Wat ik vanochtend las is dat de game tegelijktijdig op beide platforms ontwikkeld wordt. Grafisch zal er dus weinig tot geen verschil zijn. De meeste demo's en screenshots zijn echter van PS3 afkomstig, mocht dat meewegen in je afweging. Als 'ie op de 360 aanzienlijk beter draait (waar ik dus niet vanuit ga), dan haal ik 'm ook daarvoor.v8power67 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:37:
Heb zelf de game preorder staan voor ps3, maar neem aan dat ze vtv wel bekend maken welke lead platform was ? Heb beide consoles, maar sinds ik laatste maanden nogal ps3 game, als ik dan xbox aanzet wordt ik beetje waus van dat geluid van dat ding
Maar als hij bv duidelijk beter is op xbox haal ik hem daar.
Als ik hierboven zo lees is er echt hoop aangepast. Nog steeds hoop ik dat rijden beetje lijkt op gta4, maar dat zal valse hoop zijn vrees ik...
Ook hoop ik dat de map van begin meteen volledig beschikbaar is. Vind de missies in gta games vaak beetje meh, en wil juist gewoon genieten van de vrijheid en leuke dingen je kan doen erin.
Heeft iemand een idee/inschatting wat voor GPU / CPU combinatie nodig is om GTA V op 720p met alles op full ++ op de PC te kunnen spelen? En wat nodig is om het goed te kunnen spelen op 1080p?
Ik weet dat GTA V op de Xbox 360 op 2 discs wordt uitgebracht. 1 om te installeren, nummer 2 moet er alleen in zitten om te kunnen spelen.
Nu las ik geloof ik ook ergens dat je de 2e disc ook kon laten installeren, weet iemand alleen hoeveel de totale disk-space van GTA V dan zal worden én wat voor voordeel dit zou moeten hebben, tegenover het alleen installeren van Disc 1 van GTA V?
Nu las ik geloof ik ook ergens dat je de 2e disc ook kon laten installeren, weet iemand alleen hoeveel de totale disk-space van GTA V dan zal worden én wat voor voordeel dit zou moeten hebben, tegenover het alleen installeren van Disc 1 van GTA V?
CPU: Deca Core
GPU: NVIDIA Quadro 6000
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Opperhoof schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:42:
Heeft iemand een idee/inschatting wat voor GPU / CPU combinatie nodig is om GTA V op 720p met alles op full ++ op de PC te kunnen spelen? En wat nodig is om het goed te kunnen spelen op 1080p?

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
CPU: Deca CoreOpperhoof schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:42:
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Jammer. Nu zitten er dus nauwelijks consequenties aan vast. Als je hem echt kwijt zou kunnen raken zou je er voorzichtiger mee omgaan.Custom cars that you abandon will be taken to an impound lot
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Het blijft nog steeds een spel.. Ik ben blij dat het zo is anders kan je er nooit eens fun mee hebben tegen de politie of iets dergelijks.. (zonder tienduizenden dollars te verliezen of zonder daarna het spel opnieuw te moeten laden.., en we weten natuurlijk niet hoeveel geld je zal moeten betalen) en wat als je bv die stunt jumps aan het doen was en je belandt in het water.. dan zou je opeens je dure customized car kwijt zijn.. leuk hoor.Jeroenneman schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:05:
[...]
Jammer. Nu zitten er dus nauwelijks consequenties aan vast. Als je hem echt kwijt zou kunnen raken zou je er voorzichtiger mee omgaan.
Het is tenslotte GTA en niet the sims..
Als je het niet leuk vindt dan moet je hem maar gewoon niet van de impound gaan afhalen?
Niemand verplicht je om die auto terug te halen.
[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 11-07-2013 13:11 ]
Dan haal je toch gewoon nooit een auto op uit impound?Jeroenneman schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:05:
[...]
Jammer. Nu zitten er dus nauwelijks consequenties aan vast. Als je hem echt kwijt zou kunnen raken zou je er voorzichtiger mee omgaan.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Kost wel euro's of dollars in dit geval.Jeroenneman schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:05:
[...]
Gisteren even langs de mediamarkt te Eindhoven geweest, Als je hem nu pre-ordered krijg je er een poster bij JEEEEEEEJ!, anyway de mediamarkt houdt een nachtlaunch om 00:00, en de game gaat voor 49,99 over de toonbank!
Meh, ik zie hier over € 55 bij mediamarkt.. Weet je zeker dat hij 5 tientjes gaat kosten, of is dat alleen die nacht?swoutr schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:31:
Gisteren even langs de mediamarkt te Eindhoven geweest, Als je hem nu pre-ordered krijg je er een poster bij JEEEEEEEJ!, anyway de mediamarkt houdt een nachtlaunch om 00:00, en de game gaat voor 49,99 over de toonbank!
Naja dan wordt het denk ik toch ps3. Ben laatste maanden echt aan controller gewend, en het feit dat ie zo stil is heerlijk!!.bram1984 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:36:
[...]
Wat ik vanochtend las is dat de game tegelijktijdig op beide platforms ontwikkeld wordt. Grafisch zal er dus weinig tot geen verschil zijn. De meeste demo's en screenshots zijn echter van PS3 afkomstig, mocht dat meewegen in je afweging. Als 'ie op de 360 aanzienlijk beter draait (waar ik dus niet vanuit ga), dan haal ik 'm ook daarvoor.
Moet nog steeds een eigen ps3 fixen maar rond september lukt me dat wel
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik vroeg het aan de verkoper van de mediamarkt, hij keek voor me in het systeem, 49,99, mischien alleen de grotere filialen? I dont know, bij de mm in Eindhoven so far iig 49,99Boagriuz schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:01:
[...]
Meh, ik zie hier over € 55 bij mediamarkt.. Weet je zeker dat hij 5 tientjes gaat kosten, of is dat alleen die nacht?
