben langsgelopen en zeker wist dat ik ze allemaal heb afgeschoten. Sinds dien heb ik een diepe haat ontwikkelt voor duiven en als ik er 1 zie krijg ik een drang om 't te bashen. :+

Vandaar dat bijv. Episodes from Liberty City nog steeds in 't cellofaan zit maar die wordt uitgepakt zodra ik met GTA4 klaar ben.

iRacing Profiel

Verwijderd

Is er al duidelijkheid of en wanneer GTA V voor de PC komt?
Speel nog veel GTA IV op de PC.. heb een xbox 360 gehad en weer verkocht..

Nu zie ik een PS3 wel zitten... (wat kosten die dingen weinig tegenwoordig!)
Maar is het nog wel de moeite om een PS3 te komen als de PS4 er bijna is??

Echt indrukwekkend als je ziet wat ze uit een 10 6+ jaar oude console kunnen halen!!

Verwijderd

Volgens mij komt het spel nog lang niet uit voor de ps4 x1 en de pc. Ook al staat er in de mod break van wel :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2013 10:25 ]

• kaos001
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:21:

Echt indrukwekkend als je ziet wat ze uit een 10 jaar oude console kunnen halen!!
Even bijdehand doen hoor, de releasedate van de PS3 was 23 maart 2007.
(8>

Soundcloud

Verwijderd

kaos- schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:26:
[...]

Even bijdehand doen hoor, de releasedate van de PS3 was 23 maart 2007.
(8>
Dan nog... ik moet eens een PC game spelen met een grafische kaart van 6+ jaar oud ;)

• kaos001
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:28:
[...]

Dan nog... ik moet eens een PC game spelen met een grafische kaart van 6+ jaar oud ;)
True, maar het is algemeen bekend dat games die specifiek voor een stuk hardware geschreven worden efficiënter zijn dan software wat door verschillende configuraties (pc's) begrepen moet worden.

Daarbij is een console ook gebouwd voor games. Ik kan op mijn pc voor geen meter GTA4 draaien, maar ik denk ook niet dat mijn PS3 de audiosoftware trekt wat ik op mijn pc gebruik :+

[ Voor 18% gewijzigd door kaos001 op 22-08-2013 10:31 ]

Soundcloud

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Waarom staat er in de modbreak dat hij voor de pc uit komt, heb ik iets gemist?

• kaos001
Z500 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:32:
Waarom staat er in de modbreak dat hij voor de pc uit komt, heb ik iets gemist?
Nee, de mod ging er vanuit dat hij ook uit zou komen voor PC, maar dat is nog totaal niet bevestigd.

Soundcloud

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Wat een geweldig nieuws allemaal, komen zoveel indrukwekkende spellen uit. Deze gaat er sowieso komen voor mijn ps4 die ik in het voorjaar ga aanschaffen (hopelijk is het spel dan al beschikbaar voor de next gen :) ).

Voel me net weer 16 jaar :9

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

creapYYY schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:30:
Wat een geweldig nieuws allemaal, komen zoveel indrukwekkende spellen uit. Deze gaat er sowieso komen voor mijn ps4 die ik in het voorjaar ga aanschaffen (hopelijk is het spel dan al beschikbaar voor de next gen :) ).

Voel me net weer 16 jaar :9
Same. Moet wel zeggen dat ik me ergens afvraag waar ik nu meer voor gehyped ben, de game zelf of de multiplayer. Heb het idee dat ik met name in de tweede erg veel lol ga hebben.

Verwijderd

Het begint nu wel te korten 😃 Ik wil echt met die zeppelin vliegen 😃

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:08

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:39:
Het begint nu wel te korten 😃 Ik wil echt met die zeppelin vliegen 😃
Weet iemand ook hoe snel dat die Zeppelin zou moeten gaan? Per definitie is een zeppelin natuurlijk een oer-traag luchtvaartmiddel, dus als het ook echt zo traag is, vraag ik me zeer af het de moeite waard is...

www.youtube.com/DerOllie

• bram1984
Cybpraetorian schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:47:
[...]

Weet iemand ook hoe snel dat die Zeppelin zou moeten gaan? Per definitie is een zeppelin natuurlijk een oer-traag luchtvaartmiddel, dus als het ook echt zo traag is, vraag ik me zeer af het de moeite waard is...
Het zal er meer om gaan dat je zo hoog boven de stad stil kan hangen, dan dat het om snelheid gaat, denk je niet?

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:08

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

bram1984 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:01:
[...]

Het zal er meer om gaan dat je zo hoog boven de stad stil kan hangen, dan dat het om snelheid gaat, denk je niet?
Wellicht, maar dat kan je met een helikopter ook + snel vervoeren. Die blimp zal best lachen zijn, daar ben ik niet bang voor, maar denk dat ie met de pre order een beetje wordt overhyped.

Zou je hem met een sniper ook kunnen neerhalen?

www.youtube.com/DerOllie

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Cybpraetorian schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:10:

Zou je hem met een sniper ook kunnen neerhalen?
Denk het niet.

Al eens een verhaal gelezen over de Goodyear Blimp die in de VS boven LA rond vloog.
Na een inspectie kwamen ze er achter dat er diverse kogel gaten in zaten en ze hadden geen idee hoe lang deze er al in zaten.

Zolang er niet te veel gaten of te grote gaten inzitten maakt het niets uit.

• kaos001
Deadsy schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:13:
[...]

Denk het niet.

Al eens een verhaal gelezen over de Goodyear Blimp die in de VS boven LA rond vloog.
Na een inspectie kwamen ze er achter dat er diverse kogel gaten in zaten en ze hadden geen idee hoe lang deze er al in zaten.

Zolang er niet te veel gaten of te grote gaten inzitten maakt het niets uit.
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-3sfH-VMkQJo/TqQFyt2APTI/AAAAAAAAAYM/RggeOhFkia8/s320/old-palestinian-woman-with-rocket-launcher410ok.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door kaos001 op 22-08-2013 16:15 ]

Soundcloud

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:09

Player1S

Probably out in the dark

Is er al iets meer bekent over de muziek in de game? Kan zo 123 niks vinden helaas.

Hoop op een goeie punkrock zender. LA heeft een aardige scene dus....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
L1nt schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:17:
Is er al iets meer bekent over de muziek in de game? Kan zo 123 niks vinden helaas.
Wat we weten van de trailers en game journalisten die bij een play sessie mochten meekijken:
  • Classic rock
  • Opera
  • Dub
  • 80's Soul
  • 90's Dance
Blijkbaar heeft GTA V meer radio stations dan vorige GTA's en als er al opera in zit kunnen we waarschijnlijk zo'n beetje elk genre verwachten.

Meer info hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=532775

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Ik speel GTA al sinds de aller eerste game, maar tot op heden heeft Rockstar me nog niet kunnen overtuigen met GTA5. Ik vraag me af of ik ondertussen 'te oud' aan het worden ben of dat het spel niet meer zo interessant is. Vind de trailers die ik totnutoe gezien heb alles behalve spectaculair. Maanden keek ik uit naar GTA4, tot op het bot uitgespeeld, maar dat heb ik dit keer niet. Meer mensen die een beetje hetzelfde hebben?

• Vis

Vis

Voor de mensen die vanaf morgen willen preorderen via PSN :

Grand Theft Auto V: Details on the PSN Pre-order
Pre-order today, but know that you can't preload.
by Greg Miller AUGUST 21, 2013

Yesterday, PlayStation announced that gamers who pre-order the digital version of Grand Theft Auto V will receive 75 percent off the digital version of another Rockstar title. Then, with yesterday's PlayStation Store update, folks could buy GTA V and wait patiently until the September 17th release date.

However, for folks who have pre-ordered games via the PSN before, this raised two questions -- would GTA V be available at midnight or the normal afternoon PSN publish time and would pre-loading the game be possible?

IGN confirmed with Rockstar that GTA V will unlock at midnight Pacific time on September 17th, but you won't be able to pre-load it. So, basically, if you pre-order the PSN version of the game, you'd need to download it that night at midnight. For a game as big as GTA V, that might take some time on the PSN.

Denk dus eerder dat het op de dag van release dus eerder frustrerend zal zijn omdat het zo lang duurt de game te downloaden via PSN :(
Ik denk er nog even over na...

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Navuri schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:05:
Maanden keek ik uit naar GTA4, tot op het bot uitgespeeld, maar dat heb ik dit keer niet. Meer mensen die een beetje hetzelfde hebben?
Nee, totaal niet.

Het enige waar ik me zorgen over maak is de teruggang in grafische kwaliteit op m'n X360. Na 4 jaar GTA IV op de PC te hebben gespeeld, waarbij elke upgrade het spel er beter deed uitzien en soepeler deed draaien, zal het wel even slikken worden. De gameplay trailer en de GTAO trailer zijn qua graphics oerlelijk vind ik. En hoewel ik het ga spelen met een beamer op een groot scherm zal ik zeker flink moeten wennen.

Desondanks is de gameplay van GTA's zo ontzettend goed dat ik na een paar dagen waarschijnlijk nauwelijks meer let op aliasing en low poly models. Het simpelweg rondrijden in zo'n grote map maakt echt alles goed.