Misschien is een auto daaruit halen heel duur. En misschien kun je hem eruit stelen mar is de bewaking absurd goed.Jeroenneman schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:05:
[...]
Dat is een leuk politiek correct antwoord van haar (waarschijnlijk), maar dat neemt niet weg dat de twee stukken met achtervolgingen duidelijk laten zien dat de auto's enorm arcade achtig op de weg liggen. Het zag er compleet niet realistisch uit dat is in ieder geval duidelijk.
Wow, zeer onder de indruk van de de trailer! Lekker zoals in San Andreas hele tijd door het land racen en wazige dingen doen, kijk er nu al naar uit!
Netjes van Rockstar dat ze reageren op mailtjes.. had ik niet verwacht. Ze zullen er een hoop ontvangen elke dag vermoed ik.
49.99e mooie (terechte) prijs als je het mij vraagt.
Netjes van Rockstar dat ze reageren op mailtjes.. had ik niet verwacht. Ze zullen er een hoop ontvangen elke dag vermoed ik.
49.99e mooie (terechte) prijs als je het mij vraagt.
offtopic:
(en dan te bedenken dat ik 65 o.i.d heb betaald voor Sim City, wat eigenlijk nog geen 10e waard is.
Maar goed
(en dan te bedenken dat ik 65 o.i.d heb betaald voor Sim City, wat eigenlijk nog geen 10e waard is.

In je eentje achterna gezeten worden door het leger is ook niet realistisch. Wel leuk.Ircghost schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:42:
Dat is een leuk politiek correct antwoord van haar (waarschijnlijk), maar dat neemt niet weg dat de twee stukken met achtervolgingen duidelijk laten zien dat de auto's enorm arcade achtig op de weg liggen. Het zag er compleet niet realistisch uit dat is in ieder geval duidelijk.
Als je realistisch wilt racen dan zijn daar genoeg andere games voor
Klopt, er is altijd een balans tussen realisme en wat leuk is. Echter met realistisch doel ik op hoe je kon rijden in gta4, dat vond ik (heel subjectief) echt goed rijden voor een spel zoals gta.
Verwijderd
Er staat toch dat iedere wagen een andere handeling kan hebben? ofwel hoe je de wagen tuned zo rijdt ie. Lijkt mij een vrij duidelijk antwoord, niks politiek-correct-antwoord aan. Ze reageren prima op een mail die normaal blijft liggen en duidelijker kan ie niet geformuleerd worden waarin ze ook aangeven dat de zogenaamde arcade handeling niet toepasselijk is.Ircghost schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:42:
Misschien zijn die wagens die je gezien hebt wel zo getuned dat ze op het eerste oog, (enkele luttige seconde) arcadisch rijden, weet jij veel.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2013 19:32 ]
Goed we miscommuniceren een beetje ben ik bang.
1) politiek correct antwoord is omdat er niet echt wordt verteld hoe het werkt, het wordt niet vergeleken met een ander spel qua realisme of arcade gevoel et cetera. Niet dat het heel gek is, ze brengen natuurlijk naar buiten wat ze willen.
2) Ik snap dat elke auto eigen rij-eigenschappen heeft -gelukkig doet gta daar ook aan-, echter onafhankelijk van wat voor auto het is. Beide auto's in de achtervolgingsscènes reden alsof ze op ijs aan het rijden waren. Dat kan met hun specifieke eigenschappen te maken hebben maar ik vind dat echt bout.
1) politiek correct antwoord is omdat er niet echt wordt verteld hoe het werkt, het wordt niet vergeleken met een ander spel qua realisme of arcade gevoel et cetera. Niet dat het heel gek is, ze brengen natuurlijk naar buiten wat ze willen.
2) Ik snap dat elke auto eigen rij-eigenschappen heeft -gelukkig doet gta daar ook aan-, echter onafhankelijk van wat voor auto het is. Beide auto's in de achtervolgingsscènes reden alsof ze op ijs aan het rijden waren. Dat kan met hun specifieke eigenschappen te maken hebben maar ik vind dat echt bout.
Grappig, ik heb juist in GTA IV het idee dat ik op het ijs rijd en dat de camera er aan een touwtje achteraan bungelt. Ik denk dat het rijden me in V veel beter gaat bevallen. Zoals ik in een eerdere post al aangaf: als het rijden in GTA IV echt realistisch zou zijn, zouden er een hoop verkeersdoden vallen.
Om maar een voorbeeld te geven hoe debiel het rijden in GTA IV is: hier een video van de GTA San Andreas remake in de RAGE engine.
Skip naar 0:50. Daar gaat hij rijden op een gewone aardeweg/modderweg, zoals je er velen hebt in GTA San Andreas en ook zult hebben in GTA V.
Volgens GTA IV's rijsysteem zou je zelfs niet kunnen genieten van cruisen door de countryside. Je zou continu je bewegingen moeten corrigeren.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1NwpYQnMOKw]
En betreffende GTA IV's rijstijl op de gewone baan: je moet is op Youtube naar politie achtervolgingen kijken: daar zie je dat je perfect met een auto tussen andere auto's op de highway kunt chasen zonder enige vorm van serieus slippen.
In GTA IV ligt dat wel anders: je moet meer focussen op het niet-kapotrijden van zijspiegels dan op het verliezen van de politie.
Skip naar 0:50. Daar gaat hij rijden op een gewone aardeweg/modderweg, zoals je er velen hebt in GTA San Andreas en ook zult hebben in GTA V.
Volgens GTA IV's rijsysteem zou je zelfs niet kunnen genieten van cruisen door de countryside. Je zou continu je bewegingen moeten corrigeren.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1NwpYQnMOKw]
En betreffende GTA IV's rijstijl op de gewone baan: je moet is op Youtube naar politie achtervolgingen kijken: daar zie je dat je perfect met een auto tussen andere auto's op de highway kunt chasen zonder enige vorm van serieus slippen.
In GTA IV ligt dat wel anders: je moet meer focussen op het niet-kapotrijden van zijspiegels dan op het verliezen van de politie.
Als werknemer van een Media Markt-vestiging (toevallig sta ik ook op de Game-afdeling) kan ik je zeggen: Let even heel goed op, niet iedere Media Markt houdt een nachtopening. Vraag hier speciaal even naar bij je Media Markt-vestiging (dit geldt niet alleen voor GTA V, ook voor de launch van de Xbox One en PS4!).swoutr schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:31:
Wanneer deze hier staat, wordt deze dus in wezen 'weggesleept'. Je gekochte/customized car kun je hier wel weer vandaan halen, mits je deze terugkoopt!. Dit kun je tegen een lagere prijs doen dan de aankoopprijs van de auto, maar het gaat je wel geld kostenJeroenneman schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:05:
[...]
Hmm dat rijden ziet er in dat filmpje wel heel beroerd uit haha! Nou loop ik te twijfelen of mijn geheugen gebiased is of dat dit filmpje wat overdreven is. Hoe dan ook we zullen zien wat er gaat gebeuren en hoe het mensen bevalt
.
Want wie gaat er ook met zo'n auto op het land rijden?Asgaro schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:23:
[video]
Dat je te snel geen grip meer hebt klopt, maar vooralsnog, als ze toch claimen dat de physics onder de schop gaat, dan mogen we ervan uit gaan dat het goedkomt.
Lekker voorbeeld weer, wat lijkt een soort oude merc op een onverharde weg. hoop gewicht en rear wheel drive..... Laat dan voorbeeld zien van bv een pickup of zon jeep ding 4wd.Asgaro schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:23:
Om maar een voorbeeld te geven hoe debiel het rijden in GTA IV is: hier een video van de GTA San Andreas remake in de RAGE engine.
[video]
Als je met zulke wagens offroad gaat kun je dit verwachten. Moet je eens in het echt doen, en dan zo rijden als hem, hij cruised niet he
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Prima voorbeeld. Die besturing gaat gewoon nergens over, ook niet met een voertuig die niet voor dit soort wegen gemaakt is. En alsof een jeep in IV zoveel beter te besturen is.
Iets meer dan 2 maandjes en dan gaan wij het vanzelf zien
motabeatz.com
*titelfix zodat deze meer overeenkomt met voorgaande releases in de serie
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ultraman schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:59:
*titelfix zodat deze meer overeenkomt met voorgaande releases in de serie

OT: ik ga het risico nemen door de standaard versie te halen en te hopen dat de extra's alsnog als een DLC beschikbaar komen (zij het een x-aantal weken na release). Bij GTA IV ook de CE gehaald maar ik doe niets met die extra spullen.. Als is het kluisje wel handiger dan een cap of t-shirt..

[ Voor 41% gewijzigd door Angeloonie op 12-07-2013 13:26 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik wou net hetzelfde zeggen.bram1984 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:03:
Prima voorbeeld. Die besturing gaat gewoon nergens over, ook niet met een voertuig die niet voor dit soort wegen gemaakt is. En alsof een jeep in IV zoveel beter te besturen is.
Ik heb genoeg in GTA IV in de parkjes gereden
Maargoed, volgens GTA V's trailer hebben ze het al wat aangepakt!
Het grootste drama van GTA 4 is toch echt het rijden
Het is als of je met een (zeer zware)boot op de weg rijd.
Dan nog liever het (arcade)rijden uit GTA SA. want dat was nog leuk
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik heb jarenlang de tas die bij de GTA IV SE zat gebruikt als sporttas. Helaas is een tijdje terug de rits kapot gegaan.Angeloonie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:24:
[...]
OT: ik ga het risico nemen door de standaard versie te halen en te hopen dat de extra's alsnog als een DLC beschikbaar komen (zij het een x-aantal weken na release). Bij GTA IV ook de CE gehaald maar ik doe niets met die extra spullen.. Als is het kluisje wel handiger dan een cap of t-shirt..
Qua besturing ben ik vooral benieuwd wat ze hebben gedaan met de motoren. In San Andreas gebruikte ik voor de lange afstanden vooral motoren (ook offroad), maar in GTA IV reden die nooit echt lekker. In TLaD leken de motoren wel iets beter bestuurbaar maar alsnog was het geen pretje om bochten te nemen. Tenzij je heel erg afremde eindigde dat bij mij altijd in een glijpartij waarbij ik meestal al m'n snelheid verloor en soms ook nog achterstevoren kwam te staan.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
In het Gamer Informer artikel stond dat het rijden in GTA V net zo goed (of zelfs beter) is dan racegames.
Iedereen weet je dat je nooit moet afgaan op materiaal wat niet ingame is, maar dit is wel heel bijzonder.

Moet zeggen dat ik bij GTA altijd wel op materiaal dat niet ingame is af ga. GTA is (vrijwel) altijd omgeven door water en als je dan een stuk land ziet dan weet je vaak wel dat je er ook heen kunt / dat het er is.
Het is bedoening, niet bedoeling
Uw punt is?rgras schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:31:
Iedereen weet je dat je nooit moet afgaan op materiaal wat niet ingame is, maar dit is wel heel bijzonder.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Huh dit wist ik niet.Je kunt de gastank van een voertuig kapotmaken en het voertuig wegrijden, waarna je een brandstofspoor achterlaat. Dit kun je later aansteken, om meerdere vijanden in één keer te doden door middel van een explosie.
Bron: WikiGTA
Hier is het verschil beter te zien.rgras schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:20:
Dat je ook kan overdrijven.

Ze hebben een aantal bomen verwijderd in de final version.
Niet alleen een aantal bomen weggehaald, maar flink wat details die weggehaald zijn. Zou dit betekenen dat die eerste screenshots op een beter platform is genomen?