Wel jammer dat GTAO pas na 2 weken beschikbaar is. Met GTA IV reed ik de eerste dag met 2 vrienden in 1 auto rond om de map te verkennen en dat was zo'n aparte ervaring dat we er jaren later nog over praten. Had gehoopt deze keer hetzelfde te doen maar ach, jammer dan.

• Donstil
  • Niet online
Bobnofski schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:29:
[...]

Wat we weten van de trailers en game journalisten die bij een play sessie mochten meekijken:
  • Classic rock
  • Opera
  • Dub
  • 80's Soul
  • 90's Dance
Blijkbaar heeft GTA V meer radio stations dan vorige GTA's en als er al opera in zit kunnen we waarschijnlijk zo'n beetje elk genre verwachten.

Meer info hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=532775
Ik hoop vooral op een terug keer van k-Rose.
Dat was echt geweldig altijd.

"K-Rose, when love shoots you in the back and steels your horse" :)

Edit: Ik heb de K-Rose cd op mijn iPod, soms luister ik er nog wel eens naar in de Auto alsof het een echt radio station is ens. Heerlijk die foute (fake) country met Mary-Beth Maybell.

"All my exes live in Texas".

God nu ik het zo zit te tikken kom ik er achter dat ik van sommige de songtekst nog ken ook :P

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 22-08-2013 21:22 ]

• Jef Delathouwer
  • Laatst online: 29-08 21:12
Donstil schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:18:
[...]

Ik hoop vooral op een terug keer van k-Rose.
Dat was echt geweldig altijd.

"K-Rose, when love shoots you in the back and steels your horse" :)
Met weer zo'n groot buitengebied kan je dat wel verwachten, maar tot 17 september blijven dit natuurlijk wel speculaties.

PSN: Wippie1880

• Donstil
  • Niet online
Jef Delathouwer schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:20:
[...]

Met weer zo'n groot buitengebied kan je dat wel verwachten, maar tot 17 september blijven dit natuurlijk wel speculaties.
Ja precies, stiekem verwacht ik het ook wel.

Kijk er echt naar uit, lekker rondrijden met de radio aan.
Home cinema lekker open en genieten maar.

Grand Theft Auto V al verschenen in de PSN store als pre-load. Kan wel downloaden maar de download mist essentiele files die door R* erin moeten worden gezet

http://www.reddit.com/r/G...is_downloading_right_now/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Heb vandaag de game ook gepreordered :)
En de lokale gameboer in Hoogeveen gaat 's nachts ook los _/-\o_
Dus ik zit op 17 september om 00.50 waarschijnlijk GTA V te spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga em middernacht halen, wil dat eens mee maken, maar kan em pas later spelen want ik heb school 😥

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hem bij amazon in pre-order staan , maar ga steeds meer twijfelen of ik wel een dag extra wil wachten. Heb echt ongelofelijk veel zin in deze game. Eigenlijk kan het spel alleen nog maar tegenvallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:51
The Outlaw schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:56:
Grand Theft Auto V al verschenen in de PSN store als pre-load. Kan wel downloaden maar de download mist essentiele files die door R* erin moeten worden gezet

Slim van ze. Dan hoef je geen mega bestanden binnen te halen.
Ik denk dat ik dat ook vanmiddag maar even gaat doen.
Bedankt voor de info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
The Outlaw schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:56:

is dit alleen voor de digitale aankoop?

Het zou wel mooi zijn als je hem kon pre-loaden en als je dan de game hebt, disc erin, update erover en gaan. ipv dat er misschien van alles geinstalleerd moet worden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 20:35

kevin33

Welkom in Utopia.

Wii4all schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:08:
[...]

is dit alleen voor de digitale aankoop?

Het zou wel mooi zijn als je hem kon pre-loaden en als je dan de game hebt, disc erin, update erover en gaan. ipv dat er misschien van alles geinstalleerd moet worden.
Aan de andere kant, dat installeren was bij IV een kleine 15 minuten, voordat je een bestand van PSN hebt gedownload ben je vaak al langer bezig.

Wel een geinig idee trouwens.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:51
Ik gok dat hetzelfde werkt als Steam.
De game is binnen voor 95% ofz. Dan mis je alleen de Start-up en wat kleine belangrijke bestandjes.
Als de game dan vrij wordt gegeven op de 17de komt de rest binnen. Of dit via de PSN of gewoon via de game komt weet ik niet. Uit het artikel op Reddit komt volgens mij naar voren dat je er voor de rest niks mee kan doen. Alleen naar de muziek luisteren en kijken naar de foto van ''Kate Upton''. Ik denk dat ik hem vanmiddag ook maar ''aan ga schaffen'' :D
Pagina: 1 ... 26 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic

Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.

We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd

Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.