FIFA Benelux Administrator
Je bedoelt dat er is gezegd dat je hier nooit op af moet gaan maar dat het in dit geval zo is dat het er juist prachtig uitziet?rgras schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:20:
Dat je ook kan overdrijven.
Of..
Bedoel je dat de screenshot er prachtig uitzag en daarmee overdreven is maar de uiteindelijke versie niet?
Tsja..
Of de omgeving is volledig dynamisch en zijn er in de tussentijd wat bomen weggehakt 
nee serieus, denk dat de screenshot gewoon lekker gerenderd is.
Het is bedoening, niet bedoeling
Dat denk ik ook. Waarschijnlijk op een PC met de dev-kit en een Nvidia Quadro 6000 oid.martijntjuhh schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:06:
denk dat de screenshot gewoon lekker gerenderd is.
Het rijden was inderdaad eigenlijk een drama, maar het was wel iets waar je aan kon wennen. Dat is denk ik ook de reden waarom sommige mensen er wel positief over zijn.beuker19 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:53:
Het grootste drama van GTA 4 is toch echt het rijden![]()
Ik ben er zelf ook aan gewend, en kan tegenwoordig echt prima uit de voeten met de physics van IV. Desondanks hoop ik wel dat ze het iets meer in de richting van GTA San Andreas hebben geschoven. Dat maakt het overigens niet onrealistischer volgens mij, want IV had ook geen realistische physics wat dat betreft.
Ik hoop wel dat ze iets gedaan hebben aan de medeweggebruikers op hoge snelheid. Dat vond ik in San Andreas altijd een drama, want daar hadden zelfs de grote semi's de neiging om bij 200 km/h plots van rijbaan te wisselen terwijl je naast ze reed, of om met een vergelijkbare snelheid een bocht van 90 graden een zandweg op te maken.
Tsja, dit is jammer genoeg bij veel/iedere game zo.. Gelukkig dat dat helemaal niks uitmaakt bij GTA V omdat de game gewoon vet is! (GOTY)Bobnofski schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:19:
[...]
Dat denk ik ook. Waarschijnlijk op een PC met de dev-kit en een Nvidia Quadro 6000 oid.
Hallo mensen? Ik zei net dat het mogelijk is in GTA V om benzinesporen in de fik te steken?! Anyone?!
Maar even serieus. De front page van deze topic moet even worden vernieuwd. Is erg verouderd.
Maar even serieus. De front page van deze topic moet even worden vernieuwd. Is erg verouderd.
Ja OP is wel verouderd, mag wel een update krijgen!
Lol, lijkt op die ene RDR missie waar je dynamiet moet afvuren, maar dan in GTA stijle met bezine!
Lol, lijkt op die ene RDR missie waar je dynamiet moet afvuren, maar dan in GTA stijle met bezine!
Zarif schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:52:
Hallo mensen? Ik zei net dat het mogelijk is in GTA V om benzinesporen in de fik te steken?! Anyone?!
Aangezien de topicstarter geen updates uit heeft gevoerd sinds de opening van het topic, ben ik toevallig afgelopen week begonnen aan het redesignen van de OP (ook een update v/d info), verwacht binnenkort dus een update!iPodKiller schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:06:
Ja OP is wel verouderd, mag wel een update krijgen!
En ja, ik las dat over die benzinetank, maar dat had ik allang ergens gelezen dus reageerde ik er niet op
Zou best kunnen, aangezien ze volgens mij gezegd hebben dat de trailer van 2 dagen geleden op een PS3 werd geshowed.MyUtd4Life schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:50:
Niet alleen een aantal bomen weggehaald, maar flink wat details die weggehaald zijn. Zou dit betekenen dat die eerste screenshots op een beter platform is genomen?
De eerste verschillen tussen current en next-gen worden dus al duidelijk.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik denk het niet, dit zijn waarschijnlijk gewoon beelden die zwaar opgepoetst zijn met photoshop o.i.d.
Én zwaar gerenderd zijn, dan kan allesrgras schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 00:15:
Ik denk het niet, dit zijn waarschijnlijk gewoon beelden die zwaar opgepoetst zijn met photoshop o.i.d.
Next-gen geloof ik niet zo snel, de kans dat er toch een Next-gen versie van GTA V komt is heel klein.
De versies op de Xbox One en PS4 zullen ongetwijfeld er beter uit zien, maar het blijft een kwestie van gissen 'hoeveel' beter.
[ Voor 13% gewijzigd door rgras op 13-07-2013 10:57 ]
Verwijderd
Om alvast in de GTA stemming te komen , hier alle console GTA games in 1 video :
Nog 2 maandjes en ik ga leuke videos van GTA V maken.
Op de Xbox 360 ga ik recorden en spelen en dat is een feest.
Nog 2 maandjes en ik ga leuke videos van GTA V maken.
Op de Xbox 360 ga ik recorden en spelen en dat is een feest.
Welke versies?rgras schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:39:
De versies op de Xbox One en PS4 zullen ongetwijfeld er beter uit zien, maar het blijft een kwestie van gissen 'hoeveel' beter.
Er is namelijk niks aangekondigd voor de Xbone en PS4.
Nieuwe gelekte screens uit een chinese game magazine:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=565392

Ja daar loop ik nu niet echt warm meer van.
Misschien dropte de fps te veel in dat gebied, dus hebben ze de bomen weggehaald om de 30 fps te behouden.
Uit je eigen link:iPodKiller schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:30:
Nieuwe gelekte screens uit een chinese game magazine:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Famitsu (Japanese game magazin)
Like i care of het japans of chinees is, je kunt het toch niet lezen.
[ Voor 17% gewijzigd door iPodKiller op 13-07-2013 16:03 ]
Je denkt toch niet dat er te zijner tijd geen versie voor de volgende generatie consoles komt?Liteiten schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:30:
[...]
Welke versies?
Er is namelijk niks aangekondigd voor de Xbone en PS4.
Dat kan best hoor. Als de nieuwe consoles uitkomen dan zijn ze niet meteen mainstream hoor.rgras schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:20:
[...]
Je denkt toch niet dat er te zijner tijd geen versie voor de volgende generatie consoles komt?
Zelf denk ik niet dat gta V naar de next gen consoles zal komen eigenlijk. (gewoon een gevoel, geen bewijzen)
PC zal wel nog komen (ze hebben onlangs trouwens nog een extra programmeur aangenomen om games om te zetten naar de pc versie).
PC zal wel nog komen (ze hebben onlangs trouwens nog een extra programmeur aangenomen om games om te zetten naar de pc versie).
PC versie komt gegarandeerd, maar het omzetten van het spel, DirectX11 functie's implanteren etc kost nogal wat tijd denk ik. Max Payne 3 zag er anders zeer goed uit, en ik ben van mening dat GTA V er nog beter uit kan gaan zien. 
Nu nog een goeie videokaart zien te kopen, en mijn rig is er weer helemaal klaar voor!
Nu nog een goeie videokaart zien te kopen, en mijn rig is er weer helemaal klaar voor!
An a day keeps the doctor away.
Maar aan de andere kant kan het juíst op de nextgens uitkomen omdat GTA V ook voor de PC wordt gemaakt. Ik heb er niet veel verstand van maar de nextgens hebben toch dezelfde architectuur als de PC? Of maakt dat niet uit?SmokingCrop schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:41:
Zelf denk ik niet dat gta V naar de next gen consoles zal komen eigenlijk. (gewoon een gevoel, geen bewijzen)
Gegarandeerd? De verkopen van de PC-versie van IV zeggen iets anders.iApp schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:41:
PC versie komt gegarandeerd, maar het omzetten van het spel, DirectX11 functie's implanteren etc kost nogal wat tijd denk ik. Max Payne 3 zag er anders zeer goed uit, en ik ben van mening dat GTA V er nog beter uit kan gaan zien.
Nee, ingewikkeld verhaal, maar DirectX draait niet op een PS4. Al deze calls moeten omgezet worden. Naast het feit dat het sowieso voor de PC-versie moet gebeuren, moet dat dus ook voor de next-gen, terwijl deze de eerst komende jaren geen installbase hebben waarbij V ook gekocht zal worden. Daarnaast zullen de meesten V al hebben gekocht voor de PS3/360. Zal heus wel over een paar jaar gebeuren (zoals III/Vice/SA nu ook op PSN staan), maar echt niet de eerstkomende tijd.Zarif schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:13:
[...]
Maar aan de andere kant kan het juíst op de nextgens uitkomen omdat GTA V ook voor de PC wordt gemaakt. Ik heb er niet veel verstand van maar de nextgens hebben toch dezelfde architectuur als de PC? Of maakt dat niet uit?
De verkoop cijfers voor een PC versie zullen nooit hoog liggen als deze een half jaar tot een jaar na de console versie komt.me_mrtn schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:42:
[...]
Gegarandeerd? De verkopen van de PC-versie van IV zeggen iets anders.
Want niet iedereen is zo gek (als ik) en koopt hem voor de PS3 en voor de PC.
Ik ken genoeg mensen die GTA4 voor de PS3 of Xbox kochten en hem daarna niet nog eens voor de PC gekocht hebben.
edit:
Ik moet er wel bij zeggen dat de meesten wel een PC versie kochten maar geen game PC hadden of van een PC aankoop afzagen toen ze hoorden hoe slecht geoptimaliseerd de PC versie was.
Een paar van deze kochten hem wel toen hij voor onder de 10e op Steam stond. Maar het overgrote aantal zag er gewoon vanaf om 2x voor dezelfde game te betalen.
Ik zelf zal waarschijnlijk uiteindelijk de PS3 versie kopen (alhoewel ik het niet van plan ben) en uiteindelijk ook de PC versie kopen.
[ Voor 32% gewijzigd door Deadsy op 13-07-2013 22:26 ]
Als het PC platform echt zo ontzettend geplaagd is door piraterij, dan zouden er al lang geen PC versies van multiplatform games meer gemaakt worden.me_mrtn schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:42:
[...]
Gegarandeerd? De verkopen van de PC-versie van IV zeggen iets anders.
Piraterij is op PC van alle tijden, maar het is zeker niet zo dat piraterij toeneemt met de jaren. Sterker nog: piraterij neemt hoogstwaarschijnlijk af doordat Steam zo ontzettend gebruiksvriendelijk is, plus je hebt voordeel als je het legaal koopt: je hebt achievements, automatic patching, grote community forums per game, in-game browser, etc.
Steam wordt populairder met de jaren en tot nu toe is er geen stoppen aan: ofwel betekent dit dat ex-piraten overgestapt zijn, ofwel geraken nieuwe PC gamers direct op het legale pad.
Maar hoe je het draait of keert: het is een positieve evolutie.
Daarnaast hebben EA en Ubisoft nu ook elk een online PC downloadsite (Origin en UPlay) geopend als concurrentie met Steam. Als PC gaming echt zo dood was, zouden EA en Ubisoft echt niet zoveel geld investeren in die diensten.
En GTA IV is anders wel nog populair hoor op PC: op http://store.steampowered.com/stats/ zie je de top 100 van meest gespeelde games op dat ogenblik in real-time. Het feit dat GTA IV werkelijk altijd in die lijst blijft staan zegt al genoeg, wetend dat er ontzettend veel games op Steam staan.
Of nog een handige site: http://steamcharts.com/
(Je kan zelfs per game zien hoeveel die gespeeld wordt in allerlei tijdspannes, plus je ziet de grote invloed die sales hebben.)
Dus ja, ik vraag me af waarom Rockstar de game blijft bewust uitstellen:
- de meeste PC gamers hebben niet ook nog is een console staan
- de meeste console gamers hebben meestal geen gaming PC staan
Daarom is er totaal GEEN reden voor het uitstel: de PC gamers zouden door dit uitstel niet op magische wijze naar een console aankoop gepusht worden omdat we voor 1 game echt niet opeens een gaan kopen.

Daarom zie ik niet in waarom de consoleversie voor gaat, als PC gamers toch nooit die versie gaan aanraken, of de PC versie nu wordt uitgesteld of niet.

Daarnaast is het ook bullshit dat Single Player games automatisch massaal gepirated worden op Steam: Skyrim bv. heeft records op Steam gebroken qua concurrent users aantal: http://www.pcgamer.com/20...s-on-day-one-topples-mw3/
[ Voor 27% gewijzigd door Asgaro op 13-07-2013 22:53 ]
Wat een gezeur om een PC versie van GTAV
. Alsof Rockstar Games verplicht is aan de "PC über master race" om een PC versie te maken.
Het kost nu eenmaal veel tijd en mankracht om te ontwikkelen voor een platform. Vergeet niet dat GTAV oorspronkelijk al in mei gereleased zou worden. Als je vertraging oploopt, moet je eenmaal keuzes maken. De hoogste prioriteit ligt dan natuurlijk waar je de meeste omzet/winst kunt pakken. Dat zijn momenteel de Xbox 360 / PS3, die een installed base hebben van tientallen miljoenen consoles.
Dat er nog geen PC versie is aangekondigd of misschien zelfs nooit aangekondigd zal worden is vervelend, maar ik hoef niet elke 5 posts te lezen of er een PC versie komt, waarom het "verstandig" is voor Rockstar om GTAV voor de PC te releasen, etc.

Het kost nu eenmaal veel tijd en mankracht om te ontwikkelen voor een platform. Vergeet niet dat GTAV oorspronkelijk al in mei gereleased zou worden. Als je vertraging oploopt, moet je eenmaal keuzes maken. De hoogste prioriteit ligt dan natuurlijk waar je de meeste omzet/winst kunt pakken. Dat zijn momenteel de Xbox 360 / PS3, die een installed base hebben van tientallen miljoenen consoles.
Dat er nog geen PC versie is aangekondigd of misschien zelfs nooit aangekondigd zal worden is vervelend, maar ik hoef niet elke 5 posts te lezen of er een PC versie komt, waarom het "verstandig" is voor Rockstar om GTAV voor de PC te releasen, etc.
Hetzelfde zou je horen wanneer GTAV in september alleen voor de PC zou uitkomen en er nog geen aankondiging voor de consoles zou zijn.
De enigste reden dat ik een informatieve pro-PC post maakte, was omdat er wat foute informatie rondgestuurd werd.AquaSheep schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:47:
Maar ik begrijp dat vele mensen al die PC zaken liever niet lezen, en het liever over GTA V hebben. Dus dit was mn laatste grote PC post
September can't come soon enough! Kzal het moeten stellen met gameplay bekijken dan, maar das ook leuk zolang het niet de storyline betreft.
Ik denk dat ik mijn eerste live beelden weer ga zien bij een kameraad op de PS3 net zoals met IV, en tegen die tijd "speel" ik het wel mee door te lezen in dit topic
..wachtend op de PC versie..
..wachtend op de PC versie..
Ik vraag het me dan toch af.. Wat doe je als PC-gamer wanneer je krijgt te horen in januari dat GTAV niet voor de PC uitkomt en ook niet op de nieuwe generatie consoles? Skippen jullie dan deze versie van GTA, of word er dan toch ergens een 2e hands console aangeschaft?
Het grootste deel van de PC-gamers die ik ken heeft ook een console. Van die groep download/koopt het grootste deel GTAV gewoon voor de console en ze zullen te zijner tijd de PC-versie kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door rgras op 14-07-2013 20:00 ]
Skippen helaas net zoals Red Dead Redemptionxeple schreef op zondag 14 juli 2013 @ 19:53:
Ik vraag het me dan toch af.. Wat doe je als PC-gamer wanneer je krijgt te horen in januari dat GTAV niet voor de PC uitkomt en ook niet op de nieuwe generatie consoles? Skippen jullie dan deze versie van GTA, of word er dan toch ergens een 2e hands console aangeschaft?
Heb regelmatig op de PS3 geprobeerd te spelen bij een kameraad en het lopen en rijden gaat nog wel, maar zodra ik er geschoten moet worden kan ik gewoon niks meer met een controller.
Uiteindelijk zal het wel gewenning zijn maar dat zou voor mij zo lang duren...nee.
Maar als de PS4 er is wie weet nog een poging wagen
Sorry hoor, maar third person met een controller is echt heel eenvoudig. Beetje een kulreden dus, helemaal als je je bedenkt dat GTA V net als Max Payne soft en hard lock heeft. RDR heeft dit ook.Sipio schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:55:
[...]
Skippen helaas net zoals Red Dead Redemption![]()
Heb regelmatig op de PS3 geprobeerd te spelen bij een kameraad en het lopen en rijden gaat nog wel, maar zodra ik er geschoten moet worden kan ik gewoon niks meer met een controller.
Uiteindelijk zal het wel gewenning zijn maar dat zou voor mij zo lang duren...nee.
Maar als de PS4 er is wie weet nog een poging wagen
Ik kan met een shooter ook totaal niet overweg met een controller, maar third person games horen in mijn optiek niet anders gespeeld te worden.
Het is gewoon persoonlijk, klaar. De ene kan er prima mee uit de voeten, de ander niet. Er zullen wellicht ook mensen zijn die het niks vinden om aim assist te gebruiken, maar dat is ook nu eenmaal een noodzakelijk kwaad van de controller.bram1984 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:39:
[...]
Sorry hoor, maar third person met een controller is echt heel eenvoudig. Beetje een kulreden dus, helemaal als je je bedenkt dat GTA V net als Max Payne soft en hard lock heeft. RDR heeft dit ook.
Ik kan met een shooter ook totaal niet overweg met een controller, maar third person games horen in mijn optiek niet anders gespeeld te worden.
Het is ook gewoon een kwestie van wennen hoor, als je de PS3 maar 1x per week een half uurtje aandoet, dan zul je er natuurlijk nooit aan wennen. Met BF3 op de PS3 heb ik een vaste hand gekregen, net zoals met FIFA en GTA IV, wat ik ook trouwens zonder aim assist prima speel en niet eens zo heel vaak speel.Patriot schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:14:
[...]
Het is gewoon persoonlijk, klaar. De ene kan er prima mee uit de voeten, de ander niet. Er zullen wellicht ook mensen zijn die het niks vinden om aim assist te gebruiken, maar dat is ook nu eenmaal een noodzakelijk kwaad van de controller.
Practice makes perfect, sommigen hebben aanleg ervoor en sommige weer niet. Als ik nu weer besluit om te gaan PC gamen dan moet ik ook uiteraard weer wennen aan een gamemuis.
Aim assist is echt een dooddoener, het haalt de uitdaging uit een game, en de voldoening daarvan. Doorzetters doen een missie gewoon 10x opnieuw ZONDER auto aim, hoe dan ook. En zeker in een game als GTA waar hij automatisch locked op tegenstanders online is gewoon te lelijk voor woorden. Dan ben je ook gewoon niet skilled, Als je jezelf dan goed vind, weet je op de beste manier gebruik te maken van je eigen tekortkomingen.
Oke ik kan begrijpen dat mensen autoaim in de singleplayer gebruiken omdat ze het verhaal op een vloeiende manier willen beleven en missies niet 10x opnieuw willen spelen. Maar toch, als dan de credits voorbij rollen ben je minder voldaan, vanuit mijn optiek iig.
Oke ik kan begrijpen dat mensen autoaim in de singleplayer gebruiken omdat ze het verhaal op een vloeiende manier willen beleven en missies niet 10x opnieuw willen spelen. Maar toch, als dan de credits voorbij rollen ben je minder voldaan, vanuit mijn optiek iig.
Ik dacht laat ik nou alleen zeggen dat ik zo'n controller niks vind om er geen console vs pc topic van te maken, dwingen sommigen toch om meer redenen te geven... toch doe ik er niet aan mee 
Ik wacht gewoon geduldig af op de pc versie, en mocht die er toch niet komen dan is dat gewoon pech hebben net zoals met RDR.
Ik wacht gewoon geduldig af op de pc versie, en mocht die er toch niet komen dan is dat gewoon pech hebben net zoals met RDR.
[ Voor 12% gewijzigd door Sipio op 15-07-2013 06:53 ]
Zoveel game ik echt niet, en zoals ik al zei: first person met een controller kan ik ook echt niet, en zal ik ook nooit kunnen. Ik gebruik op mijn PS3 een muis voor FPS (kun je ook gewoon GTA mee spelen trouwens), maar third person adventures zijn juist gemaakt voor een gamepad. Je moet erin lopen, rennen, vliegen, rijden en varen. Dat wil je toch niet allemaal aan een muis en toetsenbord toewijzen. Heerlijk om dat juist allemaal met een controller te doen. Er zit verder een coversysteem in en je FOV is veel ruimer dan in een FPS, dus je hebt alle tijd om je volgende target in het midden van je scherm te krijgen en vervolgens af te drukken.iPodKiller schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:28:
[...]
Het is ook gewoon een kwestie van wennen hoor, als je de PS3 maar 1x per week een half uurtje aandoet, dan zul je er natuurlijk nooit aan wennen. Met BF3 op de PS3 heb ik een vaste hand gekregen, net zoals met FIFA en GTA IV, wat ik ook trouwens zonder aim assist prima speel en niet eens zo heel vaak speel.
Practice makes perfect, sommigen hebben aanleg ervoor en sommige weer niet. Als ik nu weer besluit om te gaan PC gamen dan moet ik ook uiteraard weer wennen aan een gamemuis.
Verwijderd
Nog wat nieuwe info:
BronJe krijgt in GTA 5 een hond tot je beschikking die Chop heet en je kunt hem customizen. De halsband is verwisselbaar, er zijn accessoires te gebruiken en meer. Je zult wel een oogje in het zeil moeten houden richting je hond, want het magazine meldt dat je Chop kunt verliezen als je dit niet doet. Verzorgen dus.
Daarnaast zal Grand Theft Auto 5 een aantal van vijftien diersoorten bevatten en zijn de animaties van de gehele game flink verbeterd ten opzichte van Grand Theft Auto IV. Ook zijn de loopanimaties van de drie personages elk anders, om het realisme van het spel te verhogen. Qua missies zal er een onderwatermissie in GTA 5 zitten, zoals al in één van de trailers te zien was.spoiler:Michael en Trevor zullen deze missie gaan uitvoeren en je zult per jetski naar de plek reizen.
Waarom is het nou nog geen 17 September, ZIN IN!
motabeatz.com
Verwijderd
GTA 5 bevat meer dan vijftien soorten dieren
Grand Theft Auto 5 bevat vijftien verschillende soorten dieren. Dat valt te lezen in het meest recente nummer van het Japanse tijdschrift Famitsu.
In Famitsu worden ook meer details gegeven over de hond die Franklin bij zich heeft lopen. Zijn naam is Chop en spelers kunnen zijn halsband veranderen en hem verschillende accessoires geven. Wanneer spelers hem niet in de gaten houden, kunnen ze hem kwijtraken. Verder valt te lezen dat de game ook een missie bevat die zich onderwater afspeelt.
Rockstar heeft in Famitsu ook onthuld dat Grand Theft Auto 5 op 10 oktober in Japan uitkomt. In Nederland is GTA 5 vanaf 17 september voor Xbox 360 en PlayStation 3 beschikbaar.
Bron : http://www.gamer.nl/nieuw...n-vijftien-soorten-dieren
Grand Theft Auto 5 bevat vijftien verschillende soorten dieren. Dat valt te lezen in het meest recente nummer van het Japanse tijdschrift Famitsu.
In Famitsu worden ook meer details gegeven over de hond die Franklin bij zich heeft lopen. Zijn naam is Chop en spelers kunnen zijn halsband veranderen en hem verschillende accessoires geven. Wanneer spelers hem niet in de gaten houden, kunnen ze hem kwijtraken. Verder valt te lezen dat de game ook een missie bevat die zich onderwater afspeelt.
Rockstar heeft in Famitsu ook onthuld dat Grand Theft Auto 5 op 10 oktober in Japan uitkomt. In Nederland is GTA 5 vanaf 17 september voor Xbox 360 en PlayStation 3 beschikbaar.
Mee eens, ik ben nu BF3 op de Xbox360 aan het spelen om me aim beter te krijgen.iPodKiller schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:28:
[...]
Het is ook gewoon een kwestie van wennen hoor, als je de PS3 maar 1x per week een half uurtje aandoet, dan zul je er natuurlijk nooit aan wennen. Met BF3 op de PS3 heb ik een vaste hand gekregen, net zoals met FIFA en GTA IV, wat ik ook trouwens zonder aim assist prima speel en niet eens zo heel vaak speel.
ik ben er nooit helemaal goed in geweest, maar ik kon het wel redelijk.
na 2 jaar of bijna 3 jaar niet meer aan de console hebben gezeten, heb ik er nu wel wat moeite mee.
maar oefenen oefenen en oefenen en het komt vanzelf goed.
Dat de game nog niet aangekondigd op de PC maakt mij niet meer zoveel uit, nu da t ik een tweedehands xbox360 tot mijn beschikking heb. ik verwacht tot echt over een jaar een PC versie te kunnen spelen, maar ze willen eerst veel geld pakken van de huidige generatie consoles, voordat ze de vuilnis bak in verdwijnen.
Microsoft en sony moeten rocketstar dankbaar zijn. door GTA V blijft hun console nog een tijdje in leven na de release van de next gen door een geweldige game die te spelen is.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Twee posts boven je dennis..Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:19:
Verwijderd
Wat ik me nog wel af vraag is of dat je met iedere personage solo zou kunnen spelen als je wil? De 2 andere dus totaal negeren op het gebied van gameplay.
edit:
Lees zojuist dat je op een gegeven moment moet spelen met ieder character omdat ze langzaam worden voorgesteld in de game. Lijkt me prima, maar hoop toch wel dat je na het kennis maken met alle 3 de character er voor kunt kiezen om er maar met 1 verder te spelen.
edit:
Lees zojuist dat je op een gegeven moment moet spelen met ieder character omdat ze langzaam worden voorgesteld in de game. Lijkt me prima, maar hoop toch wel dat je na het kennis maken met alle 3 de character er voor kunt kiezen om er maar met 1 verder te spelen.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 18:53 ]
Voor een groot gedeelte kan je met 1 char spelen. Ik denk wel dat je op een gegeven moment in missies met andere chars "moet" spelen of het te halen.
Hopelijk kun je paardrijden. Door de straten van LS met een rocketlauncher om je heen schieten vanaf een paard
Hopelijk kun je alles in GTA V, zo kun je nog uren doorgaan.fabianspoelman schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:30:
Hopelijk kun je paardrijden. Door de straten van LS met een rocketlauncher om je heen schieten vanaf een paard
En als je Chop kwijt bent, moet je dan alle dierenmortuaria en asiels afgaan?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Verzamel alle dieren en krijg een Trophy/Achievement?Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:19:
Zou lachen zijn dat Who let the Dogs out start, zodra de hond ontsnapt, al gaat het na een paar keer vast vervelen.
Dat is naar mijn idee ook een beetje het probleem met de GTA-fans, die zouden het liefst 'the real life' in het spel gestopt zien, alleen is er een verschil tussen realisme en wat nog leuk is én wat nu nog technisch mogelijk is..iPodKiller schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 01:28:
[...]
Hopelijk kun je alles in GTA V, zo kun je nog uren doorgaan.
No limit, of te wel waarom beperkingen erop leggen.ProfoundValue schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:55:
[...]
Dat is naar mijn idee ook een beetje het probleem met de GTA-fans, die zouden het liefst 'the real life' in het spel gestopt zien, alleen is er een verschil tussen realisme en wat nog leuk is én wat nu nog technisch mogelijk is..
GTA San andreas vond ik zelf echt geweldig.
je kon je eigen trainen in wapens en voertuigen en je eigen lichaam.
als je veel ging eten werd je gewoon dik en at je niks dan werd je sneller moe en zo.
Vliegschool,rijschool,autoschool, auto's tunen, helicopters
heel veel winkels in kunnen voor kleren kopen, tatoo en je haar veranderen.
vriendinnen,hoeren,gangsters
parachute springen, gokken, snelweg met 3 steden.
Als ze dit in GTA V stoppen, met de sfeer en levendige stad van GTA IV, dan heb je voor mij de beste GTA game ooit gemaakt.
Dat je een huisdier hebt waar je op moet letten boeit me niet, ik ga echt niet steeds terug om me hond te verzorgen ofzo in een game.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dan had ik wel een Tamagotchi gekocht...Pykow schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:26:
[...]
Dat je een huisdier hebt waar je op moet letten boeit me niet, ik ga echt niet steeds terug om me hond te verzorgen ofzo in een game.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic
Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.
We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd
Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic
Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.
We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd
Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.